Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Mieszkanka Jasła podjęła walkę z Netią

70

Zamieszkała w Jaśle Ewa Orlińska wypowiedziała wojnę Netii. Po czterech latach odpierania roszczeń windykatorów, będących konsekwencją niezapłacenia kary za zerwanie umowy z siecią, kobieta szykuje odwet. W bezczelny sposób próbowano wyłudzić ode mnie pieniądze. Pora odwrócić kota ogonem. Nie odpuszczę. – deklaruje jaślanka.

„Przygoda” pani Ewy z popularnym operatorem sieci komórkowych rozpoczęła się w roku 2009. Kilkanaście miesięcy po zawarciu z Netią pierwszej umowy kobieta – namawiana przez przedstawiciela handlowego spółki – zdecydowała się ją rozszerzyć.

- To była umowa podpisana na moją firmę. Ten mężczyzna zaproponował mi trzy dodatkowe karty sim, jednak – jako, że nie potrzebowałam ich w takiej ilości – nie przystałam na tę ofertę. Ostatecznie porozumieliśmy się co do dwóch kart. Wówczas nawet przez myśl by mi nie przeszło, że konsekwencją tej decyzji będą takie problemy. - mówi nam Ewa Orlińska.

Gdy kobieta otrzymała przesyłkę od Netii okazało się, że w środku, zamiast dwóch kart sim, są trzy. Rozmowy, jakie podjęła z przedstawicielami operatora celem wyjaśnienia pomyłki spełzły na niczym, podobnie jak późniejsze próby anulowania aneksu i powrotu do umowy w pierwotnym kształcie.

Usłyszałam, że albo będziemy współpracować, albo zrywają umowę. Powiedziałam więc, żeby ją zerwali. Z dnia na dzień, 17 marca 2010 roku, odłączyli mi telefon i internet. - wspomina pani Ewa.

Za odstąpienie od umowy Netia zażądała od byłej już klientki 1000 zł. 

Pracownicy spółki cały czas utrzymywali, że ten aneks został zawarty prawidłowo a wina za rozwiązanie umowy leży po mojej stronie. Od początku obstawałam przy swoim twierdząc, że w niczym nie zawiniłam i nie będę nic płacić. W maju Netia nagle wpadła na pomysł polubownego rozwiązania sporu – warunkiem, na podstawie którego miałaby odstąpić od egzekwowania ode mnie pieniędzy było podpisanie nowej umowy. Nie zgodziłam się na to, gdyż wtedy korzystałam już z usług innej sieci i nie chciałam mieć z Netią nic wspólnego. No i zaczęło się… - mówi nasza rozmówczyni.

„Nie dawali spokoju, telefony dzwoniły nawet nocą”

Operator nie odpuścił i postanowił walczyć o należną mu, jego zdaniem, sumę (wraz z rosnącymi odsetkami). Z pierwszym windykatorem pani Ewa uporała się jednak nad wyraz gładko – po zapoznaniu się z jej argumentami odstąpił od wykonania zleconych mu działań. Schody zaczęły się w momencie, gdy rzekomy dług jaślanki zakupiła firma windykacyjna z Warszawy.

Moje tłumaczenia nie zdawały się na nic. Byłam gnębiona telefonami nawet w środku nocy. – wspomina pani Ewa. 

Mieszkanka Jasła nie uległa naciskom natarczywego windykatora. Złożyła również sprzeciw od nakazu zapłaty, jaki w elektronicznym postępowaniu upominawczym wydał wobec niej Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie. Jesienią 2014 roku została wezwana do jasielskiego sądu rejonowego. Na miejscu dowiedziałam się, że sprawa trafiła tam przez pomyłkę, ponieważ z racji, że nie dotyczyła mnie, jako osoby prywatnej – lecz mojej firmy – powinna być rozpatrywana przez sąd gospodarczy. – mówi pani Ewa.

„Umowa została sfałszowana”

Sprawą ostatecznie zajął się Sąd Rejonowy w Krośnie. Wizyta w sądzie jasielskim nie okazała się jednak dla Pani Ewy stratą czasu – to w nim otrzymała kopię aneksu do feralnej umowy z Netią, od podpisania której wszystko się zaczęło. Sprawa stała się dla niej jasna.  

