Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

J. Korwin-Mikke odwiedził Jasło

78

Dnia 27.02.2015 w Jaśle odbyła się konferencja prasowa, w której udział wzięli: europoseł Janusz Korwin-Mikke, kandydat Partii KORWiN na prezydenta RP oraz pan Konrad Berkowicz. Tematem konferencji była emigracja mieszkańców mniejszych miast, takich jak Jasło i sposoby przeciwdziałania tym trendom.

Europoseł w swoim wystąpieniu stwierdził że głównym remedium na ucieczkę młodych, nie tylko z mniejszych miejscowości, ale w ogóle z Polski jest zmniejszenie obciążeń fiskalnych, przede wszystkim całkowita likwidacja podatku dochodowego. Działanie to spowoduje poprawę kondycji firm obecnych już na rynku, a ponadto będzie zachęcało do uruchamiania nowych, co w sposób oczywisty spowoduje wzrost zatrudnienia oraz płac i zachęci młodych do pozostania.

Następnie na pytanie co uczynił by w pierwszej kolejności gdyby został prezydentem oświadczył że jego pierwszą inicjatywą byłoby wniosek o wprowadzenie kary śmierci. ponieważ ponad 70 % obywateli jest za jej wprowadzeniem i dlatego miałaby ona szansę przejść nawet w obecnym Sejmie. Odniósł się również do zagrożenia ze strony Rosji mówiąc że pomimo napiętej sytuacji uważa że Polska nie jest obecnie w niebezpieczeństwie.

Po konferencji prasowej odbyło się spotkanie z mieszkańcami Jasła, w którym uczestniczyło ponad dwieście osób. Zadawano wiele pytań, między innymi o kondycję cywilizacji europejskiej, zagrożenie ze strony islamu i sprawy gospodarcze. Po ponad dwugodzinnym spotkaniu jaślanie mieli okazję robić sobie z Januszem Korwin-Mikke pamiątkowe zdjęcia. Całość nagrania z wydarzenia będzie można wkrótce zobaczyć na facebookowym profilu KORWIN – Jasło.

