Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

100 tys. zł na zakup aparatu USG dla jasielskiego szpitala

53

100 tys. zł przekaże Miasto Jasło na zakup aparatu ultrasonograficznego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Całkowity koszt nowego sprzętu to blisko 300 tys. zł.

Zgodnie ze złożonym wnioskiem przez dyrektora szpitala, aparat ultrasonograficzny jest urządzeniem niezbędnym w procesie diagnozowania i leczenia ogromnej liczby schorzeń u pacjentów. W pracowni USG wykonuje się około 11 tys. badań rocznie, a to powoduje, że używany sprzęt ulega znacznemu zużyciu. Stąd też potrzeba jego wymiany.

Radni Rady Miejskiej Jasła zagłosowali za przyznaniem tej dotacji jednogłośnie.

UMJ

Napisany dnia: 29.06.2017, 08:00

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
2
@ Jobs
dnia 02.07.2017, 14:39 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
6
@ Wera
dnia 01.07.2017, 07:33 · Zgłoś
Praca lekarzy w dobie nowych chorób cywilizacyjnych i nie tylko jest odpowiedzialna a efekty leczenia zależą nie tylko od Nich.W każdym zawodzie są lepsi i gorsi, chwaleni i krytykowani.Jednak prawdą jest,że takt i empatia lekarza(czego oczekują pacjenci)działają jak lek placebo.Leczący się pamiętajcie:lekarz zszywa rany a Pan Bóg leczy.Podświadomością i nastawieniem psychicznym wywołujemy choroby,lub niwelujemy.Najgorszy stress...
Odpowiedz
-1
@ Warto
dnia 02.07.2017, 07:02 · Zgłoś
Posłuchajcie i przeanalizujcie wypowiedzi dr.Jerzego Zięby./You tube/
Odpowiedz
0
@ prezes
dnia 02.07.2017, 08:19 · Zgłoś
Tego antyszczepionkowego świra? Dziękuję, nie skorzystam.
Odpowiedz
1
@ ciekawy
dnia 29.06.2017, 21:04 · Zgłoś
...kurcze ale jazda...ale wy jestescie robactwem internetowym...podpisze sie:kierownik albo murarz, moze fryzjerka, rolnik, piekarz, przedszkolanka, matka, lekarz, corka, grabaz, dziennikarz, bezrobotny, premier, tato...odwaliło wam i tyle...
Odpowiedz
-2
@ lekarz
dnia 30.06.2017, 10:53 · Zgłoś
Albo podpisze się...ciekawy :)
Odpowiedz
3
@ dada
dnia 29.06.2017, 20:55 · Zgłoś
Piszą ci którym nic nie dolega i tylko lekarzom zawracają głowy
Odpowiedz
4
@ j.w kalina
dnia 29.06.2017, 19:38 · Zgłoś
czytając komentarze i ich oceny wychodzi ze 99% wpisow to złe, negatywne,i czesto podłe opinie.Jaki naprawde jest czlowiek wychodzi jak jest anonimowy.poczytajcie sobie wpisy zobaczycie jacy jestescie...-wcale sie nie dziwie lekarzom ze was zle traktuja.Ja po przeczytaniu takich postow na pewno wyzbylbym bym sie każdej empati
Na studia medyczne powinni rekrytowac sposród strazakow-mielibyscie pewnosc ,ze wszysko zostanie zrobione jek trzeba-z pewnoscia nikt by z was nie narzekal. Tele ze strazacy ratuja wasze MIENIE a nie zdrowie i zycie
Odpowiedz
1
@ podatnik
dnia 29.06.2017, 17:59 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
10
@ prezes
dnia 29.06.2017, 16:29 · Zgłoś
Prosze panstwa- bez strachu-- od jesieni polowa oddziałow szpitalnych i poradni specjalistycznych bedzie zamknieta--- skoncza sie wasze klopoty-
Odpowiedz
0
@ Maria
dnia 29.06.2017, 17:01 · Zgłoś
Ale dlaczego będzie zamknięta? Jasielski szpital jest w "sieci", więc ma zapewnione finansowanie, przynajmniej na jakiś czas.
