Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Nie będzie już kłótni o plac zabaw

122

Mieszkańców osiedla Gądki poróżniła sprawa powstania placu zabaw. Jedni i drudzy mieli swoje koncepcje co do jego lokalizacji. Zarząd osiedla wraz z władzami miasta postanowił, że powstaną dwa place zabaw, które zażegnają konflikt.

Walka o plac zabaw

Na osiedlu Gądki brakuje miejsca, gdzie dzieci mogłyby się bawić. Tymczasem siedzą pod swoimi domami lub włóczą się po ulicach. Brzdące nie mają huśtawek ani piaskownicy. Jednym słowem nudzą się lub z braku laku siedzą przed komputerem. Powstał pomysł, aby zarząd osiedla stworzył plac zabaw, który byłby alternatywą miłego i bezpiecznego spędzania wolnego czasu przez mieszkające na osiedlu dzieci. Zamysł ten spotkał się z aprobatą mieszkańców. Z czasem jednak powstał spór pomiędzy jedną a drugą częścią osiedla. Jedni mieszkańcy chcieli placu zabaw przy ul. Bieckiej, drudzy zaś w parku linowym.

- Mieszkańcy zwrócili się do zarządu osiedla z prośbą o stworzenie placu zabaw. Pomysł był taki, żeby zrobić go w parku linowym. To fajny ośrodek, można się wspinać, ludzie przyjeżdżają jeździć na rowerach. Nie tylko mieszkańcy osiedla, ale i Jasła mogliby z niego korzystać. Rozmawiałem też z panami, którzy pracują w parku linowym. Mówili, że przychodzą często ludzie z młodszymi jak i starszymi dziećmi. Te mniejsze nie mają co robić, wówczas gdy te starsze mają frajdę ze wspinaczki. Z kolei panie mieszkające przy ul. Bieckiej również dopominały się o powstanie placu zabaw w ich części osiedla. Tam jest niebezpieczne miejsce, ulica jest wąska, a kierowcy nie zawsze przestrzegają prędkość pomimo progów zwalniających. Nie wyobrażałem sobie, aby przy samej ulicy był plac zabaw – wyjaśniał Michał Rybka, przewodniczący zarządu osiedla Gądki.

Na spotkaniu osiedlowym doszło do kłótni i przepychanek odnośnie miejsca powstania placu zabaw. W spotkaniu brało udział 110 osób, z czego 64 - głosowały za placem przy ul. Bieckiej, pozostała część za miejscem w parku linowym. Jednak nie wszyscy mieszkańcy osiedla uczestniczyli w spotkaniu. Po zebraniu wszystkich podpisów zainteresowanych stron pod petycją powstania placu zabaw w parku linowym okazało się, że aż 230 osób chce jego budowy przy kładce na Gądki. 

Głosy matek

- Na zebraniu wiele osób było przeciwnych, aby plac powstał w "małpim gaju", ale żeby powstał przy ulicy Bieckiej. Potem były zbierane podpisy po to, by plac zabaw był jednak w parku linowym. Uważam, że to dobry pomysł nie tylko dlatego, że bliżej. Do parku przychodzą rodziny z dziećmi. Starsze może się powspinać, a młodsze w tym czasie mogłoby korzystać z placu zabaw. Obecnie nie ma takiego miejsca na osiedlu Gądki a do Rafinerii jest za daleko – mówi Dagmara Knebel, mama 4-letniego Patryka.

- Plac zabaw jest potrzebny, żeby dzieci miały jakieś zajęcie. Do tej pory siedziały pod domem i nudziły się. Nie ma w pobliżu żadnego placu zabaw, a na osiedle w Rafinerii jest kawałek drogi. Do parku linowego jest bliżej i na pewno będą z niego korzystać – mówi Iwona Cichoń, mama piątki dzieci.

Powstaną dwa place zabaw

Decyzją zarządu osiedla oraz władz miasta powstaną dwa place zabaw, a ich budowa rozpocznie się w przyszłym roku. Jak podkreśla przewodniczący osiedla Gądki Michał Rybka pieniądze w kwocie 30 tys. zł zostały przekazane na ten cel z funduszu osiedlowego. Oczywiście nie udałoby się bez pomocy finansowej miasta Jasła. - Przy ul. Bieckiej powstanie mały plac na wysokości ogródków działkowych, który zostanie ogrodzony ze względu na intensywny ruch pojazdów. Nie wiadomo jeszcze, czy drugi plac zabaw powstanie w samym parku linowym, czy obok niego. Tę decyzję podejmiemy na wiosnę. Wszystko zależy od tego, czy na terenie parku jest miejsce na stworzenie takiego placu zabaw – wyjaśniał Antoni Pikul, wiceburmistrz miasta Jasła.

