Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Inwestor wycofał się z budowy nowej galerii

109

Firma Tower Investment zrezygnowała z realizacji projektu centrum handlowego Jaśle. Co jest powodem tej decyzji?

Tower Investment postanowił jednak nie inwestować w budowę nowej galerii, która miała powstać w Jaśle w pobliżu drogi krajowej nr 28 i wycofał się z zakupu spółki PKS Jasło.

Powodem tych decyzji były zmiany na rynku głównych najemców powierzchni handlowych. Jak deklaruje spółka, obecnie najczęściej poszukiwane są lokalizacje w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców.

Oprócz zmian w nastawieniu najemców, firma zauważa duże różnice w wysokości czynszów wynajmu powierzchni handlowych w dużych i małych miastach. Trzeci argument to atrakcyjność projektów dla inwestorów finansowych. Poszukują oni przede wszystkim nieruchomości w dużych aglomeracjach, a nie niewielkich lokalizacjach z 50 tys. mieszkańcami.

- Na dzień dzisiejszy nie można jednoznacznie stwierdzić na ile jest to trend przejściowy, a tym samym jak długo tego rodzaju sytuacja rynkowa będzie się utrzymywać – deklaruje Tower Investment.

Firma zamierza skoncentrować się obecnie na realizacji projektów w Warszawie i Poznaniu. W stolicy Wielkopolski firma w ostatnich dniach nabyła nieruchomość o powierzchni 1,8 ha. Wartość transakcji to 8 mln złotych.

propertynews.pl

Napisany dnia: 08.09.2017, 10:07

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ Michaś
dnia 15.09.2017, 09:06 · Zgłoś
Dlatego ja z Jasła wyjechałem do Poznania i jestem już tu parę lat. Nigdy nie będzie w Jaśle dobrze do puki rządzić w mieście będą ludzie okolicznych wsi i dlatego mówiło się dawniej "wielka wieś koło Krosna" Pozdrawiam
Odpowiedz
1
@ P.
dnia 21.09.2017, 16:26 · Zgłoś
Masz pojęcie o Jaśle jak świnia o niebie. Kiedy to mówiło się o Jaśle "wielka wieś koło Krosna"? Stan po II wojnie światowej zawdzięczamy Hitlerowskim Niemcom, którzy zrównali z ziemią blisko 97 procent miasta. Później zasiedlili je tacy ja Ty Michasie", którzy nic nie wiedzą o potędze tego miasta z okresu 20 - lecia międzywojennego, gdy prężnie rozwijał się przemysł i handel. To przed wojną powstał Gamrat i inne zakłady przemysłowe. w 1939 roku Jasło liczyło 14 tysięcy mieszkańców. W 1945 dzięki "Adolfom" około tysiąca.
Odpowiedz
-1
@ jaca
dnia 13.09.2017, 09:33 · Zgłoś
To było do przewidzenia. Przecież to wyludnione miasto,gdzie ogrony 300m dom z działką idzie już kupić za 200tys. Oficjalnie mieszka w Jasle 35 tys.,ale nie oficjalnie na przykladzie tylko grona swoich znajomych ,okolo 30 osób zameldowanych w tym miescie od dobrych 10 lat mieszkaja na zachodzie zostalo 3 oszostaloby . Wychodzac wieczorem na miasto jest pustka. Podejzewam,że tak na oko fa mieszkancowprzewyzszatys nie przewyzsza 20 tys. Nawet patrzac na rynek nieruchomości to widac że nie mają wartości w tym mieście.już więcej trzeba zapłacić w jakichś smiesznych kolaczycach czy debowcu...to miasto bez przyszłości.
Odpowiedz
3
@ Kierowca.
dnia 11.09.2017, 11:17 · Zgłoś
Do malkontenta
Piszesz, że brak jest pomysłów.
Pomysłów jest moc.
Wystarczy przeczytać, wpisy i komentarze.
Tylko, że one dotyczą, w ty także i twojej, krytyki i pomysłowych protestów
przeciw wybudowaniu nowych i modernizowanie już istniejących obiektów
mających na celu udogodnienie życia mieszkańców Jasła.
To także i dzięki twoim uporczywym sprzeciwom do wszystkiego co nowe
omijają nic nie kosztujące miasto nowe pomysłowe inwestycje
finansowane przez obcych inwestorów, potem przenoszone do Krosna.
Twoje korzenie nie są z ziemi Jasielskiej, swymi komentarzami
wskazujesz, że bliższe dla ciebie jest Krosno.
Odpowiedz
5
@ Antonio
dnia 11.09.2017, 08:42 · Zgłoś
Jasłu gratulujemy polityków i włodarzy !
Zróbcie jeszcze jeden basen a la blaszany zlewozmywak, albo postawcie kolejne donice na rynku i możecie sobie ordery nadawać i tytuły. Tylko z miasta kto żyw ucieka, bo i co tu robić, gdy wszystko się zwija ... ?
Odpowiedz
1
@ Sowity
dnia 11.09.2017, 09:49 · Zgłoś
zapomniałeś jeszcze o zorganizowaniu pochodu, uroczystości otwarcia , postawieniu pomnika i uroczystej mszy św. , oraz pochodu i apelu.
Odpowiedz
7
@ malkontent
dnia 10.09.2017, 21:31 · Zgłoś
Kto zechce inwestować w mieście które wg prognozy PAN-u zagrożone jest wyludnieniem a Burmistrz i nasi parlamentarzyści nie mają pomysłu jak temu zaradzić.
Odpowiedz
-5
@ elo
dnia 10.09.2017, 17:44 · Zgłoś
buahahahahahahahaha dziura za[...]na ! :D
Odpowiedz
7
@ Strugi
dnia 09.09.2017, 11:28 · Zgłoś
Ludzie a co wy myśleliście ? :D

