Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Czy pacjentki są zadowolone z opieki położniczej?

125

Starosta jasielski zachęca do wypełniania anonimowej ankiety dotyczącej opieki położniczej w jasielskim szpitalu. Wyniki badań przyczynią się do podniesienia w nim jakości usług.

Fot: Archiwum

Do starosty jasielskiego wpłynęło wiele skarg na opiekę położniczą w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle. Coraz mniej kobiet decyduje się na poród w nim, co przynosi straty finansowe na Oddziale Ginekologiczno-Położniczym. Pacjentki uciekają w szczególności do Szpitala Specjalistycznego Pro-Familia w Rzeszowie, gdzie jak mówią mogą liczyć na życzliwość ze strony personelu medycznego oraz bardzo dobrą opiekę.

W związku z niepokojącym spadkiem liczby kobiet rodzących na Oddziale Ginekologiczno-Położniczy w jasielskim szpitalu, starosta Adam Pawluś postanowił przygotować ankietę oceny opieki położniczej w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle. - Mamy największe straty na oddziale położniczym, gdyż coraz mniej pacjentek decyduje się na poród w naszym szpitalu. Chcemy poznać opinię kobiet stąd nasza ankieta. Wyniki tych badań zostaną podsumowane i opublikowane. Ponadto wpłyną na podniesienie jakości usług w jasielskim szpitalu – wyjaśnia starosta Adam Pawluś.

Jeśli ankieta będzie cieszyła się zainteresowaniem pacjentów, zostaną przygotowane kolejne dotyczące tych oddziałów, które generują straty finansowe.

Ankiety (na temat stopnia satysfakcji opieki nad kobietą ciężarną – przyp.red.) można wypełniać w formie elektronicznej klikając <<tutaj>>, w wersji papierowej – wysyłając na adres: Starostwo Powiatowe w Jaśle, ul. Rynek 18, 38 – 200 Jasło, z dopiskiem „Ankieta” lub złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta.

