Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Andrzej Czernecki ubiega się o urząd burmistrza Jasła

156

Kandydatem na burmistrza z KWW Jaślanie jest 56-letni Andrzej Czernecki, który po raz kolejny ubiega się o fotel burmistrza. Wszystko wskazuje na to, że rywalizacja wyborcza o urząd burmistrza rozstrzygnie się pomiędzy dwoma kandydatami. 

fot. archiwum

Andrzej Czernecki w 2014 r. przegrał wybory uzyskując o 1577 głosów mniej niż jego konkurent Ryszard Pabian popierany wówczas przez Prawo i Sprawiedliwość. Po czterech latach przerwy ponownie chce spróbować swoich sił jako włodarz miasta.

fot. archiwum

KWW Ryszarda Pabiana zarejestrował kandydata na burmistrza, którym oczywiście jest obecny włodarz miasta. Cztery lata temu pokonał Andrzej Czerneckiego uzyskując 57,09% poparcia wyborców. Jeśli KW PiS nie zgłosi swojego kandydata rywalizacja między Andrzejem Czerneckim a Ryszardem Pabianem rozstrzygnie się w pierwszej turze. 

id

Napisany dnia: 26.09.2018, 18:34

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Zagraniczny
dnia 09.10.2018, 22:30 · Zgłoś
Ej buba. Meczysz tych ludzi przez ostatnie 20 lat za pienądze publiczne. Wstydził byś się nawet startować razem z Myśliwcem. Idź lepiej wypisać kilka mandatów za kupki po psach.
Odpowiedz
-2
@ mieszkanka Jasla
dnia 28.09.2018, 12:00 · Zgłoś
tak Pan Czernecki to jest to- On powinien byc burmistrzem zawsze Go popieralam i bede popierac a tego Raka na zbity pysk wywalic tylko umie sie podlizywac [...]!
Odpowiedz
1
@ jas
dnia 30.09.2018, 12:41 · Zgłoś
Mieszkałam 50 lat w jaśle.wieczory jako dziecko spędzałam z rodziną pod kasztanami na rynku.tu sie wychowałam wykształciłam.Poznałam sąsiadów jaślan,historie ich życia. .. tu wychowałam wykształciłam dzieci...tu było nasze miejsce.niestety pomimo tego regionalnego przwiązania do tak pięknego przyjaznego rozwojowego dawno temu miasta,moje dzieci wyjechały.,,zachlebem
Odpowiedz
1
@ jas
dnia 30.09.2018, 12:49 · Zgłoś
I szkoda młodych wykształconych 20-30 letnich jaślan.,ktorży chcieli tu zostać ale nie było tudla nich pracy.tzn.mogli roznosic ulotki...
Mają wykształcenie wyższe. I chwytali się różnej pracy. .. i jak większość wyjechali...smutna przyszłość betonowego drogiego mi jasła...
Odpowiedz
-1
@ Lll
dnia 28.09.2018, 08:12 · Zgłoś
Ani jeden Ani drugi kandydat nie nadaje się na burmistrza
Odpowiedz
0
@ Znający temat
dnia 27.09.2018, 16:03 · Zgłoś
Popieram KWW Ryszarda Pabiana i samego Ryszarda Pabiana, choć na niego głosowała nie będę !
Odpowiedz
0
@ Kawosz
dnia 27.09.2018, 13:46 · Zgłoś
Ale to już było i nie wróci więcej o i nie ma na kogo zagłosować kompletnie na kogo by oddać głos Nie mam pojęcia
Odpowiedz
-1
@ Lewar
dnia 27.09.2018, 12:40 · Zgłoś
Brałem udział przy rozwieszaniu plakatów na radnych itd , i syn lekarza nie miał tyle nienawiści co wy obcy w sprawie
Odpowiedz
1
@ Lewar
dnia 27.09.2018, 12:35 · Zgłoś
Siejecie panikę jakby to was osobiście dotykało , chciałbym zobaczyć jakby tak się stało realnie co byście robili
Odpowiedz
4
@ kleks
dnia 27.09.2018, 12:04 · Zgłoś
Mam pytanie: czy portal jaslo4u.pl stosuje cenzurę usuwając komentarze?
Odpowiedz
4
@ mrX
dnia 27.09.2018, 11:40 · Zgłoś
Jakikolwiek będzie wynik głosowania, wiadomo już teraz kto przegrał. Jasło
Odpowiedz
9
@ Wir
dnia 27.09.2018, 11:17 · Zgłoś
Masz rację Hasłami a odpowiedzialny za listy pan M. L uśmiecha się z plakatów bo on do powiatu idzie mam nadzieje ze nie przejdzie
Odpowiedz
7
@ Jaślan
dnia 27.09.2018, 11:24 · Zgłoś
Ciekawe co czują przechodząc obok tego uśmiechniętego plakatu ci co byli na odrzuconych listach PiSu i kandydat na burmistrza.
Odpowiedz
11
@ ewa
dnia 27.09.2018, 11:16 · Zgłoś
Niech zmienią wreszcie tego sekretarza który grzeje stołek od wielu lat
Odpowiedz
6
@ Jaślan
dnia 27.09.2018, 11:14 · Zgłoś
Czytając komentarze odnoszę wrażenie, że pan Krzysztof Pec mógłby liczyć na sporą liczbę głosów. I byłby jakąś alternatywą dla obecnego wyboru między "dżumą i cholerą".
Pomijam wszelkie złośliwości, które padały i nazywanie go partyjnym BMW.

Szkoda, że przez czyjeś cwaniactwo i olewanie wszystkiego, ten prawie pewniak na stanowisko burmistrza został wyeliminowany.

Nie poszanowali człowieka, który zdecydował się startować w wyborach i tym samym wystawić na to całe jasielskie docinanie, dogryzanie i obśmiewanie.

Nie poszanowali swoich wyborców, którzy zostali teraz z niczym.

Nie poszanowali kandydatów na radnych, którzy zostali na listach PiSu mimo że większość uciekła do komitetu Pabiana i teraz są w głębokiej d***.

I tak jak ktoś już pisał, nie ma żadnych słów z przeprosinami, nie ma wskazania winnego i wyciągnięcia konsekwencji. Sprawa po cichutku zamieciona pod dywan.
Nic się nie stało.

