Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Podnieśli podatek od nieruchomości!

124

Większość komisji wydała negatywną opinie dotyczącą podniesienia podatków od nieruchomości, uznając, że w dobie kryzysu, bezrobocia i niskiej płacy podejmuje się decyzje o kolejnych podwyżkach. Mimo to, uchwała została przyjęta. Teraz, pieniądze na stół.

Głos w sprawie zabrał Janusz Przetacznik, który niejednokrotnie pokazuje, że nie może obojętnie przejść obok ważnych i trudnych spraw dla miasta. Jednym z nich jest właśnie chęć podniesienia podatku od nieruchomości. Podkreślił, że sytuacja w Jaśle nie jest najlepsza z punktu widzenia gospodarczego oraz tworzenia nowych miejsc pracy. Uznał za stosowne, że należy znieść z porządku obrad niniejszą uchwałę, by jeszcze raz przedyskutować tę kwestię.

- Przychody mieszkańców nie są wysokie i musimy sobie zdawać sprawę z tego, od naszej pierwszej decyzji pójdą kolejne podwyżki – zaznaczył.

Podobne zdanie miał klub Prawa i Sprawiedliwości, który głosował przeciwko podniesieniu podatków. - Nie możemy podejmować decyzji o warunkach, gdzie w przyszłym roku będzie jeszcze większy kryzys. Po stronie szkół, urzędów, instytucji kultury – tam szukajmy oszczędności! Widzimy co się dzieje w mieście, gdzie w następnych zakładach, które zostały sprywatyzowane, prezes wypowiada warunki pracy i płacy pracownikom. Wiemy, co się dzieje w Gamracie i Pektowinie. Wzrasta bezrobocie. My natomiast chcemy cały ciężar podwyżek przełożyć na kieszenie mieszkańców i przedsiębiorców – wyjaśnia wiceprzewodniczący radny Henryk Rak

Burmistrz miasta uzasadnia tę uchwałę przybliżeniem podatku od nieruchomości do wskaźnika inflacji. Dochody z tego tytułu dadzą wynik 26. 600. 000 zł. -W tamtym roku podnosiliśmy podatek związany z budynkami, w których prowadzona jest działalność gospodarcza, o znaczny stopień powyżej inflacji. Przez kilka lat ten podatek nie był w ogóle podnoszony – dodaje Andrzej Czernecki, burmistrz miasta Jasła.

Uchwała wchodzi w życie 1 stycznia 2013 r.

Ilona Czarnecka

[email protected]

