Strona główna

Policjant wjechał motocyklem w znak drogowy

145
Napisany dnia: 10.08.2017, 15:06 , Tagi: Brak

Do zdarzenia doszło około godziny 13. na drodze powiatowej przy ul. Mickiewicza w Jaśle. Dwaj policjanci poruszający się na motocyklach patrolowali rejon osiedla Gamrat. W pewnym momencie jeden z funkcjonariuszy stracił panowanie nad pojazdem i wjechał w znak drogowy. Mężczyzna został przetransportowany do jasielskiego szpitala.

W zdarzeniu drogowym, do którego doszło na osiedlu Gamrat ucierpiał funkcjonariusz jasielskiej policji będący na służbie. Mężczyzna jadąc motocyklem od Dąbrówki w kierunku Jasła prawdopodobnie stracił panowanie nad pojazdem i wjechał w znak drogowy. Do upadku przyczynić się miał piasek zalegający na jezdni.

Policjant trafił do jasielskiego szpitala, był trzeźwy.

id

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ xddddolek
dnia 10.08.2017, 15:13. Identyfikator użytkownika: rZM4HJctEJdn
Ocena
komentarza:
101
Ciekawe ile miał promili
@ PiesekLEszek
dnia 10.08.2017, 16:33. Identyfikator użytkownika: McdtNQVIe03S
Ocena
komentarza:
107
30 stopni doskonala widocznosc zero opadow, idealna pogoda do jazdy na motocyklu, a gosc w znak wjezdza LOL
@ Fgg
dnia 10.08.2017, 17:04. Identyfikator użytkownika: JX8MSSWJw1Wh
Ocena
komentarza:
167
Mam nadzieje że dostał juz 500zł mandatu i 10pkt karnych za stworzenie zagrozenia i wypadek, tak jak kazdy inny obywatel.
@ konfitura
dnia 10.08.2017, 17:13. Identyfikator użytkownika: AAUQPBWyCWUV
Ocena
komentarza:
142
nie dostosował prędkości do warunków...
@ bhp
dnia 10.08.2017, 17:41. Identyfikator użytkownika: Zj0QzaA0Ntzm
Ocena
komentarza:
94
Źle świadczy o samozdyscyplinowaniu jasielskich policjantów .Jeśli by wypadek przytrafil się w nocy to sprawa została by wyciszona tak jak to zrobiono z rozwaleniem prywatnego samochodu na ul.Kraszewskiego w Jaśle. Otóż policyjny radiowóz walnął w tylne Koło przesuwając tylną os.rozwalił tylne i przednie drzwi.Siła odbicia była tak duża ze uderzając o przeciwlegly krawężnik zdemolowal przednie zawieszenie w radiowozie. W dwa dni pozniej odtransportowano praedoppdobnie uczestnika na zabieg neurochirurgiczny kregoslupa.Ekiipa milicyjna określiła ze to znikoma szkodliwość zupelnienie zainteresowała się rozwalonym autem.Nie podbierali z jezdni swojego lakieru. Nie spisano protokolu nie pozbierano podłączonego szkła z reflektorów.Za prywatnie zrobione zdjęcia podziękowali i nakazała jeździć ostrożnie bo tylna os zachodzi.Do dnia dzisiejszego zupelna cisza.Tak wygląda sytuacja w Jaśle gdzie komendantem się robi podkomisarza powołanego wyłączenie po to by wywalić inspektorów nadinspektorow i zastąpić ich aspirantami z zawodu kucharza szewcow.I tak się też czyni w innych służbach mundurowych w tym w służbach wojskowych
@ Motocykiel
dnia 10.08.2017, 18:34. Identyfikator użytkownika: PzeKistAwSzN
Ocena
komentarza:
116
Z Brzysk przez Ujazd do Wróblowej i z powrotem z prędkością co najmniej 120 - 140 km/h kilka razy dziennie i nic im nie przeszkadza, ani piasek, ani deszcz, czują się bezkarni i na swoich motocyklach sieją terror. Nic dziwnego, że mogą tak brykać, bo kto ich ma namierzyć, skoro policjant na motocyklu przy prędkości 50 km/h w znak wjeżdża.
