Po co pani burmistrz biega po wałach? - pyta wojewoda
67
Napisany dnia: 09.06.2010, 09:39 , Tagi: Brak
- Wiele samorządów nie wie nawet, jaki jest plan ewakuacji mieszkańców - krytykuje wojewoda podkarpacki. - To kampania wyborcza wojewody - odpowiadają wywołane do tablicy samorządy.
- Po co pani burmistrz Jasła biega po wałach? Czy ona jest tam potrzebna? Lepiej, żeby miasto zajęło się stawianiem kontenerów, by ludzie mogli wrzucać do nich śmieci. To nie jest tak, że wszyscy będą remontować wały - zaatakował w poniedziałek Mirosław Karapyta, wojewoda podkarpacki.
Karapyta w niedzielę pojechał do Jasła, by zobaczyć, jaka jest tam skala zniszczeń po powodzi. - Tam urzędnicy nie wiedzą nawet, jak wygląda pomoc, a cały czas im wysyłamy informacje - wytykał wojewoda.
Wypominał również jasielskim władzom, że nie wiedzą nawet, gdzie jest sprzęt do ratowania wałów. - W niedzielę o godz. 11 pani burmistrz nie była w stanie powiedzieć, gdzie jest koparka do rozszczelniania wałów, a obiecywała, że będzie pracowała od 7 rano - mówi "Gazecie" Karapyta.
Twierdzi, że również w powiecie tarnobrzeskim tamtejsze władze nie radzą sobie w walce z powodzią. - Starosta tarnobrzeski właściwie niczego nie potrzebuje. Ani pomp, ani żołnierzy. Nie mam z nim żadnego kontaktu. Szkoda mi nerwów. Wolę rozmawiać ze zwykłymi ludźmi ze sztabów zarządzania kryzysowego, bo szefowie samorządów nawet nie wiedzą, jak wygląda plan ewakuacji mieszkańców - dodaje wojewoda.
Samorządowcy wywołani do tablicy atakują. - To kampania wyborcza wojewody. Jestem zdumiona jego wypowiedziami. Zalało nam siedem osiedli. Tym ludziom trzeba pomóc. Jak ja biegałam po wałach, to wojewoda po nich spacerował. Może się ze mną przebiegnie? - zachęca Maria Kurowska (PiS), burmistrz Jasła.
Wojewoda jest członkiem PSL-u.
Wacław Wróbel (PiS), starosta tarnobrzeski, przekonuje, że jego służby robią, co mogą, by pomóc ludziom. - Słowa wojewody nie mogą do mnie dotrzeć - mówi Wróbel.
Karapyta twierdzi, że ma prawo krytykować samorządy. - Taka jest moja ocena. Strażacy do mnie mówią, że dostają kiepskie jedzenie. Przed chwilą usłyszałem, że żywią się cienką zupą ogórkową. Czy to jest polityka? - pyta wojewoda.
I przypomina: - Ja nigdzie nie kandyduję. Ani na burmistrza Jasła, ani na starostę Tarnobrzeskiego. Potrafię powiedzieć dobrze o prezydencie Stalowej Woli czy Tarnobrzega, że bardzo dobrze sobie radzą, choć politycznie nie jest mi z nimi pod drodze.
Skrytykował również samorządy za to, że zbyt wolno przekazują powodzianom zasiłki celowe (do 6 tys. zł). Do tej pory gminy wypłaciły ponad 1 tys. rodzin 3,5 mln zł. - A na ich konta przelaliśmy 8,5 mln. Samorządy działają zbyt asekurancko. Mam o to pretensje. Są niedomówienia, niedociągnięcia - mówi Karapyta.
Żeby ułatwić pracę służbom ratunkowym, wojewoda zakazał wstępu na wały w powiatach dotkniętych powodzią. - Rozpowszechnia się turystyka wałowa, a wały są bardzo nasiąknięte - wyjaśnia Karapyta.
- Tylko brakuje, by ludzie zaczęli na wałach robić grille - potwierdza obecność gapiów na wałach Zbigniew Szablewski, szef podkarpackich strażaków.
Ci, którzy będą łamać zakazy, mogą zostać ukarani przez policjantów i strażników miejskich nawet 500-złotowym mandatem. - I będziemy to robić. Wiele osób przyjeżdża na wały, by nagrać sobie powódź telefonem komórkowym. To nieodpowiedzialne - dodaje Paweł Międlar z podkarpackiej policji.
Zakaz dotyczy czterech powiatów, w których obowiązują alarmy przeciwpowodziowe: dębickiego, tarnobrzeskiego, stalowowolskiego, mieleckiego i miasta Tarnobrzeg.
