Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Kości nie zostały jeszcze rzucone

152

Radni ponownie staną przed podjęciem uchwały w sprawie dotacji dla jasielskiego żłobka oraz przystąpieniem do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Jasła dla obszaru „Gamrat – I”. Taką wolę wyraził burmistrz Andrzej Czernecki, który nie uczestniczył w sesji, kiedy radni obradowali nad tymi projektami uchwał. Czy włodarz miasta jest niepocieszony?

Przypominamy, że radni większością głosów nie przyznali dotacji dla jasielskiego, jedynego żłobka w Jaśle. Miasto wówczas wstępnie zaproponowało pomoc w kwocie 100 złotych na jedno dziecko, mimo to nawet symboliczna „złotówka” nie przeszła. Spotkało się to ogromnym niezadowoleniem oraz krytyką internautów. Czy właśnie te niepochlebne opinie dały sporo do myślenia burmistrzowi?

O to niektóre z nich : „ potrafią tylko obiecywać i podnosić swoje diety”, „ do najwyższej rady trzeba na kolanach”, „skandal, to radni przyznają dotację na zasadzie lubię - nie lubię?? Tak to można się na Facebooku pobawić. Ja sądziłam że radni to osoby dojrzałe emocjonalnie, a nie podlotki strzelające fochy z byle powodu” i wiele innych mniej lub bardziej dosadnych.

Byłem jednym z czterech głosów „za” ( uchwałą w sprawie dotacji dla żłobka- przyp. red.) - mówi Roman Kościow. - Jest to przede wszystkim pomoc dla rodziców. Jeżeli dotacje dostają przedszkola prywatne, to dlaczego nie żłobek? Dobrze się stało, że ponownie sprawa ta została wprowadzona do porządku uchwał – komentuje radny.

Kolejna sprawa, którą poruszą radni ponownie na najbliższej sesji dotyczyć będzie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Jasła dla obszaru Gamrat I. Zakład Tworzyw Sztucznych Gamrat S. A. wnioskował o wprowadzenie tych zmian, co pozwoliłoby firmie na wybudowanie magazynu wysokiego składowania, tyle, że w planach wciąż istnieje torowisko, którego od lat nie ma. Jeśli rada przychyliłaby się za wprowadzeniem zmian w m.p.z.p. dałoby to możliwość na ożywienie rynku pracy, umożliwiając poszerzenie zakresu usług w nowych i istniejących obiektach, a także o likwidację bocznicy kolejowej.

- Dziękuję państwu radnym, że podjęliście ciężką decyzję za mnie. Jest to kwota dziesięciu milionów złotych, którą musiałbym przeznaczyć na budowę zakładu, a teraz już nie muszę. Jednak wyrządziliście ogromną krzywdę ludziom w Jaśle – powiedział prezes Gamratu Krzysztof Moska, który rozmawiał z radnym przy okazji ostatniej sesji miejskiej. - Chciałem podziękować, że tą decyzją zabraliście około 100 miejsc pracy – dodał.

- Będę głosował „za” planem oraz dotacją dla żłobka. Burmistrz miasta nie doinformował dokładnie w tych sprawach rady miasta – mówi radny Henryk Rak.

Burmistrz Andrzej Czernecki uważa, że należy się jeszcze raz pochylić nad tymi sprawami. Jego zdaniem skutki nie podjęcia tych uchwał nie są dobre dla społeczności lokalnej. W jaki sposób burmistrz będzie próbował przekonać radnych, by przyznano dotację dla żłobka i przystąpiono do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Jasła dla obszaru Gamrat – I?

- Jest to potrzebne, by lepiej funkcjonowało miasto. Na sesji będę przytaczał radzie argumenty świadczące o tym, że żłobek jest potrzebny. W sprawie Gamratu należy sobie wyjaśnić wiele spraw. Na pewno będę zabiegał o to, by firma się nie przeniosła. Jest to w interesie miasta. Ja muszę dbać o to, by firma pozostała i te prace prowadziła – podkreślił burmistrz Czernecki.

Ilona Czarnecka

[email protected]

