Strona główna

PO obawia się sfałszowania wyborów samorządowych

193
Napisany dnia: 09.05.2018, 16:18 , Tagi: Brak

W ramach Klubu Obywatelskiego w Jaśle gościli wiceprzewodniczący Platformy Obywatelskiej Borys Budka, posłanki Kinga Gajewska i Joanna Frydrych. Z jaślanami rozmawiali m.in. na temat reform sądownictwa, edukacji oraz o obawach związanych ze zbliżającymi się wyborami samorządowymi.

- Aby obronić wolne wybory powstał projekt „Wolontariat Wolnych Wyborów”. Zachęcam do jego uczestnictwa. Poprzez to będziemy patrzeć komisji na ręce, robić zdjęcia, wszystko relacjonować. To jest bardzo istotne, bo jeśli uzyskamy całą wiedzę na ten temat to nie będzie możliwości fałszowania tych wyborów- podkreśliła poseł Joanna Frydrych.

Wszystko po kontrolą PiS?

Poseł Borys Budka wyjaśnił na czym polega plan Prawa i Sprawiedliwości. – Oni dążą do państwa sterowanego centralnie przez Misiewiczów – mówił. W szczególności dużo uwagi poświęcił reformie sądownictwa. Na pytanie, czy w Polsce mamy jeszcze do czynienia z niezależną demokracją w sądach opowiedział, że wszystko się okaże podczas jesiennych wyborów. Przede wszystkim skupił się na wyjaśnieniu, czym skutkuje obsadzenie przez PiS sędziów do Trybunały Konstytucyjnego. – Tak się stało po to, aby nie było niezależnego organu, który mógłby sprawdzić, czy prawo uchwalane przez większość parlamentarną jest zgodne z konstytucją czy nie, dlatego ten atak skoncentrował się na Trybunale. Wsadzenie tam trzech sędziów dublerów, pseudoprezesa i pseudowiceprezesa, którzy zostali wybrani w niekonstytucyjnej procedurze i wskazani prezydentowi przez mniejszość sędziów Trybunału jest niedopuszczalne. Mają za zadanie tak kierować Trybunałem, aby żadna z ustaw uchwalana przez PiS w tej kadencji nie została zbadana. Ustawa o obrocie ziemią, Prawo o prokuraturze, ustawa zmieniającą system oświaty, czy praktycznie każda ustawa z tych zasadniczych narusza polską Konstytucję. Później celem ataku stały się sądy powszechne – zaznaczał Budka. Jego zdaniem PiS chce obsadzić na stanowiska wymiaru sprawiedliwości swoich ludzi. Dodał, że ostatnim celem obozu rządzących będzie zawłaszczenie Sądu Najwyższego. - Sąd Najwyższy stwierdza ważność wyborów i to przed czym PiS chce się zabezpieczyć, dlatego istnieje obawa, że wybory będą np. sfałszowane a ten sąd tego nie stwierdzi – skwitował poseł Budka.

„Reforma oświaty to skandal”

Poseł Kinga Gajewska zwróciła uwagę na jej zdaniem skandaliczną reformę oświaty minister Anny Zalewskiej. - To co się stało dzisiaj w polskim systemie edukacji jest rzeczą straszną i jej skutki będą odczuwalne przez wiele lat. Kiedy był system 6 klas szkoły podstawowej, 3 klas gimnazjum i 3 klas liceum to dawało 9 lat nauki ogólnej. Dzisiaj został skrócony ten system o rok. Piętnastolatkowie na arenie międzynarodowej byli wtedy na wszystkich rankingach na samej górze. Minister Zalewska i grono PiS-u próbowało wmówić nam, że jesteśmy gorsi. Z mównicy sejmowej podkreślali, że całe nasze pokolenie jest nieudane. Okazuje się, że w przypadku umiejętności jesteśmy czwarci w Europie, zaś na świecie zajmujemy 10,11 miejsce – objaśniała K. Gajewska. Uważa, że reforma oświaty generuje kolejne, niepotrzebne wydatki. Zwraca uwagę, że w szkołach będzie ogromny chaos. - Do liceum pójdzie 700 tysięcy uczniów. Do pierwszej klasy będą szli uczniowie trzema i czterema klasami. Bałagan będzie niesamowity – skwitowała.

Popieramy program „500 plus”, ale…

Posłowie byli pytani, co zamierzają zrobić z programem „500 plus” gdyby założyć, że dojdą do władzy. Poseł Borys Budka zapewnił, że będą chcieli rozszerzyć ten program o pierwsze dziecko, gdyż zdaniem PO w obecnej chwili jest to niesprawiedliwe w stosunku do rodziców z jednym dzieckiem, jak również samotnie wychowujących swoje pociechy. W dodatku jak uznał, nie może być tak, że dodatkowe pieniądze demotywują do pracy. - W tej chwili moim zdaniem program „500 plus” jest celowo zaprojektowany tak ,aby tych beneficjentów, którzy odchodzą z rynku pracy uzależnić od obecnej ekipy, by ślepo bronili tego jak niepodległości. Za rok cała Polska będzie huczeć, a PiS będzie miał jeden przekaz na kampanie. Będą kłamać jak z nut, że Platforma i cała reszta świata zabierze program „500 plus”. Powtarzane będzie to jak mantrę – skwitował B. Budka.

id

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ Zenek
dnia 09.05.2018, 16:34. Identyfikator użytkownika: pBoxLXjGNDr2
Ocena
komentarza:
32
Pani Joanno - moj Boze :(
@ fan
dnia 09.05.2018, 17:37. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
77
Michał Królikowski zatrzymany wice minister SPRAWIEDLIWOSĆI w rządzie PO-PSL mógł wyłudzic 700 milonów na VAT-cie??.
PO-PSL kto za wami tęskni??.
Budka ty sie boisz fałszerstwa wyborów?? to za waszych rządów 24 % głosów było niewaznych,jak komoruskiemu mówili zeby sprawdził w jednym z obwodów ponownie pliczyc głosy to ten w bulu sie wił i mówił ze kto mysli ze wybory były zfałszowane jest na grancy absurdu??.
Pilnować pilnować tak zeby worki niebyły wrzucane do piwnicy jak za waszych czasów i pilnujcie zeby PKW nie czekała jak za waszych czasów 7 dni na ogłoszenie wyników.Wy co cały czas wasze rządy porównywaliście do zachodu obłudo z PO-PSL.
@ M
dnia 09.05.2018, 17:43. Identyfikator użytkownika: kcOjvMbAmpmF
Ocena
komentarza:
-57
nie były* sfałszowane*, bólu*, wiceminister*
Naucz się ortografii, wykuj na pamięć interpunkcję i wtedy zabierz się za obrazę kogokolwiek.
Mówisz o Królikowskim, a w PiS-ie? Kamiński bezprawnie uniewinniony? Markowski, były poseł PiS-u, który pobierał pieniądze na wynajem lokum, choć miał mieszkanie w stolicy? Piotrowicz - komunistyczny prokurator? I Ty mówisz o obłudzie? Śmiech na sali.
@ hahahaha
dnia 09.05.2018, 17:45. Identyfikator użytkownika: PWoCUziFRxjD
Ocena
komentarza:
116
Ale czasów dożyłem, złodziej boi sie zeby go nie okradli
@ Alexp
dnia 09.05.2018, 17:46. Identyfikator użytkownika: yuqXTmKzvCgc
Ocena
komentarza:
45
Preczki obludniki wstydu za grosz idźcie na spotkaniem do Gamratu
@ fan
dnia 09.05.2018, 17:50. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
2
Królikowski ma tytuł PROFESORA??.
W bulu cytuje komoruskiego,do niego miej pretensje ze taki prostaczek.
Kaminski został usuniety z CBA jak wykrył afere hazardową?.
Komoruski wynają mieszkanie warte 1 milon złotych a jak przestał bycprezydentem musieliśmy mu płacic za wynajem mieszkania co miesią 4 tyś bo on swoje wynają,jak by wiedział ze wygra WYBORY??.Mieszkanie miał komoruski tez w Warszawie.
Dowód ze pan Piotrowicz kogoś skazał?? jak nie masz dowodów ZAMILCZ BEEE BEEEEEE BEEEEEE
@ bazalt
dnia 09.05.2018, 17:51. Identyfikator użytkownika: RrbOg3opfcyh
Ocena
komentarza:
-16
@ fan - A nie kłuje cię, że tenże gość był doradcą Dudusia w sprawie reformy sądownictwa przeprowadzanej przez PiS?
No i masz zgrabny styl - uczęszczałeś na jakieś kursy propagandystów PiS-u?
@ Ptok
dnia 09.05.2018, 17:51. Identyfikator użytkownika: sZ9XQp65SkwT
Ocena
komentarza:
33
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Marcin
dnia 09.05.2018, 17:56. Identyfikator użytkownika: WQ0a5urKAVan
Ocena
komentarza:
19
razem z Zająową, Rzońcą i wszystkimi z PiSu
@ Germin
dnia 09.05.2018, 17:57. Identyfikator użytkownika: sZ9XQp65SkwT
Ocena
komentarza:
97
Za Waszych rządów w Jaśle zlikwidowano i doprowadzono do ruiny potężne firmy takie jak np. Pektowin Jasło, Gamrat Jasło, Huta Szkła w Jaśle, PKP CARGO, Huty w Tarnowcu, Weritas w Tarnowcu, PKS w Jaśle to bankrut, drukarnie, płyty wiórowe i wiele wiele innych firm. Te zakłady zatrudniały tysiące osób, można było tam dobrze jak na te czasy zarobić. Potrafiliście to zgnoić w ciągu 8 lat... prywatyzować...sprzedawać...doprowadzać do ruiny. I macie czelność teraz przyjeżdżać do Jasła... po zdjeciach ze spotkania dostępnych na innych portalach widze, że przewaga starszych pań, wpatrzonych w TVN i czytających wyborczą. Bo młodzi, mądrzy, inteligentni ludzie nigdy w Wasze kłamstwa i obłudę nie uwierzą.
@ Marcin
dnia 09.05.2018, 17:58. Identyfikator użytkownika: WQ0a5urKAVan
Ocena
komentarza:
-54
PiS chce podnieść OPŁATY PALIWOWE, ludzie ratujcie się przed PiS. Skończyło się paliwo smoleńskie, to wszystkim wszystko zarzucają, pod "zdradą dyplomatyczną" NIKT pisowi juz nie wierzy!
@ POL
dnia 09.05.2018, 18:00. Identyfikator użytkownika: f3jpokMR5GIx
Ocena
komentarza:
64
Każdy kraj ma swoją mafię... PO sprawiło, że mafia miała swój kraj...
@ fan
dnia 09.05.2018, 18:07. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
7
Oni prubują zeby na Podkarpaciu wygrac bo to matecznik PiS-u w wyobrazeniu PO-PSL.pamętacie jak pokazywali za rządów PO-PSL ze cała Polska głosuje na PO-PSL a Podkarpacie za PiS??.
Potem by jezdzili do Brukseli i tam by się zapewne chwalili ze na Podkarpaciu PiS przegrał?? z PO!!??.
Nie wasze doczekanie,niech PiS pobudzi tak gospodarkę da tyle ludziom ile moze dać a kazda następna partia która dojdzie do władzy jak zacznie likwidować wszelkie ulgi,podnosić podatki i likwidować zakłądy pracy jak przez 8 lat PO-PSL zaraz straci wadze nawet sięnie utzryma 4 lat.
Ich łączy jedno WŁADZA i bezkarnosć jaka była do tej pory przez 25 lat.
PiS mówił ze jak dojedzie do wadzy to rozliczy PO-PSL więc to czynie,ajk to mówili rządziło PO-PSL a prokurator generalny Semeret powiedziłą do mikrofonu jak PiS dojdzie do władzy to NAS?? wszystkich POZAMYKA??.
Cała PRAWDA jeszcze wyszła w2014r??.
@ M
dnia 09.05.2018, 18:08. Identyfikator użytkownika: kcOjvMbAmpmF
Ocena
komentarza:
-2
hahahahaha chyba nie ma co dyskutować. Ja akurat dowody i świadków na to, że Piotrowicz prowadził postępowania przeciwko opozycji w czasach komunistycznych mam. A Ty jakie masz dowody na płacenie za mieszkanie prezydenta Komorowskiego?
Uważasz, że Kamiński został niesłusznie oskarżony? To w takim razie wytłumacz mi, dlaczego został uniewinniony przez obecnego prezydenta, który tym samym złamał Konstytucję (dla przypomnienia art. 134 rozdział V)?
@ M
dnia 09.05.2018, 18:09. Identyfikator użytkownika: kcOjvMbAmpmF
Ocena
komentarza:
3
próbują* :-)
@ vb
dnia 09.05.2018, 18:18. Identyfikator użytkownika: YLDERPxsdVQd
Ocena
komentarza:
0
Widzisz różnicę pomiędzy 700 mln zł a kasą za wynajem lokum ???...nie ?..lecz się na głowę bo na oczy nie pomoze...
@ do fan
dnia 09.05.2018, 18:18. Identyfikator użytkownika: Kz2fqDSD8Xrh
Ocena
komentarza:
11
Oczywiście że ma tytuł profesora i to mianowanego a nie kontraktowego. Ponadto ponad 200 publikacji naukowych, a tym za granicą. Dla porównania - dorobek L. Kaczyńskiego - 3 publikacje. Kamiński nie wykrył afery hazardowej ani żadnej innej, jakoś dotychczas nie ma nawet aktu oskarżenia w tej sprawie. A wyleciał za to, za co został później skazany prawomocnym wyrokiem. Pan towarzysz Piotrowicz był prokuratorem a nie sędzią, więc był od wsadzanie do więzienia i oskarżania. Od skazywania był inny wasz idiol - sędzia Kryże. Za PRLu nie było czegoś takiego jak odwołanie się do sądu od decyzji prokuratora o aresztowaniu. I przestań beczeć jak baran.
@ bazalt
dnia 09.05.2018, 18:20. Identyfikator użytkownika: 9FoSQgSPEHRr
Ocena
komentarza:
-7
@ fan - naucz się - OŚLE - ojczystego języka.
@ fan
dnia 09.05.2018, 18:29. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
5
Prokurator który zajmował się afera hazardową,miał postawić zarzuty Jackowi Kapica-y,ale pojechał za urlop.W tym czasie włamano mu sie do biura rozpruto mu sejf i zabrano akta sprawy i przeniesiono ją z Białegostoku do Poznania?.
W tym roku sprawa wróciła kaplica zeznawał został doprowadzony i kto tą sprawę bedzie prowadził PROKURATOR któremu rozpruli sejf za rządów PO-PSL!!.
Wymien którzy sedziowie wydawali wyrok w sprawie pana Kaminskiego,Wujcika i jeszcze jednego?? pODPOWIEM CI CO Z po CHODZA MA MARSZE?.Bez partyjni
@ fan
dnia 09.05.2018, 18:30. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
-2
nie muszę wystarczy przypominac afery po-psl a napisałeś tak komoruskiemu??
@ fan
dnia 09.05.2018, 18:34. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
4
Jedyne co umiecie to wytykac moje błędy w piosowni?? MILIARDY WAM KRADLI rzez 8 lat nie ja ONI to za ich rządów PO-PSL wypłyneło 300 MILIARDÓW z POLSKI.
Ile zakłądów zlikiwdowli ile podatków podniesli a ile ulg zlikwidowali i gdzie te pieniądze gdzie pieniadze z UE na co wydali 400 MILIARDÓW?? CO WYBUDOWALI moze PO wiecie LEMINGI??.
@ do fan
dnia 09.05.2018, 19:03. Identyfikator użytkownika: Kz2fqDSD8Xrh
Ocena
komentarza:
-13
Jesteś namacalnym dowodem, że lepiej mieć Pershinga w stodole niż pisiora przy stole!
@ Magik
dnia 09.05.2018, 19:56. Identyfikator użytkownika: uIOAhklUS7cX
Ocena
komentarza:
13
Plyty wiórowe zlikwidowali w 1994 roku napewno za Po
@ Cyberchłop
dnia 09.05.2018, 21:13. Identyfikator użytkownika: AKrQOBxMxDH0
Ocena
komentarza:
-10
Nie zlikwidowano tylko zostały sprzedane i ktoś je kupił. Pektowin z tego
Co wiem ma się dobrze garstka też tylko jest jedną różnica
dzisiaj trzeba robić i coś umieć chociaż pisuary wprowadzają
Klimat komuny, czyli klimat 500+dla niedobów
@ Zosia
dnia 09.05.2018, 22:09. Identyfikator użytkownika: mP9T59ag68MI
Ocena
komentarza:
-8
Młodzi, inteligentni i mądrzy ludzie potrafią dostrzec całą obłudę PIS-u. I wmawianie sobie, że się do nich zaliczasz nic tu nie pomoże. Oglądając TVPropaganda poddajesz się praniu mózgu i oddalasz od grupy do , której usilnie chcesz należeć.
@ Karpiszon1
dnia 09.05.2018, 23:33. Identyfikator użytkownika: qxHmo0f2KSq9
Ocena
komentarza:
-5
[Komentarz nie na temat]
@ rozsądny
dnia 10.05.2018, 08:15. Identyfikator użytkownika: s3AGzIgOO7nU
Ocena
komentarza:
-10
Pisowiec fan zawsze na posterunku.

