Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Janusz Pacher kieruje pracą PUP w Jaśle

202

Od wtorku obowiązki dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle pełni Janusz Pacher. Zmiany podyktowane są ponad dwumiesięczną absencją dyrektora Dariusza Uliasza, który obecnie przebywa na zwolnieniu chorobowym.

Starosta jasielski Adam Pawluś powierzył obowiązki dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle Januszowi Pacherowi, dotychczasowemu kierownikowi Referatu Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Jaśle. Warto nadmienić, że jest on również pełnomocnikiem PiS w gminie Skołyszyn. Jak wyjaśnił starosta, podjęcie takiej decyzji było podyktowane nieobecnością dyrektora Dariusza Uliasza, który od 4 stycznia br. jest na zwolnieniu chorobowym. Ponadto jego dotychczasowy zastępca – Piotr Kosiba złożył rezygnację ze stanowiska zastępcy dyrektora PUP w Jaśle z przyczyn osobistych. - Janusz Pacher ma doświadczenie, gdyż przez kilkanaście lat pracował w Urzędzie Pracy i jest obeznany z tematyką, która obejmuje zakres jego obowiązków. Oczekuję od niego sprawnego zarządzania powierzoną jednostką – powiedział starosta Adam Pawluś. - Pan Dariusz Uliasz nadal jest pracownikiem PUP w Jaśle będącym na zwolnieniu i na wypowiedzeniu, które na chwilę obecną jest nieskuteczne dopóki jest na usprawiedliwionej nieobecności – dodaje A. Pawluś.

W miniony wtorek 12 marca Janusz Pacher przejął obowiązki dyrektora PUP w Jaśle, w którym pracował przez 18 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Wydziale Rejestracji, Ewidencji i Informacji mając bezpośredni kontakt z osobami bezrobotnymi ich problemami i goryczą. - Był to czas, kiedy trwały masowe zwolnienia pracowników m.in. w takich firmach jak Gamrat, Furnel i Pektowin. Kolejki osób bezrobotnych sięgały wówczas do drzwi wejściowych – wspomina Janusz Pacher.

Po ukończeniu studiów podyplomowych o specjalności doradztwo zawodowe zajął się pracą na stanowisku doradcy zawodowego, a następnie przeszedł do Referatu Pośrednictwa Pracy i Poradnictwa Zawodowego. Od 2005 r. pracował w zewnętrznych firmach konsultingowych pomagając firmom w pozyskiwaniu funduszy unijnych głównie na działania w obszarze rynku pracy w tym kierowane również do osób niepełnosprawnych. Następnie przeszedł do Starostwa Powiatowego w Jaśle na stanowisko inspektora ds. pozyskiwania funduszy w Wydziale Rozwoju, Promocji i Spraw Społecznych w Referacie Rozwoju. Dwa lata temu pełnił funkcję naczelnika tego wydziału na okres trzech miesięcy. Po tym po okresie został kierownikiem Referatu Rozwoju.

- Od 12 marca br. pełnię obowiązki dyrektora PUP w Jaśle do czasu ustania usprawiedliwionej nieobecności dyrektora Dariusza Uliasza. Co się po tym wydarzy, nie wiem. Na chwilę obecną chcę wdrożyć się w całość funkcjonowania urzędu z perspektywy zarządzania jednostką, w której pracuje 51 osób. Znam natomiast każdą pracującą tutaj osobę i wiem czym się zajmuje. Żywię sentyment do tego miejsca. Wiele jednak się zmieniło, są nowe zadania, które muszę przeanalizować i bliżej je poznać – podkreśla p.o. dyrektora Janusz Pacher. Dodał również, że jednym z priorytetów w pracy w PUP będzie współpraca z osobami niepełnosprawnymi, z którymi od lat podejmował działania m.in. ze śp. Ryszardem Dzikiem.

- Chciałbym stworzyć platformę współpracy w wyniku której nastąpiłby wzrost aktywności społecznej i zawodowej wymagającej szczególnej troski grupy społecznej jaką stanowią osoby niepełnosprawne. Mam spore doświadczenie, które nabyłem realizując z sukcesem działania z zakresu pozyskiwaniu środków unijnych m.in. na rzecz osób niepełnosprawnych – dodał. W związku z rezygnacją Piotra Kosiby ze stanowiska Zastępcy dyrektora, jego obowiązki w ramach awansu wewnętrznego przejęła Katarzyna Klimczak, dotychczasowy kierownik Referatu Organizacyjno-Administracyjnego i Kadr PUP w Jaśle.

Ilona Dziedzic

[email protected]

Napisany dnia: 15.03.2019, 14:41

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
1
@ Tom
dnia 12.10.2023, 14:53 · Zgłoś
Pajacyk pisowski.
Ten urząd to strata pieniędzy.
Odpowiedz
1
@ do wdfc
dnia 19.12.2020, 21:38 · Zgłoś
nie chce mi się czytać tych wszystkich bzdur gówniarzy którzy tu piszą swoje komentarze ale tobie napisze że PUP mi kiedyś pomógł, w 2007 r założyłem swoją działalność gospodarczą z pomocą PUP bo dostałem całe dwanaście tysięcy dotacji na zakup potrzebnego sprzętu z czego musiałem się rozliczyć po roku działalności i działam po dzisiejszy dzień i pozdrawiam wszystkich tych którzy nie zmarnowali tej pomocy
Odpowiedz
13
@ podnóżek
dnia 18.03.2019, 12:42 · Zgłoś
Janusz został bo tak Alicja i bogdan chcieli a Adam tylko wykonał?
Odpowiedz
-7
@ Aneta Rakieta
dnia 18.03.2019, 07:36 · Zgłoś
Janusz ma więcej komentarzy niż wybory samorządowe ! Co za osobowośc ! co za gość ! on będzie burmiszczem Jasła oj będzie wspomnicie moje słowa
Odpowiedz
14
@ .
dnia 17.03.2019, 19:28 · Zgłoś
Czy to prawda ze wiekszosc pracownikow pup
Cieszy sie bardzo z odejscia Uliasza i Kosiby.
Odpowiedz
3
@ pup
dnia 17.03.2019, 21:18 · Zgłoś
wcale sie nie cieszymy. urzedy powinny byc apolityczne
Odpowiedz
7
@ PUP
dnia 18.03.2019, 11:59 · Zgłoś
A dziwicie się ? Przecież Uliasz to ...
Odpowiedz
8
@ Kierowca 8I0
dnia 17.03.2019, 17:49 · Zgłoś
Znikają też ciekawe bez wulgaryzmów komentarze bez podania przyczyny.
Odpowiedz
4
@ Kierowco
dnia 17.03.2019, 22:07 · Zgłoś
Wniosek,trzeba trafić we właściwy punkt,wiedzieć kogo chwalić,ale przykro,gdy znika wartościowy wpis,a pozostają żarciki i "głupotki".Stwierdzam więc,iż nie warto dzielić się swoimi przemyśleniami i wiedzą.Rani też to,co się dzieje-niesprawiedliwość.
Odpowiedz
26
@ @
dnia 17.03.2019, 12:38 · Zgłoś
Teraz to gorzej jak za KOMUNY niewygodne komentarze znikają bez śladu. Dlaczego to ludzie nie mogą wiedzieć że etatowy cłonek zarządu nie posiada wyższego wykształcenia, natomiast osobie po politechnice Rzeszowskiej proponuje się prace na wózek widłowy. Niedługo to analfabeci będą rządzić powiatem a po studiach doktoranckich będą zamiatać ulice.
Odpowiedz
6
@ St. referent od kibla
dnia 17.03.2019, 14:00 · Zgłoś
RODO środo i można usuwać do woli. Jakby było mało to się podciągnie pod mowę nienawiści.
Odpowiedz
23
@ Tomek
dnia 17.03.2019, 12:28 · Zgłoś
Krąży plotka że Pani Katarzyna to pewnego Radnego (P) dziewczyna, oświećcie mnie prawda to czy fałsz
Odpowiedz
-8
@ artom
dnia 17.03.2019, 12:38 · Zgłoś
a to juz ludziom nie wolno sie kochac ??? :-)
Odpowiedz
17
@ Podatnik
dnia 17.03.2019, 12:51 · Zgłoś
Wolno ale POZA godzinami pracy.
Odpowiedz
7
@ PUP
dnia 18.03.2019, 12:01 · Zgłoś
Czego nie piszecie wprost? Kogo się boicie ? Grześka?
Odpowiedz
16
@ Ehh
dnia 17.03.2019, 11:52 · Zgłoś
Nastepny pisowiec wsadzony na stolek. Jak tak dalej pojdzie to fala piu nas zaleje i beda znami robic co cciec jesli sie to nie zmieni a przyzwolenie ludzi na to bedzie to nic dobrego nas nie czeka. Kazdy urzad juz jest obsadzony pisem.
