Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Na "stopie" nie zdjął nogi z gazu

101

Wczoraj na skrzyżowaniu ul. Szopena z ul. Ujejskiego w Jaśle doszło do wypadku w wyniku, czego 28-letnia mieszkanka Jasła trafiła do jasielskiego szpitala z urazem głowy.

Wczoraj przed południem na skrzyżowaniu ulic Szopena z Ujejskiego w Jaśle, kierujący oplem corsą 43-letni mężczyzna z gminy Dębowiec nie ustąpił pierwszeństwa nadjeżdżającej drogą z pierwszeństwem kobiecie kierującej fiatem bravo. W wyniku zderzenia kobieta trafiła do szpitala z urazem głowy.

Kierowcy byli trzeźwi.

Za spowodowanie wypadku grozi kara pozbawienia wolności do lat 3.

(icz)

Napisany dnia: 04.01.2013, 09:12 , Tagi: wypadek, policja, Jasło

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
1
@ wojtek
dnia 11.01.2013, 02:01 · Zgłoś
no to pocałował się Musolini z Hitlerem :)
Odpowiedz
0
@ moderator
dnia 07.01.2013, 21:39 · Zgłoś
nie zdjął stopy z gazu na stopie. może choć oddał gazy po zdarzeniu
Odpowiedz
2
@ kierownik
dnia 07.01.2013, 21:22 · Zgłoś
"Za spowodowanie wypadku grozi kara pozbawienia wolności do lat 3."

