Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Nowi kierownicy i nowe wydziały w jasielskim magistracie

62

Burmistrz Ryszard Pabian dokonał reorganizacji w strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta w Jaśle. Zapowiadane w ubiegłym roku zmiany stały się faktem. Pojawiły się nowe wydziały, a wraz z nimi nowi kierownicy. Co więcej od teraz w jasielskim magistracie będzie jeden zastępca. Drugiego włodarz miasta nie zdecydował się powołać.

Burmistrz Jasła wprowadził nowe porządki w urzędzie. 17 stycznia 2019 r. nadał nowy regulamin organizacyjny, które wszedł w życie 1 lutego br. Ryszard Pabian nie powołał drugiego wiceburmistrza, a jedynym jego zastępcą jest Elwira Musiałowicz-Czech. - W nowej strukturze nadzoruję osobiście wszystkie wydziały techniczne oraz te, które z mocy prawa podlegają burmistrzowi. Zastępca natomiast nadzoruje Wydział Oświaty i Wydział Promocji, Kultury Sportu i Turystyki, któremu polega również Centrum Informacji Turystycznej i Kulturalnej. Nad działem finansowym opiekę sprawuje skarbnik, a nad wydziałami Spraw Obywatelskich, Urzędu Stanu Cywilnego, Organizacyjnym i Biurem Rady Miejskiej – sekretarz – wyjaśnia burmistrz Ryszard Pabian. W wyniku dokonanych zmian zostały przekształcone niektóre stare wydziały, a także powstały nowe komórki organizacyjne urzędu. Wydział Inwestycji, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej został rozdzielony. Obecnie funkcjonuje Wydział Inwestycji i Ochrony Środowiska, którego kierownikiem nadal pozostaje Paweł Zawada. Pracownicy, którzy do tej pory zajmowali się sprawami gospodarki komunalnej trafili pod skrzydła Marcina Gustka, który został kierownikiem Wydziału Gospodarki Komunalnej mieszczącej się przy ul. Sokoła w Jaśle. Z kolei Tomasz Kołcz, dotychczasowy zastępca kierownika wydziału inwestycji został starszym inspektorem tej komórki organizacyjnej.

Trzy nowe wydziały

Co najważniejsze, w ramach reorganizacji w Urzędzie Miasta w Jaśle powstały trzy nowe wydziały. - Pierwszy to Wydział Rewitalizacji, Strategii i Inicjatyw Społecznych, który jest wypełnieniem zapisów naszego Lokalnego Programu Rewitalizacji. Zgodnie z zapisami LPR nad przebiegiem procesu rewitalizacji nadzór powinno pełnić specjalnie powołane do tego biuro. To bardzo ważny proces w sferze społecznej, ale także zawarte w programie dwa cele inwestycyjne. Pierwszym z nich jest powstanie Centrum Techniki, Kultury i Przedsiębiorczości (wniosek o dofinansowanie jest w trakcie oceny), a drugim program e-migracja i objęta nim rewitalizacja Placu Inwalidów Wojennych. W ramach tego wydziału chcemy również zintensyfikować współpracę z organizacjami i stowarzyszeniami pozarządowymi. Chodzi przede wszystkim o aktywizację tych stowarzyszeń, które są "na papierze" i od przypadku do przypadku działają. Ponadto w ramach tego wydziału będą na bieżąco monitorowane i aktualizowane strategie, które to działania do tej pory prowadzone były w ramach Wydziału Strategii i Rozwoju. Celem drugiego nowo powstałego wydziału będzie wspieranie przedsiębiorczości. Chcemy nie tylko zintensyfikować współpracę z przedsiębiorcami, którzy od lat są na rynku, ale również zaktywizować młodych, rozpoczynających działalność, stąd też jednym z elementów tego wydziału będzie inkubator przedsiębiorczości.Trzecią zmianą jest utworzenie Wydziału Promocji, Kultury Sportu i Turystyki. To w jego ramach chcemy realizować wszystkie działania, które dotyczą tych dziedzin i promować nasze miasto, bo naprawdę jest się czym pochwalić. Sukcesy naszych młodych artystów to najlepszy przykład tego, że wiele w tym zakresie się dzieje. Chcemy by sport i turystyka także były aktywne i szerzej zauważane. Pod ten wydział podlegać będzie również Centrum Informacji Turystycznej i Kulturalnej, mające siedzibę w kinie Syrena – tłumaczy  włodarz miasta.