Wczoraj wody w podkarpackich rzekach opadały. Ale od środy mają przyjść burze. W nocy umacniano wały we Wrzawach w gminie Gorzyce przy ujściu Sanu do Wisły, gdzie nałożyły się dwie fale - Wisły i Sanu. Wały udało się obronić. Wisłoka w górnym i środkowym biegu i jej dopływach sukcesywnie się obniża. Poziom wód w Wisłoce i jej dopływach jest poniżej stanów ostrzegawczych. Jedynie na wodowskazie w Mielcu jest przekroczony stan ostrzegawczy. Woda obniża się także w Sanie.
Szacuje się, że na powodzi ucierpiało dotychczas 42 tys. osób, blisko 13 tys. gospodarstw domowych. Wnioski o zasiłki na remont domów do 20 tys. zł złożyło 1666 osób. Na zasiłek od 20 tys. do 100 tys. zł chętnych jest na razie 1356 osób. Potrzeba na to około 140 mln zł.
Źródło: Gazeta Wyborcza Rzeszów|Marcin Kobiałka
- Po co pani burmistrz Jasła biega po wałach? Czy ona jest tam potrzebna? Lepiej, żeby miasto zajęło się stawianiem kontenerów, by ludzie mogli wrzucać do nich śmieci. To nie jest tak, że wszyscy będą remontować wały - zaatakował w poniedziałek Mirosław Karapyta, wojewoda podkarpacki.
Karapyta w niedzielę pojechał do Jasła, by zobaczyć, jaka jest tam skala zniszczeń po powodzi. - Tam urzędnicy nie wiedzą nawet, jak wygląda pomoc, a cały czas im wysyłamy informacje - wytykał wojewoda.
Wypominał również jasielskim władzom, że nie wiedzą nawet, gdzie jest sprzęt do ratowania wałów. - W niedzielę o godz. 11 pani burmistrz nie była w stanie powiedzieć, gdzie jest koparka do rozszczelniania wałów, a obiecywała, że będzie pracowała od 7 rano - mówi "Gazecie" Karapyta.
Twierdzi, że również w powiecie tarnobrzeskim tamtejsze władze nie radzą sobie w walce z powodzią. - Starosta tarnobrzeski właściwie niczego nie potrzebuje. Ani pomp, ani żołnierzy. Nie mam z nim żadnego kontaktu. Szkoda mi nerwów. Wolę rozmawiać ze zwykłymi ludźmi ze sztabów zarządzania kryzysowego, bo szefowie samorządów nawet nie wiedzą, jak wygląda plan ewakuacji mieszkańców - dodaje wojewoda.
Samorządowcy wywołani do tablicy atakują. - To kampania wyborcza wojewody. Jestem zdumiona jego wypowiedziami. Zalało nam siedem osiedli. Tym ludziom trzeba pomóc. Jak ja biegałam po wałach, to wojewoda po nich spacerował. Może się ze mną przebiegnie? - zachęca Maria Kurowska (PiS), burmistrz Jasła.
Wojewoda jest członkiem PSL-u.
Wacław Wróbel (PiS), starosta tarnobrzeski, przekonuje, że jego służby robią, co mogą, by pomóc ludziom. - Słowa wojewody nie mogą do mnie dotrzeć - mówi Wróbel.
Karapyta twierdzi, że ma prawo krytykować samorządy. - Taka jest moja ocena. Strażacy do mnie mówią, że dostają kiepskie jedzenie. Przed chwilą usłyszałem, że żywią się cienką zupą ogórkową. Czy to jest polityka? - pyta wojewoda.
I przypomina: - Ja nigdzie nie kandyduję. Ani na burmistrza Jasła, ani na starostę Tarnobrzeskiego. Potrafię powiedzieć dobrze o prezydencie Stalowej Woli czy Tarnobrzega, że bardzo dobrze sobie radzą, choć politycznie nie jest mi z nimi pod drodze.
Skrytykował również samorządy za to, że zbyt wolno przekazują powodzianom zasiłki celowe (do 6 tys. zł). Do tej pory gminy wypłaciły ponad 1 tys. rodzin 3,5 mln zł. - A na ich konta przelaliśmy 8,5 mln. Samorządy działają zbyt asekurancko. Mam o to pretensje. Są niedomówienia, niedociągnięcia - mówi Karapyta.
Żeby ułatwić pracę służbom ratunkowym, wojewoda zakazał wstępu na wały w powiatach dotkniętych powodzią. - Rozpowszechnia się turystyka wałowa, a wały są bardzo nasiąknięte - wyjaśnia Karapyta.
- Tylko brakuje, by ludzie zaczęli na wałach robić grille - potwierdza obecność gapiów na wałach Zbigniew Szablewski, szef podkarpackich strażaków.
Ci, którzy będą łamać zakazy, mogą zostać ukarani przez policjantów i strażników miejskich nawet 500-złotowym mandatem. - I będziemy to robić. Wiele osób przyjeżdża na wały, by nagrać sobie powódź telefonem komórkowym. To nieodpowiedzialne - dodaje Paweł Międlar z podkarpackiej policji.