Napisany dnia: 15.10.2012, 20:20

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ expert
dnia 18.10.2012, 08:52 · Zgłoś
Teraz w Jaśle sytuacja jest taka ponieważ padły duże zakłady pracy największym zakładem jest budżetówka ...Urzędy ,ZUS,Straż Miejska,i inne w których zatrudnienie rośnie !!!więc nie ma co się dziwić ,ze pieniędzy brakuje i włodarze co rusz podnoszą podatki ...Tylko pytanko jest takie skąd będą czerpać zyski jeśli padną właściciele nieruchomości ???I jeśli puste lokale wyrejestrują z działalności ??? Co wówczas zrobią włodarze ??? Rok 2013 ma być
według ekonomistów cięższy niż 2012 !!! Więc prosta odpowiedz zniszczą miasto!!! Nie możemy na to pozwolić !!!Należy od tych decyzji się odwoływać ...
Odpowiedz
-2
@ Rysiek
dnia 18.10.2012, 04:23 · Zgłoś
IRONIA!!! W czasach gdy burmistrzem byl Rak a Janusz Przetacznik rzadzil miastem chcial bardzo wprowadzic PODATEK ADIACENCKI. Skonczylo sie odwolaniem zarzadu i burmistrz Czarnecki przewciwnik tego podatku objal wladze w Jasle. Teraz jest odwrotni!!!
Podziwiam Przetacznika i Raka jako twarda opozycje! Widocznie nie ma na nich haka!!! Problem jest jednak taki ze np. w USA z podatku od nieruchomosci utrzymuje sie miasto: szkolnictwo, urzedy, itp. W Polsce wladza daje!!! Skad wladza bierze pieniadze. wiekszosc fabryk sprywatyzowana!!! Do tego podatku musi dojsc i obojetnie kto bedzie przy wladzy bedzie musial go wprowadzic. W Polsce ludzie pobudowali domy piekniejsze niz w USA. mimo ze nawet nie stac ich na ich opalenie. czy beda w stanie zaplacic taki podatek. Wszystkie wladze po upadku komunizmu popelnily grzech zaniechania. Teraz beda tego skutki. Bedzie to super szokujaca terapia. Ma to takze skutki pozytywne ba wladza dba o tych co placa wyzsze podatki a i obywatel jest zainteresowany co robi wladza "Co te d...ki robia z moimi pieniedzmi"Przygladam sie z zainteresowanie rozwojowi sytuacji!!!
Odpowiedz
3
@ Zbycho
dnia 16.10.2012, 23:33 · Zgłoś
Jak najszybciej trzeba w Jaśle powołać burmistrza technicznego i zacząć rządzić mądrze i ekonomicznie. Nie chcemy dłużej mieć "czerwonego" burmistrza na dodatek z PO. Kto się zgadza z taką polityką, aby niszczyć jasielskie przedsiębiorstwa: Gamrat, Pektowin,Gazownia jasieska, energetyka, Poszukiwania nafy i gazu .Wszystko sprzedawane za bezcen albo przenoszone poza Jasło.A co robi burmistrz? Podnosi podatki. Tak dalej być nie może. Jaślanie obudźcie się wreszcie !!!
Odpowiedz
1
@ baran
dnia 17.10.2012, 07:51 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
1
@ nina
dnia 21.10.2012, 17:45 · Zgłoś
masz racje zbycho
Odpowiedz
0
@ wkur.wiony
dnia 16.10.2012, 23:25 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
4
@ ok
dnia 16.10.2012, 23:09 · Zgłoś
Dokonania rządu pana Tuska. 1. Afera hazardowa, 2. Afera lekowa, 3. Afera z kupowaniem głosów w Wałbrzychu, 4. Afera Senatora Misiaka (ustawione przetargi), 5. Afera ministra Grada (firma jego żony przypadkowo wygrywa przetargi dla ministerstwa którym kieruje Grad...), 6. Afera ministra Grabarczyka, 7. Podsłuchiwanie dziennikarzy przez ABW, 8. Zakup samolotów Bryza bez przetargu, 9. Podwyżka podatku VAT, 10 .Podwyżka podatku gruntowego, 11. Benzyna w górę, 12. Gaz w górę, 13. Kredyty w górę, 14. Żywność w górę, 15. Podwyżka energii, 16. Wzrost cen biletów komunikacji miejskiej , 17. Upadek stoczni (katarscy inwestorzy którzy nie istnieli), 18.Dramatyczna sytuacja w służbie zdrowia w NFZ-cie brakuje 600mil., 19.Od 4 lat brak nawet PROJEKTU poprawy stanu służby zdrowia , 20. Brak odpowiedniego przygotowania i bezpieczeństwa polskich żołnierzy w Afganistanie, 21. Skandaliczne szkolenie wojska - 4 katastrofy lotnicze (Bryza, Casa, Mi-24, Tu-154), 22. Minister sportu na stanowisko dyrektora mianuje swojego prywatnego fryzjera, 23. Pierwszy raz w historii ministrem sprawiedliwości została osoba bez wykształcenia prawniczego 24. Asystent Komorowskiego Roman Kuźniar publicznie deklaruje że Katyń nie był ludobójstwem 25. Usilnie twierdzą że w Polsce niema kryzysu i jesteśmy zieloną wyspą a dług publiczny wynosi ponad 800 miliardów, 26. Wzrost bezrobocia do 13%, 3.2 mln dzieci w Polsce żyje na skraju nędzy, 27. Wzrost liczby bezdomnych, 28. Obietnica wybudowanie do końca 2008 3 000tyś km autostrad (nie wybudowano nawet 1 km), 29. Nowo oddana trasa S8 której 1km kosztował 200mln. nadaje się już do generalnego remontu! 