Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Dachowanie w Umieszczu. Jedna osoba poszkodowana

131

Dzisiaj przed godziną 14 w Umieszczu doszło do poważnego zdarzenia drogowego, w wyniku którego ucierpiał kierowca samochodu osobowego. Zderzenie się ciągnika rolniczego z hondą miało miejsce na drodze powiatowej relacji Czeluśnica-Umieszcz.

Ze wstępnych ustaleń wynika, że kierujący ciągnikiem rolniczym z przyczepą jadąc drogą powiatową relacji Umieszcz-Czeluśnica wykonywał manewr skrętu w lewo w drogę polną. W tym samym czasie kierujący hondą accord rozpoczął wyprzedzanie traktora, w którym znajdowały się trzy osoby, kierowca i dwóch pasażerów.

Prawdopodobnie kierowca samochodu osobowego jechał z dużą prędkością w związku z czym doszło do zderzenia się obu pojazdów. Koło ciągnika zostało urwane, a honda dachowała w przydrożnym rowie. Poszkodowanym w tym zdarzeniu jest kierowca samochodu osobowego, któremu na miejscu zdarzenia pierwsi z pomocą przyszli strażacy ochotnicy. Po przybyciu pogotowia ratunkowego młody mężczyzna został przetransportowany do jasielskiego szpitala.

Na chwilę obecną wiadomo, że kierowca traktora jest trzeźwy, nie ma jeszcze informacji co do stanu trzeźwości kierującego hondą. Na miejscu zdarzenia są technicy policyjni, którzy zabezpieczają ślady w celu wyjaśnienia okoliczności tego wypadku.

 id

Napisany dnia: 04.08.2018, 15:29

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ Dhdhdhd
dnia 15.08.2018, 04:06 · Zgłoś
Staszek trzymaj się z fartem mordo pozdrowienia Elo Elo
Odpowiedz
0
@ Xxlxxl
dnia 08.08.2018, 06:56 · Zgłoś
Temu calemu hondziarzowi juz dawno kwity zabrać powinni!!! Z miesiąc temu wracalem z pracy po 22 to w Sobniowie prawie mi lusterko urwał bo mu sie mijać zachciało i to na krzyżowce!!! Bezmozgowiec!!! Wcale mi Cie nie żal idioto!!!
Odpowiedz
-3
@ odp
dnia 27.08.2018, 17:36 · Zgłoś
Tylko jedna srebrna honda została wyprodukowana ...
Odpowiedz
1
@ Do mieszkanca umieszcza
dnia 07.08.2018, 22:17 · Zgłoś
Zazdroscisz mu ze poszedl? Moim zdaniem gdyby nie bracia to mlody dzis by glebe jadl!!! Wszyscy na braci W a nawet nie wiecie kto po p
Odpowiedz
0
@ aa
dnia 27.08.2018, 17:34 · Zgłoś
Tylko szkoda że Ci bracia W byli pijani i mało skłonni do pomocy
Odpowiedz
2
@ .....
dnia 06.08.2018, 09:09 · Zgłoś
Za wolno jechal
Odpowiedz
3
@ Do wszystkich szoferów
dnia 05.08.2018, 21:29 · Zgłoś
Prędkość należy zmniejszyć podczas wyprzedzania pojazdów zaprzęgowych oraz kolumn pieszych. Wyobrażcie sobie że w terenie niezabudowanym gdzie obowiązuje prędkość 90h wyprzedzacie idącą pielgrzymke i nie zwolnicie żeby zachować szczególną ostrożność i bezpiecznie przejechac obok pieszych i tak samo obok pojazdu zaprzęgowego
Odpowiedz
-6
@ mieszkaniec Umieszcza
dnia 05.08.2018, 19:22 · Zgłoś
wielki bajkopisarz Korol Andersen stracił obywatelstwo Umieszcza.
Odpowiedz
-1
@ DO PSEUDO JANUSZY
dnia 05.08.2018, 19:12 · Zgłoś
Janusze, zawsze przy wyprzedzaniu trzeba przyspieszyć, to normalne. Wiem, że swoimi traktorami i golfami III nikogo nie wyprzedzacie, ale jak już sie dorobicie pasata b4 to wiedzcie, że jak kogoś wyprzedzacie, to musicie zwiększyć prędkość.
Odpowiedz
2
@ Szybki i wściekły
dnia 05.08.2018, 18:25 · Zgłoś
To handel obwoźny zostanie zawieszony na jakiś czas bo BOSS im się trochę zdezelował
Odpowiedz
0
@ Burza
dnia 05.08.2018, 17:59 · Zgłoś
Godz. 18.00 burza.
