Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

(Nie)chciana pacjentka

131

Pani Marcela Zielińska od lat cierpiąca na cukrzycę kilka tygodni temu w ciężkim stanie trafiła do jasielskiego szpitala. Mimo rany na nodze po opuszczeniu jednego ze szpitalnych oddziałów trafiła do domu. Uznano, że nie potrzebuje już opieki szpitalnej.

Wszystko zaczęło się kilka tygodni temu, kiedy stan zdrowia pani Marceli gwałtownie się pogorszył. Od ponad dwudziestu lat choruje ona na cukrzycę. Kiedy poziom cukru w jej krwi dwukrotnie przekroczył dopuszczalną normę, stało się jasne, że wymagać będzie szybkiej interwencji lekarza. Mąż pani Marceli, Stanisław Zieliński nie zwlekając zadzwonił po karetkę. Trafiła ona na oddział geriatryczny jasielskiego szpitala.

Jej stan lekarze ocenili jako ciężki. Pacjentka trafiła do nas w ciężkim stanie. Została przyjęta na oddział geriatryczny gdzie dzięki ciężkiej pracy zarówno zespołu lekarskiego jak również pielęgniarskiego jej stan znacznie się poprawił. W tym czasie pojawił się problem z nogą. Konsultowana była przez dermatologa, który zalecił leczenie. Tego typu owrzodzenia leczy się miesiącami. Dermatolog zalecił, że pacjentka nie wymaga w obecnej chwili leczenia w szpitalu a opatrunki można robić w domu. Jeżeli nie będzie poprawy miała zostać przyjęta na oddział – mówi lek. med. Dariusz Kowalski z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.    

 Dariusz Kowalski

Po niemal trzech tygodniach spędzonych na oddziale geriatrii stan pani Marceli uległ diametralnej poprawie. Stanisław Zieliński w superlatywach mówi o opiece, jaką jego żona została objęta przez personel szpitalny. Rysą na kryształowym wizerunku szpitala okazały się późniejsze wydarzenia. Zamiast na oddział dermatologiczny trafiła prosto do domu z raną na nodze.

Poleżała na oddziale geriatrycznym ponad dwa i pół tygodnia. Lekarze doprowadzili ją do dobrego stanu zdrowia. Nerki zaczęły pracować. Cukier też się unormował. W szpitalu jednak okazało się, że noga zaczęła puchnąć. Zaczęło to pękać i zrobiła się rana. W poniedziałek miała trafić na oddział dermatologii. Nie było jednak decyzji. Kierownik oddziału nie chciał jej przyjąć. Stwierdzono, że jest otyła i ma problemy z poruszaniem się a pielęgniarki nie dadzą sobie rady. Pan Turek powiedział, że jak będzie chodząca przyjmie ją na oddział – mówi Stanisław Zieliński, mąż pani Marceli.

Stanisław Zieliński

Zażenowany decyzją lekarza w poczuciu bezsilności postanowił zwrócić się do telewizji o pomoc w nagłośnieniu sprawy. Obecność dziennikarzy podziałała. Pani Marcela została przyjęta na oddział dermatologiczny po trzydniowym pobycie w domu.

Jak sprawę komentuje kierownik oddziału dermatologii lek. med. Zbigniew Turek? Pacjentce jeszcze na oddziale geriatrycznym pojawiło się na nodze owrzodzenie, które oczyszczano. Wypisano ją w stanie ogólnym dobrym. Mogła być leczona ambulatoryjnie. Wiele takich chorób leczy się w taki właśnie sposób. W przypadku zaostrzeń oraz powikłań leczymy szpitalnie. W chwili obecnej pacjentka przebywa u nas w szpitalu. Rana jest oczyszczana – wyjaśnia kierownik oddziału dermatologii.  

Lekarz zaprzecza jakoby miał stanowczo stwierdzić, że nie przyjmie pani Marceli na oddział. W przypadku powikłań leczona w domu miała zostać przyjęta na oddział.

Mąż pani Marceli nie żąda forów oraz specjalnego traktowania. Dla żony chce tylko dobrej opieki licząc na efekty leczenia. Nie wyobrażał sobie, że żonie odmówi się przyjęcia na oddział.

W programie telewizyjnym minister powiedział, że niedopuszczalne jest, żeby z taką raną leżeć w domu. Człowiek całe życie płaci składki. Leczyć jednak nie ma komu. Narodowy Fundusz Zdrowia z którym się kontaktowaliśmy polecił żebyśmy szukali innego szpitala. I to ma być normalne – mówi Stanisław Zieliński.

Obecnie pani Marcela przebywa na oddziale dermatologii jasielskiego szpitala. Trudno stwierdzić jak długo będzie hospitalizowana.