Zakaz dotyczy czterech powiatów, w których obowiązują alarmy przeciwpowodziowe: dębickiego, tarnobrzeskiego, stalowowolskiego, mieleckiego i miasta Tarnobrzeg.
Wczoraj wody w podkarpackich rzekach opadały. Ale od środy mają przyjść burze. W nocy umacniano wały we Wrzawach w gminie Gorzyce przy ujściu Sanu do Wisły, gdzie nałożyły się dwie fale - Wisły i Sanu. Wały udało się obronić. Wisłoka w górnym i środkowym biegu i jej dopływach sukcesywnie się obniża. Poziom wód w Wisłoce i jej dopływach jest poniżej stanów ostrzegawczych. Jedynie na wodowskazie w Mielcu jest przekroczony stan ostrzegawczy. Woda obniża się także w Sanie.
Szacuje się, że na powodzi ucierpiało dotychczas 42 tys. osób, blisko 13 tys. gospodarstw domowych. Wnioski o zasiłki na remont domów do 20 tys. zł złożyło 1666 osób. Na zasiłek od 20 tys. do 100 tys. zł chętnych jest na razie 1356 osób. Potrzeba na to około 140 mln zł.
Źródło: Gazeta Wyborcza Rzeszów|Marcin Kobiałka
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz
Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
dnia 09.06.2010, 10:26. Identyfikator użytkownika:
Pani burmistzr biega po wałąch bo
szuka wałacha
bo wały pokazały jej wała
bo uprawia jogging
bo ma ADHD
bo cierpi na wałofilie
szuka wałacha
bo wały pokazały jej wała
bo uprawia jogging
bo ma ADHD
bo cierpi na wałofilie
dnia 09.06.2010, 10:31. Identyfikator użytkownika:
pani burmistrz nie umie zapanowac nawet nad swoimi pracownikamiw swym budynku którzy notorycznie pala paierosy w pokojach urzedu[parter]a co dopiero na wałami
to nie sa Wały Jagiellonskie tylko pzreciwopwodziowe
to nie sa Wały Jagiellonskie tylko pzreciwopwodziowe
dnia 09.06.2010, 10:37. Identyfikator użytkownika:
kARAPYTA A TY CO SIE UWAZASZ ZA BOGA TUMANIE PO PODSTAWOWCE a ty masz taka wielka moc do **** ze bys mogl zatrzymac powodz kazde miasto sie ratuje jak moze a ty tak tumanie krytykujesz jaslo dostal sie pewnie na wojewode za maslo i jaja i mysli ze blyszczy tuman i tyle ciekawe jak by on zarzadzal w czasie powodzi ciekawe jak no wlasnie taka jest prawda kazdy przeciesz jest zdenerwowany jak jest powodz do **** i nie myslibardzo dobrze tylko sie stara jak moze ratowac swoje miasto
dnia 09.06.2010, 10:40. Identyfikator użytkownika:
Czy ktoś zna przejawy jakikolwiek działań związanych z powodzią, których inicjatorem był psl-owski funkcjonariusz partyjny Karapyta, pełniący funkcję wojewody?
dnia 09.06.2010, 11:06. Identyfikator użytkownika:
aaa kurde wszyscy sobie robia kampanie wyborcza na ludziach poszkodowanych p.Kaczyński, p. Burmistrz duzo gadają show pokazują a jak przyjdzie co do czego to zwalają wine jedni na drugich, tylko w Polsce takie cuda wianki
dnia 09.06.2010, 11:21. Identyfikator użytkownika:
Burmistrz naszego miasta akurat podczas powodzi zachowała się bardzo dobrze. Była na miejscu, widziała co się dzieje. Tak powinno być.
Karapyta uprawia politykę kosztem powodzian. Pajac.
Karapyta uprawia politykę kosztem powodzian. Pajac.
dnia 09.06.2010, 12:55. Identyfikator użytkownika:
Byłem wśród ludzi poszkodowanych i rozmawialem z wieloma z nich. Niejeden skarży się na to że zbyt wiele robi się szumu medialnego, a za mało pomaga. Brak na miejscu podtopień punktu szczepień, brak dezynfekcji zalanych pomieszczeń to tylko niektóre z wielu skarg.
A obecne władze ocenią już wkrótce wyborcy.
A obecne władze ocenią już wkrótce wyborcy.
dnia 09.06.2010, 13:38. Identyfikator użytkownika:
Bardzo dobrze,że Pani Burmistrz interesuje się tym o dzieje sie w terenie,a nie siedzi za biurkiem jak to inni i medytują(nie widząć rzeczywistości).
dnia 09.06.2010, 15:13. Identyfikator użytkownika:
Na szczęscie TVN-owskie relacje z burmistrz były nazywo, bo inaczej byloby podejrzenie manipulowania wypowiedzi. W końcu to "polskojęzyczne media" jak mozna bylo usłyszec z marysinych ust przy okazji majowego święta.
Powódź to nieszczęscie, ale pamietajmy o proprcjach- Jarek stracił brata.To nieodwracalne.