Odpowiedz
1
@ Anonim Gaal
dnia 05.08.2018, 17:26 · Zgłoś
Do < @ jaca >- teksty po to bo jechał szybko, jak mówi mały sąsiada "jecha sibko". A zmniejszyć prędkośc przy wyprzedzaniu ano wtedy gdy z oceny sytuacji na drodze wynika, ze trzeba zaprzestać wyprzedzania (a więc do mniej inteligentnych - ZWOLNIC) bo doprowadziło by to do krótko "bum bum"
Odpowiedz
0
@ kk
dnia 05.08.2018, 17:21 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-1
@ Do jaca
dnia 05.08.2018, 16:48 · Zgłoś
Jeżeli jesteś taki mądry to odpisz mi kiedy powinno się zmniejszać predkość podczas wyprzedzania pomyśl i odpisz
Odpowiedz
3
@ Do kier
dnia 05.08.2018, 13:49 · Zgłoś
Odpowiem ci na pytanie, jeżeli wyprzedzasz ciągnik który nie posiada biegów szosowych i osiąga prędkość do 25 h to nie trzeba zwiększać prędkośći natomiast biorąc się za wyprzedzanie ciągnika nowej generacji które posiadają biegi szosowe i osiągają prędkość większa niż 50h to zrozumiałe że trzeba zwiększyć prędkość
Odpowiedz
3
@ do jaca
dnia 05.08.2018, 13:48 · Zgłoś
Powinni ci natychmiast zatrzymać prawo jazdy.
Jak można wyprzedzać sygnalizującego skręt
w lewo ? Do tego zdecydowanie ?
Odpowiedz
0
@ jaca
dnia 05.08.2018, 12:45 · Zgłoś
Normalnie szlag mnie trafia po przeczytaniu tego artykułu . W kodeksie drogowym pisze jasno,że wykonując manewr wyprzedzania trzeba to robić zdecydowanie i sprawnie. Przecież nikt nie zmniejsza tylko zwieksza prędkość,to chyba oczywiste.wszyscy wykonujac ten manewr powinni to zrobić zdecydowanie i sprawnie,tyle na temat.więc po co teksty że jechał szybko..
Odpowiedz
1
@ Anonim Gaal
dnia 05.08.2018, 12:34 · Zgłoś
Jeździć można każdym autem. Nie sztuką jest jeździć szybko, prawdziwą sztuką jest bezpiecznie dojechać do celu. Z tego co widać to Honda do stacji demontażu pojazdów a traktor do remontu. Parę lat temu też w okresie żniw był wypadek traktora i osobówki. traktor tez miał urwane koło teraz po remoncie wygląda jak talala.
Obecnie żniwo wielkie a traktora brak
Odpowiedz
4
@ Widz
dnia 05.08.2018, 14:49 · Zgłoś
Widziałem traktor po wypadku praktycznie przelamany na pół kolo to najmniejszy problem...swiadczy to jak bardzo honda musiala zapier...ze tak duzy traktor jest tak zmasakrowany przez mala honde kierowca hondy ma szczęście ze przeżył wiec ci co mowia ze jechal 90 i dodal gazu niech pomyślą czy jadac 100 km/h bylby wstanie przesunac traktor z naczepą o 20m
Odpowiedz
-1
@ nie było mnie a wiem lepiej
dnia 27.08.2018, 17:39 · Zgłoś
podobno nie 20m tylko 500m
Odpowiedz
7
@ Johny
dnia 05.08.2018, 12:09 · Zgłoś
Kierowca hondy ewidentnie bez wyobrazni widac ze mlody i bez doświadczenia poniosło go ewidentnie chociaż przy tym słońcu mógł nie wiedzieć kierunkowskazów z ciągnika ale z drugiej strony ciągnik ustawial sie do osi jezdni wiec samo to powinno mu dac do myślenia ale wiejski bohater pokazal co potrafi. Nie piszcie w komentarzach że mogl jechac 90 bo gdyby tyle jechał to skończyło by sie na urwanym kole w ciągniku a nie na przepchaniu dość sporego ciągnika o 15m zwłaszcza ze hondy raczej solidnej blachy nie mają. Podejrzewam ze gdyby ciągnik.byl mniejszy typu 330 to honda zabilaby wszystkich ludzi na ciagniku.
Odpowiedz
-1
@ Michalina
dnia 05.08.2018, 11:47 · Zgłoś
Tego typu wpisy, to na Tarnowieckim rynku publikować, nie tutaj. Traktorzysta i hondziarze na pewno się wzajemnie znają.
Odpowiedz
1
@ Xd
dnia 05.08.2018, 11:43 · Zgłoś
Ciekawe kto po towar będzie jeździł &)
Odpowiedz
7
@ TKM
dnia 05.08.2018, 10:34 · Zgłoś
Darli równo { dobrze ponad 100 km/h}. Nie pierwszy raz. Znany z ostrej jazdy i efekty są.
