Strona główna

Decyzje jasielskich radnych uderzą po kieszeniach mieszkańców bloków

89
Napisany dnia: 01.01.2012, 21:06 , Tagi: Jasło

Od nowego roku czynsze w JSM wzrosną. Wysokość wzrostu jest uzależniona od lokalizacji nieruchomości i jej wyposażenia w dostępne media. Ponadto skala podwyżek zależy od powierzchni użytkowej lokali, liczby użytkowników lokalu oraz potrzeb remontowych. Należy się spodziewać, że czynsze w 2012 roku wzrosną nawet o ok. 10%-15%. Podwyżki to głównie wynik wzrostu opłat za odbiór odpadów komunalnych, cen dostaw energii i wody, podatku lokalowego, na które Zarząd JSM nie ma wpływu.


Na pokrycie bieżących kosztów eksploatacji i utrzymania nieruchomości mieszkaniowych Spółdzielnia pobiera opłaty, w ramach opłat czynszowych. Ich wysokość, w zależności od sposobu sfinansowania budowy lokalu, wyposażenia w instalacje wewnętrzne, programu remontowego w przedziale 75% - 55% jest niezależna od Spółdzielni. To głównie raty kredytowe i odsetki związanych z uzupełnieniem wkładu budowlanego lub mieszkaniowego, koszty centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody użytkowej, dostawy gazu, wody, odbioru ścieków komunalnych, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych, dostawy energii elektrycznej na potrzeby ogrzewania klatek schodowych oraz oświetlenia nieruchomości wspólnych, dostawy energii elektrycznej, gazu, usług telekomunikacyjnych, ubezpieczenia lokalu oraz podatków i opłat lokalnych, gdyż na Spółdzielni ciąży obowiązek uiszczania podatku od nieruchomości, naliczonego od powierzchni lokali niewyodrębnionych oraz od nieruchomości stanowiących mienie Spółdzielni przeznaczone do wspólnego korzystania przez mieszkańców osiedla. O tym, jak duże są to opłaty decydują radni miejscy, a nie Spółdzielnia.


- W przypadku, gdy użytkownicy lokali nie mają zawartych umów bezpośrednio z dostawcami lub zleceniodawcami poszczególnych usług związanych z bieżącą eksploatacją i utrzymaniem lokali, Spółdzielnia, jako zarządca nieruchomości wspólnej, pobiera te opłaty w ramach comiesięcznych opłat czynszowych wraz z innymi opłatami czynszowymi zależnymi od Spółdzielni. W tym przypadku JSM jest tylko pośrednikiem, przekazujemy zebrane pieniądze bankom i dostawcom różnych usług bytowych – wyjaśnia Janusz Przetacznik, prezes JSM. – My ze swej strony, na ile jest to tylko możliwe, robimy wszystko by złagodzić wzrastające co roku koszty bieżącej eksploatacji i utrzymania zasobów mieszkaniowych – podkreśla prezes.

Po to, by zmniejszyć rosnące z roku na rok koszty eksploatacyjne Spółdzielnia kontynuuje programy m.in. wymiany stolarki okiennej, remontu elewacji budynków wraz z jej dociepleniem, wymiany sieci i przyłączy cieplnych, modernizacji wewnętrznej instalacji c.o. Mieszkańcy korzystają także z tzw. części wspólnych, koszty z tym związane Spółdzielnia minimalizuje poprzez montaż lamp z czujnikami ruchu przed wejściami do klatek schodowych, wyłączników czasowych oświetlenia korytarzy piwnic, wyłączników czasowych oświetlenia klatek schodowych, ze szczególnym uwzględnieniem parterów budynków.

Będzie ciężko

Należy się liczyć z tym, że w 2012 rok na każdym kroku czekają nas podwyżki. Podrożeje energia elektryczna i cieplna (wysokość tych opłat ustala prezes Urzędu Regulacji Energetyki), ceny energii elektrycznej wzrosną średnio o 5,1 %, a skalę wzrostu cen energii cieplnej dopiero poznamy. O ok. 3,2 % wzrosną też ceny towarów i usług konsumpcyjnych, do tego o 8,2 % wzrośnie minimalne wynagrodzenie za pracę oraz i o 2 % składka rentowa obciążająca pracodawcę.

- Wszystko to będzie miało bezpośredni wpływ na ceny większości świadczonych usług materialnych przez firmy zewnętrzne, np. koszty utrzymania czystości na osiedlach, konserwacje czy remonty. Do tego doliczyć należy jeszcze wzrost podatków i opłat lokalnych ustalany przez lokalny samorząd, w sumie uzbiera się spora podwyżka – zauważa prezes Przetacznik i przyznaje, że przyjęcie założeń do planu finansowego JSM na kolejny rok obrotowy stanowi jedną z najtrudniejszych decyzji Zarządu i Rady Nadzorczej. Z jednej strony wymaga to właściwego oceniania prognoz gospodarczych w dostępnych informacjach i analizach ekonomicznych, z drugiej natomiast dopasowania zakresu planowanych przedsięwzięć do źródeł ich finansowania, co wiąże się z koniecznością podwyższania opłat na pokrycie kosztów związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości. Dlatego Rada Nadzorcza JSM starała się zmniejszyć wpływ inflacji na wysokość opłat za lokale mieszkalne, stabilizując na dotychczasowym poziomie te koszty eksploatacji zasobów mieszkaniowych, które zależne są od Spółdzielni – podkreśla prezes JSM.

25% - 45% opłat czynszowych jest zależna od Spółdzielni, w tym wysokość miesięcznej stawki opłaty eksploatacyjnej, odpisu na fundusz remontowy, opłaty z tytułu bieżącej eksploatacji oraz konserwacji i napraw wewnętrznej instalacji domofonowej, odpisu amortyzacyjnego od nowopowstałego środka trwałego. - W związku z czekającymi nas od nowego roku podwyżkami i związanymi z nimi wzrost kosztów musi zostać zbilansowany, ale w sumarycznej ocenie podwyżki składników czynszu zależnych od Spółdzielni będą minimalne i nie powinny przekroczyć 2,55% – zapewnia prezes.