PP  

Napisany dnia: 01.10.2015, 07:45

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
-2
@ ORIN
dnia 06.10.2015, 16:55 · Zgłoś
a po co o tym pisać co to ludzi obchodzi
Odpowiedz
0
@ wiem
dnia 05.10.2015, 10:15 · Zgłoś
W komentarzach to każdy mądry, ale jak pójdzie do przychodni to pięknie, ładnie i obowiązkowo z wazeliną. Jak są tacy, którym decyzja lekarza się nie podobała, wewnętrznie czują krzywdę społeczną i nie mogą z tym żyć, ani spać, czują się oszukani, ponieważ ich składka zdrowotna została zdefraudowana to mogą dać upust swojemu oburzeniu w godzinach pracy administracji szpitala i kierownictwa oddz. dermatologicznego.
Odpowiedz
2
@ xxxx
dnia 05.10.2015, 09:14 · Zgłoś
Najlepiej zrzucić winę na lekarza bo sam w domu mąż nie daje rady. Tylu ludzi leczy sie u tego lekarza i sa zadowoleni. Szpital to nie przechowalnia i tak ta kobieta bedzie musiała wrócić do domu i co wtedy zaraz będzie to samo z jej noga. Zawsze sa dwie prawy i niestety za wszystko oberwal niczemu nie winny lekarz najlepiej narobic szumu
Odpowiedz
-1
@ aaa
dnia 04.10.2015, 20:30 · Zgłoś
Jaki Turek taki lekarz za nasze pieniądze . Powinien wylecieć z trzaskiem .
Odpowiedz
-2
@ bms
dnia 04.10.2015, 13:50 · Zgłoś
Jedno pytanie. Czy tym ludziom było bliżej do TVN aniżeli do dyrekcji szpitala rady społecznej szpitala czy też starostwa, które sprawuje nadzór nad szpitalem. A swoją drogą Pan Ordynator nie powinien też zachowywać się jak pan życia i śmierci nawet o ile to prawda jeśli jest konsultantem wojewódzkim w zakresie dermatologii. MYŚLĘ, ŻE JEŚLI TO SIĘ POTWIERDZIŁO CO ZROBIŁ I JAK SIĘ ODNOSIŁ BĘDZIE UKARANE Z CAŁĄ STANOWCZOŚCIĄ I SUROWOŚCIĄ PRZEZ DYREKCJĘ A TAKŻE PRZEZ IZBĘ LEKARSKĄ. Nam Jaślanom powinno być wdtyd jakie świadectwo wystawił zarówno ordynator(kierownik oddziału) czy też ci, którzy zamiast udać się na miejscu do osób i instytucji nadzorującyc uznali, że bliżej jest do TVN być może uznali to za szansę ... lub chcieli aby zistnieć w telewizji a może chodzi o coś innego przed wyborami i może w taki sposób chciano zaszkodzić jakiejś opcji, ale to już inne sprawy i może lepiej nie dywagować. PANIE LEKARZU ZBIGNIEWIE WYPADA PUBLICZNIE PRZEPROSIĆ PACJENTKĘ I RODZINĘ A JEŚLI JEST PAN AŻ TAK PEŁEN PYCHY MOŻE UCZYNI TO DYREKCJA?
Odpowiedz
2
@ Do bms
dnia 04.10.2015, 18:36 · Zgłoś
Pytanie : Za co lekarz Zbigniew miałby przepraszać pacjentkę i jej rodzinę, chyba tylko za to, że sumiennie i uczciwie leczy?
Odpowiedz
6
@ trasz
dnia 03.10.2015, 19:38 · Zgłoś
Zgadzam się z Panem wiem! Stopę Cukrzycową leczy się w warunkach domowych. Zapewne Pani gdy zachorowała na cukrzyce dostała zalecenia o diecie ... ! Jak widać tych zaleceń nie przestrzegała! Najłatwiej oczywiście zrobić awanturę w pseudomediach. Lekarz Turek jest doświadczony! Mysle ze te osoby które popierają te media anty Polskie powinny się leczyć u tych redaktorów pierwsza wizyta "propaganda"
Odpowiedz
12
@ wiem
dnia 03.10.2015, 14:26 · Zgłoś
jestem pielęgniarzem, moja praca polega na opiece nad chorymi w ich domach. W swojej pracy zawodowej kilkanaście razy prowadziłem leczenie stopy cukrzycowej. Proces długi i niestety nie zawsze kończy się sukcesem. Dobrze jest, jeżeli rana zagoi się w +/- pół roku. Rany cukrzycowe to schorzenia przewlekłe, które wymagają leczenia szpitalnego w sytuacji gdy są zainfekowane, przeważnie chorzy ze stopą cukrzycową trafiają do szpitala, ale z innych powodów niż rana na nodze (nadciśnienie, niewyrównana cukrzyca itp). Znakomita większość ran przewlekłych jest leczona w domu, a chorzy mają do dyspozycji specjalistyczne opatrunki (refundowane), maści, kremy, środki farmakologiczne. Czasy bandaży suszonych na sznurku i pajęczyny z chlebem odeszły. Fakt, leczenie ran przewlekłych to nie tania sprawa i chory oraz jego rodzina musi mieć tego świadomość. Nie winię lekarza, który w pierwszej decyzji odmówił przyjęcia chorej do szpitala, lek. Turek to doświadczony lekarz, który jest realistą w tym co robi i ja mam bardzo duże zaufanie do jego decyzji.
Odpowiedz
-4
@ obserwator
dnia 03.10.2015, 10:36 · Zgłoś
takim lekarzom co nie przyjmujom pacjientów na oddział i nie dawajom pacjentom rent to odebrać im prawo wykonywania zawodu lekarz
Odpowiedz
2
@ duduś
dnia 02.10.2015, 23:01 · Zgłoś
powiedzcie co sądzicie o opiece w przychodni ortopedycznej w Jaśle-a tak dla NFZ informacja żę ludzie połamani stoją tam od 3 rano -czy tak trudno dołóżyć jeszcze jednego lekarza i rozładować kolejkę.
Odpowiedz
3
@ Dodudus
dnia 03.10.2015, 07:26 · Zgłoś
Ano trudno bo wtedy nie dzialalyby gabinety prywatne ortopedow
Odpowiedz
2
@ malkontent
dnia 04.10.2015, 22:35 · Zgłoś
Nie tylko stoją w kolejce ale takze kustykają do rentgena i z powrotem.
Odpowiedz
3
@ fif
dnia 02.10.2015, 14:46 · Zgłoś
dopoki cżłowiek jest na nogach i w miare sobie poradzi to jeszcze przetrzyma a w razie ,,w" to przychodzi umierać
Odpowiedz
11
@ kicia
dnia 01.10.2015, 21:26 · Zgłoś
Tak szpital jest jednostka ,gdzie panuje ogromna znieczulica.lekarz w prywatnym gabinecie jest bardzo bardzo mily a jak sie trafi do szpitala to czlowieka nie zna wiadomo dlaczego..
Odpowiedz
0
@ obserwator
dnia 03.10.2015, 10:38 · Zgłoś
