Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Kto zostanie burmistrzem Jasła?

152

Zapraszamy w sobotę 8 listopada na godzinę 11.00 do auli widowiskowej Zespołu Szkół nr 4 („Ekonomik”) na debatę pomiędzy kandydatami na burmistrza miasta Jasła. Będzie to jedyna publiczna konfrontacja wszystkich osób, które ubiegają się w tych wyborach o fotel burmistrza.

 

Organizatorem debaty pod hasłem „Wybierzmy naszą przyszłość. Jasło – szanse i wyzwania” jest Wydział Zamiejscowy w Jaśle Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.

Do wspólnej rozmowy i prezentacji swoich pomysłów na Jasło zasiądą kandydaci na Urząd Burmistrza Jasła.

Debata podzielona będzie na kilka zasadniczych bloków tematycznych. W każdych z nich kandydaci będą musieli opowiedzieć o finansach, oświacie, infrastrukturze czy sporcie w naszym mieście. Wypowiedzi będą ograniczone czasowo, co pozwoli na płynne zadawanie pytań i otrzymywanie krótkich, rzeczowych odpowiedzi.

Mamy nadzieję, że debata wpłynie na poznanie przez mieszkańców szczegółów programów wyborczych kandydatów na burmistrza i przyczyni się do powszechniejszego udziału wyborców w głosowaniu, które odbędzie się 16 listopada.

Ilość miejsc w auli jest ograniczona. Debatę poprowadzi redaktor Grzegorz Michalski. Patronem medialnym wydarzenia jest portal Jaslo4u.pl. 

Red.

