Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Burmistrz Pabian przed nowymi wyzwaniami

147

Z burmistrzem Ryszardem Pabianem, zwycięzcą wyborów samorządowych 2018 rozmawia Ilona Dziedzic.

Kiedy dowiedział się Pan o wynikach głosowania odetchnął Pan z ulgą, czy z satysfakcją?

- Ucieszyłem się wygraną, aczkolwiek pełnej satysfakcji nie mam. Była to ciężka kampania mimo tego, że udział w niej wzięły tylko dwa komitety, która troszeczkę zostawiła we mnie niesmak. Ten zmasowany atak na moją osobę chyba nie miał najmniejszego uzasadnienia. Mimo to miał miejsce i jakoś trzeba było sobie z nim poradzić. Niektórzy twierdzą, że kampania rządzi się swoimi prawami. Ja nie rozróżniam tych dwóch etapów, czyli normalnego życia i jako okresu kampanii. Dla mnie słowa wypowiedziane bez względu na to, czy w czasie kampanii, czy na co dzień są tymi samymi słowami i one niestety w pamięci pozostają.

Co zadecydowało o Pana zwycięstwie?

- Myślę, że mądrość mieszkańców miasta, którzy mimo wszystko zauważyli, że jestem człowiekiem wyznającym pewne zasady i bez względu na to, co się działo starałem się, tego dochować.

Spotykał się Pan z atakami politycznych adwersarzy podczas kampanii. Czy retoryka tej kampanii nie była zbyt ostra?

- Określiłbym to raczej jako zaskakująca. Moi bliscy pytali mnie, skąd się to wszystko bierze, co ty im zrobiłeś? Tak naprawdę to nic, ja ciągle byłem sobą. Uważam, że pewien poziom powinien zostać zawsze zachowany. Ważne jest to co się mówi i w jaki sposób. Zbyt wiele krzywdzących mnie słów wypowiedziano podczas kampanii. Potem jednak przychodzi czas, kiedy stajemy znów twarzą w twarz i trzeba ze sobą rozmawiać. Z mojej strony kampania do końca była prowadzona w sposób wyważony i to mi przyświecało przez cały czas jej trwania.

 Czy faktycznie jest tak, jak mówił Pana kontrkandydat Andrzej Czernecki, że miasto zostanie pozostawione samo sobie?

- Słuchając pewnych wypowiedzi mojego konkurenta w przygotowanych podczas kampanii spotach wyszło na to, że zastał miasto drewniane a zostawił murowane. Słowa te można odczytać w ten sposób, że od kiedy ja nastałem to tylko obracam go w gruzy. Tak nie jest i zdecydowanie się temu sprzeciwiam. Nie ważne, czy są to słowa wypowiedziane w kampanii, czy na co dzień - trzeba je ważyć.

Rywal w wyścigu o urząd burmistrza podnosił kwestię współpracy z samorządem powiatu i województwa twierdząc, że tylko jego wybór będzie gwarancją harmonijnej współpracy. Czy zgodzi się Pan z tą opinią?

- Ale dlaczego? W żadnym wypadku nie zgadzam się z takim stwierdzeniem. Uważam, że należę do tych ludzi, którzy z każdym potrafią się dogadać. Inną kwestią jest, czy oni chcą ze mną współpracować. Uważam, że z samorządem województwa relacje cały czas układały się dobrze. Ktoś niepotrzebnie „wkłada kij w mrowisko”, bo przecież ta współpraca była chociażby przy inwestycjach drogowych. Wiele projektów uzyskało dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego. Dzisiaj otrzymałem również informację, że kolejne środki na instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej będziemy mieli do zagospodarowania w mieście. Uważam, że ktoś starał się w tej kampanii pokazywać zupełnie inną rzeczywistość. Jeśli chodzi o powiat, to muszę zaznaczyć, że dziwię się niektórym wypowiedziom Pana starosty, które były nieprawdziwe, bo takich propozycji, jak wspominał odnośnie rozwiązania problemów dotyczących szpitala nie było. Gdyby jednak tak się stało zawsze bym się do nich odniósł i po nich pozostałby ślad w dokumentach. Dla mnie szpital to też jest miasto i wiem przecież, że korzystają z niego jaślanie. Nigdy nie odmawiałem współpracy. Gdy pojawił się pomysł dotyczący „dużej” rozbudowy szpitala, to rozważaliśmy różne warianty pomocy. Proponowałem pomoc ze strony naszej spółki miejskiej, która zarządza i buduje sieci ciepłownicze, wodno-kanalizacyjne i tak samo deklarowałem wsparcie finansowe ze strony miasta. Nie doszło do realizacji tego projektu, więc trudno mówić o czymś, czego nie ma.

Jakie zadania stawia Pan przed sobą i radą na kilka najbliższych lat?

"Zgodnie dla przyszłości miasta”. Trzeba mieć plany i założenia, natomiast też trzeba reagować na to, jakie możliwości się pojawiają. Dla mnie jednak rozwój Jasła jest priorytetem. Przygotowanie miejsca do ewentualnego lokowania inwestycji w mieście jest najważniejsze. Stawiam również na współpracę z przedsiębiorcami, szczególnie młodymi ludźmi chcącymi rozpocząć swoją działalność na terenie miasta. Wszystkie działania prospołeczne, które uważam w szerokiej mierze uruchomiliśmy w mijającej kadencji będę kontynuował. Taki kierunek w tej chwili jest potrzebny, żeby wychodzić z działaniami do osób starszych, potrzebujących. Spotykam się z tymi, którzy chcą reaktywować Zakład Aktywizacji Zawodowej. Myślę, że taki ośrodek jest miastu potrzebny, jak również już przygotowane inwestycje chociażby Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości w ramach rewitalizacji, przebudowa Placu Inwalidów oraz ścieżki rowerowe.

Czy zamierza dokonać Pan zmian personalnych w urzędzie?

Wspominałem, że mam pewne przemyślenia. Na pewno zmiany będą jeśli chodzi o strukturę urzędu, to w jaki sposób będą różne zadania przez urząd i wydziały wykonywane. Jeśli chodzi o Antoniego Pikula czy Elwirę Musiałowicz-Czech wciąż funkcjonuje stary układ. Pan Pikul jest zatrudniony w Urzędzie Miasta zgodnie z zasadami wynikającymi z kodeksu pracy do końca stycznia, więc to stanowisko jest zajęte, natomiast Elwira Musiałowicz-Czech nadal jest zastępcą burmistrza.

Mieszkańcy ponownie Panu zaufali. Jak zamierza Pan to zaufanie wykorzystać?

- Jestem wdzięczny mieszkańcom, że dali mi szansę, abym mógł pracować dla miasta przez kolejne pięć lat. Wszystkie działania, które wcześniej wymieniłem są po to, żeby w naszym mieście coś dobrego się działo. Liczę na współpracę z radą i zapewniam, że nadal będę dla mieszkańców dostępny. Nie było przypadku, aby ktoś nie mógł ze mną porozmawiać, jeśli miał takie życzenie. Dla mnie istotny jest kontakt z mieszkańcami i ich zdanie.

Dziękuję za rozmowę.

