Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Oświetlenia w Kluczowej nie będzie? Radni chcą innych inwestycji

65

Komisje rady miejskiej w Kołaczycach dyskutują na temat projektu budżetu na 2017 r. Większość radnych nie popiera wykonania oświetlenia w przysiółku Kluczowa przy drodze krajowej nr 73 mimo przygotowanego już projektu. - Wszyscy rzucili się na te pieniądze, aby jak sępy zabrać je mieszkańcom Kluczowej! - mówiła radna Magdalena Stasiowska.

W miniony piątek Komisja Budżetowa i Spraw Gospodarczych omawiała inwestycje zaplanowane na przyszły rok budżetowy. Dyskusja nie należała do najłatwiejszych. Każda ze stron miała inny pomysł na zagospodarowanie pieniędzy. Zwłaszcza inwestycja budowy oświetlenia w Kluczowej zaplanowana w budżecie na 180 tys. zł nie znalazła poparcia wśród większości rady.

Komisja Rewizyjna oraz Komisja Spraw Społecznych zaproponowały, aby środki wskazane w projekcie budżetu na oświetlenie w Kluczowej porozdzielać na mniejsze zadania takie jak przygotowanie projektu budowy oświetlenia przy ul. Burmistrza Wiejowskiego w Kołaczycach i Krajowicach (30 tys. zł), projektu i budowy oświetlenia w Bieździedzy- „Rzeki” ( 30 tys. zł), projektu budowy chodnika przy drodze powiatowej w Nawsiu Kołaczyckim (20 tys. zł), uregulowanie prawno-geodezyjne własności gruntu pod projekt budowy wiaty przystankowej przy drodze powiatowej w Nawsiu Kołaczyckim (5 tys. zł), przygotowanie projektu budowy oświetlenia w Bieździadce od drogi powiatowej w stronę Bieździadki-Rzym (10 tys. zł) oraz na zakup działki pod przyszłe inwestycje (85 tys. zł).

- Złożyłem propozycję, aby wykonać projekt budowy oświetlenia przy drodze krajowej w Kołaczycach i Krajowicach. To zadanie jest tak samo ważne jak budowa oświetlenia w Kluczowej, wręcz powiedziałbym, że bardziej potrzebne ze względu na większe natężenie ruchu. Ponadto jeżeli stoimy na stanowisku, że nasza gmina powinna się rozwijać to musimy pomyśleć o nowym przedszkolu. Jeżeli tej inwestycji nie zaczniemy w 2017 r. to jej nie zrealizujemy – zaznaczał radny Andrzej Maziarz, członek Komisji Budżetowej i Spraw Gospodarczych rady miejskiej w Kołaczycach.

Działka, którą zainteresowana jest rada miejska pod budowę ewentualnego przedszkola opiewa na 150 tys. zł. Ze względu na przesunięcia środków z zadania przygotowania projektu budowy chodnika przy drodze powiatowej w Nawsiu Kołaczyckim, komisja większością głosów zadecydowała o przeznaczeniu 105 tys. zł na zakup działki pod przyszłe inwestycje. Brakująca suma ma pochodzić z wolnych środków przy założeniu, że właściciel działki jej wcześniej nie odsprzeda.

Radni widzą potrzebę konieczności budowy nowego przedszkola, zwłaszcza, że w Kołaczycach jest jedynie budynek zaadaptowany pod cele przedszkolne. Niemniej jednak nie wszyscy na chwilę obecną popierają podział 180 tys. zł.(które burmistrz Małgorzata Salacha w projekcie budżetu na 2017 r. przeznaczyła pod budowę oświetlenia w Kluczowej – przyp. red.) pod inne inwestycje.

- Od 2 lat wnioskuję o oświetlenie w tym miejscu. W 2016 r. został wykonany projekt oświetlenia, więc normalne jest, że w 2017 roku powinniśmy projekt zrealizować i wybudować oświetlenie. Jeżeli są na to pieniądze, to po co wydawać je na kilka drobnych rzeczy? Nie sztuką jest narobić projektów, przecież trzeba je wykonywać. A chyba lepiej jest zakończyć jedną inwestycję związana z oświetleniem i zaczynać drugą. Liczę na to, że burmistrz obroni tą inwestycję, ponieważ  przygotowując budżet kierowała się potrzebami mieszkańców, ich złożonymi petycjami i wielokrotnymi prośbami. Reprezentuję mieszkańców i moim obowiązkiem jest walczyć o ich bezpieczeństwo! - podkreśla radna Magdalena Stasiowska, wiceprzewodnicząca komisji.