30. Wstrzymanie budowy autostrady A2, 31. Według raportu NIK Połowę polskich dróg należałoby zamknąć z powodu stanu technicznego a przyzwoitych jest tylko 0,5 procenta, 32.Wstrzymano wiele inwestycji drogowych, 33. Za poparcie PO w wyborach w 2007 roku Gronkiewicz Waltz dofinansowała stadion piłkarski Legii za ok 500mln, 34. Rząd do końca 2009 miał przyjąć 269 projektów (przyjął 74), 35. Ciągłe próby sprywatyzowania strategicznych polskich firm (Lotos, Orlen, WBK, SPEC, LOT,), 36. Coraz więcej opóźnień w przygotowaniach do EURO 2012 (brak autostrad, nowych lotnisk, dworców, hoteli, opóźnienia w budowie stadionu w Warszawie i Wrocławiu, problemy z murawą stadionu w Poznaniu która była już sześciokrotnie wymieniana) 37. Zabrali 1,5mln dla niewidomych, 38. Brak reakcji rządu na krytykę Polski w Parlamencie Europejskim przez holenderskich Eurodeputowanych, 39. Brak reakcji Polskiego rządu na oskarżenia Eriki Steinbach o to że Polska jest współwinna wybuchowi II Wojny Światowej, 40. Doprowadzenie do likwidacja fabryki FSO, 41. Zabierają pomostówki, 42. Brak reakcji na zamykanie Polskich szkół na Litwie, 43. Brak pieniędzy na wojsko i policje, 44. Wzrost przestępczości, 45. Brak zapowiadanych reform, 46. Planowane zwolnienia, prezesa Narodowego Centrum Sportu otrzymuje 570tys zł premii od minister sportu Anny Muchy za brak dotrzymania terminu związanego z oddaniem do użytku Stadionu Narodowego. 47 .Wyższy wiek emerytalny do 67 lat, 48. Coraz niższy poziom szkolnictwa, 49. Zamykają i likwidują sanatoria dla dzieci, 50. Tragiczna sytuacja na polskiej kolei, a czekamy jeszcze na CUD gospodarczy i drugą Irlandię 51. afere "tasmowa" PSL 52. Wygnanie młodych z kraju za chlebem etc etc . Elektorat PO dobrze wie, że pan Tusk, to notoryczny kłamca i oszust wyborczy. Niestety akceptują i firmują jego kłamstwa, tylko sami do końca nie wiedzą, że taką postawą kręcą bicz na samych siebie. W przyszłości zapewne będą tego żałować, niestety będzie za późno.
Odpowiedz
1
@ nina
dnia 21.10.2012, 17:51 · Zgłoś
prawda swieta prawda
Odpowiedz
4
@ podatnik
dnia 16.10.2012, 22:02 · Zgłoś
Już niedługo nadejdzie dzień zapłaty sędziami jako wyborcy będziemy my. Jeszcze kilku dziadków takich jak ten z kolejowej czy ten z gądek albo ta z Niegłowic co będzie czyniła wszystko aby utrzymać rodzinkę w pracy w urzędzie albo jeszcze kilku lekarzy i może do tego jeszcze jakąś byłą przedszkolankę z Sobniowa ... wybierzemy jako radnych i wtedy oni nam wprowadza podatek powiedzmy od deszczu czy tez od śniegu albo od pojemności płuc. Mamy wspaniałych radnych wspaniałego burmistrza i PRZECUDOWNEGO komendanta straży miejskiej i nic tylko można umierać. Nie zapominajmy, że podniesienie tego podatku automatycznie pociągie podwyżki cen wody, ścieków, ciepłej wody ,ciepła z kotłowni miejskiej ( bo MPGK płaci niestety podatek i to sakrutalny). Płaca również wszyscy prowadzący działaność gospodarczą w tym usługi, handel, lecznictwo ( szpital utonie wystarczy przemnożyć ilość metrów kwadratowych przez wzrastający podatek o 1 zł i można dostać zawrotu głowy). Ale cóż Pan Burmistrz i jego małżonka nie prowadzą prywatnie działalności podobnie jak wielu radnych w tym również wymienionych powyżej , a ten co ma na Gądkach szklarnie to tez nie dotyczy). Tak więc niech nam nie pokazują, że od piesków nie. Zgłoba wykrzykiwał na pohybel- a my co możemy ?
Odpowiedz
6
@ mieszkaniec Jasla
dnia 16.10.2012, 20:40 · Zgłoś
Ludzie wybierajcie na radnych mieszkańców miasta Jasła a nie gminy Jasło jak pan Roman i pani Ala przecież oni tu nie płacą podatków ani opłat to sobie mogą podnosić. Mieszkają w gminie tam płacą opłaty a w mieście biorą diety i podnoszą nam podatki. Apeluję wybierać na radnych tylko mieszkańców naszego miasta.
Odpowiedz
0
@ miłośnik miasta
dnia 17.10.2012, 17:24 · Zgłoś
Tak to racja wielki bajzel ...jak ludzie z gminy podnoszą podatki lekką rączką skandal!!!
Odpowiedz
9
@ spółdzielca
dnia 16.10.2012, 20:07 · Zgłoś
Przetacznik to super ekonomista, jak przetarg na ocieplenie bloku to 400 tys zł, jak rozliczenie to. ...już 500 tys zł. Lepiej sprawdzcie sobie te rozliczenia z kwotą przetargową (jak potraficie myśleć - oczywiście! ). Proponuję Relanium przed sprawdzeniem.
Odpowiedz
-2
@ kicek
dnia 16.10.2012, 19:25 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
0
@ vincent vega
dnia 16.10.2012, 18:51 · Zgłoś
0
@ vincent vega
dnia 16.10.2012, 18:53 · Zgłoś
w sumie bardziej adekwatny do dyskusji o straży miejskiej , ale to wątek w tej dyskusji powiązany..
Odpowiedz
0
@ Kalina
dnia 16.10.2012, 17:55 · Zgłoś
A kiedy wprowadzicie podatek od deszczówki?
Odpowiedz
-4
@ Nikki
dnia 16.10.2012, 16:52 · Zgłoś
Zamiast toczyć bezproduktywne dyskusje o niczym, weźcie po prostu przeliczcie ile ten podatek wynosi przy prowadzeniu działalności gospodarczej np. na 100 m kwadratowych i jak ta suma ma się do ogólnych kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. Potem policzcie, czy podwyżka podatku w kwocie np. 80 zł rocznie przeszkodzi przedsiębiorcy w rozwijaniu działalności. Może lepiej porozmawiać o sprawach naprawdę istotnych, jak wysokość ZUS, koszty energii, paliwa, koszty czynszów wynajmu w Jaśle (w których podatek to tylko ułamek ceny)? A potem piszcie, czego jeszcze w mieście nie ma, co władza powinna jeszcze zrobić, ale tradycyjnie nie mówcie skąd na to wziąć środki. Najlepszy sposób, także wg niektórych radnych - nie podnosić opłat, za to zwiększać wydatki. Czy każdy z Was wydaje 100 zł zarabiając 50? W mieście, tak jak w domu, zarobki i wydatki powinny się bilansowac. Chcąc wydać, trzeba zarobić - więc nie lamentować, co trzeba jeszcze zrobić, tylko jeszcze wskazać - za co.