Od 1 stycznia 2012 r. zmianie ulega sposób naliczania i ustalania wysokości opłaty eksploatacyjnej. – Ze stawki obecnej obowiązującej wyodrębnia się część przypadającą na podatek od nieruchomości oraz energię elektryczną zużywaną na oświetlenie nieruchomości wspólnych. Rzeczywista średnia stawka eksploatacyjna dla lokali mieszkalnych w zasobach JSM winna w 2012 r. wynosić 1,68 zł/m². Rada Nadzorcza korzystając z możliwości, jakie daje ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych, w interesie swoich członków postanowiła przychodami z własnej działalności gospodarczej pokryć część wydatków związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości. Tym samym średnia stawka eksploatacyjna dla członków Spółdzielni od 1 kwietnia 2012 r. wynosić będzie miesięcznie 1,39 zł/m², a dla pozostałych osób na poziomie stawki realnej tj. średnio 1,68 zł/m² /miesiąc – mówi prezes Janusz Przetacznik.

Fundusz remontowy w większości przypadków nie będzie zmieniony, a w niektórych nawet obniżony. Wysokość tego odpisu ustalana jest indywidualnie dla każdej nieruchomości i wynika z potrzeb remontowych każdej z nich. - Indywidualizacja stawek dla poszczególnych nieruchomości sprawia, że jedynie w 31 budynkach spośród 119 pozostających w zasobach Spółdzielni stawki odpisu na fundusz remontowy będą wyższe od dotychczas obowiązujących, w tym w 5 budynkach podwyżki uzależnione są od pozytywnego wyniku konsultacji proponowanego zakresu prac remontowych, w 75 nieruchomościach pozostają na niezmienionym poziomie, a w 11 ulegają obniżeniu – informuje prezes Przetacznik i podkreśla, że niektórych remontów nie da się uniknąć.

- Konieczność prowadzenia prac remontowych wynika z zasad prawidłowego zarządu nieruchomościami i utrzymania obiektu budowlanego w należytym stanie technicznym i estetycznym, zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników lokali i właściwej eksploatacji nieruchomości, a także co nie jest bez znaczenia jest to inwestowanie w nieruchomość – dodaje.

JSM

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ majaaa
dnia 01.01.2012, 21:11. Identyfikator użytkownika: 9f1bafd6b0cf
Ocena
komentarza:
1
a u nas jest tak ze nie płaci sie czynszu do komunalki tylkojeden blok płaci czynsz tzw remontowe ale za to kazdy musi sobie mieszkanie ogrzeac i osobno smieci woda itd wiec nie wiem co gorsze...
@ CYNGIEL
dnia 01.01.2012, 21:25. Identyfikator użytkownika: 05979a3369bb
Ocena
komentarza:
-32
To oczywiste ze trzeba powyzek bo wszystko drozeje wiec ani to wina radnych ani spoldzielni . To nie jest tez wina rzadu . To tylko wina tych co narzekaja , zamiast sie wziasc do pracy .
@ wania
dnia 02.01.2012, 08:06. Identyfikator użytkownika: 447ad7891c42
Ocena
komentarza:
5
ma wąsy jak Stalin wow ty breżniew?
@ a dyzio
dnia 02.01.2012, 09:25. Identyfikator użytkownika: 119c29a6d541
Ocena
komentarza:
9
a dyzio byl za podwyzkami? czy moze tak jak zawsze gdy nie wie co zrobic to jego maly rozumek karze uciekac z sesji.
@ PIES BURMISTRZA
dnia 02.01.2012, 12:20. Identyfikator użytkownika: 59b8261fd59d
Ocena
komentarza:
2
ja się pytam gdzie jest dyzio!!!hauhau(jedyny obronca jaslan')
@ darek
dnia 02.01.2012, 16:59. Identyfikator użytkownika: 447ad7891c42
Ocena
komentarza:
4
Czynsze wzrastają co roku, a nawet częściej, bez "współpracy" radnych. Może by tak p. Przetacznik przyjrzał się ekipom remontowym, zatrudnionym na "etat", co pozwala im wykonywać remont kilku balkonów przez blisko miesiąc. Pracę szanują niezmiernie, żeby przypadkiem się nie przemęczać, kończą już o 14. A fundusz remontowy co rok wyższy.
@ dora
dnia 01.01.2012, 21:16. Identyfikator użytkownika: 1239d039e71b
Ocena
komentarza:
-26
i dobrze niech podwyzszaj
Polacy sa bogaci
Polska bogaty rozwiniety kraj
a Polacy zarabiaja bardzo duzo
na emerytury czy renty nie ma co narzekac poniewaz tez sa wysokie
@ PISsOff!!!
dnia 01.01.2012, 21:21. Identyfikator użytkownika: e0ca0100c136
Ocena
komentarza:
-36
I bardzo dobrze , uwazam ze powinno sie wiecej placic jesli chce sie komfortowo mieszkac , takie sprawy musza kosztować . nie ma co sluchac biadolacych moherów ze ciezko i tak dalej , trzeba isc do przodu .
@ ss
dnia 01.01.2012, 21:35. Identyfikator użytkownika: a3319d01fdfb
Ocena
komentarza:
18
[cytat=PISsOff!!!]I bardzo dobrze , uwazam ze powinno sie wiecej placic jesli chce sie komfortowo mieszkac , takie sprawy musza kosztować . nie ma co sluchac biadolacych moherów ze ciezko i tak dalej , trzeba isc do przodu .[/cytat]

zastanówcie się nad sobą trolle jedne.

Do wszystkich pozostałych: przepraszam, że nakarmiłem trolle, ale nie mogłem się powstrzymać.
@ PiSsOff!!!
dnia 01.01.2012, 21:59. Identyfikator użytkownika: d392f062d905
Ocena
komentarza:
-9
[cytat=PISsOff!!!]I bardzo dobrze , uwazam ze powinno sie wiecej placic jesli chce sie komfortowo mieszkac , takie sprawy musza kosztować . nie ma co sluchac biadolacych moherów ze ciezko i tak dalej , trzeba isc do przodu .[/cytat]

