Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Milion złotych od WOŚP dla Jasła!

126

Już w najbliższą niedzielę w Jaśle zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W tym roku zbieramy dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom.

Przez 24 lata działalności, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, przekazała jasielskim placówkom medycznym sprzęt o całkowitej wartości 1 045 477,85 zł.

W ostatnim czasie najwięcej sprzętu otrzymał jasielski oddział geriatryczny. Z pieniędzy zebranych podczas XXIII i XXIV Finału przekazano między innymi: dwa kardiomonitory, mobilne podnośniki elektryczne o wartości 107 626, 99 zł. Mamy również informacje, że z pieniędzy zebranych w 2016 roku, nasz oddział pediatrii i alergologii otrzyma kardiomonitor i pulsoksymetr.

Od kilku lat Finał WOŚP w Jaśle organizują wspólnie Młodzieżowy Dom Kultury i Jasielskie Stowarzyszenie „CONSENSUS”. Tegoroczny Finał pod hasłem „Kręcimy się” rozpocznie się na dworcu PKP. O godzinie 13:13 przyjedzie specjalny pociąg relacji Kraków Główny – Jasło. Podróżować pociągiem będzie można w zamian za datek do puszki kwestarskiej. Pociąg na swojej trasie odwiedzi stacje: Tarnów, Gorlice Zagórzany, Biecz i Jasło. Pociąg powita Miejsko-Kolejowa Orkiestra Dęta, na miejscu będzie można coś przekąsić.

 

Od 14 na rynku będzie można zadbać o swoje zdrowie i urodę, dzięki stanowiskom Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle, Mobilnemu centrum treningowo-żywieniowemu „Projekt Zdrowie” oraz siłowni dla kobiet Lady Gym. o 15:30 Na scenie pojawią się cheerleaderki z Lady Gym. O 16 wystąpi zespół Reegeneracja z Ustrzyk Dolnych, na 17:15 zaplanowany jest występ jaślanina, Jarka Czajki. 18:20 to czas pierwszej części koncertu gwiazdy 25 Finału, zespołu Plateau oraz Krzysztofa Kiljańskiego.

icytacje zaczniemy około godziny 19:15. Do wylicytowania będą bony na kurs prawa jazdy kat. C i kategorii C+E, torty, oraz wiele innych przedmiotów. O 20:00 rozbłyśnie tradycyjne światełko do nieba. Imprezę zakończy druga część koncertu Krzysztofa Kiljańskiego i Zespołu Plateau.

Gorąco wszystkich zapraszają Młodzieżowy Dom Kultury i Jasielskie Stowarzyszenie „CONSENSUS”.

Napisany dnia: 13.01.2017, 09:28

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Dla przeciwnikó WOŚPa
dnia 16.01.2017, 18:01 · Zgłoś
"na co idą nasze pieniądze?" Najlepiej zapytaj swojego księdza w parafi na co idą twoje pieniądze i rydzyka :) lub przypomnij sobie ośmiorniczki 1435 zł – kolacja Belki z Sienkiewiczem
1352 zł - kolacja Sikorskiego z Rostowskim
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 16.01.2017, 18:45 · Zgłoś
Rozumiem. Wyznaje pan zasadę; skoro inni kradną, Owsiaka to usprawiedliwia.
Odpowiedz
-3
@ Dla przeciwnikó WOŚPa
dnia 16.01.2017, 12:06 · Zgłoś
Jeśli kiedykolwiek traficie do szpitala (czego wam nie życzę), to błagam Was miejcie na tyle odwagi, honoru i taktu, aby odmówić leżenia na łóżku z naklejką WOŚP, aby odmówić ratowania życia przez sprzęt zakupiony przez WOŚP. Skoro jesteście na tyle podli, że chcecie przyczynić się do oczerniania i podważania dorobku WOŚP, to bądźcie honorowi do samego końca. Zamiast na łóżku, to won na podłogę, jak psy!

Na szczęście nie wszyscy są tacy podli, a ludzi dobrej woli jest więcej niż by się komukolwiek mogło wydawać. Zachowujmy się jak trzeba i zakopmy ten topór wojenny i przestańmy posługiwać się kłamstwem.

Pozdrawiam wszystkich tych, którzy wspierają WOŚP
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 16.01.2017, 13:09 · Zgłoś
Proszę nie powtarzać tych durnych komunałów, dobrze? Może jeszcze oświadczenie do podpisania? To nie są łóżka, czy sprzęt WOŚP, tylko ludzi, którzy się na nie składali, wrzucając do puszek. A cóż złego w tym, że chcemy wiedzieć DOKŁADNIE, na co idą nasze pieniądze?
Odpowiedz
0
@ Czlowiek z lasu
dnia 16.01.2017, 14:48 · Zgłoś
Nie spotkalem sie jeszcze z przeciwnikiem WOSP, ale z watpiacymi w uczciwosc pewnej osoby tak.
Odpowiedz
3
@ do dragoness
dnia 16.01.2017, 16:15 · Zgłoś
Ale tym wszystkim szczekającym pieskom wcale nie o to chodzi, ponieważ oni na WOSP kasy nie dają. Im chodzi o to, że inni dają WOSP zamiast dać im, więc autor tego komentarza ma w 100% rację.
Odpowiedz
1
@ MR
dnia 16.01.2017, 19:37 · Zgłoś
Co za durny komunał powtarzany do znudzenia. To nie są łóżka ludzi, którzy się na nie składali, tylko szpitali, którym WOŚP przekazał, a kupił za pieniądze zebrane od ludzi dobrej woli w czasie zbiórki niedzielnej do puszek i licytacji różnych darów materialnych i niematerialnych z różnych źródeł.
Odpowiedz
3
@ kasia
dnia 16.01.2017, 11:30 · Zgłoś
Nie powinno się dopuszczać do zorganizowanych dużych akcji dobroczynnych dziadów bez pieniędzy, jak Kijowski czy Owsiak, bo na sto procent nie oprą się pokusie i okradną puszkę z datkami. Na całym świcie dobroczynnością parają się milionerzy, ludzie pokroju Billa Gatesa, którzy jak nie dołożą z własnych środków to na pewno nie ukradną. Taka jest prawda, z chciwą naturą ludzką nie wygrasz.
Odpowiedz
0
@ MR
dnia 16.01.2017, 19:52 · Zgłoś
Tyle, że Owsiak chyba ani jednej puszki nawet nie dotknął, bo do liczenia pieniędzy ma uczciwych wolontariuszy. Ale cóż, głodnemu chleb na myśli ... ?
No i Owsiak to nie dziad bez pieniędzy, ale człowiek majętny, który dorobił się swojego majątku zgodnie z prawem. Co potwierdziły wielokrotne kontrole uprawnionych organów państwowych.
Odpowiedz
-2
@ jan12
dnia 16.01.2017, 11:02 · Zgłoś
W tym roku basen jaśielski nie wspierał WOŚP. Co się stało?Panie Tadeuszu,Pan człowiek wątłego zdrowia może któregoś dnia leżeć w szpitalu i korzystać z aparatury na której będzie naklejone serduszko.Czy nie spłonie Pan ze wstydu?Pan człowiek lewicy nagle przestraszył sie koscioła?Wstyd Panie Tadeuszu!
Odpowiedz
0
@ Hehe
dnia 16.01.2017, 02:03 · Zgłoś
Popieram WOŚP bo naprawdę coś robią za uzbierana kasę
Odpowiedz
1
@ Abnegat
dnia 15.01.2017, 22:52 · Zgłoś
Przychody fundacji WOŚP oraz jej wydatki na zakup sprzętu medycznego w latach 2001-2012 - różnica 171 "złotych melonów".