Ten dokument był sfałszowany. Ktoś z dwójki zrobił trójkę i dopisał trzecią kartę, co wyraźnie widać po innym charakterze pisma. Zmieniony został również numer umowy, po wymazaniu korektorem pierwotnego. Za tym fałszerstwem musiał stał jakiś pracownik Netii.  – mówi nasza rozmówczyni.

Fragmenty skanów obydwu wersji aneksu do umowy.
- Może liczyli na to, że wyrzuciłam oryginał? - zastanawia się pani Ewa.

W poniedziałek 2 lutego br. pani Ewa stawiła się na wezwanie w Sądzie Rejonowym w Krośnie, orzekającym w sprawach gospodarczych. Dowiedziała się tam, że gnębiąca ją od kilkudziesięciu miesięcy firma windykacyjna zrezygnowała z egzekwowania rzekomego długu. W obliczu zaistniałej sytuacji kobieta zwróciła się do Netii z żądaniem zadośćuczynienia niesłusznych – jak się okazało – roszczeń, którym przez cztery lata musiała stawiać czoła.

Moja propozycja polubownego zakończenia konfliktu nie została zaakceptowana. Netia od wszystkiego się odżegnuje, twierdzi, że mój dług został sprzedany i sprawa jej już nie dotyczy. – mówi Ewa Orlińska.

„Nie odpuszczę”

Jaślanka zapewnia, że nie podaruje znanemu operatorowi próby – jak to określa – bezczelnego wyłudzenia od niej niemałych pieniędzy. O podrobieniu dokumentów powiadomiła już jasielską prokuraturę. Jako, że postępowanie wszczęliśmy dopiero niedawno, na tę chwilę nie mogę jeszcze nic na temat tej sprawy powiedzieć. Na pewno zbadamy jej okoliczności i z pomocą grafologa sprawdzimy, czy faktycznie doszło do podrobienia umowy. – poinformował nas Jan Dziuban, szef Prokuratury Rejonowej w Jaśle. 

Jakub Hap
[email protected]

Napisany dnia: 11.02.2015, 14:50

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ PK
dnia 02.10.2017, 09:18 · Zgłoś
Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ!

W związku z planowaną przeprowadzką szukałem operatora Internetu na 1 rok.
Podpisałem z Netią umowę na 2 lata, gdyż Przedstawiciel Netii w Lublinie (K. Barzycki) zapewnił mnie, że po roku przeniosą mi Internet na nowe mieszkanie (za 1 zł), a jeśli to nie będzie możliwe, umowa zostanie zerwana.
W umowie niczego taniego nie pisało, Przedstawiciel twierdził, że takie mają przepisy w regulaminie.

Po roku okazało się, że mogą mi przenieść Internet ale na nową umowę (na 24 miesiące), a i opłaty wzrosną dwukrotnie (bo inna technologia). Alternatywą jest zapłacić karę za przedterminowe zerwanie umowy. Tak twierdziły 3 osoby z obsługi klienta (w tym z działu reklamacji).

