Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Czarni ponownie w kropce

136

A miało być tak pięknie. Ciemne chmury wciąż wiszą nad klubem Czarnych Jasło. Czy znajdzie się ktoś, kto poda im pomocną dłoń?

W klubie „Czarnych” wciąż niepewna sytuacja i mowa o trudnej sytuacji finansowej. W Urzędzie Miasta w Jaśle odbyło się spotkanie z sekretarzem gminy Jasło, radnymi RMJ oraz przedstawicielami parlamentarzystów. Czy było ono owocne i przyniesie jakieś korzyści klubowi? Trudno powiedzieć, bo zabrakło deklaracji czy konkretnych propozycji wypływających ze strony uczestników spotkania.

„Czarni Jasło” podali niedawno do publicznej informacji, że dokończą rundę wiosenną powracając na boiska. 80 tysięcy potrzebują do zakończenia sezonu, a około 100 tysięcy do końca roku. 40 tysięcy złotych klub otrzyma od urzędu miasta w ramach promocji miasta. - „Czarni Jasło” to jeden z najstarszych klubów w Polsce, to marka rozpoznawalna nie tylko w kraju, ale także w całej Europie – podkreśla p.o. prezesa klubu Piotr Kowalski.

Trudno było dyskutować z parlamentarzystami posłem Bogdanem Rzońcą, posłanką Małgorzatą Marcinkiewicz i senator Alicją Zając, których nie było a w zastępstwie przybyli ich przedstawiciele. Mimo to, wyrazili oni swoją opinię na temat wczorajszego spotkania.

- Spotkanie w sprawie sytuacji drużyny Czarnych Jasło w moim odczuciu było całkowicie nieefektywne. Żadna z zainteresowanych stron takich koncepcji nie ma, bowiem wszystko rozbija się o finanse. Zarząd nie wyczaruje królika z kapelusza, a włodarze miasta twardo obstają przy swoim. Co należy zrobić? Po pierwsze, odtworzyć spotkanie z przedsiębiorcami, które miało miejsce przed startem rozgrywek. Po drugie, zastanowić się nad powrotem funkcjonowania drużyn młodzieżowych pod skrzydłami MOSIR-u. Po trzecie, skończyć z bezsensownym transferowanie pieniędzy, które uwidacznia się w kwestii wynajmowania obiektów sportowych przez drużynę Czarnych i po czwarte przedstawić strategię funkcjonowania klubu w najbliższej przyszłości, zarówno ze strony zarządu jak i miasta – uważa Adrian Biernacki, biuro senatorskie Alicji Zając. - Ze spotkanie wyszedłem zdegustowany, nie zabierając głosu, bo oczekiwałem dyskusji nad konkretami, a nie wspomnień o słowackich piłkarzach czy heroicznych osiągnięciach Pana Radnego Przetacznika i Czeluśniaka na rzecz klubu dekadę temu. Czarni obecnie funkcjonują na bazie wielu deklaracji z różnych stron, za którymi nie idą właściwe działania – dodaje.

Mateusz Lechwar, dyrektor biura posła Bogdana Rzońcy podczas spotkania podał pomysł, by każda osoba, dla której klub „Czarnych” jest ważny a pełni funkcję publiczną, przekazywała chociażby 100 zł miesięcznie, tak jak to robi poseł Rzońca od 2010 r. Nie było jednak poseł Małgorzaty Marcinkiewicz ani jej przedstawiciela.

 - Trzeba zrobić wszystko, by piłka nożna znalazła sponsorów komercyjnych. Czarni Jasło to marka rozpoznawalna – mówi Andrzej Czernecki, burmistrz miasta.

Wielu zawodników grających w klubie jest spoza miasta Jasła. Stąd na spotkaniu wziął udział sekretarz gminy Jasło. Jednak nikt nie wystąpił z jednoznacznym stanowiskiem „tak, damy, pomożemy”. Decyzja w tej sprawie zostanie podjęta w konsultacji i podczas wewnętrznych rozmów urzędników gminy Jasło. - Musimy temat przedyskutować i zająć stanowisko czy mamy pieniądze czy nie. Opinia w tej sprawie będzie sporządzona pod koniec czerwca – poinformował Stanisław Pankiewicz, wójt gminy Jasło.

Klub Czarnych oczekiwał wsparcia ze strony parlamentarzystów nie tylko finansowego, ale także w pozyskiwaniu sponsorów. - Stulatkom należy się dodatek pielęgnacyjny. Receptę mamy, ale trudniej jest leki wykupić – dodaje w przenośni Piotr Kowalski. Wicestarosta Franciszek Miśkowicz podkreślił, że Starostwo Powiatowe w Jaśle na chwilę obecną nie ma możliwości finansowych na wsparcie klubu.

Urząd Miasta w Jaśle będzie nadal wspierał klub „Czarnych” utrzymując wszystkie drużyny młodzieżowe oraz obiekty sportowe. Wstępnie zadeklarowano również przejęcie kosztów utrzymania trenerów młodzieżówki. Jak będzie? Zobaczymy.

O klubie Czarnych Jasło więcej:

