Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Burmistrz musi mieć „grubą skórę”. Wypowiedź radnej uznana za dopuszczalną.

135

Dzisiaj w Sądzie Okręgowym w Krośnie zapadł nieprawomocny wyrok w sprawie naruszenia dóbr osobistych burmistrz Małgorzaty Salachy przez radną Magdalenę Stasiowską. Sąd oddalił w całości pozew włodarza gminy Kołaczyce, a jednocześnie odstąpił od obciążania jej kosztami postępowania sądowego, o które wnosiła pozwana.

Burmistrz Małgorzata Salacha wystosowała pozew przeciwko radnej Magdalenie Stasiowskiej po tym, jak w jednym z lokalnych tygodników skomentowała sprawę wydania z budżetu gminy 12 tys. zł na artykuł w formie wywiadu w dodatku do gazety ogólnopolskiej w zamian za statuetkę, jaką wręczono włodarzowi gminy na Kongresie Przedsiębiorczości w Lublinie w 2016 r.

W artykule pt.”Pani burmistrz zapłaciła 12 tys. za rozmowę ze sobą” radna Stasiowska skrytykowała burmistrz słowami: „Mieszkańcy powinni wiedzieć jak lekką ręką pani burmistrz wydaje pieniądze na statuetki i tytuły, które nie zmniejszają bezrobocia i nie wpłyną na rozwój gminy. Niedopuszczalne jest, aby burmistrz trwoniła pieniądze na artykuły w zamian za statuetkę. Profil działania firmy, która przyznała nagrodę to kreowanie wizerunku. Niech burmistrz nie robi tego za pieniądze mieszkańców, to nie jest jej prywatny folwark. Powtarza, że gmina jest biedna, że budżet nie jest rozciągliwy. O wywrotkę żwiru trzeba błagać, a przeszło 12 tys. zł wydaje na promocję swojego wizerunku. Wstyd! Ciekawe ile pieniędzy poszło przez ostatnie lata na takie bzdury. Takie pieniądze można przeznaczyć np. na stypendia dla dzieci i młodzieży - oburza się M. Stasiowska”.

Burmistrz poczuła się po tych słowach obrażona i uznała, że zostały naruszone jej dobra osobiste. Domagała się od radnej przeprosin, 12 tys. zł tytułem zadośćuczynienia za doznaną krzywdę oraz zasądzenia wobec niej kosztów postępowania. Proces w tej sprawie rozpoczął się 15 marca br. Sąd przesłuchał świadków, w tym radnych i prezesa firmy organizującej konkurs, w którym gmina dostała tytuł Lidera Przedsiębiorczości, burmistrz oraz radną. W międzyczasie sąd pytał o rozważenie możliwości ugody, jednak do porozumienia nie doszło. Burmistrz Salacha nie zdecydowała się wycofać pozwu.

Dzisiaj sędzia Grzegorz Blecharczyk ogłosił wyrok na korzyść pozwanej Magdaleny Stasiowskiej, radnej Rady Miejskiej w Kołaczycach. Oddalił pozew burmistrz podkreślając, że osoby, które decydują się działać na niwie publicznej, politycznej muszą mieć „grubą skórę”.

- W ocenie sądu mogła mieć powódka poczucie naruszenia jej dobrego imienia, poczucie naruszenia jej wizerunku jako osoby sprawującej urząd burmistrza miasta i gminy Kołaczyce. To już nie chodzi o krytykę prywatnej osoby, naruszenie jej jakichkolwiek dóbr osobistych, ale tu wchodzi szereg przepisów, regulacji prawnych łącznie z Konstytucją, a mianowicie mówimy o wolności wypowiedzi, prawie do informacji, prawie do wolności słowa, które to instytucje stanowią jedną z największych wartości demokratycznego państwa – podkreślił sędzia. - Słowa wypowiedziane przez pozwaną panią Stasiowską mieszczą się w dopuszczalnej w ocenie sądu polemice i krytyce związanej ze sprawowaniem przez powódkę funkcji burmistrza – dodał. Sędzia Blecharczyk zaznaczył, iż sukcesy gminy są sukcesami burmistrza.

W odniesieniu do opinii radnej „ wydała na promocje swojego wizerunku” uznał, iż była to wypowiedź „na dopuszczalnej granicy”. - Wydała pieniądze nie na promocję swojego wizerunku a gminy. Biorąc pod uwagę to, iż pełni funkcję burmistrza to pełni ten urząd z wyboru – skomentował.

Burmistrz Małgorzata Salacha nie chciała z nami rozmawiać na temat wyroku, który dzisiaj zapadł. Swoje spostrzeżenia i wnioski zawarła we wpisie na oficjalnym profilu facebookowym gminy Kołaczyce, w którym stwierdziła, iż wypowiedź radnej „ tym razem jeszcze mieściła się w granicach dozwolonej krytyki, aczkolwiek była to wypowiedź „na granicy prawa”, choć sędzia nie użył takiego określenia.

Stwierdził jednak, że tytuł artykułu, który ukazał się w lokalnej prasie .” Pani burmistrz zapłaciła 12 tys. za rozmowę ze sobą" wpłynął negatywnie na pogląd mieszkańców na całą sprawę. - Gdyby nie tytuł artykułu podejrzewam, że nie byłoby takiego odbioru społecznego tego materiału prasowego – skwitował.

Radna Magdalena Stasiowska nie kryje zadowolenia – Wyrok jest dla mnie satysfakcjonujący. Walczyłam o dobro mieszkańców, o to jak rozdysponowuje się pieniądze publiczne. Wyrok utwierdzi teraz mieszkańców w tym, że trzeba mówić to co się myśli, bronić swoich racji. Nie wolno dawać się zastraszać, czy mówić tak jak inni każą, jeżeli uważa się, że mówi się prawdę – powiedziała zaraz po ogłoszeniu wyroku Magdalena Stasiowska, radna miejska Kołaczyc.

