Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

20-latek podejrzany o potrącenie ze skutkiem śmiertelnym

87

20-letni Jakub N. jest podejrzany o potrącenie na przejściu dla pieszych 65-letniego Edwarda S., który w wyniku odniesionych obrażeń zmarł końcem kwietnia br. Kierowca fiata seicento nie przyznaje się do winy.

 Fot: KPP w Jaśle

W sobotę 18 lutego br. tuż przed godziną 23. na przejściu dla pieszych przy ul 3 Maja w Jaśle doszło do potrącenia 65-letniego pieszego. Poszkodowanym okazał się mieszkaniec Jasła – Edward S. 20-letni kierowca fiata seicento usłyszał zarzut z art. 177 par. 2 k.k. i będzie odpowiadał przed sądem za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym.

Prokurator uznał, że Jakub N. umyślnie naruszył zasady bezpieczeństwa w ruchu drogowym poruszając się z prędkością przekraczającą dozwoloną prędkość 50 km/h i podejmując manewr wyprzedzania poprzedzającego go pojazdu na skrzyżowaniu ulic 3 Maja z ul. Wincentego Pola w Jaśle przed oznakowanym przejściem dla pieszych. Zdaniem prokuratury kierowca fiata seicento nie zachował szczególnej ostrożności i spóźnił się z podjęciem decyzji o hamowaniu w stosunku do chwili dostrzeżenia pieszego Edwarda S. przechodzącego przez przejście dla pieszych.

65-letni mężczyzna w wyniku potrącenia doznał wielomiejscowego urazu. Obrażenia te spowodowały ciężki uszczerbek na zdrowiu pokrzywdzonego, który od wypadku był cały czas hospitalizowany w mieleckim szpitalu. Zmarł 30 kwietnia br.

- Jakub N. został przesłuchany 4 maja w charakterze podejrzanego. Mężczyzna nie przyznał się do popełnienia zarzucanego mu czynu i odmówił składania wyjaśnień w tej sprawie. Podczas przesłuchania zostało mu zatrzymane prawo jazdy. Ponadto powołaliśmy biegłego z zakresu wypadkowości drogowej, w celu dokładnego ustalenia okoliczności wypadku - wyjaśnił prokurator Kazimierz Łaba.

Zeznania dwóch świadków, którzy widzieli przebieg zdarzenia z 18 lutego są spójne, a zdaniem prokuratury wina 20-latka nie budzi wątpliwości. Kierowcy podejrzanemu o spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym grozi kara pozbawienia wolności od 6 miesięcy do 8 lat.