Napisany dnia: 12.03.2013, 14:29 , Tagi: Jasło, Andrzej Czernecki

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
1
@ xxx
dnia 14.03.2013, 17:39 · Zgłoś
NIech on będzie kandydatem mieszkańców. Nie zostawiajmy wszystkiego politykom bo widac jak się to kończy dla nas.
Odpowiedz
1
@ xxx
dnia 14.03.2013, 17:37 · Zgłoś
A ja bym postawił na człowieka. Najlepiej bezpartyjnego, który nie będzie miał na sobie garbu i wytycznych partii, a który coś w życiu zdziałał. Trzeba by takiego znaleźć dużo wcześniej i pomóc finansowo bo sam propagandy przedwyborczej nieuciągnie.
Odpowiedz
1
@ Rysiek
dnia 15.03.2013, 18:14 · Zgłoś
Jest sporo takich. Ale nie chca sie w te chore uklady mieszac. Nie o to chodzi ze partyjny lub nie, ale aby byl osobistoscia ktora potrafi sie uniesc powyzej tych ukladow. NP. Tadeusz Baniak, Szymon Niemic, Zbigniew Dranka i wielu innych Przetacznik, ktory od lat znajduje sie w opozycji skutecznie by to towarzystwo przeczyscil.
Odpowiedz
-1
@ Frania
dnia 14.03.2013, 07:16 · Zgłoś
Tylko SLD!!! Reszta do lamusa!!!
Odpowiedz
0
@ widz
dnia 13.03.2013, 21:30 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ Rysiek
dnia 13.03.2013, 17:16 · Zgłoś
Dzieki opini internautow wladza zostala zmuszona ponownie przeanalizoawac sprawe dotacji dla zlobka. Nie interesuje mnie konkretna suma ale jasny i nie wzbudzajacy zadnej kontrowersji podzial srodkow publicznych.
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 13.03.2013, 15:45 · Zgłoś
[...]
Odpowiedz
2
@ bum
dnia 13.03.2013, 14:52 · Zgłoś
panowie radni na czele z burmistrzem wpadliscie w panike ze gamrat przeniesie siedzibe do katowic i z podatkow beda nici nic ne dostaniecie ale jaslanie zrobia z wami porzadek juz niedlugo wybory panie czarnecki i panowie radni jak zblizaja sie wybory to was wszedzie pelno a po wyborach wszystko macie w d..pie tylko o siebie dbacie jestesmy dobrej mysli ze jaslanie sie wam za to odwdziecza
Odpowiedz
-1
@ Stefan
dnia 13.03.2013, 10:30 · Zgłoś
Tak.Kości tego pana istotnie jeszcze nie zostały rzucone w horyzoncie poziomym...
Odpowiedz
2
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 13.03.2013, 12:19 · Zgłoś
Trafne określenie - pamiętać trzeba też o tym, że tym na samym dole do przeżycia wystarczy szczaw i mirabelki, {a i tak wyrosną na "wspaniałych polityków"}, gorzej będzie z tymi co uważają, że posiadają "niebieskie podniebienia"...
Odpowiedz
12
@ doooo
dnia 13.03.2013, 10:06 · Zgłoś
A Jasielskiej firmie PGNIG kto pomoże ??
Odpowiedz
5
@ malkontent
dnia 13.03.2013, 13:51 · Zgłoś
Myślę, że Pani Senator i Pani Poseł.
Odpowiedz
1
@ Darko
dnia 13.03.2013, 08:45 · Zgłoś
Dlaczego mnie zal ściska ... , bo to jest kpina .Przecież w tym urzędzie nikt z grupy koalicji "rządzącej " nie zagłosuje inaczej niż mówi głos z głównej kwatery.Ktokolwiek cokolwiek chciał zrobić w tym mieście - spotkał się z tym .Wiec jak czytam że burmistrz musi się jeszcze raz pochylić nad tematem , to się śmieje jak można ludziom takie głupoty sprzedawać !!!
Odpowiedz
7
@ Temida
dnia 13.03.2013, 07:34 · Zgłoś
Pieniądze publiczne powinny pracować w publicznych placówkach. Jakiekolwiek "interesy publiczno- prywatne" to jeden wielki skandal i szwindel. Ani grosza dla krwiopijców-kapitalistów. Lepiej niech oddadzą to co ukradli, bo i tak sprawiedliwość kiedyś ich dopadnie!!!
Odpowiedz
4
@ Aro
dnia 13.03.2013, 13:56 · Zgłoś
Nie ma czegoś takiego jak pieniądze publiczne bo instytucje publiczne dochodu nie wypracowują a jedynie je rozdają. Te pieniądze to są osób prywatnych (czyli Twoje) i w większym stopniu firm (oni płacą najwięcej). Gdyby nie było jednych i drugich to widzałbyś w budżecie 0. Inną sprawą jest jaki jest szef. Jeden jest krwiopijcą a inny na poziomie. Generalizować nie możesz. Ważne też jest jak wydawane są pieniądze - czy lokalnie czy wielkim strumieniem do firm z zewnątrz. Te drugie też zasilają budzety tyle , że nie tego miasta.
A może przejdźmy na monarchię. Będzie jedna gęba do wykarmienia.
Odpowiedz
8
@ ola
dnia 13.03.2013, 07:30 · Zgłoś
poprostu trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść pokonanym,a radni tego nie wiedzą :0
Odpowiedz
1
@ Kowal
dnia 13.03.2013, 01:54 · Zgłoś
Mylisz się. Pieniądze z publicznych pieniędzy powinny wrócić do tych co je tam wkładają czyli m.in. prywata jak to nazywasz. One dają stanowiska pracy. Osobnym tematem jest topienie pieniędzy w bezsensowne projekty np burmistrzowy gril miejski hit poprzedniego sezonu.
Odpowiedz
4
@ LIZODROPULOS
dnia 13.03.2013, 00:10 · Zgłoś
Za prywatę nie wolno płacić z publicznych środków.Nawet takiemu geniuszowi jak nasz wódz plemienia i równający mu intelektem radni!
Odpowiedz
3
@ Rurka
dnia 13.03.2013, 00:21 · Zgłoś
Troszkę późno to zauważyłeś, dopłacamy prawie do wszystkiego: służby zdrowia, emerytur, rent, dróg, wojska, górników, szkolnictwa (w tym przedszkoli i żłobków), kościoła, biednych, bezrobotnych, posiadających dzieci, urzędników i długo by jeszcze wymieniac. Sztuka polega na tym żeby wydawać te pieniądze dobrze i z sensem a nie "topić".
Odpowiedz
9
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 12.03.2013, 23:51 · Zgłoś
"Przedsiębiorcy" piszą nam jest dobrze , bo przecież ciężko pracujemy, "budżetówka" nie narzeka, mundurówka tym bardziej, ale jeżeli pracownik fizyczny zacznie się upominać o poprawę bytu , gdyż to co się mu oferuje nie nie wystarcza na zaspokojenie minimalnych potrzeb rodziny: wychowanie, wykształcenie dzieci ...to podnosi się "wrzawa", jak można narzekać. Narobiło się "klanów", które w bezlitosny sposób uciskają tych na dole; więcej, więcej, więcej - ale za mniej. Świadomość tego zaczyna docierać, a niezadowolenie narastać, gdyż to co teraz nam się serwuje w postaci: pracy za minimum można nazwać niewolnictwem i gnębieniem NARODU, a można by temu przeciwdziałać np. jedna regulacją prawną uzależniając dochód prezesów, zarządów i innych "pracodawców" od dochodu ich pracowników tj. tych na najniższej pensji, {która nie wystarcza na życie} i ich liczebności. Wtedy ci "zadowoleni" zobligowani by zostali, aby dbać nie tylko o siebie, ale również o tych, którzy na nich pracują... Mamy jeszcze się z tego cieszyć, że jest jakakolwiek praca i że mammy na kogo,na co pracować np: na długie i wygodne życie na "zasłużonych emeryturach", po tylu latach pracy 15, 20. 25, - a nam nawet po 40 latach nie dadzą tyle , aby przeżyć, i trzeba będzie czekać na "śmierć" . Porównując statystyki np średniej długości życia to taka-i przepracowany 40 - 50 letni emeryt dwukrotnie dłużej pobiera emeryturkę niż pracuje, a pracownik jeśli nie padnie to w wieku 67 lat może mieć przepracowane ok 50 lat i statystycznie liczyć na 10 lat głodowej emerytury.. już czas się obudzić i zorganizować, aby upomnieć się o swoje prawa...
Odpowiedz
6
@ Kowal
dnia 13.03.2013, 01:41 · Zgłoś
Z tymi przedsiębiorcami to przegiąłeś. Też nim jestem i powiem, że jest fatalnie, a że ciężko zapieprz... to jest prawdą. Dla pocieszenia powiem, że firmę prawdopodobnie będę zamykał bo zapieprz... tylko na podatki w tym mieście to jest bez sensu. Przy okazji parę osób straci pracę.
Odpowiedz
-4
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 13.03.2013, 11:54 · Zgłoś
Czy przegiąłem, tego nie wiem, niech osądzą czytający - ale jak dotąd jesteś jedynym, którego to zbulwersowało, reszta wymienionych "pasuje"...
Odpowiedz
-5
@ Sven
dnia 12.03.2013, 23:04 · Zgłoś
[...]
Odpowiedz
5
@ Woźny
dnia 12.03.2013, 22:39 · Zgłoś
Żeby tylko do mediów ogólnopolskich się ta kompromitacja nie przedostała, bo będzie wstyd na cały las...
Odpowiedz
-4
@ Sven
dnia 12.03.2013, 22:38 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-3
@ Sven
dnia 12.03.2013, 22:37 · Zgłoś
Czytaliście ludzie książkę pt. ,,Kobiety i pieniądze papieży'' NAPRAWDĘ PIKANTNA szczególnie mi utkwiły ich upodobania ---nawet do głowy bi mi to nie przyszło.
Odpowiedz
10
@ jenkins do Sven
dnia 12.03.2013, 22:46 · Zgłoś
Chłopie ty uważaj z tą łatwowiernością , bo jak zobaczysz na drewnianym płocie napis du...pa to se krzywdę zrobisz ! Oj będzie bolało !!
Odpowiedz
3
@ dragoness
dnia 13.03.2013, 07:05 · Zgłoś
Albo drzazgę w język wbije.
Odpowiedz
-6
@ Sven
dnia 12.03.2013, 22:35 · Zgłoś
płodrawiam płoliakow papieyż llllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Odpowiedz
-3
@ Sven
dnia 12.03.2013, 22:34 · Zgłoś
Ludzie co chcecie przecież PAPIYŻA wybierają...Wybierą starego dziadka,który z pewnością przyjedzie do Polski na wezwanie ,,świętego bogosławionego'' Dziwisza podatnik zapłaci 300 milionów z własnej kiesy i będę szczęśliwy,ze wspomniany dziadek powie ,,Płozdrawiam Poljakow''---odzew ŁŁAAAAAAAAAŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ,ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁAAAAAAAA...

