Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Czołowe zderzenie w Zimnej Wodzie

86
W nocy z piątku na sobotę około godziny 24.00 w miejscowości Zimna Woda doszło do czołowego zderzenia dwóch samochodów osobowych: Fiata Uno i Zastawy, w wyniku czego dwie osoby zostały przewiezione do Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.




Na miejscu wypadku obecne były 2 karetki Pogotowia Ratunkowego, 3 jednostki Policji i 2 zastępy PSP Jasło.  

Obecni na miejscu wypadku strażacy za pomocą specjalistycznego sprzętu musieli wycinać uwięzionego kierowcę fiata, którego podobnie jak i kierowcę drugiego pojazdu Pogotowie Ratunkowe przewiozło do jasielskiego szpitala.

U kierowcy fiata stwierdzono złamanie lewej kości udowej. Miał on również ogólne potłuczenia ciała i rozcięta głowę. Kierowca zastavy po przeprowadzonych badaniach został wypisany do domu.

Droga była zablokowana w obu kierunkach przez około 2,5 godziny. Przyczyny i okoliczności wypadku wyjaśnia Policja.


jnn













Reklama

Komentarze: 86

Dodaj komentarz Widok:
0
@ tolek
dnia 20.03.2010, 19:33 · Zgłoś
Ziomek piona i trzymaj się ! Pozdro od całego Rugby Jasło ! Nasz chłop :x
Odpowiedz
0
@ Marcin
dnia 17.03.2010, 20:07 · Zgłoś
Wracajcie do zdrowia.
Odpowiedz
0
@ Jego ;)
dnia 17.03.2010, 16:45 · Zgłoś
śmieszni ludzie ;]
Odpowiedz
0
@ pasja
dnia 17.03.2010, 13:38 · Zgłoś
nawet zawodowcy się rozbijają wiec po co te idiotyczne komentarze durnych ludzi...
Odpowiedz
0
@ wywiiadowca
dnia 17.03.2010, 10:46 · Zgłoś
ja znam gościa z zastawy.to były żołnierz MSW i GROMU.miał ksywę \sierżant bobo\.widać ciągle w formie.
Odpowiedz
0
@ Majk
dnia 16.03.2010, 23:38 · Zgłoś
A Ty essaa czytaj uważnie komentarze, jeżeli nie byłes na miejscu zdarzenia, jeżeli nie widziałes, to co z taką pewnoscia sie wypowiadasz?;/ Ten "kolo" przysnął - nie jednemu się to zdarzyło..i jeszcze nie jednemu zdarzy..
Powtarzam, od osądzania to nikt z nas na pewno nie jest, niech się tym osoby doswiadczone zajmą, a Wy nawet się nie osłabiajce, dobrze Wam radze:) Tak z grzecznosci ta rada:P Trzymaj się i nie daj się tym "prokuratorom" xyzabc:D
Odpowiedz
0
@ Majk
dnia 16.03.2010, 23:30 · Zgłoś
Ludzie co Wy się odzywacie, przecież "obserwator" patrzył na to z chmurki 3m nad ziemią, nie kłoccie się z nim, bo on "wie najlepiej":D Obserwator, własnie trafiłes na drugiego sobie wartego:D
Odpowiedz
0
@ pasja
dnia 16.03.2010, 21:37 · Zgłoś
jesteście zalosni!!! jesteście z policji czy co ??!!! wszyscy byli swiadkami tego wypadku ???!!! jak *** nie to zamknąc *** i sie nie odzywac!!! nie dociera do ludzi ze tam jest fatalna droga koleiny i wgl.?! nie musiał nawet szybko jechac!! ludzie widocznie są znawcami wszystkiego...ale ciekawe czy w szkole tez tacy mądrzy byli i same 5 i 6 z gory do dołu mieli...;/ nie wiadomo kto jest winny ale z tego co widze najlepiej sądzic tego ktorego auto było bardziej skasowane i kierowca był młody tak??!! to powiem wam Ludzie ze [...] MACIE POLITYKE!!! Bogu dziekowac ze obaj zyją ,ze nie było ofiar i uszli prawie bez szwanku i wiekszego uszczerbku na zdrowiu...trzymaj sie Sław zdrowiej szybko :)
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 16.03.2010, 21:28 · Zgłoś
do xyzabc: Po 1. Mądralo, to Ty piszesz jakbyś się w ogóle nie znał na rzeczy, a czytając Twoją wypowiedź mam wrażenie jakby było nie na temat, po 2. Nie mógł 'biedny kierowca fiata' jechać zgodnie z przepisami, bo by jak już wspomniałem wyżej 'wyrzucić' jeszcze 100m dalej, po 3. Nie rozumiem sarkazmu, jak mógł uciec, skoro on zjechał nagle, wydaje mi się nawet,że zza góreczki, bądź zakrętu, a poza tym komu mogło przyjść do głowy, że przy normalnych warunkach (! nie padało, droga była sucha, więc akurat Ty jesteś niedoinformowany) komuś 'zachce się' zająć przeciwny pas ruchu.