id

Napisany dnia: 23.05.2017, 11:39

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
1
@ stary
dnia 26.06.2017, 14:23 · Zgłoś
Czytam i czytam, ale nikt nie napisał, bo nie wie, że ten pieszy był nawalony! Wszedł na przejście w ostatniej chwili przed samochód. Konia z rzędem temu, który zdąży wyhamować w takiej sytuacji. Fakt, mógł jechać wolniej, ale to nikogo nie upoważnia, by z chłopaka robić mordercę.
Odpowiedz
3
@ Anonim
dnia 28.05.2017, 15:28 · Zgłoś
Ludzie! Co sie z Wami dzieje?! Mord? Zabójstwo? Zaraz ktos napisze ze to zaplanował... Co Wy mozecie wiedzieć n ten temat? To co pisza w wiadomościach to jedno a jak jest naprawdę to druga sprawa. Znam osobiście tego chłopaka i jego rodzinę. To wspaniali, dobrzy i ciepli ludzie. Jego rodzice wkładali cale serce w wychowanie syna i nawet nie macie pojęcia jak bardzo ich ranicie swoimi bezmyslnymi komentarzami. Odrobinę szacunku! To nie ich wina ze tak sie stało. Cale to zdarzenie było jednym okropnym wypadkiem. To straszne ale niestety takie rzeczy sie zdarzają. Bardzo wspolczuje rodzinie ofiary wypadku. Ale to czy Oni mu wybacza czy tez nie.. To jakie zeznania on składa, kto go broni to bynajmniej nie Wasz interes. Nie macie wpływu na to co sie stało i nic nie da czy zmieszacie z błotem tego chłopaka . On tez ma Rodzine która cierpi z tego powodu. Naprawdę przykro sie czyta to wszystko... Człowiek człowiekowi wilkiem? To tak ma być?!
Odpowiedz
1
@ Prawda jest tylko jedna
dnia 28.05.2017, 19:13 · Zgłoś
Jestem za . Nie znam goscia (tak jak 80%komentukacych)nawet nie wiem kto co gdzie i nie widze powodu mieszania z blotem obcej dla was osoby . Stalo sie jak sie stalo czlowiek jest istota omylna kazdemu moglo sie to wydazya daje sobie glowe uciac ze tego nie planowal!! Nazywanie go morderca jest kleska wyzywajacego! . To ze jest mlody nie znaczy ze przejmuje sie rozbita szyba!! na pewno dla niego to wielki cios przekreslajacy przyszlosc wiec mam prosbe nie wysysajcie z palca plotek ze go to nie rusza ... nikogo to nie powinno interesowac bo wasz osad w komentarzach daje tyle co nic. Od dawania osadu sa odpowiednie aluzby wiec zostawmy to im. Owszwm powinien sie przyznac i zebrac kare na klate jednak to jego osobiste doznania wiec nic mi do tego Kondolencje dla rodziny zmarlego
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 27.05.2017, 13:14 · Zgłoś
Stefan!!! kończ waść!!! wstydu oszczędź!! A reszta niech bierze przez pół... A tak na serio pomyślcie ludzie zanim napiszecie, co piszecie, bo jedni i drudzy opowiadacie takie bzdury że kopara opada... Trzeba myśleć i gdy sie pisze i gdy sie jeździ. Jestem kierowcą zawodowym i widzę wiele ludzkich zachowań na drodze. Jak nie myślisz co robisz a jedziesz powoli też sprawiasz zagrożenie, czasem może nawet większe... Nie musiał się ścigać, ale jak "tak bardzo" chciał było się rozglądnąć dookoła gdzie jest i co się dookoła dzieje. No a tak potrącił z wiadomym skutkiem i co tu dużo pisać, celowe to nie było, ale nieumyślne bo bezmyślne. Co mówi, a co myśli, kto wie? - A sumienie Bóg mu osądzi.
Odpowiedz
0
@ x !!!
dnia 25.05.2017, 10:43 · Zgłoś
co najmniej 8 lat za kratkami !!!
Odpowiedz
0
@ ooo
dnia 24.05.2017, 22:51 · Zgłoś
a co z samochodem jadącym przed tym autem tez powinien być przesłuchiwany jechał jak debil potem się chował tylko widzieli go świadkowie stał wystraszony jak by mu nogi zabetonowali , Ta młodzież teraz nic nie uważa na drogach przechodzi się tam nie raz w stronę orlenu i stoją samochodami wódkę piją cygary palą i wsiadają do auta i jeżdzą bez celu po tym jaśle
Odpowiedz
3
@ gosc...
dnia 24.05.2017, 18:31 · Zgłoś
Człowiekowi to i tak życia nie wróci. Jest to przestroga dla innych. Żyjemy w takich, a nie innych czasach, samochody znajdują się na każdym rogu dlatego musimy pamiętać, żeby ściągnąć czasem nogę z gazu bo mogą być tego takie a nie inne skutki. Przykro, że w wyniku tego wypadku cierpi więcej niż jedna osoba.
Odpowiedz
-1
@ tom
dnia 24.05.2017, 10:41 · Zgłoś
