Strona główna

Mieszkańcy osiedla Górka Klasztorna nie mają gdzie się spotykać

47
Napisany dnia: 23.10.2009, 11:42 , Tagi: Brak
"Mieszkańcy osiedla Górka Klasztorna w Jaśle marzą o domu osiedlowym. Znaleźli odpowiednią działkę, chcą pomóc przy budowie, ale władze miasta nie planują inwestycji. - Nie mamy nawet gdzie zebrania zrobić – mówi Jan Pierzchała, przewodniczący osiedla Górka Klasztorna. – Czasem korzystamy z uprzejmości sióstr z Klasztoru Wizytek, a jak aura sprzyja to spotykamy się na ulicy." - możemy przeczytać na stronach elektronicznego wydania GC Nowiny.

Nie jest to jedyne osiedle w Jaśle, które nie posiada domu osiedlowego. Mieszkańcy Górki Klasztornej co prawda mogą korzystać z komputerów w świetlicy przy ulicy Śniadeckich w Śródmieściu, jak również mogą spotykać się w Jasielskim Domu Kultury, ale wolą być "na swoim".  

Pomimo, że Urząd Miasta twierdzi, że na osiedlu nie ma odpowiedniej działki pod budowę domu ludowego, mieszkańcy Górki Klasztornej znaleźli idealne miejsce. Zwrócili się ponownie do władz miasta o przeznaczenie wspominanej działki pod budowę  miejsca spotkań mieszkańców, deklarując jednocześnie pomoc przy jego budowie.

Jednak jak dowiedzieli się w urzędzie nie przewiduje się budowy takiego obiektu. Najpierw potrzebne jest zlecenie prac projektowych, a prace budowlane uzależnione będą od pozyskania środków zewnętrznych na ten cel.