Nie chce tu linczować kierowcy Una, ale proszę nie brońcie go, bo to jest już hipokryzja (jeżeli rozumiecie sens tego słowa). Powinniście być naprawdę wdzięczni,że nie trafił na drugiego sobie wartego, a nie zachowywać się jak jacyś niespełna rozumu.
Odpowiedz
0
@ Wiol...Ad.d
dnia 16.03.2010, 21:24 · Zgłoś
jesteście zalosni!!! jesteście z policji czy co ??!!! wszyscy byli swiadkami tego wypadku ???!!! jak *** nie to zamknąc *** i sie nie odzywac!!! nie dociera do ludzi ze tam jest fatalna droga koleiny i wgl.?! ludzie widocznie są znawcami wszystkiego...ale ciekawe czy w szkole tez tacy mądrzy byli i same 5 i 6 z gory do dołu mieli...;/ nie wiadomo kto jest winny ale z tego co widze najlepiej sądzic tego ktorego auto było bardziej skasowane i kierowca był młody tak??!! to powiem wam Ludzie ze [...] MACIE POLITYKE!!! bogu dziekowac ze obaj zyją ,ze nie było ofiar i uszli prawie bez szwanku i wiekszego uszczerbku na zdrowiu...trzymaj sie Sław zdrowiej szybko :)
Odpowiedz
0
@ MIKA^^^^^^^;
dnia 16.03.2010, 18:05 · Zgłoś
NIECH POWIE KTO BYL NA MIEJSCU WYPAKU????!!!! BO JEZLEI NIKT TO PO **** KOMENTUJECIE!!!! NIE WIECIE JAK BYLO!!!! TYLKO UMIECIE DOMYSLY SNUC! ********. CIEKAWE CO MOWILIBYSCIE GDYBY TO OD WAS Z RODZINY KTOS MIAL WYPADEK??!! CO??? JA TLYKO TO CHCE WIEDZIEC BO NAPWENO NIE BYLO BY WAM MILO SLUCHAC KOME OD INNYCH LUDZI KTORZY NIE WIDZIELI A MOWIA IDIOTYCZNE RZECZY . WIEC ZASTANOWCIE SIE JAK COS NAPISZECIE!!!!
Odpowiedz
0
@ XxaxXXXA
dnia 16.03.2010, 18:02 · Zgłoś
Scorfild (i inni) - wal sie ciekawe jak ty jezdzisz???!!! o ile jezdzisz bo jak nie to zamknij [...]!!!
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 16.03.2010, 17:36 · Zgłoś
do xyzabc: Po 1. Mądralo, to Ty piszesz jakbyś się w ogóle nie znał na rzeczy, a czytając Twoją wypowiedź mam wrażenie jakby było nie na temat, po 2. Nie mógł 'biedny kierowca fiata' jechać zgodnie z przepisami, bo by jak już wspomniałem wyżej 'wyrzucić' jeszcze 100m dalej, po 3. Nie rozumiem sarkazmu, jak mógł uciec, skoro on zjechał nagle, wydaje mi się nawet,że zza góreczki, bądź zakrętu, a poza tym komu mogło przyjść do głowy, że przy normalnych warunkach (! nie padało, droga była sucha, więc akurat Ty jesteś niedoinformowany) komuś 'zachce się' zająć przeciwny pas ruchu.
Nie chce tu linczować kierowcy Una, ale proszę nie brońcie go, bo to jest już hipokryzja (jeżeli rozumiecie sens tego słowa). Powinniście być naprawdę wdzięczni,że nie trafił na drugiego sobie wartego, a nie zachowywać się jak jacyś niespełna rozumu.