<Czarni wracają do rozgrywek>

Ilona Czarnecka

ilona.czarnecka@jaslo4u.pl

Reklama

Komentarze: 136

Dodaj komentarz Widok:
1
@ ouuujee
dnia 26.06.2013, 12:19 · Zgłoś
Hasło klubu : W Czarni[...]
Odpowiedz
3
@ Bączal
dnia 15.06.2013, 07:56 · Zgłoś
uks siłą jest! jks [...] jest!
Odpowiedz
-3
@ jaslo
dnia 14.06.2013, 17:18 · Zgłoś
Nigdy nie zginie jks nigdy nie zginie
Odpowiedz
-3
@ jaslo
dnia 14.06.2013, 17:16 · Zgłoś
Wy zamiast pomagac klubowi to wy jeszcze go [...] katujecie
Odpowiedz
6
@ cuda na kiju
dnia 13.06.2013, 16:48 · Zgłoś
Wszyscy nawiedzeni nawiązują do 100 letnich tradycji. A wiesz co KIJEK? Tu właśnie tkwi sedno sprawy. 20 lat temu zarząd czarnych doprowadził obiekt do ruiny i zadłużenia, i mając na uwadze tradycje, gdyby nie mosir, obecne zarządy zgodnie z tradycją doprowadzili by do kolejnej dewastacji. Rozliczenie kosztów funkcjonowania obiektów jednostek podległych Miastu nie jest tajemnicą ,jak w przypadku czarnych, więc idź sobie do MOSiR, poproś o wyliczenie kosztów utrzymania i się zdziwisz, , że 170.000 zł to bardzo oszczędne gospodarowanie. Powinieneś PATYKU wiedzieć, że zgodnie z kodeksem pracy do obsługi obiektu stadionu potrzeba 2,4 etatu, do prawidłowego funkcjonowania potrzeba ponosić koszty ogrzewania, ciepłej wody, energii elektrycznej. Do tego dochodzi utrzymanie bieżące płyty stadionu, ponoszenie bieżących kosztów napraw i remontów. Chyba nie myślisz DRĄGU, że klatkę dla kiboli postawił ktoś za darmo, że jakiś sponsor zafudował po 100 latach [...] i TOI TOI, że nagłośnienie przyszło samo na stadion, krzesełka same się ułożyły itd. Prawdziwy z ciebie KIJEK bambusowy. [...] na drzewo prostować [...].
Odpowiedz
7
@ ferdek
dnia 13.06.2013, 07:38 · Zgłoś
gdyby nie mosir, to po czarnych tylko wspomnienie by zostało. Włodarze czarnych już mieli stadion. mosir zastał przy przejęciu ruinę. tysiące złotych zaległości za gaz, energie elektryczną, telefon, a do tego odcięty gaz, telefon, prąd i jedynie determinacja Przetacznika i ówczesnego zarządu miasta doprowadziła stadion do stanu normalności. Już nie wysilajcie się [...], i nie opluwajcie normalnych ludzi. Tylko d[...] i uważają, że krzywda dzieje się czarnym, gdy utrzymanie stadionu kosztuje ponad 170.000 zł, a czarni płacą mosirowi przysłowiową złotówkę tj. 20.000 zł, a sami działacze palcem nie kiwną, żeby chociaż siatki założyć, bo i po co, skoro mają pracowników (jeleni) z mosiru. lolek?! Dlaczego z ciebie taki [...]?
Odpowiedz
-3
@ KIJEK
dnia 13.06.2013, 10:10 · Zgłoś
Prawdziwy Kiepski z ciebie.Piszesz o sytuacji z 94 lub 95 toku.Mamy juz prawie 20 lat pózniej?halo pora sie obudzic.Utrzymanie stadionu to 170 tyś?chyba jaja sobie robisz,skoro utrzymanie stadionu w Rafineri kosztuje40 tys.rocznie to jak to mozliwe ze na śniadeckich jest 4 razy droższe?Kogo ty chcesz w konia zrobic?Czarni płaca MOSiRowi ponad 20 tysiecy rocznie za wynajecie na treningi i mecze a Mosir w inne dni moze normalnie zarabiac wynajmujac stadion na imprezy kulturalne.Dlaczego tego nie robi?Jacy działacze maja siatki wieszac?Czy ty wiesz w ogóle co piszesz?po to płaci sie pracownikom żeby w ramach swojej PRACY to robili,no chyba ze oczekujesz ze pracownicy będa sobie lezec a za nich ktos bedzie pracował za [...].Mysl człowieku,mysl nim cos napiszesz.
Odpowiedz
8
@ michalitka
dnia 12.06.2013, 22:03 · Zgłoś
Fałsz i obłuda senatorów i posłów z Jasła osiągnęła apogeum. W trosce o istnienie klubu z tradycjami ponad 100 letnimi napisali jakieś bzdety do burmistrza, wystąpili publicznie, że to burmistrz jest winny nieudolności zarządu klubu, i żeby robił cuda dla ratowania 103 letniego staruszka, a gdy zostali zaproszeni na spotkanie w gronie lokalnych przedstawicieli władzy uchwałodawczej, ludzi związanych ze sportem jasielskim, pochowali się w norach jak szare myszki (szczurki). A teraz przechodzimy do realu. Co zrobi senator Zając, poseł Rzońca, poseł Marcinkiewicz, europoseł Poręba i inni "ważni" aby czarnym żyło się lepiej i dostatniej ( nie mylić z tymi w midi sukienkach).
Odpowiedz
7
@ ....
dnia 12.06.2013, 21:36 · Zgłoś
Co prawda to prawda . Chca byc w 3 lidze? Ale z czym do ludzi. Nie maja sponsora wcale sie nie dziwie skoro kazdy mecz przegrany. Bylem na 2 meczach poczym stwierdzilem ze nie warto gdyz place te 6 zl a zadnej rozrywki nie ma procz kapitalnego dopingu na mlynie . Zal mi tylko kibicow ktorzy tak wspaniale dopinguja a te [...] nic nie strzela. ostatnio mecz 0;5 w [...] to a byc klub??

Niech zaczna grac to i sponsorzy sie znajda . Bo po co wydawac na kogos hajs skoro nie ma zyskow?
Odpowiedz
7
@ [...]
dnia 12.06.2013, 20:15 · Zgłoś
Nareszcie przestaną przynosić miastu wstyd.
Już nigdy ani grosza na tych [...]ów !!!
Odpowiedz
5
@ bolek
dnia 12.06.2013, 20:06 · Zgłoś
I to by było odlotowo.Wreszcie w Jaśle sport rozwijał by się prawidłowo. Nie było by krowy dojacej miasto, i robiącej długi naokoło. Szkoda gadać. Z takimi działaczami precz z Jasla!
Odpowiedz
-3
@ ATRU
dnia 13.06.2013, 10:16 · Zgłoś
No tak zapewne tak bardzo było by kwitnacą jak teraz jest z siatkówka.Po prostu marzenie,czasami sam nie wiem co wybrać.Czy pójsc czy na męzczyzn walczacych w najwyzszej polskiej lidze dzieki operatywnosci i prawidłowemu rozwojowi MOSiRu czy na hokeja na ,,slizgawce,,.No jest jeszcze mozliwosc na małej,smierdzacej salce pokopac sie piłka po czole,lub poprzewracać na starej zagrzybiałej SALI DO SPORTÓW WALKI hahaha.Tak na Mosirze sport rozwija sie prawidłowo i jest skad wzór czerpać.
Odpowiedz
-3
@ lolek
dnia 12.06.2013, 18:22 · Zgłoś
gdyby obecni włodarze mosir u zarzadzali Czarnymi ...dzis nie było by juz sladu po klubie...
Odpowiedz
9
@ aaa
dnia 12.06.2013, 15:09 · Zgłoś
Czegóż tu się spodziewać po p.Adrianie ? Aż dziw bierze,że Pani Senator wysyła kogoś takiego na bądź co bądź ważne spotkanie . Żenada!
Odpowiedz
8
@ Max Szyderko
dnia 12.06.2013, 17:29 · Zgłoś
pokazała dobitnie gdzie ma tą sprawę...
Odpowiedz
-5
@ do aaa
dnia 12.06.2013, 17:31 · Zgłoś
Bredzisz...
Odpowiedz
4
@ aaa
dnia 12.06.2013, 14:34 · Zgłoś
No nie żartujcie! Wójt nie ma pieniędzy na szkoły w gminie a ma czelność zastanawiać się nad wydaniem funduszy na Czarnych?? Kpiny!!!
Odpowiedz
5
@ ...
dnia 12.06.2013, 14:29 · Zgłoś
Najlepiej niech całkowicie zlikwiduja klub, z taka gra to sie nie nadaja nawet do klasy c. A jak chca grac to niech znajda sponsorow a nie żebraja kase od UM
Odpowiedz
4
@ jhgjhg
dnia 12.06.2013, 11:42 · Zgłoś
Oddać młodzikiów i trampkarzy do SZÓSTKI Jasło. Czarni niech prowadzą juniorów i seniorów.
Odpowiedz
10
@ ksiegowa
dnia 12.06.2013, 11:28 · Zgłoś
System motywacyjny