id

Napisany dnia: 19.12.2016, 12:24

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ doda
dnia 08.01.2017, 16:22 · Zgłoś
Ja też nie dawno rodziłam, drugie dziecko i mam porównanie z innym szpitalem i nie piszcie głupot, że Jasło jest takie złe :) Kobiety od wieków rodzą w bólach i rodzić będą, to przecież, sama natura. Ja jestem zadowolona z położnych, zarówno z sali porodowej jak również, z opieki na oddziale położniczym. Najmilej wspominam położne Jolantę i Justynę oraz położnego Rafała, pełen profesjonalizm :)
Odpowiedz
0
@ OLA
dnia 29.12.2016, 10:23 · Zgłoś
Ja uważam ,ze do wymiany przede wszystkim ordynator wydziału dla którego liczy się TYLKO FORSA.
Odpowiedz
17
@ DZIUNIA
dnia 27.12.2016, 14:40 · Zgłoś
SZPITAL SPECJALISTYCZNY WJASLE - PODZIEKOWANIE za troskliwa, wspaniala i profesionalna opieke medyczna podczas mojego 14-dniowego pobytu na Oddziale Ginekologiczno - Polozniczym. Dziekuje za zyczliwosc, cieple slowa nieustajacy usmiech oraz danie szansy na powrot do normalnego funkcjonowania i zycia. Pragne serdecznie podziekowac Panu Ordynatorowi wszystkim lekarzom Pani Oddzialowej wraz z Paniami pielegniarkami i jednym pielegniarzem za wielka troskliwosc i okazane serce,zyczliwosc, poswiecenie i trud w codziennym pielegnowaniu. Pragne szczegolnie podziekowac Panu Ordynatorowi za wykonanie ciezkiej skomplikowanej operacji z nadzieja na dalsze skuteczne leczenie. Dziekuje za zlecone odpowiednie srodki przeciwboowe i redukowanie bolu.Te wszystkie mile gesty sprawily ze pobyt w szpitalu i zwiazane z tym cierpienie yly duzo latwiejsze do zniesienia. Dziekuje rowniez Paniom salowym za wzorowa postawe i rzetelne zaangazowanie w swoja prace co sprawia ze na Oddziale jest czysto i przytulnie jest taka domowa atmosfera Dziekuje za uwzglednienie w remoncie sali pooperacyjnej swietnie wyposazonej w lazienke /prysznic/ wc dla pacjentek przebywajacych po operacji, Panie Ordynatorze jest Pan wzorem doskonalej organizacji i fachowowosci wraz z calym swym personelem medycznym.Poswiecenie lekarzy i pielegniarek jest nieocenione. Mozecie jako zespol byc dumni z Waszych dokonan kadry i administracji. Jednoczesnie raz jeszcze dziekuje zyczac wielkiej satysfakcji z wykonywanej pracy , wytrwalosci w trudnych chwilach oraz powodzenia w realizacji wszystkich celow i zamierzen. Zycze dalszych sukcesow wszelkiej pomyslnosci w zyciu zawodowym jak i osobistym. DZIEKUJE Z CALEGO SERCA . Z WYRAZAMI SZACUNKU PACJENTKA WLADYSLAWA SZCZUDLO
Odpowiedz
13
@ Dziunia
dnia 27.12.2016, 10:20 · Zgłoś
szpital specjalistyczny w jasle oddzial ginekologiczno-polozniczy dotyczy podziekowania za opieke w szpitalu podziekowanie za troskliwa i wspaniala i profesjonalna opieke medyczna podczas mojego 14-dniowego pobytu w szpitaku na oddziale ginekologiczno-polozniczym w jasle. dziekuje za zyczliwosc,cieple slowa nieustajacy usmiech oraz danie mi szansy na powrot do normalnego funkcjonowania i zycia. pragne serdecznie podziekowac panu ordynatorowi wszystkim lekarzom, paniom pielegniarkom za wielka troskliwosc i okazane serce , zyczliwosc , poswiecenie i trud w codziennym pielegnowaniu . pragne szczegolnie podziekowac panu ordynatorowi za wykonanie ciezkiej skomplikowanej operacji z nadzieja na dalsze skuteczne leczenie . dziekuje za zlecone odpowiednie srodki przeciwbolowe i redukowanie bolu. te wszystkie mile gesty sprawily ,ze pobyt w szpitalu i zwiazane z tym cierpienie byly duzo latwiejsze do zniesienia . dziekuje rowniez paniom salowym za wzorowa postawe izaangazowanie w rzetelna swoja prace co sprawia ze na oddziale jest czysto i przytulnie jest taka domowa atmosfera .dziekuje za super wyposazona na oddziale sale pooperacyjna jest na miejscu dla pacjentek prysznic wc super pomysl aby ulzyc pacjentkom skorzystanie z lazienki na miejscu. panie ordynatorze jest pan wzorem doskonalej organizacji i fachowosci. poswiecenie lekarzy i pielegniarek jest nieocenione . mozecie jako zespol byc dumni z waszych dokonan profesjonalnej kadry i administracji . jednoczesnie raz jeszcze dziekuje zyczac wszelkiej satysfakcji z wykonywanej pracy , wytrwalosci w trudnych chwilach oraz powodzenia w realizacji wszystkich celow i zamierzen zycze dalszych sukcesow wszelkiej pomyslnosci w zyciu zawodowym jak i osobistym . dziekuje z calego serca . z wyrazami szacunku wdzieczna pacjentka wladyslawa
Odpowiedz
12
@ STASZKA5
dnia 26.12.2016, 22:25 · Zgłoś
JA tez rodziłam w naszym szpitalu i panie położne są bardzo miłe i uczynne przyszłam o godz. 2 w nocy na porodówke i choć byłam sama panie z uśmiechem mnie przywitały i ciepło się do mnie zwracały było ich trzy -jedna pani była w niebieskiej sukience była usmiechnieta i przekazała po przyjeciu mnie na porodówke do dwóch innych pań które równiez zajeły sie mna i wytumaczyły co i jak.Choć poród nie jest przyjemnościa gdyż bardzo boli to przy tak miłym wsparciu i profesjonalnej opiece moge rodzić jeszcze raz---Pozdrawiam Panie POŁOŻNE JAK I przemiłą panią salową oraz personel na oddziałe położniczym---DZIĘKUJE
Odpowiedz
20
@ Oliviier
dnia 25.12.2016, 06:57 · Zgłoś
Ja też od niedawna jestem dumnym tatą. położne na porodówce super.Po cięciu żoną opiekowała się pani Jola i taka niska Pani Justyna.Pomagały we wszyskim.Umięjętności z najwyższej półki a dobry humor iempatia godne wyróżnienia, DZIĘKUJEMY
Odpowiedz
15
@ Wojtek 1986
dnia 23.12.2016, 21:46 · Zgłoś
Co wy piszecie?? Moja żona urodzila na początku grudnia .jesteśmy zadowoleni z opieki podczas całego pobytu w oddziale polozniczym. Trafiliśmy na noc nany dyżur Pani Jolanty i Doroty które z troską i profesjonalizmem zajęły się żona i dzieciatkiem
Odpowiedz
0
@ maja
dnia 25.12.2016, 10:51 · Zgłoś
to się ciesz z wspaniałej opieki jaką miała żoneczka,bo ja takiej nie miałam,każdy może pisać komentarz według swoich przeżyć na tym oddziale,nie mówię,że wszyscy są niedobrzy i niemili ale wtedy lekarz był okropny,a położna i drugi lekarz opiekowali się mną ale to nic nie dało bo dziecko mi zmarło.
