Miasto promuje się w Onecie!
Władze Jasła zainwestowały pieniądze w film promocyjny w ogólnopolskim portalu. O decyzji urzędników zaważyć miała niska cena i duży zasięg, jaki gwarantuje Onet. Produkcja kosztowała miasto ponad 6 tys. zł.
Portal Onet.pl w ramach projektu promującego Podkarpacie zaprosił do współpracy miasto Jasło. Oferta została złożona początkiem marca br. i przyjęta przez włodarzy na preferencyjnych warunkach. Urzędnicy podkreślają, że w poprzednich latach krótki film kosztował miasto w granicach 7-8 tys. zł. Obecnie władzom Jasła udało się wynegocjować cenę 5 tys. zł netto. Film będzie dostępny przez 12 miesięcy w sekcji wideo na stronie Onet.
Produkcja powstała w ciągu jednego dnia i została zrealizowana w całości przez Onet. Film trwa 3:48 min i przedstawia Jasło jako miasto z klimatem nie tylko dla winiarzy, ale również dla sportu. - Jasło to 36-tysięczne miasto położone na Podkarpaciu. Cechą charakterystyczną jest to, że jest miejscem, w którym powstało odrodzone winiarstwo. Tym się szczycimy – powiedział w nagraniu burmistrz Ryszard Pabian.
Film promocyjny, który zdaniem miasta jest strzałem w dziesiątkę, wśród internautów wywołał mieszane uczucia. W komentarzach pod filmem nie pozostawiają suchej nitki na zawartych w nim tezach. „Artylerzysta” napisał - Tak zgadza się, miasto wina i sportu, ale jest to miasto, które ginie. Miasto emerytów i rencistów, żadnych zakładów pracy, żadnej możliwości podjęcia pracy przez młodych, młodzi emigrują z Jasła do Rzeszowa, Krakowa, nawet do Warszawy, nie widzą przyszłości w tym mieście. Podobne zdanie ma internauta o nicku „Jasło” - Urodziłem się w Jaśle, całe dzieciństwo i szkołę średnią spędziłem w tym mieście. W latach 70-tych i 80-tych Jasło pod względem rozwoju wyprzedzało zarówno Krosno jak i Sanok. Teraz jest to mieścina, której rozwój zatrzymał się. W mieście rządzi kler i powiązany z nim zaścianek.
A co Wy jaślanie sądzicie o tym filmie?
id