Strona główna

Dni Jasła „nie” dla OTOZ Animals

133
Napisany dnia: 14.06.2018, 15:27 , Tagi: Brak

Za pasem jedna z największych imprez w Jaśle, na której chcieli pojawić się działacze z Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Zwierząt „Animals” istniejący od niemal roku na terenie naszego miasta. Ich entuzjazm ostudził jednak dyrektor JDK-u. Uważa, on bowiem, że to wydarzenie nie jest miejscem dla takich organizacji.

fot. pixabay.com

Odmowa animalsom miejsca w strefie zamkniętej objętej ochroną na Dniach Jasła wywołała burzę wśród miłośników zwierząt, którzy są zbulwersowani i zawiedzeni postawą dyrektora Jasielskiego Domu Kultury. Informacja opublikowana na stronie facebook'owej OTOZ-u Jasło, że nie będą uczestniczyć w największej jasielskiej imprezie wzbudziła zainteresowanie internautów. Pytali m.in. o to, w czym ta organizacja mogłaby przeszkadzać i kto nie wyraził na to zgody. Inni zaś są zszokowani taką postawą. „Co za ciemnogród, w każdym mieście takie organizacje są promowane, żeby jak najwięcej ludzi pomagało i miało świadomość ile zwierząt potrzebuje pomocy !” – czytamy w kolejnym poście.

W Krośnie promują organizacje pozarządowe

W pobliskim Krośnie od 5 lat OTOZ Animals jest mile widziany na Dniach Krosna, a co więcej ma bezpłatne miejsce na promowanie swojej organizacji. - Dni Krosna to impreza, która przede wszystkim jest organizowana po to by pokazywać i promować wszystkie organizacje społeczne, zespoły i inne podmioty działające na terenie miasta. Naturalnym i oczywistym jest więc, że wolontariusze, którzy bezinteresownie działają na rzecz miasta - znajdą podczas tej imprezy swoje miejsce – wyjaśnia Joanna Sowa, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Krosna. - Krosno bardzo chętnie współpracuje i wspiera organizacje społeczne, w tym m.in. z OTOZ Animals. Dzięki temu możliwe jest objęcie opieką weterynaryjną i akcją adopcyjną ok. 200 kotów bezdomnych oraz wolno żyjących. Zawdzięczając wolontariuszom duże zaangażowanie realizowane są akcje zbiórki żywności oraz akcje edukacyjne w szkołach i innych placówkach. Ta aktywność w pozyskiwaniu żywności powoduje, że pieniądze przekazywane przez miasto mogą być przeznaczone w większości na sterylizacje, kastracje oraz inne zabiegi weterynaryjne – dodała J. Sowa.

Szok i niedowierzanie 

Z dyrektorem Januszem Szewczykiem o możliwości postawienia swojego stoiska na Dniach Jasła rozmawiała w maju koordynator OTOZ Animals Jasło. Jak podkreśla była pozytywnie nastawiona i nie sądziła, że spotka się ze słowem „nie”. Nie ukrywa, że było to dla niej ogromne zaskoczenie. – W rozmowie telefonicznej powiedziałam, że chciałabym jako OTOZ Animals z Jasła brać udział na Dniach Jasła. Naszym celem jest pomoc bezdomnym zwierzętom. Przede wszystkim chciałam się dowiedzieć, co trzeba zrobić, aby móc ubiegać się o miejsce na tej imprezie. Od razu usłyszałam, że to nie miejsce i nie ta impreza dla takich organizacji. Zostałam porównana do dietetyczki, która też chciałaby brać udział w Dniach Jasła i mówić o zdrowym żywieniu. Tylko dietetyczka zarabia na siebie. Moim zaś celem wraz z wszystkimi wolontariuszami jest pomoc zwierzętom, dlatego chcieliśmy brać udział w tym wydarzeniu jako organizacja społeczna - tłumaczy Edyta Jurusik, koordynator OTOZ Animals Inspektorat Jasło i inspektor ds. Ochrony Zwierząt. - Chcieliśmy być dostępni dla zainteresowanych osób w niedzielę w godzinach przedkoncertowych. Gdyby organizator imprezy wyraził zgodę wzięlibyśmy psa i kota do adopcji. Ponadto zależało nam na zorganizowaniu zbiórki na leczenie i karmę dla bezdomnych zwierząt. Nie było natomiast żadnej rozmowy o szczegółach naszego uczestnictwa – dodaje E. Jurusik.

Animalsi z Jasła sądzili, że skoro udział wolontariuszy z Krosna jest możliwy na Dniach Krosna, to dlaczego nie pojawić się w mieście, w którym ratują zwierzęta na co dzień. Jak podkreślają, szczególnie zależało im na Dniach Jasła ze względu na specyfikę tej imprezy, która zrzesza każdego roku tysiące ludzi, a w tym rodziny z dziećmi.

Na "nie" w trosce o zwierzęta

Dyrektor JDK-u przyznaje, że jego rodzina także kocha zwierzęta i to właśnie w trosce o nie, nie może pozwolić, na ich pobyt w miejscu, gdzie odbywają się koncerty o mocnych rock-owych brzmieniach. To jak przypomniał muzyczna impreza nie odpowiednia do pobytu zwierząt, które OTOZ planował przyprowadzić.

Chciałbym podkreślić, że jest to właśnie ten szacunek, spojrzenie na psy i koty, które ewentualnie mogłyby się pojawić na koncercie rock’owym, co jest niedopuszczalne. Zarówno ja, jak i moja żona ratujemy bezdomne zwierzęta, czy wpłacamy pieniądze na pomoc koniom. Jednak pobyt zwierząt na imprezie masowej o wysokim ryzyku i 110 decybelach to jest dla takiego stworzenia tragedia i trauma, stąd nie to miejsce i nie ten charakter imprezy. Na koncertach rock’owych nie wprowadza się namiotów w takiej konwencji – tłumaczy Janusz Szewczyk, dyrektor Jasielskiego Domu Kultury.

Zwierzęta i rock nie idą w parze

Co więcej, teren, który JDK uzyskał od Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle odpłatnie został wydzierżawiony konkretnemu kontrahentowi, który zapłacił za korzystanie z tego placu do części handlowej, a wszystko zostało ustalone miesiąc wcześniej ze wszystkimi służbami. - To impreza masowa. Przychodzi na nią około 5 tysięcy osób i w tym wszystkim nie mieści się nagle nowy podmiot, który jeszcze do tego chce prowadzić działalność adopcyjną. To jest nielogiczne. Dni Krosna były podzielone na cztery dni i nikt nie wpadł na pomysł, aby na koncercie Haliny Mlynkovej w sobotę postawić namiot OTOZ Animals, ale w niedzielę, gdzie zorganizowano Jarmark Franciszkański. Nic nie stało na przeszkodzie, aby na Antoniański Darze Serca wzięły w nim udział. Mamy również dwudniową imprezę Wystawa Psów, na której pojawia się minimalna muzyka niestresująca zwierząt - wyjaśnia dyrektor Szewczyk.

OTOZ Animals Jasło choć nie pojawi się na Dniach Jasła, to wszystko na to wskazuje, że obecni będą na Międzynarodowych Dniach Wina. Jak wspomniała koordynatorka inspektoratu ich zapytanie o udział w wydarzeniu został pozytywnie przyjęty przez urzędników jasielskiego magistratu. Ostateczną decyzję w tej kwestii podejmie burmistrz miasta.

