Nowa lokalizacja dla spopielarni zwłok
32
Napisany dnia: 03.08.2009, 23:09 , Tagi: Brak
Po ostatniej sesji Rady Miasta Jasła wydawać by się mogło, że realizacja inwestycji pierwszej na Podkarpaciu spopielani zwłok oddaliła się co najmniej do przyszłego roku. Tymczasem inwestor nie poddaje się i szuka nowej lokalizacji dla zrealizowania swojego pomysłu. Nie chce jednak realizować swego marzenia w innym mieście.
Spopielarnia miała powstać na terenie Nowego Cmentarza przy ulicy Mickiewicza w Jaśle, zaś koszt jej budowy szacowany jest na 10 milionów złotych. W zamian za zgodę władz miasta miała powstać w Jaśle nowa kaplica cmentarna.
Większości mieszkańców Jasła pomysł się spodobał, natrafił jednak na opór radnych miejskich. Jaki był powód? - Bo ludzie się na to nie zgodzą, a do tego, to byłaby zła reklama dla miasta. Wcześniej zapowiadali konsultacje społeczne, ale nie zostały przeprowadzone na szerszą skalę. - czytamy na stronach elektronicznego wydania GC Nowiny.
- Zdziwiony reakcją radnych inwestor wpadł na pomysł, by zrobić własny sondaż jasielskiej opinii publicznej. Wiarygodny, którym mógłby posługiwać się w dalszych staraniach o zgodę na budowę kompleksu musiałby zrobić profesjonalna firma. Okazuje się jednak, że to sporo kosztuje, najtańsza oferta to 25 tys. zł. Na razie zrezygnował z pomysłu sondażu, nie rezygnuje jednak z planów budowy spopielani. - czytamy dalej.
jnn
Spopielarnia miała powstać na terenie Nowego Cmentarza przy ulicy Mickiewicza w Jaśle, zaś koszt jej budowy szacowany jest na 10 milionów złotych. W zamian za zgodę władz miasta miała powstać w Jaśle nowa kaplica cmentarna.
Większości mieszkańców Jasła pomysł się spodobał, natrafił jednak na opór radnych miejskich. Jaki był powód? - Bo ludzie się na to nie zgodzą, a do tego, to byłaby zła reklama dla miasta. Wcześniej zapowiadali konsultacje społeczne, ale nie zostały przeprowadzone na szerszą skalę. - czytamy na stronach elektronicznego wydania GC Nowiny.
- Zdziwiony reakcją radnych inwestor wpadł na pomysł, by zrobić własny sondaż jasielskiej opinii publicznej. Wiarygodny, którym mógłby posługiwać się w dalszych staraniach o zgodę na budowę kompleksu musiałby zrobić profesjonalna firma. Okazuje się jednak, że to sporo kosztuje, najtańsza oferta to 25 tys. zł. Na razie zrezygnował z pomysłu sondażu, nie rezygnuje jednak z planów budowy spopielani. - czytamy dalej.
jnn
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz
Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
dnia 04.08.2009, 09:38. Identyfikator użytkownika:
Sami takich radnych wybieramy.... jaka zła reklama ? Wszyscy dobrze wiemy Kto kompromituje Jasło !!! Spopielarnia, to bardzo dobra inwestycja dla Jasła, szansa rozwoju... bo jak narazie Jasło to jakaś dziura, do której szanowna pani K. zaprasza zespoły w ramach kampanii wyborczej...
Ale czy w Jaśle kiedykolwiek będzie, jak w innych miastach ... bardzo wątpiące, bo z takim zapleczem urzędników, to daleko nie zajedziemy ..... Pozdrawiam UM
Ale czy w Jaśle kiedykolwiek będzie, jak w innych miastach ... bardzo wątpiące, bo z takim zapleczem urzędników, to daleko nie zajedziemy ..... Pozdrawiam UM
dnia 04.08.2009, 10:07. Identyfikator użytkownika:
"Bo ludzie się na to nie zgodzą, a do tego, to byłaby zła reklama dla miasta"......A ja myslę że ludzie się na to zgodzą, a reklamę miasta to już mamy taką jak trzeba (dąb Hitlera)!!!!
czy portal Jaslo4u nie mógł by zrobić taką mini sondę kto jest za a kto przeciw? tak po prostu z czystej ciekawości
czy portal Jaslo4u nie mógł by zrobić taką mini sondę kto jest za a kto przeciw? tak po prostu z czystej ciekawości
dnia 04.08.2009, 11:25. Identyfikator użytkownika:
Budujcie kościoły , groty itp.Powodzenia w następnych wyborach.
dnia 04.08.2009, 15:24. Identyfikator użytkownika:
I co tu komentować? Znowu zaleciało od naszych radnych zaściankowością i zacofaniem.
