Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Bezpłatne szczepienia dla jasielskich seniorów

70

Burmistrz Miasta Jasła informuje, że osoby powyżej 60 roku życia, zamieszkałe w Jaśle, będą mogły skorzystać z bezpłatnych szczepień przeciwko grypie. Miasto Jasło po raz kolejny przeznaczyło na ten cel środki z budżetu miejskiego.

 

źródło: freeimages.com

Szczepienia odbywać się będą od 17 października br. w przychodniach Samodzielnego Publicznego Miejsko-Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jaśle  przy ul. Mickiewicza 4 oraz przy ul. Baczyńskiego 27.

Terminy: przychodnia przy ul. Mickiewicza 4 w Jaśle: od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 13.00 oraz we wtorek i czwartek w godz. od 15.00 do 17.30, przychodnia przy ul. Baczyńskiego 27 w Jaśle: od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 13.00.

Istnieje możliwość wcześniejszej rejestracji osobiście lub telefonicznie od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 18.00 pod numerami telefonów: przychodnia przy ul. Mickiewicza 4: tel. 13 44 640 85, przychodnia przy ul. Baczyńskiego 27: tel. 1344 69402.

Do szczepienia należy zgłosić się z dowodem osobistym. Przed szczepieniem każda osoba zostanie przebadana.

Urząd Miasta w Jaśle 

Napisany dnia: 18.10.2017, 09:00

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Szczepienia to lipa
dnia 13.03.2018, 02:34 · Zgłoś
Szczepienia nie zapobiegały wizytom na oddziałach ratunkowych, ambulatoryjnych oraz hospitalizacjom w latach 2003-2005.
„Każdego roku w USA, dzieci w wieku od 6 do 59 miesiąca życia doświadczają wysokiego wskaźnika hospitalizacji, wizyt na oddziałach ratunkowych i ambulatoryjnych z powodu grypy. Mimo to, nie byliśmy w stanie wykazać na 3 dużych społecznościach, że szczepienia przeciwko grypie były skuteczne w zapobieganiu wizytom szpitalnym, ambulatoryjnym i hospitalizacjom związanym z grypą w ciągu 2 kolejnych sezonów (2003-2004 i 2004-2005) wśród dzieci od 6 do 23 miesiąca, od 24 do 59 miesiąca życia oraz całej rozpiętości wiekowej.” http://szczepienia.wybudzeni.com/2017/10/29/szczepionki-przeciw-grypie-nie-daja-zadnych-korzysci/
Odpowiedz
-2
@ Komentarz
dnia 22.10.2017, 08:05 · Zgłoś
Głupotę trzeba tępić, szczególnie wtedy gdy zagraża innym. Tych wszystkich niedouczonych, a podszkolonych w internecie "specjalistów od wszystkiego" trzeba piętnować tak, jak w XIX w. wiejską i miejską ciemnotę leczącą swoje dzieci przy użyciu zamawiania choroby i innych jak to się dzisiaj mówi "alternatywnych" metod leczenia. To są takie współczesne zabobony, w które ludzie wierzą do czasu kiedy z nimi lub z ich bliskimi nie stanie się jakaś tragedia. W Polsce, gdzie wiara w cuda jest zakorzeniona szczególnie silnie, podłoże dla różnych alternatywnych metod jest bardzo żyzne, od homeopatii, przez znachorstwo internetowe po uzdrawianie za pomocą świętej wody z jakiegoś źródełka. Choroba, szczególnie ciężka to rzecz straszna i tych, którzy są chorzy zawsze potrafię zrozumieć. Natomiast nie mam współczucia dla tych, którzy z nudów lub dla zmniejszenia swoich frustracji, u tych potrzebujących pomocy chorych podsycają wiarę, że jakaś alternatywna metoda leczenia im bardziej pomoże. To trzeba tępić.
Odpowiedz
3
@ Fronesis
dnia 22.10.2017, 12:58 · Zgłoś
Nie zgodzę się z tym,aby nie dawać umierającemu nadziei.Istotną rolę w leczeniu odgrywa podświadomość i jak się czuje pacjent,który usłyszał od lekarza werdykt bez szans przeżycia.Działa lek placebo,także alternatywne metody.Pewna znana postać z tv pokonała raka "skałą życia",inni skrzypem polnym/zawiera krzem/.Lekarz nie widzi szans,tymczasem pacjent żyje.Różne są przypadki,dziecko zmarło po operacji migdałków,a wyleczono ropną anginę propolisem,bez pomocy lekarza.W dużej mierze zależy,jakim człowiekiem jest lekarz,mamy postęp w medycynie i chwała lekarzom widzącym CZŁOWIEKA.
Odpowiedz
3
@ Abnegat
dnia 22.10.2017, 19:23 · Zgłoś
Kiedyś oficjalna medycyna uznawała za panaceum upuszczanie krwi, w późniejszym okresie - lewatywę, a od kilkudziesięciu lat - szczepionki. Z tym, że te szczepionki, produkowane w okresie PRL-u, przez polskie firmy, to były zupełnie inne szczepionki, niż te dzisiejsze, produkowane przez koncerny światowe, gdyż nie miały one celu depopulacyjnego. Tutaj pojawia się problem ze zrozumieniem tej różnicy przez społeczeństwo, które traktuje te dzisiejsze szczepionki jako kontynuację tych dawnych, a różnica jest taka, jak między fotelem zwykłym, a fotelem elektrycznym.

