Strona główna

Jaka będzie przyszłość klubu Czarni 1910 Jasło?

76
Napisany dnia: 06.02.2018, 09:56 , Tagi: Brak

Dzisiaj przedstawiciele klubu w osobach wiceprezesa klubu Pana Piotra Samborskiego i koordynatora sztabu szkoleniowego Pana Marka Dyląga odbyli w Krakowie wstępne rozmowy z przedstawicielami grupy osób zainteresowanych szeroko pojętymi zmianami w Naszym klubie.

Rozmawiano o przyszłości klubu JKS Czarni 1910 Jasło. Padły pierwsze wstępne deklarację co do możliwości zmian w funkcjonowaniu klubu. Mamy nadzieję, że to początek nowego rozdziału w historii klubu z Jasła. Stanowisko i uzgodnienia potencjalnego nowego właściciela i sponsora klubu zostaną zaprezentowane już w najbliższą środę przez przedstawicieli JKS Czarni 1910 Jasło Panu Burmistrzowi Miasta Jasła Ryszardowi Pabianowi na spotkaniu w Urzędzie Miasta.

Czarni Jasło/red

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ Maruder BL
dnia 06.02.2018, 11:37. Identyfikator użytkownika: RvE32msOz2uU
Ocena
komentarza:
-33
To ten klub keszcze istnieje ???
@ Emigrant
dnia 06.02.2018, 12:18. Identyfikator użytkownika: m1gUVNu7Q7ha
Ocena
komentarza:
43
Przeżył zabory,przeżył I wojnę światową,przeżył I wojnę światową,mroczne czasy komunizmu,okres tzw.transformacji i z przeżyje Ciebie. To może i biedny klub ale dziesiątki tysięcy jaślan wychowało się na przestrzeni lat w Nim przez ten czas.Czarni Jasło powodzenia!
@ :)
dnia 06.02.2018, 20:40. Identyfikator użytkownika: 7JE1kTPW0Ni6
Ocena
komentarza:
7
Sekcja pływacka czy judo pyta ?
Isnieje i istniał będzie zawsze w przeciwieństwie...
@ Biznesmem z Jasła
dnia 09.02.2018, 21:54. Identyfikator użytkownika: vmwYjIz9qziX
Ocena
komentarza:
4
Popieram, iż "klub" Czarnych Jasło powinien jeszcze istnieć.
Natomiast jako biznesmen jestem za przeprowadzką czarnych na stadion rafinerii natomiast tereny na śniadeckich przewidzieć pod inwestycje dla miasta.
@ gość
dnia 11.02.2018, 19:30. Identyfikator użytkownika: wNI3Kwf7PXV4
Ocena
komentarza:
3
biznesmem :)
@ Mały
dnia 06.02.2018, 12:28. Identyfikator użytkownika: m1gUVNu7Q7ha
Ocena
komentarza:
1
Zobaczcie na stronę klubu ilu ludzi zaoferowało wsparcie finansowe dla Czarnych w ciągu ostatnich dni. Chyba w końcu ten klub mocno ruszyłem do przodu.
@ kevin
dnia 06.02.2018, 13:00. Identyfikator użytkownika: U5CgrKoJWNw7
Ocena
komentarza:
3
kto ty ruszyles???
@ Mały do kevin
dnia 06.02.2018, 15:03. Identyfikator użytkownika: m1gUVNu7Q7ha
Ocena
komentarza:
-1
Miało być ruszył a jak chcesz wiedzieć to i ja ruszyłem bo jestem członkiem klubu 100
@ kevin
dnia 06.02.2018, 15:41. Identyfikator użytkownika: U5CgrKoJWNw7
Ocena
komentarza:
-11
w jaki sposob ruszyles czlonku?
@ ;lo4
dnia 06.02.2018, 13:04. Identyfikator użytkownika: J2EdCCOc8wGD
Ocena
komentarza:
-3
Na serio nie zauważyliście, że wybory idą ?
@ sero
dnia 06.02.2018, 15:39. Identyfikator użytkownika: zJyLIwuJdISZ
Ocena
komentarza:
6
Gdyby Burmistrz i Radni zważali na wybory to nie obcieli by w roku wyborczym klubowi Czarni mimo wszystko najlepszemu klubowi piłkarskiemu w powiecie dotacji o 40 tyś. Jeśli będzie obecny burmistrz kandydował to odpowiednio mniej głosów na pewno dostanie od kibiców Czarnych.
@ Kibic
dnia 06.02.2018, 17:49. Identyfikator użytkownika: 7JE1kTPW0Ni6
Ocena
komentarza:
9
Żebym miał na diabła głosować to na Pabiana głosu nie oddam. I nawet nie za obcięcie dotacji, ale za to jak się ostatnio wypowiadał w odniesieniu do klubu i nas kibiców. Ruda też out !
@ widz
dnia 06.02.2018, 20:29. Identyfikator użytkownika: ZJZhF1PdMjIS
Ocena
komentarza:
10
To może być suma sumarum od 5 do 15 głosów.
@ joker
dnia 06.02.2018, 20:37. Identyfikator użytkownika: W5d5OmVUYieB
Ocena
komentarza:
16
Burmistrz więcej głosów zyskał jak stracił swoją wypowiedzią. Skończcie już z tym, że klub to historia, że wam się należy. 150.000 zł to i tak za dużo !!! A ile kasy wam ten burmistrz umorzył oprócz dotacji ? O tym nie mówicie, bo niewygodnie. Stan klubu to suma poprzednich i obecnych zarządów, pseudo-działaczy i kiboli. Ich działanie odstrasza wszystkich (normalnych kibiców, rodziców, ewentualnych sponsorów). Opinia na którą tak ciężko zapracowaliście jeszcze długo będzie funkcjonować w Jaśle i odstraszać ludzi od klubu.
@ jas
dnia 07.02.2018, 11:50. Identyfikator użytkownika: bttXWo67KaE3
Ocena
komentarza:
-3
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego Czarni płacą za wynajem stadionu MOSiRowi? I nie tylko oni. Wszystkie dotacje z urzędu na sport i tak wracają do miasta, gdyż wszystkie kluby ktore dostają dotacje muszą ją zwrócić w formie opłat za wynajem boisk i hal. To jak to jest???