pomodle sie kicia za ciebie
Odpowiedz
21
@ Rjs
dnia 01.10.2015, 20:58 · Zgłoś
Przykre jest ze chora pani ze wzgledu na wage nie byla przyjeta do szpitala przez pana Z.Turka.Tzn pan dyrektor tez musi byc zwolniony z powodu WAGI.
Odpowiedz
0
@ xxxx
dnia 05.10.2015, 09:18 · Zgłoś
Jak to nie przyjeta a gdzie ona leżała na ulicy ??? Chyba byla w szpitalu a wiecznie tam byc nie może zrobili co się dalo a Turę to chyba byl tylko na konsultacji wiec dlaczego on oberwal nie rozumiem
Odpowiedz
5
@ dododuk
dnia 01.10.2015, 20:10 · Zgłoś
tam wcześniej ktoś bardzo mądrze napisał żeby wybrać pracę w szpitalu ALBO prywatny gabinet. To może odrazu zakać udzielania korepytycji nauczycielom języka angielskiego no bo przecież pracją już w szkole?!
Odpowiedz
13
@ moro
dnia 01.10.2015, 21:25 · Zgłoś
Co by wtedy zrobiły biedne dzieciaki z LO? Jakby spadła zdawalność :-D
Odpowiedz
3
@ Pralinka
dnia 02.10.2015, 13:02 · Zgłoś
Do dododuk, a dostałeś kiedyś od lekarza w prywatnym gabinecie fakturę albo paragon? Nie? A od fryzjerki dostałeś? A od taksówkarza dostałeś? A w sklepie dostałeś? A wiesz jaka jest różnica między fryzjerką a lekarzem? I to usługa i to usługa, jednak fryzjerka musi płacić podatki, a taki lekarz to już niekoniecznie, tylko sobie ryczałcikiem leci. No to w czym ta fryzjerka jest gorsza od lekarza? A Ty sam jaki masz interes w tym, żeby płacić: raz składkę na NFZ, a drugi raz lekarzowi za usługę w prywatnym gabinecie, od której to usługi on nie zapłaci podatku ani Tobie nie wystawi faktury.
Odpowiedz
6
@ Marek
dnia 02.10.2015, 13:43 · Zgłoś
Chodzę prywatnie do dentysty i do neurologa . I zawsze dostaję paragon.Nawet jak nie chcę, to każą mi czekać i brać. Pani neurolog jest super lekarzem i człowiekiem.
Odpowiedz
0
@ Pralinka
dnia 02.10.2015, 13:48 · Zgłoś
Wow, no to jestem pod wrażeniem. Można wiedzieć jaki to gabinet, który wydaje paragony? Bo rozumiem, że i dentysta i neurolog wystawiają paragony?
Odpowiedz
6
@ Marek
dnia 02.10.2015, 14:26 · Zgłoś
Gabinet neurologiczny mieści się na ulicy A. Mickiewicza, a stomatologiczny w Rynku koło '' Keksu''.
Odpowiedz
6
@ ciekawy
dnia 01.10.2015, 19:48 · Zgłoś
rodzina ma dosc zajmowania sie pania z owrzodzeniami i tyle w tym temacie...najlepiej jak opieke przejmie ktos inny ( leczenie owrzodzen cukrzycowych w wiekszosci odbywa sie w warunkach domowych)...pan maz ma dosc zajmowania sie pania zona (pomoc w toalecie,zapewnie tez pomoc w czynnosciach fizjiologicznych itp)...pozazdroscic tylko takiej troski i zapewne tez milosci...szpitalowi gratuluje dyrektora ,ktory wspaniale potraktowal ordynatora dermatologii...ale czwarta wladza ma swoje przywileje...
Odpowiedz
4
@ DO PANI
dnia 01.10.2015, 19:15 · Zgłoś
jakby np. za studia na medycynie trzeba było zapłacić milion to wtedy niech sobie zarabiają
Odpowiedz
7
@ bland ./[
dnia 01.10.2015, 18:31 · Zgłoś
do pani a po co mam byc pielegniarka zawod czeba kochac i nigdy bym tak nie chciala pracowac mam lepsza prace
Odpowiedz
3
@ gazda
dnia 01.10.2015, 18:02 · Zgłoś
to jest właśnie ta p...a polska
Odpowiedz
-2
@ pani
dnia 01.10.2015, 17:50 · Zgłoś
DO LOLO. dobry masz pomysł. jak skończysz medycynę to napisz czy szpital czy gabinet.?
Odpowiedz
-7
@ pani
dnia 01.10.2015, 17:46 · Zgłoś
Do bland. na naukę nigdy nie późno. zdobądz zawód pielęgniarki popracuj z 5lat a potem pogadamy
Odpowiedz
22
@ lolo
dnia 01.10.2015, 17:37 · Zgłoś
a co sądzicie o tym żeby lekarzom mającym gabineciki prywatne zabronić pracy w państwowym szpitalu ?
Odpowiedz
21
@ któś
dnia 01.10.2015, 18:31 · Zgłoś
tak właśnie powinno być. Albo szpital, albo prywatny gabinet.
Odpowiedz
9
@ pric
dnia 01.10.2015, 19:12 · Zgłoś
Jedynym sposobem prywatyzacja służby zdrowia.
Nadal będzie za darmo ale będzie lepiej działała.
Odpowiedz
15
@ DZIEKAN
dnia 01.10.2015, 19:30 · Zgłoś
Kierowca musi mieć pauze nie może pracować cały czas a lekarze w szpitalu dyżur a po dyżurze w domu i do szpitala do pracy powinni im godziny pracy liczyć
Odpowiedz
-7
@ pani
dnia 01.10.2015, 17:34 · Zgłoś
Na szpital dużo złego a jak choroba to wszyscy do tego BYLE JAKIEGO SZPITALA. Wtedy dobra pomoc. Ten narzeka co mu nic nie jest .jest to przykre bardzo
Odpowiedz
3
@ jo
dnia 02.10.2015, 08:42 · Zgłoś
He he dobre to gdzie ma się iść ?
Odpowiedz
1
@ Ula
dnia 04.10.2015, 09:15 · Zgłoś
A przepraszam gdzie ma się udać do mleczarni?Bzdury opowiadacie !Sama miałam ostatnio kogoś z rodziny w szpitalu na oddziale wewnętrznym i wiem jakie tam panuje chamstwo i brak zainteresowania pacjentem.Mam porownanie bo sama leżałam kiedyś w Krośnie na laryngologii niema porownania!!??niebo a ziemia.Pozdrawiam cały personel laryngologii w Krośnie
Odpowiedz
13
@ bland ./[
dnia 01.10.2015, 17:13 · Zgłoś
tak jest w jasielskim szpitalu pielegniarki nie nadskakuja pacientom wiem o tym bolezalam na oddziale to zadna nie przyjdzie popatrzyc na chorego tylko ja musialam isc oslabona do nich a te kawe pija i sie smieja wielkie przepracowane
Odpowiedz
-1
@ pani
dnia 01.10.2015, 17:25 · Zgłoś
JAk tak było to sie nie bój i napisz gdzie leżałaś i przedstaw sie. Kto sie boi prawdy
Odpowiedz
2
@ moro
dnia 01.10.2015, 20:37 · Zgłoś
