Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Lista pracowników Urzędu Miasta Jasło i Starostwa Powiatowego w Jaśle

26

3 marca 2015 roku zwróciliśmy się m.in. do Urzędu Miasta Jasło oraz Starostwa Powiatowego w Jaśle o przesłanie wykazu imion i nazwisk pracowników, służbowych adresów e-mail, numerów telefonów oraz pokoi wraz z podaniem nazwy stanowiska służbowego oraz komórki organizacyjnej, w której dany pracownik jest zatrudniony. Niektórzy czytelnicy zwracali uwagę, że na stronie tych urzędów brak takiego wykazu do kontaktu z urzędnikami. Poza tym takie wykazy zapewne odciążą sekretariat główny, a i mieszkańcom miasta, powiatu oraz gościom łatwiej będzie dotrzeć do konkretnego urzędnika w swojej sprawie (przez e-mail, telefon, bądź udając się osobiście).

Poprosiliśmy, by informacja nam udzielona została przesłana w wersji przeszukiwalnej maszynowo (pliki formatu .xls, .doc, .odt, itp.).

I tak oto wyglądają odpowiedzi, które otrzymaliśmy.

UM JASŁO

UM Jasło w odpowiedzi z dnia 16 marca 2015 r. przesłał nam zaktualizowany wykaz pracowników.

STAROSTWO POWIATOWE W JAŚLE

Tego samego dnia nadeszła odpowiedź ze Starostwa Powiatowego w Jaśle. Wykaz pracowników można pobrać stąd:

 Wykaz pracowników Starostwa Powiatowego w Jaśle

www.zaleze.com

Napisany dnia: 23.03.2015, 11:19

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
-1
@ Paweł
dnia 09.08.2015, 09:03 · Zgłoś
Szkoda, że nie ma w excell - łatiwej byłoby filtrować nazwiskami... choć jak ktoś juz zauważył, trzeba byłoby pewnie wrzucić te wszystkie z powiatu lub wojewodztwa :-).
To, że są koligacje nigdy się nie uniknie, tak jest skonstruowany świat. Nie dostanie w urzędzie to dostanie w nowym stylu, a bratanek z nowego stylu dostanie w urzędzie na jedno wyjdzie. Razi to , że nie ma dyscypliny zawodowej,i rozliczania z efektów pracy. Osobiście zachęcam wszystkich własnie do kontaktowania sie z urzednikami przez e-mail. Swoją drogą byłbym wdzięczny, za zadanie oficjalnego pytania do władz czy taka korespondecja jest respektowana na równi z wizytą osobistą, telefoniczną, fax. Bo niektórzy, sa chorzy, niepełnosprawni, ograniczeni, ruchowo, fizycznie, umyslowo, a podobno urząd dla ludzi...a przez telefon najczesciej sie słyszy - prosze podejść osobiście, Na zadane pytanie dlaczego nie przez telefon, nauczyli sie juz odpowiadać - bo telefon mamy do innych celów,a bo ochrona danych osobowych, a skad wiemy ze pan to pan itp.a petentów przyjmujemy w biurze.Przychodząc osobiscie dokładnie to samo pytanie nie jest poprzedzone legitymowaniem petenta Czyzby jakiś ukryty cel ?
Odpowiedz
0
@ zaleze.com
dnia 07.06.2015, 07:42 · Zgłoś
Po naszych działaniach Urząd Miasta Jasło opublikował w BIP aktualny i pełny wykaz pracowników z uwzględnieniem:
1) imię i nazwisko pracownika
2) komórka organizacyjna, w której pracuje
3) numer pokoju, numer telefonu, adres e-mail (jeśli posiada)