Tak sobie myślę.że jak by przed kaźdym przejściem dla pieszych był prog zwalniający.W całym JAśle .to by by rozwiązał się problem szalejaących motorów .
Odpowiedz
-1
@ kon
dnia 24.05.2017, 14:25 · Zgłoś
racja a powinni jeszcze oświetlenie zrobić dobre a nie [...] na jakieś [...]one hulajnogi kase dawac
Odpowiedz
2
@ lola
dnia 25.05.2017, 07:12 · Zgłoś
Oświetlenie robił "koleś" głwny energetyk miasta za p. Czerneckiego. Wybrał najdroższą opcję, ciekawe, ile mu firma odpaliła?
Odpowiedz
3
@ tom
dnia 24.05.2017, 10:19 · Zgłoś
Przed przejściem dla pieszych powinien być prog zwalniający
Odpowiedz
-6
@ 50-latek
dnia 23.05.2017, 23:33 · Zgłoś
Pisze że podejrzany, to może nie jego wina tylko tego dziadka?
Odpowiedz
-2
@ kon
dnia 24.05.2017, 14:24 · Zgłoś
dokładnie skąd wiadomo jak był ubrany a był zapewno bez odblasku bo tak chodzą
Odpowiedz
5
@ lola
dnia 25.05.2017, 07:13 · Zgłoś
Odblaski w mieście NIE są obowiązkowe, po pierwsze. Po drugie, pieszy NA PRZEJŚCIU ma absolutne pierwszeństwo.
Odpowiedz
0
@ Znający temat
dnia 23.05.2017, 22:13 · Zgłoś
Bo wypadek to dziwna rzecz, nigdy go niema dopóki się nie wydarzy.
Odpowiedz
-5
@ miś
dnia 23.05.2017, 22:04 · Zgłoś
Wy nie jesteście od oceniania drugiej osoby stanie przed wymiarem sprawiedliwości .
Odpowiedz
2
@ CTB
dnia 23.05.2017, 20:55 · Zgłoś
Czy sprawca uciekł z miejsca wypadku i nie udzielił pomocy poszkodowanemu ? Czy zatrzymał się zadzwonił po karetkę i udzielił pierwszej pomocy ? Kto wie jak przebiegło dokładnie zdarzenie niech pisze w tym wątku. Napisz też jaką karę wymierzyłbyś sprawcy za to zdarzenie.
Odpowiedz
3
@ Stefan cwaniak kąpany
dnia 23.05.2017, 21:38 · Zgłoś
Łagrów 25 lat + zadośćuczynienia rodzinie po utracie bliskiej im osoby .
Odpowiedz
7
@ stop brawurze ulicznej
dnia 23.05.2017, 21:44 · Zgłoś
swiadek dzwonil ... gowniarz na miejscu zdarzenia udawal ze nic sie nie stalo ...nie udzielil zadnej pomocy bo martwil sie o szybe w aucie a nie o czlowieka ktory lezal kilka metrow dalej .. i o czym my mowimy ? tzn piszemy ?! takiemu mlotowi zadna kara nie pomoze. . wiezienie da do myslenia i moze skrucha zlapie. . odszkodowanie dla rodziny . po wyjsciu wolontariat przymusowy przez sad przy osobach w stanie wegetatywnym po takich wypadkach niech patrzy jak inni skrzywdzili swoja brawura ... bo nielat ma na sumieniu smierc czlowieka ktory nie mogl sie nawet pozegnac z rodzina ..
Odpowiedz
-4
@ xnxx
dnia 23.05.2017, 22:31 · Zgłoś
jak nie zadzwonił jak zadzwonił byliśmy tam i tez widzieliśmy to skończ [...] a osoby które piszą jaka kare wymierzyc i tp i obrażliwe komentarze to niech uważają zeby im się to nie stało bo łatwo jest kogoś oceniać nie patrząc na siebie . Ciekawe jakby to wam sie to przytrafiło co byscie robili i ludzie tak na was gadali to był wypadek i nie był celowy a nie zabójstwo czy morderstwo takżę skączcie wypisywać wy tacy idealnie też nie jesteście a co będzie to sie okaże a ze odmówił skąłdania wyjaśnien to jego sprawa i was to powinno [...] obchodzić i po [...] komentujecie głupio ciekawe jakby to wam sięzdarzyło . Chodzi wam tylko o kase a więzienie nic nie zmieni co to da nic . Na pewno przeżywa to co się stało i nie jest mu łatwo/
Odpowiedz
-5
@ xnxx
dnia 23.05.2017, 22:33 · Zgłoś
jaki tam świadek był ludzie którzy wyszli z bloków po tym jak zobaczyli wypadek nie osłabiaj się były dwie osoby oprócz osób które jechały w dwóch samochodach potem nagle świadkowie którzy wyszli z bloków jak przyjechała pomoc i nagle wszystko wiedzą
Odpowiedz
7
@ Tomas
dnia 23.05.2017, 22:45 · Zgłoś
Co ty pleciesz? To nie było celowe? Jeśli wyprzedza się na skrzyżowaniu i kończy manewr na przejściu dla pieszych to jak to inaczej nazwać??? Auto-pilot to zrobił? Nikt normalny nie robi czegoś takiego, powinien włączyć myślenie, nic go nie usprawiedliwia. Nie chce zeznawać... a cóż może wyjaśnić - wszystko jest jasne.
Odpowiedz
2
@ Nie rozumiem
dnia 24.05.2017, 00:35 · Zgłoś
Dlaczego się nie przyznaje?To kto w/g niego uderzył w człowieka?
Odpowiedz
7
@ Abnegat
dnia 24.05.2017, 00:48 · Zgłoś
@xnxx