Co do PO-PSL to faktycznie nie tęsknię,ale te 7 dni czekania to akurat nie jest fałszowanie wyborów,to był tylko wynik przetargu na system informatyczny którym PKW Nabino w butelkę. Bo ten system stworzony za ciężkie pieniądze przez niesławną firmę Nabino był takiej jakości,że spokojnie pisać go mógł ktoś tak znający się na programowaniu jak nasz PiSowiec Fan - był zatem po prostu bublem,szrotem za który zapłacono ciężkie pieniądze.

A że ręczne liczenie od nowa tak długo trwało... co w tym dziwnego ?
@ milas
dnia 10.05.2018, 08:46. Identyfikator użytkownika: gwoQnpfj7r4t
Ocena
komentarza:
7
Widać że wiedza Pana o stanie firm jasielskich jest zbyt mała. Przykład - płyty wiórowe według ekspertów ( znających temat) twierdzili od początku , że wybrano złą lokalizację na budowę zakładu płyt wiórowych. Dowóz do produkcji płyt był zbyt kosztowny. Na płyty przerabiano papierówkę, leśnikom serce się krajało.
Odnośnie rafinerii, wiem bo tam pracowałam, że był to stary zakład jego wieża nie nadawała się do produkcji benzyn wyższej klasy. To tylko dwa przykłady. Wiem, że szkoda miejsc pracy, że Jasło staje się miastem emerytów, ale czy do 1989 mieliśmy dobrych włodarzy miasta. I proszę przypomnieć sobie kto tu w mieście rządził i rządzi. Przeważnie z jakiej opcji mamy władzy? Co zrobili dla miasta i okolic. Proszę się zastanowić nim będzie wydawał pan sądy. I chce Panu powiedzieć, że upadek jasielskich firm nie zaczął się 8 lat temu tylko dużo wcześniej.
@ Vincent
dnia 10.05.2018, 09:52. Identyfikator użytkownika: MGaEQFsJZjDJ
Ocena
komentarza:
14
"...w budżecie pieniędzy nie ma i nie będzie..." jest to przybliżona wypowiedź pseudo ekonomisty Vincenta. PiS winien doprowadzić do ukarania winnych utraty przez budżet Państwa w okresie 8 lat 200 miliardów złotych. Nas zwykłych ludzi dociążano z tego powodu różnymi podatkami i nie tylko, a środki finansowe prawdopodobnie za wiedzą i zgodą ówczesnych rządzących były (oględnie mówiąc) przejmowane przez różnych pasożytów. Miejmy nadzieję, że za przyczyną obecnie kierujących Państwem taka sytuacja w przyszłości się już nie powtórzy.
@ do Vincent
dnia 10.05.2018, 11:01. Identyfikator użytkownika: Kz2fqDSD8Xrh
Ocena
komentarza:
-14
Vincent Rostowski jest absolwentem studiów ekonomicznych w University College London, jednej z czołowych na świecie /II miejscu w rankingu europejskich uniwersytetów na 2017 r./. Więc czy ci się on podoba czy nie to ekonomistą jest, zresztą szanowanym w Europie i nie tylko a twoje wypociny niczego tu nie zmienią. Za to pseudoekonomistami to są ci wszyscy twoi eksperci od tych księżycowych wyliczeń: Morawiecki - historyk, Szydła - etnografka od szopek, Modzelewski - prawnik, Szewczak - prawnik.
@ Tic'Tac
dnia 10.05.2018, 11:02. Identyfikator użytkownika: NgM0VAYnZ1BW
Ocena
komentarza:
-3
Żadne ugrupowanie nie musi się martwić o fałszerstwa,bo przy prognozowanie 10-cio procentowej frekwencji komisje będą oglądać puste lokale wyborcze.Rzeczywiście czas najwyzszy,ażeby społeczeństwo i tym ,którzy rządzili i tym ,którzy rządzą pokazało gest Kozakiewicza.
@ wątpliwy
dnia 10.05.2018, 12:02. Identyfikator użytkownika: XQeIg4IElzBj
Ocena
komentarza:
9
Vincent Rostowski miał wystarczające kompetencje,by nie dbać o budżet państwa.Jak była "dziura w budżecie,to przejął część kapitału z OFE i stąd jest znany w pewnych kręgach europejskich.
@ do Kz2fqDSD8Xrh
dnia 10.05.2018, 13:23. Identyfikator użytkownika: MGaEQFsJZjDJ
Ocena
komentarza:
11
...i właśnie dzięki tym studiom "stworzył wspaniały budżet" na kolejny rok i po kompromitacji został wyrzucony przez swojego pryncypała z ministerstwa.