Odpowiedz
18
@ Wies
dnia 17.03.2019, 09:55 · Zgłoś
Pan Uliasz stracił nagle poparcie osób dzięki którym wcześniej uzyskał to stanowisko i robił wszystko żeby się im odwdzięczyć.
Odpowiedz
23
@ mrX
dnia 17.03.2019, 08:09 · Zgłoś
Wie ktoś, dlaczego dyrektor PUP Dariusz Uliasz tak zapadł na zdrowiu w nowym roku?
Odpowiedz
22
@ 51 przewalaczy powietrza
dnia 17.03.2019, 09:10 · Zgłoś
Otóż to chciałam w imienu załogi PUP zapytać. Bo tu straszne plotki na urzędzie chodzą. Wszyscy zestresowani i wzrosło zużycie kawy, cukru i krótkich spodniczek. Niektóre koleżanki poczuły że ich kariera jest zagrożona. Takie traktowanie ludzi w XXI wieku jest niedopuszczalne.
Odpowiedz
7
@ jasne
dnia 17.03.2019, 12:35 · Zgłoś
czyżby nowy dyrektor lubił kawę cukier i krótkie spódniczki? bo nie rozumiem
Odpowiedz
10
@ Halina Biurwina
dnia 17.03.2019, 12:49 · Zgłoś
Obowiązki tajkie jak min. robienie kawy (nawet z cukrem) należy do obowiązków każdej dobrze prowadzącej się urzędniczki. Spódniczki zaś zwiększają pozycje w ogólno urzędowym rankingu. Inaczej ciężko piąć się po drabinie urzędniczej kariery.
Odpowiedz
11
@ Spostrzeżenie
dnia 17.03.2019, 22:28 · Zgłoś
Faktycznie,obserwując spacery pracownic na korytarzach urzędów,ni płakać,ni śmiać się chce-żałosne.Taka próżność emanuje od wystrojonych,konkurujących ze sobą "dam".W innych krajach urzędniczki ubrane skromnie,aż za skromnie,ale wykazują postawę"służę,jestem tylko pracownicą,a każdy petent to Pani,Pan,któremu uprzejmie służę radą i pomocą".Polki /nie wszystkie,są wyjątki,które będą zdeptane przez zawistne konkurentki"stawiają na wygląd,nie dbają o poziom kultury i relacje z drugim człowiekiem.Obcasy i głowa w obłokach-domena jasielskich urzędniczek.Żal tych wartościowych i skromnych.
Odpowiedz
2
@ Ja
dnia 20.03.2019, 15:03 · Zgłoś
Racja, na korytarzach naszych urzędów panuje istna rewia mody, nie tylko w Jaśle. Nie mam nic w głowie (pracuję tutaj po znajomościach)ale za to wyglądam, więc o nic mi się nie pytajcie tylko na mnie patrzcie... owszem czasami są urzędniczki z klasą i wiedzą szkoda że jest ich tak mało.
Odpowiedz
17
@ dana dana
dnia 17.03.2019, 07:48 · Zgłoś
Pytanie ile jest tych urzednikow w starostwie jak w sam hehe (pup) to 51 "jakichś ludzi do przewalania kartonow papieru i patrzenia w monitor gdzie kto pracuje a zapomnialem i wybieg na szpilach w tekstyliach bardzo obcislych czasami bardzo krotkich z czajniczkiem kubkiem i kluczykiem do przybytku intymnego patrzac wzrokiem pogardy
po korytarzu na petentow .
Odpowiedz
10
@ 51 przewalaczy powietrza
dnia 17.03.2019, 08:00 · Zgłoś
Oj tak jest. Byłem rejestrować auto to takie latały po korytarzu. Ba nawet mają własną toaletą otwieraną na kod.
Odpowiedz
6
@ jasne
dnia 17.03.2019, 12:34 · Zgłoś
jak 50 na jednym piętrze to starostwo ma dwa i trochę czyli wyjdzie przy tkim samym zagęszczeniu 125 osób
Odpowiedz
16
@ Xyz
dnia 17.03.2019, 00:11 · Zgłoś
A ile lat studiował Pan Kosiba,podobno długo
Odpowiedz
5
@ żona Misia
dnia 17.03.2019, 00:02 · Zgłoś
Mój mąż jest z zawodu dyrektorem PUP.
Odpowiedz
4
@ jasne
dnia 17.03.2019, 12:33 · Zgłoś
dajcie spokój żonie i dzieciom. one temu niewinne
Odpowiedz
11
@ Pl
dnia 16.03.2019, 22:40 · Zgłoś
Niezłe monitory w tym urzędzie mają, taniutkie. Fotel też za 1500. Tanie państwo z naszej kasy.
Odpowiedz
16
@ wiedzący
dnia 16.03.2019, 21:32 · Zgłoś
Radny Pers pewnie się cieszy ! hahah
Odpowiedz
17
@ Inteligo
dnia 16.03.2019, 22:08 · Zgłoś
Pewnie tylko, tłuszcza wierzy, że te nominacje są dlatego iż te osoby są bardzo kompetentne. No cóż... kto wie to wie o co chodzi ...
Odpowiedz
15
@ doktor
dnia 16.03.2019, 22:10 · Zgłoś
Pan Pers to mistrz nad mistrze. to on dzieli i rzadzi w powiecie a tym innym wydaje sie ze to oni. hehe
Odpowiedz
3
@ jasne
dnia 17.03.2019, 12:32 · Zgłoś
tylko dlatego Pacher został dyrektorem bo pani Katarzyna nie chciała albo nie mogła
Odpowiedz
28
@ Staszek
dnia 16.03.2019, 20:15 · Zgłoś
A jakie sukcesy i zasługi miał Jan Muzyka, którego wybrali na stałego członka zarządu powiatu za duże pieniadze?
Odpowiedz
11
@ Dyrektor Generalno-Naczelny
dnia 16.03.2019, 19:55 · Zgłoś
Skond ten Parcher pochodzi ?
Odpowiedz
18
@ jasne
dnia 17.03.2019, 12:31 · Zgłoś
mjusi być ze stron Pawlusia albo Zająca. Inni nie maja szans.
Rodzina na swoim
Odpowiedz
11
@ Podatnik
dnia 17.03.2019, 12:59 · Zgłoś
Program synekura + ?
Odpowiedz
9
@ Inka 85
dnia 18.03.2019, 10:40 · Zgłoś
J. Pacher pochodzie ze Święcan ( strony Ś.P Zająca)
Odpowiedz
20
@ Kierowca 8I0
dnia 16.03.2019, 19:17 · Zgłoś
W związku z niskim bezrobociem składam wniosek o likwidację
Powiatowego Urzędu Pracy i trwonienia bez potrzeby naszych pieniędzy.
Dlaczego bezrobotni gdy proponuje się im dobrą pracę, zgodną odpowiadającą
ich kwalifikacjom nie chcą jej podejmować. Są z urodzenia i zawody bezrobotni.
Czują wstręt do pracy i uciekają do różnych sposobów i starają się nadal
mieć status bezrobotnego.
Jako tacy uważają, że im się należy otrzymywać zasiłki , zapomogi , dary i paczki
z różnych instytucji a jest tego dużo.
Starają się pracować dodatkowo stale na czarno, nie płacić podatku ani ubezpieczenia.
Otrzymaną żywność o przedłużonej trwałości jak makarony, ryż i inne artykuły
oraz skrzynki z owocami i jarzynami które nie są w stanie spożytkować samemu
więc rozdają sąsiadom do skarmiania przez drób.
Bezrobotni narzekają na jednostajny asortyment artykułów żywnościowych
i że już nie mogą jeść tych samych darów.
Chcą odmiany i szerszego urozmaiconego asortymentu żywności w tym cytrusów.
Uważają, że im to się należy i tak im ma być zapewnione.
Odpowiedz
20
@ Odyr
dnia 16.03.2019, 18:57 · Zgłoś
Nikt w urzedzie czy sxkole nie dostaje pracy ze wzgledu na predyspozycje ...jest gorzej jak w czasach gomułki...
Odpowiedz
14
@ polok
dnia 16.03.2019, 17:17 · Zgłoś
A może by tak solidnie skontrolować cyganów wyłudzających świadczenia.chyba macie na to sposoby,jeśli nie to wynająć prywatnego detektywa za prowizję potrafi wytropić kombinatorów.