Co sie pode mnie podszywasz uzurpatorze jeden ???
@ gr
dnia 02.01.2012, 08:47. Identyfikator użytkownika: 313d8e3e068d
Ocena
komentarza:
-11
Popieram za komfort trzeba zapłacić.W domu prywatnym trzeba w piecu palić węgiel nosić drzewo łupać.To jest roboty na całe lato.Chciała bym przyjść do domu po pracy i mieć cieplutko w domu, a ja muszę do kotłowni, no niestety ale taka jest rzeczywistość.
@ aa
dnia 02.01.2012, 10:37. Identyfikator użytkownika: 154c8c3fa285
Ocena
komentarza:
3
to sobie podepnij do pieca czujniki w domku co masz i nie dokladaj,,, a tu sie placi ogrzewanie zima lato czy grzeja czy nie. I pomysl ogrzac 65m2 za 1700zl(bo tak wychodzi oplata za caly rok za ogrzewanie grzejnikow) to chodzila bym sobie w majtkach za przeproszeniem po domu... Ty sobie wyjdziesz przed dom itp. a ja sobie na lawke nie wyjde z herbata bo sasiedzi pomysla co jego pop...erdolilo??
wiec jak ci ze sprzedaj ten dom a napewno ktos sie skusi kupic go z bokow i zapraszamy
@ kasik
dnia 02.01.2012, 11:30. Identyfikator użytkownika: 9f1bafd6b0cf
Ocena
komentarza:
3
1700za takie duze mieszkanie? to ty praktycznie za darmo grzejesz wychodzi ci 150 zł na m-ac? to my majac samodzielne ogrzewanie gazowe w zimie za 2miesiace zapąłcilismy 1200zł wiec nie płacisz tak duzo
@ ula
dnia 02.01.2012, 13:06. Identyfikator użytkownika: a62f0b9bca2a
Ocena
komentarza:
4
1700 zł. tyle kosztuje 2 tony węgla i co myślisz że na zimę wystarczy żeby ogrzać dom,jeśli tak to grubo się mylisz,trzeba drugie tyle,więc nie narzekaj że 1700 to dużo.
@ rto
dnia 02.01.2012, 17:44. Identyfikator użytkownika: b608a8c1c325
Ocena
komentarza:
0
1200 za 2 miesiące w sezonie czyli ok 2400 za cały rok bo więcej sezonu nie ma potem śmieszne opłaty w lecie. A tu miesiąc w miesiąc, lato zima. Do tego ty piszesz o opłatach za gaz a tam tylko pisze o grzaniu 65m2. Do tego dochodzi 130 zł miesięcznie za podgrzanie wody i dodatkowo opłata za gaz do kuchenki ok 400 zł na rok. W sumie jak by przeliczył 64m2 w bloku opłata 4000 ZŁOTYCH na ROK !!! Czy tyle płacisz za gaz w domu ??? Jeśli tak - to dodatkowe pytanie czy masz dom o powierzchni 65 m kwadratowych. Myślę ze więcej pytań nie ma sensu. Pozdrawiam.
@ majaaa
dnia 02.01.2012, 22:56. Identyfikator użytkownika: 9f1bafd6b0cf
Ocena
komentarza:
1
tak sie składa ze mam nie dom tylko mieszkanie 50 m2 a za 1700 to domu napewno nie ogrzejesz cała zime
@ Kox
dnia 03.01.2012, 10:46. Identyfikator użytkownika: 8138d09ddc6b
Ocena
komentarza:
-1
To sobie kup droższy piec, nie będziesz musiała często chodzić do kotłowni albo zainwestuj w solary lub wiatrak. Ty masz wybór a my nie.
@ Kox
dnia 03.01.2012, 10:50. Identyfikator użytkownika: 8138d09ddc6b
Ocena
komentarza:
0
A co twój dom ma 65m2?
@ Kox
dnia 03.01.2012, 10:51. Identyfikator użytkownika: 8138d09ddc6b
Ocena
komentarza:
-1
Ale matematyk z ciebie.
@ ROSZINNY
dnia 01.01.2012, 21:31. Identyfikator użytkownika: 7ce082b833ea
Ocena
komentarza:
3
Oj będzie teraz batalia o to kto ma racje tylko bez wyzwisk proszę !!!
@ ciekawa
dnia 01.01.2012, 21:47. Identyfikator użytkownika: 86bf27ae45ab
Ocena
komentarza:
6
ciekawa jestem ile % z tej podwyzki pojdzie do ich kieszonki
@ piotrek
dnia 02.01.2012, 08:03. Identyfikator użytkownika: 9869fcd4bc74
Ocena
komentarza:
1
Do kieszonki poszło zaraz po ich wybraniu (podwyżka blisko 50%) więc teraz nieroby musiały znaleźć źródło finansowania siebie
@ biednym wiatr w oczy
dnia 01.01.2012, 21:47. Identyfikator użytkownika: d8cfa511cad7
Ocena
komentarza:
0
A może by tak jakieś podwyżki dla radnych? tak dla równowagi...
@ dora
dnia 01.01.2012, 22:31. Identyfikator użytkownika: 1239d039e71b
Ocena
komentarza:
5
i jakąś czarna perłę najnowszy rocznik :)
@ lokator
dnia 01.01.2012, 22:27. Identyfikator użytkownika: 8bcd6db63cc0
Ocena
komentarza:
18
Demagogia Wielce nam panującego w jasielskiej spółdzielni mieszkaniowej
króla (od 30 lat )wyjaśnienia Janusz Przetacznik, prezes JSM. To farsa zawsze łupił biednych lokatorów podnosząc im czynsz a biedny lud musi zaciskać żeby i płacić
Przedstawię kilka faktów z wielce możnym królem osobowości związanej zawsze z SLD !!! Który zarabia 12tys miesięcznie!!!
Zachęcam do lektury
http/www.wrota.podkarpackie.pl/res/bip/gminy/um_jaslo/oswiadczenia_majatkowe/za_2011/Rada/przetacznik_janusz_2011.pdf
Zasoby pieniężne:
- środki pieniężne zgromadzone w walucie polskiej: 105.000 PLN - małżeńska wspólność majątkowa,
- środki pieniężne zgromadzone w walucie obcej:

a) dolary USA - 9.000,00
b) Euro - 8.200,00
c) funty GB - 250,00

- małżeńska wspólność majątkowa,
- polisy ubezpieczeniowe:
4 polisy - łączna wartość wykupu: 59.890,41 PLN
- małżeńska wspólność majątkowa,
- papiery wartościowe:
IKE - 65,06 jednostek Legg Mason Senior SFIO (18.176,46 PLN - wg. 30.12.2010 r.) PPE - 81,57 jednostek Legg Mason Senior SFIO (22.789,03 PLN - wg. 30.12.2010 r.) Fundusze Inwestycyjne: ING Parasol SFIO Stabilnego Wzrostu Plus (124,724 jednostki), BPH FIO AZ (8.076,2 jednostek) na kwotę: ok. 45.500,00 PLN - stan na 23.12.2010 r. - małżeńska wspólność majątkowa
2. Mieszkanie:

a) o powierzchni: 53,5 m2, o wartości: brak wyceny - ok. 140.000,00 PLN,
tytuł prawny: spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu - małżeńska wspólność majątkowa,
b) o powierzchni: 52,8 m2, o wartości: brak wyceny - ok. 275.000,00 PLN, tytuł prawny: spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu - małżeńska wspólność majątkowa.
Posiadam akcje w innych spółkach handlowych - należy podać liczbę i emitenta akcji:

Małżonka - 6.500 sztuk akcji zwykłych - PGNiG S.A.
Z tego tytułu osiągnąłem(ęłam) w roku ubiegłym dochód w wysokości: 474,00 PLN netto.