podsumowując:
Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ, uważajcie.
Odpowiedz
0
@ Ela
dnia 06.04.2016, 18:02 · Zgłoś
Ja mam Netię ponad dwóch lat i jestem bardzo zadowolona . Kiedys dawno dawno temu mialam Netię i porównując usługi te które były kiedys a teraz to znaczna róznica oczywiście na PLUS. Posiadam internet 50 Mb/s i telewizję . Działa wyśmienicie . Wysokosc rachunkó nie odbiega od tego co mi zaproponowal przedstawiciel. Pol roku nie placilam za nic i korzystalam ze wszystkiego. Telewizja jest OK, bardzo przyjemny interfejs. Wszystko jest OK i jestem zadowolona . Mysle ze Pani Ewa trafila na nieuczciwego przedstawiciela . Ale czarna owca wszedzie się trafi.
Odpowiedz
0
@ msnndgy
dnia 31.08.2015, 04:00 · Zgłoś
Serdecznie pozdrawiam pani Ewo. Zycze aby dowiedzieli sie z kim zaczeli. Ja tez nigdy nie
odpuszczam i zdarzalo sie ze nawet 10 lat wozilem gosci po sadach czesto dla zasady.
Otrzymane kiedys prezenty od pani do dzisiaj zdobia nasz dom. Zycze powodzenia - ten
spod numeru 220.
Odpowiedz
0
@ Zdzisek
dnia 24.02.2015, 23:37 · Zgłoś
Coś podobnego spotkało mnie w sieci Orange. Musiałem zapłacić pona 500zł za to, że zrezygnowałem z czegoś co nazwali nagrodą dla mnie. Niech ich szlag trafi. Nigdy więcej Orange. Tylko telefon na kartę. Żadnych umów ze złodziejami!!!
Odpowiedz
0
@ kret
dnia 24.02.2015, 21:46 · Zgłoś
Miałem kiedyś umowe z Netią. Szczęśliwie po roku uciekłem i nigdy juz tego błędu nie popełnię.
Odpowiedz
0
@ stefan
dnia 24.02.2015, 19:27 · Zgłoś
Miałem podobny problem z Netią. Omijać tych oszustów.
Odpowiedz
0
@ ro5e
dnia 24.02.2015, 18:47 · Zgłoś
Niestety sposób działania Polskiej prokuratury nie różni się niczym do sposobu działania innych urzędów Państwowych. Zgłaszałem podobną sprawę w stosunku do sieci Play. Ewidentne sfałszowanie mojego podpisu przez osobę, którą wskazałem z imienia i nazwiska (pracownika salonu Play w moim mieście). Wynik działań prokuratury: umorzenie postępowania ze względu na niewykrycie sprawcy. Podczas próby wyjaśnienia absurdalnego dla mnie uzasadnienia, zostałem poinformowany, że charakter pisma oskarżonego (sprawdzony przez grafologa powołanego przez prokuraturę) nie był zgodny z podpisem złożonym na umowie (umowa była przedłużana przez telefon i miała do mnie zostać wysłana w celu podpisania, co oczywiście nigdy nie nastąpiło).
P.S. Mimo wszystko życzę pozytywnego dla Pani rozwiązania sprawy.
Odpowiedz
1
@ nigdy więcej
dnia 24.02.2015, 17:48 · Zgłoś