Odpowiedz
8
@ Borys
dnia 05.08.2018, 12:01 · Zgłoś
Dobrze...traktor o masie 3.5 t zostal przesunięty 20m. A honda wyjezdzala z terenu zabudowanego...gdyby honda jechala zgodnie z przepisami to wiedzialby kierunkowsazy z ciągnika bo przyczepka ich nie zaslaniala ewidentnie wina hondy
Odpowiedz
-4
@ Xmenn
dnia 05.08.2018, 08:58 · Zgłoś
Ja prd. Jak można jeździć hondą.
Odpowiedz
0
@ 3xF
dnia 05.08.2018, 11:23 · Zgłoś
lepiej fiatem . . . pomyśl
Odpowiedz
7
@ Kierowca
dnia 05.08.2018, 08:53 · Zgłoś
Trzeba częściej używać sygnału dźwiękowego.
A zwłaszcza w niepewnych sytuacjach.
Odpowiedz
1
@ PASSAT
dnia 05.08.2018, 09:23 · Zgłoś
Trzeba używać MÓZGU!!!
Odpowiedz
3
@ kier
dnia 05.08.2018, 05:55 · Zgłoś
Mam pytanie do znafców czy jadąc 50 km/h przy
wyprzedzaniu ciągnika trzeba zwiększyć prędkość ?
Odpowiedz
2
@ Jaro
dnia 21.08.2018, 09:16 · Zgłoś
Nie ktorzy wręcz zwalniają,moze nie z 50km/h ale nikt rozsądny widząc pojazd wolnobieżny itp sprzęt nie pałuje w celu wyprzedzenia tym bardziej że jak kojarze to ta droga nie jest za szeroka.
Odpowiedz
0
@ Hjka
dnia 05.08.2018, 00:53 · Zgłoś
Nawet jesli nie bylo świateł to i tak nadmierna predkosc obciaza hondziarza
Odpowiedz
6
@ Stary Baca
dnia 04.08.2018, 23:10 · Zgłoś
A ciupażką tych obydwu szoferów bo obaj jełopy nie potrafią jeżdzić, Wyprzedzając ciągnik nie trzeba zwiekszac prędkości jak również przy wyprzedzaniu KŁONIA Z FURMANKĄ tez nie trzeba zwiększać prędkośći. Jak widzi traktor bez świateł to niech się bezmózgowiec zastanowi że do wyprzedzania trzeba podchodzić ostrożnie a nawet zmniejszyć prędkość. Do tych wszystkich znajców co piszą że podczas wyprzedzania należy zwiększyć prędkość to niech mi odpowiedzą kiedy przepisy ruchu drogowego nakazują podczas wyprzedzania zmniejszyć prędkość .
Odpowiedz
0
@ Szynszyl
dnia 05.08.2018, 03:09 · Zgłoś
Zmniejszyć prędkość? To nie wiem ale zwiększyć owszem żeby szybko i sprawnie poszedł manewr wyprzedzania i nie utrudniać innym uczestnikom ruchu drog na czołowe jeszcze gorzej chyba co? -,- i. A traktor swiatla miał przyczepa nie miala ; )
Odpowiedz
-1
@ olek
dnia 04.08.2018, 22:59 · Zgłoś
Sprawa jest prosta, wina zawsze jest tego co wykonuje manewr skrętu w lewo, koniec kropka.
Odpowiedz
0
@ Jaro
dnia 21.08.2018, 09:13 · Zgłoś
Sprawa nie jest taka oczywista. Gdyby Honda jechała z naprzeciwka to owszem ale tutaj jest manewr wyprzedzania i sprawa musi dokladnie przeanalizowana i podejżewam ze biegły będzie musiał się wypowiedzieć.
Odpowiedz
4
@ Tarzan
dnia 04.08.2018, 21:59 · Zgłoś
Jeśli mieszkasz naiejscu i od ponad roku widzisz co ten ta Honda wyprawia to się w głowie nie mieściło(jest ich więcej) . Fajnie sobie siedzieć gdzieś przed kompem w Kolaczycach i pisać jak to było w Umieszczu!
Odpowiedz
-2
@ keller
dnia 05.08.2018, 08:16 · Zgłoś
istnieje coś takiego jak Policja???
Odpowiedz
-1
@ Mieszek
dnia 07.08.2018, 00:08 · Zgłoś
W teorii oczywiście, że istnieje ale w praktyce to już tak kolorowo nie jest. Tu policja nie robi NIC!!
Odpowiedz
15
@ Potok
dnia 04.08.2018, 21:23 · Zgłoś
JiYmm4gOb3vC Liczba dopasowań: 14.