Odpowiedz
-23
@ Anna
dnia 16.03.2019, 12:19 · Zgłoś
Ludzie ale w was jest zazdrosc. Zamiadt pisac glupie komentarze wezccie sie do pracy to i wy bedziecie mieli dobra prace. A nie tylko jedni i ci sami siedza na portalu i obczerniaja ludzi. Brawo Janusz. Przykroc to palenie papierosow po 15 min pod urzedem.
Odpowiedz
30
@ Dyrektor Generalno-Naczelny
dnia 16.03.2019, 15:25 · Zgłoś
Weź się obudź z amerykańskiego snu i zrozum jedną rzecz: żeby dostać pracę w urzędzie nie misisz wcale być pracowitą i mądrą osobą. Wystarczy że masz odpowiednie znajomości albo pociągasz za odpowiednie sznurki.
Odpowiedz
-31
@ dudek
dnia 16.03.2019, 18:43 · Zgłoś
co akurat kompletnie nie odnosi się do Pana Pachera...bo jest zarówno bardzo kompetentną jak i pracowitą osobą. Zna "PUP od podszewki", przeszedł przez wiele stanowisk, zawsze z życzliwością odnosił się do ludzi. I właśnie taka osoba jest odpowiednim kandydatem na szefa Urzędu. Brawo Panie Januszu i powodzenia !
Odpowiedz
14
@ Olga
dnia 16.03.2019, 22:12 · Zgłoś
Tak jest... Szczególnie po tej prywatnej szkolce, która skonczyl., A która kończy każdy kogo na nic więcej nie stać.
Odpowiedz
-12
@ a propo szkolnctwa.
dnia 17.03.2019, 02:50 · Zgłoś
Prywatne szkoly sa czesto lepsze i ucza elastycznosci lepiej niz wiele panstwowych schematycznych gniotow. Gdy czlowiek placi duzo pieniedzy to sie stara. Znam kilka osob po panstwowych studiach - zero elastycznosci, zero obcego jezyka, tylko wybujale ego a i wiedza marna, Tacy nadaja sie tylko do postkomunistycznych panstwowych firm - zero rozwoju i stagnacja , a nie do nowoczesnych korprcji.
Odpowiedz
21
@ Andrzej
dnia 17.03.2019, 08:44 · Zgłoś
Tak jest kompetentny. Mojej corce po Politechnice rzeszowskiej zaproponowal wozek widlowy.
Odpowiedz
-12
@ Andy
dnia 17.03.2019, 15:50 · Zgłoś
Dokładnie, brawo Janusz powodzenia!
Odpowiedz
-9
@ do Andrzej
dnia 17.03.2019, 18:29 · Zgłoś
ale brednie piszesz... od kiedy to dyrektor urzędu składa komuś propozycje, zwłaszcza skoro pracuje na tym stołku od trzech dni.
Odpowiedz
6
@ do a propo szkolnctwa.
dnia 18.03.2019, 11:31 · Zgłoś
... a propos szkolnictwa...zaoczni studenci prywatnej "wyższej" szkoły z Radomia byli mocno zbulwersowani programowym wymaganiom prowadzącego zajęcia ćwiczeń z matematyki. Wyruszyli więc ze skargą na nauczyciela akademickiego do ...dziekana. O dziwo skarga została przyjęta i pozytywnie dla "studentów" załatwiona. Nauczyciel w taki o to sposób został zmuszony do nieegzekwowania wymogów edukacyjnych.
Przecież tzw. "uczelnia" nie będzie "utrudniać nauki" tym którzy za nią dobrze płacą. Czy jest coś takiego możliwe na uczelniach państwowych? ...i tacy niedouczeni trafiają na rynek pracy.
Odpowiedz
-1
@ Wymienić.
dnia 18.03.2019, 11:41 · Zgłoś
Precz z korupcją w wyższych szkołach państwowych - układy, układziki - przyjmowanie za kapuchę po znajomości - za komuny tak było i chciało by się dalej - a tutaj konkurencja - bardziej atrakcyjniejsze i efektywniejsze uczelnie prywatne.
Odpowiedz
3
@ ...za
dnia 18.03.2019, 13:16 · Zgłoś
kapuchę dla każdego m...ła prywatna szkółka bo gdzie indziej go nie przyjmą. Zdolni i z wiadomościami dostają się na prestiżowe państwowe.
Odpowiedz
0
@ Wymienić.
dnia 18.03.2019, 13:32 · Zgłoś
Zdolni i z wiadomościami spier...ją z tego kraju.
Odpowiedz
1
@ Wymienić.
dnia 18.03.2019, 13:42 · Zgłoś
Polskie szkolnictwo wyższe jest prestiżowe tylko z nazwy - znam przykład sprzed lat kiedy osoba która nie napisała praktycznie w ogóle egzaminu dostała się na taką uczelnię - sama zresztą powiedziała, że wszystko źle napisała i bardzo mało. Układy, znajomości i machloje. Rzygać się chce - takie słowo jak prestiż to nie w Polsce.
Odpowiedz
11
@ BUBU
dnia 16.03.2019, 11:13 · Zgłoś
A co tam u Witusia wojewody słychać ?
Odpowiedz
5
@ KAROL
dnia 16.03.2019, 23:05 · Zgłoś
Liże rany, po sukcesach jakie mu niespodziewanie się zdarzyły...
Odpowiedz
22
@ KAROL
dnia 16.03.2019, 10:10 · Zgłoś
Ja bym te PUP-y kazał wsadzić do (...).To sztuka dla sztuki ,i łatwa kasa dla znajomego bobasa!
Odpowiedz
3
@ jas
dnia 18.03.2019, 09:58 · Zgłoś
Mozna zlikwidowac tylko gdzie ich ulokowac jak to wszystko ludzie dobrej zmiany o prawidlowych pogladach
Odpowiedz
26
@ jaślanin
dnia 16.03.2019, 09:20 · Zgłoś
powinno być napisane że pup zatrudnionych jest 51 osób a pracuje do 10 i to by trzeba długo szukać po toaletach gdzie te panie prowadzą prawdziwą walkę o wodę z czajnikami
Odpowiedz
0
@ Money as a debt (napisy PL)
dnia 16.03.2019, 08:59 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
30
@ z Rzeszowa
dnia 16.03.2019, 08:04 · Zgłoś
To nie udało się staroście wręczyć wypowiedzenia z pracy przez zaskoczenie??? Tyle razy się udawało, a tu masz...
Odpowiedz
2
@ 51 przewalaczy powietrza
dnia 17.03.2019, 08:08 · Zgłoś
Wycfanili się już ich tak łatwo nie złapiesz.
Odpowiedz
14
@ SMOG
dnia 16.03.2019, 07:11 · Zgłoś
Bezrobotni powinni podpisywać się co 1 miesiąc anie co 3 miesiące ,jadą do Anglii przyjeżdżają na 3dni aby do PUP się podpisać i do roboty do ANGLII
Odpowiedz
34
@ Maria
dnia 16.03.2019, 06:44 · Zgłoś
Kolejny nierob bierze pieniądze za nic
Odpowiedz
8
@ Marcin
dnia 16.03.2019, 06:34 · Zgłoś
Ile masz na wypłatę ...
Odpowiedz
19
@ Dyrektor Generalno-Naczelny
dnia 16.03.2019, 13:44 · Zgłoś
Z 10k pewnie weźmie. Jako dyrektor 'superważnego' urzędu.
Odpowiedz
33
@ keller
dnia 15.03.2019, 22:02 · Zgłoś
jeśli jest ,tak jak jest- 4% bezrobocia . należy zlikwidować większość urzędów pracy, zostawić kilka wojewódzkich -a rejestracja i spotkania ONLINE.
Odpowiedz
-19
@ Anna
dnia 15.03.2019, 21:27 · Zgłoś
Brawo Katarzyna trzymaj sie nie zwracaj uwagi na glupie komentarze. Jestes uczciwa pracowita osoba. A przede wszystkim jestes zyczliwa dla ludzi. Pamietaj dobro wraca. Trzymaj sie
Odpowiedz
21
@ jo
dnia 15.03.2019, 21:57 · Zgłoś
jak mawia nasz proboszcz:dobro pewnie i wraca ale teraz liczy się pełna taca!
Odpowiedz
9
@ no jo
dnia 15.03.2019, 22:09 · Zgłoś
Pełna taca,pusta glaca.
Odpowiedz
2
@ Golo
dnia 17.03.2019, 10:01 · Zgłoś
Wszyscy sa zyczliwi i pomocni jak zalezy im na pracy.
Odpowiedz
25
@ Leśniak
dnia 15.03.2019, 20:51 · Zgłoś
Mianiowaniec
Odpowiedz
66
@ Tomek
dnia 15.03.2019, 20:21 · Zgłoś
Panie Pacher a czy wykonał Pan Wyrok Sądu i przeprosił Pana Sepioła bo jakoś tej informacji nie podały żadne media???