1/ zawodnik chcący grać w III lidze wpłaca wpisowe 10.000 zł
2/za wygrany mecz otrzymuje zwrot 1.000 zł
3/za remis 500 zł
4/za przegrany mecz dopłaca 1.000zł
Taki system finansowania byłby jak najbardziej przejrzysty.
Odpowiedz
-2
@ kaz
dnia 12.06.2013, 15:46 · Zgłoś
hahaha ty jestes z księzyca chyba,idac tym tokiem rozumowania to zawodnicy nigdy nie chcieliby wejsc do 3 ligii bo musieli by dopłacac,wiec lepiej grac było by im w 4 lidze i caly czas zarabiac a na koniec odpuscic 4 mecze i nie wejsc.
Odpowiedz
-11
@ mark
dnia 12.06.2013, 10:34 · Zgłoś
Śmieszy mnie to ujadanie burków na Adriana Biernackiego.
Adrian to jeden z najbardzieji inteligentnych młodych ludzi w tym mieście, ukończył KUL a obecnie robi doktorat. Trzeba go więc zniszczyć w opini ludzi, aby czasem nie dostał się na jakieś stanowisko bo by rządził mądrze i gdzie by wtedy podziały się różnej maści dyzie ?
Czy to miasto nie zawłaszczyły ptasie [...] co bez skrupółów poniżą każdego ?!
Odpowiedz
-4
@ goryl
dnia 12.06.2013, 11:30 · Zgłoś
W komentarzach zawsze piszą [...] i [...], więc każdy sprowadza do swojeego poziomu.

Ludzie którzy rządxzą i ich [...] za wszelką cenę będą takich młodych [...]. Taka polska mentalność i zaściankowość. Miejsce młodych jest według nich na emigracji. Nie znam akurat gościa, ale to co powiedział o Czarnych ma ręce i nogi. [...] wolą jednak słuchać tych, którzy się sprawdzili i rozwinęli to miasto i powiat tak, że teraz żyjemy dostatnie:)
Odpowiedz
5
@ netop
dnia 12.06.2013, 11:55 · Zgłoś
to pisze sam adrianek :p
Odpowiedz
7
@ Lord
dnia 12.06.2013, 16:43 · Zgłoś
Jest więcej wykształconych ludzi, którzy sie z tym nie obnoszą; na marginesie K.U.L to dobra uczelnia, powiedziałbym bez urazy wylęgarnia [...]ków... zapewne doktorat też u klech może w Warszawie na Uniwerku Stefana Wyszyńskiego?
Odpowiedz
2
@ Max Szyderko
dnia 12.06.2013, 17:26 · Zgłoś
Ów pyszałek studiował na UMCS-ie...
Odpowiedz
7
@ ktoś
dnia 12.06.2013, 10:12 · Zgłoś
a ja proponuję, aby klub stał się własnością kibiców. Tzn. utworzyć kluby 100, 50, 20 (odpowiednie stawki miesięcznych wpłat) i dać im realny wpływ na klub, aby stali się jego właścicielami (będzie to jak kupowanie udziałów w firmie). Wybiorą prezesa, będą mieli wpływ na wydatkowanie pieniędzy, na prawo do ew. dywidendy. Oczywiście pierwsi będą mieć lepiej, bo szybciej posiądą większy udział w klubie. Myślę, że kwotę 100, 50, 20 zł da się w domowym budżecie uzbierać (mniej wypić, wypalić) i zainwestować w przyszłość (licząc na zyski). Na pewno znajdą się tacy Jaślanie. A klub będzie dobrze zarządzany (bo każdy będzie jego właścicielem i nie pozwoli na marnotrastwo własnych pieniędzy), ciągle będzie podnoszona jego wartość i będzie miał szansę na normalne funkcjonowanie nawet bez dotacji miasta. A miasto widząc w tym interes np. wynajmie stadion za symboliczną złotówkę. Jedno jest pewne: tylko właściciel (nie żaden urząd, Mosir czy inna instytucja) właściwie zadba o swoje ciężko zarobione wcześniej pieniądze, nie pozwoli prezesowi , dyrektorowi czy komuś innemu na bezsensowne wydatki, jeśli nie będzie widział w tym zysku. A klub trzeba właśnie potraktować jak swoją własność, a nie dopominać się, by inni na niego płacili a ja tylko będę korzystał i marudził.
Odpowiedz
8
@ kkj
dnia 12.06.2013, 09:45 · Zgłoś
czarni nawet katarskich szejków puscili z torbami.
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 12.06.2013, 08:31 · Zgłoś
I o to chodzi - nikt się nie dołoży bo teren stadionu to bardzo łakomy kąsek - już kilka lat temu miał tam hypermarket powstać. Teraz tylko czekają na okazje, żeby klub upadł, nie miał się kto postawić i teren sprzedać za grosze do włąsnej kasy i nie martwić się tym gdzie się młodzi podzieją - ten klub wiele osób uratował przed upadkiem społecznym z patologicznych rodzin, nauczył dyscypliny. Sąsiedztwo huty to najlepsze miejsce na stadion - już od kilkudziedziesięciu lat mozna było mieć podgrzewaną murawe za grosze, z wody która służy do chłodzenia w zakładzie. to takie oczywiste, a nikt przez tyle lat o tym nie pomyślał.
Odpowiedz
-3
@ do [...]
dnia 12.06.2013, 10:22 · Zgłoś
No i wszystko jasne ! Już wiemy dlaczego nie ma pieniedzy na Czarnych ! Ktoś chce siąść na działce stadionu w centrum Miasta !
Odpowiedz
0
@ Best
dnia 13.06.2013, 16:55 · Zgłoś
Ten pomysł z podgrzewaniem płyty wodą z chłodzenia to bzdura. Nie ten poziom energetyczny. A tak naprawdę to po co miastu 2 stadiony. Sprzedać jeden i będą pieniądze na jakieś 2, 3 lata działalności klubu. W końcu to jakieś 3 ha równej działki w dobrym miejscu. Myślę ,że warte jest z 2 mln. Tylko dobrze sprzedać a nie oddać za grosze swoim.
Odpowiedz
7
@ Ja
dnia 12.06.2013, 07:54 · Zgłoś
Skoro Czarni są w przyjaźni z Sandecją, to może na NS uderzyc, probowac podlapac sponsora...może Fakro? Na meczach miedzynarodowych widać ich banery czy jak to tam nazwac, to moze takich Czarnych zasponsorują...
Odpowiedz
3
@ kaz
dnia 12.06.2013, 08:38 · Zgłoś
uderz,załatw,wykarz sie w realu a nie na necie
Odpowiedz
1
@ Ja
dnia 12.06.2013, 09:51 · Zgłoś
A jak sie ma twoj komentarz do mojego? Czyms ci zaszkodziłam? Co mam załatwiac? [...] Czarni maja wspanialych działaczy niech zalatwiają... wykaŻ przede wszytskim...wykaż sie ty jak masz chęc...w realu mam inne zajecia niz zalatwianie Czarnym sponsora...tylko podpowiadam, bo gdzie w tym miescie znajada sponsora?? Jakim cudem, jak tu pracy nie ma, a jak jest to placa marne grosze to z czego beda sponsorowac?...Ja tez pracuje w malej firmie, ktora jako tako ciagnie, ale o sponsoringu to nawet mowy nie ma...rusz troche glową czlowieku, a nie dopatroj sie spisków...
Odpowiedz
0
@ kaz
dnia 12.06.2013, 15:43 · Zgłoś
Podpowiadać to mogłas w szkole na lekcjach,ale w tym temacie jestes kompletnie nie zorientowana to odpusc podpowiadanie.Firma Fakro nie jest zainteresowana sponsorowaniem w pełnym tego słowa znaczeniu Sandecji,bo gdyby tak było to Sącz grałby w ekstraklasie.Ja powiem inaczej,dlaczego nie ma problemu w Nowym Sączu gdy miasto przekazało w tym roku na Sandecje 4 MILIONY!!!złotych a wszystkich zawistnych jaslan szokuje kwota 240 tyś. przyznana przez UM na Czarnych?
Odpowiedz
7
@ Brzyszczok
dnia 12.06.2013, 07:43 · Zgłoś
Wystarczy A klasa. Tyle w temacie.
Odpowiedz
-6
@ ej
dnia 12.06.2013, 01:00 · Zgłoś
Czy ktoś merytorycznie mógłby odrzucić te 4 postulaty, o których mówił Pan Adrian. Może się nie znam, ale dla mnie są całkiem logiczne.
Odpowiedz
7
@ Max Szyderko
dnia 12.06.2013, 07:29 · Zgłoś
To może sam coś zdziała a nie tylko gada ??? Widział go kiedyś ktoś w akcji, oprócz słynnej akcji na cmentarzu w blasku fleszy oczywiście ???
Odpowiedz
-4
@ ja
dnia 12.06.2013, 09:50 · Zgłoś
Na rzecz klubu z Brzysk działa i to dobrze, więc potwierdzam.
Odpowiedz
4
@ Max Szyderko
dnia 12.06.2013, 10:31 · Zgłoś
a niby jak ? może przepędza krowy ze "stadionu" przed każdym meczem ??