Już przestań bronić tego kierowcy osobówki, pewnie ktoś z rodziny albo koleżka.
Nawet jak nie było kierunkowskazu to jest zasada ograniczonego zaufania.
I tak wiadomo że [...]alał ile fabryka dała, bo żeby urwać tylne koło w traktorze i tak pogiąć hondę i żeby na końcu wylądować na dachu to trzeba nieźle zasuwać. Było 140 czy więcej?
Odpowiedz
-4
@ Strsz
dnia 04.08.2018, 21:13 · Zgłoś
Pasazerowie takze byli trzeźwi wiec nie siejcie zametu...a Mlody s juz od dawna tak jezdzil... Wiec przyszla kryska i na krzyska
Odpowiedz
-6
@ Anonim Gaal
dnia 04.08.2018, 20:27 · Zgłoś
Wszystkie ZETOR-y to porządne traktory i wszystkie majom sprawne migacze. Nie fotoradaru nam trzeba a więcej Lotnej na Umieszcz Wrocankę i Potakówke
Odpowiedz
0
@ Anonim Gaal
dnia 04.08.2018, 20:19 · Zgłoś
Kochani rodzice zrobiłem prawko, kupcie mi ałtko ( nie mylić z aautem)takie żeby we wsi poszpanować noo tak żeby miało 2 litry i co najmniej 180 koni, to po to że jak podniesę machę żeby kolesie mlaskali z zachwytu, a co ładniejsze dziewczyny zapisywały się w kolejce kiedy je przewiozę brykom. A tak w ogóle to obiecuje wam kochani rodzice ja będę jeździł wolno, bo punkty i mandaty to szkoda się narażać
Odpowiedz
-1
@ Kwiatem
dnia 04.08.2018, 20:10 · Zgłoś
Kawiatuszek a weź już idź
Odpowiedz
9
@ jam
dnia 04.08.2018, 19:22 · Zgłoś
To jak tam się jeździ, to trzeba widzieć. Nie ważne, że ograniczenie do 90 km/h, skoro dla 3/4 kierowców to jest dopiero ta dolna bariera prędkości. A że traktor w efekcie uderzenia przez samochód osobowy od miejsca zderzenia "przeleciał" jeszcze dobre 15 metrów to chyba o czymś świadczy. Widać choćby po tym gdzie wylądowało tyle koło samochód i ciągnik.
Odpowiedz
8
@ Kwiatuszek
dnia 04.08.2018, 19:28 · Zgłoś
No dokładnie a temu hondziarzowi juz dawno powinni zabrac prawko.
Odpowiedz
-3
@ do jam
dnia 04.08.2018, 21:01 · Zgłoś
dlaczego próbujesz zrzucić winę na kierowcę hondy? Jeśli to traktor nie miał świateł kierunkowskazu i podczas wyprzedzania go przez honde, zajechał tej hondzie drogę. Wiem, jesteś znajomym traktorzysty który spowodował ten wypadek ale idź po rozum do głowy zanim coś napiszesz.
Odpowiedz
-4
@ Styś
dnia 04.08.2018, 22:25 · Zgłoś
Skąd ten hondziarz? Bo ze zdjęć nie widać nawet koloru auta.
Odpowiedz
-2
@ GFG
dnia 04.08.2018, 23:57 · Zgłoś
Z Wrocanki.
Odpowiedz
2
@ Jaro
dnia 21.08.2018, 09:08 · Zgłoś
Traktor miał oświetlenie. Nawet jak przyczepka nie ma świateł to jej rozmiar pozwalał zauważyć kierunkowskaz w traktorze. Swiatła traktora w tym przypadku byly widoczne.
Odpowiedz
9
@ Kierowca
dnia 04.08.2018, 18:55 · Zgłoś
Wszyscy wiedzą, że traktorami po wiejskich drogach zwłaszcza w lecie,
czując się jak u siebie w domu kierują matołki.
Młodzi kierowcy jeszcze nie nabyli tej praktyki ograniczonego zaufania,
więc ufni zasadom prawa drogowego uważają, że wszyscy użytkownicy
poruszają się prawidłowo.
A tu niestety nauka kosztuje.
Odpowiedz
14
@ Smieszne
dnia 04.08.2018, 19:02 · Zgłoś
Mlody kierowca to niech nie jezdzi z taka predkoscia ze urwalo kolo...co to wgl za argument,mlody a widze jak jezdzi bo mieszkam niedaleko
Odpowiedz
-7
@ do dd
dnia 04.08.2018, 19:21 · Zgłoś
Ty pało pewnie nawet prawka nie masz. Co z tego ze szybko? Do tej pory wypadku nie mial, dopiero teraz gdy traktorzysta zajechał mu drogę
Odpowiedz
5
@ nie potwierdzam
dnia 04.08.2018, 19:26 · Zgłoś
sklada sie ze mam 'palo':)
Odpowiedz
2
@ fff
dnia 04.08.2018, 21:55 · Zgłoś
Dobrze to ująłeś właśnie o to zaufanie chodzi.