Przytrafić to się może dzik lub jeleń, który wyskoczy z lasu na drogę. Ile trzeba mieć w sobie cynizmu i bezczelności aby twierdzić, że "przytrafił się" człowiek na przejściu?
Odpowiedz
-3
@ kon
dnia 24.05.2017, 14:23 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
3
@ Stop brawurze ulicznej
dnia 24.05.2017, 19:12 · Zgłoś
Haha... Wez skoncz pierdzielic jakies farmazony wymyslone na linie obrony ! Wiesz wogole ze po karetke zadzwonil swiadek stojacy na balkonie i widzacy cale zajscie ? a nie caly Pan Jakub... haha smieszy mnie ta cala bajera... haha przezywa? co przezywa? zabranie prawa jazdy ? bo nie raczej smierc osoby w ktora wjechal z duza predkoscia!Nie jest mu łatwo ? Czlowiekowi ktoremu nie bylo latwo pogodzic sie z taka sytuacja sumienie nie pozwolilo by w sadzie robic z siebie nie winiatka ! Brak skruchy ... zero wspolczucia dla rodziny poszkodowanego . Jest czyn i bedzie kara ! Oby sprawiedliwa I zmienila cos w tym glupim umysle. Ciezko powiedziec i pryznac sie do winy wyrazic skruche przeprosic probowac postawic sie po drugiej stronie i przemyslec co by bylo gdyby to on musial liczyc na sprawiedliwy osad jak by to jemu ktos tak "inteligentny' na pasach wjechal na przeciwlegly pas i zmiotl z drogi ojca? brata ? debilem jest ten co mysli ze taki manewr jest prawidlowy . Cud ze od bliskiej w strone kosciola nikt tak brawurowo nie pedzil bo byla by tragedia na miejscu ... i on jako bezmyslny malolat lezal by na gorce a autko poszlo by do kasacji ... OGOLEM JESTEM ZA TYM ZEBY POD TAKIMI POSTAMI BYLA WYLACZONA FUNKCJA DODAWANIA KOMENTARZY . WIEKSZOSC TU PISZACYCH JEST WSZYSTKO "WIEDZACA"WSZEDZIE BYLA A TAK NAPRAWDE [...] NA TEN TEMAT WIE!!! NAJLEPSZA LINJA OBRONY DLA J.N JEST PRZYZNANIE SIE DO WINY I NIE UDAWANIE NIEWINIATKA ! [*] SPOKOJ DUSZY PANU EDWARDOWI !!!
Odpowiedz
1
@ stop ulicznej brawurze
dnia 24.05.2017, 19:19 · Zgłoś
pierwszy przejechal a tamten cap zeby go wyprzedzic zjechal na drugi pas z gazem na pedale!!! Ale nie udalo mu sie bo zawinol przechodnia!!! Mogl idiota jechac tym pasem co pierwszy samochod to nie wydarzyla by sie tragedia . Pan E. wrocil by z zona do domu ! Cieszyl by sie wnukami !! a teraz .. wnuki i rodzina odwiedzaja go ale w innym miejscu!!!
Odpowiedz
-1
@ ooo
dnia 24.05.2017, 22:47 · Zgłoś