Netia ogłosiła promocję na szybki internet. Telefon na infolinię z pytaniem, czy wspomniana usługa jest dostępna pod wskazanym adresem. Odpowiedź – jest dostępna. W takim razie zamawiamy. Najpierw kurierem dostarczany jest sprzęt. Po tygodniu zjawia się technik i stwierdza, że nie ma warunków. Później telefon z infolinii, że mogą podłączyć internet przez dzierżawione łącze od Orange, ale szybkość będzie prawdopodobnie dużo mniejsza. Rezygnujemy z umowy i chcemy oddać sprzęt w punkcie Netii. Pan odpowiada, że skoro sprzęt został przysłany to należy go odesłać – on go od nas nie przyjmie. Wysyłamy firmą wskazaną przez Netię. Po 2 tygodniach przychodzi list z próbą wyłudzenia opłaty za nieoddany sprzęt. Po wysłaniu kopii nadania przesyłka w „magiczny sposób” się odnajduje.
Odpowiedz
0
@ Zubo
dnia 19.02.2015, 09:17 · Zgłoś
Kary za zerwanie umowy macie w każdej firmie, trzeba więc podpisać umowę z taką firmą z którą nie będziecie chcieli się rozstawać:) Polecam AP-MEDIA !! Dziewczyny w biurze miłe, wszystko wytłumaczą. Jak coś jest nie tak można przyjść wyjaśnić osobiście a nie przez infolinię. Korzystam od 4 lat i nie narzekam!!!
Z ostatniej chwili hot plota podaje - to AP-MEDIA kupiło TELGAM... :)
Odpowiedz
0
@ popko
dnia 18.02.2015, 20:37 · Zgłoś
W polsce przyszlosci nie ma..
Odpowiedz
0
@ ser_dziurawiec
dnia 17.02.2015, 10:13 · Zgłoś
W sumie też próbują innego typu oszustw. Niby firmy windykacyjne (czasem jako komornik) przysyłają dokumenty "za pobraniem" 130 lub 144zł. Oczywiste oszustwo, licząc że ludzie zapłacą i odbiora.
Odpowiedz
3
@ Jasio
dnia 15.02.2015, 23:29 · Zgłoś
A ja mam telefon na kartę i olewam wszystkie sieci... jak tylko któraś kradnie to jej karta idzie w kosz
Odpowiedz
7
@ TP
dnia 15.02.2015, 02:05 · Zgłoś
A ja jakies 15 lat temu zaczelam prace dla telekomunikacji polskiej, chodzilo o to by wciskac oferty, tansze plany gdzie ludzie po podpisaniu lub telefonicznym zatwierdzeniu dzwonil godzinam i jednak te rozmowy byly nadal naliczane, nikt tej taryfy nie wlaczyl, my bralismy pieniadze za podpis reszta nie wazna, kazdy podpis to pieniadze, ja odeszlam bo jaslo I krosno to male miasta, ale inni zarabiali sporo falszujac podpisy, pozniej bali sie wychodzic bo co jak wpadna na oszukana osobe. Tutaj tez tragedia takiej mlodej osoby nie do konca zdajacej sobie sprawe ile szkodzi falszujac umowe. To druga strona medalu. Po tam tych szkoleniach w TP juz nie ufam nikomu, widzialam I slyszalam zbyt wiele. Zycze powodzenia I wygranej dla Pani.
Odpowiedz
0
@ karol
dnia 13.02.2015, 22:07 · Zgłoś
ja mam netie od dawna i nigdy nie miałem problemów. awarie tez naprawiane szybko i sprawnie.
Odpowiedz
-4
@ joy
dnia 13.02.2015, 17:54 · Zgłoś
biorę widły i dołanczam się do wojny
Odpowiedz
5
@ Ja
dnia 13.02.2015, 12:18 · Zgłoś
Dobrze że poczytałam na ten temat bo mnie NETIA też oferuje kartę sim i teraz już kategorycznie odmówię a pani życze powodzenia.
Odpowiedz
1
@ kika
dnia 13.02.2015, 10:10 · Zgłoś
Zycze powodzenia i oby sie pani udalo! Ja natomiat korzystalam z uslug ap media i za zerwanie umowy pani oznajmila mnie ze kara bedzie wynosic ponad 2 tysiace zl.. jakis rozboj w bialy dzien :/