Jakie 50k... jeśli w Jaśle na chwile obecną jest 25-30k mieszkańców to wszystko (nie mówmy tutaj o tych którzy są zameldowani w Jaśle a ich nie ma. Nie widze możliwości by uratować to miasto które z góry skazane jest na opustoszenie
Odpowiedz
10
@ Abnegat
dnia 09.09.2017, 10:30 · Zgłoś
I bardzo dobrze, że tak się stało, gdyż ta niedoszła inwestycja oznaczałaby likwidację funkcji komunikacyjnej tego miejsca. Ta funkcja powinna również w przyszłości pozostać niezmieniona, gdyż obecnie nie da się utworzyć alternatywnego placu autobusowego w podobnej lokalizacji w stosunku do centrum i podobnym powiązaniem z siecią dróg. A przecież jakieś autobusy czy busy zawsze będą kursowały w tzw. dającej się przewidzieć przyszłości i bez względu na to, jacy operatorzy będą tę komunikację obsługiwać - pozostaje kwestią użyteczności publicznej, gdzie znajduje się plac autobusowy, bo przecież z tej komunikacji będą korzystać głównie mieszkańcy miasta.

A może na tym placu powinno powstać centrum przesiadkowe dla autobusów ZMKS, które w ten sposób byłoby powiązane z komunikacją autobusową i busową innych operatorów? No bo czy to ma sens, aby przystanki początkowe ZMKS były rozrzucone w 4 miejscach na mieście? A w tle pozostaje jeszcze pobliski dworzec kolejowy z przejściem podziemnym, bo - miejmy nadzieję - może kolej w Jaśle całkiem nie upadnie?
Odpowiedz
-1
@ :-)
dnia 09.09.2017, 20:56 · Zgłoś
Do Abnegat
Bredzisz człowieku.
Jaką masz w tym miejscu komunikację ??
Odpowiedz
4
@ Abnegat
dnia 10.09.2017, 13:11 · Zgłoś
Na zdjęciu nie ma komunikacji, bo to projekt niedoszłej inwestycji. A tak wygląda to miejsce w rzeczywistości:

https://www.google.pl/maps/@49.7392932,21.4729587,3a,75y,300.1h,92.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCAA3lub4g5gjCzSdsAz8rg!2e0!7i13312!8i6656

Widać, jak dobrze znasz Jasło, ale nie przeszkadza ci to w zamieszczeniu bezczelnego komentarza. Może na drugi raz wykażesz trochę pokory.
Odpowiedz
1
@ misiek
dnia 11.09.2017, 10:03 · Zgłoś
@Abnegat

A czy projekt galerii nie przewidywał zachowania "w bryle budynku" dworca autobusowego? Wydaje mi się, że chyba jednak przewidywał. Ale to co piszesz jest ciekawe i warte uwagi.
Odpowiedz
1
@ Abnegat
dnia 11.09.2017, 19:42 · Zgłoś
Tak, projekt przewidywał na poziomie "0" istnienie dworca autobusowego, tylko już wcześniej wspomniałem, że nie bardzo mogłem sobie wyobrazić manewrowanie autobusów między konstrukcjami podpór galerii - ale ktoś widać miał większą wyobraźnię.

