Strona główna

Nie ma zgody na wycięcie dębu

60
Napisany dnia: 18.10.2009, 11:33 , Tagi: Brak
Najsłynniejszy jasielski dąb, ufundowany ponoć przez samego Hitlera, zostaje. Starosta jasielski nie wydał zgody na jego wycięcie.

Władze miasta Jasła zaplanowały w miejscu, w którym rośnie dąb, budowę ronda. Chciały wyciąć rosnące tam dwa drzewa ów słynny dąb i wierzbę.



O tym, że dąb zasadzony na skrzyżowaniu ulic Kościuszki i Kołłątaja to podarunek od Hitlera opowiadał 80-letni Kazimierz Polak. Pamiętał uroczystość zasadzenia dębu w 1942 roku. Jednak tak naprawdę nie wiadomo czy ta historia jest prawdziwa.

Najpierw jednak powstał projekt przebudowy drogi od ronda “Solidarności” do ronda przy ulicy Metzgera i Kościuszki, złożone zostały stosowne dokumenty o dofinansowanie w MSWiA, w którym ujęto budowę ronda. Dopiero później okazało się, że ten dąb mógł ufundować Hitler. Burmistrz Jasła Maria Kurowska powiedziała wtedy, że pielęgnowanie pamiątki po zbrodniarzu nie jest właściwe.(...)


/mm/ - Szczegóły w numerze Nowego Podkarpacia  
Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ xx
dnia 18.10.2009, 11:58. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Brawo Panie Kmiecik! Przynajmniej starosta myśli jak człowiek, bo z burmistrzem kiepsko u nas, coraz to głupsze i dziwniejsze pomysły. Pani burmistrz stosuje metody niczym serialowy wójt z Wilkowyji z serialu "Ranczo". Droga pani burmistrz, JASŁO to miasto, i mamy XXI wiek:)
@ hehhh
dnia 18.10.2009, 12:03. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
no i dobrze, nie róbcie wiochy na całą polskę..i nie tylko :)
@ j3
dnia 18.10.2009, 13:13. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Czyli nie będzie ronda ? Nie wytną wierzby ? Nie oszpecą nam miasta ?
Hurraaa !!