Odpowiedz
0
@ Majk
dnia 16.03.2010, 14:38 · Zgłoś
Dobra ludzie! Zamiast pisac takie [...], bo po co pisac jakies domysły, przypuszczenia itd to pomodlcie się, żeby więcej już takich wypadków nikt nie spowodował..
Amen:)
Jaweck sądząc po mojej wypowiedzi wnioskujesz, że jestem osobą duchowną?;>
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 16.03.2010, 13:52 · Zgłoś
do xyzabc: Po 1. Mądralo, to Ty piszesz jakbyś się w ogóle nie znał na rzeczy, a czytając Twoją wypowiedź mam wrażenie jakby było nie na temat, po 2. Nie mógł 'biedny kierowca fiata' jechać zgodnie z przepisami, bo by jak już wspomniałem wyżej 'wyrzucić' jeszcze 100m dalej, po 3. Nie rozumiem sarkazmu, jak mógł uciec, skoro on zjechał nagle, wydaje mi się nawet,że zza góreczki, bądź zakrętu, a poza tym komu mogło przyjść do głowy, że przy normalnych warunkach (! nie padało, droga była sucha, więc akurat Ty jesteś niedoinformowany) komuś 'zachce się' zająć przeciwny pas ruchu.
Nie chce tu linczować kierowcy Una, ale proszę nie brońcie go, bo to jest już hipokryzja (jeżeli rozumiecie sens tego słowa). Powinniście być naprawdę wdzięczni,że nie trafił na drugiego sobie wartego, a nie zachowywać się jak jacyś niespełna rozumu.
Odpowiedz
0
@ qqq
dnia 16.03.2010, 13:45 · Zgłoś
do xyzabc jak takaś cwana to podstaw się na miejscu zastavy.
Odpowiedz
0
@ essaa
dnia 16.03.2010, 13:38 · Zgłoś
kolego xyzabc droga była sucha i nie masz co zwalać na pogode, ten kolo co jechał tym unem to musiał z dużą prędkością jechac zeby jescze 100 metrów jechac po zderzeniu...także nie masz co tu płakac, wszystko sie wyjasni...aha a czemu pan co kierował tym unem wjechał na przeciwny pas??dojdzie do siebie to moze sie przyzna ze to jego wina..o ile ma na to tyle odwagi
Odpowiedz
0
@ xyzabc
dnia 15.03.2010, 23:30 · Zgłoś
KOCHANI!
Same obraźliwe słowa cisnął mi się na usta gdy czytam bzdury jakie wypisujecie. Mam poważne wątpliwości czy poziom wypowiedzi tych osób jest adekwatny co do ich wieku. Okazuje sie, ze mamy w Jaśle (i okolicach) kilkuset znawców, którzy wracając zmęczeni, przysypiajac na drodze o słabej widoczności w ciezkich warunkach pogodowych - potrafiliby wyjść bez szwanku z takiej kraksy. WIELCY ZAWODOWCY! A ile razy bylo tak, że powieki na drodze zamykały się wyjątkowo często i otwierały dziwnie rzadko i powoli? oj, zapomniałam że tutaj sami znawcy. Znawcy DROGOWI, SAMOCHODOWI, MEDYCZNI, POLICYJNI. OCH! jakie to nasze społeczeństwo wykształcone. Zal mi was ludzie. Zwalacie wsyztsko na tego biednego kierowce fiata. Czy wy naprawdę jesteście az tak [...], że myślicie że chłopak jest kompletnym [...] i jedzie po takiej nawierzchni z dużą prędkością? nawet największy [...] uznałby to za skarnie niebezpieczne albo te bzdury o jeździe po pijanemu... Więc NIE UDZIELAJCIE SIĘ GDY WIECIE TYLE CO PRZECZYTACIE NA JAKIMŚ PORTALU. A CO LEPSZE WASZE DOMYSŁY I PRZYPUSZCZENIA NIKOGO NIE INTERESUJĄ, niektórzy wręcz powinni sie wstydzić.
A swoja drogą skoro pan od Zastawy taki mądry jest czemu nie wykazał się aż takim sprytem że zdążył uciec? A zresztą. przecież to Krośniak.