Zarządzam działalnością gospodarczą lub jestem przedstawicielem pełnomocnikiem takiej działalności (należy podać formę prawną i przedmiot działalności): spółdzielnia mieszkaniowa.
Przedmiotem działalności Spółdzielni jest:
1) zagospodarowanie i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek,
2) obsługa nieruchomości na własny rachunek,
3) zarządzanie nieruchomościami na zlecenie,
4) wynajem nieruchomości na własny rachunek,
5) kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek,
6) prowadzenie działalności związanej z kulturą, rekreacją i sportem.
- osobiście
- wspólnie z innymi osobami - Prezes Zarządu
Z tego tytułu osiągnąłem(ęłam) w roku ubiegłym dochód w wysokości: 149.347,50 PLN brutto.
W spółkach handlowych (nazwa, siedziba spółki):
„olskie Radio Rzeszów" Rozgłośnia Regionalna w Rzeszowie Spółka Akcyjna 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa 3
- jestem członkiem zarządu (od kiedy): nie dotyczy
- jestem członkiem rady nadzorczej (od kiedy): uchwała KRRiT nr 492/2009 od 18 listopada 2009 r. -
- jestem członkiem komisji rewizyjnej (od kiedy): nie dotyczy
Z tego tytułu osiągnąłem(ęłam) w roku ubiegłym dochód w wysokości: 41.537,28 PLN brutto
@ ga
dnia 02.01.2012, 09:56. Identyfikator użytkownika: abbcdf1a10b3
Ocena
komentarza:
4
nie 12 tyś. na miesiąc tylko 15!!!
@ CDN
dnia 02.01.2012, 11:08. Identyfikator użytkownika: 20540b23c619
Ocena
komentarza:
-9
Drogi lokatorze najpierw sprawdź w słowniku znaczenie słowa demagogia. Pieniądze o których mowa, fakt że pokaźne, zostały zarobione zgodnie z prawem. Jeżeli uważasz że nie, to Twoim obowiązkiem jest zgłoszenie sprawy do odpowiednich organów. Tak już niestety jest na tym swiecie, że za wiedzę, zaangażowanie płaci się wysokie piniądze. Jeżeli czujesz się na siłach, to wystartuj w dowolnym konkursie na podobne stanowisko i wtedy Ty też "będziesz golił kasiorkę".
Internet obok niewatpliwych zalet ma wadę. Ułatwia frustratom bezkarne opluwanie i szkalowanie. Bo co udowodniłeś drogi lokatorze ? Facet zarobił dużo pieniędzy. Samo zarabianie nie jest niezgodne z prawem. Jeżeli masz dowody, że pieniądze te zostały zarobione z naruszeniem prawa, patrz powyżej. Jeżeli kieruje Tobą tylko zazdrość, TO DO NAUKI !!! Na to nigdy nie jest za późno.
@ xxxx do CDN
dnia 02.01.2012, 18:36. Identyfikator użytkownika: 426af27755ca
Ocena
komentarza:
6
przestan opowiadac bzdziny wszyscy wiemy o co chodzi
@ olo
dnia 02.01.2012, 18:37. Identyfikator użytkownika: a62f0b9bca2a
Ocena
komentarza:
4
To oni mają więcej niż ci w sejmie.
@ Mieszkanka
dnia 04.01.2012, 07:43. Identyfikator użytkownika: 3ba34077561f
Ocena
komentarza:
0
W zupełności popieram wpis CDN. Opluwa się wszystkich bez wyjątku tylko zastanawia mnie to kim jest ten co to robi. Bo moim zdaniem człowiek inteligentny jezeli ma coś do powiedzenia to przedstawia się. Mam gorącą prośbę zanim zaczniemy dyskutować na jakiś temat to poznajmy go dokladnie a dopiero potem wyrażajmy swoje opinie a najlepiej spotkajmy sie i twarzą w twarz i powiedzmy otwarcie co mamy do powiedzenia nie ukrywając się za pseudonimem. Pozdrawiam wszystkich i zastanocie się ilu ludzi swoimi wpisami krzywdzicie.
@ CDN
dnia 04.01.2012, 14:23. Identyfikator użytkownika: 262562753472
Ocena
komentarza:
0
A ja przyznaję się że nie wiem o co chodzi. Moze nie jestem tak madry jak Ty. Wytłumacz więc proszę głupszemu od siebie, O CO CHODZI.
Z góry dziekuję za wyjasnienie.
@ tom
dnia 01.01.2012, 22:28. Identyfikator użytkownika: 8bcd6db63cc0
Ocena
komentarza:
9
rada podniosła podatki o 7.5% a przetacznik sam przyznaje ze średnio wzrost w spółdzielni bedzie o 10%-15%.

oco tu chodzi panie niedoszły pOśle

jak oco janusz pewnie spłaca kampanie poselską ?
@ CDN
dnia 02.01.2012, 10:53. Identyfikator użytkownika: 20540b23c619
Ocena
komentarza:
-1
Odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się powyżej. Spróbuj przeczytać powoli powyższy artykuł. Jeżeli nie będziesz w stanie odpowiedzieć to przeczytaj raz jeszcze. I tak do skutku. Nauka czytania ze zrozumieniem łatwa nie jest, ale w zyciu na pewno Ci się przyda.
@ dora
dnia 01.01.2012, 22:29. Identyfikator użytkownika: 1239d039e71b
Ocena
komentarza:
4
hahahahaha
jak najwięcej podwyżek
nie wystarczy mi ropa
czy 5% prad
czy poodbno 10%gaz
odpady komunalne bajka
podatki ,pikuś"
Pan Pikus
chce jeszcze wyzsze podatki i podwyzki...czegokolwiek :)
mam tyle pieniedzy ze nie wiem gdzie juz w błoto wyrzucac
i do której studni aby sie napełniała
takze prosimy o więcej podwyżek :)
:)
@ lokatorka
dnia 01.01.2012, 22:29. Identyfikator użytkownika: 8bcd6db63cc0
Ocena
komentarza:
11
Jak widać radny Przetacznik co innego obiecał w kampanii wyborczej a co innego czyni po wybraniu go na radnego. Znany jest z tego, że przed kamerami świetnie gra ale poza ekranem robi swoje.
Ja do Przetacznika nie mam nic gdyż na niego nie głosowałem a kto głosował na niego niech zrobi sobie rachunek sumienia.
@ tomik
dnia 01.01.2012, 22:31. Identyfikator użytkownika: 8bcd6db63cc0
Ocena
komentarza:
5
sojusz PiSu i Przetacznika rośnie w siłe

artykól sponsorowany przez J.P

rada podniosła podatki o 7.5% a przetacznik sam przyznaje ze średnio wzrost w spółdzielni bedzie o 10%-15%.