Jarosław Winiarski
Koordynator KORWiN w Jaśle

Napisany dnia: 01.03.2015, 15:57

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
3
@ maruda
dnia 03.03.2015, 17:20 · Zgłoś
Cytat z Korwina: "Wiadomo powszechnie, że lepiej by było, gdyby krajem rządziła małpa niż socjalista. A to z tego prostego powodu, że małpa jak jest głupia , to wybiera losowo raz A a raz B, a socjalista zawsze wybiera źle." Jak powszechnie wiadomo JKM do socjalistów zalicza PIS. Jak zatem wytłumaczyć poparcie dla kandydata PIS Pabiana przez Jasielskich KORWiN-istów ? Może tym, że wtedy to byli jeszcze "niedojrzali" KNP-owcy. Bo tłumaczenie, że Pabian dostał poparcie za "podatki" i "referendum" są żałosne. Hipotetyczny wzrost podatków lokalnych to jest w "porywach" parę złotych na rok, a co do referendum to Pabian łaski nie robił, że przeprowadził. Ważniejsze jest jakie decyzje podejmie na ich podstawie. A przypomnijmy, że choć nie było ono wiążące, to jednak 97 % wypowiedziało się za likwidacją Straży Miejskiej. Czekamy na dalsze sukcesy koalicji miejskiej KORWiN - PIS.
Odpowiedz
-6
@ Max Szyderko
dnia 03.03.2015, 23:13 · Zgłoś
nie marudź marudo - wybrali mniejsze zło...buhahahahaha...
Odpowiedz
4
@ michallus
dnia 03.03.2015, 23:59 · Zgłoś
Jozin, przestań z różnych nicków pisać to samo. Posłuchaj słowa Korwina dot. potencjalnych koalicji. Wipler - drugi w partii poparł kandydata PiS na prezydenta Warszawy, bo właśnie było to mniejsze zło. Ja wiem, że płaczesz w kącie po Czerneckim i masz jakąś chorobę dot. socjalistów z PiSu - sam tej partii nie lubię, ale takie coś jak Ty masz powinno się leczyć..
Odpowiedz
1
@ sebo
dnia 03.03.2015, 00:18 · Zgłoś
Kadafi też zabierał ze sobą dziewczyny...
Odpowiedz
1
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 02.03.2015, 23:45 · Zgłoś
Teraz czekamy na debaty społeczne "komorobusa z dudobusem",,, w naszym" grajdole"...
Odpowiedz
10
@ LIZODROPULOS
dnia 02.03.2015, 18:04 · Zgłoś
Czytając komentarze dotyczące wizyty kandydata na Prezydenta RP p. Janusza Korwina-Mikke,odnieść można wrażenie,że wypowiadają się Ci ,co na spotkaniu nie byli,co sami nie wiedzą kogo by chcieli uczynić prezydentem ,i którym nie jest znany żaden program żadnego kandydata.Swoją wiedzę czerpią z telewizji,pomówień,i w oparciu o osobiste frustracje...Mam pewność,że to to na pewno nie pójdzie na wybory,tylko urządza sobie drwiny z powagi i rangi wyborów 2015 r...Tu i teraz dzieją się przełomowe wydarzenia,które niebawem zdecydują,czy Polska w ogóle będzie na mapie Europy...Mozna się nie zgadzać z Korwinem,ale trzeba widzieć alternatywę.Ale o tym mowy w komentarzach nie ma.Krytyka dla krytyki ,sztuka dla sztuki...To musi niepokoić.Bo nic do ludu nie dociera.Beton ze zbrojeniem,to mało powiedziane.A swoją drogą ,czy na co dzień politycy z pierwszych stron gazet tak często goszczą w tym naszym grajdole,że można bez kozery rzec ,że ja to ...?
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 03.03.2015, 07:02 · Zgłoś
Przecież i tak większość zagłosuje tak, jak powiedzą w TV albo w kościele.
Odpowiedz
4
@ rs
dnia 03.03.2015, 17:07 · Zgłoś
Myślę że jednak nie większość - bo wbrew pozorom na spotkaniu było bardzo dużo starszych osób ( powyżej 35 lat ) - stanowili ponad połowę zebranych - co świadczy że zaczynają zauważać rzeczywistość ( myślę że to ich dzieci podsunęły im pod nos komputery i pokazały co na prawdę mówi Korwin - bo w TVP na pewno tego nie zobaczyli i to zaczyna do nich docierać ). Niektórzy byli lekko zszokowani niektórymi hasłami - np. "życie nie jest najwyższą wartością" - ale jak został podany przykład - że honor, prawda, wolność jest jednak więcej warta i nasi dziadkowie oddawali za nie swoje życie - większość przyjęła to pozytywnie. Ponadto Korwin mówi logicznie - nie daje 'obiecanek cacanek" - otwiera możliwości a już ludzie sami muszą z nich skorzystać. Wie co może zrobić jako prezydent ( w przypadku wejścia ludzi z partii KORWiN ) do parlamentu ( ok. 15 % ) i objęcia prezydentury przez Korwina - w praktyce każda partia większościowa musiała by liczyć się ze zdaniem Korwina i jego partii ( prezydent ma prawo weta - które może przegłosować parlament 3/5 głosów - co w przypadku dużej ilości posłów z partii KORWiN - byłoby praktycznie niemożliwe ) i dzięki temu można by liczyć że część z postulatów zostanie spełniona ( obniżenie podatków, zmniejszenie liczby ministerstw i zwolnienie części urzędników oraz uproszczenie prawa ( zwłaszcza podatkowego ) - za czym jest większość logicznie myślących ludzi. Jeżeli do władzy dojdą znowu socjaliści z PO lub PiS ( bo to nie żadna prawica ) to za 4 lata w Jaśle zostaną sami dziadkowie.
Odpowiedz
0
@ tez z jasła
dnia 02.03.2015, 09:41 · Zgłoś
piękna sala , wystrój ,tłum powalający aą ludziska po dwÓch na jednym krzesle siedzą ,a ilu stoi SZOK
Odpowiedz
3
@ haha
dnia 01.03.2015, 22:07 · Zgłoś
Kanapowa, samcza partyjka. Polityczne konfabulacje i egzotyczne chciejstwo.
Odpowiedz
2
@ popieram Max
dnia 01.03.2015, 19:30 · Zgłoś
Skamlał jak zbity pies o stołek...nie pasuje do Korwinowców!
Odpowiedz
4
@ Max Szyderko
dnia 01.03.2015, 21:55 · Zgłoś
bo z niego taki korwinista jak ze mnie pisowiec...
Odpowiedz
0
@ tom
dnia 01.03.2015, 18:37 · Zgłoś
przecież PISIORY tam nie mogły być w miesie PISU to wstyd w tym ciemnogrodzie
Odpowiedz
9
@ Max Szyderko
dnia 01.03.2015, 18:45 · Zgłoś
jak to nie były ? siedziały obok JKM, a Pan koordynator to niby kim jest jak nie pisowcem, dla którego zabrakło miejsca przy korycie w mieście i próbuje się wepchać z innej strony...
Pamiętacie jeszcze to ?
http://www.jaslo4u.pl/korwinisci-popieraja-ryszarda-pabiana-newsy-jaslo-17933
Odpowiedz
6
@ michallus
dnia 02.03.2015, 12:34 · Zgłoś
panie Jozinie, vel Maxie - jest pan skrajnie żałosny.. p. Pabian dostał poparcie w zamian za obietnicę: nie podwyższania podatków lokalnych, przeprowadzenia referendum.