za wypadek jeśli kierująca osoba jest nie trzeźwa i jeśli ktoś zginie! kur... kodeks poczytaj a później pisz, a nie jakieś bzdury sadzisz.. kto tam pracuje w tym portalu, i dodać tego koma a nie, bo nikogo nie obrażam!
Odpowiedz
0
@ romek
dnia 07.01.2013, 10:47 · Zgłoś
do łodynca , ja jestem z Jasła, coś masz mi do powiedzenia
Odpowiedz
1
@ romek
dnia 06.01.2013, 20:28 · Zgłoś
w dębowcu i okolicznych wioskach nie wiedą co to jest znak STOP, takze uwazajcie
Odpowiedz
0
@ łodyniec
dnia 06.01.2013, 22:48 · Zgłoś
A tam skąd ty jesteś nie umieją pisać ,więc nie wiem co gorsze ?
Odpowiedz
-1
@ rasista
dnia 06.01.2013, 20:06 · Zgłoś
szkoda ze smolucha nie przejechał hahaha
Odpowiedz
0
@ bebe
dnia 06.01.2013, 18:57 · Zgłoś
Sven,czy ty jestes WT?
Odpowiedz
-3
@ bebe
dnia 06.01.2013, 18:47 · Zgłoś
Przy ograniczonej widocznosci ,STOP powinien byc na Ujejskiego i Szopena.Patrzac na zdjecie,na Szopena widac ,ze tam STOP jest co kawalek.Po za ty bylo slisko mogl nie wyhamowac.Nie nalezy osadzac.nigdy nie wiadomo co moze sie nam przydarzyc.
Odpowiedz
2
@ jjjj
dnia 06.01.2013, 19:51 · Zgłoś
nie było ślisko padać zaczęło dopiero popołudniu także takie tłumaczenie jest niedorzeczne a nawet gdyby było ślisko to zawsze należy zachować bezpieczna odległość to po pierwsze a po drugie miał stop inie był na drodze z pierwszeństwem wiec nie pitol głupot
Odpowiedz
1
@ bolo
dnia 06.01.2013, 13:46 · Zgłoś
Podobnie jest na Czackiego na skrzyżowaniu parkują POlicja czy Straż Miejska jedzie zero zainteresowania tylko radarek ich rajcuje.
Odpowiedz
3
@ romek
dnia 06.01.2013, 13:46 · Zgłoś
przyjechał chłop do Jasła i odrazu wymusił na niewinej kobicie pierwszeństwo, bo na wioskach jezdzi się chyba inaczej
Odpowiedz
2
@ babu
dnia 06.01.2013, 12:48 · Zgłoś
Jak barany parkują samochodami, tak, że nic nie widać, to się nie dziwię, że są tam wypadki!! Parkujących tam praktycznie od skrzyżowania powinno się pociągnąć do odpowiedzialności. Zastanawiam się co robi straż miejska i dlaczego nikt nie kara ich za łamanie przepisów! 7 na 10 moich przejazdów tym skrzyżowaniem to przejazdy "na fuksa", bo kompletnie nie widać czy ktoś nadjeżdża czy nie, a jeżeli nadjeżdżający jedzie szybciej to już w ogóle loteria czy ktoś walnie we mnie czy nie!
Odpowiedz
0
@ ...
dnia 06.01.2013, 11:21 · Zgłoś
Taaa za taka kolizje grozi 3 lata no Jeb... a za zabójstwo 10 haha masakra co sie dzieje.. To Jasło coraz gorsze sie robi!!!
Odpowiedz
0
@ kierownik
dnia 07.01.2013, 21:24 · Zgłoś
zgadzam sie z up!! w 200%, chore państwo, chore prawo...
Odpowiedz
1
@ świadek
dnia 06.01.2013, 08:33 · Zgłoś
Przecież ja nie usprawiedliwiam nikogo , pracuje na tej ulicy i w tym czasie odbierałem przesyłke od kuriera jak miał miejsce ten wypadek i widziałem jak było. co do winy to przecież jest jasne ze kierowca opla nie ustąpił wiec nie rozumiem po co ten dym . Moje zdanie moze nie byc ważne bo przecież policja tam była i wie co i jak. a naocznych swiadków było 3 osoby i wszystkie wersje zdazenia były jednakowe wiec o co kaman.
Odpowiedz
4
@ mieszkaniec
dnia 05.01.2013, 21:14 · Zgłoś
Do "świadek" jak masz w oczach radar to się w policji zatrudnij a jak nie to sie niewypowiadaj. Nieważne ile jechała, jakim autem, w ciąży czy nie i nawet nieważne czy drzewo mu zasłoniło znak stop, ONA jechała przepisowo a pajac się niezatrzymał i niema wytłumaczenia.
Odpowiedz
0
@ MCO
dnia 05.01.2013, 15:11 · Zgłoś
wypadek jak wypadek. nie popatrzyl. co tu wiecej mowic? nauczka na przyszlosc
Odpowiedz
0
@ rolnik
dnia 05.01.2013, 09:33 · Zgłoś
nie wiem czy to zdjęcie wykonano tak umiejętnie że nie widać na nim drzewa które zasłania znak stopu a może go już wycięto.
Odpowiedz
-2
@ jjjj
dnia 05.01.2013, 12:27 · Zgłoś
tam nie ma żadnego drzewa i nigdy nie było owszem było kiedyś ale na przy ulicy Kraszewskiego i uderzył w nie je ok 4 lata temu polonez
Odpowiedz
-1
@ st.pro.
dnia 05.01.2013, 12:41 · Zgłoś
i ten polonez wypier... to drzewo z korzeniami i jest spokoj bo niemial kto drzewa wyciac wiec polonez sie wkur... i zalatwil sprawe z drzewem
Odpowiedz
3
@ pimpek
dnia 05.01.2013, 19:29 · Zgłoś
Drzewo jest i nadal zasłania znak stopu. A z drugiej strony (jadąc od kościoła) jest słup lampy, który na moment zasłania kierowcy znak stopu. Mieszkam tu niedaleko, dlatego sprawa licznych wypadków na tym niepozornym skrzyżowaniu mnie niepokoi. Często tędy przejeżdżam i staram się uważać, bo wiem co się tu czasem dzieje. (Odpowiedzialne za to służby powiedzą że to wina żył wodnych hehehe...).
Odpowiedz
-1
@ don
dnia 05.01.2013, 02:31 · Zgłoś