Być może obecnie przebywa w "Bydgoszczu", a może wreszcie nauczył się prawidłowej nazwy miasta w którym chciał startować w wyborach i sądzę, że "ekonomista - Polak" nawet nie ma orientacji gdzie w Polsce leży Bydgoszcz.
@ do wątpliwy
dnia 10.05.2018, 13:58. Identyfikator użytkownika: Kz2fqDSD8Xrh
Ocena
komentarza:
-9
Znany był znacznie wcześniej, ja o nim słyszałem już pod koniec l. 80. O ile mi wiadomo to w 2005 r. PiS zabiegał by został ministrem finansów w rządzie Marcinkiewicza. A co do OFE? Gdy istniało to darliście ryja, że pieniądze z OFE finansują niemieckich emerytów, gdy Orban zlikwidował OFE to pialiście z zachwytu. A teraz? Skoro finanse są w tak świetnym stanie do dlaczego Morawiecki nie przywróci OFE?. Za dziurę w budżecie w 2008 - 10 r. odpowiada poprzedni rząd PiSu który obniżając podatek dochodowy podniósł znacznie wydatki budżetu o ponad 50 mld. zł. w ciągu 2 lat.
@ do Kz2fqDSD8Xrh
dnia 10.05.2018, 15:05. Identyfikator użytkownika: MGaEQFsJZjDJ
Ocena
komentarza:
6
Co to za słownictwo "darliście ryja" - masz pan prymitywny zasób słów to proszę się tu nie wypowiadać.
@ zniesmaczona
dnia 10.05.2018, 15:52. Identyfikator użytkownika: x6Gnhg803sCd
Ocena
komentarza:
-1
proszę nauczyć się pisać poprawną polszczyzną. Wstyd
@ sss
dnia 10.05.2018, 16:04. Identyfikator użytkownika: YzkL1HGqzIka
Ocena
komentarza:
3
Bulu ...kolega M nie zrozumiał podtekstu. Takie ma pojęcie o polityce. Zobacz ja Komorowski napisał ten wyraz . I więcej erudycji życzę jak się bierze za wypowiedz.
@ Cyberchłop
dnia 10.05.2018, 18:23. Identyfikator użytkownika: AKrQOBxMxDH0
Ocena
komentarza:
0
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ do MGaEQFsJZjDJ
dnia 10.05.2018, 21:26. Identyfikator użytkownika: Kz2fqDSD8Xrh
Ocena
komentarza:
-4
Akurat określenie "darcie ryja" doskonale oddaje poziom waszej argumentacji. Co prawda są lepsze określenia ale nie przeszłyby przez cenzurę.
@ do MGaEQFsJZjDJ
dnia 10.05.2018, 21:57. Identyfikator użytkownika: Kz2fqDSD8Xrh
Ocena
komentarza:
-5
Akurat za konstruowanie budżetu u Rostowskiego odpowiadał wiceminister Szczurek, który po jego odejściu awansował na ministra. A polszczyzny to od Rostowskiego moglibyście się uczyć - przynajmniej nie "włanczał" anie nie "wyłanczał", nie udawał się nas obiat i nie używał przedrostka "żem" jak pewna blondynka wypacykowana niczym kamienica na przyjazd cesarza.
@ ccc
dnia 10.05.2018, 22:18. Identyfikator użytkownika: einWzhQqjbbE
Ocena
komentarza:
-1
Ale przecież ten Krolikowski to doradca prezydenta Andreja Dudy???!
@ ubaw
dnia 11.05.2018, 04:55. Identyfikator użytkownika: suKb8IN5SR86
Ocena
komentarza:
-3
już podniósł, wczoraj przegłosował. Muszą mieć kasę żeby kraść i napychać swoje kieszenie. Tak złodziejskieho rządu jeszcze w Polsce nie było. Kłamcy i oszuści . Od dwóch lat czekam na wyniki audyty w ministerstwach i co? cisza.
Ale już poseł Brejza złożył zapytanie o wyniki audytu
@ do sss
dnia 11.05.2018, 10:06. Identyfikator użytkownika: 5ZdTAYxWZIrI
Ocena
komentarza:
1
Erudyta się znalazł zapewne po wyższej szkole gotowania na gazie.
@ tryt do fan
dnia 11.05.2018, 16:46. Identyfikator użytkownika: 7kIGs1cF6j06
Ocena
komentarza:
-5
A pisiaki siedzą i nawijają makaron na uszy.
@ do Kz2fqDSD8Xrh
dnia 11.05.2018, 17:28. Identyfikator użytkownika: MGaEQFsJZjDJ
Ocena
komentarza:
0
proszę się nauczyć poprawnie pisać
@ TMJ
dnia 11.05.2018, 21:14. Identyfikator użytkownika: QczXUFUG2nEn
Ocena
komentarza:
-1
A wiesz za co dokładnie został zatrzymany i o co go oskarżają. Pewnie nie, a mimo to powtarzasz partyjny przekaz. A wiesz, że ten sam człowiek był doradcą prezydenta Dudy? Pewnie też nie. A co do opóźnień w ogłoszeniu wyników wyborów, to zobaczysz co będzie się działo jesienią. PiS zmienił radykalnie ordynację i nie zabezpieczył pieniędzy na niezbędne zmiany w systemie informatycznym PKW. Zapowiada się spektakularna katastrofa.
@ zn
dnia 13.05.2018, 02:21. Identyfikator użytkownika: PVcIv9NaNGTT
Ocena
komentarza:
0
A co ty robisz pochwal się wszystkim?
@ radek
dnia 15.05.2018, 21:26. Identyfikator użytkownika: QmsMFnBGIkRR
Ocena
komentarza:
0
Uwierzą, uwierzą ...
@ Dexter
dnia 17.05.2018, 09:01. Identyfikator użytkownika: jYCIEyDu7mDS
Ocena
komentarza:
1
Tak konstytucjonalisto tyle że art. 139
Prezydent Rzeczypospolitej stosuje prawo łaski. Prawa łaski nie stosuje się do osób skazanych przez Trybunał Stanu.
I działał zgodnie z nim ..."ma prawo łaski" i kropka minister Kamiński nie został skazany ani postawiony przed TS więc wszystko było zgodnie z prawem
@ Nauczyciel
dnia 09.05.2018, 16:54. Identyfikator użytkownika: JaaRNFyKLmy9
Ocena
komentarza:
20
Skoro ta pani z peło tak dobrze mówi o wykształconych młodych Polakach przez dobrych nauczycieli to dlaczego w czasie ich rządów nauczyciele byli tak pomiarami a pensję mieli na 3 od końca miejscu w Europie po takich potęgach jak Bułgaria czy Słowacja
@ M
dnia 09.05.2018, 17:04. Identyfikator użytkownika: kcOjvMbAmpmF
Ocena
komentarza:
-2
A teraz na którym miejscu się plasują? Nauczyciele nie zarabiają odpowiedniej sumy w stosunku do ogromu pracy - to fakt, ale kłamstwa PiS-u o 5 tysiącach są nie do zniesienia. Ile dostali podwyżki? 100 złotych? Za Platformy Obywatelskiej płace nauczycielskie wzrosły o minimum 50% (mianowani) aż do 98% (stażyści).
@ kim
dnia 09.05.2018, 18:43. Identyfikator użytkownika: 5nkpzOOzm8Tm
Ocena
komentarza:
4
Serio? Podasz jakiś przykład?
@ realnie
dnia 10.05.2018, 13:25. Identyfikator użytkownika: PuuxxH1xrFDV
Ocena
komentarza:
3
"w stosunku do OGROMU pracy"?? Poważnie? A pracownik w Gamracie robiący za minimum to wczasowicz?
@ :)
dnia 09.05.2018, 16:55. Identyfikator użytkownika: WQ0a5urKAVan
Ocena
komentarza:
14
Ile PiS jest w Jaśle?
PiS religii smoleńskiej, PiS Witolda, który atakuje tylko IPNem
PiS Bogdana, który jeździ i wrzuca wszystkich wójtów do jednego wora, byle podpisać, że to PiS wygrał wybory. Nawet Salachę, Papciaka i Pykosza z PiS puszczają.
PiS Marii Kurowskiej, która w Jaśle miała rządzić do końca życia ( Matka Boska jej to we śnie mówiła. Jak jest to wiemy )
PiS jeszcze kogoś istnieje?
@ ABC
dnia 09.05.2018, 17:26. Identyfikator użytkownika: hMWP9dF8KzhP
Ocena
komentarza:
11
I jeszcze PiS przeznaczonej do rządzenia...
@ Lord
dnia 09.05.2018, 16:56. Identyfikator użytkownika: XL358sFudjZp
Ocena
komentarza:
18
I po co w takim tonie komentarz? To są Kluby Obywatelskie dla całego społeczeństwa, kto chciał to przyszedł. Widzę, że to redaktorzy podkręcają niezdrową atmosferę wśród społeczeństwa.
Demokracja ma to do siebie , że każdy ma prawo do swobodnego wypowiedzenia się na nurtujące nas tematy.
Pozdrawiam serdecznie.
@ fan
dnia 09.05.2018, 17:42. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
-6
Mozesz sie wypowiedziec ale spróbuj miec inne zdanie niz PO-PSL?.
@ fan
dnia 09.05.2018, 17:43. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
-11
W ich towarzystwie to spotkanie z rekinem jest przyjemniejsze.
Ja jak widze lub słysze leminga odwracam sie lub sie smieje w twarz i widzę iiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee
@ Ggh
dnia 09.05.2018, 17:58. Identyfikator użytkownika: sZ9XQp65SkwT
Ocena
komentarza:
-7
[Komentarz nie na temat]
@ jaślak
dnia 09.05.2018, 18:02. Identyfikator użytkownika: EZje7zY7Y2L4
Ocena
komentarza:
7
fan, masz partyjny dyżur w siedzibie dojnej zmiany? Radzę, posłuchaj Lorda i zajmij się swoimi ,a może abyś zrozumiał co piszę " zfojimi".
@ fan
dnia 09.05.2018, 18:36. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
-9
Czasami jak mam chwile lubie wam przypominac prawdę jak widze KŁAMCÓW
@ Fan fan tulipan
dnia 10.05.2018, 07:05. Identyfikator użytkownika: V8FNBg2gXNRS
Ocena
komentarza:
-3
Fan ty masz coś nie tak z przysadką mózgową, no i ten uporczywy smród...
@ rozsądny
dnia 10.05.2018, 08:18. Identyfikator użytkownika: s3AGzIgOO7nU
Ocena
komentarza:
6
Obecnie oni nie rządzą.Teraz większym problemem jest mieć inne zdanie niż partia (twoja).Ale cierpliwości.Jak to co mówił Stonoga o wizytach Kaczora w szpitalu jest prawdą,to Kaczor niedługo będzie piekłoszczykiem jak Jaruzelski a PiS się rozleci.No i dobrze,bo PO bez PiSu też nie ma prawa istnieć.
@ tryt do fan
dnia 11.05.2018, 16:51. Identyfikator użytkownika: 7kIGs1cF6j06
Ocena
komentarza:
-1
Ale z Ciebie cienki Bolek. Sam coś wymyślisz czy tylko przekaz dnia z wydziału propagandy iść Pana Szefernakera. Gdyby ten gostek nie był w PiS-ie to być mu wypominał nazwisko.
@ Jagna
dnia 09.05.2018, 16:56. Identyfikator użytkownika: whzu83PvM1mQ
Ocena
komentarza:
23
Moim zdaniem, po ostatnim wywiadzie, który przeczytałam w Faktach Jasielskich, wiem, że PiS w Jaśle, to jeden wielki syf. Zatem każda siła się przyda. Te dziady będą na pewno próbować fałszować wybory, trzeba tego pilnować.
@ Koc
dnia 09.05.2018, 17:02. Identyfikator użytkownika: SWiFti9fmJjo
Ocena
komentarza:
-4
Posłowie PO mają absolutnie racje! PiS to bandyci i beda chcieli fałszowania wybory!
@ kim
dnia 09.05.2018, 18:46. Identyfikator użytkownika: 5nkpzOOzm8Tm
Ocena
komentarza:
3
Wystąpi Duda i podobnie jak Bronek powie, że każdy, kto uważa, że wybory zostały sfałszowane "pogrąża się w odmętach szaleństwa". I sprawa zostanie zakończona tak samo jak w 2014 roku! Borysław powinien to doskonale zrozumieć.
@ vb
dnia 09.05.2018, 20:03. Identyfikator użytkownika: YLDERPxsdVQd
Ocena
komentarza:
17
przypilnują wyborów ...ha ha ha lis kurnika pilnować się deklaruje ...
@ Lord
dnia 09.05.2018, 20:50. Identyfikator użytkownika: V8FNBg2gXNRS
Ocena
komentarza:
6
Może nie bandyci, ale fałszowanie to ich spec...
Będzie trzeba patrzeć na rączki przy wyborach.
W Jaśle trzeba postawić na młodych nie zobligowanych w żadnej partii !
@ Inka
dnia 09.05.2018, 21:25. Identyfikator użytkownika: J25RLQq0LuoC
Ocena
komentarza:
-1
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ rohu
dnia 13.05.2018, 07:39. Identyfikator użytkownika: l2lp78zx5m95
Ocena
komentarza:
-3
nie PIS w Jasle to syf tylko caly PIS to syf na czele z tym kurduplem
@ M
dnia 09.05.2018, 16:59. Identyfikator użytkownika: kcOjvMbAmpmF
Ocena
komentarza:
-2
Brawo! 500+ to program nieprzemyślany i niesprawiedliwy, a pomysł PO pozwoli zadbać o wszystkie dzieci, jednocześnie zmotywuje rodziców do pracy. Deforma edukacji, zawłaszczenie sądów, przekupienie ludzi pieniędzmi - tylko tyle potrafią. Miejmy nadzieję, że nie wygrają wyborów, przestaną niszczyć państwo i nie będą dłużej kompromitować nas na tle całego świata.
@ Sas
dnia 09.05.2018, 17:03. Identyfikator użytkownika: LE9C57rG5eGA
Ocena
komentarza:
14
W Jaśle rządzi rodzina wyznaczona do rządzenia dlatego jest tak
Dobrze. Oby tak dalej
@ jaślak
dnia 09.05.2018, 18:06. Identyfikator użytkownika: EZje7zY7Y2L4
Ocena
komentarza:
24
gdybyś tak głupio nie głosował to może by inni, mądrzej i lepiej porządzili tym umęczonym miastem i powiatem.
@ keller
dnia 09.05.2018, 17:08. Identyfikator użytkownika: zvO3ArLJRAQ1
Ocena
komentarza:
12
to już przechodzi szczyt logiki , PO obawia się fałszowania wyborów !!! a co robili razem z bandą z PSL ???
@ i ja też
dnia 09.05.2018, 17:20. Identyfikator użytkownika: 082Vqa84lO8v
Ocena
komentarza:
9
Słucham wypowiedzi PO już od jakiegoś czasu, ale nie słyszałam co oni mają konkretnie do zaoferowania Polakom, jakie mają plany na rządy w naszym kraju, ciągle tylko robią nagonkę na PIS, a co PO zrobiło przez 8 lat rządów?
@ M
dnia 09.05.2018, 17:26. Identyfikator użytkownika: kcOjvMbAmpmF
Ocena
komentarza:
1
Orliki, podwyżki, autostrady, doskonała pozycja w Unii, gospodarka na względnym (oczywiście nie na najwyższym) poziomie, przestrzeganie praw, zasiłki dla niepełnosprawnych, świadczenia pielęgnacyjne, liczenie się z Konstytucją... Rzeczywiście, mało. W przeciwieństwie do PiS-owskiego łamania najwyższego aktu prawnego w Polsce, przejmowanie sądów, obsadzanie ich swoimi sędziami, podobnie jak inne stanowiska, przejęcie wojska i zrobienie z niego politycznej armii - fakt, prawdziwa i ciężka praca.
@ :)
dnia 09.05.2018, 17:28. Identyfikator użytkownika: WQ0a5urKAVan
Ocena
komentarza:
8
W Jaśle i powiecie jasielski za PO? Most łączący Kołaczyce z Brzyskami. W każdej gminie drogi z tzw "Powodziówek" "Schetynówek" do tego Pieniądze z UE pomogły w wielu inwestycjach , termomodernizacjach. Parki, skwerki. Dofinansowane Straże Pożarne. Zakupione wozy strażackie. Wyremontowane Domy Ludowe, szkoły. Program Becikowe, 12 miesięczny urlop dla rodziców wychowujących dzieci. W powiecie jasielskim i jaśle nie chwalono się tym, tylko realizowano zadania. Za rządów PiS wystawia się obrazki w powiecie z wizerunkami smoleńskim" Trzymajmy się faktów. Bo chętnie wyieniłbym inwestycje w moim mieście za PiS - ale ich nie ma
@ kim
dnia 09.05.2018, 19:05. Identyfikator użytkownika: 5nkpzOOzm8Tm
Ocena
komentarza:
0
Za rządów PiS w Nowym Żmigrodzie: wybudowano halę sportową, wyremontowano ośrodek zdrowia w Nowym Żmigrodzie, remontuje się ośrodek zdrowia w Nienaszowie, budowane są punkty spotkań turystycznych w Łężynach, Łysej Górze i Skalniku, wybudowano siłownie zewnętrzne, rozbudowano oczyszczalnie ścieków, buduje się kanalizację, wymieniono lub wybudowano oświetlenie uliczne, dofinansowano OSP, kupiono ultrasonograf w ośrodku zdrowia w Nowym Żmigrodzie, buduje się kanalizację w Nienaszowie i Starym Żmigrodzie, wyremontowano szkoły, remontuje się drogę do Krempnej. Zasługa PiS- czy wójta?
@ Ja
dnia 09.05.2018, 20:30. Identyfikator użytkownika: 0LXGgpnA0nbQ
Ocena
komentarza:
-13
Ale ty jesteś Pisior i głupoty wypisujesz!
@ fan
dnia 09.05.2018, 21:07. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
6
do ja
Całą swoją mądrośc zawarłeś w tym zdaniu?.
@ rozsądny
dnia 10.05.2018, 08:26. Identyfikator użytkownika: s3AGzIgOO7nU
Ocena
komentarza:
8
Orliki czy strzelnice - kasa dla swoich. Autostrady - szkoda tylko,że płatne bo w ramach "partnerstwa publiczno-prywatnego" ich właścicielem będzie Kulczyk. "Doskonała pozycja w Uni" - no jeśli dla kogoś doskonałą pozycją jest tyłek wypięty do stosunku analnego to pewnie tak,ale czy o to chodzi ? "przestrzeganie praw" - w najlepszym przypadku udawanie,bo PO przestrzegała prawa tak samo jak PiS i też łamała konstytucję.A że nie tak otwarcie... PiS dał przykład,więc teraz zrobi tak samo.