Ci najważniejsi się uratowali - powiat i sejmik.
Reszta spłynęła do ścieków.
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 27.09.2018, 10:57 · Zgłoś
Jaslu potrzebny jest młody energiczny burmistrz z wizja miasta...niestety obaj panowie są zbyt ostrożni i asekuracyjni. W sumie Jasło najbardziej się zmieńilo za...burmistrz Kurowskiej. Marzy mi się ambitna i elokwentna postać która godnie podejmie wyzwania jakie stoją przed miastem Jasłem. Niestety ńie widzę takiej osoby...dlatego to miasto - na razie skazane jest na stagnacje i miernotę.
Odpowiedz
6
@ monia
dnia 27.09.2018, 13:32 · Zgłoś
Proszę wymienić te inwestycje za Kurowskiej, bo jak mnie pamięć nie myli to raczej oddłużała Jasło więc inwestowano mało. Największe jasielskie inwestycje raczej kojarzą mi się z innymi burmistrzami, a z P. Kurowską raczej zaniechania jak np. odstąpienie od budowy zakładu utylizacji odpadów (nie sortowni) na terenach poprodukcyjnych Gamratu. Dzisiaj przez to Jasło ma problem z odpadami, bo nikt nie chce ich odbierać a i cena jest dla mieszkańców wysoka i będzie rosła.
Odpowiedz
2
@ ii
dnia 27.09.2018, 10:48 · Zgłoś
trzeba cos z tym zrobic tak byc nie moze zabrano nam prawo glosu !!
Odpowiedz
6
@ Jeremi
dnia 27.09.2018, 10:31 · Zgłoś
Typowa polska dup...kracja . Mamy do wyboru - zle lub gorsze. Musi być jakiś sposób na rozwalenie betonu :( !!!
Odpowiedz
4
@ KAROL
dnia 27.09.2018, 10:17 · Zgłoś
Nie ma na kogo głosować.Po co więc iść na wybory,by klepać ciągle te same twarze,które znamy,że nic wielkiego nigdy dla miasta nie zrobiły...Nadal będzie zwijanie,a nie rozwój.Oni tak mają,że tylko dla stołków w szranki wyborcze stawają...
Odpowiedz
5
@ Jaślan
dnia 27.09.2018, 10:59 · Zgłoś
Na wybory trzeba iść.
Żeby pokazać, że się nie jest biernym wobec tego co się dzieje lub zbyt leniwym, żeby ruszyć się z domu.

Skoro nie ma sensownego kandydata pozostaje oddać głos nieważny.
To jedyna forma sprzeciwu wobec tego co się dzieje jaka pozostała.

Niech ilość głosów nieważnych pokaże co czują mieszkańcy miasta.
Odpowiedz
2
@ oo
dnia 27.09.2018, 11:11 · Zgłoś
zgadzam sie
Odpowiedz
1
@ Lewar
dnia 27.09.2018, 12:32 · Zgłoś
To ty idziesz tam z hejtu ? Ja myślałem że z obowiązku patrioty , co za czasy
Odpowiedz
6
@ Ja
dnia 27.09.2018, 10:07 · Zgłoś
Czemu zawsze kandydują Ci sami. Młodzi obudźcie sie się i kandydujcie.W Kolaczycach też młodzi na burmistrza nie tylko te same osoby. Chyba po tylu latach pokazały na co ich stać.
Odpowiedz
-7
@ Lewar
dnia 27.09.2018, 09:36 · Zgłoś
Zapomnianym mialaby większe szanse na pieniądze z UE niż mężczyźni czy kobiety będące już na stanowisku , no a chyba oto najbardziej chodzi , żeby coś tu budować
Odpowiedz
-6
@ Lewar
dnia 27.09.2018, 09:32 · Zgłoś
A może żona , była dyrektorką , jest szanowana , bez przeszłości , i godnie by prezentowała miasto , do tego jest ładniejsza od wcześniejszych kandydatek na to stanowisko , skoro nauczyciele mogą być w Senacie i sejmie to czemu dyrektorka nie może być burmistrzem ?
Odpowiedz
2
@ Wir
dnia 27.09.2018, 09:28 · Zgłoś
Masz rację ja tez poczekam na ruch PiS-u i Pana Peca
Odpowiedz
-5
@ kleks
dnia 27.09.2018, 09:42 · Zgłoś
Jeżeli PiS poprze któregokolwiek z kandydatów popełni wizerunkowe samobójstwo. Jedyne sensowne rozwiązanie to zbojkować wybory do RM i na burmistrza a głosować w wyborach do Rady Powiatu i Sejmiku Wojewodzkiego.
Odpowiedz
4
@ up
dnia 27.09.2018, 09:59 · Zgłoś
To dobry pomysł kleks tylko czy wykonalny ?
Odpowiedz
2
@ kleks
dnia 27.09.2018, 10:12 · Zgłoś
Jasielski PiS musi się zdecydować: albo bawią się w politykę i robią to, co im życzliwie podpowiadam albo robią odwrotnie i nie rządząc będą ponosić wszelkie negatywne konsekwencje tych rządów.
Odpowiedz
2
@ do kleks
dnia 27.09.2018, 11:10 · Zgłoś
Tylko nie głosować na PiS!!! Tak już poplamili nasze Jasło, że wstyd i hańba!!!
Odpowiedz
-3
@ Wir
dnia 27.09.2018, 11:14 · Zgłoś
Chyba ze Peca wezmą na zastępcę to będzie mógł zrealizować swoje obietnice
Odpowiedz
-1
@ Piknik
dnia 27.09.2018, 14:03 · Zgłoś
Wizerunkowe samobójstwo już zostało popełnione:)
Odpowiedz
-3
@ up
dnia 27.09.2018, 09:27 · Zgłoś
Tak by było najlepiej ale bez Pisu Czarnecki nie ma szans ja napewno na niego nie zagłosuje chyba ze Pan Pec go popsze!
Odpowiedz
1
@ jaślak
dnia 27.09.2018, 14:54 · Zgłoś
No i cool, Pabianice z pisemnym i co dla Jasła ugrał? NIC!!! Alina i ten z brodą mają przechlapane u kaczora i Jasło dopuki rządzi PiS ma przechlapane. Było nie głosować na Piskorzów wcześniej i nie być bastionem PiS to było by normalnie. Wzywam jaślan, głosujecie n nowe młode twarze, wyautujmy pasożytów obiecujących złote jajka a wybierajmy młode kury które nam te jajka zniosą.
Odpowiedz
-13
@ Znający temat
dnia 27.09.2018, 08:53 · Zgłoś
Ubiegać każdy się może, wygranym będzie tylko jeden Pabian, Ryszard Pabian
Odpowiedz
-5
@ pl
dnia 27.09.2018, 09:02 · Zgłoś
Ja bede czekał kogo poprze Pan Krzysztof Pec i na tego zagłosuje.
Odpowiedz
-2
@ Prawnik
dnia 27.09.2018, 09:11 · Zgłoś
Masz rację po ja tez jak chcą mieć szanse powinni Pana Peca wziąć na zastępcę Jasło na tym zyska
Odpowiedz
3
@ Olaaa
dnia 27.09.2018, 09:13 · Zgłoś
Na pabiana obaj z pis.u
Odpowiedz
-7
@ a.lechowski
dnia 27.09.2018, 08:52 · Zgłoś
Nie burmistrze nie radni tylko my mieszkańcy jesteśmy w stanie zmieniać naszą rzeczywistość. Większość z nas rozbudzi się z politycznego letargu dopiero przy wyborczej urnie. Przespaliśmy czas rejestracji komitetów, zakładania list zbierania podpisów, zdaliśmy się na innych aby przypadkiem nie wyjść na idiotów a my nie tylko jesteśmy idiotami ale jesteśmy wielkim stadem baranów przeznaczonym do strzeżenia a na końcu na rzeż. To co piszemy świadczy tylko o nieznajomości prawa i zasad jakimi rządzi się demokracja. Wiara w wszechmoc sekretarzy i nasza naiwność w to że za nas i za nasze podatki zrobią nam lepiej to idiotów sen.
Ps. Kserówka, podpisz i do adresata. pozdrawiam.