zapomniałem napisac żębyś pomyślała głową
Odpowiedz
-5
@ Moniaa
dnia 04.01.2013, 20:56 · Zgłoś
eee tam tylko uraz głowy co to jest hehe ;)
pozdrowienie dla nich ;)
Odpowiedz
4
@ jjjj
dnia 04.01.2013, 21:14 · Zgłoś
zwykły uraz głowy to nic jakby nie była w ciąży
Odpowiedz
1
@ ixi
dnia 04.01.2013, 19:41 · Zgłoś
niektorzy sa tak tempi ze nawet co to STOP nie rozumieja
Odpowiedz
1
@ mysza ;)
dnia 04.01.2013, 18:43 · Zgłoś
co za ludzie,co za naród,normalnie szok...
Odpowiedz
-12
@ don
dnia 04.01.2013, 18:10 · Zgłoś
bo kobita pierwsze zrobi a potem myśli
Odpowiedz
6
@ dana
dnia 04.01.2013, 18:17 · Zgłoś
a ty ani pierwsze ani potem nie myślisz - głąb..
Odpowiedz
7
@ xyz
dnia 04.01.2013, 20:49 · Zgłoś
ale co Ty masz do tej kobiety? przeciez jechala droga z pierwszenstwem a obowiazek zatrzymania mial ten facet? Co za glupie, puste, stereotypowe myslenie...jak wypadek spowoduje kobieta- "normalne-baba za kierownica", ale gdy to facet jest winny wypadku to i tak cala wine przypisuje sie niewinnej niczemu kobiecie... A niby dlaczego?
Odpowiedz
-9
@ buszmen
dnia 04.01.2013, 18:10 · Zgłoś
maszyna gwizda tylko kierowca piz*a :)
Odpowiedz
1
@ świadek
dnia 04.01.2013, 18:05 · Zgłoś
Z tego co widziałem na miejscu to fakty są takie że kierowca opla faktycznie miał kiepską widocznosc bo samochody stały zaparkowane przy samym skrzyżowaniu , natomiast pierwszenstwo faktycznie miała pani z fiata bravo ale napewno nie jechała z predkoscią 40 km/h tak jak tam obowiązuje a dobre 70 moze nawet wiecej dlatego tak te auta wyglądają
Odpowiedz
-1
@ jjjj
dnia 04.01.2013, 21:20 · Zgłoś
jestes zwykłym kłamca
Odpowiedz
0
@ addf
dnia 04.01.2013, 21:24 · Zgłoś
Na pewno będąc w ciąży nie jechał tyle co piszesz wiec nie opowiadaj bajek
Odpowiedz
0
@ jjjj
dnia 07.01.2013, 15:18 · Zgłoś
jest juz koło 5 miesiąca
Odpowiedz
-4
@ ziom22
dnia 04.01.2013, 17:41 · Zgłoś
bo taka jest prawda jak się jezidzić nie umie to tak już!!!
Odpowiedz
0
@ Mieszkaniec
dnia 04.01.2013, 17:37 · Zgłoś
Tak zawsze wina źle zaparkowanych aut, ograniczonej widoczności itd... Skoro jest ograniczona widoczność to kierowca powinien zachować szczególną ostrożność wjeżdżając na skrzyżowanie. Wielokrotnie byłem świadkiem na tym skrzyżowaniu jak kierowcy przejeżdżają bez zatrzymania. Każda wymówka dobra ale to ludzie kierują samochodami.
Odpowiedz
2
@ Tarzan-zan
dnia 07.01.2013, 10:11 · Zgłoś
dlatego ja tam zawsze zwalniam choć mam pierwszeństwo, wolę zwolnić i popatrzyć czy jakiś szybki młody zagniewany nie postanowi przejechać bez zatrzymywania się na stopie... Nic mnie to nie kosztuje i nawet jak stracę te 10 sekund to przejadę tamtędy w całości i samochód też nie będzie potem cięższy o 5 kilo szpachli...
Odpowiedz
1
@ Kwazar
dnia 04.01.2013, 17:22 · Zgłoś
Dobrze że ten znak nie wszedł komuś w głowę na chodniku...
Odpowiedz
-18
@ bela
dnia 04.01.2013, 13:27 · Zgłoś
gdzie byli rodzice
Odpowiedz
5
@ dora
dnia 04.01.2013, 21:38 · Zgłoś
lepiej się lecz na nogi bo na głowę za późno
Odpowiedz
-1
@ Tarzan-zan
dnia 07.01.2013, 10:09 · Zgłoś
rodzice byli na wywiadówce
Odpowiedz
-7
@ analityk
dnia 04.01.2013, 13:11 · Zgłoś
A mam jeszcze pytanie. Czy pani jadąca fiatem brawo, miała zapięte pasy. Moim zdaniem nie. Bo dlaczego urazy głowy. Chyba głowa spotkała się z kierownicą albo deską rozdzielczą.
Odpowiedz
6
@ jjjj
dnia 04.01.2013, 13:47 · Zgłoś
ona miała zapięte pasy mimo ze jest w ciąży
Odpowiedz
-14
@ wiola
dnia 04.01.2013, 16:54 · Zgłoś
nikt jej nie kazał. to po .uja twój komentarz? że niby w ciąży to musi mieć pierwszeństwo?
Odpowiedz
6
@ jjjj
dnia 04.01.2013, 21:19 · Zgłoś
mam nadzieje jak ty bedziesz w ciązy ze nie bedziesz miała takiego wypadku przez kretyna który znaków nie przestrzega i naraza sie i kogoś innego
Odpowiedz
2
@ Tarzan-zan
dnia 07.01.2013, 10:08 · Zgłoś
Przy uderzeniu bocznym pasy - czy zapięte czy nie - nic Ci nie pomogą... Jedynie może boczne poduszki, no ale te muszą być żeby pomogły...
Odpowiedz
4
@ xyz
dnia 04.01.2013, 13:01 · Zgłoś
Facet za kierownica !!!
Odpowiedz
-12
@ don
dnia 04.01.2013, 12:28 · Zgłoś
bo kobita myśli czym innym
Odpowiedz
3
@ hhh
dnia 04.01.2013, 17:56 · Zgłoś
chyba wiem czym ty myślisz
Odpowiedz
0
@ Tarzan-zan
dnia 07.01.2013, 10:07 · Zgłoś
Kobita myśli ??? Ty jesteś pijany, pomyliłeś kobietę z mężczyzną czy nigdy nie miałeś do czynienia z kobietą że takie głupoty wypisujesz ???
Odpowiedz
4
@ Sven
dnia 04.01.2013, 12:28 · Zgłoś
...Najbardziej w Jaśle lubię skrzyżowanie na ,,pseudo obwodnicy''przy hucie jadąc od stacji kolejowej po prawej stronie-,,PIĘKNA SZPETOTA'' płachty z reklamami na ogrodzeniu COŚ PIĘKNEGO tylko stanąć i czytać albo na rondzie na lwowskiej-na budynkach,ogrodzeniach piękne płachty reklamy.