@ Wojtq
dnia 10.08.2017, 20:26. Identyfikator użytkownika: 1YqstNXuAIj5
Ocena
komentarza:
33
Chciał wjechać pod zakaz jak widać na zdjęciu :)
Na szczęście opatrzność czuwa! Sprawiedliwości stało się za dość :)))
@ WSK
dnia 10.08.2017, 21:33. Identyfikator użytkownika: dyRmmTYstqQ1
Ocena
komentarza:
19
Nie dostosował prędkości ?Ile taki motor jest wart ?
@ sieka
dnia 10.08.2017, 22:01. Identyfikator użytkownika: caKs7jNHz7mV
Ocena
komentarza:
5
Warunki nie dostosowały się do prędkości a tak poważnie zdrowia dla Pana policjanta - niech wraca do zdrowia.
@ do bhp
dnia 10.08.2017, 22:54. Identyfikator użytkownika: 0YS5K4WAecA0
Ocena
komentarza:
-13
gdzie to było na KRASZEWSKIEGO na stopie czy na zaparkowanych samochodach po lewo odpisz troche jasniej jesli mozesz
@ bhp
dnia 11.08.2017, 05:25. Identyfikator użytkownika: seYwRukU88CH
Ocena
komentarza:
21
Mialo to miejsce na ul.Kraszewskiego 30 m od skrzyzowania z
ul.W.Pola.w zaparkowanym ciągu samochodów. Zresztą dla pro formy policja ten fakt umieściła na jasielskiej stronie internetowej .Dokładnie wymierzone odległość od skrzyżowania odległość od przejścia i niczego się nie dopatrzono bo próbowano jeszcze wylepić mandat za niewłaściwe parkowanie.Samochód wówczas 7-mi o letni śp kasacji
@ Pieter
dnia 11.08.2017, 07:17. Identyfikator użytkownika: SWw3Ezd9x2VV
Ocena
komentarza:
-23
Przeczytaj sobie najpierw co to jest wypadek drogowy a potem pomyśl czy pisać takie komentarze. Miłej lektury życzę.
@ jasiu
dnia 11.08.2017, 08:19. Identyfikator użytkownika: GhUCLD8SPFgh
Ocena
komentarza:
-2
Co to znaczy LOL?
@ mmm
dnia 11.08.2017, 11:25. Identyfikator użytkownika: VR7OSXeuciDl
Ocena
komentarza:
17
Nic tak nie pobudza jak artykuł o policji i o księdzu :)
@ Do motocykiel
dnia 11.08.2017, 20:59. Identyfikator użytkownika: LJwkSnm9LAk5
Ocena
komentarza:
27
Jakie 50 km/h, tam jest ograniczenie do 40 km/h. Wiem bo mieszkam na przeciwko. On zamierzał jechać prosto od Biedronki na osiedle, ale w ostatniej chili zauważył znak - zakaz wjazdu - przychamował i walnął w ten znak. To musiał byc jakiś wysoko szkolony policjant, ale może szkolenie odbył na hulajnodze którą ostatnio zakupiło Miasto.
@ ROCKERS
dnia 11.08.2017, 21:43. Identyfikator użytkownika: xXxpFtaSPFbX
Ocena
komentarza:
17
Piasek leży po zimie, patrolowali od wiosny to dlaczego wcześniej nie zgłosili ze piasek jest, na ulicy?
@ Milek
dnia 12.08.2017, 07:50. Identyfikator użytkownika: tgV6OI1FkMBO
Ocena
komentarza:
12
Odp. Do bhp dokładnie tak jest jak piszesz i o tym się mówi
w twoim poscie jeden z istotnych wyrazów trzeba by zmienić
jesccze na liczbę mnogą
@ do Milek
dnia 13.08.2017, 11:23. Identyfikator użytkownika: RF2KCsHo8dGj
Ocena
komentarza:
11
Tak prawdą jest ze kilku sprawców w wyniku zderzenia ma naruszony kręgosłup. Tutaj warto zamieścić istotną uwagę jak reagował wyższe instancji nt.zgłoszenia Komenda wojewódzka i MSWiA to blazenada.Ale najbardziej budująca była odpowiedź z Kancelarii P.Premier BECI.Zostałem zrugany ze odwazylem się prosić o pomoc.Bo i nic innego niechodzilo kto imiennie rozwalił auto Ale żeby odzyskać straty z firmy ubezpieczeniowej.Jeśli P.Becia tak sypie sloganami prospolecznymi to jest to bzdura.Rządzi prawo pięści. Kto mocniejszy mający odrobinę władzy niszczy bezbronnego.