Napisany dnia: 04.11.2014, 13:42

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ ciekawa
dnia 18.11.2014, 08:32 · Zgłoś
Czego redaktorem jest p. Michalski? Z jaką redakcją jest związany?
Odpowiedz
1
@ MIS
dnia 10.11.2014, 10:38 · Zgłoś
racja , duzo pomaga dzieciom z róznych środowisk , paweł popieram cię
Odpowiedz
1
@ ik
dnia 09.11.2014, 20:00 · Zgłoś
wreszczie ktoś kto nie patrzy na pieniądze tylko na ludzi !
Odpowiedz
1
@ AD
dnia 09.11.2014, 16:37 · Zgłoś
popieram .
Odpowiedz
1
@ KIBIC
dnia 09.11.2014, 16:34 · Zgłoś
jestem za , to jest gość na poziomie. joszko walcz !!!
Odpowiedz
0
@ jaślanin
dnia 09.11.2014, 16:29 · Zgłoś
do rady miasta dajcie szanse nowym a nie starej ekipie bo znów diety urosną o 40 %. prosze spojrzeć np. na pawła k (joszko)- wzorowy ojciec,pomoze kazdemu,nikomu nie odmówi. to jest to !!! paweł powodzenia!!!
Odpowiedz
0
@ Pisowi
dnia 09.11.2014, 14:48 · Zgłoś
Kategoryczni NIe!!!
Odpowiedz
1
@ obserwator
dnia 08.11.2014, 17:34 · Zgłoś
świetnie, że można było zobaczyć debatę - dzięki nagraniu. Łatwiej teraz jest wybrać z pośród kandydatów. Obecny burmistrz Czarnecki nie skorzystał z zaproszenia - no cóż, łatwo jest się wypowiadać za pomocą informacji na ulotce oraz artykułom, które przygotowywane są przez urzędników. Łatwo pozbijać wszystko w jedne kwoty - ponieważ ludziom jest wtedy ciężko się odnieś do pracy burmistrza przez ostatnie 4 lata. Chętnie zobaczyłbym rozbicie poszczególnych kwot - szczególnie tych unijnych, ponieważ aż tak dużo naborów przez ostatnie 4 lata nie było. W ilu naborach uczestniczył... myślę, że te kwoty byłyby inne. Burmistrzem powinien zostać jeden z kandydatów, który nie bał się debaty.
Odpowiedz
0
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 09.11.2014, 20:08 · Zgłoś
Jeśli tak na serio interesujesz się losem naszego miasta te debatę należało obejrzeć w realu , a nie zmanipulowaną...a później możesz komentować...
Odpowiedz
-1
@ DK
dnia 08.11.2014, 14:24 · Zgłoś
0
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 09.11.2014, 19:46 · Zgłoś
Tak zmanipulowanego nagranie nie polecam oglądać: wycięto fragmenty , gdzie kandydaci nie znają faktycznej ilości mieszkańców , oraz to że nie potrafią tego zapewnić i zagwarantować że odwrócą koniunkturę i młodzi ludzie zamiast uciekać z miasta będą do nas przyjeżdżać , nie odpowiedzieli także czy swoje programy przygotowywali w konsultacji społecznej...Z czym prztchodzą i kogo ci kandydaci reprezentują...???
Odpowiedz
0
@ mariusz
dnia 07.11.2014, 14:02 · Zgłoś
komuniści precz z kościołów i z pisu
Odpowiedz
2
@ eryk
dnia 07.11.2014, 07:40 · Zgłoś
Pan Pabian na Burmistrza . Dość dziadostwa w Jaśle .
Odpowiedz
4
@ cyberchłop
dnia 05.11.2014, 12:11 · Zgłoś
Ciekawe jakie argumenty ma pewna ruda kandydatka , niestety nie będzie mnie na debacie ponieważ w tym kraju pracować musi ktoś, żeby dyskutować mógł ktoś
Odpowiedz
2
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 05.11.2014, 00:42 · Zgłoś
Czy to "coś" można nazwać debatą społeczną, dla mnie to czysta FARSA tak samo jak obecne zebrania konsultacyjne z mieszkańcami osiedli. Już na samym początku jest mowa o ograniczonej ilości uczestników - jakoś to nie dotyczy zebrań z mieszkańcami, czyżby się czegoś obawiano, może niewygodnych pytań. Wybór miejsca "debaty" nie pozwala na spotkanie w szerszym gronie [czyżby obecne władze nie potrafiły dopasować lokalu do uczestników, skala wagi wydarzenia zbyt mała, gdyby to były dni wina to namiot by się znalazł] - jak dobrze zliczyć wszystkich kandydatów startujących w wyborach plus pracowników oświaty [przecież to na ich terenie, to się wkręca] więc nie ma szans by się tam ktoś "nieodpowiedni" wcisnął i zadał trudne pytanie. Ciekawi mnie jaki zostanie przyjęty parytet uczestników: czy osiedlowy, zawodowy , a może pozycji społecznej...
Stawia to w trudnej sytuacji kandydatów spoza "obecnego układu", gdyż zapewne formuła pytań będzie tak tendencyjna aby jak najwięcej roztaczać "wizje o zdobywaniu kosmosu, a nie rozwiązywaniu spraw codziennych... Na ich miejscu głęboko bym się zastanowił nad taką PSEUDO-DEBATĄ, z bojkotem włącznie ... Jeśli tak potraktujecie mieszkańców, oni potraktują was podobnie...
Odpowiedz
5
@ marina333
dnia 04.11.2014, 23:05 · Zgłoś
Do fgfgf Nowa Pani dyrektor w Sobniowie troszkę chciała zdyscyplinować kadrę i już płacz. Nie podoba się ,że szanuje rodziców i dba o dobro uczniów. I chore komentarze na ten temat to tylko prymitywna bezradność i niewiedza. Zmiana była potrzebna i jest właściwa. Tylko nie podoba się, że nowa dyrektorka nie daje sobą manipulować i ma własne zdanie Tak trzymać Pani DYREKTOR. nASZE DZIECI JUZ LEPIEJ CZUJĄ SIĘ W SZKOLE
Odpowiedz
-5
@ fgfgf
dnia 05.11.2014, 05:12 · Zgłoś
Ładnie napisałaś o nowej "dyrektorce" prymitywna bezradność i niewiedza. Brawo!
Odpowiedz
2
@ stary
dnia 04.11.2014, 22:51 · Zgłoś
ja zagłosuje na wszystkich kandydatów, niech wszyscy mają lepiej !!!
Odpowiedz
3
@ wyborca
dnia 05.11.2014, 21:13 · Zgłoś
to też dobry pomysł
krzyże a góry na dół
Odpowiedz
4
@ int
dnia 04.11.2014, 22:48 · Zgłoś
