Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Będziemy płacić za parkowanie w Jaśle.

147

Na wczorajszym posiedzeniu Rada Miejska Jasła podjęła uchwałę w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania, stawek opłat i opłat dodatkowych za parkowanie oraz sposobu ich pobierania.

Płatne strefy obejmą ulice Basztową,  ul. Szajnochy, ul. Koralewskiego, ul. Plac Żwirki i Wigury, ul. Sokoła ul. Mickiewicza, ul. Staszica i Igielna oraz część ulic: , ul. Jana Pawła II, ul Rynek, ul. Kazimierza Wielkiego, Kołłątaja.

Jak dowiedziała się redakcja Jaslo4u.pl pomysłodawcą uchwały był radny PiS Henryk Rak, który argumentując zasadność wprowadzenia opłat za parkowanie powiedział:
”Zadaniem gmin jest też powiększanie dochodów, a nie tylko dbanie i zaspokajanie potrzeb mieszkańców”.

Wtórował mu radny Zbigniew Balik:
”Wychodzę z założenia, że parkingi są zajmowane nie przez mieszkańców miasta Jasła tylko przez ludzi dojeżdżających z poszczególnych gmin, względnie odwiedzających miasto Jasło”.

Ta argumentacja wydaje nam się absurdalna, bo przecież osoby przyjeżdżające spoza miasta np. na zakupy, będą parkować poza strefą płatną, zaś mieszkańcy centrum Jasła za parkowanie pod własnymi domami będą słono płacić. Tym bardziej, że przed głosowaniem nad uchwałą wykreślono z niej miesięczny abonament dla mieszkańców w wysokości 10 zł. Teraz za miesięczne parkowanie pod domem mogą zapłacić nawet do 250 zł.!!!

Początkowo projekt uchwały zakładał opłatę 2 zł. za godzinę parkowania, później obniżono do 1,5 zł., ostatecznie jednak uchwalono opłatę w wysokości 1 zł. za godzinę.

Zdecydowanym przeciwnikiem podjęcia tej uchwały był Radny Krzysztof Czeluśniak. Jak sam przyznał nie jest przeciwny wprowadzeniu opłat za parkowanie w ścisłym centrum miasta, ale nie w obecnej chwili, gdy w mieście nie ma porządnych parkingów. „Przygotujmy alternatywne parkingi, zróbmy jakieś miejsca parkingowe, a wtedy aby odciążyć centrum miasta wprowadźmy opłaty” – powiedział. Przeciwko uchwaleniu płatnych stref parkingowych głosował także radny Andrzej Bajorek.

Od opłat za parkowanie zwolniono m.in. osoby niepełnosprawne, Pogotowie Ratunkowe, Straż Pożarną, organy wymiaru sprawiedliwości oraz … lekarzy!!! Zwolnienie lekarzy z opłat parkingowych zgłosiła na wniosek Radnego Marka Barańskiego w trybie autopoprawki Burmistrz Maria Kurowska zwracając się do radnych: „Ja bym prosiła, aby rzeczywiście pominięto lekarzy”.

Miejmy nadzieję, że zwolnienie tej grupy zawodowej z opłat wynoszących 1 zł. za godzinę będzie miało istotny wpływ na poprawę ich sytuacji materialnej, która znajduje swoje odbicie w strajkach. Pozostaje tylko wierzyć w uczciwość zawodową lekarzy, że nie będą płacić za parkowanie wyłącznie podczas wyjazdów na wizyty domowe. Szkoda tylko, że emeryci i renciści mimo, że mają swoich przedstawicieli w Radzie Miasta, nie mieli tak gorliwego obrońcy swoich interesów.

Za przyjęciem uchwały o płatnych parkingach głosowali następujący radni: Zbigniew Balik, Marek Barański, Elżbieta Bernal, Ryszard Czarny, Andrzej Dybaś, Zdzisław Dziedzic, Maria Jagielska, Józef Kędrek, Roman Kościow, Henryk Rak, Tadeusz Stachaczyński, Andrzej Trzop, Stanisław Zając syn Antoniego, Stanisław Zając syn Mieczysława, Leszek Zduński.
Wstrzymała się jedna radna Maria Filip-Niwelt.
Dwóch radnych było przeciw: Andrzej Bajorek i Krzysztof Czeluśniak.

Radnych wspierał Zastępca Burmistrza Andrzej Kachlik udowadniając, że w innych miastach Podkarpacia parkowanie jest droższe. Jednego więc możemy być pewni – włodarze naszego miasta zapewne będą gorliwiej z nas ściągać opłaty parkingowe, niż sami płacić podatki.

koala

Napisany dnia: 20.05.2007, 18:31

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ mareczek
dnia 02.06.2007, 17:34 · Zgłoś
czy ktoś wie skąd wracają Litwini?
Odpowiedz
0
@ SLd w natarciu
dnia 27.05.2007, 22:00 · Zgłoś
do Nie żałuję.... panie kostrzab perzestan pan pleść bzdury ok
Odpowiedz
0
@ Mariusz
dnia 26.05.2007, 20:27 · Zgłoś
:):):):):):)Ciesze sie ze nie mieszkam juz w tym miescie pod sztandarami pani burmistrz i całej swity.Nie wiem dlaczego ja wybrano ale peno komus barzo zalezało aby zmienic to co było wczesniej.A teraz te zmiany bedzie mozna dostrzec gołym okiem
Odpowiedz
0
@ Nie żałuję.....
dnia 26.05.2007, 12:51 · Zgłoś
Nie żałuję tych co głosowali na swoją pupilkę. Mają teraz zgrys co wybrali.
Jednego Pani Kurowska nie zgłosiła bo zapomniała o tych co chodzą w czarnych sutannach , i to by była cała kolekcja do zwolnienia z płatnych parkingów JAŚLE.
Odpowiedz
0
@ teedee
dnia 25.05.2007, 23:49 · Zgłoś
OPŁATA OD PARKINGU KTÓREGO NIE MA...... A PIS bedzie płacił? niech zgadnę...... Nie? Totalna głupota a pieniądze pójdą do kieszenie tych którzy głosowali za....... niech zrobią pierwsze parkingi gdzie bedzie można auto postawić a potem opłaty.
Odpowiedz
0
@ Ekolog
dnia 25.05.2007, 22:00 · Zgłoś
Opłata klimatyczna!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ yorker
dnia 25.05.2007, 15:18 · Zgłoś
do Lesne Bajki: moze skomponojesz do tego melodie, co by bylo to podobne do "Śpiewanki spod Liwocza" na patrz.pl chyba to jest:lol:
Odpowiedz
0
@ Leśne bajki
dnia 25.05.2007, 12:56 · Zgłoś
O parkingach w lesie chuczy
PO zwierzątkach licho mruczy
Wrzawa wielka, duża kupa
Niedźwiedź już udaje trupa

Baniaczek MOSIR - u drektorem
Zając jego promotorem
Lisica japę cieszy
Inteligencją już nie grzeszy

Reelekcji już nie będzie
Emeryturka w pierwszym rzędzie
Patron nam pomoże
PIS - DA - WAM Szczęść Boże.
Odpowiedz
0
@ POpaprańcy
dnia 25.05.2007, 11:10 · Zgłoś
Zajac sobie skacze najpierw ZHN tera PiS TWAŻ świętoszka kariera poselska niezła kaska, Wypiecie sie na Jasło Wstydu oszczędz cwaniaczku Zapamietam przy wyboracz!:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Odpowiedz
0
@ do Aaaa
dnia 25.05.2007, 08:04 · Zgłoś
Kochany aaa, właśnie widzimy, jaką kupę zrobił Zając dla Jasła. Siedimy w niej po szyję. I na pewno zapamiętamy - ja, moja rodzina, znajomi, takze z poza Jasła. Oj, podziękujemy panu - jeszcze póki co - posłowi za tą zrobioną ... kupę ...
Odpowiedz
0
@ gabi
dnia 24.05.2007, 18:28 · Zgłoś
szok, ręce opadają:| Macie co chcieliście, PiSdoloną władzę:/ teraz plujcie sobie w brode Ci co głosowali na tą beznadziejną babe!!!! Teraz to wogóle nie wiem po co nam samochody, bo jadąc do miasta to lepiej bedzie sie opłacało isc na nogach:/ Boże gdzie ja mieszkam, co za ludzie...eh...
Odpowiedz
0
@ Prawda Panią Burmistrz zwali ze stołka
dnia 24.05.2007, 17:15 · Zgłoś
Katolicka Nauka Społeczna, Katolickiej Nauki Społecznej, Katolickiej Nauce Społecznej, Kotolicką Naukę Społeczną...
Odpowiedz
0
@ Prawda was wyzwoli
dnia 24.05.2007, 15:33 · Zgłoś
Jeśli chodzi o (ocenzurowano)(ocenzurowano)(ocenzurowano)(ocenzurowano)(ocenzurowano)
(ocenzurowano)(ocenzurowano) dlatego też (ocenzurowano)(ocenzurowano)(ocenzurowano)(ocenzurowano)(ocenzurowano)
wierzę w wolność słowa (ocenzurowano)
(ocenzurowano)(ocenzurowano)(ocenzurowano) (ocenzurowano)
(ocenzurowano)(ocenzurowano)(ocenzurowano)
Odpowiedz
0
@ anonim
dnia 24.05.2007, 14:38 · Zgłoś
Ale bzdura!!!!! :no::upset::confused::sleep::no::uhoh::no::uhoh: taka głupota że szkoda słów !!!!!!!!!!!!!!! Odejdźcie, wstydu oszczędzcie droga władzo!!!!:lol::lol::lol::lol::p:p:p
Odpowiedz
0
@ pora
dnia 24.05.2007, 14:31 · Zgłoś
żeby wreszcie powiedzić dość pupilce Zająca i Rzoncy. ledwie pół roku rzadzą i czego siętchną to awantura bez sensu plac targowy,Gamrat,rozwalona sieć szkól (dodatkowo pewnia 2 mln a teraz łupienie ludzi zamiast pomyslu wyrzuciła co mądrzejszych z roboty to widać efekty i tylko Jasła żal
Odpowiedz
0
@ poruszona osoba
dnia 24.05.2007, 12:18 · Zgłoś
tak władze miejskie niech foruja lekarzy nadal, dajac im ulge w parkowaniu za darmo, a oni w podzięce strajkuja. Wstyd i hańba że ludzie którzy składaja przysiegę Hipokratesa, są tak dwulicowi. Oni jak kasy nie masz to do łóżka w szpitalu nie podejdą, a na zabieg trzeba sie umawiac w prywatnych gabinetach za odpowiednią kasę, w przychodni udają ze cie nie znaja, ale w swoim gabinecie i owszem , bardziej pogadani wszystko ci wyjasnią, to ja sie pytam czy oni ida z powołania na lekarzy czy na kasę, konowały. Boże brń mnie i moja rodzine przed takimi ludźmi.