Świadczenia pielęgnacyjne - dobra dobra PiS zafunduje nam więcej socjalizmu jak o to chodzi.Będziemy mieć tyle socjalizmu,że zaczniemy nim rzygać jak mieszkańcy Wenezueli zdychający z głodu,ale skoro PO oferuje to samo to fuck off.

"Przejmowanie sądów, obsadzanie ich swoimi sędziami, podobnie jak inne stanowiska, przejęcie wojska i zrobienie z niego politycznej armii" - Wszyscy robicie to samo.Ta wasza "armia" to i za Kaczora i za Donalda nadawała się tylko na defilady.
@ ubaw
dnia 11.05.2018, 05:01. Identyfikator użytkownika: suKb8IN5SR86
Ocena
komentarza:
-4
ty nie odróżniasz kompetencji wójta od programu rządowego. Ej kim, pewnie głosujesz na pis i oglądasz tvpis hahaha
@ Lucjusz
dnia 11.05.2018, 10:36. Identyfikator użytkownika: ZHWqsr9beYwT
Ocena
komentarza:
2
A ty odróżniasz kompetencje wójta i programy rządowe? Bo mi się wydaje, że np. orlik był programem rządowym, ale część kasy na jego wybudowanie musiała wyłozyć gmina. Pewnie głosujesz na Platformę i oglądasz TVN :)
@ Miły
dnia 09.05.2018, 17:25. Identyfikator użytkownika: rFWnppnhaRB8
Ocena
komentarza:
29
PiS jest w Jaśle już parę lat i co mamy wszyscy młodzi uciekają, żadnej perspektywy co można robić z dziećmi w wolnym czasie
@ Sas
dnia 09.05.2018, 19:51. Identyfikator użytkownika: LE9C57rG5eGA
Ocena
komentarza:
4
Możesz iść do Kościoła
@ rozsądny
dnia 10.05.2018, 08:28. Identyfikator użytkownika: s3AGzIgOO7nU
Ocena
komentarza:
9
Za PO było to samo.PiS czy PO - jedna banda AWS-UW. Pogonić obie partie i wybrać normalnych a nie indolentów lub złodziei.
@ W
dnia 09.05.2018, 17:25. Identyfikator użytkownika: uU4n9BYlyZ6q
Ocena
komentarza:
15
PiS nie ma już paliwa smoleńskiego, teorie Macierewicza się rozmyły. W Jaśle zostało trochę wyznawców religii smoleńskiej. Jeśli ktokolwiek przyjdzie po tym skłóconym PiS, to będzie sukces dla tego miasta. Weźcie się za robotę!
@ obywatel
dnia 09.05.2018, 17:32. Identyfikator użytkownika: aCru58CuU784
Ocena
komentarza:
20
Jasło ma już PiS. Co ma z tego? Podziały. Maria w województwie swoje. Bogdan tylko widzi kolej i "tiry na tory" Pani od smoleńska i niczego innego nie widzi powodu, aby czymkolwiek się zająć, bo najważniejsze są pomniki, kwiatki i łzy - nic się nie wydarzyło za jej przyczyną od ośmiu lat, prócz podziałów w Jaśle. Pabiana nienawidzą, że nie wyrzucił Pikula, tak, jak chciał Rzońca i ponosi konsekwencje. Pilnujcie wyborów i ja też się zapiszę, bo boję się PiS, boję sie tego co się dzieje w ich wykon
@ Marcin
dnia 09.05.2018, 17:37. Identyfikator użytkownika: WQ0a5urKAVan
Ocena
komentarza:
11
Teraz strzelnice budują, zamiast dzieciom boiska. Dziwne towarzystwo, dają ludziom pistolety, kazują się uczyć strzelać a do kościoła co niedziele chodzić. PiS szykuje się do wojny? Pierwsze swoje w PiS rozwiążcie , bo wstyd patrzeć na to miasto pod tymi rzadami od powiatu po miasto!
@ fan
dnia 09.05.2018, 17:56. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
2
Przypomni mi-nam jak to Jasło rozkwtało pod rządami PO-PSL??mozejakies konkrety? bez kłamstw.
Jak Schetyne zapytano o 4 sukcesy PO przez 8 lat rządów to przez dłzusza chwile milczał potem wymienił?? ORLIKI!! AUTOSTRADY i po chwili wrócił do rzeczywistości i zaczą atakowac PiS?.Jedyny sukces przez 8 lat to taki ze PO-PSL UDAWAŁO SIĘ OSZUKIWAĆ POLAKÓW Ii ich okradać na kwote 300 MILIARDÓW ZŁOTYCH!!
@ M
dnia 09.05.2018, 18:15. Identyfikator użytkownika: kcOjvMbAmpmF
Ocena
komentarza:
5
Za czasów PiS (dane z 2017) dług z tytułu SAMYCH emerytur wzrósł do (werrrrrrble) 4,96 biliona. Komentarz? Sensowny? Bez kłamstw i mataczenia?
@ do fan
dnia 09.05.2018, 18:22. Identyfikator użytkownika: Kz2fqDSD8Xrh
Ocena
komentarza:
5
Jasło nigdy nie było rządzone przez koalicję PO/PSL.
@ syf
dnia 09.05.2018, 18:25. Identyfikator użytkownika: A9xOLeMfV4Jm
Ocena
komentarza:
2
a kiedy u nas wybuduja? dajcie znac kupie koparke moza na tym nizle zarobic:)
@ kim
dnia 09.05.2018, 19:07. Identyfikator użytkownika: 5nkpzOOzm8Tm
Ocena
komentarza:
5
M - sądzę, że nie dożyjesz do 2060 roku, więc ten problem raczej cię nie będzie dotyczył.
@ M
dnia 09.05.2018, 20:13. Identyfikator użytkownika: kcOjvMbAmpmF
Ocena
komentarza:
-2
Dzięki. Mam dwadzieścia parę lat. Miła perspektywa dla mojej osoby z Twojej strony... A jeśli rzeczywiście nie dożyję, to nie znaczy, że moje dzieci i wnuki również.
@ fan
dnia 09.05.2018, 21:08. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
1
a kto z..ał 154 milardy z zus-u?? pooooooooooooooooo
@ do do fan
dnia 10.05.2018, 00:00. Identyfikator użytkownika: jem9rPyaspNe
Ocena
komentarza:
-5
A rumiany i jego zastępca to skąd byli? Z Radia Maryja?
@ Mm
dnia 10.05.2018, 06:39. Identyfikator użytkownika: hwEcuApcAZrQ
Ocena
komentarza:
2
Wzrósł dług,bo wyganiali wcześniej na emerytury,ilu nauczycieli nie doczekało godziwego odejścia z własną wolą?
@ rozsądny
dnia 10.05.2018, 08:35. Identyfikator użytkownika: s3AGzIgOO7nU
Ocena
komentarza:
5
Pistolety to by mogli dać akurat,nie to co wasza bladzia Bieńkowska z jej dyrektywą,co uczciwych ludzi rozbroić a bandytom i nachodźcom pozwolić mordować.