Kierownikiem Promocji Sportu, Kultury i Turystki została Patrycja Bimkiewicz, Wydziału Wspierania Przedsiębiorczości – Ewelina Janas Opałka. W przypadku Wydziału Rewitalizacji Strategii i Inicjatyw Społecznych został ogłoszony konkurs. Wydziałem Organizacji i Kadr pokieruje Paweł Laskowski.

Urząd w czterech lokalizacjach

Do tej pory poza głównym budynkiem urzędu znajdowały się dwa wydziały: przy ul. Floriańskiej Wydział Rozwoju i Promocji oraz przy ul. Sokoła część Wydziału Inwestycji, zajmująca się gospodarką komunalną. Teraz przy ul. Floriańskiej funkcjonował będzie Wydział Rewitalizacji, Strategii i Inicjatyw Społecznych. Natomiast Gospodarka Odpadami pozostaje, już jako samodzielny wydział w tym samym miejscu, z tym, że część dotycząca deklaracji za odpady (traktowana jako finansowa), przeniesiona zostaje do głównego budynku. Największa zmianą jest utworzenie inkubatora przedsiębiorczości, który obecnie powstaje przy ul. Kazimierza Wielkiego. Najprawdopodobniej prace budowlane zakończą się w połowie kwietnia. Wówczas w to miejsce przeniesiony zostanie nowo powstały Wydział Wspierania Przedsiębiorczości, którego zadaniem m.in. będzie nadzór nad funkcjonowaniem inkubatora przedsiębiorczości. - Tworząc nową strukturę kierowałem się przede wszystkim tym, by nasi petenci mieli jak najlepszy dostęp do poszczególnych wydziałów i mogli załatwić swoje sprawy w jednym miejscu. I chociaż urząd będzie się teraz znajdował w czterech lokalizacjach (do tej pory był w trzech) to każdy obszar realizowany przez te wydziały jest niezależny od pozostałych – podkreśla burmistrz Pabian.

Ilona Dziedzic

[email protected]