oco tu chodzi panie niedoszły pOśle
@ 2012
dnia 02.01.2012, 09:46. Identyfikator użytkownika: 75126d06daa3
Ocena
komentarza:
2
Oto chodzi aby PO i PSL-owi żyło sie dostatnio. Reszte koryciarstwa tęż godnie
będzie żyło. A pozorne spory między nimi to tylko parawan.
To dopiero początek życzeń noworocznych. Karuzela zaczyna ruszć!!!
@ do tomika
dnia 02.01.2012, 10:06. Identyfikator użytkownika: 29cd300ea0ba
Ocena
komentarza:
8
Odchrzań się od PiSu i nie próbuj ludziom wmawiać jakiegoś sojuszu z Przetacznikiem, bo takiego nie było i nie ma ! Zapomniałeś, że Przetacznik nie popierał Marii Kurowskiej na burmistrza ale Andrzeja Czerneckiego, i te wszystkie podwyżki to efekt tego SOJUSZU !
@ 444
dnia 01.01.2012, 22:32. Identyfikator użytkownika: 8bcd6db63cc0
Ocena
komentarza:
5
p.posle cos pan za duzo pitoli i owija w bawelne...
@ 555
dnia 01.01.2012, 22:32. Identyfikator użytkownika: 8bcd6db63cc0
Ocena
komentarza:
6
Jak widać radny Przetacznik co innego obiecał w kampanii wyborczej a co innego czyni po wybraniu go na radnego. Znany jest z tego, że przed kamerami świetnie gra ale poza ekranem robi swoje.
Ja do Przetacznika nie mam nic gdyż na niego nie głosowałem a kto głosował na niego niech zrobi sobie rachunek sumienia.
@ ryby w norwegi i na uralu za spółdzielcó
dnia 01.01.2012, 22:34. Identyfikator użytkownika: 8bcd6db63cc0
Ocena
komentarza:
7
Z tego tytułu osiągnąłem(ęłam) w roku ubiegłym dochód w wysokości:
149.347,50 PLN brutto.
na 12 miesiecy to prawie 13 tys zł miesiecznie Brawo januszku!

W spółkach handlowych (nazwa, siedziba spółki):
„olskie Radio Rzeszów" Rozgłośnia Regionalna w Rzeszowie Spółka Akcyjna 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa 3
- jestem członkiem zarządu (od kiedy): nie dotyczy
- jestem członkiem rady nadzorczej (od kiedy): uchwała KRRiT nr 492/2009 od 18 listopada 2009 r. -
- jestem członkiem komisji rewizyjnej (od kiedy): nie dotyczy
Z tego tytułu osiągnąłem(ęłam) w roku ubiegłym dochód w wysokości:

41.537,28 PLN brutto
@ ddd
dnia 01.01.2012, 22:35. Identyfikator użytkownika: 8bcd6db63cc0
Ocena
komentarza:
7
Kiedy wybory do zarzadu spółdzielni , trzeba zmienić te stare cwaniaki
@ dora
dnia 01.01.2012, 23:03. Identyfikator użytkownika: 1239d039e71b
Ocena
komentarza:
4
Jak widać radny Przetacznik co innego obiecał w kampanii wyborczej a co innego czyni po wybraniu go na radnego. Znany jest z tego, że przed kamerami świetnie gra ale poza ekranem robi swoje.
Ja do Przetacznika nie mam nic gdyż na niego nie głosowałem a kto głosował na niego niech zrobi sobie rachunek sumienia.
@ dora
dnia 01.01.2012, 23:04. Identyfikator użytkownika: 1239d039e71b
Ocena
komentarza:
2
Z tego tytułu osiągnąłem(ęłam) w roku ubiegłym dochód w wysokości:
149.347,50 PLN brutto.
na 12 miesiecy to prawie 13 tys zł miesiecznie Brawo januszku!

W spółkach handlowych (nazwa, siedziba spółki):
„olskie Radio Rzeszów" Rozgłośnia Regionalna w Rzeszowie Spółka Akcyjna 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa 3
- jestem członkiem zarządu (od kiedy): nie dotyczy
- jestem członkiem rady nadzorczej (od kiedy): uchwała KRRiT nr 492/2009 od 18 listopada 2009 r. -
- jestem członkiem komisji rewizyjnej (od kiedy): nie dotyczy
Z tego tytułu osiągnąłem(ęłam) w roku ubiegłym dochód w wysokości:

41.537,28 PLN brutto
@ dora
dnia 01.01.2012, 23:04. Identyfikator użytkownika: 1239d039e71b
Ocena
komentarza:
0
spółkach handlowych (nazwa, siedziba spółki):
„olskie Radio Rzeszów" Rozgłośnia Regionalna w Rzeszowie Spółka Akcyjna 35-032
@ dora
dnia 01.01.2012, 23:05. Identyfikator użytkownika: 1239d039e71b
Ocena
komentarza:
0
członkiem rady nadzorczej (od kiedy): uchwała KRRiT nr 492/2009 od 18 listopada 2009 r. -
- jestem czł
@ Bo to jest tak ....
dnia 02.01.2012, 00:10. Identyfikator użytkownika: b18c3c31f365
Ocena
komentarza:
4
"Kowal zawinił ... cygana powiesili"
Najprościej sięgać do kieszeni tych co na dole, co zrobią oflagują się ???
Nic nie zrobią zacisną zęby i będą płacić dalej, za czynsz, wodę, śmieci, paliwo, prąd, gaz ... najlepiej wieźcie sobie w całości moją wypłatę, a ja pójdę do MOPS-u i nic nie dostanę, bo mój dochód wg. przepisów jest wystarczający żebym mógł przetrwać w tym Jasełku.
Pozdrowienia z Nowym Rokiem, myślcie kochanieńcy o dalszych podwyżkach, tak żeby pozamiatać ten grajdoł... a i żeby budżet się zamknął na +
@ RODZINNY
dnia 02.01.2012, 19:26. Identyfikator użytkownika: 7ce082b833ea
Ocena
komentarza:
1
W ostateczności trzeba kraść ale zgodnie z prawem " PAŃSTWO W PAŃSTWIE "
@ Tedek
dnia 02.01.2012, 00:46. Identyfikator użytkownika: 7fa074461c00
Ocena
komentarza:
7
Nasz kraj to nasz dom. Jak jechałem pociągiem widziałem napis na bloku "KOMUNO WRÓĆ" to daje dużo bo myślenia.
#

