Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Ile będą kosztować Dni Jasła 2015?

86

Już w najbliższy weekend jaślanie będą bawić się na corocznych Dniach Jasła. Ile nasze miasto wyda na ich organizację?

Na nurtujące wielu mieszkańców Jasła i okolic pytanie postanowił odpowiedzieć portal zaleze.com. 

Według jego doniesień tegoroczne Dni Jasła kosztować będą blisko 190 tys. zł. Miasto wyłoży 120 tys. zł. reszta pochodzi z budżetu Jasielskiego Domu Kultury. 

Gwiazdy wieczornych koncertów zainkasują po kilkadziesiąt tysięcy złotych. Golec Orkiestra za występ otrzyma 50 tys. zł a grupa VIDEO - 25 tys. zł.

Dwudniowa impreza zapowiada się wyjątkowo interesująco. Zarówno w sobotę jak również w niedzielę, koncerty powinny przyciągnąć na teren jasielskiego MOSiR-u tłumy żądnych dobrej zabawy jaślan. 

Wszystko wskazuje na to, że pogoda okaże się dla organizatorów łaskawa. Prognozy wskazują na ciepłą sobotę i niedzielę z przelotnymi opadami deszczu i okresowym zachmurzeniem.

red./zaleze.com

Napisany dnia: 25.06.2015, 10:10

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ marcin453
dnia 29.12.2015, 21:33 · Zgłoś
byłoby miło jakbyscie na 2016 rok zaprosili Afromental ;))
Odpowiedz
2
@ Amanda
dnia 28.06.2015, 16:58 · Zgłoś
Było zajebiście , ale mógł śpiewać też Michał Szpak lubię go i liczyłam że będzie. ;)
Odpowiedz
3
@ Olo
dnia 28.06.2015, 13:49 · Zgłoś
Dziś Golce myślę, że dadzą pokaz???
Odpowiedz
-2
@ Olo
dnia 28.06.2015, 13:48 · Zgłoś
-2
@ Olo
dnia 28.06.2015, 13:40 · Zgłoś
A w przyszłym roku szkocka grupa CHVRCHES było by super Panie Burmistrzu.
https://www.youtube.com/watch?v=K_1tzzEQ3DM
Odpowiedz
3
@ Olo
dnia 28.06.2015, 12:08 · Zgłoś
Video dało pokaz jak się gra dla publiki brawo
Odpowiedz
0
@ jakoś
dnia 28.06.2015, 11:23 · Zgłoś
Wszyscy się rozpisujecie ale nawet nie mogą się umyć te obchody z dawnymi Dniami Chemika, Okółek Jasielskich Dni Jasła . To co pokazujecie to namiastka A kto do tego doprowadził?
Odpowiedz
-2
@ masakra
dnia 28.06.2015, 11:22 · Zgłoś
Można POwiedziec że za rządów Czarnieckiego Dni Jasła to była tandeta.
Odpowiedz
-3
@ anonim
dnia 28.06.2015, 09:28 · Zgłoś
Na głupoty jest tyle kasy za glupote
Odpowiedz
2
@ obserwator@
dnia 27.06.2015, 18:10 · Zgłoś
A gdzie Rompey z hiciorem "mala ty juz nie pij"?
Odpowiedz
-1
@ inox
dnia 27.06.2015, 15:19 · Zgłoś
A firmie która wykonywała balustrady w budynku MOSiR nie ma kto zapłacić ponad 50 tys.zł. którą to inwestycją kierowało miasto Jasło.Ukradnij batonika w sklepie to pójdziesz za kratki-a złodzieja są na wolności!!!Zgroza!!!
Odpowiedz
-2
@ pl
dnia 27.06.2015, 14:39 · Zgłoś
i wlasnie niektorzy swoimi wpisami daja tylko przyklad ,jak impreza powinna wygladac
Odpowiedz
3
@ pl
dnia 27.06.2015, 14:34 · Zgłoś
Aby sie opic i takie tam to chyba mlodziez nie czeka specjalnie raz w roku na Dni jasla ??
