Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Klub Radnych PiS zaniepokojony

103

Klub Radnych Prawa i Sprawiedliwości powiatu jasielskiego zainteresował się sprawą umorzenia podatku od nieruchomości dla firmy "Gamrat" w kwocie ponad 400 tysięcy złotych. Po wielu rozmowach z mieszkańcami obawiającymi się o przyszłość spółki postanowili wystosować pismo z licznymi zapytaniami do burmistrza miasta Andrzeja Czerneckiego.

Klub radnych PiS-u oczekuje odpowiedzi na pytania, czy w poprzednich latach również były stosowane ulgi dla "Gamratu"?, Czy inne podmioty gospodarcze uzyskały od miasta ulgi podatkowe, tym razem w 2012 r. oraz jaki ważny interes „Gamratu” lub ważny interes publiczny był podstawą umorzenia podatku, ale ... w 2012 r. Jak wiemy, do umorzenia w kwocie ponad 400 tysięcy złotych doszło w 2011 r.

Czy to niedopatrzenie w piśmie przewodniczącego klubu PiS i zwykła pomyłka, czy brak wiedzy w tym temacie? A może chodzi o umorzenie podatku w 2012 r., którego de facto nie było? Możemy się jedynie domyślać, nie mając pewności.

- Jeżeli mamy informacje, że nastąpiło umorzenie znacznej części podatku od nieruchomości, to musiały być jakieś przesłanki do tego. Jedna jest po stronie podatnika, czyli trudna sytuacja finansowa, a druga to interes publiczny. Nie wiemy, która z tych przesłanek była wzięta pod uwagę – zaznacza Adam Pawluś, przewodniczący Klubu PiS w Jaśle.

Niemniej kwota 400 tysięcy złotych według przewodniczącego to dość znacząca suma uszczuplająca budżet miasta Jasła.

Miasto odstąpiło od pobrania opłaty podatkowej od firmy Gamrat. Niedawno rozpoczął się proces we wrocławskim sądzie, gdzie jednym z oskarżonych za wręczanie łapówek i dostawę pustych faktur jest prezes "Gamratu" Krzysztof M. To zaniepokoiło wiele środowisk.

- W ostatnich dniach pojawiła się informacja o toczącym się procesie karnym przed sądem we Wrocławiu w którym jednym z oskarżonych jest Pan Krzysztof ..... obecny prezes „Gamratu”. Pan Krzysztof ..... oskarżony jest o dostawę tzw, pustych faktur i wręczanie łapówek. W kontekście wyżej wymienionych faktów zasadnym wydaje się podanie przez Pana Burmistrza pełnych wyjaśnień – czytamy w piśmie przewodniczącego klubu PiS Adama Pawlusia skierowanym do włodarza miasta.

Jak tłumaczy umorzenie podatku od nieruchomości Urząd Miasta w Jaśle?

- Ważny interes publiczny oraz ważny interes podatnika w związku z nakładami finansowymi na unowocześnienie linii produkcyjnej i magazynów wysokiego składowania, co wpłynie na zwiększenie produkcji i pozwoli na utrzymanie, a w przyszłości stworzy perspektywę zwiększenia zatrudnienia. Pomoc udzielona spółce przyczyni się do rozwoju miasta Jasła i powiatu jasielskiego – czytamy w uzasadnieniu umorzenia podatku za 2011 r.

Burmistrz miasta Jasła Andrzej Czernecki zaznacza, że to w 2011 r. prezes Gamratu sam zwrócił się do nich o pomoc. - Sytuacja w firmie była wówczas trudna, gdyż był to czas zmian jej właściciela. Prezes Gamratu argumentował to chęcią unowocześnienia linii produkcyjnej, tym samym tworząc nowe miejsca pracy i utrzymując istniejące – wyjaśnia.

Sprawa umorzenia podatku, a sprawa dotycząca łapówek i dostarczanie pustych faktur zdaniem burmistrza nie ma ze sobą nic wspólnego. - Polityka w biznesie buduje zaufanie. Wszystkie tego rodzaju sytuacje to podważają – podkreśla burmistrz Czernecki.

(icz)