Ja wam powiem ludzie jeżeli będziecie mieć kolizje lub wypadek na skrzyżowaniu gdzie będzie pełno reklam i innego chłamu typu płacht możecie według przepisów drogowych obarczyć za ten stan drogowców TO WIEM NA PEWNO.Reklamy przy drogach prawnie są zabronione.
Odpowiedz
1
@ Tarzan-zan
dnia 07.01.2013, 10:06 · Zgłoś
:) Dawniej się czepiałeś kleru a teraz przeszedłeś na płachty z reklamami ? Czyżbyś się nawrócił czy może byłeś na mszy i doszedłeś do wniosku że to jednak nie wina kleru tylko reklam przy drodze ???
Odpowiedz
0
@ moderator
dnia 07.01.2013, 21:42 · Zgłoś
tracisz pare koleś. zadnej wzmianki o księżach - możes ty chory
Odpowiedz
13
@ XXXXX
dnia 04.01.2013, 12:26 · Zgłoś
Teraz nie mruczycie, że chłop za kierownicą spowodował wypadek, tylko jak baba to japy się nie zamykają!
Odpowiedz
6
@ daro
dnia 04.01.2013, 18:13 · Zgłoś
Bo dziś chłopy bardzej tępi jak baby...
Odpowiedz
12
@ pimpek
dnia 04.01.2013, 12:07 · Zgłoś
Znak stopu powinien być na wysokości wzroku kierowcy (ten od strony kościoła), bo niektórzy jadący tutaj pierwszy raz mogą go nie zauważyć. Sam byłem świadkiem jak auto na obcych numerach przejechało z góry na dół bez zatrzymywania się. Tam już było kilkanaście stłuczek, policja wie najlepiej ile. Zróbcie coś z tym oznakowaniem.
Odpowiedz
-4
@ aaa
dnia 04.01.2013, 12:34 · Zgłoś
ale jest jeszcze linia zatrzymania wiec jeśli nie widzi znaku a ani lini to gdzie się patrzy ? I tez jeżdżę tam często w ciągu dnia i jakoś nie mam większych problemów z widocznością. W jaśle jest dużo więcej skrzyżowań z bardziej ograniczona widocznością i jakoś tam nie ma wypadków. Tylko trzeba uważać a nie jechać jak by się zawsze pierwszeństwo miało.
Odpowiedz
10
@ JAŚ
dnia 04.01.2013, 12:36 · Zgłoś
Miasto wydało ok 120 tys zł na kamery na skrzyżowaniu K. Wielkiego z Szajnochy, gdzie praktycznie nie było kolizji ,licząc na wpływy do kasy miasta.Natomiast wydanie 10 do 20 tys złotych na jakieś rozwiązani typu próg zwalniający,pulsujące światło czy dodatkowe znaki jak ustąp pierwszeństwa ,w pewnej odległości przed stopem (stosowane w innych miastach),jest dla miasta inwestycją ,która się nie zwróci -co kogo interesuje bezpieczeństwo?
Odpowiedz
5
@ pimpek
dnia 04.01.2013, 22:05 · Zgłoś
Próg zwalniający raczej nie wchodzi w grę ze względu na przepisy (min. 60m od takiego skrzyżowania), ale AKTYWNY znak STOP mógłby pomóc (aktywny, czyli np.podświetlany LED-ami).Ten obecny znak jest mało widoczny.Jadąc z górki człowiek patrzy w dół a nie na znak na wysokośći 4 metrów.Poza tym, znak zatrzymywania i postoju po prawej jadąc od kościoła powinien być ok.10m dalej. Byłaby lepsza widoczność. Pisałem o potrzebie ustawienia tego znaku kilka miesięcy temu po jakiejś kolejnej stłuczce i go postawiono (być może to przypadek, ale postawili), tyle że za blisko skrzyżowania.
Odpowiedz
5
@ Sven
dnia 04.01.2013, 11:44 · Zgłoś
Po co ta policja jest [...] wystarczyło by pójść do właścicieli posesji z ,,pięknymi reklamami'' albo do właścicieli psów na ,,łancusku'' przy budzie w błocie non stop przy minus 30 stopni...Przepisy sobie życie sobie najlepiej jest stanąć autem w krzakach i dawać mandaty za brak:pasów,świateł,5 km/h-STRASZNY BANDYTYZM.
Odpowiedz
3
@ adam
dnia 04.01.2013, 16:51 · Zgłoś
oni tak jak straż miejska są po to żeby być i brać kasę za to
Odpowiedz
1
@ do Sven
dnia 04.01.2013, 17:55 · Zgłoś
To masz rację ja nie wiem czy ci ludzie nie wiedzą , że to zwierze żyje i czuje zimno i gorąco zapomniałeś dodać, że jeszcze stoją w upale nawet bez wody.Przepis jest ale, nikt tego nie sprawdza, lepiej siedzieć za biurkiem. A nawet przy budzie można zobaczyć kości powleczone skórą żal.
Odpowiedz
1
@ daro
dnia 04.01.2013, 18:11 · Zgłoś
Są po to aby legitymować spokojnych ludzi -nie widząc do tego powodów ale mają takie prawa i tak się wykazują.
Odpowiedz
0
@ łodyniec
dnia 04.01.2013, 18:46 · Zgłoś
POlicja jest POtrzebna do POwstrzymywania POśpiesznych POlaków POdróżujących POdłymi POjazdami typu POlonez :p
Odpowiedz
-5
@ Sven
dnia 04.01.2013, 19:14 · Zgłoś
Nie raz obserwuje te psy przy budzie w szczególności na wsi w ostatnim lecie widziałem psa właśnie w upale na łańcuchu 0,5 metra pies wył z pragnienia i tarzał się we własnych.ównach bo cham uznał,że przyjdzie złodziej i go okradnie BEZ KOMENTARZA,a druga grupa to są wieśniary jak dają psu jeść MENI:dwa ziemniaki i trzy kości dla psa o wadze 45-60 kg.przy temperaturze -30 stopni w klatce 1,5x2,5metra.