Przypominam, że pana ulubieniec, były burmistrz Czernecki i jego "Dyziowa" świta robili co mogli, żeby do tego referendum nie dopuścić. Wielce szanowny "Dyzio" dwoił się i troił, żeby nie zweryfikowano podpisów przed 2. turą wyborów.

Nazywanie więc pisiorem kogoś, kto wybrał lepszą opcję dla swojego środowiska jest po prostu żałosne. Przypomnę, że w Warszawie p. Przemysław Wipler również poparł p. Jacka Sasina. Czasem trzeba wybrać mniejsze zło.
Odpowiedz
-2
@ jojo
dnia 02.03.2015, 15:53 · Zgłoś
kucyku michalku, weź głęboki wdech i spokojnie przeczytaj sobie co wam obiecał, a raczej czego wam nie obiecał Pabian. Niby obiecał, że nie podniesie podatków ale nie obiecał, że ich nie obniży !!!
Co do referendum to obiecał wam jeszcze mniej bo wiedział, że nic z tego nie wyjdzie...
Obiecał, że nic nie zrobi i słowa jak na razie dotrzymuje :)))
Głupie kuce...
Odpowiedz
-4
@ Max Szyderko
dnia 02.03.2015, 16:34 · Zgłoś
hehehe, dokładnie tak - te obietnice funta kłaków nie były warte a cieszycie się nimi jak dzieci .
A dlaczego nie obiecał wam , że obniży podatki ??? Bo wiedział jak was można wydymać :)))
Odpowiedz
4
@ michallus
dnia 02.03.2015, 19:11 · Zgłoś
samo niepodwyższanie podatków patrząc na to co robi PO w kraju jest dużo warte :)

a drogi Jojo - naucz się czytać i przeczytaj sobie - na spokojnie - co napisałem, bo chyba miałeś na egzaminie gimnazjalnym problemy z czytaniem ze zrozumieniem, ewentualnie masz problemy ze wzrokiem - od tego są odpowiedni lekarze.

a co do referendum napisałem - przynajmniej je przeprowadził i nie robił problemów, w przeciwieństwie do poprzedniego burmistrza i jego przy[...]sów.
Odpowiedz
0
@ Max Szyderko
dnia 02.03.2015, 20:31 · Zgłoś
tak , to mniej więcej tak jak to skini uratowali życie staruszce przestając ją kopać...
ech dzieciaki, musicie się jeszcze sporo nauczyć...
A co do referendum to Pabian nie miał wpływu na jego przeprowadzenie - niech to w końcu do was dotrze... Żadnej łachy wam nie zrobił za to wy zrobiliście mu lachę...
Odpowiedz
4
@ michallus
dnia 03.03.2015, 01:40 · Zgłoś
doczytaj przepisy.. RM musiała przegłosować przeprowadzenie referendum, za Twojego rumianego ulubieńca by to raczej nie nastąpiło

panie Niesiołowski gruntu jasielskiego
Odpowiedz
-2
@ do michalluss
dnia 03.03.2015, 07:35 · Zgłoś
tego nie wiesz czy by nie nastapiło.
Odpowiedz
4
@ michallus
dnia 03.03.2015, 10:53 · Zgłoś
pierwsza komisja - jeszcze za starej kadencji rady liczyła podpisy przez kilka dni i nie zdążyła ich policzyć.. druga zrobiła to dużo szybciej, to chyba wystarczający dowód