Pani Joanna, matka trójki dzieci nie kryje zadowolenia z decyzji jaką podjął zarząd z urzędem miasta. - Mam troje dzieci w różnym wieku i wiem ze swojego doświadczenia jak ciężko jest każdemu dziecku dogodzić. Często chodzimy z dziećmi do parku linowego, gdyż mój sześcioletni syn bardzo lubi jeździć na rowerze. W tym czasie albo spaceruję albo siedzę na ławce z dwójką młodszych dzieci. Musimy patrzeć na dobro dzieci i na wygode dla matek. Dzieci będą zadowolone a my będziemy mieć nasze pociechy pod okiem – zaznacza.

- Mieszkam na ulicy Bieckiej i podpisywałam się pod petycją, aby tu powstał plac zabaw. Jest tu na terenach bocznych dużo małych dzieci i żeby miały gdzie się bawić. Trzeba z nimi dojeżdżać czy do ogródka jordanowskiego, czy większego placu zabaw trzeba dojechać lub dojść – tłumaczy Wiesława Konik. - Każdy chce mieć jak najbliżej do domu i wydaje mi się, że w parku linowym to ludzie, którzy tam by przychodzili korzystaliby z placu zabaw. Plac na Bieckiej byłby dla dzieci mieszkających tutaj, typowo dla nas – dodaje.

Mieszkańcy osiedla Gądki mogą być pewni, że place zabaw powstaną w przyszłym roku. Zlokalizowane na dwóch krańcach osiedla zadowolą wszystkich bez wyjątku. Nie bedzię już kłótni ani przepychanek. Wiosną dowiemy się w jakim miejscu place zostaną wykonane.

Ilona Dziedzic

[email protected]