Odpowiedz
0
@ er
dnia 15.03.2010, 22:37 · Zgłoś
tylko zawodowy kierowca mógł wyjść z takiego wypadku jakim jest kierowca zastavy...ten sław to miał duzo szczęścia ze za sterami zastavy był bardzo doświadczony kierowca a nie jakis małolat który by napewno w ułamku sekundy nie zareagował i nie wyprowadził auta
Odpowiedz
0
@ Dudek
dnia 15.03.2010, 20:17 · Zgłoś
SŁAW wracaj do zdrowia !! :D
Odpowiedz
0
@ Fred
dnia 15.03.2010, 17:23 · Zgłoś
UNO FIRE !!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ expert
dnia 15.03.2010, 15:42 · Zgłoś
chyle czola przed panem zastva.perfekcyjnie przyjal pan uderzenie na zawieszenie.mozna powiedziec ze 20 cm. wprawo i bylo by po was.myslalem ze przypadek ale dowiedzialem sie ze jezdzi pan tirem to wszystko wyjasnia.uratowal pan was obu!!!!!!!!
Odpowiedz
0
@ KIEROWCA
dnia 15.03.2010, 15:34 · Zgłoś
Proponuję zlikwidować koleiny!!!!Jadąc 50km/h rzuca jak popadnie samochodem!!!Dodajmy jeszcze niesprzyjające warunki i wypadek gotowy!
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 15.03.2010, 15:15 · Zgłoś
aha, do tych, którzy 'wiedzą lepiej', (w sumie może i się bardziej znają, ale na pewno jest to mniejszość): Uno nie mogło jechać powoli... bo czy zatrzymał by się wtedy jakieś 100m dalej? skoro uderzenie z Zastavą go już w jakiś sposób przytłumiło.
Odpowiedz
1
@ obserwator
dnia 15.03.2010, 15:06 · Zgłoś
Wybaczcie, ale tak naprawdę nie można traktować wypowiedzi osób, które robią błędy gorsze niż dziecko w podstawówce na poważnie, poza tym sens tych wypowiedzi też jest poniżej progu jaki jest w stanie zaakceptować myślący (przynajmniej odrobinę) człowiek...
No bo ludzie, w jaki sposób kierowca Una mógł być doświadczonym kierowcą, matko boska! Widząc komentarze jego znajomych po 1. miał może ze 20 lat (a jeżeli nie to współczuje znajomych), więc przez te max. 2 lata się nie najeździł tak jak kierowca Zastawy ( a wiem że jest zawodowym kierowcą od prawie 30 lat), więc z czym do ludzi się pytam...
Po 2. winny jest kierowca fiata i to niezaprzeczalnie bo za przeproszeniem [...]... jak [...], wybaczcie ale przy normalniej prędkości nie może być takiej siły uderzenia ( przy dobrych warunkach na jezdni!!!), nawet jakby grzecznie chciał ominąć dziurkę. I na końcu do ludzi, którzy mu tak biedakowi współczują, (aczkolwiek nie jestem osobą zawistną), współczuć to należy kierowcy, który jadąc zgodnie z przepisami jest narażony na bezmyślnych piratów drogowych, którzy nie dość że za nic mają swoją bezpieczeństwo to i zdrowie i życie innych osób, a także ich rodzin (bo wyobraźcie sobie co musieli przeżywać jego bliscy, z powodu bezmyślności tego chłopaka), niech się cieszy 'Sław', jego znajomi, i dziękują Bogu,że miał szczęście, i drugi kierowca okazał się na tyle doświadczony, że starał się uciekać z pasa; najgorzej jest stać się ofiarą nie ze swojej winy...
A co do wypowiedzi o 'rzęchach' czy czymś podobnych, to wybaczcie... ale widać jak potem tacy (i znów przepraszam) [...] ludzie wsiadają za kierownicę, a my musimy się bać o nasze rodziny, i nas samych...
Obu kierowcą życzę powrotu do zdrowia, a temu młodemu wyciągnięcia poważnych wniosków.
Odpowiedz
0
@ kumpela
dnia 15.03.2010, 14:03 · Zgłoś
Gande ma racje bo taka jest prawda bo ja i gande znamy Sława i wiem jak jest wiec ten kto twierdzi ze zadna firma tak nie dziala to zle wie i dobrze Wiem ze Sław jest dobrym kierowcą dajcie mu spokoj 3maj się Sław
Odpowiedz
0
@ EGZEKUTOR
dnia 15.03.2010, 13:15 · Zgłoś
Jeszcze nie był czas na nich
Odpowiedz
0
@ jaslo
dnia 15.03.2010, 13:10 · Zgłoś
strażaki pozuja
Odpowiedz
0
@ jaslanin
dnia 15.03.2010, 13:09 · Zgłoś
Specjalistyczna karetka najważniejsza
Odpowiedz
0
@ Jaweck
dnia 14.03.2010, 23:00 · Zgłoś
Gande dlaczego uważasz ze jestem [...]?? nic nie stwierdzałem, snuje tylko domysły a to chyba nie jest nic złego?? po prostu każdy tlumaczy sobie jako może, a ty od razu wyjezdzasz z baranami..