Chory naród !
Odpowiedz
-4
@ obywatelG
dnia 12.03.2013, 22:21 · Zgłoś
No to teraz przekonamy się czy Burmistrz jest hipokrytą czy nie ! Sam słyszałem jak na zebraniu zarzucał Kurowskiej, że nie zmieniła planu zagospodarowania Gamrat I obejmującego obszar pod działalność związaną z utylizacją odpadów (czyli śmierdzącą). Teraz ma Burmistrz pole do popisu i może ten teren zmienić na tereny przemysłowe, bo takie mają najwłaściwsze przeznaczenie zważywszy na otoczenie i interes przedsiębiorców jasielskich. I nie będzie musiał płacić Gamratowi odszkodowania, bo tereny przemysłowe są drożej wyceniane niż przeznaczone na utylizację śmieci !!!
Odpowiedz
3
@ Amnezja
dnia 12.03.2013, 23:09 · Zgłoś
Ogarnęła cię totalna amnezja czy myślisz, że jak 4 razy napiszesz to samo to waga twoich "argumentów" wzrośnie? Nawet w Paryżu nie zrobią owsa z ryżu.
Odpowiedz
0
@ do Amnezji
dnia 14.03.2013, 00:13 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ do Amnezji
dnia 14.03.2013, 23:54 · Zgłoś
To może inaczej: powtarzam bo liczę na odzew, ale trochę mądrzejszych od ciebie ! Widzę że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to przestań silić się na odpowiedzi !
Odpowiedz
-18
@ Alexdundee
dnia 12.03.2013, 21:00 · Zgłoś
Roman Kościow ładnie trzyma fason już drugą kadencję! Brawo i ukłony!
Odpowiedz
-13
@ f.
dnia 12.03.2013, 22:25 · Zgłoś
mysle ze wyrasta na niekwestionowanego lidera jasielskich i powiatowych struktur PO !!!
Odpowiedz
-15
@ Grigori Szatyna
dnia 12.03.2013, 22:49 · Zgłoś
Jedyny, który nie myśli tylko o sobie radny! Panie Kościow weź pan tych radnych oświeć, bo to jakaś bliżej niezidentyfikowana masa...
Odpowiedz
21
@ Woźny
dnia 12.03.2013, 23:13 · Zgłoś
Jedyny który pisze o sobie sam w komentarzach :))
Odpowiedz
2
@ no
dnia 13.03.2013, 08:16 · Zgłoś
Romku cwaniaczku i Leszku Znami (nic nie mogę) wykolegował Was Burmistrz przepięknie teraz On MĄŻ OPATRZNOŚCIOWY zainterweniuje i to On dla dobra Jasła pokaże jak mu zależy.

Niestety jak się jest słabym radnym i wickiem to władza odbiera rozum.

Przecież to wiceburmistrz na sesji obraził się na panią i ją pouczał jakby był u siebie na dworze (szkole). Teraz będzie trzeba to odszczekać i nie pomorze tu 400 lat tradycji.

Przecież to Roman był wielce oburzony jak to jakiś prezes może upominać rajców.

Jak nie możecie pomóc to nie przeszkadzajcie Pany.