W związku z powyższym, wszyscy naganiacze i lobbyści służący mafii szczepionkowej, powinni być traktowani jak przestępcy służący ludobójstwu. Niestety, ich działania bazują na niewiedzy czy wręcz głupocie większości społeczeństwa - i to właśnie tę głupotę należy tępić. Jeżeli ludzie się nie obudzą, to za kilkanaście lat - przynajmniej wg prognoz amerykańskich - 80% noworodków może chorować na autyzm.
Odpowiedz
4
@ Byla Jaslanka
dnia 23.10.2017, 17:17 · Zgłoś
Pan Abnegat ma 100 % racji- popieram kazdy jego wpis odnosnie szczepionek I podziwiam za wytrwalosc w tlumaczeniu co poniektorym delikatnie mowiac " niedowiakom" - akurat mieszkam w kraju gdzie big pharma rzadzi wszystkim I wszystkimi, naprawde wierzycie w to ze koncernom farmaceutycznym zalezy na tym by ludzie nie chorowali ? ? ? Naprawde w to wierzycie ?
Odpowiedz
-1
@ Do spiskowców
dnia 20.10.2017, 07:52 · Zgłoś
Rzucanie grochem o ścianę! To powiedzenie dość dobrze opisuje skuteczność dyskusji z wszystkimi nawiedzonymi zwolennikami spiskowych teorii dziejów.
Gdzieś czytałem, że włoscy naukowcy aby sprawdzić o co chodzi z tymi "spiskowcami", aby sprawdzić jakie zachowania ich charakteryzują, jakie są ich motywy, no i oczywiście jakie są przyczyny ich działania na forach spiskowców rozpuścili informację, że w smugach chemicznych pozostających po przelocie samolotu wykryto substancje, które świadczą, że w powietrzu rozpylana jest viagra. Wniosek z tego, że rząd faszeruje ludzi pigułkami na wzwód. Teoria przyjęła się wśród "spiskowców" bardzo dobrze. Komentowali i przekazywali tą informację dalej.
No jak ci się to podoba, Abnegat? Pasuje do twoich teorii o szczepieniach?
Odpowiedz
2
@ Abnegat
dnia 20.10.2017, 09:49 · Zgłoś
Pasuje do mojej teorii o "pożytecznych idiotach", którzy potrafią patrzeć na niebo pokryte kratownicą smug chemicznych i uważać to za normalne zjawisko atmosferyczne.
Odpowiedz
-3
@ do abn
dnia 20.10.2017, 10:55 · Zgłoś
No dobra, że nie jest to normalne zjawisko atmosferyczne już wiemy, a co z viagrą?
Odpowiedz
4
@ auuu.
dnia 20.10.2017, 11:56 · Zgłoś
Rząd USA wypłacił od 1989 r. ok
4 miliardów $ odszkodowań
za powikłania poszczepienne, w tym
encefalopatię zwaną
autyzmem
Odpowiedz
0
@ Abnegat
dnia 20.10.2017, 12:49 · Zgłoś
@do abn

Podaj link do tej "viagry z samolotów", bo to mi wygląda na jakąś konfabulację, a najlepszym wypadku - fake news, mający ośmieszyć "teorie spiskowe", na poziomie intelektualnym przedszkolaków.
Odpowiedz
2
@ Abnegat
dnia 20.10.2017, 13:06 · Zgłoś
@ auuu

To jest właśnie ciekawe - odszkodowania wypłacił rząd, a nie koncerny farmaceutyczne, bo te zostały zwolnione z odpowiedzialności przez George'a "Debilju" Busha w 2008 r., który jednocześnie wprowadził nakaz szczepień.

Jeszcze w temacie - Dr Hubert Czerniak: Szczepienia – przemilczana prawda

Cytat dot. grypy:
"Może teraz coś o grypie. Szczepienia przeciw temu wirusowi są przecież takie wspaniałe! Włochy, Austria, Francja, Niemcy, Hiszpania, i producent szczepionek Szwajcaria (firma Novartis), wprowadziły zakaz szczepienia przeciw grypie na swoim terenie! Czyżby koszty leczenia powikłań były większe niż zyski ze sprzedaży szczepionek? Szczepionka przeciw grypie zawiera 25ug rtęci, 25ug formaldehydu (neurotoksyna), 50 ug dezoksycholanu sodu. Powikłania po niej to zesp Guillan-Barre, narkolepsja, uszkodzenia układu nerwowego.