Ilona Dziedzic

[email protected]

Napisany dnia: 22.10.2018, 21:43

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ Kierowca
dnia 27.10.2018, 20:33 · Zgłoś
Jeżeli chcemy by nas szanowano to i my też szanujmy drugiego człowieka.
Odpowiedz
-1
@ jaslo
dnia 27.10.2018, 09:53 · Zgłoś
marudzenie i nic nie bedzie
Odpowiedz
-1
@ Kierowca
dnia 26.10.2018, 19:18 · Zgłoś
Pan burmistrz szanuje wyborców ale nie popiera przeciwników.
Odpowiedz
-1
@ Kierowca
dnia 26.10.2018, 06:02 · Zgłoś
Do "zagraniczny".
Nareszcie normalny głos rozsądku wystudzający emocje.
Dziękuję.
Odpowiedz
1
@ Maniek
dnia 25.10.2018, 23:24 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-4
@ zagraniczny
dnia 25.10.2018, 19:10 · Zgłoś
Jeśli P.Pabianowi jest potrzebne wsparcie moralne lub inne id P.Musiałowicz to niech zostanie. Oby działanie Burmistrza było pozytywne dla miasta. Tyle w temacie. Całe szczęscie że nie wybraliście Czerneckiego bo to by dopiero była utopia.
Odpowiedz
3
@ a fe
dnia 26.10.2018, 00:17 · Zgłoś
Jestem mądrzejsza i ładniejsza od Elwiry. Chętnie będę udzielała wsparcia moralnego lub innego p. Pabianowi za taka kasę miesięcznie.
Odpowiedz
-2
@ Kierowca
dnia 25.10.2018, 16:12 · Zgłoś
dragoness
Podziwiałem Ciebie, ale zwiększ swoją bystrość i zakres postrzegania.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 26.10.2018, 07:04 · Zgłoś
Nie musi mnie pan/i podziwiać. Proszę się zastanowić i skończyć z "jarząbkowaniem"
Odpowiedz
-5
@ Kierowca
dnia 24.10.2018, 16:47 · Zgłoś
Totalna opozycja nie pogodziła się ze zwycięstwem w demokratycznych
wyborach na burmistrza miasta Jasła pana Ryszarda Pabiana,
który zajął zdecydowanie pierwsze miejsce.
Pan Ryszard Pabian okazał się człowiekiem silnym wyznający prawe zasady.
Ludzie popierający Pana Pabiana oraz wybrany przez niego komitet wyborczy
okazał się silny i skuteczny w swoich działaniach.
Teraz po wyborach, żeby osłabić siłę nowego burmistrza, komitet i ludzi lojalnych popierających burmistrza pana Pabiana, wroga jemu opozycja czyni różne zabiegi.
Jednym z nich jest atak na lojalnych i oddanych dla Jasła jego zwolenników
i członków komitetu, sprawdzonych w kampanii wyborczej. Nie chodzi tu o jedną
osobę lecz pojawia się już oczernianie innych rzetelnych osób z grona
bliskich zwolenników. Nie atakują oficjalnie. Lecz z ukrycia pod przybranymi
pseudonimami udając życzliwych anonimowych doradców.
Pan burmistrz Ryszard Pabian jest człowiekiem niezależnym i w sposób suwerenny podejmie decyzję nie patrząc na anonimowych złych doradców.
Nie usuwać.
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 25.10.2018, 08:30 · Zgłoś
Przestań już, człowieku. Mądrze pisałeś, teraz robisz z siebie pośmiewisko.
Odpowiedz
1
@ muk..
dnia 24.10.2018, 09:54 · Zgłoś
Ciekawe... dostanie znowu podwyżke ??? i wyciągnie łapke po nią ??? w sumie ( nie wiem za co) ale wybrali go ponownie.
Odpowiedz
-2
@ Kierowca
dnia 24.10.2018, 06:05 · Zgłoś
Przeciwnicy i totalna opozycja w Jaśle nie złożyła broni i nadal atakuje.
Pan burmistrz Ryszard Pabian dobrał sobie silny komitet z ludzi lojalnych
oddanych swojemu hasłu dla dobra Jasła.
Preferując prawdę zdobył znaczną większość wyborców i demokratycznie
wygrał wybory. Aby osłabić jego siłę przeciwnicy ukryci pod przybranymi
pseudonimami chcą usunąć z jego grona najbardziej oddanych i lojalnych
współpracowników. Oczerniają ludzi pracowitych poświęcających nawet swój
wolny czas dla dobra miasta chcą osłabić siłę burmistrza pana Pabiana
by później zaatakować jego samego
Nie usuwać.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 24.10.2018, 07:34 · Zgłoś
Matko kochana, a tak pan rozsądnie pisał na początku... Teraz wpada pan w zadęcie z mediów niezależnych od rozumu i uczciwszy uszy, głupoty chrzani.
Odpowiedz
-4
@ Bezradna
dnia 24.10.2018, 14:29 · Zgłoś
Tak najbardziej lojalny i merytoryczna pani Elwira wiesz co dangrones odwal sie od nie tylko jej zazdrości elokwencji i urody
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 25.10.2018, 08:31 · Zgłoś
Ojojoj, bo pani żyłka pęknie.
Odpowiedz
1
@ do kierowca
dnia 29.10.2018, 10:15 · Zgłoś
...teraz trza się zgłosić po podwyżkę do burmistrza.
Odpowiedz
-8
@ Kierowca
dnia 23.10.2018, 19:54 · Zgłoś
Do Wyborcy.
Będąc zwolennikiem "Jaślan" ukrywasz się pod pseudonimem by się nie zdradzić,
że jesteś przeciwnikiem burmistrza pana Ryszarda Pabiana.
Robisz się dobry i narzucasz swoją propozycję w nędznym długim i mętnym
komentarzu panu Ryszardowi Pabianowi, człowiekowi niezależnemu i uczciwemu
w swoim postępowaniu. Decyzja burmistrza pana Ryszarda Pabiana jest suwerenną decyzją i nikomu a zwłaszcza tobie nic do niej.
Twoje insynuacje nie robią wrażenia.
Odpowiedz
0
@ Max Szyderko2
dnia 23.10.2018, 19:44 · Zgłoś
Do:max szyderko ciebie i twojej zakutej pały nikt nie pobije...
Odpowiedz
-17
@ Kierowca
dnia 23.10.2018, 17:44 · Zgłoś
Pani Elwiro.
Nie przejmować się szyderstwami. Nadal dużo ludzi panią popiera.
Proszę dalej rzetelnie pracować, pomagać wciąż starym i chorym,
którzy maja dla pani dużo wdzięczności.
Proszę pamiętać jak z uśmiechem pani dziękowali za otwarcie
ich domu dziennego pobytu.
Odpowiedz
10
@ Max Szyderko
dnia 23.10.2018, 18:14 · Zgłoś
Dobra, już, jesteś większym szydercą niż ja...
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 24.10.2018, 07:34 · Zgłoś
Panie kierowco, kończ waść, wstydu oszczędź... sobie.
Odpowiedz
4
@ mieszkaniec Jsła
dnia 25.10.2018, 15:34 · Zgłoś
może tylko p. Musiałowicz- Czech do takich reprezentacyjnych funkcji sie nadaje czyli otwierac i zamykac spotkania ,bo jednak zastepca burmistrza powinien epatować wiedzą merytoryczną i być doskonalym rzeczoznawcą tematu . niestety ta osoba oprócz milego usmiechu ,niczym nie dysponuje wiecej..a przeciez tu chodzi o rozwój naszego miasta i jasielskiego spoleczenstwa..żal sciska serce...jaki gospodarz taki dom! powinna miec honor i sama odejśc,,ale czy w obecnych czasach znajdzie sie ktoś .kto dla dobra ogółu zrezygnuje z wysokich apanaży???
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 26.10.2018, 07:05 · Zgłoś
No przecież do pracy do galerii nie wróci, czy gdzie tam indziej, bo nie chce nawet się przyznać.
Odpowiedz
-7
@ Kierowca
dnia 23.10.2018, 17:23 · Zgłoś