Konkrety proszę !!!
Odpowiedz
-3
@ ja
dnia 12.06.2013, 11:22 · Zgłoś
- umowy sponsorskie
- trenowanie młodzieży
Odpowiedz
1
@ aaa
dnia 13.06.2013, 08:55 · Zgłoś
A klub z Brzysk to tak świetnie prosperuje,że tylko pogratulować. Nie rozśmieszajcie mnie proszę!!!
Odpowiedz
7
@ JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
dnia 12.06.2013, 00:22 · Zgłoś
teraz są takie czasy, że każda złotówka wydana na klub po to by przyszło kilka osób i huliganów jest wydana na darmo. kibice sami swój klub doprowadzili do takiej sytuacji, bo normalny człowiek z rodziną na mecz piłki nożnej nie pójdzie, bo nie zobaczy tam widowiska jak na meczu siatkówki tylko [...]. brak sponsora klasa ( a) klub istnieje. ale za wysokie progi na dziś. pracy brakuje na każdym kroku i lepiej można budżet miasta wydać.
Odpowiedz
-3
@ kaz
dnia 12.06.2013, 07:28 · Zgłoś
weż zastanów sie co piszesz.Na siatkówce?toz w Jasle na siatkówke do pseudo hali chodzi po kilkanascie osób zazwyczaj rodzice zawodników i zawodniczek akurat grajacych a normalnych kibiców to na meczach nie ma w ogóle.Na CzARNYCH W MECZACH Z tOMASOVIA,kARPATAMI,CHEŁMIANKA BYŁO P[RAWIE PO 1000.
Odpowiedz
4
@ kibic
dnia 11.06.2013, 23:22 · Zgłoś
Przyjrzeć się trzeba dokładnie pracy zarządu, ponoć trenuje ok 170 chłopaków w grupach juniorskich a na treningi chodzi po kilku, ale jak jeden zawodnik jest zapisany w kadrze w kilku rocznikach to może i tylu się uskłada.
Odpowiedz
1
@ Golfiarz
dnia 11.06.2013, 22:06 · Zgłoś
jażdzę golfem TDI-kiem, jakies pytania ma pleps? odpowiem na każde.
Odpowiedz
-2
@ [...]
dnia 12.06.2013, 20:13 · Zgłoś
Ale obciach i siara jeździć takim szwabskim złomem !!!
Odpowiedz
5
@ 4 Liga i tyle
dnia 11.06.2013, 21:55 · Zgłoś
sprzedać mecze hehe 4 liga i trzymać sie w 10-13 i tyle
Odpowiedz
4
@ KAROL
dnia 11.06.2013, 21:20 · Zgłoś
Rozwiązać Klub.Z tą władzą to kiosku się utrzymać nie da,a co dopiero klub..Gamrat to zrozumiał,i zmienia lokal .Nieodwołalnie.Jednego co szkoda to Jaślan,ze muszą to to znosić.Tą butę,to gadanie ,te słoiki miodu lane w media -bezproduktywnie.To dramat totalny,a w wypadku Czarnych wręcz historyczny podwójnie.!00 lat i the end przez władzy talent!
Odpowiedz
9
@ Wiesiek
dnia 11.06.2013, 21:08 · Zgłoś
Bardzo dobrze! Niech upadnie! Przynajmniej Kibolówa nie będzie się już tłuc z Karpatami!!!
Odpowiedz
14
@ #gren
dnia 11.06.2013, 20:37 · Zgłoś
Niech zaczną grać i wygrywać!! To sponsorzy sami się najdą.
Odpowiedz
8
@ Nataniel
dnia 11.06.2013, 20:25 · Zgłoś
Nie rozumiem jednej rzeczy. Ponoć na 100 % młodzieży, która ćwiczy w Klubie Czarni 1910 Jasło - około 70% z nich to mieszkańcy powiatu i gminy Jasło. To dlaczego tylko UM ma finansować ten klub ? Potem taki jeden z drugim zostaną przeszkoleni za pieniądze miasta, a jak dorosną pójdą grać do swoich klubów na wsi. Co to za interes dla miasta. Dlaczego w takim razie Starostwo i Gmina nie pomoże Czarnym ?
Odpowiedz
6
@ hans
dnia 11.06.2013, 19:40 · Zgłoś
Rozwiązać i zostawić tylko drużyny młodzieżowe, jak nie ma wyjścia. Na siłe coś robić nie ma sensu. W czasach kryzysu należy oszczędzać publiczne pieniądze, oczywiście nie kosztem dzieci.
Odpowiedz
14
@ hehe
dnia 11.06.2013, 19:36 · Zgłoś
Trudno było dyskutować z parlamentarzystami posłem Bogdanem Rzońcą, posłanką Małgorzatą Marcinkiewicz i senator Alicją Zając, których nie było a w zastępstwie przybyli ich przedstawiciele. - CZEMU ONI SA PRZY KAZDYM ,,POMNIKU" I NA FESTYNACH ITDITD/... :)
Odpowiedz
2
@ ulan
dnia 11.06.2013, 19:24 · Zgłoś
Idzcie do Nowego Stylu ,to was zasponsoruja
Odpowiedz
16
@ hchgdf
dnia 11.06.2013, 19:18 · Zgłoś
Najlepiej zabrać pieniądze innym klubom sportowym działającym w Jaśle - tego najchętniej chcieli by działacze Czarnych... Czarni nie przynoszą nic naszemu miastu i regionowi!!!
Odpowiedz
9
@ jaślok
dnia 11.06.2013, 19:10 · Zgłoś
Tak to jest, gdy w Jaśle rządzą ludzie ze Żmigrodu Nowego. A co im [...] do tego?! Paszli [...] do pasieki i wisłoka!!!
Odpowiedz
15
@ PolskiZwiazekRikszarzy
dnia 11.06.2013, 18:45 · Zgłoś
Ja, mój szwagier i sąsiad bardzo uwielbiemy wyścigi riksz. Już nawet za stodołą zbudowaliśmy sobie prywmitywny tor wyścigowy. Jest szansa, że sołtys też się przyłączy. Rządamy dopłaty dla naszego klubu z puli wszystkich podatków !