jnn
Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ dsfds
dnia 23.10.2009, 13:14. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
:Nie mamy nawet gdzie zebrania zrobić – mówi Jan Pierzchała, przewodniczący osiedla Górka Klasztorna. - Nie mamy nawet gdzie zebrania zrobić – mówi Jan Pierzchała, przewodniczący osiedla. : heheh 2 razy mowi a i tak nie ma gdzie zebrania zrobic hehehehe
@ ewa
dnia 23.10.2009, 17:51. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Poczekajcie jeszcze pare lat bedzie dosc pustych kosciolow ...
@ Charlie_P
dnia 23.10.2009, 22:35. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
knajpę otwórzcie albo klub a nie dom osiedlowy:D
@ o.mateusz
dnia 24.10.2009, 06:37. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
prosze wizytowac siostry wizytki doskonale miejsce do spotkan dla katolikow pis/zacy/ te bzdury
@ antyjasiu
dnia 24.10.2009, 08:42. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Spotykajcie się w Sanoku - tam został wybudowany piękny budynek, niektórzy przez niego odeszli ze służby, inni mieli zaćme w poczytalności , itd. O tym najlepiej powie Wam Wasz Jasiu,
@ RJS
dnia 24.10.2009, 10:45. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Do cholery jasnej nie płaczcie nad takimi głupotami!. Drogę to rozumiem że należało zrobić ale dom osiedlowy? załatwcie sobie jakąś salę gimnastyczną w którejś ze szkół albo niech pan przewodniczący jako były funkcjonariusz załatwi wam salę na komendzie. Naprawdę widzę że tym ludziom się w głowach poprzewracało. Lub jeden z nich ambicje na coś więcej i zaczyna sobie elektorat zbiera? zaznaczam że tak może być ale nie musi.
@ obserwator
dnia 24.10.2009, 10:55. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Na plebanii u Ks. Gibały można robic zebrania, Tylko czy to odpowiada Panu Pierzchale?
@ fff
dnia 24.10.2009, 13:13. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
obserwator, byłeś kiedyś na plebani u Ks. Gibały? Bo tam trudno by było robić zebrania. Może chodzi Ci o kapelanię przy klasztorze s.s. Wizytek?
@ ja do antyjasia
dnia 24.10.2009, 16:52. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
nie naginaj bo przyszły burmistrz się obraZI....
@ ksiądz
dnia 24.10.2009, 16:57. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Jak to gdzie? W klasztorze ! Tam dużo miejsca na biesiadowanie
@ hfdshfe
dnia 24.10.2009, 17:17. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
taaaak dom ludowy musi być !!!! :)
@ Obserwator
dnia 24.10.2009, 17:27. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Słusznie obserwator. Pewnie Ks. Gibała udostępniłby salę ale najpierw trzeba skończyć budowę tej plebanii. No ale trzeba się dołożyć do tego 350 zł rocznie + roboczodniówki. Ale to już jest dla niektórych problem. A szkoda chociaż to parafia tego osiedla.
@ Kazimierz
dnia 24.10.2009, 19:19. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Z takimi wymaganiami do władz miasta? Śmieszny wniosek. Zmieńcie sobie przewodniczącego.
@ Obserwator
dnia 24.10.2009, 21:42. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Jasiu, Ty na poważnie z tym domem czy sobie jaja robisz? Utrzymanie takiego obiektu kosztuje. Trzeba tym zarządzać. Jeśli ma to robić miasto to przepraszam ale o kilka groszy wzrosną podatki. Proponuję tak jak obserwator wspomóc budowę plebanii w naszej parafii i pogadać z proboszczem. Zachęcam do kontaktu z Ks. Gibałą a nie zawracanie d.... U.M.
@ Mario
dnia 25.10.2009, 19:58. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Dom kultury to powinien najpierw powstać na Osiedlu Gamrat, bo do Jasła jest jednak te parę kilometrów, nie to co z górki Klasztornej !!! Ale nie ma się co łudzić że powstanie, bo nas Pani Burmistrz wyraźnie nie lubi i nie raczy nawet od paru lat przyjechać na zebranie raz w roku. Może przez to że się nas nie boi, bo nigdy w żadnych mediach ze strony władz osiedlowych nie padło żadne słowo krytyki pod jej adresem, tak jak to czynią władze innych jasielskich osiedli !!!
@ Kazimiesz
dnia 25.10.2009, 20:00. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Idzcie na skałki !!!!!!!