Radna Stasiowska przypomniała, że na tym odcinku drogi w Kluczowej niedawno miał miejsce śmiertelny wypadek, w którym zginęła mieszkanka w podeszłym wieku. Podkreśliła, że to nie pierwsza tragedia jaka miała tam miejsce. Burmistrz Kołaczyc broni swojego projektu budżetu uznając, że wykonanie oświetlenia w Kluczowej jest konieczne. - Projekt budżetu został przygotowany po konsultacjach z mieszkańcami. Na jednym zebraniu w Kołaczycach deklarowałam, że takie zadanie umieszczę i to zrobiłam. Na sesji budżetowej, która odbędzie się w styczniu przedstawię swoje stanowisko. Uważam, że to co przedstawiłam w projekcie budżetu powinno się w nim znaleźć – powiedziała Małgorzata Salacha, burmistrz Kołaczyc.

Wciąż trwają rozmowy w komisjach i dyskusje na temat ewentualnych przesunięć środków na inne zadania. Ostatecznie o tym jakie inwestycje zostaną do realizacji w 2017 r. dowiemy się na sesji rady miejskiej Kołaczyc poświęconej przyjęciu nowego budżetu.

Ilona Dziedzic

 

[email protected]

Napisany dnia: 20.12.2016, 13:40

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
16
@ Lodzia
dnia 26.12.2016, 16:07 · Zgłoś
Baniok co wypisujesz logiczne myslenie na p.madzie ty myslisz logicznie po 07 l
Odpowiedz
21
@ Soltys
dnia 24.12.2016, 12:48 · Zgłoś
Gdzie na cos niema rady dajcie soltysa baniaka ? Z nawsia?
Odpowiedz
22
@ Soltys
dnia 24.12.2016, 12:45 · Zgłoś
Soltys baniok oswietli nas wszystkich ?
Odpowiedz
2
@ olus5
dnia 23.12.2016, 10:39 · Zgłoś
widzę że ktos usuwa komentarze, które nie są sprzyjające Pani Magdzie
Odpowiedz
14
@ SzSzK
dnia 22.12.2016, 21:16 · Zgłoś
Nie chcą zgodzić się na oświetlenie na złość radnej Stasiowskiej ? Smutne
Odpowiedz
-15
@ nie Łukasiewicz
dnia 22.12.2016, 10:52 · Zgłoś
W Kluczowej, oświetlenie nie jest inwestycją kluczową. Macie kluczowianie lampy naftowe - wystarczy ? PS. Wzrośnie pożądany poziom demograficzny kluczowian. Atrakcyjna blondi na zamieszczonym zdjęciu, też kluczowianka ? Panienka? Jeśli tak, to zainteresowany jestem poznaniem tej miłej Pani. (jeśli Ona zechce).
Odpowiedz
11
@ suchy 38
dnia 22.12.2016, 10:36 · Zgłoś
Przecież wydano pieniądze na dokumentację i jak zwykle słowa piosenki,,Kołaczyce nic się nie stało..zamówimy se artykuł wiadomo Pani Stasiowska za tym chodziła a nie jest to Pani Burmistrz na pewno ulubiona osoba
Odpowiedz
12
@ potomet samuraja
dnia 22.12.2016, 00:02 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
4
@ bywa
dnia 21.12.2016, 21:40 · Zgłoś
jadąc z Sieklówki na Rzeki Lublica do ostatnich domów trzeba przejechać przez droge przez las takiej drogi z wybojami tak dużymi to nie widziałem nigdzie w dodatku jes to jazda pod góre i naprawde trzeba sie natrudzic by wyjechać a tak niewiele trzeba wyrównać spychem, połozyć płyty i jest ok a tak to mamy troche Ukrainy w gminie Kołaczyce może tam radni wytyczyliby jakiś szlak do marszu z kijkami i pare tablic zawiesili z ćwiczeniami jakie trzeba wykonywać pewnie to jest darmowe dla gminy i powinno to być przy każdej drodze w las. A co tam ludzie i ich samochody mogli się osiedlić w Kołaczycach
Odpowiedz
6
@ zibi
dnia 21.12.2016, 21:48 · Zgłoś
12lat w Uni
Odpowiedz
15
@ animal