Ilona Dziedzic

[email protected]

Napisany dnia: 21.11.2017, 20:43

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Hmmm
dnia 27.11.2017, 08:01 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
3
@ Ja
dnia 24.11.2017, 18:42 · Zgłoś
Ale pomyje!
Odpowiedz
8
@ skot
dnia 24.11.2017, 10:43 · Zgłoś
ładnie wyglądają. celebryckie zdjęcie
Odpowiedz
6
@ żabek
dnia 23.11.2017, 23:47 · Zgłoś
Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że w mieście Kołaczyce powinien powstać jakiś niezależny portal internetowy na którym mieszkańcy tego zasłużonego grodu mogliby wymieniać poglądy. Bo jest cokolwiek zabawne, że walka przedwyborcza toczy się na portalu jaslo4u.pl. Czy w Kołaczycach nie ma nikogo odważnego?
Odpowiedz
5
@ Nikki
dnia 23.11.2017, 20:40 · Zgłoś
Kolejna dyskusja o niczym. Czy któraś z tych pań potrafi wykonywać jakiekolwiek zajęcie, za które ktokolwiek gotowy byłby dobrowolnie zapłacić? Utrzymywanie się lata całe za pieniądze podatników, bez ponoszenia żadnej odpowiedzialności osobistej i finansowej nie jest najlepszą rekomendacją na piastowanie stanowiska w administracji samorządowej, jak i państwowej.
Odpowiedz
37
@ Co za burmisrz
dnia 23.11.2017, 19:50 · Zgłoś
Co to za burmistrz co nie przyjmuje krytyki! Pani burmistrz kocha tylko tych co jej biją brawo! Reszta to swołocz! Nie wolno mieć swojego zdania!
Odpowiedz
7
@ Śmieszne i żałosne
dnia 25.11.2017, 09:16 · Zgłoś
Ludzie walczący o utrzymanie stanowiska, powinni kierować się zasadami moralnymi,w działaniach pokazywać swoje pozytywne zamierzenia i detale,a nie " po trupach do celu", bo to uwłacza ludzkiej godności.Czyż pieniądze to w życiu najważniejsze?Trzeba Być Człowiekiem.
Odpowiedz
34
@ Wstyd
dnia 23.11.2017, 19:48 · Zgłoś
Pani burmistrz proponuje do końca kadencji na urlop a później chorobowe bo wstyd się ludziom na oczy pokazać!
Odpowiedz
1
@ Kandydat ???
dnia 23.11.2017, 15:34 · Zgłoś
Jestem takie stare przysłowie "Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta". Kombinujcie
Odpowiedz
21
@ demokryt
dnia 23.11.2017, 15:30 · Zgłoś
Czyżby * urzędnik* się zapowietrzył ? A może brakło Mu argumentów ?
Odpowiedz
7
@ żabek
dnia 23.11.2017, 23:47 · Zgłoś
Brakło mu argumentów.
Odpowiedz
-17
@ urzędnik
dnia 24.11.2017, 08:13 · Zgłoś
W komentarzach już wszystko zostało napisane. Pani Burmistrz Salacha powinna wnieść sprawę do sadu w celu ustalenia czy radna w chwili rozpisania wyborów mieszkała (podkreślam MIESZKAŁA a nie była ZAMELDOWANA) na terenie gminy Kołaczyce. Jeśli nie to mandat radnej z racji złamania prawa wyborczego powinien zostać wygaszony. PRAWO OBOWIĄZUJĘ WSZYSTKICH!!! Radną również!!!
Odpowiedz
12
@ sąsiad
dnia 24.11.2017, 08:30 · Zgłoś
Mieszkała i mieszka więc urzędnik zmień lornętkę albo obiekt podglądań. Swoją drogą to urzędnik nie nazywasz się czasem Salacha?
Odpowiedz
-14
@ sąsiadka z Jasła
dnia 24.11.2017, 08:51 · Zgłoś
Mieszka, mieszka od dość dawna jestem jej sąsiadką.
Odpowiedz
14
@ sąsiad
dnia 24.11.2017, 09:12 · Zgłoś
@urzędnik i @sąsiadka z Jasła z jednego komputera piszecie? Identyfikator uzytkownika taki sam: FIdTTo2WsPIk. Nazywacie się Salacha?
Odpowiedz
7
@ bociek
dnia 24.11.2017, 22:02 · Zgłoś
Błogosławiony ten,kto potrafi śmiać się z samego siebie,albowiem będzie miał ubaw do końca życia.A "urzędnik"wyśmiewa ludzi/podobnie jak burmistrz S./np.ciemniaki ze wsi,wieśniaki..co to za człowiek,w dodatku urzędnik.Banderowcy używali określenia"ciemny lud".
Odpowiedz
-12
@ Madziula
dnia 25.11.2017, 08:08 · Zgłoś
A moze urzędnik pokazał metodę działania Radnej Stasiowskiej? Dużo szumu, mało pracy i działa.
Odpowiedz
32
@ karola
dnia 23.11.2017, 14:43 · Zgłoś
Brawo brawo brawo dla Pani Pani Magdaleno! Nie jestem mieszkanka Kołaczyc ale bardzo się cieszę ponieważ Pani ma szanse DUŻĄ startować na burmistrz i tego Pani życzę. Niech Pani odmieni cala marna politykę...obecna. Powodzenia.
Odpowiedz
41
@ ja
dnia 23.11.2017, 12:50 · Zgłoś
bidulka pani burmistrz!
Odpowiedz
40
@ ja
dnia 23.11.2017, 12:49 · Zgłoś
te wyrok ,toż to przecież klęska polityczna! hihihihihihihihi
Odpowiedz
31
@ ZAKAZ KOMENTOWANIA
dnia 23.11.2017, 12:47 · Zgłoś
nie piszcie komentarzy bo zaraz wszyscy znajdziecie sie w sądzie za to że naruszacie dobra osobiste włodarza!
Odpowiedz
16
@ ja
dnia 23.11.2017, 08:31 · Zgłoś
dno ! i koniec kropka !
Odpowiedz
18
@ Odyr..
dnia 22.11.2017, 19:53 · Zgłoś
Oboe dobre...dajcie spokoj...
Odpowiedz
19
@ Do pani burmistrz
dnia 22.11.2017, 19:24 · Zgłoś
Pani nie ma ciuka wstydu!
Odpowiedz
25
@ Maggi
dnia 22.11.2017, 19:21 · Zgłoś
magda brawo! tak trzymaj!
Odpowiedz
-9
@ Maggi
dnia 22.11.2017, 19:20 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
16
@ ok
dnia 22.11.2017, 16:02 · Zgłoś
Super Pani Magdo nadajesz się na BURMISTRZA zrobisz porządek w tej gminie zrobisz porządek jesteś obrotna z każdym porozmawiasz miła sympatyczna i elegancka zrób wszystko żeby zostać wybraną bo ludzie potrzebujá takiej osoby wygrałaś powinnaś być z siebie dumna życzę powodzenia w wyborach i widzę sukces