Dzięki Ci św. Antoni, patronie Jasła !!
@ chyba za rok wybory
dnia 18.10.2009, 13:53. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
pamiętajcie na kogo będziecie głosować, najlepiej żeby obecny prezydent Krosna albo Rzeszowa wystartował w nich:)
@ ułka
dnia 18.10.2009, 16:10. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Wystarczy chyba gdy wytną większość drzew w jasielskim rynku.Przynajmniej ten dąb i wierzba zostanie.
@ dragoness
dnia 18.10.2009, 18:50. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
A ciekawe jaki argument został użyty, przez naszego burgmajstra, aby uzasadnić wycięcie wierzby? Całe szczęście, że jeszcze są normalnie myślący ludzie w naszych lokalnych władzach. Chociaż w świetle zbliżających się wyborów to może być zwykła wyborcza parówa.
@ hh
dnia 18.10.2009, 19:33. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
I znów dąb....
Tylko proszę szanowni internauci nie obrażajcie znów naszej szacownej pani M.K.
A tak swoją drogą wiadomo już coś jak idzie sprawa o sławetne zniesławienie wiadomej osoby... ?
@ deh
dnia 18.10.2009, 20:40. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Rondo niech zrobią na Baczyńskiego a nie tam !
@ dj wojtas
dnia 18.10.2009, 22:28. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
a poguwno ten dab! wyciaz go i zrobic rondo! JAKIEMUS DZIADKOWI PRZYPOMNIALO SIE ZE TO DOB HITERA PO LATACH! CZEMU SOBIE WCZESNIEJ O TYM NIE SPOMNIAL!
@ gbur
dnia 18.10.2009, 22:35. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Dziękuję za Pański rozsądek . A może by tak jeszcze coś zdziałać w sprawie poronionego deptaka-sreptaka?
@ przejezdny
dnia 19.10.2009, 08:23. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Tak trzeba nastawiać ludzi przeciw sobie a Jasło jak wyglądało za czasów 70 tak i teraz Rzeszów Odjechał Krosno Odjechało a w Jaśle ta sama wierzba stare ulice jeden most i to wąski i bezrobocie i bieda nie dajci tu nic ruszyć bo starzy ko.. tak chcą
@ Topola
dnia 19.10.2009, 10:05. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
DJ WOJTAS: żal mi Cię !!!!!!!!!!!!!!!
@ Topola
dnia 19.10.2009, 11:08. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
W chwili gdy pokaże się mój komentarz nie będzie już wierzby koło JDK-u. Nie kijem go to pałą! Dębu nie wycieli to dobra i wierzba.I jeszcze do naiwnych: RONDO TAM BĘDZIE bo tak postanowiła nasza władza !
@ KKK
dnia 19.10.2009, 11:24. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Rok temu wyremontowali to skrzyżowanie, a teraz znowu się przebudowa na rondo zamarzyła. Tyle drzew już w mieście wycięli, wzdłuż Kościuszki szczególnie. Zaniedługo będzie samo szkło i beton!! A nowych, obiecanych nie widać. Gdzie ci ekolodzy co dyrektywami UE wszystko bronią, a zieleni w mieście nie. Przez miasto nie jeździ się 120, więc drzewa zagrożenia nie stanowią - kierowcy częściej upodobali sobie latarnie oświetleniowe. Co do odkorkowania Baczyńskiego - proponuję pogadać z Pektowinem czy oni wogóle jeszcze korzystają z tych torów. Można otworzyć wyjazd na Gorlice przez Kopernika i jeśli torów się nie da rozebrać, to zaasfaltować tak jak tramwajowe w Krakowie(będą uzywalne gdy się coś odmieni) i pod wiaduktem wypuścić koło składu węgla ulice z wyjazdem z Kopernika w stronę Krosna i wjazd od na Kopernika od strony Gorlic.
@ gosc
dnia 19.10.2009, 13:31. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Wierzbe wlasnie wycieli...
@ elos
dnia 19.10.2009, 14:21. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Ułka wierzby już nie ma, widziałem dzisiaj jak "kładła się na ziemie"
@ do KKK
dnia 19.10.2009, 16:01. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
wyremontowali? Hahaha ciekawe z której strony, same dziury tam są nie gadaj głupot
@ jaaaa
dnia 19.10.2009, 16:17. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
straż miejska przy wycince chyba bali się ekologów z grenpace
@ R:)
dnia 19.10.2009, 16:40. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
wierzbe wlasnie widze wycieto, szkoda, tak mało zielieni a bylo to potezne zdrowe drzewo.
@ patron
dnia 19.10.2009, 18:14. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Wierzba jest symbolem polskiego krajobrazu, a dąb ma podobno innego patrona - ironia losu. Gdyby się okazało, że wierzbę zasadził ten sam patron i rozróba medialna objęła by ją, to pewnie by ocalała. Swoją drogą, mnie osobiście bardziej się podobała niż dąb. Szkoda, że dziadek P. nie przypomniał sobie kto i kiedy zasadził wierzbę....... Dęba wcześniej czy później i tak ktoś skasuje - będzie blisko jezdni. Jego dni są w Jaśle policzone, co się odwlecze, to nie uciecze! Lub skończy tak jak poniemieckie lipy w Rynku.
@ dragoness
dnia 19.10.2009, 18:17. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
"Rzeźnik drzew" zaatakował! Wierzby już nie ma! A gdzie był wtedy pan starosta? Frau Burgmeister najwyraźniej sobie nic nie robi z jego sprzeciwu. A może to jakiś kompromis był? Proponuję zacząć odliczanie do końca kadencji. Zróbmy sobie taki kalendarz jak w wojsku, to będzie nasza jedyna pociecha. A właściwie to czy miała zgodę Inspektoratu Ochrony Środowiska? Czy można to jakoś sprawdzić? Za bezprawną wycinkę są potężne grzywny.
@ mieszkaniec jasła
dnia 19.10.2009, 18:46. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
tylko niech mi nikt nie mówi ze wierzba była chora bo widziałem ją pociętą w sam raz na opał, była zdrowa, temu co piłę na nią podniósł niech się koszmary snią że go drzewa gonią.
@ Ewita
dnia 19.10.2009, 18:49. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Niestety to prawda ,wierzby już nie ma!
@ Viejra
dnia 19.10.2009, 18:49. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
No i po wierzbie...