a skąd my możemy wiedziec czy on nie przeprosi nie wyrazi skruchy jestes wszechwiedzacy ja tego nie wiem ty na pewno tez nie byc moze w sądzie wyrazi skruchę miał prawo odmówic zeznac w prokuraturze i tak zrobił a w sądzie moze zrovic inaczej i świadek z balkonu ciekawe którego jak przyjechała policja to zadnego świadka tam nie było tacy świadkowie to z [...] się biorą z balkonu koleś widział i dzwonił śmieszy jesteś i może słyszał co gadają jeszcze i co robią i czy kto gdzie dzwoni od balkonu troche jest do drogi także no . Jedyna racja to to zeby sięprzyznac do błędu był to nie szczęsliwy wypadek być może sąd wezmie to pod uwage
Odpowiedz
1
@ jurciu
dnia 23.05.2017, 20:38 · Zgłoś
zamiast katechezy przepisy ruchu drogowego w szkole i będzie mniej głupców na drogach
Odpowiedz
0
@ qwerty
dnia 23.05.2017, 21:02 · Zgłoś
Od dziecka tlucze sie do glowy by nie palili i nie pili a mimo to nie przestrzegaja tego... myslisz ze prawa zaczna przestrzegac?
Odpowiedz
4
@ podrozny
dnia 23.05.2017, 19:53 · Zgłoś
ja dzis kolo 20tej wracalem z gorlic jakis wariat samochodem lepszej klasy byl chyba nienormalny numer rejestracyjny RJS99FX WPRZEDZAL wnieglowicach na skrzyzzowaniu napodwojej ciaglej i na wysepce jechal dobrzepoza100 na godzinezatrzymalo go czerwone swiatlo przed mostem wtedy jeden kierowcawyszedl z samochocu podszedl do mniego i pukal mu do glowy co on wyprawia na koncu zrobilmu zdjecie szkodazenie zabral mu kluczykow
Odpowiedz
2
@ Stefan cwaniak kąpany
dnia 23.05.2017, 20:25 · Zgłoś
A ty jak się zachowałeś ? Jak p..a ! Trzeba było zatrzymać typa a nie zalic się tu . Zgłosiłeś na policję ? Nie ?
Odpowiedz
-8
@ CTB
dnia 23.05.2017, 21:04 · Zgłoś
Czy w wyniku jazdy tego człowieka w drogim samochodzie stała się komuś krzywda ? Jeżeli nie to za co go karać jeśli nikomu krzywdy nie zrobił ?
Odpowiedz
0
@ Do podróżnego
dnia 24.05.2017, 00:25 · Zgłoś
Odważny człowiek,że podszedł do takiego ryzykanta,oby więcej takich stróży porządku.
Odpowiedz
1
@ Do CTB
dnia 24.05.2017, 00:28 · Zgłoś
Karać nie,ale uchronić w porę Jego i innych.
Odpowiedz
0
@ Jola
dnia 23.05.2017, 19:42 · Zgłoś
Nie przyznał się do zarzutów i odmówił składania wyjaśnień - bo takie jest święte prawo podejrzanego. Dowody - z tego co czytam, mam nadzieje potwierdzone w aktach sprawy - są mocne - sąd oceni i wymierzy karę. Koniec , kropka. Człowieka, ofiarę wypadku szkoda jak każdego kto tak kończy los na tym padole łez.
Odpowiedz
5
@ Stefan cwaniak kąpany
dnia 23.05.2017, 20:22 · Zgłoś
Jak się nazywa osoba która zabija drugą ?