Odpowiedz
-15
@ Ela
dnia 22.12.2016, 17:24 · Zgłoś
Poród jest straszny. Kiedy sie walczy z nadludzkim bolem i z wlasnym ciałem to nie da się walczyć z personelem!!!
Dlatego maz przy porodzie to skarb- nie zostajesz sama i masz pewnosc ze jest ktos kto w razie czego poprzestawia to cale towarzystwo!!!
Na samą jego obecnosc wszyscy już są milsi- bo sama biedna rodząca cierpiaca kobieta nie zrobi nic...
Odpowiedz
0
@ maja
dnia 21.12.2016, 20:49 · Zgłoś
Nikt i nic na to nieporadzi,będą dobrzy i mili lekarze i położne jak i tacy co tylko patrzą na kasę.Ja 20 lat temu rodzilam tam swoje pierwsze dziecko i zmarlo przy porodzie a ja bylam 1 nogą na tamtym świecie,bo pan doktor powiedział że mam urodzić naturalnie a dziecku spadało tętno aż sie udusiło,trauma nie do zapomnienia.
Odpowiedz
23
@ Jadwiga
dnia 21.12.2016, 08:05 · Zgłoś
Ja rodziłam niedawno w Jaśle i szlag mnie trafia na to co piszecie. Opieka super.Położne miłe ipomocne , na neonatologii również .Myślę że za niektore damy to trzeba urodzic wtedy byłyby zadowolone
Odpowiedz
-19
@ Do @Jadwiga
dnia 21.12.2016, 14:12 · Zgłoś
Jak posmarujesz to jest dobrze
Odpowiedz
7
@ lala
dnia 27.12.2016, 14:17 · Zgłoś
Ciekawa jestem ile dałaś mam wrażenie ze nic a gegasz ja nie dalam i nikt nie czekal zbyt placila byly bardzo mile i życzliwe
Odpowiedz
15
@ Xxx
dnia 20.12.2016, 23:17 · Zgłoś
Hej piszecie ze Jaslo jest złe ,ale popatrzcie na inne szpitale kliniki lepsze od wszystkich i co sie tam dzieje, w uwadze nieraz pokazuja nie oglądacie czy co ,! . Krosno tez nie jest jakoś przez pacjentki chwalone , ,każdy chwali swoje , ,, ja uważam oddział polozniczy bardzo ok tylko dwie pindy położne nie powinny tam pracować (taka babochlop i taka z długimi włosami one zawsze razem )nie wiem jak teraz bo rodziłam 9Lat temu to moze sie zmieniło, . ???!!!
Odpowiedz
17
@ jadwiga
dnia 22.12.2016, 08:52 · Zgłoś
Nie opisuj wyglądu i nie krytykuj personelu urodziłam w grudniu.Położne wyglądają i pracują bardzo dobrze i tylko im współczuć bo ze mną na sali leżały piękne 140 kg hipopotamy, które po cesarce położne musiały dżwigać.
Odpowiedz
-12
@ maja
dnia 25.12.2016, 10:56 · Zgłoś
nie bredz,kogo dzwigają polozne po cerarce?ja miałam 3 cc i nikt mnie niedzwigał .
Odpowiedz
0
@ jadwiga
dnia 02.01.2017, 09:01 · Zgłoś
ha ha geniusz sama przyszła z sali operacyjnej !!!
Odpowiedz
21
@ Ja
dnia 20.12.2016, 22:50 · Zgłoś
Opieka położnicza w Jaśle jest na szóstkę. Za to neonatologia woła o pomstę do nieba. Gdyby to nie moje drugie dziecko, to bym się im dała zrobić na szaro... Pomijając hamstwo wspominanego już doktora - to dokarmianie noworodków przez wszystkich - począwszy od Pani, która myje dziecię zaraz po porodzie, skończywszy na lekarzach i piersonelu, który zabiera dziecko do badania (o każdej porze, nie pytając czy jadło czy nie) - przecież to działanie na szkodę matki i dziecka!!! W przyszpitalnej szkole rodzenia kilkakrotnie powtarzano, że to szpital sprzyjający naturalnemu karmieniu. A moje dziecię nakarmiono już w pierwszych minutach życia. Bo głodne się urodziło? Nie! Bo płakało, więc trzeba było je zatkać. Dziecię faktycznie było w szoku - i ja też, do dzisiaj. Kurde. Chyba pójdę i napiszę w końcu tą skargę...
Odpowiedz
-3
@ cvvv
dnia 21.12.2016, 16:32 · Zgłoś
Jdz i zgłoś że dziecko nakarmili kanapkami jak bylo glodne to co mieli robić policja apeluje o jazdę zgodną z przepisami a jedziesz szybko i stwarzasz zagrożenie tak samo jest ze szkolą rodzenia .
Odpowiedz
0
@ Ja
dnia 21.12.2016, 21:26 · Zgłoś
I po co tak głupio pisać? Bez znajomości tematu, byleby się wypowiedzieć...
Odpowiedz
10
@ annn
dnia 20.12.2016, 21:53 · Zgłoś
Rodziłam dwójkę dzieci w jasielskim szpitalu. Absolutnie nie mogę narzekać na opiekę w czasie porodu, ani na lekarzy, ani na położne, ani też na warunki jakie są na porodówce. No ale musi być jakieś ale... lekarz neonatolog, tak jak już wspomniano do uprzejmych nie należy, choć co do jego wiedzy i kompetencji nic nie mam. I jeszcze opieka położnicza po porodzie, której w zasadzie nie ma. Właściwie po opuszczeniu traktu porodowego nikt już NIC nie sprawdzi i nie obejrzy, nawet jak się jest baaardzo poszytym. A to przecież są rany, czasem nie takie małe i chyba powinno się je skontrolować przed wypuszczeniem pacjentki do domu
Odpowiedz
20
@ Zadowolona
dnia 20.12.2016, 20:41 · Zgłoś
Ja również rodziłam nie tak dawno w Jasielskim szpitalu (ciąża bliźniacza)- cesarskie cięcie i absolutnie nie narzekam na warunki, a tym bardziej na personel na oddziale połozniczym...dodam jeszcze, że nie byłam pacjentka żadnego Jasielskiego lekarza...
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 20.12.2016, 18:50 · Zgłoś
A ja pozdrawiam przemiłe, ciężko zapracowane panie pielegniarki z kardiologii i "wątrobianki". Naprawdę wykonują kawał dobrej roboty i powinny zarabiac dwa razy wiecej (co najmniej). Jednocześnie przypominam p. dyrektorowi, ze chorzy nie świnie, powinni jeść w miarę normalnie i stawka żywieniowa nie ma z tym nic współnego.
Odpowiedz
14
@ Adam
dnia 20.12.2016, 20:02 · Zgłoś
Mi tam jedzenie w szpitalu smakuje. Jedz sobie do innych gdzie są cateringi w szpitalach to zobaczysz co to syf
Odpowiedz
-9
@ dragoness
dnia 20.12.2016, 20:14 · Zgłoś
Cóż, właśnie byłam i autorytatywnie stwierdzam, że w Jasle karmią najgorzej.
Odpowiedz
-20
@ Lyly
dnia 21.12.2016, 00:10 · Zgłoś
Bo psychicznym dają to, co nie zjedzą normalni, dlatego ci tak nie smakowało...
A tobie i tak się podoba...Straszna choroba...O, nie czuje jaki rymuje...
Odpowiedz
17
@ ewka
dnia 20.12.2016, 16:35 · Zgłoś
Czy naprawdę nikogo nie spotkało nic dobrego w jasielskim szpitalu? Nie wierzę. Dlaczego zawsze same minusy?
Odpowiedz
2
@ do lia
dnia 20.12.2016, 16:13 · Zgłoś
I podsłuchy.
Odpowiedz
3
@ mela
dnia 24.12.2016, 23:09 · Zgłoś
na niektórych oddziałach to i podsłuchy potrzebne!!!
Odpowiedz
4
@ lia
dnia 20.12.2016, 15:56 · Zgłoś