Znaczy dać: pozwolić kupić wg. tego co proponowało Kukiz'15 - na zezwolenie,ale w trybie decyzji administracyjnej a nie zależnej od widzimisie komendy wojewódzkiej i tego czy się należy do kolesi. Czasy mamy niespokojne a ludzie generalnie strzelać już nie potrafią z tego rozbrojenia.Strzelnice nie zawadzą.

Chcesz pokoju - szykuj się do wojny.Akurat ta część polityki PiSu jest słuszna, groźne jest tylko prowokowanie Rosji. W Szwajcarii czy Izraelu KAŻDY potrafi się posługiwać bronią.Polska położona między silną Rosją a silnymi Niemcami jest co najmniej równie zagrożona jak otoczony przez arabów Izrael.
@ do do
dnia 10.05.2018, 23:23. Identyfikator użytkownika: Kz2fqDSD8Xrh
Ocena
komentarza:
-3
Zapomniałeś jak Rumiany pchał się z swoimi plakatami do kościołów? Kandydował z niezależnego komitetu, do sejmiku z ramienia PSLu, PO odmówiła jego poparcia pomimo że popierał go Gowin.
@ ubaw
dnia 11.05.2018, 05:09. Identyfikator użytkownika: suKb8IN5SR86
Ocena
komentarza:
0
przestaņ oglądać tvpis i czytać gapola, bo cię okłamuj. Polska jest teraz najbardziej zasłużonym krajem w UE. W ciągu dwóch lat zadłużyli kraj na ponad 500 miliardów złotych. W okresie dobrej koniunktury zamiast oddłużać zadłużają na potęgę. Co robią z pieniędzmi? rzucili 500 ludziom a sobie miliony, wszędzie podwyżki, cięcia, likwidacja oddziałów szpitalnych bo książę Radziwiłł wymyślił sieć szpitali. A będzie jeszcze gorzej.
@ P.
dnia 11.05.2018, 11:56. Identyfikator użytkownika: Kd6UiCzGnKcZ
Ocena
komentarza:
2
"Rumiany", jak go nazywasz gościu, nigdy nie był w PO. Startował z Komitetu Obywatelskiego "Jaślanie", a jego zastępcy to porządni ludzie, nie bawiący się w politykierstwo i bredzący wciąż o komunizmie. Historię znać trzeba, ale gdy ktoś idąc do przodu będzie tylko oglądał się za siebie, w końcu sam zrobi sobie krzywdę. Gospodarka, głupcze!
@ Kiedyś za PiS
dnia 09.05.2018, 17:50. Identyfikator użytkownika: R6le3iuP7aLy
Ocena
komentarza:
8
Jaślanom przyszło już do głowy poprzeć PiS. Dziś co z tego mamy? Podajcie mi przykład, co oprócz bredni, które się wyprawia w powiecie i mieście przyprawia o ciarki na rękach. Niekompetencja goni niekompetencję. Urzędniczki znają się bardziej na dostawach do szmateksów niż na zadaniach przydzielonych przez burmistrza i starostę. Dość PiS, dość wstydu w tym mieście.
@ diagol
dnia 09.05.2018, 17:50. Identyfikator użytkownika: ITbvq73bT5ES
Ocena
komentarza:
8
budka z twojej fizjonomi wnioskuje ,że sam się zastanawiasz czy to ma jeszcze sens ?
@ ubaw
dnia 11.05.2018, 05:11. Identyfikator użytkownika: suKb8IN5SR86
Ocena
komentarza:
-5
ty popatrz na fuzjonomię Kaczyńskuego.
@ Lucjusz
dnia 11.05.2018, 10:38. Identyfikator użytkownika: ZHWqsr9beYwT
Ocena
komentarza:
4
Kaczyński ma jeszcze mózg, czego nie można powiedzieć o Borysławie :)
@ Kierowca
dnia 09.05.2018, 17:56. Identyfikator użytkownika: pMqgKhOcolt6
Ocena
komentarza:
3
PIS ma niezaspokojony apetyt.
Chce zawładnąć wszystko, władzę i dostęp do pieniędzy.
@ ja
dnia 09.05.2018, 18:05. Identyfikator użytkownika: r5PRlKPEYJUN
Ocena
komentarza:
7
piszesz to majac doswiadczenie z czasow rzadow PO ??
@ M
dnia 09.05.2018, 18:12. Identyfikator użytkownika: kcOjvMbAmpmF
Ocena
komentarza:
3
Nie, zapewne mając wiedzę i głowę na karku. Po prostu nie jest zaślepiony PiS-owskimi kłamstwami.
@ fan
dnia 09.05.2018, 18:42. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
11
Jakie kłamstwa ze LOT nalezy zamknąć?ze stocznie nalezy zamknąć? moze napisz co się opłacało w Polsce jak rządiło PO-PSL jakie firmy powstały przez 8 LAT ile daliście dzieciom jkie ulgi zostały zlikwidowane a jakie odebrane o ile podrozały ciuchy dla dzieci z 8 na 23% zlikwidowano ulgi budowlane cały dzien bym mógł pisac o tym co złego zrobiliło PO-PSL przez 8 lat I CAŁY CZAS SIĘ ZASTANAWIAM CO DOBREGO??PO mozecie??
@ do fan
dnia 09.05.2018, 21:41. Identyfikator użytkownika: Kz2fqDSD8Xrh
Ocena
komentarza:
2
Akurat prywatne stocznie mają się b. dobrze. Zatrudniają 35 tys. ludzi i budują najnowocześniejsze statki. I nie trzeba do niech dokładać. A w reaktywowanej państwowej stoczni w Szczecinie jak 2 lata temu podłożono uroczyście stępkę pod wycieczkowiec to do dzisiaj nie ma nawet projektu. No ale dla narodowych - socjalistów z PiSu własność prywatna jest be.
@ fan
dnia 09.05.2018, 22:20. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
2
Wasność prywatna?? była PANSTWOWA za ile została sprzedana podmiotowi prywatnemu?? jak CIECH?,fABRYKA MEBLI? nie miał bym nic przeciwko prywatyzacji gdyby sprzedawano uczciwie,zeby zakłąd wczesniej nie były remontowane dofinansowywane z publicznych pieniędzy i spzredawane za 1/10 ceny jak to siędziało przez lata,a kto rządził przez te lata?.
Co do tepki w stoczni jest budowany prom na GAZ!!! pierszy w EUROPIE! i prosze nie kłamać chyba ze wytyczne z TVN tak kazą.
Prosze obejzec dzisiejsze TVP1 wiadomości tam mówią o POLSCE a nie jak w TVN przez 30 minut PiS PiS i zero iformacji jaki ma program wyborczy PO??.
Kazdy rozumny wie jaki-haratac wgałę latać jak tfusek i wylatac 6 milonów z Warszawy do Gdanska czasami nawet 2razy w ciągu dnia.
Zadajcie pytanie tfuskowi co zrobił dla was tych co zarabiali 1250 zł przez 8 lat i dlaczego likwidował wszelkie ulgi,podnosił podatki i gdzie szły te pieniądze?? .
@ jas
dnia 10.05.2018, 21:20. Identyfikator użytkownika: Kz2fqDSD8Xrh
Ocena
komentarza:
0
Pewnie lepiej niech państwowe szlag trafi byleby nie wziął tego prywaciarz, prawda komuszku? Coś im kiepsko idzie ta budowa skoro nie wyszła poza stępkę. Promy na gaz budują polskie stocznie dla Norwegii już od 2 lat, tyle że te prywatne, więc widać kurwizji o tym nie mówili. Po co program PO skoro i tak nie będziesz na nich głosował?
@ diagol
dnia 09.05.2018, 18:03. Identyfikator użytkownika: ITbvq73bT5ES
Ocena
komentarza:
7
jprzyjechał prosto z orlika , właśnie skończyl charatać w gałe .
@ diagol
dnia 09.05.2018, 18:07. Identyfikator użytkownika: ITbvq73bT5ES
Ocena
komentarza:
2
tyle co skończyl charatać w gałe.
@ trampkarze
dnia 09.05.2018, 18:20. Identyfikator użytkownika: AaHok6vgO2sX
Ocena
komentarza:
8
Będziecie borysa słuchać to będziecie w zimie w trampkach chodzić.
@ ABC
dnia 09.05.2018, 18:41. Identyfikator użytkownika: hMWP9dF8KzhP
Ocena
komentarza:
8
taaaaaaa, a ci co słuchali posła i senatorzyny pływają dziś po zalewie Kąty-Myscowa...
@ fan
dnia 09.05.2018, 18:43. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
1
Podziękuj tfuskowi transze rzyznaną zablokowało PO!!!
@ ubaw
dnia 11.05.2018, 05:16. Identyfikator użytkownika: suKb8IN5SR86
Ocena
komentarza:
-3
I dlaczego kłamiesz? Czy wy pisowcy nie potraficie napisać jednego zdania prawdy? To ministerstwo środowiska nie robi nic w kierunku budowy zalewu
@ Lucjusz
dnia 11.05.2018, 10:38. Identyfikator użytkownika: ZHWqsr9beYwT
Ocena
komentarza:
2
I po co kłamiesz?
@ Hejka
dnia 09.05.2018, 18:51. Identyfikator użytkownika: lQYKAbCraeQ3
Ocena
komentarza:
11
Proszę proszę, jak modnie i sportowo ubrany Budka, no a ta pani z prawej to nie w podartych spodniach?? było by tez modnie hi hi hi.
@ Hejka
dnia 09.05.2018, 18:55. Identyfikator użytkownika: lQYKAbCraeQ3
Ocena
komentarza:
18
Niesamowite popierają, a nawet chcą rozszerzyć 500+?? a jeszcze nie tak dawno przestrzegali przed bankructwem polskiego Państwa z powodu tego samego 500+.
@ ???
dnia 09.05.2018, 19:06. Identyfikator użytkownika: b5tJrwHVb9cz
Ocena
komentarza:
16
PO to Partia Obłudy
@ obywatelki
dnia 09.05.2018, 20:14. Identyfikator użytkownika: kcOjvMbAmpmF
Ocena
komentarza:
-6
PiS - Pycha i Szmal.
@ fan
dnia 09.05.2018, 21:15. Identyfikator użytkownika: Oxv8J0mEP4wE
Ocena
komentarza:
5
Za których nakradli najwięcej?? za PO 300 miliardów ile sprzedali i komu?.
PiS odkupił Banki,stocznie od syndyka,zarządał zwrotu prawie 1,5 milarda od kulczyków?.
Teraz sprawdzaja sprzedaz Ciech-u za rządów PO-PSL.
PO sprzedało archiwa filmoteki polskiej za 800tyś PiS odkupił za 2milony to nasza kultura i historia.
Mozna mnożyc przykłady ale z kim polezmizować jak was interesuje muj błąd wpisowni i czy kot prezesa dzisiaj s..ł?? a nie ile za rządów PO-PSL z polski wypłyneło kasy do złodzieji?
@ Inka
dnia 09.05.2018, 21:28. Identyfikator użytkownika: J25RLQq0LuoC
Ocena
komentarza:
4
PO czytaj : aferzyści,obłudnicy,złodzieje. donosiciele i szmalcownicy
@ a gamrat
dnia 10.05.2018, 10:15. Identyfikator użytkownika: MGaEQFsJZjDJ
Ocena
komentarza:
8
...a gamrat miał być sprzedany w 2004 za 16 milionów zł - już nowy nabywca miał swoich przedstawicieli w radzie nadzorczej. Ile zakładów państwowych w kraju zostało w taki sposób wycenionych i sprzedanych? A jak "dziura w budżecie" - najlepiej sięgnąć do kieszeni zwykłych ludzi. Transakcje te winny być dokładnie sprawdzone a naciągacze surowo ukarani.
@ ubaw
dnia 11.05.2018, 05:17. Identyfikator użytkownika: suKb8IN5SR86
Ocena
komentarza:
-3
no popatrz a Terlecki mówił, że 700mld haha sami gubicie się w kłamstwach
@ Abnegat
dnia 09.05.2018, 20:27. Identyfikator użytkownika: p8nh2Tv0m4Wd
Ocena
komentarza:
4
Każdy sądzi innych według siebie - jak sfałszowali wybory w 2014 r., to obawiają się, że PiS zrobi teraz to samo. Jednak sondaże wskazują, że PiS nie potrzebuje fałszowania, żeby wygrać.

