Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Janusz K. oskarżony o uderzenie ucznia winny

97

Nauczyciel ze Szkoły Podstawowej w Cieklinie został uznany winnym uderzenia 12-letniego Wiktora T. Sąd skazał Janusza K. na 1000 zł kary grzywny.

Fot. Archiwum

Proces w tej sprawie toczył się w Sądzie Rejonowym w Jaśle i dotyczył wydarzeń, które miały miejsce 7 kwietnia ubiegłego roku w Szkole Podstawowej w Cieklinie. Nauczyciel języka polskiego podczas prowadzonej lekcji wyprowadził 12-letniego Wiktora T. z klasy do toalety, gdzie przyciągnął go ramieniem do ściany i uderzył ręką w twarz. Oskarżony zeznał przed sądem, że uczeń w tym dniu przeszkadzał mu w prowadzeniu lekcji prowokując go gwizdaniem na długopisie.

- Postanowiłem wyprowadzić go z klasy, aby przeprowadzić z nim rozmowę dyscyplinującą w cztery oczy. Na korytarzu była pani sprzątaczka. Nie chcąc go besztać przy niej weszliśmy do ubikacji, która była vis-a-vis mojej klasy. Tam go upomniałem i zagroziłem, że wezwę panią dyrektor – wyjaśniał oskarżony.

Nauczyciel nie przyznał się do użycia siły wobec ucznia, zarówno przy wyprowadzaniu go z klasy, jak również w toalecie. Janusz K. podkreślał, że Wiktor T. wielokrotnie sprawiał kłopoty wychowawcze i nie był przysłowiowym "orłem" w nauce. Chłopiec zeznając podkreślił, że nauczyciel w podobny sposób traktuje innych uczniów oraz odgrażał się do niego słowami "lepiej, żeby ta sprawa dobrze się dla mnie skończyła".

Wczoraj sąd ogłosił wyrok. - Janusz K. został uznany winnym tego, że 7 kwietnia 2016 r. około 10.33 na terenie Szkoły Podstawowej w Cieklinie naruszył nietykalność cielesną małoletniego Wiktora T. w ten sposób, że podczas lekcji języka polskiego wyprowadził go do toalety, gdzie przyciągnął go ramieniem do ściany, a następnie uderzył go ręką w twarz – powiedział nam sędzia Artur Lipiński, rzecznik prasowy Sądu Okręgowego w Krośnie.

Sąd skazał Janusza K. Na karę 1000 zł grzywny wymierzając mu 100 stawek dziennych przy przyjęciu jednej stawki dziennej na najniższą kwotę 10 zł oraz zasądził na rzecz skarbu państwa koszty sadowe w kwocie 100 zł. Wyrok jest nieprawomocny i prawdopodobnie Janusz K. będzie się odwoływał.

Zgodnie z art. 26 ustawy – Karta Nauczyciela nauczyciel, który został skazany wyrokiem prawomocnym za przestępstwo popełnione umyślnie traci możliwość pracy w zawodzie.