A i jeszcze jedno jeżeli maja takie wysokie mniemanie o swojej wiedzy i doświadczeniu, to dlaczego w razie własnej choroby czmychaja do klinik w Krakowie , Lublinie i kto wie jeszce gdzie ????????????
Odp; bo tak wierzą w umiejetności swoich kolegów , no i pewnie swoje.:lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ do aaaaa
dnia 24.05.2007, 11:59 · Zgłoś
Na takie małe centrum jak w Jaśle to rzeczywiście "tylko" 13 ulic ! Ty wogóle to chyba masz problemy z czytaniem i rozumieniem tego co czytasz. Nie wiem co Pan Zając ma z tym wspólnego i tak na prawdę mam to daleko w nosie. Wiem jedno Pani Kurowska różne rzeczy wygadywała w kampanii, a teraz jej rządzenie to jeden wielki bałagan, który z nauką Kościoła nie ma nic wspólnego.
Jeżeli chodzi o parkingi to problem polega na tym, że jak słusznie zauważono najpierw trzeba dać ludziom alternatywę, zastanowić się głębiej nad problemem, a oni od razu chcą zdzierać kasę - i to mają być te ich wspaniale pomysły na dobre gospodarowanie miastem? W dodatku nie widzisz kto mieskzańców Jasła przekonuje do tego by płacili za ich idiotyczne pomysły? Namaszczony przez Panią Kurowską Pan Kachlik - patriota, który nie płaci swojemu krajowi podatków, a sam kieruje Urzędem który funkcjonuje dzięki podatkom!!!
Odpowiedz
0
@ aaaaa
dnia 24.05.2007, 09:52 · Zgłoś
no nie ale jesteście ,przecież tylko 13 ulic będzie objętych strefą platnych parkingów ,urzędnicy bedą parkować za Farą trudno jeżeli zostawią samochód przed UM będą placić ,a interesanci którzy będą chcieli coś zalatwić w rynku spokojnie za tą zllotówkę zaparkują , chodzi glównie o to aby odblokować miasto/centrum/ żeby spokojnie tam dojechać a jeżeli chodzi o Pana Zająca to dajcie spokój bądżcie choć odrobinę obiektywni ,sprawdzcie co on dla Jasla zrobil a póżniej zabierajcie glos nie sluchajcie tego oszoloma co takie bzdury puszcza w eter sprawdzcie proszę możecie zadzwonić do Pana posla do Pani Burmistrz na pewno wyjaśni wam w czym tkwi problem , iźćć kolo Fe
Odpowiedz
0
@ Tak to jest,
dnia 24.05.2007, 08:03 · Zgłoś
...jak daje się władzę idiotom. Ciekawe, co te małpy, latając z brzytwami jeszcze wymyślą. Nic to, wybory parlamentarne już za dwa lata. Panie Zając, zapamiętamy i podziękujemy !
Odpowiedz
0
@ do yorkera
dnia 24.05.2007, 07:51 · Zgłoś
radnymi z tej grupy zawodowej są Pan Barański i Pan Trzop, ale myślę że to chodzi o wszystkich lekarzy. A mam pytanie czy ci którzy mają gabinety przy ulicach objętych opłatami parkingowymi tez maja być zwolnieni. Przecież w takim gabineciku na dzień to lekko tysiączka wyciągnie. A jeżeli maja byc zwolnieni to proponuję kontrolować godziny przyjęć z czasem parkowania, wtedy i skarbówka dowie się o rzeczywistych dochodach naszych jasielskich "doktorów" , powinno być lekarzy, bo niestety posiadaczem tytułu doktora nauk medycznych może pochwalić się z całego grona pewnie 5.
Odpowiedz
0
@ ..........
dnia 24.05.2007, 00:20 · Zgłoś
po prostu.....rodzina pani burmistrz czy tam radnych potrzebuje pracy..wiec?? wlasnie stworzono kilkanascie miejsc pracy (zawod: parkingowy).....reszta przychodu dla miasta czyli do kieszonek grupy trzymajacej wladze..a kto placi?? ten pan placi ...ta pani placi......ci panstwo:P
Odpowiedz
0
@ olo
dnia 23.05.2007, 22:27 · Zgłoś
ja pierd### nie mają co robic :p:p droge niech zrobią pod filarami a oni zajmują sie gupotami
Odpowiedz
0
@ ciekawy
dnia 23.05.2007, 21:06 · Zgłoś
..hahaha..ja nie moge..hahaha...kto glosował na Panią Burmistrz?...zaznaczam ze ja nie...hahahah
Odpowiedz
0
@ Maja nas za idiotów
dnia 23.05.2007, 18:47 · Zgłoś
Dzis ukazało się ostrzeżenie przed burzą żeby zamkńać okna itp. Pani burmistrz czy ludzie to są tak tepi ze nie wiedza o tym iże trzeba pisac takie pierdoly? no i wydawac kase? Pewnie teraz będą płatne parkingi to mozna sie zabawic:yes::mad:
Odpowiedz
0
@ lukas
dnia 23.05.2007, 18:28 · Zgłoś
chora uchwała a na dobicie jeszcze lekarze mają nie płacić??skandal w biały dzień już nieh p.Kurowska z nich nie robi takich biedaków!!śmiech na sali,ciekawe co ma powiedzieć ten co zarabia 650zł na miesiąć i ma starego malucha i wynajmuje jakąś kawalerke,ledwo mu starcza na opłaty a jeszcze będzie 250zł płacił za miejsce parkingowe.....kpina!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ mieszkanka jasla
dnia 23.05.2007, 16:36 · Zgłoś
oczywiście! porządnych parkingów nie ma ale opłaty i to słone są! I jeszcze co niektórzy mają fory...
Odpowiedz
0
@ yorker
dnia 23.05.2007, 15:46 · Zgłoś
prosze o nazwiska, konkretnie ktorych to lekarzy pani Kurowska chce zwolnic z oplat za parkowanie?
Odpowiedz
0
@ zzz
dnia 23.05.2007, 15:42 · Zgłoś
:upset:Uchwała o płatnym parkowaniu jest kolejna propozycją bulwersującą mieszkańców miasta.
Wcześniejsze to:
- rezygnacja z budowy zakładu zagospodarowania odpadów /odrzucenie 50
milionów zł dopłat unijnych dla tej inwestycji, a w zamian wybór 2 lub 3 krotnej podwyżki ceny za wywóz odpadów – co nastąpi od listopada b.r./
- zamiar budowy centrum targowego im. Podkulskiego
- reorganizacja w Urzędzie Miasta zakończona happy endem w postaci zwolnienia, po półroczych zabiegach, P. Górczyka i Urbana
- tworzenie nowych gimnazjów w czasie dramatycznego spadku urodzeń dzieci w
mieście .
Opodatkowanie tych , którzy jeszcze mają pracę i jakiekolwiek dochody jest znacznie łatwiejszym działaniem niż budowa nowych parkingów , czy szukanie inwestorów tworzących nowe miejsca pracy.
Za ulgami dla doktorów pójdą następne: dla nauczycieli, dla mieszkańców Dąbrówki, dla Radnych i urzędników miejskich wyższego szczebla, dla dojeżdżających na mszę w kościele, itd. wg uznania władz miasta.
Gratulacje dla Radnych P. Raka i P. Balika będącymi pomysłodawcami tej i podobnych epokowych uchwał, wraz z radnymi popierającymi tą uchwałę. Panowie , tak trzymać. Będziecie zachowani we wdzięcznej pamięci.
Zaproponujcie jeszcze uzupełnienie tej uchwały o zapis w postaci:
Kara za nie płacenie opłat parkingowych to uroczyste batożenie na rynku miejskim w obecności Rajców miejskich, władz miasta i powiatu , przedstawicieli moherowych dywizji i przedstawicieli partii miłościwie na panującej w mieście i powiecie
Odpowiedz
0
@ sekretarz
dnia 23.05.2007, 14:35 · Zgłoś
napiszcie dlaczego Rada Nadzorcza nie powołała na szefa tv Rzeszów Waszego Duchowego Góru pana Górczyka:confused::upset:
Odpowiedz
0
@ z boku
dnia 23.05.2007, 14:21 · Zgłoś
pisac kazdy moze ale jak piszecie to zadbajcie o to aby w waszych wypocinach nie bylo tyle bledow ortograficznych bo to troche wstyd ze mamy tylu analfabetow:@:D
Odpowiedz
0
@ yorker
dnia 23.05.2007, 12:47 · Zgłoś
A ktorzy z radnych to lekarze, konkretnie,nazwiska poprosze
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 23.05.2007, 08:18 · Zgłoś
wszystko w Jaśle jest robione pod mieszkańców ( żart) są parking:lol:i , dobre drogi.:lol: Popatrzcie na ościenne Krosno, tam firm przybywa, miasto się umie zapromować, rano multum samochodów z jasielskimi rejestracjami jedzie w kierunku Krosna a Jasło niedługo zaorają, wszystkie firmy pomału padają. Władze nie umią walczyć i promować miasta, żadnych atrakcji, jedna impra to Dni Jasła i tak bardzo kiepskie. A pomysł ze zwolnieniem lekarzy z opłat paringowych, pokażcie mi takiego. ktory swoim autem pojedzie do pacjenta ( pobożne zyczenia)