Energia elektryczna - Prezes Urzędu Regulacji Energetyki zatwierdził już nowe taryfy dla wszystkich największych sprzedawców energii elektrycznej. Średni wzrost cen energii elektrycznej dla odbiorców indywidualnych wyniesie od 01/01/2012 około 5,1%.
#

Olej napędowy - sejm głosami PO i PSL uchwalił ustawę okołobudżetową, zgodnie z którą akcyza na olej napędowy wzrośnie z 1048 zł do 1196 zł za każde 1000 litrów. Oznacza to w praktyce, że od 01/01/2012 cena jednego litra oleju napędowego na stacji benzynowej wzrośnie o ok. 20 gr i zbliży się do poziomu 6,00 zł za litr.
#

Gaz - Urząd Regulacji Energetyki nie doszedł jeszcze do porozumienia z dystrybutorami gazu co do podwyżki jaka miałby obowiązywać od 2012 r. Pierwotnie dystrybutorzy chcieli podwyżki od 8,4% do blisko 18,0%.
@ do "Tadka"
dnia 02.01.2012, 08:23. Identyfikator użytkownika: 16c6b5cf5a83
Ocena
komentarza:
-1
Broń nas Boże przed Komuną!, proszę sprawdzić jak żyją obecnie ludzie w państwach komunistycznych, to się Wam odechce wspominać komunę.
@ wandzia
dnia 02.01.2012, 08:44. Identyfikator użytkownika: e0ca0100c136
Ocena
komentarza:
4
wystarczy ze komuna rzadzi teraz . Wszak wiekszosc dzialan rzadu jest ze zrozumieniem przyjmowane przez lewicowe RP i SLD . Wiec co ma wracać jak nigdy tak na prawde nie odeszło ? ktoz jest w rzadzie ? Ano ludzie z korzeniami PZPR , więc ?
@ Do "Wandzi"
dnia 02.01.2012, 11:52. Identyfikator użytkownika: 16c6b5cf5a83
Ocena
komentarza:
0
Wandziu zgadzam się z Tobą, ale kto tu jest winien, że komuna tak na prawdę nie odeszła? - Ludzie są winni, bo tak wybierają w wyborach demokratycznych, bo się niektórym wydaje, że za komuny było lepiej, tak komuna przez te 40 lat istnienia otumaniła Polaków.
@ POLAK
dnia 02.01.2012, 11:58. Identyfikator użytkownika: 7ce082b833ea
Ocena
komentarza:
4
Komuny w Polsce nie było tylko socjalizm
@ do "Polaka"
dnia 02.01.2012, 12:02. Identyfikator użytkownika: 16c6b5cf5a83
Ocena
komentarza:
-2
Komuna i socjalizm, to wsio rawno!
@ SENIORKA
dnia 02.01.2012, 13:20. Identyfikator użytkownika: a62f0b9bca2a
Ocena
komentarza:
2
Widać że o komunie wypowiadają się ludzie,którzy nie mają więcej jak 40 lat. Wiem co znaczy komuna i oby nigdy nie wróciła,a wy jak chcecie wiedzieć jak się żyje w komunie to popatrzcie na Białoruś,gdzie rządzi Łukaszenko,albo na Koree Północną.
@ MM
dnia 02.01.2012, 08:07. Identyfikator użytkownika: b74c301280bc
Ocena
komentarza:
-7
Tyle jadu wylewacie na pana Przetacznika a podwyżki robi KTO INNy!
@ darek
dnia 02.01.2012, 08:30. Identyfikator użytkownika: 447ad7891c42
Ocena
komentarza:
6
biedny januszek taki uczciwy i z SLD :P
@ ADAM
dnia 02.01.2012, 09:40. Identyfikator użytkownika: 037d4602186e
Ocena
komentarza:
4
Uważam,że podwyżki są zbyt małe,i winne wynosić o 30% min więcej...Byłaby to bardziej odczuwalna forma podziękowania radnym i władzy za trafne obdarowanie mandatami radnego,burmistrza...Jak widać błędy się mszczą,a głupota zbiera zyski!!! tego życzę kochanym członkom ze spółdzielni, zwłaszcza miłujących p. Czeluśniaka...
@ buła
dnia 02.01.2012, 09:57. Identyfikator użytkownika: 3f194f561c15
Ocena
komentarza:
2
dziwna jest matematyka w spóldzielni mieszkaniowej. Oni procenty podwyżek chyba dodaja a nie przemnażają dalatego wychodzi im wzrost o 10-15 % podczas gdy zaden z przedsawionych składników którego cena wzrasta nie jest wyższy od 10 %
@ 01
dnia 02.01.2012, 10:28. Identyfikator użytkownika: b4cdbd436168
Ocena
komentarza:
-2
Zadam proste pytanie,czy płace w administracji wzrosły czy spadły,a może by tak radni pomyśleli o zmniejszeniu kosztów utrzymania administracji.Porażające jest to,że wyborcy i tak na nich zagłosują, a przy kolejnych obciążeniach zaczną śpiewać <KOCHANI RADNI NIC SIĘ NIE STAŁO>.
@ jaślanin
dnia 02.01.2012, 10:59. Identyfikator użytkownika: 497f9815c3d4
Ocena
komentarza:
2
tylko się cieszyć. same podwyżki a pracodawca podwyższy wypłatę -ile?? na pewno nam starczy na wszystkie koszty. najlepiej jak oszczędzać to na tych co mają najmniej.
@ do ADAMA
dnia 02.01.2012, 11:18. Identyfikator użytkownika: 29cd300ea0ba
Ocena
komentarza:
1
Masz rację Adamie! Wyborcy dają się nabierać na Puste Obietnice róźnym oszołomom , i utrącają ludzi wartościowych i słuźących społeczeństwu, a potem jest płacz i zgrzytanie zębów !
Od lat słyszałem, źe w naszym mieście nic się nie zmieni. Wybrano w 2006 r. Kurowską, źartując, źe jak juź lepiej nie będzie to przynajmniej ładniej. Kobieta na głowie stawała, źeby rozkręcić miasto i w ciągu jednej kadencji zmieniła je nie do poznania. Teraz byłaby pociągnęła dalej rozwój miasta,bo miała bardzo dobry programna tą kadencję, a ten z 2006 roku zrealiowała w 1oo%, ale wyborcy uwierzyli kłamcom i oszustom, którzy nie przebierali w środkach i rzucali na nią kalumnie, wyśmiewali i poniźali. Utrącili ją i odsunęli.
Teraz Miasto w szybkim tempie cofa się, wzrastają jedynie opłaty,ludziom żyje się coraz gorzej.
Zaprzepaszczona została wielka szansa dla Jasła i nigdy juź nie wróci.
@ Sven
dnia 02.01.2012, 11:26. Identyfikator użytkownika: b4e9d3e6f1d1
Ocena
komentarza:
-3
Wybory były sfałszowane to się daje zauważyć obecny burmistrz to wasal czarnyych.
@ majaaa
dnia 02.01.2012, 11:46. Identyfikator użytkownika: 9f1bafd6b0cf
Ocena
komentarza:
4
i jesczcze mam takie pytanie O ILE W TYM ROKU WZROSNA NASZE PENSJE DO KU***NEDZY??? NIECH NAJPIERW PENSJE ZROWNAJA Z UNIJNYMI a nie np VAT NA UBRANKA dla dzieci z 8 na 23%!!! bo UNIA KAZE? jak im kaze bombe pod sejm włozyc to tez powinni!! barany normalnie sie noz w kieszeni otwiera! jakos inne kraje tego nei akceptuja i maja 0%! a tu nie dosc ze takie drogie wszystko na dzieci to teraz dopiero bedize drogie takze mamuski wystawiajcie ciuchy po pociechach bedziemy kupowac od siebie!pozdr
@ RODZINNY
dnia 02.01.2012, 19:19. Identyfikator użytkownika: 7ce082b833ea
Ocena
komentarza:
2
Jak to Hitler powiedział że polak nie nadaje się do władzy bo nie umie rządzić !!! nie pomylił się
@ abc