id 

Napisany dnia: 16.03.2017, 14:40

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
8
@ Rodzic
dnia 22.03.2017, 18:14 · Zgłoś
Panie Januszu proszę bronić swojego dobrego imienia. Lata solidnej pracy z młodymi ludźmi nie powinny być zniweczone przez jedno niewychowane dziecko. Nauczycielowi należy się szacunek i tego powinni uczyć rodzice. Dzieci jak dorosną będą dziękować rodzicom szacunkiem albo ''gwizdaniem'' tak jak im na to pozwolili w czasie dorastania bo o nauczycielu zapomną.
Odpowiedz
10
@ Rysiek
dnia 21.03.2017, 15:05 · Zgłoś
Problem nie dotyczy wydarzenia. Problem dotyczy eliminowania niewygodnych ludzi pod byle pretekstem. Obawiam sie Ze Ci ktorzy z takim zapalem go krytykuja i potepiaja wcale nie sa naprawde lepsi i tez maja cos na sumieniu, ale nikt ich nie sciga.
Odpowiedz
-10
@ Olo
dnia 19.03.2017, 08:26 · Zgłoś
Wyrzucać takich gowniarzy ze szkoły
Odpowiedz
16
@ patriota
dnia 18.03.2017, 14:02 · Zgłoś
To są efekty 8 lat rządu PO PSL i samorządów arogancja,atak na polskie rodziny, atak na największe autorytety, znieważa się św. Jana Pawła II, atakuje się Pana Prezydenta Panią Premier i Rząd. Pan Janusz dobry nauczyciel polskiego- patriota który walczył z patologią w samorządzie jak i radna Kołaczyc
również walcząca są sądzeni. Jak powiedział Jarosław Kaczyński przyjdzie taki dzień gdzie prawda zwycięzy.
Odpowiedz
24
@ wyjazd
dnia 19.03.2017, 07:03 · Zgłoś
Rząd się Pani nie podoba? Nikt Pani tu nie trzyma.
Odpowiedz
-11
@ benek
dnia 19.03.2017, 10:59 · Zgłoś
Fakt. Niektorych należałoby sterylizować. Gdzie się takie głupie lęgnie?
Odpowiedz
1
@ Gaga
dnia 19.03.2017, 11:35 · Zgłoś
Pedagogu z bożej łaski-przeszłaś samą siebie.Zezwolenia to powinno dawać się osobom,które pchają się do pracy w szkole. Nie daję pani najmniejszej szansy.A w/w paniom nie dorastasz do pięt.
Odpowiedz
0
@ zosia
dnia 19.03.2017, 13:48 · Zgłoś
Co Gaga? Uderz w stół, a nożyce się odezwą?
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 19.03.2017, 14:11 · Zgłoś
Wyobraż sobie, Lady Gago, że gdy zaczynałam pracować, dostałam takie zezwolenie. I pomimo tego, że olbrzymia większość rodziców, to przemili, rozsądni ludzie, zawsze trafi się jakaś "perełka", której dziecku szczerze współczujemy. Co do wymienionych pań, mam swoje zdanie i tego się trzymam. Jeszcze mamy wolność slowa, zapisaną w konstytucji, prawda?
Odpowiedz
12
@ nie młody
dnia 18.03.2017, 09:57 · Zgłoś
Takie są efekty bezstresowego wychowania dzieci, uczniów, wychowanków. Przeszliśmy łagodnie z absurdu bicia za byle co, do innego absurdu -braku jakichkolwiek kar. Opowiadał mi kiedyś dyrektor szkoły że,,wezwany ojciec obrzucił go wyzwiskami na wiadomość,że synowi grozi pozostanie na następny rok a przy tym jest niesforny i rozrabia,,Czy tak sobie pani mama Wiktora T. wyobraża wychowanie syna. A za kilka lat powie,że on tego czy innego występku nie chciał ,,bo to takie dobre dziecko,,
Odpowiedz
12
@ Oki
dnia 18.03.2017, 00:11 · Zgłoś
Dyrektor każdej szkoły to powinien być chłop z przysłowiowymi ... Byłaby dyscyplina.
Pan J. K. jest wspaniałym polonistą i zasłużył na szacunek. Wszyscy nauczyciele i rodzice powinni stanąć murem za nim.
Odpowiedz
26
@ bn
dnia 17.03.2017, 22:54 · Zgłoś
Kochani rodzice my nauczyciele w większości te parę lat z waszymi dzieciaczkami wytrzymamy ale Wy macie je na całe ...życie !!! Z gorzką satysfakcją ..uśmiecham się jak widzę byłe mamuśki ,które gotowe były oczy wszystkim wydrapać w obronie synalków a teraz ze wstydem kryją popodbijane oczy ,znoszą interwencje policji ..maja założone "niebieskie karty",uciekają z domu gdy synalek wraca ...Ciekawa jestem czy kiedykolwiek przyszła im taka refleksja do głowy..."a nauczyciele ostrzegali ,zwracali uwagę... co zrobiłam by dobrze wychować to dziecko ???..."Ano NIC ..zmarnowane wasze życie i szkoda zmarnowanego dzieciaka bo gdyby w prezencie od losu dostał mądrego rodzica ..dziś byłby KIMŚ...
Odpowiedz
-15
@ Proboszcz
dnia 17.03.2017, 22:15 · Zgłoś
zwolnic dyrektora on tez winien bandyte zatrudnil i pozwalal mu poniewierac dziecmi ...gdzie kurator...panie wujcie a pan co w tej sprawie ma do powiedzenia
Odpowiedz
-27
@ bogdan1r
dnia 17.03.2017, 18:07 · Zgłoś
Jak takie coś może pracować jako nauczyciel ???
Jak można bić dziecko dwunastoletnie ??? Kto go zatrudnia ???