Ilona Dziedzic

ilona.dziedzic@jaslo4u.pl

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ wser
dnia 14.06.2018, 16:03. Identyfikator użytkownika: fJjH5jnWFbke
Ocena
komentarza:
97
Jako miłośnik zwierząt muszę zgodzić się tutaj w dyrektorem JDK. Impreza masowa, w dodatku o tak wysokiej głośności nie jest odpowiednia dla zwierząt.
@ Ja
dnia 14.06.2018, 17:24. Identyfikator użytkownika: EqAURbjpvLP6
Ocena
komentarza:
2
Ale nikt nie mówił o tym, że zwierzęta będą podczas rockowych koncertów... Moim zdaniem dałoby się to zrobić i tłumaczenie dyrektora jest mocno naciągane.. Ale nie to nie... Na Dni Wina wybiorę się tylko dla tych zwierzątek :)
@ kicia
dnia 14.06.2018, 17:33. Identyfikator użytkownika: 4oKrWWHHSrHW
Ocena
komentarza:
-12
[Komentarz nie na temat]
@ Ggh
dnia 14.06.2018, 17:46. Identyfikator użytkownika: w9XJMsQ3F43E
Ocena
komentarza:
-18
Dyrektor JDK do dymisji!
@ miaaau hau hau
dnia 14.06.2018, 18:04. Identyfikator użytkownika: uP8ZD7hXj4jL
Ocena
komentarza:
-13
Jakiej dymisji ? Że kociorzom i psiorzom nie pozwolił rozsiewać zarazy wśród ludzi to akurat dobrze. Przynajmniej się można piwa w spokoju napić, a o winku nie wspomnę.
@ wiedza nie boli
dnia 14.06.2018, 22:41. Identyfikator użytkownika: F6Dtyb8JwKo9
Ocena
komentarza:
23
Problem jest szerszy i nie dotyka tylko kwestii piesków i kotków. Problemem jest stosunek dyrektora Szewczyka do wszelkich inicjatyw społecznych. Redakcja jaslo4u otrzymała wykaz tych wszystkich inicjatyw, które on osobiście zablokował. Może zamiast wszystko torpedować nauczyłby się pozyskiwać środki zewnętrzne, bo zaraz się skończą a on dalej nie napisze żadnego projektu.
@ żenada
dnia 15.06.2018, 08:40. Identyfikator użytkownika: 9A8B8ywVZaIL
Ocena
komentarza:
-2
może ktoś wie komu i za ile został wydzierżawiony teren MOSIR na dni JASŁA. Ciekawe jest na co te pieniądze zostaną przeznaczone.
@ brawo
dnia 15.06.2018, 09:48. Identyfikator użytkownika: Zno4NfSGeVQ6
Ocena
komentarza:
3
brawo dyrektor JDK
@ do brawo
dnia 15.06.2018, 10:13. Identyfikator użytkownika: 7YBCJSDGol3b
Ocena
komentarza:
-2
napisz lepiej Brawo Ja.
@ do żenady
dnia 15.06.2018, 11:04. Identyfikator użytkownika: 7YBCJSDGol3b
Ocena
komentarza:
0
Bardzo dobre pytanie;komu i za ile, i na jakich warunkach? Co my, jaślanie będziemy z tego mieli? Oczywiście jest pewne, że dyrektor ostro negocjował i miasto czyli my wszyscy na tym skorzystamy. Jest ustawa o dostępie do informacji publicznej, to wkrótce się wszystkiego dowiemy.
@ Do ja
dnia 16.06.2018, 05:14. Identyfikator użytkownika: jKo72MEnxSut
Ocena
komentarza:
2
Zaadoptujesz któreś z nich czy tylko sobie na nie popatrzysz
@ Do ja
dnia 16.06.2018, 05:16. Identyfikator użytkownika: jKo72MEnxSut
Ocena
komentarza:
4
Od samego patrzenia zwierzętom się nie poprawi byt
@ Maja
dnia 16.06.2018, 16:59. Identyfikator użytkownika: YTKt6fsa59zt
Ocena
komentarza:
1
Ludzie z OTOZ nie są idiotami. Nie zabraliby zwierząt na koncerty. Coś dyrektor kręci się w zeznaniach.
@ Ja
dnia 17.06.2018, 13:26. Identyfikator użytkownika: EqAURbjpvLP6
Ocena
komentarza:
1
mój komentarz został usunięty więc powtórzę: JDK ostro działa widzę... I mam zwierzaka właśnie z adopcji...
@ Czytanie ze zrozumieniem
dnia 30.07.2018, 16:35. Identyfikator użytkownika: mdMjlRyjTrTT
Ocena
komentarza:
0
Co ma głośność imprezy do zbiórki karmy i datków dla zwierząt?
Na pielgrzymkach wrzeszczenie przez megafony i zawodzenie pieśni maryjnych jakoś nie szkodzi zwierzętom gdy pielgrzymki przechodzą przez wsie.
@ precz ze schroniskiem
dnia 14.06.2018, 16:09. Identyfikator użytkownika: 3ZNZBPSAsgT2
Ocena
komentarza:
-78
precz z psami i kotami roznosza tylko pasozyty kleszcze i pierwotniaki.taka babeszjoza moze zabić..nie mówiac o wirusach
@ Marcin
dnia 14.06.2018, 16:36. Identyfikator użytkownika: I31qHOxgP87F
Ocena
komentarza:
14
Bełkot ciemnoty i zacofania.
@ miaaau hau hau
dnia 14.06.2018, 18:06. Identyfikator użytkownika: uP8ZD7hXj4jL
Ocena
komentarza:
-58
Masz rację . PRECZ Z KOCIORZAMI i PSIORZMI ! Ja bym ich zamknął do klatek i niech sobie z nimi siedzą aż się pofajdają !
@
dnia 14.06.2018, 19:05. Identyfikator użytkownika: 2Tpvcfr7kbZI
Ocena
komentarza:
6
Następny mądry, dzieci pewnie też nie szczepisz?
@ Miś
dnia 14.06.2018, 19:23. Identyfikator użytkownika: GJSN48ag88Sm
Ocena
komentarza:
10
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Ttv
dnia 14.06.2018, 19:40. Identyfikator użytkownika: XqXntUSQtNEX
Ocena
komentarza:
-3
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ miłośniczka zwierzat
dnia 15.06.2018, 08:09. Identyfikator użytkownika: bUzQ6wzIcNGO
Ocena
komentarza:
1
Mam nadzieje ze to tylko głupia prowokacja ... Jezeli jednak tak uwazasz to zwazaj na slowa bo zło zawsze powraca i mam nadzieje z w twoim przypadku tak sie stanie!!!ŚMIEĆ.!!! I PASOZYT!!!
@ Co za...
dnia 15.06.2018, 09:15. Identyfikator użytkownika: JPFN69hmwZGt
Ocena
komentarza:
-1
Tacy jak Ty wbijają pewnie gwoździe w kiełbasy i rozrzucają jako pokarm dla pupili...
@ joko
dnia 16.06.2018, 21:40. Identyfikator użytkownika: BoeVs8Tyx1Qv
Ocena
komentarza:
-5
Szczepiac dzieci świadomie robisz im krzywdę...zabijasz..
@ Borgacz
dnia 17.06.2018, 01:09. Identyfikator użytkownika: GXXl8UrgX2aX
Ocena
komentarza:
0
A szczepiac zwierzęta powodujesz u nich autyzm.
@ krs
dnia 14.06.2018, 16:35. Identyfikator użytkownika: YLDERPxsdVQd
Ocena
komentarza:
6
Zanućmy .."woda sodowa nic a nic nie boli po niej głowa"...czy nie odnosimy wrażenia jakby piastowane stanowisko po pewnym czasie odbijało sie na myśleniu???...pouczanie ludzi ,którzy prowadza schronisko ,szukają domów dla zwierzaków będących często w kiepskiej formie co jest a co nie jest dobre dla zwierząt .Czy ci ludzie poświęcajacy swój czas chcieliby zrobić im krzywdę ???...
@ Dog
dnia 14.06.2018, 16:58. Identyfikator użytkownika: f2Y4eu9WhfwD
Ocena
komentarza:
19
Sadze, że z tą krzywdą to mocno przesadzone. Jestem miłośnikiem zwierząt i rozumiem też obawy przed strachem zwierząt (mój piesek boi się petard), ale zdajmy sobie sprawę z tego ile można zyskać dla bezdomnych zwierząt jedną imprezą na której przewinie się tysiące ludzi. Dodatkowo, po wpisie można zauważyć, że wolontariusze OTOZ nie robią tego pierwszy raz, więc zdają sobie sprawę jak się przygotować i jak podejść do sprawy. Powodzenia, może rozgłos medialny pomoże ;)
@ krasula
dnia 14.06.2018, 18:15. Identyfikator użytkownika: FEq59xlQNPTr
Ocena
komentarza:
11
Nie widze problemu zeby do koncertu mieli swoj namiot. Wieczorem moga sie zwinac.
@ Zośka
dnia 14.06.2018, 16:59. Identyfikator użytkownika: ZR80dLw748zW
Ocena
komentarza:
19
Pan dyrektor zgadza się tylko na własne pomysły.
@ Ulllllaaa@
dnia 14.06.2018, 17:16. Identyfikator użytkownika: UxGCF6TbNDtv
Ocena
komentarza:
16
Najlepsze jest to że w Jdk podpisuje się często jako wspolorganizator imprezy a potem każe płacić za wynajęcie sali. Żenada
@ miaaau hau hau
dnia 14.06.2018, 18:07. Identyfikator użytkownika: uP8ZD7hXj4jL
Ocena
komentarza:
18
Tylko idioci wierzą że coś jest "za darmo"
@ qwerty
dnia 14.06.2018, 17:36. Identyfikator użytkownika: AQGJ6wy1PqLN
Ocena
komentarza:
21
Lubię zwierzaki, jestem za ich prawami ale bez przesady... Im więcej tego typu fundacji, spotów, włażenia na różne imprezy, promocji wege gdzie popadnie, zohydzania ludziom jedzenie mięsa itd tym więcej niechęci do nich bo ludzie mają tego po prostu dość... A przez właśnie te fundacje i włażenie z buciorami w czyjeś życie obrywają właśnie najbiedniejsi czyli same zwierzęta których tak rzekomo bronią.
@ nela
dnia 14.06.2018, 18:16. Identyfikator użytkownika: vRKIGo7alXUU
Ocena
komentarza:
20
Każdy ma rozum i powinien wiedzieć jak się zachować w stosunku do zwierząt. To zależy od wychowania, a jak jest się zwyrodnialcem no to nic nie pomoże, bo edukacja do takich osób nie dociera.
@ dragoness
dnia 14.06.2018, 18:25. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
15
Z przykrością stwierdzam, że pan Szewczyk goni w piętkę. Namiot można rozstawić w dzień, przed koncertami, bo przecież logiczne, że później będzie i zbyt glośno i za male zainteresowanie. Skoro jest miejsce na obrzydliwe chińskie badziewie, sprzedawane na straganach poza strefą kulinarną, to powinno znaleźć się miejsce dla organizacji charytatywnej. Ponadto, gdzie glos specjalistki od szeroko pojętej kultury i edukacji, ktora w kampanii wyborczej tak rozczulała się nad losem bezdomniaków?
@ a szkoły
dnia 14.06.2018, 19:10. Identyfikator użytkownika: Rp8KDhhmGK6N
Ocena
komentarza:
12
Szkoły przecież też robią różne imprezy, pikniki i inne. Dlaczego tam Pani tego nie zaproponowała? Dopiero teraz na najgłośniejszej imprezie? Są osiedlowe festyny, gminne zabawy tam też Was nie widać. Tez myślę że to nie to miejsce i czas. Ale na jakiejś spokojniejszej imprezie sama chętnie wsparłabym finansowo akcję. Jak wyglądałaby cała procedura adopcyjna na takiej imprezie? Kiedy adoptowałam psa to ludzie ze schroniska najpierw sprawdzali warunki w domu dopiero po jakimś czasie, na spokojnie doszło do przekazania pieska. Bez stresu i traumy dla zwierzątka.
@ dragoness
dnia 14.06.2018, 19:25. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
6
Moja szkoła ściśle współpracuje z OTOZ inspektorat Jasło zbierając karmę i żwirek. A dlaczego na najglośniejszej imprezie? Bo można dotrzeć do największej ilości osob.
@ Miki
dnia 14.06.2018, 20:00. Identyfikator użytkownika: 4KkuZbAVqL39
Ocena
komentarza:
1
A kto przyjdzie na MOSIR przed południem, skoro imprezy zaczynają się po południu. I są to właśnie głośne koncerty???
@ dragoness
dnia 14.06.2018, 21:27. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
6
Od 14 do 19 w sobotę jest wystarczająco dużo czasu.
@ Rozi
dnia 15.06.2018, 08:13. Identyfikator użytkownika: qEzYMPipsM8i
Ocena
komentarza:
-2
Nad psami i kotami tyle hałasu. Nad dziećmi poczętymi zabijanymi przez własne matki nikt nie płacze. Udowodnione jest, że kobiety które dokonały aborcji bardzo troskliwie zajmują się pieskami i kotkami.
@ Borgacz
dnia 15.06.2018, 10:26. Identyfikator użytkownika: GXXl8UrgX2aX
Ocena
komentarza:
5
Udowodniono, złodziej najgłośniej krzyczy, żeby łapać złodzieja, Rojze
@ Rozi
dnia 15.06.2018, 10:47. Identyfikator użytkownika: qEzYMPipsM8i
Ocena
komentarza:
1
Uderz w stół nożyce same się odezwą Pani "Borgacz". Sumienie gryzie, prawda.
@ do Rozi
dnia 15.06.2018, 11:16. Identyfikator użytkownika: 7YBCJSDGol3b
Ocena
komentarza:
6
Pracujesz w kabarecie? Kobiety po aborcji czule się opiekują psami i kotami? Więc skoro nie miałam aborcji to jestem potencjalną sadystką i pastwię się nad wszystkim co się rusza? Toś wymyśliła.
@ Borgacz
dnia 15.06.2018, 12:25. Identyfikator użytkownika: GXXl8UrgX2aX
Ocena
komentarza:
5
Jestem mezczyzna, Rojze
Masz jakieś dowody na swoją teorię, cz ksiądz tak powiedział?
@ kolo
dnia 18.06.2018, 10:45. Identyfikator użytkownika: cu3jb6uyun45
Ocena
komentarza:
-2
Rózia ani dzieci, ani nawet kota nie ma, bidulka.
@ Pablo
dnia 14.06.2018, 18:52. Identyfikator użytkownika: 4iQ7fYvrhMMz
Ocena
komentarza:
6
Z Szewczykiem jak zwykle nie można się dogadać. Kiedyś grał na statkach, a teraz marudny urzędas. Dziwne, że nie powoływał się na jakieś unijne przepisy. Pan dyrektor do zwolnienia.
@ alkp
dnia 14.06.2018, 19:15. Identyfikator użytkownika: N7pXP5GDCKAq
Ocena
komentarza:
13
Oglądnąć poniższy materiał i złudzeń nie będzie, o co tu chodzi:

https://wsensie.pl/reportaze/28663-ciemna-strona-animalsow-co-organizacje-prozwierzece-chca-przed-toba-ukryc
@ dragoness
dnia 14.06.2018, 19:26. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-2
A może swoimi słowami? OTOZ nie ma nic wspólnego ze stowarzyszeniem "Animals" i pomoglo wielu zwierzętom na naszym terenie. Robienie histerii nikomu nie pomaga.
@ Leon
dnia 15.06.2018, 06:36. Identyfikator użytkownika: 2HDxXGE9ReWm
Ocena
komentarza:
16
A w czym by to niby pomogło gdyby streścił ten artykuł własnymi słowami? To nie jest podstawówka, Dragones. Opamiętaj się.
@ dragoness
dnia 15.06.2018, 06:54. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-7
Chodzi mi o to, że artykuł napisano na podstawie jednego przypadku, a histeryczne apele jak to inspektorzy będą mogli wejść na posesje bez zezwolenia i robić co im się podoba, są szkodliwe i nie poparte żadnymi przepisami.
@ rozsądny
dnia 15.06.2018, 18:59. Identyfikator użytkownika: FjTSAaaEVcES
Ocena
komentarza:
4
"isteryczne apele jak to inspektorzy będą mogli wejść na posesje bez zezwolenia i robić co im się podoba, są szkodliwe i nie poparte żadnymi przepisami.
Zgłoś do moderacjiZrezygnuj z odpowiedzi"

No przecież chodzi o to,że NA RAZIE nie są poparte takimi przepisami,a ten materiał wynika z tego,że PiS szykuje nam NOWĄ WSPANIAŁĄ USTAWĘ w takim właśnie kształcie. Jak ona przejdzie to bandyta który powie "jestem animalsem" przyjdzie do kogokolwiek kto ma jakieś zwierze gospodarskie i zabierze,a możliwe że jeszcze będzie żądał haraczu "za opiekę".