Napisany dnia: 01.03.2013, 20:12 , Tagi: Jasło

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
5
@ ja do ja
dnia 03.03.2013, 22:06 · Zgłoś
Żeby to zmienić, trzeba zmienić senatorów, posłów, radnych.
Odpowiedz
3
@ jasiu
dnia 04.03.2013, 08:58 · Zgłoś
Senat zlikwidować.Liczbę posłów ograniczyć do 100,a kandydatów na posłów przed umieszczeniem na listach wyborczych przebadać kompleksowo i syntetycznie
Odpowiedz
0
@ ferdek
dnia 03.03.2013, 18:51 · Zgłoś
[...]
Odpowiedz
11
@ lik
dnia 03.03.2013, 15:40 · Zgłoś
Na miejscu jasielskich przedsiębiorców wystapiłbym do Urzędu Miasta o umorzenie podatków. Powód zawsze się znajdzie, np. zakup regału do magazynu czy też zakup kasy fiskalnej, oprogramowania, lodówki czy czegokolwiek. Skoro panu M. umorzono kilkaset tysięcy to jest to dowód na to, że miasto jest w świetnej sytuacji i także pozostałym może umorzyć podatki!
Odpowiedz
9
@ ja
dnia 03.03.2013, 15:39 · Zgłoś
Jasło umiera.Przykre ale prawdziwe...co możemy zrobić aby , to zmienić.
Odpowiedz
8
@ banan
dnia 03.03.2013, 13:19 · Zgłoś
Czy te pomarańcze nie były przeterminowane? Moje dziecko dostało biegunkę.
Odpowiedz
7
@ skibob
dnia 03.03.2013, 12:20 · Zgłoś
ferdek jest zapewne lemingiem guzka-tuska(czytaj guza-nowotwora Polski),albo oszołomem Palikota(nie obrązając kotów) ijego zbieraniny degeneratów.Widać teraz dlaczego platfusy tak nienawidzą Podkarpacia,bo poza nielicznymi wyjątkami typu oj!kieski ferdek,tutaj liczą się inne wartości.które sa zupełnie obce i niewygodne klice rządowej.Bóg,honor,Ojczyzna, a nie kasa za wszelką cenę,babochłopy,czy wręcz homo-niewiadomo.Naród ginie,jeśli podcina swoje korzenie.A wracając do głównego bohatera,dziwie się Jaślanom ,że dali się tak upokorzyć tymi słynnymi pomarańczami,przecież potraktował Was i wasze dzieci jak murzyniątka w Somalii,czy Etiopii.Oto przyjechało wielkie panisko z stolicy i obdarowało biedne dzieci z Galicji pomarańczami a rodzice nie mają czasami na chleb,odzież kupują w szmateksie,bo tak zarabiają u kacyka.Dlaczego tolerujecie aby panoszył się u nas jakiś przybłeda.Czy nie należy zrobić tak,jak z Jagną w "Chłopach",jeszcze para karych koni i fura z [...]em znajdzie się w okolicy i wywieżć to panisko na rogatki miasta.A Kołaczyce nie wpuszczają takich dobrodzieji.
Odpowiedz
0
@ ferdek
dnia 03.03.2013, 14:51 · Zgłoś
Olewam polityków PO, PiS , PSL , SLD. Wszystko to nieroby. Moska to kapitalista wyciska jak cytrynę co jego.
Chcieliście kapitalizmu , to macie ze wszystkimi jego blaskami i cieniami.