Wyszedł przepis na temat zwierząt domowych policja tyle ma samochodów podatnika kosztuje to przecież majątek i co z tego jest jaka efektywność ? Wystarczy się przejechać po wsiach okolicach Jasła będąc gliną wypatrzę takie miejsca upomnę właściciela,a potem jestem za np.4 dni i widzę to samo wypisuje mandat w wysokości 5 tysięcy złotych fama się rozniesie i każdy będzie traktował zwierze przyzwoicie.Jest wyjście JEST.

Osobiście znam jednego chama cwaniaka wiejskiego,który łapał koty i zdzierał z nich skóry powtórzę jego słowa jak obdarł kota ze skóry:jeszcze się .urwa na .nojowni ruszoł jak już skórę sciugnuł''...

Ten cham obecnie jest w USA opowiadał w Polsce,że widział w USA jak w kościele ludzie tańczą,klaskają w ręce i śpiewają-NIEZMIERNIE go to dziwiło przypuszczam,że mówił o kościele baptystów w tym kościele masz być radosny i w ogóle pozytywnie być nastawiony do życia dla tępego chama jest to niezrozumiałe bo przecież ma być tak jak na polskiej wsi w kościele-strach,trwoga,posłuszeństwo,indoktrynacja i do tego polskie pogrzeby jak cię przebiją czarni to masz dość,a przecież liturgia w kościele polskim została wymyślona i zatwierdzona przez papieża po to aby kontrolować masy,żeby czarni mieli ich dla siebie ale cham tego nie rozumie i co gorsza,że my naród polski nie jesteśmy słynni w świecie z produkcji polonezów,lublinów czy starów tylko sławę w świecie dali nam chamy i prymitywne gbury dokładnie takie jak wyżej opisałem.