Sama kiedyś byłam pacjentem jasielskiego szpitala, i lekarza z dyżurki wyciągnąc to graniczy z cudem, oni muszą sobie po obchodzie odpocząć, po zabiegu, po obiedzie, cały czas tylko odpoczywaja, a ci którzy powinni wiedzieć co sie dzieje na oddziale w dni weekendowe, zasłaniaja się że oni nie sa prowadzącymi i że ich nie było wtedy. To co to za szefowie( ordynatorzy lub ich zastępcy) co nie wiedzą co się dzieje w kierowanym przez niego oddziale.

Dajcie im zwolnienie z opłat,bo naprawdę biedni są, na wczasy jadą nad rzekę na Załęże a nie do Egiptu i w ogóle przymierają głodem. Bo jak ktoś im da 50.00 z "wdzięczności" to mówią że śniadanie jedli.
Odpowiedz
0
@ głodny
dnia 22.05.2007, 18:54 · Zgłoś
Dajcie lekarzom abonament na obiady w CARITASIE
Odpowiedz
0
@ Carpatrius
dnia 22.05.2007, 13:09 · Zgłoś
Mnie tylko interesuje czy ktoś z tych radnych mieszka w przyszłej płatnej strefie parkowania.
Odpowiedz
0
@ kuba
dnia 22.05.2007, 11:51 · Zgłoś
Skandal jacy Ci lekarze są chytrzy i nie najedzeni .Wstyd panowie i panie lekarze nie ładnie tu wychodzi wasza pycha i zachłanośc na złotówę .Jest taki powiedzenie po gonił by sukę dla złotówki do krakowa i to sie w waszym przypadku sprawdza
Odpowiedz
0
@ jasło
dnia 22.05.2007, 10:39 · Zgłoś
Proponujemy referendum w sprawie odwołania Pani Burmistrz i Rady Miasta
Odpowiedz
0
@ spam
dnia 22.05.2007, 09:18 · Zgłoś
Wszystkie samochody urzędników z miasta powinny być parkowane za Farą. Niepotrzebnie blokują Rynek i miejsce na 8 godzin. Może pani burmistrz da dobry przykład i pokaże ludziom w Jasle, że rzeczywiście chce coś zrobić ?
Temat pod rozwagę.
Odpowiedz
0
@ Kurowska M
dnia 22.05.2007, 08:21 · Zgłoś
I co ty na te schlebiające opinie ludu ktury cię wyniusł z wiejskich padołów na ,,miejskie''bądz co bądz piedestały? odezwij się bo w nastepnej kadęcji nie będzie już możliwosci.Opozycjonista anty Pisowiec:mad::mad:
Odpowiedz
0
@ Obserwator
dnia 21.05.2007, 23:50 · Zgłoś
[center][b]MAM PARĘ POMYSŁÓW DLA RADNYCH I BURMISTRZÓW:[/b][/center]
1. Opłata za wstęp do budynku Urzędu Miasta (dadzą ludzie biednym burmistrzom spokój)
2. Wprowadzenie bramek i pobieranie opłat na drogach wlotowych do Jasła (swoi będą siedzieć na d...pie, a obcy niech płacą za zobaczenie taakiego miasta)
3. Podatek dla tych co nie głosowali w wyborach na aktualne władze
4. Podatek dla łysych obywateli (rzucają się w oczy)
5. Podatek dla tych co ukończyli 6o lat życia (może wyjadą - odmłodzimy miasto)
6. Podatek od głupoty - (zwolnieni radni i pracownicy UM)
7. Opłata za publiczny uśmiech (a nuż śmieją się z obecnej władzy)
Odpowiedz
0
@ jr
dnia 21.05.2007, 23:40 · Zgłoś
wyjezdzajmy wszyscy za granice, niech sobie sami płacą jak tak ustalili, banda sępów. policja sądy politycy to banda baranów
Odpowiedz
0
@ ab
dnia 21.05.2007, 22:23 · Zgłoś
zwolnić bidaków takie marne auta mają i podatki płacą
Odpowiedz
0
@ lekasz
dnia 21.05.2007, 22:16 · Zgłoś
jesteśmy najuboższą grupą społeczną dzięki Ci Marku Barański za wizyty nie bierzemy grosza RADA MIASTA TO BYDŁO
Odpowiedz
0
@ Panie Kachlik...
dnia 21.05.2007, 22:14 · Zgłoś
najpierw zacznij pan płacić podatki - państwo będzie miało na dziury w drogach - a potem zdzieraj od ludzi !!!
Odpowiedz
0
@ Andy Larkin
dnia 21.05.2007, 21:45 · Zgłoś
Opłaty tak ale tylko w ramach kompleksowego rozwiązania. Urzędnicy dać przykład - parkować za farą. Nowe parkingi i zrobic kościuszki jednokierunkową i kołłataja (z mołziwością parkowania po jednej stronie). Dopiero potem opłaty od przyjezdnych, bo są tacy co potrafią zaparkować o 7 na Koralewskiego, a jak się zrobi miejsce pod ratuszem to tam i do 16-17 auto stoi i nie ma gdzie stanąć czy petent do urzędu, czy policja z interwencją.
I jeszcze prośba o informację z oficajlanym stanowiskiem UM bo jak do tej pory to politykę informacyjną można nazwać "od kryzyzsu do kryzyzsu" pozdro
Odpowiedz
0
@ thorn
dnia 21.05.2007, 20:57 · Zgłoś
Jasło zawsze było miastem nieprzyjaznym kierowcom a teraz będzie wręcz miastem wrogim. To że złotówkę trzeba zapłacić za 1h to oczywiście drobnostka ale szczerze współczuję ludziom którzy ponoc będą musieli zapłacic 250 miesięcznie za parkowanie pod własnym domem. Jednak najbardziej wkurzające jest zwolnienie z opłat konowałów, no po prostu ręce opadają - k...a mać, jeszcze chwile a na każdym roku będzie siedział lekarz (jak kiedyś Cyganie z Rumunii) z kartką "Nie mam na chleb ani na parking, pomóżcie". To żebraki bez honoru a nie lakarze...
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 21.05.2007, 18:10 · Zgłoś
Czy złotówka za parkowanie uratuje budżet miasta? A może należy poszukać obszarów w których można zaoszczędzić znacznie więcej!!! - jest ich naprawdę sporooooooooo!!!
Osobiście uważam za bezprawne pobieranie opłaty za miejsce na drodze na której sie zatrzymuję (np Koralewskiego) za którą już podatek zapłaciłem. Każdy obywatel tego pięknego kraju płaci podatki od dochodów, VATY CITY , ZUSY które sa również podatkiem pobieranym obowiązkiowo - współczuję wszystkim prowadzacym działalność gospodarczą na własny rachunek - bo jakie są ich obciązenia to niejeden radny nie ma zielonego pojęcia!!!
Czy aby załatwic sprawę w urzedzie (który ma słuzyć obywatelom) też będę musiała zapłacić za parkowanie - czy nie wystarczy już opłat skarbowych znaczków itp...DLACZEGO TYLU MłODYCH I CZęSTO ZDOLNYCH LUDZI WYJECHAłO ZA GRANICE?? może ktoś z rządzących odpowie?
No tak uchwałą kilku radnych można zmienić prawo układajac go tak aby zniewolić naród - ot cały PIS. Czy ktoś z radnych się zastanawiał dlaczego na parkingu np LIDLa nikt nie pobiera opłaty za parkowanie - chociaż tam faktycznie jest parking. Jest jeszcze wiele pytań, ale czy kretyn potrafi poznać ich sens....
Odpowiedz
0
@ Jaślanka1970
dnia 21.05.2007, 17:49 · Zgłoś
Uchwała to czysta paranoja. Oczywiście gmina może podjąć działania by odciążyć centrum miasta ale najpierw należy zrobić to co do samorządu należy, czyli wykonać nowe miejsca parkingowe. Panie Henryku a wydawał się Pan rozsądnym facetem ! Może zaskarżyć uchwałę do Sądu Adminitracyjnego z powodu rażącego naruszenia prawa / nierówność wobec prawa / ?
Odpowiedz
0
@ • pogrubiłem bo warto zapamiętać /
dnia 21.05.2007, 15:09 · Zgłoś
Za przyjęciem uchwały o płatnych parkingach głosowali następujący radni: Zbigniew Balik, Marek Barański, Elżbieta Bernal, Ryszard Czarny, Andrzej Dybaś, Zdzisław Dziedzic, Maria Jagielska, Józef Kędrek, Roman Kościow, Henryk Rak, Tadeusz Stachaczyński, Andrzej Trzop, Stanisław Zając syn Antoniego, Stanisław Zając syn Mieczysława, Leszek Zduński.
Odpowiedz
0
@ wiocha
dnia 21.05.2007, 14:55 · Zgłoś
• yorker 2radnych to lekarze
Odpowiedz
0
@ yorker
dnia 21.05.2007, 14:27 · Zgłoś
Prawi i Sprawiedliwi przemowili, widac co rozumieja przez 'praworzadnosc" i "sprawiedliwosc"...ilu radnych to lekarze?
Odpowiedz
0
@ Madzia
dnia 21.05.2007, 13:43 · Zgłoś
ZRóBCIE
PORZąDNE
PARKINGI
W JAśLE!!!!
A POTEM WPROWADZAJCIE JAKIES DURNOWATE OPłATY,
TYLKO DLA WSZYSTKICH!!!
(SKORO TO MA BYć DEMOKRATYCZNY KRAJ)
I NAJLEPIEJ:
NIE WPROWADZAJCIE SWOICH
NOWYCH POMYSłóW W żYCIE (DO RADNYCH I TYM PODOBNYM)
BO JAK NA RAZIE TO Są PONIżAJąCE WAS :lol: !!!!
Odpowiedz
0
@ ktoś
dnia 21.05.2007, 13:34 · Zgłoś
jak, te pieniądze pójdą na utrzymanie Jaśielskich CZARNYCH jestem ZA ,ale niech płacą wszyscy jednakowo .Lekarzą powinno ustalić wyższą taryfę przynajmniej 200%.:p:p:p:p:p
Odpowiedz
0
@ Laura Diaz
dnia 21.05.2007, 12:09 · Zgłoś
Pan Starszy Zając prawa jazdy nie ma, nigdy nie miał i miał nie będzie. Z ulicy Kolejowej piechotą nie ma do pracy daleko, więc mu nie przeszkadza że inni będą płacić.:rol:
Czyli jak będę chciała np podjechać do bankomatu w rynku, to za 2 minuty postoju zapłacę 1 zł?!
Odpowiedz
0
@ {E}
dnia 21.05.2007, 12:07 · Zgłoś
do...pracownik....masz rację w zupełności popieram Cie
Odpowiedz
0
@ pluto
dnia 21.05.2007, 11:21 · Zgłoś
jak lekarze zwolnieni to pielęgniarki pewnie też . :p A tak wogóle to gdzie te parkingi , bo ja osobiście nie widziałem w Jaśle porządnego parkingu za który miałbym zapłacić :confused:
Odpowiedz
0
@ Pracownik
dnia 21.05.2007, 09:21 · Zgłoś
ciekawa jestem gdzie mają parkować pracownicy urzędów. Może mam płacic 250 zł miesięcznie za parkowanie. Prosze bardzo niech każdu urząd stworzy parkingi dla swoich pracowników. To skandal, zeby codziennie kombinować gdzie by tu stanąć.
Odpowiedz
0
@ japer
dnia 21.05.2007, 00:32 · Zgłoś
najwiekszy debil wie ze za dziury w serze sie nie placi, ale zeby placic za parkingowe dziury w asfalcie? to juz szczyt debilizmu!
Odpowiedz
0
@ bidol