W 2010 Australia zakazała szczepień grypy po tym jak 23 dzieci trafiło do szpitala z drgawkami, które są objawem zapalenia mózgu. W Kanadzie dr Skowronsky stwierdziła, że, po każdym szczepieniu, zachorowanie na grypę w następnym roku miało cięższy przebieg. 1974 r. w Anglii – po przymusowych szczepieniach przeciw grypie wśród pracowników poczty nie miał kto pracować, ponieważ szczepienia wywołały grypę, której miały zapobiegać. Musiano zaprzestać eksperymentu. Dr Fudenberg podał do publicznej wiadomości, że po 5 krotnym szczepieniu przeciw grypie w wieku powyżej 55 r.ż. mamy 10 krotny wzrost zachorowania na ch. Alzheimera. To efekt nagromadzenia rtęci i aluminium."

http://kukiz.army/szczepienia-przemilczana-prawda/
Odpowiedz
0
@ do abn
dnia 20.10.2017, 13:47 · Zgłoś
Nic nie zrozumiałeś. Teraz się już nie dziwię temu co piszesz.
Zdrowia życzę, a jak trafisz na Lwowską, co biorąc pod uwagę twoją emerycką teraźniejszość będzie wkrótce, nie zapomnij napomknąć jakich leków i których koncernów farmaceutycznych (tych ze spisku, oczywiście) mamy ci nie podawać.
Odpowiedz
0
@ Smutna strata
dnia 20.10.2017, 20:24 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Przyjdzie koza do woza
dnia 21.10.2017, 18:11 · Zgłoś
Oby nie było takiej sytuacji,że odgrażająca i źle życząca osoba poprosi o wsparcie.
Odpowiedz
7
@ Abnegat
dnia 19.10.2017, 22:53 · Zgłoś
Na UPAdlinie znajduje się 8 amerykańskich laboratoriów produkujących broń biologiczną i prawdopodobnie one są źródłem epidemii, które tam wystąpiły, m. in. odry i afrykańskiego pomoru świń. Jest się czego bać, bo łatwo wywołać i w Polsce taką sztuczną epidemię i wtedy jest podstawa prawna, aby wszystkich zaszczepić.