Jeśli Pan nie przeprosił To HONOR podpowiada DYMISJĘ
Chyba, że mamy inną definicję HONORU
Odpowiedz
-29
@ Do@Tomek
dnia 15.03.2019, 20:34 · Zgłoś
Kto to ten Pan Sepiol. Dymisja za honor. Człowieku to nie II Rzeczpospolita i Kodeks Honorowy Boziewicza nie obowiązuje.
Odpowiedz
21
@ dragoness
dnia 15.03.2019, 20:37 · Zgłoś
Nie wszyscy się do satysfakcji kwalifikują. Na przykład kłamcy nie.
Odpowiedz
-12
@ Do@Tomek
dnia 15.03.2019, 20:47 · Zgłoś
@dragoness
Nie wszyscy, przykład naszego burmistrza.
Odpowiedz
-26
@ Jolka
dnia 15.03.2019, 21:02 · Zgłoś
Żaden pan po prostu widzący tylko czubek własnego nosa Sepiol
Odpowiedz
14
@ Jaslo
dnia 15.03.2019, 21:24 · Zgłoś
O szczera prawda
Odpowiedz
24
@ Obiektywny
dnia 16.03.2019, 17:36 · Zgłoś
Pan Janusz Pacher może i ma doświadczenie, ale z honorem to ma niewiele wspólnego.
Przeprosić pewno zapomniał - albo "Pełnomocnik powiatowy- czyli Pan Starosta" mu nie kazał...
Dla kariery Pan Janusz zrobi wszystko ...
Mimo wszystko - gratuluje awansu.
Odpowiedz
-10
@ Odp.
dnia 16.03.2019, 18:03 · Zgłoś
To musisz go świetnie znać skoro wiesz co zrobi, może jesteście dobrymi znajomymi, jeżeli tak to szczerze mu współczuję. Jak łatwo obrzucać błotem innych. Spójrz w lustro.
Odpowiedz
15
@ Obiektywny
dnia 17.03.2019, 08:42 · Zgłoś
Ja Pana lub Panią nie obrażałem, nie wyciągałem pochopnych wniosków, nikomu nie współczułem czy kazałem spojrzeć w lustro... Jak napisałem powyżej Pan Janusz może i ma doświadczenie - czego nie kwestionuję, nie podważam jego zasług przy współpracy z osobami niepełnosprawnymi. Jedno jest pewne - wykona wszystko co każe mu pełnomocnik powiatowy - nie patrząc na sytuację innej osoby (czy ją zna czy nie) zachowując przy tym chociażby odrobinę honoru. Czasem wartałoby mieć własne zdanie, nie być bezwzględnie posłusznym i sterowanym - choć wtedy może ucierpieć "Kariera".
Odpowiedz
-5
@ Jolka
dnia 17.03.2019, 15:41 · Zgłoś
A skąd niby "jedno jest pewne" ? Obrażasz człowieka a inni Twojego pokroju klakierzy wtórują Ci bezmyślnie.
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 17.03.2019, 15:44 · Zgłoś
Od kiedy prawda obraża?
Odpowiedz
9
@ Obiektywny
dnia 17.03.2019, 20:21 · Zgłoś
Pisząc jedno "jest pewne" wiem co napisałem - bowiem na własnej skórze odczułem postępowanie Pana Janusza sterowanego przez ...(innych od władzy).
Nie myślę Go obrażać, ale nie życzę sobie by Pani wyzywała mnie od klakierów.
Nie podważam jego kompetencji czy zasług, szanuję jako człowieka (męża, syna , ojca czy brata), ale to że czasem wartałoby mieć własne zdanie, nie być bezwzględnie posłusznym i sterowanym - nadal podtrzymuję.
Mino wszystko życzę Panu Januszowi samych sukcesów na nowym stanowisku pracy.
Odpowiedz
-1
@ znawca
dnia 20.03.2019, 08:23 · Zgłoś
pani dragoness - nie ma prawdy uniwersalnej, więc niech pani nie plecie. Czy stwierdzenie, że jest pani czołowym trollem jaslo4u.pl panią obraża? Mimo, że przecież jest to prawda.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 20.03.2019, 08:45 · Zgłoś
Czy stwierdzenie, że Ziemia krąży dookoła Słońca nie jest prawdą uniwersalną? Podobnie jak fakt, że się pan czepia po to, aby się czepiać? A że obrazić mnie ewentualnie może ktoś, kogo znam i dorównujący mi poziomem, to oczywiście, że nie jestem obrażona.
Odpowiedz
-1
@ No...
dnia 21.03.2019, 13:23 · Zgłoś
Sobie samej chyba.
Odpowiedz
29
@ ixi
dnia 15.03.2019, 20:17 · Zgłoś
Gdzie pan pracuje? W PUPie,... dosłownie.
Odpowiedz
6
@ Starszy PuPskownik
dnia 16.03.2019, 23:12 · Zgłoś
W pupie ale pieniądze realne !
Odpowiedz
-40
@ Kostek
dnia 15.03.2019, 19:29 · Zgłoś
Brawo panie Pacher mowiłam dawno że powinien pan pełnić te funkcje, a pan się wtedy śmiał. Dziękuję za serce
Odpowiedz
-37
@ Roberta
dnia 15.03.2019, 19:14 · Zgłoś
Bardzo pożądany jest pan Janusz pamiętam go jeszcze ja rejestrował bezrobotnych najmilsza osoba z tego dzialu
Odpowiedz
-27
@ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
dnia 15.03.2019, 19:07 · Zgłoś
to stanowisko mu sie należało zadrośnicy niemoralni
Odpowiedz
-35
@ Jaslo
dnia 15.03.2019, 21:22 · Zgłoś
Zgadzam się stanowisko Panu Januszowi się należało już dawno normalny człowiek nikomu nie zaszkodzi wręcz pomoże jak tylko jest w stanie gratulacje Panie Januszu
Odpowiedz
10
@ Starszy PuPskownik
dnia 16.03.2019, 23:18 · Zgłoś
Taki był miły należało mu się stanowisko dziedziczone do SIÓDMEGO pokolenia .
Odpowiedz
9
@ komandos
dnia 15.03.2019, 18:59 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
7
@ A to o takie pupy chodzi...
dnia 15.03.2019, 18:31 · Zgłoś
A zapowiadalo sie tak ciekawie...
Odpowiedz
29
@ Tryt
dnia 15.03.2019, 18:28 · Zgłoś
Pełnomocnik PiS. I wszystko jasne. Czy kiedykolwiek doczekamy się informacji typu: ten i ten wygrał konkurs na takie i takie stanowisko w takiej czy siakiej instytucji. Nic do tego Pana nie mam. Całkiem możliwe że na to stanowisko się faktycznie nadaje. Tylko zostaje takie małe ale uwadzające ALE.
Odpowiedz
10
@ do Tryt
dnia 15.03.2019, 19:30 · Zgłoś
nie zwróciło Pana uwagi słowo klucz w powyższym artykule: przeszedł
Odpowiedz
-18
@ Dumny z PiS-u
dnia 15.03.2019, 21:53 · Zgłoś
Jak ktoś ma założoną Tusko- blokadę w mózgu, jak dragoness , czy Tryt to się niema co dziwić że rozumieją to, co dla nich wygodniejsze...
Odpowiedz
9
@ Dana
dnia 16.03.2019, 08:30 · Zgłoś
Kołtun kołtunowi oka nie wykole
Odpowiedz
11
@ dragoness
dnia 16.03.2019, 11:04 · Zgłoś
Dumny z PiSu, ale z koniem dorożkarskim na głowy zamieniony.
Odpowiedz
11
@ Tryt
dnia 16.03.2019, 14:00 · Zgłoś
W nawiązaniu do odpowiedzi na moje wątpliwości co do trybu powołania tego Pana na to stanowisko pragnę zwrócić uwagę że powołanie to nie to samo co przejście i całkiem nie to samo co wygranie konkursu na stanowisko . Ponadto informacja o tym że ten pan jest NADANYM a nie WYBRANYM szefciem struktur politycznych PiS u czytającego od razu zapala ostrzegawcze światełko. Upotitycznienie wszelkich struktur państwowych przez PiS zaczyna doruwnywać czasom PZPR. Powtarzam raz jeszcze. Nic nie mam do tego Pana. Być może jest dobrym fachowcem . Wyraziłem tylko wątpliwość co do formy awansowania. A że te formy awansowania są typowo pisowskie to nie ma potrzeby strzępić nad tym jęzora. Wystarczy przytoczyć parę przykładów jak np. awansowanie w ciągu niepełnych trzech lat z kaprala na generała, awans sędziego o stażu pracy sędziowskiej trzy miesięcznej na szefa sądu okręgowego czy też niechlubny przypadek Misiewicza. To jest właśnie zawłaszczanie i upolitycznianie państwa. Rozmiar szkód jakie PiS nam zaserwował jest ogromny. Niech przykładem będą stadniny koni czystej krwi które pod światłym przewodem PiS mają milionowe długi. Jakże śmiesznie brzmią przypominane oskarżenia pisiorowatych w czasie gdy robili skok na stadniny że te są źle zarządzane i przynoszą małe bo tylko kilkumilionowe zyski. Teraz są straty i jest dobrze. Ot to tylko takie małe uwagi.