@ Dżon bezpłodny
dnia 25.10.2009, 22:45. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Miałem wrażenie, że ten osiedlowy Jan to normalny facet, który chce cos dla osiedfla zrobic, ale teraz widzę, że to klasyczny przykład karierowicza i krzykacza. Jak rozumiec to skomlenie, że nie ma sie gdzie spotkać ? Znaczy co ? Trzeba swietlicę budować ?? Jaja panie.....
@ AAA
dnia 26.10.2009, 08:57. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
To wyraźnie wskazuje na kampanię wyborczą pana przewodniczącego bo żadnego racjonalnego uzasadnienia dla Jego pomysłu nie ma.A tak generalnie to przewodniczący bardzo lubi siebie słuchać podobnie jak wszyscy radni i pani burmistrz.
@ jaślan
dnia 26.10.2009, 10:19. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
od domu osiedlowego bardziej potrzebna jest droga. Kolejową już się nie daje jeździć, ciemno jak w d..., błoto i kałuże. Temat był poruszany na spotkaniu mieszkańców z władzami miasta. Wcale nie powiedziano, że nie. Ale czy na 4 - 5 spotkań w roku warto???
@ rosądek
dnia 26.10.2009, 10:33. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
jak się chce na swoim to trzeba wybudować za swoje.
@ gbur
dnia 26.10.2009, 14:52. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
A otworzyć im knajpę w klasztorze.Przynajmniej na coś ten budynek się przyda.
@ BB
dnia 26.10.2009, 19:04. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Spotkania niech mądrala robi u siebie w domu, Jeśli chodzi O Sanok to nie jednego wyrolował.To jest człowiek fałszywy i obłudny lepiej niech pilnuje swojej rodzinki policyjnej i dalej im załatwia ciepłe posadki
@ precz z komuna
dnia 26.10.2009, 23:00. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
dajcie juz sobie spokoj z komuna!! zachcialo Wam sie domow osiedlowych...moze jeszcze kazdemu przydzial na m4?? i kartki na szynke?? a po co Wam to tak wogole? prawdziwi dzialacza zewsze dzilalai i dzialac beda pod ziemia i za swoje a nie publiczne..jak nie macie gdzie wodki pic to wam zrobili nowa knajpe na szkolnej..zreszta gorka podpada pod jaslo a w jasle macie multum obiektow jak bardzo chcecie dzialac to dzialajcie za swoje pieniadze!!
@ laura Diaz
dnia 27.10.2009, 08:13. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Co to za agitacja na rzecz ks. Gibały?! Jakby budował normalną plebanię, to by się ludzie składali, ale za hangar jak dla Herculesa to ja płacić nie zamierzam. Nie wspominając o tym co parafianie dostają w zamian: 70 minutowe msze i gadanie o polityce z ambony.
@ XYZ
dnia 27.10.2009, 10:43. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Jaja sobie robicie .!!!Kolejny obiekt do utrzymania.A plebania stoi pusta. Ludzie kościół i plebanię wybudowaliśmy/budujemy za własne pieniądze ksiądz to tylko tymczasowy użytkownik nie ma prawa zabronić Wam organizowania tam spotkań !!!
@ Turysta
dnia 28.10.2009, 15:31. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Przepraszam bardzo, czy kiedykolwiek ks Gibała zakazał jakiegokolwiek spotkania parafianom??
Myślę, że nie....
Droga Lauro, TEN OWY HANGAR jest właśnie budowany nie tylko dla księży ale jak podkreśla ks Gibała też dla nas, parafian, mają odbywać się tam wszelkiego spotkania młodzieży oraz ma być tam świetlica parafialna... Ale najlepiej się gada na księdza i obsmarowuje się go nie dając ani grosza, a jak WAĆ PANNA LAURA NIE DAŁA to niech zamilczy na wieki i się nie pokazuje nigdy na PLEBANI....Ale jak się mówi PRZYJDZIE KOZA DO WOZA;)
Ślub, Chrzciny, Pogrzeb, Komunia....i wtenczas ksiądz powinien wszystkim takim jak ty OBSMAROWAĆ D.....
haha
Jak zawsze MY Polaczki musimy wylewać naszą żółć.... I życzę CI szczęścia z tą przywarą....
@ Charlie_P
dnia 28.10.2009, 21:38. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
a może u autorytetu ks Putyry?
@ Laura Diaz
dnia 29.10.2009, 14:07. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
waćpanna Laura płaciła haracz, przeszła juz i przez ślub, i chrzciny i pogrzeb, więc KOZA się nigdzie nie wybiera, drogi turysto:)