Dlaczego? Są tu tacy, co się przedstawili i żyją ...
Odpowiedz
5
@ matmat
dnia 01.10.2015, 21:53 · Zgłoś
Tak jest na wszystkich oddziałach - bez wyjątku, musieli by się przedstawić wszyscy pacjenci szpitala. Pielęgniarkom wydaje się, że są najważniejsze. Jeśli się im nie podoba robota to niech wyjadą i pracują za euro. ALE TAM SIEĘ PRACUJE a nie leni i pije kawe. Wyjeżdzajcie i to już
Odpowiedz
6
@ dragoness
dnia 02.10.2015, 06:47 · Zgłoś
A pacjentami w szpitalach będzie opiekować się rodzina. No problem.
Odpowiedz
16
@ anna
dnia 02.10.2015, 13:12 · Zgłoś
Ja jestem jedną z tych które wyjechały. Zalety: rewelacyjna współpraca z lekarzami i rehabilitantami, docenienie przez członków zespołu, wysokie zarobki, mniejsze obciążenie psychiczne i fizyczne. Wady: to nie jest Polska, ale biorąc pod uwagę zalety tęsknota przestaje mi przeszkadzać i wiem że do Polski nie wrócę. Z mojego rocznika na 50 osób które ukończyły studia 8 wyjechało za granicę. Nikt nie planuje powrotu. Wszyscy wyjechali po kilku latach pracy w Polsce, więc mieli doświadczenie. Polska ochrona zdrowia to dla mnie brak szacunku do pacjentów, brak współpracy zespołowej, kiepskie zarobki, przerost biurokracji. Dopóki nie zmieni się roszczeniowe podejście pacjentów do personelu i lekceważące podejście personelu medycznego do pacjentów sytuacja w Polsce nie ulegnie poprawie.
Odpowiedz
2
@ znachor
dnia 03.10.2015, 07:30 · Zgłoś
Pani dragoness waga tej biednej kobiety zbliżona jest do Pani wagi. I co kiedyś będzie?
Odpowiedz
1
@ tez jedna z tych co wyjechaly
dnia 04.10.2015, 01:13 · Zgłoś
zgadzam sie - nie chce dopisywac szczegolow bo jednak to grupa zawodowa w ktorej kiedys bylam ale brak szacunku do pacjentow najbardziej razi-jest jeszcze gorzej niz 12 lat temu kiedy wyjezdzalam I nie widze zadnych sensownych rozwiazan ze strony rzadu, ministra zdrowia zeby bylo milej ,sympatyczniej-a wytykanie tej pani jej wagi to po prostu dyskryminacja .zastanowcie nad tym czasami.
Odpowiedz
11
@ Gość.
dnia 01.10.2015, 15:46 · Zgłoś
Ja nie będę krytykować tej Pani że otyła,bo ludzie są różni i otyłość też ma różne podłoża,nie tylko duża ilość jedzenia.
Ale będę bronić doktora Turka z całych sił...bo ma rację że ludzi a takimi ranami jest dużo i jakby wszystkich trzymali w szpitalu to niewiem co by to było.Gdzie mieli mi miejsce dla innych pacjentów gdzie musowo muszą być w szpitalu.
Ta Pani mogła mieć zmieniane opatrunki w domu i przyjeżdzać na kontrole i konsultacje.
No ale najłatwiej narobić szumu w mediach,nasłać dziennikarzynę jakiegoś i szukać sensacji i psuć zdrowie innym przy okazji.
Zaznaczam że lekarza Turka znam tylko jaką dziedziną się zajmuje i byłam jako pacjentka u niego raz bo akurat tak trafiłam.Żeby ktoś nie myślał że "obrończyni znajoma"ale wiem że jest dobrym lekarzem i nie sądzę że wyraził się dosłownie "ze jak zacznie chodzić to ją przyjmą,bo za gruba" nie przesadzajcie i nie siejcie złej opini.
Choroba jest straszna,jaka by nie była i życzę tej Pani zdrowia,ale nie jest ona sama i jedyna chora,jest bardzo dużo takich ludzi.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
3
@ alan
dnia 03.10.2015, 16:39 · Zgłoś
podpisuj się pod tym komentarzem...mój tato cierpi na to samo schorzenie jest leżący od dwóch lat ale nie myślę o oddaniu go do szpitala bo to samo leczenie można zastosować w domu ..tylko trzeba trochę chęci i czasu, systematycznie odwiedza go właśnie dr, Turek w domu i zaleca dalsze leczenie...więc nie piszcie że nie można, ale czasem najlepiej pozbyć się problemu...pozdrawiam i życzę zdrowia.
Odpowiedz
21
@ Julian
dnia 01.10.2015, 15:24 · Zgłoś
Jak na cukrzyka z taka tuszą to zbyt dużo miseczek na stoliku stoi. Poza tym lekarz ma racje. Mój ojciec ma podobne schorzenia jak ta pani, rany obu nóg opatrywane są w domu (za ciężkie pieniądze) ale schudł ponad 20 kg (trzeba się odchudzić, bo nic z tego nie będzie). Małżonek myśli pewnie, że mu za darmo zonę wyleczą. Panie szanowny, te rany są prawie nieuleczalne. Nie uniknie pan poważnych wydatków -
z własnej kieszeni - na najnowsze opatrunki, trzeba zaangażować dzieci żeby pomogły (chyba że się brzydzą to trzeba kogoś wynająć). Na wyleczenie w szpitalu nie ma co liczyć. A prognozy nie są najlepsze.U nas diagnozy to amputacja, czego nie życzę.
Odpowiedz
4
@ realistka
dnia 02.10.2015, 10:43 · Zgłoś
Jak trzeba być głupim, żeby napisać taki chory komentarz? Przecież to zdjęcie szpitalne, a posiłek zalecony przez dietetyka szpitalnego, zresztą nie zjedzony. Podstawą leczenia cukrzycy jest dieta ustalana przez dietetyka indywidualnie dla pacjenta. Glukometr służy do tego, żeby dobrać odpowiednią dawkę insuliny, tak aby stężenie cukru we krwi było prawidłowe. Nie jest to łatwe ponieważ na stężenie cukru we krwi wpływa również stres i to ile kalorii spalimy po zjedzeniu posiłku (wysiłek fizyczny). Gdy unormuje się stężenie cukru we krwi to i waga się obniży.
Szkoda, że dopuścił Pan - Julianie ojca do takiego stanu, że ma rany na nogach.
Odpowiedz
3
@ obiektywa
dnia 01.10.2015, 15:13 · Zgłoś