POWIEDZIEĆ CZY NIE ?

...SŁUCHAĆ DALEJ CZY PRZYLAĆ !

http://www.youtube.com/watch?v=rQ2-m4YYqp0
Odpowiedz
-7
@ Sven
dnia 04.01.2013, 19:16 · Zgłoś
Nie ma to jak wieśniak w wieśwagenie z wsirskim napisem tdi.
Odpowiedz
0
@ Absurd B
dnia 04.01.2013, 23:15 · Zgłoś
no widzisz Svąd, a w Niemczech wszyscy jeżdżą z zapiętymi pasam,ze sprawnymi światłami i zgodnie więc Politzei ich nie łapie.Kto ci broni jeździ zgodnie z prawem.
Odpowiedz
1
@ Taezan-zan
dnia 07.01.2013, 10:04 · Zgłoś
jak pies miał półmetrowy łańcuch to dla złodzieja nie był groźny, a jak jest minus 30 stopni to pies nie stoi w błocie, bo to błoto dawno zamarzło... Dodaj trochę logiki do swojego pięknego koloryzowania "tragedii wiejskiego psa"...
Odpowiedz
3
@ Sven
dnia 04.01.2013, 11:39 · Zgłoś
Zapraszam do obejrzenia filmu z Białorusi jak ma wyglądać miasto bez SZPETOTY Z REKLAMI typu:pustaki.cementy,zupy,telewizory...Nigdzie nie spostrzegłem płacht na ogrodzeniach.Pełen kontrast jeżeli by chodziło o drogowskazy i znaki drogowe.Natomiast w Rymanowie jadąc od Sanoka w kierunku Jasła należy zwolnic do 15 km/h i szukać znaków w morzu reklam.