Odpowiedz
-4
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 16:05 · Zgłoś
Wszyscy, którzy oczekują od swoich przedstawicieli uczciwości i przestrzegania przepisów prawa powinni zastanowić się nad wybieraniem populistycznych krzykaczy.
Odpowiedz
4
@ Ddd
dnia 22.11.2017, 16:35 · Zgłoś
Kto się nadaje na burmistrza? Nie bądź śmieszny.
Odpowiedz
-2
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 15:56 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat. Powielanie komentarzy jest spamowaniem]
Odpowiedz
-2
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 16:07 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
3
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 15:13 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
12
@ demokryt
dnia 22.11.2017, 14:04 · Zgłoś
Zaskakuje mnie "obiektywizm" jegomościa o ksywie /urzędnik/ .Mam wrażenie,że w tej sytuacji czuje się zagrożony,jak cała kasta Salachów w mieście/gminie Kołaczyce.Cytuje tutaj gość przepisy,wyroki,ale nie wspomina o najważniejszym.Kto na szczeblu miast i gmin jest odpowiedzialny za organizację wyborów samorządowych ? Kto swoim nazwiskiem firmuje obwieszczenia i ogłoszenia wyborcze? Czy nie wójt/burmistrz ?
Odpowiedz
14
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 14:16 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
44
@ Do @ urzędnik
dnia 22.11.2017, 15:06 · Zgłoś
Nowiny24, podają "Burmistrz Kołaczyc przegrała w sądzie" i nie ma co dorabiać ideologii i "przeginać" wyrok na swoją stronę.
Odpowiedz
17
@ bono
dnia 22.11.2017, 21:20 · Zgłoś
Tutaj jesh link ttp://www.nowiny24.pl/wiadomosci/krosno/a/burmstrz-kolaczyc-przegrala-w-sadzie-z-radna,12695784/t
Odpowiedz
7
@ X
dnia 22.11.2017, 12:53 · Zgłoś
[...] czasy !
Cała batalia o jedno bzdurne zdanie.
A zapytam co z tego mają wyborcy Pani Radnej?
Odpowiedz
25
@ wpisany
dnia 22.11.2017, 12:47 · Zgłoś
PiS zmieni ordynację i radny będzie z terenu województwa. A "urzędnik" powinien przestrzegać przepisów pracowniczych i nie pisać komentarzy na zlecenie władzy. Nie możecie się pogodzić z porażką do teraz myślicie jak inaczej pogrążyć Stasiowską, w której Salacha czuje mocnego przeciwnika. Zajmijcie się robota a nie obmyślaniem planu usunięcia Stasiowskiej. Czy "siedzi" w Kołaczycach, czy w Bieździedzy czy w Jaśle to jej sprawa. Salacha też nie mieszka koło mnie w Sowinie, a jest burmistrzem. Ale może czasem powinna się przejść po gminie jak wyglądają drogi itp. bo za biurkiem patrząc w komputer tego nie widać. Dosyć rynkowych radnych i burmistrzów bo tylko centrum i nic więcej się nie widzi.
Odpowiedz
-16
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 13:04 · Zgłoś
Skoro PiSlam jeszcze nie zmienił przepisów to znaczy że Radna Stasiowska jest na swoim stanowisku niezgodnie z prawem. Kto łamie prawo jest przestępcą a tacy nie powinni zajmować stanowisk zaufania publicznego!!! Może Radna Stasiowska sama złoży wniosek o odwołanie jej z funkcji radnej? Funkcja Radnego powinna być na szczeblu lokalnym zajmowana przez ludzi mających PRAWO w poważaniu a nie krzykaczy szukających medialnego rozgłosu.
Odpowiedz
7
@ żal
dnia 22.11.2017, 13:15 · Zgłoś
oj Boże Boże żal a może ty złożysz ręcę i się pomodlisz? Już niedługo odda funkcję radnego bo będzie burmistrzem daj Boże. Krzykacze to są teraz zakrzykują nas propagandą, dzień seniora, pączka itp. w roku wyborczym to nawet będzie dzień poprutych portek - udawanie ze dba sie o ludzi a za biurkiem gadanie, że mam dosyć już tych ludzi i nie bede juz startować ale niestety za pensje nauczyciela nie chce się juz pracowac. Wybierzemy Salache i se teraz podniesie do 15 tys wypłate a wy łapcie pączka i głosujcie bo jestem suuper i mam na koncie kupe kasy ale jeszcze zawołam od Stasiowskiej w sądzie 12 tysięcy bo jestem taka biedna.
Odpowiedz
1
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 13:34 · Zgłoś
Jeśli ktoś na niższym stanowisku nie przestrzega prawa to faktycznie dobrze rokuje na przyszłość. Mam nadzieję, że nie dadzą się mieszkańcy zwieść czczemu gadaniu. Budowanie kariery na znajomościach i kolesiostwie oraz łamaniu prawa powinno dać do myślenia a puste hasła tego nie zakrzyczą!!!
Odpowiedz
24
@ bono
dnia 22.11.2017, 21:08 · Zgłoś
W przypadku obecnej pani burmistrz to jest dopiero budowanie kariery na znajomościach. Najpierw PIS i jego przedstawiciele (P. Zając, P. Rzońca) to byli mentorzy. Za chwilę PSL (Karapyta, Bury i inni). Teraz znowu uśmiechy do PIS-u bo jest przy władzy. A imprez w roku bieżącym i przyszłym będzie tyle, że dni braknie na ich przyporządkowanie. Już się zaczęły odbiory inwestycji (za 20 tys.) a będzie jeszcze sporo, telewizja, radio, prasa za kasę gminną i co, to jest promocja gminy? Ludziom trzeba chleba (dzisiejszy dzień jest przykładem) i igrzysk (liczne imprezki). A seniorki na imprezach do mikrofonu i dalej wychwalać pod niebiosa jedyną słuszną władzę. Skoro mieszkańcom to odpowiada to niech ją wybierają dalej. Jak by się dobrze przyjrzał to i łamanie prawa by się znalazło. Pole do popisu dla odpowiednich służb.