To drzewo przeżyło I Wojnę Światową, II,
no a Kurowskiej nie przeżyło!
@ waz
dnia 19.10.2009, 19:54. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Udało nam się uratować dąb, wierzbę już nie, tak samo jak drzewa na Kościuszki i prawdopodobnie nie uda się obronić drzew na rynku. Brak słów
@ Rozsądny
dnia 20.10.2009, 10:33. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Cieszę się, że mieszkańcy Jasła tak bronią zieleni w mieście, to świadczy o wysokiej świadomości ekologicznej naszej społeczności, bo jak powiedział jeden z naukowców "Broniąc przyrody - bronimi siebie".
@ miesciuch
dnia 20.10.2009, 17:03. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
No w koncu ktos rozsadnie myslacy
@ dragoness
dnia 20.10.2009, 18:20. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
No i co komu ze świadomości ideologicznej, jeżeli nasze "władze" opinie swoich wyborców mają głęboko w d...e? Zaczynajmy odliczanie, proponuję specjalny kalendarz , taki jak adwentowy, a na obrazku będzie piła i siekiera!
@ poeta
dnia 20.10.2009, 18:42. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Wielu radców bylo ale Fredro napisal;'Gdzie bez czynu sama rada,biada radcom,dzielu biada"!!
@ empik do kkk
dnia 20.10.2009, 20:08. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Kopernika przejazdowa do gorlic DURNY pomysł//tam jest przedszkole szkola podst. 4 kl 1-2,,blok mieszkalny przy samej ulicy //lepsze już rondo przy kościuszki,a od dębu nazwać rondem hitlera/tyle durnych pomysłów może ten chwyci
@ ixi
dnia 21.10.2009, 16:03. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
drzewo jak drzewo - wyciac i zasadzic NOWE - LADNIEJSZE I MOZE BARDZIEJ "EGZOTYCZNE"! Czemu nie!
@ dragoness do ixi
dnia 21.10.2009, 16:36. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
No to może taką palmę jak w Warszawie! Od razu duża, plastikowa, nie potrzebuje podlewania, a jak zacznie przeszkadzać Frau Burgmeister, to się ją po prostu przestawi.
@ derix
dnia 22.10.2009, 16:53. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Rondo nazwać rondem Kazia Polaka bo rozsławił na cały świat Jasło, a palmy zabrać z pod Flamingo i postawić na rondzie a na środku taki duży baner "mieszkańcy Jasła dziękują za rondo i burdel"
@ derix
dnia 22.10.2009, 16:57. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
do KKK..."Co do odkorkowania Baczyńskiego - proponuję pogadać z Pektowinem czy oni wogóle jeszcze korzystają z tych torów. Można otworzyć wyjazd na Gorlice przez Kopernika" ja wczoraj gadałem z Pektowinem ale w żaden sposób nie chciał mi odpowiedzieć...hahahah
A tak na poważnie to chyba bez zastanowienia to pisałeś
@ nie jaślanka
dnia 22.10.2009, 17:24. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Wiecie co jaślanie szkoda mi was naprawde tyle jadu w was. Ciekawe kto pisze te komentarze o pani burmistrz...przypuszczam ze ci ktorzy w zyciu nie pochanbili sie praca i kozystaja z pomocy opieki spolecznej. Miasto wam pieknieje a wam i tak zle. Najlepiej NIC nie robic!!! Wtedy tez bylby rwetest
@ Mike37
dnia 22.10.2009, 21:57. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Wierzba to był śmieć totalny i tylko na opał się nadaje a nie w środku miasta rośnie takie coś co śmieci i utrudnia na jesień hamowanie samochodem można w poślizg liściach wpaść przynajmniej rondo będzie co rozładuje ruch w mieście to jest najlepsze skrzyżowanie jakie można mieć na styku kilku ulic zamiast beznadziejnych świateł na których pali się i tak już drogie paliwo
@ PiS-man
dnia 23.10.2009, 02:34. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Tak go zetniemy i tak :D
@ za a nawet przeciw
dnia 23.10.2009, 20:46. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Pewnie PIS-man ma rację. Obok dębu głębokie wykopy - już ma mocno uszkodzone korzenie. Ale uschnie powoli - nie zaszkodzi w kampanii. Broni się drzew w rynku zarzucając niekompetencję i zaniedbania poprzednikom ale samemu się robi to samo.
Pani Burmistrz - czy zniszczony system korzenny zostanie odpowiednio zabezpieczony ???