http://www.youtube.com/watch?v=UZCMcLoKZnM&playnext=1&list=PLAFD9B737EF9B2C9E&feature=results_main
Odpowiedz
2
@ Zuza
dnia 04.01.2013, 11:49 · Zgłoś
Pięknie!!!tylko że w Polsce to raczej niemożliwe...
Odpowiedz
0
@ adam
dnia 04.01.2013, 16:49 · Zgłoś
ale u nas radni biorą za te reklamy kasę no i myślą ze tak świat jest bardziej kolorowy i piękniejszy
Odpowiedz
0
@ ixi
dnia 05.01.2013, 12:28 · Zgłoś
co ty 3 SWIAT promujesz?
Odpowiedz
5
@ Sven
dnia 04.01.2013, 11:23 · Zgłoś
Ta droga to jest KLĘSKA .urwa zawieszenie idzie sobie pogubić...I te jeszcze .ierdolone reklamy wszechobecne-płachty na rozpadającym się ogrodzeniu.Za komuny nigdzie reklam nie było i z racji tego,że znaki drogowe są kolorowe stanowiły pełen kontrast na drogach zwiększało to bezpieczeństwo (znaki drogowe i drogowskazy) nie raz widziałem jak przez te ohydne reklamy były by stłuczki...Jak to szpeci miasto nie raz ładny budynek albo stara kamienica,a tu tak szpetota.Jedź sobie człowieku ulica lwowską w stronę Jasła jak to wygląda wszystkie znaki drogowe ,,utopione'' w tej szpetocie.
W Niemczech nigdzie tego nie znajdziecie,Francji,a nawet na Białorusi.
Odpowiedz
59
@ Marcell.o
dnia 04.01.2013, 11:23 · Zgłoś
Ja wam powiem co jest powodem wypadków na tym skrzyżowaniu i jestem pewien że wielu kierowców się ze mną zgodzi. Jadąc ul. Szopena od strony kościoła franciszkanów i zatrzymując się na stopie (przed ul. Ujejskiego) jest bardzo ograniczona widoczność patrząc w prawo. Stoi tam masa zaparkowanych samochodów które zasłaniają widoczność i bardzo często ze stopu rusza się "na ślepo" z nadzieją ze właśnie nic nie wyjedzie. Potwierdzi ktoś moje spostrzeżenie?
Odpowiedz
40
@ Stefanek
dnia 04.01.2013, 12:02 · Zgłoś
Dokładnie tak! Jeżdżę tamtędy codziennie i właściwie za każdym razem tak jest. To prawda, że zupełnie nie widać nadjeżdżających samochodów, nawet kiedy są bardzo blisko, ponieważ zasłaniają je te zaparkowane wzdłuż ulicy. Wielokrotnie zajeżdżałem drogę kierowcy jadącemu od dołu główną drogą, bo po prostu nie było widać tego samochodu. Paradoksalnie, lepiej jest tamtędy jeździć nocą, bo przynajmniej światła samochodów widać z daleka, natomiast w dzień tak jak mówisz, często rusza się na czuja. Dodając do tego, że czasem samochody na głównej drodze jadą szybciej niż powinny, nieuniknione są stłuczki w tamtym miejscu. Ilość wypadków, do których dochodzi na tym skrzyżowaniu, jednak nie jest w stanie przekonać nikogo do uporządkowania tej sprawy. A wystarczyłoby po prostu zamontowanie lustra na skrzyżowaniu i naprawdę byłoby o wiele bezpieczniej.
Odpowiedz
32
@ zaniepokojony kierowca
dnia 04.01.2013, 13:01 · Zgłoś
Jestem tego samego zdania co Stefanek. Kilka razy chciałem zainteresować tą sprawą Policję, Urząd Miasta. Zostałem spławiony z kwitkiem. Usłyszałem ,,co my możemy zrobic"
P Y T A M a kto może. Chyba drogówka powinna dać jakąś propozycję a U.Miasta wykonać.
P Y T A M czy czekamy na kilka trupów w tym miejscu i na skrzyżowaniu wcześniej.
Odpowiedz
19
@ jasiu
dnia 04.01.2013, 16:49 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
5
@ jas
dnia 04.01.2013, 21:37 · Zgłoś
A może 4 władza w postaci redaktora pofatyguje się Urzędu Miasta i zada pytanie o bezpieczeństwo na tym skrzyżowaniu , każdy zauważa problem oprócz decydentów jak zwykle. Pani redaktor to niezły temat na wywiad i można by niektórym nosa utrzeć i powiedzieć pomimo wszystkich potknięć SKUTECZNOŚĆ JEST.