Powódź to nieszczęscie, ale pamietajmy o proprcjach- Jarek stracił brata.To nieodwracalne.
dnia 09.06.2010, 15:14. Identyfikator użytkownika:
Jak działa Pani K. i jej służby, każdy widzi. Dr Karapyta wygarnął kawalek (tylko!) prawdy, i już PiSki się odezwały.
dnia 09.06.2010, 15:22. Identyfikator użytkownika:
ostatnio p.Burmistrz była na moim osiedlu i padło pytanie co z dezynfekcją... odpowiedź była jasna żadna firma nie ma uprawnień do dezynfekcji... moim sąsiedzi z domów prywatnych sami na własną rękę robią dezynfekcje... dosłownie paranoja...
dnia 09.06.2010, 15:37. Identyfikator użytkownika:
Gdyby podczas powodzi burmistrzem był ktoś inny to było by podobnie, przelanie wałów to przerasta wszystkich (tych z psl też). Jeżeli spuszczanie wody w Klimkówce było błędne (opieszałe) to można udowodnić i niech ktoś beknie w sądzie, a właściciel zapory pokryje część strat!
dnia 09.06.2010, 15:41. Identyfikator użytkownika:
Jak ja biegałam po wałach, to wojewoda po nich spacerował. Może się ze mną przebiegnie? - zachęca Maria Kurowska (PiS), burmistrz Jasła.
i ciekawe gdzie razem pobiegną ...
i ciekawe gdzie razem pobiegną ...
dnia 09.06.2010, 16:08. Identyfikator użytkownika:
Wojska nie ma, bo zlikwidowali (jest jakieś marne 100 tysięcy ?), kolejarzy pozwalniali i nie ma kto naprawiać zerwanych torów, policja wozi się wtę i wewtę, a ci, których nie zalało, najwyżej wyrażają słownie współczucie i tyle.
dnia 09.06.2010, 16:33. Identyfikator użytkownika:
Akurat w tej kwestji mam inne zdanie. Pamiętasz komunikat "burmistrza"(chyba tvn24) ze Jasło jest już bezpieczne? pamiętasz to drogi J., a po ok. godzinie woda zalała jedną stronę ul. 17 Stycznia i wszyscy byli zdziwieni skąd ta woda przyszła przecież wszędzie opadała. Tak więc daj na luz :-), bo nieciałbyś usłyszeć wypowiedzi tych mieszkańców.
A politykę uprawiają wszyscy z jednej i drugiej strony. Po jakiego tu przyjeżdżają z obietnicami i hasłami co to możnaby było zrobić. Pomyśl mineło 13 lat od tak dużej powodzi, rządzili już wszyscy z prawej,z lewej,biali,czarni,czerwoni i kto z nich konserwował śluzy spustowe....tylko własne stołki smarowali żeby dotrwać do kolejnych wyborów..........
A politykę uprawiają wszyscy z jednej i drugiej strony. Po jakiego tu przyjeżdżają z obietnicami i hasłami co to możnaby było zrobić. Pomyśl mineło 13 lat od tak dużej powodzi, rządzili już wszyscy z prawej,z lewej,biali,czarni,czerwoni i kto z nich konserwował śluzy spustowe....tylko własne stołki smarowali żeby dotrwać do kolejnych wyborów..........
dnia 09.06.2010, 16:36. Identyfikator użytkownika:
wielka burmistrz ,biega po wałach bo pan Kaczyński patrzy .Do wora z nią!!!!!!!!!!!!!1
dnia 09.06.2010, 16:52. Identyfikator użytkownika:
DLATEGO
JUŻ
DAWNO
POWINIEN
BYĆ
WPROWADZONY
STAN KLĘSKI ŻYWIOŁOWEJ!!!!!!!!
dnia 09.06.2010, 17:03. Identyfikator użytkownika:
BRAWO dla Wojewody, jeszcze dla Pani Burmistrz mandat 500,00 zł za bieganie po wałach i będzie OK
dnia 09.06.2010, 17:49. Identyfikator użytkownika:
A jaką rzeczywistość chciała by widzieć pani burmistrz MK? Pytam.
Pewno kościół na każdym osiedlu i na każdej ulicy pomnik ku czci ... kogoś tam , i bicie pokłonów jej , czarnoksiężnikom i jaśnie panującej nam Pani Senator AZ. Takiej rzeczywistości to my nie chcemy. A bycie na miejscu i lans przedwyborczy nam jest nie potrzebny. Nauczyciele do szkól a ludzie kompetentni na stanowiska.