dnia 21.12.2016, 19:45 · Zgłoś
wszystkie pieniadze są kierowane na Kołaczyce, na Nawsie bez celu na Biezdziedze a o Sieklówce to juz dawno zapomnieli. Nawet na droge kamieni przywiezc to wielka łaska. Wstyd, juz lepiej jakby Sieklówka należała do gminy Jasło bo tu to sama dziadownia, tylko Kołaczyce sie bogacą
Odpowiedz
0
@ zaorać to podkarpacie beton społeczny
dnia 22.12.2016, 15:22 · Zgłoś
i co myślisz ze za pisu ci spadnie z nieba na ten żwir? się lekko przeliczycie wyborcy
Odpowiedz
24
@ Kolaczycanin
dnia 21.12.2016, 15:41 · Zgłoś
Czas na innych radnych, młodych zainteresowanych gminą ludzi. Dokąd będziecie wybierać ludzi którzy patrzą tylko na kasę i poważanie. Niedługo wybory i wcześniej trzeba będzie ich rozliczyć z niepotrzebnych inwestycji.
Odpowiedz
18
@ stasiowska na burmistrza
dnia 21.12.2016, 18:36 · Zgłoś
Takich radnych nam potrzeba jak Stasiowska to wtedy gmina Kołaczyce się rozwinie młodzi ludzie mają wiedzę i pomysły a reszta do lamusa. Siedzą na stołkach od 10 lat i sie przemądrzaja a podstaw nie znają.
Odpowiedz
-7
@ wy jełopy bez mózgu
dnia 22.12.2016, 15:27 · Zgłoś
nie rozśmieszaj mnie, wszyscy ci ludzie chcieli by tylko przeznaczać publiczne pieniądze na latarenki i chodniki, pieniądze których nie ma! to nie są gospodarze, przykład idzie z góry z warszawki, jaki pis tacy włodarze naszych gmin. jaką ona ma niby wiedzę? chyba gdzie może zaszczekać a gdzie nie? ktoś kto ma wiedzę nie pcha się do polityki. jedynym rozwiązaniem tego burdelu jest zaprzestanie płacenia podatków w tym kraju, pasożyty szybko wymrą, nie potrzeba mi rzeszy radnych żeby prowadzić swój biznes i wydawać swoje pieniądze!!!
Odpowiedz
1
@ Mariusz
dnia 22.12.2016, 15:31 · Zgłoś
nie ma młodych w gminie kołaczyce ani w jaśle, wszystko wyjechało na sezonowe roboty albo magazyny w uk i EU. zostali emeryci i reńciści i bezrobotne niedobitki na garnuszku rodziców. oto obraz naszych terenów
Odpowiedz
-1
@ Magik
dnia 28.12.2016, 08:26 · Zgłoś
hahahaha to tak P. Stasiowska to idealny tego przykład, tak kręcić, podkopywać i knuć jak ona to mało kto potrafi
Odpowiedz
19
@ ciekawy
dnia 21.12.2016, 07:03 · Zgłoś
jaki jest cel wydawania społecznej kasy na projekty które nie są realizowane ??? nie można wcześniej podjąć decyzji zanim się niepotrzebnie wyda pieniądze na projekt ?
Odpowiedz
18
@ obserwator2
dnia 21.12.2016, 13:21 · Zgłoś
bo to nie są ich prywatne pieniądze a wydaje się łatwo i z przyjemnością
Odpowiedz
-4
@ logika?
dnia 21.12.2016, 13:26 · Zgłoś
A jak podejmowac decyzje bez projektu lub kosztorysu??
Odpowiedz
5
@ mordo ty moja
dnia 22.12.2016, 00:16 · Zgłoś
moze biuro projektowe jest zaprzyjaznione z pania burmistrz hmm
Odpowiedz
2
@ obserwator2
dnia 22.12.2016, 08:00 · Zgłoś
Częściowo masz rację!
Ale koszty można szacować, przecież są w gminie zatrudnieni fachowcy z różnych dziedzin jak się pomylą nawet od 30% procent to nic chodzi o rząd wielkości.
Wiele projektów składa się z powtarzalnych elementów oświetlenie to chyba nie jest tak siężko oszacować, budowę kładki chodnika itp...
W Japoni to przerwany most naprawili w 7 dni.
Chcieć to móc.
Odpowiedz
1
@ ciekawy do logika ?