@ maniak
dnia 13.08.2017, 15:32. Identyfikator użytkownika: NP1oKHo55O4Y
Ocena
komentarza:
2
a taki był ładny amerykański, szkodaa heee
@ raf_lat
dnia 13.08.2017, 17:13. Identyfikator użytkownika: 5WCmWGx3hXQe
Ocena
komentarza:
1
Dwie najbardziej lubiane grupy zawodowe :-):-):-)
@ ola i xandra
dnia 14.08.2017, 09:22. Identyfikator użytkownika: Cithzm4Gwpvt
Ocena
komentarza:
1
warunki nie dostosowały się do jego prędkości
@ xddddolek
dnia 10.08.2017, 15:14. Identyfikator użytkownika: rZM4HJctEJdn
Ocena
komentarza:
36
Takie rzeczy to tylko w Jaśle i okolicach
@ Rfg
dnia 10.08.2017, 17:09. Identyfikator użytkownika: JX8MSSWJw1Wh
Ocena
komentarza:
96
Powodem nie był piasek tylko niedostosowanie właściwej prędkości do warunków panujących na drodze, należy sie mandat!
Jak zwykly obywatel by wyczesał motorem i powiedzial, ze to nie jego wina tylko piasku to policjanci zabiliby go śmiechem. Nie ma równyh i równiejszych panie kierowco. Piratom drogowym mówimy NIE. Jeżdżę tam codziennie motorem i nigdy nie mialem problemu
@ do Rfg
dnia 10.08.2017, 18:30. Identyfikator użytkownika: NDlUhXimzdjb
Ocena
komentarza:
8
Zgodzę się z tobą ale byłem świadkiem tego i nie sądzę że nie jego wina bo kazdy z nas by był winny (niedostosowanie prędkości do warunków panujących na jezdni) ale tak informacyjnie dokładnie godzinę przed tym zdarzeniem srebrne Audi 80 z zaprawkami na drzwiach też wpadło w poślizg i obróciło go już obok drukarni. Fakt moim zdaniem nie jechał przepisowo choć nie mam prędkościomierza w oczach to ten piasek jest tam notorycznie rok w rok nie sprzątany przez firmy sprzątające w Jaśle.

Uwierzcie nie trzeba tam jechać więcej jak 50km/h żeby tył stracił przyczepność.
@ krytyk
dnia 10.08.2017, 15:14. Identyfikator użytkownika: 19nZoKtEhwu1
Ocena
komentarza:
100
ciekawe czy dostał od kolegów mandat ?
@ do krytyk
dnia 10.08.2017, 18:33. Identyfikator użytkownika: NDlUhXimzdjb
Ocena
komentarza:
21
W świetle prawa tak powinno być ale koledzy postarają się żeby ich towarzysz wyszedł z twarzą. Zbierali tam dokumentację - zdjęcia, protokoły itp. itd. nie tylko bo tak muszą (pojazd policyjny i sam policjant) ale po to żeby obarczyć winą utrzymanie dróg... Jak ktoś jest dociekliwy to może sprawdzić i założę się że tak będzie.
@ adb
dnia 10.08.2017, 15:16. Identyfikator użytkownika: nsFoLrggW7Qp
Ocena
komentarza:
89
Rekordowy czas przybycia policji na miejsce zdarzenia
@ cyklista
dnia 10.08.2017, 15:16. Identyfikator użytkownika: zNAjkHFA08sF
Ocena
komentarza:
21
często poruszam się tą drogą na motocyklu i faktem jest że w tym miejscu jest sporo piasku na drodze sam nie dawno bym się tam położył. ciekaw jestem gdzie jest zarządca drogi bo to on odpowiada za jej stan?!
@ kierowca
dnia 10.08.2017, 18:24. Identyfikator użytkownika: GvwZNIMjZfYd
Ocena
komentarza:
6
Zgłosiłeś to do Zarządcy?
@ Geoeye
dnia 10.08.2017, 15:19. Identyfikator użytkownika: ytk8BjdrfNED
Ocena
komentarza:
75
Po przybyciu na miejsce zdarzenia ten oto funkcjonariusz powinien otrzymać mandat za niedostosowanie prędkości do panujacych warunków atmosferycznych.