@ księgowa
dnia 07.02.2018, 12:48. Identyfikator użytkownika: rJKdU9k1gsJg
Ocena
komentarza:
4
O finansach pojęcia nie masz. MOSiR zatrudnia zgodnie z wolą czarnych dwóch pracowników na stadionie plus płaci za media i utrzymanie stadionu. Razem to grubo ponad 100.000 zł, a mosirowi odpala około 10.000 zł, bo mosir nie może nic udostępniać za darmo przez "centralizacje podatku VAT" Mosir ma z tego przysłowiową złotówkę, a jeżeli umiesz dodawać to wychodzi dotacja dla czarnych nie 150.000 zł tylko 250.000 zł. Nie oczerniaj Burmistrza i mosiru. MOSIR jest zakładem budżetowym i musi zarobić 50% na utrzymanie. Zrozumiałeś bara..e???
@ sero
dnia 07.02.2018, 13:33. Identyfikator użytkownika: zJyLIwuJdISZ
Ocena
komentarza:
7
No faktycznie stadion jest tak pięknie utrzymany i zadbany że naprawdę wstyd pokazywać innym to dziadostwo. Po co dwóch pracowników skoro po południu gdy są treningi nie ma żadnego tylko trenerzy sami otwierają i zamykają obiekt ? Co oni tam robią we dwóch do 15 ? Do pomocy jeszcze więźniów mają. Przy tylu pracowników i takiej kasie o jakiej piszesz to ten stadion powinien błyszczeć i być wizytówka miasta.
@ serownik
dnia 07.02.2018, 13:48. Identyfikator użytkownika: A6sqXNfj7Sby
Ocena
komentarza:
-1
Po co tylu pracowników zapytaj "lobbystów" czarnych!
@ cypisek
dnia 07.02.2018, 15:05. Identyfikator użytkownika: dXr4qYEnZeWb
Ocena
komentarza:
1
Pani księgowa się udziela, a nie zna w ogóle realiów. O jakiej Pani cyt: "woli Czarnych" pisze odnośnie zatrudniania dwóch pracowników?? Dwóch pracowników było zatrudnionych na obiekcie przy ul. Śniedeckich 15 od zawsze, z tym że jeden był w godzinach rannych, a drugi popołudniowych, ten drugi pracownik był na obiekcie podczas treningów. W chwili obecnej nie ma drugiego pracownika w godzinach popołudniowych. Dwóch pracowników MOSiR w godzinach pracy mając do pomocy osoby fizyczne z zakładu karnego, które powinne o ten obiekt zadbać, a w szczególności o stan murawy, a tak się nie dzieje niestety. Poza tym Klub Czarni Jasło nie tylko płaci za wynajem boiska ale też za wynajem budynku. Wie Pani księgowa o tym ?? I to nie jest 10.000 zł w skali roku tylko dużo więcej. Kolejna sprawa: MOSiR musi na siebie zarabiać, ale dlaczego kosztem Czarnych?? Może wynająć stadion i budynek za niższą kwotę?? Za ile MOSiR wynajmuje AP Jasło boisko i budynek ??
@ z-ca księgowego
dnia 07.02.2018, 16:43. Identyfikator użytkownika: A6sqXNfj7Sby
Ocena
komentarza:
7
Realiów niestety ty nie znasz. Mosir jedynie dla czarnych extra zatrudnia pracowników, bo chciał ograniczyć zatrudnienie do jednej osoby, ale niektórzy radni narobili rabanu, więc zostało na dwóch. Jeżeli nie widzisz różnicy pomiędzy 100.000 zł a 10.000 zł, to dziękuję za twoje umiejętności księgowe. Wszystkie inne kluby same przygotowują obiekty do treningów i meczów, wiec przestań się produkować .A dlaczego czarni sprzedają bilety na kopaninę? Ani siatkarki, ani siatkarze nie zarabiaja na biletach.
@ kibic nie tylko piłkarski
dnia 06.02.2018, 13:33. Identyfikator użytkownika: oMxmXpp0glqn
Ocena
komentarza:
6
Panu Ryszardowi już dziękujemy. Głosowałem na niego bo wydawało się że jest w stanie ogarnąć wiele tematów w miescie. Miedzy innymi tez kwestie sportu. Niestety tu się zupełnie nie popisał,a zabranie części dotacji dla klubu z taka historia w roku wyborczym, to po prostu strzał w kolano.
@ widz
dnia 06.02.2018, 20:30. Identyfikator użytkownika: ZJZhF1PdMjIS
Ocena
komentarza:
1
Historię pozostawmy w spokoju. Dzisiaj jest dzisiaj!!!
@ kepsn
dnia 06.02.2018, 13:44. Identyfikator użytkownika: Ar3xhA6QbBUg
Ocena
komentarza:
5
I bardzo dobrze! Swietne info!
@ obserwer
dnia 06.02.2018, 14:15. Identyfikator użytkownika: ZJZhF1PdMjIS
Ocena
komentarza:
9
Ten klub działacze sprowadzili na dno, a teraz szukają kozła ofiarnego. Nic z tego! Tyle, ile już od burmistrza otrzymali ulg, umorzeń jak też dotacji, to powinni grać wysoko w III lidze, a młodzież nie odchodziła by poza Jasło, byle jak najdalej od Klubu Czarni. Do Czarnych rodzice nie oddadzą nigdy swoich dzieci.Sekretarz miasta Jasła Paweł Rzońca podkreślił, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa burmistrz może zadecydować o podziale środków na dotacje sportowe jednoosobowo, ale dla przejrzystości i transparentności została przyjęta praktyka, że najpierw powołuje on komisję merytoryczną, która dokonuje oceny złożonych ofert pod względem formalnym i merytorycznym, a potem podejmuje on decyzję w oparciu o rekomendację jej członków.