Odpowiedz
5
@ demokryt
dnia 23.11.2017, 15:25 · Zgłoś
Urzędniku ! Napisz może kto w gminie jest odpowiedzialny za prawidłowe przygotowanie i przeprowadzenie wyborów samorządowych ? Jeśli sobie odpowiesz na to pytanie,to zapewne zmienisz ton...
Odpowiedz
-11
@ sowinianka
dnia 23.11.2017, 19:59 · Zgłoś
Za przeprowadzenie wyborów jest odpowiedzialny Burmistrz, jednak kandydaci wpisując swoje miejsce zamieszkania (nie zameldowania bo to w tym przypadku jest NIEISTOTNE) potwierdzają własnoręcznym podpisem. Gdyby kandydat na radnego MIESZKAŁ poza terenem gminy a podał inaczej to potwierdziłby NIEPRAWDĘ i ewentualny mandat radnego uzyskałby niezgodnie z obowiązującym prawem. Pani Burmistrz Salacha, bo sprawa gminy Kołaczyce dotyczy, powinna zgłosić taką sprawę w dowolnej chwili, kiedy się o tym dowiedziała aby odpowiednie instytucje ustaliły stan faktyczny. Jeśli radny uzyskałby mandat na drodze poświadczenia nieprawdy i złamania prawa to powinien ponieść SUROWE KONSEKWENCJE!!! Moim zdaniem @urzednik chyba zna przepisy i całą sytuację i zapewne tonu nie zmieni... Mam tylko nadzieję że Pani Burmistrz Salacha sprawę wyjaśni.
Odpowiedz
7
@ apolityczny
dnia 23.11.2017, 20:43 · Zgłoś
ojojoj wyjaśniała nie raz ale nic nie ugrała ludzie tonący brzytwy się chwyta.
Odpowiedz
5
@ apolityczny
dnia 23.11.2017, 20:45 · Zgłoś
ruszyła maszyna już nikt nie zatrzyma to wejdzie pod koła ten uciec nie zdoła.
Odpowiedz
-12
@ sowinianka
dnia 23.11.2017, 21:00 · Zgłoś
Nie ma co dyskutować tylko sprawę powinna załatwić Pani Burmistrz, gdyż ona jest za to odpowiedzialna:
Dz.U.2017.0.15- Art. 383. Wygaśnięcie mandatu radnego
§ 1. Wygaśnięcie mandatu radnego następuje w przypadku:
1. ...
2) utraty prawa wybieralności lub nieposiadania go w dniu wyborów
...
Myślę, że sąd nie miałby wątpliwości w tej sprawie bo wyroki o wygaśnięciu mandatów na podstawie podania miejsca ZAMELDOWANIA a nie ZAMIESZKANIA zapadały.
Odpowiedz
-12
@ sowinianka
dnia 23.11.2017, 21:32 · Zgłoś
Poczytajcie więcej na ten temat i zastanówcie się czy wszystko jest OK:
"Zgodnie z przepisami kodeksu wyborczego wygaśnięcie mandatu radnego następuje w przypadku:
- śmierci,
- utraty prawa wybieralności lub nieposiadania go w dniu wyborów,
- odmowy złożenia ślubowania,
- pisemnego zrzeczenia się mandatu,
- naruszenia ustawowego zakazu łączenia mandatu radnego z wykonywaniem określonych w odrębnych przepisach funkcji lub działalności,
- wyboru na wójta oraz niezłożenia w terminach określonych w odrębnych przepisach oświadczenia o swoim stanie majątkowym.
Wystąpienie któregokolwiek z wymienionych wyżej zdarzeń powoduje, że mandat radnego wygasa z mocy prawa. Fakt ten wymaga jednak potwierdzenia. Przepisy kodeksu wyborczego wskazują dwa podmioty zobowiązane do stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego. Pierwszym jest organ uchwałodawczy danej jednostki samorządu terytorialnego. Będzie to zatem rada (gminy, powiatu) sejmik województwa. Drugim jest komisarz wyborczy. O ile np. rada gminy wygaśnięcie mandatu radnego stwierdza uchwałą, o tyle komisarz wyborczy wydaje w tej sprawie postanowienie.
...
Uprawnienia do głosowania w wyborach samorządowych nie należy wiązać z dokonaniem czynności materialno-technicznej, jaką jest zameldowanie. Instytucja zameldowania ma bowiem charakter wyłącznie ewidencyjno-porządkowy. Nie można utożsamiać miejsca zamieszkania z miejscem zameldowania na pobyt stały.
wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu z 27 marca 2014 r., sygn. II SA/Po 137/14
...
Pani Burmistrz chyba nie zadbała o należyte funkcjonowanie Rady do tej pory.
Odpowiedz
6
@ do @ sowinianka
dnia 23.11.2017, 22:37 · Zgłoś
Sowinianko, nie podjudzaj ludzi i nie dolewaj oliwy do ognia. Tylko zgoda buduje a niezgoda niestety rujnuje.
Odpowiedz
7
@ sąsiad
dnia 24.11.2017, 08:48 · Zgłoś
Sowinianko gnębiliście ją już 3 lata jeszcze 1 zamierzacie? Ile jadu w was jest? Nie możecie znieśc faktu że Stasiowska ma poparcie? A wygaszajcie jej co chcecie nawet światło w pokoju, a może i to co zostało zamontowane u nas? Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść...
Odpowiedz
0
@ lublicok
dnia 24.11.2017, 09:15 · Zgłoś
Prawo jest dla wszystkich i każdy powinien go przestrzegać. Jeśli ktoś łamie prawo to kiedyś to się na nim odbije.
Odpowiedz
5
@ ;)
dnia 28.11.2017, 09:51 · Zgłoś
@urzędnik, @sowinianka, @lublicok ile jeszcze sobie nazw wymyślisz posiadaczu identyfikatora FIdTTo2WsPIk?
Odpowiedz
-39
@ Mada
dnia 22.11.2017, 09:16 · Zgłoś
Można nie lubić Pani Burmistrz ale trzeba powiedzieć uczciwie, że bardzo dużo zdobiła dla Gminy. Wszystkim nie dogodzi. Robi imprezy plenerowe - źle, jakby nie robiła też by było źle, że nic się nie dzieje. Jak można pisać że żeruje na biednych, zobaczcie budżet gminy, ile pieniędzy wydaje się na pomoc społeczną. Zrobiła plac targowy - źle, pewnie lepiej by było żeby tam rosły chwasty i krzaki.