Napisany dnia: 04.02.2019, 09:00

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
3
@ KAROL
dnia 11.02.2019, 08:51 · Zgłoś
Przywilejem włodarzy jest tworzenie struktur organizacyjnych kierowanych przez siebie instytucji.Z tego skorzystał p. Burmistrz.Jego wizja jest prawem,bo w końcu on odpowiada za efekty pracy UM dla lokalnej społeczności.Każdy ma własny styl zarządzania ,ma prawo dobierać kadry do realizacji zadań własnych i zleconych.Liczy się efekt.Nie liczy się kto siedzi na tym czy innym stołku. Generalnie oceniam zamysł nowej struktury pozytywnie.Słabością jest dublujące się de facto kompetencje zastępcy i kierownika Wydziału Promocji...Wiceburmistrz ma te same zadania co kierownik,czyżby zadaniem wice burmistrza był tylko i wyłącznie nadzór kierownika???Jasno to z artykułu wszak to wynika... A tak poza tym tematem dot. organizacji UM...Po cholerę te nowe twory instytucjonalne,co żrą pieniądze ,jak piranie,a tak naprawdę są fikcją,za która siedzą przy burkach kolejni urzędnicy...Nie potrzeba ich,by w ramach Wydziałów,i ich siłami realizować zadania tych "potworków",powielanych poprzez obłed w myśleniu innych samorządów...Słowem pieniądze za nowe etaty lepiej dać na realizaję tychże zadań wspomagających wyjście Jasła z dołka w kierunku rozwoju...Tego najbardziej tu brak.Perspektyw ,które by przekonywały,do uzasadnionej chęci mieszkania,życia w tym mieście dorastających pokoleń...Jak to zrobić? To inny temat.O nim w artykule zero powiedziano,więc i ja milczeć muszę,życząc powodzenia p.Burmistrzowi w pracy,w nowych warunkach organizacyjnych,
Odpowiedz
3
@ Kierowca 8I0
dnia 09.02.2019, 16:23 · Zgłoś
Czytając powyższe komentarze można dojść do wniosku, że w społeczeństwie
jasielskim mało jest ludzi normalnych.
Większość wpisów pochodzi od ludzi, którzy mają odchylenia zwane też
przez nich jako powołania.
Odpowiedz
8
@ Nikki
dnia 06.02.2019, 11:14 · Zgłoś
Wydział Wspierania Przedsiebiorczości będzie wspierał przesiębiorców poprzez utworzenie inkubatora na ulicy Kazimierza Wielkiego. Pomijając sensowność tego przesięwzięcia, to ulokowanie tam urzędników automatycznie zmniejszy liczbę pomieszczeń, które można zaoferować tymże młodym przedsiębiorcom. Tyle jeśli chodzi o teorię. A praktyka? Bodajże dzisiaj o godzinie 10.00 odbył się przetarg na najem lokalu miejskiego przy ulicy Sokoła 2, o powierzchni niecałe 25 m2. Cena wywoławcza czynszu wynosiła 1250 złotych netto, czyli 1537,50 zł brutto. Daje to 61,50 zł za m2 . Panie brurmistrzu, za takie pieniądze to w Krakowie można lokal wynająć, nie wspominając o Rzeszowie na przykład. I to jest faktyczny przyklad wspierania przedsiębiorczości w Jaśle.
Odpowiedz
-1
@ Kierowca 8I0
dnia 05.02.2019, 19:58 · Zgłoś
Dla wyższej racji stanu jakim jest dobro społeczeństwa należy podporządkować
swoje prywatne ambicje i osobiste wydumane pomysły oraz jednostkowe korzyści.
Odpowiedz
-4
@ Kierowca 8I0
dnia 05.02.2019, 18:45 · Zgłoś
Każdy temat dotyczący Jasła jest opluwany przez większość wpisujących
powyższe komentarze.
Lekceważenie woli większości wyborców przez sprzeciwy i demonstracje
wstrzymujące rozwój miasta są w naszym środowisku nagminne.
Takie mamy społeczeństwo nie liczące się z potrzebami miasta ani z wolą
wyborców.
Zgiełk czyniony przez ludzi, którym się wszystko nie podoba zagłusza
zdrowy rozsądek i niweczy chęci ukierunkowane na rozwój naszego miasta Jasła.
Odpowiedz
2
@ Nowy
dnia 05.02.2019, 08:43 · Zgłoś
W dobrze zarządzanej organizacji projekty zmian jej funkcjonowania przedstawia się w pierwszej kolejnosci członkom tejże organizacji. Trochę więcej zaufania do własnych pracowników. Dalej zawodzi komunikacja w tej organizacji. Szkoda.