Przyznał on, że dla samorządu miasta jest najważniejsze, aby w mieście stał na najwyższym poziomie sport młodzieżowy.

– Zgadzam się z tym, że nie są to dotacje na poziomie, na jakim kluby sportowe by oczekiwały. Myślę, że każdy z nas, gdyby był w tej komisji, to pewnie lepiej lub gorzej by do tego samego zmierzał, aby kluby sportowe mogły funkcjonować w naszym mieście. Wyników sportowych lepszych lub gorszych czasem nie są one w stanie osiągnąć. Jakbyśmy tak zaczęli wszystkich oceniać matematycznie to pewnie trzeba byłoby kilka klubów zlikwidować, bo tylko i wyłącznie opierają się na dotacji miejskiej. – powiedział Paweł Rzońca.

Zbulwersował go natomiast fakt, że działacze Czarnych Jasło próbowali „wymusić” na komisji przyznanie dotacji w takiej kwocie, o jaką wnioskowali, podając na swojej oficjalnej stronie internetowej do publicznej wiadomości komunikat z wysokością dotacji z lat poprzednich zanim jeszcze komisja zakończyła formalne obrady.

– Nim jeszcze komisja zdążyła złożyć podpisy na protokole, a pan burmistrz otrzymać dokumenty, to już był komunikat na oficjalnych stronach internetowych klubu, że oczekują takiej i takiej kwoty. To tak, jakby ktoś złożył do urzędu ofertę w przetargu na budowę chodnika i napisał oficjalnie, że oczekuje takiej kwoty i później burmistrz mu taką kwotę przyzna. Jeśli mówimy o warunkach przetargowych to takim też podlega konkurs ofert sportowych i tak należałoby to odczytywać. Mnie osobiście jako osobie, która gdzieś tam kiedyś miała ze sportem trochę do czynienia, zawsze bardzo przykro jest, gdy mamy taki, a nie inny wynik sportowy. Jeśli chodzi o klub piłkarski Czarni Jasło to jest to piąte miejsce po rundzie jesiennej w lidze okręgowej. Jeśli chodzi o juniorów to jeśli przegrywamy po 12:0 czy 19:0 to powiem szczerze, że jako były piłkarz bym bardzo się tym martwił. – podkreślił
@ kibic nie tylko piłkarski
dnia 06.02.2018, 14:43. Identyfikator użytkownika: oMxmXpp0glqn
Ocena
komentarza:
-2
12 czy 19:0?... a skad sie to wzieło? Ano z tąd że nic w miescie sie nie dzieje. Nic zeby zatrzymac ta młodziez. Ci co zostaja jak moga sie rownac z miastami w ktorych funkcjonuja SMSy ktore posciagały zawodnikow wlasnie miedzy innymi z Jasla. W roczniku 50,60% chłopaków jest z osciennych miast i miejscowosci. Takie zabźdz...ałe Krosno potrafiło stwozyc ku temu warunki,a u nas niestety nic sie nie dzieje. Szlag trafia człowieka jak widzi jak rocznik za rocznikiem z Krosna w centralnej lidze juniorow gra,a u nas kazdy rocznik walczy zeby sie utrzymac.
@ Pytek
dnia 06.02.2018, 21:28. Identyfikator użytkownika: HTGIMIuQNGE3
Ocena
komentarza:
4
A po co brali się za klub z dlugami?
@ Bla bla
dnia 10.02.2018, 21:56. Identyfikator użytkownika: ha2438NFbl6F
Ocena
komentarza:
2
W afryce nie ma dotacji a graja w realach barcelonach premiership
@ podwórkowiec
dnia 06.02.2018, 15:09. Identyfikator użytkownika: lm03AZWQEsJN
Ocena
komentarza:
18
Były czasy kiedy zbieraliśmy się na podwórku i wraz z drużyną z innego podwórka odbywaliśmy mecz na boisku zawodówki. Zero sponsora a i tak była wygrana ... każdy zawodnik wpłacał do puli np. po 500 zł (stare jeszcze były) i jeden tylko odmierzał czas 30 min po 2 połowy. Zwycięzca brał 1000 i szliśmy do monopolowego hehe był i sport i radocha i zabawa ale to rocznik urodzenia 1965 plus minus 5 lat.
@ Fan
dnia 06.02.2018, 15:27. Identyfikator użytkownika: m1gUVNu7Q7ha
Ocena
komentarza:
24
A wszyscy razem w niedzielę o 11 szliśmy dopingować Czarnych na Śniadeckich.Obowiązkowo lody u Mocka lub Jędrzejewskiej.Też pamiętam te piękne czasy choć grałem rzadko na zawodòwce a częściej na czwòrce.
@ przyszlosc
dnia 06.02.2018, 18:29. Identyfikator użytkownika: 9kgLB2pjtceT
Ocena
komentarza:
5
jesli chodzi o przyszlosc to proponuje tez odswiezyc strone klubowa... ceny biletów z 4 ligii ze składu polowy ludzi nie ma a jednak widnieją ...no wa jakas grafika samej strony ja wiem ze to troche kosztuje ale nie można aż tak biedować.. moze jakis nowy pomysł ze sklepikiem internetowym..gwarantuje ze znaleźliby sie chgetni na smycze paski szaliki czy koszulki, a jest to mało dostępne moze na wybranych osiedlach i przez wybranych ludzi którzy sa zwiazani ze światem kibicowskim.. jakies wywiady z piłkarzami nowe transfery ciekawostki zwiazane z klubem ..myśle ze to wszystko pozytywnie odbiłoby sie na wizerunku Czarnych i pokazałoby ludziom ze coś sie dzieje w sporcie w mieście które sportu defacto nie posiada