Adres: Jasło dn. 2018-09-26


Do
Prokuratura Rejonowa w
Jaśle

ZAWIADOMIENIE
O podejrzeniu popełnienia przestępstwa-wykroczenia wyborczego.

Na podstawie art. 304 § 1 k.p.k. zawiadamiam o podejrzeniu popełnienia przestępstwa-wykroczenie wyborczego w dniu od (w przybliżeniu)2018-08-28 do 2018-09-16 w Jaśle. Polegające na celowym i zamierzonym wprowadzeni błędów i zafałszowań w danych osobowych (miejsce zamieszkania, nr. Pesel-u, nr. Domu-mieszkania. daty urodzenia i innych) wyborców popierających kandydatów na-pod listami kandydatów na radnych i burmistrza z Komitetu Wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w Jaśle. Sprawcy mieszkają na terenie Jasła i są mi bliżej nie znani.

Uzasadnienie

Celem tych osób było i jest niedopuszczenie do zarejestrowania wyżej wymienionych list kandydatów na radnych i burmistrza z Komitetu Wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w Jaśle co uniemożliwia tym kandydatom prawa kandydowania na radnych w wyborach „Wybory samorządowe 2018-10- 21 i 2018-11-04”. Informuję że po przeglądnięciu listy kandydatów: „Komitet Wyborczy Wyborców Ryszarda Pabiana” zauważyłem 4-ry (cztery) nazwiska:
1.Pan Radny... Henryk „PiS”
2.Pan Radny ... Jerzy „PiS”
3.Pan Radny ... Michał „PiS”
4.Pani Radna ...Krystyna „PiS”
obecnych radnych którzy sprawowali-sprawują władzę z Komitetu Wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w Jaśle 2014. Ten fakt nasunął mi podejrzenie że błędy na listach „PiS” to nie przypadek i niezamierzone lecz celowe działanie .
Zaistniała sytuacja zwiększa szansę wymienionych osób na zwycięstwo w zbliżających się wyborach.

Podpis.
Odpowiedz
8
@ Jaślan
dnia 27.09.2018, 11:21 · Zgłoś
Wystarczyło zebrać ze 100 a nawet 150 podpisów ponad limit, a nie mieć tylko 30 głosów zapasu.

To normalne, że duża część podpisów może zawierać błędy. Każdy może się pomylić. A nawet część osób może specjalnie się pomylić. To nie ma żadnego znaczenia.

Bo od tego jest osoba odpowiedzialna za podpisy żeby to przewidzieć.
I zadać sobie trochę trudu i zamiast 180 to przynieść 250 lub 300 podpisów.

Wiele osób chętnie by złożyło swój podpis na takiej liście. Ale czy ktoś do nich przyszedł z listą? Nie.
A może wystarczyło nawet ogłosić, że lista jest w biurze posła w centrum miasta i kto chce może wpaść i złożyć podpis. Wiele osób by przyszło.
Odpowiedz
-4
@ Planeterror
dnia 27.09.2018, 08:07 · Zgłoś
Wybierzmy kogoś całkowicie nowego,swiezego i młodego 30-40 lat o ile ktoś taki będzie się ubiegał o fotel burmistrza
Odpowiedz
3
@ kleks
dnia 27.09.2018, 07:12 · Zgłoś
-2
@ olek
dnia 27.09.2018, 08:16 · Zgłoś
dokładnie :) Czarny nie zarejestrowany
Odpowiedz
0
@ kk
dnia 27.09.2018, 09:44 · Zgłoś
już zarejestrowany - lista uaktualniona
Odpowiedz
2
@ ixi
dnia 27.09.2018, 11:01 · Zgłoś
Dżuma czy Cholera...
Odpowiedz
6
@ idt
dnia 27.09.2018, 07:06 · Zgłoś
Od wielu lat te same gęby, od wielu lat miasto umiera. Jedno ich łączy - powinni mieć zakaz pełnienia funkcji publicznych.
Odpowiedz
2
@ Sam
dnia 27.09.2018, 04:02 · Zgłoś
Burmistrz Pabian nic w tym Jaśle nie robi w innych miastach np w Krosnie lub Rzeszowie to sie cos dzieje bo tyle lat jest ten sam burmistrz a w Jasle zmieniaja sie co chwilka i klapa
Odpowiedz
2
@ YOZEF
dnia 27.09.2018, 03:33 · Zgłoś
czarnecki wygra pabian bedzie zastepca ,,,albo odwrotnie ,,,mysle ze musialowicz nie skrzywdza i tak bedzie jak bylo od 27 lat ,,ci sami zaprawieni w boju dybasie przetaczniki zajace czelusniaki i inni tobedzie ich 5 kadencja ,,,zaorza to moje miasto przykre zas pis wstyd nawet porzadnie nie umieli zebrac 150 podpisow och moje kochane miasto jaslo umierasz
Odpowiedz
10
@ MałaMi
dnia 26.09.2018, 23:53 · Zgłoś
Myślę, ze najlepiej byłoby wybrać kandydata stąd, z komentarzy. Jest tutaj tyle kreatywnych, pomysłowych osób, które mogłyby ‚rozwinąć i uskrzydlić’ nasze miasto, ze aż szkoda, żeby się takie talenty marnowały :’)
Odpowiedz
-8
@ YOZEF
dnia 27.09.2018, 03:35 · Zgłoś
widze ze nie znasz regulaminu ,,,ci kreatywni wstydza sie startowac w takim towarzystwie i prawnie nie moga ,,poczytaj i odpowiesz sobie
Odpowiedz
8
@ MałaMi
dnia 27.09.2018, 07:21 · Zgłoś
Widzę, że nie znasz pojęcia sarkazmu.
Odpowiedz
1
@ Do Mała Mi
dnia 27.09.2018, 17:21 · Zgłoś
Np.Abnegat lub Bhp..
Odpowiedz
6
@ kultura i klasa
dnia 26.09.2018, 23:24 · Zgłoś
a mówią że dwa razy do tej samej wody się nie wchodzi