http://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2014/01/a144.jpg

<img src="http://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2014/01/a144.jpg" ; alt="" />

Czerwony Pawian, czyli element otumanienia.

http://wolna-polska.pl/wiadomosci/czerwony-pawian-czyli-element-otumanienia-2017-01
Odpowiedz
0
@ mały
dnia 15.01.2017, 18:49 · Zgłoś
popieram pis dał kościółkowi ładną kwotę ciekawe czy orkiestra uzbiera tyle
Odpowiedz
-1
@ dzandzar
dnia 15.01.2017, 12:22 · Zgłoś
Ja Popieram WOŚP co roku idę do miasta żeby wrzucić jakąś kwotę do puszki, Popieram Jurka Owsiaka. Wolę dać na WOŚP niż na caritas. Nie chodzę do kościoła, jestem też przeciwnikiem PIS.
Odpowiedz
-5
@ jasla
dnia 14.01.2017, 23:40 · Zgłoś
Mały synek mojego znajomego dostał pompę insulinową od wośp. Odmieniło to życie chłopca i rodziny. Jak nie wiecie jak ważna jest ta pomoc to się nie wypowiadajcie bo aż mi się niedobrze robi na myśl że otacza mnie tyle matołów!!!
Odpowiedz
-6
@ dragoness
dnia 15.01.2017, 09:26 · Zgłoś
Nie od WOŚP. Od ludzi, którzy wrzucili do puszki.
Odpowiedz
-8
@ MR
dnia 15.01.2017, 11:33 · Zgłoś
Nie od ludzi, bo to nie ludzie kupili tę pompę, chociaż się na nią złożyli, ale od WOŚP, bo to on kupił właśnie tę pompę, a nie np. inkubator. Tak dla ścisłości.
Odpowiedz
1
@ dragoness
dnia 15.01.2017, 12:57 · Zgłoś
Za pieniądze zebrane od ludzi. Tak dla ścisłości.
Odpowiedz
8
@ jasam
dnia 14.01.2017, 20:35 · Zgłoś
Mam pytanie - bez złośliwych podtekstów, po prostu z ciekawości - ile w tym czasie zebrano w Jaśle na WOŚP? Bo może sami, nawet w ramach orkiestry kupilibyśmy to wszystko (a może więcej)?
Odpowiedz
-4
@ do jasam
dnia 15.01.2017, 09:59 · Zgłoś
W Jaśle, gdzie ogłupienie ludzi przez kler sięgnęło nie spotykanych w innych częściach kraju wyżyn? Oni tu widzą w Owsiaku diabła, który zabiera biednemu kościółkowi należne im datki. Datki, które potem kościółek wyda na limuzyny dla biskupa i na p.dalską mafię w Watykanie.
Odpowiedz
-8
@ dragoness
dnia 15.01.2017, 10:13 · Zgłoś
Co roku podawana jest zebrana suma. Należałoby się zwrócić do stowarzyszenia Consensus, które to organizuje. A komentator to o tym ogłupieniu z autopsji pisze, czy jak?
Odpowiedz
5
@ do drgoness
dnia 15.01.2017, 11:16 · Zgłoś
Owszem, rozglądam się wokół i nie mogę się nadziwić, jak głupi są ludzie i jak dają się nabijać w butelkę różnym proboszczom, brzuchatym biskupom i im podobnym. Już nie czepiając się tego w co kto wierzy, bo to indywidualna sprawa każdego, ale żeby ci przedstawiciele kościółka chociaż byli uczciwi! Żeby czymś pozytywnym wyróżniali się wśród rodaków!
Odpowiedz
-7
@ dragoness
dnia 15.01.2017, 12:59 · Zgłoś
Dają się nabijać w butelkę (p)osłom, senatorzynom i innym politykierom, to dlaczego nie proboszczom?
Odpowiedz
5
@ do dragoness
dnia 15.01.2017, 13:09 · Zgłoś
I w tym właśnie tkwi słabość naszego kraju. Nie w słabej armii, administracji, itd. Właśnie w ludziach.
Odpowiedz
-4
@ dragoness
dnia 15.01.2017, 13:22 · Zgłoś
Bo kształcenie społeczeństwa obywatelskiego nie isnieje. Zastanawiam się, czy nie jest to umyślne działanie.
Odpowiedz
2
@ do dragoness
dnia 15.01.2017, 17:57 · Zgłoś
Ci, którym na tym zależy nie mają wpływu na polityków. Natomiast jedni politycy uważają, że ludzie sami w końcu dojrzeją i zrozumieją co to znaczy być obywatelem, a drugiej grupie w ogóle na tym nie zależy, a nawet wprost przeciwnie. Uważają, że ludzi należy po prostu przekupić jakąś kiełbasą typu 500 zł. Najważniejsze, że na nich potem głosują.
Najsmutniejsze jest to, że doświadczenie ostatnich lat uczy, że w Polsce byle głupek może najnormalniej w świecie dostać tyle głosów w wyborach, że zostaje posłem, senatorem, czy nawet prezydentem. Mniejsza o te główne partie, ale przykłady Tymińskiego, Leppera, Palikota, czy ostatnio Kukiza mówią same za siebie. Wystarczy, że coś naobiecują, a ludzie to kupują i głosują. Nie wiem czy jest taki inny kraj w Europie, gdzie jest to możliwe.
Odpowiedz
-5
@ dragoness
dnia 15.01.2017, 18:26 · Zgłoś
A ja jestem przerażona, że ludzie nadal głosują na skompromitowanych nieudolnością polityków, których jedyną aktywnością jest polityczna prostytucja.
Odpowiedz
-8
@ Jola
dnia 14.01.2017, 19:04 · Zgłoś
Jak zwykle w Jaśle więcej jest przeciwników.Ludzie tam nie potrafią sami myśleć i tylko to co usłyszą od swoich mentorów z PiS-u i kleru.CIEMNOGRÓD.
Odpowiedz
0
@ Abnegat
dnia 15.01.2017, 19:56 · Zgłoś
Naprawdę, nie ma innej alternatywy? Tylko obijanie się między tymi dwoma ścianami:

1. PiS + Krk (CIEMNOGRÓD);
2. PO + lewactwo z Owsiakiem (JASNOGRÓD) .

A co ja mam zrobić, jak nie popieram ani jednych, ani drugich? Zresztą, czy ta walka między nimi to aby nie ustawka? Proszę zwrócić uwagę, jacy oni są zgodni w kwestiach stosunku do UE, NATO, USA, Izraela. Najlepiej widać to po tzw. ustawie 1066 o "bratniej pomocy" (tam chodziło o służby porządkowe), uchwalonej za rządów PO. PiS nie tylko, że nie anulował tamtej ustawy (pomimo wniosku grupy posłów Kukiz'15), to w trybie ekspresowym wprowadził drugą, tym razem dotyczącą sił militarnych. Teraz zaczęli przybywać do Polski nowi okupanci, którzy mają podstawę prawną, aby do nas strzelać, gdyby społeczeństwo zaczęło się burzyć - wystarczy decyzja rządu.
Odpowiedz
-13
@ dragoness
dnia 14.01.2017, 11:14 · Zgłoś
Nie ma obowiązku dawania na WOŚP, Dar Serca, Caritas, czy na tacę. Po co bić pianę. Poza tym, każdy daje swoje i nikomu nic do tego.
Odpowiedz
6
@ Abnegat
dnia 15.01.2017, 00:05 · Zgłoś
No, to nie jest tak, że nikomu nic do tego, bo jeżeli ktoś robi przekręty na pieniądzach zebranych w zbiórce publicznej, to - niezależnie od woli darczyńców - mają prawo wkroczyć z urzędu organy ścigania i wymiaru sprawiedliwości. Jeżeli tylko będzie z ich strony wola polityczna, aby ruszyć Siemaka.

8 wyroków potwierdzających, że Owsiak i WOŚP łamią prawo i ukrywają faktury.

http://kontrowersje.net/8_wyrok_w_potwierdzaj_cych_e_owsiak_i_wo_p_ami_prawo_i_ukrywaj_faktury

Owsiak za takie pieniądze jak Kijowski, to sobie zapachową jodełkę do Range Rovera kupi.

http://kontrowersje.net/owsiak_za_takie_pieni_dze_jak_kijowski_to_sobie_zapachow_jode_k_do_range_rovera_kupi
Odpowiedz
-10
@ dragoness
dnia 15.01.2017, 09:27 · Zgłoś
To prawda, ale wielbicieli p. Owsiaka pan nie przekona.
Odpowiedz
-2
@ Xx
dnia 14.01.2017, 08:50 · Zgłoś
Dajcie spokój z tymi głupimi wypowiedziami robicie szum kasy nie dajecie weżcie się za robotę nie liczcie komuś kasy nic nie robiąc na d,,,z telefonem w ręku siedząc
Odpowiedz
-9
@ pawel
dnia 13.01.2017, 22:04 · Zgłoś
durnie ale szpital dzieki niemu ma fundusze 1000000zl i co was boli ze cos jest a co zrobiliscie dla innych
Odpowiedz
-9
@ Polska w ruinie
dnia 13.01.2017, 21:23 · Zgłoś
WOSP nie powinien dawać Jasłu ani grosza, bo tu mieszkają sami pisowcy a oni mają zakaz towarzysza Jarosława na udzielanie się dla WOSP. towarzysz jarosław wydał zakaz np.: dla TVP, policji, straży pożarnej na udzielanie się dla WOSP. Nawet czarnosukienkowi sa przeciwni WOSP. pisowaska zaraza.
Odpowiedz
12
@ Plk
dnia 13.01.2017, 22:03 · Zgłoś
Za PO bylo lepiej? sprzedali i zgnoili co sie dalo złodzieje,, co tu do Jasla dali wielkie G... W d... Jasło mająieli. A Owsiak to co dal za 25 lat 1 mln ze 720 mln uzbieranych to rzeczywiscie dal.
Odpowiedz
9
@ Abnegat
dnia 13.01.2017, 19:13 · Zgłoś
Myślałem, że po tych wszystkich kompromitacjach Siemaka ze spółkami "Złoty Melon" i "Mrówka Cała" - ta cała hucpa umrze śmiercią naturalną, tym bardziej, że obecna władza też raczej jest daleka od popierania tego hucpiarza. Ale widać nie doceniłem siły "pożytecznego idiotyzmu", jaka drzemie w społeczeństwie, dzięki czemu Siemak nadal ma się dobrze.