dnia 20.05.2007, 22:52 · Zgłoś
Macie co chcieliście. Dziwicie się,że są takie pociągnięcia ? Przecież Pana V-ce Burmistrza Pabiana auto musi stać przed urzędem( Opel VECTRA) Pana Krzysztofa G. Audi lub jego Nissan lub też Pana Architekta Andrzeja G ewentualnie Pani Sławy L. jak również Kierownika Pawła G itd nie moga stać daleko od urzędu więc trzeba wprowadzić opłaty to będzie dla nich miejsce.Przecież niektorzyz nich stawiają auta na chodnikach tak,że przy prawoskręcie w kieunku P.Skargi od frontu urzędu nic nie widać. Ale czarni czyli Straż Miejska mandatuje innych ale nie te samochody. Dlaczego się dziwić,że Pan Kachlik tak mocno popierał przecież to za jego poprzedniej kadencji on wspólnie z SOLKJAS wprowadzili opłaty. Jak będzie mniej ludzi parkowało to i mniej ludzi przyjdzie zawracać glowę urzędnikom. Jeszcze bardzo będziecie żałować tej bajki "O Marysieńce co udawała pokorną i powoływała się na Jana Paw ła II i wiarę". Jeszcze za wejście do urzędu trzeba będzie płacić. Dziwię się tylko Panu Andrzejowi Dybasiowi miałem go za porządnego człowieka ale jak widać stał się takim samym funkcjonariuszem jak jego koledzy byle sława. Nie dziwię się Panu Balikowi bo chłop ma swoje lata i chyba nie wie co czyni bo wtym wieku skleroza to normalne. Cóż też tacy wspaniałomyślni są Panowie Zającowie ( jeden z Prusa drugi ze Św. Jana z Dukli- Żółków) tak dbają o centrum. Pan Rak z Brył też taki wielki fachowiec zapytajcie jak to z JPB było,że się wywaliło czyżby teraz miasto? NIE ZAPOMNIMY CO WY ROBICIE SPOŁECZEŃSTWU WBREW SWOIM OBIETNICOM.
Odpowiedz
0
@ jaślan
dnia 20.05.2007, 22:09 · Zgłoś
w dupę włażą lekarzom. k***a, najbiedniejsza klasa społeczna. Ale za prywatną wizytę w szpitalu kasę i tak jeden z drugim łapę wyciągnie. Ale banda. A Zając radny s. nie wiem kogo samochodu nie ma to co mu zależy. Za postój rowerkiem nie zapłaci...
Odpowiedz
0
@ a doktory to biedusie
dnia 20.05.2007, 21:55 · Zgłoś
skandal skandal a wy wescie sie do roboty bando idiotów
Odpowiedz
0
@ ha, ha;
dnia 20.05.2007, 20:58 · Zgłoś
dzięki Wam jaślanie , stokrotne dzięki, że zabraliście nam Panią Marię z Lipnicy. Chwała Wam za to. Teraz wy się męczcie z nią i pisowczykami. Szczerze wspołczuje . Jeszcze ponad trzy lata Waszych katuszy, chyba, że coś z tm zrobicie. U nas na wsi taczek nie brakuje. Trzymajcie się Jaślanie
Odpowiedz
0
@ precz-nowe wybory
dnia 20.05.2007, 16:19 · Zgłoś
nieroby weżcie się do pracy precz z characzami , niech płacą ci wiochmeni z lipnicy
Odpowiedz
0
@ Kurowska!!!!!!
dnia 20.05.2007, 14:39 · Zgłoś
proponuję zwolnić pozostały personel szpitala za parkowanie, bo kiedy doktorki spią, biedusie na dyżurach, ( jeden dyzur to tyle ile ma emeryt na miesiąc po 30 latach pracy) to inni pracują za nich, za marne grosze. Radny Barański, jest jednym z tych leżących leczących. Jak jadą do pacjenta swoimi samochodami to biorą niezłe pieniądze od chorego, więc dlaczego mają nie zostawić podatku, zwłaszcza, że napewno tego nie wykazują w skarbówce. Kurowska idz sie leczyć !!! ale nie za pieniadze burmistrzowskie lecz za nauczycielskie. zapomniałaś już ile zarabiaja wykształceni ludzie, ale z twojego podwórka, wcale nie głupsi od nich, którzy też całe życie muszą sie dokształcać. Nie wprowadzaj folwarku zwierzęcego, gdzie byli równi i rowniejsi. Lekarze jak chcą być traktowani tak jak w unii, to niech nie przepierdują i niech nie zachowują się jak bogowie. Jak chcą zarabiać jak w unii to niech wyjda ze swoich dyżurek, darmozjady jedne!!!!. To sie nadaje na pierwszą strone gazet. Może by im zafundować darmowe paliwo, aby mogli dojechać do swoich prywatnych pacjentów, emerytów. Bo jak jadą ambulansem, za państwowe i to niezłe pieniadze to pacjenta traktują ja zło konieczne. lizusostwo, lizusostwo, lizusostwo,:p:p:p:p:p:p:p:p:p
Odpowiedz
0
@ Nel
dnia 20.05.2007, 14:37 · Zgłoś
Pewnie najlepiej postawcie wysoki mur i gnijcie sobie tam. Jesteście otwarci na świat nie ma co :lol: Podwyżkę temu co powiedział "przez ludzi dojeżdżających z poszczególnych gmin," no i zwolnienie z opłaty. A lekarzom jeszcze jaką dotacje do paliwa dajcie, bo przecie najniższe dochody w mieście mają.
Jak mam szukać godzinę parkingu, albo płacić, to po prostu nie pojadę do tego miasta.
Dlaczego te bar...ny parkują za Urzędem bezpłatnie i to jeszcze wyłączną strefę sobie wybrały. Niech płacą 2 zł za godzinę, przecież mają z czego.
Odpowiedz
0
@ lekarz sa w radzie
dnia 20.05.2007, 14:34 · Zgłoś
• mieteq birmistrz i lekarze to jedna banda mało tego to legalna dyskryminacjia podatników
Odpowiedz
0
@ mieteq
dnia 20.05.2007, 13:22 · Zgłoś
no napewno bede im placil po kilka zlotych dziennie:upset: jezdrze do szkoly samochode i co mam parkowac na 2 koncu miasta ???? :confused: nie dosc ze jest problem z zaparkowaniem w poblizu szkoly to jeszcze oplaty ... chyba zostane lekarzem bo widze ze oni maja jakies przywileje (ktory z naszych radnych ma w rodzinie lekarza)
Odpowiedz
0
@ bo nie są lekarzami :P i nie kumaja sie
dnia 20.05.2007, 12:23 · Zgłoś
• {E} Dwóch Radnych było przeciw Andrzej Bajorek i Krzysztof Czeluśniak. Jedna Radna sie wstrzymała
Odpowiedz
0
@ {E}
dnia 20.05.2007, 11:06 · Zgłoś
mieszkamy w Unii Europejskiej i tylko przy jakis hotelach luksusowych sie płaci za parking a pozatym parkingi są bezpłatne....to absurd..znajdzmy mądrą głowę w Jaśle niech napieszę i opisze ten absurd do trybunału Konstytucyjnego a jak nie pomoze to dalej do Strasburga...a z taki radnymi do.......Jaślanie nie głosujcie więcej na nich...
Odpowiedz
0
@ Emil
dnia 20.05.2007, 10:29 · Zgłoś
Nie dość że nie ma gdzie w Jaśle zaparkować to jeszcze trzeba będzie płacić !! PARANOJA!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ rampa
dnia 20.05.2007, 10:27 · Zgłoś
kazde miasto jest zdłóżone. A jak sie pani brała do władzy to powinna mysleć, że to nie jest łatwe.Teraz konsekwencją jest branie leków psychotropowych gratulacjie:D
Odpowiedz
0
@ do Rampy
dnia 20.05.2007, 10:00 · Zgłoś
oj kolego nic nie jest zepsute ,zepsuty jesteś ty
bo widać nie jesteś na tyle uświadomiony z tymi pieniędzmi w workachto trudno chcąc ich otrzymać trzeba mieć wklad wlasny a jeżeli kasa na minusie to co ,najlepiej obrzucić kogoś blotem , domagaj się listy zwolnień podatkowych poprzedniej ekipy to wtedy gęba ci się otworzy wiem coś na ten temat dlatego dyskretnie bronię obecnej wladzy ,oni nie zdążyli narobi ć kantów to tyle.macie do przemyślenia iiiiiiiiiiiiiiiiiii
Odpowiedz
0
@ j-23
dnia 20.05.2007, 09:08 · Zgłoś
pisze sie Trzop pacany przeprosic pana doktora
Odpowiedz
0
@ miki
dnia 20.05.2007, 09:04 · Zgłoś
To kolejny zły pomysł nowej władzy. Wsumie to im nie chodzi o dobro ludzi, tylko żeby sami mieli dobrze, a cała reszta (dziady) nie za te wszystkie cudowne pomysły płacą. Szkoda gadać!!! Teraz właśnie pokazują swoje oblicze. Mało tego niczego się już nie boją, bo mają tak niesamowicie mocne plecy!!! Mam nadzieje, że się ktoś za nich wezmie i opisze to co robią w gazecie!!! :mad:
Odpowiedz
0
@ Ja bym prosiła.............
dnia 20.05.2007, 08:37 · Zgłoś
hahahahahaha kompromitacja!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ Rampa,
dnia 20.05.2007, 08:32 · Zgłoś
Strasznie zjechaleś w dół. Pani K. w wyborach była przedstawiana jako wszechwiedząca doskonałość, a trudności zlikwidują Zając z Rzońcą, zwożąc kasę workami. W rzeczywistości - widzimy głupią i niekompetentna babę, na poziomie równym Twojemu (zadlyżone ito hamstwo). Zresztą, co do zadłużenia miasta sama już odszczekała w sprawozdaniu za ub. rok. MAMY Z ZAMKNĘTYMI GĘBAMI CZEKAĆ CO JESZCZE ZEPSUJE ? Sprawa parkingów to wierzchołek góry lodowej, ale znakomicie pokazuje mentalność. Ogłupiać i obdzierać motłoch, ale nie ruszać niektórych ELYT (lekarze, prawnicy). Jestem bardzo ciekaw pierwszej listy zwolnień podatkowych podpisanych przez panią Burmistrz.
Odpowiedz
0
@ rampa
dnia 19.05.2007, 23:53 · Zgłoś
jak czytam te komentarze to tak sobie myślę ludzie a skąd ta burmistrz na wszystko ma wziąć pieniądze,policz sobie mieszkańcu ile ty odprowadzasz podatków rocznie z tego chcesz mieć oświetlone ulice , odśnieżone ,pozamiatane, dotować do utrzymania szkól , utrzymać MOPS i wiele innych wydatków,a ttu jeszcze miasto zadlyżone ico za te pieniądze ma się utrzymać/ to jest niemożliwe trochę wyrozumialości a nie tylko obrzucanie blotem i 0brażanie to jest poprostu hamstwo 000000000so
Odpowiedz
0
@ bolo
dnia 19.05.2007, 23:38 · Zgłoś
kurowska do szkoły
Odpowiedz
0
@ Marysia Marionetka
dnia 19.05.2007, 22:19 · Zgłoś
lekarzy kokietka
wiejska marionetka
parkingi za darmoche
bo lecza jej wioche