Problem jest niestety dużo poważniejszy. Nie ma w kim wybierać. Kandydaci na burmistrza : albo wątpliwej reputacji, albo kompletnie bez haryzmy i doświadczenia (czytaj słupy zdalnie sterowane) albo oszołomy bez jakiejkolwiek wizji. Brak w śród nich męża stanu , brak nawet rozsądnego oprratywnego kierownika. Prawda jest taka ,że pewnie dużo lepiej podadziłby sobie samodzielny menager z jakiejkolwiekJasielskiej firmy nniż ci kandydaci. Wybór jest taki spróbój wybrane najmniej miernego z miernych. Rozumiem też dlaczegi nikt rozsądny nie kandyduje . Wejście w takie grono jest niezwykle ryzykowne ponieważ będzie się z tym gronem utożsaminym . Po prostu PAT.
Odpowiedz
2
@ tele mele
dnia 05.11.2014, 11:00 · Zgłoś
Jedyny komentarz który warto przeczytać...brak mi ludzi którzy prowadzą biznes i czegoś w życiu dokonali...ale nie dziwcie się że nie startują...pewnie nie przeżyli by komentarzy...oni po prostu dbają o swoją reputacje i mają w nosie te 1 tyś zł .
Odpowiedz
2
@ myślę
dnia 04.11.2014, 21:57 · Zgłoś
Myślę że jeszcze prawdziwej demokracji nie zaznaliśmy a już ją powoli tracimy, bo to co wyrabia się podczas tej kampanii wyborczej to żenada, płoty obwieszone płachtami, kto kogo do komisji to już ma mieć poparcie, k..u...a dyktatura nastała. Ludzie jak ktoś was do czegoś namawia albo wręcz zmusza to mówcie że tak zrobicie a zróbcie to co dyktuje wam sumienie i godność.
Odpowiedz
-3
@ ludzie
dnia 04.11.2014, 21:48 · Zgłoś
Ludzie takie wydarzenie a jeden Patron medialny, to jakiś monopol w jaśle mamy.
A cholera zapomniałem no przecie że mamy - tylko zapomniałem przepraszam
Odpowiedz
5
@ Nie żal mi was biedoto
dnia 04.11.2014, 21:02 · Zgłoś
biedota się przekrzykuje kto wygra i zgarnie pulę 10 tyś zł na comiesięczną wypłatę! a biedota umysłowa dalej będzie o 5 rano na autobus wstawać żeby znów do plugawej roboty za pół darmo gonić, po to żeby potem wszystko oddać w podatkach. nie żal mi was tępa polska biedoto. najgłupszy naród Europy. wyrobniki na zagranicznych zmywakach. sami sobie gotujecie ten los głosując na tych pajaców.
Odpowiedz
0
@ Jaś
dnia 04.11.2014, 20:57 · Zgłoś
Kilka by mógł postawić przy ulicy W.Pola remont chodnika i nawierzchni asfaltowej, nawierzchnia asfaltowa ul. Moniuszki, przebudowa chodnika ulica Grunwaldzka, remont chodników przy Skalnej i Weigla,Baczyńskiego, Paderewskiego i Skłodowskiej a także Sikorskiego, ponadto powstał całkiem nowy chodnik na niebezpiecznym odcinku ulicy Floriańskiej w kierunku Wolicy, prace trwają związane z powstaniem chodnika trwają przy ul. Granicznej i wiele innych dróg i chodników wyremontowano. Remont szkół i przedszkoli, remont Hali sportowej, remont basenu. Powstał ośrodek rekreacyjno-sportowy na Kwiatowej, Zielony Rynek i inne. Jedynie czego brak to nowych miejsc pracy na terenie miasta z tym trzeba było by coś zrobić.
Odpowiedz
9
@ Ech..
dnia 04.11.2014, 21:26 · Zgłoś
Może pora równać do najlepszych (Krosno, Rzeszów) oczywiście zachowując skale, a nie do Kołaczyc czy Dukli? Z całym szacunkiem dla mieszkańców tych miejscowości.
Pusty śmiech mnie ogarnia jak czytam o "sukcesach" obecnego burmistrza, który pierdzi w stołek 12 lat w tym biednym mieście. Otoczony przy[...]sami w UM, poszerzył grupę wazeliniarzy i potencjalnych wyborców o "winiarzy", o firmy robiące biznesiki z miastem, miernych i wiernych poddanych takich jak staż miejska, Mosir, i inne jednostki zależne od UM. Szczytem arogancji jest "wywiad" z burmistrzem, który ukazał sie w OBiektywie JAsielskim. Burmistrz traktuje w nim wyborców jak idiotów, zreszta co to za wywiad, który autor sam konstruuje... Nie wstyd panu ? I dlaczego mieszkańcy poprzez OBiektyw Jasielski fundują panu darmowa reklamę przedwyborczą ? Chamstwo i obrzydlistwo ! Trzeba było sobie kupić wywiad w NOwinach rzeszowskich, nikt by słowa nie powiedział.
Odpowiedz
12
@ int
dnia 04.11.2014, 20:45 · Zgłoś
W Krośnie od 2 kadencji rządy sprawuje Pan Piotr Przetocki. Łebski gość rozwój miast widać gołym okiem. Ostatnio jak jechałem przez Krosno zauważyłem ,że przy niektórych np. ulicach , na lotnisku , postawione są takie transparenty : "Obiecaliśmy wyremontować ulicę i zrobiliśmy to " , "Obiecaliśmy zrobić ... i zrobiliśmy to" . Na początku pomyślałem ,że to straszna propaganda , ale po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku ,że to świetny pomysł !!
Myślę ,że Pan Czarnecki powinien podchwycić pomysł i tam gdzie zrealizował obietnicę wyborczą postawić transparent " Obiecałem ... i zrealizowałem" . Zastanawiam się ile takich transparentów mogłoby stanąć w mieście.
Odpowiedz
0
@ FAN na PO każdego dnia s...o
dnia 04.11.2014, 20:57 · Zgłoś
Należy jeszcze dodać żeby podpisał się pod swoim POMYSŁĘM a nie Pani Marki Kurowskiej?Przypisywanie sobie czyjegoś pomysłu i nie wspominają słowem o POMYSŁODAWCY,to uważam że to kradzież??
Odpowiedz
-2
@ dragoness
dnia 05.11.2014, 08:17 · Zgłoś
Plagiat. Ale na jedno wychodzi.
Odpowiedz
-1
@ mati
dnia 05.11.2014, 22:28 · Zgłoś
ty psełdo nauczycielka milcz PO cie rozliczy
Odpowiedz
0
@ baba
dnia 07.11.2014, 11:45 · Zgłoś
pedałgog -bo ta baba mi już działa na puder
Odpowiedz
-1
@ idea
dnia 04.11.2014, 20:29 · Zgłoś
a ne macie ludzie juz dość...taj szopki dookola
i to sie nateza...
dookoła każdy ...doooooooooope liże...