Moze czasem trzeba patrzec na sprawe holistycznie, bo nie zawsze w mediach przedstawiane sa wszystkie aspekty, a w tym przypadku, to nie wyglada tak jak zostalo to przedstawione ->patrz: zachowanie Panstwa Zielinskich... Potrzeba obiektywizmu i mniejsze podatnosci na manipulacje!
Odpowiedz
0
@ hela2
dnia 01.10.2015, 22:06 · Zgłoś
prosze w takim razie wezwac do siebie telewizje i naswietlic pani/pana punkt widzenia! jesli masz cos osobistego to tych ludzi to nie mieszaj spraw prywatnych do tej syruacji
Odpowiedz
40
@ ja
dnia 01.10.2015, 14:45 · Zgłoś
Trzeba zacząć od tego, że w jasielskim szpitalu nie ma lekarzy, tylko są osoby po medycynie nastawione na łatwy zarobek. Leżąc w szpitalu, kto nie da łapówki to będzie traktowany jak powietrze, chyba, że ma się znajomości. Poważnym problemem jest też przeprowadzanie badań, na które nie ma pieniędzy, a na "śpiące dyżury" i etaty w kilku miejscach jednocześnie są. To jest zwykłe wyłudzanie pieniędzy za które powinno być więzienie.
Odpowiedz
22
@ seba
dnia 01.10.2015, 14:32 · Zgłoś
tak czy siak pielęgniarki mogły by być milsze i bardziej się starać a szczególnie na izbie przyjęć bo prędzej można ducha tam wyzionąć zanim któraś łaskawie podejdzie.
Odpowiedz
3
@ E300
dnia 01.10.2015, 14:27 · Zgłoś
I bardzo dobrze ! Niech te stare dziady uświadomią sobie, że życie nie wygląda jak Anna Maria Dooopa boska z telewizora hehehe Korwin be jedynie Populizm i Socjalizm (w skrócie PiS) na topie. Te stare dziady z łiskasem pomiędzy uszami skończą ten kraj. Smutne ale prawdziwe.
Odpowiedz
26
@ dietetyk
dnia 01.10.2015, 13:46 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
10
@ matmat
dnia 01.10.2015, 21:19 · Zgłoś
Mniej jeść ...
Odpowiedz
10
@ Tak
dnia 01.10.2015, 12:26 · Zgłoś
gdzie w komentarzach jest zle slowo o pielegniarkach .
Odpowiedz
10
@ rada
dnia 01.10.2015, 12:06 · Zgłoś
Jedna rada dla wszystkich-proszę sobie wyobrazić że macie w domu osobę chorą wymagającą opieki i pomocy w wielu podstawowych czynnościach którą trzeba umyć podnieść ,nakarmić itd oraz że to wszystko co zrobione trzeba dokładnie opisać .Dodajemy do tego zastrzyki opatrunki i inne czynności pielęgniarskie. Ilość takich osób pomnożyć prosze przez 20 !! Średnio przez 20 dla jednej pielęgniarki której wiek statystycznie w Jaśle mieści sie koło 50 lat bo taka jest teraz średnia wieku w szpitalu. Jeżeli już potrafiliście to sobie jakoś wyobrazić to spróbujcie może jeszcze raz ocenić jak wygląda praca tych pielęgniarek na które tak dzisiaj plujecie !! Ciekawe ilu z Was krytykantów choć raz w życiu myło obrobionego forosłego człowieka... Wiem jedno WIĘKSZOŚĆ POWIE NIGDY W ŻYCIU BYM TEGO NIE ROBIŁA I ZA ŻADNE PIENIĄDZE !!!no chyba że za euro :-) dlatego młode pielęgniarki uciekają za granicę
Odpowiedz
47
@ Pralinka
dnia 01.10.2015, 12:33 · Zgłoś
Wyobraź sobie, że masz w domu osobę chorą, taką, jak opisujesz i musisz się nią zająć, bo w szpitalu nie leczą. Do tego sobie wyobraź, że idziesz do roboty, a tam trzeba przewieźć kilka palet z towarem, szybko je rozpakować i rozłożyć na półkach. Szybko i sprawnie, bo kierownik patrzy i tylko czeka, żeby obsztorcować. Jak nie zdążysz, to lecisz nadgodziny, za które Ci zapłacą, albo i nie. Nie upomnisz się o to jednak, bo się boisz, że Cię z roboty wywalą. Za to wszystko zarabiasz mniej niż 2000 polskich złotych. Wracasz do domu, musisz rodzinę nakarmić, wyżywić i jeszcze opiekować się tym, kogo opisałaś. Ale nie jęczysz, że zarabiasz za mało, robisz za dużo i za długo i za ciężko, bo by cię wypie..li z roboty. A jak na klienta w sklepie krzywo spojrzysz, podobnie jak pielęgniarka na uciążliwego pacjenta to dostaniesz burę.
Jeśli Ci źle w pracy to się przekwalifikuj albo znajdź sobie inną robotę. To właśnie słyszy większość osób pracujących w prywatnych firmach. Pielęgniarkom ani lekarzom tego nie można powiedzieć, bo to święte krowy.
Odpowiedz
0
@ Witka
dnia 01.10.2015, 12:41 · Zgłoś
Teraz priorytetem jest robota papierkowa a potem pacjent i nie dziwię się że wszystkie pielęgniarki maja dość bo za takie grosze też bym nie robiła zwłaszcza że dzięki pomocy innym można stracić swoje zdrowie
Odpowiedz
6
@ do Pralinki
dnia 01.10.2015, 18:21 · Zgłoś
a wyobrażasz sobie że przez 12 godzin pracujesz przy takich chorych jakiego masz jednego w domu, pracujesz , zarobisz 1700 zł i masz być miła , uśmiechnięta, pomocna, najlepiej żebyś płakała z rodzinami nad ciężko chorymi, po czym wracasz do domu i też musisz utrzymać rodzinę, nakarmić, oprać i ugotować, a jak po kilkunastu albo kilkudziesięciu latach takiej pracy już nie masz siły się uśmiechać, ani nawet rozmawiać Ci się już nie chce to w komentarzach na jaslo4u powiedzą o Tobie że jesteś święta krowa- nieczuła, nie wrażliwa, stara jędza która tylko kawę pije i dup_e plaszczy. Masz rację- powinnam się dawno przekwalifikować albo wyjechać do kraju w którym człowiek szanuje drugiego człowieka a pielęgniarka ma taką pozycję w społeczeństwie i zarabia tyle że z uśmiechem idzie do pracy. Odpowiedz sobie na pytanie czy byłabyś polską pielęgniarką?
Odpowiedz
-2
@ realistka
dnia 02.10.2015, 10:18 · Zgłoś
Drodzy Państwo! Za mało płacą, praca za ciężka, nie szanują - złożyć wymówienie. Bezrobocie takie, że będzie po kilku kandydatów na wakat. Młodzi wykształceni ludzie wyjeżdżają za granicę, bo na ciepłych posadkach rotacje tych samych znajomych. Jak zabraknie Polek na te wakaty, przyjadą Ukrainki.