Podejrzewam, że pomysł z tym dworcem autobusowym połączonym z galerią - to był od początku pic na wodę, bo technicznie było to niewykonalne i wcześniej czy później doszłoby do fizycznej likwidacji dworca autobusowego, gdyż firma, która dokonałaby zakupu gruntu, mogłaby na nim robić co tylko zechce. Ten pomysł, to był po prostu społeczny sabotaż i dobrze, że do tego nie doszło. Z drugiej strony, świadczy to o zupełnej niekompetencji i braku zrozumienia kwestii urbanistycznych przez decydentów.
Odpowiedz
11
@ vvv
dnia 09.09.2017, 10:06 · Zgłoś
Nie płaczcie za galerią bo z biedronek nie wychodzicie a w galeriach chcecie tylko spacerować .
Odpowiedz
15
@ zyta
dnia 09.09.2017, 09:50 · Zgłoś
Ojta ojta jacy milionerzy rozczarowani i zawiedzeni nie będą mieli gdzie kasy wydawać kup jeden z drugim plac wybuduj galerie i i bedziesz po niej spacerował a nie płacz .
Odpowiedz
6
@ mieszkaniec
dnia 09.09.2017, 07:38 · Zgłoś
ludzie o co wy się pieklicie,przecież to było do przewidzenia ,"najważniejsze"że BEZRADNI biorąc dietke uchwalil że można budować,zmienili plany teraz działe sie sprzeda jakiemuś biznesiowi i bedzie git,czy ktoś z was pokwapił się żeby choć zajżeć do neta czy ta firma istnieje,czy to wydmucha z nigerpiderbannana.
Odpowiedz
8
@ pis dno
dnia 08.09.2017, 23:45 · Zgłoś
Zamiast inwestycji dla Jasła za kilkanaście milionów władza pis postawi pomnik prezesowi za milion.
Odpowiedz
1
@ Polska dla Polaków
dnia 09.09.2017, 07:03 · Zgłoś
Wszystkie partie pokazywane w mediach głównego ścieku to jeto jedno i to samo farbowany lis w różnych kolorach. Wszystkie telewizje mają jednego właściciela wszystkie. Robią to aby nas Polaków skłócić i poróżnić - wtedy się im łatwo nami rządzi.
Czy to PIS PEO SLD Kukis to jedno i to SAMO. Kłócimy się zamiast jednoczyć :(
Odpowiedz
8
@ Wolność
dnia 09.09.2017, 07:52 · Zgłoś
Żal mi Tych wszystkich,którzy oddali życie za Ojczyznę,ile nasz naród wycierpiał i dziś tak się dzieje.Wielki żal naszych przodków,nie o taką Polskę walczyli.
Odpowiedz
11
@ JANUSZ
dnia 08.09.2017, 23:19 · Zgłoś
Kto przy zdrowych zmysłach lokował będzie pieniądze w grajdole,z którego kto może ucieka???Ci co zostali to emeryci ,renciści i te rodzinne spółki urzednicze na każdym szczeblu.Miasto w każdej chwili po dniu porządnego deszczu pływa,kolej jeździ do Rzeszowa 2 godziny,a w lecie (frajda) do krynicy i w Bieszczady se pojechała(nawet!!!). Przemysłu zero.Połączenia ze światem-tyle co autobusy wiozące za granice Jaślan do pracy.Galerii się zachcialo,by przed wyborami szarfę by to co jest przerwało...Nie na darmo w rankungu miast polskim jesteśmy na 3 miejscu pod kątem perspektywy upadłości na wszelkich frontach.I to przesądza sprawę.Biedne to miasto,ale niestety takie są wybory ludu...Samobiczowanie i w biedzie zdychanie!
Odpowiedz
15
@ do do polit
dnia 08.09.2017, 23:04 · Zgłoś
Mam dobre pojęcie. Firma Tetrix zajmowała się obsługą biznesu
i działała właśnie na styku biznesu i samorządów. Podobnie Ferenc
wywodzi się ze zbliżonego samorządom ruchu spółdzielczego a nie
żadnego klasycznego biznesu. Podejmowanie decyzji w samorządzie
i w biznesie to dwie całkiem różne bajki.
Odpowiedz
4
@ a co, a nie?
dnia 08.09.2017, 22:48 · Zgłoś
Krosno.4u a Jasło na "Bacutil"
Odpowiedz
-1
@ Znający temat
dnia 08.09.2017, 21:53 · Zgłoś
A było ha ho, bedom budować będzie Galeria. A tu nic nie bedzie
Odpowiedz
6
@ No tak
dnia 08.09.2017, 22:59 · Zgłoś
Będą galery..cała naprzód..
Odpowiedz
6
@ Zapiekacz666W
dnia 08.09.2017, 20:59 · Zgłoś
I bardzo dobrze że nie powstała kolejna falista buda z produktami plastikowego świata NWO/GMO/PO/PIS/SLD/KukiS. Żądam przywrócenia wolnego handlu tak abym mógł sobie kupić zdrowe naturalne jedzenie od rolnika i aby on nie był napadany przez uzbrojone bandy US/KRUS/UE/SANEPIT i inne.
Zresztą w takich budach w większości baby są klientkami kręcą dó_pami i pokazują dekolty i lansują się robiąc selfie na pejsbuka. Reasumując żadna strata dla Jasła.
Odpowiedz
7
@ mieszkaniec
dnia 08.09.2017, 20:44 · Zgłoś
czemu cały czas mówi się ze galeria jest dla miasta.Również cały powiat by z tego korzystał.około 100 tyś. jestem rozczarowany.