@ Kibic
dnia 06.02.2018, 19:21. Identyfikator użytkownika: 7JE1kTPW0Ni6
Ocena
komentarza:
8
To wszystko o czym wspominasz było już przerabiane w minionych sezonach, w lepszych czasach. Na ogół kończyło się na tym, że klub zostawał ze smyczami, proporcami, koszulkami itp.
Na fajerwerki będzie czas jak staniemy finansowo na nogi bo póki co każdego złocisza trzeba przed wydaniem dwa razy oglądać.
@ Jas
dnia 06.02.2018, 19:41. Identyfikator użytkownika: Kye038R9lIsB
Ocena
komentarza:
5
Powiem tak cieszy mnie że działacze postanowili walczyć o klub to super wiadomość. Bravo za mobilizację. Natomiast co do burmistrza i W ogóle ludzi odpowiedzialnych za sport w mieście na czele z panią wice to naprawdę jest wstyd co się dzieje w przeciągu tej kadencji. Nie tylko polka niż nożna ale praktycznie każdy sport w jasle( może poza wielbionymi przez urząd sztukami walki i speedem ) reszta sięgnęła dna i taka jest prawda. I pozwolę sobie zauważyć kolejną sprawę że pan sekretarz też się robi wielkim filozofem A sam za wiele nie potrafi nic sensownego powiedzieć więc lepiej niech nic nie mówi. Dziwi mnie że w czasie tych wystąpień głosu nie zabrał pan Raus czyżby nie miał jak zawsze pojęcia o niczym? Taka jest niestety prawda o sporcie w naszym mieście.
@ PG do Jas
dnia 06.02.2018, 21:16. Identyfikator użytkownika: ZJZhF1PdMjIS
Ocena
komentarza:
4
Wyjaśnij Jas jak to działacze walczą o klub, bo z tej super wiadomości nic nie wynika. Dawno, dawno temu (sprawa przedawniona) nieżyjący działacz klubu pojechał do metropoli "X" spotkać się z osobą bardzo zainteresowaną zmianami w klubie, i dowiedział się, że klub może liczyć na 100.000 zł, pod warunkiem, że wystawi Jemu dokument przyjęcia wpłaty na 1.000.000 zł...
CZY O TAKĄ PRAWDĘ CI CHODZI?
@ Jas
dnia 06.02.2018, 22:08. Identyfikator użytkownika: Kye038R9lIsB
Ocena
komentarza:
-4
O proszę ciekawe sprawy. O takiej przedawnienia sprawie nie słyszałem. W jaki sposób działacze walczą o klub A w taki że w ostatnich dniach przybyło kilkunastu członków klubu 100 to jest chyba zasługa przynajmniej jednego z działaczy...
@ Anonim
dnia 06.02.2018, 21:52. Identyfikator użytkownika: 6jueXw126PGO
Ocena
komentarza:
6
Kolejna sprawa która pokazuje sport w Jaśle jest Orlik na Ogródku jordanowskim, okazuje się że za gruba kasę wymieniona trawa i zakaz odśnieżania bo się wyrwie nowa trawę. Kto to zatwierdził? I boisko które ma służyć głównie zima nie nadaje się do użytku.
@ witia
dnia 06.02.2018, 22:00. Identyfikator użytkownika: GJTy6HoXwQK7
Ocena
komentarza:
-7
Tak orlik w zimie, pomyliłeś z halą sportową.
@ Byl Bedzie Jest
dnia 06.02.2018, 22:55. Identyfikator użytkownika: 5u1SAJAaMoUT
Ocena
komentarza:
5
Skoro szadzisz ze orlik nie jest na zime to wogole sie nie wypowiadaj na ten temat. To ze jest nie odsniezony to kolejny + dla Pabiana.
@ witia
dnia 07.02.2018, 21:42. Identyfikator użytkownika: L0AweejunA2j
Ocena
komentarza:
-1
W zimie śnieg to normalka, więc jak się chce pograć to hala a nie orlik.
@ czarny
dnia 06.02.2018, 22:00. Identyfikator użytkownika: VPbuL4qMKVi2
Ocena
komentarza:
-4
Niestety jakie mamy wladze w tym miescie takie pieniadze na sport i ich osiagniecia. Czernecki czy Pabian obaj obiecywali czy to pieniadze na 3 lige czy wieksze zainteresowanie.Niestety nie dotrzymali obietnicy.Pabian to sie kompletnie osmieszyl z ostatnimi wy[powiedziami i artykulem na temat dotacji innych miast czy miejscowosci. Bez pojecia.
@ :(
dnia 06.02.2018, 22:48. Identyfikator użytkownika: 7JE1kTPW0Ni6
Ocena
komentarza:
1
Gdyby na jasielską żeńską siatkę przeznaczyć tyle pieniędzy ile idzie na Dni Wina to mielibyśmy II ligę.
Teraz pytanie. Co fajniejsze, dwa dni na Rynku pod szyldem Dni Wina podczas których nic się nie dzieje, pijaczki chodzą i sępią bo im KAŻDE smakuje, czy promocja miasta poprzez sport, gdzie co dwa tygodnie jest dwie godziny emocji w rozgrywkach ligowych ?