Odpowiedz
2
@ izydor
dnia 13.02.2015, 09:49 · Zgłoś
Operatorzy komórkowi , to zwykli wyzyskiwacze . Życzę powodzenia .
Odpowiedz
3
@ łopservatore
dnia 12.02.2015, 22:41 · Zgłoś
Pani Ewo życzę zwycięstwa. Choć walka z taką firmą wyspecjalizowaną w obrabianiu klientów jest niezwykle trudne. Niestety ale nasze prawo jest tworzone dla wielkich. My jesteśmy stawiani w tym porządku prawnym z automatu na straconej pozycji. Sam mam za sobą dwa lata kopania się z pewną firmą ubezpieczeniową za szkody po powodzi w 2010 roku. Mimo opini biegłego że uszkodzenie budynku (pęknięcie fundamentów i w konsekwencji ścian) nastąpiło w wyniku wypłukania posadowienia fundamentów odszkodowania nie dostałem. Zwracałem się do Rzecznika Ubezpieczonych ale po kilku miesiącach strawionych na wymianie pism pomiędzy mną Rzecznikiem i firmą ubezpieczeniową dostałemradę żeby oddać sprawę do sądu. Wtedy dałem sobie spokój. Być może zabrakło mi samozaparcia a przedewszystkim kasy na prawników i odstąpiłem. Niestety zwykły człowiek w konfrontacji z takimi firmami i przy takim prawie jest stawiany w roli kopiącego się z koniem. Zajęcie ani przyjemne ani budujące. Można się nabawić siniaków i guzów. Ale właśnie dlatego że sam wiem co znaczy taka szarpanina życzę Pani siły i wielkiego samozaparcia oraz wytrwałości. Trzymam za Panią kciuki.
Odpowiedz
3
@ bn
dnia 15.02.2015, 18:20 · Zgłoś
Najlepsza rada oddać sprawę firmie prawniczej pobierają procent od wygranej ale i tak się opłaca .W necie pełno ogłoszeń -najpierw rozpoznają sprawę i podejmują się albo nie ...dajesz tylko upoważnienie ,nawet w sądzie nie musisz stawać a pozwani jak widzą z kim będą walczyć szybciutko idą na ugodę ...a w twoim przypadku chodzi o dużą sumę to na pewno by się podjęli.
Odpowiedz
6
@ Grześkowiak
dnia 12.02.2015, 20:00 · Zgłoś
Brak mi słów do Netii. Ostatnio dzwoniła pani konsultant z Netii i chciała mi wcisnąć ofertę lecz odpowiedziałem jej że mam bardzo przykre doświadczenia z tą firmą. Powiedziałem że są złodziejami i naciągaczami. Zostałem nawet postraszony windykacją. Pani grzecznie odpowiedziała żebym jej uwierzył że gdyby jej firma była taka to ona nie chciałaby w takiej firmie pracować. Odpowiedziałem jej że będzie się musiała zwolnić bo taka jest niestety prawda.
Pani Ewo! Niech Pani nie odpuszcza. Dadzą Pani spokój dopiero wtedy jak ich Pani zaprowadzi do sądu. Ja odpowiedziałem przedstawicielowi że jeżeli mnie nie przestaną straszyć windykacją to sprawę skieruję do sądu o próbę wyłudzania pieniędzy.
BANDA KŁAMCÓW I NIEROBÓW...
Odpowiedz
3
@ Ami
dnia 16.02.2015, 09:41 · Zgłoś
Słusznie miałam tak samo.Od razu powiedziałam ze oddam sprawę do sadu i się odczepili.
Odpowiedz
-4
dnia 12.02.2015, 18:45 · Zgłoś