Pochodzę z innej gminy i mam porównanie, w Kołaczycach naprawdę robi się bardzo dużo. Najłatwiej jest wszystko krytykować.
Odpowiedz
-24
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 09:22 · Zgłoś
Własnie tak wszystko co zrobi Pani Burmistrz krytykuje Pani Stasiowska a zazdrosni o jeną łopatę żwiru wieśniaki z Rzyk albo Dziur maja swoją idolkę. Ciemnogród i "lokalny misiewicz".
Odpowiedz
31
@ wpisz
dnia 22.11.2017, 09:35 · Zgłoś
Pochodzisz z innej gminy a budżet Kołaczyc znasz? Pewnie za komputerem siedzisz jako radny albo kolega Salachy i bronisz jej kończącej się kariery. No tak układ się sypie ludzie układu robią co mogą.
Odpowiedz
-15
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 09:41 · Zgłoś
A Pani Radna Stasiowska gdzie mieszka??? Z ciekawości pytam???
Odpowiedz
13
@ Mada
dnia 22.11.2017, 09:49 · Zgłoś
Budżet Gminy nie jest żadna tajemnicą. Jest umieszczony na BIP gminy (o ile wiesz o co chodzi) i każdy może go sobie sprawdzić, nawet nie będąc ""człowiekiem układu".
Odpowiedz
35
@ wpisz
dnia 22.11.2017, 09:51 · Zgłoś
Niech mieszka gdzie chce już ją radni raz chcieli usuwać ale mądry przewodniczacy sie sprzeciwił. Dla mnie może i w Krempnej spać jak tylko się zna na tym co robi a chyba to jedna z nielicznych w radzie z wykształceniem i doświadczeniem w samorządzie. Co mi z Zenka co obok mnie mieszka co rękę podnosi bo mu każą. Kurowska mieszka w Dąbrówce a rządzi w Rzeszowie.
Odpowiedz
-9
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 09:57 · Zgłoś
"Zgodnie z ordynacją wyborczą do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw kandydatem na radnego w danej gminie może być osoba: - pełnoletnia (ukończone 18 lat); - niekarana za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz taka, wobec której nie zostało warunkowo umorzone postępowanie karne w sprawie o takie przestępstwo; - stale zamieszkująca na terenie tej gminy; - mająca obywatelstwo polskie. Ten ostatni wymóg nie dotyczy stale mieszkających na terenie danej gminy obywateli innych państw członkowskich Unii Europejskiej. Osobom takim również przysługuje bowiem prawo do głosowania w wyborach samorządowych i kandydowania na radnych."
Zameldowanie nie ma tu znaczenia a tylko faktyczne miejsce zamieszkania. Wobec tego w Gminie Kołaczyce łamane jest prawo!!!
Odpowiedz
59
@ miett
dnia 22.11.2017, 11:34 · Zgłoś
Przede wszystkim co zrobiła to zlikwidowała wszystkie szkoły w gminie zostawiając tylko dwie, porobiły się w zamian jakieś dziwne stowarzyszenia ale nie mają one nic wspólnego ze szkołą publiczną. Przez ten zabieg w gminie zostało duuużo funduszy, a i tak na nic nie ma pieniędzy, na wspomniany tu żwir, chodnik czy też drogi oświetlić przynajmniej te główniejsze, więc coś tu nie tak.
Odpowiedz
7
@ Poirytowana
dnia 22.11.2017, 11:39 · Zgłoś
A jakie to ma znaczenie. Pochodzi z kolaczyc. Tu jest zameldowania. Wiec o co chodzi??? Ma prawo pomieszkiwac gdzie jej wygodnie. Jesteście chorzy na głowę czy co? ? Juz naprawdę nie macie się do czego przyczepić? To czepiacie się do byle czego. Niewiem kto bardziej żałosny? Burmistrz kolaczyc czy wy!
Odpowiedz
-12
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 12:31 · Zgłoś
"Naczelny Sąd Administracyjny wyrokiem z 11 kwietnia 2013 r. (sygnatura akt II OSK 530/13) oddalił skargę kasacyjną radnego. Tym samym utrzymał wyrok WSA w Kielcach potwierdzający, że jego mandat wygasł dlatego, iż radny nie posiadał w momencie wyboru biernego prawa wyborczego. Sąd ustalił bowiem, że w gminie, w której wykonywał swój mandat, był jedynie zameldowany. Jego miejsce zamieszkania, ustalone zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, znajdowało się w gminie sąsiedniej."
... "Stosownie do treści art. 25 kodeksu cywilnego miejscem zamieszkania osoby fizycznej jest miejscowość, w której dana osoba przebywa z zamiarem stałego pobytu. Muszą zatem zostać spełnione dwie przesłanki: przebywanie w sensie fizycznym oraz zamiar (wola) stałego pobytu. Zaznaczyć trzeba również, że kodeks cywilny przesądza o tym, iż osoba fizyczna może mieć tylko jedno miejsce zamieszkania."
- tu chodzi o łamanie prawa a nie o żałosność. Przecież Pani Radna Stasiowska chyba przestrzegać prawa powinna? Czyż nie?
Odpowiedz
-12
@ @@
dnia 22.11.2017, 20:07 · Zgłoś
Pani Burmistrz Kołaczyc powinna sprawę uzyskania mandatu radnej wyjaśnić w sądzie bo jest podobna do tej powyżej. Jeśli było podobnie to radny wybrany niezgodnie z prawem powinien zwrócić wypłaconą dietę oraz naprawić wszystkie szkody wyrządzone swoim nieprawomocnym działaniem.
Odpowiedz
9
@ bono
dnia 22.11.2017, 20:52 · Zgłoś
Obecnie wybory odbywają się na podstawie kodeksu wyborczego, który niedługo zostanie zmieniony również w kontekście zamieszkania kandydata. A co do Magdy to więcej interesuje się sprawami swoich wyborców niż ci radni, którzy ją z rady chcieli usunąć.
Odpowiedz
-7
@ @@
dnia 22.11.2017, 21:22 · Zgłoś