no tak ,ale jak się nie ma wiedzy to co ???
w mordę mu (dwunastolatkowi)NAJLEPIEJ
Odpowiedz
11
@ OLA
dnia 17.03.2017, 14:59 · Zgłoś
Wszyscy komentujący zapędzili się za daleko !!! Meritum sprawy jest takie, że uczeń powinien powinien wypełniać swoje obowiązki ( KODEKS UCZNIA ) a Nauczyciel swoje (KARTA NAUCZYCIELA) - zabrakło równowagi pomiędzy obydwoma ! - KTO POWINIEN BYĆ PRZYSŁOWIOWYM JĘZYCZKIEM U WAGI ? (rozsądni zrozumieją ! )
Odpowiedz
11
@ Byla jaslanka
dnia 18.03.2017, 01:24 · Zgłoś
Dokladnie. Nie jestem co prawda zorientowana teraz co sie dzieje w polskich szkolach, ale powinien byc jakis standard postepowania w takich sytuacjach. W dystrykcie szkolnym do ktorego chodza moje dzieci wszystko jest jasno I dokladnie nazwane, napisane i jako rodzic dobbrze wiem co bedzie jak dzieci zrobia cos nie tak. Jest porzadek I tyle. Ale to naprawde dobry dystrykt szkolny . Przykra jest ta sprawa w ogole. To pokazalo bezradnosc nauczyciela na chamstwo ucznia a dlaczego-bo nie bylo zasad postepowania , egzekwowania i po prostu kary. Nauczyciel ma teraz zmarnowane zycie I nerwy. I po co ? Dlaczego?
Odpowiedz
24
@ volvos
dnia 17.03.2017, 13:18 · Zgłoś
Wychodzi teraz wychowanie bezstresowe. Ojciec tego małolata to pijak , już nie żyje pytam więc kto miałby wychować tego gówniarza, matka prosta kobiecina a dziadkowie siedzą w stanach już lata i robią kasę. Z tego co mi wiadomo to ten chłopak terroryzuje całą szkołę, bije się ze wszystkimi i zaczyna di każdego a nauczyciele widzą i dyrektorka szkoły też o tym a każdy boi się działać no bo taki synalek powie że znów ktoś go uderzył z nauczycieli, jemu wolno wszystko. Wina też jest nauczycieli i dyrektorki ze szkoły bo powinni stanąć w obronie tego nauczyciela, bo de facto nic mu nie zrobił tylko zwrócił uwagę. No cóż ja się pytam kto następny z nauczycieli będzie w sądzie i poniesie karę. Ks. F. Motyka ma rację jak mówił nie raz na kazaniu że dzieci rządzą teraz rodzicami. Ale ta mamusia niech się nie cieszy , synalek jej zgnije w więzieniu bo to diabełek rzadkiej maści. Mam nadzieję że w apelacji pan Kowalski wygra , ale dzisiejsze sądy to dopiero patologia , sędziowie kradną i sędziny też i to na potęgę, ciekaw jestem kto ich będzie osądzał. Pozdro dla uczciwych.
Odpowiedz
7
@ Pink
dnia 20.03.2017, 03:38 · Zgłoś
Troche daleko sie zapedzacie z pisaniem o ojcu tego ucznia on juz nie zyje pare lat Niech spoczywa w spokoju. A to ze wypil sobie to tak jak kazdy z was tylko ze u siebie tego nie widzicie tylko potraficie obgadywac innych. To wydarzenie w szkole zdarzylo sie juz po smierci ojca,jak jego ojciec zyl to nigdy nie bylo problemu z uczniem.Uczepiliscie sie ze dziadkowie w Stanach jak chcecie to jedzcie do Stanow I zobaczycie jak ciezko trzeba [...]c przez lata zeby cos miec. To jest paranoja ze wtrancacie zmarlego ojca I dziadkow do tego co sie wydarzylo w szkole .Pani dyrektor I nauczyciele widzac problem mogli odrazu porozmawiac z matka ucznia .
Odpowiedz
31
@ @tajny
dnia 17.03.2017, 07:40 · Zgłoś
Prawa dziecka wychodzą na światło dzienne.
Wyrastają gangi młodzieżowe,będzie jeszcze
gorzej
Odpowiedz
46
@ stary
dnia 17.03.2017, 07:18 · Zgłoś
wychowałem dwóch synów którzy są już po studiach i nikt ich nigdy nie bił ale gdy bym się dowiedział że nauczyciel musiał fizycznie przywoływać ich do porządku to zapewne w domu mieli by poprawiny.
Odpowiedz
33
@ On
dnia 17.03.2017, 04:06 · Zgłoś
Patologiczna musi być rodzina tego ucznia skoro nie umiała go wychować!!!
Odpowiedz
40
@ mój pseudonim
dnia 16.03.2017, 23:13 · Zgłoś
Wychowanie i jeszcze raz wychowanie. Jakie wychowanie, takie zachowanie. Powinni odbierać 500+ za złe wychowanie dziecka. Jest darmocha od państwa, to szanuj małolacie każdego człowieka, bądź grzeczny i ucz się a nie świruj. A ty, rodzicu, jak bierzesz to 500+, to się przyłóż do wychowania, a nie oczekuj, że wszyscy się w pas kłaniać będą rozwydrzonemu dzieciuchowi. Szkoła nie zdyscyplinuje dziecka, z którym rodzice sobie nie radzą. Miał facet czekać, aż mu kosz na głowę nałożą? Pozdrawiam normalnych rodziców.
Odpowiedz
-28
@ 50-latek
dnia 16.03.2017, 22:30 · Zgłoś
Niedojrzały emocjonalnie nauczyciel, do łopaty na budowę a nie do szkoły!. "Podorabiała" chołota studia zaocznie bo musiała i teraz nie dają rady.
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 16.03.2017, 22:50 · Zgłoś
Ale przynajmniej wiedzą, jak się pisze "Hołota".
Odpowiedz
3
@ Stary Glina
dnia 16.03.2017, 22:10 · Zgłoś
"cieklin- i wszystko jasne" ot taka mentalność tamtejsza
Odpowiedz
9
@ Bieździedzanin
dnia 16.03.2017, 20:28 · Zgłoś