P.S.
Zresztą kogo tak naprawdę obchodzi to drzewo. Większość z nas ma to głęboko... - a wypowiadamy się na ten temat, bo to takie polityczne.
@ gaga
dnia 24.10.2009, 04:40. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Na calym swiecie dbaja o drzewa i sadza nowe,a w Polsce wycinaja.Mieszkam wiele lat za granica i wszedzie gdzie buduja ,urbanistyke wkomponuja w istniejace naturalne srodowisko roslinne.Takie rzady mozna okreslic jednym mianem WANDALIZM.Zwiedzilam kawal swiata ,ale tylu rond co w malym Jasle nie widzialam nawet w Chicago.Przed kilkunastu laty to miasteczko wygladalo przesronnie a zarazem przytulnie.Teraz straszy,ciasno,byle jako i obco.Ach i ta fontanna na rynku usytuowana ni w 5 ni w 9.
@ bodo
dnia 26.10.2009, 18:43. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
W Chicago jest tak szeroko,że potrzebne jest tylko jedno rondo a w Jaśle jest tak ciasno i wąsko że potrzebne są cztery ronda.Gdyby Pani jeżdziła codziennie po mieście wówczas opinia Pani byłaby nieco inna.Ponadto dużo zieleni jest w parku miejskim.Można odpoczywać. Popieram działania Pani Burmistrz.Przynajmniej coś się robi w tym mieście lecz muszę skarcić nieprzemyślane skoordynowanie robót instalacji podziemnych z nawierzchniami utwardzonymi.Ponadto bardzo przemyślane są zielone parkingi.Bardzo dobry pomysł wykorzystania bardzo szerokich traktów pieszych. Z poważaniem:
@ j
dnia 26.10.2009, 19:23. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
soro tak wam brakuje zieleni to przeprowadzcie sie na wies, miasto powinno sie rozwijac a nie cofac, wielkie afery bo kilka drzew wycieto pod parking, a kto z was nie ma samochodu? chcecie miec zielen zamiast parkingow, zabroncie ludziom kupowac pojazdy mechaniczne, najlepiej niech wszyscy wroca do XIXw, i na koniki
@ maro
dnia 28.10.2009, 09:34. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
wyjazd na gorlice przez osiedle kopernika poroniony pomysl mieszkancy osiedla sie nie zgodza bo ich pociechy zostana zagrozone i niezbyt juz jerzdzacymi ierowcami....
@ WIKTA
dnia 29.10.2009, 21:29. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
TAKICH DRZEW JAK DĄB,NIE WOLNO WYCINAĆ.POPIERAM STAROSTĘ.GDYBY WYCIĘTO TE DRZEWA,JASŁO NIE BYŁOBY JUŻ JASŁEM,JAK KTOŚ WYŻEJ NAPISAŁ NIE OSZPECAJCIE NAM MIASTA.
@ bodo
dnia 30.10.2009, 18:13. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
To Panie Wikta przy dzisiejszej technologii
botanicznej możesz Pan przesadzić dęba w inne miejsce.CO za problem.Kopara NOBAS i jazda Panie Gazda.
@ bodo
dnia 30.10.2009, 18:15. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
To Panie Wikta przy dzisiejszej technologii
botanicznej możesz Pan przesadzić dęba w inne miejsce.CO za problem.Kopara NOBAS i jazda Panie Gazda.
@ VIKI
dnia 02.11.2009, 07:38. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Szkoda że nie żyją Ci którzy przeżyli koszmar wojny, co by powiedzieli na to ze mieszkańcy Jasła zniszczonego doszczętnie przez nazistów teraz bronią pamiątek po Hitlerze.
@ Do VIKI
dnia 03.11.2009, 18:11. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Skąd Ty wiesz,że jest to dąb,który jest pamiątką po Hitlerze?Zobacz zdjęcia robione zaraz po wojnie.Nie ma tam żadnego dębu.Wymyślił to sobie jakiś Pan Polak i nikt jak do tej pory tego nie potwierdził.A rondo i tak zaczęto budować.Wcześniej specjalnie podkopano korzenie biednego drzewa,które i tak za jakiś czas uschnie.Czyli Pani Burmistrz dopięła swego.Nie ważne,że ruch w mieście za jakiś czas się zakorkuje.Byle po Pani burmistrz zostało rozbabrane miasto.
@ leśmian
dnia 03.11.2009, 23:04. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
PiSda jednak radę.Wszystko wskazuje na to,że będzie rondo.Czyżby wbrew Starostwu?
@ Olga
dnia 04.11.2009, 10:32. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
A przecież przy dzisiejszej technice można takie drzewo przesadzić.Zamiast wydawać pieniądze na rondo,można było poprawić stan nawierzchni kilku dróg w Jaśle.
@ nike
dnia 06.11.2009, 18:18. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