Rada dla Księdza: zmień waść sposób wyrażania i mentalność, to może coś się zmieni.
@ Turysta
dnia 29.10.2009, 18:46. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Ksiądz Proboszcz, nie jest jedynym kapłanem w tej parafii.... btw, to nie haracz tylko wolne datki, a że ksiądz, mówi sumy to chyba dobrze, bo gdyby nie wyciągał z parafian owego "haraczu", nie mielibyśmy tego Kościoła.......A droga Lauro, mam rozumieć, że dawałaś do czasu ślubu, chrztu, pogrzebu by nie mieć problemu, a teraz zaprzestałaś bo jak na razie nie czeka Cię, żadna uroczystość Kościelna.....Szkoda, że tak wszyscy myślą:(
I my chcemy by w Polsce było dobrze, jak nie możemy sobie poradzić w parafiach...ZAWSZE ŹLE.... :(:(:(:(SMUTNE
@ Obserwator
dnia 29.10.2009, 20:50. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Proponuję zakończyć tę dyskusję. Niech miasto przekaże działkę a mieszkańcy osiedla wybudują budynek i będą go utrzymywać.
@ jaś
dnia 30.10.2009, 08:08. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Tym pseudo biznesmenom z górki już się całkiem w główce po......o! Mieszka ich tam jak kot napłakał a wymagania nie z tej ziemi.Na innych osiedlach potrzeby są większe ale nie te biedaki - wiecznie niezadowoleni.
@ OKS
dnia 31.10.2009, 20:29. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Turysta dureń i cham jesteś.
@ andre
dnia 02.11.2009, 11:04. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Dom osiedlowy niech przewodniczacy wybuduje sobie na Kwitowej.Dróg niema a ten wypada z domem osiedlowym.trzeba mieć w głowie *******
@ lolka
dnia 02.11.2009, 11:33. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
popieram Lure Diaz
@ Jaslanin
dnia 02.11.2009, 19:23. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Brawo Panie Przewodniczący Pierzchała. To dzięki Panu mamy wiele wykonanych prac na osiedlu. Wcześniej nic się nie działo nawet nie wiemy kto był przewodniczącym i gdzie szły przydzielone środki na remonty osiedla. Takich ludzi jak Pan nam potrzeba a w miasto by się z pewnością rozwijało. Popieramy Pana
@ Turysta
dnia 03.11.2009, 23:55. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
OKS
Czemu mnie obrażasz??
Czy ja Cię obraziłem, czy moimi słowami urągałem Tobie, lub komuś innemu? WĄTPIĘ, prowadziłem konwersację z LAURĄ DIAZ, ale
jeśli tylko zawiniłem, obraziłem to z góry przepraszam. Z góry przepraszam za wyrażenie własnego zdania...
A Tobie radzę poczytać o czymś takim jak NETYKIETA;)
Bądź co bądź, sowim komentarzem przedstawiłeś sam siebie;)
Gratulację.....
@ do Turysta
dnia 05.11.2009, 11:23. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Widzisz że te datki są wymuszane,ludzie dadzą jak muszą,a Ty swoje że dobrowolne,gratuluje logiki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ lolka
dnia 10.11.2009, 12:40. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Ja na tym osiedlu mieszkam grubo ponad 20 lat i nie widze zeby bylo tu cos konkretnie robione oprocz zamieszania.Na naszym osiedlu jest duzo malych dzieci i cigle ich przebywa z tym ze te maluchy nie maja sie gdzie bawic i nie nazywajcie tych dwoch chustawek pod murem placem zabaw dlatego zamiast domu osiedlowego pomyslcie o czyms przydatnym.
A do kogos co sie podpisal tutaj jako TURYSTA,czlowieku przestan mydlic ludziom oczy jakimis wolnymi datkami bo wszyscy wiedza jak jest naprawde.
@ Turysta
dnia 11.11.2009, 13:32. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Do tego kogoś kto się podpisał LOLKA
A CO JAK NIE ZAPŁACISZ TO KSIĄDZ PROBOSZCZ CIĘ ARESZTUJE???????????????????????????????????????
WIEC NIE PITOL ŻE TO NIE SĄ WOLNE DATKI....
Racja co chwila woła na mszy o pieniądze.....ale jak nie dasz to Cie nie zabiją, ani nie pójdziesz "siedzieć" ani skarbówka na tobie nie bedzie żerować...A TO SIĘ NAZYWA WOLNE DATKI!!!!!! Dasz jak będziesz chciała ....więc wy nie koloryzujcie tego proszenia z ambony.....
@ lolka
dnia 11.11.2009, 18:10. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Do TURYSTY,masz racje siedziec nikt nie pojdzie jak nie da "wolnych datkow" ale bywalo tak ze za tydzien widzial swoje nazwisko podkreslone gruba krecha przy koscielnej gablotce...
@ fff
dnia 12.11.2009, 12:25. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
No na pewno nikt nie podkreśla nazwisk osób które "nie dały". Nazwisko podkreślone grubą krechą dotyczy tych co dali lub odrobili "roboczodniówkę" (odpowiedni kolor). Tak gwoli ścisłości. A jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają ci co nie dali, nie dają i pewnie dawać nie będą. Kościół wybudowała 1/3 parafii. Oni chcą i dają, 2/3 nie chce i nie daje. Kościół już stoi, plebania też będzie z czasem wykończona,a proboszcz ciągle prosi, bo gdyby się wszyscy włączyli to byłoby dużo lżej. Inna sprawa, że gdyby ksiądz trochę zmienił podejście do ludzi i sposób proszenia to więcej by wskórał.
@ Obserwator
dnia 12.11.2009, 20:24. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
fff masz rację. Trochę inne podejście do ludzi. Ja wpłacam więcej niż trzeba ale to moja fanaberia. Pytanie do Pana Przewodniczącego - ile Pan wpłacił w ostatnich latach. Jesteśmy wspólnotą parafialną i osiedlową. Prawdą jest, że plebania będzie dość duża ale myślę, że proboszcz udostępni salę na zebrania Rady osiedla. "Zgoda buduje, niezgoda rujnuje".
@ zibi
dnia 14.11.2009, 18:21. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
wszystkim piszącym przypomnę OsiedleGórka Klasztorna została wydzielona z Osiedla Jasło Żółków w 1990roku i kolejni przewodniczący osiedlowi pręznie walczą o wygląd, estetykę i znaczenie osiedla w mieście. Przykro tylko,że szereg osób, mających biznesy i pozycę na urzędach nie chce sie włączyc w dzieło bubowy własnego otoczenia - czyli osiedla. Na zebrania przychodzi garstka - stale rosnąca- miszkańców, która to ma wielkie znaczenie w wymuszaniu kierowania środków finansowych na zadania inwestcyjne naszego osiedla w porównaniu do innych osiedli. Należy również uszanowac naszych radnych, którzy sa bardzo niewygodni dla zarządu miasta za inicjatywy na rzecz naszego osiedla. Jesteśmy osiedlem prawie w centrum miasta- za torami kolejowymi, a nie ma na osiedlu żadnej szkoły,..., żadnego obiektu publicznego( wększość szkół jest w centrum miasta ul. Czackiego - LO I, Gimnazjum i Podstawówka itd, nawt odmawiaja nam się komunikacji publicznej dla bezpiecznego przewozu dzieci do szkół. Wołanie o jakąkolwiek inwestyce użytku publicznego jest ze wszch miar zasadne i tak to należy rozumieć. Proszę o wsparcie wszystkich mieszkańców Osiedla Górka Klasztorna - w jedności siła i nie baczmy na zazdrośników z innych osiedli, i pojedynczych osobników , którzy z każdej inicjatywy są nizadowoleni, a żądania mają jakby się na marsie urodzili.
Pozdrawiam Zibi
@ cbś
dnia 14.11.2009, 20:56. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Czy czasem Jasiu nie musiał opuścić stanowiska zastępcy komendanta z powodu budowy komendy? Widać napalony z niego budowlaniec.Czy sprawa budowy komendy już się zakończyła?
@ b
dnia 07.12.2009, 16:58. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
a w pomieszczeniu dawnej sali katechetycznej to grzech?odrazu by sie poruszylo sprawe kas fiskalnych dla kosciolow.juz im starczy zerowania w domu BOZYM
@ LaVa
dnia 09.12.2009, 19:26. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
haha, usmialam sie tymi komentarzami, lezka w oku sie kreci jak sobie przypomne gorke klasztorna, pozdrawiam rodakow i nie dajmy sie propagandzie! :)
@ LaVa
dnia 09.12.2009, 21:04. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
haha, usmialam sie tymi komentarzami, lezka w oku sie kreci jak sobie przypomne gorke klasztorna, pozdrawiam rodakow i nie dajmy sie propagandzie! :)
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Świątynia w Dębowcu bazyliką mniejszą NMP z La Salette