Tak się rozgrywa zadufanych paniczy.
Odpowiedz
2
@ Ciekawe
dnia 13.03.2013, 08:30 · Zgłoś
Jak to Romek jest radnym miejskim jak on w mieście Jaśle nie mieszka. Czemu mieszkaniec GMINY Jasło decyduje o mieszkańcach MIASTA Jasła
Odpowiedz
3
@ Anty Pis
dnia 13.03.2013, 09:50 · Zgłoś
pisiory zatwardziałe kościow ma odwagę się odezwać w imieniu mieszkańców-- a wy tylko żyjecie swoimi problemami; trwam smoleńsk i hodowla kaczek!!!
Odpowiedz
3
@ dlaczego
dnia 13.03.2013, 13:29 · Zgłoś
Dlaczego radny Roman decyduje o nas mieszkańcach miasta Jała.
Decyduje o nas mieszkańcach MIASTA Jasła.
On jest mieszkańcem GMINY Jasło więc powinien decydować o mieszkańcach gminy.
Odpowiedz
17
@ ooooooooooooo
dnia 12.03.2013, 20:43 · Zgłoś
trzeba wybrac pana czarneckiego na jeszcze jedna kadencje bo za tej jeszcze mu sie nie uda zmienic miasto jaslo w wioske jaslo bo ku temu to idzie
Odpowiedz
7
@ Gieniu
dnia 13.03.2013, 01:33 · Zgłoś
Tak robił za pierwszej kadencji i tak robi za drugiej kadencji. Metody te same tylko dlaczego musiał zrujnować miasto żeby się o tym mieszkańcy dowiedzieli?
Odpowiedz
1
@ baba
dnia 13.03.2013, 15:21 · Zgłoś
jaki gospodarz takie miasto ...tyle w temacie .
Odpowiedz
4
@ Grigori Szatyna
dnia 12.03.2013, 20:17 · Zgłoś
Pokażcie jak głosowali radni w sprawie żłobka ,to bardzo ważne niech elektorat wie komu udzielić poparcia, kto dba o rodziny w Jaśle!!! Jak zagłosować w kolejnych wyborach.
Odpowiedz
6
@ Cogito
dnia 12.03.2013, 19:29 · Zgłoś
Przeczytajcie se ustawe o opiece nad dziecmi do lat 3. Zamiast finansować prywaciarski biznes żłobkowy, Rada Miasta powinna dopłacić nianiom, a państwo zapłaci im ZUS. Przynajmniej stworzyłoby sie miejsca pracy naszym bezrobotnym dziewczynom, a nie nabijalo kabze nie wiadomo komu.
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 12.03.2013, 19:53 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 13.03.2013, 15:28 · Zgłoś
Akurat Max miał rację, ciekawe, komu to przeszkadzało, bo to kmentujący zgłaszają komentarze do moderacji. A propos, czy nasze bezrobotne dziewczyny mają kwalifikacje do zajmowania się dziećmi? Bo jak nie, to dzięki, ale nie skorzystamy.
Odpowiedz
2
@ Jola
dnia 13.03.2013, 15:38 · Zgłoś
A od czego jest urząd pracy niech zorganizuje odpowiednie szkolenia bo mają na to pieniądze.
Odpowiedz
-19
@ Jaślanin
dnia 12.03.2013, 19:11 · Zgłoś
Brawo panie Kościow ! Jeden z niewielu radnych, który myśli o mieszkańcach miasta. Szkoda, że inny głosowali przeciw. Chyba nigdy nie mieli małych dzieci !
Odpowiedz
-18
@ Pis-man
dnia 12.03.2013, 20:10 · Zgłoś
Wypowiedź radnego Kościowa jak najbardziej na miejscu, broni rodzin a to bardzo ważne!!
Odpowiedz
-1
@ Rysiek
dnia 15.03.2013, 18:21 · Zgłoś
Nie wiem dlaczego ten komentarz i inne podobne zbieraja tyle minusow. Moje zazwyczaj tez zbieraja minusy. W Jasle jednak jest zasada: Nie liczy sie "CO" ale "KTO" Dlatego dopisuje sie do poparci dla Romana Kosciowa a minusy ktore dostane traktuje jako wielkie plusy!!!
Odpowiedz
11
@ filozof
dnia 12.03.2013, 19:00 · Zgłoś
Przy tankowaniu 100 litrów paliwa płacę ponad 400 zł podatku (80% ceny paliwa to podatki) lwią część tej kwoty urzędnicy i politycy wypłacają sobie na wypłatę, a do żłobka, szkoły czy szpitala trafia nie więcej niż 50 zł. I ta banda śmie twierdzić, że gdyby obniżyć podatki to te 400 zł sam nie umiałbym wydać lepiej niż oni !!! Sprywatyzować szkoły, szpitale, koleje, kopalnie itp itd. OBNIŻYĆ PODATKI !!! Trzeba odchudzić tą urzędniczo-polityczną tłustą kiełbachę !!!
Odpowiedz
-5
@ nauczycielka
dnia 12.03.2013, 18:58 · Zgłoś
Referendum edukacyjne "Ratuj Maluchy i starsze dzieci też!"
http://www.ratujmaluchy.pl/
Celem zbiórki podpisów pod wnioskiem o referendum jest również podjęcie w debacie publicznej pięciu ważnych tematów edukacyjnych. Poza przymusem szkolnym sześciolatków są to: przymus przedszkolny pięciolatków, gimnazja, zredukowany program nauczania w liceach oraz zagrożenie likwidacją kolejnych tysięcy szkół i przedszkoli.
Odpowiedz
5
@ Cogito
dnia 12.03.2013, 19:22 · Zgłoś
Szkoły się likwiduje, bo nie ma kto do nich chodzić. Marna z ciebie nauczycielka, skoro nie wiesz, że 5-latki w przedszkolach i 6-latki w szkołach to ratunek dla tysięcy etatów nauczycieli. PiS robi ci jajecznice z mózgu.
Odpowiedz
3
@ ab
dnia 12.03.2013, 20:08 · Zgłoś
dzięki za informację o takiej akcji - chętnie złoże podpis
Odpowiedz
0
@ do cogito
dnia 16.03.2013, 10:55 · Zgłoś
zmień pseudonim, nie używaj słów których nie rozumiesz! miejsc w przedszkolach miejskich brakuje, a w szkole brakuje nauczycieli i kadry pomocniczej, etaty na świetlicach, stołówkach, bibliotekach szkolnych zostały zredukowane przynajmniej o połowę, obowiązuje zakaz zatrudniania nauczycieli, co skutkuje odwoływaniem zajęć fakultatywnych, w sytuacji np. dłuższego urlopu chorobowego, bo nie ma kto iść na zastępstwo, dzieci tłoczą się w 1 małej sali na świetlicy, bo nie ma opieki na zajęcia na stołówce, biblioteka zamknięta, szkolny klubik zamknięty, sala komputerowa zamknięta, zresztą komputery do archiwum. Nawet na podwórko najmłodsze dzieci nie mogą wyjść, bo muszą mieć opiekę.
Odpowiedz
9
@ jaslanin
dnia 12.03.2013, 18:56 · Zgłoś
Do Wożny !!! Bardzo dobrze , że wymieniasz tych nieudaczników radnych. Tak naprawdę sie zastanawiam kogo Ci mieszkańcy wybierają i co ci radni reprezentują. Myslę, że księża, którzy namawiali z ambon na kogo głosować do rady miasta i powiatu też winni się w pierś uderzyć bo widać co ci radni reprezentują. Jak widać - Miasto całkowicie upada .Ludzie obudżcie przy kolejnych wyborach
Odpowiedz
4
@ Woźny
dnia 12.03.2013, 22:19 · Zgłoś
to są dane powszechnie dostępne , jak te z głosowania i przebiegu rady. Tylko trzeba się interesować
http://www2.um.jaslo.pl/sesje/
Odpowiedz
-18
@ Siekierezada
dnia 12.03.2013, 18:33 · Zgłoś
Brawo Roman !!! Ktoś w końcu potrafił zagłosować za Miastem i jego mieszkańcami, a nie partykularnymi interesami!
Odpowiedz
-13
@ M.S.
dnia 12.03.2013, 22:22 · Zgłoś
Widac ze wypowiedzi i decyzje radnego Kosciowa sa przemyslane i wyważone !!!
Odpowiedz
11
@ Ciekawe
dnia 13.03.2013, 08:29 · Zgłoś
Jak to Romek jest radnym miejskim jak on w mieście Jaśle nie mieszka. Czemu mieszkaniec GMINY Jasło decyduje o mieszkańcach MIASTA Jasła
Odpowiedz
-6
@ zorientowany
dnia 13.03.2013, 11:43 · Zgłoś
Zameldowany jest w Jaśle, a fakt mieszka troche /100m/ za Jasłem
Odpowiedz
9
@ do zorientowany
dnia 13.03.2013, 13:36 · Zgłoś
Czyli o kłamał wyborców!!! Podał fikcyjny meldunek!!!

Co on jeszcze może zrobić aby utrzyma się w radzie.
Odpowiedz
-5
@ do do zorientowany
dnia 13.03.2013, 14:56 · Zgłoś
Pomyśl co piszesz czy ktoś posiadajacy dwa mieszkania moze byc w obydwu zameldowany, chyba że uważasz że nie mozna mieć dwuch lub więcej mieszkań - 1 człowiek = 1 mieszkanie. Zastanów się też czy lepiej dba o mieszkańców radny z jednym mieszkaniem w Jaśle, któery zagłosował przeciw czy Kościow który głosował za żłobkiem.
Zachęcam zanim napiszesz kolejne dyrdymały POMYŚL !!!
Odpowiedz
-4
@ Krzyś Jarzyna ze SZczecina
dnia 13.03.2013, 18:30 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
4
@ He he
dnia 14.03.2013, 09:30 · Zgłoś
Do zorientoweny
Jesteś bardzo nie zorientowany Radny Roman nie posiada ani mieszkania ani domu.

Zachęcam zanim napiszesz kolejne dyrdymały POMYŚL !!!