Do wyborcy. Co ma piernik do wiatraka. Wróżbita się znalazł.
Człowiek prawy zawsze i wszędzie zostanie doceniony.
Pomimo kłamstw i bredni prawda zwyciężyła.
Przykładem są ostatnie wybory. Ludzie chcą rzetelności.
Pani Kurowska, na którą rzucano różne pomówienia też zwyciężyła.
Odpowiedz
1
@ wyborca
dnia 23.10.2018, 17:04 · Zgłoś
Dlaczego Pan takie brednie wypowiada. Brak współpracy ze Staropstą Marszałkiem , Wojewodą, Posłami i Senatorami odbija sie negatywnie na mieskańcach Jasła i jego rozwoju.
Odpowiedz
-17
@ Kierowca
dnia 23.10.2018, 16:52 · Zgłoś
Wynik nie świadczy o braku poparcia dla pani Elwiry.
Na tej samej liście z tego samego komitetu, kandydatem na radnego był
pan Ryszard Pabian.
Wiadomo, że większość głosujących oddała swój jedyny głos
na pana Ryszarda Pabiana, nie wyróżniając panią Elwirę.
Widać, że komentujący ten temat albo nie rozumieją, lub tego specjalnie
nie chcą zrozumieć.
Odpowiedz
4
@ Taa
dnia 24.10.2018, 20:35 · Zgłoś
Nie oddałem na pabiana ani na Elwirę. Mój wybranek jest w radzie, nie pisz głupot, że na elwirkę nie oddali bo oddali na pabiana
Odpowiedz
5
@ Taa
dnia 24.10.2018, 20:37 · Zgłoś
Elwirki nikt nie chce! Gdyby ją chcieli, to oddaliby na nią głosy.
Odpowiedz
-4
@ Jaślanka
dnia 23.10.2018, 16:47 · Zgłoś
Pan Pabian pokazał klasę i przede wszystkim kulturę. A po tym można ocenić wartość człowieka. Tacy ludzie mogą śmiało obudzić się i spojrzeć w lustro. Z jego osobowości my Jaślanie możemy mieć doskonałą lekcję budowania relacji międzyludzkich. Bo w szkole uczono nas:
"ZGODA BUDUJE
NIEZGODA RUJNUJE"
Gratuluję i życzę zdrowia, sukcesów i życzliwości zarówno Burmistrzowi jak i wszystkim radnym.
Odpowiedz
7
@ Joanna
dnia 23.10.2018, 16:34 · Zgłoś
Ledwie 199 głosów oddanych na wice Elwirę powinno dać burmistrzowi coś do myślenia. Ludzie na mieście mówią, że gdyby Ryszard Pabian tak nie upierał się przy trzymaniu na stanowisku pani wice, to zebrałby o wiele więcej głosów.
Odpowiedz
-14
@ Kierowca
dnia 23.10.2018, 16:32 · Zgłoś
Czytając powyższe komentarze dochodzę do wniosku, że część męskiego
społeczeństwa Jasła cierpi na brak dowartościowania.
Pani wice burmistrz jest fachowcem, która pozytywnie rozwiązała narzucone z góry
reformy. Między innymi reformę szkolnictwa angażując się osobiście
w zapewnienie pracy dla nauczycieli którym brakło etatów.
Jest na to wiele przykładów. Jej pracowitość zawsze doceniali jej poprzedni
pracodawcy powierzając jej stanowiska, na których wykształcenie to za mało.
Potrzebna była również bystrość, elokwencja i kultura osobista. A tego jej wszyscy
muszą przyznać nie brakuje. Tym niektórym wpisującym negatywne o niej komentarze chodzi przede wszystkim o to to, że wyjątkiem na tym przeznaczonym dla dominujących
mężczyzn stanowiskach samorządów jest kobieta. Kobiety cieszą się, że przynajmniej
w tym dominującym świecie mężczyzn jest przynajmniej jedna z nich jest kobieta.
I to jest główny powód tych krzywdzących ją ataków.
Nie wykreślać.
Odpowiedz
8
@ Max Szyderko
dnia 23.10.2018, 16:43 · Zgłoś
Chylę czoło przed większym szydercą...
Odpowiedz
1
@ magda
dnia 23.10.2018, 15:37 · Zgłoś
sciezki rowerowe k..wa, chyba najpierw odkorkowanie Jasla !!!
Odpowiedz
6
@ ???
dnia 23.10.2018, 13:55 · Zgłoś
Czekamy na obiecanki dla osiedli od niech żyje jasło
Odpowiedz
4
@ ???
dnia 23.10.2018, 14:09 · Zgłoś
Klipy i stroje do szaf i pokażcie tą swoją aktywność. niech ludzie zobaczą te wasze czary mary a nie tylko nagadywania na innych kandydatów i wiwatowanie proporczykami dotyczy to ludzi z NIECH ŻYJE JASŁO
Odpowiedz
12
@ MIESZKANIEC JASŁA
dnia 23.10.2018, 12:42 · Zgłoś
Radni z komitetu "Jaślanie" powinni żądać od wybranego Pana Burmistrza aby przedstawił konkretny harmonogram działań na najbliższy rok pobudzający rozwój miasta Jasła oraz monitorować jego wykonanie .W przypadku opóźnień lub braku postępów zorganizować referendum za odwołaniem burmistrza. Szkoda czasu, bo mam przeczucie ,że wybrany Pan burmistrz będzie osobą mało kreatywną co cofnie miasto do całkowitej zapaści.
Odpowiedz
1
@ ???
dnia 23.10.2018, 13:46 · Zgłoś
A może po to się ubiegali do rady aby ten program tworzyć ,a nie robić zgiełk i błyszczeć
Odpowiedz
4
@ Ha ha ha
dnia 23.10.2018, 14:24 · Zgłoś
Żądać??a do pracy się wziąść bo radny nie tylko podnosi łapkę i póżniej opowiada jak to chciał i nie mógł
Odpowiedz
6
@ Pis Bis
dnia 23.10.2018, 14:36 · Zgłoś
Radni z Jaslan, to inaczej radni PiS.
Odpowiedz
6
@ YOZEF
dnia 23.10.2018, 14:45 · Zgłoś
nieprawda radni pis juz mysla jak odwolac pabiana ,maja czas nie weszli wiec beda zbierac podpisy i im sie to uda ,zobaczycie za rok ,oczywiscie elwirka nie nadaje sie na to stanowisko ale to ponoc baciakowna ,,,jakies rodzinne powiazania ,,,a wiecie kto to byl baciak ,,,w jasle
Odpowiedz
9
@ Tak
dnia 23.10.2018, 14:50 · Zgłoś
A my bedziemy płacić za tą ich chorobę na władzę
Odpowiedz
3
@ eryk
dnia 23.10.2018, 15:17 · Zgłoś
Tak Czeluśniak to teraz radny PIS! Prawa ręka senatorzyny! Beeeeee?
Odpowiedz
4
@ 123
dnia 23.10.2018, 15:58 · Zgłoś
To może oni chcieli do pracy na monitoring buhaha
Odpowiedz
-4
@ osik
dnia 23.10.2018, 12:37 · Zgłoś
Panie Burmistrzu, z całego serca szczerze gratuluję Panu i Pana Komitetowi. Panu - że na wredne, prymitywne zagrania pana Pawlusia i jego spółki (AZ, BR) odpowiedział Pan kulturą osobistą, spokojem i powagą, jakiej wymaga urząd burmistrza. Ludziom z Pana komitetu - za to, że się nie przestraszyli szantażu, że "wypadną z hukiem" z pracy, jeśli Burmistrz Pabian przegra.
A moja radość jest tym większa, że w jakimś sensie sprawiedliwości stało się zadość. Warto być uczciwym, a na podłości, podstępnej walce o wpływy (można by te przywary mnożyć) ludzie się wcześniej czy później poznają. Gratuluję mieszkańcom Jasła, pięknego, doświadczonego przez historię miasta. Gratuluje oczywiście Pani Marszałek Marii Kurowskiej rewelacyjnego wyniku wyborczego do Sejmiku Województwa - jako potwierdzenie, że ciężka praca, uczciwość i czysta rywalizacja wyborcza przynosi pozytywny efekt. WSZYSCY PAŃSTWO BARDZO MNIE ZBUDOWALI SWOJA POSTAWĄ. Działajcie dalej Bogu na chwałę a ludziom na pożytek. Szczęść Wam Boże!
Odpowiedz
15
@ SPRAWA ELWIRKI
dnia 23.10.2018, 12:30 · Zgłoś