Odpowiedz
1
@ Majk
dnia 14.03.2010, 22:51 · Zgłoś
Do nikt: po pierwsze - dobrze się nazwałeś:D Gratulacje!:) Lubie szczere osoby:D tu masz plusa u mnie:) Po drugie: skąd Ty niby wiesz, że jadąc rozmawiał przez komórke?;> Masz lipe, bo nie rozmawiał:D
Teraz do olaboga: pierwsza częśc komentarza - zgadzam się w stu procentach, błedy masakryczne, ale co do drugiej części - osądzanie zostawmy jednak tym bardziej doświadczonym osobom..
Do pieczatka"4": Zapewniam Cie, że nie skończył pracy o 14 i faktycznie ok.północy nie wracał z niej, ale czy jesteś pewny, że żadna firma nie kończy o tej godzinie? W jakim Ty świecie żyjesz? Jest XXI wiek:)
Odpowiedz
0
@ pieczatka"4"
dnia 14.03.2010, 21:17 · Zgłoś
do GANDE - chlopak napewno nie mogl wracac z pracy. Bylo ok polnocy a zadna firma nie konczy zmiany o tej godzinie... a po za tym prace skonczyl o 14.Moze ty gande pracujesz w kamieniolomach i bierzesz nadgodziny wiec wracasz o 24
Odpowiedz
0
@ olaboga!!!
dnia 14.03.2010, 20:07 · Zgłoś
jak to czytam to normalnie umieram ze śmiechu, większość z was to chyba nie skończyła podstawówki, nauczcie sie pierwsze pisać poprawnie a później wypowiadajcie się na necie... bo to co piszecie to aż razi w oczy. a co do wypadku?? wina jest po stronie kierowcy una skoro wjechał na przeciwległy pas, a co do kierowcy zastawy, to on ma więcej doświadczenia jazdy samochodem niż wy wszyscy lat, ciekawe czy byście tak głupio gadali gdy kierowca zastawy jechał autem , którym na codzien jezdzi w pracy czyli tirem wiec uspokojcie emocje i dajcie na wstrzymanie. pozdrawiam tych Einstainów:)
Odpowiedz
0
@ tomek
dnia 14.03.2010, 19:42 · Zgłoś
ej ludzie wiecie co moim zdaniem to wszyscy co tu wypisuja jestescie poj..... auto to tylko blacha najwarzniejsze ze zyja a reszta to niewarzne czy ten winien czy ten poprostu stalo sie . ciekawe czy byscie tak piepszyli bez sensu jak by was to dotyczylo banda choloty i tyle
Odpowiedz
0
@ 4x
dnia 14.03.2010, 14:41 · Zgłoś
do "wolf tdi"
mądrze piszesz hehe,
zgadzam się z Tobą
Odpowiedz
0
@ do hehe
dnia 14.03.2010, 14:23 · Zgłoś
[...] [...] !! To sie tobie nie przydażyło wiec troche powagi
Odpowiedz
0
@ nikt
dnia 14.03.2010, 13:52 · Zgłoś
sie jedzie, sie rozmawia przez komóre, sie zejeżdza na drugi (przeciwny) pas, sie dzwoni znaczy się zagraża się drugiemu
Odpowiedz
0
@ gosc
dnia 14.03.2010, 13:19 · Zgłoś
ty policeman jezdzisz autem chyba nie bo nawet przy 20 na godzine mozna sie rozwalic a policia jak jezdzi to sa dopiero piraci i [...]