dnia 22.12.2016, 08:40 · Zgłoś
jeśli ktoś ma zamiar wybudować dom to wpierw podejmuje taką decyzje i dopiero kupuje projekt a nie odwrotnie.
Odpowiedz
39
@ tofik
dnia 21.12.2016, 06:14 · Zgłoś
Ludzie czas wymienić skład rady na absolutnie nowych ludzi,od czego są wybory
Odpowiedz
22
@ true
dnia 21.12.2016, 12:09 · Zgłoś
Zobaczymy jak zagłosują w sprawie przyłączenia sie nawsia do "miasta" KOłaczyce.Jak zrobią inaczej niż chcą ludzie to niech bedą pewni że wylatują.
Odpowiedz
7
@ obserwator2
dnia 21.12.2016, 13:20 · Zgłoś
sorry ale to paradoks demokratyczny, oni (radni) też byli przez kogoś wybrani i co jak mają inne poglądy na tą sprawę niż głosujący?
Odpowiedz
12
@ Olo
dnia 27.12.2016, 10:57 · Zgłoś
tak zagłosują jak im Pani każe
Odpowiedz
31
@ tofik
dnia 21.12.2016, 06:13 · Zgłoś
Proponuje zabrać radnych na wieczorny spacer po kluczowej,ale nie tylko dokąd prowadzi chodnik,lecz do końca do mostu w BUKOWEJ
Odpowiedz
-17
@ proste rozwiązanie
dnia 20.12.2016, 22:50 · Zgłoś
Wystarczy policzyć ile domów jest koło drogi nr73 w kierunku Krajowic a ile jest w kierunku Kluczowej.Wychodzi na to,że o wiele więcej jest w kierunku Krajowic .Mamy odpowiedź gdzie oświetlenie jest bardziej potrzebne.
Lo
Odpowiedz
20
@ nsakjcjkdc
dnia 20.12.2016, 21:46 · Zgłoś
Jeszcze kilka lat i w szkole znajdzie się miejsce na przedszkole.
Odpowiedz
52
@ MIX
dnia 20.12.2016, 22:12 · Zgłoś
Pan Maziarz ju zutopił milion w targowisko na błoniach wiec niech se da siana z nowymi inwestycjami typu przedszkole kiedy Polska sie wyludnia chyba że sam będzie zapładniał
kobiety pod te inwestycje.niech otrzezwieje chyba ze to pójdzie w kierunku tworzenia klas jednoosobowych tak jak sie to stało już na Sowinie JEST KLASA Z JEDNYM DZIECKIEM
Odpowiedz
9
@ obserwator2
dnia 21.12.2016, 13:17 · Zgłoś
Co co Ty przecież to sztandarowe inwestycje
jestem za budową nowych przedszkoli we wszystkich miejscowościach w gminie a następnie nowych szkół, nowego budynku urzędu ...
Odpowiedz
29
@ Gfu
dnia 20.12.2016, 21:45 · Zgłoś
I kto do tego przedszkola bedzie chodzil??? O tym trzebabylo myslec 20 lat temu, mozecie co najwyzej renowacje starego zrobic, te epokowe drzwi wymienic bo wolaja o pomste do nieba...
Odpowiedz
-55
@ kol
dnia 20.12.2016, 20:32 · Zgłoś
Pani Burmistrz zrobila juz tak duzo dla gminy i robi dalej i powinna byc Burmistrzem przez nastepne 10 lat i bedzie bo kazdy bedzie na nià glosowal nikt jej nie przebije
Odpowiedz
40
@ obserwator
dnia 20.12.2016, 21:18 · Zgłoś
Chyba imprez i pewnie razem balujecie
Odpowiedz
16
@ zibi
dnia 21.12.2016, 21:44 · Zgłoś
Jak skończy 67lat to przestanie być burmistrzem
może dom jej będzie wart 80tys.
Odpowiedz
19
@ koko
dnia 20.12.2016, 19:17 · Zgłoś
Pytam kto jest posiadaczem działki pod nowe przedszkole ?
Odpowiedz
33
@ Qqqqqqqq
dnia 20.12.2016, 19:39 · Zgłoś
Ochałek który pracuje w gminie i Kowalewski ten co ma kantory
Odpowiedz
0
@ Olus05
dnia 23.12.2016, 07:51 · Zgłoś
a gdzie znajduje się ta działka?
Odpowiedz
19
@ Kolaczycanin
dnia 20.12.2016, 18:05 · Zgłoś
Czy ktoś wie która to działka pod przedszkole? Może któryś radny odpisze.
Odpowiedz
31
@ Qqqqqqqq
dnia 20.12.2016, 19:37 · Zgłoś