nieładnie tak postępować

bezrobocie jak jest tak było

firm nowych jak na lekarstwo

ale pytanie zasadnicze gdzie pan burmistrz do tego czasu pracował

czym się zajmował

czy są jakieś efekty

aby przyszli wyborcy wiedzieli co pan reprezentuje

i czym może się pochwalić

jakie osiągnięcia zawodowe a przede wszystkim jakie korzyści dla miasta

pan poczynił

konkrety

konkrety

pozdrawiam mądrych wyborców
Odpowiedz
-1
@ zero klasy
dnia 27.09.2018, 14:05 · Zgłoś
opisałeś sie waść - a "mądrzy" wyborcy i tak zagłosują na tych samych.
jak się domyślam pani Kurowska startuje nadal jako gwarancja płynącego przez Jasło kolejną kadencję potoku mleka i miodu. brawo.
Odpowiedz
-11
@ OLLLLLO
dnia 26.09.2018, 23:17 · Zgłoś
Mam jeszcze do konca nadzieje ze Krzysiek bedzie mial szanse ...
Odpowiedz
-6
@ tyuo
dnia 26.09.2018, 23:23 · Zgłoś
chyab czelusniak
Odpowiedz
-5
@ OLLLLLO
dnia 26.09.2018, 23:35 · Zgłoś
Chyba raczej nie
Odpowiedz
-5
@ wrrrr
dnia 26.09.2018, 22:21 · Zgłoś
Jak zwykle bredzi...ale nie w tym kontekście jak Ty "@ tyuo" napisałeś.
Baniak już tak ma i niewiele można z tym zrobić. Spróbuj z magistrem od fikołków porozmawiać w innym temacie niż rzeczone "fikołki" powodzenia...
Odpowiedz
-4
@ OBSERWATOR
dnia 26.09.2018, 22:17 · Zgłoś
Pani Kurowska-NIC,A,Czernecki-NIC,R.Pabian NIC kazdy zly to kto wreszcie Wam dogodzi!
Wszyscy zli nieudacznicy idzcie wreszcie do wyborow i zadecydujecie kto w tym Jasle ma zadzic!A nie tylko NAZWKAC ze wszyscy sa zli!Krosno TAK-Sanok TAK-Strzyzoe TAK Kolaczyce-TAK a Jaslo BE! Be! A DLACZEGO PYTAM!!!
Odpowiedz
-6
@ mieszkaniec gminy jasło
dnia 26.09.2018, 22:25 · Zgłoś
Kiepski z ciebie obserwator jak mówisz że Czernecki nic park rynek pływalnia obwodnica to kto może Pabian a może Kurowska
Odpowiedz
3
@ Lemoniadowy Joe
dnia 26.09.2018, 23:01 · Zgłoś
To Jasło ma obwodnicę???
Odpowiedz
-2
@ Kassssa
dnia 26.09.2018, 22:09 · Zgłoś
Szkoda iść na wybory... nie ma na kogo glosowac
Odpowiedz
9
@ Tadeusz Baniak
dnia 26.09.2018, 21:53 · Zgłoś
Dzięki temu, że listy PiS-u nie zostały zarejestrowane, senator Zajacowa i posł Rzońca już nie bardzo będą deklarować jakąkolwiek pomoc dla regionu jasielskiego, a dzięki temu Jasło i powiat mogą wiele zyskać, z tego prostego powodu, że utracą mozliwości czynienia ruchów, nie przysparzających naszemu miastu i powiatowi najmniejszych sukcesów. Akademickimi przykładami są dla mnie działania władz Krosna i Rzeszowa. Z mojej wiedzy wynika, że zarówno w Rzeszowie, jak i w Krośnie parlamentarzyści nie ingerują w działania burmistrzów i starostów, a miarę w możliwości pomagają szczególnie w pozyskiwaniu niechcianych przez PiS środków unijnych. To tyle na dzisiejszy wieczór. Miłych, pozytywnych snów...
Odpowiedz
13
@ tyuo
dnia 26.09.2018, 22:06 · Zgłoś
tadek co ty bredzisz a kiedy oni pomagali komu kolwiek chyab tylko sobie
Odpowiedz
5
@ Jasło
dnia 26.09.2018, 22:14 · Zgłoś
Przeczytałem te tadkowe wypociny i zęby mnie bolą. I weź tu zaśnij człowieku, z bolącym pyskiem...
Odpowiedz
5
@ Tadeusz Baniak
dnia 26.09.2018, 22:27 · Zgłoś
Czy to jest próchnica? Jeżeli tak , to do kowala...
Odpowiedz
-1
@ Tadeusz Baniak
dnia 26.09.2018, 22:30 · Zgłoś
Przetłumacz , co to znaczy "komu kolwiek chyab" ?... Czy jesteś pismakiem, nie pis-miennym?
Odpowiedz
10
@ Jan12
dnia 27.09.2018, 00:23 · Zgłoś
Panie Tadeuszu,słusznie pan zauważył,że wsparcie posłów nic nie daje,ale musi pan przyznać rację,że do sukcesu są potrzebni ludzie wykształceni,doświadczeni i pod dobrym okiem gospodarza,tutaj mamy problem.Nie dość,że Jasło go nie posiada,to jeszcze jest oblepione urzędniczymi miernotami.Kto ich wybiera?Ci sami,którzy teraz pójdą do wyborów i za namową kościoła,rodziny,ale bez własnego zdania wybiorą tych samych.Wszyscy narzekają,że PiS jest przyczyną zapaści,ale taka sytuacja jak teraz może powtórzyć się dopiero za 20 lat i co?Część odda głosy nie ważne,część zagłosuje na młodych,ale tylko na przekór innym,a większość na starą gwardię pochowaną w różnych ugrupowaniach.Malkontenctwo to nasza cecha narodowa.Czy się mylę? Odezwę się po wyborach i nie po to aby powiedzieć,że miałem racje,ale po to,że to też moje miasto i życzę mu rozkwitu,a przede wszystkim ludzi mądrych młodych i oddanych społeczników.Zostawcie złośliwości,epitety ,wyzwiska i małostkowość,a poczujecie się lepiej.Nie jestem kaznodzieją,ale zwykłym mieszkańcem.
Odpowiedz
3
@ Bodzio
dnia 27.09.2018, 05:13 · Zgłoś
Dobrze napisane, tylko czy Tadeusz Baniak i inni zrozumieją? Oni w swojej nienawiść i do PiS nie dostrzegają że również w tym ugrupowaniu są wartościowi ludzie którzy kochają to miasto . Wojna polsko-polska trwa
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 27.09.2018, 08:51 · Zgłoś
Nie sposób policzyć zasług posła Rzońcy czy senatorzyny Zającowej dla Jasła i regionu...
Odpowiedz
14
@ wazelinowejaslo
dnia 27.09.2018, 09:21 · Zgłoś
Co Tadeusz Baniak chce osiągnąć udzielając się w komentarzach?
Dlaczego Tadeusz Baniak zwiększa swą aktywność na portalach internetowych zawsze przed wyborami a po nich siedzi z podkulonym ogonem?
Co po obecnych wyborach będzie robił Tadeusz Baniak i komu będzie słodził?
Co na ten temat sądzi "najlepszy redaktor" z portalu wazelinowejaslo.pl?
Odpowiedz
3
@ stankiewicz felix
dnia 27.09.2018, 10:54 · Zgłoś
Czepiasz się pan literówki,a wydawało się przez moment,że to poważny facet.Jak na swoją anty kampanię,to wychodzi super.
Odpowiedz
4
@ ewa
dnia 27.09.2018, 16:21 · Zgłoś
Co ten baniok wie ?
Czas zmienić dyrektora na mosirze.
Odpowiedz
17
@ Iks
dnia 26.09.2018, 21:36 · Zgłoś
Obaj kandydaci są siebie warci. Już mieli wiele okazji (lata całe) aby pokazać co potrafią...
Odpowiedz
1
@ Wizja
dnia 26.09.2018, 22:11 · Zgłoś
A może obecnemu podcinano skrzydła?
Odpowiedz
-1
@ Hebel
dnia 26.09.2018, 21:36 · Zgłoś
Nic tylko oddać nieważny głos. Tragedia.
Odpowiedz
2
@ Erdit
dnia 26.09.2018, 21:33 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ G.
dnia 27.09.2018, 09:16 · Zgłoś
Dlatego nieudacznik Czarnecki nie startuje na burmistrza. Śpij spokojnie Erditku. Kandydatów jest tylko dwóch - Ryszard Pabian i Andrzej Czernecki.
Odpowiedz
6
@ Jasło
dnia 26.09.2018, 21:30 · Zgłoś
Rumiany i brodaty, obaj won w trybie natychmiastowym !!
Won jak najdalej od koryta miejskiego !
Odpowiedz
2
@ Jasełko
dnia 26.09.2018, 22:16 · Zgłoś
Do fontanny,na Rynku.
Odpowiedz
8
@ jjj
dnia 27.09.2018, 02:03 · Zgłoś
He he.tzw wytrysk Czarneckiego. Piękna fontanna