Odpowiedz
4
@ thtrjyu5uuuuuuuuuuuuu
dnia 08.09.2017, 20:42 · Zgłoś
Najwięcej płaczą ci co mają 50 zł w kieszeni i idą do galeri żeby pospacerować człowieku jak masz kasę to pojedziesz do Rzeszowa i też wszystko kupisz a nie jest to daleko a jak chcesz pospacerować to idz do parku i to będzie dla ciebie idzieci zdrowsze ,nie pisz bzdur i nie kompromituj się .
Odpowiedz
5
@ polit
dnia 08.09.2017, 20:11 · Zgłoś
Już nie mogę czytać głupot, że dobrym samorządowcem
może być tylko biznesmen. To zupełnie dwa różne światy
i dlatego biznesmeni nie garną się do polityki. Ktoś kto tak
sądzi nigdy nie miał nic wspólnego ani z biznesem ani z samorządem.
Tak wychwalani przez was Ferenc i Przytocki nigdy nie byli
biznesmenami.
Odpowiedz
14
@ yyyy
dnia 08.09.2017, 20:15 · Zgłoś
Potrafią współpracować z biznesmenami, a nie wchodzić w doopę lokalnym capo di tutti capi.
Odpowiedz
4
@ do polit
dnia 08.09.2017, 20:48 · Zgłoś
Co głupio się wypowiadasz jak pojęcia nie masz. Oczywiscie że Przytocki przyszedł do samorządu z biznesu. Słyszaleś o Firmie Tetrix? Wiesz że Przytocki organizował w Jaśle targi budownictwa? Jako kto to robił jak nie jako biznesmen? Jako hodowca kanarków?
Odpowiedz
3
@ maniek
dnia 11.09.2017, 07:37 · Zgłoś
Zanim zaczniesz wprowadzać w błąd dowiedz się co wcześniej robił obecny Prezydent Miasta Krosna Pan Przytocki. Prowadził działalność gospodarczą...
Odpowiedz
5
@ Maniek
dnia 08.09.2017, 19:14 · Zgłoś
No i bardzo dobrze. Ja tam się cieszę, że jest jak zwykle u nas, po staremu. Nie będziem tam tracić gotówki na jakieś majonezy.
Odpowiedz
-16
@ dragoness
dnia 08.09.2017, 18:56 · Zgłoś
Cóż... to było zbyt piękne, żeby mogło się udać i jak na warunki miasta o populacji 36 tysięcy, nierealne. Nie dziwię się inwestorowi.
Odpowiedz
7
@ Haha
dnia 08.09.2017, 22:37 · Zgłoś
I ten inwestor nie wiedział wczesniej ze Jasło nie ma 50 tys mieszkancow? A idzcie w ch z takim inwestorem:) To chyba jakis warszawski dyzio a nie powazny biznesmen
Odpowiedz
14
@ pikuś
dnia 08.09.2017, 15:49 · Zgłoś
Koniuszy kierownikiem,rozwój pewny.Jasielskie zakłady kiedy upadły Jak Koniuszy był Kierownikiem od rozwoju.Wladzo cóż ci ten lud uczynił.
Odpowiedz
9
@ Zaprzęg koniuszego
dnia 09.09.2017, 07:57 · Zgłoś
Koniuszy ma pomysł na prowadzenie zakładu, który mu powierzono: zakupi bryczki, konie już czekają i hajda na drogi powiatowe i miejskie. Wykończy tym wszelką konkurencję, wszelkie Miśki, bo nie będzie kupował paliwa tylko owies.
Jedyny mankament tego pomysłu jest taki, że jego jednostka napędowa będzie miała rurę wydechową przed nosem kierowcy i pasażerów.
Nic to, wykombinuje jakiś tłumik. Głowę ma przecież dużą i nie od parady.
Odpowiedz
13
@ Kierowca
dnia 08.09.2017, 15:06 · Zgłoś
Inwestor rozeznał jacy są mieszkańcy.
Z kim będzie miał do czynienia w czasie protestów.
Odpowiedz
6
@ malkontent
dnia 10.09.2017, 09:45 · Zgłoś
Przypuszczam, że Inwestora skutecznie zniechęcili urzędnicy ratusza i starostwa. Taka inwestycja to same problemy, protesty okolicznych mieszkańców i inne, a przecież można celebrować urzędowania i swoją pensję dostać.
Odpowiedz
7
@ qwerty
dnia 08.09.2017, 14:30 · Zgłoś
Czego wyście się spodziewali? Przecież Jasło to zbyt małe miasto i żadna władza tu nie pomoże... Kto tu niby miałby kupować? Mało kto chodzi do obecnej galerii i częściej tylko pooglądać niż kupić. Pogódzcie się z tym że to żadna metropolia. Krosno jest duże, więcej sie tam dzieje a Jasło tak samo jak Gorlice... Wielkie NIC. Żenująca jest tylko nieudolna promocja tej mieścinki wszelkiego rodzaju kiczem.
Odpowiedz
22
@ Ja
dnia 08.09.2017, 14:51 · Zgłoś
"Krosno jest duże". :-D To prawdziwy Hit Dnia. Duży to jest Rzeszów. Krosno jest napompowane przez Towarzyszy, którzy wymarzyli sobie województwo krośnieńskie.
Odpowiedz
1
@ qwerty
dnia 08.09.2017, 15:33 · Zgłoś
W porównaniu do Jasła jest duże... Nie wiem po co w ogóle stawać w obronie tego dziwnego Jasła ktore na rowerze można pokonać w kilka minut.
Odpowiedz
14
@ 99
dnia 08.09.2017, 15:55 · Zgłoś
Krosno ma 45 tysięcy mieszkańców, czyli zalicza się do miast małych. Było najmniejszym z 49 miast wojewódzkich.