Odpowiedz
4
@ KOKO
dnia 03.10.2015, 20:15 · Zgłoś
Pralinka dokładnie jest tak jak piszesz. Pielęgniarkom ani lekarzom tego nie można powiedzieć, bo to święte krowy. Wykonuja swoją pracę i powinni ją robić jak najlepiej potrafią a jeśli im jest za ciężko lub za mało zarabiają zawsze mogą wybra inną prace.Niestety dzieje sę tak ponieważ, nie ma bata nad nimi ktory patrząc na ichczęsto z łaskami wykonywaną prace powiedział by im jak ci nie pasuje to na twoje miejsce jest 20 innych!
Odpowiedz
0
@ pacjentka
dnia 07.10.2015, 08:59 · Zgłoś
Każdy ma wybór, a skoro się wybrało zawód pielęgniarki to chyba powinno się go wykonywać tak jak należy, a nie patrzeć wilkiem na chorych i robić wielką łaskę i straszyć że się wyjedzie za granicę do pracy jak nie dostaniecie podwyżek. Droga wolna, nie pasuje praca w Polsce to papa.
Odpowiedz
-47
@ malgorzata kapanowska
dnia 01.10.2015, 11:38 · Zgłoś
Mam rade dla wszystkich ,ktorzy narzekaja na szpital jasiellski aby pojechali sie leczyc do Bulgarii to dopiero tam zobacza jak wyglada leczenie i opieka od gabinetu medycznego po pogotowie i szpital uniwersytecki i beda miec porownanie .Unas jest cudownie ,choc sa moze pewnie jakies jeszcze niedociagniecia jak zreszta i wszedzie.Czasem mam wrazenie ,ze przed kompem siedza same debile piszace glupie ,obrazliwe komentarze nie majac pojecia jak faktycznie wyglada praca lekarzy i pielegniarek w szpitalach.A moze co niektorzy by przyszli do pracy na wolontariat? to pokazaliby srodowisku medycznemu jak nalezy pracowac.Pomoc bardzo by sie przydala bo niedlugo to nawet pies z kulawa noga na was nie popatrzy!,bo statystyki nie klamia.A co do panstwa Zielinskich to mialam okazje ich poznac mieszkajac w dawnej dzielnicy Gadki x lat temu I niedziwie sie ,ze sprawa trafila do mediow.Zawsze mieli duzo do powiedzenia,pretensjonalni i cala wies sie ich bala.
Odpowiedz
77
@ Pralinka
dnia 01.10.2015, 11:48 · Zgłoś
Szanowna Pani Małgorzato, jak będziemy płacić składki na NFZ bułgarski, to tam będziemy się też leczyć. Na razie jednak płacimy składki w Polsce i za te (niemałe) składki chcielibyśmy mieć wpływ na to, co się tutaj za nie dzieje. Idąc tokiem Pani rozumowania, moglibyśmy się cieszyć, że mamy takie cudowny poziom, bo to co się dzieje na Madagaskarze, to już w ogóle jest tragedia. Lekarze notorycznie się spóźniają, są opryskliwi i traktują pacjenta jak zło konieczne. Dziwnym trafem, ten sam lekarz, w prywatnym gabinecie zmienia się z usłużnego i miłego usługodawcę. Dlaczego osoby, które zarabiają najniższą krajową i harują tak, że potu z czoła nie mają czasu obetrzeć nie wrzeszczą, że za mało zarabiają?
Odpowiedz
19
@ MR
dnia 01.10.2015, 12:12 · Zgłoś
No tak cudownie to może nie jest, skoro na wizyty do lekarza specjalisty czeka się miesiącami, a na niektóre badania czy zabiegi nawet latami.
No i zgódźmy się, że słowa lekarza, że nie przyjmą kogoś do szpitala, bo jest otyły to nie są słowa przynoszące chwałę takiemu lekarzowi, nawet jeżeli są to tylko słowa. I miejmy nadzieję, że to były tylko słowa, a praktyka jest jednak inna.
Odpowiedz
9
@ gryc
dnia 01.10.2015, 14:10 · Zgłoś
W Wielkiej Brytanii jest podobnie jak w Bułgarii, a może jeszcze gorzej. A nam Polakom wydaje się, że u nas jest najgorzej. Gorzej to dopiero będzie.
Odpowiedz
4
@ Joanna
dnia 01.10.2015, 14:22 · Zgłoś
Proszę się nauczyć pisać ortograficznie...
Odpowiedz
0
@ podatnik
dnia 01.10.2015, 16:24 · Zgłoś
Malgorzata z "tych" Kapanowskich???
Odpowiedz
3
@ co jest
dnia 01.10.2015, 17:50 · Zgłoś
Ty pomyliłam chyba szpitale i kraje...
Odpowiedz
12
@ nie jeżdżena polskie wczasy
dnia 01.10.2015, 19:38 · Zgłoś
nie jeżdże na polskie wczasy, nie mówiąc o Bułgarii bo mnie nie stac na mojej emeryturce na godziwe leczenie w kraju a dr.K...ki tez uprzejmościa nie grzeszył czego doswiadczyłam w 80 i 90 latam .Pozdrawiam
Odpowiedz
10
@ hal
dnia 01.10.2015, 21:09 · Zgłoś
A czemu mamy się porównywać do gorszych a nie do lepszych ! Na Ukrainie jest jeszcze gorzej a w Niemczech jest super - może tym się wzorować.
Odpowiedz
12
@ Grzegorz
dnia 01.10.2015, 21:42 · Zgłoś
Pani Małgorzato, czy pani myślała jak pani pisała ? Jaki wolontariat i czemu pani to do głowy przyszło przecież wszyscy narzekają na lekarzy którzy zarabiają po kilka lub kilkanaście tysięcy a traktują pacjentów jak zło konieczne.
Odpowiedz
-1
@ PPP
dnia 03.10.2015, 12:17 · Zgłoś
oceny komentarza same mowia za siebie mysle ze nie trzeba komentowac komentarza zadufanej kwoki
Odpowiedz
12
@ pacjent
dnia 01.10.2015, 11:36 · Zgłoś
Orkiestra Owsiaka mało sprzętu chyba zakupiła. Zabrać robolom kasę i dać lekarzom, a co zostanie to jeszcze policjantom. Tylko czekać stycznia 2016 Roku i znowu karuzela z protestami będzie się kręcić. Lekarze jak będą dużo zarabiać to będą mieli na wizytówki do prywatnych gabinetów. DUUŻO ZDROOWIA
Odpowiedz
10
@ j23
dnia 01.10.2015, 16:13 · Zgłoś
Byłem u takiego jednego z Krosna co przyjmuje w Jaśle 150zł wizyta i dostałem dwie wizytówki poprawy nie widać.
Odpowiedz
25
@ xska
dnia 01.10.2015, 11:23 · Zgłoś