Co chcecie powrotu socjalizmu ??? czy jakiegoś pisowczyzmu ???
Macie wybory wybierajcie aby było CUDOWNIE !
Odpowiedz
3
@ Tobi Ukelua
dnia 03.03.2013, 14:57 · Zgłoś
znow sobie sam przeczysz , kilka postow wyzej domagales sie by wladza pomagala - czyz to nie socjalizm ? zdecyduj sie a najlepiej wylacz komputer bo coś tam niby wiesz reszte pewnie ci podsuneła twoja szefowa na sciagawce co to z szefem waszej partii chcieli niedawno tworzyc państwowe zaklady , zapominajac ze wasz guru taki panstwowy zakład przejał w niejasnych oolicznosciach .
Odpowiedz
-3
@ ferdek
dnia 03.03.2013, 15:04 · Zgłoś
nie potrafisz czytać, a o rozumowaniu nie ma mowy u ciebie , możesz popisać komentarze i tyle w temacie .
Odpowiedz
1
@ jozin
dnia 03.03.2013, 22:50 · Zgłoś
Ty ferdek lepiej szukaj swojej szefowej bo wAstanie byla ponoc jakas zadyma i kilku politykow na dolek wsadzili , nawet jasielscy wspolpracownicy sie odwrocili od pani z wiejskiej
Odpowiedz
14
@ az
dnia 03.03.2013, 12:15 · Zgłoś
Gdzie jest CBA??? Najwyższa pora zająć sie prywatyzacją Gamratu, bo to był JEDEN WIELKI PRZEKRĘT !!!
Odpowiedz
18
@ 007
dnia 03.03.2013, 10:44 · Zgłoś
Panie burmistrzu -pracownicy twierdzą,że w 2011 i 2012 roku nie była podobno budowana żadna hala magazynowa !A ostatnia modernizacja linii produkcyjnej według nich miała miejsce podono jeszcze za życia śp. dyr.R.Serwińskiego!Więc kto tu kłamie?Gdzie są pieniądze jasielskich podatników?
Odpowiedz
19
@ pin
dnia 03.03.2013, 10:36 · Zgłoś
Mosiek za pieniądze Gamrata kupił Devorex. A wyroby Devorexa Gamrat będzie kupował od pośrednika - Prymusa, spółki Moska. Jak myślicie kto więcej zarobi Gamrat czy Prymus?
Surowce tez Gamrat zaczyna kupować od pośrednika, którym jest Prymus. Gdzie są pozostali członkowie zarządu? Siedzą cicho bo boją się o stanowiska.
Odpowiedz
-17
@ ferdek
dnia 03.03.2013, 10:40 · Zgłoś
To już jest prywatna firma i ma prawo kupować tam gdzie chce. lepiej jakby kupował od Pawlusia ???
Odpowiedz
15
@ pin
dnia 03.03.2013, 11:13 · Zgłoś
Oczywiście, że ma prawo. Ma prawo również wyłudzać pieniądze od miasta, wręczać łapówki, wypisywać puste faktury czyli wyłudzać VAT itd. Dlatego tacy ludzie mają środki na kolejne prywatyzacje. Tak twoim zdaniem powinno to wyglądać? Tak ludzie powinni kombinować? Gratuluję dobrego samopoczucia.
Odpowiedz
-8
@ ferdek
dnia 03.03.2013, 10:30 · Zgłoś
Fakt jest następujący.
Moska kupując GAMRAT uciął węzeł zależności w Jaśle
Kościół <->Polityka<->/Gamrat ( pieniądze)
Nic dziwnego, że PiS go atakuje. Uciął w tym miejscu gdzie jest /
Teraz Pawluś wyciąga na portale jakieś decyzje Miasta próbując ze wszystkich sił załatać /
pewnie nie ostatni raz. W końcu dojna krowa ( Gamrat) dla wielu polityków i kościoła w tym regionie chodzi na łańcuchu kogoś nowego ( Moska). Jak to możliwe ? Pawluśowi , Kurowskiej i wielu innym się to w głowie nie mieści. Nie ma kasy na zbliżającą sie kampanie wyborczą. Tragedia !!!
Odpowiedz
11
@ Tobi Ukelua
dnia 03.03.2013, 10:38 · Zgłoś
jasne , uciął tez to co ludzie wypracowywali przez lata - tego nie zauwazyłeś ? Tak samo jak uciąl nowy wlasciciel Pektowinu - zarabiają tyle ze ludzie zajmujacy sie złomem . Od kilku tygodni tną co tylko mozna i wywozą . @ferdek - jak myslisz ze w ten sposob to miasto ma szanse przetrwac to zazdroszczę roumowania .
Odpowiedz
-14
@ ferdek
dnia 03.03.2013, 10:44 · Zgłoś
To co wypracowano przez lata nie jak się ma do obecnych realiów.
Ludzie jak chcą mieszkać w Jaśle niech kombinują , nie muszą sie kurczowo trzymać tych zakładów. I tak w Jąlse prywatyzacja przyszła 10 lat później niż w pozostałych rejonach Polski.
Niech władze coś robią aby ludzie tu zostali to nie rola nowych właścicieli tych firm.
Odpowiedz
3
@ Tobi Ukelua
dnia 03.03.2013, 14:54 · Zgłoś
z jednej strony twierdzisz ze czasy sie zmieniły a z drugiej chcesz zeby władza ingerowała w prywtny biznes ? czyzby objawy pewnej choroby ?
Władza nie ma sie mieszać do biznesu . A takim mieszaniem jest przyznawanie ulg . Bo skoro chce pomagac to dlaczego nie wszystkim tylko wybrańcom ? Niech da umorzenie podatku malym sklepikarzom włascicielom jednoosobowych firm - tych miejscowych tak jak moga na to liczyc wlasciciele supermarketów . Jak ma byc zdrowa konkurencja to niech bedzie do końca .
Odpowiedz
15
@ skibob