Nie kwestionując pewnych pozytywnych posunięć PiS-u od początku kadencji, trzeba mieć świadomość, że mamy do czynienia tylko z walką między opcją żydoniemiecką a żydoamerykańską, w związku z czym pozostaje niezmienny stosunek do Izraela i Przedsiębiorstwa Holokaust. Wkrótce może to dać efekty w postaci skutków amerykańskiej ustawy 447/1226. Podobno sierżant Daniels już jeździ po nadleśnictwach i ogląda lasy.
@ jas
dnia 10.05.2018, 21:08. Identyfikator użytkownika: Kz2fqDSD8Xrh
Ocena
komentarza:
-3
Ten sierżant Daniels ponoć jeździ niewidzialną czarną Wołgą. A gdzie te dowody na fałszowanie wyborów w 2014 r? Na 26 tys. komisji wyborczych z 200 tys. członków, do tego 50 tys. mężów zaufania głownie z PiSu i nikt niczego nie zauważył?
@ Lucjusz
dnia 11.05.2018, 10:39. Identyfikator użytkownika: ZHWqsr9beYwT
Ocena
komentarza:
4
A gdzie są dowody na sfałszowanie wyborów w 2018 roku?
@ Robert
dnia 09.05.2018, 20:34. Identyfikator użytkownika: 0ifUjsD7tzAN
Ocena
komentarza:
18
Ciekawi Mnie kiedy wszyscy w końcu zrozumieją że _ nie ma nic za darmo ?. Program 500+ oznacza że najpierw od nas wszystkich rząd ściągnie kasę - potem część przeznaczy na dzieci, część na urzędników którzy będą się tym zajmować a część przeznaczy sobie na nagrody. Bo ŻADEN rząd nie ma żadnych "swoich" pieniędzy. Ażeby coś zmienić - trzeba chcieć coś zmieniać !. PiS zwala wszystkie winy na PO, a PO zwala wszystkie winy na PiS. Problem jest taki że ich programy ( o ile można ich "pomysły" tak nazwać ) są praktycznie identyczne !. Jedynym rozwiązaniem na wszystko są wyższe podatki ( bo jak się coś rozdaje - to trzeba na to skądś wziąć pieniądze ). Obie te "partie" wprowadzają lub wprowadzały coraz to nowe prawa, podatki, zakazy i nakazy. I robią wszystko żeby nas "wyzwolić" ( chyba od naszych pieniędzy ). Żeby na prawdę coś zmienić - to trzeba pójść inną drogą - obniżyć podatki i pozwolić ludziom prowadzić interesy ( poprzez uproszczenie prawa i podatków - ludzie bez "pomocy" urzędników dadzą sobie doskonale radę sami ).
@ ABC
dnia 09.05.2018, 23:37. Identyfikator użytkownika: hMWP9dF8KzhP
Ocena
komentarza:
-7
Zamilcz prowokatorze i wichrzycielu !! PiS daje - zrozumiano ???
PiS da pracę !
PiS da szkoły!
PiS da żarcia pełne stoły !!!
Da, da i da...
@ rozsądny
dnia 10.05.2018, 08:43. Identyfikator użytkownika: s3AGzIgOO7nU
Ocena
komentarza:
3
Tak,tylko że młodzi wyjeżdżają a ten socjalistyczny beton co został nigdy nie zagłosuje na takiego Korwina czy kogokolwiek innego kto by coś takiego zaproponował. No ale na szczęście jeszcze trochę rządów socjalistów i będzie tu druga Wenezuela i po prostu zwolennicy socjalizmu jak w Wenezueli będą zdychali z głodu i braku lekarstw na ulicach.
@ roho
dnia 09.05.2018, 20:52. Identyfikator użytkownika: 9qyVBQmWaBMf
Ocena
komentarza:
7
"PO obawia się fałszowanie wyborów". Niech się obawia, obawiać się wolno. Pozdrawiam.
@ Pl
dnia 09.05.2018, 21:13. Identyfikator użytkownika: TvMtD3ZoudgB
Ocena
komentarza:
8
Przyjechał obłudnik i sieje zamęt thu
@ ciekawy
dnia 09.05.2018, 21:20. Identyfikator użytkownika: xo0gfIizQdJJ
Ocena
komentarza:
0
Jasło pisem stoi...kurcze..szał..
@ keller
dnia 09.05.2018, 21:59. Identyfikator użytkownika: zvO3ArLJRAQ1
Ocena
komentarza:
2
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ wątpliwy
dnia 09.05.2018, 22:01. Identyfikator użytkownika: XQeIg4IElzBj
Ocena
komentarza:
7
Ta "wspaniała trójca" nie zaproponowała niczego oprócz negacji.Jak można przekonywać do swojego programu,skoro się go nie ma.Straszenie dorosłych ludzi mija się z celem,wszak zdecydowana większość społeczeństwa potrafi samodzielnie myśleć i wyciągać wnioski.Platforma nie jest w stanie stworzyć w Jaśle jednej listy kandydatów,może z kandydatami wspieranymi dwie.Przypomnijcie sobie poprzednie wybory samorządowe.Przecież nie zmieniło się nic na lepsze w jasielskiej Platformie...
@ Marian i Hela
dnia 09.05.2018, 22:27. Identyfikator użytkownika: 0BLoCTnggAJl
Ocena
komentarza:
3
Na próżno starania wasze Platformo Obywatelska - byłem, jestem i będę za PiSem - ja i moja rodzina i sąsiedzi... A wiecie dlaczego? Bo PO wszędzie widzi podstęp i to nas najbardziej denerwuje. Szkoda, że nie widzieliście podstępu jak byliście u władzy.
@ ubaw
dnia 11.05.2018, 05:25. Identyfikator użytkownika: suKb8IN5SR86
Ocena
komentarza:
1
ahahahahaha zwolennik parti zamachowo-wybuchowej pisze, że PO wszędzie widzi podstęp.
A teraz napisz w którym urzędzie dostałeś ciepłą posadkę od pisu
@ Lucjusz
dnia 11.05.2018, 10:40. Identyfikator użytkownika: ZHWqsr9beYwT
Ocena
komentarza:
1
Zajął miejsce po gościu, którego na stołek wsadziła koalicja PO-PSL. A ty z tych, co to ich oderwano od stołka?
@ Człowiek z lasu
dnia 09.05.2018, 22:56. Identyfikator użytkownika: wAAnAlYzT8Pk
Ocena
komentarza:
2
[Komentarz nie na temat]
@ Człowiek z lasu
dnia 10.05.2018, 11:11. Identyfikator użytkownika: wAAnAlYzT8Pk
Ocena
komentarza:
0
[Komentarz nie na temat]
@ Człowiek z lasu
dnia 10.05.2018, 11:17. Identyfikator użytkownika: wAAnAlYzT8Pk
Ocena
komentarza:
0
Dobra. Niech będzie w temacie. Jaślanie pisze się przez "J", nie przez "j".
@ Człowiek z lasu
dnia 10.05.2018, 11:19. Identyfikator użytkownika: wAAnAlYzT8Pk
Ocena
komentarza:
0
[Komentarz nie na temat]
@ cimek
dnia 10.05.2018, 11:57. Identyfikator użytkownika: j2NvqcOgGrX6
Ocena
komentarza:
2
Dobry Boże, skąd biorą się takie jednostki jak @Człowiek z lasu? Człowieku, marnujesz swój cenny czas na powielanie pozbawionych jakiegokolwiek sensu wpisów. Co więcej, kompletnie nie znasz zasad pisowni. Oczywiście, że pisze się "jaślanie". No tak, w lesie tego nie uczą.
@ Człowieku z lasu
dnia 10.05.2018, 13:39. Identyfikator użytkownika: lhiQ6gpg7K2S
Ocena
komentarza:
0
Zwykle piszesz mądrze i z sensem, ale co do Jaślan mylisz się; jaślanie, nie JAŚLANIE
@ Człowiek z lasu
dnia 10.05.2018, 13:49. Identyfikator użytkownika: wAAnAlYzT8Pk
Ocena
komentarza:
1
Mój błąd. Pracuję w kilku językach i czasem reguły ortografii mi się mylą. A wpis wynikał z tego, że moderator kasuje mi wszystko, z wyjątkiem sytuacji, gdy popełniam błędy. Wtedy jest to, jego/jej zdaniem na temat. Zaczerwieniłem się i uderzam w pierś z pokorą.
@ Człowieku z lasu
dnia 14.05.2018, 13:48. Identyfikator użytkownika: lhiQ6gpg7K2S
Ocena
komentarza:
1
Nie uderzaj się w pierś, bo twoje wpisy w porównaniu z innymi kulfonami to poziom Giewontu nad poziomem Żuław
@ Minnesota
dnia 09.05.2018, 22:57. Identyfikator użytkownika: J9EwQU0CpERR
Ocena
komentarza:
-1
Nie ma zgody na lewactwo w Jaselku !!!
@ Gosc
dnia 09.05.2018, 23:19. Identyfikator użytkownika: bwo4lZrX2Hl4
Ocena
komentarza:
3
500+ z tego co wiem jest aby dzieci się rodziły A nie po jednym byly . Gdyby ludzie dobrze zarabiali nikt by się nie zwalnia aby dostać 500+. Szkolnictwo jest takie jak za moich czasów i jestem z tego zadowolona . Moje dziecko chodzi do szkoły podstawowej i cieszę się że jest osiem klas .
@ ed gorczynski.
dnia 09.05.2018, 23:21. Identyfikator użytkownika: t5FGqDxfrCYB
Ocena
komentarza:
2
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ ABC
dnia 09.05.2018, 23:34. Identyfikator użytkownika: hMWP9dF8KzhP
Ocena
komentarza:
3
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ BLOCKCHAIN REVOLUTION
dnia 09.05.2018, 23:54. Identyfikator użytkownika: I1OwllyjSnZN
Ocena
komentarza:
8
Ludzie nie słuchajcie aktorów sceny politycznej. To tylko marionetki i obojętnie jak się nazywają PO, PiS, SLD, itd. "Blockchain Revolution – społeczeństwo obywatelskie i e-voting". to projekt który na początku był sponsorowany przez ministerstwo jednak szybko się z tego wycofali. Bo po co nam sprawiedliwy i przezroczysty system głosowania ? Stalin mawiał: nie ważne kto głosuje, ważne kto liczy głosy.
@ link
dnia 10.05.2018, 11:20. Identyfikator użytkownika: OB8KnIJlxZ7q
Ocena
komentarza:
0
@ bazalt
dnia 10.05.2018, 05:25. Identyfikator użytkownika: D7c4lasbwUvf
Ocena
komentarza:
7
dowodem na to że PiS może, a nawet będzie fałszowało wybory, jest powyższa dyskusja oraz cudowne zmiany w "+" i "-" w ciągu nocy.
@ demokrytyk
dnia 10.05.2018, 12:17. Identyfikator użytkownika: XQeIg4IElzBj
Ocena
komentarza:
4
Czy może wybory samorządowe będą prowadzone z pośrednictwem Jaslo4u ? To manipulowanie plusami i minusami jest znamienne.
@ POsuwacz
dnia 10.05.2018, 05:54. Identyfikator użytkownika: ItIoSRLY6pox
Ocena
komentarza:
4
[Komentarz nie na temat]
@ Zjednoczeni w opozycji
dnia 10.05.2018, 06:57. Identyfikator użytkownika: V8FNBg2gXNRS
Ocena
komentarza:
15
czas wyplenić ukladziki partyjne pewnych rodzin!
Potrzeba młodych bez partyjnych, mądrych do rad miast, powiatów i gmin. To od Nas zależy czy pozwolimy dalej na szabrownictwo i układy kolesiów.
Dość, mamy jeszcze szansę.
W Jaśle do zmiany całe towarzystwo wzajemnej adoracji...czy to Pis, Jaślanie , P.O. ; tak TRZEBA.
@ ???
dnia 10.05.2018, 07:34. Identyfikator użytkownika: Utm4mLb2lgpZ
Ocena
komentarza:
11
Przypominam, że 4 lata temu PiS dzielił dotację unijną. Krosno otrzymało 90.000.000,00 zł a Jasło 00.000.000,00 zł. Gdzie byli nasi posłowie i senatorowie???
@ Lucjusz
dnia 10.05.2018, 09:33. Identyfikator użytkownika: ZHWqsr9beYwT
Ocena
komentarza:
1
Dziecko! 4 lata temu PiS był w opozcyji, więc nie mógł dzielić żadnej dodatcji unijnej!
@ ???
dnia 10.05.2018, 11:41. Identyfikator użytkownika: Utm4mLb2lgpZ
Ocena
komentarza:
7
Ale to urząd marszałkowski z ortylem (PiS) dzielił!!!
@ Prawda
dnia 13.05.2018, 21:11. Identyfikator użytkownika: n3c3xMdJOkIR
Ocena
komentarza:
2
Krosno ma dobrze żądzach ludzi którzy dbają o miasto. Pis czy PO nie ma tu nic do rzeczy. Partia nie napisze za miasto dobrego projektu.
@ Prawda
dnia 13.05.2018, 21:17. Identyfikator użytkownika: n3c3xMdJOkIR
Ocena
komentarza:
4
Rządzących* Tak jak napisałem partia nie ma tu nic do rzeczy kto dostaje kasę. Miasto i ludzie pracujący to ślimaki. Jasło już jest za Krosnem 15 lat.
@ Mieszkaniec Jasła
dnia 10.05.2018, 08:28. Identyfikator użytkownika: qutZLzrzH1o5
Ocena
komentarza:
0
Czytając te komentarze stwierdzam że plan PiS się uda i znów będą niszczyć kraj bo takie jasloki som ślepe jak krety..
@ szejan
dnia 10.05.2018, 08:33. Identyfikator użytkownika: IeNtpnXExYwd
Ocena
komentarza:
7