Odpowiedz
0
@ kozwa
dnia 14.03.2010, 13:04 · Zgłoś
Gande ma racje taki rzech to na wystawe do muzeum a nie na droge ;/;/ i nie opowiadajcie kor**glupot ;/ trzym sie Sław jestesmy z Toba
Odpowiedz
0
@ szocikk1
dnia 14.03.2010, 12:42 · Zgłoś
trzymaj się Slaw jestesmy z toba
Odpowiedz
0
@ ktos
dnia 14.03.2010, 12:04 · Zgłoś
trafiła kosa na kamień ;)
Odpowiedz
0
@ [...]
dnia 14.03.2010, 11:10 · Zgłoś
Wspaniałe koleiny dały znać o sobie. Napewno nie jechali szybko, bo by nie było co zbierać, z aut, które nie mają żadnych aktywnych systemów bezpieczeństw, o kontrolowanych strefach zgniotu w Zastavie nie mówiąc. Tam nawet na suchej drodze będą wypadki - taki jest jej stan. Aż się prosi o drugi pas pod górkę, od skrzyżowania z drogą na Rzeszów, bo miejsca na taką rozbudowę jest.
Odpowiedz
0
@ Majk
dnia 14.03.2010, 11:09 · Zgłoś
Do ochh:/: No i tu się mylisz [...], to że wydarzył się wypadek nie znaczy, że którakolwiek ze stron musiała byc pijana..żes się wypowiedział, długo nad tym myslałes??
Odpowiedz
0
@ JA
dnia 14.03.2010, 10:22 · Zgłoś
CZY KTOS WIE KIEDY OSTATNIO BYŁA POŚWIĘCANA TRASA JASŁO-KROSNO?MOZE TRZEBA POWTÓRZYĆ,BO ZA DUŻO NIEJ WYPADKÓW.NO I TRASĘ JASŁO-KOŁACZYCE TEŻ.....
Odpowiedz
0
@ john wayne
dnia 14.03.2010, 10:04 · Zgłoś
A w Afganistanie jest wojna !!!
Odpowiedz
0
@ xx
dnia 14.03.2010, 09:15 · Zgłoś
widać fiat to fiat. Lekka stluczka i do kasacji
Odpowiedz
0
@ dawny mieszkaniec
dnia 13.03.2010, 23:51 · Zgłoś
zgadzam się z raffen co niektórzy piszą komentarze o [...] rozbić.Byłem świadkiem że 6 samochodów się rozbiło a jak wysiadał gliniarz to wyj***ł orła i stwierdził że kierowcy nie dostosowali prędkości do warunków.Za godzine przejechała piaskarka i było w miare możliwie.
Odpowiedz
0
@ JP
dnia 13.03.2010, 23:23 · Zgłoś
Jakie żale piszecie najlepiej wie ten kto byl w srodku samochodu a nie wy [...] !!
Odpowiedz
0
@ Scorfild
dnia 13.03.2010, 22:57 · Zgłoś
szybciek [...] szybciej!
Odpowiedz
0
@ sienek
dnia 13.03.2010, 22:53 · Zgłoś
trzymaj sie slaw dobrze ze zyjesz co tam samochud. samochud mozna nowy kupic a zycie jest tylko jedno trzymaj sie i wracaj szybko do zdrowia.....
Odpowiedz
0
@ gienek
dnia 13.03.2010, 22:51 · Zgłoś
trzymaj sie slaw cco tam z samochodem dobrze ze zyjesz wyzdrowiej jak najszybciej....samochud mozna nowy kupic ale zycie jest jedno szkoda ze wypadlo to naciebie jeszce raz pozdrawiam i trzymaj sie..???
Odpowiedz
1
@ stiuardzik
dnia 13.03.2010, 22:39 · Zgłoś
slaw trzymaj sie i wracaj szybko do zdrowia nie przejmuj sie gupimi komentarzami pozdro
Odpowiedz
0
@ gienek
dnia 13.03.2010, 22:38 · Zgłoś
trzymaj sie slaw szkoda ze sie to wydazylo nie martw sie altem ale zyjesz ciesz sie zyciem????
Odpowiedz
0
@ G.W
dnia 13.03.2010, 22:32 · Zgłoś
do; ochh kierowca nie był pijany znam go długo i nigdy nie wsiadał do auta jak wypił nawet jeden kieliszek tym razem też nie pił a poza tym trochę wcześniej wyszedł z pracy...Myśl co piszesz
Odpowiedz
0
@ antyBMW
dnia 13.03.2010, 22:28 · Zgłoś
Szkoda ze to nie jakas szybka BMW zamiast tego UNA ;)
Odpowiedz
1
@ G.W
dnia 13.03.2010, 22:26 · Zgłoś
Właściciel Una to naprawdę dobry kierowca...a wy nie wypowiadajcie się bo nikt z was tam nie był więc tak naprawdę nie wiecie czyja to wina więc zostawcie go w spokoju...Sław jesteśmy z tobą
Odpowiedz
0
@ tamta
dnia 13.03.2010, 22:09 · Zgłoś
Po **** komentujecie dajcie spokój to nie wasza sprawa ten chłopak jeszcze wiele będzie cierpiał więc zostawcie go w spokoju...