Osobiście sugerował bym takich bandytów zakuć widłami i gdzieś zakopać , już wystarczy "komorników" zajmujących traktor na poczet długów sąsiada w naszym kraju i innej swołoczy.
@ dragoness
dnia 15.06.2018, 19:52. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-2
Oto fragment projektu ustawy"
"3. W przypadkach niecierpiących zwłoki, gdy dalsze pozostawanie zwierzęcia u dotychczasowego właściciela lub opiekuna zagraża
jego życiu, policjant, strażnik miejski lub gminny a także upoważniony przedstawiciel organizacji ochrony zwierząt, może odebrać
mu zwierzę, zawiadamiając o tym niezwłocznie wójta (burmistrza, prezydenta miasta) albo Wojewódzkiego Inspektora do Spraw
Zwierząt właściwego ze względu na miejsce pobytu zwierzęcia, celem podjęcia przez ten organ decyzji w przedmiocie odebrania
zwierzęcia." I jego uzupełnienie po poprawkach https://pbs.twimg.com/media/Da4MxKtW0AAp7h1.jpg
Czy widzi pan jakiś problem? Bo ja nie.
@ buka
dnia 16.06.2018, 10:55. Identyfikator użytkownika: QPLRpiaWey91
Ocena
komentarza:
-1
minusy od analfabetów?
@ vb
dnia 14.06.2018, 19:32. Identyfikator użytkownika: YLDERPxsdVQd
Ocena
komentarza:
2
Wielkość swoją niektórzy mierzą chyba ilością NIE NIE NIE !!!...a to młodym zespołom odmowił ,to awantura o niezgloszenie prób ...to zwierzęta przeszkadzają ...może to andropauza ?...są chyba jakieś leki
@ nick
dnia 14.06.2018, 19:39. Identyfikator użytkownika: Rp8KDhhmGK6N
Ocena
komentarza:
4
Pisz pod jednym nickiem bo tak będziesz sam ze sobą "inteligentnie" rozmawiał a raczej opluwał jadem:-)))
@ vb
dnia 14.06.2018, 19:47. Identyfikator użytkownika: YLDERPxsdVQd
Ocena
komentarza:
2
Panie dyrektorze to nie jad to zebranie faktów ,z jednego kompa czasem korzysta parę osob ...taki fakt nie jest bliżej znany ???ot panisko
@ Nick
dnia 14.06.2018, 20:09. Identyfikator użytkownika: KjQ2RM7f3c6w
Ocena
komentarza:
9
Czyżby to pisał pani mąż, niemożliwe bo przecieź uciekł:-)))
@ do nick
dnia 14.06.2018, 22:59. Identyfikator użytkownika: F6Dtyb8JwKo9
Ocena
komentarza:
0
Co za hipokryzja. Nawołujesz, bo inni pisali pod jednym nickiem a sama piszesz pod kilkoma: "nick","Krosno","a szkoły", "tak" i jeszcze parę innych.
@ młoda
dnia 14.06.2018, 19:36. Identyfikator użytkownika: KjS4el6ZjFoM
Ocena
komentarza:
1
szok przeciez otoz animals chce pokazać zwierzeta przet koncertami co w tym złego może akurat jakiś bezdomniak znalazł by swój domek
@ krasula
dnia 15.06.2018, 08:16. Identyfikator użytkownika: FEq59xlQNPTr
Ocena
komentarza:
-6
młoda przet toba duzo nauki
@ Ja
dnia 17.06.2018, 13:27. Identyfikator użytkownika: EqAURbjpvLP6
Ocena
komentarza:
0
Przed Tobą też - "przet"hahahaha
@ Drewik Hans Jurge
dnia 14.06.2018, 19:38. Identyfikator użytkownika: V8FNBg2gXNRS
Ocena
komentarza:
-1
Szewczyk to jeden z lepszych z panujących wcześniej dyrektorek i dyrektorów.
Ma ekipę, która dopina w szczególe i wogóle każdą zleconą imprezę.
Tylko dlaczego tak mał ich dla zwykłych szarych mieszkańców naszego Jasła!
Ratuszu rusz Sakiewką !!!
@ do Drejwika
dnia 15.06.2018, 11:19. Identyfikator użytkownika: 7YBCJSDGol3b
Ocena
komentarza:
2
Nie "ratusz rusz sakiewką" tylko "dyrektor rusz głową" i projekt napisz to pieniądze będą.
@ Jasielski
dnia 14.06.2018, 19:41. Identyfikator użytkownika: Sk6lwEYZ8pvH
Ocena
komentarza:
-9
Wara od dyrektoa JDK. Kompetentny człowiek na odpowiednim miejscu. Porównajcie poprzednich dyrektorów, nie wymienię nazwisk z litości nad nimi.
Panie dyrektorze szacun od jaslanina i dzięki za rozrywkę przez duże R.
@ ja
dnia 14.06.2018, 20:12. Identyfikator użytkownika: on8NXBrOO5Yq
Ocena
komentarza:
17
Była w Jaśle wystawa psów ,trzeba było tam iść z nimi.Tam była okazja przedstawić problem.
@ nie ja
dnia 14.06.2018, 20:55. Identyfikator użytkownika: pehGBls7Uml2
Ocena
komentarza:
-5
Czy rozumiesz różnicę między wystawą psów rasowych a adopcją psów bezdomnych? Już w artykule przedstawiłeś swoje bełkotliwe racje, nie musisz ich powtarzać w kolejnym komentarzu. Szewczyk na emeryturę.
@ Lele
dnia 17.06.2018, 03:09. Identyfikator użytkownika: 8Wv7PKlgS1Vq
Ocena
komentarza:
3
Tak, na wystawie psów rasowych właśnie jest na to miejsce, nie żebym była jakimś przeciwnikiem psów rasowych, sama nawet takiego chce, moi rodzice mają, ja mam kundelka i ich sunię jak i swojego pupila bardzo kocham. Ale coraz więcej rasowych psów cierpi, zobacz sobie do czego się dąży w wytycznych... Wyżeł ma mieć jak najbardziej wygięty kręgosłup przez co uszkadzają się stawy, psy krotkopyskie mają coraz bardziej plaskate mordki przez co nie mogą oddychać, mopsy często mają tak ogromne oczyska że ich nie mogą domknąć w trakcie snu, chorują na zapalenie spojówek, mają szybko katarakty bo dąży się do coraz większych udziwnień...
Dawniej boksery i bulldogi miały tylko krótsze pyski, teraz chce się by miały nosy wręcz wciśnięte w czaszkę... Chory zachwyt nad rasowcami którym się robi krzywdę może być przerwany właśnie apelem od OTOZ Animals gdzie powiedzą że mają u siebie psy rasowe, że kundelki są bardziej wyjątkowe, potrafią być niezmiernie wdzięczne, dłużej żyją, są bardziej odporne na choroby przez pomieszanie genów... Mogą opowiedzieć o tym dlaczego tak często rasowe psy są w schroniskach... Mianowicie często świeżo upieczeni właściciele nie biorą pod uwagę wymagań psów, że jedne potrzebują bardzo długich spacerów czy treningów bo są psami stworzonymi do pracy i wykonywania poleceń, inne wymagają pielęgnacji, czesania... Wystawa dla takiej organizacji jest właśnie idealnym miejscem
@ Zbigi
dnia 14.06.2018, 20:49. Identyfikator użytkownika: FQt4VNhUIwVq
Ocena
komentarza:
6
[komentarz nie na temat]
@ nick
dnia 14.06.2018, 21:04. Identyfikator użytkownika: Rp8KDhhmGK6N
Ocena
komentarza:
3
A podobno to dobrzy ludzie kochają zwierzęta. To skąd u niektórych "obrońców" zwierząt tyle nienawiści? Wiem skąd się wzięła u jednej z tych sfrustrowanych kobiet, której nic się w życiu nie udało. Napędza ten hejt w co drugim komentarzu, to smutne:-( Każdy ma prawo wypowiedzieć swoje zdanie, ale pisać nie po to aby udowodnić swoja rację tylko monotematycznie obrażać to wstrętne.
@ dragoness
dnia 16.06.2018, 06:38. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-2
Nie widzę hejtu, widzę argumentację.
@ ???
dnia 18.06.2018, 15:39. Identyfikator użytkownika: n4Y1Spp6mkTA
Ocena
komentarza:
-1
Błąd gdyż zwierzęta kochają dobrych ludzi a złych nie ;lub im nie ufają! Ja też widzę zazwyczaj argumentację! Hejt wygląda inaczej i wiem to doskonale bo na co dzień go używam wszędzie :)
@ myśląca !!!!!
dnia 14.06.2018, 21:14. Identyfikator użytkownika: Gvxn9ZWYGSPI
Ocena
komentarza:
-6
ty miau ,miau kotki i pieski są czyściejsze od ciebie , a zarazki masz gorsze w sobie i w tym głupim łbie , nie masz żadnego pojęcia o życiu tych biednych zwirzątek
@ czyścioszek