W szkole w Bieździedzy (Gmina Kołaczyce) też była nauczycielka, która przez lata biła uczniów po twarzy i to nie w łazience, tylko przy innych w klasie. Niedawno przeszła na emeryturę. Dyrekcja to tolerowała, bo mężuś był szychą w radzie gminy i mógł spowodować jej odwołanie. Należy to publicznie piętnować, bo takie zachowanie zasługuje na szczególne potępienie. Dla takich powinna być kara publicznej chłosty na oczach całej szkoły.
Odpowiedz
19
@ uczeń
dnia 16.03.2017, 20:13 · Zgłoś
Jeszcze rodzicom należy z liścia pociągnąć, bo nie potrafią dziecka wychować.
Odpowiedz
24
@ do czasu
dnia 16.03.2017, 21:31 · Zgłoś
nie przejmuj sie-rodzice juz odczuwają skutki swego ,,wychowania"-nie radzą sobie w zadnym stopniu, dziecko nie stoi w miejscu-wiecznie nie ma paru miesięcy i kiedyś te pieluchy zamieniają sie w kastety także spoko loko...wszystko do czasu...
Odpowiedz
20
@ Sven
dnia 16.03.2017, 18:45 · Zgłoś
Faktem niepodważalnym jest to,że te [...]ki mają dorosłych za nic.Ja bym osobiście wprowadził dyscyplinę pruską tylko dlatego,że dawała ona najlepsze wyniki i to w każdym aspekcie życia.Polegała ona na przestrzeganiu kodeksu,z którym każdy uczeń musiał się obowiązkowo zapoznać i go przestrzegać dlatego zawsze mówią,że oficerowie po szkołach w Prusach wschodnich byli najlepsi.W Polsce jest dokładnie na odwrót nie ma schematu postępowania natomiast jest nauczyciel.To był prosty zabieg,ale w pełni skuteczny.Osobiście stoję za nauczycielem bo nauczyciel jako mężczyzna nigdy nie stwarza problemu nauczycielka tak,ale nauczyciel nie.Nie rozumiem z jakiego powodu go skazali zapewne sądem była ,,POLKA''
Odpowiedz
-33
@ www
dnia 16.03.2017, 18:35 · Zgłoś
Robić porządek z nauczycielską kliką.
Odpowiedz
21
@ dwójmyślenie w akcji
dnia 16.03.2017, 18:33 · Zgłoś
Rodzice bardzo często mówią że jak się dziecko nie uczy to wina nauczyciela, a jak się uczy to znaczy że jest zdolne.
Odpowiedz
-9
@ Rak
dnia 16.03.2017, 18:21 · Zgłoś
To chyba nie dzieci chcialy bezstresowego nauczania tylko ich rodzice w wieku nauczyciela to teraz maja co chcieli.jak by to uczen nauczycielowi dal w leb to zaraz by bylo ze sa inne wyjscia a co teraz nie bylo? Jak uczen uczniowi da w leb to nauczyciel stosuje tzw.mediacje to co tu sie nie dalo? Haha
Odpowiedz
21
@ dragoness
dnia 16.03.2017, 18:15 · Zgłoś
To jest bardzo przykra sprawa. Jeśli to nieprawda i jeśli prawda. W pierwszym przypadku sąd na fali poprawności politycznej uwierzył małoletniemu łobuzowi, w drugim, jak zmeczonym i zestresowanym trzeba być, żeby dać się wyprowadzić z równowagi małoletniemu łobuzowi. Współczuję.
Odpowiedz
-2
@ AAA
dnia 16.03.2017, 18:53 · Zgłoś
@dragoness zawsze ma pod ręką "lekarstwo" na stres i zmęczenie.
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 16.03.2017, 18:55 · Zgłoś
Oczywiście. Pełen politowania uśmiech na wyczyny osobnika inteligentnego inaczej.
Odpowiedz
-25
@ Gaga
dnia 16.03.2017, 19:07 · Zgłoś
Nie rozumiem co ma pani na myśli mówiąc o fali poprawności politycznej-to już chyba dość poważne skrzywienie,aby tak rozumować.Wstyd,aby osoba pracująca w szkole reprezentowała taki poziom moralny.Jeżeli nauczyciel jest wypalony zawodowo powinien odpocząć Są przecież jeszcze urlopy dla poratowania zdrowia,w dodatku płatne.Nie można bić dzieci bez względu na to jak są trudne.Trzeba się tylko nad nimi lepiej pochylić ,aby zrozumieć co jest tego przyczyną.
Odpowiedz
20
@ dragoness
dnia 16.03.2017, 19:12 · Zgłoś
Mówię o fali poprawności politycznej, która bezwarunkowo daje wiarę uczniowi, nawet jeśli jest łobuzem i z doniesieniem o krzywdzie zwleka kilka tygodni. A o mój poziom moralny proszę się nie martwić. Wszystko z nim w porządku.
Odpowiedz
12
@ Pan Nikt
dnia 16.03.2017, 19:28 · Zgłoś
Oczywiście, w tej sprawie ma Pani rację!
Odpowiedz
-12
@ Patryk
dnia 17.03.2017, 06:09 · Zgłoś
To lekarstwo to szklanka Beamisha a dziś w Saint Patriks Day szczególnie wskazane. Uczniowie jadą do Krosna ubrani na zielono. W ZST też obchodzi się to wielkie święto anglojęzycznego świata, taka mądra wszystkowiedząca nauczycielka której się myli UJ z POEN-em.
Odpowiedz
9
@ dragoness
dnia 17.03.2017, 07:01 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
9
@ kolo
dnia 17.03.2017, 08:30 · Zgłoś
@Patryk
Ty pijesz bimber, to zazdrościsz.
Odpowiedz
28
@ i tyle
dnia 16.03.2017, 17:35 · Zgłoś
Że wyrzucił z lekcji - dobrze zrobił.Że bił - źle.Powinien po prostu wpisać pałę albo nieobecność i niech się potem tuman tłumaczy z tego, albo nie przechodzi do następnej klasy ! Nas jak byliśmy na studiach (dobrze,może to nie szkoła - ale niektórzy byli dziecinni nadal) tak dyscyplinował profesor - nie chcesz się uczyć,to won z wykładu a podczas egzaminu taka nieobecność będzie ci też policzona odpowiednio.