Co dla Podkarpacia zrobiła koalicja PO,PSL? Robili wszystko aby zniszczyć przemysł i miejsca pracy w tym regionie. Zmuszali ludzi do wyjazdu za chlebem do Warszawy, na Śląsk, Wybrzeże wchłaniając Rafinerię do Lotosu. Inni pojechali za chlebem do Anglii, Niemiec, Włoch. Pan Budka - na Podkarpaciu -nie znajdzie stronników politycznych - lewaków.
@ Alex
dnia 10.05.2018, 09:19. Identyfikator użytkownika: tTSkzSSdx2qb
Ocena
komentarza:
1
Bardzo dobrze, że ktokolwiek próbuje na PIS wpłynąć, przecież oni są w stanie nastraszyć wszystkich. Wywiad w faktach jasielskich powiedział o PiS wszystko. Więcej nie ma co nawet komentować.
@ Nikki
dnia 10.05.2018, 11:15. Identyfikator użytkownika: rp8nnNNjoEbs
Ocena
komentarza:
3
Rozumiem, że w sprawie fałszowania wyborów wypowiedzieli się fachowcy. Szkoda tylko, że na spotkaniu nie było specjalistów z tej dziedziny z PSL, może dyskusja byłaby ciekawsza. Co do programu 500+, całkiem niedawno, w wywiadzie dla niemieckiej gazety Die Zeit, pan Budka stwierdził:
"Weźmy na przykład obniżenie wieku emerytalnego albo program zasiłków na dzieci 500 plus. To podoba się ludziom, jednak w dłuższej perspektywie nie jest to ani możliwe do sfinansowania, ani rozsądne".
Rozumiem, że teraz, z powodu zbliżających się wyborów, jest to jak najbardziej możliwe do sfinansowania, jak i rzecz jasna rozsądne.
Co do Trybunału Konstytucyjnego, to osoba która podobno jest prawnikiem i piastowała stanowisko ministra sprawiedliwości nie powinna opowiadać takich głupot.
Rozumiem, że poprzedni skład TK, który wybierali politycy PO i PSL był absolutnie apolityczny i niezależny (jak dajmy na to były senator PO), w dodatku byli to fachowcy najwyższej klasy. Oczywiście fakt wybrania przez Sejm poprzedniej kadencji przysłowiowym "rzutem na taśmę" 5 sędziów (o dwóch więcej) TK był wzorcowym wręcz przykładem apolityczności i niezalezności. Czyli jak wybiera PO i PSL to wszystko jest zgodne z prawem, nie ma żadnego wpływu ze stony wybierających polityków na wybranych sędziów, itd. Jak wybiera PiS, no jest skandal, zgroza, zawłaszczenie, wpływ polityczny, itd. Jakich wybieraliście fachowców, świadczy fakt, że np. 3 grudnia 2015 roku (za rządów PO i PSL) Trybunał Konstytucyjny w pięcioosobowym składzie orzekł, że szef tegoż Trybunału, sędzia Rzepliński napisał ustawę, która jest niezgodna z Konstytucją? No, specjaliści pierwszej wody. Prezes TK, orzekający o zgodności ustaw z konstytucją, nie potrafi napisać ustawy z tąż konstytucją zgodnej.
To samo można by pisać i o reformie oświaty, i o wymiarze - dla żartów chyba - zwanym "sprawiedliwości", tylko po co? Towarzysz Goebbels słusznie zauważył, że kłam­stwo powtarza­ne ty­siąc ra­zy sta­je się prawdą. I wy o tym doskonale wiecie. Mam jednak nadzieję, że jeszcze nie wszyscy mają całkowitą amnezję.
@ Alchemik
dnia 10.05.2018, 11:22. Identyfikator użytkownika: aq2KZk9K4x3z
Ocena
komentarza:
2
Znaczy jak sfałszowane? PO spodziewa się wygranej w Jaśle ale boi się że wygra PiS bo sfałszuje wybory?
@ malkontent
dnia 10.05.2018, 11:57. Identyfikator użytkownika: gRSbJjdbEj4i
Ocena
komentarza:
2
Czyżby PO fałszowało wybory i teraz obawia się aby inni nie poszli w ich ślady.
@ piękny
dnia 10.05.2018, 18:22. Identyfikator użytkownika: dOMGyFlt1ENE
Ocena
komentarza:
2
Panie Budka, Jasło jest gościnne, ale w granicach rozsądku.
@ Kierowca
dnia 10.05.2018, 19:05. Identyfikator użytkownika: pMqgKhOcolt6
Ocena
komentarza:
-6
Zamienia stryjek siekierkę na kijek.
@ ciumaja jon
dnia 10.05.2018, 23:11. Identyfikator użytkownika: wET16sKvDgN0
Ocena
komentarza:
0
O tak bójcie sie.Wy tez nie macie czystych rąk.
@ Patriota
dnia 11.05.2018, 07:37. Identyfikator użytkownika: 7PCRGucTFMgo
Ocena
komentarza:
1
budka (nazwisko zaczynam z małej litery bo gardzę tobą jak i całą resztą lewactwa)i cała reszta z po i nowocośtam pozostało wam tylko kwiczenie nic już nie poradzicie teraz zostaniecie rozliczeni z tch kilkunastu lat rządzenia tragicznych w skutkach dla Polski i Narodu!!!
@ dragoness
dnia 12.05.2018, 10:00. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-3
Parafrazując Clintona; Interpunkcja, głupcze!
@ a.lechowski
dnia 11.05.2018, 08:19. Identyfikator użytkownika: hJfO2cJ6tV7U
Ocena
komentarza:
-5
Ci którzy przeżyli i uwierzyli w PRL są zahartowani w boju, im do życia nie potrzeba papieru toaletowego czy innych zdobyczy cywilizacyjnych jak rower marki Ukraina,
Oni potrzebują wroga i obiecanek że ktoś zrobi za nich wszystko(wyłapie złodziei, rozliczy prominentów, bogatych puści z torbami a ubogich wzbogaci , musi mieć sojusznika który obieca dożywotnią opiekę i media które trąbią o naszych sukcesach i że w rankingach jesteśmy tuż za sojusznikiem. To już genetycznie ukształtowana rasa (homosowietikós). Dajmy im spokojnie dożyć swoich dni. Nie próbujcie im zaprzeczać bo dla nich to "Woda na młyn"
@ dragoness
dnia 11.05.2018, 20:13. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
5
Napisał ten, co urodził się po 89 roku. Zabawne.
@ diagol
dnia 11.05.2018, 08:44. Identyfikator użytkownika: ITbvq73bT5ES
Ocena
komentarza:
0
[Komentarz nie na temat]
@ KAROL
dnia 12.05.2018, 11:39. Identyfikator użytkownika: qCC3e6BFWhTh
Ocena
komentarza:
3
Po pierwsze niech nie mierzą swoją miarą procesy liczenia glosów wyborców.A po drugie,wiedząc,że nie mają szans,szukają zaczepki,albo t5ego,że Polacy znowu im oddadzą mienie do upłynnienia,i [...] do posadzenia...Straszne to to jest towarzystwo.Jeszcze terminu wyborów nie ma,a oni już fałszerstwa wykryli...Prorocy k...j... m..
@ aki
dnia 12.05.2018, 22:52. Identyfikator użytkownika: MHg29b5d2K7c
Ocena
komentarza:
-3
Dlaczego w tych komentarzach jest tylu pisiorów. Otwórzcie oczy (fanatycy pisu). Czy nie widzicie że Kraj za chwilę będzie w ruinie. Macie Ojczyznę dojną, która za chwilę nie będzie miała nic do rozdania. Ale już nie długo wybory i będziecie mogli śpiewać "to już jest koniec - nie ma już nic". Szkoda tylko że wszyscy na tym stracimy!
@ Patriota
dnia 14.05.2018, 09:20. Identyfikator użytkownika: 7PCRGucTFMgo
Ocena
komentarza:
2
PIS przejął Kraj w ruinie doprowadzony przez po i psl (piszę celowo z małej litery bo gardzę ) już więcej lewactwo nie dojdzie do władzy teraz czas na odbudowę Kraju i karanie winnych!! PIS i tylko PIS !!!
@ Prawda
dnia 13.05.2018, 21:03. Identyfikator użytkownika: n3c3xMdJOkIR
Ocena
komentarza:
3
PO z kilkudziesięcioma aferami i okradaniem Państwa i Polaków niech się nie odzywa już mieli swoją szansę...
@ Odyr
dnia 14.05.2018, 07:53. Identyfikator użytkownika: 8WzVALuuYxeG
Ocena
komentarza:
1
Juz wiedza ze przegraja ...to die obawiają...
@ Robert
dnia 14.05.2018, 10:11. Identyfikator użytkownika: DOLLNzKvnz99
Ocena
komentarza:
1
Przeczytałem tu wiele teksów. W większości to narzekania zwolenników PiS na PO ( bo kradli i nic nie robili ) , lub narzekania zwolenników PO na PiS ( że kradną i dążą do przejęcia władzy absolutnej ). Proponuję zwolennikom PiS popatrzyć jak zachowują się obecnie ich ulubieńcy w stosunku do izraelczyków :) , a zwolennikom PO - jak Hanka działała w Warszawie. Nie udawajcie sami przed sobą że PiS czy PO są doskonałe i bez skazy. Może trzeba w końcu skończyć ten okrągłostołowy układ i wybrać kogoś kto nie jest z nim związany ?. Poza tym piszemy tu o JAŚLE. Wybory samorządowe rządzą się innymi prawami. Wybieramy ludzi którzy mają działać na korzyść Nas - mieszkańców Jasła a nie na korzyść swojej partii czy swoich znajomych. Pytanie do was wszystkich - co byście chcieli żeby zrobił nowo wybrany zarząd miasta ?. Jak macie jakieś pomysły, problemy - dawajcie. Ludzi którzy będą startować do wyborów będzie można zapytać jak zamierzają rozwiązać te problemy oraz o ich stosunek do Naszych pomysłów. W innym przypadku - cała ta pisanina to tylko "bicie piany" - bo jeśli chce się kogoś rozliczać to najpierw trzeba chyba ustalić z czego - prawda ?. Jeśli ludzie startujący do wyborów obiecają spełnić NASZE postulaty - to będzie ich można z tego ROZLICZYĆ. Inaczej będzie jak do tej pory. Przed wyborami - będą rzucane ogólne hasła, frazesy i ogólniki a po wyborach - CISZA - aż do następnych wyborów. Bo z czego mamy rozliczyć obecną władzę ?. Co konkretnie zaproponowali ? ( czy wogóle coś proponowali ), co zrobili ?. Możemy NASZE propozycje pisać na tym portalu, lub do jasielskich gazet których mamy aż dwie "GŁOS JASŁA" i "Obiektyw Jasielski". Co Wy na to ?
@ Robert
dnia 14.05.2018, 10:56. Identyfikator użytkownika: DOLLNzKvnz99
Ocena
komentarza:
1
Może zacznę sam żeby Was zachęcić.
Problemy do rozwiązania - chroniczny brak miejsc parkingowych w mieście - jak to rozwiązać ?
W dni robocze miasto korkuje się zazwyczaj od 14 do 16 ( czasami krócej, czasami dłużej ) - co na to poradzić ?, jak to rozwiązać ?.
Czy jest możliwe obniżenie kosztów biurokracji w mieście ?. Jak to zrobić ?
Czy można obniżyć podatki ( zależne oczywiście od rady miasta ) aby zachęcić ludzi do otwierania jakiś działalności biznesowych ?
@ do Roberta
dnia 14.05.2018, 13:58. Identyfikator użytkownika: lhiQ6gpg7K2S
Ocena
komentarza:
1
Widziałam kiedyś taką ulotkę wyborczą pani, która chciała zostać radną (i została), która w kampanii wyborczej obiecywała budowę dróg i stadionów. Ani słowem nie zająknęła się, skąd weźmie na to kasę. Zobaczcie teraz ile dróg i stadionów nam ta, i inne panie nabudowali. Ale co zarobili, -ły, - to ich.
@ Robert
dnia 14.05.2018, 14:24. Identyfikator użytkownika: DOLLNzKvnz99
Ocena
komentarza:
-1
Ale po pierwsze - można się zastanowić co nam na prawdę jest potrzebne ( budowa teatru czy nowego stadionu na 10 tysięcy kibiców - wydaje się mało racjonalna ), po drugie - zawsze można już te panie rozliczyć z tego co obiecywały, po trzecie - jak sami podamy co chcemy zmienić - to po pierwsze - starający się o stanowisko będzie musiał się do tego jakoś odnieść ( zgadza się z tym, nie zgadza ) a poza tym będzie musiał podać jakieś sensowny sposób wykonania danego pomysłu ( jeśli się z nim zgadza ).
@ mmm
dnia 15.05.2018, 10:09. Identyfikator użytkownika: LPyDog6esqhU
Ocena
komentarza:
-3
Pani Joanna to piękna kobieta
@ POkraki do paki
dnia 20.05.2018, 16:10. Identyfikator użytkownika: mNGADPNGF7Kw
Ocena
komentarza:
0
POwinni zwiedzić ZK Jasło i to miałoby sens, a tak to strata czasu.
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Wójt Staniszewski żongluje starymi inwestycjami