Napisany dnia: 09.11.2015, 11:07

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
5
@ mieszkaniec ul slonecznej
dnia 17.11.2015, 22:54 · Zgłoś
Ej Boże Boże czytam te komentarze i po prostu nie wierze
Odpowiedz
0
@ lol
dnia 25.12.2015, 01:18 · Zgłoś
cała Biecka 2 kobiety a tyle hałasu
Odpowiedz
5
@ kulturalny
dnia 14.11.2015, 10:45 · Zgłoś
a wiecie gdzie zróbcie na gądkach plac zabaw na tych polach koło rzeki ja wam ludzie wszystko doradze
Odpowiedz
9
@ Stop
dnia 11.11.2015, 09:04 · Zgłoś
Artykuł wywołał kłótnie.
Tyle w tym temacie.
Wystarczy już chyba tych beznadziejnych komentarzy.
Odpowiedz
14
@ + na drogę
dnia 11.11.2015, 08:28 · Zgłoś
W tytule artykułu zapewniono :
-Nie
-Będzie
-Kłótni
Widać jakie mamy społeczeństwo.
Mają być 2 place zabaw i czego tu więcej chcieć?
Ta kłótnia niczemu dobremu nie służy.
Odpowiedz
3
@ inio1@
dnia 10.11.2015, 15:04 · Zgłoś
a kiedy dziecko ma bawic sie w piaskownicy w wieku 30 lat hee
Odpowiedz
-12
@ lulla@
dnia 10.11.2015, 15:02 · Zgłoś
racja pan rybka jest nie kompetentny a faktycznie biecka starała sie o plac zabaw pierwsza a gadki podkradły pomysł na następnych wyborach na pana rybke nie bebe głosowala
Odpowiedz
12
@ tak
dnia 10.11.2015, 21:33 · Zgłoś
Bedziesz mieć dwa place więc już nie nażekaj bo i gądki i biecka na tym skorzysta
Odpowiedz
10
@ ja
dnia 10.11.2015, 21:35 · Zgłoś
twój jeden głos nic nie zmieni a nikogo lepszego niż Pan Rybka nie ma i nie będzie bo widać jak stara się o dobro CAŁEGO osiedla bo na bieckiej to progi to plac a za czasów innych radnych były tylko puste obietnice i żadnych zmian na osiedlu
Odpowiedz
11
@ karol
dnia 10.11.2015, 21:36 · Zgłoś
Dokładnie, wszystko trzeba robić małymi kroczkami a nie zapominajcie Państwo że to dopiero początek kadencji a tyle już sie dzieje
Odpowiedz
13
@ kazik
dnia 10.11.2015, 21:38 · Zgłoś
Gądki i Biecka to jedno osiedle więc co za różnica kto starał się pierwszy a Bieckiej to ten plac Pan Dziedzic już od tylu lat obiecywał a dopiero Pan Rybka załatwia ... a jak będzie na Gądkach i Bieckiej to w czym problem? będzie więcej miejsca do zabawy dla dzieci
Odpowiedz
5
@ ola
dnia 10.11.2015, 21:41 · Zgłoś
Może nie obrażaj ludzi mówiąc że są "niekompetentni"? bo widać poziom bieckej jaki reprezentują jak coś nie pójdzie po ich myśli zazdrość i tyle SZKODA wam że inni też plac dostaną? chytrusy !
Odpowiedz
-8
@ myszka@
dnia 10.11.2015, 14:52 · Zgłoś
bo dziala na korzysc gadek a nie dawno chodzil po osiedlu proszac o glosy
Odpowiedz
12
@ jakub
dnia 10.11.2015, 21:39 · Zgłoś
działa na korzyść Gądek i Bieckiej bo jakbyś nie wiedział to jedno osiedle a po drugie to czy chcesz czy nie będą dwa place i to chyba nawet lepiej co nie?
Odpowiedz
15
@ kasia
dnia 10.11.2015, 21:44 · Zgłoś
Co jest z wami ludzie? dostaniecie dwa place a wam jeszcze źle ? może byście docenili fakt że ktoś się stara i jednym i drugim dogodzić a nie krytykować za to że dwa place będą ! to co wolelibyście jeden?
Odpowiedz
-10
@ myszka@
dnia 10.11.2015, 14:50 · Zgłoś
ja juz na pana rybke nie zagłosuje podkrada pomysły i sam nic nie dziala moim zdaniem nie jest kompetentny aby siedziec w radzie
Odpowiedz
15
@ julek
dnia 10.11.2015, 20:33 · Zgłoś
następna z Bieckiej która miała swojego sąsiada też z Bieckiej 6 głosów zdobył super nawet jego sąsiedzi na niego nie zagłosowali. Co ty wiesz o radzie?
Odpowiedz
1
@ kasia
dnia 10.11.2015, 21:45 · Zgłoś
nic pewnie nie wie ale musi swoje 3 grosze dorzucić żeby jeszcze większą kłótnie robić
Odpowiedz
16
@ ok956
dnia 10.11.2015, 21:46 · Zgłoś
Kłótnie o nic , bo nie pasuje mieszkańcom że dwa place im zrobią ŻENADA
Odpowiedz
10
@ żal
dnia 10.11.2015, 21:49 · Zgłoś