Pewno kościół na każdym osiedlu i na każdej ulicy pomnik ku czci ... kogoś tam , i bicie pokłonów jej , czarnoksiężnikom i jaśnie panującej nam Pani Senator AZ. Takiej rzeczywistości to my nie chcemy. A bycie na miejscu i lans przedwyborczy nam jest nie potrzebny. Nauczyciele do szkól a ludzie kompetentni na stanowiska.
dnia 09.06.2010, 19:02. Identyfikator użytkownika:
Dobrze że Karapyta nie jest burmistrzem Jasła bo ten gośc to na zaściankowego wójcine się nie nadaje, nie dociera do mnie jak on mógł zostac wojewodą.
dnia 09.06.2010, 20:00. Identyfikator użytkownika:
A moze wojewoda pobiegałby po zabłoconych wałach i zaproponował jakies super rozwiązanie jak za sprawą czarodziejskiej różdżki anie zajmował się krytykowaniem nie szukać winowajcy
dnia 09.06.2010, 21:23. Identyfikator użytkownika:
Szkoda i żal powodzian a może wojewoda ma jakiś super szybki pomysł na powstrzymanie takiego żywiołu na przyszłość niech pokaże co potrafi
dnia 09.06.2010, 21:43. Identyfikator użytkownika:
Pani Kurowska swoją postawą pokazała, że jest wrażliwą osobą. Dobrze jest stać z boku i głupio dyskutować. Dziękujemy Pani Burmistrz!
dnia 09.06.2010, 21:46. Identyfikator użytkownika:
a ja byłem przeciw Pani burmistrz ale zmieni
łem zdanie kobieta jest w porządku
łem zdanie kobieta jest w porządku
dnia 09.06.2010, 21:49. Identyfikator użytkownika:
Pani Burmistrz w gorących chwilach była z ludzmi na dobre i złe co mogła to robiła,a że nie wszystkim dała pomoc to mnie wcale nie dziwi/jeszcze taki się nieurodził by wszystkim dogodził/.Dobrze jest przyjechać,przejść się i wytykać co można było by zrobić,a gdzie był Pan Wojewoda jak woda zalewała Jasło,jak Jasło było odcięte od świata ????? a Pani Burmistrz była z nami a sama nie miała kompetencji Wojewody.Teraz będzie się rozliczać Panią Burmistrz tylko z czego - z tego,że była z nami,a może z tego,że zielony rynek przeniosła na wprost Miejskiej Rady i Starostwa Powiatowego - wpuściła PZU na płytę Rynku by powodzianom było bliżej załatwiać swoje przykre sprawy.Nie jestem zwolennikiem PIS-U i nie patrzę do jakiej partii kto należy ale patrzę na człowieka i jaślanina.Podziwiam pracę Straży Pożarnej,ludzi niosących pomoc innym,Policji,Straży Miejskiej i wszystkim,którzy nieśli pomoc. D Z I E K U J E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dnia 09.06.2010, 22:11. Identyfikator użytkownika:
Nie wiem po co to tak innych obrazac i wyzywac,polityke kosztem powodzian uprawiaja wszyscy BEZ WYJATKU i chyba nikogo to nie powinno irytowac bo takie rzeczy tylko w Polsce. Natomiast jesli chodzi o kary za spacerowanie po walach to dziwi mnie ze dopiero teraz ktos wpadl na ten pomysl bo juz dawno trzeba bylo karac ludzi gdyz co do niektorych slowa poprostu nie docieraja i to widac codziennie a zwlaszcza w niedziele jakie tabuny chodza po walach i je oslabija. Spaceruje sie po parku a nie walach.
dnia 09.06.2010, 23:17. Identyfikator użytkownika:
Po wypowiedziach Karapyty wyraźnie widać, że aby zostać wojewodą z ramienia PSL-u to naprawdę niewiele trzeba umieć :D
dnia 09.06.2010, 23:39. Identyfikator użytkownika:
co do wizyty pani Marii na wałach to miałem przyjemność w sobotę osobiście spotkać się na wale na Szajnochy z 7-osobową świtą (Maria, wiceburmistrz Pabian, starosta Kmiecik i inni). Niestety od razu zostałem oskarżony o to że NISZCZE wał i odesłany poza wał pod groźbą wezwania służb porzadkowych... Kpina :D jak się później okazało poszli robić sobie zdjęcia na kładce przy Szajnochy...
dnia 09.06.2010, 23:59. Identyfikator użytkownika:
Trzeba najpierw podziękować tym, którzy z narażeniem życia ratowali innych i ich dobytek, cześto kiedy ich własne domy tonęły. Przede wszystkim Straży Pożarnej zawodowej i ochotniczej z Jasła i nie tylko, policji, wojsku i osobom prywatnym. a teraz do polityków wszystkich maści, to co teraz robicie to żałosny spektakl waszej zachłanności i bezduszności. Licytowanie się nad "trupami", który by więcej zrobił i co zrobi jak go wybierzemy. Wprost niedobrze się robi.....Jak ludzie mogą teraz iść do wyborów, po tym wszystkim, jak WAm zaufać i uwierzyć????