dnia 15.06.2018, 17:02. Identyfikator użytkownika: n5mnolWX76VP
Ocena
komentarza:
-2
Masz rację a jeździł ci pies po dywanie zadkiem z nogami do góry ?
@ Jojo
dnia 14.06.2018, 21:20. Identyfikator użytkownika: a67xcezEIz02
Ocena
komentarza:
27
Może otoz zamiast namawiać ludzi do adopcji zwierząt najpierw nauczy tych, którzy zwierzęta już posiadają swoje pieski sprzątać po nich...
@ dragoness
dnia 14.06.2018, 21:28. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
12
Bardzo dobry pomysł.
@ wieprzek
dnia 14.06.2018, 21:28. Identyfikator użytkownika: 1h42T7mKu36A
Ocena
komentarza:
6
My ludzie mamy się podporządkować [...]cym kotom, psom i ptokom. Oni mogą nas ofajdać, gdzie chcom...
@ Miś
dnia 15.06.2018, 18:00. Identyfikator użytkownika: GJSN48ag88Sm
Ocena
komentarza:
1
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ czarna
dnia 14.06.2018, 21:39. Identyfikator użytkownika: QXVU6bUCTgyp
Ocena
komentarza:
5
no rockowe brzmienia... hehe fałszująca " na żywo" Margaret :) jest rock :)
@ Pytanko
dnia 14.06.2018, 22:13. Identyfikator użytkownika: hwEcuApcAZrQ
Ocena
komentarza:
6
Czy wystąpi Roksana Węgiel?
@ czyśćioszek
dnia 15.06.2018, 17:06. Identyfikator użytkownika: n5mnolWX76VP
Ocena
komentarza:
0
Oczywiście na scenie zbudowanej z klatek dla psów.
@ do czyscioszek
dnia 15.06.2018, 17:42. Identyfikator użytkownika: F6Dtyb8JwKo9
Ocena
komentarza:
2
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Pytanko do czyścioszka
dnia 15.06.2018, 19:07. Identyfikator użytkownika: hwEcuApcAZrQ
Ocena
komentarza:
3
Mam nadzieję,że to kpina tylko z organizacji.
@ miau kaa
dnia 14.06.2018, 22:41. Identyfikator użytkownika: WuWFfvtZMHDz
Ocena
komentarza:
7
W [...]ch się wam poprzewracało z tymi zwierzętami. Też lubię psy, koty i mam swoje 3 pupile (2 psy i 1 kot, które się w pełni akceptują), ale ta moda na pokazywanie jak cierpią zwierzęta i jacy my jesteśmy fajni, a ludzie źli to popadanie ze skrajności w skrajność. Brawo dla dyrektora JDK-u za odwagę i odmówienie tego żenującego przedstawienia.
@ dragoness
dnia 15.06.2018, 06:35. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-8
W ogóle nie rozumie pan/i idei tego przedsięwziecia. Szkoda.
@ miau kaa
dnia 15.06.2018, 08:38. Identyfikator użytkownika: WuWFfvtZMHDz
Ocena
komentarza:
12
Z całym szacunkiem, ale to chyba Pani nie zrozumiała moich słów. Lubię zwierzaki i fajnie, że ktoś się nimi próbuje zajmować, ale denerwuje mnie hipokryzja ludzi, którzy przekładają "miłość" do zwierząt ponad wszystko. Jeden z drugim na fb i innych portalach pisze jakie biedne pieski, a chwilę później potrafi opluć "żula" pod sklepem i się z niego śmiać, że mu się noga potknęła w życiu.
Co do przedsięwzięcia, uważam że to granie pod publiczkę, pokazywanie jak to źle zwierzęta mają w obecnych czasach (pominę to jak dawniej traktowane były psy), na które nie ma miejsca przy Dniach Jasła (TO JEST MOJA OPINIA), a artykuł jest napisany w sposób żenujący, próbujący na siłę udowodnić, że dyrektor JDK-u, to jakiś psychol sadysta, który nie kocha zwierząt.
Podkreślam, że to tylko moja opinia i nie każdy się musi z nią zgadzać.
@ Borgacz
dnia 15.06.2018, 10:30. Identyfikator użytkownika: GXXl8UrgX2aX
Ocena
komentarza:
0
Szczerze? Bzdury piszesz i nie mas, pojęcia ile jasielscy wolontariusze robią dla zwierząt
@ dragoness
dnia 15.06.2018, 12:55. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
2
Faktycznie, biedny żul. Zaproponować mu pracę, np. skoszenie ogródka, to reaguje świętym oburzeniem. Śliny szkoda.
@ miau kaa
dnia 15.06.2018, 13:00. Identyfikator użytkownika: WuWFfvtZMHDz
Ocena
komentarza:
4
No i się zaczęło...
@Borgacz a czy ja napisałem, że nie robią? Oczywiście że robią bardzo dużo i chwała im za to.
@dragoness to był tylko przykład, nie będę się z Panią wdawał w dyskusję, bo dla Pani liczy się tylko, żeby postawić na swoim, przepraszam, ale to nie dla mnie. Może Pani przyjąć, że ma Pani rację, gratuluję wygranej. Ja odpuszczam takie dyskusje, bo schodzi to na boczny tor.
Z mojej strony tyle, sądząc po głosach nie ja jeden mam takie zdanie i tyle mi wystarczy.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia wszystkim.
@ dragoness
dnia 15.06.2018, 13:10. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-3
Przykre, że próby naglośnienia istnienia organizacji charytatywnej nazywa pan lansem i działaniem pod publiczkę. I czemu on miałby służyć? Sławie? Pieniądzom? Tak, niestety, na temat żuli mam swoje zdanie i jest ono niezmienne. Pasożyty, żyjące z naszych podatków, gardzące uczciwą pracą i bezdomne z wyboru, bo w schronisku nie wolno pić. Jeśli mam wybór, to wolę zwierzęta.
@ rozsądny
dnia 15.06.2018, 18:55. Identyfikator użytkownika: FjTSAaaEVcES
Ocena
komentarza:
2
Próba nagłośnienia kosztem zwierząt.Śmierdzi mi jednak kasą albo polityką tak robiona "działalność charytatywna"
@ dragoness
dnia 15.06.2018, 19:12. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
0
Jakieś argumenty? Kto "robi" na tym pieniądze i w jaki sposób? No to może, kto chce wejść na grzbiecie psa lub kota w politykę? Naprawdę, śmieszne i straszne.
@ normalny
dnia 15.06.2018, 08:04. Identyfikator użytkownika: vBK1Atf3zHRP
Ocena
komentarza:
8
Zająć się dziecmi a nie psami kotami
@ roho
dnia 15.06.2018, 10:01. Identyfikator użytkownika: zh0a5UgArbig
Ocena
komentarza:
5
Bardzo dobrze Panie Januszu. Impreza dla ludzi a nie dla kotków, piesków, żabek, jaszczurek, sarenek, dzików, itd
@ Ja
dnia 16.06.2018, 12:29. Identyfikator użytkownika: EqAURbjpvLP6
Ocena
komentarza:
-4
Dla pijaków chyba :D.
@ warka
dnia 15.06.2018, 10:04. Identyfikator użytkownika: uknYrmrxaUKG
Ocena
komentarza:
0
kto nie lubi zwierzat ten nie lubi ludzi
@ żenada
dnia 15.06.2018, 10:08. Identyfikator użytkownika: 9A8B8ywVZaIL
Ocena
komentarza:
0
pracownicy JDK zamiast pisać komentarze ku czci dyrektora niech się zajmą praca.
@ Józef K.
dnia 15.06.2018, 23:31. Identyfikator użytkownika: pDbBffT6aTOs
Ocena
komentarza:
6
Gościu! Żenadą jest sugerowanie, ze pracownicy JDK mają w godzinach pracy czas na czytanie lub odpisywanie na bełkot "Żenady". Nie mają, bo pracują. Jeżeli jesteś taki pewny, że ktoś z pracowników tej instytucji pisał cokolwiek na temat dyrektora, to najpierw to udowodnij, żebyś później nie musiał odszczekiwać tych pomówień.
@ Werwolf
dnia 15.06.2018, 10:13. Identyfikator użytkownika: 2RQHXW5hEYkQ
Ocena
komentarza:
-5
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ Borgacz
dnia 15.06.2018, 10:32. Identyfikator użytkownika: GXXl8UrgX2aX
Ocena
komentarza:
5
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Anonim
dnia 15.06.2018, 11:04. Identyfikator użytkownika: L99wyo3G5yuK
Ocena
komentarza:
-3