dnia 02.01.2012, 11:58. Identyfikator użytkownika: 23321ad96b30
Ocena
komentarza:
8
Już płacę 600 zł czynszu,a zarabiam 1286 na rękę. Do tego gaz i energia. Dwoje dzieci na utrzymaniu. Jak żyć? Zwariowaliście Wy wszyscy?! A co z ludźmi którzy mają jeszcze mniej? Pomyślał ktoś o nich???!!!
@ RODZINNY
dnia 02.01.2012, 12:01. Identyfikator użytkownika: 7ce082b833ea
Ocena
komentarza:
6
ja tak samo mam jak mi braknie to będę kradł jak teraz państwo nas wedle prawa oczywiście
@ do "abc"
dnia 02.01.2012, 12:04. Identyfikator użytkownika: 16c6b5cf5a83
Ocena
komentarza:
3
Za to Ty pomyśl i zorganizuj ludzi - członków SM i wywalcie Przetacznika raz na zawsze!
@ abc
dnia 02.01.2012, 12:02. Identyfikator użytkownika: 23321ad96b30
Ocena
komentarza:
5
Poza tym radni siedzą na tych po[...]ch sesjach i pierdzą w stołki. Nalicza im się diety za sesje. Może by tak zlikwidować im dodatki.
@ dragoness
dnia 02.01.2012, 12:09. Identyfikator użytkownika: 00325c25f43a
Ocena
komentarza:
4
Czynsze wzrastają co roku, a nawet częściej, bez "współpracy" radnych. Może by tak p. Przetacznik przyjrzał się ekipom remontowym, zatrudnionym na "etat", co pozwala im wykonywać remont kilku balkonów przez blisko miesiąc. A fundusz remontowy co rok wyższy.
@ olo
dnia 02.01.2012, 12:29. Identyfikator użytkownika: b60e6626e8ac
Ocena
komentarza:
1
jestem za - więcej podwyżek to kraj się wzbogaci i my też będziemy mieli zysk z tego !
@ do sapkow
dnia 02.01.2012, 13:05. Identyfikator użytkownika: bcc87a3e8ce2
Ocena
komentarza:
-4
Ty, i Tobie podobni przenieście się do kościołów, tam wam dadzą za darmochę modlitwę, ogrzewanie 5 stopni Celcjusza, śweiczkę na oświetlenie, i będziecie mieli warunki średniowiecznej ciemnoty. Aha, jeszcze składką się będą z Wami dzielić, byście mieli na lampkę mszalnego wynalazku pegeerowskiego. Odczepcie się od Przetacznika nieuki i darmozjady. Jak Wam źle wybudujcie sobie własne domy, wtedy będziecie sobie narzekać sami na siebie tępaki!
@ dragoness
dnia 02.01.2012, 13:16. Identyfikator użytkownika: 00325c25f43a
Ocena
komentarza:
2
Czy poza Twoją sprawność intelektualną wykracza napisanie tego samego, ale bez wyzwisk? Takim brakiem kultury wystawiasz świadectwo sobie i temu, kogo tak zażarcie bronisz.
@ do sapkow
dnia 02.01.2012, 13:54. Identyfikator użytkownika: 47c41d1e1746
Ocena
komentarza:
1
a czy pan Przetacznik wybudował nam ze swojej kasy mieszkania i blokiZamiast ubliżac ludziom człowieku sam się weż za naukę bo masz duże a wrecz ogromne braki i nic a nic nie kumasz tylko szlajasz błotem
@ do dragoness
dnia 02.01.2012, 14:07. Identyfikator użytkownika: bcc87a3e8ce2
Ocena
komentarza:
-2
A skąd mam mieć pewność, że dragoness, to nie... np. małpa? Ale , jeżeli tak jest, tzn. że masz szansę przekształcić się na człowieka (pierwotnego). Nie filozofuj, tylko przedstaw się, jak człowiek, wtedy istnieje duże prawdopodobieństwo,że coś z człowieka w Tobie jest!
@ dragoness
dnia 02.01.2012, 14:12. Identyfikator użytkownika: 00325c25f43a
Ocena
komentarza:
0
Ty pierwszy, koleżko. Ja się już przedstawiałam, ale widocznie slabo czytający jesteś. Umiesz tylko obrażać, co jest normalne w przypadku braku merytorycznych argumentów. Nawet nicka nie masz własnego, biedactwo superanonimowe.
@ mieszkaniec
dnia 02.01.2012, 15:06. Identyfikator użytkownika: 2b0c5ab3c7c0
Ocena
komentarza:
5
Co do k...nędzy- radni mają do spółdzielni !
To teraz byle jakie bubki z rady będą decydować za nas mieszkańców spółdzielni o naszych czynszach! Ludzie bagnet na broń!
@ pinokio80
dnia 02.01.2012, 15:31. Identyfikator użytkownika: 86fc7b714e43
Ocena
komentarza:
2
oplaty coraz wyzsze dla zwyklych ludzi a sobie to pierwsi podwyzke dali,banda kretynow i zlodzieji zadnej wladzy dla nikogo
@ kibic
dnia 02.01.2012, 15:57. Identyfikator użytkownika: 26d37483fe15
Ocena
komentarza:
-2
a u mnie oplaty o kilka zlotych taniej ,jak oni to robia ze wszystko drozeje a tu ceny oplat leca w dol
@ dora
dnia 02.01.2012, 17:34. Identyfikator użytkownika: 1239d039e71b
Ocena
komentarza:
-1
podwyzszajcie!!!
@ dora
dnia 02.01.2012, 17:35. Identyfikator użytkownika: 1239d039e71b
Ocena
komentarza:
1
wszystko do gory?
ładowarki dla kasy do kieszeni tez
@ ona
dnia 02.01.2012, 18:29. Identyfikator użytkownika: 8bedc17504c7
Ocena
komentarza:
0
A niech mieszczuchom wzrasta czynsz nawet 100 krotnie. Ja też mam dom, o który musze dbać, remonty robić, a jak wam tak żle to trzeba było sobie dom wybudować, a nie lężeć do góry tyłkiem, kiedy ja tak cięzko harowałem.Zyjcie sobie wtych klatkach i plaćcie.
@ dragoness
dnia 02.01.2012, 18:39. Identyfikator użytkownika: 00325c25f43a
Ocena
komentarza:
1
Ot i klasyczny przykład miłości bliźniego. Ale do spowiedzi się biega? Księdza po kolędzie przyjmuje i na zbawienie liczy?
@ SENIORKA
dnia 02.01.2012, 18:44. Identyfikator użytkownika: a62f0b9bca2a
Ocena
komentarza:
1
Kochaniutka nie można tak mówić,no przecież na wsi wszyscy mieszkać nie możemy,w miastach też ktoś musi mieszkać.
@ jork
dnia 02.01.2012, 20:33. Identyfikator użytkownika: a96bee4b4988
Ocena
komentarza:
-3
na wsi powinni placic od ogrodzenia garazu podatek 100% i smieci ipodatek ekologiczny
@ RODZINNY
dnia 02.01.2012, 21:16. Identyfikator użytkownika: 7ce082b833ea
Ocena
komentarza:
2
A ciebie to powinni wysiedlić tam gdzie psy [...]mi szczekają !!!
@ ciupaga
dnia 02.01.2012, 20:43. Identyfikator użytkownika: 9362a7045ac8
Ocena
komentarza:
1
Nie ma się co szarpać za rok będą następne podwyżki i nie ważne jaka ekipa będzie rządzić ,
@ dora
dnia 02.01.2012, 22:56. Identyfikator użytkownika: 1239d039e71b
Ocena
komentarza:
0
wlasnie za rok w styczniu tez beda
nie przejmujcie sie
tylko cieszcie sie zyciem
cieszcie sie malymi rzeczami a wtedy zycie nabierze innego wymiaru
i smaku
poprostu lzu
nie ma sie co
z a bardzo przejmowac
naprawde
luz
@ carlos
dnia 03.01.2012, 18:13. Identyfikator użytkownika: 4126a1d45928
Ocena
komentarza:
0
Amen.
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Cyklokarpaty w Pustkowie