Odpowiedz
16
@ ANTYLUDZIE
dnia 04.08.2018, 18:33 · Zgłoś
Ludzie jak czytam wasze komentarze to normalnie może szlak człowieka trafić. Jakim prawem obwiniacie chłopaka, który jechał samochodem osobowym? Jest odcinek drogi prostej jedzie traktor noto chyba każdy by się podjął wymijania bo wątpię ze jechał by jeden z drugim 20km/h za traktorem, skąd miał kierowca samochodu osobowego przewidzieć że traktor sobie nagle skręci w lewo? Traktor miał przyczepkę, która nie była wyposażona w kierunkowskazy i była raczej na tyle wielka że zasłaniała choćby nawet kierunek w traktorze o ile ktoś go włączył.
3 osoby jechały w traktorze i żadna nie pomyślała żeby dać znać że będzie wykonywany manewr skrętu w lewo? BRAWO NAPRAWDĘ GODNE PODZIWU ZACHOWANIE PASAŻERÓW !!! Każdy się czepia samochodu bo prędkość no tak wy przecież jechali byście za traktorem te 20km/h przez tak długi odcinek, macie przecież sporo wolnego czasu.

Obwiniacie kogoś piszecie durne komentarze a żaden z was nie wie jak do tego doszło, masakra.
Odpowiedz
-11
@ Mhmmm
dnia 04.08.2018, 18:45 · Zgłoś
Widze ze ty tez widocznie nie wiesz bo piszesz glupoty
Odpowiedz
2
@ ggg
dnia 04.08.2018, 19:17 · Zgłoś
potwierdzam, calkowita wine ponosi traktorzysta. A ze kierowca hondy jechal szybko? Mial do tego pełne prawo, bo tam jest do 90km?"/h
Odpowiedz
0
@ nie potwierdzam
dnia 04.08.2018, 19:26 · Zgłoś
Jakby jechal 90 to pol biedy,jechal grubo ponad 100. Wina kierowcy
Odpowiedz
8
@ GH
dnia 04.08.2018, 21:00 · Zgłoś
Daj dowód na to że jechał ponad 100.

Bo dowód na to, że traktor w przyczepie nie miał świateł i kierunkowskazów jest :) Winowajca ustalony ;) policja też potwierdziła, że wina traktorzysty
Odpowiedz
7
@ Aha
dnia 05.08.2018, 00:49 · Zgłoś
Mysle ze urwane tylnie kolo jest dowodem ze 90 to on nie jechal
Odpowiedz
1
@ ghg
dnia 05.08.2018, 09:08 · Zgłoś
no to zle myślisz
Odpowiedz
4
@ Mieszkaniec Jasła
dnia 05.08.2018, 11:14 · Zgłoś
Antyludzie zgadzam się z tobą w 100% jedynie dowiedz się co to jest manewr wymijania a co wyprzedzania
Odpowiedz
2
@ Jaro
dnia 21.08.2018, 09:03 · Zgłoś
Skąd ta pewność ze traktorzysya winny? Sprawa trafi do Sadu i tak sie wszystko wyjaśni.
Odpowiedz
1
@ Jaro
dnia 21.08.2018, 09:29 · Zgłoś
Sprawa trafi do Sadu wiec skad informacja ze winny traktorzysta?
Odpowiedz
2
@ Jaro
dnia 21.08.2018, 09:33 · Zgłoś
Brak świateł przyczepy nie pwoduje tego ze migacze na ciągniku są nie widoczne bo obrys ciągnika wychodzi po za przyczepke. To żaden argument. Wine ustali Sąd.
Odpowiedz
2
@ Mieszkaniec
dnia 04.08.2018, 18:10 · Zgłoś
Zrobilby ktos porządek z ta banda imbecyli jezdza tymi autami az strach
Odpowiedz
9
@ ANTYLUDZIE
dnia 04.08.2018, 18:34 · Zgłoś
Dobrze że Ty się nie zaliczasz do tej bandy ;) Przecież Ty potrafisz przewidziec wszystko na drodze, jak rutkowski :D
Odpowiedz
-3
@ ggg
dnia 04.08.2018, 19:15 · Zgłoś
zrobiliby przadek z pseudo traktorzystami co jezdza starym niesprawnym sprzetem.
Odpowiedz
0
@ Dobrze
dnia 04.08.2018, 19:17 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ do dobrze
dnia 04.08.2018, 19:19 · Zgłoś
Oczywiście, że niesprawny. Nie miał świateł na przyczepie, ani pozycyjnycj, ani stopu, ani koerunkowskazów, nawet żadnego odblasku. Przyczepa bez tablicy rejestracyjnej wiec pewnie niedopuszczona do ruchu.