Odpowiedz
3
@ docęt
dnia 29.06.2017, 17:18 · Zgłoś
a czym sie Mario martwisz? nie wystarczy byc w sieci, bierze sie pod uwage inne czynniki (nierentownosc, brak odpowiedniej kadry, niskie oceny pacjentow) to chyba dobrze że zamkna czesc oddziałow.pacjenci odetchna z ulga!
Odpowiedz
4
@ lekarz
dnia 30.06.2017, 10:52 · Zgłoś
Tak. Pacjenci mogą być spokojni. W końcu zamkną tą, jak sami mówią "umieralnię"
Odpowiedz
3
@ turek
dnia 29.06.2017, 13:25 · Zgłoś
nawet zwykła informacja o zakupach sprzetu dla szpitala jest okazja,zeby dokopac lekarzom, napisac wzszystko co najgorsze... ale wy nienawidzicie tych lekarzy... pytanie tylko skad takie kolejki w szpitalu i poradniach? lekarze czytajacy wasze wpisy na pewno będa zadowoleni -wy pewnie tez
Odpowiedz
-7
@ dragoness
dnia 29.06.2017, 13:29 · Zgłoś
Niestety, niektórzy szukają pretekstu, aby dokopać komukolwiek. Oczywście anonimowo, bo odwagi brak. To są najczęściej ci, którzy w realu najnizej się klaniają i polewaja wazeliną.
Odpowiedz
11
@ anty
dnia 29.06.2017, 13:41 · Zgłoś
A do kogo i gdzie indziej można napisać o szanownej elicie lekarzy, którzy mają gdzieś pacjentów, oczywiście z wyjątkiem tych którzy dostają się na zabiegi przez prywatne gabinety i za odpowiednią kwotę?
Odpowiedz
11
@ anty do Pacjent
dnia 29.06.2017, 13:43 · Zgłoś
Do Pacjent. (jeden z pierwszych konentarzy).
Bardzo trafnie to wszystko opisałeś.
Odpowiedz
-11
@ dragoness
dnia 29.06.2017, 13:52 · Zgłoś
Cóż... nie zgodzę się. Pomijając dolegliwości i paskudne jedzenie, absolutnie nie mam zastrzeżen do szpitalnej opieki.
Odpowiedz
5
@ docęt
dnia 29.06.2017, 16:18 · Zgłoś
do anty=mozesz to powiedziec lekzrzowi PROSTO W TWARZ skoro masz racje to chyba niczego sie nie obawiasz?
Odpowiedz
6
@ anty
dnia 29.06.2017, 16:29 · Zgłoś
Po pierwsze w języku polskim występuje słowo docent a nie docęt. Po drugie, zwrócenie im uwagi nic nie da a jedynie wywołał bym u nich złość i naraził śię na mściwość. Do nic przemawia tylko kasa.
Odpowiedz
1
@ docęt
dnia 29.06.2017, 17:15 · Zgłoś
no to napisz -anty- kiedy ostatnio i KOMU dawlaes kase-chodzi o lekarzy.Tylko podajac nazwisko lekerza( lekarzy) podaj rowniez swoje dane -bo inaczej bedzie to parszywy anonim-tak jak twoj wpis,,,
Odpowiedz
5
@ anty
dnia 29.06.2017, 21:53 · Zgłoś
Jak już pisałem nic to nie da, a jedynie wywołał bym u Was złość i naraził się na mściwość.
Odpowiedz
3
@ lekarz
dnia 30.06.2017, 10:49 · Zgłoś
Narzekasz na szpital. Wszyscy narzekacie. Ale z jakiegoś powodu tylko na cześć chirurgiczna soru dziennie przychodzi 50-60 pacjentów i to nie tylko z powiatu jasielskiego. Na pytanie dlaczego nie poszli do soru najbliższego swojemu miejscu zamieszkania odpowiadają że /cyt./ tam nie jest tak dobrze jak tutaj. A jaslanie i lud okoliczny narzekają. Cóż nikt nie jest prorokiem we własnym kraju. Pozostaje Wam jedynie, szanowni Pacjenci, jechać do innych szpitali - macie przecież prawo leczyć się gdzie chcecie. A Szpital bedzie swiadczyl uslugi lecznicze wyżej wymienionym
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 30.06.2017, 13:08 · Zgłoś
Pozdrawiam cały personel z kardiologii i neurologii i życzę im mniej roszczeniowych pacjentów i wyższych zarobków.