Jeśli ktoś ma na myśli rozpiętość, to Jasło jest większe (dłuższe) w skrajnych punktach (np. z Gamratu do Warzyc). Natomiast Krosno jest budowane na zasadzie amerykańskiego miasteczka. Jest main street i wszystko się mieści wokół niej, przez co wydaje się większe niż jest. Np Dębica jest większa od Krosna, ale na taką nie wygląda, bo budowana jest podobnie jak Jasło.
Odpowiedz
2
@ qwerty
dnia 08.09.2017, 16:30 · Zgłoś
Tylko że z gamratu do warzyc masz pola i ugory... Nie liczy sie też wielkość miasta ale i obroty. Jak klienteli z okolicznych wiosek nie będzie to co z tej galerii? H... D... i kamieni kupa... Co z tego że przyjadą z zagranicy ludzie kiedy na zakupy po galeriach chodzą raz w porywach dwa do roku?
Odpowiedz
4
@ XY
dnia 08.09.2017, 22:45 · Zgłoś
Powiat jasielski liczba osób ogółem -115 323
Powiat krośnieński -109 397
Dane z : https://pl.wikipedia.org/wiki/Powiat_kro%C5%9Bnie%C5%84ski_(wojew%C3%B3dztwo_podkarpackie )
Polecam artykuł:http://niedziela.pl/artykul/48817/nd/Wioski-ktore-staly-sie-Krosnem
Przyłączymy parę wiosek,Warzyce, Trzcinicę itp. i przestaniecie mieć kompleksy.
Odpowiedz
3
@ kris
dnia 09.09.2017, 19:52 · Zgłoś
Błędna interpretacja danych. Liczba ludności powiatu krośnieńskiego nie zawiera mieszkańców samego miasta Krosna, które jest miastem na prawach powiatu. Powiat jasielski obejmuje oczywiście miasto Jasło, ale powiat krośnieński (ziemski) nie obejmuje miasta Krosna. 109 tys. + ponad 40 tys. jakie ma m. Krosno to jednak więcej niż 115 tys. powiatu jasielskiego.
Odpowiedz
0
@ K2101
dnia 10.09.2017, 06:51 · Zgłoś
Te 103 tys to bez Krosna tak na chłopski rozum, Krosno nie należy do powiatu krosnienskiego. I tak, Krosno jest duże. Krosno i wszystkie graniczace z nim gminy to 115 tys mieszkańców. W powiecie krośnieńskim najwięcej ludzi mieszka przy Krośnie, tylko wyprowadzili się z miasta, dalej w nim pracując/ucząc się.
Odpowiedz
18
@ Szef szefow
dnia 08.09.2017, 13:16 · Zgłoś
Prawda jest taka że za rządów PiS w Jaśle nic nie powstało
Odpowiedz
8
@ liki
dnia 08.09.2017, 12:35 · Zgłoś
panie burmistrzu brawo jest pan najnajnajleprzym gospodarzem od pol wieku
Odpowiedz
27
@ demokrytyk
dnia 08.09.2017, 12:49 · Zgłoś
Chciałeś powiedzieć "najnajwiększym",ale niestety tylko ze względu na swój wzrost.
Odpowiedz
-13
@ misiek
dnia 08.09.2017, 13:29 · Zgłoś
Do "liki"