myszka jak uważasz sie za taką kompetentną to czemu sama w radzie nie jesteś albo czemu na radną nie kandydowałaś ?
Odpowiedz
16
@ hahaha
dnia 10.11.2015, 21:53 · Zgłoś
Hahahahaha podkrada pomysły? następna o tym samym pisze, nikt wam pomysłu nie ukradł a gdyby nie pan radny to wy też byście tego placu nie mieli bo nikt by nie chodził do urzędu miasta prosić żeby wam zrobili, więc doceń pracę innych czasami bo każdy sobie może wymyślić pomysł tylko trudniej go zrealizować a pan radny właśnie to robi- realizuje pomysły mieszkańców jeśli go o to mieszkańcy proszą
Odpowiedz
15
@ b.
dnia 10.11.2015, 21:54 · Zgłoś
Następna kobieta z bieckiej z urażoną dumą że Gądki też plac dostaną bo lepiej by było jakby nikt nie dostał to wtedy byś narzekała że radny nic nie robi
Odpowiedz
1
@ dido
dnia 10.11.2015, 11:13 · Zgłoś
Gądki zero kultury.
Zachowanie infantylne.
Komentarze mówią same za siebie jaki posiadają
zasób słów ubogi.
Odpowiedz
16
@ rrrr
dnia 10.11.2015, 21:48 · Zgłoś
za to tych pare mieszkańców bieckiej jest takich inteligentnych że wykłóca sie o to że osiedle dostanie dwa place, przecież woleliby tylko jeden i to oczywiście na bieckiej bo co tam inni
Odpowiedz
0
@ b.
dnia 10.11.2015, 21:55 · Zgłoś
ubogi to sam jesteś
Odpowiedz
-14
@ Tak
dnia 10.11.2015, 11:04 · Zgłoś
A ja zastanawiam się po co ten artykuł się ukazal. Place zabaw będą i to jest najważniejsze. A może Pan radny chciał się wypromować? Chciał ukazać swoje działania, to jak wiele robi dla osiedla. Pewnie liczył na jakieś gratyfikacje. Oj, chyba coś poszło nie tak, chyba nie tak miało byc. Te artykuł osmieszyl Pana i cała radę, ZNOWU!!! Najbardziej jednak śmieszy tytuł artykułu "nie będzie już kłótni o plac zabaw ", no wybaczcie ale kłótnie tutaj osiągają punkt zenitu. Może już wystarczy? Kończy Pan, wstydu oszczędź!
Odpowiedz
11
@ Wstyd
dnia 10.11.2015, 10:50 · Zgłoś
Oj, ile tu nienawiści, zazdrości, wstydzcie się mieszkańcy tej "lepszej" stronyGądek, wstydz się rado osiedla. Przecież te komentarze świadczą o was i zapewniam że nie świadczą dobrze. Waszym dzieciom napewno też jest wstyd za was, współczuję im. Skonczcie już tę kompromitującą dyskusję.
Odpowiedz
-7
@ Oni
dnia 10.11.2015, 10:14 · Zgłoś
No tak, macie rację, pan Zdzichu nie zrobił tyle przez wiele lat zarządzania co Pan Rybka w te kilka miesięcy. Nigdy nikomu chyba nie udało się w tak krótkim czasie skłócić że sobą taką ilość osób, tak ich porobić. No naprawdę gratulacje!
Odpowiedz
-7
@ Oni
dnia 10.11.2015, 10:16 · Zgłoś
Tak ich poróźnić-mialo być
Odpowiedz
15
@ julek
dnia 10.11.2015, 20:28 · Zgłoś
oni zastanów się co piszesz kogo ten radny porobił czy ty znasz język polski ? Na marginesie przez te kilka miesięcy widać na osiedlu próg zwalniający ,3 lustra oczywiście przy Bieckiej po 2 tygodniach zginęło jest nowe ,będą oświetlenia znowu na Bieckiej i dalej twierdzicie że wam źle i jeszcze na wiosnę 2 place zabaw. Który radny w kilka miesięcy tyle zrobił dla osiedla?
Odpowiedz
6
@ :-*
dnia 13.11.2015, 22:06 · Zgłoś
taak kłótnia to przez te p... e uparte "panie"
Odpowiedz
17
@ co?
dnia 10.11.2015, 00:15 · Zgłoś
Biecka taka mała a taka zazdrosna o ten plac ? nie dość że im osobny wybudują to jeszcze źle
Odpowiedz
16
@ tak jest
dnia 10.11.2015, 00:16 · Zgłoś
Osobny bo z innymi się nie umieją dogadać
Odpowiedz
8
@ kamel
dnia 09.11.2015, 23:54 · Zgłoś
kabaret normalnie o głupią zjeżdzalnie i karuzele tyle krzyku
Odpowiedz
20
@ Jaro
dnia 09.11.2015, 23:53 · Zgłoś
No te zebrania to taki hardcor jak te babki wszystkie się kłócą, można przyjść i się pośmiać :)
Odpowiedz
17
@ Mieszkanka
dnia 09.11.2015, 23:51 · Zgłoś