No cóż Jasielskie piekiełko, sam znam przykład jak osobę z niewydolnością krążeniowo oddechową i podejrzeniem zawału, przywiezioną karetką w stanie ciężkim na izbę przyjęć, zamiast ratować to się opiernicza za to że w swoim stanie miała czelność zapomnieć dowodu ubezpieczenia. Jasielska Paranoja
Odpowiedz
9
@ hal
dnia 01.10.2015, 21:05 · Zgłoś
Najważniejsza jest KASA, potem papiery a na końcu pacjent !
Odpowiedz
-1
@ bogdan
dnia 04.10.2015, 22:32 · Zgłoś
Bzdura teraz jest rejestr i nie potzreba żadnego zaświadczenia!!!
Odpowiedz
4
@ podatnik
dnia 01.10.2015, 10:51 · Zgłoś
I poszła dragoness z trzodą...hehe
Nie mówi się źle o naszych dohtorach!!!
Odpowiedz
7
@ Minnesota
dnia 01.10.2015, 10:50 · Zgłoś
Radzę wystąpić o odszkodowanie ... niech płacą
Odpowiedz
-35
@ hela
dnia 01.10.2015, 09:27 · Zgłoś
A może to mąż nie chce opiekować się żoną
Odpowiedz
1
@ hela2
dnia 01.10.2015, 21:57 · Zgłoś
Zawsze znajdzie sie ktos tak wredny jak ty, zeby napisac tego typu komentarz! Mial wedlug ciebie siedziec w domu i patrzec jak jego zona umiera na jego oczach, bo nie otrzymuje fachowej medycznej opieki?
Odpowiedz
13
@ druga strona medalu
dnia 04.10.2015, 09:05 · Zgłoś
No tak dopuścić do takiego stanu aby noga nadawała się do amputacji!!!Gdzie wcześniej był? Przecież takie rany nie powstają z dnia na dzień!!!Najlepiej narobić szumu(dziennikarze telewizja)szybko łapią takie tematy.A jak wyglądało wcześniejsze leczenie ,jak opieka nad chorą?Przywieść żonę w stanie krytycznym i CO WINNY CAŁY ŚWIAT ???
Odpowiedz
6
@ ??????
dnia 04.10.2015, 13:20 · Zgłoś
Sadząc po wyglądzie to jeśli chodzi o dietę to na pewno nie była przestrzegana.
Kto był lekarzem prowadzącym?
Dlaczego pacjentka trafiła do szpitala w ciężkim stanie ?
Czy nikt wcześniej tego nie widział?
???
Rodzinie przydałby się psycholog i dietetyk,pomogli by w walce z chorobą.
Nie doszło by wtedy do tak poważnych problemów ze zdrowiem tej pani.
Odpowiedz
-3
@ ona
dnia 05.10.2015, 15:44 · Zgłoś
Podpisuje się pod tym ktoś kto ma cukrzyce od 20 lat to powinien dbać o siebie i na pewno osoba stosująca sie do zaleceń lekarzy nie dopuściła by do takiej wagi od tego trzeba zacząć to po pierwsze a po drugie jeśli owa Pani zaniedbała się do tego stopnia i tak prędzej czy później nastąpi obcięcie kończyny gdyż już są to początki martwicy.
Odpowiedz
16
@ porto
dnia 01.10.2015, 09:23 · Zgłoś
Lekarze i pielegniarki to sa ludzie ktorych nie obchodzi potrzebujacy czlowiek
Odpowiedz
12
@ Witka
dnia 01.10.2015, 12:33 · Zgłoś
Znam kobiety które były pielęgniarkami z powołania ale po popracowaniu w szpilalu włączyła się im znieczulica niestety !!! :(
Odpowiedz
20
@ ola
dnia 01.10.2015, 19:30 · Zgłoś
a szczegolnie oddzialowa z izby przyjec bojcora
Odpowiedz
70
@ Juras
dnia 01.10.2015, 08:42 · Zgłoś
Wiele można powiedzieć złego i dobrego na temat jasielskiego szpitala, ale ten przypadek nie zasługuje na publikację w mediach. Mógłbym opisać moją historię, ale po co ?
Jest tak długa że nikt by jej nie przeczytał. Prośba tylko do lekarzy aby NIE NARZEKALI !!!
Nikogo nie zmusza się do brania dyżurów, ale kasa,kasa,kasa,kasa...a potem w przychodni narzekanie jaki to jest zmęczony/ zmęczona /.
Odpowiedz
50
@ Witka
dnia 01.10.2015, 12:27 · Zgłoś
Podpisuje sie pod tym obiema rękami !!! Siedzą taki stare "ŁUPY " i narzekaja jak im ciężko i źle , Jak tak im niedobrze to niech ida do domku i siedza pod ciepłym kocykiem a miejsce odstąpią młodszym lepszym lekarzom
Odpowiedz
7
@ Kawałek naszej rzeczywistości
dnia 01.10.2015, 18:19 · Zgłoś
A ten ze zdjęcia to sam sobie zleca dyżury?
Albo dyrektor zleca wice a wice zkeca dyrektorowi?
Odpowiedz
39
@ Wystawca
dnia 01.10.2015, 08:42 · Zgłoś
Niestety, szkoda, że zabrakło w tym przypadku życzliwości i szacunku dla pacjenta. Władze tego oddziału nie wypadły tutaj najlepiej, a sama sprawa dobitnie świadczy o ich postawie. Dobrze, że ktoś nadał sprawie rozgłos, miejmy nadzieję, że dzięki temu opieka w szpitalu będzie staranniejsza. Każdy, kto się zetknął ze służbą zdrowia wie, że kultura osobista to nie jest ich atut, a to bardzo razi. Razi tym bardziej, że to właśnie często lekarze wykazują takie dotkliwe braki w kindersztubie. System nie jest najlepszy, ale lekarze powinni pamiętać, że oprócz systemu są jeszcze ludzie, którzy ten system tworzą. I że to oni są odpowiedzialni za wyniki leczenia, a nie system. A gdyby zachowywali się nieco bardziej kulturalnie i traktowali pacjentów z szacunkiem, to może wszystkim byłoby trochę lżej. No i nie trzeba by się było potem wstydzić, że się wypadło, tak jak się wypadło w ogólnopolskiej tv ...
Odpowiedz
92
@ podatnik
dnia 01.10.2015, 08:41 · Zgłoś
Czyli bez telewizji do szpitala szkoda się fatygować??
Oby dyrektor się nie rozchorował
bo będą problemy z przyjęciem na oddział...
Odpowiedz
13
@ Kawałek naszej rzeczywistości
dnia 01.10.2015, 18:16 · Zgłoś
Dobre !!! Chociaż z drugiej strony cholernie złośliwe.
Odpowiedz
27
@ fif
dnia 01.10.2015, 18:37 · Zgłoś
no dobrze jaki jest stan dyrektora? ?
jak z wagą?
Odpowiedz
-1
@ podatnik
dnia 01.10.2015, 22:22 · Zgłoś
a pana dyrektora humor nie opuszcza
ostatni wpisik z na jego feju