Ktoś Cię okłamał.
Odpowiedz
25
@ alfred
dnia 12.03.2013, 18:04 · Zgłoś
doktor trzop niech leczy a nie łapie 5 srok za 1 ogon bo pracuje ponad godziny w szpitalu i w 4 przychodniach z kąd bierze tyle siły podobno będzie startował na burmistrza
Odpowiedz
12
@ ferdek
dnia 12.03.2013, 18:01 · Zgłoś
nasi radni to nawet nie wiedzą gdzie są , a co dopiero jakieś głosowanie
Odpowiedz
2
@ Darko
dnia 12.03.2013, 17:49 · Zgłoś
żal ściska ,jak czytam
Odpowiedz
-5
@ Max Szyderko
dnia 12.03.2013, 17:48 · Zgłoś
Kolejny raz pytam o wykaz który radny i jak głosował w sprawie żłobka !!!
Odpowiedz
2
@ kłamco czytaj prawdę
dnia 13.03.2013, 23:10 · Zgłoś
Za żłobkiem byli Czeluśniak Krzysztof Czesław, Kościow Roman Leszek zduński i Nowosielska Alicja
reszta dała ciała :P
Radny Rady Miejskiej Dusza Wacław
Radny Rady Miejskiej Dybaś Andrzej
Radny Rady Miejskiej Dziedzic Zdzisław
Radna Rady Miejskiej Filip-Niwelt Maria
Radna Rady Miejskiej Jagielska Maria
Radny Rady Miejskiej Kędrek Józef
Radny Rady Miejskiej Koszelnik Adam
Radna Rady Miejskiej Myśliwiec Alicja
Radny Rady Miejskiej Przetacznik Janusz
Radna Rady Miejskiej Sikora Krystyna
Radny Rady Miejskiej Stachaczyński Tadeusz
Radna Rady Miejskiej Szańca Maria
Radny Rady Miejskiej Zając Stanisław
Odpowiedz
2
@ Woźny
dnia 14.03.2013, 20:42 · Zgłoś
U radny Przetacznik nie lubi dzieci ?
Odpowiedz
7
@ wykładziny
dnia 12.03.2013, 17:24 · Zgłoś
Teraz będzie można przekonać się, czy najbardziej dbający o interesy mieszkańców właściciel, gracz giełdowy, prezes Gamrata Krzysztof M. , zainwestuje te 10.000.000,00 zł w budowę "wieżowca"magazynowego, żeby mogło znaleźć tam pracę 100 osób. Błagamy Pana, Panie możny!? Nie przenoś Pan siedziby do Katowic, ani Gamrata do, do...? Noooo...?Nie wiemy gdzie?!
Odpowiedz
-6
@ dragoness
dnia 12.03.2013, 17:28 · Zgłoś
Do Bułgarii.
Odpowiedz
2
@ Gieniu
dnia 13.03.2013, 01:27 · Zgłoś
On już podjął decyzję. Siedziba główna idzie do Katowic a magazyn poza Jasło. Głupi byłby gdyby miał czekać następne 14 miesięcy żeby się dowiedzieć że nici z jego planów. Biznes działa dynamicznie. Nie ma warunków do prowadzenia to się przenosi.Ale żeby o tym wiedzieć trzeba taki biznes prowadzić. Decyzje rady to już musztarda po obiedzie. Mieli na to dużo czasu.
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 13.03.2013, 07:04 · Zgłoś
Zanim "inteligentni inaczej" zaczną naciskać minusy, niech posluchają, o czym się w Gamracie mówi. O Bułgarii właśnie. Tam można zapłacić robotnikowi 700zł, zamiast 1200, więc co się bardziej opłaca?
Odpowiedz
-2
@ zenon
dnia 13.03.2013, 13:07 · Zgłoś
Dragoness obecne rewelacje o Bułgarii są tyle samo warte co niegdysiejsze o żonie grada w radzie lentexu. Koszty pracy to nie wszystko-gdyby było inaczej gamracką rynnę już dawno wytłaczaliby chińczycy. Kaczmarek czy Słabik robią to samo co gamrat w PL i o dziwo zarabiają, a sądzę że 700zł pracownikom nie płacą. Produkcja w jaśle pewno zostanie a reszta fruuuu….
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 13.03.2013, 15:26 · Zgłoś
Oczywiście, że przeniesienie całości produkcji jest kosztowne, ale jeśli na dłuższą metę się opłaci...Miejmy nadzieję, że nie...
Odpowiedz
39
@ Woźny
dnia 12.03.2013, 16:40 · Zgłoś
Tym bezradnym dziękujemy
Przewodnicząca Rady Miejskiej Bernal Elżbieta
Wiceprzewodniczący
Rady Miejskiej Rak Henryk
Wiceprzewodniczący
Rady Miejskiej Zduński Leszek
Radny Rady Miejskiej Czeluśniak Krzysztof Czesław
Radna Rady Miejskiej Czyżowicz Urszula
Radny Rady Miejskiej Dusza Wacław
Radny Rady Miejskiej Dybaś Andrzej
Radny Rady Miejskiej Dziedzic Zdzisław
Radna Rady Miejskiej Filip-Niwelt Maria
Radna Rady Miejskiej Jagielska Maria
Radny Rady Miejskiej Kędrek Józef
Radny Rady Miejskiej Koszelnik Adam
Radny Rady Miejskiej Kościow Roman
Radna Rady Miejskiej Myśliwiec Alicja
Radna Rady Miejskiej Nowosielska Alicja
Radny Rady Miejskiej Przetacznik Janusz
Radna Rady Miejskiej Sikora Krystyna
Radny Rady Miejskiej Stachaczyński Tadeusz
Radna Rady Miejskiej Szańca Maria
Radny Rady Miejskiej Trzop Andrzej
Radny Rady Miejskiej Zając Stanisław
Odpowiedz
23
@ baba
dnia 12.03.2013, 18:10 · Zgłoś
przyszlym roku chyba WYBORY SAMORZADOWE wiec podziekujcie tym panom , nieglosowaniem na nich ,,, stanowiska nie sa dozgonne pokazcie Im to
Odpowiedz
-35
@ G.Satynka
dnia 12.03.2013, 20:07 · Zgłoś
Zostawiłbym Dybasia,Koszelnika, Trzopa i Kościowa i tyle w temacie! reszta pod ...!
Odpowiedz
11
@ Gieniu
dnia 13.03.2013, 01:23 · Zgłoś
Kopiuję listę żebym wiedział kogo nie wybierać przy następnych wyborach. Do tej listy dodać włodarzy miasta i starostwa.
Odpowiedz
9
@ dragoness
dnia 13.03.2013, 07:01 · Zgłoś
Mnóstwo gadania teraz, a potem jak zwykle. Niektórych już do stołka przyspawało.
Odpowiedz
8
@ dlaczego
dnia 13.03.2013, 13:27 · Zgłoś
Dlaczego radny Roman który nie mieszka w mieście Jaśle Decyduje o nas mieszkańcach MIASTA Jasła. On jest mieszkańcem GMINY Jasło więc powinien decydować o mieszkańcach gminy.
Odpowiedz
1
@ prawda 4 za reszta aut
dnia 13.03.2013, 16:41 · Zgłoś
1
@ .......
dnia 13.03.2013, 18:14 · Zgłoś
do dragoness
można jeszcze raz startować
Odpowiedz
-9
@ Krzyś Jarzyna ze SZczecina
dnia 13.03.2013, 18:27 · Zgłoś
Ja znam pana Kościowa już dość długo, żeby stwierdzić że jest 100% mieszkancem Jasła, dokładnie dom rodzinny jest na Grota Roweckiego, a jeżeli ma jeszcze domek w Jareniówce to chyba otrzymał w spadku. Swoją drogą to tym pajacom, którzy zarzucają mu brak bycia jaślaninem pragnę powiedzieć,że gdyby Jasło miało wszystkich takich radnych jak w/w człowiek , to stało by dużo lepiej. Przynajmniej broni mieszkańców naszego miasta! Sądze, że te opinie wyraża jakiś zakompleksiony pisiorek, który potrafi tylko ujadać na konkurentów politycznych!
Odpowiedz
6
@ Świnia ze SZczecina
dnia 14.03.2013, 09:19 · Zgłoś
Do Krzyś Jarzyna człowieku widocznie nie znasz Pana Kościowa albo Cię okłamał on nie ma mieszkania ani domu. Jeśli wiesz, że otrzymał domek w Jareniówce w formie spadku którego nie odrzucił to skłamał w oświadczeniu, które składa każdy radny a to juz jest przestępstwo i powinieneś zgłosić do prokuratury. Ktoś tu poświadcza nieprawdę. Bo ja nic o tym nie wiem.