Jestem z Bieckiej i uważam że nie powinno tam być placu bo jak ktoś słusznie zauważył dopiero pisaliśmy o progi zwalniające a teraz plac ja boję się o swoje dziecko i na pewno nie pozwoliłabym mu wychodzić się tam bawić bo jeszcze się to nieszczęściem skończy
Odpowiedz
4
@ taki
dnia 09.11.2015, 23:51 · Zgłoś
Są różni wariaci , tam wcześniej to sobie wyścigi urządzali
Odpowiedz
5
@ Ta z Bieckiej
dnia 10.11.2015, 00:05 · Zgłoś
Uffff ale tu goraco. Trzeba rozładować tę napiętą atmosferę. A zatem, co sądzicie o nowym składzie rządu?
Odpowiedz
11
@ julian
dnia 10.11.2015, 22:18 · Zgłoś
cieszę się że wreszcie ktoś jasno popatrzył na problem miejsce nie jest bezpieczne z ciekawości poszłem zobaczyć słynną Biecką i dziwie się, że burmistrz wyraził zgodę na plac zabaw chyba że będzie na działkach
Odpowiedz
-4
@ www
dnia 11.11.2015, 15:52 · Zgłoś
Julian przestań wypisywać te bzdety.
Nie masz nic innego do roboty?
Odpowiedz
23
@ karol
dnia 09.11.2015, 23:44 · Zgłoś
Ten plac to chyba dla dzieci jest głównie przeznaczony więc nie rozumiem czemu takie kłótnie o to jeśli byłby koło parku linowego to chyba każdy miałby bliżej i dodatkowo inne atrakcje dla dzieci też by się tam znalazły jak chociażby sam park linowy
Odpowiedz
23
@ justyna
dnia 09.11.2015, 23:45 · Zgłoś
Szczęście dzieci tu chyba nie jest ważne bo i tak choć mają mieć dwa place to KOMUŚ nie pasuje
Odpowiedz
-15
@ Okoń
dnia 09.11.2015, 23:59 · Zgłoś
Przecież tak naprawdę to tu nie chodzi o plac zabaw. Gądki po prostu za wszelką cenę musiały postawić na swoim. Zostali przeglosowani na zebraniu i nie mogli się z tym pogodzić. Bo jak inaczej wyjaśnić fakt, że panie, które nawet nie mają małych dzieci są najbardziej aktywne w tej kwestii?
Odpowiedz
17
@ jak?
dnia 10.11.2015, 00:12 · Zgłoś
mają po troje dzieci szkoda że ty tego nie wiesz
Odpowiedz
13
@ t
dnia 10.11.2015, 00:13 · Zgłoś
Czy chcesz czy nie Gądki i tak są najlepsze więc daruj sobie te komentarze
Odpowiedz
18
@ ala
dnia 10.11.2015, 00:14 · Zgłoś
masz dwa place to co jeszcze byś chciał? może na twoim ogródku trzeci wybudują skąpcu?
Odpowiedz
-14
@ aha
dnia 10.11.2015, 00:17 · Zgłoś
Sam nie masz dzieci to się nie udzielaj Pan
Odpowiedz
15
@ Gądki
dnia 10.11.2015, 00:18 · Zgłoś
Gądki i tak od was lepsze:)
Odpowiedz
1
@ mieszkaniec
dnia 20.12.2015, 23:14 · Zgłoś
i postawiły bo mają już plac zabaw a Biecka nie
Odpowiedz
13
@ mieszkaniec
dnia 09.11.2015, 23:42 · Zgłoś
Zazdrość ludzka nie ma granic
Odpowiedz
22
@ hahaha
dnia 09.11.2015, 23:42 · Zgłoś
Nikomu nie dogodzisz nie dość że osiedle będzie mieć dwa place to i tak sie kłócą zamiast cieszyć inne osiedla nic nie dostaną
Odpowiedz
22
@ paula
dnia 09.11.2015, 22:52 · Zgłoś
Proszę przyjść na zebranie osiedla zobaczycie Państwo jak obywatelki z Bieckiej drą ryja na innych i nie dopuszczają do głosu nikogo innego ,czasami z pięściami do ludzi lecą takim plac robić? może żeby miały gdzie załatwiać kłótnie sąsiedzkie
Odpowiedz
-19
@ Ja
dnia 09.11.2015, 23:37 · Zgłoś
Oooooo zapraszamy, można zobaczyć kto najbardziej "drze ryja" (cóż za prymitywne słownictwo). To te dwie panie z Gądek - każdy wie o kogo chodzi, hahaha.
Odpowiedz
20
@ h.k.
dnia 09.11.2015, 23:41 · Zgłoś
Raczej nie dają pnie nikomu do głosu dojść dla was to nie opłaca się tych zebrań robić bo człowieka to byście zabiły gdyby tylko można było o plac zabaw
Odpowiedz
20
@ alicja
dnia 09.11.2015, 23:47 · Zgłoś
z Gądek tylko dwie a z Bieckiej cała ulica szkoda że nie widzi pani mieszkańców innych ulic bo rozróżnia pani tylko biecką i gądki
Odpowiedz
24
@ kamel
dnia 09.11.2015, 23:56 · Zgłoś
Jeszcze na Plażowej i Słonecznej wybudujcie to każdy będzie miał swój według pomysłu ul Bieckiej zamykany na kluczyk dla własnych dzieci
Odpowiedz
12
@ jeśli tak
dnia 09.11.2015, 23:59 · Zgłoś