Wyborcy mówą że do niczego wielkiego się nie nadaje,
a Pabian mówi że jemu do czegoś WIELKIEGO się NADAJE!
Odpowiedz
9
@ Diety i zarobki
dnia 23.10.2018, 12:02 · Zgłoś
Ciekawe czy sobie podniosą na "ROZRUCH" nie zrobiwszy jeszcze NIC!
Odpowiedz
22
@ wiosna
dnia 23.10.2018, 11:24 · Zgłoś
p.Elwira my mieszkańcy Jasła nie chcemy tej pani . nie kompletna kompletnie nie nadająca się na takie stanowisko. burmistrz musi to zrozumieć albo trzeba będzie się z buntować . p Elwiro trochę honoru.
Odpowiedz
0
@ Ola
dnia 24.10.2018, 08:04 · Zgłoś
Możecie se teraz niechciec za 5 lat poogadamy
Odpowiedz
4
@ Taa
dnia 24.10.2018, 20:33 · Zgłoś
Zawsze można zrobić pod urzędem jakieś zamieszanie. Nie chcemy nieudolnej elwiry.
Odpowiedz
11
@ tralala
dnia 23.10.2018, 10:51 · Zgłoś
Kiedy ogłoszenie na stanowisko dla ostrzącego nożyczki do przecinania wstęg?
Odpowiedz
6
@ Max Szyderko
dnia 23.10.2018, 11:00 · Zgłoś
Nominacja już czeka...
Odpowiedz
-14
@ Ona
dnia 23.10.2018, 11:32 · Zgłoś
No i dobrze! Elwirka moje gratulacje!
Odpowiedz
10
@ Yasiu
dnia 23.10.2018, 09:56 · Zgłoś
Niech się coś zacznie dziać w tym mieście!!! Przejeżdżając przez Polskę widać że wszędzie się coś dzieje, powstają nowe drogi, złobki i przedszkola, upiększane części wspólne. Widać te lata z dobrą koniunkturą finansową, a w Jaśle? Tylko czekać kiedy Szerzyny będą miały więcej mieszkańców
Odpowiedz
9
@ mrX
dnia 23.10.2018, 09:52 · Zgłoś
No cóż, wybór był taki, jaki był. Ale obserwując "konsekwencję" jasielskich wyborców i ich decyzje, należy się zastanowić czy aby nie pora wystąpić dla Jaślan o zbiorową nagrodę Darwina.
Odpowiedz
2
@ analityk
dnia 23.10.2018, 09:38 · Zgłoś
Gratulacje dla pana burmistrza i mieszkańców Jasła za rozsądny wybór . Trzeba patrzeć realnie . W takim mieście , jak Jasło cudów nie da się zrobić , aczkolwiek pewne rzeczy są możliwe do realizacji i tego panu burmistrzowi życzę . O wiele większe możliwości mają nasi posłowie i senatorowie , ale jakoś nie widać efektów ich działań na jasielskim podwórku . Wybór Czerneckiego to byłaby pomyłka. Ten gość udowodnił, że niewiele umie i potrafi.
Odpowiedz
-6
@ Ola
dnia 24.10.2018, 07:59 · Zgłoś
Tak dla wyboru cudownej pani burmistrz o oto chodzi przez 5 lat możecie nas pocałować... W... D
Odpowiedz
11
@ mm
dnia 23.10.2018, 09:08 · Zgłoś
czy ledwie ponad 7 tys głosów to jest powód do chwały ( oto jest pytanie)
Odpowiedz
15
@ dragoness
dnia 23.10.2018, 09:28 · Zgłoś
Fakt. To powód do wstydu. Dla tych, co zostali w domach.
Odpowiedz
-1
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 23.10.2018, 17:46 · Zgłoś
Jest nad czym zapłakać - nie dziwne by to jeszcze było jeżeli startowaliby nieznani kandydaci, ale Ci dwaj dali się już poznać mieszkańcom przez kilka... Skoro tylko taka mała grupa ich popiera to widać ilu mieszkańców reprezentowali i dbali o ich interesy... Będąc na takim urzędzie i stanowisku istnieją pewne zależności i rodzaje odwzajemnienia i na pewno były wykorzystane...nie dostrzegam u nich honoru, ambicji, czy wstydu chociażby z tego,że niejeden sołtys dużej miejscowości cieszy się większym poparciem społecznym niż oni w tak dużym mieście ...
Odpowiedz
0
@ Mieszkaniec
dnia 23.10.2018, 09:04 · Zgłoś
Most na Gądki ma sens !
Odpowiedz
4
@ magdaM
dnia 23.10.2018, 09:36 · Zgłoś
Jasne,że ma sens...tylko skoro Rybka nie został
radnym,czy znajdzie się ktoś kto pociągnie to dalej?
Odpowiedz
9
@ kibic czardasz
dnia 23.10.2018, 11:05 · Zgłoś
Rybka lubi pływać.To takie staropolskie powiedzenie i wiele w tym racji.Z kim płynął i dlaczego "utonął",powinni wiedzieć wyborcy...
Odpowiedz
39
@ Miś
dnia 23.10.2018, 08:41 · Zgłoś
Pani Elwira nie dostała wystarczającwj liczby głosów aby zostać radną, więc to chyba głoś ludzi, aby nie była zastępcą burmistrza...
Odpowiedz
17
@ jan
dnia 23.10.2018, 08:40 · Zgłoś
Może czas wyciągnąć wnioski z małej ilości głosów dla p. burmistrz, negatywnych komentarzy... Przecież jest wiele merytorycznie przygotowanych osób u boku Pana Burmistrza...
Odpowiedz
-5
@ Wyborca
dnia 23.10.2018, 08:30 · Zgłoś
Vivat Burmistrz Ryszard Pabian, tak trzymać i iść tą drogą !!!
Odpowiedz
58
@ Prośba do burmistrza
dnia 23.10.2018, 07:46 · Zgłoś
Panie Burmistrzu, skoro Pani Elwira Musiałowicz-Czech nie uzyskała nawet mandatu radnej to nie uważa Pan, że wyborcy nie maja do niej żadnego zaufania i nie widzą efektów jej pracy? Nie sądzi Pan, że przez cztery lata Pani Musiałowicz-Czech udowodniła, że na stanowisko zastępcy burmistrza nie ma żadnych kwalifikacji, predyspozycji ani umiejętności? Nie uważa Pan, że zmiana na tym stanowisku na osobę, która może wnieść coś swoją pracą dla rozwoju Jasła byłaby stosowna. Same frazesy wygłaszane przez Panią Elwirę Musiałowicz-Czech to nie jest to, co powinno być opłacane z publicznych pieniędzy. Jeśli zależy Panu na rozwoju Jasła to niech Pan na to stanowisko zatrudni osobę, która będzie swoja efektywną pracą potwierdzać że otrzymywane przez nią wynagrodzenie, to nie jest forma "stypendium dla stażystki". Panie Burmistrzu, proszę głos mieszkańców Jasła usłyszeć, bo to oni dali Panu kredyt zaufania na kolejną kadencję.
Odpowiedz
45
@ Krzysztof z "5"
dnia 23.10.2018, 09:03 · Zgłoś
Bardzo dobra wypowiedź. Jeśli zostawi Pan na stanowisku Panią Musiałowicz-Czech to tylko utwierdzi mieszkańców Jasła ze zależało Panu tylko na stołku, a rozwój i poprawa warunków życia wyborców nie ma dla Pana znaczenia. Zmiana na tym stanowisku na osobę kompetentną, wyłonioną chociażby w drodze konkursu, to nadzieja na TAK DLA ZMIAN, w pełnym tego słowa znaczeniu. Pozostawienie na stanowisku Pani Elwiry Musiałowicz-Czech to będzie potwierdzenie, że nic się nie zmienia a tylko Pana "drużynie" udało się kolejny raz nabrać wyborców. Zobaczymy czy będzie Pana stać na zrobienie takich zmian, które faktycznie poprawią działanie Urzędu Miejskiego. Symbol "karierowiczostwa" w Jaśle powinien w pierwszej kolejności zostać zmieniony.
Odpowiedz
20
@ leku
dnia 23.10.2018, 09:15 · Zgłoś
Przestańcie jęczeć teraz. Pis był zły bo sie odwrócił od Pabiana jak takie dziwne ruchy zaczął robić jak zatrudniać niekompetentne osoby, typu Czech. Ona jest do niego przyspawana i glosując na niego oddaliście głos na nich w pakiecie razem
Odpowiedz
30