Odpowiedz
0
@ Oby do wiosny
dnia 05.02.2019, 07:58 · Zgłoś
Pan burmistrz przedstawił projekt zmian.
Odpowiedz
18
@ em
dnia 05.02.2019, 03:50 · Zgłoś
Powsadza się swoich na dobre posadki.
Urzędnicy nie zauważają takich detali jak zaśmiecone chodniki w naszym mieście.
W dużych miastach w Polsce i na świecie odchodzi się od stref kiss and go przy szkołach a u nas marnuje się na to pieniądze.
Nowi urzędnicy pewnie znowu wymyślą coś równie mądrego za pieniądze z naszych podatków.
Odpowiedz
-13
@ aaaaaauuuu
dnia 05.02.2019, 01:57 · Zgłoś
Pozyjemy, zobaczymy. Dlaczego z góry zakladacie, że pomysł jest zły. Wybralismy to teraz zobaczmy co z tego wyniknie dla miasta, dla .nae.
Odpowiedz
16
@ cytryna kwasna
dnia 05.02.2019, 01:23 · Zgłoś
Więcej urzędników, mniej mieszkanców = wyższe podatki! ...GENIUSZ
Odpowiedz
16
@ lol
dnia 04.02.2019, 19:14 · Zgłoś
A gdzie dane kierowników wydziałów?
Odpowiedz
0
@ :)
dnia 04.02.2019, 19:06 · Zgłoś
Jasło - miasto sportu :)))
Odpowiedz
6
@ ixi
dnia 04.02.2019, 17:37 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
21
@ PRL bis
dnia 04.02.2019, 17:03 · Zgłoś
POzorne ruchy mają sprawić, iż ludzie uwierzą, że w tym upadłym mieście coś dobrego i konstruktywnego się dzieje.
Odpowiedz
17
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 04.02.2019, 16:43 · Zgłoś
Kwoki na jajach w tym inkubatorze już bardzo długo siedzą siedzą, więc zaczynają się wylęgać malutkie byznesy: [na początek 3 malutkie wydziały w UM]
Odpowiedz
-8
@ kom
dnia 04.02.2019, 16:33 · Zgłoś
Sposób myślenia to musisz zmienić ty Xyz-cie na bardziej pozytywny.
Odpowiedz
28
@ PRL bis
dnia 04.02.2019, 16:28 · Zgłoś
Wydział Wspierania Przedsiębiorczości, którego zadaniem m.in. będzie nadzór nad funkcjonowaniem inkubatora przedsiębiorczości. - Tworząc nową strukturę kierowałem się przede wszystkim tym, by nasi petenci mieli jak najlepszy dostęp do poszczególnych wydziałów i mogli załatwić swoje sprawy w jednym miejscu. I chociaż urząd będzie się teraz znajdował w czterech lokalizacjach (do tej pory był w trzech) to każdy obszar realizowany przez te wydziały jest niezależny od pozostałych – podkreśla burmistrz Pabian. Czyli ten oczekiwany inkubator przedsiębiorczości to będzie kolejny wydział magistratu, tak? Super. Takie cuda tylko w Jaśle, upadłym mieście.
Odpowiedz
12
@ jeszcze jaślak
dnia 04.02.2019, 19:41 · Zgłoś
Może nasi Włodarze wytłumaczą się D L A C Z E G O nie załatwili na ten rok D O T A C J I
na uruchomienie działalności gospodarczej. Sąsiednie powiaty Gorlice i Krosno M A J Ą !!!
Z takimi nieudacznikami na pewno młodzi nie wyjadą z Jasła, miasto będzie się
nie R O Z W J A Ć !!!
Odpowiedz
6
@ ...
dnia 05.02.2019, 09:09 · Zgłoś
Nie jestem Włodarzem, ale wytłumaczę. Dotacje się DOSTAJE (trzeba je WYŻEBRAĆ na bazie tzw. wniosku), a nie ZAŁATWIA (np. łapówką). Gdyby się ZAŁATWIAŁO, to o decyzji wiedzielibyśmy o wiele wcześniej. Ja osobiście wolał bym taki stan, by nie było żadnych dotacji, a pieniądze można by WYPRACOWAĆ, a następnie ROZSĄDNIE ZAINWESTOWAĆ.
Odpowiedz
2
@ jeszcze jaślak
dnia 05.02.2019, 19:26 · Zgłoś
Jak nie rozumiesz, to nie zabieraj głosu. Miasto ma mieć fundusze, aby legalnie wspomóc chcących założyć działalność gospodarczą.
Niestety, nieudacznicy z Jasła nie uzyskali dla mieszkańców miasta takich funduszy.
Tak N I E U D A C Z N I C Y
Odpowiedz
28
@ Xyz
dnia 04.02.2019, 16:23 · Zgłoś
Nic się nie zmieni. Właściwie wszyscy "nowi" kierownicy to osoby