Czernecki obiecywał w 2012, że zajmie się tą sprawą, że będzie referendum i co?
Odpowiedz
-2
@ jojo
dnia 03.03.2015, 14:35 · Zgłoś
kucyku, sam napisałeś, że to RM ,miała zdecydować o referendum więc Pabian nie miał tu nic do gadania...
Pabian potraktował was tak...http://tnij.org/344tbzo

buhahahahaaaaaa...
Odpowiedz
2
@ michallus
dnia 03.03.2015, 23:59 · Zgłoś
a kto ma większość w RM ? bo chyba PiS właśnie? i kto głosował za referendum? przestań Waść się ośmieszać ...
Odpowiedz
-1
@ Max Szyderko
dnia 04.03.2015, 15:44 · Zgłoś
czytając wydzieliny miejscowych prawicowych prawicowców skupionych wokół JKM z przykrością stwierdzam, że to ugrupowanie zaczyna przejmować nawyki partii z zieloną koniczynką w herbie - nie ważne z kim się skumamy byle by do żłoba...
JKM kiedyś miał jaja i z nikim nie chciał się kumać...
Przypomniała mi się taki dowcip:
Przed wyborami dziennikarz pyta Pawlaka:" Panie premierze, kto według Pana wygra wybory"?
Na to Pawlak:" Nasz koalicjant..."
Dziennikarz pyta :"Czyli kto " ???
Pawlak:" To bez znaczenia..."
I tyle w temacie...
Odpowiedz
-3
@ magda
dnia 01.03.2015, 18:19 · Zgłoś
Zlikwiduje podatek dochodowy !! Tylko nie wie o tym , że tym samym zlikwiduje tysiące miejsc w pracy w tzw budżetówce. Gdzie znajdą pracę? Zlikwiduje urzędy? To jakieś kosmiczne pomysły tego pana
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 01.03.2015, 18:28 · Zgłoś
Za likwidacją nie jestem, za liniowym jak najbardziej. Zresztą gdyby nawet, to zostaje jszcze VAT i CIT, nie mówiąc o akcyzach.
Odpowiedz
7
@ turoń
dnia 01.03.2015, 19:04 · Zgłoś
Im więcej urzędników tym większe podatki i więcej podatków, na dodatek większe długi miast i gmin. Im mniej społeczeństwo będzie oddawać na diety radnych i "pensje" urzędników, tym więcej wyda na produkty codziennego użytku i usługi. Jeżeli potrzeba więcej produktu, to potrzeba większej produkcji i więcej ludzi do pracy. Im więcej ludzie mają pieniędzy tym więcej wydają i nie trzeba likwidować zakładów pracy.
Odpowiedz
10
@ 1968v2
dnia 01.03.2015, 20:27 · Zgłoś
W kamieniołomach i kopalniach na pewno się praca dla tych urzędników,których trzeba zwolnić znajdzie !

Wierszyk ten to nie jest fraszka:
w tym ojczyzny jest porażka
- biurwy mnożą się jak szczury !
tak wam powiem "z grubej rury"
jest ich ponad pół miliona,
a ojczyzna udręczona

armia jak przedrozbiorowa
jak więc Polska się uchowa ?
broniona przez niewolników,
czy ich panów - urzędników ?
Lecz: czy zmiana w rękach naszych
- czy takich KORwinów - "mesjaszy" ?