Może kodeks zostanie zmieniony ale obowiązuje i w czasie poprzednich obowiązywał taki a nie inny. Pani Burmistrz powinna zgłosić sprawę uzyskania mandatu radnej do sądu i wyjaśnić czy wszystko było zgodne z prawem. Wszyscy, którzy znają sytuację wiedzą że nie. Jeśli samemu działa się niezgodnie z prawem to jak to się ma do uczciwości, rzetelności i szacunku wobec jego poszanowania. Tylko ludzie łatwowierni dają się nabierać na takie numery wierząc nieuczciwemu propagandyście mającemu tylko własne interesy w priorytecie a przykrywającemu je dumnie brzmiącymi hasłami. Jeśli ktoś łamie prawo na niższym szczeblu to nie zawaha się tego zrobić będąc wyżej. Chcąc szukać u kogoś drzazgi w oku, trzeba widzieć w swoim belkę i żadne wizerunki JPII ani relacje z mszy tego nie zmienią.
Odpowiedz
12
@ Do Mady
dnia 22.11.2017, 22:45 · Zgłoś
Nie znam obu pań,ale tak obiektywnie rozważając,owe żerowanie,to właśnie niepotrzebne wydawanie pieniędzy na sąd,adwokata(była propozycja ugody,ale nie..urażone ego,a mogła też napisać artykuł z wyjaśnieniem.Gorszy wstyd z pozwaniem do sądu,niż artykuł Radnej).Zamiast przeznaczyć fundusze dla dobra mieszkańców,to wydawanie na reklamę,a inne szastanie,podczas,gdy w obecnej dobie bieda dotyka wielu.
Odpowiedz
18
@ lucjusz
dnia 23.11.2017, 11:45 · Zgłoś
urzędnik - ty tak w godzinach pracy piszesz te komentarze chwalące panią burmistrz? Z jednej strony to chwalebne, że tak cenisz chlebodawcę ale z drugiej strony: może powinieneś jednak wziąć się za pracę za którą ci płacą?
Odpowiedz
-7
@ demokryt
dnia 23.11.2017, 15:19 · Zgłoś
Zgodnie z obowiązującą (jeszcze) ordynacją wyborczą,za przebieg i organizację wyborów samorządowych odpowiada wójt lub burmistrz.Wszystkie wątpliwości,czy nieprawidłowości powinien wyjaśnić wójt/ burmistrz przed wyborami,a nie po wyborach.Pod wszystkimi obwieszczeniami,ogłoszeniami i zarządzeniami dot.wyborów w Gminie Kołaczyce podpisana jest pani Burmistrz.
Odpowiedz
-10
@ sowinianka
dnia 23.11.2017, 19:32 · Zgłoś
@demokryt masz racje. Za przebieg wyborów odpowiada Pani Burmistrz i to właśnie Pani Burmistrz Salacha powinna sprawę wyjaśnić tak jak napisał @urzędnik, czyli w sądzie. Gdyby według obowiązującej ordynacji wyborczej radna mieszkała (a kandydaci są zobowiązani do podania miejsca zamieszkania a nie zameldowania) na terenie innej gminy, to znaczy że poświadczyłaby nieprawdę. Jakie są konsekwencje poświadczenia nieprawdy chyba wszyscy zdają sobie sprawę. Pani Burmistrz jako osoba podpisująca się pod zarządzeniem wyborów powinna ewentualne poświadczenie nieprawdy i niezgodne z prawem uzyskanie mandatu radnego ZGŁOSIĆ do odpowiednich instytucji aby sprawa została wyjaśniona. Jeśli ktoś niezgodnie z obowiązującym prawem postępuje i poświadcza nieprawdę powinien ponieść tego surowe KONSEKWENCJE niezależnie od tego jak to tłumaczy i jakie głosi obietnice. PRAWO dotyczy każdego i Pani Burmistrz Salacha powinna o to zadbać.
Odpowiedz
10
@ Ja
dnia 24.11.2017, 18:39 · Zgłoś
Magda moze mieszkac na ksiezycu jest zameldowana tam gdzie jest! Co komu do tego .
Odpowiedz
6
@ Do urzędnika
dnia 25.11.2017, 08:37 · Zgłoś
W miejscowości Ludzkie Dobro.
Odpowiedz
12
@ xxxxxxxxxx
dnia 22.11.2017, 09:11 · Zgłoś
Panie Szydelko co tak Pan obstaje wlodaze robia co sie im podoba
Odpowiedz
36
@ Hanusz
dnia 22.11.2017, 09:05 · Zgłoś
No co do pracy Pani Burmistrz to naprawdę szkoda słów na meila trzeba czekać tydzień na wyjaśnię spraw kolejny tydzień ktoś musi wreszcie przyjrzeć się temu bliżej .
Odpowiedz
8
@ lui
dnia 22.11.2017, 09:05 · Zgłoś
Dlaczego w Jaśle sąd nie oddalił pozwu ?
Odpowiedz
38
@ Prawo
dnia 22.11.2017, 08:39 · Zgłoś
Gratulacje dla Sędziego.Pojawiła się nadzieja na zwycięstwo prawdy i szlachetnych pobudek w działaniach na rzecz dobra Ludzi i Małej Ojczyzny,także Polski.
Odpowiedz
6
@ nie róbcie tak
dnia 22.11.2017, 08:37 · Zgłoś
Przy żadnym z komentarzy przychylnym dla Stasiowskiej nie udało mi się postawić minusa, a jak był krytyczny wobec niej, nie da się dać plusa. Jesteście w jej sztabie wyborczym czy co? Nie tędy droga, nie przez manipulacje.
Odpowiedz
21
@ Szyderku
dnia 22.11.2017, 08:21 · Zgłoś
U nas zakorzeniło się,że jeśli jest ktoś prawy,szlachetny,żądny dobra dla ubogich i prostych ludzi,to zaraz posądzenie o dążenie do stanowiska(przykre).W Jaśle też nie doceniono prawego polityka,a szkoda,mógł zmienić oblicze Tej Jasielskiej Ziemi.
Odpowiedz
38
@ Js
dnia 22.11.2017, 07:36 · Zgłoś
Brawo dla.P. Stasiowskiej.
Odważna, młoda i przedsiębiorcza.
Mieszkańcy Kolaczyc i gminy nie bójcie się wypowiedać prawdy.
Odpowiedz
4
@ Max Szyderko
dnia 22.11.2017, 08:00 · Zgłoś
ja bym o tej przedsiębiorczości radnej Stasiowskiej chciał się nieco więcej dowiedzieć. Można prosić ?
Odpowiedz
-4
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 08:27 · Zgłoś
Ja też chciałby wiedzieć coś więcej, zwłaszcza o jej karierze zawodowej. Może Pani Stasiowska pochwali się publicznie? Raczej wątpię.
Odpowiedz
-11
@ Do urzędnika
dnia 22.11.2017, 08:44 · Zgłoś
Pewnie boi się Pan upadku własnej kariery.