założyć kamery na wszystkich oddziałach!!!
Odpowiedz
13
@ dafqq
dnia 20.12.2016, 14:46 · Zgłoś
Panie starosto trzeba zatrudnić wiecej lekarzy i pielęgniarek i nie trzeba żadnej ankiety jak to pan wymyślił a może zmniejszyć etaty w urzędzie i przenieść te miłe panie do szpitala i tym sposobem byśmy coś zaoszczędzili .Na etaty dla pielegniarek niema kasy ale wcześniej zatrudnilo się panią B do pozyskiwania funduszy na szpital sądze że to też pana sprawa ,a ile tych funduszy ta pani pozyskała czy wiecej niż koszty zatrudnienia .
Odpowiedz
13
@ ttt
dnia 20.12.2016, 13:41 · Zgłoś
W jaśle to jest super rodzić niech te krzywe paniusie nie narzekają bo mogą wybierać szpitale gdzie chcą .
Odpowiedz
21
@ rgrg
dnia 20.12.2016, 13:37 · Zgłoś
Te panie ktore tak narzekają to niech jadą do Warszawy rodzić bo mogą rodzić gdzie chcą a w Jaśle nie jest żle a pan starosta niech zajmie sie innymi oddzialami jest chirurgia gdzie jest sodoma i gomora ,
Odpowiedz
20
@ ela
dnia 20.12.2016, 16:08 · Zgłoś
Ja miałam zapalenie trzustki i woreczka żółciowego w czasie ciąży,rodziłam w Jaśłe, a potem zoperowałam pęcherzyk żółciowy na chirurgii-super.Moge tylko pochwalić.
Odpowiedz
16
@ !!!!!
dnia 20.12.2016, 22:57 · Zgłoś
Dokładnie, w zupełności się z tym zgadzam. Rodziłam w Jaśle i jestem bardzo zadowolona. Moje znajome również. I oświadczyły, że jeśli miałyby rodzić ponownie to też wybrałyby jasielski szpital. Nigdy nie usłyszałam złego słowa o jasielskim oddziale położniczym. A wręcz przeciwnie, same pozytywy. Zastanówcie się co piszecie, porozmawiajcie z tymi kobietami, które rodziły w Krośnie, to się dopiero nasłuchacie. No ale "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" tylko potem rzeczywistość okazuje się zupełnie inna. I dochodzi się do wniosku, że jednak było wspaniale.
Odpowiedz
-15
@ xzggg
dnia 20.12.2016, 13:18 · Zgłoś
Nic nie robicie tylko rodzicie a my bedziemy na wasze dzieci placić a jak chcesz rodzić w wodzie to wejdz do rzeki .
Odpowiedz
7
@ kiki@@@@
dnia 20.12.2016, 12:34 · Zgłoś
rodziłam niedawno w jasielskim szpitalu, położne przy porodzie super, pomogły mi na tyle ile mogły, udzielała wskazówek, ktg co 2 godziny, problem był z wodą do picia, na szczęście mąż był ze mną i wodę dokupił, okropna pan doktor na wizycie w czasie porodu, miała pretensję że wszystko wolno idzie i co ja tam robię, podłączyć oksytocynę niech urodzi przed wieczorem. Gorzej było z położnymi na oddziale poporodowym. niektórym bardzo się nie chciało pracować. problemem było np: zawołanie lekarza, położna gdy przyszłam do niej z problemem, rozmawiała przez telefon prywatnie nie rozłączyła się, powiedziała „ale to bede musiała zadzwonić po lekarza a pani jutro wychodzi, na pewno chce pani”, mojemu dziecku obficie się ulewało położna stwierdziła ze dziecko jest głodne i to dlatego, lekarze na obchodzie zadają jedno pytanie wszystko dobrze i tyle ich widać. Warunki na oddziale super, oddział wyremontowany, czysto, porodówka podobnie. Jeżeli chodzi o jakakolwiek informację gdzie zabierane jest dziecko, jakie będzie miało badania, czy jest zdrowe, to jeżeli jest wszystko ok, to słowem się nikt nie odezwie, a jeżeli jest coś nie tak to matka dostaje informacje o stanie zdrowia i sposobie leczenia.
Odpowiedz
-8
@ VIKTORIA11
dnia 20.12.2016, 11:52 · Zgłoś
chętnie wypełnię ankietę ale czy cos da??? rodziłam 2 razy ostatnio 10 mies temu i moge sie co cieco wypowiedzieć na szczęście porody naturalne bez problemów i dzieciatka zdrowe :) ogólnie jestem osoba odporna na ból świadomą i przy pierwszym dziecku tez przez 8 godz nie mialam kropli wody w ustach ale jakos nie robilam z tego problemu bo myślałam że tak ma byc zreszta mogliby robic ze mną co chcieli ja byłam w szoku jaki to ból i wogole samego porodu ale przy drugim człowiek już wie co i jak i sie przygotowałam troche do tego co mnie czeka:)miałam przy łózku wode i telefon gdzie skurcze mierzyłam co ile min itd... i tez na ginekologicznym zostalam położna i przez 3 godz nikt do mnie nie zaglądał tylko słyszałam chrapanie położnej no wsumie to byla 3 w nocy no ale pani chyba byla w pracy... a jak wkońcu przyszla polozna podłączyła ktg gdzie mialam skurcze co 5 min a po pól godz poczulam juz parte wcisnełam czerwony guzik ona przybiegła i mi mówi że odłączę pani ktg to sie pani poczuje lepiej... ja mówie że jak urodze to się lepiej poczuje i że to drugi mój poród i wiem że za chwile to tu na oddziale im urodzę to biegiem po lekarza i szłam ze skurczami partymi przez oddział na porodówke niewiem jakby wózków brakło ale dobry humor mnie nie opuszczał i bardziej byla wystarszona ta pielegniarka co ze mną szła:) i jeszcze te plany porodu po co są??? zaznaczam że chce byc informowana o podanych mi lekach to przychodzi pielęgniarka cos mi wstrzykuje i idzie a neonatolog to juz wogóle podobnie jak wcześniej ktos pisał równiez pytalam kiedy wychodzę bo w domu mam córkę chorą to mi odpowiedział że jasnowidzem nie jest i szklanej kuli niema żeby odgadnać a wogole to czy zdrowe jest pani dziecko bo ostatnie badanie nie wyszło dobrze??? oj to ja mu troche wygadałam że na obchodzie mi nic o złych badaniach nie mówil a jego obowiazkiem jest informowanie o stanie dziecka matki bo w jakim celu tez w planie porodu jest takie pytanie itd... nic już głupio potem nie gadał... ogólnie wspominam porody ok nie przeżyłam jakiej traumy i nie wyobrażałam sobie ze skurczami do rzeszowa jechać no ale jest kilka spraw w swoim zachowaniu czy podejściu do pacjentek gdzie mogloby być lepiej:)
Odpowiedz
0
@ kiedyś Jasło
dnia 20.12.2016, 10:13 · Zgłoś
Najlepiej wspominam taką starszą panią położną, nie wiem czy jeszcze pracuje i nie znam nazwiska niestety, bardzo miła i życzliwa. Najgorsza jędza to taka wytapirowana, ze złotymi kolczykami, niemiła i wredna. A co do dr Z., owszem, bardzo sympatyczny. Jak rodziłam pierwsze dziecko, było on wtedy na stażu albo na początku kariery, jakoś tak. Leżałam na wywołaniu, a on przyszedł, zaczął zagadywać, pytał, czy to pierwsze dziecko, żartował itd, to przyszedł jakiś stary ponury lekarz i go zj...ał, że pani ma tu rodzić, a nie gadać;) Ot, całe podejście.