Odpowiedz
3
@ szx
dnia 16.10.2012, 18:05 · Zgłoś
Piszesz bez sensu, w twoim rozumowaniu trzeba połozyć uszy po sobie i siedzieć cicho. Nie masz wpływu na podwyżki energii i innych mediów - ale -podwyżka podatku od nieruchomości przedsiębiorców przekłada się m.in na podwyżkę cen żywności, apotem lamentujesz na sklepikarza czy producenta żywności że jest drogi. KAŻDA JAKAKOLWIEK PODWYŻKA NAJBARDZIEJ DOTYKA FINALNEGO KONSUMENTA, kumasz ??? chyba nie a narzekasz!!!
Odpowiedz
-2
@ Nikki
dnia 16.10.2012, 18:55 · Zgłoś
No, niestety, trzeba starać się czytać ze zrozumieniem. Na co może przełożyć się podwyżka podatku w sklepie o powierzchni 100 m2 wynosząca 70 zł rocznie, to jest 5,83 zł miesięcznie? Sam(a) policz. Natomiast podwyżka ceny prądu czy paliwa o 10 groszy ma - bo zużywa go każdy, od producenta, przez dystrybutora, hurtownika, detalistę, na kliencie kończąc. I stąd się biora podwyzki wszystkich artykułów. Ale wg Ciebie na to nie mamy wpływu - trzeba połozyć uszy po sobie i siedzieć cicho. Natomiast chodzi mi tylko o to, by Ci, którzy lamentują teraz nad tak naprawdę niewielką podwyżką, niemającą wpływu na drobnych przedsiębiorców, nie narzekali później, że miasto nie robi chodników, parkingów, hal sportowych. By nie było płaczu przy likwidacji zbędnych szkół pochłaniających miliony z budżetu miasta, itd., itp. Wtedy kasa ma się znaleźć - tylko skąd? Z naszych kieszeni oczywiście, tylko akurat na to juz nikt nie zwraca uwagi. Pozdrawiam.
Odpowiedz
6
@ miłośnik miasta
dnia 16.10.2012, 20:27 · Zgłoś
Podatek od lokalu w Jasle - 100m2 -rocznie to kwota 2.200 zł
wiec o czym Ty piszesz ??? Nawet te 70 zł dodatkowo to kwota 2.700 zł rocznie
i za co sie płaci?? co własciciel lokalu ma z tego od miasta ??? NIC!!!
Ciekawy jestem czy Biedronki płaca taki podatek do miasta ??? Chyba nie ,są zwolnione... to nastepna ciekawostka !!! W Jasle mamy podatki takie jak w miastach pow.500 tyś mieszkańców ...w miescie gdzie nie ma pracy ...zastanawiajace!!! SZOKUJĄCE!!!
Odpowiedz
6
@ mała
dnia 16.10.2012, 21:31 · Zgłoś
królewno nikki ty chyba nie masz pojęcia o czym piszesz ,a zabierasz głos w dyskusji ,proponuję ci stanąć do przetargu o lokal po dawnej halagardzie i wtedy sie dowiesz ile wynosi koszt najmu 100m lokalu od UM i ile wynosi podatek od nieruchomości o takim metrażu bo chyba bredzisz
Odpowiedz
-4
@ Nikki
dnia 17.10.2012, 10:27 · Zgłoś
No i po cóż prośba o czytanie ze zrozumieniem? Skoro podatek został podniesiony o 71 groszy na metrze, to w przypadku 100 m2 podwyżka wyniesie 71 złotych rocznie. I o tym piszę. Co do wysokości czynszów najmu w Jaśle - przeczytaj (ale ze zrozumieniem) co było napisane w tej kwestii w moim poście. A potem pisz. Pozdrawiam.
Odpowiedz
2
@ on
dnia 17.10.2012, 19:14 · Zgłoś
niki pewno siedzisz w urzędzie miasta pierdzisz w stołek i liczysz na podwyżkę z kolosalnych już podatków które zostały podniesione.Proponuję wynająć lokal od urzędu zapłacić bardzo wysoki czynsz jak na dzisiejsze czasy do tego wysoki podatek a potem cwaniakować
Odpowiedz
-1
@ Nikki
dnia 18.10.2012, 11:28 · Zgłoś
Naprawdę nie rozumiesz treści jaką zawiera kilka zdań? Ręce mi opadają...
Odpowiedz
1
@ expert
dnia 21.10.2012, 15:23 · Zgłoś
Tak ale od 100m2 rocznie płaci sie do urzędu podatek od nieruchomości ponad 2100 zł to mało??? a do tego oczywistym jest ,ze płaci sie równiez podatek dochodowy !!! TE STAWKI TAK WYGÓROWANE TO SKANDAL i nie pisz ,ze podatek wzrosnie o 71zł tylko popatrz ile sie juz płaci !!! a cena lokali idzie w dól bo jest kryzys i o to tutaj chodzi nikt nie moze zarobić na drogie lokale !!! wiec oczywistym jest ,że się obniża ...!!!
Odpowiedz
8
@ lol
dnia 16.10.2012, 16:07 · Zgłoś
co roku podatki od nieruchomości są podnoszone! i te od nieruchomości w której prowadzona działalność gospodarcza jak i za pozostałe nieruchomości!
burmistrz czarnecki kłamie albo /co mało prawdopodobne/ nie zna tematu! czyżby sam nie płacił podatków???!
Odpowiedz
2
@ miłośnik miasta
dnia 16.10.2012, 20:35 · Zgłoś
Otóż to !!! co roku podnoszony jest podatek od nieruchomości ,czy Wiecie ile wynosi ? 22z/m2 !!! jak w Tym miescie mozna działac ??? Jest to ogromny koszt zważywszy na to ,ze nie tylko te podatki się płaci!!! W miescie gdzie jest tak wilkie bezrobocie !!! CO Burmistrz robi ,żeby przyciągnąć inwestorów zwiększa podatek ? to przecież ich odstrasza NIKT nie zainwestuje w TYm miescie bo po co ???
jesli w innych miastach duzych sa o wiele mniejsze podatki Rzesszów ,Tarnów itp...
Odpowiedz
9
@ mała
dnia 16.10.2012, 13:43 · Zgłoś
Za podwyższeniem podatków głosowali : Krzysztof Czeluśniak, Alicja Nowosielska, Tadeusz Stachaczyński, Roman Kościow, Adam Koszelnik, Stanisław Zając, Zdzisław Dziedzic, Józef Kędrek, Elżbieta Bernal, Krystyna Sikora oraz Alicja Myśliwiec.