Prymitywne to jest wasze zachowanie , jakby was ktoś dopiero z klatki wypuścił, od razu bojowo nastawione. Nawet normalnie porozmawiać się nie da. Ale tak to jest jak ktoś idzie z bojowym nastawienie na Zebrania Rady. Brak kultury niektórych mieszkańców przekracza ludzkie pojęcie.
Odpowiedz
7
@ uważaj!
dnia 10.11.2015, 00:00 · Zgłoś
Lepiej się nie wypowiadać bo do gardeł wam skoczą na następnym zebraniu
Odpowiedz
21
@ duma
dnia 10.11.2015, 00:03 · Zgłoś
Ale cyrki nie można normalnie sprawy załatwić tylko się w komentarzach wykłócają i obrażają to Pana radnego to Mieszkańców. Sprawa jest już załatwiona- będą dwa place-to jeszcze na koniec trzeba zawistność pokazać i wykłócać się w komentarzach
Odpowiedz
19
@ rrrrr
dnia 10.11.2015, 01:05 · Zgłoś
Akurat mądralo każdy plac zabaw jest ogolnodostepny wg naszego prawa woec bez kluczyka
Odpowiedz
-17
@ Oj
dnia 10.11.2015, 12:10 · Zgłoś
Uważam że powinnaś używać bardziej kulturalnych określeń a jeśli nie znasz takich to może się nie wypowiadaj bo robisz sobie wstyd. Przemyśl sto razy zanim coś napiszesz. Słownictwo masz tragiczne .
Odpowiedz
18
@ hania
dnia 09.11.2015, 22:49 · Zgłoś
Pan Rybka w przeciwieństwie do Pana Dziedzica coś na tym osiedlu robi !
Odpowiedz
19
@ z
dnia 09.11.2015, 22:52 · Zgłoś
Dokładnie, co Dziedzic przez tyle lat zrobił
Odpowiedz
22
@ ola
dnia 09.11.2015, 23:27 · Zgłoś
Pewnie plac zabaw? a nie on jeszcze przez tyle lat nie powstał!!
Odpowiedz
22
@ julek
dnia 09.11.2015, 22:11 · Zgłoś
bieckiej do Metzgera daleko
Odpowiedz
11
@ :-O
dnia 11.11.2015, 08:16 · Zgłoś
Tak na Metzgera ludzie z klasą . A na Bieckiej???
Odpowiedz
2
@ hela
dnia 09.11.2015, 20:24 · Zgłoś
Czytając te'' problemy'' lokalnych osiedli ( jedni wypisują bzdury o stawie ) to stwierdzam, że PROBLEMÓW brak . W sprawie placu zabaw nie mogą się dogadać to co by było gdyby naprawdę o wyższą rację chodziło ?
Odpowiedz
-17
@ Xxx
dnia 09.11.2015, 21:55 · Zgłoś
Gdyby pan radny nie podzielil naszego osiedla na lepsza i gorsza czesc to by inaczej bylo... ale skoro faworyzuje jednych, a innych nie slucha to jest jak jest...
Odpowiedz
22
@ Xxx
dnia 09.11.2015, 22:58 · Zgłoś
Podzielił osiedle? serio? jak ktoś uważa że jego dzieci muszą mieć osobny plac bo nie będą się bawić z dziećmi z Gądek to sam chyba społeczeństwo dzieli.. a co tyłek ciężko ruszyć koło parku linowego?
Odpowiedz
20
@ Xxx
dnia 09.11.2015, 22:59 · Zgłoś
Biecka to chybaby chciała osobne osiedle utworzyć
Odpowiedz
-4
@ kan
dnia 11.11.2015, 10:14 · Zgłoś
Wiecie czytam te wasze komentarze i się zastanawiam... Lepsza polowa gorsza polowa patologia czy nie... Tak naprawde w żadnej rodzinie nie jest idealnie zawsze znajdzie się jakaś patologia ale czy to powód żeby się nawzajem obrażać i obrzucać blotem? Pan radny jak zapytalysmy się o plac dwa tygodnie po glosowaniu powiedzial ze my się bardziej orientujemy i żebyśmy dalej zalatwialy same... A jeszcze 2lata temu sam mi mówił ze samemu trzeba się obiegac po urzędach i gdyby on byl radnym by nam pomógł... Te kłótnie nie maja sensu... Przestańcie obrażać się na wzajem to do niczego nie prowadzi... Będą dwa place to przeciez lepiej a sami się nakręcacie w tej kłótni nawet podszywając się za ludzi z bieckiej... Nie zapominajcie ze gadki to jedno osiedle jakby jedna rodzina... Zastanówcie się co wy z ta 'rodzina' robicie...
Odpowiedz
3
@ Śmiechu warte.
dnia 11.11.2015, 14:49 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-9
@ fgg
dnia 11.11.2015, 15:46 · Zgłoś
Osiedle podzielił Pan Radny i nie zwalaj teraz na kogoś innego.
I guzik cie powinno obchodzić czyjeś podwórko.
Wasze komentarze są bezszczelne.
Odpowiedz
7
@ :-*
dnia 13.11.2015, 21:59 · Zgłoś
Ej baby baby chłopa wam trza:-)))
Odpowiedz
2