Odpowiedz
-13
@ Dumny z PiS-u
dnia 16.03.2019, 14:23 · Zgłoś
PO nie takie przekręty w obsadzaniu ,,swoich" robiło.
Co do koników hmm...nawet jeśli było tak jak twierdzisz, to gdzie te pieniądze z tych ogromnych zysków ginęły...? pomogę Ci, pewnie tam , gdzie setki miliardów z naszych podatków.
Takie szczegóły jak najniższe bezrobocie, najniższa inflacja, najwyższy wzrost gospodarczy itp. po 3 latach rządów PiSu to oczywiście przypadek, i to przy tak rozbudowanych programach socjalnych.
Fakty są takie kolego ,że przeciętnemu Polakowi żyje się teraz po prostu lepiej , nie mówię tu o ,,liberałkach-aferałkach" bo tacy właśnie oderwani od koryta , straszą najbardziej.
Polacy już nie chcą żeby to niemieccy politycy namirzadzili , a raczej doili .
Dlatego wybór jest oczywisty.
Odpowiedz
-14
@ Dumny z PiS-u
dnia 16.03.2019, 14:31 · Zgłoś
A Pani dragoness odpowiem że czytając komentarze i argumenty przeciwników PiSu, sądzę że oni też się z konikiem na głowy zamienili, tylko nie dorożkarski...a jakim?, chyba się Pani domyśla.
Odpowiedz
11
@ dragoness
dnia 16.03.2019, 14:50 · Zgłoś
Tylko ktoś niezmiernie ograniczony zakłada, że jeśli ktoś nie opiera PiSu, to automatycznie popiera PO.
Odpowiedz
-6
@ Dumny z PiS-u
dnia 16.03.2019, 15:02 · Zgłoś
A kto ma realne szanse by sprawować samodzielną władzę po wyborach...?
Może ,,Teraz" Ryśka z klanu...tzn. Ryśka Petru.
A może ,,Zieloni".?
Proszę zejść na ziemię i nie obrażać innych ciągle, chyba że czerpie
pani z tego satysfakcję, to już trudno.
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 16.03.2019, 15:06 · Zgłoś
Prawda nie obraża, tylko skłania do refleksji ludzi inteligentnych. A polaryzacja społeczeństwa i sceny politycznej jest na rękę partyjnym bandom.
Odpowiedz
-6
@ Dumny z PiS-u
dnia 16.03.2019, 15:21 · Zgłoś
Pod warunkiem że jest to prawda droga Pani, zbyt łatwo i zbyt szybko
oceniasz innych, nie jesteśmy w szkole.
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 16.03.2019, 15:25 · Zgłoś
W szkole oceniam powoli, zwłaszcza, że młodzież ma prawo popełniać głupstwa. U dorosłych to niewybaczalne.
Odpowiedz
-9
@ Dumny z PiS-u
dnia 16.03.2019, 15:43 · Zgłoś
Hmm...,,młodzież ma prawo popełniać głupstwa" ..?
Zbyt pedagogiczne podejście to nie jest...nie wróży to dobrze
tym młodym ludziom na przyszłość.
Odpowiedz
6
@ Tryt
dnia 16.03.2019, 17:07 · Zgłoś
Równie dobrze możesz powiedzieć że ginęło setki bilionów złotych. Taka to będzie prawda jak to co pleciesz . Uprzedzając Twą odpowiedz że są większe wpływy to od razu zaznaczam że są ale przede wszystkim ze wzrostu cen a tym samym wyższy VAT. Kto to płaci? Ano i Ty i ja. Co do kradzieży za tamtej koalicji. Przypominam teatralne gęsty pisiorowatych ppseudopolityków jak w sejmie rozwijali metry papieru na którym miały być zapisane DOWODY na malwersacje i kradzieże. Mija kadencja i co, gdzie te dowody? Gdzie skazani? Gdzie rozliczeni? Ot , słowa słowa,szambo pomówień, łgarstw i chorobliwej nienawiści. Ci zrobił Zero Ziobro jako minister sprawiedliwości? No chyba jedynym jego osiągnięciem to wbrew logice i prawu ciągnięty proces lekarzy którzy RATOWALI jego Ojca ale niestety ich winą jest to że nie są bogami wszechmocnymi. Owszem powiesz że Ziobro wsadza do więzień złodziei nawet z własnej partii. Tak to prawda ale jest to tylko wynikiem walk wewnątrz PiS i wzajemnych oodkładań sobie świń . Dowodem niech będzie to że ci mocni w PiS są nie do ruszenia. Ot choćby Biereckiego szef wszystkich SKOKów czy sam Yarkacz prrezio broniony przez wszystkie służby Państwa przed dochodzeniem w sprawie słynnych wież . I nie jest to jakiś lewy postkomunistyczny spisek przeciw niemu tylko OSZUKANY przez Marysia członek JEGO rodziny chce dochodzić sprawiedliwości. A cała ta obrona robi się już żałosna. Chiny sprawa faktur. Raz faktury są złe bezpodstawne i dlatego Jareczek nie mógł zapłacić aby znowu twierdzić że nie został odprowadzony od tych samych faktur podatek VAT. Czyli do oskarżania faktury be, a do obciążenia podatkiem są dobre . Stare dobre stwierdzenie. Jak Małemu ukraść to źle, ale jak Kali ukraść to dobrze.
Odpowiedz
5
@ Tryt
dnia 16.03.2019, 17:12 · Zgłoś
No cóż trafiła się mi literówka spowodowana tym że komputer mądrzejszy chce być od właściciela i zaciemnienia tekst by go komputery odpowiednich służb nie pogoniły w chmurze.
Odpowiedz
-1
@ Odp.
dnia 16.03.2019, 17:59 · Zgłoś
A niby dlaczego niewybaczalne ? Pani niby nie popełniała błędów w dorosłym życiu ? Jest Pani pewna ? Szczerze wątpię. Wszyscy jestesmy tylko ludzmi i mamy prawo popełniać błędy, ważne żeby ich nie powielać i wyciągać z nich wnioski.
Odpowiedz
-7
@ Dumny z PiS-u
dnia 16.03.2019, 18:16 · Zgłoś
Panie Trycie ...powiem krótko ,nawet sam prokurator generalny nie zdziałała zbyt wiele gdy sądy zostały w rękach POprzedników , wszelkie działania zmierzające do ukarania winnych spełzną najpewniej na niczym.
Na szczęście pewnej starszej Pani z SN kończy się kadencja w tym roku więc jeszcze troszkę cierpliwość.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 16.03.2019, 19:25 · Zgłoś
Oczywiście, biedulki, zawsze jakieś obiektywne trudności :-D Co do błędów, wiele dorosłych osób od lat popełnia błędy przy urnach wyborczych i to jest niewybaczalne.
Odpowiedz
0
@ Dumny z PiS-u
dnia 16.03.2019, 20:49 · Zgłoś
To nie są ,, obiektywne trudności" to komuna trzyma łapę na sądach, i do 2015 roku na wszystkich mediach, widać to było doskonale na ostatniej rozprawie Kaczyńskiego i Wałęsy...biedna pani sędzia wysłuchała od Wałęsy co ma robić...a proces wyglądał jakby to pozwany oskarżał a nie odwrotnie..., a na koniec pani sędzia w zasadzie przyznała że pan Wałęsa jest winny ale tak tylko troszkę i nieświadomie... żenada.
Proszę mi odpowiedzieć o czym świadczy fakt iż na pogrzebie generała Jaruzelskiego byli wszyscy czołowi politycy poprzednich rządów i prezydenci, natomiast na pogrzebie Jana Olszewskiego nikt z tej ekipy się nie zjawił...?
Obecni rządzący zdołali się przełamać i zapomnieć o podziałach politycznych uczestnicząc w ostatnim pożegnaniu Adamowicza, choć organizatorzy ceremonii posadzili głowę państwa , premiera i inne ważne osoby gdzieś tam z tyłu.