krótka twoja władza
co lekarzą dogadzasz
i juz po kolejnej kadecji
wełbie ci sie męci

lut to notuje
taczki szykuje
nie bedzie reelekcji
wrócisz do lekcji

WRÓŻBITA
Odpowiedz
0
@ jaka decyzja takie zycie
dnia 19.05.2007, 20:28 · Zgłoś
chcieliscie marysienke to macie niech wam da jeszcze wiecej po zaworach moze kiedys zmadrzejecie kurowska tak dalej i krec srube az do bolu niech motloch zmadrzeje:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ jurcys
dnia 19.05.2007, 19:47 · Zgłoś
to juz jest szaleństwo!!!!zamiast myslec o tym jak polepszyc warunki jasła to pogarszacie sytuacje!!!tktos jak zarabia 30 zł to wyda 10 na parking i co mu zostanie!!!pomyslcie o innych ktorzy maja mniej pieniedzy a nie tylko o tych bogatych lekarzach!!!!paranoja!!!
Odpowiedz
0
@ Po co...
dnia 19.05.2007, 17:48 · Zgłoś
...pytasz o Lechowskiego, siedzi jak zawsze jak mysz pod miotłą. Tym bardziej, że szykuje mu się zawrotna kariera : po rozbiórce pomnika koło ronda w Rzeszowie ma oficjalnie dostać tytuł największej PiS - dy na Podkarpaciu.
Odpowiedz
0
@ jaslanin
dnia 19.05.2007, 16:30 · Zgłoś
pewnie niedługo będziemy płacić za chodzenie po chodnikach miejskich za oddychanie,lekarzom i prawnikom niech pani burmistrz i Ci radni uchwalą zwrot kosztow za to że chodza po jasielskich chodnikach i jeżdża swoimi wypasionymi furami.Pani Kurowska nie zapomnimy tych decyzij i zobaczymy co dalej.Chyba pan Zając ma już powoli dość tego co pani zrobila do tej pory,myślę że dyr.Gorczyk wyśle kilka razy do urzędu i miasta redaktorow z tv i zrobią dobry program a wtedy zobaczymy co mieszkańcy mają do powiedzenia i co myślą o was.Macie to coście chcieli.PIS
Odpowiedz
0
@ M.M.
dnia 19.05.2007, 15:36 · Zgłoś
aha jeszcze jedno pan zając nic nie zrobi bo p. burmistrz juz go nie slucha tylko p. rzonce do niego trzeba apelowc hahaha. to sa kpiny prywata i nepotyzm sie szerzy w jasle a mialo byc inaczej!!!::mad:
Odpowiedz
0
@ M.M.
dnia 19.05.2007, 15:06 · Zgłoś
Pani burmistrz nie zalezy na tym jak ja wyborcy ocenią. nie będzie startować w nastepnych wyborach ,bo jej na tym nie zalezy. ma już naliczona nauczycielską emeryture dorobi pzrez 4 lata i podziękuje . tylko my mieszkancy tracimy na jej decyzjach. nie jest z Jasął jej wisi w jakim stanie zostawi to miasto:(::uhoh:
Odpowiedz
0
@ Absurd goni absurd.
dnia 19.05.2007, 14:33 · Zgłoś
250 zł x 12 miesięcy = 3000 zł (trzy tysiące) za parkowanie pod własnym domem jednego samochodu. Sporo rodzin ma dwa, więc powinni zapłacić 6.000 zł. Nie ma to jak ustanawiać prawo dla zwykłych ludzi, braaawo.