dnia 03.03.2013, 10:13 · Zgłoś
po żądaniu zapłaty za korzystanie z drogi do szkoły,szpieg z krainy deszczowców(w niebieskich goglach) przymierza się do opłat za parking przy bramie dla pracowników!!!.
Dalszym krokiem będą bilety wstępu na zakład dla załogi,opłaty za korzystanie z maszyn,WC,wody do mycia itp.,to już nie jest nawet śmieszne!!!.
Swoją drogą może prokurator przy okazji zajął by się procesem prywatyzacji zakładu,bo w 2025 r. będzie już zapóżno (a znając szybkość prokuratury,ta data jest realna).I może wreszcie rozliczyłby z tego Grada,Burego,wszystkich szpiegów z zakładu którzy teraz powyłazili jak szczury na eksponowane stanowiska,o związkach niezawodowych nie ma co nawet wspominać bo to największa hańba w zakładzie.oddali 800 ludzi i ich rodziny w ręce o... ,kogoś kto jest oskarżony o oszustwa.
Odpowiedz
11
@ stary
dnia 03.03.2013, 09:54 · Zgłoś
nie trzeba się dziwić,obecna władza dba o interesy bogatych a nie dziadów którzy ją wybrali,mają co chcieli.
Odpowiedz
-3
@ groteska
dnia 03.03.2013, 09:30 · Zgłoś
Ludzie zdecydujcie się czy władze miejskie mają zachęcać inwestorów
do pozostania ( inwestowania ) w Jaśle np. przez ulgi podatkowe, czy też
mają zniechęcać, ale wtedy nie mniejcie pretensji , że uciekają z Jasła
tam gdzie takie zachęty mają. Jasło nie leży przy autostradzie ani w sąsiedztwie
metropolii, czym chcecie ściągnąć inwestorów i tworzyć miejsca pracy ?
Odpowiedz
-6
@ Max Szyderko
dnia 03.03.2013, 09:34 · Zgłoś
nie ma inwestorów- źle
są- jeszcze gorzej
zrozumieć Ciemnogród- BEZCENNE
Odpowiedz
15
@ ha ha
dnia 03.03.2013, 10:08 · Zgłoś
ale gdzie niby są ci inwestorzy,jeżeli GAMRAT wciąz zwalnia ludzi zastanów się
Odpowiedz
16
@ ha ha
dnia 03.03.2013, 10:12 · Zgłoś
jeszcze dodam ..ze zniszczono tyle stanowisk pracy ,odebrano ludziom środki do życia ,a wy ich nazywacie inwestorami kpina czy błazeństwo
Odpowiedz
-1
@ Max Szyderko
dnia 03.03.2013, 17:26 · Zgłoś
dureń nie liźnie nieco nauki ekonomią zwaną...
Odpowiedz
11
@ do dzieła
dnia 03.03.2013, 09:20 · Zgłoś
Co robi CBA?Chroni Tuska?Dlaczego nie sprawdzają prywatyzacji Gamratu?Mają już namierzonego Karapytę, będa mieli Burego i może jeszcze kogoś z Jasła!
Odpowiedz
4
@ Tobi Ukelua
dnia 03.03.2013, 14:50 · Zgłoś
karapyta nie ma czasu bo kręci nowy odcinek POsiedzenia rządu . haha
Odpowiedz
16
@ jaślanie
dnia 03.03.2013, 08:53 · Zgłoś
Apelujemy do przewodniczącego PO w Jaśle Gajeckiego i jego zastępcy Kmiecika, oraz działaczy PSL Miśkowicza i Urbana o interwencję w sprawie sprzedaży zakładu Gamrat u samego premiera Tuska. Dzisiaj radio Kielce podało informację, że w podobnej sprawie radni nie robili sobie zarzutów, tylko solidarnie złożyli zawiadomienie do samego premiera. Do roboty Panowie PO-PSL. To Wasza władza doprowadziła do sytuacji, że majątek narodowy sprzedaje się oskarżonym o przestępstwa ludziom, jak np. Krzysztof M. Do dzieła Panowie!!!
Odpowiedz
-1
@ Max Szyderko
dnia 03.03.2013, 09:37 · Zgłoś
a Boguś nie złożył jeszcze doniesienia do prokuratury ???
Odpowiedz
6
@ lik
dnia 03.03.2013, 10:11 · Zgłoś
[...]
Odpowiedz
-3
@ Max Szyderko
dnia 03.03.2013, 12:12 · Zgłoś
buhahahaha...dybre, tylko czym ??? 2 promilami ??? buhahahahaha
Odpowiedz
9
@ 4nubis
dnia 03.03.2013, 08:53 · Zgłoś
"Polityka w biznesie buduje zaufanie" - taaaaaa, "burmistrzu" zostałeś [...] przez mośka. W [...] !!
Odpowiedz
12
@ Wilk
dnia 03.03.2013, 07:25 · Zgłoś
Moska mieszka sobie pod Skałą za te pieniądze co Burmistrz mu podarował HAHA
Odpowiedz
4
@ POPIS
dnia 03.03.2013, 02:43 · Zgłoś
po czy pis jeden czort - nie potrafi niczego stworzyc tylko do koryta sie przykleic!
Odpowiedz
7
@ zbulwersowana
dnia 02.03.2013, 23:28 · Zgłoś
na dzieci w żłobku nie było dofinansowania, a tu marnuje się szansę w budżecie na takie pieniądze... nie rozumiem to najprostsze określenie. Wstyd, pop prostu wstyd...
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 03.03.2013, 00:17 · Zgłoś
a to dzięki radnym z PiS którzy byli przeciw. Głosuj dalej na PiS...
Odpowiedz
7
@ lik
dnia 03.03.2013, 10:10 · Zgłoś
Ile towarzyszu szyderko stworzono w Polsce miejsc pracy od 2007 roku, gdy wygrała Platorma?
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 03.03.2013, 10:31 · Zgłoś
Nie powinno się głosować na PiS, ani na PO, tylko na ludzi. Mamy w samorządowych wyborach okręgi jednomandatowe, będzie szansa.