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec 65
dnia 20.12.2016, 09:48 · Zgłoś
Szanowny Panie Starosto proponuje przebrac sie dle niepoznaki lub wyslac pracownika z ukryta kamerka i niech sprobuje sie dopytac o cos panow lekarzy zobaczy pan jak ci pozal sie boze slabo oplacani lekarze podchodza do interesantow zenada przypomina to niestety czasy minione z wlasnego doswiadczenia - na chirurgi dopytac o stan czlonka rodziny to jakas paranoja tylko ordynator moze udzielac informacji co to jest? kto to wymyslil? a lekarz prowadzacy to co? niekompetetny? zaznaczam pan ordynator non stop nieuchwytny 2,5 godziny czekania na laskawie udzielone informacje i pan sie dziwisz ze pacjeny ucieka gdzie moze??? koncz wasc wstydu oszczedz.
Odpowiedz
-9
@ xyz
dnia 20.12.2016, 09:06 · Zgłoś
Moja znajoma z Jasla rodziła w szpitalu Św.Elzbiety w Roztoce koła Zakliczyna .Opieka na sześć plus. 50 km za Jaslem to tak jak nie Polska .nic dodać nic ująć.Personel na położnictwie jasielskim do wymiany i będzie ok.
Odpowiedz
-13
@ Jedza
dnia 20.12.2016, 03:02 · Zgłoś
Po co do Rzeszowa na trasie jest Strzyżów spokojny mały szpitalik z dobrym personelem
Odpowiedz
-21
@ kivi
dnia 20.12.2016, 00:18 · Zgłoś
Pielęgniarki chcą pić kawę i plotkować przez 8 godzin, wiec pacjentki im przeszkadzają.
Jak zlikwidują im miejsca pracy to już pacjentki im nie będą przeszkadzać i będą sobie mogły do woli pić kawę i plotkować na zielonej trawce.
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 20.12.2016, 08:56 · Zgłoś
Na jakim oddziale tak jest? Bzdury pani pisze, za przeproszeniem.
Odpowiedz
1
@ nie dam
dnia 23.12.2016, 17:48 · Zgłoś
pewnie im zlikwiduja miejsca pracy zebys im nie przeszkadzal "kivi" Zapewne bedziesz szukał zielonej trawki w trakcie bolu zawałowego lub udaru mózgowego.Wtedy widzi sie raczej wszystko różowo- wiec zielonej trawki mozesz ( z plotkujacymi pielegniarkami z kawka) nie znależc- ale ufaj w szczesliwy traf--- zdrowia zycze?
Odpowiedz
0
@ Test
dnia 19.12.2016, 21:38 · Zgłoś
Ni wiem o co chodzi tym kobietom. Jak pielęgniarka jest nieuprzejma, to o[...]ta ją solidnie i się poprawi. Jak nie, złożyć skargę. Jak jest tak źle, jak piszecie, to jak dziennie wpłynie 10 skarg na personel, to nikt tego nie będzie mógł zignorować.
Jak ktoś sedzi cicho, to sam jest sobie winien.
Odpowiedz
1
@ www
dnia 19.12.2016, 21:27 · Zgłoś
tą masarnie już powinni dawno zamknąć
Odpowiedz
0
@ anonim
dnia 19.12.2016, 21:24 · Zgłoś
Czemu minusujecie moje wypowiedzi jak taka jest prawda
Odpowiedz
5
@ anonim
dnia 19.12.2016, 21:15 · Zgłoś
Ja tez rodzilam raz w tym szpiralu meczylam sie 12 godzin a gdy czulam ze zaczyna sie porod powiedzialam poloznej a ona potrfila mi powiedziec ze ja jak bede rodzic to ona bedzie Swieta no nieladnie sie traktuje pacjentki na trakcie porodowym jest bardzo duzo zlych uwag na ten temat
Odpowiedz
12
@ lala
dnia 27.12.2016, 14:08 · Zgłoś
Dziwne rodzilam dwoje dzieci i nikt sie do mnie tak nie zwracal szkalujecie takie mile panie wstyd
Odpowiedz
8
@ anna
dnia 19.12.2016, 20:12 · Zgłoś
JA proponuję o wypełnienie ankiet również na inne oddziały bo zaraz to ten szpital trzeba likwidować a nie rozbudować.
Odpowiedz
14
@ TRUP
dnia 19.12.2016, 20:11 · Zgłoś
A te panie od prześwietleń syczą jak osy do pacjenta
Odpowiedz
6
@ mally
dnia 19.12.2016, 19:23 · Zgłoś
jasło to dziadostwo, no chyba ze sie dobrze posmaruje
Odpowiedz
-16
@ Olek
dnia 20.12.2016, 23:57 · Zgłoś
Nie, nie kłamie ,mi prawie zabili żonę, bo nie miałem na łapówę...Na szczęście dziecku nie trzeba było ,,pomagać,, poradziło sobie same.
Chyba lepiej już rodzić w domu bez ,,pomocy,, jasielskich medyków, bo więcej przez nich kłopotów niż pożytku.
Odpowiedz
0
@ zula
dnia 03.01.2017, 09:39 · Zgłoś
Zgłosiłeś do prokuratury? Nieee. Lepiej napyskowac tutaj.
Odpowiedz
0
@ FANKA PANI BENI CO MA ZLOTE RECE
dnia 19.12.2016, 19:22 · Zgłoś
najlepsza polozna super pani benia :d super najlepsza na swiecie usmiechnieta i profesjonalna...reszta personelu do modernizacji hihi najmilej wspominam ta mila i kompetetna pania :)
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 19.12.2016, 18:37 · Zgłoś
Ciekawe, że na Fb same pozytywne opinie na temat oddziału. Może dlatego, że tam mniej anonimowych złośliwców? Jedyne, co w szpitalu należałoby poprawić bezwzglednie, to wyżywienie. I należałoby zorganizować szkolenie dla lekarzy, żeby nie traktowali pacjentów jak niepełnosprawnych umyslowo. Niektórzy z nich skończyli nawet studia.
Odpowiedz
18
@ Oow
dnia 19.12.2016, 19:05 · Zgłoś
Zorganizujmy też szkolenie dla nauczycieli którzy wylewają swoje flustracje i zakompleksienie na lekarskich dzieciach
Odpowiedz
7
@ zyzio
dnia 19.12.2016, 19:28 · Zgłoś
Jak lekarskie dzieci mają siano w glowie, to trzeba wylać, nawet ze szkoły.
Odpowiedz
11
@ służba zdrowia
dnia 19.12.2016, 20:05 · Zgłoś
@Oow.
Lekarze potrafią podziękować zakompleksionym nauczycielom proszę się nie martwić. Szkolenie nie jest potrzebne. Nigdy żaden z nauczycieli nie osiągnie tego co ma przeciętny lekarz. A nauczycielskie dzieci kim są- przykładów wiele.
Odpowiedz
9
@ mis
dnia 20.12.2016, 17:33 · Zgłoś
Najczęsciej sa lekarzami
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 20.12.2016, 18:55 · Zgłoś
Panie "lekarzu" nie muszę akurat do pana przychodzić, jest wielu dobrych lekarzy, którzy potrafią wychować dzieci, nie szantażują chorych i wykonuja swoją pracę. A synek, jeśli ma jedynkę, to bedzie ją miał, dopóki sie nie nauczy. Przynajmniej u mnie.
Odpowiedz
-10
@ a
dnia 19.12.2016, 18:29 · Zgłoś
Po co ta ankieta skoro nowa władza chce odpuścić rozbudowę szpitala? Czyli co szpital do zamknięcia? Ciekawe który radny zagłosuje przeciwko szpitalowi ? To wtedy może zapomnieć o reelekcji.