Odpowiedz
-10
@ dragoness
dnia 30.06.2017, 13:09 · Zgłoś
Och, zapomniałam o odziale zakaźnym! Dziękuję za opiekę.
Odpowiedz
5
@ hiphop
dnia 29.06.2017, 13:19 · Zgłoś
Z cala przykrością zawiadamiamy ze pieniądze na jasielski szpital nie pochodzą od prezesa, bo prezes sam potrzebuje coraz większych pieniędzy minimum 2 miliony złotych na rok na noszenie w lektyce i osobista ochronę przed wyborcami. Czyli ochrona prezesa jest droższa niż prezesów Google i Apple. Pieniądze na aparat USG to wyłącznie zasługa podatków od mieszkańców Jasła.
Odpowiedz
-17
@ dragoness
dnia 29.06.2017, 12:39 · Zgłoś
Co z rozbudową szpitala? Czy był to tylko pretekst do pozbycia się zarządu, przeszkadzającego panu poslowi i pani senatorzynie?
Odpowiedz
18
@ PRAWO
dnia 29.06.2017, 15:54 · Zgłoś
To on nie siedzi ? Na Radzie Powiatu w sprawie absolutorium Starosty nie był. Czyli ma na sumieniu.
Odpowiedz
-17
@ gosia
dnia 29.06.2017, 23:39 · Zgłoś
Gdzie tam zgłosi. Boi się odetchnąć.
Odpowiedz
6
@ Kij
dnia 29.06.2017, 12:31 · Zgłoś
A ile sprzętu w tym i tamtym roku szpital dostał od Owsiaka?
Odpowiedz
3
@ miko
dnia 29.06.2017, 13:09 · Zgłoś
no to napisz ile-pewnie wiesz
Odpowiedz
13
@ Sylaba
dnia 29.06.2017, 10:24 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
9
@ Xxx
dnia 29.06.2017, 09:15 · Zgłoś
A gdzie Owsiak i wośp ???
Odpowiedz
-1
@ anty wośp
dnia 30.06.2017, 15:52 · Zgłoś
dokładnie... Jak wszyscy piali z zachwytu ile to WOŚP dało, a to co daje WOŚP w porównaniu do tego co daje "państwo" to jest pikuś...
Odpowiedz
13
@ obserwator
dnia 29.06.2017, 08:50 · Zgłoś
Tam niema kto leczyć więc po co im USB !!!
Odpowiedz
10
@ tuiy
dnia 29.06.2017, 08:49 · Zgłoś
A co z rozbudową szpitala??
Odpowiedz
37
@ sav
dnia 29.06.2017, 09:32 · Zgłoś
kulturę osobista dana osoba posiada lub nie, może czasem symulowac ale pamietaj, że cham bedzie ch...m na wieki wiekow amen.
Odpowiedz
16
@ bhp
dnia 29.06.2017, 10:46 · Zgłoś
Towarzystwo Wzajemnej Adoracji w Jaśle zapomina do czego zostali powołani i komu mają służyć.Szastaja jednogłośnie na lewo i prawo pieniędzmi tworząc otoczke darczyńców .A to przekazuja Starostwu a to przekazuja dla Szpitala taka kwote jaka Dyrektor zaraba w ciagu roku.Natomiast jak diabeł święconej wody unikają tematów przebudowy komunalnej infrastruktury. Jedynie Jasło nic a nic nie robi w kierunku przebudowy przedwojennej wylamanej dziurawej kanalizacji ogolnosplawnej na rozdzielcza .Mogą się pochwalic ze ani jednego metra nie przebudowano gdy sasiednie miasta i juz przebudowaly wiele kilometrów.