    W gazecie samorządowej gminy Dębowiec "Gminne Echa" wójt chwali się osiągnięciami nie tyle sprzed czterech ostatnich lat, co inwestycjami realizowanymi nawet osiem lat temu. Czy dwumiesięcznik został wykorzystany do prowadzenia kampanii wyborczej? Faktem jest, że Zbigniew Staniszewski po raz piąty ubiega się o urząd wójta gminy Dębowiec.

  • Szanowni mieszkańcy Gminy Jasło

     

    Już w niedzielę wspólnie podejmiemy decyzję, kto przez najbliższe pięć lat będzie sprawował zaszczytny, ale i niezwykle zobowiązujący urząd Wójta Gminy Jasło.

  • PZD z nowym sprzętem i zapleczem socjalnym

    Pracownicy Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle przez wiele lat nie mieli odpowiedniego zaplecza socjalnego. W ostatnim jednak czasie wybudowany został budynek wraz z siedmiostanowiskowym garażem, który poprawi komfort i warunki ich pracy. Inwestycja ma się zakończyć wiosną przyszłego roku.

  • Zbliża się Dzień Wszystkich Świętych

     

    W tym roku 1 listopada przypada w czwartek. Będziemy obchodzić Święto Zmarłych. Dlatego poświęćmy swój czas na wspomnienie Naszych bliskich Zmarłych i odwiedźmy ich groby.

  • Szanowni Mieszkańcy Jasła!

     

    Podjąłem decyzję o kandydowaniu na burmistrza Jasła ponieważ - podobnie ja Państwo - pragnę, aby nasze piękne Miasto znów stanęło w rzędzie dynamicznie rozwijających się miejscowości Podkarpacia. - Andrzej Czernecki.

  • W szpitalu powstał oddział diabetologiczny

    Jasielski szpital poszerzył działalność medyczną o oddział diabetologiczny, jedyny taki na terenie województwa podkarpackiego. W Polsce liczba pacjentów chorych na cukrzycę wzrasta w niepokojącym tempie. Dzięki powstaniu nowego oddziału specjaliści będą mogli sprawować najlepszą opiekę nad chorymi.

  • Społeczeństwo Jasła pamięta o zapomnianych Rodakach

     

    W listopadzie 2018 r., w rocznicę stulecia odzyskania przez naszą Ojczyznę niepodległości, groby rodaków, imiennych i bezimiennych bohaterów walk o polskość i wolność, powinny oświetlić płonące biało-czerwone znicze.

  • Zapadło nieprawomocne orzeczenie sądu w trybie wyborczym

    W Sądzie Okręgowym Krośnie zapadło nieprawomocne orzeczenie sądu w trybie wyborczym wobec Janusza Pachera pełniącego funkcję pełnomocnika Komitetu PiS w Skołyszynie. Został on zobowiązany do sprostowania nieprawdziwych informacji, które pojawiły się w przestrzeni publicznej na temat Mariusza Sepioła. Janusz Pacher złożył zażalenie do sądu apelacyjnego.

  • W Trzcinicy otwarto zmodernizowany stadion lekkoatletyczny

     

    W piątek, w Trzcinicy dokonano uroczystego otwarcia zmodernizowanego stadionu lekkoatletycznego. Przecięcia symbolicznej wstęgi dokonał marszałek Sejmu RP Marek Kuchciński.

  • Czas na dobrego gospodarza, nie polityka

     

    Zapraszamy do lektury wywiadu ze Stanisławem Pawlusiem, kandydatem na wójta Gminy Skołyszyn. 

  • Zgodnie dla przyszłości Jasła – list Ryszarda Pabiana

  • Strażacy ochotnicy pomagają dzieciom z chorobami nowotworowymi

     

    „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”. Z takim hasłem na ustach strażacy ochotnicy organizują zbiórkę rzeczy, które następnie trafią do dzieci przebywających na oddziałach onkologicznych szpitali w całej Polsce.  Stowarzyszenie Strażacy Wspólnie przeciw Białaczce zrzeszają ochotników w tym również z Podkarpacia. Akcja ta została zorganizowana po raz pierwszy na Podkarpaciu i skierowana jest  dla  pacjentów Kliniki Onkohematologii Dziecięcej w Rzeszowie.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105