Otwarcie sesji.

...

Podjęcie uchwał w sprawie:

...

uchylającą uchwałę w sprawie zamiaru przystąpienia do zadania „Rozbudowa Szpitala Specjalistycznego w Jaśle”

...
Zamknięcie obrad.



Przewodniczący Rady

Robert Snoch
Odpowiedz
12
@ Jan
dnia 19.12.2016, 18:38 · Zgłoś
Nowa władza nie chce odpuścić rozbudowy szpitala. Rozbudowa będzie i to od przyszłego roku. Niektórzy wprowadzają celowo w błąd. Będzie rozbudowany trakt operacyjny, chirurgia. powstanie nowy oddział psychiatryczny, rehabilitacji, powiększona geriatria, sterylizatoronia.
Odpowiedz
8
@ aaa
dnia 19.12.2016, 18:53 · Zgłoś
Poprzedni zarząd chodzi i podsrywa pod nowy że to oni są winni a lud to kupuje. Wpuszczają wam misiewiczy do szpitala a wy z pokorą się zgadzacie na wszystko
Odpowiedz
8
@ jak to?
dnia 19.12.2016, 18:58 · Zgłoś
To ja tu czegoś nie rozumiem... Miśkowicz był odwołany na brak zdecydowanej reakcji w sprawie rozbudowy szpitala, Sepioł za podjęcie decyzji o rozbudowie, a teraz co się będzie działo? To będą rozbudowywać w końcu czy nie ???
Odpowiedz
4
@ Anna B.
dnia 20.12.2016, 07:19 · Zgłoś
wyjęte z kontekstu, kompletne niezrozumienie tematu!!!PEWNIE PISZE TO ŚWIADEK JEHOWY/oni też wyjmują z kontekstu do własnego użytku/NIE SIAĆ PROPAGANDY!!!
Odpowiedz
-13
@ ciekawy
dnia 19.12.2016, 17:31 · Zgłoś
...a dlaczego w jasielskim szpitalu in vitro przysługuje tylko między 25 a 35 rokiem zycia kobiety...ja się pytam dlaczego?...
Odpowiedz
2
@ praktyczna
dnia 19.12.2016, 17:49 · Zgłoś
A dlaczego przysługuje, przecież to grzech i mordowanie zarodków. Co to za facet co nie umie spłodzić dziecka i kobieta która nie potrafi urodzić. Kiedyś takich eliminowano ze społeczeństwa. Co drugi ma przedwczesny wytrysk i to to się nazywa mężczyzna.
Odpowiedz
-12
@ zawodowiec a nie praktyk.
dnia 19.12.2016, 18:38 · Zgłoś
... to Ciebie prawdopodobnie pasowało by wyeliminować ze społeczeństwa!
Odpowiedz
-12
@ do praktyczna
dnia 19.12.2016, 21:35 · Zgłoś
Po pierwsze, [...] z zarodkami. Liczy się człowiek, a nie zarodek.
Po drugie, kiedy to eliminowano takich ze społeczeństwa? W faszystowskich Niemczech? To wam się marzy kochani katolicy polscy?
Odpowiedz
-6
@ dragoness
dnia 20.12.2016, 08:49 · Zgłoś
Ciekawe ile p. praktyczna ma dzieci i kto je utrzymuje.
Odpowiedz
28
@ SPRAWDZILEM
dnia 19.12.2016, 17:21 · Zgłoś
w pro famili pracuje Pan Zamorski który dba o pacjentki, a którego jasielski szpital zgnoił, bo miał za dużo pacjentów
Odpowiedz
8
@ matka 58
dnia 19.12.2016, 16:50 · Zgłoś
W tym szpitalu nigdy nie było dobrze. W latach 1995 - 99 rodziłam moje dzieci, ale tylko pierwsze w Jaśle. Przyjechałam przed północą, personel stwierdził że urodzę rano. Pozostawiono mnie samą na trakcie porodowym. Tymczasem ja urodziłam za 2 godziny, nikt mi nie pomógł, Tylko Bogu zawdzięczam życie moje i dziecka. Uraz psychiczny zostaje do końca życia.

Omijam ten szpital z daleka, w Gorlicach jest super.
Odpowiedz
-2
@ nie dam
dnia 23.12.2016, 17:40 · Zgłoś
to dobrze ze Bogu Pani zawdziecza zycie swoje i dziecka, jest to istotny powod aby omijac z daleka jasielski szpital,najlepiej swoje zdrowie - i bliskich- tez powierzyc Bogu i w ogole nie odwiedzac lekarzy z Jasła, cokolwiek sie stanie- udar ,zawal itp z dala od medycyny jasielskiej!-- widac Bog tak chcial- amen... nie iem czy zycyzc Pani zdrowia- Bog zdecyduje
Odpowiedz
10
@ karola
dnia 19.12.2016, 15:52 · Zgłoś
Otuz to to jest najlepszy lekarz ginekolog mimo ze młody zna sie jednym słowem na tym co robi świetny specjalista
Odpowiedz
66
@ jaślanka
dnia 19.12.2016, 15:41 · Zgłoś
Wygryźli najlepszego lekarza w Jaśle i dziwią się ze wszystkie pacjentki pojechały za nim do Rzeszowa. Po co ankiety? Odpowiedź jest prosta : macie co chcieliście..
Odpowiedz
-11
@ ania
dnia 19.12.2016, 20:33 · Zgłoś
Ale doktor Michał wcale nie przyjmuje w Rzeszowie. Rozmawiałam z nim telefonicznie i mówił że w Rzeszowie już nie pracuje
Odpowiedz
26
@ BLUE
dnia 19.12.2016, 15:21 · Zgłoś
Oszczędności szpital może uzyskać jak założy do Karetek GPS skonfigurowany z bakiem paliwa i rejestratorem
Odpowiedz
-13
@ ?
dnia 19.12.2016, 15:42 · Zgłoś
myślisz kablu że wtedy rodzące będą zadowolone?
Odpowiedz
3
@ karola
dnia 19.12.2016, 15:07 · Zgłoś
Bylam rodzilam lekarz byl w porządku bo byl pan Z super lekarz dba o pacjentki i w ogóle natomiast lekarz który mnie prowadził nie wykazał rzadnego zainteresowania tak samo jak same polozne prosiłam o szklankę wody to prośbę poja dopiero wysluchala sprzątaczka wiec personel masakra tak samo jak lekarz neanotolog pytalam czy dziecko zdrowebto kazal mi sie Pana Boga zapytać Agdy zapytałam kiedy będzie możliwość opuszczenia szpitala to odpowiedział ze ja juz mogę isc a dzieci zostaje przyszedł na drigi dzien rozebral dziecko i apytal sile "czy ci maly tata na pewno wszystko dorobil" jest opryskliwy i groche straszny jak na lekarza . Nad kolejna ciaza chciałabym żeby czowal pan MZ i będę zapewne rodzic tam w ktorym on szpitalu pracuje czyli właśnie Rzeszów
Odpowiedz
0
@ LOL
dnia 19.12.2016, 16:29 · Zgłoś
Dobrze że rodzić potrafisz, bo pisać to już nie.
Odpowiedz
-8
@ karola
dnia 19.12.2016, 23:18 · Zgłoś
Widzisz sama ile masz minusów! Zastanów się troszkę zamiast zaczniesz cos pisac.
Odpowiedz
9
@ karola
dnia 19.12.2016, 23:19 · Zgłoś
Jak ci aż tak bardzo przeszkadza to nie czytaj ;)
Odpowiedz
2
@ cyc
dnia 20.12.2016, 01:56 · Zgłoś
za taki tekst zbieralby zeby z podlogi... jakby zona mi powtorzyla
Odpowiedz
-1
@ kasia
dnia 21.12.2016, 09:54 · Zgłoś
Zadziwia mnie u jasielskich ginekologow to, ze leczą bez kontaktu z pacjentką. Byłam niedawno na tym o
Odpowiedz
2
@ lala
dnia 27.12.2016, 14:02 · Zgłoś
Ja miałam swoja wodę wiec dlaczego ty sobie nie kupiłaś to tylko 1 zł
Odpowiedz
36
@ ito
dnia 19.12.2016, 15:04 · Zgłoś
Poszukać oszczędności na O.Neurologii gdzie od pon do pt są wszyscy neurolodzy na odddziale , ja się pytam po co skoro i tak większość czasu siedzą w dyżurce ? :)
Odpowiedz
-2
@ nie dam
dnia 23.12.2016, 17:51 · Zgłoś
no bo pisza wypisy i wypelniaja sterty papierow-kto to za nich zrobi? ty?
Odpowiedz
55
@ Polozna
dnia 19.12.2016, 14:50 · Zgłoś
A może oszczędności należy poszukać na dyzurach, aż dwóch ginekologow którzy nie wiele mają do roboty? Nie wystarczy jeden tak jak na chirurgii?
Odpowiedz
41
@ pielęgniarka
dnia 19.12.2016, 15:25 · Zgłoś
A na laryngologii nie ma lekarza dyżurnego , po co dwóch na ginekologii. Zdjąć jednego dyżuranta i zostaje 60 000 zł.miesięcznie
Odpowiedz
4
@ stary
dnia 21.12.2016, 11:39 · Zgłoś
nie bo za spanie w domu nikt im nie zapłaci,a tak to w ciepełku wyspać się mogą i grosza zarobią.
Odpowiedz
-2
@ nie dam
dnia 23.12.2016, 17:35 · Zgłoś
widziałeś? spałes w ciepelku za pieniadze? i grosza zarobiłes? szczekasz, szczekasz, a karawana idzie dalej- i co im zrobisz stary ( a G..pi)
Odpowiedz
32
@ łodyniec
dnia 19.12.2016, 14:42 · Zgłoś
"Do starosty jasielskiego wpłynęło wiele skarg na opiekę położniczą"