@ Warunki
dnia 10.08.2017, 17:00. Identyfikator użytkownika: Rzvbv5AG5J0a
Ocena
komentarza:
29
To warunki drogowe nie dostosowały się do umiejętności i prędkości motocyklisty!!!
@ WSK
dnia 10.08.2017, 21:36. Identyfikator użytkownika: dyRmmTYstqQ1
Ocena
komentarza:
15
Może kominiarka mu na oczy spadła bo noszą ?
@ jasło
dnia 10.08.2017, 15:19. Identyfikator użytkownika: LHUvdAdJVZFj
Ocena
komentarza:
22
jak mógł jechać w kierunku jasła jak do zdarzenia doszło w jaśle?
@ hah
dnia 10.08.2017, 16:11. Identyfikator użytkownika: Kz9deyklwCt1
Ocena
komentarza:
30
widocznie gamrat to nie jasło
@ g
dnia 10.08.2017, 15:20. Identyfikator użytkownika: Nc4MkN9RphWj
Ocena
komentarza:
-31
dajcie spokoj,poprostu taki sam blad popelnil jak i inni motocyklisci

jestem najwiekszym przeciwnikiem motocykli na swiecie,nie nawidze ich
@ Hugo boss
dnia 10.08.2017, 16:27. Identyfikator użytkownika: LODbBwcroIDU
Ocena
komentarza:
3
Jak czytam takie komentarze to jestem zwolennikiem eutanazji
@ ja
dnia 10.08.2017, 15:23. Identyfikator użytkownika: n6olzQjET1k3
Ocena
komentarza:
69
ok piasek piaskiem, byl tam czy go nie bylo to druga sprawa, ale zdarzenie drogowe jednak bylo i mandat w wysokosci minimum 200 zl i 6 pkt karnych obligatoryjnie sie nalezy!!!1111 Droga redakcjo czekamy na aktualizacje INFORMACJI na ten temat!
@ xxx
dnia 10.08.2017, 16:52. Identyfikator użytkownika: 8x64F9PKIK2b
Ocena
komentarza:
25
Zapewne tego dnia przejezdzalo tamtedy wiecej motocyklistow i im piasek na drodze nie przewrocil maszyny
@ B
dnia 10.08.2017, 19:36. Identyfikator użytkownika: 58SzNYtm7faq
Ocena
komentarza:
-17
Od kiedy znawco przepisow ruchu drogowego za wypadek jest mandat???nie osmieszaj sie
@ ja
dnia 10.08.2017, 22:23. Identyfikator użytkownika: kyqmcMnW7i1o
Ocena
komentarza:
1
Wiesz od kiedy [...] ? od nigdy bo w tym przypadku nie mamy mowy o wypadku tylko o ZDARZENIU DROGOWYM!!!!!!!!!!! A za to jest mandat za stworzenie zagrozenia w ruchu drogowym. Wypadek jest uznawany wtedy gdy jest ktos poszkodowany i wymaga hospitalizacji i obrazenia poszkodowanego sa dluzsze niz 7 dni.
@ Kkk
dnia 10.08.2017, 15:35. Identyfikator użytkownika: vqIMess6RjZS
Ocena
komentarza:
-38
Do wszystkich komentujacych!!! Myslicie ze wszystko zostanie pozamiatane pod dywan?? Policjant to jak kazdy czlowiek,.pierwsi dzwonici o byle glupote po policje a pozniej komentarze. Palnijcie sie w glowke k
@ ZZ
dnia 10.08.2017, 15:39. Identyfikator użytkownika: RHTwVbcsOnsd
Ocena
komentarza:
26
Ale najważniejsze nie jest napisane czy dostał mandat?
@ hah
dnia 10.08.2017, 17:27. Identyfikator użytkownika: 1tpF6JohviZp
Ocena
komentarza:
-7
to jest traktowane jako wypadek więc Mandatu nie dostanie tylko sprawa idzie na wokande
@ mimo
dnia 10.08.2017, 15:40. Identyfikator użytkownika: xwg2MOSmNXjJ
Ocena
komentarza:
12
mimo ze mnie gonisz - zdrowia dla Ciebie
@ kierowca
dnia 10.08.2017, 18:17. Identyfikator użytkownika: GvwZNIMjZfYd
Ocena
komentarza:
0
Dołączam się do życzeń. Pozdrawiam.