Odpowiedz
-1
@ Max Szyderko
dnia 03.03.2013, 12:11 · Zgłoś
tak jest, będzie szansa na podtrzymanie dynastii stworzonej do rządzenia.
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 03.03.2013, 16:51 · Zgłoś
A to już trzeba mieć pretensje do głosujących.
Odpowiedz
-1
@ Max Szyderko
dnia 03.03.2013, 17:26 · Zgłoś
ale z przeznaczeniem nie wygrasz :)
Odpowiedz
-2
@ jozin
dnia 03.03.2013, 22:45 · Zgłoś
Glosujcie na dragoness albo yorkusia a nie bedziecie musieli nic robic , kasa sama spadnie z góry . Hehe kolejni do korytka
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 04.03.2013, 07:03 · Zgłoś
A ja proponuję głosować na jozina, będzie bagno.
Odpowiedz
10
@ LALA
dnia 02.03.2013, 23:22 · Zgłoś
Ja bym sprawę oddała do Prokuratury.Ona wyjaśni czy był przekręt i sponiewieranie publicznego grosza bo...,czy też są to tylko bezpodstawne zarzuty. Patrząc co się dzieje wokół obawy PIS mogą być słuszne. Grosz publiczny trzeba wydawać bowiem nie po koleżeńsku i uznaniu,a zgodnie z interesem mieszkańców Jasła.Wszystkich,także tych co nie są wierni aktualnemu burmistrzowi-w ciemno,bo..
Odpowiedz
4
@ leśmian.pl
dnia 02.03.2013, 22:26 · Zgłoś
Jak wyjaśnicie towarzysze z PiSolandu sprawę zwolnień podatkowych dla Gamratu Moski,to ja z wdzięczności pójdę z Wami bronić TV Trwam.A jak byście odpowiedzieli na pytanie dlaczego remont drogi powiatowej Jasło-Folusz rozpoczęto od Cieklina do Dębowca (dawny posterunek policji),a nie tam gdzie jest ona w najgorszym stanie,to będę wdzięczny do grobowej deski (Waszej,lub mojej,wsio ryba)...
Odpowiedz
8
@ lik
dnia 03.03.2013, 10:09 · Zgłoś
Zapytajcie towarzyszu leśmian radnego Mlickiego z PO - on wam wyjasni. I dla ułatwienia: powiatem rządzi O z PSL-em!
Odpowiedz
-11
@ ferdek
dnia 02.03.2013, 22:12 · Zgłoś
Chyba za dużo polityki w Jaśle. Za mało roboty.
Trzeba przegonić tutejszych polityków i Burmistrzem zrobić Pana Moskę.
Odpowiedz
5
@ www
dnia 02.03.2013, 21:38 · Zgłoś
Ludzie czas się opamiętać Pawluś i spółka z PIS robi sobie już kompanie wyborczą przecież już cierpimy przez to żę ich popieraliśmy wszystko co w Jaśle przynośiło dobro odjechło w dal. Gdzie byli działacze PRAWICOWI , Pani Senator, PAN i Pani Poseł Ziemi Jaśielskiej gdy z Firmy które miały się bardzo bardzo dobrze popłyneły. Przyłączcie się donich popierajcie iwalczcie o Ojca Rydzyka a do niego pujdziecie z własnumi rodzinami po CHLEB czas Pomyśleć. Pozdrawiam.
Odpowiedz
23
@ LOLO
dnia 02.03.2013, 21:21 · Zgłoś
A niech Burmistrz przyjedzie do Gamratu i zobaczy te magazyny wysokiego składowania , nowoczesne linie produkcyjne i te nowe stanowiska pracy.Zapyta ile osób przyjęto nowych pracowników. A zysku "bidak" niema zupełnie, oprócz tych parunastu milionów.Małym firmom to się ani na grosz nie popuści. Jednym słowem cygaństwo i kanciarstwo. WSTYD !!!
Odpowiedz
13
@ Samoobrona
dnia 02.03.2013, 20:53 · Zgłoś
Zachowanie radnych powiatowych jest żenujące. Zamiast wspólnie z burmistrzem i radnymi miasta skierować sprawę do właściwych organów, celem zbadania, czy przypadkiem nie było wyłudzenia umorzenia podatku przez grajka giełdowego, technika leśnika Krzysztofa M, oskarżonego o puste faktury i menadżerskie łapówki, szukają sobie kozła ofiarnego. To jest wstrętne zachowanie, nie mające nic wspólnego z dobrem Jasła, a tylko podkładanie tzw. świni. Lepiej odpowiedzcie sobie sami, gdzie byliście, gdy prywatyzowano Gamrat w 2011r, kto w imieniu Skarbu Państwa handlował Gamratem, jak na straganie? A czy przypadkiem autor apelu nie przebywał w tym czasie w USA, pobierając diety radnego?
Odpowiedz
3
@ mieszkaniec
dnia 02.03.2013, 20:09 · Zgłoś
brawo rrr!!!, wkońcu ktoś napisał prawdę
Odpowiedz
12
@ rrr
dnia 02.03.2013, 19:35 · Zgłoś
Moska wyru... miasto. Normalka dla Moski. Nie pierwszy i nie ostatni raz. Zamiast nowych miejsc pracy w Gamracie są zwolnienia. W 2011 Gamrat miał ok. 25 mln zł zysku. Faktycznie trudna sytuacja. Gamrat m.in. za pieniądze Jaślan inwestuje ale w Bułgarii i pewnie tam przeniesie część produkcji. Bo tam podobno płaca minimalna to tylko 150 EUR.
Że tez Moska nie boi się mieszkać na osiedlu gamrackim.
Odpowiedz
4
@ zieloni
dnia 02.03.2013, 20:18 · Zgłoś
Moska juz chyba nie mieszka na osiedlu gamrackim,