Przeciwko podwyższeniu podatków byli: Maria Szańca, Urszula Czyżowicz, Wacław Dusza, Andrzej Trzop, Henryk Rak, Janusz Przetacznik, Andrzej Dybaś.

Wstrzymalli się od głosu: Maria Jagielska oraz Leszek Zduński.

(info [...])
Odpowiedz
2
@ miłośnik miasta
dnia 16.10.2012, 20:38 · Zgłoś
To już teraz wiemy na kogo nie głosować !!! Nic nie robią tylko siedzą i zbijają bąki ,weżcie sie do pracy wielcy radni bezradni ... wstyd !!!
Odpowiedz
5
@ dora
dnia 16.10.2012, 13:32 · Zgłoś
kto głosuje na nich już przez tyle lat- no kto !!!??? !!! my jaślanie uroczy...
Odpowiedz
2
@ maja
dnia 16.10.2012, 13:24 · Zgłoś
bo by [...]e za mało mieli na trzynaski w koncu mikolaj sie zbliza! a ja proponuje im znicze na 1 listopada pod urzad zaniesc!!! albo same wkłady bo kogo stac na znicze!!!
Odpowiedz
7
@ Antyżyd
dnia 16.10.2012, 12:47 · Zgłoś
Cała Dyziowa ekipa. Już za nie długo będą znów nas czarować. Tym razem nie dam się
ogłupić !!!
Odpowiedz
8
@ 13 skok ze stratosfery na pierzyne babki
dnia 16.10.2012, 12:25 · Zgłoś
Ktos w komentach pisal ze jest to "pare groszy" i "po co ta awanura". Dla mnie pieniadz to jest pieniadz! Czy jest to pare groszy czy zlotowka to jednak jest pieniadz i niektorym czasem te "pare groszy" moze zabraknac na chleb. Nie chce zeby moje pieniadze w taki sposob szczodrze wydawal rumiany urzednik, zeby radni za moja forse urzadzali sobie przepychanki i klotnie. Jako mieszkaniec Jasla nie zycze sobie zebym byl okradany przy pomocy nieslusznie podniesionych podatkow, czy mandatow za "byleco"! Jezeli chca w cos inwestowac chetnie sie zrzuce z innymi pod warunkiem ze bede wiedzial na co. Wykupie cegielke czy cus:)
Odpowiedz
3
@ E
dnia 16.10.2012, 11:48 · Zgłoś
A podatek od deszczu..też wprowadzicie? ? ?
Odpowiedz
8
@ Lenin
dnia 16.10.2012, 11:48 · Zgłoś
A czy dyzio to ten sam z którym chodziłem do podstawówki nr 1 i który siadl sobie w 4 czy 5 klasie i co skończył podstawówek nr 5?
Nie to ze mam coś przeciwko ludziom opóźnionym w rozwoju, ale kogo wy wybieracie ludzie?
Odpowiedz
7
@ Lenin
dnia 16.10.2012, 11:51 · Zgłoś
A i zapomniałem ze po podstawówce jego główna działalnością było bieganie na mecze z łańcuchem pod pacha...
Odpowiedz
10
@ mała
dnia 16.10.2012, 11:26 · Zgłoś
widze że co poniektórych to juz całkiem popier***o!!! Jasło jest miastem na wymarciu młodzi wyjeżdżają za granice w poszukiwqaniu pracy by zacząć godnie żyć ,rodziny nie mają co do gara włozyć ,może szanowni rządzący zaczną od własnych zadków ,bo pierwsze co zrobił wielmożny burmistrz to podniósł pensje swojej świcie ,ludzie ogarnijcie się wkońcu i zacznijcie myśleć o tych prostych ludziach !!! później się dziwią że jeden z drugim sie szarpią na własne życie ! co się dziwić ,co taki człowiek ma powiedziec dziecku?? kochanie nie mamy co jeść bo musimy "podatek zapłacić i iine rachunki ,więc jedz tynk ześciany .PARODIA!!!
Odpowiedz
8
@ LIZODROPULOS
dnia 16.10.2012, 10:53 · Zgłoś
No ,i podnieśli podatki,by dostać podwyżki wasi ulubieńcy - kochani wyborcy!!! Macie swoich fachowców,od lat tych samych ,w akcji...Kopią was w (...) co rok,ale wy i tak za nimi głosujecie.Płaćcie więc i płaczcie.Głupota też bywa kosztowna!!! Tak oto staliście się dla radnych,zamiast oni dla was...Płacicie im do kasy za tych co wyjechali z tego grajdoła.Bo tu się żyć nie da.A ci co żyją żyją z musu,bo nie mają wyjścia...Słowem mamy coś na kształt feudalizmu...Kilka osobników żeruje na wasalach, którzy tchórzem podszyci znoszą swoją gehennę w pokorze,o suchym pysku i pustym brzuchu( i to nie żart,a fakt)!!!
Odpowiedz
4
@ x
dnia 16.10.2012, 11:24 · Zgłoś
jeszcze raz powtórze,iż nadszedł odpowiedni moment,aby ich rozliczyć z obietnic przedwyborczych dość już tych kabaretów.Będą listopadowe spotkania z wyborcami niech nam i radni przedstawią co zrobili dobrego dla mieszkańców(oprócz udziału w sesjach i głosowaniu za podwyżkami)CZEKAMY
Odpowiedz
10
@ muk
dnia 16.10.2012, 10:28 · Zgłoś
Czarnecki i rada !!! za to że głosowałem na ciebie to ty z wdzieczności nękasz mnie na drodze z tym śmietnikiem i podnosisz podatki??? DZIEKUJE ,do zobaczyska przy urnie wyborczej.
Odpowiedz
9
@ Pro
dnia 16.10.2012, 09:17 · Zgłoś
"Burmistrz miasta uzasadnia tę uchwałę przybliżeniem podatku od nieruchomości do wskaźnika inflacji".