,
Odpowiedz
22
@ wrrrr
dnia 26.09.2018, 21:23 · Zgłoś
No cóż...Jędrek, bez pieczątki nie potrafisz żyć ?! UM Jasło,UG Korzenna, jakaś tam Wisłoka, świetny pomysł na dostatni żywot. Zastanówmy się przez chwilę, co zrobiłeś dla Jasła i jego mieszkańców, ale tak szczerze - bez wyborczych bzdetów - może odpowiesz ? ? ? chociaż wątpię.
Właśnie za Twojego burmistrzowania/poprzednie kadencje/ Jasło wskoczyło do pierwszej dziesiątki miast "upadłych" w oparciu o dane z 2014r. teraz pewnie mamy już podium. Taki proces trwa latami... Za grosz wstydu nie masz ! !

https://www.power.gov.pl/media/54173/pakiet2.pdf
Załącznik nr 2
Imienna lista 122 miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze.
Odpowiedz
10
@ v8
dnia 26.09.2018, 21:31 · Zgłoś
co zrobił ? jak pamiętam to zawsze podwyższał podatki, taki fachowiec od drenowania portfeli
Odpowiedz
2
@ stankiewicz felix
dnia 27.09.2018, 10:50 · Zgłoś
Natomiast burmistrz Ryszard umarzał podatki...co niektórym.
Odpowiedz
1
@ wr
dnia 28.09.2018, 00:07 · Zgłoś
Jędrek chyba też umarzał, hm... jest tam gdzieś fakt taki w archiwach pewnie zapisany?
Mamy kampanie wyborczą, można i należy zapytać kandydatów
Odpowiedz
-15
@ Mieszkaniec
dnia 26.09.2018, 21:14 · Zgłoś
Popieram mocno Pana Andrzeja...ostatnie 4 lata to stagnacja miasta---to moje zdanie wyborcy z jednym głosem :)
Odpowiedz
14
@ karab
dnia 26.09.2018, 21:18 · Zgłoś
A te 2010-2014 to rozwój Jasła? :) I poprzednie kadencje Jędrusia też? :)
Odpowiedz
11
@ smerf
dnia 26.09.2018, 21:07 · Zgłoś
Jasło icały powiat Jasielski powinień nalezeć do bogatej Małopolski
Odpowiedz
7
@ ..mm
dnia 26.09.2018, 21:38 · Zgłoś
Przecież kiedyś należał. ..z tym ze za nim powstak sąd rejonowy w jaśle, t o każdej sądowej sprawie decydował sąd we Lwowie. Ale to było za Franciszka józefa...
Odpowiedz
-8
@ ..mm
dnia 26.09.2018, 21:41 · Zgłoś
I kiedyś byliśmy rusią Halicką. Stąd wzięła się nazwa Galicja.
Odpowiedz
10
@ jas
dnia 27.09.2018, 08:25 · Zgłoś
Jasło nigdy nie było w Rusi Halickiej, tylko w Ziemi Krakowskiej. W czasach późnej Galicji i Międzywojennych miało sąd okręgowy, obejmujący swym zasięgiem Gorlice i Krosno. Nie było czegoś takiego jak sąd rejonowy, tylko sądy grodzkie. Dla Jasła i terenów na zachód od Sanu sąd apelacyjny znajdował w Krakowie.
Odpowiedz
2
@ mm
dnia 27.09.2018, 15:23 · Zgłoś
Szacunek za wiedzę.
Odpowiedz
17
@ JAŚLANIN
dnia 26.09.2018, 21:03 · Zgłoś
i dobrze, w końcu może nie będzie podziału w jaśle a pis nie będzie robił na złość opozycji jak to robił cztery lata, coś co było dobre wymyslone przez opozycje pis uwalał mówiąc nie bo nie bo was nie lubimy < tak sie nie da rzadzic i robić cos dobrego w jasle. życzę powodzenia obu komitetom wyborczym i oby po wyborach sie dogadali i robili same dobre rzeczy w jaśle by pokazać opcji pis że właśnie się da...
Odpowiedz
6
@ kakub
dnia 27.09.2018, 00:04 · Zgłoś
A było cos dobrego wymyslone przez opozycję??? Jakieś szczególy?
Odpowiedz
2
@ l;,
dnia 26.09.2018, 21:02 · Zgłoś
no to czas spie...ć z jasła i z polski
Odpowiedz
14
@ OBSERWATOR
dnia 26.09.2018, 21:02 · Zgłoś
I przyjdzie wybierać między dżuma a cholerą
Odpowiedz
0
@ Motylek
dnia 26.09.2018, 20:59 · Zgłoś
Andrzeju, po ostatnich 4 latach tylko w tobie nadzieja.
Odpowiedz
0
@ syn
dnia 26.09.2018, 21:46 · Zgłoś
i kto to mówi ??? - a on wstydu ani honoru zadnego nie posiada,bo to co on narobil przez 4 lata to w mysiej dziurze poeinien siedzieć ze wstydu.Oj Czarnecki-nie masz wstydu.
Odpowiedz
1
@ Duty
dnia 26.09.2018, 20:46 · Zgłoś
nie tylko nie on
Odpowiedz
13
@ elf
dnia 26.09.2018, 20:31 · Zgłoś
Jakieś fatum nad tym Jasłem czy co ?
Odpowiedz
5
@ Lex
dnia 26.09.2018, 20:20 · Zgłoś
Gmina Dębowiec niech się przygotuje na falę spraw sądowych w sprawie zasiedzeń nieruchomości gminnych :-)
Odpowiedz
16
@ Kierowca
dnia 26.09.2018, 20:17 · Zgłoś
Wszystko zależy od społeczeństwa.
Które nawet na darmowe pieniądze ofiarowane na nowe inwestycje dla Jasła
odpowiadają niezmiennie protestami.
Odpowiedz
25
@ jas
dnia 26.09.2018, 20:12 · Zgłoś
Widząc rozpacz PiSowców radość w mojej duszy. Pabian z opcji Pisowskiej i co powstało przez ostatnie lata ? kapliczki , pomnik Chrystusa .. wiecej nie kojarze
Odpowiedz
4
@ karab
dnia 26.09.2018, 21:15 · Zgłoś
Pisowcy to maja ubaw z waszego wyboru: dżuma czy cholera :)
Odpowiedz
-7
@ jurciu
dnia 26.09.2018, 20:08 · Zgłoś
Dwaj nieudacznicy i na kogo głosować młodych i zdolnych menadzerów bezpartyjnych w Jaśle niema a morze by tak znaleść jakiegoś Piotrowicza
Odpowiedz
9
@ Przystanek
dnia 26.09.2018, 19:49 · Zgłoś
Tak czy inaczej kto z nich zostanie burmistrzem i tak nic nie ma dobrego dla Jasła do zaoferowania