W 2011 roku Gamrat kilkakrotnie zakupił na giełdzie znaczne ilosci akcji Plast_Boxu której znacznym udziałowcem jest Moska, płacąc po 2,39 zł .

Jasielski PiS wreszcie robi coś dobrego dla Jasła chcąc wyjasnienia dlaczego wyru...no jasielski magistrat. Pomóżmy mu w tym.
Brawo Panie Pawluś, jesteśmy z Panem.
Odpowiedz
10
@ portier
dnia 03.03.2013, 08:30 · Zgłoś
Moska mieszka pod Skałą bo tam tanio a placą pracownicy Gamrata
Odpowiedz
1
@ edu
dnia 02.03.2013, 18:38 · Zgłoś
tak, tak,słuchajcie Pawlusia i jemu podobnych to na pewno pracę będziecie mieć. Myślicie , że w "zagłębie pisiorów ktoś zainwestuje? Macie już to co chcieliście miasto emerytów i rencistów. To przecież za rządów PIS poszła sie "bujać" spalarnia około 50 miejsc pracy, strefa ekonomiczna w okolicy płyt wiórowych następne kilkadziesiąt miejsc pracy . Za to mamy ładnie parę gazonów z kwiatkami. Więc Jaślaczki głosujci dalej na PIS a nie będziecie nawet mieć swojej uczciwie zapracowanej emerytury . Gratuluję wyborów. Wieżcie dalej Pawlusiowi i jego kolesiom . Oni sobie dadzą rade jak coś nie wyjdzie P. Pawluś znów wyjedzie do USA i po sprawie a wy się martwcie jak przeżyć od jednego miesiąca do drugiego. Zyczę powodzenia
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 02.03.2013, 19:14 · Zgłoś
Chciałam przypomnieć, że w tej chwili PiS nie ma większości ani w mieście, ani w powiecie. Czy wyborca @edu ogarnia? Nie? To powtórzę: NIE mają większości.
Odpowiedz
0
@ Max Szyderko
dnia 02.03.2013, 19:30 · Zgłoś
on miał na myśli ogólne poparcie a nie lokalne... w Jaśle pisiory wygrały wybory parlamentarne...po wygraniu wyborów prze pis w 2005 roku zagraniczne firmy masowo zakładały spółki na Słowacji- wiem bo mam kumpla co ma kancelarię prawną i robił to dla nich. Wcale się nie dziwię, że wygrani olewają tereny im nie przyjazne-sam bym tak robił.
Odpowiedz
10
@ lilla
dnia 02.03.2013, 21:21 · Zgłoś
Teraz rządzi PO i co? Kolejne miejsca pracy "odchodzą w siną dal..." Sama glosowalam na tę partie, mając nadzieje na jakies zmiany, ale widzę że, następna kadencja obecnego burmistrza mija bardzo cichutko, tak jakby tylko na przeczekanie i.. inkasowanie..
Odpowiedz
5
@ Misza
dnia 02.03.2013, 22:49 · Zgłoś
za to jak będziesz głosował na POpaprańców i dalsze ich szwingle emerytury nawet niedożyjesz!
Odpowiedz
1
@ HAZARD
dnia 02.03.2013, 23:09 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ zbulwersowana
dnia 02.03.2013, 23:35 · Zgłoś
tak tak tak... a jak zagłosujecie na po, to będzie taki dobrobyt, że hej... tak źle nie było od lat. ludzie tracą pracę, a rząd rozdaje sobie premie, szkolnictwo niedoinwestowane, bo przecież im mniej ludzi wykształconych, tym łatwiej ciemnotę wcisnąć, kolejki u lekarzy wciąż się wydłużają, a koniec końców, trzeba iść prywatnie, polskie firmy sprzedaje się za bezcen nie patrząc na fakt, że sprzedaje się szybko ale tylko raz...platforma to jedna wielka niespełniona obietnica...ja zagłosuję na PiS
Odpowiedz
6
@ Sprawiedliwa Ręka Pi Saby
dnia 03.03.2013, 00:15 · Zgłoś
. Pawluś znów wyjedzie do USA i po sprawie a wy się martwcie jak przeżyć od jednego miesiąca do drugiego. Zyczę powodzenia
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 03.03.2013, 00:16 · Zgłoś
dobrobyt to zapewniają marsze i kwiaty pod pomnikami przecież...
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 03.03.2013, 10:28 · Zgłoś
W Jaśle wygrały "pisiory"? O, a ja myślałam, że "palikociarnia"? I ogólnie to raczej wygrali "platformersi" i "posadki swoim ludziom", więc pan @edu po prostu wyładowuje swoje frustracje, że "jego" posłowie siedzą i pierdzą w stołki. Zresztą jak "pisiory" były u władzy, to też nic dla Jasła nie robiły, więc mamy równowagę.
Odpowiedz
0
@ Max Szyderko
dnia 03.03.2013, 12:10 · Zgłoś
Jak to nie robiły ? A rondo, a deptak, a wytrysk na rynku, a autostrada donikąd, a auto-pielgrzymka, a ratowanie Bałtyku, a dąb Hitlera , a powódź ???
Doprawdy nie wiem skąd w Tobie tyle jadu by tego nie dostrzegać...
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 03.03.2013, 16:50 · Zgłoś
Mówię o posłach. I senatorach.
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 03.03.2013, 17:25 · Zgłoś
a po senatorach to czego się spodziewałaś ? Przecież oni przeznaczeni do rządzenia a nie do dobrze robienia...no może poza sobą... A posły przyszły się dorabiać a nie pracować... niektórym to się nawet biegać nie chciało tylko podjeżdżali pod metę samochodem ale o tym tu nie napiszą bo się boją :)
Odpowiedz
1
@ jozin
dnia 03.03.2013, 22:42 · Zgłoś
Fakt samochodem podjezdzają za nasze podatki a wszystko dzieki zwiekszeniu limitu paliwowego - na wniosek posła Ruchu Palikota - Mroczka ktory narzekałze ma za mało na podróze słuzbowe
Odpowiedz
24
@ łodyniec
dnia 02.03.2013, 16:06 · Zgłoś
hahaha :P 400tys poszło po kieszeniach ...szukaj wiatru w polu teraz :P