Jeśli Jasło miałoby więcej takich ciekawych radnych to współczuję.

Zadając pytania nie ważne jest czy jestem zakompleksionym pisiorekiem.

Trzeba pytać o sprawiedliwość i prawo.
Odpowiedz
0
@ Krzyś Jarzyna ze SZczecina
dnia 14.03.2013, 21:34 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-2
@ do klamca
dnia 12.03.2013, 15:59 · Zgłoś
Jeśli jesteś tak dobrze zorientowany to radny Rak był nieobecny na sesji na której podejmowano uchwały dotyczące Gamratu i żłobka w imieniu RM uczestniczył w uroczystościach pogrzebowych w Krakowie
Odpowiedz
4
@ Max Szyderko
dnia 12.03.2013, 17:50 · Zgłoś
a dietę wziął ???
Odpowiedz
4
@ Woźny
dnia 12.03.2013, 22:38 · Zgłoś
Pewnie już jej nie ma :)
Odpowiedz
4
@ gamrat walczy
dnia 12.03.2013, 15:54 · Zgłoś
Burmistrz przestraszył się Moski?Strach ma wielkie oczy!A ten radny Rak to niech się nie wychyla bo wypadnie z kołyski!
Odpowiedz
-1
@ ktos
dnia 12.03.2013, 15:51 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
9
@ :-))
dnia 12.03.2013, 15:39 · Zgłoś
brak dotacji dla żłobka - piękna polityka prorodzinna, gratuluje, radni robią wszystko wg powiedzenia "po nas choćby potop".
Odpowiedz
-1
@ Max Szyderko
dnia 12.03.2013, 17:50 · Zgłoś
a to wszystko dzięki radnym z PiS !!!
Odpowiedz
4
@ SZAtyna
dnia 12.03.2013, 20:03 · Zgłoś
tutaj się zgadzam w 100%
Odpowiedz
4
@ ulan
dnia 12.03.2013, 15:26 · Zgłoś
Trzeba im zrobic rok 1848 ,to jedyne lekarstwo na obecna sytuacja
Odpowiedz
28
@ pt.s
dnia 12.03.2013, 15:22 · Zgłoś
No nie najlepiej to świadczy o "naszych" radnych, że nagle okazuję się że byli nie doinformowani, z tego wynika, że nie przygotowali się do pełnienia swoich obowiązków.

Wydaje mi się, że sprawą oczywistą jest, co jest najlepsze dla miasta i jej mieszkańców w obydwóch tych sprawach. Dotacja dla żłobka to przecież nie dotacja dla właścicielki tylko dla dzieci i ich rodziców. Dzięki tym środkom więcej rodziców będzie mogło sobie pozwolić na korzystanie z żłobka co przekłada się także na korzyści dla miasta. O bronieniu miejsc pracy w jednym z większych zakładów pracy w regionie już nie wspominam bo chyba jest to jasne tym bardziej, że narazie słyszy się tylko co w mieście likwidują.
Patrzę na to co się dzieje w Jaśle , moim rodzinnym mieście i jestem przerażony. Po 16 latach prowadzenia firmy w Jaśle zostałem zmuszony do jej likwidacji i przeniesienia firmy za granicę. Z tego co widzę coraz więcej ludzi decyduje się na taki krok i rozumiem ich bo czasem jest to jedyne wyjście. Jednak coraz częściej zauważam, że nasze władze, które powinny właśnie nas bronić i wspierać w tym by tworzyć warunki do pracy i prowadzeniu interesów "pomagają" nam podejmować decyzje by jak najszybciej uciekać tam gdzie da się normalnie żyć i pracować.
Odpowiedz
10
@ x
dnia 12.03.2013, 15:28 · Zgłoś
tylko ciekawi mnie ile tu jest prawdy w tych wypowiedziach i dlaczego taki zwrot o 360stopni .może niektórzy państwo wiedzą tego co my nie wiemy
Odpowiedz
8
@ do @x
dnia 12.03.2013, 15:39 · Zgłoś
zwrot o 360 stopni to żaden zwrot, to powrót do punktu wyjścia
Odpowiedz
4
@ x
dnia 12.03.2013, 16:41 · Zgłoś
zgagza się i znów niby sesja.niby głosowanie a ludziska się cieszą i zapominają czemu byli przeciwko tak zacnym ludziom
Odpowiedz
4
@ x
dnia 12.03.2013, 16:44 · Zgłoś
sorry za błąd ma być zgadza się,szlachta się bawi ,a głupi lud to kupi
Odpowiedz
6
@ Kowal
dnia 13.03.2013, 01:16 · Zgłoś
Też prowadzę firmę w tym mieście i też będę ją niedługo zamykał. Pójdzieeee znowu kilka stanowisk pracy. W moim przypadku CZYNSZE MIEJSKIE mnie dobijają. PseudoRADA obniżcie je to może jeszcze przez chwilę ludzie popracują!!!
Odpowiedz
15
@ buła
dnia 12.03.2013, 15:10 · Zgłoś
Chyba nasz burmistrz sie wypalił
Odpowiedz
4
@ elf
dnia 12.03.2013, 15:07 · Zgłoś
Duży plus dla burmistrza, że liczy sie z głosami mieszkańców- internautów i przywołał "radę starszych" do porządku. Mam nadzieje,że tym razem "rada starszych" wysłucha i przemyśli argumenty dyrektorki żłobka i przydzieli słuszne dodacje a nie tylko kapnie" co łaska i ochota"
Kochane władze zadbajcie choć trochę o młodych Jaślan !!!
Odpowiedz
4
@ Max Szyderko
dnia 12.03.2013, 17:52 · Zgłoś
grunt, żeby znowu nie posłuchali jednego pijaka...
Odpowiedz
0
@ SZAtyna
dnia 12.03.2013, 20:01 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
2
@ Max Szyderko
dnia 12.03.2013, 21:33 · Zgłoś
żuj gruz :)
Odpowiedz
-1
@ obywatelG
dnia 12.03.2013, 22:29 · Zgłoś
No to teraz przekonamy się czy Burmistrz jest hipokrytą czy nie ! Sam słyszałem jak na zebraniu zarzucał Kurowskiej, że nie zmieniła planu zagospodarowania Gamrat I obejmującego obszar pod działalność związaną z utylizacją odpadów (czyli śmierdzącą). Teraz ma Burmistrz pole do popisu i może ten teren zmienić na tereny przemysłowe, bo takie mają najwłaściwsze przeznaczenie zważywszy na otoczenie (ok 2 tys ludzi mieszka obok) i interes przedsiębiorców jasielskich (ok. 1 tys ludzi pracuje codziennie obok przez 8 godz). I nie będzie musiał płacić Gamratowi odszkodowania, bo tereny przemysłowe są drożej wyceniane niż przeznaczone na utylizację śmieci !!!
Odpowiedz
3
@ riplej
dnia 12.03.2013, 23:07 · Zgłoś
Masz sklerozę czy płyta ci się zacięła?
Odpowiedz
6
@ GRO
dnia 13.03.2013, 01:11 · Zgłoś
Miasto się zarąbiaście rozwija. Ledwo starczyło dzieci na jeden żłobek i to dla nich jest za dużo. Co za biedaki w tej radzie.
Odpowiedz
5
@ SZAtyna
dnia 12.03.2013, 14:58 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-6
@ Max Szyderko
dnia 12.03.2013, 17:53 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
10
@ Gwizdon
dnia 12.03.2013, 18:34 · Zgłoś
Ludzie opamiętajcie się, akurat większość radnych było w trakcie poprzedniej kadencji i to właśnie ich działania lub ich brak doprowadziły do tej sytuacji w jakiej jesteśmy - czyt. Jasło. Nie będą mieli na kogo zwalić.