Jak sie dzieci wychowuje ,tak sie potem ma...skutki bezstresowego wychowania ...dawniej pasek w ruch i chodzilo sie jak w zegarku i co rodzice powiedzieli to bylo swiete ,wychowanie z zasadami.Ale w dzisiejszych czasach to czesto rodzice zachowuja sie 100 razy gorzej niz dzieci wiec juz nic nie dziwi.
Odpowiedz
2
@ xxxxxxxxx
dnia 27.06.2015, 14:05 · Zgłoś
będzie może wesołe miasteczko? wie ktoś?
Odpowiedz
-1
@ renek
dnia 27.06.2015, 14:00 · Zgłoś
myślę że 2 tiry piwa na taką imprezę może być trochę mało
Odpowiedz
0
@ renek
dnia 27.06.2015, 11:46 · Zgłoś
piwsko , chlnaśko i opita młodziesz takie będą dni Jasła
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 27.06.2015, 13:09 · Zgłoś
A co to jest "młodziesz"? Nota bene, ktoś tę młodzież wychowuje, prawda? Ktoś im otwiera drzwi, gdy wracają do domu "opici" i wyciąga konsekwencje.
Odpowiedz
0
@ piwsko itp
dnia 27.06.2015, 13:21 · Zgłoś
A jak się uda pogoda to amatorzy sportów nocnych w plenerze zdecydują się na powiększenie populacji Jasła i za to wszystkim chwała :-) o ile władze PISowskie nie zabronią sprzedaży prezerwatyw bo to kłuci sie z dobrą zabawą przy alkoholu i powiększaniu rodzin
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 27.06.2015, 13:57 · Zgłoś
Niekoniecznie chwała. Z połączenia zalkoholizowanego plemnika z podobnym mu jajeczkiem nie wyjdzie nic wartościowego.
Odpowiedz
2
@ Poison Fish
dnia 28.06.2015, 10:56 · Zgłoś
Niekoniecznie nic wartościowego.
A Kurt Cobain?
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 28.06.2015, 12:06 · Zgłoś
Faktycznie. Stuprocentowo normalny facet. Nie chlał, nie ćpał i docelowo nie strzelił sobie w łeb.
Odpowiedz
0
@ Poison Fish
dnia 28.06.2015, 16:35 · Zgłoś
Owszem. Być może nie jest to wzór cnót wszelakich i autorytet moralny.
Jest to natomiast artysta, który jako ostatni miał coś ciekawego do zaproponowania w muzyce rockowej i gitarowej.
Łatwo więc podważyć Pani tezę, a ja sam będą apologetą antytezy, że niekoniecznie
"Z połączenia zalkoholizowanego plemnika z podobnym mu jajeczkiem nie wyjdzie nic wartościowego".
Jest to oczywiście bardzo prawdopodobne ale nie pewne.
Nie powielajmy stereotypów.
Chyba, że tak se Pani pisze żeby coś popisać.
To ok.
Lojalnie uprzedzam przed wchodzeniem ze mną w spór...
Jestem trzykrotnym mistrzem makroregionu podkarpackiego w erystyce w stylu klasycznym.
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 29.06.2015, 10:08 · Zgłoś
Mam się przestraszyć, czy co? Nie był stuprocentowo normalny i chwała Bogu, że swojej "nienormalności" nie podał dalej. http://www.eioba.pl/a/43qo/pijane-poczecie
Odpowiedz
4
@ klik
dnia 26.06.2015, 19:45 · Zgłoś
kupa pijanstwa i sprzedazy piwa a mlodziez sie wciaga w nalog a zespoly to mozna widziec w TV ile sie chce i nasluchac muzy dobrej i tej najlepszej , wiadomo na zywo to na zywo ale czy oplaca skorka za wyprawke ???
Odpowiedz
1
@ Czołem Telewizyjne Barany !
dnia 26.06.2015, 20:19 · Zgłoś
Przecież urzędnicy wydają NIE SWOJE pieniądze na NIE SWOJE potrzeby więc mają to PODWÓJNIE w[...]. Jest to najgorszy z możliwych sposobów wydawania pieniędzy.