Morderca !
Odpowiedz
1
@ jeu
dnia 23.05.2017, 21:06 · Zgłoś
Morderca jest wtedy jeśli zrobił to z premedytacją czyli się wcześnie przygotował. W tym wypadku to było inaczej bo on tego (zapewne) nie chciał ...
Odpowiedz
-2
@ Stefan cwaniak kąpany
dnia 23.05.2017, 21:35 · Zgłoś
Mord to mord. Zatluke cię pięściami ,nie przyznam się chociaż będą swiatkowie , i co wtedy ludzie napiszą?
Bo ja oczywiście tego nie chciałem tylko o tak wyszło.
Hmm ja wiem co i ty też . Dla mnie mord to mord bez znaczenia czym to zrobisz , rękoma, siekierą,pistoletem ,pianinem ,czy utopisz ,czy powiesisz ,czy rozjedziesz seicentem . Kara powinna być taka sama jak za zabójstwo.
Odpowiedz
1
@ pp
dnia 23.05.2017, 22:35 · Zgłoś
poczytaj trochę i sie dowiesz co to jest mord a nie tu wyskakujesz z testami o których nic nie wiesz
Odpowiedz
5
@ kret7N
dnia 23.05.2017, 18:58 · Zgłoś
Co za typ pan to nie ja.. Za głupote jeszcze niech mu doliczą
Odpowiedz
9
@ kk
dnia 23.05.2017, 18:53 · Zgłoś
Za zabicie pieszego przechodzącego na przejściu i jeszcze wyprzedzaniu na nim powinna być kara dożywocia.
Odpowiedz
5
@ piekny
dnia 23.05.2017, 17:37 · Zgłoś
potrącil to muszi do paki nie ma wytłumaczenia
Odpowiedz
9
@ Amadeo
dnia 23.05.2017, 17:33 · Zgłoś
Jest wina musi być kara.Młody wiek nie jest żadnym wytłumaczeniem.
Odpowiedz
1
@ KGP
dnia 23.05.2017, 16:03 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
7
@ Stefan cwaniak kąpany
dnia 23.05.2017, 15:41 · Zgłoś
Takich powinno się eliminować . Usunąć ze społeczeństwa .
Wysłać na Sybir .
Odpowiedz
0
@ (L)egia
dnia 23.05.2017, 22:58 · Zgłoś
Jeśli chcesz wysyłać kogoś na Sybir, to pogadaj z tymi, którzy tam zostali wysłani. Oni Ci powiedzą, jaki to "raj" na ziemi, może zmienisz zdanie.
Odpowiedz
4
@ Stefan cwaniak kąpany
dnia 23.05.2017, 23:21 · Zgłoś
Taa raj dla ludzi którzy nie wiedzą co to telewizja czy Internet. Ale dla młodego pokolenia to najgorsze miejsce na świecie i w dodatku zimno w [...] ;)
Odpowiedz
0
@ (L)egia
dnia 26.05.2017, 21:57 · Zgłoś
Masz rację zimno i dla sybiraków to było najgorsze miejsce, więc nie posyłaj nikogo na Sybir.
Odpowiedz
10
@ stanisław
dnia 23.05.2017, 14:40 · Zgłoś
Proponuję jasielskiej policji jakąś akcję "prędkość" w centrum miasta. Tak w okolicy konca tygodnia bo to co sie dzieje to jakas masakra. Tego samego dnia wyprzedzał mnie i pare innych samochodów jakis szympans w okolicy Parkowej.I co i nic dalej sobie jezdzi.
Odpowiedz
4
@ telewizja kłamie
dnia 23.05.2017, 21:12 · Zgłoś
To jest wynik realizacji życiowych marzeń wyuczonych z ekranu telewizora. Ciężko pracował, odkładał i kupił sobie wymarzony samochód. Problem w tym że bryki kupione dla szpanu mają wielkie mocne silniki i noga na mieście cisnie żeby szybciej pojechać a szczególnie jeśli płeć piękna za horyzontem.Tak na prawdę jest to zachowanie małego chłopczyka który dostał nową zabawkę do piaskownicy i musi ją przetestować.
Odpowiedz
1
@ pp
dnia 23.05.2017, 22:36 · Zgłoś
ja proponuje jeszcze lepsze oświetlenie zrobić i odblaski nosić
Odpowiedz
-3
@ oj
dnia 23.05.2017, 14:18 · Zgłoś
Do pseudonimów ale was bawi wypisywanie tak prostackich komentarzy macie chyba zabawę z ludzkiego nieszczęścia.
Odpowiedz
9
@ AA
dnia 23.05.2017, 14:16 · Zgłoś
Dla przykładu niech sobie trochę posiedzi może go w końcu sumienie podręczny bo nic sobie z tego nie robi i dalej jeździ
Odpowiedz
2
@ pp
dnia 23.05.2017, 22:37 · Zgłoś
dla jakiego przykładu wypadki były są i będą takie jest życie zdarzają się takie niestety rzeczy
Odpowiedz
8
@ VIP
dnia 23.05.2017, 14:15 · Zgłoś
8 lat i ani dnia mniej!
Odpowiedz
12
@ Stefan cwaniak kąpany
dnia 23.05.2017, 15:39 · Zgłoś
25 za zabójstwo !
Odpowiedz
-2
@ qwerty
dnia 23.05.2017, 20:59 · Zgłoś
Nie myl pojec...
Odpowiedz
0
@ ddd
dnia 24.05.2017, 11:07 · Zgłoś
malo 15 lat
Odpowiedz
16
@ Odyr
dnia 23.05.2017, 12:54 · Zgłoś