Odpowiedz
7
@ Niezle info
dnia 04.08.2018, 19:30 · Zgłoś
No to niezle infomacje
Odpowiedz
-2
@ rozsądny
dnia 05.08.2018, 12:59 · Zgłoś
No i co,że „niedopuszczona” ?! Teraz to przez skorumpowane świnie z rządu i urzędów dopuszczane są tylko fabryczne przyczepki i traktory,więc wszystkie samoróbki – czy z dobrym stanem technicznym czy nie są „nielegalne”,a Polak jak Polak – metodą Drzymały musi sobie z wrogim rządem radzić – bo przecież nie wyda kilkudziesięciu tysięcy na przyczepę,a robotę w polu zrobić trzeba !

Oczywiście – przyczepy SAM powinny mieć światła i to światła sprawne,więc jak sprawne nie były to zasłużenie traktorzysta dostanie po d...
Odpowiedz
-1
@ kierow
dnia 05.08.2018, 19:10 · Zgłoś
świeteł nie było wogóle.
Odpowiedz
0
@ mieszkaniec 2
dnia 06.08.2018, 09:01 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
2
@ Rolnik bez roli
dnia 04.08.2018, 18:02 · Zgłoś
To w tym miejscu max można jechać 90 km/h, ale młody zapewne jechał troszkę mniii, aże młody to jesce nie wie, że trza uważać na traktory i traktorzystów bo piekielny upoł
Odpowiedz
0
@ Kleja
dnia 04.08.2018, 18:01 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
8
@ ggg
dnia 04.08.2018, 19:14 · Zgłoś
tam jest dozwolone do 90km/h wiec dlaczego mialby tak nie jechac. Traktorzysta jakby mial sprawny pojazd i swiatla kierunkowskazu to do wypadku by nie doszlo. A tak to skad mial kierowca hondy wiedziec ze jakis osioł nagle skreci w lewo
Odpowiedz
3
@ GH
dnia 04.08.2018, 20:58 · Zgłoś
Stupkieł nie pisz więcej bo sie zygac chce pajocu
Odpowiedz
0
@ Jasny
dnia 05.08.2018, 12:51 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ kierow
dnia 05.08.2018, 19:10 · Zgłoś
Sprawny, tylko przyczepa którą ciągnął nie była zarejestrowana, bez ubezpieczenia i świateł/kierunkowskazów.
Odpowiedz
-8
@ Rolnik bez roli
dnia 04.08.2018, 17:56 · Zgłoś
To ten młody nie wie, że w akcji żniwnej traktory i kombajny maja pierwszeństwo i jeszcze jedno nie może zabraknąć sznurka do snopowiązałek i oranżady na ochłodę
Odpowiedz
-1
@ Łowca wieśniaków
dnia 04.08.2018, 23:36 · Zgłoś
Musisz przestać myśleć bo ci to nie wychodzi za bardzo
Odpowiedz
15
@ gelk
dnia 04.08.2018, 17:41 · Zgłoś
Wszyscy jadą po chłopaku z hondy a,to traktorzysta jest winny. Był wyprzedzany i nagle niespodziewanie skrecił w lewo, bez kierunkowskazu (bo go nie miał)
Odpowiedz
13
@ AC
dnia 04.08.2018, 17:52 · Zgłoś
Dokładnie jeżdżą tymi ulepami bez świateł,kierunkowskazów często już po zmroku to są i tego efekty.
Odpowiedz
-2
@ Swiadek
dnia 04.08.2018, 17:55 · Zgłoś
Mial kierunkowskaz
Odpowiedz
-10
@ alt
dnia 04.08.2018, 18:14 · Zgłoś
Widze rownie madrzy koledzy bronia swojego haha
Odpowiedz
25
@ tyry
dnia 04.08.2018, 18:16 · Zgłoś
Ta traktorzysta winny..a tamten od hondy jechal tak wolno ze tylko urwal kola :DD
Odpowiedz
4
@ ANTYLUDZIE
dnia 04.08.2018, 18:36 · Zgłoś
Noto przy wyprzedzaniu chyba logiczne ze lepiej przyspieszyć i wykonać manewr szybciej niż wyprzedzać 5km/h więcej i niech to wyprzedzanie trwa do konca odcinka jezdni. Mecyje koło urwać :P
Odpowiedz
11
@ do tyry
dnia 04.08.2018, 19:11 · Zgłoś
jak skończysz 18 lat i zrobisz kiedys prawo jazdy to bedziesz wiedział, że przy wyprzedzaniu konieczne jest przyspieszenie.