https://www.youtube.com/watch?v=Dvz871f91Sw (trzeba włączyć naspisy CC)
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 27.06.2015, 13:10 · Zgłoś
Panie klik, może warto zmienić nick na Kononowicz?
Odpowiedz
3
@ Ela
dnia 26.06.2015, 19:18 · Zgłoś
Proponuję zmienić nazwę tej imprezy na Dni Jasielskiego Domu Kultury, bo skoro w sobotę wystąpią tylko osoby działające przy JDK a inne placówki jak szkoły muzyczne, ogniska muzyczne, MDK czy zespoły grające"w garażach" nie mogą wystąpić, to na pewno nie są to Dni Jasła.
Odpowiedz
1
@ Kox
dnia 26.06.2015, 19:02 · Zgłoś
To przesada, że JDK dokłada 70 tys. bo nie ma takich pieniędzy. Dokłada ok 20 tys.
Odpowiedz
4
@ pl
dnia 26.06.2015, 17:39 · Zgłoś
Po co narzekac lub obrazac ludzi ,bedzie impreza to warto przyjsc lub przyjechac i sie odstresowac .Fajnie ,ze cos sie organizuje.
Odpowiedz
4
@ JASLO
dnia 26.06.2015, 18:48 · Zgłoś
Popieram zapraszamy wszystkich zainteresowanych dobrą zabawą, mniemam ze taka bedzie.
Nie którzy młodzi będą czytac o dniach Jasła nic nie zapamiętają,to PRZESTROGA!!wszystko dla ludzi.
Odpowiedz
-2
@ Jaślanin
dnia 26.06.2015, 11:38 · Zgłoś
Z tego co wiem to sie zmienilo i bedzie na rynku.
Odpowiedz
-1
@ edi
dnia 26.06.2015, 09:56 · Zgłoś
stać nas na to , to się bawimy niech wiośki przyjadą i zobaczą jak się bawi Jasełko
Odpowiedz
3
@ Ewa
dnia 26.06.2015, 19:26 · Zgłoś
Jasełko się bawi? Młodzi ludzie uciekają z Jasła. Ci co gdzieś studiują już do Jasła nie wracają, bo nie mają tu pracy ani żadnych szans na godne życie. Ci starsi, co mają tu mnieszkania pracują często na czarno lub za grosze jak w obozach pracy. Oczywiście osiedlają się tu nieliczne osoby z okolicznych wsi, bo dla nich to jest awans społeczny ale w ogólnym rozrachunku Jaślan szybko ubywa. A Jasełko się bawi...
Odpowiedz
3
@ Ja
dnia 25.06.2015, 21:31 · Zgłoś
190tyś.zł za jeden dzień zabawy to trochę przesada,a może by tak te pieniądze dołożyć do szpitala na zakup potrzebnego sprzętu,który ratuje życie niejednemu z nas!
Odpowiedz
4
@ FAN
dnia 25.06.2015, 21:57 · Zgłoś
Nie samym chlebem człowiek zyje?
A jaki masz na myśli? jak tam Owsiak?
Ostatnio Oj.Franciszkanie organizowali zbiórkę? dałeś coś?.
Zycie musi się toczyć dalej,również radośnie nie obrażając potrzebujących lub w potrzebie.
Odpowiedz
2
@ beta
dnia 25.06.2015, 21:57 · Zgłoś
Na wątrobę się leczysz, malkontencie? Bo cie żółć zalewa. Szpital jest powiatowy, po pierwsze, po drugie, jak mówi dobra księga, na każdą czynność czas jest przeznaczony, więc akurat w ten weekend jest czas na rozrywkę.
Odpowiedz
-1
@ hirek
dnia 25.06.2015, 22:42 · Zgłoś
do @Ja , gdybyś chciał pomóc szpitalowi to lepiej byś zrobił nie włączając komputera by napisać komenta , a zaoszczędzony grosz mógłbyś dać na ten szpital . Ale ty zmarnowałes prąd i nie pomogles chorym :)
Odpowiedz
0
@ INPUT
dnia 25.06.2015, 20:36 · Zgłoś
a ja powiem tak:
Raz do roku, w tym przypadku są to Dni Jasła, mieszkańcy chcą się zabawić teoretycznie na koszt miasta !
Jak obserwujemy, w całej Polsce miasta, organizują sobie takie "święto" a mieszkańcy chcą się by organizatorzy zapraszali znanych i lubianych artystów, często właśnie tych najlepszych.
Dobór repertuaru w zakresie artystów, szczególnie tych "pierwszo-ligowych" znacznie podnosi rangę takiej imprezy a co za tym idzie poziom techniczny. Wynika to z wymogów danego wykonawcy - co przynosi korzystny efekt w postaci zadowolonych artystów i publiczności. Wiadomo, że zespoły typu Budka Suflera, Bajm, Perfect, Maryla czy Golec uOrkiestra i wiele innych to najwyższa "półka" i maja swoją cenę. Każdy kto żyje na tym kraju i ma odrobinę oleju w głowie wie, że koszty organizacji koncertu takich wykonawców, jak również wynagrodzenia tych artystów to dużo więcej niż 10tys.zł. Wiemy wszyscy, że jest to dużo droższa zabawa lecz wiemy też, że np. na taki koncert zespołu Video czy Golec uOrkiestra frekwencja będzie bardzo wysoka /nawet mimo niesprzyjających warunków atmosferycznych/. Co za tym idzie organizatorzy osiągną swój cel jakim jest zadowolenie mieszkańców i pamięć o dobrej zabawie podczas imprezy.