Teraz na poważnie, dlaczego z moich pieniędzy (a jestem osobą która kompletnie nie interesuję się piłkąnożną) płaci się na coś takiego? Skoro tak to żądam dofinansowania naszego "Klub aktywnego rikszarza" Jest to tak samo sprawiedliwe jak finansowanie ww. klubów piłkarskich.

Klub piłkarskie powinny sponsorwać osoby które się piłką nożną interesują. Nie są to instytucje potrzebne wszystkim obywatelom.
Odpowiedz
3
@ kazik
dnia 11.06.2013, 20:28 · Zgłoś
he, he :) ja chcę na wyścigi riksz! mogę być nawet pasażerem, mam nadwagę, na zakręcie nie wypadnę! w ten sposób będę zawodnikiem i dostanę od UM dietę za udział! jeaa! wreszcie sposób na poprawę jakości życia!
a kto w europie rozpoznaje markę klubu? ci, co wyjechali z Jasła?!
Odpowiedz
-12
@ Ołów
dnia 11.06.2013, 18:42 · Zgłoś
Racje miał kiedyś Węgrzyn zakładając ,,klub 100." i prywatne osoby płaciły . Rzońca dał przykład . Dzis systematycznie płaci cztery osoby po sto złotych.
Rachunek prosty: 100 zł razy 12 miesięcy = 1200 złotych rocznie
1200 złotych rocznie razy 100 osób= 120 000 tysięcy rocznie
To co sto osób sie w Jaślę nie znajdzie.?
Odpowiedz
10
@ on
dnia 12.06.2013, 06:12 · Zgłoś
węgrzyny to raczej niech nie zabierają głosu o sprawach klubu,gagatki jedne...
Odpowiedz
10
@ netop
dnia 12.06.2013, 11:49 · Zgłoś
kto zadłużył klub na kwotę prawie 200 tys zł ?
Odpowiedz
2
@ [...]
dnia 11.06.2013, 18:30 · Zgłoś
Ograniczyć liczbę radnych, ograniczyć liczbę posłów, ograniczyć liczbę biur poselskich, ograniczyć wydatki na tych wszystkich [...], a zacząć wydawać na sport. Dlaczego żaden z radnych, nikt z przedstawicieli posłów nie podsunął takiego pomysłu? Byłoby to cudowne rozwiązanie. Więcej sportu, więcej zawodów dla dzieci, juniorów i starszych, a mniej pokazywanie się na imprezach, na konferencjach, mniej pozowania do zdjęć przed wyborami. Czyż nie było by to piękne? Co na to wszyscy działacze polityczni, którzy każdego dnia w wywiadach twierdzą,że im tak zależy na Polsce i społeczeństwie, a najgorsze jest to, ze nazywają się patriotami.
Odpowiedz
9
@ yorker
dnia 11.06.2013, 18:09 · Zgłoś
Adrianie Biernacki, do wyborów jeszcze kawałek :P Pustosłowiem ich nie wygrasz.
Działaj!
Załatw sponsorów, wszak jesteś wygadany... kto uratuje Czarnych, jeśli nie TY?!
Odpowiedz
-8
@ Zgoda pełna
dnia 11.06.2013, 18:10 · Zgłoś
Te 4 punkty, o których wspomniał Adrian w tym wywiadzie chyba są pierwszym krokiem w normalizacji sytuacji Czarnych.

"Po pierwsze, odtworzyć spotkanie z przedsiębiorcami, które miało miejsce przed startem rozgrywek. Po drugie, zastanowić się nad powrotem funkcjonowania drużyn młodzieżowych pod skrzydłami MOSIR-u. Po trzecie, skończyć z bezsensownym transferowanie pieniędzy, które uwidacznia się w kwestii wynajmowania obiektów sportowych przez drużynę Czarnych i po czwarte przedstawić strategię funkcjonowania klubu w najbliższej przyszłości, zarówno ze strony zarządu jak i miasta"
Odpowiedz
8
@ yorker
dnia 11.06.2013, 18:37 · Zgłoś
Tak, tak, ale Ameryki przeciez nie odkrył, te 4 punkty to oczywista oczywistość, jak mawia pewien klasyk. Sztuka to działać, niechaj więc Adrian Biernacki działa!

Kiedy będzie pierwsze spotkanie z przedsiębiorcami chcącymi wesprzeć Klub Czarni Jasło?

Kiedy Adrian Biernacki się wykaże?
Odpowiedz
-2
@ do yorker
dnia 11.06.2013, 18:49 · Zgłoś
O ile się nie mylę to Adrian nie jest w zarządzie Czarnych. Wspiera za to piłkę nożną w swojej wiosce, gdzie jest trenerem młodzieży i zawodnikiem klubu. I na tym polu wykazuje się świetnie. No chyba, że w Jaśle będzie model sponsorowania i wspierania klubu przez asystentów Posłów i Senatorów. To dopiero by była nowość!:)

Miejmy nadzieję, że te cztery punkty, które są oczywistością będą tak potraktowane przez miasto i szybko wcielą to w życie.
Odpowiedz
-1
@ junior LB
dnia 11.06.2013, 18:54 · Zgłoś
Macie swoich działaczy, więc od naszego kołcza wara. Pozdrowienia dla The Special Two :)
Odpowiedz
2
@ pytanie
dnia 11.06.2013, 18:59 · Zgłoś
Czy yorker to Łukasz Kotulak? Ten który z Czeluśniakiem topił marzannę, startował z list PSLu do powiatu a potem kręcił się koło Marcinkiewicz, licząc na zatrudnienie?