Proszę sobie policzyć koszt choćby tego pociągu z Krakowa, a co z kosztami imprez towarzyszących, zabezpieczenia imprezy i różnych bzdurnych wygłupów, wszystko finansowane przez władze samorządowe lub instytucje państwowe - i jak to się ma do kwot zebranych do puszek? Bo jeżeli okazałoby się, że koszty przewyższają wpływy - to może lepiej byłoby, żeby te wszystkie firmy i instytucje przekazały odpowiednie kwoty bezpośrednio do placówek medycznych? Bez tych wszystkich wygłupów i słuchania zachrypniętego głosu idola lewactwa i zaczadzonych "pożytecznych idiotów".
Odpowiedz
-8
@ MR
dnia 13.01.2017, 21:32 · Zgłoś
A przyjemność z uczestnictwa w tych imprezach to jak wycenić? Nikt ci nie broni wyłożyć swojej kasy ani na szpital, ani inną placówkę medyczną. Możesz to zrobić w każdym dowolnym czasie. Może jeszcze imienne podziękowanie dostaniesz?
Możesz też anonimowo w czasie Dni Antoniańskich, kiedy zbiera się datki na jasielski szpital. :)
Odpowiedz
12
@ Abnegat
dnia 13.01.2017, 23:07 · Zgłoś
Jeżeli ktoś ma z tej hucpy przyjemność, to nie mam nic przeciwko temu, aby sponsorował "Złoty Melon". Ja takiej przyjemności nie mam, jak również nie widzę powodów, dla których miałbym sponsorować szpital - wystarczy, że płacę podatki i ubezpieczenie zdrowotne.
Odpowiedz
-4
@ mieszkaniec 65
dnia 13.01.2017, 15:57 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
6
@ Stary Glina
dnia 13.01.2017, 15:51 · Zgłoś
Jak moi koledzy ze Szczecina uczestniczyli w Orszaku Trzech Króli przebrani za aniołów na koniach to ich przełożony dostał za to baty, ale jak przez ileś tam lat z rzędu policjanci z mojej jednostki błaznowali w WOŚP, naruszali obowiązujące nas przepisy, dając do ręki broń osobom nieuprawnionym przy aprobacie przełożonych to nie było problemu. to jak to jest w końcu z tą działalnością tego Pana, może ktoś wie?
Odpowiedz
6
@ Owsik
dnia 13.01.2017, 17:18 · Zgłoś
Owsiak to syn wysoko postawionego komendanta MO, więc kumoterstwo było i problemu nikt nie widział. Jakie nastroje panowały w Polsce na początku lat 90tych? Czemu akurat tedy pojawił się Owsiak? Wszystko sterowane przez ówczesną władzę, WOSP miał służyć rozładowaniu napięcia, ukierunkowaniu i połączeniu ludzi wspólną ideą - ideą pomocy. Jako syn dobrze postawionego człowieka nie miał wtedy problemów z załatwieniem np. transmisji w TV.
Odpowiedz
-1
@ cyberchłop
dnia 14.01.2017, 10:33 · Zgłoś
a ojciec Kaczyńskich Jarka i Lecha był sługusem PRL-lu , bo za darmo willi w Warszawie nie dostał , a Jarka i Leszka na kolanach bujał sam Boczar bestia SB także nie zagłębiaj się synku kto czyim Tatusiem był bo się przejedziesz , a nawiasem mówiąc to jest dziwne o tym się nic nie mówi o przeszłosći rodziny Jarka :)
Odpowiedz
5
@ Stary Glina
dnia 14.01.2017, 11:43 · Zgłoś
Moczar Panie cyber, Moczar
Odpowiedz
-5
@ do czlowieka z lasu
dnia 13.01.2017, 15:47 · Zgłoś
ty naprawde musisz byc z lasu sposob rozumowania typowy dla takich ludzi
Odpowiedz
4
@ Czlowiek z lasu
dnia 13.01.2017, 22:18 · Zgłoś
Dziekuje. Pozdrawiam.
Odpowiedz
17
@ XXX
dnia 13.01.2017, 15:30 · Zgłoś
Łącznie, w ciągu 25 lat, WOŚP wydała 720 mln zł na zakup sprzętu medycznego a z tych pieniedzy tylko 1 mln dla Jasła, rzeczywiście nawalił. Wicej Jasło uzbierało jak Owsiak dał.
Odpowiedz
0
@ jan12
dnia 16.01.2017, 11:04 · Zgłoś
Gdyby dał 2mil też by był za mało.
Odpowiedz
12
@ Jaślanin
dnia 13.01.2017, 14:41 · Zgłoś
To są kpiny WOSP za 24 lata dała 1 045 477,85 zł. To łatwo sobie obliczyć żę te pieniążki podzielone przez 24 lata to dają na rok ok. 45 tyś Żenada Owsiak uzbiera 60 mln a do Jasła trafia ok. 50 tyś zł z tylu milionów.
To mieszkańcy więcej by uzbierali i dali na szpital.
Tytuł artykułu dużymi literami Milion złotych od WOŚP dla Jasła! TAK ZA OKRES 24 LAT.
Odpowiedz
14
@ Banan
dnia 13.01.2017, 14:50 · Zgłoś
Owsiak do kościoła nie chodzi ,myślę ze pod kościołami nie będą sępić pieniędzy
Odpowiedz
19
@ fan
dnia 13.01.2017, 12:30 · Zgłoś
Własnie bloger Kurka mała poruszył temat faktór i Owsiak dostał szałau gdzie kazała szukać słoika z KASĄ.
Są nakazał Owsiakowi ujawnienie-przedstawić sprawozdan finansowych za rok?? w sądzie i co NIE UJAWNIŁ!! i sąd go nie ukarał.
Tak samo ludzią z KOD kucyk się bawi już ma problemy na kwote 120 tys a zwolennicy mówią ze dalej bedą wpłacać na KOD??.
Odpowiedz
13
@ KIłowski
dnia 13.01.2017, 12:46 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-19
@ do k
dnia 13.01.2017, 14:05 · Zgłoś
no, chyba znowu w życiu ci nie wyszło?
Odpowiedz
7
@ monika