A co do tego "afrykańskiego pomoru świń", to robi się tak, że zrzuca się z helikoptera padniętego dzika, zarażonego tą chorobą - no bo gdzie Afryka, a gdzie Polska? Czy to nie zastanawiające, że tego rodzaju przypadki miały miejsce w Polsce tam, gdzie rolnictwo jest najbardziej ekologiczne, tj. na tzw. ścianie wschodniej? Najlepiej doprowadzić do wybicia populacji świń tam, skąd mięso mogłoby być najbardziej konkurencyjne. Ale to są oczywiście "teorie spiskowe", w które "postępowemu" człowiekowi nie wypada wierzyć.
Odpowiedz
7
@ Popieram
dnia 20.10.2017, 06:27 · Zgłoś
Dużo o tym piszą i mówią,lecz ludzie nie chcą wierzyć,ignorują,bądź omijają takie informacje,później obwiniają niewinne osoby.
Odpowiedz
-11
@ do abn
dnia 20.10.2017, 11:05 · Zgłoś
Tu już pojechałeś ostro. Widziałeś te zrzucane z samolotów świnie. Kim ty byłeś jak jeszcze pracowałeś, bo wiemy już, że teraz jesteś emerytem? I chwała zusowi za to, bo trzymanie takiego gościa w niektórych zawodach mogłoby być dość niebezpieczne dla środowiska.
Nosicielem tej choroby, o której piszesz jest również człowiek, więc nie ma potrzeby aby z Afryki "przyleciały" do nas świnie. Wirus jest nie zwykle odporny, nie zabija go ani wysoka temperatura gotowania, ani mrożenie. Choroba ta jest znana już od lat 50. w południowej Europie: Hiszpanii, Portugalii i we Włoszech. Tam też zrzucali zarażone świnie wyłapane w Afryce?
Przy takiej migracji ludzi jak dziś może pojawić się w każdym miejscu na świecie i nie trzeba do tego "tajnego planu wymordowania narodu polskiego przy pomocy świń".
I na koniec, polecam aspirynę - na szaleństwo nie pomoże, ale chociaż zmniejszy ból głowy.
Odpowiedz
0
@ do abn
dnia 20.10.2017, 11:11 · Zgłoś
A co do podlaskiego, to tak się składa, że graniczy z Białorusią, gdzie ta choroba panuje wśród świń i dzików już od 2013 r. U nas w podlaskim stwierdzono ją rok później. No, ale pewnie napiszesz, że na Białorusi świnie zrzucali z samolotów w ramach walki z Łukaszenką.
Odpowiedz
5
@ Do do abn
dnia 21.10.2017, 07:59 · Zgłoś
Roztropny człowiek ma szacunek dla mądrego,prawego,zdolnego,z wszechstronną wiedzą /mam w myślach Abnegata/jednak są osoby,które niszczą i ośmieszają wybitne postaci,aby poczuć się ważniejszym i dowartościowanym.Taka próżność i zawiść na zasadzie"nie wiem i innym nie pozwolę podzielić się rzetelną wiedzą".Uznaję zasadę,by cenić doświadczenia i wiedzę światłych ludzi,bo egoizm i narcyzm to zguba.Podziwiam Abnegata i uznaję,iż mądrzy doceniali Go w pracy i korzystali z fachowych i życiowych rad.Taki Człowiek to Skarb.
Odpowiedz
-7
@ nie wiem kim jesteś
dnia 21.10.2017, 09:03 · Zgłoś
Nie wiem kim jesteś, ale wiem, że najwięksi głupcy mają swoich wielbicieli. Ty jesteś na to świetnym przykładem.
Wiedza tego, jak się podpisuje abnegata, oparta jest na przypadkowo przeczytanych tekstach w internecie na stronach dla jemu podobnych. Gromadzą one sporo grono różnych frustratów, którym wydaje się, że za ich życiowe niepowodzenia winni są Żydzi, masoni, cykliści, członkowie spiskowych grup sterujących całym światem i kosmici. Oczywiście wszyscy oni przede wszystkim są nakierowani na zniszczenie naszego wspaniałego narodu, który był i jeszcze nie raz w historii będzie zbawieniem świata. W Polsce takimi przypadkami można zapełnić kilka stadionów narodowych, w kontekście czego nie dziwią mnie plusy pod takimi komentarzami.
Dyskusja z takimi ludźmi jest w zasadzie pozbawiona sensu, bo gdy przytoczysz im jakiś fakt poparty naukowymi dowodami, to oni go zanegują, ponieważ przecież ci naukowcy są również członkami tych spisków.
I na koniec napiszę, że w sprawie szczepionek nie opieram się na internetowych artykułach różnych pseudobadaczy, ale na moim własnym ponad 30 letnim doświadczeniu. Widziałem w swoim życiu kilka tysięcy ludzi chorych na grypę i również co najmniej kilkaset z poważnymi powikłaniami. Niektórzy ich nie przeżyli, w tym dzieci i właśnie ludzie starsi. W tym samym czasie widziałem kilka przypadków powikłań po szczepieniu i to ewidentnie spowodowanych głupotą ludzką (ludzie uczuleni, itp.).
Odpowiedz
2
@ Abnegat
dnia 21.10.2017, 14:41 · Zgłoś
Nie będę komentował argumentów o "cyklistach", gdyż musiałbym przekroczyć ramy kulturalnej dyskusji. Zresztą, po co mam się wysilać, żeby przekonywać "autorytety" medyczne jak ww. - lepiej zrobią to podane niżej dokumenty:

ZASZCZEPIENI (Vaxxed) - od tuszowania faktów do katastrofy
https://www.cda.pl/video/988056e0

Uprzedzając argument dotyczący pozbawienia prawa wykonywania zawodu dr Wakefield'a - przypominam, że został on zwolniony od zarzutów przez Sąd Najwyższy Wlk. Brytanii.

ZASZCZEPIONE DZIEWCZĘTA – duński dokument o powikłaniach po szczepionce przeciwko HPV
https://www.youtube.com/watch?v=UX7NXLpEe7k