Myślę, że warto raz do roku organizować tego typu imprezę, za "takie" pieniądze. W dzisiejszych czasach społeczeństwo potrzebuje chwili relaksu i odskoczni od problemów życia codziennego. To właśnie umożliwia im UM Jasło i JDK.
Informacje, które podaje portal zaleze.com, dotyczące wydatków na Dni Jasła brzmią co najmniej jak jakiś wyrzut czy zarzut - ile to pieniążków miasto wydaje. I niech wydaje bo to nie jest prywatny czyjś interes ani impreza dla pracowników UM tylko dla wszystkich mieszkańców Jasła !!!
Przykro nam, mieszkańcom Jasła, że w Załężu jest tylko jakiś "Piknik Rodzinny" a w Jaśle są DNI JASŁA !
Nie wiemy również ile taki piknik kosztuje mieszkańców Załęża?!
ale cóż "jaki pan taki kram" ...
Odpowiedz
7
@ do Inputa
dnia 27.06.2015, 06:31 · Zgłoś
Ależ się Pan spisał i to zupełnie niepotrzebnie. Zadaniem mediów jest informowanie a nie szczucie jednych na drugich. Ja od dawna czytam portal zaleze.com i Np. tylko tam ukazała się informacja o podaniu do sądu dyrektora JDK w sprawie jeśli dobrze pamiętam utrudnianiu dostępu do informacji publicznej
Odpowiedz
0
@ Transparent
dnia 27.06.2015, 08:40 · Zgłoś
ile zarabia redaktor zależe.com? My obywatele mamy prawo wiedzieć? Kto jest głównym udziałowcem? Kapitał polski czy niemiecki? Jakie przyznano w redakcji nagrody w 2014?
Odpowiedz
-1
@ INPUT
dnia 27.06.2015, 16:03 · Zgłoś
Nie mam nic do "mediów" przecież?! Problem jest zupełnie w czym innym.
Chodzi o to, że Panowie Redaktorzy już w samym nagłówku - tytułują incormację w taki sposób - żeby zwrócić uwagę na słowa "burmistrz" i "sąd" a prawdziwa informacja o kosztach jest gdzieś tam w środku. Tak naprawdę powinno być precyzyjne zestawienie wszystkich pozycji oraz kosztów. Cała prawda wygląda mniej - więcej tak jak ją opisałem w poście.
Portal zaleze.com niech sobie ogarnia swoje podwórko. Ktoś sobie rzuca hasło a czytelnicy później dorabiają swoją ideologię /fantazje/, nie mając najmniejszego pojęcia o tym jaka jest prawda. Kompletnie bezsensowna dyskusja !
Odpowiedz
5
@ do Input
dnia 27.06.2015, 17:43 · Zgłoś
Ma Pan rację, raz do roku mieszkańcy mają prawo do dobrej zabawy i - niech tam -nawet drogiej. Ale z drugiej strony mieszkańcy mają też prawo wiedzieć, Ile w ich imieniu samorząd wydał na ten cel. A od tego są właśnie media, żeby w imieniu mieszkańców te pytania władzom zadać. I proszę nie przypisywać dziennikarzom złych intencji, oni robią dokładnie to, co powinni robić. Niektórzy, jak ostatnio w Mławie płacą za prawdę życiem. Proszę zostawić dziennikarzy w spokoju a przypilnować władzę.
Odpowiedz
0
@ on
dnia 29.06.2015, 08:40 · Zgłoś
No właśnie, podał do sądu ale nie napisał jak się skończyło w sądzie. Czyżby portal nie był zadowolony z werdyktu?
Odpowiedz
5
@ wiem
dnia 25.06.2015, 19:14 · Zgłoś
Prawie wszystkie miasta i gminy mają swoje święta, w żadnym nikt nie występuje za darmo a ludzie mają okazję fajnie się zabawić, więc o co tyle hałasu? Gdyby w Jaśle nic nie było to też dyżurni ujadacze ( pewnie ci sami) narzekali by, więc nie ma się czym przejmować:-) Tyle, że w innych miastach i gminach nie ma tak czujnych portali, pilnujących naszych kieszeni:-)))
Odpowiedz
6
@ edi
dnia 25.06.2015, 19:06 · Zgłoś
jak się bawic to się bawic
Odpowiedz
10
@ nie wiem
dnia 25.06.2015, 16:46 · Zgłoś
jasielscy kolesie sie wybieraja na dni jasła???
Odpowiedz
-2
@ seba
dnia 25.06.2015, 15:49 · Zgłoś
Jasło będzie lepsze od Osieka???
Odpowiedz
-2
@ @tajny
dnia 25.06.2015, 15:37 · Zgłoś
Do @wuj.
Zachowujesz się jak sierota bez rodziców,wszystko żle ile płacisz do miasta podatku co tak płaczesz? 30 zł rocznie,zastanów się nad sobą i nie rozpaczaj,pozdrawiam.Powodzenia w dalszym narzekaniu jak to dużo płacisz!!!.
Odpowiedz
4
@ do tajnego
dnia 25.06.2015, 20:03 · Zgłoś
czyżby podatek dochodowy nie wracał w części do budżetu miasta ?