Animalsi mają duże doświadczenie w takich imprezach i nie sądzę że chcieli zabrać zwierzęta na całą impreze, zawsze zwierzęta uczestniczą w godzinach przed koncertowych. Pan Dyrektor chce być wielce dobry i udaje że los zwierząt nie jest mu obojętny.. straszny wstyd !! A wy ludzie ogarnijcie się sa fundacje dla dzieci i dla zwierząt każda z nich robi świetna robotę . Temat jest O zwierzętach to po co wtrącacie w to matki i dzieci, dostały 500+ i wystarczy.
@ maniek
dnia 15.06.2018, 12:06. Identyfikator użytkownika: yJSrdCmhLf62
Ocena
komentarza:
10
Ludzie opamiętajcie się! Kotek i piesek do adopcji, czyli po przejściach, na takiej imprezie?
Nie wiem kto na to wpadł, ale bardzo dobrze, że nie uzyskali zgody.
Nie powinno być miejsca dla zwierząt na takich imprezach -dla ich dobra! Przecież to ogromny stres, tyle nowych dźwięków, setki nowych ludzi, rozwrzeszczanych dzieci... Zwierzęta do adopcji najczęściej są po przejściach, nieraz boją się własnego cienia, nie ufają ludziom. Czy ktoś to wziął pod uwagę? Pies czy kot z kochającego domu nie byłby zachwycony obecnością na takiej imprezie a co dopiero jakieś biedy do adopcji. Dla mnie to psychiczne ZNĘCANIE SIĘ NAD ZWIERZĘTAMI.
Rozumiem jakieś akcje informacyjne, zbieranie potrzebnych rzeczy, karmy, ale stresowanie zwierząt po przejściach? Czy ta organizacja pomyślała przez chwilę o tych zwierzakach czy bez względu na wszystko chce się wypromować? Z takich ludzi mamy brać przykład?! Taki stosunek do żywych istot jest teraz modny?! Zwierzęta byłyby przecież w klatkach, przerażone, na pokaz, jak jakaś rzecz? Może tej organizacji powinien przyjrzeć się ktoś komu faktycznie zależy na zwierzętach, to trzeba gdzieś zgłosić... Osoba odpowiedzialna za ten pomysł powinna wylecieć z ich szeregu z wielkim hukiem! Ode mnie nie dostaniecie ani grosza! Są fundacje, którym zależy na zwierzętach i kierują się ich dobrem -takim fundacjom trzeba pomagać. Nie osobom, które przedmiotowo traktują żywe istoty.
@ do mańka
dnia 15.06.2018, 12:26. Identyfikator użytkownika: 7YBCJSDGol3b
Ocena
komentarza:
-1
Czy potrafisz czytać ze zrozumieniem? Inspektorka OTOZ-u wyraźnie powiedziała, że negocjowała miejsce dla ORGANIZACJI a nie dla stada psów czy kotów przewożonych na imprezę w niehumanitarnych warunkach. Zgodziłaby się na to, żeby dyrektor dał jej zgodę na mały stolik, gdzie byłyby materiały informacyjne o tym, jak można pomóc zwierzętom. Ale od razu usłyszała to, co wszyscy którzy z hukiem wylatują z gabinetu "miłego" tylko dla wyżej od siebie postawionych dyrektora. Usłyszała, że każdy by chciał, i pan ze smokiem, i pan od waty cukrowej. Powiedzieć, że to było nieprofesjonalne i niegrzeczne, to nic nie powiedzieć. Poza tym, gdyby nawet te zwierzęta się tam znalazły, to nie pouczaj tu nikogo i nie strasz konsekwencjami, bo takie akcje organizowane są w CAŁEJ POLSCE, ostatnio w Warszawie obchodzono dzień zwierząt bezdomnych. Wiele zwierzaków znalazło domy i tam ty razem z twoim dyrektorem zostalibyście WYŚMIANI z tymi przedpotopowymi poglądami na temat zwierząt.
@ maniek
dnia 15.06.2018, 12:51. Identyfikator użytkownika: yJSrdCmhLf62
Ocena
komentarza:
7
Potrafię czytać ze zrozumieniem, wyraźnie napisano: "Gdyby organizator imprezy wyraził zgodę wzięlibyśmy psa i kota do adopcji."
Skoro komfort psychiczny zwierząt skrzywdzonych/porzuconych/oddanych przez ludzi to przedpotopowe myślenie, to trudno, muszę z tym żyć -"wyśmiany" przez ludzi Twojego pokroju, ale w zgodzie z własnym sumieniem. Przynajmniej nie krzywdzę żadnej żywej istoty tym moim "przedpotopowym" myśleniem. Dzień Zwierząt Bezdomnych, jak sama nazwa wskazuje, nie jest imprezą pokroju Dni Jasła i jest organizowany z myślą o zwierzętach nie o ludziach. Ja widzę różnicę.
A dyrektora nawet na oczy nigdy nie widziałem -taki szczegół. Jednak jak nie ma się konkretnych argumentów to najlepiej kogoś atakować i sugerować jakieś powiązania, prawda?
@ do mańka
dnia 15.06.2018, 13:19. Identyfikator użytkownika: 7YBCJSDGol3b
Ocena
komentarza:
0
Nie ma sensu odbijać piłeczki, bo się nie zrozumiemy a Ty posługujesz się sofizmatami nie argumentami. Nie ma znaczenia, czy impreza nazywa się Dni Jasła czy Dni Bezdomnych Zwierząt. Tu i tu trzeba zwierzęta dowieść, wystawić na publiczny widok, gra muzyka, jest hałas. Pies nie zrozumie różnicy, tak samo się stresuje. Ale to jest po to, żeby nagle spojrzał w czyjeś (ludzkie) oczy, a ktoś w jego, i żeby obydwaj poczuli, że chcą być razem. Nie uda się to, gdy zwierzęta będą zamknięte w schronisku. To jest Twoim zdaniem krzywda dla zwierząt? Poza tym nie ma znaczenia, czy się znasz z dyrektorem czy nie, myślicie tak samo.
@ maniek
dnia 15.06.2018, 14:01. Identyfikator użytkownika: yJSrdCmhLf62
Ocena
komentarza:
6
Jeśli na takich akcjach dla zwierząt gra głośna muzyka, to coś jest mocno nie tak. W Dniach Zwierząt Bezdomnych, biorą udział ludzie, których los zwierząt interesuje i powinni umieć się odpowiednio zachować. Co innego Dni Jasła, gdzie ludzie przychodzą z nudów i w przeważającej ilości w czterech literach mają zwierzęta.
Jak jakiś psiak nie wytrzyma stresu i zamiast głęboko patrzeć w oczy, głęboko zrani jakieś dziecko, które pcha do niego łapy, to może zaczniecie się interesować komfortem psychicznym zwierząt i przestaniecie je sprowadzać do roli przysłowiowej "małpy w cyrku".
Jak ktoś chce świadomie zaopiekować się jakąś biedą to trafi do schroniska. A granie na ludzkich uczuciach może doprowadzić do tego, że pod wpływem chwili ktoś przygarnie bezdomnego psiaka, a po tygodniu odda go ponownie do adopcji.
Moje zdanie jest takie: Akcje informacyjne jak najbardziej, ale BEZ żywych zwierząt. To wszystko z mojej strony, mam prawo do własnego zdania.
@ dragoness
dnia 15.06.2018, 14:14. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-1
Może nas pan uświadomić, gdzie w Jaśle znajduje się schronisko? Bo ja wiem jedynie o tymczasowym punkcie przetrzymań i domach tymczasowych u wolontariuszy. No chyba że chodzi o to schronisko z kampanii wyborczej p. Musiałowicz - Czech.
@ Do dragoness
dnia 18.06.2018, 20:03. Identyfikator użytkownika: ctQ1xcbtiH9w
Ocena
komentarza:
2
Na prawdę nie miała się Pani czego doczepić? Nie żyjemy w miejscach pozbawionych internetu, można się również przejść do jakiegoś weta i zapytać o adopcje. Jak ktoś szuka zwierzaka do adopcji to znajdzie i bez znaczenia jest czy to miejsce będzie się nazywać schronisko, dom tymczasowy czy gabinet weterynaryjny.
@ k. o.
dnia 15.06.2018, 13:30. Identyfikator użytkownika: 085x2ndjShal
Ocena
komentarza:
3
Pani o nr ip7YBCJSDGol3b napisała prawie dziesięć złośliwych komentarzy, tyle w nich nienawiści, że takiej osobie pieska to ja bym na pewno nie dała pod opiekę:-) Kobieto nie szkoda ci życia i pięknego dnia , no chyba że nie masz innego życia jak tylko to wirtualne, anonimowe. Żal mi takich sfrustrowanych kobiet.
@ dragoness
dnia 15.06.2018, 14:19. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-4