Tyle że NIESTETY nauczyciel odpowiada w trakcie lekcji niby za ucznia i strach to zrobić.

A konsekwencje powinny być egzekwowane od małego.
Odpowiedz
-41
@ Własne zdanie
dnia 16.03.2017, 16:57 · Zgłoś
Sami ze szkoły pamiętacie pewnie tylko tyle, że za wygłupy dostawaliście w ryj. Większość nauczycieli nie ma realnego przygotowania pedagogicznego, takie zachowanie to jest szczyt! Jakbym miał wasze IQ to broniłbym reformy edukacji, że wyleci teraz taki element jak ten skazany, lecz niestety wiem, że tylko tacy zostaną niestety.
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 16.03.2017, 18:13 · Zgłoś
Nie mamy przygotowania pedagogicznego? A jakie?
Odpowiedz
-32
@ Własne zdanie
dnia 16.03.2017, 18:37 · Zgłoś
Jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem to nie masz żadnego. Pisałem, że REALNEGO. Ale dobra, zostańcie przy swoich zdaniach, i sobie potakujcie w komentarzach. Do zobaczenia na mszy w niedziele, dewoty...
Odpowiedz
-19
@ Gaga
dnia 16.03.2017, 18:48 · Zgłoś
To pani też stosuje takie metody mając tzw.wykształcenie pedagogiczne?-jestem zbulwersowana!!!
Odpowiedz
30
@ dragoness
dnia 16.03.2017, 18:54 · Zgłoś
Lady Gaga, proszę się nie kompromitować insynuacjami. Pan łasne zdanie troszkę się zagalopował. Większość nauczycieli uczących w tej chwili w szkołach ma REALNE doświadczenie pedagogiczne, wynikające z wieloletniego (w moim przypadku 26-cioletniego) stażu pracy. Niestety nawet ono czasem nie wystarcza w konfrontacji z chamstwem i roszczeniową, albo co gorzej, bezradną postawą niektórych rodziców.
Odpowiedz
-23
@ Gaga
dnia 16.03.2017, 18:56 · Zgłoś
Wielu obecnych nauczycieli znalazło się w zawodzie z przypadku.Kiedyś studia kończyła elita,dziś każdy kto ma odrobinę dobrych chęci,a to za mało aby profesjonalnie podejść do ucznia.Bicie to wynik bezradności,a to nie buduje autorytetu.
Odpowiedz
25
@ dragoness
dnia 16.03.2017, 19:00 · Zgłoś
Akurat w artykule mowa jest o nauczycielu z długim stażem pracy, a więc z "elitą", prawda?
Odpowiedz
0
@ pseudoelita
dnia 16.03.2017, 19:36 · Zgłoś
Przez przypadek Pani Kijak.A u Pani tak; najpierw Kolegium Nauczycielskie czyli nic, potem studia wyższe zaoczne w trzeciorzędnej szkole wyższej i tak się Pani wymądrza.
Odpowiedz
-35
@ Własne zdanie
dnia 16.03.2017, 19:39 · Zgłoś
Otóż najgorsi są ci nauczyciele z tzw. "długim stażem", nie rozumieją obecnych czasów. Dzieci dzisiaj wychowują się w dużej części z internetu, same, bo rodzice nie mają dla nich czasu, tak samo jak dla was "doświadczonych nauczycieli" nie mieli, ale w tamtych czasach nic w domu nie było, jakieś stare książki, toście brali i czytali. Dziś jak dziecko podatne na wulgarne treści, to je znajdzie w internecie, i będzie "przeszkadzać na lekcji" pod ich wpływem. Oczywiście są też dzieci, które wykorzystują internet dla poszerzania swoich zainteresowań albo przynajmniej nauki. Ale nauczyciel to zawód który trzeba czuć, umieć uczyć, mieć podejście. Niektórzy są złymi nauczycielami, niektórzy dobrzy.
Wracając do tematu, proszę odpowiedzieć na pytanie: czy to był dobry nauczyciel? Nie znam opinii, ale na pewno nie był dobrym nauczycielem, bo dobry nie musi tak reagować, bo reszta klasy, jakby była zainteresowana prowadzoną lekcją, sama by uspokoiła kolegę (nie mówię o przemocy).
Odpowiedz
12
@ dragoness
dnia 16.03.2017, 19:49 · Zgłoś
Hm. Przed anonimem nie mam ochoty tłumaczyć się ze swojego wykształcenia, kwalifikacji i wiedzy. Zapraszam na rozmowę do szkoły, ale oczywiście się pan/i nie odważy, jak zwykle.
"reszta klasy, jakby była zainteresowana prowadzoną lekcją, sama by uspokoiła kolegę" - kiedy Pan chodził do szkoły i gdzie, jeśli można wiedzieć?
Odpowiedz
4
@ prawda
dnia 16.03.2017, 20:12 · Zgłoś
@pseudoelita napisał prawdę. O co Pani chodzi. Nie skończyła Pani dziennych studiów na UJ, UAM, UMK itd. tylko na podrzędnej uczelni zaocznie.