Odpowiedz
-13
@ Zbysiu z kanałów
dnia 29.06.2017, 11:16 · Zgłoś
Pojęcia nie masz o rzeczach o których piszesz:-)
Odpowiedz
-5
@ miko
dnia 29.06.2017, 13:08 · Zgłoś
... a po co?...
Odpowiedz
-10
@ miko
dnia 29.06.2017, 13:15 · Zgłoś
panie pacjent a co to jest powołanie i słuzba?- nie pomyliło sie czasem z wojskiem?a co z kursami kultury osobistej pacjentow0 zacznijmy od higieny osobistej i poszanowaniu innych pacjentow. Co do strony materialej- zapisz sie pacjent na wolotariat-potrzeba w szpitalu chetnych -pomagajacych pielegnujacych i spełniajacych zyczenia pacjentow-oczywiscie nie majcych na uwadze korzysci materailanych.Mysle,ze leekarze nie powinni pracowac wiecej jak 40 godz/tygodniowo-wtedy zamiast isc ZMECZONYM do poradni po 24 godz pracy-wraca taki do mou odpoczac- a tobie pacjencie zostanie zamknieta poradnia i juz nie bedziesz narzekal na opryskliwych, zmeczonych lekarzy- bo to texz ludzie
Odpowiedz
-4
@ janik
dnia 29.06.2017, 13:32 · Zgłoś
dziekujemu panie janie za tak miła opinie na temat jasielskich lekarzy! Nie musi nas pan wysyłac na kliniki do Katowic czy Lublina- moze pan tam pojechac SAM i przekonac sie o pokkorze a często i umiejetnosciach lekarzy klinicznych.Poki co radze unikac jasielskiego szpitala jak ognia- nawet jak pana trafi zawal lub udar- jechac prosto do Lublina lub Katowic-
Odpowiedz
-2
@ :)
dnia 29.06.2017, 16:22 · Zgłoś
powołaniem się nie najesz, zapewniam Ci
Odpowiedz
-3
@ docęt
dnia 29.06.2017, 16:24 · Zgłoś
panie pacjent-wniosek jest oczywisty- prywatna sluzba zdrowia dziala jak nalezy- banialuki o powolaniu. sluzbie itp nie dzialaja- chcecie bezplatnej socjalistycznej sluzby zdrowia- to macie! INACZEJ NIE BEDZIE a neobolszewickie rządy obecnie panujacych tylko to utrwalą-- zobaczymy w pazdzierniku-- co wtedy bedziecie pisac- poza oczywiscie- wylewaniem pomyj na lekarzy...
Odpowiedz
7
@ strażak
dnia 29.06.2017, 16:27 · Zgłoś
od pazdziernika oddzial neurologii i wewnetrzny BEDZIE ZAMKNIETY! nareszzcie!!! skoncza sie udreki pacjentow i ich rodzin--to pewna wiadomość!!!
Odpowiedz
0
@ korwin
dnia 29.06.2017, 17:47 · Zgłoś
--do pacjenta--a ja oczekuje zeby w ramach tego powolania i sluzby peacowac 40 godz tygodniowo, miec pensje prawnika( adwokata,sedziego) miec czs na odpoczynek, przespane noce i miec doczynienia z zyczliwymi uprzejmymi ludzmi- Cyztajac wasze wpisy nie sadze,ze bym mogl okazywc empatie, zrozumienie i przyjmowac dodtkowych pacjentow w poradni,poza wyznaczonymi limitami. Nie oczekujcie od lekarzy tego czego sami im nie okazujecie-poczytajcie swoje wpisy
Odpowiedz
5
@ Pacjent
dnia 30.06.2017, 10:20 · Zgłoś
Jest wiele szpitali w Polsce gdzie lekarze pracuja o wiele ciężej niż w Jaśle, są dr.n, profesorami, ale traktują każdego pacjenta godnie i z szacunkiem. To że ktoś jest bezdomny i nie pachnie drogimi perfumami, nie oznacza, że nie ma prawa do godności i szacunku! Co z Ciebie za lekarz, jeśli patrzysz przychylnym okiem tylko na zamożnych lub z "nazwiskiem". Czy bezdomny czy biznesmen ma takie samo prawo do leczenia i traktowania! I pamietajcie lekarze, ze to ze ludzie was zle traktuja to tylko Wasza wina, sami budowaliscie i budujecie swoj wizerunek przez lata.. Jasielski szpital ma złą renomę jesli chodzi o podejscie lekarzy do pacjentow ich bliskich, jesli chodzi o informowanie pacjenta o jego stanie itd
Dziwie sie, że zaden dyrektor nie zrobił z tym porządku.