http://demotywatory.pl/4416771/Przy-przeziebieniu-nalezy-pic
Odpowiedz
3
@ Krzych
dnia 02.10.2015, 17:19 · Zgłoś
Jest coś złego w poczuciu humoru? Pierwsze słyszę.
Odpowiedz
3
@ podatnik
dnia 03.10.2015, 11:22 · Zgłoś
Ależ skąd Krzychu
Dobry humor to podstawa
tylko temat i czas trzeba umieć dopasować
do sytuacji..
Odpowiedz
76
@ Lucky Looser
dnia 01.10.2015, 08:39 · Zgłoś
Dajcie lekarzom po 10 tysięcy za dyżur a pracownicy karetek nie robią miesiac za 800 zł.
Polska patologia w tej umieralni i nic wiecej.
Odpowiedz
8
@ Kalina
dnia 01.10.2015, 16:39 · Zgłoś
Najniższa krajowa to 1.286 z groszmi -na rękę- (wiem , bo tyle zarabiam), więc nie pisz , że 800
Odpowiedz
25
@ Kawałek naszej rzeczywistości
dnia 01.10.2015, 18:15 · Zgłoś
Biedni lekarze uwierzyli, że są biedni.
Ktoś im to wmówił a oni w to chyba naprawdę wierzą.
Odpowiedz
-6
@ Lucky Looser
dnia 02.10.2015, 11:46 · Zgłoś
Kalina
Gdzie masz napisane ze najniższa krajowa to 800 zł albo że tyle zarabiają pracownicy karetek?
Jak mamy budować ten kraj jak czytanie i rozumienie tekstu kuleje na poziomie podstawowym a to zawsze rodzi konflikt?
Odpowiedz
10
@ stary
dnia 03.10.2015, 12:27 · Zgłoś
I w nocy nie budzic bo po pracy musi byc wypoczety by przyjmowac w prywatnym gabinecie.
Odpowiedz
0
@ bogdan
dnia 04.10.2015, 22:27 · Zgłoś
czy ty czytasz co napisałęś czy napisałaś? Odnoszę wrażenie, że nie
Odpowiedz
91
@ Max Szyderko
dnia 01.10.2015, 08:31 · Zgłoś
dzisiaj to trzeba mieć zdrowie by chorować...
Odpowiedz
102
@ jo
dnia 01.10.2015, 07:59 · Zgłoś
To jest skandal, brak człowieczeństwa. Ja potrzebowałam pomocy i znalazłam się na izbie przyjęć w jaśle. Obgadują jedni drugich, dyskusje lekarzy z pielęgniarkami a pacjent to im przeszkadza. Jak coś boli to no-spa w zastrzyku i do domu żadnej diagnozy.
Odpowiedz
-11
@ obserwator
dnia 01.10.2015, 10:03 · Zgłoś
tam pracują komunistki podajcie je do sądu i wygracie
Odpowiedz
38
@ nb
dnia 01.10.2015, 12:07 · Zgłoś
Niestety to gorzka prawda kilka razy odmówiono przyjęcia osoby po 80 =tce z zapaleniem płuc ,lekarz rodzinny ponownie wystawiał skierowanie i zabawa trwała ...a pani kierownik SOR-u wyrzucała rodzinę za drzwi .Pozdrawiam panie pielęgniarki z oddziału wewnętrznego , zapychają jak małe samochodziki a na tyle pacjentów to jest ich tak mało co kot napłakał...a przypuszczam ,że gdyby zobaczył ich zarobki ...zapłakałby także
Odpowiedz
62
@ Janusz
dnia 01.10.2015, 13:42 · Zgłoś
Obecny Dyrektor Szpitala i jego przełożony czyli obecny Starosta ponoszą za taki bieg sprawy odpowiedzialność !
Odpowiedz
0
@ podatnik
dnia 01.10.2015, 17:55 · Zgłoś
PP jesteś wielki!!!
Odpowiedz
1
@ podatnik
dnia 01.10.2015, 17:56 · Zgłoś
Bo będzie incognito...
Odpowiedz
19
@ tikks
dnia 01.10.2015, 20:36 · Zgłoś
Ja zaprowadzając ledwo idącego kolegę na Izbę Przyjęć, jak weszliśmy do gabinetu to lekarz dyżurujący powiedział, że "szpital to nie warzywniak, żeby każdy przychodził kiedy mu pasuje" po czym kazał nam iść do lekarza rodzinnego i wyprosił nas z gabinetu!!! Dodam, że były to godziny nocne, a oprócz nas nie było nikogo w poczekalni.
Odpowiedz
-20
@ PRAWDA
dnia 02.10.2015, 03:03 · Zgłoś
Dr Turek to porzadny lekarz i czlowiek,a w/w oddział dermatologii posiada najlepsza opieke medyczna.
Odpowiedz
-6
@ obiektywna
dnia 02.10.2015, 18:31 · Zgłoś
Ludzie, jak można komentować w tak sposób jak się nie ma zielonego pojęcia o medycynie... Kobieta była hospitalizowana do pewnego czasu. Potem została wypisana, bo więcej nie można było zrobić skoro nie zgodziła się na amputację nogi!!! Szpital to nie jest dom opieki społecznej, taka otyłość przy cukrzycy to jest w pewnym sensie dobrowolny wybór!
Odpowiedz
-3
@ PRAWDA
dnia 02.10.2015, 20:12 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-4
@ XX
dnia 02.10.2015, 21:32 · Zgłoś
Czas zmienić władzę, głosujmy na Zbigniewa Stonogę!
Odpowiedz
0
@ marian
dnia 04.10.2015, 13:57 · Zgłoś
No bez przesady są tam różni lekarze a niektórzy to faktycznie pracują z poświęceniem ale trzeba też powiedzieć wprost że jak się czeka do izby przyjęć to również słychać jak pacjenci mówią, że lepiej przyjść ns izbę bo szybciej aniżeli do rodzinnego czyli reasumijąc prawda i fakty mają różne oblicza. Tak na koniec ten fakt opisany nie miał miejsca na izbie tylko na oddziale detmatologii. Proponuję czytać ze zrozumieniem i nie uogólniać mimo tego, że nigdzie nie jest idealnie.
Odpowiedz
-1
@ bogdan
dnia 04.10.2015, 22:25 · Zgłoś
Moim zdaniem lekarz miał rację. SOR czy też inaczej izba przyjęć ma ratować życie ludzkie i przyjmować sytuacje zagrożenia życia a to nie jest przychodnia czy też warzywniak że się tam idzie kiedy się chce i to bardzo często bo mnie głowa boli albo dlatego, że nie mam już siły do starszej osoby a płacę po to aby się nią zajmowali w szpitalu bo ja już mam dosyć. Proponuję troszkę zastanowić się i przeczytać jaka jest rola SOR (izby przyjęć) i nie należy tego mylić z przychodnią. Mnie gdy przywieźli z zapaścią ledwo co żyjącego też jakiś facet skakał, że on czeka bo ma zawroty głowy a mnie przyjmują szybciej (przywiozłą mnie Rka). Jestem wdzięczny lekarzowi dyżurnemu i paniom pielęgniarkom za opiekę i uratowanie mi życia właśnie na tym tak znienawidzonym SOR.
Odpowiedz
1
@ PRAWDA
dnia 05.10.2015, 07:38 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657