Kto na tym procederze lody kręci ? Kto komu winnice obrabia ?
Jaślanie pobudka!
@ 44
dnia 07.02.2018, 15:48. Identyfikator użytkownika: ClT76WNoO1dF
Ocena
komentarza:
-4
Dni wina kosztują ok 100tys , za tą kwotę mielibyśmy mocną drużyne siatkówki żeńskiej lub męskiej. A na dniach wina zarabia najwięcej restauracja w rynku chyba każdy wie o kogo chodzi i pod nią się to robi bo jak się ma plecy i układy to żeby na wszystko brakowało to dni wina muszą sie odbyć. Trzeba zrobić petycję do władz miasta o likwidacje tego pseudo święta.
@ Ralf
dnia 07.02.2018, 17:18. Identyfikator użytkownika: U5CgrKoJWNw7
Ocena
komentarza:
3
to wyjdz na miasto i zacznij zbierac podpisy a nie mow co trzeba zrobic
@ czarny
dnia 07.02.2018, 19:11. Identyfikator użytkownika: VPbuL4qMKVi2
Ocena
komentarza:
-4
proponuje nie odpisywac na posty ksiegowej czy z-ca ksiegowej ,bo do z d.py wziety trol internetowy badz osba zwiazana z inna dyscyplina sportowa patrzaca wrogo na pilke nozną.
@ referent finansowy
dnia 07.02.2018, 19:56. Identyfikator użytkownika: DTquNTxHkGgb
Ocena
komentarza:
9
Piłka nożna jest fajną dyscypliną sportową podobnie jak wiele innych, tylko pseudo- działacze czarnych ciągle mają pretensje i żądania. Podaj czarny chociaż jeden inny przykład, gdzie działacze publicznie obrażają burmistrza, radnych, bez względu czy to Kachlik, Czernecki, Pabian. Wewnątrz klubu nie potraficie się dogadać, nie mówiąc o właściwej pracy z młodzieżą, bo o seniorach to już szkoda gadać, jaką kasę od lat wydajecie i z tego wielkie g...
@ fan
dnia 07.02.2018, 21:21. Identyfikator użytkownika: zJyLIwuJdISZ
Ocena
komentarza:
-5
Zostań prezesem czarnych i zmień to wszystko a jeśli nie masz do tego jaj to zostaje ci pisanie i obrażanie innych.
@ do fan
dnia 07.02.2018, 21:43. Identyfikator użytkownika: hpNJiKbOTeNs
Ocena
komentarza:
8
Jak ma zostać Prezesem jak obecny Zarząd płacze że jest tak zle a nie składa rezygnacji. Niedawno 4 nowe osoby wstąpiły w szeregi członków klubu to może się coś zacznie dziać w tym temacie nowego.
@ Fan
dnia 09.02.2018, 14:50. Identyfikator użytkownika: m1gUVNu7Q7ha
Ocena
komentarza:
-2
Obecny zarząd złożył rok temu rezygnację jak pamiętają kibice ale nie było chętnych na nowy zarząd to co głupoty opowiadasz.
@ czarny
dnia 07.02.2018, 22:50. Identyfikator użytkownika: VPbuL4qMKVi2
Ocena
komentarza:
-6
nie bede z toba dyskutowal bo jestes bez zielonego pojecia czlowieku. Takiemu Samborskiemu to ty buty mozesz czyscic.
@ emeryt
dnia 08.02.2018, 06:59. Identyfikator użytkownika: 4PrB7Td5ZzJP
Ocena
komentarza:
-2
lato podpisz się nazwiskiem albo powiedz czarnemu żeby ci buty wyczyścił
@ obserwator
dnia 08.02.2018, 09:16. Identyfikator użytkownika: F2x56gG8v3jI
Ocena
komentarza:
15
Moim zdaniem problem czarnych leży gdzieś indziej. Klub leży wizerunkowo. Nie jest w ogóle zintegrowany z lokalnym społeczeństwem. Na mecze przychodzą tylko zapaleńcy, ludzie sie nie interesują klubem - dla nich Czarni mogli by nie istnieć. Owszem pieniądze są ważne ale nie najważniejsze. Zorganizować jakiś festyn, piknik itp. Ktoś powie że nie ma sponsora na takie coś - i to jest błędne myślenie ponieważ sponsor prędzej zaopatrzy np w posiłki, jakieś fanty itp niż da kasę. Po prostu zachęcić lokalne społeczeństwo do przyjścia na stadion - pokazać że klub to nie tylko mecze, kibice ale też zabawa, integracja - coś dla dzieci, jakieś konkursy. Wystarczy coś takiego raz do roku i zobaczycie że postrzeganie klubu się zmieni
Pzodrawiam
@ student
dnia 09.02.2018, 13:33. Identyfikator użytkownika: u1MHFWs0GhDL
Ocena
komentarza:
-1
jak zachęcić ludzi do przyjścia na mecz skoro trzeba płacić za kiepski poziom klasy okręgowej? Grając w tak niskiej lidze zachęciliby kibiców bezpłatnym wejściem, awansując wyżej kibice chętniej by przychodzili
@ obserwator
dnia 09.02.2018, 20:26. Identyfikator użytkownika: BPzNGwqJhteB
Ocena
komentarza:
5