I po drzewie widać nasza Pani Burmistrz dba tylko o swoje dobro. Robi co się jej spodoba. Zamiast beznadziejnego deptaka mogli wszystkie ulice zrobić jak trzeba a nie "deptak" Beznadzieja!!
@ anty dąb !
dnia 07.11.2009, 11:54. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Po g... ten dąb!
Jak było "nie ma zgody na wycięcie dębu" wszyscy chcieli go wyciąć ,
Jak było "jest zgoda na wycięcie dębu" to wszyscy nie wycinac !!
zal mi was :|
Hitler to ********** który zabił miliony ludzi a wy chcecie miec po nim pamiątke w Jaśle ŻAL ŻAL ŻAL
@ dragoness
dnia 08.11.2009, 11:57. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
W tym miejscu nie będzie ronda, tylko kolejny "sutek". Ciekawe czyj?
@ Lika
dnia 08.11.2009, 13:25. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Drodzy Jaślanie,tej wierzby Wam nie podaruję!!!
Wpadłam na chwilę z okazji Wszystkich Świętych i jestem w szoku.Centrum miasta bez charakterystycznej wierzby wygląda po prostu szpetnie, a jak powstanie to rondo, które -notabene- niczego nie rozwiązuje,a wręcz pogarsza, będzie jeszcze brzydziej!! Mam wrażenie, że władze miasta wpadły w jakiś owczy pęd modernizacji miasta, nie zastanawiając się czy będą to faktycznie zmiany na lepsze stąd i pierwsze efekty są opłakane.Trudno pogodzić mi się z myślą, że nie ma już w rodzinnym Jaśle tej pięknej wierzby ,która tu była zawsze i która dodawała tyle uroku centrum miasta, a jak słyszę do tego,że było to drzewo zdrowe, to krew mnie zalewa!!! To skandal, że ktoś dał pozwolenie na wycinkę.Już prędzej poświęciłabym ten dąb,nie rozumiem jak można pielęgnować pamiątki po Hitlerze?!!
@ mieszkanka
dnia 09.11.2009, 14:48. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
"rządcy" miejscy sami szpecicie swoje miasto .Jak można było wyciąć tak piękne drzewo jak ta urokliwa wierzba. Jest tyle w mieście do zrobienia -dlaczego uparliście się na to rondo?Powstanie paskudny, ciasny beton jak na innych jasielskich rondach. I co dobrego wniesie do komunikacji. Dotychczasowe rozwiązanie było dobre i ładne!!
@ Kazek Polak
dnia 09.11.2009, 23:09. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Właśnie se przypomniałem że to drzewo sadzone w 42-gim to wierzba a nie dąb. Oj ta moja skleroza !! Ale to nic bo ten dąb to mój pies straśnie lubi.
@ ciekawy
dnia 12.11.2009, 08:47. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
KTO ZBADAŁ ILE TEN DĄB MA LAT ?????????????????nie jestem leśnikiem ale sądze że nie więcej jak trzydzieści a gościu zrobił sobie jaja i władze osmieszyły się na cały swiat.........
@ kierowca
dnia 25.11.2009, 16:15. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
dzieki temu rondu bedzie wiecej wypadków. bo to potrzebne jak tor nie powiem gdzie.
@ a
dnia 07.12.2009, 17:09. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
a moze by tak o zgode na smierc zapytac wierzbe i deba?kto kurowskiej pozwala ingerowac w nature bo co drzewa sa niepotrzebne?to jest normalne?po co rondo jak w przyszlosci beda auta latajace ha ha
@ minister sprawiedliw
dnia 09.12.2009, 10:50. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
drzewo chroni glebe przed erozja,wydzielaja tlen do atmosfery,potrzymuja obieg wody w przyrodzie,oczyszczaja powietrze z pylow,gazow i bakterii,,sa waznym elementem krazenia materii,sa mieszkaniem dla wielu zwierzat,lagodza dzialanie temperatury,wiatru,nawilzaja i jonizuja powietrze,sa bioindykatorami -wskaznikami stanu srodowiska!!!pani kurowska bedzie odpowiadac za takie czyny-rozliczymy ja z wszystkich rzeczy!!
@ warszawiak
dnia 20.02.2011, 15:21. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Poazdrawiam Jaślaków.U nas w Warszawie na Białołece na ulicy Ceramicznej 16 lutego 2011 rzeżnicy wycięli dęby brzozy buki.Jeden z dębów miał 1m srednicy.Jesli taka jest cena postepu to powiem ,że w okolicy znajduje się wiele dębów z zielonymi tabliczkami.Najpierw znikają tabliczki potem drzewa.Te na których nie ma tabliczek idą pod topór przy cichej aprobacie urzędu dzielnicy i wydziału ochrony środowiska.A potem wkracza już developerka.Jak możecie brońcie każdego drzewa i każdego niepowtarzalnego miejsca.
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Świątynia w Dębowcu bazyliką mniejszą NMP z La Salette