Widzę cztery komentarze i zero zlośliwości. O nienawiści nie wspomnę. Za to widzę pytania i argumentację. Pewnie ciężko to zrozumieć.
@ d.s.
dnia 15.06.2018, 14:23. Identyfikator użytkownika: 7YBCJSDGol3b
Ocena
komentarza:
-7
W godzinach pracy urzędu utrzymywanego z kasy podatnika należy się skupić na pracy a nie na pisaniu niemądrych komentarzy. Chyba że się jest sfrustrowaną kobietą przed emeryturą.
@ op
dnia 15.06.2018, 14:28. Identyfikator użytkownika: AN8u9sxPKxBZ
Ocena
komentarza:
3
Opieka nad bezdomnymi zwierzętami należy do zadań własnych gminy, miasta a nie dyrektora JDK
@ dragoness
dnia 15.06.2018, 18:25. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
0
Z przykrością stwierdzam, że pan Szewczyk goni w piętkę. Namiot można rozstawić w dzień, przed koncertami, bo przecież logiczne, że później będzie i zbyt glośno i za male zainteresowanie. Skoro jest miejsce na obrzydliwe chińskie badziewie, sprzedawane na straganach poza strefą kulinarną, to powinno znaleźć się miejsce dla organizacji charytatywnej. Ponadto, gdzie glos specjalistki od szeroko pojętej kultury i edukacji, ktora w kampanii wyborczej tak rozczulała się nad losem bezdomniaków?
@ ignac
dnia 15.06.2018, 20:08. Identyfikator użytkownika: 4Rvl7YDZeiDc
Ocena
komentarza:
2
lubię psy ale każdy ma swoje miejsce nie pszesadzać z tym ,jak pies siedzi 8 godz w mieszkaniu czy jest mu dobrze zpóbuj się zamienić i potem się zastanów czy warto mieć psa w bloku
@ Nikki
dnia 15.06.2018, 21:09. Identyfikator użytkownika: BYii0qbGtkcK
Ocena
komentarza:
3
Nie chcę oceniać, kto w tej konkretnej sprawie ma rację - być może faktycznie głośna muzyka i duża liczba osób może stresować zwierzęta, być może byłyby one w porze, gdy nie byłoby wielkiego hałasu - nie wiem tego. Natomiast problem tkwi gdzie indziej - mianowicie w totalnym olewaniu wszelakich inicjatyw społecznych zarówno przez JDK jak i przez Urząd Miasta. Znam ludzi, którzy próbowali coś zrobić, ale odbijali się od władz jak od ściany. I tak np. ekipie, która chciała zorganizować ligę podwórkową, kazano płacić za boisko, o użyczeniu np. sali gimnastycznej jednej ze szkół nawet nie ma co wspomnieć. Pani burmistrz, z którą rozmawiali, jest zdania, że za takie fanaberie jak organizacja zajęć dla dzieci, należy rzecz jasna płacić. Podobne stanowisko ma pan dyrektor JDK. Powstaje zatem pytanie, czy instytucje utrzymywane z podatków mieszkańców są dla nich, czy też raczej oni dla instytucji? Proszę wierzyć, że zorganizowanie 2 razy do roku fajnej imprezy i ściągnięcie dowolnych artystów (nota bene też za pieniądze podatników) to żaden wysiłek - to tylko kwestia pieniędzy. Oczywiście, jest się wtedy czym pochwalić, itd., itp. Ale - moim zdaniem - obiekty (i ich pracownicy), które są utrzymywane za pieniądze mieszkańców, powinny być dla nich dostępne. To przecież żenujące, by organizacje pozarządowe tygodniami żebrały o salę na imprezę, którą same organizują nie obciążając kosztami miasta, by na końcu się dowiedzieć, że trzeba za to słono zapłacić.
@ Mat
dnia 15.06.2018, 22:08. Identyfikator użytkownika: Atn8aWskN8Ko
Ocena
komentarza:
3
Mogli by pokazać jak wspaniala patologia mysliwska zabija zwierzeta, jak sie zneca itx
@ Lola
dnia 16.06.2018, 21:47. Identyfikator użytkownika: SgYR9MLEVgTh
Ocena
komentarza:
-3
Macie problem to głowa o ścianę a jak wypijcie wina to najpewniej i wtedy będziecie pisać mądrzej
@ Joko
dnia 17.06.2018, 03:17. Identyfikator użytkownika: 8Wv7PKlgS1Vq
Ocena
komentarza:
3
Piszcie o Krośnie ale czy ktoś sprawdził harmonogram dni Krosna? Mają cztery dni, gdzie przez pierwsze trzy właśnie ukazywane są akcje charytatywne wystąpienia OTOZ i innych akcji typu jak ostatnio zawody rowerowe, pokazy rowerów a dopiero w niedzielę są zabawy i koncerty...
@ bo sobie nie życzę
dnia 17.06.2018, 13:56. Identyfikator użytkownika: HZMD7vWe22fF
Ocena
komentarza:
-1
Czy te psie komando "OTOZ" opłacane jest z moich podatków ?
@ dragoness
dnia 17.06.2018, 14:03. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
3
Nie, beneficjencie opieki społecznej. Z dobrowolnych datków.
@ Czółkiem Telewizyjne Barany !
dnia 17.06.2018, 14:05. Identyfikator użytkownika: HZMD7vWe22fF
Ocena
komentarza:
7
Każdy kto decyduje się na trzymanie psa w domu powinien go zaczipować. Chip wszczepiany w takie miejsca psu aby ciężko było usunąć. Wtedy odpowiednie służby złapały "bezdomnego" pieska i po skanowaniu połączyły z właścicielem. Oj właściciele nie porzucali by psów, tylko przykładnie uśmiercali. I w ten to sposób metodami nadchodzącego NWO wyjaśniłem Wam jak można rozwiązać problem psów, kotów, węży boa lub kanarków ...a może ludzi ?
@ Odyr
dnia 17.06.2018, 14:36. Identyfikator użytkownika: 8CX5GlI3svke
Ocena
komentarza:
2
Bardzo dobra decyzja.
@ człowiek a nie zwierze
dnia 18.06.2018, 10:32. Identyfikator użytkownika: lqtEtlIL0LQk
Ocena
komentarza:
0
zajmijcie sie ludzmi potrzebującymi .bo wam kot kupe za szafa zrobi.albo pies dziecko pogryzie
@ kolo
dnia 18.06.2018, 10:43. Identyfikator użytkownika: cu3jb6uyun45
Ocena
komentarza:
0
Każdy się zajmuje tym, co lubi.
@ człowiek a nie zwierze
dnia 18.06.2018, 10:34. Identyfikator użytkownika: lqtEtlIL0LQk
Ocena
komentarza:
0
Wszyscy łacznie z Jarkiem co ma kota skonczycie jak wioletta willlas barany
@ kolo
dnia 18.06.2018, 10:43. Identyfikator użytkownika: cu3jb6uyun45
Ocena
komentarza:
1
Goń się, buroku.
@ kk
dnia 18.06.2018, 12:19. Identyfikator użytkownika: Y1qMuKFQDmfi
Ocena
komentarza:
-1
animalsi jak tacy uczynni to niech posprzątają Jacło z psich odchodów
@ kolo
dnia 18.06.2018, 14:33. Identyfikator użytkownika: cu3jb6uyun45
Ocena
komentarza:
1
Niech to zrobią właściciele.
@ Stop fanatykom
dnia 18.06.2018, 14:46. Identyfikator użytkownika: CHxluKpRrFcr
Ocena
komentarza:
0
Bardzo rozsądne posunięcie, zatrzymajmy fale zoo-fanatyzmu.
@ ???
dnia 18.06.2018, 15:18. Identyfikator użytkownika: n4Y1Spp6mkTA
Ocena
komentarza:
0
gdzie byli animalsi jak burze zniszczyły hektary lasów? nie widać był,o ich akcji i pomocy zwierzętom a na pewno wiele z nich ucierpiało! Nie dopuszczać ekofrajerów do głosu! Oni bronią interesów ale nie zwierząt tylko swoich
@ człowiek a nie zwierze
dnia 20.06.2018, 22:18. Identyfikator użytkownika: lqtEtlIL0LQk
Ocena
komentarza:
-1
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ człowiek a nie zwierze
dnia 20.06.2018, 22:20. Identyfikator użytkownika: lqtEtlIL0LQk
Ocena
komentarza:
-1
wspieraj wosp pierwsze człowiek edukacja pomoc drugiemu człowiekowi .wtedy człowieku stajesz sie baranem odoptujesz zwierze i jestes jego panem .pierwsza edukacji ludzi którzy pochodza od małp zeby niedreczyli koty potem niebd adopcji takich baranów jak ty
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Zbliża się Dzień Wszystkich Świętych