Ekipe w jasle tez czas zmieniç...J kolesie powinni zejsc ze sceny..
Odpowiedz
28
@ AA
dnia 23.05.2017, 12:45 · Zgłoś
Jeździł jak głupi więc go dopadło. Czemu moderatorzy usuwają komentarze jeśli nie zawierają obraźliwych słów, hm? Czyżby ktoś wam postawił coś albo zaplacil?
Odpowiedz
49
@ Warez
dnia 23.05.2017, 12:15 · Zgłoś
Sądząc po grafice na pseudosamochodzie można domniemać stan umysłu tego młokosa...
Odpowiedz
16
@ do Warez
dnia 23.05.2017, 17:57 · Zgłoś
Patrząc na to auto wszystko wiadomo kim był kierowca.
Odpowiedz
45
@ J
dnia 23.05.2017, 12:13 · Zgłoś
Zabierać młokosom prawo-jazdy jeśli znacząco naruszają przepisy i oddać dopiero po 30-tym roku życia a jeśli się powtórzy coś takiego to dożywotnio.
Odpowiedz
-79
@ kiri
dnia 23.05.2017, 12:06 · Zgłoś
Moje kondolencje dla rodziny zmarlego ale terz tego mlodego chłopaka przecież matka go nie wychowała na morderce trzy wiezienienie coś zmieni jak pójdzie siedzieć ależ nie całe życie bedzie miał na sumieniu że przes swoją gupote ktoś stracil życie żal mi go jest.
Odpowiedz
154
@ lol
dnia 23.05.2017, 12:37 · Zgłoś
A ja składam kondolencje Twoim nauczycielom języka polskiego.
Odpowiedz
67
@ Jan
dnia 23.05.2017, 12:38 · Zgłoś
Jak można pisać z takimi błędami???
Odpowiedz
-60
@ Koko
dnia 23.05.2017, 13:24 · Zgłoś
Język powinien być komunikatywny, a nie zastanawiać się, czu: u, ó, h, ch...
Odpowiedz
29
@ driver
dnia 23.05.2017, 13:52 · Zgłoś
Może gówniarz nauczy się w koncu jeżdzić szkoda że z takim skutkiem
Odpowiedz
29
@ xx
dnia 23.05.2017, 14:41 · Zgłoś
Rodzina powinna wziąć dobrego prawnika, żeby mu nie odpuścić tego.
Odpowiedz
-6
@ Taki madrala
dnia 23.05.2017, 15:58 · Zgłoś
Nawet nie wiesz ile bolu i cierpienia mozesz spowodowac przez rzucanie takich glupich i bezmyslnych oskarzen GLUPCZE . Ani nie mi ani nie tobie jest go sadzic wiec opanuj swoja glupote. Co ci to da ze napiszesz ze jest morderca skoro to byl wypadek . Nie zrobil tego z premedytacja
Jak ty bys sie czul nedzny czlowieczku jakby to tobie sie to przytrafilo i to ciebie ktos nazwal morderca?? Jak czuli by sie twoi bliscy ?? Nie oceniaj zeby nie byc sadzonym... najlepiej to wez sie za jakas robote bo chyba masz za duzo czasu
Odpowiedz
30
@ GHG
dnia 23.05.2017, 16:10 · Zgłoś
Drogi sprawco wypadku. Pewnie masz prawnika, który ewidentnie chcę trochę zarobić. W takim przypadku, nie trzeba być mega prawnikiem, żeby stwierdzić, że najmądrzejszą linią obrony przed wysokim wyrokiem będzie skrucha i żal za to co się zrobiło. Gdybyś przed Sądem, rodziną ofiary tego wypadku wykazał prawdziwą skruchę, przeprosił ich za to i przyznał się do tego czynu (bo to, że jest to Twoja wina nie podlega wątpliwości) nie chciałeś tego, nie zrobiłeś tego celowo, ale do wypadku doszło, jeśli zrobiłbyś to co napisałem wcześniej Sąd na pewno zastosowałby możliwie najniższy wymiar kary, zapewne wziąłby pod uwagę Twój młody wiek - Sądy nie chcą na wstępie niszczyć młodych ludzi - choć popełnili błąd, ale pod warunkiem, że zrozumieli co zrobili... To, że teraz będziesz zgrywał cwaniaka, nie przyznawał się do winy, doprowadzi tylko i wyłącznie do tego, że poniesziesz po pierwsze o wiele większe koszty sądowe + prawnik. Po drugie, Sąd za brak skruchy nie popatrzy na Ciebie łaskawym okiem, a wręcz przeciwnie, nienawidzą, jak ktoś tak robi. Po trzecie, może trochę odwleczesz sprawę, może się toczyć przez kilka lat, ale w ten sposób szkodzisz po pierwsze rodzinie ofiary, ale także i sobie, oraz Twojej rodzinie. Zastanów się i nie słuchaj pseudo doradców, którzy mówią Ci, że możesz tą sprawę wygrać, w taki sposób, że odmówisz składania zeznań.. bo to Cię tylko pogrąży. Są świadkowie, po 2 to jest potrącenie na przejściu, po trzecie, będą powołani biegli sądowi, Twoja wina będzie udowodniona na 200%. Polecam iść do bardzo dobrego prawnik (nie patrzeć na koszty) o poradę w tej sprawie ;)