Odpowiedz
0
@ Gande
dnia 13.03.2010, 21:56 · Zgłoś
Do Ochh. Jestes [...]. Kierowca Fiata wracał z pracy wiec nie mógł być pijany.
Odpowiedz
1
@ RAFFEN
dnia 13.03.2010, 21:54 · Zgłoś
A może to nie wina żadnego z kierowców,być może obaj byli doswiadczonymi kierowcami,mieli sprawne auta,jechali pomału,tylko Wina może to jest drogi że dziurawa że są koleiny i do tego śnieg i ślizgawica jak się patrzy. Może któryś z nich chciał ominąc dziure albo w nią wpadł i go wyrzuciło na przeciwny pas,możliwe że koleiny wybiły samochód z toru jazdy,a może silny podmóch wiatru zarzucił samochodem.Nikt tego nie wie co było przyczyną,więc po co piszecie takie bzdury.Ważne zeby nikt nie zginoł.
Odpowiedz
0
@ Do czytelnik
dnia 13.03.2010, 21:37 · Zgłoś
A ty [...] jak nie masz prawa jazdy to po [...]się wypowiadasz ***!!!
Odpowiedz
1
@ RAFFEN
dnia 13.03.2010, 20:16 · Zgłoś
Z tego co czytam komentarze przy wypadkach,to większość komentujących to [...] którzy nie mają zielonego pojęcia o jeżdzie samochodem,a chcą pokazać jacy to oni mądrzy.Najpierw nauczcie się jeżdić zdajcie prawko a potem zastanówcie się nad komentarzem.A kieruje to do Policeman,Jaweck i Tomasz nie zawsze winą wypadku jest nadmierna predkość
Odpowiedz
0
@ kukluxklan
dnia 13.03.2010, 19:03 · Zgłoś
a w ameryce bija [...]
Odpowiedz
0
@ zetfa
dnia 13.03.2010, 17:44 · Zgłoś
Tam już było dość śmierci! Wystarczy ciut poszerzyć drogę i wyznaczyć pas zjazdu do skrętu w lewo z kierunku Szebni.Włodarze drogi mają za daleko od biurek by to zauważyć,więc śmierć tam czyha od lat.
Odpowiedz
0
@ krys
dnia 13.03.2010, 17:27 · Zgłoś
ty "Tomasz" najpierw się ortografii naucz a potem komentuj.
Odpowiedz
0
@ >kosa<
dnia 13.03.2010, 17:07 · Zgłoś
Szczęście że nikt nie zginął. Ja myślę że to już końcówka tej zimy.
Odpowiedz
0
@ Mx
dnia 13.03.2010, 17:01 · Zgłoś
policeman: jesteś pewny? byłeś na miejscu? może prowadziłeś jeden z samochodów albo patrzyłeś na wszystko z chmurki?
chłopak z Uno przysnął i zjechał na 2 pas... efekt widać...
na szczęście nikomu się nic nie stało!
Odpowiedz
0
@ ochh
dnia 13.03.2010, 16:47 · Zgłoś
napewno kierowca fiata był pijany...
Odpowiedz
0
@ czytelnik
dnia 13.03.2010, 16:42 · Zgłoś
do:kierowca, HEHE: ty jesteś obłąkany, posowało by odwieszić lekarza, a może masz rozdwojenie jaźni?? na to wkazują te twoje chore wypowiedzi!
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 13.03.2010, 16:14 · Zgłoś
Kupię silnik od tej zastawy. Wolałbym od una, ale pewnie trochę ucierpiał
Odpowiedz
0
@ Gande
dnia 13.03.2010, 15:47 · Zgłoś
Do Jaweck. Jesteś [...], szkoda ciebie ze [...]. Takimi rzęchami to się nie powinno wyjeżdżać na drogę... Trzym się Slawq:)
Odpowiedz
0
@ swiadek
dnia 13.03.2010, 15:45 · Zgłoś
Wina po stronie kierowcy uno.gdybym jechal 20sekund wczesniej to moglym byc [...]Rozmawialem z kierowca zastawy jak wyczolgal sie z samochodu poniewaz jechalem zaraz za nimi i mowil ze Uno wjechalo na jego pas.Tylko jak mozna wyjechac na pustej prostej drodze na przeciwny pas...jesli droga nie byla slisa.Cud ze zyja i nic sie nie stalo bo gdy zobaczylem auta bo szczerze mowiac mialem mysli ze bez ofiar sie nie obylo.