Szkoda tylko, że moja pensja nie jest podnoszona o wskaźnik inflacji. Bardzo łatwo jest WAM podnośić opłaty i podatki, ciekawe jak to się skończy. Pewnie znowu musi przyjść czerwona zaraza i znieść kapitalistyczny wyzysk.
Odpowiedz
4
@ realista
dnia 16.10.2012, 10:34 · Zgłoś
czerwona zaraza cały czas rządzi w Polsce tylko teraz nawała się eurodemokracją
Odpowiedz
9
@ KKK
dnia 16.10.2012, 08:57 · Zgłoś
Prosze o nazwiska osób, które były za. Ja też odpowiednio specjalnie dla tych wybranych zwiększe marże w zakładach usługowych.
Odpowiedz
6
@ spoko
dnia 16.10.2012, 08:18 · Zgłoś
trudno dzieciom nie dam, dam na podatek
Odpowiedz
6
@ rom
dnia 16.10.2012, 08:16 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
6
@ x
dnia 16.10.2012, 08:40 · Zgłoś
tylko oprócz burmistrza jest jeszcze cała ta świta ,która głosuje jakby rozumu nie miała czy ktoś z nich zdaje sobie sprawę,że większość mieszkańców żyje za najniższą krajową i ma na utrzymaniu dom,dzieci i skąd ci ludzie mają brać ciągle na podwyżki kiedyś to chyba pęknie tylko troszkę szkoda tego Jasła bo w przeszłości było to ładne miasteczko na PODKARPACIU a teraz z roku na rok Zaścianek
Odpowiedz
-13
@ jaślanka
dnia 16.10.2012, 08:05 · Zgłoś
Na kościoły owieczki mają ,dają i nic nie gadają. A tu warczą o parę groszy jak wściekłe kundle, szczególnie biznesmeni , doktory i im podobni... A niby za co Miasto ma utrzymać sieć szkół, obiekty sportowe, kultury, biblioteki MOPS? TYLKO IDIOCI TEGO NIE ROZUMIEJĄ!
Odpowiedz
5
@ x
dnia 16.10.2012, 08:15 · Zgłoś
o BOŻE,a pani co zaszkodziło ż według pani prawie wszyscy mieszkańcy tj cytuję panią biznesmeni,doktoryi im podobni to IDIOCI tylko SWita STraży Miejskiej i elita urzędnicza to Mędrcy Narodu poczekajmy zobaczymy do jakiego raju nas doprowadzą
Odpowiedz
6
@ Nie lupie Rumianych
dnia 16.10.2012, 11:25 · Zgłoś
Twój poziom intelektualny jest na poziomie - 0 (oooo) Niech ,,Rumiany " pokaże że coś DOBREGO robi dla miasta a nie tylko zdzierać grosięta cieżko zapracowane.
Odpowiedz
14
@ litość
dnia 16.10.2012, 08:02 · Zgłoś
no to znowu przyjmą parę znajomych do straży drogowej zwanej miejską ???
Odpowiedz
9
@ Nie lupie Rumianych
dnia 16.10.2012, 08:00 · Zgłoś
Nigy nie wierzyłem w dobre rządy ,,Rumianego" bo juz rzadził czyt. (nie rządził) a ostatnie wybory pokazały że pamięć ludzka nie jest nam obca. Teraz morzna się przekonać że ten pan i jego ,,adoratorzy' nic sie nie zmienili.
Odpowiedz
14
@ kawaczibo
dnia 16.10.2012, 07:40 · Zgłoś
uśmiałem się czytając komentarze jak to ' pokażecie im przy wyborach' pamiętajcie, że : demokracja to ustrój w którym większość nie znająca się kompletnie na niczym decyduje o wszystkim. w tym ustroju zawsze będzie bajzel . jacy wyborcy tacy rządzący, czemu się tu dziwić ?
Odpowiedz
7
@ do kawaczibo
dnia 16.10.2012, 09:00 · Zgłoś
tylko kij ma dwa końce ludzie Ci przedwyborami pokazywali nam inną twarz i inne priorytety,pierwsze należałoby chyba rozliczyć ich z obietnic przedwyborczych i tutaj ukłon w stronę radnych niech na listopadowych zebraniach przedstawią co zrobili dla swego osiedla,a co obiecywali.I proszę nam nie mydlić oczu jakąś głupią zabawą choinkową dla dzieci ,czy też mikołajkami, bo to dzieci mają w przedszkolach i szkołach prosimy o konkrety
Odpowiedz
22
@ Księgowy
dnia 16.10.2012, 07:36 · Zgłoś
"W tamtym roku podnosiliśmy podatek związany z budynkami, w których prowadzona jest działalność gospodarcza, o znaczny stopień powyżej inflacji. Przez kilka lat ten podatek nie był w ogóle podnoszony – dodaje Andrzej Czernecki, burmistrz miasta Jasła".
I Panie Burmistrzu po co tak kłamać. Przykład - proszę: stawki podatki na budynki związane z działalnościa gospodarczą: 2006 rok - 17,02 zł. 2007 rok - 17,19 zł wzrost o 1 %. 2008 rok - 17,54 zł wzrost o 2,03 %. 2009 rok - 18,28 zł wrost o 4,22 %. 2010 rok - 18,92 zł wzrost o 3,50 %. Na 2011 rok Rada niezdążyła na czas podjąć odpowiedniej Uchwały bo były wybory. Za to na rok 2012 - 20,20 zł wzrost o 6,76 %, czyli " odbiliście" sobie brak podwyżki z roku 2011.
I pytam się jakie to kilka lat ? W latach tych wzrastała również stawka za grunty związane z działalnościa gospodarczą - stawka za 2012 rok była wyższa od stawki z 2007 roku o 23,077 % (przy budynkach odpowiedni wskaźnik - 18,68 %) i jak widzi Pan wzrastała jeszcze szybciej.
Biedne to miasto, którym zarządzaja tacy ludzie.
Odpowiedz
1
@ nina
dnia 21.10.2012, 17:32 · Zgłoś
to prawda biedne miasto na [...] pieniadze maja a potem cza szukac u biedoty po kieszeniach wstydzcie sie
Odpowiedz
11
@ jo
dnia 16.10.2012, 07:32 · Zgłoś
niech was piekło pochłonie... dranie.. oddajcie diety miastu.. to moze starczy dla burmistrza na waciki
Odpowiedz
12
@ SWOT
dnia 16.10.2012, 07:13 · Zgłoś
Co z likwidacją straży miejskiej ?
Odpowiedz
8
@ wxw
dnia 16.10.2012, 07:09 · Zgłoś
czy wiemy kto głosował za tą uchwała?
Odpowiedz
18
@ rjs
dnia 16.10.2012, 06:56 · Zgłoś
Burmistrz przestań się wozić samochodami tylko zacznij coś robić by ludziom w Jaśle żyło się lepiej a nie gorzej.
Odpowiedz
18
@ 13 skok ze stratosfery na pierzyne babki
dnia 15.10.2012, 23:51 · Zgłoś
No tak, kiedy sie inwestuje w obiekty rekreacyjne, fontanny, altany, kostki brukowe, zaglebie winiarskie i inne podobne bzdury to i kasa w Urzedzie musi byc pusta. Kiedy jest sie przecietnym rumianym urzedniczyna o inwestycjach z prawdziwego zdarzenia dla miasta nie ma co marzyc, tak jak nie ma co marzyc, ze jakiekolwiek wybory cos zmienia. Od lat mamy wybory, a wciaz te same geby i coraz wieksza biede! Nic ich od zloba nie przegoni, czekam az sobie diety podniosa :(
Odpowiedz
21
@ IL
dnia 16.10.2012, 06:25 · Zgłoś
Co jak co, ale biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw Maria była lepszym burmistrzem. W Jaśle działo się dużo więcej a do tego oddłużyła miasto. Wpadki też były ale wpadek nie zalicza ten, kto nic nie robi. Natomiast obecny burmistrz i radni to tragedia.
Odpowiedz
12
@ wkur.wiony
dnia 15.10.2012, 23:39 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
18
@ jasnowidz
dnia 15.10.2012, 23:29 · Zgłoś
Ludzie nigdy nie protestują