Wie pani jak to się nazywa...? To jest właśnie różnica klas.
Odpowiedz
2
@ Tryt do dumny z pisu
dnia 16.03.2019, 21:42 · Zgłoś
Co do twego twierdzenia że stary układ trzyma sądy. Człowieku ty chyba dziś się urodziłeś. Można by tak bredzić gdyby sądy uwaliły choć jedną sprawę skierowaną przez Prokuraturę. Jak na dzień dzisiejszy prokuratura do sądów nie skierowała wogóld tych spraw. Mało tego. Na interpelację poselską do Zero Ziobry po pewnym czasie i po cichutku resort sprawiedliwości odpowiedział w ten deseń; ,,Wobec nie wykrycia znamion przestępstwa dochodzenia umorzono,,. Można to sprawdzić u źródła. Sam wydźwięk tego stwierdzenia jest ciekawy i pozostawiający dla gawiedzi takiej jak my duże pole do ,,obgadywania,,. A mianowicie można twierdzić że umożono bo tamci się lepiej zamaskowali. Tyle tylko że można też powiedzieć ,,a coście za specjaliści od prawa i sprawiedliwości że nie potraficie udowodnić nic złodziejom. Można też powiedzieć i to jest najbliższe prawdy że dochodzenia umorzono bo ,,dowody,, były lipne i wymyślone adhoc dla efektu propagandowego. Zresztą widać po Twoich wpisach że to działa. Oznacza to że nie pamiętasz lub nie chcesz pamiętać tych szumnych zapowiedzi o żelaznych dowodach i podobnych [...]relach. Tak więc kończąc. Nikt mi dziś nie powie że Prokuratura jest w rękach opozycji, bo Ziobro przeorał ją bardzo dokładnie. Z prokuratury została tylko wydmuszka. A i sądy są przeciw w rękach Ziobry. Zmieniono na swoich przytłaczającą liczbę prezesów sądów wszystkich szczebli, łamiąc konstytucję powołano pisowskich ludzi do Naczelnego Sądu Administracyjnego zmieniono Krajową Radę Sądowniczą, wykastrowano i zmieniono Trybunał Konstytucyjny. Itd. itp. I Ty i Tobie podobni twierdzicie że rządzi stary układ? Bzdura na biegunach. W tej całej tragedii jedno jest dobre. Do tej wywrotowej pisowskie roboty zabrali się sami dyletanci , nawzajem się żrący i kompletnie nie zważalący na realia. Masz najlepszy przykład w Jaśle. To co dzieje się tutaj to jest właśnie cały PiS w pomniejszonej skali Jasielskiej. Chciałbym być dobrze zrozumiany. Być może że z moich wypowiedzi wynika że PiS i wszyscy pisowcy to samo zło. Jest to nieprawda. Sam znam wielu pisowców naprawdę i prawych i sprawiedliwych. Tylko że niestety są oni zmarginalizowani zepchniéci do narożnika i bez prawa do gadania. No ale robi się już późno a sam mam jeszcze troszkę roboty. Życzę Ci dobrej nocy. I proszę. Nie odbież tego życzenia źle. Jestem szczery . Moja służba w OSP nauczyła mnie jednego. Ludzi dzielę na tych co potrzebują pomocy i na tych co tej pomocy nie potrzebują w tej chwili. My nie pytamy o przekonania polityczne, my pytamy jak pomóc. Jeszcze raz, dobrej nocy
Odpowiedz
0
@ Tryt do dumny z pisu
dnia 16.03.2019, 21:46 · Zgłoś
Kurde balans, znowu błąd ortograficzny tym razem
Odpowiedz
-2
@ Dumny z PiS-u
dnia 16.03.2019, 22:11 · Zgłoś
Błąd ortograficzny jest najmniejszym problemem , bardziej bym się martwił tym stekiem bzdur... również życzę dobrej nocy...
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 17.03.2019, 12:14 · Zgłoś
No to proszę nas, lemingi, uświadomić ile spraw prokuratura skierowała do sądów? Na razie komisje sejmowe biją pianę i biorą kasę.
Odpowiedz
0
@ Dumny z PiS-u
dnia 17.03.2019, 13:15 · Zgłoś
Odpowiedź masz w moim wcześniejszym poście, czyli jaki jest sens w tym , by kierować sprawy do sądu skoro wiadomo jaki wyrok zapadnie..?
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 17.03.2019, 13:20 · Zgłoś
Nie, słoneczko. Nie ma sensu kierować, gdy się nie ma twardych dowodów. I przestań chrzanić o sądach "ustawianych", bo to już śmieszne. Podobnie jak śmieszne są komisje sejmowe.
Odpowiedz
0
@ Dumny z PiS-u
dnia 17.03.2019, 13:51 · Zgłoś
A Ty dalej swoje...ehhh , zmień lekarstwa kobieto, chyba że za bardzo wczułaś się w rolę tego Twojego konia dorożkarskiego...
Odpowiedz
-1
@ Dumny z PiS-u
dnia 17.03.2019, 13:52 · Zgłoś
I to już nie jest śmieszne...słoneczko..
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 17.03.2019, 14:02 · Zgłoś
Jak tam się miewa komisja d/s VATu, Amber Gold, nie mówiąc o smoleńskiej? ILE wniosków do prokuratury już poszło?
Odpowiedz
1
@ aaauuuuuuuuu
dnia 17.03.2019, 21:46 · Zgłoś
Do Dumny z PiS-u - zacznij myśleć samodzielnie, a nie powtarzaj slogany pana
Zbyszka. Sądy są trzecią władzą i nie chcę żyć w Państwie, gdzie kieruje nimi kacyk polityczny. Pana marzenia prypominają mi radziecki wymiar sprawiedliwości z naszym kochanym rodakiem Dzierżyńskim w roli komisarza.
Odpowiedz
0
@ Dumny z PiS-u
dnia 17.03.2019, 23:48 · Zgłoś
No tak..wcześniejsi prokuratorzy generalni byli niezależni...i zmieniali się jak rękawiczki by trudniej było udowodnić ich upolitycznienie...sam zacznij myśleć samodzielnie ...
Odpowiedz
1
@ znawca
dnia 20.03.2019, 08:21 · Zgłoś
Pani dragoness - posłankę PO panią Sawicką z domu Cielebąk oskarzona o branie łapówek to nie przypadkiem sąd uwolnił? Przypomnieć komentarz Rulewskiego, senatora Po czy pani sobie sama wygugla? I niech pani nie plecie o swoim obiektywizmie bo to już jest żenujące!
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 20.03.2019, 08:46 · Zgłoś
Pani Sawicka powinna pójść siedzieć, a mąż powinien wynieść ją z domu na kopach. Zawsze tak twierdziłam. Wystarczająco obiektywnie?
Odpowiedz
-1
@ pikuś
dnia 21.03.2019, 11:29 · Zgłoś
Jak Pani dalej będzie czytała gebelsowską propagandę to nikt już pani nie POmoże...
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 21.03.2019, 15:06 · Zgłoś
No tak, argument godny prawdziwego zwolennika matki-partii; jeśli fakty świadczą przeciw nam, tym gorzej dla faktów. Proszę jeszcze przypomnieć czytelnikom do jakiego związku zawodowego należą nauczyciele okupujące małopolskie kuratorium?
Odpowiedz
1
@ motek
dnia 22.03.2019, 10:22 · Zgłoś
Przecież pisowski beton nie przyzna Pani racji. Opinię biegłych o katastrofie trzymają w tajemnicy od miesiąca, bo napisali, że żadnego zamachu nie było hahaha.
Odpowiedz
14
@ lidia
dnia 15.03.2019, 18:15 · Zgłoś
zlo zawsze wraca jak nie do sprawcow to do nastepnych pokolen. to prawda stara jak swiat
Odpowiedz
-36
@ asam
dnia 15.03.2019, 18:03 · Zgłoś
a ja podziwiam Pania Katarzyne ktora w mlodym wieku zostala zastepca dyrektora. prawdziwa kariera mlodego czlowieka ktora warto stawiac za przyklad
Odpowiedz
42
@ miki
dnia 15.03.2019, 19:17 · Zgłoś
Została zastępcą jednak nie ze względu na wiedzę, doświadczenie, tylko zupełnie coś innego... ze względu na fakt, dzięki któremu (komu) została przyjęta do PUPu ;-)
Odpowiedz
27
@ do asam
dnia 15.03.2019, 19:28 · Zgłoś
skąd się bierze w ludziach ta dziecięca naiwność ,
takich pięknych karier jest więcej np. wicedyrektorki NBP
Odpowiedz
9
@ asam
dnia 15.03.2019, 20:09 · Zgłoś
a wy to juz ironii nie znacie ...