od lat pracujące w urzędzie. Nawet ten od słynnego już odśnieżania pozostał.
Tu się musi zmienić sposób myślenia a nie nazwy wydziałów! A tego
burmistrz już nie obiecuje.
Odpowiedz
38
@ Myślący
dnia 04.02.2019, 15:54 · Zgłoś
zwolnić Panią Elwirę Musiałowicz - Czech z Platformy Obywatelskiej
Odpowiedz
18
@ PRL bis
dnia 04.02.2019, 15:48 · Zgłoś
Socjalizm bohatersko rozwiązuje problemy, które sam stwarza. Polityka w UM Jasło jak żywo przypomina wyżej wymienioną definicję socjalizmu. Socjalizmu koncesyjno-etatystycznego. Więcej koryta, więcej. Aby swoim żyło się lepiej w tym upadłym mieście.
Odpowiedz
25
@ Max Szyderko
dnia 04.02.2019, 14:42 · Zgłoś
Czyli UM otworzył swoje PODBOJE dla trzech nowych urzędasów ??? BRAWO, oby tak dalej...
Odpowiedz
11
@ YOZEF
dnia 04.02.2019, 15:54 · Zgłoś
pezeciez inaczej byc nie moglo ,,,3 nowych urzedasow , musialowicz ktora jako wice burmistrz zdobyla 200 glosow ,,,na radnego ,,,szok ,,,bo dyzio chyba 700 ale uklady sa zawsze potrzebne , ciekawe czy powstana ronda ten skrot z ronda solidarnosci nikomu nie potrzebny lepij bylo wyprostowac droge 73 pod sytudzienka i polaczyc z warzycami ,,,ale ale tam sie bissesmeny wystawili ,,,musza miec cisze ,och moje kochane miasto jaslo och moji wyborcy na kogo zescie pecu pecu gdzie jestes czym cie zastraszono ,,,cha cha ,
Odpowiedz
1
@ Abnegat
dnia 08.02.2019, 00:15 · Zgłoś
Potwierdza się w pełni opinia, że "gdyby wybory miały coś zmienić ...".
Odpowiedz
35
@ Marcin
dnia 04.02.2019, 14:31 · Zgłoś
Bałem się, że jak milicja przeniesie się na Hankówkę to budynek po nich będzie straszył.
Teraz mogę spać spokojnie, że zostanie skolonizowany przez niezliczone hordy urzędników miejskich, którym ciągle mało!!!
Odpowiedz
34
@ Ale jaja
dnia 04.02.2019, 14:19 · Zgłoś
Czy w jasielskim magistracie powstanie "resort" zimowego utrzymania dróg i chodników?
Ranczo jak nic
Odpowiedz
4
@ WP
dnia 04.02.2019, 13:10 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
3
@ gosposia
dnia 04.02.2019, 14:41 · Zgłoś
Ale kury i kogut nie będą zadowolone.
Odpowiedz
41
@ jurciu
dnia 04.02.2019, 13:08 · Zgłoś
Czech jako zastępca się nie sprawdziła i dalej w urzędzie pracuje a miało być tak dobrze panie burm---u z tego miasta to niewiele zostanie brak kompentenci złe zarządzanie proponuję przekształcenia szkoły 2 w budynek 5 dla urzędu i zatrudnienie nowych kolesi a będzie się działo
Odpowiedz
5
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 04.02.2019, 16:36 · Zgłoś
Sie ma, sie ma, sie ma - sie dzieli, sie dzieli...
Odpowiedz
28
@ Odyr
dnia 04.02.2019, 12:03 · Zgłoś
Urzedy to jakies wyjatki ...niby oszczedniej a rzesza urzednikow caly czad sie powieksza...niedlugo w ok rynku pojawi sie wiezowiec...
Odpowiedz
22
@ Uj
dnia 04.02.2019, 12:17 · Zgłoś
No to widzisz że sie nie mieszczą: cztery lokalizacje
Odpowiedz
63
@ bhp
dnia 04.02.2019, 12:00 · Zgłoś
Pan Ryszard w swoich zawiłych wypowiedziach celowo pominął informację ,czy w związku z utworzeniem nowych wydziałów przesunięto tam urzędników z już istniejących wydziałów, czy też są tam nowozatrudnieni.Jeśli były przyjęcia do pracy w Urzędzie Miejskim,to Panie Ryszardzie dlaczego w Powiatowym Urzędzie Pracy nie było informacji o naborze do pracy w Pana folwarku?
Odpowiedz
47
@ Uj
dnia 04.02.2019, 12:16 · Zgłoś
Bo oni już mieli pracę zanim stanowiska zostały utworzone...
Odpowiedz
-16
@ ...
dnia 04.02.2019, 15:26 · Zgłoś
pracownicy zostali tam przesunięci
Odpowiedz
13
@ Uj
dnia 04.02.2019, 16:46 · Zgłoś
Taaaa i zostały puste biurka po nich...a może z biurkami przesunięcia były?