Z tego względu można podnosić podatki, zmieniać przepisy, wprowadzać irracjonalne regulacje. Podatnik i tak zapłaci. Jak nie będzie miał z czego to zacznie pracować więcej - już nie 50-60 godzin w tygodniu tylko 60-70. Ewentualnie weźmie do pomocy syna, córkę byle by na podatki starczyło.

Dlaczego tak jest, dlaczego ludzie nie protestują? Bo ...

Przecież i tak zapłacą podatki, za które utrzymają się ważniejsze grupy społeczne. JESTEŚMY MURZYNAMI EUROPY. Polska to neokolonia. Temu służła likwidacja polskich banków, ciężkiego przemysłu i handlu. Polska oddała banki, a sektor energetyczny przejmują firmy narodowe innych państw, np. szwedzki Vatenfall. Smutne lecz co zrobić .. Taki jest cel. Polsce grozi poważny kryzys finansowy taki jak w Grecji. Tragiczne, ale kogo to interesuje.
Odpowiedz
2
@ wkur.wiony
dnia 15.10.2012, 23:24 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
1
@ .
dnia 15.10.2012, 23:19 · Zgłoś
Czy tylko ja wyczuwam nutkę subiektywności w tym artykule ? :)
Odpowiedz
12
@ prima
dnia 15.10.2012, 23:08 · Zgłoś
Jeżeli wiekszośc głosów była przeciwna podniesieniu podatków to jaki prawem mniejszoscią zadecydowano o podwyżce?Po co w takim razie zbierać wszystkich, płacic diety skoro sam pan Czarnecki i tak postawi na swoim?
Odpowiedz
0
@ miłośnik miasta
dnia 16.10.2012, 20:51 · Zgłoś
Czyli Uchwałę można zaskarżyć !!!
Odpowiedz
10
@ komisarz wyborczy
dnia 15.10.2012, 22:48 · Zgłoś
REFERENDUM /potrzeba: 7103 głosujących i ponad połowa za!/
Odpowiedz
5
@ Sven
dnia 15.10.2012, 22:33 · Zgłoś
Jak myślicie jaki jest kosztorys rusztowań przy ulicy Puszkina (Franciszkańskiej)-ja wam powiem-MILIONY z tych podatków właśnie.
Odpowiedz
-3
@ Sven
dnia 15.10.2012, 22:19 · Zgłoś
Mażę być w Einsatzgruppen ja bym was załatwił jak ten gość na filmie...
http://www.youtube.com/watch?list=PLB349A98DB6ED2629&feature=results_main&v=63Q3oajAaFU&gl=PL&playnext=1
Odpowiedz
0
@ dragoness
dnia 17.10.2012, 16:47 · Zgłoś
Maż się dalej. A myślałam, że chłopaki nie płaczą...
Odpowiedz
1
@ Sven
dnia 15.10.2012, 22:11 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
-5
@ Sven
dnia 15.10.2012, 22:07 · Zgłoś
To zapewne pieniądze poszły na budowę plebani (BANi) ze saunami ,pomniki,krzyżowe drogi. Polska jest sygnatariuszem bandyckich umów konkordatowych z Watykanem czyli kler w Polsce jest państwem w państwie i jest zobowiązane do płacenia hojnych zachcianek dla czarnych.Trzeba na pomnik ze smuleńska milion dawać,a potem wyższe podatki co tam obywatel ma do gadania przecież to ,,w imie błoże''-bóg ci do...
Nie macie ludzie pojęcia jakie wyrafinowane metody zabójstw,morderstw bym stosował wobec tych zbirów co okradają ten wynędzniały naród-Anton Thumann w porównaniu ze mną byłby ministrantem przy księdzu,a na końcu zabawił bym się w Ericha Muhsfeldta tylko w przeciwieństwie do tego ostatniego byłbym bardzie rzetelny by nie zostawić jakiegokolwiek śladu bo później w razie czego (kościelnej prawicy) stawiali by pomniki tym legalnym zbirom.
Odpowiedz
3
@ PiS-man
dnia 15.10.2012, 22:35 · Zgłoś
Przeczytałem twój post. Moim zdaniem jesteś IIDIOTĄ! Nie musisz mi dziękować za diagnozę!
Odpowiedz
-15
@ Sven
dnia 15.10.2012, 22:42 · Zgłoś
Idiota to ten,który co haruje na swoją żonę !
Odpowiedz
2
@ dragoness
dnia 16.10.2012, 07:22 · Zgłoś
On przynajmniej ma żonę, Svenie. A Twoja, niestety ma na imię Obsesja, więc w łóżku pewnie czujesz się bardzo samotny. Współczuję.
Odpowiedz
-4
@ gbur
dnia 16.10.2012, 12:53 · Zgłoś
Masz 1000% racji. Kiedy wreszcie skończy się finansowanie czarnosukienkowych.
A PiSmanem się nie przejmuj - jest przeżarty klerykalna retoryką miłości, jak cały zgniły PiS .
Odpowiedz
39
@ Pan Kracy
dnia 15.10.2012, 22:05 · Zgłoś
A pamiętacie jaka była jedna z pierwszych decyzji tej rady ? Oczywiście podniesienie sobie diet!!! Ludzie nóż się w kieszeni otwiera!, tak to potrafiłby rządzić każdy, brakuje kasy podnosimy podatki , i co się dziwić że to miasto wymiera. Ręce opadają...
Odpowiedz
20
@ lenin
dnia 15.10.2012, 21:58 · Zgłoś
niech rewolucja zacznie sie w jasle!!!
Odpowiedz
17
@ janko muzykant
dnia 15.10.2012, 22:57 · Zgłoś
kosy na sztorc
Odpowiedz
4
@ Pan Bóg
dnia 15.10.2012, 21:46 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
51
@ PiS-man
dnia 15.10.2012, 21:42 · Zgłoś
Mości Czeluśniak! Larum grają, podatki podnoszą! A pan panie radny zamiast głosu protestu podnosisz tylko łapkę pulchną, gdy głosować na "tak" każą. Gdzież ty jesteś nasz bohaterze poprzedniej kadencji? Gdzież nasz Roman Czarnobrody, budowniczy wiat przystankowych? Gdzież wy jesteście bohaterscy radni poprzedniej kadencji?
Odpowiedz
14
@ podatnik
dnia 15.10.2012, 21:35 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
20
@ Passat
dnia 15.10.2012, 21:29 · Zgłoś
Ilona Czarnecka nie wypełniła swojego obowiązku. Nie podała numeru i daty podjętej uchwały. Trzeba też pokazać imiennie jak głosowali radni, bo to jest istotne dla wyborców gdyż muszą wiedzieć na kogo głosować w przyszłych wyborach. Takie szczątkowe informacje nie maja istotnego znaczenia dla wyborcy.
Odpowiedz
26
@ kszaku
dnia 15.10.2012, 21:34 · Zgłoś
No jak Ci podajak dyktował rumiany, nie kazał to i nie napisała, proste nie. Oj ILONKA ILONKA, a mieliśmy Cię za "normalną" dziennikarkę, przedewszystkim NIESTRONNICZĄ, - a tu dwa głośne i ważne tematy i taka wpadka, dwa minusy od społeczności Jaślan !!!
Odpowiedz
13
@ Ktoś inny niż Wy-Człowiek sukcesu
dnia 15.10.2012, 23:20 · Zgłoś
Sprzeciw!!! Ja Ilony nigdy nie uważałem za "normalną" dziennikarke.
Odpowiedz
19
@ ręce w dól
dnia 15.10.2012, 21:22 · Zgłoś
Teraz się dopiero przekonałem na kogo oddałem swój cenny głos podczas wyborów;/
Odpowiedz
6
@ anty sm
dnia 15.10.2012, 21:21 · Zgłoś
gbur. staramy sie nierobow ze sm usunac :) cierplipowci (antysm)
Odpowiedz
17
@ junak16
dnia 15.10.2012, 21:21 · Zgłoś
A kto go wybrał? Pytam.Sam siebie czy madrzy mieszkancy?
Odpowiedz
-4
@ Kalina
dnia 16.10.2012, 18:20 · Zgłoś
A Ty myślisz , że gdyby wybrano kogoś innego , to by nie podniósł ? Podniósł by , podniósł , nie bój żaby. Oni mają i tak z czego zapłacić ,więc ich to nie pika. Chociażby z diety , ktorą za chwilę znów sobie podniosą
Odpowiedz
25
@ gbur
dnia 15.10.2012, 21:19 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
11
@ lolek
dnia 15.10.2012, 21:16 · Zgłoś
korupcja !!!
Odpowiedz
13
@ junak16
dnia 15.10.2012, 21:15 · Zgłoś
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
Odpowiedz
23
@ viva
dnia 15.10.2012, 21:13 · Zgłoś
super
pracownicy dostaja wypowiedzenia...
zakaldy prywatyzowane...
a w jasle na dodatek...
ojoj
ludzie beda uciekac z Jasla...
bo i tak nie ma gdzie zapytac nawet o prace...
Odpowiedz
13
@ lolek
dnia 15.10.2012, 21:13 · Zgłoś
i kto dyryguje portalami >? wystarczy zobaczyc na glosna juz sprawe stazy miejskiej ? ale mieszkancy maja swoj rozum !!!
Odpowiedz
33
@ vincent vega
dnia 15.10.2012, 21:03 · Zgłoś
A które to jasielskie portale internetowe jeszcze tak niedawno bezpardonowo zwalczały Kurowską a do Czerneckiego mają wiernopoddańczy stosunek niczym TVN do Tuska??