A ty jesteś najlepRZym "miszczuniem" ortografii, kolego.
Odpowiedz
25
@ Krośnianin
dnia 08.09.2017, 12:34 · Zgłoś
U nas przed wyborami zawsze pełna mobilizacja. Hasło jest jedno! "Wybierz dobrze- żeby nie było jak w Jaśle"
Odpowiedz
-9
@ Jaślanin
dnia 08.09.2017, 12:53 · Zgłoś
Hahahhhaha
Słyszałem też, że zabieracie dzieci do Jasła do Gamratu, Na Kotlinę i Kopernika i mówicie, że jak się nie będą uczyć to czeka ich bieda i tak będą żyć.
Aha
Podobno chodzicie też całymi rodzinami w weekend do McDonalda, zamawiacie kawę i smiejecie się z jaślan, którzy myslą, że sa na wycieczce i zajadają się tym śmieciami jak przegrzebkami z restauracji z gwiazdkami Michelin.
Odpowiedz
18
@ i
dnia 08.09.2017, 15:50 · Zgłoś
A mówią to ci, których tysiące codziennie zasuwa do roboty do Jasła do Nowego Stylu. Przejdź się po parkingu. Same RK, RKR. Skoro w Krośnie jest tak świetnie, to skąd się to bierze ? Prawda jest taka, że do Krosna maja bliżej Słowacy i dlatego tam są lokowane sklepy.
Odpowiedz
3
@ apostata
dnia 08.09.2017, 12:21 · Zgłoś
No to nic innego nie pozostaje tylko budowa jeszcze co najmniej 2 kościołów. Jaślanie są wyjątkowo wierzący i praktykujący będą mieli się gdzie modlić o lepsze jutro. Może ktoś wysłucha i nadejdą lepsze czasy. Teraz wystarczą procesje, modlitwy, pielgrzymki i dawanie na tacę nawet chociażby ostatni grosz.
Odpowiedz
10
@ qwerty
dnia 08.09.2017, 14:33 · Zgłoś
Co niby ma wiara do tego ze w Jaśle jest za mało ludzi na poważne inwestycje i ktoś uciekł?
Odpowiedz
50
@ rambo
dnia 08.09.2017, 11:23 · Zgłoś
po pierwsze zakłady pracy! ludzie muszą najpierw zarobić pieniądze żeby móc wydawać w galeriach
Odpowiedz
6
@ Bally
dnia 08.09.2017, 11:26 · Zgłoś
Uwierz mi Bambo, że w jasielskich sieciowych odzieżówkach z najgorszymi śmieciami codziennie zostawiają tysiące złotych.
Odpowiedz
27
@ rambo
dnia 08.09.2017, 11:37 · Zgłoś
jakby tyło tak kolorowo to tych galerii byłoby w Jaśle kilka. Ktoś to musi napędzać. Jasło wymiera i tu nie ma wątpliwości. Te kilka sklepów utrzymują ci co zbierają zbierając marchewkę w u Niemca i raz na jakiś czas przyjadą w niedziele prosto z kościoła do galerii "zaszaleć" . Nie ma zakładów pracy - nie ma młody rodzin - nie ma rozwoju.
Odpowiedz
-13
@ Bally
dnia 08.09.2017, 11:44 · Zgłoś
Zapewniam Cię, że wydają tu jaślanie, którzy mieszkają na miejscu.Sam zobacz, że Jasło wygląda jakby sponsorował je 4F czyli najbardziej tandetna odzież parasportowa jeszcze w stosunkowo wysokiej cenie.
Jaślanie uwielbiają tandetę i przydałyby się tu jeszcze ze 3 chińczyki i 2 galerie z Housami, Cropami i Reserved.
Odpowiedz
17
@ qwerty
dnia 08.09.2017, 14:36 · Zgłoś
Modniś się znalazł. Jak lubisz lepsze ciuchy to jedź na Rzeszow i odwal się od innych ludzi! Kupują to na co ich stać, BTW nie ubiór jest najważniejszy.
Odpowiedz
-10
@ Bally
dnia 08.09.2017, 18:02 · Zgłoś
Moda podludziu to jest chodzenie w śmieciach 4F, House, Croop.
To jest dowód jak marketing wypala ludziom mózgi.
Odpowiedz
3
@ Stefan cwaniak kąpany
dnia 09.09.2017, 06:06 · Zgłoś
Praca jest ,tylko nieroby wola isc do mopsu ...
Odpowiedz
12
@ Do Stefana
dnia 09.09.2017, 19:05 · Zgłoś
Masz rację ,jest dużo pracy, tylko za darmo , albo prawie za darmo...bo jak mozna nazwać wypłatą 350€..., no chyba ze byłaby to tygodniowka...
Odpowiedz
3
@ Jan
dnia 08.09.2017, 11:04 · Zgłoś
Nie rozumiem o co ten lament?? Po co w takim małym mieście 2 galerie?? Ludzie potrafią liczyć w przeciwieństwie do większości tu komentujących...
Odpowiedz
8
@ qwerty
dnia 08.09.2017, 14:38 · Zgłoś
Dokładnie. Szkoda mi że jej nie będzie ale rozumiem inwestora. To kosztuje a on liczy na zysk. Widocznie jaslanom marzy się zamknięta po roku nowo otwarta galeria...
Odpowiedz
42
@ jaślak
dnia 08.09.2017, 11:00 · Zgłoś
Za rok wybierajcie dalej tych samych to faktycznie nic tylko buraki sadzić
Odpowiedz
89
@ Mazur
dnia 08.09.2017, 10:53 · Zgłoś
Dlaczego nie napiszecie prawdy, że Rydarowicz to zablokował a raczej jego mocodawcy?
Ja nie wiem kto stoi za tym chłopem, że nie wywiązuje się z obietnic na miliony a miasto ciągle idzie mu na rękę i już niedługo gotowe jest dorzucić mu się do budowy a raczej już to zrobiło.
Zobaczycie teraz mega rozbudowę Galerii Jasło, parkingi podziemne, lądowiska dla helikopterów, multikina przez chłopa, który przez kilka lat nie potrafi naprawić drzwi głównych i klimatyzacji w budynku.
Tynk się sypie, w lecie wewnątrz 45 stopni, brak wyjść ewakuacyjnych. w papierach budynek do 2 tys m2 reszta to powierzchnie magazynowe i jak to w Jaśle zero kontroli i samowolka.
Odpowiedz
29
@ t
dnia 08.09.2017, 10:50 · Zgłoś
lokalni przedsiebiorcy moga odetchnac,bo 2 ogromne galerie polozyly by handel w jasle