Tako rzecze Zaratustra:
Spojrzyjcie lepiej do lustra:
"tańcząca gwiazda" jest w każdym z nas
a odzyskać kraj już czas.
Odpowiedz
3
@ Komtur
dnia 01.03.2015, 21:31 · Zgłoś
Dobrze że wreszcie Polska zaczyna od nowa wspierac szkolnictwo zawodowe.Każdy by chciał za biurkiem ,przy komputerku i w ciepełku.I takie wlasnie ćwierc magystry po studiach na ktorych pili i sie bawili siedza sobie na posadkach.Zero jakiegokolwiek PKB dla Polski,nic.Ale i tak pełno ich jest na zmywakach.Wreszcie moze Polska przestanie produkowac niedouków po studiach bo juz nie ma nigdzie dla nich miejsc.
Odpowiedz
0
@ z krosna
dnia 02.03.2015, 11:20 · Zgłoś
Myślenie madrego inaczej. "tworzenie "miejsc pracy , zatrudnienia w budżetówce, dawanie czegos "za darmo", socjal dla nierobów ( nie mylic z pozostajacymi bez pracy). ...To wszystko jest tak piekne , że tylko głosowac za PO, PiS PSL
Odpowiedz
0
@ ktostam
dnia 02.03.2015, 12:13 · Zgłoś
To może od razu wszystkich bezrobotnych zarejestrowanych w każdym zakątku Polski zatrudnijmy do urzędów? Po co mają być bezrobotnymi, walczmy z tym, zatrudnijmy ich wszystkich na nasz koszt! By żyło się lepiej!
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 02.03.2015, 15:45 · Zgłoś
"Polska" może i wspiera szkolnictwo zawodowe, ale nasz Zarząd powiatu o tym nie wie.
Odpowiedz
1
@ rs
dnia 03.03.2015, 16:31 · Zgłoś
Człowieku czy ty zastanawiasz się czasem co piszesz - "Zlikwiduje podatek dochodowy !! Tylko nie wie o tym , że tym samym zlikwiduje tysiące miejsc w pracy w tzw budżetówce" ?. Przecież budżetówka nie tworzy żadnego dochodu ! tyko jest obciążeniem reszty pracujących NORMALNIE. Idąc twoim tokiem myślenia - bezrobocie można zlikwidować zatrudniając wszystkich w budżetówce - tak ?
Przestań oglądać tyle TVN a pomyśl trochę SAM - wnioski są oczywiste !
Odpowiedz
6
@ onni
dnia 01.03.2015, 18:18 · Zgłoś
A dlaczego nie było tam burmistra Jasła?
Odpowiedz
10
@ haha
dnia 01.03.2015, 20:11 · Zgłoś
Bo pojechał sprawdzić czy korwiniści nie zwinęli ostatniego fotoradaru:-)))
Odpowiedz
0
@ all
dnia 01.03.2015, 20:14 · Zgłoś
A ten na pierwszym zdjęciu dumny że mu -referendum nie wyszło.
Odpowiedz
6
@ ell
dnia 01.03.2015, 21:46 · Zgłoś
A byłeś na tym referendum? Bo z tego co ja wiem, to nie było wymaganej frekwencji bo się ludziom w Jaśle tyłków z domu nie chce ruszyć (podobno pogoda zła była...)
Odpowiedz
-2
@ osu
dnia 02.03.2015, 09:38 · Zgłoś
A nie pomyślałeś, że ludzie zostali w domach, bo popierali straż miejską i nie chcieli "nabić" frekwencji?
Odpowiedz
4
@ ell
dnia 02.03.2015, 12:48 · Zgłoś
Raczej nie, bo jeżeli się kogoś popiera, to powinno się iść głosować ZA nim, na tym polega udział w demokratycznych procedurach. A to, że biernie zostaje się w domu i rezygnuje z wpływu na otaczającą rzeczywistość dowodzi wyłącznie lenistwa. Gdyby poparcie dla straży miejskiej było duże, to wynik referendum, nawet przy braku frekwencji byłby odwrotny, a nie 5000 przeciw, a 1000 za.
Odpowiedz
7
@ haha
dnia 01.03.2015, 18:17 · Zgłoś
Glosuję na Korwina bo przecież na Krzyska Grodzkiego nie będę głosował
Odpowiedz
0
@ uranus
dnia 03.03.2015, 02:56 · Zgłoś
Co ma piernik do wiatraka?
Odpowiedz
4
@ gacek
dnia 01.03.2015, 18:11 · Zgłoś
kabaret za free.. - a na "paranienormalnych " musiałem ciężką kasiore wywalić...