Odpowiedz
-3
@ korwin
dnia 30.06.2017, 16:36 · Zgłoś
do pacjenta- a skad wiesz jak ciezko pracuje sie w jasielskim szpitalu a jak w innych? jesteś lekarze z wieloma stazami? widze ze jestes frustratem,ktory moze kiedysc chcial byc lekazrzem.ale nie wyszlo-moze za mało oleju w glowie bylo?...To jakim jestem lekarzem oceniaja PACJENCI a nie sfrustrowany przemadrzały gówniarz i to zdanie moich pacjentow jest dla mnie najwazniejsze- a ze jest ono dobre swiadczy m.in faky ze to oni pierwsi mi sie klaniaja,choc powinienem ja bo jestem mlodszy( trudno nie pamietam wszystkich twarzy) Piszesz o zlym wizerunku,ze to niby sami na to zasłuzylismy... a ciekawe do kogo pierwsze zwracacie sie kto potrzeebie---do ksiedza? strazaka? po co wzywacie pogotowie? dzwoncie po straz,Uwazasz ty i tobie tutaj podobni, ze wam sie wszystko nalezy, bo płacicie, itd. Szpital w Jasle ma złą opinie-- prosze bardzo -nikt nie zmusza do korzystania z jego usług. macie Krosno Gorlice ,Strzyzów... Co niby ma zrobic dyrektor w ramach "porzadku"? zwolni wszystkich lekarzy? i zatrudni takich jak ty przemądzałych bubków? pierwszego dnia pracy w szpitalu byś sie obrobil i posikal.albo- zapisz sie jako wowlontariusz zobaczysz jak praca w szpitalu wyglada i co SAM bedzisz robil.
Odpowiedz
9
@ Do korwin
dnia 30.06.2017, 19:16 · Zgłoś
Jestem osobą która ciężko choruje od wielu lat na dwie badzo powazne choroby i bypam w kilkunastu roznych placowkach w Polsce i w dwoch poza Polska. Niestety Jasło zawsze kojarzy mi sie z nadętymi lekarzami, ktorzy maja sie za kogos lepszego nieomylnego, zero pokory i szacunku do pacjentów.. Szkoda..
Odpowiedz
10
@ KKA do Korwin
dnia 30.06.2017, 21:43 · Zgłoś
Po Twojej wypowiedzi ewidentnie widać, że jesteś osobą mającą kompleksy i nikt nigdy nie może Cię skrytykować ani wyrazić własnej opinii. O takich właśnie zachowaniach lekarzy w Jaśle mówię. Masz się za człowieka najmądrzejszego, najciężej pracującego, który zawsze ma rację. Nie masz w sobie pokory do innych, do siebie i do zawodu który wykonujesz. Znam bardzo wielu lekarzy z całej Polski, ponieważ leczę się w wielu placówkach od lat. Są lekarze, którzy mają bardzo wysokie tytuły, a można z nimi porozmawiać jak z kumplem, świetnie rozumieją pacjenta i jego rodzinę, wszystko dokładnie tłumaczą i zawsze są przyjaźnie nastawieni. I co najważniejsze na każdego pacjenta patrzą jak na CZŁOWIEKA, na KAŻDEGO. Czy to śmierdzący bezdomny, czy biznesmen, albo znajomy - każdy jest traktowany dobrze, z szacunkiem. To, że mówisz żebym się leczył gdzieś indziej nie w Jaśle jeśli mi naganne zachowanie lekarzy nie odpowiada, to nonsens. Płacę składki po to by się w moim najbliższym szpitalu leczyć i to nie dziesiątki tysięcy pacjentów mają wyjeżdżać do innych miast, bo w Jaśle lekarze są nieuprzejmi, tylko to lekarze powinni się zmienić. A co może zrobić dyrektor? A bardzo dużo! Wprowadzić dyscyplinę w pracy, za każdą skargę na lekarza surowo karać go finansowo i wszyscy