    Sanktuarium w Dębowcu wyniesiono do tytułu bazyliki mniejszej Najświętszej Maryi Panny z La Salette. Decyzję tę podjęła Stolica Apostolska, którą poparł cały Episkopat Polski. <<FOTOGALERIA>> (VIDEO)

  • Młodzi Żydzi odwiedzili Nowy Żmigród (VIDEO)

     

    15 maja z wizytą do Nowego Żmigrodu przybyła grupa młodzieży - uczniów szkoły średniej z BET SHEMESH z Izraela oraz z USA. Ta wizyta rozpoczęła obchody 70. rocznicy bestialskiego mordu dokonanego na 1250 żydowskich mieszkańcach Żmigrodu. (VIDEO)

  • Uwaga! Rekrutacja letnia 2012 wystartowała! Dołącz do Nas! Ucz się za DARMO w ŻAK-u!!

     

    Dzisiejszy rynek pracy wymaga od społeczeństwa ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Niestety próba pogodzenia pracy zawodowej i kształcenia się z obowiązkami rodzinnymi nie zawsze zakończona jest sukcesem. Niejednokrotnie z powodu braku wymaganego wykształcenia nie udaje się zdobyć pracy.

  • Opel vivaro dla DPS-u w Foluszu

    Mieszkańcy Domu Pomocy Społecznej w Foluszu będą mogli korzystać z nowego mikrobusu, który zastąpi wysłużone, piętnastoletnie samochody z możliwością przewozu osób na wózkach inwalidzkich. To już drugi pojazd zakupiony w tym roku na potrzeby mieszkańców i pracowników DPS-u.

  • Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kołaczycach – oferta edukacyjna na rok

    Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kołaczycach, to szkoła proponujaca szeroki wachlarz kierunków kształcenia w klasach humanistyczno-dziennikarskej, promedycznej, policyjno-strażackiej oraz matematyczno-językowej.

  • Zespół Szkół nr 3 w Jaśle - popularny ,,Chemik” szkołą przyjazną dla ucznia

    Zespół Szkół Nr3 w Jaśle popularny ,,Chemik” jest szkołą dla każdego. Staramy się dostosować proces dydaktyczny do indywidualnych możliwości edukacyjnych uczniów...

  • Meble najwyższej jakości dla Ciebie!

    Chcesz kupić dobre meble? Mamy w ofercie meble najwyższej jakości, na które będzie Cię stać!!!

Nadchodzące wydarzenia

Posiadasz informacje o jakimś wydarzeniu?
Poinformuj nas! Pisz na adres: redakcja@jaslo4u.pl

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105