Odpowiedz
-25
@ Własne zdanie
dnia 16.03.2017, 20:18 · Zgłoś
Proszę nie wyrywać z kontekstu moich komentarzy (z istotnym komentarzem w nawiasie - pomijając go). Jeśli PANI jest nauczycielką naprawdę, to ja nie muszę nic pisać, te komentarze i tak potwierdzają moją tezę. Większość nauczycieli jest butna, manipulająca, i oderwana od rozwoju dzieci / młodzieży w szkole. Kończę tę dyskusję, do widzenia.
Odpowiedz
10
@ dragoness
dnia 16.03.2017, 22:39 · Zgłoś
Panienko "prawda". Mam dyplom Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jeśli odważysz się przyjść do szkoły, to bedziesz mogła zobaczyć go na własne oczy. Nie wierz we wszystko, co przeczytasz na Fb, dziecko. Pan Własne zdanie musi skończyć dyskusję, bo niestety nie ma nic do powiedzenia i nie ma pojęcia jak wygląda obecnie praca w szkole. Myśli, że nauczyciele nadal piszą kredą po zielonej tablicy. Również zapraszam na lekcję.
Odpowiedz
-9
@ Jan Starzec
dnia 17.03.2017, 05:51 · Zgłoś
Gierek miał z AGH. Wiesz kto to był bo należałaś do przewodniej siły narodu. Podobnie z Twoim. Ile kosztował? Sprawdzimy u źródła.
Odpowiedz
11
@ dragoness
dnia 17.03.2017, 07:02 · Zgłoś
Sprawdzisz? Będziesz się musiała przedstawić. Pomyślałas o tym?
Odpowiedz
98
@ xxx
dnia 16.03.2017, 16:41 · Zgłoś
Jesteśmy świadkami wypływu świętych krów ze szkół co nic nie potrafią zrobić a jedynie stać pod sklepem. Należy im się wszystko i wszystko mogą robić. Już niedługo będziemy bali się wyjść na ulicę. Apeluję do rodziców o rozsądek. Skoro ktoś wyprowadza nauczyciela z równowagi do tego stopnia, że ten daje mu w łeb, to powinien drugie tyle od rodziców dostać. Coraz bardziej przychylam się do czasów parę lat wstecz, gdzie nauczyciele prali uczniów, bo wtedy jak uczeń coś zrobił źle, to dosadnie się o tym dowiedział. Teraz niestety zachowania patologiczne są promowane i popierane przez naiwnych rodziców. Współczuje nauczycielom.
Odpowiedz
-56
@ SP
dnia 16.03.2017, 17:01 · Zgłoś
ciekawe czy jak twoje dziecko by dostalo w pysk to byłbys za stosowaniem kar cielesnych w szkołach
Odpowiedz
76
@ rodzic też
dnia 16.03.2017, 18:14 · Zgłoś
Jak bym się dowiedziała, ze moje dziecko tak zachowuje się na lekcji to sama dałabym mu w łeb na dokładkę. A ten gówniarz to za chwilę rodziców poda do sądu jak coś mu się nie spodoba, takie bezstresowe wychowanie. Za moich czasów prali linijkami po łapach albo naciągali uszy i jakoś nikt traumy nie przeżywał i wszyscy wyrośli na ludzi. Jest przynajmniej co powspominać.
Odpowiedz
7
@ xxx
dnia 16.03.2017, 19:42 · Zgłoś
Jeśli bym nie był, nie pisał bym tego komentarza.
Odpowiedz
-16
@ ...
dnia 16.03.2017, 21:12 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
113
@ mm
dnia 16.03.2017, 16:38 · Zgłoś
Dzieci w szkole zachowują się okropnie.Zero szacunku do nauczycieli i kolegów z klasy.
Tylko kasa się liczy kto ją ma ten jest fajny.Oceniają człowieka po metce z ubrania.
Beztroskie wychowanie widać gołym okiem.
Odpowiedz
-28
@ Rak
dnia 16.03.2017, 16:24 · Zgłoś
A moim zdaniem zawinil nauczyciel tak zalatwiajac sprawe mogl go do dyrektora zaprowadzic lub pedagoga szkolnego i jeszcze wiele innych rozwiazan a tak to tylko sobie opinie popsol i tyle prawdopodobnie wypalil sie zawodowo jak w taki glupi sposob dal sie wyprowadzic z rownowagi.
Odpowiedz
66
@ xxx
dnia 16.03.2017, 16:45 · Zgłoś
A że tak powiem co by mu pomógł dyrektor? pogroził by paluszkiem?? A matka z ojcem później by do Kuratorium napisali że to jest niedopuszczalne ganienie ucznia... Bo przecież "TOLERANCJA" jest na czasie. Promowanie zasad poprawnych moralnie jest zeskorupiałe.
Odpowiedz
77
@ Ad Pedagog
dnia 16.03.2017, 16:52 · Zgłoś
Szkolni pedagodzy? To to jeszcze funkcjonuje? A palacze i asystenci palaczy też są jeszcze w szkołach? Jak ma być dobrze w tym Państwie?
Wyobrażam sobie taką wizytę u szkolnego pedagoga:

Przychodzi nauczyciel z uczniem do szkolnego pedagoga w szkole. Otwiera drzwi i mówi:

- Dzień dobry Pani Jadziu
(Pani Jadzia połykając ostatni kęs rogalika ze szkolnego sklepiku odpowiada)
- Dzień dobry

Pani Jadziu, bo tu taka sprawa jest, że Wiktor jest niegrzeczny. Przeszkadza w lekcji, nie notuje w zeszycie i gwizda zatyczką od długopisu...

(Wzrok Pani Jadzi, tępy jak ołówek po nudnej lekcji skierowany w stronę nauczyciela i błyskotliwa riposta)
- Czy to prawda Wiktorze?
- Nie, nie prawda proszę Pani. Ten nauczyciel się na mnie mści a inni są bardziej niegrzeczni niż ja.

(Łączące się dwa wzroki Pani Jadzi i nauczyciela mówią same za siebie. Pani Jadzia przepija ostatni łyk gorącego kubka ze szklanki z uchem i wycierając paznokciem pestkę z pomidora z zęba mówi )
- Wracajcie na lekcje.

Nauczyciel odetchnął z ulgą, Wiktor jest już grzeczny a całą klasa drży przez karą od pedagoga szkolnego.

Następnym razem pójdziemy do księdza - burknął nauczyciel - Jak będziecie niegrzeczni...
Was piekłem postraszy.
Odpowiedz
-53
@ Gaga
dnia 16.03.2017, 18:41 · Zgłoś
Przerażające jak wielu ludzi popiera przemoc w szkole. Nie ma takiej opcji żeby przygotowany zawodowo nauczyciel bił dzieci.Czy ci,którzy pochwalają takie zachowanie chcieliby,by bito po twarzy ich dziecko?Jeżeli studia niewiele dały to zawsze można zmienić zawód ,chocby na łopatę, byleby tylko nikomu nią nie przyłozyć.
Odpowiedz
70
@ Xx
dnia 16.03.2017, 19:18 · Zgłoś
Masakra co wy ludzie wypisujecie poważnego nauczyciela taki guwniarz może goić a on ma go za to pochwalić co za parodia.Niech się Pan odwołuje jestem z Panem.
Odpowiedz
45
@ Tx
dnia 16.03.2017, 22:07 · Zgłoś
@Gaga. Byś to widziała na żywo ciekawe co miałabyś do powiedzenia, droga pani mamo... Młodzi poza agresywnym i perfidnym szkalowaniem rówieśników potrafią psuć krew nauczycielom i robią to bardzo chętnie. Lat temu 7 jeszcze pracowałem jako nauczyciel w Gimnazjum i jeden taki "aniołek" pozwalał sobie na niewybredne sugestie że "po pracy czeka na mnie gruba żona z pierogiem", [...] lat 13... Nie wolno mi zareagować. WG lewackiej polityki powinienem go pogłaskać, i może jeszcze pokazać mu o jaki pieróg mu chodzi, prawda...? Jeśli nauczyciel popełnia taki błąd jak uderzenie ucznia (bo to miejsca nie powinno mieć miejsca) to jako były nauczyciel potrafię sobie tylko wyobrazić jakich obelg dopuścił się ten gówniarz...
To wszystko jest fajnie jak zostawiacie swoje aniołki nauczycielom, ale gro z Was nie wie co to Wasze dziecko nawet ogląda na tych tabletach z komunii, nie wspominając że nie umielibyście sprawdzić historii przeglądania...

Gospodarza poznaje się po gospodarstwie, tak samo jest z dziecmi...
Odpowiedz
37
@ heh
dnia 17.03.2017, 00:54 · Zgłoś
tak Gaga, jeśli moje dziecko byłoby gałganem i na słowa nie reagowało to nie miałabym przeciwko jakby dostał w pysk od nauczyciela chociażby i go skarcił. takich dzieci się nie głaszcze. trzeba mieć twardą rękę.
Odpowiedz
-12
@ XYZ
dnia 17.03.2017, 22:31 · Zgłoś
Dokładnie. Niekompetentny ten ,,nauczyciel''. Tak sie nie załatwia takich spraw. Narobił sobie tylko problemów a można było inaczej wyjść z tej trudnej sytuacji.
Odpowiedz
11
@ lolek
dnia 18.03.2017, 08:33 · Zgłoś
Tak? A jak? Gówniarz czuł się bezkarny od dłuższego czasu.
Odpowiedz
113
@ Anna Maria Wesołowska Panie Lipiński
dnia 16.03.2017, 15:37 · Zgłoś
Obserwując to z boku wydaje mi się, że czas na zmiany i w sądach w Jaśle i w Krośnie.
Uwierzyć 12 letniemu gówniarzowi, który jak wiadomo wszystkim - sprawia problemy, że takie sytuacje mają miejsce. Zalatuje wiadomościami o 19:30 Tam też cała prawda.
Odpowiedz
3
@ sdf
dnia 22.03.2017, 14:19 · Zgłoś
19.30 rządzi...
15 lat temu gdy chodziłem do podstawówki to za takie coś to rodzice by mi dodatkowo odwinęli za takie coś
Odpowiedz
21
@ podatnik
dnia 16.03.2017, 15:31 · Zgłoś
Artur Lipiński ?
Gwiazda TVN ???
Odpowiedz
19
@ yoł
dnia 16.03.2017, 22:31 · Zgłoś
cyt:przyciągnął go ramieniem do ściany, a następnie uderzył go ręką w twarz – powiedział nam sędzia Artur Lipiński, rzecznik prasowy Sądu Okręgowego w Krośnie.