Mordowani są lekarze prowadzący badania nad leczeniem nowotworu i autyzmu cząsteczką GcMAF
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/w-ameryce-mordowani-sa-lekarze-wyjasniajacy-przyczyny-autyzmu-oraz-nowotwory-2016-06
Odpowiedz
-4
@ Potwierdzenie
dnia 21.10.2017, 16:20 · Zgłoś
No i w całości potwierdza się to co pisałem wyżej, że ta "wspaniała wiedza" pochodzi z internetu, gdzie jest równie dużo rzeczy mądrych co śmieci, a tych ostatnich nawet więcej. Umiejętność czytania nie wystarczy. Trzeba jeszcze mieć w danej dziedzinie jakąś wiedzę podstawową, żeby jedno odróżnić od drugiego.
Facet podaje tylko kolejne linki i na dodatek ciągle z tych samych witryn, co dodatkowo świadczy o tym, że umysł nastawiony na spiskowe teorie nie pozwala obiektywnie ocenić czytanych informacji. Typowy przypadek internetowego nieuka. Mamy dzisiaj takich na pęczki. Przychodzi taki po poradę z gotową diagnozą, którą przeczytał w internecie. Żeby jeszcze chociaż ją zrozumiał.
Odpowiedz
3
@ Zaprzeczenie
dnia 21.10.2017, 16:39 · Zgłoś
Do potwierdzenie:Abnegat pisząc Swoimi słowami,uznawany Był za niewiarygodnego autora sensownych i prawdziwych tekstów,dlatego niedowiarkom przedstawia potwierdzone źródła informacji.Każdy ma Swoje zdanie,lecz moją domeną jest bronić prawdę,uczciwość i sprawiedliwość,chronienie człowieka i Ojczyzny.Nie można przymykać oczu na ludzkie krzywdy i wyzysk.W Abnegacie widzę zalety i troskę o nasz naród,Odwagę i bezinteresowność.
Odpowiedz
0
@ Abnegat
dnia 21.10.2017, 16:44 · Zgłoś
Dla mnie straciłeś zdolność honorową, bez względu na to, jakie literki masz przed nazwiskiem. Jak brakuje racjonalnych argumentów - to zaczynają się wyzwiska. To jest znana metoda hasbarskich trolli.
Odpowiedz
0
@ Abnegat
dnia 21.10.2017, 16:47 · Zgłoś
Ostatnia uwaga dotyczyła oczywiście użytkownika "Potwierdzenie", gdyż nie odświeżyłem strony tuż przed wysłaniem komentarza.
Odpowiedz
1
@ Zaprzeczenie
dnia 21.10.2017, 16:49 · Zgłoś
Do potwierdzenie:pisze Pan o głupocie ludzkiej(uczulenia)a ja broniłam dziecko(nie moje)przed nachalną lekarką,każącą zaszczepić chore na grypę,zakatarzone,podczas gdy tego typu szczepienie było niewskazane.Są wspaniali lekarze,ale też i tacy,przy których samemu się lepiej diagnozuje i postępuje w leczeniu.W dzisiejszej dobie nie można ufać nikomu.
Odpowiedz
12
@ Abnegat
dnia 19.10.2017, 16:12 · Zgłoś
Dr Jerzy Jaśkowski: Znachorzy w akcji – grypa.

http://wolna-polska.pl/wiadomosci/znachorzy-akcji-grypa-2017-10

Prof. dr hab. Maria Dorota Majewska: Szczepienna bomba zegarowa.

http://dakowski.pl/images/pdfy/szczepienia_bomba_zegarowa3.pdf
Odpowiedz
-13
@ do Abnegata
dnia 19.10.2017, 16:25 · Zgłoś
I ty zarzucasz innym, że mają mózgi wyprane przez media? Tajne archiwum watykańskie!!!
Odpowiedz
10
@ Do ABNEGATA
dnia 19.10.2017, 20:37 · Zgłoś
Wielkie uznanie,podziękowanie i gratulacje.Nigdy nie brałam szczepionki i od ponad 40 lat nie miałam grypy.
Odpowiedz
6
@ Do ABNEGATA
dnia 19.10.2017, 20:45 · Zgłoś
Dr Jerzy Jaśkowski i inni piszą i mówią o szczepionkach i innych zagrożeniach,wkrótce niedowiarki przekonają się,że Abnegat ma rację i chciał uchronić takich jak zgorszona emerytka-żal mi pani bardzo.
Odpowiedz
3
@ Abnegat
dnia 19.10.2017, 22:19 · Zgłoś
@do Abnegata - z 16:25

O co chodzi z tym "tajnym archiwum watykańskim"? Nie podawałem tam linku, a co do nazwy blogu - jest ona nieco przewrotna, gdyż w rzeczywistości jest to blog pro-słowiański. Komuś to przeszkadza? A może są tam treści, które miałyby mnie kompromitować? Zainteresowanym polecam link, bo najlepiej przekonać się samemu:

https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/
Odpowiedz
13
@ kezio
dnia 20.10.2017, 08:37 · Zgłoś
Nie szczepię się z prozaicznych powodów, produkuje się je z wirusa, który w tym czasie zdąży zmutować, więc nie działają.
Odpowiedz
8
@ anty
dnia 19.10.2017, 14:07 · Zgłoś
brawo abnegat popieram
Odpowiedz
-11
@ emerytka
dnia 19.10.2017, 06:30 · Zgłoś
Czytam te bzdury wypisywane przez przeciwników szczepień i nadziwić się nie mogę.Ciekawa jestem,czy przeciwnicy szczepień gdy dojdą do wieku emerytalnego sami nie pobiegną po szczepionkę.Przy niektórych schorzeniach to konieczność.Ja z pewnością sie zaszczepię.
Odpowiedz
6
@ Abnegat
dnia 19.10.2017, 13:36 · Zgłoś
Otóż spieszę zaspokoić Pani ciekawość - ja również jestem na emeryturze i mimo to nie zamierzam skorzystać z dobroczynności rządu czy samorządu, poddając się jakiemukolwiek szczepieniu profilaktycznemu (nie mówię tutaj o lekach podawanych doraźnie w formie zastrzyków, jak przeciwbólowe czy przeciwzakrzepowe, bo to inna sprawa). Natomiast Pani radzę dobrze się zastanowić przed podjęciem decyzji poddania się eksperymentom medycznym, których patronem jest dr Mengele z Auschwitz.
Odpowiedz
-9
@ Szczepienia na grypę
dnia 18.10.2017, 16:14 · Zgłoś
Szczepię sie na grypę od 20 lat. Nigdy nie miałem żadnych powikłań po szczepieniu. Obserwuje w tym czasie członków rodziny, znajomych, współpracowników, którzy zmagają sie z grypą co roku, a często z poważnymi powikłaniami. Bywało, że kiedy wszyscy na około byli chorzy, ja mimo przebywania z chorymi nigdy na grypę nie zachorowałem. Takie są fakty.
Co do szczepienia seniorów, to warto pamiętać, że dla osób w wieku 70 i więcej lat, każda grypa może być chorobą śmiertelną. Stary organizm znosi te chorobę wyjątkowo źle, a powikłania kończą się zazwyczaj tragicznie. Dlatego szczególnie osoby starsze powinny się szczepić.
Co do powikłań po szczepieniach, to każdy ma swój rozum i powinien wiedzieć, kiedy się można, a kiedy nie można sie szczepić: nie wolno przy osłabionym organizmie inną infekcją.
Wszystkim zwolennikom spiskowych teorii dziejów (a widać po wpisach, że jest ich co raz więcej), chciałby przypomnieć, że jak zachorujecie, to spotkamy sie na Lwowskiej. Jakoś wtedy, gdy temperatura sięga 40 stopni te wszystkie bzdety, które wypisujecie jakoś wam z rozpalonych głów wyparowują. Zdrowaśki i zamawianie już wtedy wam nie wystarczają.
Odpowiedz
9
@ Abnegat
dnia 18.10.2017, 19:33 · Zgłoś
To nie teorie są spiskowe, tylko rzeczywistość ma taki charakter, gdyż o wszystkim decydują koncerny farmaceutyczne, których budżety są porównywalne z budżetem naszego państwa. Proszę sobie tylko odpowiedzieć na następujące pytania:

- Dlaczego z programów nauczania na studiach medycznych wycofano fitoterapię, jeszcze w latach 70?
- Dlaczego lekarze w rzeczywistości nie leczą, tylko wykonują procedury medyczne - bo w ten sposób łatwiej zaplanować sprzedaż określonych leków?
- Dlaczego doprowadzono do demonizacji jako narkotyku konopi indyjskich, które są źródłem silnych substancji leczniczych?
- Dlaczego forsuje się stosowanie ludobójczej, a zarazem drogiej chemioterapii, która posiada skuteczność na poziomie 2-4%?
- Skąd w sferze zdrowia publicznego tylu lobbystów szczepionek - oni tak sami z siebie, czy może za określone korzyści materialne? Zakładam uprzejmie, że Pan Doktor do nich nie należy.

Nawiasem mówiąc - czy w szpitalu w Jaśle również podaje się noworodkom zaraz po urodzeniu witaminę K (po co?) w postaci leku Vitacon (casus Białogard), nie dopuszczoną zarówno w Polsce, jaki i w UE? Jeżeli tak, to słowa Pana Doktora, że "spotkamy się na Lwowskiej", w powiązaniu ze wspomnianymi procedurami - brzmią niemal jak groźba karalna.