@ ksjfg
dnia 10.08.2017, 15:40. Identyfikator użytkownika: YTQeXZa0vWnL
Ocena
komentarza:
21
jak to zwykle ktoś inny by kierował a nie policjant
to napewno by niebylo ze przyczyną zdarzenia był miał czy piasek tylko pewnie że pijany albo szybko jechał mają tupet
@ łodyniec
dnia 10.08.2017, 15:42. Identyfikator użytkownika: RqOODqAayyLo
Ocena
komentarza:
14
Sie popisal
łohohohohohohohoho

Za szkody niech placi z wlasnej kiesy
@ Gminny
dnia 10.08.2017, 16:22. Identyfikator użytkownika: cW22tZd78p0M
Ocena
komentarza:
-9
Przeciez mial OC
@ konfitura
dnia 10.08.2017, 17:15. Identyfikator użytkownika: AAUQPBWyCWUV
Ocena
komentarza:
18
OC pokryje koszty naprawy znaku, a za motor niech płaci sam... a nie podatnicy
@ Mr.John
dnia 10.08.2017, 15:44. Identyfikator użytkownika: 7i1CA01kOpHq
Ocena
komentarza:
27
Jak się zap.. ile fabryka dała to tak jest, o to tego skutki. No ale oczywiście winien jest zaległy piasek.
@ e tak
dnia 10.08.2017, 22:44. Identyfikator użytkownika: 0YS5K4WAecA0
Ocena
komentarza:
10
piasku nie było chyba ze teraz posypali
jechali szybkość około 80/90 nie do uczony na do jazdy na motocyklu
prosty odcinek drogi tylko ten znak nie był na swoim miejscu wina znaku ukarać znak a nie kierowce
POLICJA Jasło wiecej nauki jazdy na motorach
Ciekawe po jakiego jechał do szpitala udawać i chorobowe mieć 100% bo był w pracy
@ polak
dnia 10.08.2017, 15:50. Identyfikator użytkownika: r4jqBZLb54cV
Ocena
komentarza:
12
Sprawę zgłosić do Biura Spraw Wewnętrznych Policji.Nie będzie sprawa zamieciona pod dywan.Ma przestrzegąć prawa tym bardziej że jest jego stróżem.
@ kierowca
dnia 10.08.2017, 18:15. Identyfikator użytkownika: GvwZNIMjZfYd
Ocena
komentarza:
8
Na co czekasz, zrób to.
@ trakotorzysta
dnia 10.08.2017, 15:53. Identyfikator użytkownika: R5ru1tezQKaI
Ocena
komentarza:
16
Motocykl, młodość, brawura. Mandat za niezachowanie ostrożności w czasie jazdy się należy!!!
@ mo
dnia 10.08.2017, 16:01. Identyfikator użytkownika: zLDcpe9RgopR
Ocena
komentarza:
26
zgadzam się z "przedmówcami" : niedostosowanie prędkości do panujących warunków drogowych, 300 zł i 5 pk.
@ xena
dnia 10.08.2017, 17:33. Identyfikator użytkownika: Ii7A1EJM5zN6
Ocena
komentarza:
25
i hulajnoge zamiast motocykla
@ też kierowca
dnia 10.08.2017, 16:11. Identyfikator użytkownika: KifmihTQX5qk
Ocena
komentarza:
30
Polecam hulajnogi elektryczne,jakie zafundował swoim pracownikom Burmistrz Jasła.Są bardzo bezpieczne i nie rozwijają takich predkości jak policyjne ścigacze...
@ kobi
dnia 10.08.2017, 16:20. Identyfikator użytkownika: iRO7SQwA9SnO
Ocena
komentarza:
5
Czy czasem wczoraj jakoś lesniczy nie zniszczył samochodu w ok Biezdziedzy?
@ szeryf
dnia 10.08.2017, 16:25. Identyfikator użytkownika: HvaAvedGN8Fx
Ocena
komentarza:
16
Dac mu rower zamiast motocykla
@ minionek
dnia 10.08.2017, 16:31. Identyfikator użytkownika: iXR76yMY1ksa
Ocena
komentarza:
15
ciekawe czy dostanie za to mandat
@ Zenek
dnia 10.08.2017, 16:33. Identyfikator użytkownika: L5vaImDlG3cu
Ocena
komentarza:
19
Przy 50 km/h piasek by mu nie zaszkodził.
Ciekawe czy ma papiery na motocykl?!