Hehe
Odpowiedz
4
@ bhp
dnia 05.02.2019, 08:05 · Zgłoś
Tylko dlaczego burmistrz nie wspomina ,że pełne przyzwolenie ma od radnych na kadrowe rozdecie w Urzędzie. Logika wskazuje ze do nowych wydziałów przyjęto ich rodziny,po[...]kow.Zgodnie ze spisana przwdwyborcza umową pomiędzy P.A.Pawlusiem, a P.A.Czerneckim ten ostatni miał być twardą opozycją dla klubu z Platformy Obywatelskiej.Prawdą jest, że pieniądze i otwierają i zamykają usta.
Odpowiedz
7
@ iwona
dnia 04.02.2019, 11:40 · Zgłoś
Jeden szuja out!
Odpowiedz
35
@ Marek D.
dnia 04.02.2019, 10:26 · Zgłoś
...Chcemy by sport i turystyka także były aktywne i szerzej zauważane...hahahahahahaahaha żeby były zauważane to trzeba otworzyć oczy i podejść na ulice Śniadeckich i popatrzeć na wizytówkę miasta stadion MOSiR w Jaśle . Lepszej wizytówki nie potrzeba a śmiech mieszkańców wsi i miast dookoła Jasła brzmi od wielu wielu lat donośnie ale zdaje się nie być słyszany przez kolejnych Burmistrzów tego nie mającego szczęścia do zarządzania Nim miasteczka.
Odpowiedz
11
@ SBK
dnia 04.02.2019, 18:36 · Zgłoś
Burmistrz podejdzie popatrzy na Sniadeckich i otworzy jeszcze jeden wydzial kultury fizycznej i aktywnosci na Sniadeckich :)
Odpowiedz
6
@ gfg
dnia 04.02.2019, 10:19 · Zgłoś
a co z TBS???
Odpowiedz
0
@ Ola 77
dnia 05.02.2019, 09:19 · Zgłoś
A co ma być?
Odpowiedz
27
@ Fr3ak
dnia 04.02.2019, 10:11 · Zgłoś
M9ja dziewczyna szuka pracycznajdzie sie miejsce??
Odpowiedz
9
@ Uj
dnia 04.02.2019, 10:37 · Zgłoś
A fajna?warunki ma?
Odpowiedz
88
@ Leon
dnia 04.02.2019, 10:10 · Zgłoś
Tak potrzebne te nowe wydzialy jak kulawemu okulary. Nowych kierownikow tylko bedzie pelno ktorzy bada brac nie zla kase za siedzenie na swoich stolkach.
Odpowiedz
19
@ Pasuje
dnia 04.02.2019, 20:11 · Zgłoś
Nowe wydziały pasują tak jak rybie ręcznik. W niektórych sferach związanych z hodowlą koni i wieprzowiny mówi się, że jeżeli świnię się osiodła to niekoniecznie wygrywać będzie ona wyścigi, np. na Służewcu. . Jedyny plus to taki, że parę osób będzie więcej zarabiać
i może wyda te pieniądze w Jaśle.
Odpowiedz
71
@ Ja
dnia 04.02.2019, 09:51 · Zgłoś
A potrzebne te nowe wydziały???
Odpowiedz
15
@ łodyniec
dnia 05.02.2019, 09:01 · Zgłoś
Ilu darmozjadow wiecej na naszym utrzymaniu?
Odpowiedz
81
@ Not
dnia 04.02.2019, 09:46 · Zgłoś
Powiekszanie rzeszy urzednikow.
Odpowiedz
2
@ 45 zasad zniewolenia narodu polskiego
dnia 04.02.2019, 10:00 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
9
@ 45 zasad zniewolenia narodu polskiego
dnia 04.02.2019, 11:17 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
80
@ MrX
dnia 04.02.2019, 09:20 · Zgłoś
Od intensywnego mieszania łyżeczką w szklance herbata stanie się o wiele słodsza bez dokładania cukru!
Odpowiedz
82
@ Cycaty Majk
dnia 04.02.2019, 12:16 · Zgłoś
Ukochany socjalizm. Niezliczone rzesze urzędników i służby kontrolujące wszystko i nic
Odpowiedz
21
@ To ten co
dnia 04.02.2019, 16:24 · Zgłoś
Królowa jest tylko jedena
Odpowiedz
14
@ jaślak
dnia 05.02.2019, 06:57 · Zgłoś
najliczniejszy to będzie tak jak do tej pory dział grotołazów, gro to będzie łaziło po korytarzach urzędu i sąsiednich pokojach na codzienne ploteczki.
Odpowiedz
13
@ mieszkaniec
dnia 05.02.2019, 08:48 · Zgłoś
Czy od zmian kadrowych i tworzenia wydziałów Jasło będzie się rozwijać ?
Odpowiedz
9
@ Jeżynka:)
dnia 05.02.2019, 15:40 · Zgłoś
Mam tylko jedno pytanie? - gdzie i kiedy było ogłoszenie o wolnych miejscach pracy? Na jakich zasadach był nabór?
Odpowiedz
0
@ mario
dnia 06.02.2019, 21:54 · Zgłoś
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657