Kolejnych kilka lat straconych dla naszego pięknego miasta

Szkoda bo Jasło nie zasługuje na taki los

Dziwię się że jeszcze nikt nie jedzie w kampanii na reparacjach o których tak głośno było kilka miesięcy temu
Odpowiedz
-8
@ YOZEF
dnia 27.09.2018, 03:40 · Zgłoś
zbiora podpisy beda nowe wybory ,,tym razem zrobia to porzadnie kaczynski ich pogonil
Odpowiedz
9
@ nmb
dnia 26.09.2018, 19:31 · Zgłoś
Wybór jest jeden ...piękna jesienna wycieczka z rodziną w Beskidy ,Bieszczady lub Tatry.
Byle pogoda dopisała ..
Odpowiedz
12
@ lopez
dnia 26.09.2018, 19:34 · Zgłoś
Gorzej że po wycieczce trzeba będzie wrócić i żyć w tym zapomnianym przez wszystkich miasteczku
Odpowiedz
30
@ mieszkaniec gminy jasło
dnia 26.09.2018, 19:31 · Zgłoś
Po Czerneckim coś zostało pływalnia park rynek a po Pabianie nie mogę się doszukać poważnych inwestycji chyba że solary i fotowotaika ale i to Związek Dorzecza Wisłoki którym kieruje Czernecki Zapomniałem winnica
Odpowiedz
9
@ jaślak
dnia 27.09.2018, 07:20 · Zgłoś
Noooo, w sumie z dwojga złego to jak mam do wyboru dżumę lub cholerę to wolę jednak Czernickiego. Wprawdzie niewiele, ale jednak coś robił a ten obecny to pomyłka. A sam na niego głosowałem cztery lata temu i drogo się zawiodłem.
Odpowiedz
-1
@ malkonent
dnia 27.09.2018, 13:42 · Zgłoś
Także jestem za Czerneckim, myślę, że w końcu powstanie most na Gądki i Zakład Przetwarzania odpadów w Gamracie.
Odpowiedz
-14
@ Ok?
dnia 26.09.2018, 19:17 · Zgłoś
Może być tylko lepiej...jeżeli będzie trzymał z pisem,czego
nie robi obecny burmistrz,
odblokuje się nagle wiele zaplanowanych inwestycji,aby
udowodnić,że p.Pabian się myli,twierdząc,że "nie da się"
Odpowiedz
48
@ załamana mieszkanka
dnia 26.09.2018, 19:04 · Zgłoś
Zobaczcie do czego doprowadziły jego wieloletnie rządy w Jaśle. Porównajcie nas z Krosnem, Sanokiem czy nawet Strzyżowem. Nie mamy dróg, autostrada nas ominęła, kolej ledwie zipie nie ma porządnego kina, nawet galerii, nie wspominając o miejscach pracy. Komu to zawdzięczamy?
Odpowiedz
-17
@ Kiero
dnia 26.09.2018, 19:23 · Zgłoś
Andrzejowi i Ryszardowi. A lud dalej pieje z zachwytu że uwalili młodego,operatywnego kandydata, tylko dlatego że startować miał z PiS
Odpowiedz
-10
@ fan
dnia 26.09.2018, 19:30 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-4
@ fan
dnia 26.09.2018, 20:29 · Zgłoś
PROTESTY z mieszkancami organizowac miejsca pracy były likwidowane a on ma dbac o rozwój miasta a on siedział CICHO!!! to jestr zarzut dla niego i widac do kogo mu blizej,Teraz zapewne jest mu blizej do WYBORCÓW PO wyborach jak by wygrał bedzie mu blizej do władzy wyze???
Odpowiedz
13
@ załamana mieszkanka
dnia 26.09.2018, 21:03 · Zgłoś
do kiero
Już tam nie żałuj tego młodego operatywnego. Nie taki on młody, to po pierwsze, po drugie popierany jest przez tych samych, co swego czasu Czerneckiego popierali. Całej tej klice dziękujemy.
Odpowiedz
9
@ załamana mieszkanka
dnia 26.09.2018, 21:05 · Zgłoś
A co mają wspólnego z autostradą czy przemysłem Przytocki czy Ferenc, że u nich to jest a w Jaśle ciągle nie ma?
Odpowiedz
4
@ Ale jaja
dnia 26.09.2018, 22:25 · Zgłoś
No tak autostradą 4 przez Jasło to było by to, może ekspresówkę wam PiS obieca albo zalew myscowa kąty
Odpowiedz
6
@ Do Nikki
dnia 27.09.2018, 00:53 · Zgłoś
A to mają wspólnego burmistrz z autostradą, że za wszystkim trzeba lobbować, wycierać ministerialne korytarze, wiedzieć z kim się spotkać i nawet napić jak trzeba. Oczywiście można to robić razem z parlamentarzystami, ale mie na zasadzie, że niech oni tam w Warszawie walczą o kasę dla Jasła a ja tymczasem tu sobie wstęgi poprzecinam.
Odpowiedz
0
@ stankiewicz felix
dnia 27.09.2018, 10:43 · Zgłoś
Nie należy zapominać o "zasługach" Maryji,obecnie vice w Sejmiku Samorządowym.