ewa klepiesz jeszcze szyjdy emaliowane ?
Odpowiedz
5
@ obserwator
dnia 12.02.2015, 14:58 · Zgłoś
Polska jest krajem przyjaznym dla złodziei i kombinatorów.Wyzysk przez nikogo nie kontrolowany!Policja,sądy,prokuratura skorumpowani.A komornicy to już są ponad wszelaki zdrowy rozsadek ważniejsi niż prezydent!!!
Odpowiedz
0
@ kierowca
dnia 12.02.2015, 12:37 · Zgłoś
ja tez chyba zwroce sie do tej Pani o pomoc
Odpowiedz
-7
@ dcf
dnia 12.02.2015, 11:41 · Zgłoś
telgam i tylko telgam ze swim światłowodem
Odpowiedz
7
@ remo
dnia 12.02.2015, 07:33 · Zgłoś
Ewcia jesteś wielka!
Odpowiedz
8
@ es
dnia 11.02.2015, 22:39 · Zgłoś
Brawo Ewka,dobra robota, nieuczciwych ludzi trzeba koniecznie eliminować.
Odpowiedz
8
@ gosia
dnia 11.02.2015, 22:26 · Zgłoś
Brawo za cierpliwość!
Odpowiedz
7
@ xxxu
dnia 11.02.2015, 21:44 · Zgłoś
powodzenia dla pani trzymam kciuki.nareszcie odwazna kobieta pozdrawiam goraco
Odpowiedz
7
@ gapa
dnia 11.02.2015, 21:43 · Zgłoś
I bardzo dobrze ,że są tacy ludzie i mają odwagę dochodzić swego. Brawo Pani Ewo - na pewno się Pani uda i wygra z naciągaczami jakich teraz nie brakuje. Obiecują gruszki na wierzbie, a my dajemy się wciągać w ich niby promocje i okazje.
Odpowiedz
10
@ frezja
dnia 11.02.2015, 20:18 · Zgłoś
powodzenia Pani Ewo!!
Odpowiedz
12
@ AAA
dnia 11.02.2015, 20:00 · Zgłoś
Za opisane nękanie to kilkanaście tysięcy złotych zadośćuczynienia za naruszenie dóbr osobistych oraz obowiązek przeproszenia w prasie. Powodzenia |||
Odpowiedz
9
@ Dami
dnia 11.02.2015, 19:42 · Zgłoś
Trzymam za pania Kciuki ;)
Odpowiedz
6
@ Jan
dnia 11.02.2015, 19:36 · Zgłoś
Po co kupować usługi u Netii czy Orange ? Chcecie rozmawiać z
infolinia mi ??
Odpowiedz
13
@ Szymek
dnia 11.02.2015, 18:00 · Zgłoś
Będę trzymał kciuki, aż palce omdleją. Ale wniosek z tego też na przyszłość dla nas wszystkich. Nie pozostawiać możliwości wpisywania tylko cyfr. Gdyby zamiast 2 było wpisane DWIE, albo dopisane słownie "dwie" trudniej by było cwaniakom złodziejom podrobić na 3 i mówić, bo tak chciał klient. Nawet to 0.23 zł. też powinno być słownie. Poza tym proponuję isc prosto do prokuratury i zgłosić podrobienie dokumentu. Prokuratura z tego nie może się mignąć. Art.270 par.1 i 2 kk
§ 1. „Kto, w celu użycia za autentyczny, podrabia lub przerabia dokument lub takiego dokumentu jako autentycznego używa, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.”
§ 2. „Tej samej karze podlega, kto wypełnia blankiet, zaopatrzony cudzym podpisem, niezgodnie z wolą podpisanego i na jego szkodę albo takiego dokumentu używa”.)
życzę powodzenia.
Odpowiedz
6
@ kolo
dnia 11.02.2015, 17:52 · Zgłoś
Oby sie udalo wygrac tom sprawe z pani strony.
Odpowiedz
7
@ on
dnia 11.02.2015, 16:38 · Zgłoś
Słusznie Ewunia, pozdrów Martunie.
Odpowiedz
25
@ seb
dnia 11.02.2015, 16:09 · Zgłoś