Odpowiedz
15
@ Nie
dnia 04.08.2018, 19:15 · Zgłoś
Po tym jak widze jak on jezdzi to daje reke uciac ze caly czas jechal jak idiota
Odpowiedz
-6
@ ghg
dnia 04.08.2018, 19:22 · Zgłoś
jak jezdzi? Masz radar w oczach
Odpowiedz
11
@ Smieszne
dnia 04.08.2018, 19:24 · Zgłoś
Nie trzeba miec radaru
Odpowiedz
-3
@ do smieszne
dnia 04.08.2018, 20:58 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
5
@ sadasdasd
dnia 06.08.2018, 13:25 · Zgłoś
jeżeli był wyprzedzany i wtedy skręcił traktorzysta to by chyba takich efektów nie było. niech jedzie autem 90 km/h to jest moment wyprzedzić traktor który może jechał z 20km/h. niczym traktor by skrecił to auto by przejechało. a tu pewnie już traktor skręcał i wtedy kierowca myslał ze moze się uda. A jak było wiedzą Ci co brali udział. Nie miał kierunkowskazów, to może na przyczepie pokazywali ręką, tak jak na rowerach i zaprzęgach robią.
Odpowiedz
1
@ asd
dnia 06.08.2018, 13:34 · Zgłoś
tak do predkosci ograniczenia a nie więcej. wyprzedzaj Insignie która będzie jechała z 88km/h na 90 i miej 105km/h i tłumacz się im że przekroczyłes bo wyprzedzałes. To pewnie ten żart będą opowiadać kolegą. przekroczenie dopuszczalnej jest karalne. na Słowacji nawet za 2km/h więcej dostaniesz POKUTU.
Odpowiedz
-11
@ Polak
dnia 04.08.2018, 16:16 · Zgłoś
Mama z tatą auto kupili to pokazac się musi co się potrafi
To pokazał. Powrotu do zdrowia
I za kasę z odszkodowania kup szybszy samochód...
Pamietac. Jak ginąć to z hukiem
Odpowiedz
-3
@ Polak
dnia 04.08.2018, 20:07 · Zgłoś
Żebyś ty nie zginął z cisza
Odpowiedz
-17
@ Blacharz
dnia 04.08.2018, 16:04 · Zgłoś
Traktorzysta - Świr 1:0
Odpowiedz
11
@ Tarzan
dnia 04.08.2018, 15:48 · Zgłoś
Oby przyszło opamiętania na niego i na resztę tego gangu samochodowego bo to co jeżdżą to strach się bać!
Odpowiedz
-8
@ Tomek kierowca wsi
dnia 04.08.2018, 16:47 · Zgłoś
Jaki gang i z jakiej wiochy
Odpowiedz
3
@ gelk
dnia 04.08.2018, 17:55 · Zgłoś
no oby opamietal sie kierowca ciagnika. Niech zamontuje loerunkowskazy na przyczepce
Odpowiedz
-2
@ Traktor
dnia 05.08.2018, 00:41 · Zgłoś
Ciekawe ile osob ma kierunkowskaz na przyczepie,na pewno mniejszosc
Odpowiedz
1
@ asd
dnia 04.08.2018, 15:41 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-13
@ Anonimowy hejter skończonych debili
dnia 04.08.2018, 18:35 · Zgłoś
Dwóch pasażerów pijanych w trupa a kierowca nawet nie raczy odwrócić głowy wygląda jakby umyślnie chciał tego wypadku
Odpowiedz
12
@ Nonoe
dnia 04.08.2018, 19:45 · Zgłoś
Miales alkomat? A jesli nawet to co? Kierowca traktora nie byl pijany
Odpowiedz
-4
@ Anonimowy hejter skończonych debili
dnia 04.08.2018, 20:31 · Zgłoś
Najwięcej mają do powiedzenia społeczniaki a każdy kto był świadkiem zdarzenia wie po której stronie jest wina , olej może miał w traktorze ale w głowie najwidoczniej zabrakło starszemu panu ale i tak powiedzą że wina kierowcy ...
Odpowiedz
2
@ Kierowca
dnia 04.08.2018, 20:54 · Zgłoś
Wina traktorzysty, bez dwóch zdań. Gdy kierowca już zaczął wyprzedzanie, traktorzysta nagle skręcił, nie dał żadnego sygnału kierowcy hondy, że skręca, żadnego kierunkowskazu nawet na tej przyczepie nie było! Ludzie do droga powiatowa a nie pole!!!