Najwyżej PO będzie nadawać na to, że Kur...a nie dała im się wykazać. A jak widać radni PiS są niedoinformowani.

Sami pokrzywdzeni przez los. Pewnie będą głosić, że w następnej kadencji to już się wykażą - więc głosujcie na nich. Powodzenia.

Trzeba wiedzieć kiedy zabrać głos, by się widowni podobało. I pochwalne głosy sypią się same.
Odpowiedz
0
@ SZAtyna
dnia 12.03.2013, 19:59 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
0
@ mmmmmy
dnia 13.03.2013, 08:17 · Zgłoś
czy aby na pewno dla poparcia pomysłu???
Odpowiedz
1
@ Krzyś Jarzyna ze SZczecina
dnia 13.03.2013, 18:39 · Zgłoś
brak wolności słowa moderator usuwa normalne posty!
Odpowiedz
20
@ ja
dnia 12.03.2013, 14:45 · Zgłoś
Na pewno będę zabiegał o to, by firma się nie przeniosła. Jest to w interesie miasta. Ja muszę dbać o to, by firma pozostała i te prace prowadziła – podkreślił burmistrz Czernecki. Wszyscy uciekają z jasła za pana kadencji
Odpowiedz
-2
@ obywatelG
dnia 12.03.2013, 22:28 · Zgłoś
No to teraz przekonamy się czy Burmistrz jest hipokrytą czy nie ! Sam słyszałem jak na zebraniu zarzucał Kurowskiej, że nie zmieniła planu zagospodarowania Gamrat I obejmującego obszar pod działalność związaną z utylizacją odpadów (czyli śmierdzącą). Teraz ma Burmistrz pole do popisu i może ten teren zmienić na tereny przemysłowe, bo takie mają najwłaściwsze przeznaczenie zważywszy na otoczenie (ok 2 tys ludzi mieszka obok) i interes przedsiębiorców jasielskich (ok. 1 tys ludzi pracuje codziennie obok przez 8 godz). I nie będzie musiał płacić Gamratowi odszkodowania, bo tereny przemysłowe są drożej wyceniane niż przeznaczone na utylizację śmieci !!!
Odpowiedz
1
@ riplej
dnia 12.03.2013, 23:05 · Zgłoś
Nie powtarzaj wkoło to samo. Masz godną odpowiedź powyżej.
Odpowiedz
48
@ aro
dnia 12.03.2013, 14:43 · Zgłoś
Ci radni to naprawdę bezradni, oni nawet nie wiedzą co jest dobre dla Jaślan i okolic Jasła. Im trzeba odgórnie mówić - ludziom nie spodobało się i trzeba głosować za. Tych radnych to powinniśmy wywalić na bruk, zwolnić i niech oddają kasę za takie sesje.
Odpowiedz
10
@ Do Romcia i Lecha
dnia 13.03.2013, 08:00 · Zgłoś
Romku cwaniaczku i Leszku Znami (nic nie mogę) wykolegował Was Burmistrz przepięknie teraz On MĄŻ OPATRZNOŚCIOWY zainterweniuje i to On dla dobra Jasła pokaże jak mu zależy.

Niestety jak się jest słabym radnym i wickiem to władza odbiera rozum.

Przecież to wiceburmistrz na sesji obraził się na panią i ją pouczał jakby był u siebie na dworze (szkole). Teraz będzie trzeba to odszczekać i nie pomorze tu 400 lat tradycji.

Przecież to Roman był wielce oburzony jak to jakiś prezes może upominać rajców.

Jak nie możecie pomóc to nie przeszkadzajcie Pany.

Tak się rozgrywa zadufanych paniczy.
Odpowiedz
5
@ Grigori Szatyna
dnia 13.03.2013, 09:42 · Zgłoś
Ty miałeś pięć minut na scenie, i co zszedłeś jak zbity pies. Rozumiem,depresja postępuje !
Odpowiedz
-2
@ chłop
dnia 13.03.2013, 15:06 · Zgłoś
Wskaż tych świetnych radnych skoro twoim zdaniem romek na ich tle wypada słabo? Pokaż też świetnych wicków którzy byli przed Leszkiem
Odpowiedz
3
@ do chłop
dnia 14.03.2013, 09:03 · Zgłoś
pierwszy lepszy radny to Pan Przetacznik

pierwszy lepszy wicek to Pan Pabian

I co zatkało!!!
Odpowiedz
36
@ dragoness
dnia 12.03.2013, 14:38 · Zgłoś
Nie doinformował? Radni dostają matreriały PRZED sesją. Czytać nie umieją, czy zapomnieli? Takich głupich tłumaczeń to nawet w szkole już nie słyszę!
Odpowiedz
-6
@ Max Szyderko
dnia 12.03.2013, 17:53 · Zgłoś
a czego się spodziewała Pani Psor po pisiorach ???
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 12.03.2013, 20:32 · Zgłoś
No to może poczytaj, kto głosował przeciw? Nie tylko PiS, niestety.
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 12.03.2013, 21:32 · Zgłoś
za to cały :)))
Odpowiedz
7
@ dragoness
dnia 13.03.2013, 07:00 · Zgłoś
Głupota nie jest przypisana do partii. Głupota jest wrodzona.
Odpowiedz
45
@ klamca
dnia 12.03.2013, 14:33 · Zgłoś
- Będę głosował „za” planem oraz dotacją dla żłobka. Burmistrz miasta nie doinformował dokładnie w tych sprawach rady miasta – mówi radny Henryk Rak.