Litości człowieku...
Odpowiedz
7
@ yorker
dnia 11.06.2013, 19:12 · Zgłoś
Jeśli Adrian Biernacki martwi się tylko swój klub w Brzyskach za prace, w którym otrzymuje pare złotych, to po co przychodzi na tak ważne spotkania w sprawie przyszłości Czarnych Jasło?
Od samego kłapania jęzorem nikt nic jeszcze nie zmienił. Trzeba działać!
Kiedy Adrian Biernacki zacznie działać?
Odpowiedz
-3
@ PiS-man
dnia 11.06.2013, 19:17 · Zgłoś
yorker - przypomnisz swoje dokonania w duecie z "Gaśnicowym" Czeluśniakiem?
Odpowiedz
-4
@ hehe
dnia 11.06.2013, 19:23 · Zgłoś
Yorker wtedy działał i to konkretnie:)
Odpowiedz
3
@ Wojti
dnia 11.06.2013, 19:26 · Zgłoś
Łukaszu Kotulaku po swoich kompromitacjach w Jaśle powinieneś raczej milczeć niż czepiać się ludzi, którzy w przeciwieństwie do Ciebie coś robią dla swoich środowisk lokalnych. Wstyd...
Odpowiedz
10
@ yorker
dnia 11.06.2013, 20:14 · Zgłoś
Wstydzić powinien się Adrian Biernacki, za to, że bierze pieniadze za "działanie dla swojego lokalnego środowiska". Wstyd...
Odpowiedz
1
@ liliput
dnia 11.06.2013, 20:20 · Zgłoś
Przynajmniej nie kompromituje się spacerując z kukłą po mieście i zmieniając partie polityczne jak rękawiczki, byleby się dochapać.
Odpowiedz
3
@ grzes
dnia 11.06.2013, 20:22 · Zgłoś
Panie Kotulak przestań Pan się ośmieszać.
Odpowiedz
9
@ yorker
dnia 11.06.2013, 20:30 · Zgłoś
Pana Kotulaka tu nie ma. Ale to szczegół. Ważne jest to, że mam niezły ubaw z was wszystkich.

Przy okazji tej pasjonującej rozmowy mam kolejne pytanie:
czy prawdą jest, że Adrian Biernacki zarabia 24 tys. zł rocznie przekładając papiery w biurze Sanator "80 lotów" Zając?
Odpowiedz
7
@ Max Szyderko
dnia 11.06.2013, 22:34 · Zgłoś
oraz składając kwiaty pod pomnikami...
Odpowiedz
6
@ rosly
dnia 11.06.2013, 23:49 · Zgłoś
ja tez chce
Odpowiedz
4
@ ej
dnia 12.06.2013, 00:55 · Zgłoś
A ile zarabiał Łukasz Kotulak nosząc marzannę i działając w PSL, mając za to pracę w agencji? Czy ktoś wie?
Odpowiedz
7
@ Lord
dnia 12.06.2013, 06:16 · Zgłoś
Popieram tylko Pisowcy wstydu nie mają, to spływa po nim jak Wisła do Gdańska! Lansuje się na politykiera Pisu, ech Adrianku...[...]...
Odpowiedz
5
@ Max Szyderko
dnia 12.06.2013, 08:16 · Zgłoś
dokładnie, wystarczy przypomnieć sobie słynną aferę z 300 pln. Na tyle pisowcy, łącznie z Kaczyńskim wycenili swój honor. Ciekawe jaki był wtedy kurs srebrnika ? 10 pln ?
Odpowiedz
11
@ miś
dnia 12.06.2013, 08:51 · Zgłoś
Podobno Pan Adrian ma już plana jak Czarnych uratować!Musi tylko poczekać do jesieni aż gruszki dojrzeją. Wtedy nazbiera tychże tak no z worek i zaniesie do Gamratu co by go wykupić od Pana Moski. Jest bowiem duża szansa granicząca wręcz z pewnością że spekulant M. który kupił gamrat za czapkę gruszek sprzeda ją z zyskiem za worek tychże.No i wtedy Pan Adrian już jako panisko prezesisko sypnie kapustą-może nawet Lewego do Czarnych sprowadzi...?
Odpowiedz
9
@ Nie Jaślanin
dnia 11.06.2013, 17:48 · Zgłoś
Niikt nie ma pomysłu na rozwiązanie tego problemu. Myślę, że trzeba spróbować szukać sponsora poza podkarpaciem.
Odpowiedz
3
@ Kropek
dnia 11.06.2013, 18:06 · Zgłoś
do Jafaru nikt nie próbował uderzyć?
Odpowiedz
23
@ już nie kibic
dnia 11.06.2013, 17:43 · Zgłoś
Najbardziej konkretny był Biernacki, ten z biura. Przyszedł i wyszedł.Żadnego konkretu nie przedstawił. Wystapienie Kowalskiego i jego ataki na radnych i burmistrza skompromitowały zarząd. Cały czas nie wiadomo ile długów narobił zarząd czarnych, ile kasy nie rozliczyli. Tylko CBA, urząd skarbowy i inne służby są nieuniknione, bo buta i arogancja władz klubu sięgnęła "konkretów", podobnie jak w wykonaniu Biernackiego z biura. Powiat nic nie daje i ma święty spokój.Gmina nic nie daje, i też ma święty spokój, przedsiębiorcy nic nie dają, i też mają święty spokój. Miasto daje razem z obiektami około 400.000 zł, ale dla jaśnie wielmożnych panów od czarnych to wciąż mało. Wydaje się, że tylko im się należy. Pozostałe 15 klubów razem do kupy nie dostają tyle co jeden czarnych. Dość! Stop dla nieudolności, kłamstwa, obłudy i krętactwa. Żaden klub tak nie funkcjonuje. To już absurd podobny do dęba Hitlera. Wystąpienie Przetacznika przerosło umysły zarządu, który uważa ,że biznes plan to podstawianie tacy po żywą gotówkę z pieniędzy publicznych, a zarazem psi obowiązek rady i burmistrza. Hańba. Żal mi zawodników, którzy są kiwani przez pseudo działaczy-- ekonomistów
Odpowiedz
-8
@ kaz
dnia 11.06.2013, 21:10 · Zgłoś
Byłęś ty cżłowieku w ogóle na spotkaniu?Pan Przetacznik to delikatnie mówiac bardzo złosliwy człowiek czemu dął wyraz próbujac ponizyc obecnego na sali zawodnika T.D Takie pyskówki jesli na sesjach rady miasta sa to i nie ma sie co dziwić ze miasto Jasło upada.Temu panu juz dziękujemy.
Odpowiedz
-7
@ czarnifan
dnia 12.06.2013, 11:30 · Zgłoś
jakie 400 tys ,klub dostal 200 tys na seniorow i grupy mlodziezowe ,z czego 70 tys na obiekty ,to ma byc pomoc miasta ?Nie [...]..ol farmazonow.
Odpowiedz
23
@ CDN
dnia 11.06.2013, 17:37 · Zgłoś
Szanowny Panie Biernacki
Zanim zacznie Pan krytykować innych, może odpowie Pan na poniższe pytania.
Po co Pan przyszedł na to spotkanie ? Tylko posłuchać ? Nie miał Pan żadnej propozycji ?
A może Pani Senator zorganizuje spotkanie z jasielskim biznesem i udowodni niedowiarkom, że znalezienie sponsora jest bardzo proste ?
Na koniec dobra rada. Więcej pokory młody człowieku. Im mniej się na dany temat wie, tym łatwiej przychodzi opiniowanie.
Odpowiedz
-4
@ do CDN
dnia 11.06.2013, 17:52 · Zgłoś
Dziwię się, że w ogóle przyszedł. Gadanie z Czeluśniakiem i Czerneckim o konkretnych sprawach to lekki masochizm.
Odpowiedz
13
@ juve-fan
dnia 11.06.2013, 20:55 · Zgłoś
W PiS nic nie zrobią! Będa tylko krytykować innych, żeby zbić kapitął polityczny! Wiem coś o tym
Odpowiedz
-5
@ Fan Gornika Zabrze
dnia 11.06.2013, 17:21 · Zgłoś
czarni jaslo klub wspanialy
same ***y i [...]aly
Odpowiedz
-2
@ ....
dnia 12.06.2013, 16:36 · Zgłoś
nie podszywaj sie pod fana górnika podstępny [...].
Odpowiedz
-1
@ Fan Gornika Zabrze
dnia 12.06.2013, 17:53 · Zgłoś
kibicować Górnikowi nie zabronisz
a tobą ktoś się powinien zająć bo pisze się "Romowie"
naucz się żyć w społeczeństwie