konkurecja nawet działa i plakaty zdziera...
wszedzie te plakaty afisze...
hasła...
i ciagle ten sam temat na jasło4u
Odpowiedz
9
@ dyzio
dnia 04.11.2014, 20:16 · Zgłoś
Mam nadzieję, że wygra Duyzio z ekipą i znowu na samym początku podniosą sobie diety. Przecież się im należy!
Odpowiedz
2
@ nv
dnia 08.11.2014, 11:24 · Zgłoś
i co się dziwisz a z czego chłopię będzie żyło ???
Odpowiedz
2
@ funkcja radnego
dnia 09.11.2014, 14:52 · Zgłoś
Nieodpłatna, zmienić uchwałą!!! Prawdziwi reprezentanci miasta czekają! Paluszkożercom dość
Odpowiedz
2
@ Dziekan
dnia 04.11.2014, 20:05 · Zgłoś
Tylko Pabian i PIS,katolik tylko naPIS
Odpowiedz
4
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 20:19 · Zgłoś
tu chodzi o traktowanie kazdedo człowieka NORMALNIE a nie jak śmiecia zebym w swoim kraju poczuła sie choc troche dowartosciowana
Odpowiedz
-1
@ maggi
dnia 04.11.2014, 20:01 · Zgłoś
a mnie to... nie interesuje fajnie jest tylko zobaczyc i usmiac sie z bitwy o stołki walcza dzielnie hihihihihihih
Odpowiedz
-17
@ wyborca
dnia 04.11.2014, 19:58 · Zgłoś
jeno Andriu !!! :)
Odpowiedz
2
@ Krzyś
dnia 04.11.2014, 19:23 · Zgłoś
Wygra najlepszy!
Odpowiedz
7
@ FAN na PO każdego dnia s...o
dnia 04.11.2014, 19:43 · Zgłoś
zeby wygrała uczciwość!!!
Odpowiedz
6
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 19:51 · Zgłoś
przy tych władzach nie odczułem tej uczciwosci , odczułem to na sobie
Odpowiedz
-22
@ młoda
dnia 04.11.2014, 19:59 · Zgłoś
my będziemy głosować na młodość , dość tych samych twarzy, obietnic
Potrzeba kogoś nowego , młodego ,wszyscy już mieli szansę i co i nic Jasło jest w czarnej d...e .
Nasz głos ma Pani Elwira i apeluje do młodych dajmy jej szansę.
Odpowiedz
1
@ FAN na PO każdego dnia s...o
dnia 04.11.2014, 20:51 · Zgłoś
Możesz przedstawić jej program na rozwój Jasła??
Jak na razie to tylko ładne fotki przedstawia i to zależy co komu się podoba.
Ja bym chciał konkretów i na piśmie,dla czego na pismie,mam dowód na Prawdę jaka dana osoba reprezentuje.
Kiedyś mój szwagier powiedział do podwładnego żeby cos tam załatwił,a podwładny odpowiedział że nie da rady.Szwagier poprosił go żeby mu to dał na piśmie??.
Odpowiedz
4
@ dragoness
dnia 05.11.2014, 08:18 · Zgłoś
Znaczy wprowadzamy parytety dla młodych i ładnych? To jest casting do UM, czy do Palma de Mirette? Bądźmy poważni!
Odpowiedz
6
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 19:01 · Zgłoś
to tak jakbys nie głosował moim zdaniem zły pomysł
Odpowiedz
-9
@ Nie Jaślanin
dnia 04.11.2014, 18:57 · Zgłoś
Zawsze można oddać głos nieważny.
Odpowiedz
8
@ Mądry jaślanin
dnia 04.11.2014, 18:53 · Zgłoś
Trzeba wybrać kogoś kto ma gotowy program jak pozyskać środki z UE na nowe miejsca pracy, a nie na jakieś ogródki, skateparki i inne [...], które ładnie wyglądają ale nie wiele znaczą dla rozwoju miasta.
Odpowiedz
-15
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 18:44 · Zgłoś
ludzie tylko pis i tylko pis, pis, pis ,pis
Odpowiedz
4
@ FAN na PO każdego dnia s...o
dnia 04.11.2014, 19:15 · Zgłoś
Dlaczego tak się boisz PiSu,kto od 4 lat sprawuje władzę w Jaślę czy nie przypadkiem PO i PSL w koalicji jak i w rządzie od 7 lat.
Odpowiedz
-6
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 19:25 · Zgłoś
ja sie nie boje pisu własnie jestem za pisem i nie mać mi w głowie botylko pis zrozumianłes
Odpowiedz
-4
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 19:29 · Zgłoś
zreszta jak czytasz kometrze to popatrz uwaznie, na moje komenterze
Odpowiedz
4
@ FAN na PO każdego dnia s...o
dnia 04.11.2014, 19:34 · Zgłoś
Może cię zle zrozumiałem,jesli chodzi partie też jestem za PiSem.Ale chcę zaznaczyć że ich też należy rozliczać z obietnic przed wyborczych i zmuszać do działania.
Jestem teraz za nimi i jesli wygrają ,dam im czas a po tem będe chodził i się upominał o obietnice.
Nie zależnie kto wygra zobaczy że będzie rozliczany ze swojej pracy,prawo przestudiujemy jakie nam przysługuje.Mam prawo rozliczać każdego polityka o to walcze!!!
Odpowiedz
2
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 19:46 · Zgłoś
zgadzam si z Toba !!!
Odpowiedz
-1
@ leśmian.com
dnia 07.11.2014, 21:25 · Zgłoś
Czego nie dała Wam Platforma,to teraz może PiSda...
Odpowiedz
5
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 18:40 · Zgłoś
w tym zakichanym Jasle pozostali tylko starsi i nieletni, starszym ktorzy moga głosowac mozna obiecac kiełbaske wyborcza przed wyborami i sie nabiora natomiast ci najmadzejsi to dawno dali dyla za granice
Odpowiedz
-3
@ malkontent
dnia 04.11.2014, 21:48 · Zgłoś
Niestety starszym nikt nic nie obiecuje, np. powołania rady seniorów przy burmistrzu (w Rzeszowie już to zrobiono).
Zorganizowanie domu dziennego pobytu dla seniorów np w pustym budynku po byłej szkole języków obcych przy ul. W.pola , na pewno byliby chętni.
Nie ma się co oszukiwać, kto zostanie burmistrzem ma zapewniony komfortowy byt przez cztery lata.
Żaden z kandydatów nie miał prywatnej firmy w której odniósł by sukces, to chyba o czymś świadczy.
Odpowiedz