dnia 13.01.2017, 12:15 · Zgłoś
kazdy zbierze jak kazdy da i wielka filozofia , a szpitale i nfz to studnia bez dna a tyle milionow idzie nie wiadomo gdzie , datki zebrac kazdy glupi potrafi i sobie wziasc ile mu sie podoba a daja
Odpowiedz
4
@ Test
dnia 13.01.2017, 12:14 · Zgłoś
W naszym kraju fakt, że coś się komuś udało zazwyczaj budzi zazdrość i podejrzenia. Jak ktoś coś dobrze zorganizował lub się ktoś dorobił, choćby harował od rana do nocy, powiedzą, że oszukuje i kradnie. To jest przyczyna wrogości do Osiaka zwykłych ludzi. Po prostu zazdroszczą.
Przyczyną wrogości do niego ze strony kościoła katolickiego natomiast jest to, że Owsiak wchodzi do ich ogródka. Kościół uważa, że ma monopol na dobroczynność. To przez KK powinny płynąć datki, a przy okazji swoje zabierze proboszcz, biskup i do Watykanu się Świętopietrze odprowadzi. No i jak za to co zostanie pomoże instytucja kościelna, to i wiara w moc kościoła się wśród ludu wzmocni, a to przecież w przyszłości zaowocuje nowymi datkami na tacę. W taki sposób ten klerykalny pasożyt żeruje od 1000 lat na tym biednym ogłupionym narodzie i zazdrośnie broni swojego. Nawet połajanki od papieża Franciszka nie pomagają.
Odpowiedz
-5
@ hakiem w busz
dnia 13.01.2017, 15:07 · Zgłoś
odezwał sie ten co ślubu w kościele nie brał i dzieci nie ochrzcił... AAAA sorry. przecież ty stary kawaler jesteś bo która by takiego chciała...
Odpowiedz
2
@ do hakiem
dnia 14.01.2017, 10:43 · Zgłoś
Mam dwoje, oboje skończyli studia, pracują w wolnych zawodach i p.eprzą ten cały system wspomagania nieudaczników, jaki się teraz tworzy. Ja zresztą też.
Aha, i proboszcza za próg nie wpuszczam, chociaż co jakaś składka to rękę wyciąga.
Odpowiedz
0
@ młotek i kowadło
dnia 14.01.2017, 17:05 · Zgłoś
ale dzieci ochrzciłeś żeby cię sąsiedzi palcem nie pokazywali... A teraz przeczysz sam sobie
Odpowiedz
18
@ stary
dnia 13.01.2017, 11:43 · Zgłoś
cel szczytny,tylko dla czego nasz kraj wydaje na leczenie najmniej w unii a na zbrojenia najwięcej procentowo z PKB ???,trwoniąc kasę na przykład płacąc księciu Czartoryskiemu pół miliarda złotych za jego pamiątki rodzinne których i tak nie mógł wywieść z kraju ?
Odpowiedz
0
@ Kej.Oł
dnia 13.01.2017, 12:04 · Zgłoś
Bo jest realne zagrożenie ze strony Rosji. To co robią Ukrainą mogą tez zrobić z nami. Ale do zaKODowancow wrzucających menelowi do puszki na nowy ajfon to szkoda gadać.
Odpowiedz
1
@ Test
dnia 13.01.2017, 12:22 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-4
@ cyberchlop
dnia 13.01.2017, 18:19 · Zgłoś
Wciskają nas Pisiory . Ale Antonio juz powołał niesamowite oddziały skladające sie z nieudaczników co nie dostali sie do prawdziwej armi ONI WYGRAJĄ ZE SPECNAZEM
Odpowiedz
16
@ Lord Vader
dnia 13.01.2017, 11:23 · Zgłoś
Proszę o informację, ile Jasło i powiat jasielski przez 24 lata wydały pieniędzy na organizację WOŚP w Jaśle. Dziennikarstwo polega na porównywaniu - przedstawienie tylko jednej strony nosi nazwę "PROPAGANDY".
Odpowiedz
26
@ bella
dnia 13.01.2017, 11:56 · Zgłoś
Podoba, nie podoba, koszty organizacji powinny być podane. Bo w przeciwnym razie to faktycznie kit i propaganda.
Odpowiedz
10
@ patrze widze i wiem
dnia 13.01.2017, 15:02 · Zgłoś
właśnie... dzieląc milion na 24 lata dostajemy około 40 tyś rocznie... a choćby tylko z dymem na fajerwerki ile kasy poszło ??? Ile prądu na "koncerty" - czytaj RZĘPOLENIE jakichś marnych artyścin piątego rzędu, bo ci "wielcy" przecież nie grają za darmo tylko biorą kasę za brzdękanie w WOŚP i wszędzie o tym piszą każdy wie... Oczywiście - on "robi koncert charytatywnie", ale za podróż bierze 10 tyś... i taki to gratis...
Odpowiedz
-1
@ Lenin Wodzimierz
dnia 16.01.2017, 17:28 · Zgłoś
A 38 mln Polaków dało ojcu Tadeuszowi 26 mln i co nikt tego nie nagłośnił i żadnego koncertu nie było :-( W sumie przyjmując że Jasło ma 30000 mieszkańców to dali w 2016 na odszkodowanie dla LUX Veritatis 20 526 zł to prawie jak Noworoczny Dar
Odpowiedz
3
@ Owsiak
dnia 13.01.2017, 10:55 · Zgłoś
Powinien oddać WOŚP innym istutucjom powołanym do dobroczynnosci
ale on z tego żyje wygodnie.
Odpowiedz
-8
@ Jola
dnia 14.01.2017, 19:02 · Zgłoś
A ogarnął byś takie przedsięwzięcie?
Odpowiedz
20
@ bbb
dnia 13.01.2017, 10:17 · Zgłoś
Ciekawe ile dla porównania dały inne zbiórki wspierane przez PIS i kościół, którzy tak krytykują WOŚP.
Odpowiedz
13
@ łodyniec
dnia 13.01.2017, 10:19 · Zgłoś
kościół nie da nic,dadzą jak już to parafianie .
Kościół jest instytucją która bez parafian by zginęła ,znikła ,przepadła.