P.S. Ja nie szczepiłem się nigdy na grypę i nie pamiętam, abym od co najmniej 20 lat na tę przypadłość zachorował.
Odpowiedz
-14
@ do abnegata
dnia 18.10.2017, 23:35 · Zgłoś
Problem leży w tym jak widzimy otaczający nas świat. Ty masz człowieku zboczony sposób widzenia, bo wszędzie węszysz spiski, a na dodatek masz przekonanie, że te spiski zagrażają w kolejności przede wszystkim tobie i twojemu narodowi. To się nazywa mania prześladowcza, ale na to jeszcze szczepionki nie wynaleziono.
Przemysł farmaceutyczny i leczenie ludzi to taki sam biznes, jak każdy inny i to jest oczywiste. Ale czy to, że przemysł motoryzacyjny jest biznesem nie pozwala ci kupować samochodów? A czy to, że na produkcji spożywczej firmy zarabiają pieniądze nie pozwala ci jeść?
Weź się zastanów nad sobą i nie pisz głupot.
Odpowiedz
5
@ Abnegat
dnia 19.10.2017, 13:24 · Zgłoś
Trudno się dyskutuje z ludźmi o mózgach wypranych przez "merdia" typu GW czy TVN i ja takiej dyskusji podejmować nie zamierzam. Szczególnie w takim temacie jak szczepionki - no bo jakże to "postępowy" (i polit-poprawny) człowiek może sprzeciwiać się szczepionkom?
Odpowiedz
-8
@ do Abnegata
dnia 19.10.2017, 15:37 · Zgłoś
Każdy wariat widzi w drugim człowieku sobie podobnego. Zarzucanie komuś, że ma wyprany mózg przez kogoś kto pisze takie bzdety w pełni potwierdza moją diagnozę. Szczerze współczuje, bo ludziom którzy widzą wszędzie spiski, w tym te ogólnoświatowe, żyje się trudno.
Odpowiedz
7
@ Profilaktyka
dnia 19.10.2017, 20:34 · Zgłoś
Też nie choruję,ale wierzę w naturę,chorują ,bo wolą sztuczne witaminy,zamiast naturalnych.Antybiotyki i szczepionki a później trwoga!
Odpowiedz
8
@ Do do Abnegata
dnia 19.10.2017, 20:54 · Zgłoś
Ale ostre słowa,z zazdrości,czy obawy?Proszę się zastanowić nad sobą i więcej poczytać!Edukabilność wskazana,a nie, jak ktoś mądrzejszy,to Go ośmieszyć!
Odpowiedz
9
@ Tutaj wpisz swój pseudonim
dnia 18.10.2017, 13:25 · Zgłoś
Mafia szczepionkarska w natarciu. Ludzie nie szczepcie się tym syfem zakażonym metalami ciężkimi, wirusami niewiadomego pochodzenia, szczątkami płodów ludzki i cholera wie czym jeszcze.
Odpowiedz
13
@ bobo
dnia 18.10.2017, 13:10 · Zgłoś
dajcie im kielicha!!! zamiast trucizny
Odpowiedz
3
@ Do bobo
dnia 19.10.2017, 20:28 · Zgłoś
Racja,albo owoce róży/witamina C/lub Jägermeister
Odpowiedz
9
@ Abnegat
dnia 18.10.2017, 12:44 · Zgłoś
Osobom zdecydowanym poddać się szczepieniu proponuję zadać pytanie lekarzom i pielęgniarkom, czy sami się szczepią. Nie wiem, czy odpowiedzą szczerze, ale wg statystyk, tzw. wyszczepialność pracowników służby zdrowia wynosi kilka procent.
Odpowiedz
2
@ gosc
dnia 20.10.2017, 15:15 · Zgłoś
6% - popieram komentarz
Odpowiedz
23
@ Abnegat
dnia 18.10.2017, 11:44 · Zgłoś
Ostrzegam - to jest jeden z elementów depopulacji Polaków, których docelowo, wg postanowień Klubu Rzymskiego (agendy NWO) ma być 15 mln. Jak komuś życie niemiłe - niech podda się eksperymentom następców dr Mengele.

Nie chciałbym w tym momencie posądzać kogoś z miejscowych decydentów o złą wolę, bo jest to kampania ogólnopolska i presja medialna poparta niewiedzą, ale niech decydenci odpowiedzą sobie na proste pytania:

- czy są do szczepionek dołączone ulotki w języku polskim, podające rzeczywisty i pełny skład szczepionek?
- czy były przeprowadzone badania kliniczne tych szczepionek według procedur obowiązujących dla leków, przez instytucje niezależne od producentów?
- jaka jest data produkcji szczepionek i czy w związku z tym można wcześniej przygotować szczepionki dla wirusa, który corocznie ulega mutacji? Zakładając, że wirusy w ogóle można zwalczać szczepionkami.
Odpowiedz
2
@ podatnik
dnia 18.10.2017, 11:51 · Zgłoś
No weź...ważne że darmowe no i że burmistrz to ogłasza!!!
Odpowiedz
-14
@ do abnegata
dnia 18.10.2017, 12:03 · Zgłoś
Chłopie weź aspirynę, albo walnij się w łeb kołkiem, jeśli wolisz medycynę naturalną. Niewiele to pomoże, ale przynajmniej zaboli.
Odpowiedz
1
@ Abnegat
dnia 18.10.2017, 12:15 · Zgłoś
Rozumiem, że dla potwierdzenia swojej argumentacji zaszczepisz się albo już tego dokonałeś? No to życzę zdrowia, bo na rozum już chyba za późno.
Odpowiedz
1
@ Rid
dnia 18.10.2017, 13:14 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
14
@ elf
dnia 18.10.2017, 13:15 · Zgłoś
Myślę ,że seniorzy i nie tylko są na tyle świadomi negatywnych skutków szczepień i w trosce o swoje zdrowie nie skorzystają z darmowej oferty. Jeśli nie, to można zapoznać się z opinią światłych ludzi dostępną chociażby w internecie. A tak z ciekawości zapytam ile pieniędzy przyznano na ten cel z budżetu miejskiego i jaka firma na tym zarobi ?
Odpowiedz
5
@ Abnegat
dnia 18.10.2017, 13:45 · Zgłoś
Bez względu na rządzącą opcję polityczną i osobisty stosunek lokalnie rządzących do kwestii szczepień - sprzeciwianie się szczepionkom byłoby dzisiaj jeszcze politycznie niepoprawne, dopóki tego rodzaju działania mają poparcie na poziomie rządowym. Stąd też, nie wyobrażam sobie, aby odmówiono w ogóle wydania środków na te szczepienia "profilaktyczne", ale za kilka lat sytuacja może się zmienić, w miarę wzrostu powszechnej świadomości na temat ludobójczej działalności mafii szczepionkowej i jej lobbystów w administracji państwowej.
Odpowiedz
1
@ CYNGIEL
dnia 18.10.2017, 13:46 · Zgłoś
Szczepię się od kilkunastu lat i od tego czasu nie chorowałem na na grypę ani inne podobne przeziębieniowe choroby,które przedtem przechodziłem przynajmniej dwa razy w roku.Myślę,że nie jestem wyjątkiem.Szczepienie nie jest przymusowe.
Odpowiedz
5
@ Abnegat
dnia 18.10.2017, 13:57 · Zgłoś
Widocznie musisz mieć końską odporność, że przetrzymałeś i choroby, i szczepionkę, która prawdopodobnie w ogóle nie była ci potrzebna.
Odpowiedz
10
@ Tutaj wpisz swój pseudonim
dnia 18.10.2017, 14:02 · Zgłoś
Albo końskie szczepionki które nie są skażone takim syfem co dla ludzi.
Odpowiedz
10
@ Abnegat
dnia 18.10.2017, 16:14 · Zgłoś
Minusujecie, bo myślicie, że przedmówca robi sobie jaja - a on właśnie powiedział prawdę! Szczepionki dla zwierząt nie zawierają rtęci, aluminium i innych toksyn jak dla ludzi!
Odpowiedz
5
@ Do Abnegata
dnia 19.10.2017, 20:23 · Zgłoś
..jak dla ludzi..zwłaszcza dla Słowian.Dzięki Abnegacie za wpisy,ludzie ignorują,a jak było z płynem lugola?później okazało się że bez potrzeby staliśmy w kolejkach by wypić i też nie wierzyli,aby nie wychodzić na dwór/Czarnobyl/
Odpowiedz
12
@ obserwator
dnia 20.10.2017, 21:00 · Zgłoś
"Abnegat" Szkoda się chandryczyć i uświadamiać śpiących. Przyjdzie czas co niektórzy się obudzą ale już z ręką w nocniku.
Odpowiedz
7
@ Abnegat
dnia 21.10.2017, 13:03 · Zgłoś
... albo w obozach typu FEMA.
Odpowiedz
7
@ obserwator
dnia 21.10.2017, 15:11 · Zgłoś
"Abnegat" dokładnie tak FEMA już jest przygotowana.
Ja też próbowałem delikatnie mówić o systemie nie którym osobom wokół siebie.
żadnych efektów pozytywnych wręcz odwrotnie. Dałem sobie spokój. Do Lechistanu jeszcze daleka droga.
Odpowiedz
10
@ Do obserwator
dnia 21.10.2017, 17:51 · Zgłoś
W moim otoczeniu również tak sceptycznie patrzą i robią głupka z osoby poruszającej takie tematy-drwiny,kpiny,no klapki na oczach,a później rozpacz.Szkoda słów.
Odpowiedz
8
@ jasla
dnia 18.10.2017, 11:31 · Zgłoś
Czy to bezpiecznie? Moja koleżanka po takim szczepieniu bardzo się rozchorowała jak nigdy wcześniej.
Odpowiedz
-9
@ Płaska Ziemia
dnia 18.10.2017, 14:16 · Zgłoś
To kity, tak samo jak te o tym ze ziemia jest kulą. Ale w ciemnogrodzie pisowskim moza wciskac te kity i wiekszosc kupi. Nawet mi was nie zal.
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 18.10.2017, 19:36 · Zgłoś
Tak, oczywiście. Ziemia jest dyskiem, który wspiera się na grzbietach czterech słoni stojących na grzbiecie żółwia. A szczepionki na grypę z zeszłorocznego wirusa faktycznie są niewiele warte.
Odpowiedz
5
@ ELIASZ
dnia 18.10.2017, 19:41 · Zgłoś
W szczepionkach są metale ciężkie które pozostają nawet po 30 lat w organiżmie
Odpowiedz
2
@ obserwator
dnia 20.10.2017, 20:58 · Zgłoś
dragoness a kto Ci powiedział że ziemia jest dyskiem? Wyłącz telewizor a włącz myślenie.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 21.10.2017, 19:12 · Zgłoś
Słyszał pan o takim zjawisku jak ironia? Nie? To proszę włączyć poczucie humoru.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657