Co do akcji w Jaśle to może oceniam to na spokojnie bo mnie nie zalało, ale przy takiej skali zniszczej, niespotykanej dotąd trudno nie uniknąć błędów. Z mojego punktu widzenia, akcja była dobrze prowadzona, autokary do ewakuacji, dowożony chleb i woda i ktoś za to zapłacił.....teraz są już szczepienia,ma ruszać odkomarzanie. Jak zalało Sandomierz 3 tyg. temu. to też nie od 1-szego dnia pływali ze szczepieniami i nie dezynfekowali. CZas pokarze a na razie dziękujmy Bogu , że nie straciliśmy najcenniejszego, czyli naszych najbliższych a dom, nawet najpiękniejszy bez nich nie byłby już domem....
Co do akcji w Jaśle to może oceniam to na spokojnie bo mnie nie zalało, ale przy takiej skali zniszczej, niespotykanej dotąd trudno nie uniknąć błędów. Z mojego punktu widzenia, akcja była dobrze prowadzona, autokary do ewakuacji, dowożony chleb i woda i ktoś za to zapłacił.....teraz są już szczepienia,ma ruszać odkomarzanie. Jak zalało Sandomierz 3 tyg. temu. to też nie od 1-szego dnia pływali ze szczepieniami i nie dezynfekowali. CZas pokarze a na razie dziękujmy Bogu , że nie straciliśmy najcenniejszego, czyli naszych najbliższych a dom, nawet najpiękniejszy bez nich nie byłby już domem....
dnia 10.06.2010, 10:13. Identyfikator użytkownika:
ci co piszą co poniektóre komentarze nawet wody w butach nie mieli,bo nie wiedzą że pani burmistrz kiedy biegła na wały po drodze wstąpiła do ludzi którzy zostali zalani a co chodzi o dezynfekcję to samemu trza ruszyć dupę przynieś środek-dają za darmo i se spryskać i dobrze bo nawet jakby ktoś to robił to i tak znalazłby się nie jeden niezadowolony a ogólnie wszystko jest dobrze zorganizowane, MOPS jest naprawdę pomocny nawet ci biedacy którzy nie zostali zalani lecą po pomoc
dnia 10.06.2010, 10:19. Identyfikator użytkownika:
a ja po powodzi zostalem odwiedzony przez panią Marię ale bynajmniej nie poto aby zapytac zcy nie trzeba jakiejs pomocy zostalem poinformowany przez podnieconą pania burmistrz ze sam prezes KACZYNSKI bedzie w jasle o 16 nie wiem o co jej chodzilo chyba mialem sie w tym gnoju ubrac w garnitur dla pana prezesa,i faktycznie byl przejechala obok cala kolumna na sygnale ochlapala blotem i pojechala w h...
dnia 10.06.2010, 13:21. Identyfikator użytkownika:
Pani burmistrz biega po wałach i udaje, że coś robi. A co zrobiła i robi, to wszyscy wiemy i tej pani w odpowiednim czasie podziękujemy.
dnia 10.06.2010, 14:43. Identyfikator użytkownika:
No i co tak się wszyscy wymądrzają? I tak będzie jak władza zadecyduje.
dnia 10.06.2010, 16:22. Identyfikator użytkownika:
Pani Burmistrz, podobnie jak cały PiS lansuje się na wałach.W listopadzie wystawimy cenzurkę!
dnia 10.06.2010, 19:14. Identyfikator użytkownika:
Brawo dla Ciebie Filmar i wszystkich myslących tak jak Ja.Pani Burmistrz jest super kobietą pomagającą ludziom w miarę swoich możliwosci,ale nie wszystko może zrobić choć bardzo by chciała.Złośliwi są Ci którzy tylko siedzą z boku i krytykują,do wora z nimi i niech płyną do morza razem z tą falą.Brawo dla Burmistrzowej,dziękuję,że była i jest z nami powodzianami.
dnia 10.06.2010, 20:58. Identyfikator użytkownika:
A ja pytam po co Tusk plącze się na terenach zalanych. Tylko przeszkadza.
dnia 10.06.2010, 22:21. Identyfikator użytkownika:
Cytat "Nie wszystko może zrobić, coby chciała". I chwała Bogu, sądząc po tym co przez 4 lata zrobiła.
Cieszmy się, i tak spacery i pamiątkowe fotki na wałach taniej wyjdą niż służbowa pielgrzymka.