Weźcie się ludzie nad sobą zastanówcie...
Odpowiedz
0
@ do Szefa PIS pan Lechowskiego
dnia 19.05.2007, 14:19 · Zgłoś
PiS Henryk Rak- czy ta ***** jest członkiem PIS?, bo jak tak to ja sie wypisuje.
Odpowiedz
0
@ Były członek PIS
dnia 19.05.2007, 14:07 · Zgłoś
panie Zając zrób pan coś z ta babą bo to wstyd dla PIS-u
Odpowiedz
0
@ członek PIS w Jaśle
dnia 19.05.2007, 14:05 · Zgłoś
Jako autopoprawke Burmistrz Maria Kurowska powinna wnieś Swoja dymisje.
Pani chyba jednak może być tylko dyrektorką w lipnicy i to dolnej bo w tej górnej juz pani niechcą. Tymi parkingami pokazał pani co potrafi Kpina, bede rozmawiał z kim czeba o tej sytuacji. To jakaś paranoja
Odpowiedz
0
@ Kurowska
dnia 19.05.2007, 12:34 · Zgłoś
Nie jest jednak taka głupia, umie zadbać o swoje interesy: zobaczcie, kto jest zwolniony z opłat - lekarze - pewnie ze szczególnym uwzględnieniem psychiatrów i wymiar sprawiedliwości - po co dodatkowo wkurzać sędziego i prokuratora ?
:lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ do Pani Burmistrz
dnia 19.05.2007, 11:02 · Zgłoś
Pani powinna czasem zastanowić sie nad tym co robi. Odnosze wrażenie, że przetrwanie jednej kadencji to i tak będzie szczyt pani możliwości. Co mc jakaś wpadka. To Górczyk którego nie była pani w stanie przez tyle mc usunąć, to głupkowaty wybór wątpliwej kompetencji dyr JDK, to znów płatne parkingi dla wszystkich oprócz lekarzy bo im ciągle mało w kieszeni - Otoczyła się pani ludzmi, którzy tylko czekają na pani wpadki i wykorzystają to w odp chwili.
Odpowiedz
0
@ APEL
dnia 19.05.2007, 10:06 · Zgłoś
Apel do p. T. Górczyka!!
O ile Pan czyta te komantarze /do uchwały/to myśle, że jest to niezły temat jak na początek do wypromowania poczynań władz miasta na pośrednictwem TVP Rzeszów. Rozumie, że ciekawych tematów i na później Panu nie zabraknie.
Życzę powodzenia i gratuluję niominacji.
Odpowiedz
0
@ AngelAgnes
dnia 19.05.2007, 10:02 · Zgłoś
A jesli ktos z tych Radnych mieszka w rejonach objętych tymi oplatami, to tez bedzie płacił ok..250zl.. za parkowanie ? Czy może wszyscy Radni mają swoje garaże .. ? PARANOJA... Czasem ludzie potrzebują się zatrzymać np. przed sklepem, bankiem, czy urzędem, ale na jakies 5, 10 minut.. i też będą płacic tyle co za godzine?
Odpowiedz
0
@ daniel
dnia 19.05.2007, 09:31 · Zgłoś
przeciez to nie przejdzie bo nad kurowska jeszcze jest konstytucja. zreszta jak moze rzadzic baba z wiochy taka metropolia jak jaslo :) do garow i ziemniakow !!! a jak podejdzie do mnie parkingowy to lekarz jestem i niech mnie w dupeczke pocaluje bo nie ma opcji zebym zaplacil. a za 1 zl to mnie przeciez nic nie zrobia bo szkodliwosc mala...
Odpowiedz
0
@ Jaślanie
dnia 19.05.2007, 09:27 · Zgłoś
Zapamiętamy tych radnych - w następnych wyborach publicznie zapytamy o politykę przeciw mieszkańcom Jasła.Są inne możliwości zdobycia pieniędzy ale trzeba coś umieć.
Odpowiedz
0
@ Popieram
dnia 19.05.2007, 09:14 · Zgłoś
Zrobić strefe płatnego parkowani w Dąbrówce i Lipnicy:yes::yes::yes::yes::yes:
Odpowiedz
0
@ Żałuje!!!!!!!!!!
dnia 19.05.2007, 09:12 · Zgłoś
że głosowałem na p. Kurowska to był Błąd !!! A . CZernecki jednak nie był taki najgorszy ale to po ptokach!!!!! Teraz dobrała się banda złodziei i cwaniaczków :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Odpowiedz
0
@ Bee
dnia 19.05.2007, 08:58 · Zgłoś
Zasugerowana opłata za parkowanie dla stałych mieszkańców w wysokości 250zł
to paranoja. Jest to równowartość czynszu za mieszkanie a nie miejsca na ulicy!!!
Wynajęcie garażu w Jaśle korztuje od 80 do 150zł. Zgadzam się, że jest to mniej jak dieta radnego. Tu już nie wchodzi w grę poczucie jakiejkolwiek wartości ale przyzwoitości.
Odpowiedz
0
@ Bee
dnia 19.05.2007, 08:47 · Zgłoś
Uważam, że płatne pargingi wokól Urzędu Miasta to wyjście naprzeciw sloganowi "Miasto i urząd przyjazne obywatelom". W szczególności sprzyjać to będzie rozwojowi ruchu turystycznego i promocji miasta. Szanowni Radni i Włodarze miasta urząd wymaga powagi i pamiętajcie, że jesteście z wyboru a to nie oznacza nasz prywatny folwark. Dziwi mnie dlaczego do płatnego parkowania włączono ul. JP II skoro jest to jedyny od centrum dojazd do centrum handlowego miasta i obwodnicy a nic nie wspomniano o ul. Pl.Fary i P.Skargi.
Wartości chrześcijańskie to nie oznacza pełna spolegliwość wobec kleru. Jest parking za Kościołem. A te zwolnienia z opłat wymiar sprawiedliwości /?/i lekarze to
jest kuriozum. Chyba, że uchwała ta jest przygotowana pod trgoroczny opolski
kabareton /bo część artystów odmówiło/. Jechać /skład oczywisty/ odczytać a I miejsce i owacje na stojąco zagwarantowane.
Odpowiedz
0
@ Bliżej ludzi !
dnia 19.05.2007, 07:59 · Zgłoś
Chcieliśta, to mata. Zarobioną kasę przeznaczy się na pomnik Zająca - rozpiszcie konkurs na lokalizację. Ja proponuje w parku przy wejściu do szaletu, ale pod takim drzewkiem gdzie gawrony operują.
Odpowiedz
0
@ pogrubiłem bo warto zapamiętać
dnia 19.05.2007, 00:23 · Zgłoś
[b]Za przyjęciem uchwały o płatnych parkingach głosowali następujący radni: Zbigniew Balik, Marek Barański, Elżbieta Bernal, Ryszard Czarny, Andrzej Dybaś, Zdzisław Dziedzic, Maria Jagielska, Józef Kędrek, Roman Kościow, Henryk Rak, Tadeusz Stachaczyński, Andrzej Czop, Stanisław Zając syn Antoniego, Stanisław Zając syn Mieczysława, Leszek Zduński.[/b]
Odpowiedz
0
@ wkurzony do białości
dnia 19.05.2007, 00:20 · Zgłoś
Wszystkie URZĘDASY z UM i Wasze samochody wypitalać na parking za kościołem farnym !!! Parking wokół "Białego Domu" powinien być przeznaczony tylko i wyłącznie dla Klientów (tak, tak, dla KLIENTÓW - nie petentów) Urzędu Miasta.
Pewnie te urzędasy - pierdzistołki dostaną karnety na parkowanie wokół "BD".
TO JEST SKANDAL, że w Jaśle ludzi traktuje się jak równych i równiejszych !
I tak jak ktoś wcześniej wspomniał złamana został Konstytucja tego kraju. Gdzie równość ? Lekarz jest lepszy od kierowcy czy sklepikarza ? Odkiedy się pytam ?
Banda i chołota nami rządzi !!!!
Jak podejdzie do mnie kasjer na parkingu płatnym w centrum to go wyśmieję i odjadę i co mi zrobicie ?
Najpierw trzeba dać ludzim parkingi, a dopiero potenm wymagać. W żadnym okolicznym mieście nie ma takiego zadupia jak u nas. Nie ma nic. Parkingu, drogi, sportu, rozwoju miasta za grosz, NOTHING !!!!
Wyprzedziła Pani Kononowicza, który twierdził, że "niczego nie bedzie". Gratuluję.
Bez pozdrowień pani burmistrz i waszmości przydupasów.
I na kolejna kadencję raczej nie liczcie.