to już chłopie poznałeś opinię ! po co ta ankieta? Działaj człowieku albo kobiety wpadną ci na rejony z widłami i wyjdziesz oknem ! Za co ci się płaci?

łohohohohohohohohhohohohohohhoho
Odpowiedz
-2
@ .
dnia 20.12.2016, 23:39 · Zgłoś
Co, zadymiło się troszkę pod kopułą ???
Odpowiedz
63
@ he he
dnia 19.12.2016, 14:03 · Zgłoś
Nigdy nie będzie dobrze dopóki dyrektorem będzie lekarz, a nie specjalista od spraw zarządzania
Odpowiedz
45
@ Anna
dnia 19.12.2016, 15:17 · Zgłoś
Nigdy nie będzie dobrze jak będzie się przyjmować specjalistki za 8 tys miesięcznie! Cyrk
Odpowiedz
6
@ mm
dnia 19.12.2016, 15:47 · Zgłoś
To zależy na kogo się trafi na tym oddziale.Ja byłam tam dwa razy,pierwsza położna była wredna a druga super.
Odpowiedz
1
@ dyn
dnia 19.12.2016, 17:34 · Zgłoś
...a kogo masz myśli?
Odpowiedz
2
@ ciekawy
dnia 21.12.2016, 07:10 · Zgłoś
czy to prawda że specjalistka już odeszła po zmianach w starostwie a jaj etat anulowano ?, widocznie szpital został dobrze wypromowany ?
Odpowiedz
40
@ bhp
dnia 19.12.2016, 14:01 · Zgłoś
Typowe dla tego starostwa działanie chroniące własne cztery litery.Mało wystarczające są skargi mało wystarczające są puste łóżka na tym oddziale toteż trzeba jeszcze prowadzić wywiad.Boją się piekielnie przeprowadzenia rzetelnej kontroli w całym szpitalu i próbuje się lukrowac nieprawidłowości.
Odpowiedz
8
@ ppoz
dnia 19.12.2016, 18:02 · Zgłoś
napisaliście że wpłynęło wiele skarg a konkretnie to ile i kiedy
to wiadomość ze starostwa czy z palca wyssana?
Odpowiedz
-15
@ he he
dnia 19.12.2016, 14:00 · Zgłoś
No mosz ... niezadowolone pacjentki.
A wg. ta cała pro-familia to taka taśma produkcyjna - wchodzisz-rodzisz-wychodzisz. A kasiurka im leci
Odpowiedz
29
@ no nie do końca
dnia 19.12.2016, 14:27 · Zgłoś
byłeś? widziałeś? taśma powiadasz, to ja Ci powiem jak jest- uśmiech, zainteresowanie, opieka-jedna położna na dwie rodzące, znieczulenie w drugiej fazie porodu, możliwość porodu w wodzie , poczucie bezpieczeństwa i otoczenie XXI wieku! kobiety wracają i rodzą tam kolejne dzieci, opowiadają swoim koleżankom które oczekują dziecka i to jest najlepsza reklama.
I nie brakuje chętnych z całej okolicy- z czego się to bierze , jak myślisz?
Odpowiedz
13
@ sabina
dnia 21.12.2016, 23:28 · Zgłoś
byłam widziałam.kasy kupę wydałam a po wypisie z gorączką wylądowałam właśnie w JASEŁKU, GDZIE MNIE ZA DARMO WYLECZYLI
Odpowiedz
55
@ .
dnia 19.12.2016, 13:58 · Zgłoś
Problem dotyczy nie tylko jednego oddziału. Warto się temu przyjrzeć, Panie Starosto, zwłaszcza w kontekście decyzji o rozbudowie szpitala.
Odpowiedz
-59
@ Krosno
dnia 19.12.2016, 15:23 · Zgłoś
Jaślanie tylko to potrafią rozmnażać się (bezrobocie temu sprzyja) więc oddział położniczy potrzebny. Najwięcej dzieci in vitro w podkarpackim jest z Jasła-szok.
Odpowiedz
8
@ do@Krosno
dnia 19.12.2016, 16:22 · Zgłoś
Bezrobocie, nie stać ich na środki antykoncepcyjne i ksiądz zakazał. Tylko in vitro też zakazuje a jest dziwne.
Odpowiedz
10
@ masmix
dnia 19.12.2016, 17:45 · Zgłoś
Jak ludzie wypiszą ankietę to porami nie jeden będzie trząsł
Odpowiedz
7
@ ???
dnia 19.12.2016, 19:22 · Zgłoś
Bezrobocie w Jaśle? Żarty się was trzymają. Ciągle słyszę komunikaty Urzędu Pracy o poszukiwanych pracownikach, widzę ogłoszenia typu -ZATRUDNIĘ. O jakim wy bezrobociu mówicie i gdzie? Owszem, kto nie chce robić ten jest bezrobotny, ale dla chcących roboty jest w bród.
Odpowiedz
35
@ dama
dnia 19.12.2016, 20:28 · Zgłoś
Pozbyli się najlepszych, kulturalnych, uprzejmych i dobrze wykształconych lekarzy jak np. dr Zamorski - pancjentki wiedzą gdzie będą bezpieczne przy porodzie i jadą do dobrych lekarzy, którzy nie lecą na kase jak nasze stare wygi. A położne też pracują od niechcenia. Jak im się da to może się i zainteresują... Szkoda gadać kto może to ucieka z jasilekisego szpitala - byle dalej i bezpieczniej...
Odpowiedz
21
@ Zamiast
dnia 19.12.2016, 21:07 · Zgłoś
Zamiast rozbudowy szpitala będzie... ankieta.
Proponuję poszerzyć jej zakres o to samo pytanie skierowane na inne Oddziały.
Może od tego trzeba było zacząć przed wyrzuceniem 1,5 miliona zł na zaniechany projekt a teraz kolejną kasę na kolejny projekt, który może okazać się ...niepotrzebny - bo dla kogo inwestować jeżeli pacjenci robią: chodu do innej placówki.
Najtańsze jest myślenie - a najdroższa jest bezmyślność.
Mury to nie wszystko. Jeżeli będzie prawdziwa konkurencja i gdyby ludzie nieco lepiej zarabiali, to być może pozostałby tam tylko portier...
Odpowiedz
10
@ Mama Jasia
dnia 19.12.2016, 21:35 · Zgłoś
A ile teraz biorą za cesarkę? Nadal 2000 ? Dziwne, ze dyrekcja i starostwo nie reaguje na ten proceder.
Odpowiedz
0
@ gaga
dnia 19.12.2016, 22:24 · Zgłoś
Jeszcze nie doktor, ani specjalista. Zwykły lekarz medycyny
Odpowiedz
8
@ Lenka
dnia 19.12.2016, 23:04 · Zgłoś
Ta ankieta nic nie da ... starostę i dyrekcję szpitala nie stać na wymianę 70% personelu .
Panie położne są przepracowane , opryskliwe , nie sympatyczne, aroganckie , ważniejsze od samych doktorów .
Rodzącym po raz pierwszy radzę omijać z daleka .
Rodziłam w pro famili , godne poszanowanie prywatności ,nieskończoną pomoc i uśmiech położnych ( dostałam ochrzan że sama podeszłam do dyżurki po tabletkę a nie zadzwoniłam z pokoju ) obecność męża od rana do wieczora , przebadane dziecko przez różnych lekarzy i rehabilitantów usg serduszka w obecności rodziców. ...
Zastanawia mnie to iż w innych szpitalach obecność męża a nawet rodziny jest możliwa a tu u nas w Jasełku ZAKAZ WSTĘPU tylko korytarz zostaje a jak ktoś się "zapedzi" zostaje zbesztany do zera ... a i tak non stop jakieś infekcje ,bakterie itp...