Odpowiedz
1
@ miasto tępaków
dnia 01.03.2015, 18:11 · Zgłoś
ludzie, mieszkańcy, jaślanie, powiedzcie o tym wprost - wam jest dobrze w tym ubeckim kraju - nie chcecie zmian to ich nie zobaczycie. pewnie jak przyjedzie agentka ogórek to się poszczacie z radości i zrobicie jej happening.
Odpowiedz
8
@ logiczny
dnia 01.03.2015, 16:43 · Zgłoś
A mi żal tych ludzi co cały czas głosują na PIS ,PO, SLD itd ... Od wielu wielu lat jest tak samo a wręcz z roku na rok gorzej. Świnie same od koryta nie odejdą!! Zmiana Polski może powinna się zacząć od zmiany Politykow
Odpowiedz
4
@ emigrant
dnia 01.03.2015, 16:28 · Zgłoś
Żal mi tych młodych ludzi, którym szare komórki niszczy narażenie się na wpływ oddziaływania Janusza Korwin-Mikke. Z drugiej strony jeśli widzą KTO w Jaśle i w JAKI sposób wprowadza w życie hasło TAK DLA ZMIAN, powiedzenie ""Tonący brzytwy się chwyta" ma w tym przypadku uzasadnienie.
Odpowiedz
6
@ kocica
dnia 01.03.2015, 16:36 · Zgłoś
A na czyj wpływ powinni się narażać? P. Komorowskiego, który nie wie do czego służy fotel? Czy pani Ogórek, jako żywo przypominającej znaną nam wszystkim lokalną znakomitość?
Odpowiedz
-5
@ emigrant
dnia 01.03.2015, 16:44 · Zgłoś
@kocica-Zgadzam się z Twoimi wątpliwościami i dlatego usprawiedliwiam ich obecność na tym spotkaniu ...
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 01.03.2015, 17:17 · Zgłoś
Na dobrą sprawę nie ma kandydata na prezydenta, który zadowoliłby wszystkich. Z drugiej strony, prerogatywy są tak niewielkie, że na ten urząd nadaje się każdy, kto umie chodzić na dwóch nogach, wie do czego służą meble i umie poprawnie sklecić kilka zdań. Bez poparcia w parlamencie urząd ten jest jedynie synekurą, bo nawet prezydenckie weto można obejść. Ciekawy ( o dziwo) artykuł na temat spotkania, gdzie można poczytać wypowiedzi kandydata, znajduje się na [...]. Nawet pan emigrant będzie musiał przyznać, że w tym, co mówi JKM jest dużo racji.
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 01.03.2015, 17:18 · Zgłoś
Ponieważ moderator jest czujny (kiedy mu się podoba i kiedy nie trzeba), oto link do artykułu http://tnij.org/5iot9t9
Odpowiedz
0
@ emigrant
dnia 01.03.2015, 18:32 · Zgłoś
@dragoness, przyznaję ...
Odpowiedz
-1
@ PM
dnia 01.03.2015, 18:32 · Zgłoś
No akurat obecny prezydent sklecic dwóch zdań często nie potrafi , więc wymagania spoleczeństwa jak widac są jeszcze nizsze . Nie zgadzam się ze prezydent musi miec jakieś zaplecze w parlamencie . Co wiecej uważam że wlasnie taki ktory nie ma będzie baczniej zwracał uwagę na to co wymyśli rząd .
Odpowiedz
-1
@ dragoness
dnia 01.03.2015, 18:36 · Zgłoś
Zaplecze mieć powinen, bo bedzie mógł wtedy forsować własne ustawy, a jego weto bedzie nie do obejścia. Oczywiście nie powinien bezrefleksyjnie podpisywać wszystkich ustaw jak obecny, a potem wysyłać do TK, bo wychodzi na takiego TW Bolka co był "za, a nawet przeciw".
Odpowiedz
5
@ Max Szyderko
dnia 01.03.2015, 18:53 · Zgłoś
A co dzisiaj może prezydent ??? Jak krul chce coś zdziałać to tylko jako premier z większością w sejmie...
Ale nie z tymi ludźmi,pisiorami udającymi prawicowców...tfu.
Odpowiedz
4
@ Komtur
dnia 01.03.2015, 19:01 · Zgłoś
Ogórek to jest dopiero laska.Czekam kiedy odwiedzi to upadłe Jasełko.