@ mieszko
dnia 14.11.2015, 22:52 · Zgłoś
Z komentarzy wynika że osiedle zostało podzielone przez 2 panie z Bieckiej nic dodać nic ująć. A Pan radny zyskał tylko w oczach normalnych mieszkańców a panie dużo straciły.
Odpowiedz
4
@ kuba
dnia 17.11.2015, 22:21 · Zgłoś
kobieto popatrz na swoje podwórko podzieliłaś go murem więc nie wciskaj ludziom kitu o podziałach to ty z córeczką podzieliłyście osiedle daj sobie już spokój ciesz się że będą 2 place i nie komentuj tego
Odpowiedz
3
@ ja
dnia 07.12.2015, 21:12 · Zgłoś
znowu o podziałach dam z Bieckiej które uwielbiają wszystko dzielić a zaczęły od swojego podwórka
Odpowiedz
-10
@ Matka
dnia 09.11.2015, 16:02 · Zgłoś
Oczywiście że nie będzie, nie damy się drugi raz nabrać!!! A czy artykuły jest sponsorowany przez radnego? Ewidentnie przedstawiona jest tylko jego racja z pominięciem istotnych aspektów, jak np. tego kto był prawdziwym inicjatorem powstania placu. Dlaczego szanowna pani redaktor nie zapytała o zdanie właśnie ich? Bardzo niekompetentnie pani redaktor!
Odpowiedz
-4
@ mieszkanka
dnia 09.11.2015, 14:53 · Zgłoś
pan Rybka to bardzo niekompetentny radny! radnego powinna cechowac bezstronnosc i zainteresowanie całym osiedelm a nie tylko swoimi sasiadkami. w gruncie rzeczy to nie jego pomysl ten plac zabaw, a chce sobie zaslugi przypisac. smiech na sali panie radny, reelekcji nie bedzie...
Odpowiedz
16
@ kibic
dnia 09.11.2015, 22:04 · Zgłoś
czy to te panie które głosowały na pana Zdzicha i się nie udało?
Odpowiedz
14
@ op
dnia 09.11.2015, 23:02 · Zgłoś
faktycznie dla sąsiadek skoro miał być koło parku linowego , przy okazji inne dzieci też z tego skorzystają ale oczywiście dzieci z Bieckiej to muszą mieć osobny , pewnie dla tych wyrośniętych dresów ! najlepiej to tylko krytykować innych a samemu tylko narzekać
Odpowiedz
0
@ msk
dnia 26.12.2015, 06:44 · Zgłoś
lepiej mu szło w krakowskim ZOMO na Toniach
Odpowiedz
1
@ olo
dnia 09.11.2015, 14:35 · Zgłoś
Mieszkam niedaleko stadionu w Sobniowie tez uważam ze w tym rejonie powinien powstac plac zabaw ale nikt sie tym nie interesuje. Przy mojej ulicy mieszka duzo dzieci ktire naoewno by byly z tego zadowolone.
Odpowiedz
-11
@ Xxx
dnia 09.11.2015, 15:06 · Zgłoś
To chyba czas najwyzszy wziac sprawy w swoje rece, a nie czekac az miasto samo wpadnie na taki pomysl.. gdyby nie inicjatywa mieszkancow Bieckiej to pewno ani jednego placu by nie bylo, a nasz pomysl z placem wlasnie na Bieckiej zostal wykorzystany przeciwko nam, bo gdy tylko sie roznioslo, ze staramy sie o ten plac, nagle druga strona Gadek probowala przechwycic nasz plan. Jawne glosowanie na zebraniu tez bylo i co? Pan radny probowal kota ogonem odwrocic, ze to ich pomysl i sobie zaslugi przypisac.. smiech...
230 osob podpisalo petycje? A kto byl z ta petycja na Bieckiej? Kto zapytal o taka mozliwosc? NIKT.. wiec trzeba pilnowac swojego interesu..
Odpowiedz
18
@ ale plama
dnia 09.11.2015, 22:38 · Zgłoś
Ale plujesz jadem WSTYD !!!
"przechwycić nasz plan":-))) co ty piszesz?
Skąd się tacy ludzie biorą?
Odpowiedz
1
@ kk
dnia 09.11.2015, 23:04 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
21
@ 65
dnia 09.11.2015, 23:05 · Zgłoś
ta biecka to ten plac od paru lat już robi, szkoda że gdyby nie Pan Radny to żadnego placu by nie było bo Dziedzic wam naobiecywał tylko
Odpowiedz
-20
@ 867
dnia 09.11.2015, 23:38 · Zgłoś
no właśnie pilnuj swojego interesu a nie wtrącasz się w cudzy
Odpowiedz
9
@ John Wayne
dnia 11.11.2015, 20:29 · Zgłoś
Na "Kwiatową" masz niedaleko ;-)
Odpowiedz
-4
@ mieszkaniec
dnia 09.11.2015, 13:51 · Zgłoś
Chyba ich p...ło, że chcą obok siebie aż dwa place zabaw budować.
Widać gospodarność Pabiana w mieście a w szczególności naszymi publicznymi środkami.