Studencie mylisz pojęcia. Wyraźnie napisałem że nie chodzi o przyjście na mecz. Chodzi o zintegrowanie klubu ze społeczeństwem poprzez np piknik, festyn itp. Taka coroczna akcja w zupełnie nie piłkarskim klimacie - by pokazać że Czarni to nie tylko mecze i kibice ale też jakaś atrakcja. To poprawiłoby wizerunek klubu a w konsekwencji frekwencję na meczach
@ emeryt
dnia 08.02.2018, 11:27. Identyfikator użytkownika: 4PrB7Td5ZzJP
Ocena
komentarza:
3
dlaczego plusy i minusy można wpisywać tylko zgodnie z obecną władzą a jak nie pasuje dodanie plusa czy minusa to [...] nic nie można
@ sx
dnia 09.02.2018, 15:47. Identyfikator użytkownika: aVaRSb6yXedu
Ocena
komentarza:
-3
Zlikwidować, wyburzyć, boisko zaorać i zasiać rzepak. Tona rzepaku po 1.600 zł, więc przy najmniej będą jakieś korzyści dla miasta.
@ jasiu
dnia 11.02.2018, 17:18. Identyfikator użytkownika: CJyp8XXPgPgW
Ocena
komentarza:
1
Każdy grosz dany na czarnych jest groszem straconym
@ Kali
dnia 10.02.2018, 06:25. Identyfikator użytkownika: cDuoOi83esNG
Ocena
komentarza:
3
Hej pamiętacie festyny na czarnych i samochody typu star z browarkiem wspomnijcie ile było wtedy ludzi nic tam nie organizujecie nic oto nie dbacie nawet się tam nieche isc zero atrakcji poco mam tam wziąć swoje dziecko zeby patrzylo na dzieci psełdo kibica jak pije bo ma 14 15 lat co za kibol wspominam jak było wczesniej zero małolata wśród kiboli nawet nie mogliśmy koło nich stać a dzisiaj idze kozak 15 lat z 30 latkiem i dymi na stadionie wczesniej jak grlismy z sanokiem kronem czy jaroslawiem to byly piekne dni paczka kiboli 200 250 szła odprowadzac kibolo z krosna na stację i potem zadyma a dzis nie ma nic na stadionie oprusz popcornu cha cha niech klub zrobi sam takie coś kielbaska cherbatka zapiekanki i kase na mieczu zarobią poprost niech wrócą dobre czasy JKSu
@ jks
dnia 11.02.2018, 08:23. Identyfikator użytkownika: UpZRF1mx7MzW
Ocena
komentarza:
3
Najłatwiej iść do burmistrza żeby dał na tacy ile sobie klub życzy. Organizacja festynu wymaga pracy, a z tym jest wielki kłopot.
@ ja
dnia 10.02.2018, 16:54. Identyfikator użytkownika: shM3GUDrbBat
Ocena
komentarza:
5
Dzis porazka 4-0 z Pisarowcami ..Cos mi sie wydaje , ze pilkarze wzieli sprawy w swoje rece i postanowili zakonczyc ten spektakl . Szkoda ...
@ nie taki młody
dnia 10.02.2018, 21:06. Identyfikator użytkownika: eEJgYbXMjBwi
Ocena
komentarza:
-4
Czarni, czarni, czarni...Pamiętam jak chodziłem na mecze z Tatą...to był jeszcze HKS ...miło, fajnie, emocje... Teraz nie wyobrażam sobie wziąć na mecz rodzinę. Niestety gra to jedna sprawa a zadymy na stadionie i okolicy to inna rzecz. To w dużej mierze odstrasza i negatywnie nastawia do klubu, którego kibice wywołują strach na mieszkańcach Jasła... Niestety... zespół naczyń połączonych. Bić rywala to u nas duma i powód do chwały... Dziwne...Gdzie szacunek, gdzie prawdziwe kibicowanie... Świat chyli się ku upadkowi...
@ Ralf
dnia 11.02.2018, 10:49. Identyfikator użytkownika: U5CgrKoJWNw7
Ocena
komentarza:
6
Kibice czarnych wywoluja strach na mieszkancach jasla???
@ fan
dnia 11.02.2018, 11:36. Identyfikator użytkownika: zJyLIwuJdISZ
Ocena
komentarza:
5
Wiekszych bzdur juz dawno nie czytałem. Jacy kibice rozrabiają albo klna na meczach że dzieci nie mozna zabrac? Ostatnia rozróba miał miejsce przy okazji derbów 7 lat temu od tego czasu cisza spokój.Palnij sie w głowę a nie wypisuj głupot.
@ Ralf
dnia 11.02.2018, 12:09. Identyfikator użytkownika: U5CgrKoJWNw7
Ocena
komentarza:
0
ci kibice to w wiekszosci dziewczyny
@ wojtek
dnia 11.02.2018, 19:44. Identyfikator użytkownika: 76e8m9dx2rx6
Ocena
komentarza:
-1
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Do nie taki młody
dnia 12.02.2018, 08:25. Identyfikator użytkownika: 7JE1kTPW0Ni6
Ocena
komentarza:
4
Na HKS to ty chyba w Krakowie chodziłeś. W Jaśle ewentualnie na MZKS Czarni.
Też mnie ojciec na mecze zabierał ponad 40 lat temu, i na trybunach było tak samo jak dzisiaj. Joby i inne podrowienia sypały się równo wtedy i teraz. Taki urok piłki.