A po co to przedszkole jak dzieci coraz mniej w pierwszej klasie 6-cioro a poza tym w Sieklówce szkoła prawie pusta na Lublicy też to tam zrobić przedszkole
Odpowiedz
30
@ olo
dnia 21.12.2016, 09:22 · Zgłoś
niech radni wybudują to przeczkole a potem niech się do niego zapiszą bo po ich zachowaniu do tego się nadają
Odpowiedz
9
@ obserwator2
dnia 21.12.2016, 13:08 · Zgłoś
dodam Krajowice i Sowinę przecież zostały przekształcone w społeczne bo niż
a w Kołaczycach mniej się rodzi obywateli niż umiera od kilku lat
Odpowiedz
41
@ no tak
dnia 20.12.2016, 17:22 · Zgłoś
Chcą tak wykombinować żeby obrzydzić te radną Kluczowej,że to niby przez nią i jej niesubordynację Kluczowa jest pomijana. I ciekawe co z obiecanym asfaltem na Zyntkach. Przed wyborami sie obiecywało.
Odpowiedz
14
@ r
dnia 21.12.2016, 00:18 · Zgłoś
szkoda pieniędzy na jakieś zyntki !!! praktycznie nikt tam nie mieszka - odludzie !!! trzeba się skupiać na terenach bliżej centrum - teraz wołacie o asfalt a na zebrania chodzicie???
Odpowiedz
19
@ podatnik
dnia 20.12.2016, 16:54 · Zgłoś
Projekty,projekty,projekty...30 tysi za projekt...niezła kasa
Ktoś tłucze kasiorke hehe
Odpowiedz
7
@ obserwator2
dnia 21.12.2016, 13:07 · Zgłoś
to nie jedyne pieniądze wydane na projekty:
projekt Miejskiego Ośrodka Kultury leży w szufladzie ale pieniądze wydane
Odpowiedz
33
@ obserwator
dnia 20.12.2016, 15:58 · Zgłoś
No cóż pani Magda ma małe szanse żeby jej projekt był za pierwszym razem przegłosowany.jak nie burmistrzowa to radni ciągną pod siebie a ona jest jedna
Odpowiedz
33
@ Brawo Dla Stasiowskiej!
dnia 20.12.2016, 15:10 · Zgłoś
Walcz Pani Magdo walcz! Choć wiem, że nie jest Pani pewnie łatwo. Pani Magda jest osobą , którą widzę jako przyszłego burmistrza. Jest zawsze przygotowana i konsekwentna w swoich działaniach. To co obiecuje to tak robi!
Odpowiedz
24
@ do@ wyżej
dnia 20.12.2016, 16:22 · Zgłoś
Pamiętaj ,że punkt widzenia zmienia się wraz z punktem siedzenia więc żebyś się nie zdziwił, gdyby twoje życzenia kiedyś się spełniły.
Odpowiedz
28
@ Odyr
dnia 20.12.2016, 16:54 · Zgłoś
Malo na burmistrza ja widze na prezydenta..
Odpowiedz
19
@ zibi
dnia 21.12.2016, 21:38 · Zgłoś
Pora najwyższa na zmiany a pani Stasiowska
jest dobrym kandydatem na burmistrza
jest osamotniona ale dobrze sobie radzi
próbuje kruszyć ten beton brawo.
Odpowiedz
-16
@ Olus05
dnia 23.12.2016, 07:50 · Zgłoś
Pani Magda musi się jeszcze dużo nauczyć. Narazie buduje swój wizerunek na ciągłym krytykowaniu Pani burmistrz. W ocenie Pani Magdy niezaleznie co Pani Burmistrz zrobi jest źle. Publikacja kosztów wyjazdu do Lublina to w mojej ocenie jest zachowanie dość śmieszne. Wiadomo, że chcący się gdzieś pokazac to trzeba pojechać - może gdyby Pani Magda tez pojechała jako reprezentant gminy byłby to sukces. Koszt publikacji artykułu na fakt może nie najnizszy ale nie kadży ma mozliwości za darmo publikować swoje wypociny na stronach lokalnych gazet. Moim zdaniem Pani Magda więcej szkodzi Kluczowej jak pomaga. Gdyby umiała nawiązac dialog z pozostałymi radnymi pewno i oświetlenie by mozna zrobić. A nie krzyczec mnie się nalezy bo jak nie to wszystkie brudy wyciągnę. Krzykacze są dobrzy "pod sklepem" bo kto głosno gada ma racje. Pani Magdzie brak umiejętności nawiązywania dialogu i współpracy. Poza ciągłym promowaniem siebie i krytykowaniem innych nic nie robi. Aby cos osiagnąc nalezy się przygotowac merytorycznie, umiec negocjować i mysleć strategicznie. Krytykuje że gmina jest nisko wróznych rakingach a co zrobiła jako radna aby gmina była lepiej notowana poza opisywniem głupot w lokalnych gazetach i promowaniu siebie?