     

    W tym roku 1 listopada przypada w czwartek. Będziemy obchodzić Święto Zmarłych. Dlatego poświęćmy swój czas na wspomnienie Naszych bliskich Zmarłych i odwiedźmy ich groby.

  • Szanowni Mieszkańcy Jasła!

     

    Podjąłem decyzję o kandydowaniu na burmistrza Jasła ponieważ - podobnie ja Państwo - pragnę, aby nasze piękne Miasto znów stanęło w rzędzie dynamicznie rozwijających się miejscowości Podkarpacia. - Andrzej Czernecki.

  • W szpitalu powstał oddział diabetologiczny

    Jasielski szpital poszerzył działalność medyczną o oddział diabetologiczny, jedyny taki na terenie województwa podkarpackiego. W Polsce liczba pacjentów chorych na cukrzycę wzrasta w niepokojącym tempie. Dzięki powstaniu nowego oddziału specjaliści będą mogli sprawować najlepszą opiekę nad chorymi.

  • Społeczeństwo Jasła pamięta o zapomnianych Rodakach

     

    W listopadzie 2018 r., w rocznicę stulecia odzyskania przez naszą Ojczyznę niepodległości, groby rodaków, imiennych i bezimiennych bohaterów walk o polskość i wolność, powinny oświetlić płonące biało-czerwone znicze.

  • Zapadło nieprawomocne orzeczenie sądu w trybie wyborczym

    W Sądzie Okręgowym Krośnie zapadło nieprawomocne orzeczenie sądu w trybie wyborczym wobec Janusza Pachera pełniącego funkcję pełnomocnika Komitetu PiS w Skołyszynie. Został on zobowiązany do sprostowania nieprawdziwych informacji, które pojawiły się w przestrzeni publicznej na temat Mariusza Sepioła. Janusz Pacher złożył zażalenie do sądu apelacyjnego.

  • W Trzcinicy otwarto zmodernizowany stadion lekkoatletyczny

     

    W piątek, w Trzcinicy dokonano uroczystego otwarcia zmodernizowanego stadionu lekkoatletycznego. Przecięcia symbolicznej wstęgi dokonał marszałek Sejmu RP Marek Kuchciński.

  • Czas na dobrego gospodarza, nie polityka

     

    Zapraszamy do lektury wywiadu ze Stanisławem Pawlusiem, kandydatem na wójta Gminy Skołyszyn. 

  • Zgodnie dla przyszłości Jasła – list Ryszarda Pabiana

  • Strażacy ochotnicy pomagają dzieciom z chorobami nowotworowymi

     

    „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”. Z takim hasłem na ustach strażacy ochotnicy organizują zbiórkę rzeczy, które następnie trafią do dzieci przebywających na oddziałach onkologicznych szpitali w całej Polsce.  Stowarzyszenie Strażacy Wspólnie przeciw Białaczce zrzeszają ochotników w tym również z Podkarpacia. Akcja ta została zorganizowana po raz pierwszy na Podkarpaciu i skierowana jest  dla  pacjentów Kliniki Onkohematologii Dziecięcej w Rzeszowie.

  • „U mnie nie będzie politykierstwa”

     

    Decyzję o kandydowaniu motywuję przede wszystkim wewnętrznym sprzeciwem wobec aktualnej sytuacji politycznej w Polsce. – mówił dziś Antoni Pikul podczas zorganizowanej w Jaśle przez Komitet Obywatelski konferencji prasowej. Były zastępca burmistrza Jasła, jest „jedynką” na liście komitetu w wyborach do Sejmiku Województwa Podkarpackiego.

Nadchodzące wydarzenia

Posiadasz informacje o jakimś wydarzeniu?
Poinformuj nas! Pisz na adres: redakcja@jaslo4u.pl

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105