Cieszmy się, i tak spacery i pamiątkowe fotki na wałach taniej wyjdą niż służbowa pielgrzymka.
dnia 10.06.2010, 22:24. Identyfikator użytkownika:
pomnik przy urzędzie miasta i uroczystości związane z jego odsłonięciem? 100tyś złotych... Pomnik przy 1 lo dla ofiar katynia (choć Ci 60 metrów dalej mają już swoją tablicę) kolejne grube pieniądze. Gówno warte rondo i równe gówno warty deptak? Po c*** to komu ? Ta burmistrz nic dla jasła dobrego nie zrobiła. Te pieniądze powodzianom powinna dać albo przynajmniej drogi za to zbudować. whatever...
dnia 11.06.2010, 02:47. Identyfikator użytkownika:
czytam wypowiedzi co niektorych ludzi i watroba sie po prostu przewraca.
wszystko jest wedlug was zle, a to P.Kurowsska nieodpowiednia na to stanowisko, a to P.Pabian taki a nie inny.
zamiast siedziec i wypisywac takie brednie , moze macie jakies lepsze pomysly.
a moze kazdy z was lubi tylko krytyke , bo to najlatwiej/
co kazde z was moglo zrobic z takim zywiolem?
jest takie przyslowie; nie krytykuj a nie bedziesz krytykowany.
pozdrawiam cale Jaslo i mam nadzieje , ze takiej powodzi juz nie bedziemy musieli przechodzic.a wszyscy ci , ktorzy krytykuja , nic nie robiac niech IDA DO DIABLA.
wszystko jest wedlug was zle, a to P.Kurowsska nieodpowiednia na to stanowisko, a to P.Pabian taki a nie inny.
zamiast siedziec i wypisywac takie brednie , moze macie jakies lepsze pomysly.
a moze kazdy z was lubi tylko krytyke , bo to najlatwiej/
co kazde z was moglo zrobic z takim zywiolem?
jest takie przyslowie; nie krytykuj a nie bedziesz krytykowany.
pozdrawiam cale Jaslo i mam nadzieje , ze takiej powodzi juz nie bedziemy musieli przechodzic.a wszyscy ci , ktorzy krytykuja , nic nie robiac niech IDA DO DIABLA.
dnia 11.06.2010, 02:54. Identyfikator użytkownika:
dobrze ze jest taki portal gdzie ludzie moga sie komunikowac co zrobic i jak zrobic to lepoiej.wszyscy ci, ktorzy paplaja bez powodu albo z nudow, powinni napic sie tej brudnej wody, moze waly by nie puscily.
pozdrawiam cale Jaslo!!!!!!!!!!!!!!!
pozdrawiam cale Jaslo!!!!!!!!!!!!!!!
dnia 11.06.2010, 13:49. Identyfikator użytkownika:
PiS to partia nierobów.A te komentarze pozytywne pisane są w UM.Poznaję po IP,wiem bo tam pracuję i na co dzień obcuję z tymi ludźmi.
dnia 11.06.2010, 16:24. Identyfikator użytkownika:
a ja tam nie moge narzekać na pania burmistrz.......nic złego nie widze w tym co robi.......
Jeszcze sie taki nie narodził co by każdemu dogodził
Jeszcze sie taki nie narodził co by każdemu dogodził
dnia 11.06.2010, 19:00. Identyfikator użytkownika:
Nie można Pani Burmistrz zarzucić tego że nic nie zrobiła że nie było kontenerów - bzdura załą niedzielę u znajomych pomnagałem i widziałem jak pracowały służby miejskie straż i nie tylko przy usuwaniu skutków po powodzi - szkoda tylko że sztab kryzysowy np. słabo udzielał informacji ludzą odciętym od "suchego lądu" strażacy nie wiedziali co sie robi jak się robi nawet mam nie dostarczon dowódzcą czy strażaką pływajacym po osiedlach by poznlali ulice - ale i tak trzeba przyznać że sprawnie mimo wszystko działali i wiele ludzi się zorganizowało i pomagało innym - a co do ewakuacji to troszkę mało komunikatów - i jednak powinny władze miasta troszkę więcej dróg wyjazdowych i mostów zrobić u nas
dnia 11.06.2010, 19:22. Identyfikator użytkownika:
Werka co racja to racja.Muszą zadbać o swoją chlebodawczynię, a tu przecież wojewoda wylał jej kubeł zimnej wody na głowę.Ludzie nie mogą doczekać się pomocy, ta lata po wałach i paraduje do zdjęć jaka to zainteresowana jest ludzkim nieszczęściem.Szkoda tylko że będąc w UM i prosząc o jakąkolwiek pomoc, odsyłają Cię z kwitkiem.PiSki będą głośne bo w skórę się dostaje.PiSowskie nieroby jedne....
dnia 11.06.2010, 19:48. Identyfikator użytkownika:
Może pani burmistrz wypowie się jak zamierza pozbyć się komarów. Jak ubiegłym roku? Jeśli tak, to bez łaski.
dnia 12.06.2010, 11:26. Identyfikator użytkownika:
Pani burmistrz to piękna laska i wspaniała kobieta,tak tak taka jest prawda.
dnia 13.06.2010, 12:07. Identyfikator użytkownika:
po to biega zebys sie ***** glupio pytał
dnia 14.06.2010, 11:00. Identyfikator użytkownika:
Tak,masz rację tyle że "inaczej":-)))))
dnia 14.06.2010, 19:27. Identyfikator użytkownika:
Jakby siedziala za biurkiem to by Wam tez nie pasowalo. Nic ludziom nie dogodzi. Najlepiej obserwowac i krytykowac. A mnie sie wydaje ze sobie poradzila a przynajmniej probowala...