@ Kali
dnia 12.02.2018, 10:29. Identyfikator użytkownika: cDuoOi83esNG
Ocena
komentarza:
-1
Tu masz świętą racje poco isc tam z rodziną zadnej atrakcji tylko multum pseudo malutkich kiboli no moze nawet dziewczynek żal placic za taka atrakcję oglądając czysty kit jestem fanem JKS ale kur...ca mnie bierze jak patrze na ten cały klub prezesa itd
@ ja
dnia 11.02.2018, 14:13. Identyfikator użytkownika: shM3GUDrbBat
Ocena
komentarza:
6
Jaka moze byc przyszlosc , kiedy juniorzy starsi przegrali w sparingu w Osieku 5:1 ? a w skladzie seniorow, na troche na ponad miesiac do pierwszego meczu, gra 4 ! testowanych , bez których pewnie nie udaloby sie zebrac 11 meczowej ...
@ czarn do emeryt
dnia 11.02.2018, 17:38. Identyfikator użytkownika: VPbuL4qMKVi2
Ocena
komentarza:
2
niestety pilkarze patrza na pieniadze.Za darmo grac nie beda. Treningi i mecze sparingowe to pokazuja. Nie bedzie wynikow jak nie bedzie treningow. Slaba dotacja z UM nie pomaga. Jednak na przekór Burmistrzowi Pabianowi kibice wspieraja Czarnych bedac czlonkami klubu 100.
@ kibic
dnia 11.02.2018, 20:15. Identyfikator użytkownika: hpNJiKbOTeNs
Ocena
komentarza:
1
Członkowie Klubu chwalą się na stronie Czarnych osiągnięciami rocznika 96. Najlepsze jest to że te sukcesy były za poprzedniego Prezesa na który tak bardzo narzeka obecny Zarząd, a poprzednicy inwestowali w talenty rocznika 96 wysyłając na różne turnieje nie żałując kasy. Może ktoś wie na ilu turniejach były przez te kilka lat rządzenia obecnego zarządu prowadzone przez nich grupy młodzieżowe !
@ ja
dnia 11.02.2018, 21:16. Identyfikator użytkownika: shM3GUDrbBat
Ocena
komentarza:
3
..najgorsze jest to, ze nie wykorzystano zawodników z tego rocznika ..Dzis maja po 22 lata i co ? Gdzie graja ? W Czarnych ich nie ma , sa po wioskach , albo pokonczyli z pilka...
@ były ktoś tam
dnia 12.02.2018, 08:19. Identyfikator użytkownika: dXr4qYEnZeWb
Ocena
komentarza:
4
Nie wiesz jak było to nie pisz bzdur. Rocznik ten jeździł na te turnieje w 90% ze składek opłacanych przez rodziców a nie poprzedniego prezesa
@ Leń
dnia 12.02.2018, 09:56. Identyfikator użytkownika: m1gUVNu7Q7ha
Ocena
komentarza:
4
Jak to w Jaśle,traktowali ten czas jako zabawę a potem wybrali studia,emigrację lub nie chciało się im trenować i poświęcać czas na piłkę. Kilku z nich wyeliminowały kontuzje. Tak jest z każdym rocznikiem w tym zapomnianym przez świat miasteczku
@ ktoś tam
dnia 12.02.2018, 15:58. Identyfikator użytkownika: hpNJiKbOTeNs
Ocena
komentarza:
1
To jak taki obeznany jesteś to może napiszesz na ile turniejów wysłał obecny Zarząd prowadzone przez siebie grupy młodzieżowe przez te kilka lat rządzenia !
@ sympatyczny optymista
dnia 12.02.2018, 08:09. Identyfikator użytkownika: GfqtDzA39Pjp
Ocena
komentarza:
6
Czarni Jasło - jedyny zawodowy klub grający w okręgówce w Polsce!
@ kibic z Chicago
dnia 14.02.2018, 15:29. Identyfikator użytkownika: fKT5uacdJ5Ec
Ocena
komentarza:
4
Panowie do czego ma doprowadzic ta pyskowka? Bo napewno nie do poprawy sytuacji naszego klubu Czarni Jaslo,zamiast pyskowac to moze zrobmy cos dla klubu czy sa jakies realne propozycje?
@ kibic
dnia 14.02.2018, 15:55. Identyfikator użytkownika: hpNJiKbOTeNs
Ocena
komentarza:
-1
Tak. Na początku zmienić Zarząd !
@ kibic
dnia 15.02.2018, 08:48. Identyfikator użytkownika: obEcZwnsd0ek
Ocena
komentarza:
0
ktoś pisze ze zarzad do wymiany i riposta kogos innego ze oni juz zlozyli rezygnacje ale chetnych nie bylo
Moim zdaniem gdyby tak naprawde chcieli zrezygnowac to by zrezygnowali. Rezygnuję i koniec kropka niech sie inni martwią. Widocznie zbyt dobrze im jest (zarządowi) i trzymają sie rekami i nogami. Powtorze jeszcze raz gdyby naprawdę chcieli zrezygnowac to by ich już dawno nie było
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Otwarcie salonu firmowego Carlson i Piechocki