opinii o czornych nie zmienię
Odpowiedz
-10
@ :)
dnia 11.06.2013, 17:20 · Zgłoś
to nie RadaMiasta tylko BezradnaMiasta :/
Odpowiedz
-14
@ :)
dnia 11.06.2013, 17:18 · Zgłoś
moim zdanie trzeba zrobić jakieś składki niech ludzie według uznania dadzą coś wezmie się parę osób żeby pochodziło po mieście i już trochę grosza wpadnie wiem, że to mało jest, ale trzeba ratować czarnych za wszelką cenę i myślę, że nie jeden w koszulce i szaliku czarnych nie wyszedłby albo nie zrobił jakiejś składki bo ja np jestem całym sercem za czarnymi :) a co do sponsora to z tym będzie problem znając życie oraz ludzi jacy są w urzędzie miasta, przecież oni nic nie dają na ten klub a jak jest mecz i przyjeżdżają z innego miasta to nie patrzą na to że ludzie chodzą po meczu na [...] albo gdzieś i to też jest dofinansowanie dla miasta bo wszyscy płacą podatki... powinniśmy wyjść z szalikami i zrobić pod urzędem strajk żeby było dofinansowanie od urzędu miasta bo innego wyjścia nie widzę, a miasto nie tylko dla nas by to zrobiło ale dla wszystkich którzy chodzą na mecze :)
Odpowiedz
4
@ ...
dnia 11.06.2013, 22:33 · Zgłoś
Nie przeczytał Pan chyba tekstu, i nie wie Pan o kwotach, które idą z miasta na klub. Warunek jest jeden miasto nie może sponsorować seniorów, tylko młodzież. A te kwoty to 200 tys.zł dotacji, utrzymywanie boiska przy śniadeckich (około 200 tys. zł). Takie są fakty.
Odpowiedz
-2
@ xxx
dnia 11.06.2013, 17:14 · Zgłoś
100zl placi się miesięcznie w klubie 100, rocznie daje to 1200zl to już jest jakaś suma
Odpowiedz
-13
@ xXx
dnia 11.06.2013, 16:57 · Zgłoś
Klub powinien Sponsorowac urząd miasta . oni sie hustaja a tu klub upada . i oczywiscie są bezradni bo dziura w budżecie państwa . dziure to mają w[...] !
Odpowiedz
9
@ Pit
dnia 11.06.2013, 16:34 · Zgłoś
"Adrian Biernacki, biuro senatorskie Alicji Zając. - Ze spotkanie wyszedłem zdegustowany, nie zabierając głosu, bo oczekiwałem dyskusji nad konkretami, a nie wspomnień o słowackich piłkarzach czy heroicznych osiągnięciach Pana Radnego Przetacznika i Czeluśniaka na rzecz klubu dekadę temu. Czarni obecnie funkcjonują na bazie wielu deklaracji z różnych stron, za którymi nie idą właściwe działania – dodaje."

Panie Biernacki , właśnie jest co wspominać bo byli ludzie którzy wspierali ten klub !!!
Odpowiedz
5
@ kaz
dnia 11.06.2013, 16:59 · Zgłoś
Nie ludzie wspierali klub,tylko było polecenie słuzbowe sekretarza i pieniązki szły do klubu.Zawodnicy byli ztrudniani w Gamracie,Hucie Szkła na fikcyjnych etatach ale wtedy jeszcze zakłady jasielskie były JASIELSKIE, a teraz kto ma pomóc jak wszystko wyprzedane a zarzady tych zakladów nie maja w swojej strategii rozwoju wspierania sportu czy tez inicjatyw lokalnych.Nie dziwi to bo przecioez zarzady iwłasciciele tych zakładów nie maja siedziby juz w Jasle.
Odpowiedz
-2
@ okl
dnia 11.06.2013, 17:01 · Zgłoś
Co takiego radni Przetacznik i Czeluśniak zrobili dla klubu i kiedy ? Konkrety proszę w punktach 1, 2, 3 itd.
Odpowiedz
5
@ beti
dnia 11.06.2013, 18:02 · Zgłoś
więcej zrobili niż ci się wydaj są dowody! nie sa to moi idole ale trzeb im przyznać racje ! tylko wy PISowcy myślicie inaczej ! po katolicku ukrzyżujcie ich! [...] !
Odpowiedz
-2
@ okl
dnia 11.06.2013, 18:24 · Zgłoś
Nic tylko zrobili to, zrobili tamto. Co dokładnie ? Pisz konkrety! Ach te slogany...
Odpowiedz
-3
@ do beti
dnia 12.06.2013, 10:08 · Zgłoś
Konkrety też proszę!!!
Odpowiedz
4
@ netop
dnia 12.06.2013, 11:40 · Zgłoś
na pewno nie zadłużyli kluby jak pewni PISowcy
Odpowiedz
23
@ CIEKAWY
dnia 11.06.2013, 16:08 · Zgłoś
Czernecki obiecał dalsze wsparcie. SUPER

A co dadzą Biernacki i Alicja Zając?
Co da Lechwar i Rzońca?

Samo kłapanie jezeorem sytuacji Czarnych nie uzdrowi!

PS
100 zł rocznie od POSŁA RP to żart był, tak?
Odpowiedz
5
@ [...] Podkarpacki
dnia 11.06.2013, 16:36 · Zgłoś
Do ciekawy: dadzą dobre słowo, miły gest, wsparcie mentalne, skromny uśmiech to dla Czarnych Jasło jest najcenniejsze i ważniejsze niż jakaś brudna kasa!!!