Ja pitolę, gdzie ja żyję.....
Odpowiedz
0
@ lekarze biedusie
dnia 18.05.2007, 23:32 · Zgłoś
zadarmoche parking bo ich nie stac na 1zł:rol: niech płaca emeryci parkujacy maluchami :D:confused::upset:
Odpowiedz
0
@ Zanotowałem i zapamietałem
dnia 18.05.2007, 23:28 · Zgłoś
Za przyjęciem uchwały o płatnych parkingach głosowali następujący radni: Zbigniew Balik, Marek Barański, Elżbieta Bernal, Ryszard Czarny, Andrzej Dybaś, Zdzisław Dziedzic, Maria Jagielska, Józef Kędrek, Roman Kościow, Henryk Rak, Tadeusz Stachaczyński, Andrzej Czop, Stanisław Zając syn Antoniego, Stanisław Zając syn Mieczysława, Leszek Zduński.
Odpowiedz
0
@ andrzej
dnia 18.05.2007, 22:37 · Zgłoś
a kiedy wprowadzą opłaty w zabitej dzurze LIPNICY ? Ludzie to co oni wyrabieją to chora głypota
Odpowiedz
0
@ Niezadowolony
dnia 18.05.2007, 22:35 · Zgłoś
Uważam że uchwała jest niezgodna z konstytucją /przykład idzie z góry/ Jak można wyłączyć z niepłacenia część elity jasielskiej np lekarzy organy wymiaru sprawiedliwości / nie pisze Policji/ Ludzie z poza miasta też pracują w mieście i co będą płacić 10 zł za dobę.
Współczuję mieszkańcą tych ulic gdzie mają być te parkingi / domy Wasze ulice ich to płać. Czy ktoś się zastanowił że zamiast robić zakupy w mieście trzeba będzie zakupy zrobić np w Niegłowicach poniważ jak zostwi się samochód pod Energopalem to nikt nie będzie jechał np do piekarni xxxx, do centrum po chleb.
Co na to sklepikarze z tego rejonu.. Ich interesu nikt nie wziął pod uwagę
Totalna bzdura.Najpierw porządne parkingi a potem opłaty. Jasło już to trenowało ale na mniejszą skale, Czy obsługa tego interesu nie jest droższa od zysków. Czy właśnie Ci ze wsi nie robią zakupów w tych sklepach w centrum i nie załatwiają spraw w urzędach. Na pewno część będzie robiła zakupy poza tą strefą z oszczędności . Życie to nie bajka.
Odpowiedz
0
@ kowalewski
dnia 18.05.2007, 22:31 · Zgłoś
Tam gdzie chodzi o pieniądze nie dzieje się nic tok sobie.Do zbierania kasy z ulic gdzie kierowcy płacą podatek w bęzynie będzie wyznaczony "zaprzyjażniony bizmesmen" z paroma radnymi.Brawo p.Kurowska.Możesz "liczyć"na mój głos w następnych wyborach.
Odpowiedz
0
@ LOL
dnia 18.05.2007, 21:49 · Zgłoś
PiS - Przeproście i Spier*****cie
Odpowiedz
0
@ ROMAN
dnia 18.05.2007, 21:13 · Zgłoś
PROPONUJĘ .PARKOWAĆ POD DOMAMI RADNYCH TYCH KTÓRZY GŁOSOWALI ZA OPŁATAMI,MAJĄ SWOJE DOMKI......
Odpowiedz
0
@ Do lekarzy
dnia 18.05.2007, 21:05 · Zgłoś
ja wam dam parkingi za darmo :P. Do roboty darmozjady jedne.Biedaczki nie stać was na złotówke, a co ma powiedzieć emeryt który ma 500 zł miesiecznie Brawo pani Burmistrz ! emeryci to zapamietają :lol::sourgrapes::confused::upset::sleep::smilewinkgrin::bigrazz:
Odpowiedz
0
@ Ekolog
dnia 18.05.2007, 21:04 · Zgłoś
A opłata klimatyczna? Będziemy mieć zdrowych urzędników. Jazda rowerem do pracy lub piechotka to jest to. A kto samochodem to ok. 22dni x 8godz x 1zł=176 zł obniżki dochodu. Czy pielęgniarki środowiskowe też nie będą płacić? Ech, te podatki...
Odpowiedz
0
@ zuza
dnia 18.05.2007, 21:03 · Zgłoś
chorzy radni zróbcie coś dla miasta parkingi z prawdziwego zdarzenia niech ludzie z innych miast nie śmieją się z was pokażcie co potraficie zrobic bo do tej pory to tylko gnoicie miasto,ludnosc,a wtedy myscie o opłatach OAMIETAJCIE SIE W PORE.
Odpowiedz
0
@ POLO
dnia 18.05.2007, 20:54 · Zgłoś
Proponuję wprowadzić opłatę za głupotę... Toby się Jasło obłowiło. No a lekarze to bidulki, kiepskie wypłaty, trzeba strajkować (naszym kosztem) niech mają gratis parkowanie.:lol:
Odpowiedz
0
@ szalony
dnia 18.05.2007, 20:36 · Zgłoś
a JA SOBIE WALNĘ, JUTRO SWOJĄ BME NA KOPERCIE POD URZĘDEM MIASTA
Odpowiedz
0
@ Wala
dnia 18.05.2007, 20:20 · Zgłoś
Bogu niech będą dzięki, że ona rządzi w Jaśle i dała nam spokój. Dziękujemy jaślanom, że wybrali Marię do Jasła. Pan Bóg wysłuchał modlitw naszego proboszcza.
Teraz to nawet wysypisko na Gamracie może być, bo taki smrodzik da się wytrzymać.
Ale jak pomyślę, że to jeszcze tylko 3,5 roku to mi ciarki po plecach ganiają.
Odpowiedz
0
@ hem
dnia 18.05.2007, 20:16 · Zgłoś
jakas firma zaprzyjaznina z ktorysm radnym bedzie zbierac oplaty i oni zarobia anie miasto !
Odpowiedz
0
@ Mario
dnia 18.05.2007, 20:07 · Zgłoś
Takich kwiatków Kurowska ma więcej. Ostatnio słyszałem, że na zebraniu wyborczym do władz osiedla Brzyszczki obiecała wszystkim mieszkańcom do końca kwietnia tego roku wodę miejską. Totalna bzdura i obietnice wyborcze bez pokrycia bo wodę ma raptem kilka osób w tym oczywiście ksiądz i jakiś były osiedlowy. Wychodzi na to, że MPGK to jakaś prywata i dziwne partykularne interesiki...
Odpowiedz
0
@ Jasełko
dnia 18.05.2007, 20:07 · Zgłoś
Radni PO oczywiście się nie popisali. Wstyd
Odpowiedz
0
@ swoosh' żartem to ty burmistrz kach
dnia 18.05.2007, 20:05 · Zgłoś
• swoosh'ny / regionie, AD1 -w podkarpaciu tylko Krosno,Sanok, Jaroslaw, Nisko, Debica AD2 a na Kube czy do Chin tosam mozewsz se śmignąć z rodzina papa
Odpowiedz
0
@ Kozakiewicz
dnia 18.05.2007, 20:00 · Zgłoś
Panie Czeluśniak weś pan buka(kjia) i wygoń pan ta bande kretynów. Moze wprowadza opłaty od oddychania co?
A Carbon dlaej truje i mało tego Zwiekrza linie wydobycia aludziem mrom na Raka >
Babo z Dąbrówki obudź sie ja już taczki przywioze i gnój :rip::confused::upset::sleep:
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 18.05.2007, 19:47 · Zgłoś
macie radnych takich jakich żeście sobie wybrali. I macie to co macie,jeszcze nie jedną taką uchwałę w prezencie Wam uchwalą. Z oplat zwalniać lekarzy czy prokuratorów to paranoja bo w żadnym mieście w kraju nikogo się nie zwalnia i traktuje się na równi wszystkich za wyjątkiem osób niepełnosprawnych bo to normalne.
Odpowiedz
0
@ Noris
dnia 18.05.2007, 19:44 · Zgłoś
Uchwałę taką jako niezgodną z prawem ( bo traktującą lekarzy w sposób uprzywilejowany wobec pozostałych mieszkańców miasta) powinien oczywiście w tym zakresie uchylić wojewoda. Chyba, że lekarz wykonuje w tym czasie swój zawód. Oczywiście nie prywatną praktykę lekarską ale publiczną opiekę zdrowotną. Problem jednak w tym, że wtedy nie korzystałby ze swojego prywatnego samochodu lecz raczej z ambulansu. Dlatego też sądzę że zwolnienie lekarzy nie ma najmniejszego sensu logicznego ani uzasadnienia prawnego. Chyba, że p. Kurowskiej chodziło o to aby lekarze nie płacili za parkowanie np. podczas zakupów w rynku czy załatwiania swoich innych spraw prywatnych. Tak czy inaczej gratuluję pomysłu. Czy na tym ma polegać pisowskie pojęcie sprawiedliwości i lojalności wobec reszty( tj. pełnosprawnych oraz nielekarzy) obywateli Jasła?
Odpowiedz
0
@ LOLIK !
dnia 18.05.2007, 19:44 · Zgłoś
A ja uważam że jest to wcale niegłupi pomysł! Jednakże według mnie miejsca parkingów płatnych powinni ograniczyć do ul Koralewskiego Szajnochy Plac Żwirki i Wigury i małego parkingu pod urzędem KRUZ a nie całe ulice! Moim zdaniem rzeczą śmieszną jest pobieranie opłat od mieszkańców którzy zaparkują samochód pod swoim domem! Nie dość że w Jaślejest zbyt mało parkingów to w dodatku są one blokowane przez pracowników pobliskich zakładów! cudem jest zaparkowanie samochodu na placu żwirki w godzinach przedpołudniowych gdyż jest on "zapchany" przez samochody nauczycieli i uczniów "ekonomika" Wprowadzenie opłat symbolicznej złotówki za godzinę spowoduje że z łatwością będzie można znaleźć miejscy na zaparkowanie każdemu który przyjedzie na zakupy z poza miasta! Wiele razy przejeżdżając ulicą Koralewskiego czy ul Igielną natknąłem się na zaparkowane przy chodniku krzesła!!! :upset::upset::upset::confused::confused::confused: Ludzie paranoja mam nadzieje że opłata za parking zmieni nieco sytuacje z parkowaniem samochodów w centrum miasta a parkingi nie będą zapychana przez samochody które w niektórych przypadkach stoją od ranka do wieczorka !!! Dla uczniów i pracujących proponuje inny środek teansportu : PKS and MKS :lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ bodi
dnia 18.05.2007, 19:32 · Zgłoś
do swoosh,ny , czy ty nie widzisz kopert pod urzędem miasta to chyba dla ciebie
Odpowiedz
0
@ ja
dnia 18.05.2007, 19:28 · Zgłoś
Może by w Dąbrówce zrobić strefe parkowania
Odpowiedz
0
@ john
dnia 18.05.2007, 19:25 · Zgłoś
czy mieszkancy ulic przy ktorych beda płatne parkingi maja wnosic swoje auta do mieszkania
Odpowiedz
0
@ Popieram swosh'ny
dnia 18.05.2007, 19:24 · Zgłoś
Pod jaśnie oświeconymi rządami pp. Kurowskiej i Zająca Jasło w szybkim tempie dogoni Kubę i Koreę Północną. Fama głosi, ze usterki w uchwale niedługo zostana naprawione, a z opłat zostaną zwolnieni duchowni, adwokaci, członkowie PiS i mieszkańcy Dąbrówki.:lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ JA
dnia 18.05.2007, 19:16 · Zgłoś
Chcąc naprawić budżet miejski zmniejszcie sobie diety 14 000 diety x 25 radnych to niezła suma
Odpowiedz
0
@ Chamstwo
dnia 18.05.2007, 19:15 · Zgłoś
Mieszkam w centrum i ciągle parkują pod miom blokiem "obce" samochody, a ja nie mam gdzie postawić samochodu. Teraz już tu nawet nie wjadę, bo każdy bedzie parkował za darmo na osiedlach.