łohohohhohohhohohohohhohohohohohohohoho

oni potrafią rękę wyciagnąć po kasę,ale niezbyt ochoczo się nią dzielą :)
Odpowiedz
23
@ Czlowiek z lasu
dnia 13.01.2017, 10:28 · Zgłoś
Masz racje. Caritas robi to samo co Owsiak. Udziela pomocy ze skladek wiernych.
Odpowiedz
31
@ cezet
dnia 13.01.2017, 10:29 · Zgłoś
Podobnie, jak WOŚP nie"DAJE", tylko ludzie, którzy wrzucają do puszek.
Odpowiedz
10
@ Czlowiek z lasu
dnia 13.01.2017, 10:40 · Zgłoś
Znam tez dobroczyncow zwiazanych z Kosciolem. Spedzaja, za darmo, ostatnie chwile cierpienia z umierajacymi. Bez tvnu.
Odpowiedz
3
@ #
dnia 13.01.2017, 11:21 · Zgłoś
Miej pretensje do TVP(iS), że po raz pierwszy odmówiła.
Sugerujesz, że dobroczyńcy z WOŚP spędzają czas na zbieraniu nie za darmo?
Konia z rzędem temu, kto powoła do życia podobne przedsięwzięcie co WOŚP bez kosztów na samo w ogóle jego funkcjonowanie (bez nich nie byłoby w konsekwencji także zebranych pieniędzy i sprzętu)! W końcu każdemu wolno. Jeśli się uważa, że tak świetnie można z tego żyć i że taki jest właśnie ukryty cel, to proszę bardzo, do dzieła!
Odpowiedz
3
@ Lord Vader
dnia 13.01.2017, 11:27 · Zgłoś
Chętnie! Poproszę mi załatwić nieodpłatny czas antenowy + nieodpłatne wsparcie ze strony samorządów i będę zbierał na szlachetne cele. Nawet nie będę zakładał firm w rodzaju Złoty Melon, Mrówka Cała czy Mrówki Pół.
Odpowiedz
9
@ Czlowiek z lasu
dnia 13.01.2017, 12:00 · Zgłoś
Dzieciaki marzna za darmo, dzieki czemu Owsiak nie musi pracowac. Tak to zdaje sie funkcjonuje. Jak w stolarni w Ghanie.
Odpowiedz
11
@ #
dnia 13.01.2017, 12:09 · Zgłoś
Najpierw zacznij może zbierać i zrób akcję (jak ta kilkuletnia dziewczynka, która na klatce bloku wywiesiła informację o tym, że organizuje, zdaje się, aukcję zabawek dla chorej matki), a potem telewizje same Cię znajdą. I oczywiście wierzę, że koszty własne w przypadku Twojej fundacji (bo na pewno to potem rozkręcisz) nigdy nie zaistnieją.
Odpowiedz
7
@ #
dnia 13.01.2017, 12:17 · Zgłoś
Tym się charakteryzuje wolontariat. Jakby było latem, to by pisali, że cierpią pragnienie na upale. A jakby zbierały odpłatnie, to że idzie nie na sprzęt, tylko opłacenie dzieciaków. Spróbuj tak "nie pracować", jak rzekomo nie pracuje Owsiak!
Odpowiedz
-2
@ fan
dnia 13.01.2017, 12:20 · Zgłoś
TVP podpieła sie pod internautów to oni się skrzykneli aTVP to nagłosniła.
Nie powrównuj WOSP bo pamiętam jak zbierali 1-y raz cisza była i odrazu TVP i zasięg cała polska.
Odpowiedz
6
@ Czlowiek z lasu
dnia 13.01.2017, 12:25 · Zgłoś
Tzn mam kazac dzieciom pracowac i pobierac z tego wyplate? W zyciu. Ja jestem mezczyzna.
Odpowiedz
2
@ #
dnia 13.01.2017, 13:00 · Zgłoś
Bo WOŚP ich aktywizuje.
Odpowiedz
-9
@ cyberchlop
dnia 13.01.2017, 18:15 · Zgłoś
No ale grubasy w sukienkach ilez tego zachchmęcą?. Jak czarne to jinażarte
Odpowiedz
4
@ MR
dnia 13.01.2017, 21:21 · Zgłoś
Caritas popiera WOŚP, nie walczy z Orkiestrą. I nie dał się wplątać w akcję rządową, która miała robić konkurencje Orkiestrze. Brawo Caritas!
Odpowiedz
-7
@ Gruad
dnia 14.01.2017, 11:37 · Zgłoś
niby czlowiek z lasu, a to ruski troll. Putin ci płaci za te komentarze? zeby dzielić Polaków pare dni przed świętem uczciwych ludzi jakim jest finał WOSP? Wyjdz z lasy i idz sie pomodlić!
Odpowiedz
9
@ czlowiek z lasu
dnia 14.01.2017, 11:49 · Zgłoś
Taaaak. Jestem strasznym ruskilm trollem, niedobrym boboludem z lasu.
Odpowiedz
-22
@ dragoness
dnia 14.01.2017, 11:52 · Zgłoś
matko, jak nie pisior, to ruski troll, leming, kodomita i aborcjonista. Czy wam już całkiem telewizyjna papka wyporała mózg?
Odpowiedz
-4
@ Jola
dnia 14.01.2017, 19:01 · Zgłoś
A sam sobie załatw.Co myślisz,że tak chętnie Owsiakowi pomagali na początku?
Odpowiedz
-4
@ #
dnia 15.01.2017, 14:15 · Zgłoś
To taki problem, kiedy się ludzi, w tym dzieci i młodzież, aktywizuje społecznie???
Owsiak jest rozliczony jak chyba nikt inny.
Odpowiedz
1
@ Darmo
dnia 13.01.2017, 09:53 · Zgłoś
Do motorower jedz właśnie dzisiaj w Bieszczady z twoim mozdzkiem i go przewietrz ¡!!!
Odpowiedz
-83
@ motorowerem w bieszczady
dnia 13.01.2017, 09:37 · Zgłoś
dla porównania należało by jeszcze napisać ile w tym czasie przekazał NFZ i okazało by się że ten milion to znikoma kropelka... A drugi milion dla fundacji na koszty własne... O tym też warto by napisać
Odpowiedz
87
@ łodyniec
dnia 13.01.2017, 10:10 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-82
@ Czlowiek z lasu
dnia 13.01.2017, 10:26 · Zgłoś
Pewien facet, dzieki koneksjom rodzinnym, zalozyl interes polegajacy na tym, ze dzieciaki, w jego imieniu stoja na mrozie i zbieraja kase na swoje leczenie. On dzieki temu nie musi pracowac, a do szpitali teafia sprzet dla dzieci. Calkiem fajny pomysl na zycie, ale nie powod, by obrzucac wyzwiskami tych, Orzy nie widza w tym poswiecenia i dobroczynnosci.
Odpowiedz
33
@ łodyniec
dnia 13.01.2017, 10:28 · Zgłoś
aha ,czyli on nie robi nic tak? ale żeś jest prymitywny,w sumie nick o tym świadczy