"Buk jest drzewem a Jarosław jest jego prorokiem"
Odpowiedz
4
@ Lord do Taliba-asha
dnia 12.06.2013, 06:02 · Zgłoś
rozwaliłeś tym tekstem; " buk jest drzewem, a jaroslaw jego prorokiem "... hit czerwca !!!
Odpowiedz
7
@ walus
dnia 11.06.2013, 16:05 · Zgłoś
No właśnie jak ktoś chce niech wstąpi do klubu 100, każda złotówka się liczy, panie burmistrzu, panie starosto, pani senator i poseł zapraszamy
Odpowiedz
-8
@ ja
dnia 11.06.2013, 16:00 · Zgłoś
Pan Biernacki rzadko kiedy mądrze gada ale teraz trzeba mu przyznać rację ;) Dziwi mnie nieobecność pani posłanki Marcinkiewicz, tak prężnie działająca pani przedsiębiorca i wielka pani bizneswoman powinna od ręki uratować klub swoim jakimś konkretnym pomysłem :) Cóż... nadal jesteśmy w kropce i nie wiadomo co to będzie...
Odpowiedz
11
@ ...
dnia 11.06.2013, 16:15 · Zgłoś
Nie powiedział na spotkaniu nic, teraz zabrał głos...
Odpowiedz
-4
@ giro
dnia 11.06.2013, 17:12 · Zgłoś
Rzadko kiedy? Sluchajcie wiec dalej Rumianego i Kmiecia. To sa fachowcy:)
Odpowiedz
-9
@ figo fago
dnia 11.06.2013, 17:18 · Zgłoś
"Po pierwsze, odtworzyć spotkanie z przedsiębiorcami, które miało miejsce przed startem rozgrywek. Po drugie, zastanowić się nad powrotem funkcjonowania drużyn młodzieżowych pod skrzydłami MOSIR-u. Po trzecie, skończyć z bezsensownym transferowanie pieniędzy, które uwidacznia się w kwestii wynajmowania obiektów sportowych przez drużynę Czarnych i po czwarte przedstawić strategię funkcjonowania klubu w najbliższej przyszłości, zarówno ze strony zarządu jak i miasta"

To jest na pewno warte uwagi i do zrobienia.
Odpowiedz
11
@ beti
dnia 11.06.2013, 17:58 · Zgłoś
ale to nie jego pomysły o ty mówił przetacznik Kędrek Czelusniak Koszelnik ktoś to ma nagrane Biernacki tylko słuchał i nie mówił ani słowa ! ale obiektywna pani dziennikarz nie pofatygował się dopytać ... promuje pani już PIS ! !
Odpowiedz
1
@ ??
dnia 11.06.2013, 18:04 · Zgłoś
A czy gdzieś zaznaczył, że to jego autorskie pomysły? Ktoś, kto orientuje się w sytuacji o tym doskonale wie, więc te punkty nie są żadnym odkryciem.
Odpowiedz
2
@ betis sevila
dnia 13.06.2013, 06:02 · Zgłoś
słuchał to może i nagrywał???
Odpowiedz
7
@ Kibic
dnia 11.06.2013, 15:56 · Zgłoś
Miałem sen ... , że przy ulicy Sportowej powstał piękny stadion , który Miasto Jasło postanowiło bezpłatnie udostępnic Czarnym Jasło na treningi oraz rozgrywki ligowe seniorów oraz drużyn młodzieżowych
Miałem sen ... , że na ten piękny stadion przyjeżdżały na obozy inne zespoły i 10% tego co zapłaciły za pobyt zasilało kasę Czarnych Jasło
Miałem sen ... , że na mecze ligowe przychodziło dużo ludzi i kulturalnie dopingowali swoja drużynę
Miałem sem ... , że Miasto postanowiło płacić pensje trenerom oraz osobom zajmującym się utrzymaniem stadionu
Miałem sen ... , że klubem zarządzali prawdziwi menadżerowie
Miałem sen ... , no właśnie SEN !!!
Odpowiedz
-3
@ QQ
dnia 11.06.2013, 23:20 · Zgłoś
tez miałem taki sen, ale uznałem to za omamy nocne, bo śniłem jeszcze, że burmistrz i cala lokalna POlityczna [...] jest uczciwa...
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 12.06.2013, 07:26 · Zgłoś
Chłopaki, dajcie namiary na swojego [...]...
Odpowiedz
-1
@ Kibic 2
dnia 12.06.2013, 07:37 · Zgłoś
Martin Luther King ( zresztą... Czarny ! ) - oby Czarni Jasło nie skończyli tak jak On !
Odpowiedz
13
@ Rozalia
dnia 11.06.2013, 15:55 · Zgłoś
Dlaczego by np. Kościół w Jaśle nie miał sponsorować Czarnych ???
Odpowiedz
21
@ Rozalia
dnia 11.06.2013, 15:54 · Zgłoś
Właśnie o tym pisać !

O sponsora trzeba zabiegać !!!
Nie ma sponsora nie ma klubu
Odpowiedz
17
@ ja
dnia 11.06.2013, 15:54 · Zgłoś
Czarni powinni brać od czarnych!!! Ktoś z nich kropił napewno boisko,budynki itp.zeby żadne zło nie spotkało klubu.Niech go znajdą i niech oddaje kasę !!! Mało chyba nie było za pokropek
Odpowiedz
38
@ jasiu
dnia 11.06.2013, 16:51 · Zgłoś
Każdy pieniądz wydany na czarnych jest pieniądzem straconym bezpowrotnie
Odpowiedz
1
@ jas
dnia 11.06.2013, 16:53 · Zgłoś
Chodzi ci o [...]?
Odpowiedz
15
@ deerteyko
dnia 11.06.2013, 17:55 · Zgłoś
Adrian Biernacki, biuro senatorskie Alicji Zając --- ty typku opuściłeś lokal w połowie dyskusji a pomysły ktoś inny proponował a ty się nimi chwalisz Wstyd mi za brzyszczoka !
A gdzie była pani senator? czy pon Rzońca dr od zarządzania ?
Odpowiedz
0
@ jr
dnia 11.06.2013, 18:02 · Zgłoś
Jasiu idź do Małgosi a nie pisz bredni!
Odpowiedz
8
@ Lord
dnia 12.06.2013, 05:55 · Zgłoś
No widać PIs to totalne [...] i krzykacze!! Gdzie są ci wasi parlamentarzyści, jak trzeba ratowac klub z wiekową tradycją to potrafią tylko schować głowę w piasek! Elektorat was doceni [...]...
Odpowiedz
6
@ Max Szyderko
dnia 12.06.2013, 07:25 · Zgłoś
Jak to gdzie ??? Latają samolotami lub szwędają się po górkach :))
Odpowiedz
19
@ rozpoznawalny?
dnia 11.06.2013, 15:52 · Zgłoś
jak klub chce się utrzymać to niech pozyska sponsorów a nie żebra kasę od powiatu i miasta...sport jest komercyjny a czarni są reprezentacją nas jak całą nasza piłka nożna...bida z nędzą
Odpowiedz
-22
@ kijek
dnia 11.06.2013, 16:52 · Zgłoś
A jak ma pozyskać?Bida to twojemu ojcu chyba na imie a Nedza to jego zona.
Odpowiedz
4
@ łodyniec
dnia 11.06.2013, 21:59 · Zgłoś
[...] boisko ,kupić krowy ,kozy i paść :P sprzedawać nabiał to się urzędom spodoba :P
Odpowiedz
23
@ Rozalia
dnia 11.06.2013, 15:52 · Zgłoś
Nie na Sponsora nie ma się co łudzić , że cokolwiek z tego wyjdzie.
Politycy interesują się tym tematem tylko ze względów PR .
Upadek pewny..
Odpowiedz
14
@ xxcxx
dnia 11.06.2013, 17:51 · Zgłoś
to marka rozpoznawalna nie tylko w kraju, ale także w całej Europie Po przez swoich chuliganów kibiców [...] z Karpatami na własnym stadionie to było nie rozsądne
Odpowiedz
12
@ qwedc
dnia 11.06.2013, 19:35 · Zgłoś
[...] jak chca grac niech graja za darmo!!! a nie beda pokazywac profesjonalny futbol na pastwisku :D
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.