Odpowiedz
18
@ 65
dnia 09.11.2015, 23:06 · Zgłoś
ciesz sie że wgl coś robią
Odpowiedz
1
@ qqq
dnia 09.11.2015, 12:22 · Zgłoś
Rozumiem ze na osiedlach sa place zabaw bo mieszka sporo dzieci i rodziny nie maja gdzie sie bawic bo nikt w mieszkaniu nie zrobi sobie placu zabaw ale domy prywatne... kazdy ma spory kawałek dziaki i kazdy robi sobi taki plac zabaw jaki mu posuje ... nie rozumiem tychludzi ... widze ze sobie sami szukaja broblemow
Odpowiedz
4
@ Xxx
dnia 09.11.2015, 13:08 · Zgłoś
Przeciez nie chodzi o to zeby kazdy sie zamknal na swoim podworku tylko zeby dzieci sie integrowaly. A nie kazdy ma na tyle duze podworko zeby pozwolic sobie na plac zabaw u siebie... a problemow nikt nie szuka poza panem radnym, ktory zapomina o tym jak sprawa faktycznie wyglada..
Odpowiedz
23
@ 65
dnia 09.11.2015, 23:07 · Zgłoś
dokładnie zamiast sie cieszyć że będą dwa place to jeszcze im źle
Odpowiedz
22
@ :-O
dnia 10.11.2015, 07:08 · Zgłoś
bo na tej ulicy większość taka
Odpowiedz
-15
@ rrrrr
dnia 09.11.2015, 12:02 · Zgłoś
Panie radny papiery są kto byl pierwszy
Odpowiedz
0
@ julek
dnia 09.11.2015, 22:49 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
2
@ pobożny
dnia 10.11.2015, 00:04 · Zgłoś
"pierwsi będą ostatnimi" słuchaj Jezusa
Odpowiedz
8
@ kama
dnia 11.11.2015, 09:02 · Zgłoś
trzymaj mocno te papiery ,bo na osiedlach nikt nie wie jak napisać do urzędu żeby powstał słynny plac zabaw jeszcze się podpisz drukowanymi literami
Odpowiedz
1
@ mieszkaniec
dnia 20.12.2015, 23:10 · Zgłoś
nie ważne kto był pierwszy ważne że Gądki mają już swój plac
Odpowiedz
-4
@ anonim
dnia 09.11.2015, 11:37 · Zgłoś
Przy ul Metzgera tir za tirem jedzie i plac też się dało wybudować. P. Rybka robił wszystko żeby na ul Bieckiej nie budować
Odpowiedz
-10
@ Kładka
dnia 09.11.2015, 21:32 · Zgłoś
A puścił już ruch samochodowy kładką według obietnic wyborczych?
Odpowiedz
22
@ kibic
dnia 09.11.2015, 21:56 · Zgłoś
na Bieckiej aż 3 dzieci najlepiej zamurować tą ulice i mieszkańcy mieli by ją dla siebie
Odpowiedz
19
@ Xxx
dnia 09.11.2015, 23:09 · Zgłoś
jeśli miasto planów kładki jeszcze nie zrobiło to pretensje tylko do burmistrza przecież radny ci słupków nie wydrze żebyś mogła przejechać tym bardziej że byłaś przeciwna otwieraniu kładki bo będziesz mieć hałas koło domu
Odpowiedz
3
@ maria
dnia 09.11.2015, 23:11 · Zgłoś
bo na bieckiej dzieci nie ma to chyba lepiej żeby całe osiedle korzystało co nie?
Odpowiedz
20
@ zgoda
dnia 09.11.2015, 23:17 · Zgłoś
ogarnijcie sie już z tą biecką ciesz sie że będą dwa place a nie narzekaj bo chyba i tak korzystniej to wyjdzie dla wszystkich , zawsze powinno się wybierać dobro większości a nie żeby tylko bieckiej było dobrze bo nie zapominaj jak starsze panie chciały żeby tylko one miały kluczyk do placu i nikogo by tam nie wpuszczały oprócz dwójki swoich dzieci
Odpowiedz
20
@ ktoś
dnia 09.11.2015, 23:19 · Zgłoś
na biecką najpierw przyjdziemy- Ludzie przystanku pozdrawiają róbcie nam miejsce babeczki
Odpowiedz
-16
@ Ja
dnia 09.11.2015, 23:27 · Zgłoś
Widzę, że nie masz pojęcia o temacie. Twój komentarz zbędny!
Odpowiedz
16
@ tak
dnia 10.11.2015, 00:20 · Zgłoś
niech u siebie trzymają te kłótliwe dzieci pewnie tacy sami wyrosną jak rodzice
Odpowiedz
17
@ kasia
dnia 10.11.2015, 00:32 · Zgłoś
Biecka o nie pępek Jasła
Odpowiedz
4
@ Sukces
dnia 11.11.2015, 10:03 · Zgłoś
Będzie tak jak zwykle:
z braku kasy, zamiast jednego, konkretnego i dobrze wyposażonego placu zabaw powstaną dwa mini placyki - po jednej huśtawce i bujaku na każdym - czyli jedno wielki jajo do kwadratu. Zamiar zadowolenia wszystkich skończy się niezadowoleniem każdego.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657