a tak to zostanie tylko jedna i monopolik bedzie ok ;)
Odpowiedz
35
@ .
dnia 08.09.2017, 10:43 · Zgłoś
Było do przewidzenia. Takie są efekty rządów jasielskich Kononowiczów.
Odpowiedz
18
@ demokrytyk
dnia 08.09.2017, 12:46 · Zgłoś
Niedoszły inwestor chyba jednoznacznie określił przyczyny swojej rezygnacji,choć brzmi to trochę naiwnie.Jeśli ktoś twierdzi,że "maczał" w tym palce p.Rydarowicz,to prokuratura czeka.
Odpowiedz
33
@ jaślanin
dnia 08.09.2017, 10:42 · Zgłoś
Jeżeli chcemy zmian i być pierwszym sortem to nie głosujmy na ulubieńców "DUŻEGO" prezesa lecz na ludzi którzy są znani z aktywnej i sumiennej pracy dla siebie i społeczności .
Odpowiedz
47
@ iuy
dnia 08.09.2017, 10:52 · Zgłoś
Zgadzam się i przede wszystkim polityk nigdy nie będzie dobrym burmistrzem. Na tę funkcję raczej nadają się doświadczeni przedsiębiorcy, ekonomiści. Bo miasto to prawie firma, którą trzeba umieć zarządzać. Trzeba wiedzieć jak pozyskiwać pieniądze, później jak je wydać, tak aby te wydane pieniądze przynosiły kolejne pieniądze. Zasada prosta, ale z nią poradzą sobie tylko przedsiębiorcy i biznesmeni.
Odpowiedz
36
@ Mazur
dnia 08.09.2017, 11:09 · Zgłoś
Tylko żeby w Jaśle nie ma ekonomistów z doświadczeniem w biznesie, bo żeby prowadzić tu biznes, nawet ten mały, to trzeba być drobnym kombinatorem z kolegami w urzędzie skarbowym a nie przedsiębiorcą.
Popatrz na właścicieli największych sklepów w Jaśle i drobnych firm - towarzystwo wzajemnej adoracji.
Odpowiedz
13
@ podatnik
dnia 08.09.2017, 11:52 · Zgłoś
Co to za brednie wypisujecie?
Którego z jasielskich burmistrzów chcecie nazwać politykiem?
Bez jaj...proszę was
Odpowiedz
17
@ demokrytyk
dnia 08.09.2017, 12:22 · Zgłoś
Nie zapominaj,że wybory samorządowe odbywaja się jako JOW-y.Gdzie byli ci z drugiego sortu,a sprawdzeni,aktywni i bezinteresowni cyt." znani z aktywnej i sumiennej pracy dla siebie i społeczności " ? Jakie społeczeństwo,tacy przedstawiciele przez niego wybrani.Przez Starostwo i Ratusz "przeszli" już przedstawiciele wszystkich opcji politycznych i jedyna cecha,która ich łączy to nepotyzm i kolesiostwo...
Odpowiedz
22
@ do yiuy
dnia 08.09.2017, 13:52 · Zgłoś
Dobrze prawisz, tylko jak spowodować, żeby do głupiej władzy w samorządzie zachęcić mądrego biznesmena czy ekonomistę z doświadczeniem? Zawsze będą sie pchali nauczyciele, bo mają dużo czasu i potrafią drzeć się najgłośniej ze wszystkich, zawsze wlezie paru lekarzy, co to by chcieli jakiś etacik dyrektora/ordynatora, tudzież kościelni, emerycie, czasem się na okrasę trafi nawet absolwent "Piątki". Takie miasto.
Odpowiedz
15
@ Krośnianin
dnia 08.09.2017, 13:57 · Zgłoś
Nasz Piotrek nie jest ekonomistą tylko mechanikiem i 1983 pracował nawet w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym "ERG" w Jaśle.
Odpowiedz
1
@ Do Jaślanina
dnia 10.09.2017, 21:39 · Zgłoś
Na uczciwych i dobrych dla ludzi..
Odpowiedz
1
@ Tak myślę
dnia 13.09.2017, 17:28 · Zgłoś
Pozostaje oddac glos na Romana, dużo zrobił jak był radnym...a móg£ startować na burmistrza i byłby z pewnoscia dużo lepszym gospodarzem jak Pawian!
Odpowiedz
33
@ ixi
dnia 08.09.2017, 10:40 · Zgłoś
Szkoda... Bardzo szkoda
Odpowiedz
45
@ Ares
dnia 08.09.2017, 10:29 · Zgłoś
Normalka. Tu się nic nie da. Brak słów aby to komentować. Nic wielkie zero nawet sport wnet bedzie b klasowy
Odpowiedz
46
@ Szef Szefów
dnia 08.09.2017, 10:23 · Zgłoś
FATUM Jasielskie działa !
Odpowiedz
3
@ Szefowa
dnia 08.09.2017, 22:33 · Zgłoś
Fatum działa?A może nev age?
Odpowiedz
19
@ Stefan cwaniak kąpany
dnia 09.09.2017, 06:01 · Zgłoś
To nie fatum
To nieudolni wlodarze
Jaslo ma byc ostoja spokoju ,tylko jak na tym zbic kokosy hmm
Odpowiedz
8
@ Sabotaż
dnia 09.09.2017, 07:29 · Zgłoś
Jak żyć!Filety drobiowe skażone fipronilem,/te sprowadzone z Niemiec/jajka z pewnej firmy też,już lepiej mają we wsiach,ale dawniej rolnictwo kwitło a dziś??
Odpowiedz
4
@ Hejt
dnia 12.09.2017, 19:51 · Zgłoś
Zobaczta ludzie ile mamy urzędasów od Żmigroda, którzy umieją tylko rowek liz.ać...
Odpowiedz
32
@ ss
dnia 08.09.2017, 10:18 · Zgłoś
zaorać to miasto i posadzić buraki. Tyle jest warte.
Odpowiedz
-21
@ Zuza
dnia 08.09.2017, 13:08 · Zgłoś
Moze lepiej wyjedź jesli tam mieszkasz. Nie obrażaj innych mieszkańców.
Odpowiedz
22
@ ss
dnia 08.09.2017, 14:34 · Zgłoś
Mieszkańców?! Same Grażyny Janusze Seby i Karyny. Jasło to taki polski Czarnobyl. Nie nazywaj miastem wioski z kilkoma blokami i zarządem z kreskówki. Chcesz miasto jedź 20km dalej i zobacz jak sie rozwijać powinno miasto.