łohohohohohhohohohohohhohohoho
Odpowiedz
-28
@ Czlowiek z lasu
dnia 13.01.2017, 10:34 · Zgłoś
Moze nalezysz do tego gatunku "mezczyzn", ze pokazywanie sie uwazasz za prace. Ja nie. Juz to komus pisalem. Mam dom w lesie, nie w klatce jak miastowi.
Odpowiedz
-22
@ Kej.Oł
dnia 13.01.2017, 11:13 · Zgłoś
Nie ma jak Jureczkowi. Jeden dzień pracuje.Drugi dzień liczy. A 363 dni żyje.
Odpowiedz
-11
@ Kej.Oł
dnia 13.01.2017, 11:23 · Zgłoś
Za łóżko warte 3.5tys ,orkiestra płaci za nie 7. 5 tyś. Tak to wygląda. Gdzie jest kasa?
Odpowiedz
54
@ xena
dnia 13.01.2017, 11:24 · Zgłoś
nie chcesz nie dawaj,nikt ci z kieszeni niw wyciaga,ale nie krytykuj innych,moze jak bedziesz potrzebowal leczenia szpitalnego ,otworza ci sie oczy ze na wiekszosci sprzetow w szpitalu jest serduszko,jak wygladalo by leczenie za sprzet tylko NFZ?i szpitale?trudno sobie nawet wyobrazic.pozdrawiam.
Odpowiedz
-10
@ Lord Vader
dnia 13.01.2017, 11:31 · Zgłoś
Dziecko drogie! 1 mln podzielony na 24 lata to daje jakieś 40 tys. złotych rocznie! Samo sobie wyciągniesz wnioski czy będę musiał ci ja napisać? I nie pleć, że WOŚP ratuje szpital w Jaśle, bo to urąga inteligencji ludzkiej!
Odpowiedz
20
@ 123
dnia 13.01.2017, 12:02 · Zgłoś
Jesteś bezczelny,czekam w kolejce przez NFZ 2018.10.19r mam nadzieję że doczekam.
Odpowiedz
16
@ Róbta
dnia 13.01.2017, 12:04 · Zgłoś
Czy hasło "Róbta co chceta" nie należało by zmienić na "Palta czym chceta" - mowa o paleniu byle czym w kotłach, nie tylko w Jaśle. Potem pozbierać kasę aby kupić mieszkańcom maseczki przeciw pylne na twarz. To też należy do działań z zakresu ochrony zdrowia - jeżeli nie ma innego pomysłu to dobre i to.
Odpowiedz
14
@ fan
dnia 13.01.2017, 12:16 · Zgłoś
Ludzie myslą że jak wrzuci ktoś 2zł do puszki to uzdrowiłą złużbe zdrowia? a kto nie wrzuci to nie ma korzystać zesprzetu? dawałem przez 23 lata.
Z tej sumy wynika że miesięcznie WOSP dawała Jasielskiemu szpitalowi 4 tys zł? przez wszystkie te lata czy to duzo przeliczając na mieszkanców? sami sobie odpowiedcie.
Z perspektywy czasu po 89r widać kto w polsce rządził i jak polacy byli nabijani w butelkę.
NFZ w 2016 r przewidziana była pula to 72 miliardy zł? to jak sie to ma 60milionów? 1.1 % na całą Polskę.
Odpowiedz
3
@ Zośka
dnia 13.01.2017, 14:13 · Zgłoś
Ten facet powinien zostać wpisany do Księgi Rekordów GUINESSA za najlepszy biznes.
Odpowiedz
5
@ do xena
dnia 13.01.2017, 14:25 · Zgłoś
Owsik uruchamia pieniądze z konta pod koniec roku kalendarzowego - koniec listopada. Dlaczego? Bo zgarnia jeszcze procenty, a o tym się nie mówi.
Odpowiedz
12
@ ben123
dnia 13.01.2017, 14:27 · Zgłoś
24 lata zbierają ale szpitali w Polsce jest więcej.. będziesz miał kiedyś chore dziecko "lordzie pinderze" to może zmienisz zdanie.. jak powiedział kiedyś pewien znany marszałek "Naród wspaniały, tylko ludzie ku#*&wy". Tak cię boli? nie dawaj do puszki idź na spektakl dobroci rydzyka, albo macierewicza.. dawaj na radyjko, rób co chcesz tylko nie pisz proszę o inteligencji, bo takimi wpisami dowodzisz, że nie po drodze ci z nią
Odpowiedz
-7
@ ben123
dnia 13.01.2017, 14:29 · Zgłoś
Jakie to "polaczkowe"... ale przynajmniej odejmować umiesz
Odpowiedz
-1
@ Lord Vader
dnia 13.01.2017, 14:44 · Zgłoś
Skup się dziecko na faktach - inwektywy sobie daruj. Myślisz, że jak ich użyjesz maksymalnie dużo to staniesz się mądrzejszy? Zagłuszysz rzeczywistość? 40 tys. zł rocznie to koszt wynagrodzenia 2 (słownie: dwóch) salowych, a ty próbujesz wmawiać, że dzięki takiej kwocie szpital funkcjonuje? Naprawdę jesteś zabawny!
Odpowiedz
24
@ Banan
dnia 13.01.2017, 14:48 · Zgłoś
Za nasze pieniądze kupili urządzenia a teraz zwykły obywatel płaci za badanie i czeka 7 miesięcy do specjalisty taki to biznes ,ktoś zarabia na nazych urządzeniach
Odpowiedz
-7
@ patrze widze i wiem
dnia 13.01.2017, 14:56 · Zgłoś
Nigdy do puszki nie dałem na ten cel ani grosza i nigdy nie dam... Wolę dać na Caritas, który po cichu zbiera znaaaaacznie więcej, i prawie całą zebraną kwotę przekazuje gdzie trzeba, a nie - wielkie halo łubu dubu połowa kasy do kieszeni, reszta po roku żeby procent rusł i jeszcze kupa kasy zmarnowana na narkomanów i degeneratów na przystanku woodstok...
Każdy ma swoją kasę, może wydawać na co chce, ja nie będę sponsorował cwaniaków i narkomanów...
Odpowiedz
2
@ cyberchłop
dnia 13.01.2017, 15:07 · Zgłoś
finanse orkiestry są bardziej przejrzyste niż Caritasów , wiadomo czarni mącą nie tylko w umysłach
Odpowiedz
3
@ ben123
dnia 13.01.2017, 15:35 · Zgłoś
Dobrze że cie coś bawi w tym twoim szarym, zakompleksionym i zawistnym życiu ... łączna kwota dla szpitala w Jaśle dzielone przez ilość finałów WOŚP to faktycznie mało, ale problem twoich wypocin polega na tym że WOŚP nie obdarowuje prze cały okres tylko jasielskiego szpitala. Jasło dostało ponad mln zł w formie sprzętu. I nikt chyba, a na pewno nie ja, nie mówię, że dzięki WOŚP funkcjonuje szpital w Jaśle. Nikt nie wmawia tego nikomu. Postaraj się powstrzymać na wodzy swoją nadinterpretację.
Nie mogę pojąć dlaczego to "was" tak strasznie boli? Tego sprzętu by w Jaśle po prostu nie było.
Rozumie, że mogło "was" boleć gdy tvp z podatków angażowała się w te akcje ale teraz przecież rząd będzie miał swój "szoł" (akurat tego samego dnia), są jeszcze apele smoleńskie, wyciąganie trupów, "tadeuszowe" dotacje, sponsoring nowych zabytków sakralnych .. to wszystko kosztuje... może warto by w tym kierunku napisać parę "trafnych" komentarzy ... aha i nie boli mnie że napiszesz "dziecko", bardziej boli że taki człowieczek używa nazwy legendarnej postaci
Odpowiedz
0
@ Lord Vader
dnia 13.01.2017, 17:03 · Zgłoś
Dziecko tombakowe! Masz dziwny, właściwy dla wyznawców religii spod znaku sierpa i młota, zwyczaj używania określenia "was" zamiast "ty". Rodzinne nawyki? Związek przyczynowo-skutkowy między faktem, że WOŚP w ciągu 24 lat przekazała niewiele ponad 1 milion złotych na szpital w Jaśle a apelem smoleńskim, widzisz zapewne tylko ty. To są jednak poziomy skojarzeń niedostępne zwykłym śmiertelnikom. Fajnie, że Król Żebraków ma swoich tak wiernych wyznawców jak ty ale dyskusja z nawiedzonymi fanatykami raczej nie prowadzi do konsensu.

