Strona główna

Nowoczesne a zarazem proste narzędzie dla biznesu. Program polecany przez Księgowych i użytkowników

Napisany dnia: 22.01.2018, 07:39 , Tagi: Brak

sBiznes to innowacyjny oraz intuicyjny program, który zawiera elementy pomocne w  pracy, zarządzaniu, nadzorze i kontroli mikro, małych i średnich firm oraz osób prowadzących Jednoosobową Działalność Gospodarczą (m.in. dzięki obsłudze JPK).

Program wspomaga zarządzanie i ułatwia prowadzenie biznesu w  takich obszarach jak obrót towarowy, księgowość, kadry/płace, e - deklaracje, JPK, EDI, produkcja, majątek trwały, transport i wiele innych.

Program doskonale sprawdza się w firmach, biurach rachunkowych, obiektach sportowych i rekreacyjnych, wypożyczalniach, sklepach, restauracjach, hotelach, muzeach czy obiektach z kontrolą i nadzorem dostępu.

Z funkcji programu mogą także skorzystać organizacje pozarządowe zwane popularnie NGO. W szczególności mowa tu o klubach sportowych oraz innych stowarzyszeniach, które dzięki programowi sBiznes znacznie uproszczą swoją pracę.

Warto zaznaczyć, że zarówno dla NGO jak i dla firm Jednoosobowych program sBiznes z funkcją JPK oferowany jest w cenie promocyjnej jak również w pakiecie z e-podpisem wymaganym przy JPK.

sBiznes jest prosty do wdrożenia, intuicyjny w obsłudze, a przy tym łatwo konfigurowalny pod potrzeby użytkownika. Wszystko to dzięki bogatemu zestawowi parametrów i słowników oraz możliwości dodawania własnych definiowalnych cech.

  • sBiznes, jako jeden z pierwszych tego typu programów, wprowadził funkcjonalność obsługi JPK. Na pozostałe jego funkcje składają się:
  • usprawnienie obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy (sekretariat, CRM),
  • bieżąca kontrola stanu finansów oraz innych parametrów działalności firmy,
  • obsługa zarówno pełnej jak i uproszczonej księgowości oraz ryczałtów,
  • wbudowane mechanizmy usprawniające nadzór i kontrolę nad finansami ułatwiające windykację i rozliczenia,
  • usprawnienie jakości obsługi klientów oraz zwiększenie efektywności sprzedaży poprzez wbudowane mechanizmy usprawniające pracę,
  • kontrola dostępu w zamkniętych strefach takich jak: hale sportowe, pływalnie, lodowiska, kina, teatry,
  • obsługa i rozliczanie transakcji otwartych, np.: bary, restauracje, hotele,
  • proste pobieranie danych kontrahentów z bazy GUS-BIR,
  • weryfikacja firm (aktywny podatnik VAT),
  • zapisy dokumentów do różnych formatów, np. PDF,
  • automatyzacja za pomocą seryjnych faktur z opcją ich wysyłki za pomocą poczty elektronicznej,
  • pełna obsługa obcych walut oraz e-dokumentów (e-PIT, e-VAT, e-JPK),
  • nadzór i kontrola nad flotą samochodową firmy, np. w firmach transportowych,
  • planowanie, rozliczanie i definiowanie zadań, przypisywanie ich konkretnym osobom odpowiedzialnym za wykonanie oraz zapewnienie bieżącego nadzoru nad wykonaniem,
  • zapewnienie współpracy ze sklepem internetowym – podstawową wykorzystywaną platformą jest Shoper® oraz Allegro. Funkcjonalność zapewnia wymianę danych w zakresie wystawiania wskazanych towarów na sprzedaż oraz pobierania ewentualnych zamówień,
  • Obsługa EDI – wymiana danych z innymi systemami,
  • definiowalny pulpit użytkownika, który usprawnia organizację stanowiska pracy,
  • i wiele innych przydatnych funkcji.

Innowacyjność, intuicyjność oraz możliwość konfigurowania programu pod własne potrzeby sprawiają, że program sBiznes to nowoczesne i doskonałe narzędzie wspomagające codzienną pracę.

O szczegóły promocji proszę pytać dzwoniąc na nr.:

13 436 37 17,   13 436 40 02  lub  661 925 555

Informacje o programie również na:

www.sbiznes.eu    oraz   www.sbiznes.com.pl

Oferujemy atrakcyjne warunki współpracy partnerskiej dla firm informatycznych:

Kontakt na e-mail: info@sbiznes.eu  lub tel.: 661 925 555

Artykuł sponsorowany

  • Pomnik Chrystusa Króla coraz bliżej

    Skwer z pomnikiem powstanie na użyczonej przez miasto działce przy ul. na Kotlinę. Inwestorem przedsięwzięcia jest Stowarzyszenie Budowy Pomnika Chrystusa Króla.

  • Pierogi rządzą w Tarnowcu

     

    W tym roku, odbył się dziesiąty, jubileuszowy Festiwal Smaków Regionalnych „Pierogi” w Tarnowcu. Tym razem Koła Gospodyń Wiejskich przygotowały dla gości ponad 100 tys. pierogów, które w ciągu kilku godzin rozeszły się niczym przysłowiowe ciepłe bułeczki.

  • Nie chcą masztu sieci Play. Boją się promieniowania

    Mieszkańcy przysiółka Barzykówka w Trzcinicy są zaniepokojeni planowaną inwestycją sieci Play. W pobliskim sąsiedztwie ich domów ma zostać postawiony maszt sieci komórkowej o wysokości 50 metrów...

  • Pierwszy dzwonek tuż tuż…

     

    Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Już czas, aby zaopatrzyć się w zeszyty, tornistry oraz inne artykuły szkolne. Wybór nie jest łatwy. Warto jednak postawić na dobrą jakość w atrakcyjnej cenie, które zapewnia nowa hurtownia papiernicza Duo Creative Papier, Wojciecha Warywody.

  • Tylko obiecują, a my dalej jeździmy po dziurach

     

    Mieszkańcy przysiółka Podłazie w Żółkowie mają dość obietnic bez pokrycia. Jak twierdzą, od dziesięciu lat czekają na remont trzykilometrowego odcinka drogi. I choć inwestycja miała już być w trakcie realizacji, wciąż wszystko tkwi w martwym punkcie. Wójt gminy uspokaja i zapewnia, że jeszcze w tym roku nowy asfalt zostanie położony w tym newralgicznym miejscu, na który z niecierpliwością czekają mieszkańcy.

  • Do wynajęcia lokale w atrakcyjnych lokalizacjach

     

    Szukasz miejsca na biuro lub powierzchni handlowej bądź usługowej? Lokale w atrakcyjnych punktach Jasła o różnym metrażu czekają. Oferujemy także wynajem w pełni wyposażonych warsztatów samochodowych.  

Nadchodzące wydarzenia

Posiadasz informacje o jakimś wydarzeniu?
Poinformuj nas! Pisz na adres: redakcja@jaslo4u.pl

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105