Odpowiedz
1
@ Kierowca2
dnia 05.08.2018, 00:40 · Zgłoś
A skad wiesz? Byles tam? Czy slsyzales od kolezkow hondziarza
Odpowiedz
0
@ GFG
dnia 05.08.2018, 01:04 · Zgłoś
byłem tam i potwierdzam. Traktorzysta zajechał drogę
Odpowiedz
5
@ Tomek kierowca wsi
dnia 04.08.2018, 15:39 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
11
@ zmerr
dnia 04.08.2018, 17:18 · Zgłoś
Współczuje redaktorowi który robił zdjęcia a jakiś burak, cwaniak krzyczał na niego że go pobije i miał pretensje że robi zdjęcia.
Odpowiedz
15
@ zmerr
dnia 04.08.2018, 17:20 · Zgłoś
ps. przyczepka podpieta do traktora nie ma swiatel, kierunkowskazow... bo po co... najwyzej sie ktos zabije
Odpowiedz
6
@ AC
dnia 04.08.2018, 18:03 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-12
@ gelk
dnia 04.08.2018, 19:10 · Zgłoś
mysli ze jak jedzie traktorem to mu wszystki wolno, po co kierunkowskazy czy oswietlenie przyczepy.
ewidentna wina traktorzysty
poszkofowanemu z hondy polecam wziac dobrego prawnika i ciagnac wysokie odszkodowanie za cos takiego
Odpowiedz
-10
@ GJH
dnia 04.08.2018, 21:02 · Zgłoś
Od zawsze wiadomo, że najgorsi traktorzyści są w Czeluśnicy i Umieszczu.
Odpowiedz
12
@ miałem wypadek
dnia 04.08.2018, 23:45 · Zgłoś
Miałem identyczny wypadek. Też wyprzedzałem ciągnik, który bez kierunkowskazu podczas wyprzedzania zaczął skręcać i zajechał mi drogę. Na początku próbowano mi wmówić, że jestem współwinny wypadkowi, policja doradzała, żeby sie zgodzić i na tym zakończyć. Ale wziąłem prawnika, który uświadomił mi, że nie jestem winny. Nie ma możliwości w takim przypadku ustalić z jaką prędkością poruszał się kierowca hondy, czy przekroczyć dozwoloną prędkość. Mógł jechać dopuszczalne 90km/h i po zajechaniu drogi przez ciągnik, niczego się nie spodziewając w niego wjechał. I gwarantuję, że kierowca hondy ma sprawę w 100 procentach wygraną! Jednak Jasło to miasto znajomości i układów dlatego proponuję wziąć prawnika, koszty nie są tak ogromne jak się wydaje, a często prawnicy zgadzają się, żeby honorarium dostać dopiero po uzyskaniu odszkodowania. Są też firmy, które ściągają odszkodowania, też dobra sprawa, nie będę żadnych wymieniał, bo nie chodzi mi o reklamę, ale nie mając pieniędzy można taką firmę wziąć, wtedy masz zapewnioną opiekę prawną z ich strony, masz adwokata i nie biorą żadnej kasy z góry. Odbijają sobie 10-20 procent od uzyskanej kwoty odszkodowania, a w takim wypadku jak ten, można wyciągnąć kilkadziesiąt tysięcy złotych. A jeśli jest kasa, to najlepiej po prostu wziąć sobie prawnika ;)
Kierowco hondy Broń Boże w takim przypadku przyznawać się do winy, czy współwiny!!! Traktor jechał z przyczepą bez świateł! Kierunkowskazów! Ty prawidłowo wyprzedzałeś a on zajechał Ci drogę. Że duża prędkość? Mogłeś ją mieć, bo w tym miejscu można jechać 90km/h i nikt w żaden sposób nie udowodni że jechałeś więcej.
Odpowiedz
6
@ sęk
dnia 05.08.2018, 09:09 · Zgłoś
Policja powinna zrobić akcje TRAKTOR i zając się niesprawnym sprzętem bez swiateł i po kilka osób w kabinach.Na ile osób traktor jest rejestrowany na 3?
Odpowiedz
5
@ ,........
dnia 05.08.2018, 13:37 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ do sęk
dnia 05.08.2018, 19:08 · Zgłoś
popieram w 100%, jest okres żniw, niech policja zajmie się wreszcie tymi niesprawnymi traktorami, nieraz niedopuszczonymi do ruchu. Bez żadnych świateł, tablic rejestracyjnych itd.
Odpowiedz
4
@ Xyz
dnia 06.08.2018, 10:14 · Zgłoś
Nikt mu nie udowodni, że jechał więcej bo predkosciomierz w samochodzie zatrzymał się na 110 km a h... Więc tu nie ma co udowadniać
Odpowiedz
1
@ SZYBCY WCIEKLI
dnia 06.08.2018, 23:42 · Zgłoś
traktorem 110?Nie możliwe?
Odpowiedz
-1
@ Xyz
dnia 07.08.2018, 11:01 · Zgłoś
Tak.. Traktorem..
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657