LINK: http://um_jaslo.bip.gov.pl/kontakt/kontakt.html

Gratulujemy! :-)
Odpowiedz
3
@ pumpelinka
dnia 08.04.2015, 23:45 · Zgłoś
chcialabym znac numery telefonow pracownikow Wydzialu Kultury. Nie rozumiem dlaczego pominieto ten Wydzial.
Odpowiedz
3
@ pumpelinka
dnia 08.04.2015, 23:42 · Zgłoś
a gdzie sa pracownicy Wydzialu Kultury, mnie tylko ten Dzial interesuje!!!
Odpowiedz
4
@ drania
dnia 05.04.2015, 12:25 · Zgłoś
o ludu tylu tam trzeba pracownikow a po co/ to straszne takie male miasto a ,,,ja nie mam slow a podatki w Jasle podobno najwieksze bo trzeba dac utrzymanie tylu pier. zacych w stolki tak tak to walka z bezrobociem jest bo tylu nie musi sie tulac za granica po tych swoich studiach wyzszych
Odpowiedz
5
@ super
dnia 03.04.2015, 18:51 · Zgłoś
ktora to posada za ...postawienie na nogi Czarnych...
Odpowiedz
17
@ dil
dnia 25.03.2015, 15:44 · Zgłoś
Coz niektore stanowiska powstaly bo kolega z PIS nie mial pracy.Pan Burmistrz dla "swoich"bardzo dobry.
Odpowiedz
8
@ ciekawski
dnia 25.03.2015, 11:06 · Zgłoś
I animatorzy kultury UM
Odpowiedz
8
@ ciekawy
dnia 25.03.2015, 06:32 · Zgłoś
A gdzie sa pracownicy Przytanek na Kwiatowej, Ogródka Jordanowskiego, Orlików,stadionu na Rafinerii ???
Odpowiedz
25
@ Liliput
dnia 24.03.2015, 16:44 · Zgłoś
Zbieżność nazwisk przypadkowa. Niesamowita banda urzędników, której liczba jest tylko trochę większa od administracji Nowego Yorku.
" Tak dla zmian " nabiera dla mnie nowego wydzwięku a lista wybitnych specjalistów pozwala mi się czuć bezpiecznie.
Odpowiedz
5
@ emigrant
dnia 25.03.2015, 10:56 · Zgłoś
Kwestia wykształcenia oraz niesamowitego doświadczenia zawodowego "niektórych" kojarzonych z hasłem TAK DLA ZMIAN jest wręcz powalająca.
Efekty tego "profesjonalizmu" już zaczynają się pojawiać np. w postaci bardzo trafnych "dotacji" wspierających działalność kulturalną "perspektywicznych artystów" jasielskich. Nawiasem mówiąc, czy ktoś zwrócił uwagę na powiązania towarzyskie oraz "inne" ( np. związane z byłą kampanią wyborczą" ) urzędnika przyznającego dotację raz owego "artysty"? Może warto bardziej szczegółowo przyjrzeć się różnym aspektom związanym z takimi "działaniami wspierającymi" za publiczne pieniądze? SPRAWDŹCIE...
Odpowiedz
11
@ Liliput
dnia 25.03.2015, 14:53 · Zgłoś
Pytanie brzmi czy ktoś nie zwrócił uwagi?
Rozumiem, że aby nie rzucać się w oczy część naszych możnowładców załatwiła prace swoim dzieciom i po[...]kom kawałek dalej od Jasła ale kilka nazwisk i stanowisk budzi niepokój.
Odpowiedz
16
@ kasia
dnia 24.03.2015, 14:33 · Zgłoś
W pozycji 206 jest osoba Dietl Dietl. Ładne ma imię ;-)
Odpowiedz
7
@ PiS-man
dnia 24.03.2015, 15:13 · Zgłoś
Ciekawe, które to imię a które nazwisko :D
Odpowiedz
3
@ drania
dnia 05.04.2015, 12:26 · Zgłoś
moze to jeti
Odpowiedz
19
@ Nie wpiszę
dnia 24.03.2015, 05:59 · Zgłoś
Dwóch "inspektorów ds informatyki" i jeden "informatyk". To jest dopiero kuriozum. Ciekawe czym zajmuje się dokładnie większość tych "pracowników".
Odpowiedz
7
@ pogromca absurdów
dnia 25.03.2015, 21:09 · Zgłoś
Jeden dzwoni do tych z rafinerii, drugi sprawdza czy aby termin przydatności ogłoszeń się zbyt nie przedawnił, a trzeci to wszystko koordynuje.
Odpowiedz
4
@ PiS-man
dnia 23.03.2015, 22:40 · Zgłoś
Ładne imię: Anan i nazwisko: Betlej :D
Odpowiedz
3
@ psełdonim
dnia 26.03.2015, 15:35 · Zgłoś
może Onan ??
Odpowiedz
21
@ repro
dnia 23.03.2015, 21:41 · Zgłoś
Kurczę, tyle wydziałów, a mimo wszystko zabrakło równie ważnych:

Wydziału ds. okien w budynkach
Wydziału ds. Obuwia
Wydziału ds. Miłości
Wydziału ds. Reksia
Wydziału ds. Przyjażni Polsko-Marokańskiej

W każdym z tych działó powinno pracować przynajmniej po 5-6 osób. Bo niby jak walczyć z bezrobociem.
Odpowiedz
5
@ kapelusik
dnia 05.04.2015, 12:29 · Zgłoś
dobudowac jeszcze jedno pietro i Nowy styl nie ma zbytu na krzeselka to posadzic jeszcze z 50
Odpowiedz
-6
@ xgz
dnia 23.03.2015, 13:18 · Zgłoś
No to ciekawość niektórych została zaspokojona.
Dla mnie lista jak lista... Wiosną przyszła lepiej
zająć się milszymi rzeczami.
Odpowiedz
22
@ jeżynka :)
dnia 23.03.2015, 12:26 · Zgłoś
Kierownik , inspektor i doradca -żeby za tym kryły się osoby które chcą pomóc petentowi.
Odpowiedz
2
@ ka$a z reklam
dnia 25.03.2015, 17:48 · Zgłoś
Pomoga, ale w szybszym zejscu na tamten swiat.
W razie czego, powolaja nowy wydzial ewidencji znerwicowanych lub do spraw planowania pochowku.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657