No i bardzo dobrze ,ja mam to samo z Polsatem ,windykator z Wrocławia drugi z Koszalina
telefony i listy za rzekome niezapłacenie 2 rat suma 80 zł sprawa siedem lat trwa ,ja nie płace i proszę o sprawę w sądzie narazie cisza.
Odpowiedz
13
@ Free
dnia 11.02.2015, 17:31 · Zgłoś
I nie płać. Roszczenie z abonamentu przedawnia sie po 3 latach.
Odpowiedz
8
@ frajerskie długi
dnia 12.02.2015, 09:39 · Zgłoś
Firmy, które nie mają już szans na odzyskanie zaległego abonamentu sprzedają za niewielką cenę dane różnym bezwzględnym odzyskiwaczą. Jeśli upłynęły trzy lata mogą oni wysyłać w nieskończoność glupawe pisma ale bez najmniejszych szans na uzyskanie tej kwoty. Jak zapłaci jeden na dziesięciu i tak sępy wyjdą na swoje. Jest w Jaske przy Starostwie rzecznik praw konsumenta. Jak macie wątpliwość to dopytujcie mojego obowiązkiem jest udzielanie informacji w tym zakresie.
Odpowiedz
6
@ bn
dnia 12.02.2015, 11:10 · Zgłoś
Pamiętajcie NIE WOLNO podejmować próby DOGADYWANIA się ,bo jak się zgodzisz DŁUG staje się WYMAGALNY bez względu na przedawnienie !!!
Odpowiedz
33
@ aaa
dnia 11.02.2015, 16:05 · Zgłoś
Obywatel Polski w swoim kraju nie jest dostatecznie chroniony przed oszustwami różnych firm. Regulaminy takich "usługodawców" powinny być co jakiś czas przez nadzór Państwa Polskiego kontrolowane, a za wszelkie naciąganie klientów w regulaminach, umowach itp - sowite kary. Ponoć jesteśmy państwem prawa. Gdzie są zatem odpowiednie instytucje i dlaczego nie działają?
Odpowiedz
44
@ ryś
dnia 11.02.2015, 15:58 · Zgłoś
Pani Ewo! Brawo , brawo , brawo ... Nie popuszczać sprawy , pokazać Neti ,że za fałszerstwo , złodziejstwo i wyłudzanie spotka ich kara.Za takie postępowanie firma powinna zapłacić Pani zadośćuczynienie i zostać przez Sąd ukarana tak finansowo by się nie pozbierała szybko. Ale jak znam Sądy i ich dziwnie "sprawiedliwe" wyroki , to może im ujść częściowo im płazem. Trzymam za Panią kciuki.
Odpowiedz
47
@ Marek T
dnia 11.02.2015, 15:50 · Zgłoś
Pani Ewo jest pani wielka zniszcz pani wyzyskiwaczy .
Odpowiedz
47
@ yolka
dnia 11.02.2015, 15:27 · Zgłoś
I niech się Pani nie poddaje! Trzymam kciuki! Mnie kiedyś Netia namawiała na przejście do nich i porzucenia dotychczasowego operatora telefonu i internetu. I mimo, że oferta Netii była dużo gorsza od mojego operatora, konsultant rozmawiający ze mną nie rozumiał słowa NIE i przez kilka dni wydzwaniali z ich "super" ofertą...
Odpowiedz
-70
@ ewelina
dnia 11.02.2015, 15:21 · Zgłoś
Pa co podpisywać umowy z opcym ?
Polecam TELGAM z Jasła
Odpowiedz
36
@ tiki
dnia 11.02.2015, 15:31 · Zgłoś
jak juz to obcym
Odpowiedz
26
@ kmiot
dnia 11.02.2015, 15:31 · Zgłoś
Myślisz że telgam nie ma lojalek i kar za zerwanie umowy ?
Odpowiedz
-33
@ ewelina
dnia 11.02.2015, 15:33 · Zgłoś
Racja.