-2
@ ja
dnia 04.11.2014, 22:45 · Zgłoś
to chyba jesteś niedoinformowany jeśli chodzi o osoby które startują w wyborach
Odpowiedz
-1
@ malkontent
dnia 05.11.2014, 09:13 · Zgłoś
To proszę uświadomić mnie i innych o sukcesach zawodowych kandydatów.
Odpowiedz
-2
@ daro
dnia 04.11.2014, 18:19 · Zgłoś
do Sondy muszę stwierdzić że w tym co piszesz jest bardzo dużo prawdy odnośnie p. Pabiana
Odpowiedz
0
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 18:15 · Zgłoś
pomyłka, i wiem na kogo bede głosował bo zawsze głosowałem
Odpowiedz
0
@ wyborca
dnia 05.11.2014, 21:02 · Zgłoś
i zawsze byłeś w błędzie
Odpowiedz
8
@ kamax
dnia 04.11.2014, 18:14 · Zgłoś
Powinien wygrać Pabian. Tyle w temacie.
Odpowiedz
14
@ FAN na PO każdego dnia s...o
dnia 04.11.2014, 18:27 · Zgłoś
I jak zwykle plusy zablokowane
Odpowiedz
2
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 18:06 · Zgłoś
teraz w Jasle zwykły człowiek ktory trzyma sie pewnych zasad nic nie moze załatwic w urzedzie bo jest kłamstwo , przekrety i kolesiostwo ,jednym słowem nie pojdziesz do przodu jak nie masz znajomosci no ale mnie to nie dziwi bo ryba psuje sie od wody ,czas teraz zmienic i wiem ze bede głosował !
Odpowiedz
1
@ Gregor29ek
dnia 04.11.2014, 19:06 · Zgłoś
A nie czasem od GŁOWY wiejski chłopcze???
Odpowiedz
4
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 19:09 · Zgłoś
no tak dziecko moje!!!
Odpowiedz
12
@ idea
dnia 04.11.2014, 19:57 · Zgłoś
najśmieszniejszy jest wydzial geodezji w starosuwie..smiech na sali...ciekawe czy oni wiedza...o swej...głupocie...
Odpowiedz
2
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 20:10 · Zgłoś
ja mam problem tez w starostwie tylko i w innym wydziale , to tak specjalnie gmatwaja zeby taki normalny człowiek nic z tego nie wiedział , jeden wydział ale jest kilka pokji i pismo nie przeniosa z pokoju do pokoju
Odpowiedz
6
@ do sonda
dnia 04.11.2014, 17:40 · Zgłoś
Pomyłką to jesteś Ty. Każdy bezstronny, kto trochę zna tych wszystkich ludzi
wie, że pozostali pod względem kompetencji, pracowitości i uczciwości nie
dorastają Pabianowi do pięt.
Odpowiedz
3
@ sonda
dnia 04.11.2014, 18:33 · Zgłoś
Jak mają dorastać jak on jest taki wielki na dwa metry przynajmniej?
Odpowiedz
-21
@ Sympatyk
dnia 04.11.2014, 17:26 · Zgłoś
Nie wiem co to za jedna ta Elwirka(i jeszcze PO)ale jeżeli ma w głowie tak jak wygląda to ma mój głos.Elwirko pokaż się na mieście bo wszędzie widzę Pawiana i Czarnego.
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 05.11.2014, 07:52 · Zgłoś
Wisi u Turka na ścianie.
Odpowiedz
4
@ wyborca
dnia 05.11.2014, 21:06 · Zgłoś
Powieś sobie plakat w sypialni:-)))
Odpowiedz
-15
@ sonda
dnia 04.11.2014, 17:14 · Zgłoś
pabian na burmistrza to ogromna pomyłka. Kurowska dyrygowała , jak chciała. Chopisko nawet nie piąknął. Teraz gdyby został ( nie daj boże) burmistrzem za sznureczki pociągał by jego promotor Rzońca. Ten pan jet duży, ale nieporadny, nie mający swojego zdania, ani żadnych sukcesów. Jako szef doprowadził do likwidacji PBRol, i chyba sprzedał kumplowi partyjnemu Wengrzynowi za grosze. Prywatnie też nie zabłysnął, bo teraz, chyba z litości jest na garnuszku prezesa trans wiertu. Najgorsza kandydatura z tego grona. Moje przewidywanie jest takie:
1. Czernecki
2. Górczyk
3. Musiałowicz
4. Wojdyła
5. Pabian
6. Garbacik
Odpowiedz
5
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 19:43 · Zgłoś
1pabian 2 garbacik a pozniej kto nie obchodzi mnie
Odpowiedz
-9
@ idea
dnia 04.11.2014, 20:11 · Zgłoś
bo ...dyrygowala i dyryguje...
Odpowiedz
7
@ wladek
dnia 04.11.2014, 20:48 · Zgłoś
Musiałowicz trzecia? Co to za ranking? :D
Odpowiedz
-3
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 21:00 · Zgłoś
moj!!! kazdy snuje swoje wypowiedzi i ja tez
Odpowiedz
-1
@ wyborca
dnia 05.11.2014, 20:57 · Zgłoś
Musiałowicz tylko do JDK
Odpowiedz
1
@ mati
dnia 05.11.2014, 22:19 · Zgłoś
czy prawda jest że ten garbacik o co był grabażem jpb ?
Odpowiedz
-15
@ Łukasz Jaślanin
dnia 04.11.2014, 17:14 · Zgłoś
Dopóki w Jaśle i na Podkarpaciu będzie rządził PIS to dalej będziemy za innymi województwami, zagłosujmy tak jak inne miasta i województwa im żyje się lepiej. Czernecki za wcześniejszych kadencji zrobił mało ale teraz wziął się do roboty i już widać, że obecną kadencję nie przespał wprawdzie uważam, że jeszcze mógłby bardziej się spiąć i wyprowadzić miasto jak np. najbliżej z miast sąsiadujących Krosno, które ostro ruszyło ostatnimi latami do przodu. Wcześniej już Ktoś pisał, że przejezdni ostatnimi czasy mówią, że Jasło rozwija się, ja się z tym zgadzam.
Odpowiedz
11
@ PiS-man
dnia 04.11.2014, 17:33 · Zgłoś
Łukaszku - w Jaśle i powiecie rządziła Platforma i PSL. Ale skąd idiota taki jak ty mógłby o tym wiedzieć?
Odpowiedz
1
@ jaślak
dnia 04.11.2014, 19:33 · Zgłoś
bo on tu nie mieszka tylko zagranica
Odpowiedz
-2
@ Sven
dnia 04.11.2014, 16:54 · Zgłoś
Tu jest kandydat na burmistrza miasta Jasła zaznaczę,co zabrzmi to kuriozalnie sam Kononowicz jest wyżej od jasielskiego burmistrza:

https://www.youtube.com/watch?v=v7kIOkSTpeQ
Odpowiedz
-6
@ apolityczny
dnia 04.11.2014, 16:46 · Zgłoś
Setki może tak ale to grubo za mało. Ci wszyscy co chcą głosować na Garbacików,
Wojdyłów , Górczyków itp. niech wezmą pod uwagę, że w Urzędzie Marszałkowskim
przez najbliższe 4 lata będzie samodzielnie rządził PiS. To jest pewne. Jeśli Ci
Panowie przyjadą z wnioskami z Jasła po pieniądze z UE , to mogą usłyszeć pytanie:
" skąd przybywacie błędni rycerze ? " Pomyślcie kto będzie miał tam otwarte wszystkie
drzwi ? Głosujcie jak uważacie tylko później nie miejcie pretensji, że w Jaśle nic nie
powstaje. Żaden samorząd przy obecnej polityce finansowej państwa w zasadzie nie
może poczynić jakichkolwiek inwestycji bez środków pomocowych z zewnątrz.
Odpowiedz
1
@ idea
dnia 04.11.2014, 19:54 · Zgłoś
to powiedz jakie teraz sa realizowanie inwestycje...
Odpowiedz
-39
@ daro
dnia 04.11.2014, 16:33 · Zgłoś
Wojdyła będzie czarnym koniem zobaczycie ma nasze głosy
Odpowiedz
1
@ wyborca
dnia 05.11.2014, 20:55 · Zgłoś
stare konie to chyba do jasanu
Odpowiedz
-37
@ Marek
dnia 04.11.2014, 16:24 · Zgłoś
Setki osób pójdą głosować na Czerneckiego :)
Odpowiedz
24
@ leju
dnia 04.11.2014, 19:54 · Zgłoś
A tysiące powiedzą mu dosyć,jemu i jego Dyziowi i zagłosują na innych kandydatów .
Odpowiedz
22
@ Dziekan
dnia 04.11.2014, 20:02 · Zgłoś
Kto to jest Dyzio? Gdzie chodził do podstawówki?
Odpowiedz
1
@ nv
dnia 08.11.2014, 11:17 · Zgłoś
wszyscy wiedzą ze wiedza z sp 5 zrobi z ciebie jasielskiego polityka !!! zapisujmy dzieci do tej szkoły!!!rodzicu daj szansę swojemu dziecku ...
Odpowiedz
12
@ ASSAM
dnia 04.11.2014, 16:24 · Zgłoś
Po co debata.O czym ???To przecież wodolejstwo i popisy oratorskie bez pokrycia ,jak co 4 lata.Zatem mam to w poważaniu...Jednego tylko nam trzeba w Jasle :UWOLNIĆ MIASTO OD CZERNECKIEGO I JEGO SAMURAJA ,(...)
Odpowiedz
2
@ Zegar tyka????
dnia 04.11.2014, 22:04 · Zgłoś
Po wyżej jak i po niżej, wszystkie komentarze co wychwalają pana Czarneckiego i mają już po 15-18-czy ileś tam minusów, ja minusa już dodac nie mogę?
Czyżby sie system zawiesił? a rozumiem jest ustawiony tylko na większą ilość plusów! !!
Odpowiedz
2
@ wyborca
dnia 05.11.2014, 20:54 · Zgłoś
To jest tzw gazeta niezależna :-)))
Odpowiedz
-41
@ pp
dnia 04.11.2014, 16:22 · Zgłoś
A my będziemy głosować na pana Garbacika lub Wojdyłę. Reszcie panów już dziękujemy, mieli swoją szansę.
Odpowiedz
12
@ Land
dnia 04.11.2014, 16:40 · Zgłoś
Ci co są za likwidacją radarów chcą dać zarobić Hadesowi dlatego popierają tych panów.
Odpowiedz
-27
@ kamil
dnia 04.11.2014, 16:18 · Zgłoś
Czernecki (:
Odpowiedz
4
@ wyborca
dnia 05.11.2014, 20:52 · Zgłoś
Czarnecki jest już 3 kadencję i co pokazał ?
Kłapie i kłapie a miasto robi się bezludne
Słyszałem że dziewięcioletniej córce buduje już domek
Czy to prawda??
..
jak ktoś wie coś na ten temat to niech napisze
Odpowiedz
-29
@ rózyczka
dnia 04.11.2014, 15:33 · Zgłoś
pan czarnecki i tylko on
Odpowiedz
-16
@ Jaślanin
dnia 04.11.2014, 15:33 · Zgłoś
Głosować zgodnie z sumieniem każdy, na tego kandydata którego uważa za najlepszego, na tego co ma najlepszy program. Wiadomo wszystko z programu nie będzie zrealizowane nie oszukujmy się. Nie dać się aby Ktoś inny dokonał za nas wyboru, ksiądz w kościele mówiący z ambony na kogo mamy głosować. Ja osobiście zagłosuje na Jaślan, i obecnego burmistrza A. Czernieckiego bo uważam, że więcej zrobił niż jego poprzedniczka z obecnym ubiegającym się o fotel burmistrza Panem Pabianem. Choć i tak uważam, że można jeszcze bardziej się spiąć i wziąć do roboty. Może w końcu mieszkańcy Jasła i woj. Podkarpackiego nie będą głosować za partią PIS, a zagłosują na inne jak robią to inne województwa.
Odpowiedz
-13
@ jaslak
dnia 04.11.2014, 17:02 · Zgłoś
zgadzam sie w zupełności. PiS wygrywa juz na podkarpaciu odkąd pamietam i jeszcze nic konkretnego nie zrobił dla naszego regionu. W Jasle widac duze zmiany. Do mnie przyjezdza co jakis czas rodzina i znajomi z innych regionów Polski i bardzo chwalą rozwój naszego miasta w ostatnich 4 latach. Ja równiez głosuje na "Jaslan" i Pana Czerneckiego
Odpowiedz
12
@ mop
dnia 04.11.2014, 19:52 · Zgłoś
Rodzina to przyjeżdża do Ciebie odpocząć i pooddychac swieżym powietrzem bo w Jasle nie ma już zakładów pracy i młodych ludzi to cisza i spokój.Taki typowy skansen cos jakby współczesna Troja.Przyjezdzaja z regionów gdzie jest praca i godna płaca do bezludnej miejscowości.
Odpowiedz
-26
@ SzefWszystkichSzefów
dnia 04.11.2014, 15:24 · Zgłoś
Wygra pan Andrzej Czernecki bo tylko on jest pewnym wyborem
Odpowiedz
-20
@ jaslak
dnia 04.11.2014, 16:55 · Zgłoś
oczywiście że Pan Andrzej Czernecki jest najlepszym i sprawdzonym kandydatem
Odpowiedz
-7
@ misia
dnia 04.11.2014, 17:19 · Zgłoś
Chciałam Jaślakowi dać plus ale się niestety nie da:-(
Odpowiedz
11
@ Kiero
dnia 04.11.2014, 19:49 · Zgłoś
Chyba cie całkiem juz Chrystus opuścił. Przypominają sie mi jego niespełnione obietnice i drugi raz nabrać sie juz nie dam.
Odpowiedz
2
@ asdfgghhjkl
dnia 05.11.2014, 20:46 · Zgłoś
Masz rację obietnice sypały się czarusiowi
Dajcie szansę Pabianowi dosłownie o głowę przewyższa czarusia :-)
Odpowiedz
20
@ ciekaw
dnia 04.11.2014, 15:05 · Zgłoś
oby nie etatowy z towarzyszami...
Odpowiedz
2
@ asdfgghhjkl
dnia 05.11.2014, 20:43 · Zgłoś
Na etatowych radnych nie głosujcie !!!
Odpowiedz
-17
@ obserwator
dnia 04.11.2014, 14:35 · Zgłoś
ludzie głosujcie na pis to będziecie mieć niejeden zbiornik na ulicy baczyńskiego komuniści wam nie zrobiom zbiornika
Odpowiedz
0
@ Zegar tyka????
dnia 04.11.2014, 22:09 · Zgłoś
Przykład trolla internetowego, który na siłę wypisuje hasła na temat PiSu, tylko po to żeby kojarzyło się z chorobą? ?.Pytani retoryczne pan z PO
Odpowiedz
-33
@ obserwator
dnia 04.11.2014, 14:33 · Zgłoś
wybory wygra pan pabian z prawa i sprawiedliwości i mateusz lechwar z pisu do rady miasta bo jak ludzie widzom jakimi gupotami sie zajmujom komuniści to ich osłabia
Odpowiedz
6
@ ksiądz Mateusz
dnia 04.11.2014, 14:51 · Zgłoś
Lechwar błyskotliwa kariera od bezrobotnego do radnego
Odpowiedz
14
@ giro
dnia 04.11.2014, 14:59 · Zgłoś
Podobnie jak Boguś Makowski. Od asystenta do Leppera petenta.
Odpowiedz
9
@ pracownica
dnia 04.11.2014, 15:01 · Zgłoś
Obserwator?! Chyba Cie pogięło! Zapomniałeś jak Maria nim dyrygowała? Gościu kilkakrotnie "rzucał" pracę. On się nie nadaje.
Odpowiedz
8
@ xxx
dnia 04.11.2014, 16:53 · Zgłoś
a jak się widzi, jak zwolennicy PIS-u " PISZOM PO POLSKIEMU " to ręce opadają :)
Odpowiedz
8
@ bazalt
dnia 04.11.2014, 16:55 · Zgłoś
@Obserwator=
czytając twój post doszedłem do wniosku, że prezentując TAKI poziom znajomości polszczyzny - to jesteś jeszcze w nauczaniu początkowym, albo do szkoły miałeś strasznie pod górkę. Jak mniemam - jesteś PATRIOTĄ. A jakże - prawdziwym!
Odpowiedz
-8
@ FAN na PO każdego dnia s...o
dnia 04.11.2014, 18:21 · Zgłoś
1 Ktoś specjalnie wypisuje o panu Pabianie żeby go ludzią obrzydzić!! to taka TVNoska zagrywka ciągle mówić o tym samym tylko PO to żeby obrzydzić temat lub osobę.
Tak było że Smoleńskiem w dzień w dzień TVN i POLSAT a potem i TVP1 kotłowali temat żeby ludzią obrzydzić Smoleńsk.Ale jak widać nic z tego,jest duże grono profesorów i naukowców którzy pomału dochodzą do PRAWDY innej niz próbują wmóić,co nie znaczy że im się nie udało??.