@ bn
dnia 23.10.2018, 12:46 · Zgłoś
Poprzednie wybory p.Elwira przekazuje głosy swoje na Pabiana i rozumiem że trzeba się odwdzięczyć -zostaje zastępcą burmistrza .Okazuje się że najbardziej niekompetentnym od czasu powstania samorządu jak wszyscy powtarzają "zniszczyła jasielską oświatę"...ALE TERAZ ???jakie uzasadnienie znajduje pan burmistrz do trwania przy tej pani ???Merytorycznie ŻADNYCH a może inne ma walory postrzegane tylko przez pana ???...proszę ją zatrudnić na sekretarkę w swojej firmie ...PIENIĄDZE PODATNIKÓW I ICH GŁOS...proszę traktować poważnie !!!
Odpowiedz
-15
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 23.10.2018, 13:08 · Zgłoś
Czy zniszczyła oświatę -popatrz na zeznania majątkowe nauczycieli jacy to oni biedni i ile zarabiają...
Odpowiedz
9
@ morda moja
dnia 23.10.2018, 13:30 · Zgłoś
No? Ile na przykład? Chrzanisz głupoty, a gdzie dowody?
Odpowiedz
-23
@ mądrala
dnia 23.10.2018, 14:34 · Zgłoś
Te wszystkie komentarze na tema P.Elwiry to zwykła zawiśc !! Może pozwólcie Burmistrzowi dobierać sobie współpracowników!! Siedzicie na tylku i klepiecie komentarze.
Zazdrość ? czy tylko głupota ?
Odpowiedz
10
@ bn
dnia 23.10.2018, 15:10 · Zgłoś
Oświata to szkoły inwestycje remonty ,to pomoce ,wyposazenie nauczyciele a także pracownicy obslugi zarabiający po 40 latach kilkanascie zł powyżej minimalnej płacy...a to o czym piszesz to OBCIĄŻENIE godzinami ponadwymiarowymi by nie płacić wyrównania z KN ...A NIE DLATEGO że dba się o oświatę...
Odpowiedz
9
@ Uytu
dnia 23.10.2018, 15:43 · Zgłoś
I jeszcz gotow posluchac I zrobi vin ce mikruta albo polaka juezuuuu chron nas boze
Odpowiedz
-1
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 23.10.2018, 18:17 · Zgłoś
@bn- co ty za bzdury wypisujesz o zarobkach nauczycieli po 40 latach pracy na poziomie "minimalnej" chyba Cię pogięło. Zerknij do oświadczeń majątkowych [miłościwie nam urzędujących]
https://um_jaslo.bip.gov.pl/oswiadczenia-majatkowe-zlozone-w-2018-r/119081_oswiadczenia-radnych-rmj.html
A co do tzw godzin ponadmiarowych to chyba nie są tak strasznie obciążeni skoro potrafią pracować na kilka etatów i jeszcze społecznie i to za jaka kasę ...
Odpowiedz
8
@ Czytac kazdy umie
dnia 23.10.2018, 18:25 · Zgłoś
Rozumiem że słabo kumasz ale czytać to cie nauczyli ???PRACOWNICY OBSŁUGI ...wężykiem. .jadą na najniższej płacy od lat
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 23.10.2018, 18:57 · Zgłoś
Na poziomie minimalnej nie, ale do średniej krajowej to nam bardzo daleko. I nie mówmy tu o zarobkach "średnio i brutto", ani o oświadczeniach majątkowych radnych po kilku kadencjach, bo tam dochody jakoś w postępie geometrycznym rosną, tylko o tych pracujących w szkołach.
Odpowiedz
-3
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 23.10.2018, 19:26 · Zgłoś
Chciałbyś "to" wiedzieć, ale z pojmowaniem ciężko ??? To, że Ci PRACOWNICY OBSŁUGI tyle zarabiają to czyja wina: - czy ludzi, że za mało płacą na tę oświatę, - a może kumoterstwu i dyrektorom, że tak dzielą pieniądze i doceniają swoich pracowników - jedni 18, drudzy 40 godz na tydzień, a płace ... podobnie w szpitalu i placówkach budżetowych.
to jeden aspekt - drugi to ekonomia w mieście w którym mieszka tylko ok. 5000 osób poniżej 18 roku życia utrzymywanie tylu coraz to bardziej wymagających placówek oświatowych stanie się niemożliwe. A do tego doprowadzają sami pracownicy oświaty zasiadający "na miejskich stołkach"
ludzie przestana płacić większe daniny na Was...
Odpowiedz
-3
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 23.10.2018, 19:31 · Zgłoś
Widzę że P. Sorka nie umie sobie podzielić deklarowanego dochodu przez 12 miesięcy...
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 23.10.2018, 19:40 · Zgłoś
Z czego to wnosisz, geniuszu? Ja zdawałam maturę z matematyki za pogardzanych, komunistycznych czasów i z liczeniem problemu nie mam. Można porównać dochody na początku kadencji i pod koniec, nikt nie broni. A w szkole dyrektor nie płaci obsłudze "po uważaniu", tylko zgodnie z kodeksem pracy. Co do danin, "ludzie" mają tyle do gadania, co Żyd na gestapo.
Odpowiedz
3
@ bn
dnia 23.10.2018, 20:10 · Zgłoś
Złota zasada jest taka że w temacie októrym masz blade pojęcie się nie wypowiadaj bo się ośmieszasz ..
1.Budżet każdej placówki konstruowany pod wytyczne i okrojoną kasę z UM
2.Dyrektorom placowek miejskich kichnąć swobodnie nie wolno a o dokonywaniu podwyżek co ja mówię "przesunięciu środków z paragrafu na inny to ZAKAZANE JEST!!!
3.Zwalniać może ale przyjąć do pracy tylko za zgodą organu o której czasem się słyszy ale nikt nie widział...zgody oczywiście...
a panią psor indywidualnie mogę poinformować jakie to kokosy zarabia sprzątaczka w szkole po 39 latach pracy (szkole miejskiej) ..56 zł więcej niż nowoprzyjęta i tylko z tego tytułu że ma 20 % stażu...trochę wstyd
Odpowiedz
-4
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 23.10.2018, 20:10 · Zgłoś
Tak orędowniczko miłościwie zarządzających miastem pracowników oświaty? Jaki to wyszedł P. Sorce z obliczeń miej od średniej krajowej, czy więcej... Tak co do różnych zgodności: to pewnie nauczyciel zgodnie z obrazem anatomicznym ma dwa żołądki, więc jemu się należy, a fizyczny pracownik szkoły 1 -a człowiek im kierujący: po studiach i na stanowisku wie jak go docenić, jakoś sobie poradzi i przeżyje.
Odpowiedz
2
@ do madrali
dnia 23.10.2018, 20:17 · Zgłoś
Chłopie jaka zawiść ...gdyby tak stać się powodem do drwin i pomimo rudości taaaką blondi ..to lepiej się pochlastać...
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 25.10.2018, 08:35 · Zgłoś
Bredzisz waść, podobnie jak pod koniec wypowiedzi pan bn. Obydwaj wyznajecie komunistyczną zasadę, wszystkim po równo? W porządku, to ja zastąpię pracownika obsługi na miotle i szmacie, a on mnie przy tablicy. Na miesiąc. A potem porównamy efekty, ok?
Odpowiedz
14
@ YOZEF
dnia 23.10.2018, 02:56 · Zgłoś
panie burmistrzu co jest potrzebne dla jasla
1 zbiornik w katach [nic sie nie dzieje]
2 droga krajowa 73 jaslo pilzno [podobnieobietnice a to droga smierci]
3 zjazd z autostrady pilzna [szok ze poslowie z jasla o tym zapomniwli ]
4 zlobek w jasle
5 zaklad pracy minimum 5 tys np repolonizacja gamratu ]