Telgam dobra firma z Jasła zawsze
do lokalnej firmy można podejść i załatwić każdy temat.
Odpowiedz
9
@ jaslanin
dnia 11.02.2015, 22:25 · Zgłoś
a dla waszej wiadomosci podaje ze firma nie istnieje juz połaczyła sie z ap.media
Odpowiedz
12
@ gacek
dnia 11.02.2015, 22:45 · Zgłoś
OPCY - decydujące starcie . hit kinowy !!! brawo Ewelina - najpierw naucz się pisać - potem kup se telefon.
Odpowiedz
9
@ Jan
dnia 12.02.2015, 07:25 · Zgłoś
Tak podobno ap media została kupiona przez Telgam.
Odpowiedz
1
@ zulugula
dnia 16.08.2015, 20:13 · Zgłoś
o matko. obcym pajacu.
Odpowiedz
56
@ jaślanka
dnia 11.02.2015, 15:20 · Zgłoś
Rozbój w biały dzień. Trzymam kciuki Pani Ewo!
Odpowiedz
63
@ julek
dnia 11.02.2015, 15:19 · Zgłoś
Brawo. Czas zająć się też komornikami złodziejami-bandytami działającymi /niby/ w imię prawa...
Odpowiedz
65
@ kolo
dnia 11.02.2015, 15:15 · Zgłoś
Tylko ostro trzeba sie brac za nich, powodzenia.
Odpowiedz
53
@ ja
dnia 11.02.2015, 15:15 · Zgłoś
w polsacie cyfrowym robią podobne pzrekrety tylko na telefon wszystko si eodbywa...raz wejdziesz w te go...no ciezko z niego wyjsc
Odpowiedz
62
@ a.
dnia 11.02.2015, 15:12 · Zgłoś
Kary w netii za zerwanie umowy jak cala wypłata
Odpowiedz
335
@ ;)
dnia 11.02.2015, 15:00 · Zgłoś
Brawo! Trzymam za panią kciuki!
Odpowiedz
108
@ xx
dnia 11.02.2015, 15:04 · Zgłoś
Tragedia co się w Polsce dzieje. Oglądnijcie na youtube film SEJMOWE WIĘZIENIE, nasz kraj jest chory..
Odpowiedz
69
@ jaslanin
dnia 11.02.2015, 15:22 · Zgłoś
To samo chcialem napisać
Odpowiedz
56
@ xx
dnia 11.02.2015, 21:31 · Zgłoś
Pani Ewo niech Pani skorzysta z firmy ktora wyciąga odszkodowania. Moze Pani liczyc na ogromne odszkodowanie!!! Lecz bez prawnikow bedzie trudno
Odpowiedz
20
@ jaslanin
dnia 11.02.2015, 22:36 · Zgłoś
Szanowna P>Ewo Pani dług juz uległ przedawnieniu podaje link
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/przedawnienie-dlugow-tabela-kiedy-przedawniaja-sie-dlugi_129429.html
a teraz druga sprawa takimi sprawami e sadów Lublin zajmuje sie bardzo dobry prawnik P. Sowa Adam znajdzie go P. w googlach jest nr. tel. oraz mail i nr gadu mnie pomógł ani grosza nie zapłaciłem polecam go pani on tylko zajmóje sie firmami wyndykacyjnymi
a Pani dostanie wysokie odszkodowanie za gnebienie Pania telefonami oraz zastraszaniem
Odpowiedz
6
@ jaslanin
dnia 11.02.2015, 22:38 · Zgłoś
zrobiłem bład adam soswa
Odpowiedz
18
@ wojtq
dnia 11.02.2015, 23:12 · Zgłoś
Plus też leci w kulki.
Podpisałem umowę na internet LTE, lecz dziwnym trafem "zapomniano" mnie poinformować że urządzenie które wybrałem obsługuje transfer danych do 30Mb/s co przy internecie LTE jest śmiechem na sali gdyż ta technologia osiąga wiele wyższe transfery danych. O w/w limicie nie było wzmianki nigdzie!!!
Ani w instrukcji obsługi urządzenia, ani na stronie PLUSa, ani w umowie i regulaminach. Dopiero po przekopaniu forum PLUSa dotarłem do informacji że to urządzenia ma właśnie taki limit prędkości i nie pójdzie więcej choćbym miał nadajnik na ogrodzie.
Oczywiście umowa podpisana, w niej paragraf że " w przypadku odstąpienia od umowy "internet na próbę" opłata aktywacyjna nie będzie zwracana".
Myślę - spoko i tak rezygnował nie będę...No ale podpisując papierek nie wiedziałem o limicie prędkości. Nabito mnie więc w butelkę.
Chciałem zmienić samo urządzenie - nie dało się. Trzeba było wypowiedzieć umowę (oczywiście opłata aktywacyjna poszła w piz...) i podpisać nową z urządzeniem które mnie satysfakcjonuje...
Napisałem reklamację, oczywiście nie znaleźli podstaw do jej uznania, ale że są zaje...ści i łaskawi to "w ramach wyjątku" odpuścili z egzekwowaniem wyłudzonej opłaty aktywacyjnej.

Porażka po prostu...na każdym kroku chcą tylko człowieka uwalić i wydoić z kasy wszelkimi możliwymi sposobami.

Proszę walczyć pani Ewo. Nie ma co odpuszczać darmozjadom.
Odpowiedz
22
@ sss
dnia 12.02.2015, 00:19 · Zgłoś
to nie darmozjady tylko korpo cwaniaki
Odpowiedz
13
@ stary
dnia 12.02.2015, 19:55 · Zgłoś
w tym kraju oszustwo to norma,zaczynając od wybrańców narodu.
Odpowiedz
1
@ ser_dziurawiec
dnia 17.02.2015, 09:32 · Zgłoś
Nie odszkodowanie, a zadośćuczynienie za nerwy, stracony czas i nękanie
Odpowiedz
-1
@ yy
dnia 24.02.2015, 16:37 · Zgłoś
Kraj truizmów internetowych, a nie kraj toczony chorobą. Rusz ręką, nogą, głową, czymkolwiek żeby go uzdrowić. Zaczniesz, wielu pójdzie za tobą.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657