bidny nie wiedziałeś co głosujesz oj bidulku
Odpowiedz
34
@ SD
dnia 12.03.2013, 14:50 · Zgłoś
Tyle ze jak mówił sam Moska , do UM wyslał dokumenty juz 14 miesiecy temu . Co przez ten czas robił UM ???
Odpowiedz
48
@ TwTp
dnia 12.03.2013, 14:52 · Zgłoś
Burmistrz zadowolony , ciekawe z czego sie tak cieszy ? Z bezrobocia w miescie ?
Odpowiedz
11
@ ...
dnia 12.03.2013, 16:52 · Zgłoś
zmiana planu MPZP trwa co najmniej 12 miesiecy
Odpowiedz
30
@ hank moody
dnia 12.03.2013, 18:18 · Zgłoś
ludzie zagłosujmy w kolejnym wyborach na młodych!! tych którzy chcą pomóc miastu!! obudźcie się!
Odpowiedz
5
@ olo
dnia 12.03.2013, 20:10 · Zgłoś
A ile będą kosztowały te zmiany Urząd Miasta czyli nas podatników ? Drogi trzeba wykupić i urządzić , ile milionów potrzeba i z czego zabrać , może szkoły trzeba będzie likwidować albo podnosić podatki aby zapłacić Gamratowi !!
Odpowiedz
-3
@ olek
dnia 12.03.2013, 20:37 · Zgłoś
a co to za kandydat ten mlody
Odpowiedz
9
@ baranki
dnia 12.03.2013, 21:07 · Zgłoś
Trzeba było wstrząsu aby obudzić udzielnych radnych i władców miasta z błogiej drzemki. Trzasnąć pięścią w stół i postawić pod ścianą. Teraz uchwalą w normalnym trybie zmianę planu dla Gamratu , może nawet przeczytają treść uchwały w tej sprawie, przestaną się tłumaczyć, że nie wiedzieli o co chodzi /biedaczki – za to przecież im płacą/. Może nawet przestaną być podatni na manipulacje i zaczną posiłkować się np. swoim rozumem. Przypominają stadko baranków /łagodnie mówiąc/ pędzone przez nie bardzo zorientowanego w terenie lidera. Takich macie radnych i polityków na jakich zasługujecie. Wybraliście przecież /o zgrozo!/ najmądrzejszych spośród siebie.
Nie narzekajcie na bezrobocie w Jaśle. Macie w tym udział.
Odpowiedz
4
@ obywatelG
dnia 12.03.2013, 22:27 · Zgłoś
No to teraz przekonamy się czy Burmistrz jest hipokrytą czy nie ! Sam słyszałem jak na zebraniu zarzucał Kurowskiej, że nie zmieniła planu zagospodarowania Gamrat I obejmującego obszar pod działalność związaną z utylizacją odpadów (czyli śmierdzącą). Teraz ma Burmistrz pole do popisu i może ten teren zmienić na tereny przemysłowe, bo takie mają najwłaściwsze przeznaczenie zważywszy na otoczenie (ok 2 tys ludzi mieszka obok) i interes przedsiębiorców jasielskich (ok. 1 tys ludzi pracuje codziennie obok przez 8 godz). I nie będzie musiał płacić Gamratowi odszkodowania, bo tereny przemysłowe są drożej wyceniane niż przeznaczone na utylizację śmieci !!!
Odpowiedz
1
@ Tarzan- zan
dnia 12.03.2013, 22:51 · Zgłoś
RUMIANY śmieje się jak TUSEK... "choćby było z czego" jak by na śląsku powiedzieli...
Odpowiedz
6
@ punkt G
dnia 12.03.2013, 23:03 · Zgłoś
Obywatelu G mylisz się i to znacznie. Zakres zmiany planu przestrzennego nie obejmuje terenów pod działalność zakładu utylizacji odpadów - i słusznie.
Gdyby to zrobił musiałby zapłacić Gamratowi odszkodowanie , bo taki zapis /jedyny w województwie podkarpackim - a może i na większym terenie/ znacznie zwieksza wartość tego terenu. Ten teren czeka na mądre zagospodarowanie i jest wprost bezcenny dla myślących normalnie, bez uprzedzeń i stereotypów /nie dotyczy ciebie/.
Na całym świecie robi się kokosy na zagospodarowaniu odpadów - u nas wszystko, w tym myślenie jest na odwrót - tu się za wszelką cenę przed tym broni jednocześnie paląc odpady w domowych kotłowniach. To jest taka nasza, swojska "ekologia".
Na szczęście coś się zmienia co widać na presji na władzę aby tworzyła miejsca pracy. Może oszołomy protestujące przeciwko sortowaniu i zagospodarowaniu odpadów /dla jasności bez spalarni- nigdy nie była tu planowana/ a jednocześnie sypiące odpady po lasach przeproszą się z rozumem. Czego im życzę.
Odpowiedz
5
@ Woźny
dnia 12.03.2013, 23:16 · Zgłoś
A są w Jaśle jeszcze młodzi ??
Odpowiedz
11
@ GRO
dnia 13.03.2013, 01:05 · Zgłoś
Mądrzy to oni byli na plakatach wyborczych. Wybraliśmy durniów.
Odpowiedz
8
@ mmmmmy
dnia 13.03.2013, 08:14 · Zgłoś
szczególnie ta od pali = kota
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 13.03.2013, 15:23 · Zgłoś
Ot, mmmmy, światły obywatel. Ty w ogole odróżniasz samorząd od sejmu? To, że zaczyna się na tę samą literę, nie znaczy, że to to samo. A co do wyborów, były powszechne i demokratyczne.
Odpowiedz
1
@ baba
dnia 13.03.2013, 15:27 · Zgłoś
skad u burmistrza taki blysk w oczach ??/ czyzby przeziebienie ?
Odpowiedz
-5
@ dd
dnia 13.03.2013, 19:43 · Zgłoś
Brawo radny Kościow. Dziękujemy, że Pan Radny nie zapomniał o zwykłych ludziach i nam pomaga/
Odpowiedz
2
@ do punktu G
dnia 14.03.2013, 00:27 · Zgłoś
Ty chyba rzeczywiście myślisz punktem G. Jak takie kokosy to sobie zrób zagospodarowanie odpadów na własnym podwórku ! Jasne? Jeśli chodzi o uprzedzenia to fakt, że jestem uprzedzony do takich ograniczonych pod wieloma względami jak ty !!!
Odpowiedz
0
@ Fred
dnia 19.03.2013, 14:32 · Zgłoś
Dokumenty Moska może wysłał 14 miesięcy temu, ale od rozmówców się wcale nie różni, kłamie tak samo łatwo jak oni. Ponoć będzie biedak musiał zwolnić 100 osób w Gamracie, ale już tego że do tej pory zwolnił tyle lub więcej to się nie pochwalił i cały czas stosuje teror zwolnień w Zakładzie, ale za to bardzo lubi "grać dobrego wujka".
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657