Spopielarnie to przyszłość w branży pogrzebowej. Dosyć już rozrastających się betonowych miasteczek z piwniczkami a w nich gnijących ciał...
Spopielarnie to przyszłość w branży pogrzebowej. Dosyć już rozrastających się betonowych miasteczek z piwniczkami a w nich gnijących ciał...
dnia 04.08.2009, 15:52. Identyfikator użytkownika:
W innych miastach tworzone są miejsca pracy - w Jasle spopielarnia.Spopierania szansa na rozwój - ciekawe czego ????????? Chyba popiołu. Pani słowa - Jasło to jakaś dziura - niech więc z niej Pani wyjedzie i razem otwórz cie spopielarnię na Pani działce - najlepiej w ogrodzie. Pozdrawiam.
dnia 04.08.2009, 16:24. Identyfikator użytkownika:
Moim zaniem, wszystko co da pracę nawet kilku osobom, jest godne uwagi. Poza tem, chętni do spopielenia, będą przywożeni do Jasła. Tu zostaną pieniądze, tu zostanie odprowadzony podatek. Czy podobnie, jak z wysypiskiem smieci, przez opieszałość i .... naszych gospodarzy, następna inwestycja upadnie. Przez to, nasze śmieci wozi się daleko, mieszkańcy za to słono płacą. Nikt nikogo nie zmusza do spopielenia. Wszyscy mają dobrowolny wybór. Kto nie chce, niech go robaczki zjedzą.
S M A C Z N E G O
S M A C Z N E G O
dnia 04.08.2009, 19:53. Identyfikator użytkownika:
A niech najpierw zbuduje jak pan P. galerie jasło zbudował nielegalnie a jak juz jest to radni sie wtedy zgodzili(pewnie troche ich przekupił) najlepsza metoda.
dnia 04.08.2009, 20:49. Identyfikator użytkownika:
Na jakiej podstawie ktoś twierdzi,że wiekszości mieszkańców pomysł sie podoba? Były jakieś ankiety?
dnia 04.08.2009, 21:05. Identyfikator użytkownika:
ZAPEWNE "JASLANKA" I "TOPOLA" TO POD TYMI PSEUDO KRYJE SIE INWESTOR...heh niech sobie wybuduje obok domu spalarniejak tak inteligent :D<bedzie mail blisko do pracy> ;PP
dnia 04.08.2009, 21:35. Identyfikator użytkownika:
To radni powinni przemyśleć i pod kontem pozytywnym prezentować temat społeczeństwu. Nie jak dotychczas mówić, by medialnie zaistnieć.
dnia 04.08.2009, 21:57. Identyfikator użytkownika:
Popieram z całą rodziną ten pomysł budowy.
Nareszcie coś dla miasta i obywateli.
A lobby kamieniarsko-proboszczowskie musi odejść do lamusa - tam ich miejsce. Domagam się wybudowania na cmentarzu również kolumbarium.
I proszę więcej nie szermować argumentem, że ludzie się nie zgodzą, bo kogo pytam (pokolenie 50-cio latków) jest za tym projektem.
Nareszcie coś dla miasta i obywateli.
A lobby kamieniarsko-proboszczowskie musi odejść do lamusa - tam ich miejsce. Domagam się wybudowania na cmentarzu również kolumbarium.
I proszę więcej nie szermować argumentem, że ludzie się nie zgodzą, bo kogo pytam (pokolenie 50-cio latków) jest za tym projektem.
dnia 04.08.2009, 22:28. Identyfikator użytkownika:
Wystarczy poczytać komantarze np. na portalu, zeby się przekonać, że większosć jaślan jest ZA spopielarnią. Widocznie nasze władze nie chcą robić sondażu, bo wtedy okazałoby się, że są w błędzie, więc utwierdzają się sami, że mają rację - ej władze - wstyd i tchórzostwo! A możeby w koncu posłuchać ogółu?
dnia 04.08.2009, 23:51. Identyfikator użytkownika:
POD TA WIEKSZOSCIA "ZA" TO INWESTOR SIE ZAPEWNE KRYJE I JEGO RODZINKA WYMYSLAJA KOMENTY....buhahaha a co do miejsc pracy to...kto by chcial spalac ludzi z podkarpacia masakra...co za praca...chyba glupi czubek by tam pracowal:D...bo napewno nie inwestor:P
dnia 05.08.2009, 10:57. Identyfikator użytkownika:
Spopielarnia, to też miejsce pracy ... a prosze bardzo, niech buduja na mojej działce.... W Jaśle nigdy nic nie było i nie będzie, przez takich jak Ty 82.177.92.*
Szkoda słów !!