przyciągnął go ramieniem do ściany...co to za chwyt?
judo,zapasy,MMA,KSW???

rzecznik może korepetycje u pana Janusza zamówi...
Odpowiedz
163
@ Iwona
dnia 16.03.2017, 15:23 · Zgłoś
Nie dziwne, że gówniarze czują się bezkarni. To jest chore.
Odpowiedz
68
@ Tx
dnia 16.03.2017, 21:37 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-43
@ Do Tx - byłego nauczyciela
dnia 17.03.2017, 06:47 · Zgłoś
Po takim komentarzu można napisać tylko jedno. Boże chroń nas przez takimi prymitywami jak ty, podobno były nauczycielu. Czego tym mogłeś nauczyć dzieci? Chamstwa? Dobrze, że jesteś już byłym nauczycielem. Mam nadzieje, że nie emerytem, ale po prostu wyrzucili cię z zawodu.
Odpowiedz
190
@ yoł
dnia 16.03.2017, 15:22 · Zgłoś
Takie będą rzeczypospolite jakie ich młodzieży chowanie!!!
panie Januszu proszę się odwoływać i wracać do szkoły bo matoły w Cieklinie po tym smiesznym wyroku zaczną chodzić po suficie z radości
Odpowiedz
62
@ Tx
dnia 16.03.2017, 21:54 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
42
@ Rodzic
dnia 17.03.2017, 08:28 · Zgłoś
Nowoczesna i PO zrobią zbiórkę na gwizdające długopisy dla uczniów z Cieklina, a może z całego kraju, a pseudoucznia z Cieklina uczynią prześladowanym bohaterem narodowym. Niech "uczniowie" gwiżdżą na nauczycieli, niech gwiżdżą na zasady i na naukę, niech na wszystko gwiżdżą.
Bieda nic im nie zrobi, przecież zawsze mogą być członkami Nowoczesnej czy PO.
Odpowiedz
21
@ yoł
dnia 17.03.2017, 21:54 · Zgłoś
Rozmawiałem dzisiaj z koleżanką której dzieciaki są uczniami szkoły w Cieklinie.
Wczoraj odbyło się zebranie rodziców klas gimnazjalnych tej placówki.
Szkolna pani pedagog widząc poziom "głupoty" uczniów pozwoliła sobie zaprosić panią psycholog z Jasła.Pani podzieliła się swoim doświadczeniem z rodzicami które zostało przyjęte przez obecnych rodziców jak kazanie proboszcza..lekkie ziewy,usmieszki

Nawet zimny kubeł wody wylany przez panią dyrektor na głowy rodziców odnośnie zachowania ich pociech nie zrobił większego wrażenia...

zacytuje słowa mojej śp.babci:jakie scypko takie jabłko

dzieciaki po sprawi pana Janusza i po lekturze tego portalu są pewne:na kant uja mi skoczyć mogą!!!zadzwonie po policję!!!

Tatę Wiktora znałem osobiście...jakby żył tej sprawy by nie było.
Odpowiedz
13
@ rodzic
dnia 19.03.2017, 21:25 · Zgłoś
Pani pedagog i pani psycholog moga sobie pouczać, jak mamuśki i tak wiedzą lepiej i świata poza swoimi pociechami nie widza, a czesto własnych dzieci nie znają albo niestety już sobie z nimi nie radzą. Ślepo wierzą i ufają a gówniarze to wykorzystują. Dawniej nauczyciel wykręcił ucho, a ojciec w domu poprawił pasem, a teraz do sądów będą latać. Inny gówniarz pójdzie do poradni i dostanie opinie,że ma ADHD i co gorsze szkoła się będzie z nim cackać wszystko tłumaczyć chorobą.
Odpowiedz
0
@ sdf
dnia 22.03.2017, 14:17 · Zgłoś
co ma piernik do wiatraka
Odpowiedz
195
@ prać i patrzeć czy równo puchnie
dnia 16.03.2017, 15:13 · Zgłoś
Teraz gówniorze paniska. Będą pluć nam w twarz a my mamy mówić że deszcz pada.
Odpowiedz
161
@ oo
dnia 16.03.2017, 15:29 · Zgłoś
Ciekawe jak sąd ustalił kto mówi prawde. Bo w takim przypadku słowo przecił słowu i tylko tyle.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657