    W minioną niedzielę Pustków-Osiedle k. Dębicy stał się areną zmagań dla 340 zawodników - amatorów kolarstwa górskiego....

  • Kto odważy się zarządzać Jasielskim Domem Kultury?

    To już drugi konkurs, który został rozpisany na dyrektora jasielskiej instytucji kultury. Pierwsze postępowanie zakończyło się niepowodzeniem ...

  • Poseł Rzońca: „Nie mamy już edukacji narodowej, ale samorządową”

    PiS na najbliższym posiedzeniu Sejmu złoży wniosek o udzielenie votum nieufności minister edukacji narodowej Krystynie Szumilas. - Pani minister jest głucha na opinie środowisk innych niż własne – powiedział poseł Bogdan Rzońca. (VIDEO)

     

  • Dwa zwycięstwa na gali w Nowym Sączu

    W Nowym Sączu podczas gali „Mieszanych Sztuk Walki” organizowanych przez federację International Mixed Material Arts Federation "COLOSEUM" odbyły się walki MMA w klatce oraz walki w formule K-1. Edyta Skrzyszowska i Jakub Fudała odnieśli zwycięstwo.

     

  • Chuck Norris na wakacjach w Jaśle zabije czas!

     

    Znany celebryta zwierzył się w jednej z reklam, że zamierza wybrać się do Jasła. Zobacz co będzie robił Chuck Norris w Jaśle, Krośnie, Sanoku i Nisku!

  • ZESPÓŁ SZKÓŁ USŁUGOWYCH I SPOŻYWCZYCH W JAŚLE ( dawny ZS nr 2 ) DEMENTUJE PLOTKI

    W związku z docierającymi do nas nieprawdziwymi informacjami krążącymi w środowisku lokalnym o rzekomym wstrzymaniu w ZSUiS naboru w zawodzie technik technologii żywności, pragniemy wyraźnie zaznaczyć, że kierunek ten jest i nadal będzie prowadzony przez naszą szkołę.

  • Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kołaczycach – oferta edukacyjna na rok

    Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kołaczycach, to szkoła proponujaca szeroki wachlarz kierunków kształcenia w klasach humanistyczno-dziennikarskej, promedycznej, policyjno-strażackiej oraz matematyczno-językowej.

  • Zespół Szkół nr 3 w Jaśle - popularny ,,Chemik” szkołą przyjazną dla ucznia

    Zespół Szkół Nr3 w Jaśle popularny ,,Chemik” jest szkołą dla każdego. Staramy się dostosować proces dydaktyczny do indywidualnych możliwości edukacyjnych uczniów...

  • Meble najwyższej jakości dla Ciebie!

    Chcesz kupić dobre meble? Mamy w ofercie meble najwyższej jakości, na które będzie Cię stać!!!

Nadchodzące wydarzenia

Posiadasz informacje o jakimś wydarzeniu?
Poinformuj nas! Pisz na adres: redakcja@jaslo4u.pl

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105