dnia 15.06.2010, 07:38. Identyfikator użytkownika:
Czepiacie sie Pani Burmistrz bo z zasady trzeba się kogoś czepić i wylać wiadro pomyj. Kobieta dała sobie radę w tym ciężkim okresie. A wojewoda niech nie zbija kapitału na cudzym nieszczęściu. Mądry jest po szkodzie i kawał cwaniaka.....
dnia 15.06.2010, 20:05. Identyfikator użytkownika:
Masz rację popieram Twoją wypowiedz, kto się starał pomoc było widać.A niejaki wojewoda przyjechał skrytykował i pojechał, ale mi pomoc.
dnia 16.06.2010, 15:33. Identyfikator użytkownika:
Kłamczyński i cały PiS idą na dno,aż miło:)
dnia 16.06.2010, 19:25. Identyfikator użytkownika:
Dla nas najleiej zeby wybory jeszcze potrwały z kilka m-cy bo inaczej juz wszyscy powodzianie mają po pomocy.
dnia 17.06.2010, 10:17. Identyfikator użytkownika:
Ja tam na pewno nie oddam głosu na ten katolicki motłoch.
dnia 18.06.2010, 19:10. Identyfikator użytkownika:
Jestem urodzoną Jaślanką ale tam nie mieszkam wstyd mi za moich rodaków że takie bzdury wciąż na tą Panią Burmistrz wypisują przyjezdżam do Jasła często i widzę jak to miasto pięknieje i rozwija się a oni wciąż jej szkodzą powinni pomagać a nie burzyć Jaślanie wstydżcie się !!
dnia 20.06.2010, 00:28. Identyfikator użytkownika:
Pani Burmistrz martwi się bardzo ale tylko o "swoje wybory" czy wygra w następnych. Wydaje kasę na jakiś deptak nikomu nie potrzebny, doniczki do kwiatów bo inne były za tanie, droga w pełni oświetlona w Warzycach prowadząca donikąd. Ludzie przetrzyjcie oczy i zobaczcie że w Jaśle nie dzieje się lepiej tylko gorzej. Nawet przypadek Pani Sajdak stwierdza że władze nie potrafią pomóc, potrafią tylko odprawiać ludzi z kwitkiem.
Niech te wybory doprowadzą do wybrania porządnych władz i do poprawianie sytuacji w Jaśle.
Niech te wybory doprowadzą do wybrania porządnych władz i do poprawianie sytuacji w Jaśle.
dnia 20.06.2010, 19:26. Identyfikator użytkownika:
Krysiu z Błażkowej ! Skoro takie rzeczy widzisz, czym prędzej do okulisty !!!!
dnia 23.06.2010, 21:45. Identyfikator użytkownika:
Lepiej już niech biega niż gdyby zaczęła latać nad wałami np. na miotle...
dnia 24.06.2010, 08:51. Identyfikator użytkownika:
Wojewoda Karapyta krytykuje p. Burmistrz,ale jego słowa z dnia 6.06 ni jak się nie mają do rzeczywistości(dodam wypowiedziane publicznie przy mpowodzianach w Jaśle).Gdzie są pytam zaliczki z ubezpieczeń do 50%,gdzie do cholery są urzędasy z PZU.Co po infoliniach każą się włóczyć? Wszyscy ponoszą koszty remontów,martwiąc się o środki,tak państwowe(to jego domena) jak z ubezpieczeń.Zatem powiem krótko : g... to go obchodzi jak i co robi p. Burmistrz.Sam niech przestanie pieprzyć od rzeczy i weżmie za ryj tych nierobów z komisji wojewódzkiej co maja płacić w Jasle od 20-100 tys.zł
dnia 25.06.2010, 00:26. Identyfikator użytkownika:
Biegajac po walach nasza pani burmistrz nie zapomniala o zrobieniu fryzury,i mnakijazu,ale o promocji nie zapomniala!
dnia 26.06.2010, 07:44. Identyfikator użytkownika:
p. burmistrz na wałach szuka zająca może się wyłoni z fali.............
dnia 27.06.2010, 12:09. Identyfikator użytkownika:
spokojnie ludziska Kurosia cały czas robi WAŁA ale z siebie :) ,już niedługo będzie daleki wykop na wiochę obłudnego-najgorszego w historii miasta ,,burmistrza''.
dnia 03.07.2010, 07:45. Identyfikator użytkownika:
Może nie na temat, ale zobaczmy, co robią ludzie których się wybiera:
http://wiadomosci.onet.pl/2193221,11,burmistrz_pozwal_internautow,item.html
http://wiadomosci.onet.pl/2193221,11,burmistrz_pozwal_internautow,item.html
Dodaj komentarz
Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
Zasady komentowania
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓
Zasady komentowania
Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