Gmina dostaje 39,34% wpływów z podatku PIT (osoby fizyczne) i 6,71% z podatku CIT (osoby prawne) od podmiotów znajdujących się na jej terytorium.
Powiat, odpowiednio: 10,25% PIT i 1,40% CIT
Województwo: 1,60% PIT i 14% CIT.
Odpowiedz
0
@ wuj
dnia 25.06.2015, 15:23 · Zgłoś
Byłoby mniej do wydania gdyby wszystkie imprezy(koncerty ,teatr iinne) odbyły się w jednym miejscu. Widzę że na Rynku wystawiono wielką scenę to i rozumiem że druga scena ta na koncerty zespołów będzie na MOSiRze (tam jeszcze dzisiaj nie byłem). Tak wynika z plakatów.Chyba ,że scenę z Rynku przeniosą na MOSIR. Czegoś tu nie rozumiem. Dla mnie to czyste marnotrawsto kasy miejskiej
Odpowiedz
0
@ beta
dnia 25.06.2015, 19:17 · Zgłoś
Na rynku będzie spektakl Carmina Burana i teatr ognia. To nie w ramach Dni Jasła.
Odpowiedz
-5
@ on
dnia 25.06.2015, 13:57 · Zgłoś
To Załęże już pisze na tym portalu? Mało mu swojego? A no tak, tam nikt nie czyta i nie ma mądrych komentarzy:-)
Odpowiedz
3
@ zaleze.com
dnia 25.06.2015, 15:49 · Zgłoś
Tak właśnie jest:-)
Odpowiedz
0
@ do zaleze.com
dnia 27.06.2015, 06:22 · Zgłoś
Dałam plusa przy Pana wypowiedzi i z plus kilka głosów zrobiło się minus trzy. Przepraszam chciałam dobrze wyszło jak zwykle.
Odpowiedz
22
@ bodzio
dnia 25.06.2015, 13:43 · Zgłoś
A przepraszam z czyich pieniędzy jest utrzymywany JDK? Po co pisać, że JDK tyle a miasto tyle przecież to są wszystko pieniądze miasta czyli nasze podatników. Chyba, że JDK jest aż tak dochodowy, że z zysków to finansuje to przepraszam.
Odpowiedz
-3
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 27.06.2015, 22:42 · Zgłoś
JDK Jest tak dochodowy że potrzeba 16 baniek, aby wogóle mógł istnieć, - widać te "prace pod potrzeby społeczne"...
Odpowiedz
4
@ wiadomo
dnia 28.06.2015, 09:17 · Zgłoś
Tak samo inne instytucje: biblioteka, muzeum czy MDK. Na wszystkie łoży Miasto i Powiat. Od zawsze tak było i jest. Co w tym nowego?
Odpowiedz
2
@ osco
dnia 25.06.2015, 13:41 · Zgłoś
szkoda gadac:(
A jak moja zona sie stara o przyjecie na pełny etat do przedszkola to nie ma na to pieniedzy na toczki i na [...] bande z urzedu
Odpowiedz
6
@ riko
dnia 25.06.2015, 12:48 · Zgłoś
A gdzie dyscyplina budżetowa ?
Odpowiedz
11
@ Czemu nie ma newsu
dnia 25.06.2015, 11:20 · Zgłoś
O premiach dla gmin bo nie widziałem tutaj żadnego newsu. Jakich premiach? Wejdzie na zaleze.com. Dla przykładu - Gmina Kołaczyce która liczy niecałe 9000 tysięcy mieszkańców na prawie za rok 2014 wydała 112 tysięcy.. I jeszcze 5 innych gmin w tym Jasło.
Odpowiedz
9
@ 44
dnia 25.06.2015, 11:01 · Zgłoś
przecież dni Jasła są na MOSIR.
Odpowiedz
9
@ qaz
dnia 25.06.2015, 10:54 · Zgłoś
Gdyby postanowiono zaoszczędzić i pójść na łatwiznę to byłby gadanie, że miasto nie potrafi nic zorganizować. Niestety jakość wiąże się z kosztami.
Odpowiedz
26
@ FAN
dnia 25.06.2015, 10:54 · Zgłoś
Moim zdaniem takie imprezy powinni sponsorować lokalni przedsiębiorcy,restauracje lub katering który na tym zarabia?? chyba nie muszę pisać nazw tych naszych ,,Biznesmenów,, i kto wszystko obstawi?.
W rynku impreza niech sie dorzucą Restauracje itp.
Odpowiedz
2
@ frajer
dnia 25.06.2015, 10:27 · Zgłoś
no to masz - za drogo
Odpowiedz
25
@ Op
dnia 25.06.2015, 10:13 · Zgłoś
No i dawaj , ci którzy w pprzednie lata narzekali że kicha teraz ujadac ze za drogo :-)
Odpowiedz
18
@ Ziutka zza rogu
dnia 25.06.2015, 11:11 · Zgłoś
Ale ze dyzio jeszcze komisji rewizyjnej w JDKu nie zmontował ?
Odpowiedz
11
@ ja sie pytam
dnia 25.06.2015, 11:13 · Zgłoś
Zaleze.com pisze " Ile nasze miasto wyda na ich organizację" .
No własnie ile wasze Zależe wydaje na imprezy , gdzie jest zestawienie kosztów imprez w Załężu ?
Odpowiedz
-5
@ zaleze.com
dnia 25.06.2015, 12:28 · Zgłoś
Proszę złożyć wniosek do urzędu i zapytać o to:-)
Odpowiedz
12
@ Op
dnia 25.06.2015, 12:49 · Zgłoś
Wy nie złożycie ? Pewnie wolicie wąchac smród z innych nóg zamiast ze swoich :-)
Odpowiedz
4
@ zaleze.com
dnia 25.06.2015, 15:51 · Zgłoś
Ale to przecież Pan się pyta: "No własnie ile wasze Zależe wydaje na imprezy , gdzie jest zestawienie kosztów imprez w Załężu ?"