Odpowiedz
-39
@ Maro
dnia 26.09.2018, 19:03 · Zgłoś
Ma poparcie Gowina, jeśli odwołanie PiS zostanie odrzucone niewykluczone że dostanie mocne wsparcie od ludzi związanych z PIS. Jak by nie patrzeć wydaje się że kolejne lata stracone dla Jasła i mieszkańców. Krzysztof Pec był gwarantem zmian na lepsze dla miasta.
Odpowiedz
6
@ Tryt
dnia 27.09.2018, 10:59 · Zgłoś
Tacy ,,gwarancji,, jak Pec i PiS to katastrofa murowana. Jeśli tak prostą sprawę jak zbieranie podpisów potrafili s[...] to co tu mówić o rządzeniu.
Odpowiedz
10
@ Kierowca
dnia 26.09.2018, 18:58 · Zgłoś
Kto to jest KWW Jaślanie.
Jaka to opcja i z czego się składa.
Odpowiedz
34
@ .
dnia 26.09.2018, 19:00 · Zgłoś
z Czeluśniaka między innymi...
Odpowiedz
22
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 26.09.2018, 19:09 · Zgłoś
Jasielska wersja "radnego z Dopiewa" z popularnego serialu :)
Odpowiedz
12
@ Do kierowcy
dnia 27.09.2018, 07:04 · Zgłoś
Temu komitetowi jaslanie przewodzi Jan,Antoni Kmiecik .Facet,który od starych czasow jeszcze naczelnika Szwedy wie jak się ustawić. Przerobil na cacy wielu,wielu burmistrzow.
Odpowiedz
0
@ Olaaa
dnia 27.09.2018, 10:05 · Zgłoś
Co to za glupoty jaslanie to hap marszakek czelusniak atam kmiecika nie widziakam
Odpowiedz
4
@ Do ola
dnia 27.09.2018, 11:25 · Zgłoś
Trzeba być w temacie,by zrozumieć i odróżnić kto przewodniczy komitetowi wyborczemu,a kto z tego komitetu startuje na radnych.
Odpowiedz
7
@ Polak
dnia 26.09.2018, 18:57 · Zgłoś
Niech się ubiega. Zazdrość ci czy jak ?
Jeśli zazdrość to ubiega się i ty
Odpowiedz
10
@ zeniu
dnia 26.09.2018, 18:51 · Zgłoś
Znowu się ubiega
Odpowiedz
68
@ ja
dnia 26.09.2018, 18:41 · Zgłoś
w koło to samo
Odpowiedz
56
@ #endrju
dnia 26.09.2018, 18:46 · Zgłoś
powinien podziekować sPecom od list z Pis-u! odwalili dla niego kawał "dobrej roboty".
Odpowiedz
41
@ lopez
dnia 26.09.2018, 19:32 · Zgłoś
Nic nie zrobi tak jak nic Pabian nie zrobił bo nie maja przebicia w rządzie i w województwie. Kolejne lata w plecy
Odpowiedz
10
@ Czarny
dnia 26.09.2018, 19:44 · Zgłoś
Dobrze piszesz Lopez
Odpowiedz
19
@ fan
dnia 26.09.2018, 19:49 · Zgłoś
A jak miał przebicie w rządzie przez 4 lata co robił rumiany?? z Kmiecikiem,Miskowiczem???
Odpowiedz
15
@ joszek
dnia 26.09.2018, 19:57 · Zgłoś
O nie on juz był... Nigdy w zyciu PO w Jasle bo bedzie ogromne matactwo ze wszystkim.
Odpowiedz
29
@ tyuo
dnia 26.09.2018, 22:07 · Zgłoś
głosujac na pabiana wspierasz elwire musiaowicz czech
Odpowiedz
25
@ P.
dnia 26.09.2018, 22:08 · Zgłoś
"Do Fana". Gościu słabo, naprawdę słabo. Kontrkandydat na burmistrza nazywa się Andrzej Czernecki. A próba dyskredytacji gościa na zasadzie "bo jest rumiany", jest wyjątkowo słaba. Zdradzę Ci sekret, bo widocznie nie ogarniasz tego intelektualnie: "Nie ważne czy kandydat na burmistrza jest rumiany, zielony czerwony czy czarny, może być nawet żółty, WAŻNE SĄ JEGO KOMPETENCJE I POMYSŁ NA JASŁO". Czy któryś z tych kandydatów go ma? Nie wiem. Nie wiem też, czy w ogóle na któregoś zagłosuję. Chciałbym aby wystartował na to stanowisko człowiek z charyzmą i pomysłami na miasto na miarę Tadeusza Ferenca. Czy się doczekam? Czas pokaże.
Odpowiedz
3
@ fan
dnia 26.09.2018, 22:18 · Zgłoś
Zapytaj sie pana rumianego czy ogarnia stanowisko Burmistrza intelektualnie?? ta kadencja była by zapewne 4?? moze ktoś podsumuje 12 lat rozwoju Jasła pod rządami pana Czerneckiego? moze pan\pani ??.
Co do pana Ferenca podziwiam ale to zasługa nie tylko jego osoby.
Odpowiedz
11
@ Ale jaja
dnia 26.09.2018, 22:22 · Zgłoś
PiS to matactwo
Odpowiedz
2
@ tyuo
dnia 26.09.2018, 23:14 · Zgłoś
-2
@ kultura i klasa
dnia 26.09.2018, 23:27 · Zgłoś
posadka dobra a tylu bezrobotnych