A Czeluśniak hahaha, już nie krzyczy w obronie ludu i nie tropi nadużyć? ojojoj chyba nie domaga :) jak łapcie w tym przypadku podniósł?
Odpowiedz
15
@ coco
dnia 15.10.2012, 21:03 · Zgłoś
coco jumbo i do przodu :D kto da wiecej :D samodestrukcja prowincjonalnego miasteczka :D
Odpowiedz
42
@ kkk
dnia 15.10.2012, 21:01 · Zgłoś
A gdzie sie podziewan Radny Dyzio ktory zawsze mial tyle do powiedzenia i stał murem za mieszkancami:) Na obecnych sesjach sie juz nie wypowiada???
Odpowiedz
36
@ lo
dnia 15.10.2012, 21:01 · Zgłoś
W sprawie fotoradaru ludzie już swój sprzeciw wyrażają. Teraz tylko czekać aż zacznie się wychodzenie na ulice. Proponuje zrobić referendum nie tylko w sprawie likwidacji Straży Miejskiej, ale również odwołania władz z burmistrzem na czele.
Odpowiedz
0
@ Jozefat
dnia 18.10.2012, 09:36 · Zgłoś
Popieram w całej rozciągłości!
Odpowiedz
36
@ ppoollll
dnia 15.10.2012, 20:48 · Zgłoś
przetacznik się odezwał heheheh czynsze mieszkaniowe w jaśle najdroższe w Polsce teraz tylko czekać kiedy radni sobie diety podniosą i pensje panu burmistrzowi
Odpowiedz
-37
@ diego
dnia 15.10.2012, 20:55 · Zgłoś
a ty jestes najgłupszy w Polsce
Odpowiedz
13
@ dragoness
dnia 16.10.2012, 07:20 · Zgłoś
"Głos w sprawie zabrał Janusz Przetacznik, który niejednokrotnie pokazuje, że nie może obojętnie przejść obok ważnych i trudnych spraw dla miasta." - niech się nie ośmiesza! Czynsz w spóldzielni podnosi bez przerwy. Szykuje d.u.p.s.k.o na stołek burmistrza, to zgrywa dobroczyńcę ludu.
Odpowiedz
-1
@ x
dnia 16.10.2012, 08:06 · Zgłoś
tak,ale przynajmniej miał odwagę i zabrał głos a nie siedzial niczym przydup...
Odpowiedz
15
@ xxl
dnia 16.10.2012, 08:25 · Zgłoś
Racja czynsze w Jaśle to parodia! Drożej niż w Krośnie czy w Gorlicach! Bo trzeba administracje Przetacznika /ludzi/ utrzymać. Administratorzy chodzą codziennie n[...] jak słupy!
Odpowiedz
3
@ paul
dnia 16.10.2012, 08:32 · Zgłoś
popatrz sobie na składniki czynszu to zobaczysz że cały czas podnoszą się opłaty zależne od miasta - teraz będzie tak samo - podnieśli podatek od nieruchomości to na pewno i czynsze skoczą i nie wińcie za to Przetacznika - Rumianego trzeba będzie za to rozliczyć przy następnych wyborach
Odpowiedz
4
@ a
dnia 16.10.2012, 08:47 · Zgłoś
Nie przy następnych wyborach - PODCZAS TEJ KADENCJI. Ograbi nas i odejdzie w c[...] , i co wtedy możesz mu skoczyć. Trzeba zbierać haki na całą ekipę i w pewnym momencie to ujawnić i zgłosić do odpowiednich organów. Jeden ewidentny przekręt rumianego już jest i on o tym dobrze wie, tylko nie wie że ktoś spoza jego sitwy wie
Odpowiedz
9
@ do xxl
dnia 16.10.2012, 08:50 · Zgłoś
skoro tak,to może trzeba odciąć im to zrodlo finansowania utworzyć Wspólnoty Mieszkaniowe i mieć daleko całą tą spółdzielnię w nosie
Odpowiedz
7
@ spółdzielca
dnia 16.10.2012, 20:05 · Zgłoś
Przetacznik to super ekonomista, jak przetarg na ocieplenie bloku to 400 tys zł, jak rozliczenie to. ...już 500 tys zł. Lepiej sprawdzcie sobie te rozliczenia z kwotą przetargową (jak potraficie myśleć - oczywiście! ). Proponuję Relanium przed sprawdzeniem.
Odpowiedz
1
@ obiektywna
dnia 20.10.2012, 08:12 · Zgłoś
a ja mam pytanie w sprawie czynszow, czy wiecie może ile placi się czynszu za mieszkanie w TBS-ie
Odpowiedz
-2
@ obiektywna
dnia 20.10.2012, 08:19 · Zgłoś
ale o czym piszecie bo ja w czynszu widze pozycje zależne od spółdzielni i niezależne takie jak woda czy centralne ogrzewanie lub śmieci. I teraz sobie myślę, że przecież to nie spółdzielnia podnosi podatki, oplaty za wodę, centralne czy wywóz śmieci wiec do kogo powinnam kierować swoje niezadowolenie
Odpowiedz
25
@ yhyh
dnia 15.10.2012, 20:44 · Zgłoś
zzAJEBISCIE!!! podnieście ten podatek a co dowalić mieszkańcom niech się martwią!!!

dziękujemu Panie Czarnecki i spóła z PO bandziory!!!
Odpowiedz
7
@ szx
dnia 15.10.2012, 21:36 · Zgłoś
A co z Pieskami??? też im podnieśli "czynsz"???
Odpowiedz
26
@ Ot, taki nasz los maluczkich ...
dnia 15.10.2012, 20:41 · Zgłoś
Zamieniliśmy "Marię, co Bałtyk ratowała" na "Szeryfa z Sherwood, co inflację obniża..."
Odpowiedz
43
@ Nikodem
dnia 15.10.2012, 20:31 · Zgłoś
Burmistrz Czernecki przyznał, że za Pani Kurowskiej podatków nie podnoszono, a On podnosi co roku.
W tamtym roku podnosiliśmy podatek związany z budynkami, w których prowadzona jest działalność gospodarcza, o znaczny stopień powyżej inflacji. Przez kilka lat ten podatek nie był w ogóle podnoszony – dodaje Andrzej Czernecki, burmistrz miasta Jasła.

Gdzie Dyzio? Już nie protestuje?
Odpowiedz
53
@ I-BANEZ
dnia 15.10.2012, 20:27 · Zgłoś
Podziękujemy przy wyborach !!!
Odpowiedz
37
@ kszaku
dnia 15.10.2012, 21:31 · Zgłoś
Zaczniemy os Straży Miejskiej a potem po kolei, od góry, a dyzia to międzyczasie na zbity pysk, no chyba że chory bidulek, mowę odebrało ??? p.r.z.y.d.u.p.a.s. rumianego !!!
Odpowiedz
2
@ kto to?
dnia 17.10.2012, 08:04 · Zgłoś
Ludzie wybierajcie na radnych mieszkańców MIASTA Jasła a nie GMINY Jasło jak pan Roman

Przecież to oszustwo

On tu nie płaci podatków ani opłat to sobie morze podnosić.
Mieszka w gminie tam płaci opłaty a w mieście bierze diety i podnosi nam podatki. Apeluję wybierać na radnych tylko mieszkańców naszego miasta.
Odpowiedz
41
@ kossodrzewina
dnia 15.10.2012, 20:22 · Zgłoś
kiedy w koncu usłyszę są podwyzki dla pracownikow i koniec z śmieciowymi umowami a nie ciagle o podwyzkach... ;///
Odpowiedz
55
@ kszaku
dnia 15.10.2012, 20:54 · Zgłoś
W najbliższych dniach opublikujemy do publicznej wiadomości listę radnych - jak kto głosował. Niech społeczeństwo wie kto im sięga do kieszeni po ciężko zarobione grosze.
Odpowiedz
14
@ smutna rzeczywistość
dnia 16.10.2012, 11:04 · Zgłoś
5
@ maja
dnia 16.10.2012, 13:25 · Zgłoś
bo by SkU***rrrw***ie***e za mało mieli na trzynaski w koncu mikolaj sie zbliza! a ja proponuje im znicze na 1 listopada pod urzad zaniesc!!! albo same wkłady bo kogo stac na znicze!!!
Odpowiedz
-4
@ mania
dnia 16.10.2012, 19:39 · Zgłoś
Ale na internet stać wielu. Ciebie również. Na słownik ortograficzny już nie, niestety... Jednak nie to jest ważne. Poziom agresji przeraża.
Odpowiedz
-1
@ ProsbaOArtykułIstrone
dnia 16.10.2012, 21:12 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657