Odpowiedz
12
@ ferdek
dnia 02.03.2013, 16:02 · Zgłoś
Ciekwe jakie interesy miał kiedyś Pawluś w Gamracie ??? odcięto go ... i skomle?
Odpowiedz
2
@ do ferdka
dnia 03.03.2013, 07:02 · Zgłoś
Każdy sądzi według siebie!On nie miał żadnych!
Odpowiedz
14
@ 202
dnia 02.03.2013, 15:42 · Zgłoś
Wałensa - otake polskem walczyłem . Wałęsa na prezydenta niech chłop da nam to co obiecywał . Bo ci Panowie sobie nie radzą. Skutecznie wyprowadzili przemysł z Jasła .
JASŁO staje się miastem emerytów .Tylko czy będzie im miał kto płacić tą emeryturę.
Panowie u władzy weźcie w końcu odpowiedzialność za ten kraj
Odpowiedz
6
@ Zocha
dnia 02.03.2013, 15:21 · Zgłoś
Niech dziury w drogach naprawią bo strach jeździć.
Odpowiedz
20
@ Max Szyderko
dnia 02.03.2013, 14:42 · Zgłoś
A czy klub radnych PiS nie był zaniepokojony jak głosował przeciw dotacji na żłobek ???
Odpowiedz
5
@ ktos
dnia 02.03.2013, 15:32 · Zgłoś
no wlasnie bardzo dobre pytanie
Odpowiedz
5
@ Max Szyderko
dnia 02.03.2013, 16:04 · Zgłoś
i niech powiedzą KTO ich do tego nakłonił...
Odpowiedz
2
@ fan
dnia 02.03.2013, 16:17 · Zgłoś
Do ktos i Max szyd...
Mieszkałem z osobami,którzy popierają PO,rozmawiałem z nimi na różne tematy
i muszę stwierdzić,ze są to osoby,alkoholicy,wszyscy po zawodówce,publicznie nie zabierają głosu o polityce,tylko w swoim gronie,są bardzo fałszywi i zawistni.
Nie dociera do nich żaden argument,lub fakt.Jak widza jak sie zachowuje
Niesiołoski to sie cieszą,oglondaja tylko tvn i powtarzaja to co tam usłysza,zednej refleksji,nic.ciemnota,a najgorsze ze sa oni za granicą i wszystkich mają w d...e,nawet sami siebie chcą oszukac.i to jest elektorat PO.
ZERWAŁEM Z NIMI WSZELKIE KONTAKTY,WIELE OSÓB TO SAMO ZROBIŁO DUŻO WCZEŚNIEJ I JESTEM W POŁOWIE SZCZĘŚLIWY,BO JESZCZE PO RZĄDZI.
Odpowiedz
11
@ Max Szyderko
dnia 02.03.2013, 17:16 · Zgłoś
urzekła mnie twoja historia...
Odpowiedz
2
@ l.
dnia 02.03.2013, 17:26 · Zgłoś
Tutaj trochę kłamiesz albo masz inne doświadczenia niż ja.Popierający PO to ludzie z dużych miast,często wykształceni,aczkolwiek na tyle bogaci lub zapracowani że nie mają pojęcia o problemach normalnych ludzi i o realnym świecie. Co do ludzi którzy wyjechali za granicę - no nie wiem,czy tak popierają PO. A co do poziomu umysłowego POwców - no cóż,trochę prawdy w tym niestety jest - naiwnie wierzą w brednie Tuska i GW, osoby które mają inne zdanie nazywają PiSowcami (tak jak PiSowcy mają tendencję do wyzywania wszystkich którzy się z nimi nie zgadzają od POwców i komuchów) i traktują agresywnie, albo po prostu mają polityczne powiązania z Polską Zjednoczoną Platformą Obywatelską...
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 02.03.2013, 18:10 · Zgłoś
Pewnie nie wiedział na jaki temat jest głosowanie. Cóż, demencja...
Odpowiedz
-7
@ fan
dnia 02.03.2013, 18:20 · Zgłoś
Co można napisać o tobie,na każdy temat wiesz najlepiej,nie raz to udowodniłeś
pisząc i komętując jaśielski portal,czy too czymś nie świadczy.
Pozdrawiam twojego lekarza,za zapewne ubaw
Odpowiedz
-4
@ fan
dnia 02.03.2013, 18:24 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-1
@ ktos
dnia 03.03.2013, 03:09 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
2
@ j
dnia 03.03.2013, 08:18 · Zgłoś
jak jeszcze bylem w stanie wysepic na wino to polityka mnie nie interesowala jednak recesja coraz bardziej dotyka mnie i moich kolegow dlatego wzialem sie za komentowanie polityki wznoszac sie na szczyt mojej inteligencji moze tak powinna brzmiec twoja historia
Odpowiedz
2
@ fan
dnia 03.03.2013, 08:37 · Zgłoś
do MAX
odpowiedz mi na jedno pytanie,wczoraj dodałem tutaj link o aferach PO,jako drugi,dzisiaj już tego linku nie ma,musiałem dołożyć ponownie,tak działa demokracja za rządów PO,i tyle razy prosiłem was lemingi napiście mi o cudach tuska.
Odpowiedz
1
@ fan
dnia 03.03.2013, 09:16 · Zgłoś
jest cud link powrócił.
Odpowiedz
-1
@ l.
dnia 03.03.2013, 15:28 · Zgłoś
[...]
Odpowiedz
-7
@ JA
dnia 02.03.2013, 13:56 · Zgłoś
dalej Podkarpacie za kosciołem,tylko co Wam to daje???
Odpowiedz
-5
@ l.
dnia 02.03.2013, 13:47 · Zgłoś
Drobne szczegóły mają ZNACZENIE jak widać... - tak czy siak to wpadka radnych PiS,bo albo świadomie tak zrobili,by sprawa przepadła w administracji albo po prostu popełniają głupie błędy.Jest to znaczące szczególnie,że cała Polska polityka tak wygląda - albo niekompetencja i błędy,albo świadomie markowana nieudolność w niecnych celach.
Ustalić co jest czym trudno - nie zmienia to jednak faktu,że efekt jest cały czas ten sam...
Odpowiedz
8
@ l.
dnia 02.03.2013, 14:37 · Zgłoś
Widzę że się mój post bardzo nie podoba.Ok.Mi się z kolei bardzo nie podoba to,że ten kraj jest tak prowadzony,że warunkami ekonomicznymi i społecznymi jestem przymuszany wręcz i ponaglany do wyjazdu,choć wolałbym choć rok czy 2 popracować w Polsce...