Pozdrawiam
Pozdrawiam
Odpowiedz
15
@ Czlowiek z lasu
dnia 23.05.2017, 17:07 · Zgłoś
Ludziebz tego pokolenia, mysle o szescdziesieciopieciolatku, nie lubili sie nudzic. Czesto po pracy budowali jeszcze domy dla dzieci, robiac na budowie wszystko, wykonujac wszystkie zawody budowlane. Znam wielu takich ludzi. Moze facet marzyl o emeryturze, zeby jeszcze troche pomoc dzieciom. Dzieciaki. Naprawde nie macie prawa zabierac zycia ludziom, w ramach debilnej zabawy. Mozecie sie swoimi bolidami poscigac na OSach. Teraz kazdy prawie jest rajdowcem, fotografem, poliglota i specjalista od kuchni.
Odpowiedz
5
@ Lucek
dnia 23.05.2017, 17:54 · Zgłoś
Pewnie Kiri skończył tylko siedem klas i dlatego ma poważne problemy z ortografią. Nie powinien brać się za pisanie.
Odpowiedz
-10
@ prj
dnia 23.05.2017, 19:02 · Zgłoś
Art. 216. § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

"Nie osądzajcie abyście nie byli sądzeni"
Pozdrawiam
Odpowiedz
-1
@ Stary Glina
dnia 23.05.2017, 19:51 · Zgłoś
Masz sporo racji Szanowny GHG chociaż w polskim wymiarze sprawiedliwości nie ma zasady precedensu jak w USA więc różnie może być. Nie oceniam kto winien czy nie winien. Mnie osobiście cieszy, że w wypadku nie uczestniczył policjant bo wtedy wyrok zapadłby szybko a winien byłby policjant ze wskazaniem, że pewnie pijany.
Odpowiedz
2
@ a
dnia 23.05.2017, 19:59 · Zgłoś
Nic dodać nic ujac
Odpowiedz
3
@ do GHG
dnia 23.05.2017, 20:19 · Zgłoś
Racja w 100%. Wiekszosc adwokatow niestety ale patrzy na zarobek dosc mocno... w tym przypadku skrucha,przyznanie sie, bylby najwiekszym srodkiem lagodzacym. Walka z dowodami tylko pogorszy sprawe, ale kazdy ma do tego prawo.
Odpowiedz
-9
@ AA
dnia 23.05.2017, 22:39 · Zgłoś
jakie tam prawo było złamane prędkosc nie była przekroczona prawo też mówi że nosi się odblaski a tyle osób nie nosi teraz
Odpowiedz
-5
@ do stefan
dnia 23.05.2017, 22:41 · Zgłoś
Nie masz racji. Mordercą nazywa się kogoś kto umyślnie kogoś zamordował. A kogoś kto popełnił przestępstwo opisane w artykule, nazywa się spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym.
Odpowiedz
3
@ Do podejrzanego w tym wypadku
dnia 23.05.2017, 22:47 · Zgłoś
Proponuję na następnej rozprawie się przyznać, przeprosić szczerze rodzinę, że jest Ci ciężko z tym co się stało i bałeś się konsekwencji, ale bardzo żałujesz. I dostaniesz minimalny wyrok w zawieszeniu, a jak przez kilka lat będziesz się sprawował wporządku, to możesz się starać ze względu na swój młody wiek - o skrócenie wyroku. Chłopie nie pakuj się w to co jakiś niedouk albo naciągacz Ci powiedział, żeby odmówić składania zeznać, bo to najgorsze co tylko może być! Nie wierzysz mi, to idź do porządnego adwokata a nie pierwszego lepszego i powie Ci to samo. Ta sprawa jest prosta i jasna, mówię szczerze..nie masz szans cokolwiek wskórać, a jedynie pogorszyć swoją sytuację. Pomyśl także, o rodzinie zmarłej osoby..przecież przeżywają horror, wierzę, że sam w duchu nie chcesz im tego fundować... Chcesz żyć ze świadomością, że zabiłeś starszą osobę i nawet nie przeprosiłeś za to rodziny? Wypadki się zdarzają i trzeba to wziąć na klatę a nie unikać jak tchórz, pogarszając sobie przy tym sytuację.
Odpowiedz
1
@ lolo
dnia 23.05.2017, 22:52 · Zgłoś
nauczy się jezdzić mopem w Załężu
Odpowiedz
3
@ Dk
dnia 24.05.2017, 05:44 · Zgłoś
W dzieciństwie książki czytać zamiast telewizji i żadne z powyższych sztucznie wymyślonych chorób nie wystąpią
Odpowiedz
3
@ bhp
dnia 24.05.2017, 09:23 · Zgłoś
Wielu Internautów podpowiada.iz należy szukać dobrego prawnika.Taką wiedzę mają z własnego doswiadczenia. I tutaj należy się wyjaśnienie kto jest dobrym prawnikiem
'-człowiek który coś poznał prawo
-człowiek który bez ładu składu dużo mówi
-człowiek z układów
-człowiek który ma wiele głębokich kieszeni
-człowiek który ma w kilku tych kieszeniach organa ścigania
Odpowiedz
2
@ do bhp
dnia 24.05.2017, 10:00 · Zgłoś
no niestety po części to prawda.
Odpowiedz
-1
@ ddd
dnia 24.05.2017, 11:06 · Zgłoś
malolatow nie ma co bronic jezdza jak szalency
Odpowiedz
1
@ do mądrali
dnia 29.05.2017, 10:59 · Zgłoś
Wyprzedzał przed przejściem więc złamał przepisy a przez to zginął człowiek.
Oby nie skończyło się wyrokiem w zawieszeniu.
Jakby ten starszy facet który przechodził przez przejście był twoim ojcem inaczej byś śpiewał.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657