Odpowiedz
36
@ Pracowałam z nią
dnia 22.11.2017, 09:07 · Zgłoś
Lata temu miałam okazję poznać Magdę. Pracowała wtedy w urzedzie skarbowym w Jaśle była miła uczynna i pracowita przeszła do pracy w innym urzedzie i nie dziwie się jako pracodawca chciałabym mieć ją przy sobie bardzo bystra osoba. Jak została radną to nie było to nic dziwnego ludzie ją lubią bo bije od niej dobra aura. Zresztą znam też jej mamę, która w szpitalu pracuje i dokładnie córka wdała się w matkę. Dobroć i odwaga to ich cechy a innym w dziesiejszym swiecie tego brakuje.
Odpowiedz
-11
@ Karol
dnia 22.11.2017, 09:37 · Zgłoś
Witam!
Ta dobroć to chyba przesada. Wszelkimi sposobami stara się zniszczyć wizerunek Pani Burmistrz. Jakby Pani Stasiowska została burmistrzem ona by wam pokazała kto tu rządzi .Pokazała by swoje prawdziwe oblicze - mściwość i zawiść.
Nie potraficie docenić tego co macie .
Wstyd jeszcze raz wstyd .
Odpowiedz
-9
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 09:40 · Zgłoś
Brawo @Karol!!! Szczera prawda!!!
Odpowiedz
-4
@ Do Karol
dnia 22.11.2017, 22:42 · Zgłoś
Wstyd,wielki wstyd tak zastraszać ludzi.Uderz w swą pierś i przypomnij sobie grzech główny:nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.
Odpowiedz
0
@ Kris
dnia 23.11.2017, 06:19 · Zgłoś
Jeżeli Pani Stasiowska ma taką dobrą aurę to może powinna zostać wróżką albo radiestetką. Z bajania dla naiwnych można nieźle żyć.
Odpowiedz
4
@ Lola
dnia 23.11.2017, 11:22 · Zgłoś
Grzechy główne to; 1. Pycha. 2. Chciwość. 3. Nieczystość. 4. Zazdrość. 5. Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu. 6. Gniew. 7. Lenistwo. Jest to wiedza z 3 klasy podstawówki. Zaś nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu to X przykazań (też 3 klasa podstawówki)
Odpowiedz
5
@ Do Loli
dnia 23.11.2017, 13:11 · Zgłoś
Prawda,ale nieprzestrzeganie przykazań jest ciężkim /głównym/grzechem.
Odpowiedz
47
@ kantor
dnia 22.11.2017, 07:15 · Zgłoś
witam moze ktoś napisze ile kosztował plac targowy i jaki spełnia cel
Odpowiedz
32
@ xxx
dnia 22.11.2017, 10:28 · Zgłoś
Ochrona przed deszczem dla tych którzy piją piwo na świeżym powietrzu.
Odpowiedz
8
@ xx
dnia 22.11.2017, 14:05 · Zgłoś
Piwo też cza gdzieś wypić
Odpowiedz
0
@ Taktyka
dnia 28.11.2017, 22:55 · Zgłoś
Do xxx:ciekawe,na kogo będą Ci piwosze głosować??
Odpowiedz
29
@ tik tak
dnia 22.11.2017, 06:51 · Zgłoś
A pan wice co robi w mieście Kołaczyce nic się nie udziela nigdzie go nie widać a kasę bierze
Odpowiedz
24
@ Max Szyderko
dnia 22.11.2017, 08:00 · Zgłoś
To w tej metropolii macie jeszcze wice ??? A jednego czy wzorem metropolii jasielskiej, dwóch ??
Odpowiedz
8
@ mieszkaniec
dnia 22.11.2017, 16:13 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
2
@ Maja
dnia 22.11.2017, 19:18 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
35
@ Gored
dnia 21.11.2017, 23:41 · Zgłoś
Brawo. Gratulacje dla pani Stasiowskiej
Odpowiedz
10
@ Max Szyderko
dnia 22.11.2017, 00:16 · Zgłoś
a konkretnie to za co ??
Odpowiedz
48
@ Odp
dnia 22.11.2017, 01:40 · Zgłoś
Za postawienie się tyranii.Dość samowoli,władza dla ludzi,koniec wyzysku,żerowania na biednych,bezkarnej samowolki..itd.
Odpowiedz
19
@ Max Szyderko
dnia 22.11.2017, 07:57 · Zgłoś
wyzysku ??? żerowania ??? @Odp, co wy tam palicie ???
Odpowiedz
22
@ Maxie
dnia 22.11.2017, 08:12 · Zgłoś
W innym artykule odważni mieszkańcy wskazywali,że wydawane są środki finansowe na imprezy,wycieczki,a na podstawowe potrzeby(np.żwir)nie ma.Proszę przeczytać wcześniejsze artykuły w tej sprawie.
Odpowiedz
8
@ urzędnik
dnia 22.11.2017, 08:14 · Zgłoś
Gratulacje za umiejętność lawirowania w świecie polityki. Ciemniakom ze wsi wciska kit ze coś działa a zajmuje się tylko utarczkami z burmistrzem. Sama zaś "umiejętnie" dostaje pracę w UM w Jaśle. Bardzo dobry przykład karierowicza "dobrej zmiany".
Odpowiedz
15
@ Max Szyderko
dnia 22.11.2017, 08:19 · Zgłoś
A to według ciebie jest wyzysk czy żerowanie ??
Odpowiedz
-5
@ Super
dnia 21.11.2017, 22:02 · Zgłoś
Pani Stasiowska na burmistrza kolaczyc
Odpowiedz
22
@ Max Szyderko
dnia 21.11.2017, 22:43 · Zgłoś
Kołaczyce są tego warte...buhahahahaha...Burmistrz Kołaczyc...Prezydent Osobnicy...ROTFL...
Odpowiedz
-3
@ ula
dnia 22.11.2017, 17:11 · Zgłoś
Burmistrz kołaczyc Magdalena Stasiowska tylko ONA
Odpowiedz
28
@ Ivo
dnia 21.11.2017, 21:51 · Zgłoś
Żadna z pań się nie nadaje na pełnienie funkcji burmistrza!!!
Odpowiedz
14
@ Ivo
dnia 21.11.2017, 21:50 · Zgłoś
Potologia gminna!!!
Odpowiedz
-12
@ Max Szyderko
dnia 21.11.2017, 21:33 · Zgłoś
Mam pytanie do wyborców pani Stasiowskiej : co takiego dla was robi oprócz notorycznego wkładania kija w szprychy Burmistrzowi ???
Odpowiedz
0
@ też Stasiowska
dnia 21.11.2017, 21:37 · Zgłoś
Tylko to potrafi i dlatego z tego "jest znana"
Odpowiedz
10
@ Max Szyderko
dnia 21.11.2017, 21:52 · Zgłoś
w takim razie należy tylko "pogratulować" jej wyborcom...
Odpowiedz
2
@ Ivo
dnia 21.11.2017, 21:53 · Zgłoś
O to właśnie chodzi że nic.dba o własny wizerunek!
Odpowiedz