więc to Pana interesuje. A skoro to Pana interesuje, to proszę samemu złożyć wniosek i poinformować nas o odpowiedzi. Na pewno opublikujemy na stronie.
Pozdrawiamy:-)
Odpowiedz
13
@ leon
dnia 25.06.2015, 16:54 · Zgłoś
Za koncerty powinni tez płacić z okolicznych gmin bo to oni w większości lgną na takie zabawy organizowane w Jasle . Ale jak zwykle oni powiedza że nie bedą płacic , tak jak przez lata nie chcieli dokładać do MKSów ale pierwsi darli mordę że za mało połączeń . Taka prawda .
Odpowiedz
2
@ zaleze.com
dnia 25.06.2015, 21:03 · Zgłoś
Oj, wiele mieszkańców Jasła bywa na Dniach Osieka Jasielskiego i są tam bardzo mile widziani. Po co budować mury między mieszkańcami wsi i miast?
Odpowiedz
1
@ hirek
dnia 25.06.2015, 22:39 · Zgłoś
Mieszkaniec Jasła to nie Jaślanin , tak jak słoik nie jest Warszawiakiem . Do Osieka pewnie jezdzą c ktorzy czasowo zamieszkują w Jaśle .
Odpowiedz
-10
@ ell
dnia 26.06.2015, 09:39 · Zgłoś
Jasło metropolią nie pipidówą!!!
Odpowiedz
4
@ do zaleze.com
dnia 27.06.2015, 06:13 · Zgłoś
Jest Pan jedynym prawdziwym dziennikarzem na naszym terenie potrafiącym skutecznie zdobywać skrywane przez władze informacje. Ujawnienie umów zawartch przez UM Jasło dostarczyło mi niezapomnianej lektury. Prawdziwa Matka Kurka z Pana
Gratulacje.
Odpowiedz
8
@ zaleze.com
dnia 27.06.2015, 08:22 · Zgłoś
Dziękuję. Staramy się korzystać z Prawa prasowego i tego co tam jest zapisane:
"Prasa, zgodnie z Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej, korzysta z
wolności wypowiedzi i urzeczywistnia prawo obywateli do ich rzetelnego
informowania, jawności życia publicznego oraz kontroli i krytyki społecznej".