wiem ze burmistrz ma inne kompetrncje ale trzeba chodzic drapac gdzie sie da gonic ludzi w tym temacie ,panie burmistrzu prezydent ferenc w rzeszowie mozna go spotkac wszedzie na budowie mostu rowniez bo on zyje rzeszowem i nie politykuje , obwodnica poludniowaaz sie prosi ,,,zas czarni jaslo niedlugo beda grali z orzel biezdziedza kiedys byl pan spotrtowcem i co ,
zycze pnu sukcesu ,,w tamtej kdencji nie zrobil pan za wiele ,,,hulanoga elektryczna byla hitem ,,,moze wiec teraz poczyta pan moje wypociny ,piszace z serca bo kocham to miasto ,
Odpowiedz
-18
@ jasielski patriota
dnia 23.10.2018, 01:26 · Zgłoś
BRAWO

PANIE bURMISTRZU

DORADCĄ I MĘDRCOM którzy doradzają już dziękujemy

poradzimy sobie,

rządzenie jest proste jak się jest inteligentnym

i życiowo nastawionym człowiekiek

innym zazdrość,,,no cóż to jest demokracja

jedni mają lepiej ===inni muszą mieć gprzej

taki świat,

jedni piją SZAMPANA a inni wode gazowaną

my pijemy szampana i ...
ZWYCIĘSTWO

DOBRA PRACA I KASA TO JEST TO

FORTUNA KOŁEM SIĘ TOCZY

GRATULACJE JESZCZE RAZ panie burmistrzu
Odpowiedz
12
@ Jan
dnia 23.10.2018, 00:15 · Zgłoś
Będą pielgrzymki pod pomnikami hehe...
Odpowiedz
17
@ Jaślanin
dnia 22.10.2018, 23:38 · Zgłoś
A co będzie z zastępcą burmistrza Panią Musiałowicz ?
Odpowiedz
13
@ ggg
dnia 22.10.2018, 23:56 · Zgłoś
A przeczytałeś rozmowę? Zostaje wiceburmistrzem.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 25.10.2018, 08:36 · Zgłoś
Pani Elwiro, proszę uważniej dobierać akolitów, bo świadczą o pani :-D
Odpowiedz
9
@ Katarzyna
dnia 22.10.2018, 23:25 · Zgłoś
Drodzy,
Człowiek opanowany, merytoryczny, ludzki. Dajcie szansę, krzykaczy mamy dośc.
Odpowiedz
31
@ Cóż z tego?
dnia 23.10.2018, 00:02 · Zgłoś
Tylko cóż z tego opanowania, nawiasem mówiąc pozornego? Niestety na podstawie moich doświadczeń oceniam Pana Burmistrza jako człowieka niezwykle butnego, ale to nie temat tego wywodu.
Merytoryki nigdzie nie dostrzegam, jedynie ogólniki. Tutaj nie potrzeba kogoś ludzkiego, tylko człowieka z wizją. Coraz więcej młodych wyjeżdża, coraz więcej przedsiębiorców kończy swoją działalność, coraz więcej lokali stoi pustych. Czy o to chodzi? Nawiasem mówiąc tegoroczne głosowanie było wyborem między dżumą , a cholerą. Niedobrze się dzieje, a nadziei na poprawę nie ma, niestety.
Odpowiedz
2
@ Maniek
dnia 25.10.2018, 23:08 · Zgłoś
Butny,zarozumiały...
Odpowiedz
13
@ xxxtentacione
dnia 22.10.2018, 23:25 · Zgłoś
no to teraz urzad miasta wzbogaci sie o kolejne hulajnogi elektryczne a "mieszkancy" beda mogli korzystac z nowych placów zabaw dla kotów i psów a kapliczki zostana postawione przy kazdym przystanku esssa
dziekuje i nie pozdrawiam
Odpowiedz
59
@ Max Szyderko
dnia 22.10.2018, 23:21 · Zgłoś
"Elwira Musiałowicz-Czech nadal jest zastępcą burmistrza" i to jest największy dramat tych wyborów...
Odpowiedz
23
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 22.10.2018, 23:36 · Zgłoś
Niektórzy " przechodzą bokiem", wcale nie potrzebują poparcia społecznego, gdyż zaistnieją z nadania, będą zarządzać powierzoną im "trzódką" według własnego uznania...
Odpowiedz
5
@ Taa
dnia 24.10.2018, 20:28 · Zgłoś
Zasypywać ją różnymi sprawami, niech coś robi albo ustąpi. Dno. Jakby rumiany nie zbratał się z PiS-em miałby mój głos, a tak to znowu ta ruda? Porażka. Pabian powinien ją wywalić.
Odpowiedz
8
@ MAGDA
dnia 22.10.2018, 23:00 · Zgłoś
Co tu dużo gadać...Kultura byłego 3 krotnego Kazimierza Wielkiego co nazwisko hetmana nosi pozostawiała,jak zawsze,wiele do życzenia.Prywata się skończyła.Przez to dziwię się,że ma jeszcze jakąś fuchę w "Dorzeczu Wisłoki",co to nic nie robi ,nawet w kwestii obrony miasta przed powodzią.Albo sadzi trawę albo ględzi...Z dwojga złego ponowna reelakcja jest lepsza.Ale lepiej nie będzie...To miasto się cofa i umiera stojąc.
Odpowiedz
7
@ kibic czardasz
dnia 23.10.2018, 10:57 · Zgłoś
A propos "dorzecza wisłoki".Zobaczcie jak wyglądają koryta Jasiołki i Ropy między wałami.Tam rosną potężne krzewy i drzewa niczym na sawannie.Przez to pojemność tych polderów zmniejszona jest ok.50%.Wszyscy czekają na kolejną powódź,może na wiosnę i wtedy zaczną się poszukiwania winowajców.Zaraz powiecie,to nie nasze kompetencje tylko Wojewódzki Zarząd...,może "wody polskie"?Upomnieć się o własciwe działanie,właściwego organu może każda z tych "wodnych instytucji.Biorą za to olbrzymie pieniądze.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 23.10.2018, 18:58 · Zgłoś
Pani Magdo, a któryż to hetman nazywał się Czernecki? Bo mnie w komunistycznej szkole uczyli o Czarnieckim.
Odpowiedz
0
@ Maniek
dnia 25.10.2018, 23:06 · Zgłoś
Dowiedz się po co i jakie jest zadanie Zw.Gm.Dorz.Wisłoki
a później wypisuj bzdury.
Odpowiedz
19
@ ixi
dnia 22.10.2018, 22:51 · Zgłoś
Dużo gadania, mało efektów, zero konkretów...
Odpowiedz
9
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 22.10.2018, 22:54 · Zgłoś
Cały obraz "naszych włodarzy"...
Odpowiedz
24
@ Elvis
dnia 22.10.2018, 22:48 · Zgłoś
Trzeba mieć plany i założenia, słusznie. Tylko problem polega na tym, że Pan Burmistrz operuje jedynie sloganami. Ewentualne lokowanie inwestycji to wręcz hit, dumne hasła nic nie znaczące. Zero konkretów. Szykuje się kolejna kadencja ocieplania budynków miasta zwanego po nowoczesnemu termomodernizacją. Miasto ma ogromny potencjal, który prawdopodobnie znowu zostanie zmarnowany. Szkoda.
Odpowiedz
4
@ Fan
dnia 22.10.2018, 22:32 · Zgłoś
Ktoś kłamie bo w wypowiedzi dla TVN pan Pikul mówił że zwolnił go obecny Burmistrz. To jak to jest naprawdę? Pan Pabian czy Pan Pikul mija się z prawdą,?