     

    Już w najbliższą sobotę, 26 maja odbędzie się otwarcie salonu firmowego Carlson i Piechocki w Jaśle. Teraz ramki do fotografii, lustra oraz oprawy obrazów będą dosłownie na wyciągnięcie ręki. Wszystko w cenach producenta.

  • Kuchnia Twoich marzeń nie musi być droga - leddo.pl podpowiada jak odmienić wnętrze światłem.

     

    Marzysz o pięknej, przestronnej i jasnej aranżacji swojej kuchni? Z leddo.pl to żaden problem. Nie ważne czy Twój kulinarny raj przeszedł właśnie kapitalny remont czy dopiero powstaje projekt. A może jest to tylko mała kuchnia w niewielkim mieszkaniu na poddaszu? Wielkość nie ma znaczenia - liczy się oświetlenie.

  • 50-latek spłonął żywcem

    W jednym z bloków mieszkalnych przy ul. Kościuszki w Jaśle doszło do tragedii. 50-letni mężczyzna zmarł w wyniku samopodpalenia.

  • Bezpłatne badanie wzroku 28 maja!

     

    Salon Vision Optyk zaprasza na bezpłatne badanie wzroku. Nie zwlekaj, zadzwoń i zarejestruj się. Liczba miejsc ograniczona.

  • Zderzenie poloneza z citroenem na "Pohulance"

     

    Na skrzyżowaniu ulic 3 Maja i Wojska Polskiego doszło dziś do zdarzenia drogowego z udziałem dwóch samochodów osobowych. Do szpitala trafiła pasażerka poloneza.

  • Walczyła ze Stasiowską. Teraz musi jej zwrócić pieniądze

    Magdalena Stasiowska złożyła zażalenie na postanowienie sądu I instancji. Małgorzata Salacha prawomocnym postanowieniem Sądu Apelacyjnego musi zwrócić radnej 6537 zł.

  • Myjnia pod oknami to nieporozumienie – mówią mieszkańcy

    Na osiedlu Gamrat w odległości kilkunastu metrów od bloku budowana jest jednostanowiskowa myjnia samochodowa. Mieszkańcy obawiają się hałasu, wzmożonego ruchu, środków chemicznych i oparów wydostających się z myjni. Inwestor zapewnia, że będzie to obiekt zamknięty.

  • Otwórz drzwi Liceum Ogólnokształcącego w Kołaczycach!

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105