Szkoda słów !!
dnia 05.08.2009, 14:29. Identyfikator użytkownika:
popieram budowę spopielarni i wypowiedz * dziadka* w 100%.
dnia 05.08.2009, 14:44. Identyfikator użytkownika:
Nie wybuje się w jaśle wybuduja w Krośnie. A my zawsze w tyle
dnia 05.08.2009, 18:57. Identyfikator użytkownika:
W takim razie może za wszystkimi, którzy są za kryje się inwestor ..... Śmieszne...
dnia 05.08.2009, 19:26. Identyfikator użytkownika:
szlak mnie trafia jak słysze że wymieniają dobre chodniki i budują niepotrzebne ronda a nie wspomogą tak super pomysłu...bo nie dostali w łapę *********
dnia 05.08.2009, 19:30. Identyfikator użytkownika:
Czy my wreszcie ruszymy w tym Jaśle do przodu? W pełni popieram budowę spopielarni,ale jak znam życie ,to chwilę potrwa przeforsowanie "jasielskiego zacofania". Może ktoś się w końcu zastanowi i zauważy opinie na ten temat?! Świat idzie do przodu i spopielanie nie jest już tematem tabu, a poza tym każdy ma wybór.
dnia 05.08.2009, 19:31. Identyfikator użytkownika:
moze mysla ze chodzi o spalarnie śmieci haha
Najbardziesz szkoda tego inwestora ..
Najbardziesz szkoda tego inwestora ..
dnia 05.08.2009, 21:20. Identyfikator użytkownika:
Do hmmmmmmmm i Robaczka tak ja jak i Jaślanka i wielu wielu innych jesteśmy inwestorami. WYDAŁO SIĘ !!!!!! a tak wogóle to właśnie jesteśmy jedną wielką rodziną i mamy zamiar opanować Jasełko i wszystkich ale to wszystkich "Nieinwestorów" i takich ****** jak Wy S P A L I Ć !!!!!!!! Strzeżcie się !!!!! WIDZIMY WAS !
dnia 06.08.2009, 09:39. Identyfikator użytkownika:
Właśnie, patrząc na naszych radnych, nie wydaje mi się, że Oni to czytają. Chyba nie umią posługiwać się komputerem. Przecie to ciemnogród.
dnia 06.08.2009, 14:10. Identyfikator użytkownika:
a ja jestem za spopielarnia, jeszcze sie w trumnie obudze i co??
dnia 06.08.2009, 16:45. Identyfikator użytkownika:
który z tych radnych to przedsiębiorca z prawdziwego zdarzenia??..czy oni nie rozumieją że odtrącanie takich pomysłów rzuca cień na inne inwestycje w rjs??
dnia 07.08.2009, 13:45. Identyfikator użytkownika:
Spopielarnia tak,niech niedowiarki przejada sie do Rudy Slaskiej i zobacza jak to wyglada ,jak zwykle najwiecej maja do powiedzenia ci co nie widzieli,a innych zazdrosc zre ze ktos ma pomysl i moze zarobic.
dnia 09.08.2009, 12:15. Identyfikator użytkownika:
Do Robaczka: A przy ciałach w szpitalu kto pracuje?? Raczej mniej przyjemna praca niż przy spopielaniu- nie sądzisz? I nie jestem z rodziny inwestora. Dokształcie się Ci którzy wygłaszacie te chore tezy, na jakich zasadach funkcjonuje spopielarnia i jakie musi spełniać normy.
dnia 10.08.2009, 21:27. Identyfikator użytkownika:
ludzie po prostu są zacofani i boją się nie wiadomo czego?? A ta Spalarnia to świetny Pomysł ! Jestem Za
dnia 11.08.2009, 11:02. Identyfikator użytkownika:
Takich mamy radnych niestety..wogóle ich nie interesuje głos społeczności..przez ich zacofanie i nieliczenie się z wolą większości mieszkańców kolejny interesujący projekt pójdzie do kosza,albo pojedzie w końcu do innego miasta.bo inwestor nie będzie czekał w nieskończoność.a my zostaniemy bez spopielarni w tym zacofanym "mieście",z zacofanymi radnymi..i dębem Hitlera.masakra
dnia 12.08.2009, 18:04. Identyfikator użytkownika:
ja jestem jak najbardziej za budową spopielarni, w moim środowisku jest wiele osób, które wolą być spopielone ja też
dnia 21.08.2009, 05:39. Identyfikator użytkownika:
czy ci ci wszyscy radni sa tacy smakosze tej wody ktora pia z tych gruntow gdzie sa cmentarze a ten rosolek splywa do zrudel i ujec wodnych?smacznego,,,popieram inwestycje
dnia 22.08.2009, 00:39. Identyfikator użytkownika:
Topola jaslo to nie big brother
Dodaj komentarz
Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
Zasady komentowania
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓
Zasady komentowania
Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