    Sanktuarium w Dębowcu wyniesiono do tytułu bazyliki mniejszej Najświętszej Maryi Panny z La Salette. Decyzję tę podjęła Stolica Apostolska, którą poparł cały Episkopat Polski. <<FOTOGALERIA>> (VIDEO)

  • Młodzi Żydzi odwiedzili Nowy Żmigród (VIDEO)

     

    15 maja z wizytą do Nowego Żmigrodu przybyła grupa młodzieży - uczniów szkoły średniej z BET SHEMESH z Izraela oraz z USA. Ta wizyta rozpoczęła obchody 70. rocznicy bestialskiego mordu dokonanego na 1250 żydowskich mieszkańcach Żmigrodu. (VIDEO)

  • Uwaga! Rekrutacja letnia 2012 wystartowała! Dołącz do Nas! Ucz się za DARMO w ŻAK-u!!

     

    Dzisiejszy rynek pracy wymaga od społeczeństwa ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Niestety próba pogodzenia pracy zawodowej i kształcenia się z obowiązkami rodzinnymi nie zawsze zakończona jest sukcesem. Niejednokrotnie z powodu braku wymaganego wykształcenia nie udaje się zdobyć pracy.

  • Opel vivaro dla DPS-u w Foluszu

    Mieszkańcy Domu Pomocy Społecznej w Foluszu będą mogli korzystać z nowego mikrobusu, który zastąpi wysłużone, piętnastoletnie samochody z możliwością przewozu osób na wózkach inwalidzkich. To już drugi pojazd zakupiony w tym roku na potrzeby mieszkańców i pracowników DPS-u.

  • Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kołaczycach – oferta edukacyjna na rok

    Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kołaczycach, to szkoła proponujaca szeroki wachlarz kierunków kształcenia w klasach humanistyczno-dziennikarskej, promedycznej, policyjno-strażackiej oraz matematyczno-językowej.

  • Zespół Szkół nr 3 w Jaśle - popularny ,,Chemik” szkołą przyjazną dla ucznia

    Zespół Szkół Nr3 w Jaśle popularny ,,Chemik” jest szkołą dla każdego. Staramy się dostosować proces dydaktyczny do indywidualnych możliwości edukacyjnych uczniów...

  • Meble najwyższej jakości dla Ciebie!

    Chcesz kupić dobre meble? Mamy w ofercie meble najwyższej jakości, na które będzie Cię stać!!!

Nadchodzące wydarzenia

Posiadasz informacje o jakimś wydarzeniu?
Poinformuj nas! Pisz na adres: redakcja@jaslo4u.pl

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105