Odpowiedz
40
@ Jaślanin
dnia 08.09.2017, 14:40 · Zgłoś
Grażyny, Sebiksy, Karyny i Janusze a ostatnio coraz częściej Brajany i Dżesiki.
Odpowiedz
9
@ Do Zuzy
dnia 09.09.2017, 08:00 · Zgłoś
Wyjazd najlepszym rozwiązaniem,nawet nie wiesz jak można żyć.Szkoda mi Jaślan,tkwią w tej beznadzieji,marnują każdy dzień.
Odpowiedz
-1
@ vvv
dnia 09.09.2017, 10:17 · Zgłoś
Ty cały jesteś z kreskówki
Odpowiedz
0
@ ss
dnia 09.09.2017, 10:24 · Zgłoś
prawda zabolała xD
Odpowiedz
2
@ Zzz
dnia 10.09.2017, 20:10 · Zgłoś
Lepiej lecznicze konopie.
Odpowiedz
2
@ Ewa
dnia 10.09.2017, 22:13 · Zgłoś
Sekretarza nieroba zmienić albo całkiem zlikwidować to stanowisko
Odpowiedz
108
@ kjhg
dnia 08.09.2017, 10:12 · Zgłoś
Przecież to było do przewidzenia... Brawo Jasło!
Odpowiedz
116
@ gfd
dnia 08.09.2017, 10:22 · Zgłoś
W Krośnie się da, w Jaśle jak zwykle nie... Jak długo jeszcze będzie trwał ten festiwal żenady i zacofania??
Odpowiedz
115
@ Steven P.
dnia 08.09.2017, 10:28 · Zgłoś
Tak długo, jak długo lokalne gwiazdy polityki będą cieszyć się niesłabnącym poparciem jaślan. O co chcesz się założyć, że po najbliższych wyborach samorządowych najważniejsze stanowiska trafią w ręce tych samych parodystów?
Odpowiedz
69
@ Ela
dnia 08.09.2017, 10:49 · Zgłoś
Kara musi być. Mamy Dni Wina w święto Matki Boskiej Częstochowskiej i tyle w temacie.
Odpowiedz
61
@ Bally
dnia 08.09.2017, 11:24 · Zgłoś
Typowy jasielski grajdoł i marazm w najlepszym wydaniu. Nie da się nic.
Poważny inwestor po roku przypomina sobie, że Jasło to małe miasto a aglomeracja ma 50 tysięcy mieszkańców i czynsze za lokale sa za małe i jednak nie.
Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. Największy jasielski inwestor Robercik już od roku mówił, że nic z tego nie będzie bo jego koledzy w miejskim magistracie mu tak obiecali.
Spółka jasielskich kolesi.
Odpowiedz
59
@ Bhp
dnia 08.09.2017, 12:52 · Zgłoś
Szkoda że Inwestorzy uciekają. Jeśli w Jaśle wysokie bezrobocie dużo emerytów a jeszcze więcej rencistów toteż ludzie zanim wydadzą resztki pieniędzy to kalkuluja.Dotychczas najbardziej zatloczonymi galeriami są szmateksy.Przyczyny takiego stanu rzeczy należy doszukiwać w okresie transformacji
Wówczas to marszalkowie sejmu sejmiku burmistrz z całymi rodzinami organizowali bale harytatywne.Jadła napitku hulanek co niemiara.Wówczas duża ilość zakładów upadala a za ich przyzwoleniem wiele kombinatorow przejelo majątki terenowych spółdzielni firm przewozowych i usługowych. Na chwilę obecną niema i nie będzie recepty na odbudowanie czegokolwiek.
Odpowiedz
30
@ ixi
dnia 08.09.2017, 14:25 · Zgłoś
Jesli to co piszesz to prawda tym "ukladem" powinien zajac sie prokurator
Odpowiedz
27
@ Ojej
dnia 08.09.2017, 17:46 · Zgłoś
Ale sądy i prokurator y też z tego grajdola
Odpowiedz
39
@ zulugula
dnia 08.09.2017, 17:59 · Zgłoś
No tak w Jaśle to jedynie może się otworzyć kolejny szmateks ,apteka i bank
Odpowiedz
56
@ do@zulugula
dnia 08.09.2017, 18:16 · Zgłoś
Nie tylko, można jeszcze zrobić kolejne Dni Wina najlepiej w jakieś święto, niech społeczeństwo pije.
Odpowiedz
20
@ Podpucha
dnia 09.09.2017, 07:41 · Zgłoś
Od początku temat ten był był dęty - typowa podpucha i bujda na resorach. Nikt znający realia inwestowania nie głosi, że w 2 lata wybuduje taki kompleks bez nie mając żadnego przygotowania i żadnych decyzji, nie wspominając o powoleniu na budowę.
Gdyby 10% zapowiadanych także przez miasto inwestycji było wykonanych Krosno byłoby daleko za nami.
Prawdziwe bujanie jednak dopiero przed nami. W roku wyborczym 2018 będzie taki festiwal obietnic i zapowiedzi, że klękajcie narody. Otumanią niejednego wyborcę coby wybrał obiecanta na stołek.
To się powtarza i będzie się powtarzać. Nie ma przecież żadnej odpowiedzialności i rozliczenia z obietnic.
Odpowiedz
-21
@ :/:
dnia 09.09.2017, 08:29 · Zgłoś
delegacja z UM dzisiaj szuka nowego inwestora na Słowenii to kto wie
więcej się dowiecie z artykułu na J4U wkrótce!
Odpowiedz
32
@ do:/:
dnia 09.09.2017, 12:15 · Zgłoś
Szukajcie a znajdziecie sprawdza się w każdym przypadku, ale nie w Jaśle. Przyjadą obejrzą, usłyszą, poczytają artykuły i komentarze na portalach (bo każdy chce wiedzieć gdzie i z kim będzie inwestował) i szybciej uciekną jak przyjechali.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657