Odpowiedz
0
@ Magik
dnia 28.12.2016, 08:20 · Zgłoś
W końcu mądry komentarz. Dlaczego to tak jest, że Pani Magdalena Stasiowska, co tylko obrażać potrafi ciągnie za sobą ludzi. Bo co? Bo naobiecuje? Bo powie to co wygodne? A może bo nie będzie brała pod uwagi realnej sytuacji gminy a tylko wyłącznie to co dobre pod publiczkę? Może jakby nie obrażała na lewo i prawo radnych i P. Burmistrz to łatwiej byłoby zadbać o realizację swoich zadań. Ręce się załamują, jak czyta się kolejny chwalebny komentarz w jej kierunku. Ludzie drodzy? Jak możecie popierać takie "buractwo". Bo lepszego określenie na niegodziwe reprezentanta mieszkańców gminy zachowanie Szanownej Pani Magdaleny Stasiowskiej nie znajdę. WSTYD! Na Nowy Rok życzę Państwu i sobie jak najmniej w Waszym otoczeniu tak NIEDOBRYCH I SZKODZĄCYCH INNYM ludzi jak P. Stasiowska.
Odpowiedz
4
@ Haha
dnia 03.01.2017, 13:51 · Zgłoś
Jak czytam komentarz Olusia o Magika to jakbym słyszał panią burmistrz albo kogoś z urzędu
Odpowiedz
-48
@ Brawo Dla radnego
dnia 20.12.2016, 13:58 · Zgłoś
Panie Andrzeju popieram pana w 100% oświetlenia Kołaczyce -Krajowice to inwestycja na pierwszym miejscu jak każdy wie ile tam jest zdarzen drogowych napewno wiecej niz na kluczowej takze nie ma dyskusji na ten tema !!!
Odpowiedz
-55
@ :))
dnia 20.12.2016, 14:18 · Zgłoś
Ja również popieram Pana Radnego a Pani Radna musi się jeszcze wiele nauczyć.
Odpowiedz
53
@ ziben
dnia 20.12.2016, 15:15 · Zgłoś
Na oświetlenie nie ma a jeszcze chcą z Nawsia zrobić miasto,skandal
Odpowiedz
16
@ Qn
dnia 20.12.2016, 17:53 · Zgłoś
Nie sobie te wąsate janusze i grazyny zainwestuja w kolejna biedronkę bliżej chołpy, zeby zakupy przedswiateczne mogli robic od lipca
Odpowiedz
8
@ Gfu
dnia 20.12.2016, 21:41 · Zgłoś
A to nie ta sama droga??? Nadal 73
Odpowiedz
41
@ max
dnia 21.12.2016, 14:42 · Zgłoś
Stasiowska choć jedna to Wielka! Jedyny radna, która się nie sprzedała, która nie kłamie, która na bierząco informuje mieszkańców co tak naprawdę dzieje się w gminie. Więcej się od niej dowiem niż od swojego radnego z Bieździadki. Wstyd! Niech się Pani nie przejmuje, ludzie tu za Panią!
Odpowiedz
27
@ stary
dnia 21.12.2016, 21:02 · Zgłoś
dobrze że na wywiad 12 tysiaków się znalazło.
Odpowiedz
6
@ Jasir
dnia 22.12.2016, 00:03 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
11
@ A JAKI H.U.J
dnia 22.12.2016, 00:08 · Zgłoś
poparzcie ino jak ten radny rozwalony miedzy biurkami patrzy na was mieszkańcy gminy kołaczyce pogardliwie hmm czyszby miał was gleboko w du...pewnie tak jest bo on jest pon a wy dziady przynajmniej w jego rozumowaniu tak jest a pani burmistrz zachowuje si\e dokładnie tak samo
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657