Odpowiedz
-23
@ Anna
dnia 16.03.2019, 12:36 · Zgłoś
Znam Pania Katarzyne wiele lat z nia pracowalam i wiem ze to odpowiednia osoba na stanowisku ma wiedze, jest bardzo pracowita i zyczliwa z godnoscia traktuje ludzi. Jest bardzo kolezenska i pimocna. Wiec nie wiem skad taki glupi komentarz.
Odpowiedz
65
@ POkraka z trzepaka
dnia 15.03.2019, 17:37 · Zgłoś
51 osób do parzenia porannej kawy ?. Niezła fucha i jeszcze dobrze za to płacą.
Odpowiedz
-6
@ Buno1
dnia 15.03.2019, 17:37 · Zgłoś
Może coś sie zmieni, ale tak do końca nie wierzę.
To co może sie zmienić to podejscie do interesanta , a jak Pan Pacher nie pali papierosów (jak poprzednicy) to biuro urzędnika wywietrzy i nie będzie jak w "popielniczce ". Powodzenia.
Odpowiedz
0
@ Tak
dnia 21.03.2019, 06:32 · Zgłoś
Właśnie że pali i to jak!
Odpowiedz
44
@ SOLIDARNOŚCIOWIEC *
dnia 15.03.2019, 17:02 · Zgłoś
Bezrobocie było masowo zwalniali ludzi z zakładów a teraz bezrobocie spadło ,młodzi wyjechali a w urzędzie tyle samo pracowników, powinien starosta pozwalniać ,skoro mniej bezrobotnych i większa komputeryzacja to nie trzeba tyle w PUP
Odpowiedz
-1
@ Soly(niez)darnosc
dnia 16.03.2019, 08:19 · Zgłoś
A gdzie solydaruchacze swoją progeniture zatrudnia ?
Kto ich weźmie do roboty ?
Odpowiedz
21
@ Pcher
dnia 16.03.2019, 20:29 · Zgłoś
Pacher nie ma i nie miał nic wspólnego z Solidarnościa.
Skok na kasę. Pawluś wybiera wiernych i posłusznych.
BMW i tyle w temacie.
Odpowiedz
16
@ Ytrevh
dnia 16.03.2019, 21:27 · Zgłoś
Dokładnie wpisał się do PiS jak już mieli władze...! Panie Starostów! Zobaczymy jak długo!
Odpowiedz
6
@ jasne
dnia 17.03.2019, 12:26 · Zgłoś
Jak ktoś inny dojdzie do władzy to będzie pluł na obecnego starostę. Tak uczy historia. I pan Pawluś jako historyk dobrze o tym wie. Ale na razie sie słucha.
Odpowiedz
0
@ PiS
dnia 17.03.2019, 12:41 · Zgłoś
Bzdura, zapisał się po przegranych przez PiS wyborach, zainteresowani dobrze o tym wiedzą a kto twierdzi inaczej jest oszczercą. Z Solidarnością nie ma nic wspólnego z prostej przyczyny... jest za młody ;-)
Odpowiedz
16
@ zapisał się do PIS przed wyborami
dnia 17.03.2019, 15:13 · Zgłoś
17 październik 2018r.
Pacher jest pełnomocnikiem PIS w Skołyszynie
I już zdążył przegrać sprawę w sądzie o kłamstwo:
http://www.jaslo4u.pl/sepiol-wygral-walke-o-prawde-newsy-jaslo-23629

Wybory były 21 października.
Odpowiedz
-6
@ Andy
dnia 17.03.2019, 15:45 · Zgłoś
Jakie kłamstwo panie sepiol ??? Sąd oddalił wniosek o przeprosiny, nakazał jedynie sprostowanie, mmały manipulacje.
Odpowiedz
-5
@ Andy
dnia 17.03.2019, 15:47 · Zgłoś
Członkiem PIS został po przegranych wyborach przez PiS, zaprzeczyć ? Sam jesteś wrednym małym klsmczuchem
Odpowiedz
-1
@ zapisał się do PIS przed wyborami
dnia 17.03.2019, 17:58 · Zgłoś
zapisał sie do PIS przed wyborami

ale najważniejsze że PIS wygrał wybory
kim ty jesteś czyją stronę trzymasz że piszesz o przegranej PIS
Odpowiedz
-3
@ PiS
dnia 17.03.2019, 18:19 · Zgłoś
Trochę było by dziwne, gdyby Starosta wybierał takich co mu kłody pod nogi kłaść będą i za jego plecami będą spiskować
Odpowiedz
16
@ demo_krytyk
dnia 15.03.2019, 16:41 · Zgłoś
W tematach zbliżonych do polityki,efekty stawiania plusów czy minusów przy komentarzach są sprawą względną.Decyduje moderator ,a to już jest manipulacja ,która świadczy o braku bezstronności dziennikarskiej tego portalu.Ubolewam...
Odpowiedz
19
@ Grucha
dnia 15.03.2019, 15:45 · Zgłoś
Klikasz w + plus dwa 2 punkty a w innych komentarzach plus 1
Odpowiedz
8
@ +-
dnia 15.03.2019, 22:52 · Zgłoś
Za cienki jesteś aby to ogarnąć.
Odpowiedz
62
@ etatowy PiSiorek
dnia 15.03.2019, 15:41 · Zgłoś
To co wyprawia PiS w Jaśle w temacie obsadzania stanowisk podległych starostwu swoimi dup...włazami zakrawa na kpinę z mieszkańców powiatu. Ale każde działanie podlega w jakiejś perspektywie rozliczeniu końcowemu. Przyjdzie taki czas, że purpura twarzy zrobi się jeszcze wyraźniejsza.
Odpowiedz
72
@ PiS
dnia 15.03.2019, 15:54 · Zgłoś
Starosta PIS na spotkaniu z pracownikami ZUS powiedział, ze to jest element dobrej zmiany i że trzeba wyplenić zło PO. Więc teraz czas na czystki.
A o Pacherze lepiej nie pisać. Wszyscy wiemy jaki był w urzędzie. Wszyscy, no PRAWIE wszyscy się ucieszyli jak go przeniesiono do starostwa. To starosta Sepioł go przygarnął. Pacher mu się odwdzięczył szkalując go w czasie wyborów. Teraz trzyma się blisko Pawlusia. Ciekawe jak długo będzie służył Pawlusiowi.
Odpowiedz
-69
@ ABCDE
dnia 15.03.2019, 16:16 · Zgłoś
To kłamstwo, bo ja z nim pracowałam, to bardzo sumienny i koleżeński człowiek. Większość cieszy się z jego powrotu !
Odpowiedz
-35
@ Jaslo
dnia 15.03.2019, 21:20 · Zgłoś
Ale co było wcześniej jak PiS nie miał władzy jak obsadzali stołki i cisza była teraz nagle kogoś boli Pacher Janusz w porządku gość
Odpowiedz
12
@ qqa
dnia 15.03.2019, 21:40 · Zgłoś
A co ma Starosta do ZUS - bo nie załapałem?
Odpowiedz
3
@ robin
dnia 17.03.2019, 14:31 · Zgłoś
Nic się nie zmieli bo ciemny lud dostał swoje 500 zeta i tak jest ucieszony ze pozwoli pisowi dalej kraść miliony. A ze to 500 zeta to od początku ludu kasa to lud tego nie rozumie. Podwyżki w sklepach podwyżki w usługach ale ciemny lud tego nie pojmuje.
Odpowiedz
1
@ Wiki
dnia 20.03.2019, 20:52 · Zgłoś
Idziesz i im to powie9
Odpowiedz
69
@ zgrozo
dnia 15.03.2019, 15:36 · Zgłoś
51 pracowników !!! a zwykły szarak na to towarzystwo na państwowych posadkach musi za...ć !
Odpowiedz
17
@ etam
dnia 15.03.2019, 15:34 · Zgłoś
Musieli by wprowadzić bezwarunkowe ubezpieczenie zdrowotne. Wtedy PUP można likwidować
Odpowiedz
74
@ Tic-Tac
dnia 15.03.2019, 15:26 · Zgłoś
Jakoś nikt nie odważy się wyjaśnić w jakim celu ,po co i komu ma służyć ten relikt z lat 90.Owszem był on potrzebny w latach 90-tych,gdy masowo karczowano przemysl w Jaśle. Zresztą nominat o tym wspomniał
Ogromna rzesza ludzi jak widać z klucza partyjnego zajmująca całe piętro w budynku i zzerajaca w poborach ogromne pieniądze. Jeśli ktoś szuka pracowników, to do tego celu służy komunikacja portalowa
.