Odpowiedz
0
@ pipi
dnia 13.03.2010, 15:29 · Zgłoś
jak zwykle nie dostosowal predkosci do warunkow drogowych ...w opini policji ...a co z utrzymaniem drog jak zwykle brak pieniedzy
Odpowiedz
0
@ ktoś kto zna
dnia 13.03.2010, 15:25 · Zgłoś
Nie wypowiadajcie sie bo to mógł być każdy z was a to że kieruje młody człowiek to nie znaczy że to jego wina...
Odpowiedz
0
@ wolf tdi
dnia 13.03.2010, 15:22 · Zgłoś
ale [...]... głupoty:/ ze po wydechu w unie twierdzicie ze to byl mlodzieniec? a jakby wisial krzyżyk na lusterku wstecznym to bylby to ksiadz czy zakonnica? hmm? plakac sie chce jak czytam te komentarze. jestescie beznadziejni!!! dobrze że nikt nie zginal!!!
a tak na marginesie to puscili by z miasta jakas piaskarke na drogi bo jest strasznie ślisko i znów powiedzą że zima zaskoczyla kierowców. Załosne :( pewnie ci z zarzadu dróg jeżdza do pracy na lyżwach:P:D
Odpowiedz
0
@ mara
dnia 13.03.2010, 14:50 · Zgłoś
Z tego co widac bylo na miejscu wypadku wygladalo to jakby kierowcy Fiata sie przysnelo i zjechal na przeciwlegly pas wprost na Zastawe. Kierowcy nie udalo sie uciec bo juz nie mial gdzie i BOOM. Ale czy tak bylo na 100%, pewnosci nie mam. Wazne ze nikomu nic powaznego sie nie stalo.
Odpowiedz
0
@ evon
dnia 13.03.2010, 14:14 · Zgłoś
Una auta w rowie a drogazablokowana na 2.5 godziny.Rozumiem gdyby zatrzymali się na środku drogi... To jest chyba tylko u nas możliwe
Odpowiedz
2
@ M.S
dnia 13.03.2010, 13:36 · Zgłoś
Trzymaj się !! Sław jestśmy z Toba, bedzie wszystko dobrze!!
Odpowiedz
0
@ Tomasz
dnia 13.03.2010, 13:31 · Zgłoś
Ludzie opamietajcie sie wolno jeszcze raz wolno !! a puzniej jest płacz i zgrzytanie zebami
Odpowiedz
0
@ Jaweck
dnia 13.03.2010, 13:26 · Zgłoś
sądząc po końcówce wydechu w Uno kierowcą był jakis młodzieniec... czyżby nie dostoswanie prędkości do warunków na drodze? szkoda Zastavy...
Odpowiedz
0
@ gosc
dnia 13.03.2010, 13:18 · Zgłoś
straszne...
Odpowiedz
0
@ rg
dnia 13.03.2010, 12:55 · Zgłoś
co stara konstrukcja to stara fiat nie mial szans dobrze ze nikt nie zgina
Odpowiedz
0
@ metal
dnia 13.03.2010, 12:51 · Zgłoś
pewno jednemu z kierowców cie przysnęło.TRAGEDIA
Odpowiedz
0
@ HEHE
dnia 13.03.2010, 12:28 · Zgłoś
fajny dzwon
Odpowiedz
0
@ policeman
dnia 13.03.2010, 12:13 · Zgłoś
Przyczyny wypadku: Nie dostosowanie prędkości jazdy do warunków panujących na drodze. Proste- jak zwykle...
Odpowiedz
0
@ KAROL
dnia 13.03.2010, 12:05 · Zgłoś
Grunt że żyją ,a reszta jyz jest mało istotna.
Odpowiedz
0
@ kierowca
dnia 13.03.2010, 11:38 · Zgłoś
Tylko nie szczekać mi tu głupot !!!!!!!!!!
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.