Odpowiedz
-5
@ kai
dnia 23.10.2018, 07:14 · Zgłoś
Może jasnowidz Jackowski ci powie?
Odpowiedz
10
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 22.10.2018, 22:29 · Zgłoś
Zapomniała, lub nie mogła zadać jednego pytania czy "elekt" będzie reprezentował tylko tych co na niego głosowali, bo sam "wybrany" też o tym nie zapewniał, ani nie zapewnia. Chyba jest też mocno zadufany w sobie - dziękuje tylko tym którzy mu zaufali, pozostali mogą liczyć tylko na "audiencję", jak będzie dostępny - o konsultacjach z mieszkańcami i zapytaniu ich o zdanie, też nie było mowy, chyba że sami zaczną naciskać, [pytać]...
Odpowiedz
22
@ sasza
dnia 22.10.2018, 22:15 · Zgłoś
To Pikul w końcu jest na emeryturze czy pracuje?
Odpowiedz
24
@ Centrolewicka
dnia 22.10.2018, 22:24 · Zgłoś
A kiedy ostatnio pracował?
Odpowiedz
21
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 22.10.2018, 23:26 · Zgłoś
W tym mieście to chyba jest najwięcej pracujących emerytów - widać to chociażby po kandydatach wyborczych i na co wskazują ich oświadczenia majątkowe...
Odpowiedz
23
@ sasza
dnia 22.10.2018, 23:42 · Zgłoś
Pabian w wywiadzie mówi, że Pikul jest zatrudniony do końca stycznia, a w tvn mówili przy okazji sprawy z Piotrowiczem, że Pikul jest już emerytem to w końcu jak to jest? Pracuje czy jest na emeryturze?
Odpowiedz
-5
@ kai
dnia 23.10.2018, 06:55 · Zgłoś
Nie macie innych zmartwień? Ma dobry zawód i pracę zawsze znajdzie, nawet na emeryturze.
Odpowiedz
9
@ 999
dnia 22.10.2018, 22:13 · Zgłoś
Jaslanie jak teraz bedziecie chcieli oglądnoć rozwój miasta to przyjedziecie do Krosna a Jasło zostanie takim skansenem jak do tej pory przykre ale prawdziwe
Odpowiedz
6
@ sasza
dnia 22.10.2018, 22:16 · Zgłoś
A co takiego jest w tym Krośnie co świadczy o rozwoju miasta? Kilka galerii handlowych?
Odpowiedz
9
@ ixi
dnia 22.10.2018, 22:49 · Zgłoś
W Krośnie najbardziej rośnie przestępczość.. Lol
Odpowiedz
26
@ do Max Szyderko
dnia 22.10.2018, 22:08 · Zgłoś
Coś ci się pomyliło. Chyba z powiatem. Wymień choć
jeden pomnik wybudowany przez Miasto Jasło za kadencji
burmistrza Pabiana.
Odpowiedz
4
@ Benio
dnia 25.10.2018, 12:52 · Zgłoś
Rewitalizacja za 160 tys. "Groty" na Ulaszowicach. Oddanie ziemi pod Rio de Jaseilo.
Odpowiedz
28
@ Różnice i podobieństwa
dnia 22.10.2018, 22:06 · Zgłoś
Zdecydowanie różni się na plus od rywala, dla którego przemożna potrzeba władzy dla władzy- to był jego program, wsparty przez panującą partię. To, że jego rywal nie nadaje się na kierownicze stanowiska, on sam udowodnił przez parę kadencji męcząc przez wiele lat siebie i współpracowników, którzy zachowali to we wdzięcznej pamięci, przełożonej na wynik głosowania.
Z psychologicznego punktu widzenia, u osób tego typu może to być wynikiem niskiej samooceny. Osoby takie potrzebują aby im kadzono. Im większe grono to robi, tym bardziej rosną we własnych oczach.
Tyle o różnicach, a podobieństwa?
Obie osoby w taki sam sposób nie są zdolne popchnąć to miasto do przodu. Mogą mniej lub bardziej sprawnie zarządzać stanem istniejącym ale będzie to stójka lub dreptanie w miejscu. Tak samo nie potrafią dobrać sobie współpracowników i pomimo najlepszych chęci sami niczego nie zdziałają. Potrzebny jest przywódca, lider, który pociągnie ludzi za sobą a nie (z całym szacunkiem) sprawny administrator.
Bardzo chciałbym się mylić...Ducha nie gaście.
Odpowiedz
97
@ Darek
dnia 22.10.2018, 22:01 · Zgłoś
A co panie pabian z obietnicami sprzed 4 lat? Gdzie jest most na Gądki? Gdzie KG2 ? Gdzie nowe firmy? Gdzie ten rozwój miasta? Gdzie fundusze z unii czy ministerstwa? Gdzie przemysł? Gdzie Sport? Gdzie Edukacja? Kolejne 5 lat niewykorzystanych szans. Wystarczy pojechać do Strzyżowa,Sanoka,Krosna, te miasta to jeden plac budowy a w Jaśle? A w Jaśle mamy zwalanie winy to na jednych to na drugich i brak perspektyw oprócz budowy pomników .
Odpowiedz
24
@ Rolnik
dnia 22.10.2018, 22:19 · Zgłoś
Mieszkańcy stali naprzeciw temu mostowi na gądkach, bo spowoduje on "większy ruch". Jedyne co moim zdaniem to do końca wrześcnia miały być zaczęte prace dot drogi do różnych firm na terenie Gamratu. Ta droga to tragedia, do roboty jadąc, trzeba uważać zeby nie urwać co w aucie
Odpowiedz
27
@ jaga
dnia 22.10.2018, 22:20 · Zgłoś
zgadzam się! Wszędzie coś się dzieje, wychodzą na przeciw do mieszkańców a tu? Nic.. zero pomysłu i jakiegokolwiek działania...
Odpowiedz
21
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 22.10.2018, 22:44 · Zgłoś
Tu ściąga się tylko takich inwestorów i "pracodawców", u których "robol" zarabia 5zł za godzinę, a jak będzie dyspozycyjny, popracuje nadliczbówki, noce i w święta to dorobi sobie do najniższej krajowej...
Odpowiedz
21
@ rt
dnia 23.10.2018, 08:42 · Zgłoś
KG2 !!! ??? (rondo solidarności - obwodnica , ul. Piłsudskiego)
Panie Burmistrzu przecież obiecywał Pan, że inwestycja będzie zrealizowana do końca 2018!!!
Czy może Pan powiedzieć, o co chodzi??
Odpowiedz
6
@ sdfg
dnia 23.10.2018, 08:58 · Zgłoś
No i umowa o realizację KG2 już dawno została podpisana. Teraz jest opracowywana dokumentacja, a już niedługo ma zostać wydana decyzja ZRiD. Ale jak wiadomo biurokracja w naszym kraju jest szczególnie rozbudowana dlatego tak wszystko schodzi i się przesuwa w czasie. Nie mówiąc o tamtejszych mieszkańcach, z którym nie jest łatwo.
Odpowiedz
10
@ do sdfg
dnia 23.10.2018, 10:26 · Zgłoś
"Ale jak wiadomo biurokracja w naszym kraju jest szczególnie rozbudowana dlatego tak wszystko schodzi i się przesuwa w czasie" - to trzeba panie urzędniku zwyczajnie interweniować do skutku... do bólu aby przyśpieszyć.