Odpowiedz
88
@ Ja
dnia 15.03.2019, 15:24 · Zgłoś
Moje pytanie bardzo krótkie- komu potrzebny jest tenPUP?, - jak sam sobie pracy nie znajdę to nikt mi nie pomoże,a kurs to najlepiej zrobić sobie za własne pieniądze,bo tam nic sie nie dzieje.
Odpowiedz
-37
@ Jolka
dnia 15.03.2019, 15:17 · Zgłoś
Brawo kolego sympatyczny, wreszcie dobry wybór
Odpowiedz
13
@ Leśniak
dnia 15.03.2019, 15:16 · Zgłoś
Szafo jasielski mianowany z nadania
Odpowiedz
4
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 16.03.2019, 16:35 · Zgłoś
Mianowanym więcej płacą - a teraz jeszcze "walczą" o tysiaka...
Odpowiedz
33
@ dragoness
dnia 15.03.2019, 15:10 · Zgłoś
Nagroda za p. Sepioła?
Odpowiedz
14
@ Pismen
dnia 15.03.2019, 18:31 · Zgłoś
Nic nie kosztuje tak drogo, jak tanie prawdy.
Odpowiedz
14
@ dragoness
dnia 15.03.2019, 19:03 · Zgłoś
W tym przypadku ciepłą posadkę.
Odpowiedz
-7
@ Aleksandra
dnia 15.03.2019, 19:03 · Zgłoś
Kto to jest Sepioł?
Odpowiedz
4
@ do dragoness
dnia 15.03.2019, 19:31 · Zgłoś
pozdrawiam moja ulubioną nauczycielkę ze starych dobrych czasów
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 15.03.2019, 19:37 · Zgłoś
Dziękuję bardzo i wzajemnie.
Odpowiedz
4
@ do dragoness
dnia 15.03.2019, 19:52 · Zgłoś
wybiorę się kiedyś odwiedzić stare mury szkoły więc może wpadnę na pogaduchy
Odpowiedz
-5
@ Jaslo
dnia 15.03.2019, 21:19 · Zgłoś
Pan Sepioł nic nie robił to o co chodzi
Odpowiedz
0
@ Odp.
dnia 16.03.2019, 19:31 · Zgłoś
Chyba sepiola
Odpowiedz
192
@ Pisowiec
dnia 15.03.2019, 14:57 · Zgłoś
Ciekawe jak to jest kierować czymś co nikomu nie potrzebne ?
Odpowiedz
178
@ Ja
dnia 15.03.2019, 15:12 · Zgłoś
Ależ PUP jest baaaardzo potrzebny, żeby wszyscy krewni i znajomi obecnych pracowników mieli gdzie pracować zaraz jak skończą szkołę nieważne jaką ,po co się wysilać jak mamusia, tatuś, ciocia wujek itp. pracę załatwią od ręki.
Odpowiedz
176
@ Wdfc
dnia 15.03.2019, 15:25 · Zgłoś
Czy PUP kiedykolwiek komuś w czyms pomógł??
Odpowiedz
64
@ .
dnia 15.03.2019, 16:43 · Zgłoś
Dobrze to już swoi powsadzani, mamy to już za sobą. Teraz proszę już politykierstwo lokalne zakończyć i zająć się remontem dróg, np ul Kraszewskiego - dorga własnośći powiatu, która woła o pomstę do nieba.
Odpowiedz
37
@ kapral
dnia 15.03.2019, 18:14 · Zgłoś
Dopisuję jeszcze ul.Grota Roweckiego wraz z zapadającymi się studzienkami pod kołami samochodów,trzeba jeździć slalomem aby je ominąć.
Odpowiedz
46
@ Plus=/=Minus
dnia 15.03.2019, 21:57 · Zgłoś
Do Wdfc
Jak widać pomógł
Znajomi siadają na ciepłej PUPie
I biorą pieniążki nie głupie
Odpowiedz
45
@ Bezrobotni szt.2
dnia 15.03.2019, 22:44 · Zgłoś
Przybędzie 2 bezrobotnych. Powinni się przekwalifikować: ze stołków kierowniczych np. na operatorów wózków widłowych lub kucharzy.
Początki mogą być trudne bo to są konkretne zawody za dużo mniejszą kasę.
Będzie bolało ale pójdą na kurs i jeszcze wyjdą na ludzi.
Odpowiedz
102
@ Greg
dnia 16.03.2019, 01:23 · Zgłoś
Proponuję nauczyć kultury osobistej dwie Panie siedzące tam gdzie rejestrują się bezrobotni. Jest też tam Pan z brodą, który jest bardzo pomocny i kompetentny. Natomiast te dwie wyżej wspomniane traktują każdego petenta jak kogoś gorszego od siebie, nie są w ogóle pomocny, siedzą tam jak za karę. Zero kultury, traktują ludzi tak żeby obrazić, upokorzyć, na zadawane pytania prośbę o pomoc w wypełnieniu kilkudziesięciu stron dokumentów - odpowiadają zdawkowo, albo z pretensjami że ktoś nie wie jak wypełnić. Te osoby nie zatrudniłbym do sprzątania i obsługi mopa a co dopiero na obsługę petentów... PRL się tam zatrzymał. Co do reszty personelu nie mam problemu, są mili i bardzo pomocni. Zwłaszcza Pani Agnieszka Sieniecka - wzór urzędnika, bardzo pomocna, cierpliwa nawet do starszych ludzi, które często zadają wydawałoby się banalne pytania - ale Pani zawsze wszystko dokładnie tłumaczy i pomaga jak może. Oby więcej takich urzędników.
Odpowiedz
-10
@ Pacher szansą dla niepełnosprawnych
dnia 16.03.2019, 08:49 · Zgłoś
Ufamy, że ten wybór sprawi, iż otworzy się rynek pracy dla chcących pracować osób niepełnosprawnych, tak ciężko ostatnio doświadczanych zapaścią zakładów pracy chronionej, których 132 znikło z rynku w ostatnich 15 miesiącach. Wraz z nimi ubyło ponad 19 tys. miejsc pracy osób niepełnosprawnych.
Odpowiedz
5
@ pytanie
dnia 16.03.2019, 09:50 · Zgłoś
czy minusujący mają coś przeciw pracy osób niepełnosprawnych, jeśli tak: to co i dlaczego?
Odpowiedz
8
@ Minnesota
dnia 16.03.2019, 12:46 · Zgłoś
Można by je uczynić bezrobotnymi na jakiś czas , PUP to nie zakład pracy chronionej , trochę kultury osobistej trzeba mieć
Odpowiedz
19
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 16.03.2019, 16:33 · Zgłoś
W takich urzędach to powinni pracować Ci którzy nie mogą z rożnych względów wykonywać pracy fizycznej [niepełnosprawni] - nie potrzeba tam "wielkich umiejętności i studiów' do takiej obsługi petentów jak obecnie...- wystarczyłby krótki kurs.. a i zrozumienie innego w potrzebie byłoby z pewnością lepsze...
Odpowiedz
31
@ Ghg
dnia 16.03.2019, 20:06 · Zgłoś
Legenda głosi że w budynku starostwa kiedyś ktoś znalazł pracę bez znajomości.
Odpowiedz
5
@ Madura
dnia 16.03.2019, 22:50 · Zgłoś
No.Wlasnie tam tacy ludzie pracują.
Odpowiedz
11
@ Jaślanka
dnia 17.03.2019, 07:57 · Zgłoś
Ale to tylko legenda
Odpowiedz
5
@ ccc
dnia 18.03.2019, 11:57 · Zgłoś
A jak szukać pracy w Gminie Jasło? Podobno kastingów i konkursów nie urządzają.
Odpowiedz
3
@ gas
dnia 19.03.2019, 07:37 · Zgłoś
W firmach prywatnych pracownicy są wynagradzani i premiowani za osiągniecia jakie dokonali a w PUP nalezy sie zawsze dawno to powinno być zlikwidowane. a Tam oferty są pracy s a takie gdzie nikt nie chce pracować aby było
Odpowiedz
0
@ Wiki
dnia 20.03.2019, 20:38 · Zgłoś
I wszystko jasne
Odpowiedz
0
@ Wiki
dnia 20.03.2019, 20:50 · Zgłoś
Zrobić system na karty .. czipy w dowodacch. Jak bankomat tanie w utrzymaniu ewentualnie podpis elektroniczny. Spokój bez zbędnej biurokracji

.
Odpowiedz
0
@ ,
dnia 27.03.2019, 17:55 · Zgłoś
Gdybyś był/bała lepiej doinformowany to byś wiedział, że pan Janusz ma pół nogi amputowane. Ale najłatwiej krytykować zza klawiatury...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657