42
@ Tadeusz
dnia 21.11.2017, 21:55 · Zgłoś
Nareszcie znalazla się osobą która widzi co się dzieje
i ma odwagę powiedzieć to głośno a nie jak inne barany
udawać że nic się nie stało
Odpowiedz
55
@ mmmmmmm
dnia 21.11.2017, 22:18 · Zgłoś
W Kołaczycach jest pani burmistrz a nie pan burmistrz, a tak szczerze to bardzo się cieszę, że chociaż nie popieram PiS-u to gratuluję Magdzie wygranej sprawy. W czasie przyszłorocznych wyborów obecna p. burmistrz na pewno będzie startowała z listy PIS to chyba ludzie nie dadzą się już jej nabrać. Wszyscy znają Hermaszewskiego (kosmonautę) i jego zięcia Czarneckiego, który skacze z kwiatka na kwiatek byle tylko brać kasę za bełkot. P. burmistrz będzie często gościła Rzońcę choć on też tyle zrobił w czasie swojej poselskiej kadencji dla Kołaczyc co i p. senator Zając. Mówię Wam, że wszystkim chodzi o kasę a nie o lepsze życie mieszkańców. Magdalena Stasiowska ma przynajmniej cywilną odwagę, żeby mówić prawdę. (to jest odpowiedź do pytania Maxa Szyderko)
Odpowiedz
69
@ Jest najlepsza!
dnia 21.11.2017, 22:19 · Zgłoś
Ona jest prawdziwa! A reszta to klika. Popieram Stasiowską. Niech pracuje gdzie chce to jej wykształcenie i jej praca. Ma kobieta ikrę i tyle. Potrafiła wygrać z układem. Prawda zawsze się obroni.
Odpowiedz
38
@ robi
dnia 21.11.2017, 22:45 · Zgłoś
Mamy oświetlenie, drogi utwardzone, mamy walkę o nas, zawsze przekazuje nasze prośby do gminy, mamy radną, która wreszcie myśli o nas i nie poddaje się reszcie która robi jej na złość. Jak będzie Burmistrzem to wiem,że nie będzie tak jak obecna myśleć tylko o sobie.
Odpowiedz
29
@ Max Szyderko
dnia 21.11.2017, 23:03 · Zgłoś
i to wszystko dzięki Stasiowskiej ???
Odpowiedz
43
@ do Maxa
dnia 22.11.2017, 13:03 · Zgłoś
Ależ oczywiście, że dzięki Stasiowskiej. Dzięki niej jest też elektryfikacja i kury się niosą.
Odpowiedz
-5
@ Ddd
dnia 22.11.2017, 16:31 · Zgłoś
Tak. Dzięki Pani Stas. mamy w lecie lato, a w zimie zimę :)
Odpowiedz
10
@ po
dnia 22.11.2017, 17:16 · Zgłoś
Ona się nie boi prawdy a kłamstwa niech dalej wyciąga
Odpowiedz
-23
@ podatnik
dnia 21.11.2017, 21:21 · Zgłoś
sprawa i wyrok na poziomie podkarpackich wsi...zamykam rozprawę...
Odpowiedz
52
@ Z boku
dnia 21.11.2017, 21:13 · Zgłoś
1. Gratulacje za wygranie sprawy
2. Nie znaczy to, że nadaje się na burmistrza, bo wygrała w sądzie
3. Obie osoby nie nadają się na to stanowisko- pomimo tego, że walczą ze sobą mają jednakową przydatność do tego stołka
5. Wybierzcie sprawnego gospodarza, z całym szacunkiem, najlepiej chłopa
6. Nie patrzcie na etos, nawet etos styropianowy (czy inny zdobyty w walce) nie gwarantuje, że jego posiadacz nadaje się na stanowisko, zwłaszcza samorządowe
Odpowiedz
22
@ xxx
dnia 22.11.2017, 06:38 · Zgłoś
Oto głos Rozsądku i Mądrości, oby to nie było" wołanie na puszczy"
Odpowiedz
12
@ też Stasiowska
dnia 21.11.2017, 21:02 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
21
@ Alex
dnia 21.11.2017, 21:52 · Zgłoś
Tak jak każdy inny w jakim ty kraju żyjesz?
Odpowiedz
12
@ lolo
dnia 21.11.2017, 22:48 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 21.11.2017, 20:51 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
53
@ Inżynier
dnia 21.11.2017, 21:30 · Zgłoś
Takie czasy niestety ...
sądzą się o byle gó...o
adwokaci się tylko śmieją i jeden z drugim po 2 mercedesy klasy S
Odpowiedz
53
@ wg
dnia 21.11.2017, 22:10 · Zgłoś
ktoś powiedział tak: adwokaci są po to aby zarabiać na ludzkiej głupocie...coś w tym jest.
Odpowiedz
117
@ I tak trzymać!
dnia 21.11.2017, 22:13 · Zgłoś
Radna pokazała klasę! Nie wolno dawać się zastraszać! Wygrała z Salachą. Teraz powinna startować na Burmistrza!!!
Odpowiedz
79
@ prawda jest jedna
dnia 21.11.2017, 22:39 · Zgłoś
Brawo dla radnej. Niech startuje na burmistrza. Utarła nosa burmistrzowej i radnym którzy zeznawali broniąc kłamstw. Sąd wydał wyrok i trzeba się z nim zgodzić obiektywnie stwierdzil, że Stasiowska miała rację. Postawa cywilna radnej powinna być przykładem dla innych, że na układy jednak jest rada! W Kołaczycach dziś został dokonany przewrót- jedna kontra reszta pokazała,że można,że kłamstwo ma krótkie nogi,że trzeba walczyć o prawdę! Jestem pełen nadziei,że w gminie jeszcze zaświeci słońce!!!
Odpowiedz
38
@ V-ce burmistrz kolacyc
dnia 22.11.2017, 08:02 · Zgłoś
Dwie osoby publiczne w swoim srodowisku walczą jak lwice o dobro małej ojczyzny,jaką jest gmina Kolaczyce. Natomiast nikt z pozostałych radnych gminy się nie wypowiada.Czy dali przyzwolenie burmistrzowej na szastanie publicznymi pieniędzmi. Jeśli to była jej samowolka,toteż powinien być proces nie z powództwa cywilnego,ale karnego dla zmiękczania grubej skóry
Odpowiedz
-9
@ Ddd
dnia 22.11.2017, 16:29 · Zgłoś
Tylko nie Stasiowska na burmistrza co Wy wygadujęcie! !!!
Odpowiedz
9
@ iiii
dnia 22.11.2017, 17:08 · Zgłoś
Oczywiście tylko Magdalena
Odpowiedz
9
@ Alka
dnia 23.11.2017, 17:18 · Zgłoś
Też tak myślę !!!Stasiowska Burmistrzem!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657