I to staramy się robić. Nikt nam za to nie płaci, nie jesteśmy opłacani z miast czy gmin. Nie mamy umów na promocję miast. A do rejestrów umów we wszystkich gminach powiatu jasielskiego jeszcze wrócimy.

Chcielibyśmy aby wszystkie media spełniały rolę kontrolną wobec władz, ale z tym jest ciężko.

Niektóre media nawet o wyroku WSA w sprawie nagród dla pracowników Urzędu Miasta Jasło nie wspomniały jednym zdaniem.
Odpowiedz
-1
@ wiem
dnia 27.06.2015, 12:59 · Zgłoś
Na pewno, dziennikarz który nie pisze ciekawych artykułów ( do tego potrzeba deczko talentu) tylko kopiuj/wklej odpowiedzi z różnych urzędów:-))) To już się staje nudne Panie "Dziennikarzu":-)
Odpowiedz
1
@ do wiem
dnia 27.06.2015, 14:02 · Zgłoś
Jak Cię nudzi to nie czytaj. Sięgnij po sensacyjne doniesienia Obiektywu Jasielskiego o tym, komu Pan Burmistrz wręczył odznaczenia albo zapierającą dech w piersiach relację z nieszporów emitowaną w Telewizji Jasło. To jest dopiero dziennikarstwo na miarę Pulitzera.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657