p.s.

Dlaczego wyznawcy sekty Króla Żebraków nigdy nie ujawnili, ile wynoszą koszty prowadzonych zbiórek ponoszone przez różne agendy państwowe oraz jednostki samorządu terytorialnego?
Odpowiedz
11
@ fan
dnia 13.01.2017, 18:49 · Zgłoś
Nie wiem czy już wiecie ale okazuje sie że lekarze wyłudzają na fikcyjne usługi pieniądze od panstwa? tak dzisiaj mówili o tym w Panoramie.
Od dawna podejrzewałem lekarzy co niektórych że jak leczy z NFZ i prywatnie to moze kombinować?.
Jak? dopisywać usługe do peselu osoby która się u niej leczył raz lub więcej w roku.
Ja w Poniedziałek ide założyć sobie -Zintegrowany System Pacjenta, w skrócie ZIP to dane o naszym leczeniu w pigułce. Dzięki niemu możemy przez internet sprawdzić m.in. historię zrealizowanych recept refundowanych i świadczeń medycznych oraz to, czy mamy ważne ubezpieczenie zdrowotne. Warto wiedzieć, jak z niego korzystać.

ZACHĘCAM WSZYSTKICH WARTO!!!
Odpowiedz
1
@ MR
dnia 13.01.2017, 21:19 · Zgłoś
Prawda, tyle, że na NFZ bulisz każdego miesiąca ze swoich dochodów (zarobków, rent, emerytur) jakiś określony ustawowo %. Ze mnie "doją" 7,75 % podstawy wynagrodzenia. Nijak to nie przystaje do tego co wrzucę w niedziele do skarbonki. WOŚP generalnie to tylko jedna zimowa niedziela, daje kto chce. Kto nie daje, niech go to nie "boli", bo to nieuczciwe. NFZ to obowiązek, WOŚP dobra wola.
Teraz, za tych rządów to dopiero jesteśmy nabijani w butelkę. Dług już historyczny i ładnie brzmiący " bilion+", deficyt budżetowy też "historyczny" jak nigdy wcześniej. :(
Odpowiedz
2
@ leming
dnia 13.01.2017, 21:30 · Zgłoś
Ostatnio napisano ze przez ostatnie 25 lat nikt tak nie zasłużył polski jak Tusk. 350 miliardów+153 miliardy wiec nie strasz bo się strasz.
A co do WOŚP prosisz żeby nie pisać jeśli nie daje? To dlaczego zawsze komentujcie nasze msze o Rydzyka czy karitas. Kościół więcej robi nisz WOŚP ale wy wiecie swoje.
Niech każdy postapi według swojego sumienia.
Odpowiedz
-3
@ BARABASZ
dnia 14.01.2017, 08:15 · Zgłoś
W piśmie ŚWIETYM pisze co daje prawa ręka niech nie wie lewa , ta krowa co dużo beczy mało mleka daje
Odpowiedz
-3
@ Gruad
dnia 14.01.2017, 11:35 · Zgłoś
wyspowiadaj sie lepiej z tych kłamstw. Widziałaś sprawozdania Orkiestry?? jak można tak łgać? Boga się nie boisz? On widzi prawdę, pamiętaj!! I osądzi wszystkich sprawiedliwe, i ludzie rzucający oszczertswa na Orkiestrę zgniją w piekle!
Odpowiedz
8
@ BUBU
dnia 14.01.2017, 15:19 · Zgłoś
Ciekaw jestem za jaką kwotę zakupiono sprzęt dla szpitala w ramach
konkurencyjnej akcji "Dar Noworoczny"?
Odpowiedz
6
@ Jola
dnia 14.01.2017, 18:59 · Zgłoś
Co Ty bredzisz.Zobacz na stronie WOŚP ile płacą za łóżko a potem pisz.Nikt nie zmusza nikogo do dawania na WOŚP.Pokaż co Ty zrobiłeś dla innych.Jeżeli zrobiłeś cokolwiek to sie pochwal.Miałam okazję skorzystać ze sprzętu,który WOŚP przekazała do szpitala.Dzięki niemu mój syn żyje i ma się dobrze.Teraz ma już 8 lat i sam jest wolontariuszem.Więc nie piszcie głupot o WOŚP bo dopóki Was to nie dotyczy,to wylewacie pomyje.Jest takie stare powiedzenie "Pan Bóg nierychliwy, ale sprawiedliwy".Obyście nie musieli nigdy przeżywać tego co ja.
Odpowiedz
-3
@ jc
dnia 15.01.2017, 04:05 · Zgłoś
brak slow5
Odpowiedz
-5
@ Lenin Włodzimierz
dnia 15.01.2017, 11:22 · Zgłoś
Jak to nie ? Elbanowscy otrzymali 350000 i na pensje wydali chyba 270 000 pln procenty sobie wylicz
Odpowiedz
-3
@ Lenin Włodzimierz
dnia 15.01.2017, 11:23 · Zgłoś
podaj 1 przykład...
Odpowiedz
2
@ Jaślanka
dnia 15.01.2017, 23:07 · Zgłoś
Rzeczywiście Caritas jest tak szczery w swoich działaniach, że zamiast potrzebującym i biednym woli dać komuś na kim ma zyski. Jestem świadkiem jak pewna Pani z Caritasu przyjechała z darami do jasielskiego biznesmena. Ja mam dzieci, które były badane i leczone na sprzęcie WOŚP i gdyby nie ta akcja dziś pewnie nie żyła by moja córka i jakoś Caritas nie byłby w stanie mi nic pomóc. Więc dla tych wszystkich mądrali którzy wypowiadają się i są przeciwni powinni podpisywać że nie chcą być leczeni tym sprzętem. Każdy gada i przeciwny jest temu a jak przyjdzie potrzeba to pierwszy w kolejce stoi.
Odpowiedz
1
@ Czlowiek z lasu
dnia 15.01.2017, 23:48 · Zgłoś
Droga Jaslanko. Jezeli ktokolwiek zarabia kase na pracy dzieci, ktore zbieraja na swoje leczenie stojac na mrozie, to jest to godne potepienia. Kazdy daje pieniadze na ta akcje albo prawie kazdy. Mam pelno tych serduszek. Pytanie. Czy to prawda, ze ktos dzieki tej akcji zarabia grube pieniadze? Jesli tak, to znaczy, ze robi ibteres na pracy dzieciakow i szlachetnosci Polakow.
Odpowiedz
10
@ waze
dnia 16.01.2017, 08:00 · Zgłoś
Kochani, mam wrażenie że ta akcja sprzyja budowaniu jakiejś nieokreślonej groźnej agresji. Tyle jadu i wulgaryzmów trudno doszukać się w komentarzach innych artykułów.
Odpowiedz
0
@ ben123
dnia 16.01.2017, 09:26 · Zgłoś
Lord Vader
"Wy" czyli często przedstawiciele starych komuchów lub ich dzieci, obecnie walczących z tzw. agenturalną polska, wszędzie widzących spiski.
Odpowiedź na skojarzenie masz w tym co napisałeś, pytasz o koszty jednostek samorządów? A ja nawiązuje do kosztów apeli smoleńskich (które za darmo nie są robione) i innych cyrkowych festynów dla gawiedzi, że o sponsoringu księży nie wspomnę. Niestety nie moja wina, że nie łapiesz w lot pewnych skojarzeń.
Wczorajsza impreza w Jaśle, świetna zabawa, jak na dniach Jasła, albo innych imprezach, które z natury są też formą rozrywki dla ludzi, z tą różnicą że oprócz zabawy, koncertów itp, zbiera się pieniądze na cele charytatywne (nawet nie jest ważne ile dokładnie dostanie Jasielski szpital, ale wypadało by posłuchać dyr tej placówki wczoraj). I dobrze że miasto dokłada się do tego. Tak na marginesie ciekawe dlaczego nikt nie wspomina o kosztach ostatniego pochodu na 3 króli? (zamknięte ulice, policja, ochrona, itp)

I zdecydowanie bardziej wole wspierać "Króla Żebraków", niż czytać wypociny zakompleksionego i zgorzkniałego życiowego nieudacznika, który po paru internetowych kursach trollingu nauczył się nazywać wszystkich dziećmi co ma sprawiać, że urośnie w oczach innych. Piszesz parę postów wcześniej też być coś takiego zrobił, gdybyś miał nielimitowany czas antenowy. Śmiem wątpić...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657