bardzo szybko się nauczą jak traktować ludzi. W dobrych szpitalach, klinikach jak w Krakowie, Katowicach, Lublinie praca w takich katedrach, klinikach to przywilej dla lekarza... każdy lekarz daje z siebie WSZYSTKO a nawet jeszcze więcej i to widać, zwykły pacjent, ja zwykły szarak to zauważam, a w Jaśle niektórzy lekarze wiedzą, że są tu już "zakorzenieni" i mają pewną robotę bo nikt z młodych lekarzy z ambicjami i umiejętnościami NIESTETY przez system który panuje tutaj, nie chce pracować. Lekarze się nie starają by mieć dobry wizerunek.. mają to w nosie. (w moim przypadku najgorzej zostałem potraktowany przez lekarkę chyba z oddziału wewnętrznego przez Panią A.P.K, dwukrotnie - raz w moim przypadku, a drugi raz w przypadku bliskiej mi osoby, co do jej fachowości nie mam nic do zarzucenia, nie mi to oceniać - ale podejście to pacjentów i ich bliskich nieraz umierających jest po prostu DRAMATYCZNE!)ZAZNACZAM tutaj, że nie wszyscy lekarze w Jaśle są źli, bo są też naprawdę świetni specjaliści, bardzo dobrzy, pomocny, z dużym doświadczeniem, bardzo oddani pacjentowi... niestety Ci o których pisałem wyżej bardzo psują wizerunek tych dobrych lekarzy... to bardzo przykre bo nieraz za to na pewno obrywają i wysłuchują różnych rzeczy od ludzi..
Zarzucasz mi, że jak coś się stanie to dzwonie po pogotowie? Oczywiście! I w ani jednym słowie nie napisałem że mam coś do ratowników, to świetni ludzie, którzy odwalają kawał dobrej roboty i powinni zarabiać o wiele więcej niż mają. Jednak po "wysadzeniu" pacjenta z karetki, przekracza próg szpitala... i tu bywa różnie. Bez urazy.. nikogo nie pomawiam, wyrażam tylko i wyłącznie własne zdanie, własne spostrzeżenia do których mam prawo i nie wszyscy muszą się z tym zgadzać.
Odpowiedz
0
@ Pacjent
dnia 01.07.2017, 10:29 · Zgłoś
Nie rozumiem dlaczego moj komentarz z opinia o jasielskim szpitalu zostal skasowany? Nikogo nie obraziłem, nie pomówiłem. Ale najwidoczniej niektórch PRAWDA BOLI i pacjenci mają zamknąć japę i sie nie odzywać..
Odpowiedz
-3
@ dragoness
dnia 01.07.2017, 11:35 · Zgłoś
Panie strażak, akurat oddziałowi neurologii a szczegolnie dr Bieszczad zawdzięczam życie bliskiej osoby, więc niech pan nie opowiada bzdur, dobrze? na wewwnętrznym leżałam sama i widziałam, jak ciężka i niewdzięczna jest tam praca.
Odpowiedz
8
@ Do KKA
dnia 01.07.2017, 17:34 · Zgłoś
Zgadzam się,prawda i słuszne uwagi.Czyżby niektórzy lekarze nie wiedzieli o tym,że wybierając ten zawód,należy kierować się etyką i ratować ludzkie życie-bezcenny dar."Bycie Człowiekiem"i szacunek dla każdej ludzkiej istoty,to misja,czyste sumienie i zjednywanie sobie pacjentów.Ilu jest lekarzy jak Judym?Zwykłe,ludzkie słowo,troskliwy gest,tak wiele mogą zdziałać.Nie leczę się,ale z obserwacji w trakcie pomagania chorym,za wspaniałych i ludzkich lekarzy uznaję dr.Sambors.i Hombe..(przepraszam wszystkich nie znam a opryskliwych i wyniosłych przemilczę)
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657