Aha, w tym pewnie chodzi o zatrudnienie jako parkingowych kilku "swoich".
A zmuszanie ludzi do płacenia 250 zł miesięcznie za parkowanie pod swoim domem uważam za jakiś chory absurd.

Ale coż, takich mamy rządzących - Bóg, honor, honorarium.
Odpowiedz
0
@ A właśnie, że jeszcze pomarudzimy,
dnia 18.05.2007, 19:13 · Zgłoś
bo problem polega na tym, że Jasło jest wyjątkowo ciasne i jest wyjątkowo mało miejsca na parkowanie. Najpierw rzeczywiście należałoby się zastanowić nad umiejscowieniem dwóch, trzech porządnych parkingów, a potem wprowadzać opłaty w centrum.
Odpowiedz
0
@ spartacus
dnia 18.05.2007, 19:00 · Zgłoś
Do LOL!
U Pani Burmistrz w rodzinie sami analfabeci.zero wyksztalcenia.Tylko ona biedna jedna urwala sie z choinki!!!
Odpowiedz
0
@ swoosh'ny
dnia 18.05.2007, 18:42 · Zgłoś
Marudzicie, a ja nie mogę sobie skojarzyć miasta w regionie, ba! w całej Polsce, gdzie nie ma opłat za parkowanie. Wszędzie są. I zdecydowanie wyższe niż 1 zł. Wszyscy by chcieli, żeby manna z nieba leciała (czyt. żeby rząd dawał bez płacenia podatków). Tak dobrze nie ma nigdzie na świecie. Nawet na Kubie, ani w Chinach.
Odpowiedz
0
@ Bee
dnia 18.05.2007, 18:41 · Zgłoś
Ciekawy jestem czy pracownicy magistratu i radni też będą płacić za parkowanie?
A co z wiernymi co przyjeżdzają do kościoła /chyba zezwolwnia z Parafii/
Gratuluję pomysłu /chorego/:lol::upset:
Odpowiedz
0
@ zgorszony
dnia 18.05.2007, 18:17 · Zgłoś
rany boooskie.. a jaki emeryt z maluszkiem bedzie musial placic.. bo niestety.. nie doszedlby do miasta.. bo jest slaby juz... lekarz ku*** przepraszam lekarze... PORYPANA TA PANI KUR****SKA!!!!!! I CALA RADA MIASTA TEZ.. swoj budżet bedą zatykac... ja pierdziele..
Odpowiedz
0
@ jambo
dnia 18.05.2007, 18:04 · Zgłoś
Uważam że, jest nieuczciwym aby pobierać opłaty od : radnych, księży ,prezesów państwowych spółeki i członków PIS.
Odpowiedz
0
@ ppp
dnia 18.05.2007, 17:43 · Zgłoś
i znowu lekarze...by poprawic ich sytuacje materialną!!!!!!!!!kobieto obudź się ...podludzie zarabiaja w jaśle po 800 zł.........dotarło to do was...800 zł.......teraz widać kto się liczy...ksiądz..burmistrz..i lekarz..a reszta to motłoch....pozdrawiam serdecznie...
Odpowiedz
0
@ niedźwiadek
dnia 18.05.2007, 17:26 · Zgłoś
Tak naprawdę to chodzi tu o to, że MKS nie daje sobie rady. Płatne parkowanie ma zniechęcić ludzi do jeżdżenia samochodami i zachęcić do korzystania z autobusów!
Odpowiedz
0
@ wuju
dnia 18.05.2007, 17:03 · Zgłoś
Ciekawe kto będzie kontrolował czy się płaci za parkowanie na ulicy?? Na przykład na Jana z Dukli albo w Gamracie:lol: Nie będą w stanie tego upilnować!
A z lekarzami to paranoja!! Wysłać ich zagranicę jak im tak źle! Na ich miejsce przyjadą tańsi lekarze ze Wschodu:lol: Tak sobie myślę, że takie postawienie sprawy to się do Naczelnego Sądu Administracyjnego nadaje albo do Trybunału Konstytucyjnego!! Przecież mamy równość obywateli, więc jakim prawem lekarze mają nie płacić?? Chcą ich przekupić w ten sposób żeby nie strajkowali??!!:upset:
Odpowiedz
0
@ azi
dnia 18.05.2007, 16:53 · Zgłoś
pierwsze niech zrobia porządne parkingi a potem mogą sie ewentualnie zastanawiac nad oplatami ????????:upset::sleep:
Odpowiedz
0
@ lol
dnia 18.05.2007, 16:53 · Zgłoś
a niby dlaczego lekarze nie, tego to juz calkowicie nie roazumie. Wychodzi na to ze ci co maja kase nie placa, dobra polityka miasta brawo Pani Burmistrz (pewnie ma jakis lekarzy w rodzinie )
Odpowiedz
0
@ Przemek478a
dnia 18.05.2007, 16:45 · Zgłoś
No ładnie ładnie ciekawe czy przynajmniej przybędzie parkingów z prawdziwego zdarzenia.... czy tylko kasa z opłat parkingowych posłuży na zwiększenie wynagrodzenia p. Burmistrz :) :p
Odpowiedz
0
@ prezes
dnia 18.05.2007, 16:28 · Zgłoś
A w jaki sposób będą ściągać niezapłacone parkingi? Jakiś dział windykacji:smilewinkgrin:? Paranoja !!! I oni chcą przejść następną turę wyborów....:lol::lol::lol::lol:
Odpowiedz
0
@ jo
dnia 18.05.2007, 16:12 · Zgłoś
Proponuję pani Burmistrz, aby dopłacała lekarzom za to , że chcą jeszcze mieszkać w mieście Jasło i ścieliła im czerwony dywan przed samochodami, aby podczs wsiadania do swoich wypasionych samochodów za wdzięcznosci od biednych chorych nie ubrudzili swoich kamaszy kurzem jasielskich obywateli.
Odpowiedz
0
@ y
dnia 18.05.2007, 15:54 · Zgłoś
na chodniku stoi zielony passat ,radnego lekarza ,zrobimy zdjęcia
Odpowiedz
0
@ Romanticide
dnia 18.05.2007, 15:47 · Zgłoś
Hehe oto cały PIS :) Płać i Spadaj ( dziadu ) :) !
Wyłazi szydełko z worka?
Nie denerwujmy się wszak weekendu nadszedł czas, wyłaczyć TV szkoda wiosny :)
pozdrawiam :)
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec
dnia 18.05.2007, 15:42 · Zgłoś
Tak niedorzecznego pomyslu nie spodziewalem sie od wladz miasta, dosc ze utrzymanie auta jest drogie to jeszcze oplata za parkowanie. Moze jeszcze oplata za to ze jestem zameldowany w jasle, powiedzmy tak ze 150zl, nie chce takich wlodarzy !!! to ze oni maja kase to nie znaczy ze jaslo to eden grrrr
Odpowiedz
0
@ Brawo PiS
dnia 18.05.2007, 15:29 · Zgłoś
No to mamy co wybraliśmy!!!!!
Proponuje opłaty chodnikowe za stanie na chodniku a nie chodzenie po nim. Sam widziałem jak dużo ludzi stoi na przystankach, pod kościołami i witrynami sklepów a przecież nie do tego służy chodnik więc zamiast opłat lepiej niech straż miejska każe mandatami.
Odpowiedz
0
@ JURAND ZE SPYCHOWA .
dnia 18.05.2007, 15:26 · Zgłoś
<<<LUdzie to jesk jakiś KOSZMOR>>>>>>>:upset:
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657