Pozdrawiam panie położne ! Może czas na zmianę?
Odpowiedz
17
@ dedo
dnia 20.12.2016, 08:36 · Zgłoś
Pan minister zdrowia szykuje wam panie, taką zmianę, że jeszcze bedziecie jasielską porodówkę z łezką w oku wspominać. http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/pis-uderza-w-ciezarne-ustawa-o-dzialalnosci-leczniczej-pozbawia-ciezarne-opieki/qyy92p3
Odpowiedz
1
@ :))
dnia 20.12.2016, 14:31 · Zgłoś
"Zwykły" lekarz ale 1/2 powiatu rodzi w Rzeszowie i wcale się nie dziwie. Dopóki "zwykły" lekarz nie zostanie w Jaśle Ordynatorem to tak będzie.
Odpowiedz
0
@ Aga
dnia 20.12.2016, 16:57 · Zgłoś
Właśnie w tym rzecz, że ZWYKŁY... Normalny, ludzki, a nie taki jak pozostali, którzy zachowują się jakby cały świat miał się kłaść u ich stop. Brak tytułu specjalisty nie oznacza wcale brak wiedzy czy umiejętności.
Odpowiedz
-4
@ do ???
dnia 20.12.2016, 19:11 · Zgłoś
Piszesz, że pracy brak - a te położne nie szanują ani pacjentek ani pracy, którą mają. Zatem należy je zwolnić a zatrudnić młode zadowolone, uśmiechnięte i życzliwe a najważniejsze dobrze wykształcone położne.

Położne są dla rodzących a nie odwrotnie.
Odpowiedz
17
@ xyz
dnia 20.12.2016, 19:47 · Zgłoś
@ do ??? - A te młode niby gdzie są? Bo co do wykształcenia tych które są, to mogłabyś/mógłbyś się GRUBO zdziwić.
Odpowiedz
-13
@ Lenka
dnia 20.12.2016, 21:50 · Zgłoś
Właśnie te młode pracują w innych placówkach mniej innym w pro famili. A w kwesti wykształcenia to nie o sam papierek chodzi a o EMPATIĘ do pacjentów! !!
Odpowiedz
-6
@ anna
dnia 21.12.2016, 23:27 · Zgłoś
brawo dr. Zamorski !!! usunięto go ze szpitala bo zagrażał starej koalicji ...mn. tutejszemu ordynatorowi co nie ma nic wspólnego z leczeniem ...umie tylko kasę brac ...!!!żenada że taki gość jest otrdynatorem ...panie Lukaszu wóć ...
Odpowiedz
11
@ nie dam
dnia 23.12.2016, 17:32 · Zgłoś
niby KTO sie pozbyl? i dlaczego jaslanie sa wiecznie niezadowoleni ze szpitala w Jasle, jedzcie panstwo do innych miast, a najlepiej za granice- przekonacie sie czy w Jasle rzeczywiescie tak zle. Swoja droga skad taki napor na szpital i wiecznie brak wolnych miejsc -ta tzw "dama' roszczeniowa i pretensjonala zapewne trafi w koncu do jasielskiego szpitala-o ile zdązy- mam nadzieje, ze nawet w sytuacji zagrozenia zażada natychmiastowego wypisu- dla swojego dobra rzezc jasna...pozdrawiam jaslan
Odpowiedz
5
@ lala
dnia 27.12.2016, 13:51 · Zgłoś
Droga wolna Profamilia czeka więcej pokory
Odpowiedz
0
@ lala
dnia 27.12.2016, 13:59 · Zgłoś
Przesada tam pracuje więcej ludzi
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657