Powodzenia :)
Odpowiedz
1
@ DNE
dnia 06.01.2013, 10:47 · Zgłoś
tak mamy przeciez straz miejską jestem za, to straż miejska powinna pilnowac takich rzeczy, potrafi przecież chodzić i sprawdzać samochody na parkingach, w centrum. ujejskiego to nie koniec świata panowie. przejdźcie sie oś. xx lecia, całe obe[...] przez pieski a to już na 100 do was panowie należy. może zacznijcie od tego i nie tylko okolice rynku dziękuję i pozdrawiam straż miejską :)
Odpowiedz
4
@ pol
dnia 04.01.2013, 10:50 · Zgłoś
Postawic fotoradart w tym miejscu cza !!!
Odpowiedz
5
@ dod
dnia 04.01.2013, 10:39 · Zgłoś
W tym miejscu kolizje są dwa razy w miesiącu:)
Odpowiedz
5
@ kapucyniarz
dnia 04.01.2013, 10:04 · Zgłoś
Zawsze to samo na tej krzyżówce, panuje tam mały ruch i niektórzy są tak bardzo pewni siebie, że nie ma się po co zatrzymywać i kończy się to jak na zdjęciu powyżej. Jak w jakimś tygodniu nie ma na tym skrzyżowaniu stłuczki (zawsze przez wymuszenie pierwszeństwa) to jest święto. Powinni zabrać chłopu prawo jazdy na amen. Za dużo takich "pewniaków" jeździ po polskich drogach i to jeszcze 43 lata! W tym wieku powinno się już mieć trochę oleju w łepetynie.
Odpowiedz
3
@ daro
dnia 04.01.2013, 18:03 · Zgłoś
Może ktoś stwierdzi ,że w tym wieku już na emeryturę i za stary na prowadzenie samochodu?
Odpowiedz
17
@ łodyniec
dnia 04.01.2013, 09:46 · Zgłoś
"Za spowodowanie wypadku grozi kara pozbawienia wolności do lat 3." no weź !!! takie durnoty to już dawno nie słyszałem !
Odpowiedz
23
@ xxx
dnia 04.01.2013, 10:10 · Zgłoś
łodyniec za co ty żyjesz jak ty nic nie robisz tylko piszesz bzdurne komentarze
Odpowiedz
-8
@ łodyniec
dnia 04.01.2013, 10:29 · Zgłoś
z twoich podatków :P pomyśl trochę :)
Odpowiedz
-20
@ 90
dnia 04.01.2013, 09:45 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
3
@ Roni
dnia 04.01.2013, 23:04 · Zgłoś
zdarza się nawet najlepszym;)
sam może nawet za w tym miesiący przejedziesz na stopie jak się zamyślisz. Czasami tak bywa że coś człowieka wyłączy...
Odpowiedz
-9
@ łodyniec
dnia 04.01.2013, 09:43 · Zgłoś
3 fred wita :p
Odpowiedz
-1
@ łodyniec
dnia 04.01.2013, 09:42 · Zgłoś
ale to było dobre:P
Odpowiedz
-8
@ łodyniec
dnia 04.01.2013, 09:42 · Zgłoś
drugi :p pierwszy i tzreci :P
Odpowiedz
-1
@ łodyniec
dnia 04.01.2013, 09:41 · Zgłoś
ale to było dobre !!
Odpowiedz
-4
@ łodyniec
dnia 04.01.2013, 09:41 · Zgłoś
ale urwał !!!
Odpowiedz
12
@ nuda
dnia 04.01.2013, 13:31 · Zgłoś
po uja wklejasz starocie nudny jestes ;)
Odpowiedz
38
@ ONA
dnia 04.01.2013, 16:19 · Zgłoś
zocha "Na tym skrzyżowaniu jest fatalna widoczność , samochody, które tam parkują zasłaniają praktycznie całą ulicę. Może wreszcie ktoś się opamięta i postawi zakaz chociaż kilkanaście metrów od skrzyżowania. "
Z TYM SIĘ ZGADZAM
Odpowiedz
4
@ anna
dnia 04.01.2013, 22:52 · Zgłoś
to prawda raz też mialam taki przypadek wezwalam patrol ...usuneła samochody ale sądzę po wpisach, że to skuteczne bylo tylko miejscowo...pozdrawiam
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657