Ja stawiam na Pana CZERNECKIEGO to on wygra tyle dobrego zrobił dla naszego Jasełka,żyć i nie umierać ale najpierw należy przynależeć to ?? elity!!.
Sprowadził inwestorów mamy 5 tyś nowych miejsc pracy i wszystkie za średnia krajową??
I wiele innych dobrych rzeczy,ale teraz nie umiem sobie ich przypomnieć,a może mam sklerozę albo schizofrenię,czy nie widzicei tych drapaczy chmur które za rządów pana Czerneckiego powstały w Jaśle??
Odpowiedz
1
@ obserwator numer pierwszy
dnia 05.11.2014, 10:46 · Zgłoś
Dlaczego się podszywasz pod mój NICK !! Wymyśl sobie inny .
Odpowiedz
2
@ ju
dnia 05.11.2014, 20:16 · Zgłoś
Jakiego bezrobotnego? jeszcze na studiach zaczął pracę, nie był bezrobotny.. jak się nie wie, lepiej nie mówić!
Odpowiedz
2
@ asdfgghhjkl
dnia 05.11.2014, 20:41 · Zgłoś
A od kiedy bezrobotny nie może startować na radnego ?
I czy startować mogą tylko ci co są prezesami lub biurwami na stanowiskach za pieniądze podatnika?
...
Myślę że radny który był bezrobotnym wykaże większe zrozumienie dla normalnych ludzi niż jakaś biurwa!!!
...
Odpowiedz
1
@ mariusz
dnia 07.11.2014, 14:00 · Zgłoś
ty nie pisz gupot że lechfar mateusz jest bezrobotnym bo pan mateusz lechfar jest panem dyrektorem biura pana posła bogdana rzońcy
Odpowiedz
13
@ dragoness
dnia 04.11.2014, 14:22 · Zgłoś
Czy, skoro ilość miejsc jest ograniczona, będzie można dokonać wcześniej rezerwacji?
Odpowiedz
13
@ jaślanin
dnia 04.11.2014, 14:03 · Zgłoś
Wyborca sprawdż co radny wniesie na twoje osiedle , jak będzie dbał o twoje osiedle jeżeli mieszka na wsi a jest zameldowany tylko w mieście?
Odpowiedz
-2
@ smerfektka
dnia 04.11.2014, 21:44 · Zgłoś
a jest paru takich ;) ja z rodziną będziemy głosować na p. Garbacika. Powód? Zrobić na złość tej całej klitce przyjaciół na stołkach w urzędach. Czy wygra czy nie chociaż będziemy mieć czyste sumienie, że skorzystaliśmy z szansy i zagłosowaliśmy za kimś nowym.
Odpowiedz
-1
@ bm
dnia 05.11.2014, 07:49 · Zgłoś
A co ten pan G. zrobił w swoim życiu dla miasta i firmy, w której kiedyś pracował a dzisiaj ta firma nie istnieje. Proszę o informację bo jakieś informacje na temat tego kandydata są bardzo skompe nie wiem czy ze względu na brak czy też świadomie są pomijane. Nie wiem nie znam gościa ale dużo plotek krąży dlatego pytam o fakty.
Odpowiedz
1
@ hehe
dnia 05.11.2014, 08:00 · Zgłoś
To ciekaw jak ludzie nie mieszkający w JAŚLE chcą decydować o nas JAŚLANACH.