Odpowiedz
5
@ mm
dnia 01.03.2015, 21:05 · Zgłoś
tu masz rację śmiać mi się chce z tego usuwania niektórych wypowiedzi.
cenzura działa jak za dawnych lat
Odpowiedz
2
@ .
dnia 01.03.2015, 22:21 · Zgłoś
URLOP !!! w Gliwicach...
Odpowiedz
0
@ Ela
dnia 01.03.2015, 22:22 · Zgłoś
Szczególnie tych którzy nie rozumieją założeń jego partii, a potem dziwią się jak kogoś takiego wybiorą że jest tak a nie inaczej. Polacy po prostu uwielbiają kręcić na siebie bicz, a potem lament, że źle w kraju. Trzeba było pomyśleć wcześniej
Odpowiedz
40
@ ixi
dnia 01.03.2015, 16:20 · Zgłoś
Sami faceci...Korwin kazal kobietom w kuchni zostac!?
Odpowiedz
25
@ kocica
dnia 01.03.2015, 16:48 · Zgłoś
Jakaś ostatnio spuściła po brzytwie? Ot, bidulek sfrustrowany. Zawsze zostaje jeszcze dziura... po sęku.
Odpowiedz
9
@ xxxxx
dnia 01.03.2015, 16:57 · Zgłoś
A wlasnie, ze nie! zdziwil bys sie! Tuz przy wejsciu staly dwie mlode, dlugowlose kobiety. Pieknosci! Pzdrówka dla nich!
Odpowiedz
16
@ vvvv
dnia 01.03.2015, 18:29 · Zgłoś
a dlaczego przy wejsciu a nie na sali?
Odpowiedz
3
@ Weżcie zmieńcie tego
dnia 01.03.2015, 18:42 · Zgłoś
Winiarskiego, podobno przy wyborach chciał wejść w komitywę z pisem, ech... Jest tam więcej młodych i mądrych na stanowisko koordynatora...
Odpowiedz
3
@ xxxxx
dnia 01.03.2015, 18:46 · Zgłoś
do vvv- sprecyzuje tuz przy wyjsciu z sali
Odpowiedz
2
@ vvvv
dnia 01.03.2015, 18:53 · Zgłoś
a dlaczego nie siedzialy na tych krzeslach pewnie wstydzily sie ze beda na tych zdjeciach.I nie pisz ze nie bylo miejsca bo napewno by im ktos ustapil
Odpowiedz
6
@ xxxxx
dnia 01.03.2015, 18:57 · Zgłoś
wpatrywalem sie w nie przez pol spotkania, tak ze nie wiem o czym pan korwin mowil
Odpowiedz
6
@ xxxxx
dnia 01.03.2015, 19:05 · Zgłoś
a czego tu sie wstydzic? dobrze, ze takie mlode osoby interesuja sie swiatem. to, ze uczestniczy sie w spotkaniu wcale nie oznacza, ze popiera sie dana partie.
Odpowiedz
-6
@ vvvv
dnia 01.03.2015, 19:10 · Zgłoś
aha byles na spotkaniu z mikke ale nie wiesz o czym mowil bo sie w laski wpatrywales z glowa wszystko ok?
Odpowiedz
2
@ xxxxx
dnia 01.03.2015, 19:19 · Zgłoś
znam program jego partii wiec moglem poobserwowac
Odpowiedz
-2
@ vvvv
dnia 01.03.2015, 20:16 · Zgłoś
czyli byles tam zeby sie tylko na niego popatrzec rozumiem
Odpowiedz
9
@ xxxxx
dnia 01.03.2015, 20:39 · Zgłoś
na pana korwina niekoniecznie, ale na te dwie panie milo sie patrzylo. nie przecze!
Odpowiedz
-3
@ vvvv
dnia 01.03.2015, 20:42 · Zgłoś
czyli idac tam juz wiedziales ze one tam beda?
Odpowiedz
4
@ xxxxx
dnia 01.03.2015, 20:45 · Zgłoś
czy to istotne?
Odpowiedz
-4
@ vvvv
dnia 01.03.2015, 20:48 · Zgłoś
bo pie...sz glupoty ze zal.dobranoc
Odpowiedz
4
@ xxxxx
dnia 01.03.2015, 20:53 · Zgłoś
dobranoc. pozdrawiam
Odpowiedz
2
@ Świadczy to tylko
dnia 04.03.2015, 14:47 · Zgłoś
o tym, że jednak kobiety mają więcej rozumu i nie słuchają myślących inaczej
Odpowiedz
4
@ a&m
dnia 04.03.2015, 19:07 · Zgłoś
Dziękujemy , również pozdrawiamy :)
Jednak posłuchać Pana Korwin-Mikke było warto.
Odpowiedz
4
@ m&a
dnia 04.03.2015, 19:28 · Zgłoś
Drodzy panowie :) Stałyśmy przy drzwiach, ponieważ w sali było strasznie duszno.

Serdecznie pozdrawiamy :)
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657