startować i zgłaszać kandydatów

niech będzie kilku

aby była zdrowa konkurencia

rotacja powinna być ale koło trzeba powiększyć

do wyborów jaślanie
Odpowiedz
7
@ Tic-Tac
dnia 27.09.2018, 08:02 · Zgłoś
Rola i kompetencje burmistrza szczególnie w Jaśle ograniczają się do zarządzania wyłącznie budynkiem w którym urzeduje.Główna rolę odgrywają wybrańcy do parlamentu.W Jaśle ciągle to samo .Podobnie jak na burmistrza wybiera się tych samych hamulcowych,którzy albo tylko obiecują i nic nie robią. Nie trzeba się oglądać na lokalne wladze,ażeby wreszcie uporządkować ruch kolejowy z Rzeszowa do Zagórza,to leży w gestii Marszałka woj.Dalej nie potrzeba pomocy,ażeby nie obiecywać, ale przystąpić do robót przygotowawczych budowy drogi Jaslo-Pilzno wraz z obwodnicami Nie trzeba pomocy ażeby przywrócić rangę PKS-owi.Szczególnie w uporzadkowaniu niechlujnego dworca PKS.A już największym ich niechlujstwem jest przygotowanie się do obecnej kampani wyborczej.Dlatego też Jasło wpierw musi odsunąć tych hamulcowych,ażeby mogli oddani miastu i spoleczenstwu zaistnieć w centralnych i lokalnych strukturach władzy ,którzy są zdolni do pozbierania rozsypujscego się miasta.
Odpowiedz
-3
@ mozkit
dnia 27.09.2018, 08:36 · Zgłoś
PIS go już popiera
Odpowiedz
-7
@ Gminny
dnia 27.09.2018, 08:41 · Zgłoś
Pabian źle i Czernecki źle, bo bez spektakularnych efektów urzędowania. Aby kolejnych 5 lat nie było "w plecy" jedynym ratunkiem dla Jasła może być wybór na Wójta Gminy osoby z charyzmą, z konkretnymi i widocznymi efektami pracy, bardziej praktyka niż teoretyka, z doświadczeniem w biznesie i planami działań nakierowanych na rozwój i wykorzystanie inicjatyw mieszkańców etc. A NASTĘPNIE POŁĄCZENIE STANOWISK WÓJTA I BURMISTRZA W JEDEN URZĄD. Takim najlepszym wyborem na Wójta byłby pan ... (proszę o uzupełnienie). Tutaj mamy dwóch kandydatów: Gorgosza lub Piękosia.
Odpowiedz
7
@ Tryt
dnia 27.09.2018, 10:54 · Zgłoś
Najlepsze u Ferenca jest to że nie dopuszcza do urzędu kombinatorów z PiS. I co? Wtedy efekty same przychodzą i nikt nie mamrze że ,,nie ma przebicia '' że w sejmiku czy na szczeblu rządowym go olewają.
Odpowiedz
2
@ marek
dnia 27.09.2018, 16:20 · Zgłoś
Donald Trump ma jednego wiceprezydenta,a w Jaśle burmistrz ma dwoje wiceburmistrzów.Jasło to bogate miasto!!!
Odpowiedz
2
@ V
dnia 28.09.2018, 05:56 · Zgłoś
A kto z nauczycieli został zwolniony?
Odpowiedz
1
@ iii
dnia 30.09.2018, 21:19 · Zgłoś
Ja
Za długo pracowałam i stara juz byłam. .
Odpowiedz
-1
@ Zagraniczny
dnia 09.10.2018, 22:38 · Zgłoś
Rumiany, CZARNECKI No przecież że zrobił. Wydał zgody na wszystkie zasyfiale produkcję na tym terenie. Mało tego jeszcze dał firmom i kombinatorom ulgi podatkowe na 10 lat niepłacenia podatków. To skąd mają mieć pieniądze jak tak się dają wydutkać cwaniakom naszym kosztem.
Odpowiedz
-1
@ Zagraniczny
dnia 09.10.2018, 22:43 · Zgłoś
Rumiany. To męczą i daje się wydutkać cwaniakom naszym kosztem. Kompletny
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657