"Nie mówiąc o tamtejszych mieszkańcach, z którym nie jest łatwo" - a dlaczego ma być łatwo? Jak dostaną dobrą cenę za swoją własność to wówczas będzie łatwo. Po to Was wybieramy aby sprawnie załatwiać pilne potrzeby miasta. W Krośnie potrafią.
Odpowiedz
3
@ luki
dnia 23.10.2018, 16:29 · Zgłoś
koniec roku juz blisko a drogi nie widac
Odpowiedz
79
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 22.10.2018, 22:01 · Zgłoś
Może Andrzejek Czernecki wreszcie się nauczy, że znikanie na kilka lat a potem pojawianie się kilka tygodni przed wyborami i opowiadanie o swoich planach rozwoju miasta jest komiczne.
Odpowiedz
26
@ ducalmajajaslo
dnia 22.10.2018, 22:06 · Zgłoś
w punkt!!!
Odpowiedz
27
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 22.10.2018, 22:33 · Zgłoś
Wyląduje znowu na 4 łapach w "Wisłoce"...
Odpowiedz
14
@ kai
dnia 23.10.2018, 07:06 · Zgłoś
Ciekawe w jakich barwach wystąpi następnym razem? Obstawiam partię Korwina albo Zandberga bo go jeszcze tam nie było.
Odpowiedz
25
@ bezradny
dnia 22.10.2018, 21:58 · Zgłoś
Panie Burmistrzu serdecznie Panu gratuluję Szczęść Boże.
Odpowiedz
0
@ Bezradna
dnia 24.10.2018, 12:23 · Zgłoś
Bóg nie obrażaj bo niektóym rozum zabrał
Odpowiedz
31
@ Max Szyderko
dnia 22.10.2018, 21:50 · Zgłoś
Taaaaaa, sezon na pomniki uważam za otwarty...
Odpowiedz
153
@ Panie Burmistrzu
dnia 22.10.2018, 22:48 · Zgłoś
Panie Burmistrzu. Musi Pan zrozumieć ze my nie chcemy pomników... my chcemy zakłady pracy, drogi , chcemy by jasło za kilka lat zaczęło doganiac krosno. Do krosna jeżdżą Ukraińcy, Słowacy na zakupy, na imprezy kulturalne . I nawet nie chodzi o samo krosno. Tam działa cały powiat. W Jaśle brakuje wszystkiego. Tylko nie pomników
Odpowiedz
54
@ Seiko
dnia 22.10.2018, 22:51 · Zgłoś
Od teraz pomniki mogą sobie budować tylko na Nowogrodzkiej w ogródku prezesa.
Precz z nowymi pomnikami.
Odpowiedz
-45
@ fan
dnia 23.10.2018, 06:54 · Zgłoś
Jak tfusek i jego ferajna bronili komunistycznych pomników to ok?.
Jest wola mieszkanców to pomnik powstanie a takie ujadacze jak ty którzy po za pustymi hasłami nic nie maja do powiedzenia ujadaja jak przysłowiowe kundle.
Odpowiedz
26
@ kai
dnia 23.10.2018, 07:03 · Zgłoś
"Jest wola mieszkańców"? Właśnie zobaczyliśmy jak mieszkańcy chcą waszych pomników, szczególnie w W-wie, buhahahahaha!!! A tfu!!!
Odpowiedz
33
@ Tic-Tac
dnia 23.10.2018, 07:16 · Zgłoś
P.burmistrzu do bólu jest Pan szczery ,jeśli chodzi o niuzasadnione rozdawnictwo pieniedzy ,nie swoich ale publicznych.
-przekazano w kilku transzach ok.1mln.zl.do powiatu zamiast zadbać o zapomnianą infrastrukturę komunalną
-nie ładnie ze strony P.Pikula,że za pół roku nieobecności w pracy bierze i do końca roku będzie brał publiczne pieniądze. Ten Pan jeśli w tym czasie robił sobie kampanie wyborczą, to honorowo powinien złożyć wypowiedzenie ,a nie blokować etatu i wyciągać łapę po nienalezne pieniądze.
Jeśli taki program będzie Pan kontynuował, to honorowo dla Pana będzie pójść w ślady P.Pikula i odejść
Odpowiedz
-24
@ fan
dnia 23.10.2018, 07:38 · Zgłoś
W Warszawie na kandydata PełO głosowali,PO,N,PSL,SLD i urzędnicy którzy bardziej pilnuja swojej d...y na stołku nizeli patrzą na dobro ogólne,tak samo było w Łodzi 4paartie przeciw PiS?? i to ma byc ten wasz suckces?? ho ho hi hi z leminga sobie drwi.Fakt wygraliście ale widac jak się z komuchami trzymacie? i z układami
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 23.10.2018, 09:25 · Zgłoś
Biedny fan... świat mu się zawalił...
Odpowiedz
1
@ czarny
dnia 23.10.2018, 09:30 · Zgłoś
W najbliższym czasie będą w Jaśle budowane dwie drogi we współpracy z zarządem województwa . Jedna to łącznik od ronda Solidarności do ul. Piłsudskiego , a druga od ronda na ul. Floriańskiej do ul. Granicznej .
Odpowiedz
11
@ Poczekamy
dnia 23.10.2018, 11:35 · Zgłoś
Poczekamy - zobaczymy . Fajnie by było gdyby drogi zaczęły być budowane w najbliższym czasie. a nie rok przed kolejnymi wyborami.
Odpowiedz
12
@ Jozin z Bazin
dnia 23.10.2018, 12:01 · Zgłoś
Rodzina pytała co Ty im zrobiłeś? Lepsze jest pytanie co on takiego zrobił dla Jasła. Przecież on nic nie zrobił... Na infrastrukturę itd są plany przetargi itd które nie on zaczął a po prostu pod koniec kadencji cudem ukończono kilka inwestycji i tyle. A w to miejsce zablokowane kilkadziesiąt innych. Kto przejrzał na oczy? Chyba osoby słuchające plotek... Gdyby był dobrym burmistrzem to nie miałby problemów ze swoją macierzysta partia.
Odpowiedz
6
@ 1971
dnia 23.10.2018, 12:44 · Zgłoś
A ta droga od ronda Solidarności to tak potrzebna jak torn w d...e
Odpowiedz
-2
@ Jaślak
dnia 24.10.2018, 00:03 · Zgłoś
Pommiki TEŻ są ważne i pogrzebu ZIOMALE. Moi
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657