Niech startują do swojej GMINY.

Podajcie kto nie jest mieszkańcem miasta JASŁA a się pcha do naszej rady!!!

Czy to nie jest oszustwo wobec JAŚLAN.
Odpowiedz
0
@ wyborca
dnia 05.11.2014, 22:25 · Zgłoś
Też będę na niego głosował
Odpowiedz
15
@ Harper
dnia 04.11.2014, 13:55 · Zgłoś
czy zwykły szary człowiek będzie mógł mieć czelność zasiąść na widowni czy to tylko dla tzw elyt jasielskich ?
Odpowiedz
17
@ olo
dnia 04.11.2014, 13:46 · Zgłoś
czy debata będzie nagrana lub jej treść przedstawiona później w formie tekstowej?
Odpowiedz
-2
@ fgfgf
dnia 04.11.2014, 15:23 · Zgłoś
Ten kto pozyska głosy w okręgu (obwodzie) Sobniów i pomoże nam nie doprowadzić do likwidacji gimnazjum nr 5 a tym samym Zespołu Szkół. Prosimy o rzetelne przeprowadzenie nowego konkursu na dyrektora i zabranie sobie tej Pani (obecna Pani nie ma pojęcia o niczym) naszej 140 LETNIEJ już Szkoły. Ale jubileuszu nikt nie robi bo po co jak ma być likwidacja.
Odpowiedz
2
@ FAN na PO każdego dnia s...o
dnia 04.11.2014, 18:09 · Zgłoś
Coś mądrego w końcu napisali,mam nadzieję że będzie można zadawać pytania od zgromadzonych.
Ja mam teraz już Pierwsze!!
Skoro ilośc miejsc jest ograniczona,to mam pytanie kto decyduje kto tam usiądzie??.
2 Pytanie kiedy wszyscy co kandydują w naszym mieście dadzą mieszkańcom na pismie co obiecują zrobić dla naszego miasta.Dlaczego o tym piszę,chcę rozliczyć z obietnic,każdego kto się dostanie na stołek.
Są wszędzie banery plakaty z pustymi hasłami,a niema nic o konkretach co i jak,żadnego planu nikt nie przedstawił wyborcą,żaden kandydat na Pismie a tego oczekujemy OBIETNIĆ NA PISMIE I PODPISANE
Odpowiedz
3
@ Mieszkaniec
dnia 04.11.2014, 18:52 · Zgłoś
Podejrzewam że pisze to pracownik tej szkoły zmiany jakie zaszły po dwóch miesiącach urzędowania nowej pani dyrektor są namacalne. Uważam że wreszcie rządzi dyrektor a nie sekretarka i sprzątaczki Wreszcie nauczyciele pracują po 45 minut anie po 25
Pytanie jak było tak dobrze to dlaczego tyle gimnazjalistów przeniosło się do jasielskich szkół Jak było by tak dalej to gimnazjum z braku uczniów samoczynnie nastąpiła by likwidacja Pani dyrektor jesteśmy z panią tak dalej jesteśmy z panią
Odpowiedz
0
@ :)
dnia 04.11.2014, 19:01 · Zgłoś
Bardzo dobrze powiedziane :)
Odpowiedz
0
@ fgfgf
dnia 04.11.2014, 19:06 · Zgłoś
Sprzątaczki i sekretarka rządziły za poprzedniego dyrektora "W" dziś w Rzeszowie ale częściej w Jaśle. Nauczyciele pracowali. Teraz za nowej dyrektor wszechobecny mobbing, niewiedza, wykorzystywanie uczniów do donoszenia itd. Mało wiesz człowieku o tej szkole. A uczniowie odchodzili no bo jest tam Pani U. Z przyczyna tych odejść.
Odpowiedz
-3
@ FAN na PO każdego dnia s...o
dnia 04.11.2014, 19:20 · Zgłoś
Mam pytanie do osób które dają mi minusa,czy to ta wasza MIŁOŚĆ do bliżniego??
Brak logicznego umysłu,jak u mojego wujka który od paru dobrych lat ogląda tylko TVN i POLSAT biedny jak mysz kościelna,odmawia sobie wszystkiego bo go nie stać ale nadal idzie w zaparte i za PO?Zadałem mu dzisiaj pytanie dlaczego za to odniusł się do Kaczyńskiego?? zrzuciłem to na starość a nie na chorobę.
Odpowiedz
2
@ Rodzic do egege
dnia 04.11.2014, 19:49 · Zgłoś
Jak można ocenić dyrektora po dwóch miesiącach Jestem codziennie w tej szkole jest duża różnica Panie wychodzą punktualnie na lekcje panie sprzątaczki pracują z efektem widać naocznie Zrobiono nowy chodnik z kostki, która leżała 5 lat na ułożenie zrobiono nową podłogę w oddziale przedszkolnym z tego, co mówią zakupiono szafki dla uczniów wreszcie wyjdą z zagnojonej szatni wymieniono sporą ilość okien na korytarzach i to za dwa miesiące wielki szacunek dla dyrekcji proszę się nie przejmować jak pani te oszczerstwa przeczyta?
Odpowiedz
2
@ fgfgf
dnia 04.11.2014, 20:07 · Zgłoś
To nie mój nick, ale nowy dyrektor zawsze dostaje więcej pieniędzy na różne rzeczy i robi. Ale du-a dyrektorka pupilek burmistrza nie załatwiła sobie zastępcy i więcej klas gimnazjum ciągle jest jedna a nie będzie wcale. Młody czy młoda jeszcze jesteś i głupi-a. Dzieci robić łatwo, ale wiedzę nabywa się trudno.
Odpowiedz
2
@ fgfgf
dnia 04.11.2014, 20:11 · Zgłoś
I jeszcze coś niewola sobniowska zaczęła się od 1 lipca. Koniec jest jednak bliski.
Odpowiedz
6
@ FAN na PO każdego dnia s...o
dnia 05.11.2014, 17:00 · Zgłoś
Na temat pana Czerneckiego http://www.zaleze.com/rejestr-umow-urzedu-miasta-jaslo-udostepniony-po-zlozeniu-skargi-do-wojewodzkiego-sadu-administracyjnego-w-rzeszowie/
http://www.miastojaslo.pl/informacje/item/1343-andrzej-czernecki-burmistrzem-roku-2014-w-rankingu-miesi%C4%99cznika-forbes.html
Udostępnione rejestry umów, o które prosiliśmy w plikach EXCEL prezentujemy poniżej:
1. Rejestr_Umów_UMJasło_2011
2. Rejestr_Umów_UMJasło_2012
3. Rejestr_Umów_UMJasło_2013
4. Rejestr_Umów_UMJasło_2014 (do marca)



Drodzy czytelnicy, znajdziecie tam informacje, z kim urząd zawiera(ł) umowy, na co i za ile.
Odpowiedz
8
@ asdfgghhjkl
dnia 05.11.2014, 20:32 · Zgłoś
Wielkie dzięki -widać że Czaruś ma nas daleko w d...
Odpowiedz
-1
@ hehe
dnia 06.11.2014, 09:33 · Zgłoś
FAN Andrju dostał nagrodę bo jest jaśnie najświatlejszy. To co udowodniłeś to jakś na pewno pomyłka pisarska.
Odpowiedz
5
@ yang
dnia 06.11.2014, 11:52 · Zgłoś
Czy jest rzeczą etyczną , aby zatrudnieni w urzędzie pracownicy dorabiali sobie na dodatkowych umowach , zlecanych przez tenże urząd ?
Odpowiedz
3
@ FAN na PO każdego dnia s...o
dnia 06.11.2014, 14:30 · Zgłoś
Teraz możesz wysilić swoją makówkę i próbować udowodnić że kłamię!!!
hehe Kłamstwa was zniszczą!!!
Odpowiedz
5
@ Mieszkaniec Sobniowa do fgfgf
dnia 06.11.2014, 20:19 · Zgłoś
Jak ci nie odpowiada ta niewola lub twoich bliskich lub rodzinie niech się zwolnią nikt nie jest przykuty do stanowiska jak im praca jest uciążliwa nie odpowiada jest 1000 chętnych na tą pracę i na pewno podziękują im za zwolnione etaty i będą wdzięczni i będą pracować
Odpowiedz
3
@ bhp
dnia 07.11.2014, 07:47 · Zgłoś
naprawdę trzeba być naiwnym,ażeby kolejny raz dawać się nabierać na słowne obiecanki co też będą nasi wybrańcy robić.Jeśli ktoś ma nagrania z poprzednich obiecanek P,Czerneckiego niech go z tego rozliczy.Ten Pan należy do ludzi,którzy ciągle obiecują sprawiedliwie dzielić,bo niczego oprócz zniszczenia nie przysporzył miastu i dalej z pustego chce dzielić,a to nic nie kosztuje. Wyborcy 4-ty raz temu Panu już chyba nie zaufają.
Odpowiedz
1
@ wiki
dnia 09.11.2014, 13:31 · Zgłoś
Tam też Pis próbuje wsadzić swojego Księgowego z Osieka. Zakredytowanie osieka na poziomie 36%. Parę obiektów sportowych i brak zainteresowania wszystko niszczeje. Dziękujemy za takiego radnego w Sobniowie! Porażka!!!
Odpowiedz
1
@ Pisowi
dnia 09.11.2014, 14:25 · Zgłoś
E Sobniowie kategoryczne Nie, chołota na szczeblach huśta się za naszą kasę!!! W Sobniowie nie będą! Dość klik i układzików !
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657