Wniosek radnych PiS był potrzebny i nie mam nic do jego treści.No ale jak "gryzipiórek" dobrze nie potrafi administracyjnego papierka napisać to jak tu się tego nie czepiać ?
Odpowiedz
8
@ Tobi Ukelua
dnia 03.03.2013, 06:48 · Zgłoś
Zadałem tu wczoraj dwa pytania dotyczace sprawy i zostały skasowane , nie było obrazliwych słów , było wytłumaczenie o co pytaja radni i czego ja jako mieszkaniec chciałbym sie dowiedziec - np. ws. "ulg" dla pana ktory w zamian za pomoc przy budowie Galerii miał wybudowac paring . Czyzby to pytanie az tak było niewygodne ze trzeba je było usunąć ? W co wy sie na tym portalu bawicie ? A pani redaktor "icz" powinna słuchac rad internautów , bo nie robia tego złosliwie , chca tylko zeby ten portal nie przynosił wsytd , a na razie tak jest - błedy , niezrozumiałe formułowanie tekstu . Ja moge takie bledy czynic ale redaktor ???
Odpowiedz
7
@ Tobi Ukelua
dnia 03.03.2013, 06:53 · Zgłoś
PS> skoro pani "icz" kilka dni wczesniej pisała "Dwa lata temu Urząd Miasta w Jaśle umorzył Gamratowi część podatku w kwocie ponad 400 tysięcy złotych wierząc, że to przyczyni się do rozwoju miasta Jasła i powiatu jasielskiego. W zamian za to prezes spółki wyszedł z wezwaniem do zapłaty. "
A dzis twierdzi ze umorzeń nie bylo to cos tu nie pasuje . Nie wiem za jaki okres jest umorzenie ale moze było ono w 2011 dotyczyło roku 2010 ? To jest mało wazne , najwazniejszy jest fakt ze takowe było więc prosze nie mieszać ludziom w glowach , i nie kasowac takich pytań .
Odpowiedz
5
@ fan
dnia 03.03.2013, 08:29 · Zgłoś
wczoraj dodałem tutaj link o aferach po,jako drugi komentarz,dzisiaj już go nie ma wiec zadajcie sobie pytanie mamy demokracje, i komu zalezy zeby lego linku nie było,ale bendzie
http://markd.pl/afery-po/
Odpowiedz
5
@ fan
dnia 03.03.2013, 09:14 · Zgłoś
co moderator jak to sie stało ze ponownie wkleiłeś muj link,chcesz zemnie zrobić idiotę,usuwaj ja go zawsze w kleje.
Odpowiedz
0
@ szeptal
dnia 06.03.2013, 19:13 · Zgłoś
No i mamy kwiatek do tego kożuszka. Pan prezes straszy, że podatki będzie płacił w Katowicach. To po co mu umarzali ten podatek.
Odpowiedz
-6
@ JA
dnia 02.03.2013, 13:16 · Zgłoś
oddac cały Gamrat kosciołowi ,oni zadbaja o ludzi napewno
Odpowiedz
18
@ fan
dnia 02.03.2013, 13:22 · Zgłoś
http://markd.pl/afery-po/ od dali całą władze po i teraz kradną ile wlezie.
Odpowiedz
15
@ Tobi Ukelua
dnia 02.03.2013, 15:21 · Zgłoś
Redaktorka :) nie zrozumiała pytania , chodzi o to czy inne zakłady , firmy otrzymały umorzenie podatkowe i nie wazne ze Gamrat dostał taką w 2011 czy w 2012 - chodzi o rzetelna informacje jak te sprawy wygladały w ostatnich latach .
Dla mnie jako mieszkańca to wazne dane bo chciałbym wiedziec kto i dlaczego takową pomoc otrzymał czy otrzymuje . co tu jest skomplikowane dla "icz" ???
Odpowiedz
12
@ Tobi Ukelua
dnia 02.03.2013, 15:23 · Zgłoś
PS. To pytannie poszerzył bym jeszcze na poprzednia kadencje pana burmistrza kiedy to takie ulatwienia dostał przedsiebiorca który w zamian miał wybudowac parking - jak wiemy obietnicy nie dotrzymał , wiec chciłbym znac wszystkich takich szczesliwców .
Odpowiedz
0
@ Sprawiedliwa Ręka Pi Saby
dnia 02.03.2013, 23:53 · Zgłoś
czyli trudna sytuacja finansowa, a druga to interes publiczny. Nie wiemy, która z tych przesłanek była wzięta pod uwagę – zaznacza Adam Pawluś, przewodniczący Klubu PiS w Jaśle.

A która przesłanka pozwoliła panu wyjechać do USA i z podatków pobierając diety za nic nie robienie w powiecie przez kilka miesięcy obłuda i fałsz demagogia
Odpowiedz
7
@ dd
dnia 03.03.2013, 09:27 · Zgłoś
A umorzenie podatku w jaki sposób się załatwia i ile to kosztuje?
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657