@ olgiiii
dnia 10.08.2017, 22:04. Identyfikator użytkownika: b08ZqdICmyCu
Ocena
komentarza:
-4
a myślisz że przełożony dopuścił by go do służby na motocyklu gdyby nie miał na niego uprawnień??? pomyśl troszkę
@ gonzo
dnia 10.08.2017, 16:34. Identyfikator użytkownika: HvaAvedGN8Fx
Ocena
komentarza:
15
Moze garstka przestrzega prawa w tym miescie reszta wlepia mandaty za picie piwa i za brak odblasku. Po 24 ich nie ma na ulicach. Boją się wyjść lub spią po krzakach. Teraz młodzi w policji chcą sie wykazać i szukają h do d ... niech patrolują pieszo bo dac motor to by zabił kogoś tak umie jeździc on jest "struzem prawa" to co mu zrobią i jego prawo nie dotyczy.
@ robeert
dnia 10.08.2017, 16:41. Identyfikator użytkownika: HvaAvedGN8Fx
Ocena
komentarza:
13
ewidentnie zbyt duża prędkość zakręt tam jest ostry ale jadąc przepisowo to by się nie stało. Motocykl znalazł sie na przeciwnym pasie czyli moto wyleciało z zakrętu a piasek to najwyzej na poboczu bo jechałem tam wczoraj i nie widziałem piasku na jezdni. zamiast nas chronic i służyc obywatelom tak jak to jest w innych krajach UE to patrzą jak nas ukarać więc i jego powinni ukarać zabraniem prawka i wywalić z policji jego i tych młodych policjantów co nic nie potrafią nawet ruchem kierować a chcą sie wykazać za wszelką cene.
@ Robert
dnia 10.08.2017, 22:44. Identyfikator użytkownika: tdNI7VLkIQSM
Ocena
komentarza:
-11
Ewidentnie to jesteś... duża prędkość. Gdzie ? Ledwo znak ugiety. Jakby sunał po jezdni 100 metrow to byla by prędkość. Oj chłopie nie będzie z Ciebie biegłego ha ha ha.
@ Robert
dnia 11.08.2017, 18:51. Identyfikator użytkownika: EJYMTKjTVRbH
Ocena
komentarza:
0
100m to Ty nie wiesz chyba ile to jest. uderz w znak przy 40 zobaczysz co sie z nim stanie. nie mówie ze miał ponad 100 km/h ale z pewnością wiecej niz 60
@ Mieszkaniec Jasła
dnia 10.08.2017, 16:47. Identyfikator użytkownika: 1wGCExoUduAr
Ocena
komentarza:
5
Wypadek to nie powód do radości nawet wypadek policjanta ale jeśli ten sam policjant karze i moralizuje innych to już jest żałosne, powinien dostać mandat, przecież w jasielskiej policji kładzie się nacisk na statystyki. Znając życie niedługo będzie sprostowanie że albo zasłabł albo kot przebiegł drogę i nie chciał zwierzęcia skrzywdzić, albo że narobił mu ptak na oczy
@ pies ma służyć a nie karać
dnia 10.08.2017, 16:53. Identyfikator użytkownika: HvaAvedGN8Fx
Ocena
komentarza:
19
Lezy na lewym boku czyli go wyrzuciło (za szybka jazda). Pokonując zakręt w prawo tracac przyczepność np przez piasek motocykl kładzie sie na prawy bok i szoruje asfalt takie są prawa fizyki on jechał jak głupi nie wyrobił się w zakręcie i pojechał prosto na znak wystarczy spojżeć na zdjęcie nie trzeba do tego byc w drogówce wystarczy troche oleju w głowie jak widać ten policjant jak połowa w jaśle nie mają myślenia..
@ Policjant
dnia 10.08.2017, 16:59. Identyfikator użytkownika: veND71fekiEO
Ocena
komentarza:
6
Ale z was ludzie egoiści, zaden z was nie pomyśli co z tym funkcjonariuszem, czy będzie zdrowy?? Moze ma rodzinę, żonę, dzieci, może kiedyś któregoś dnia wcześniej zamiast wlepiać mandat to pouczył, moze kiedyś jak padniesz na chodnik nieprzytomny to własnie on pierwszy zacznie udzielać ci niezbędnej pomocy??bo wszyscy inni zaczną nagrywać na telefonach film dokumentalny. Nikt z zas o tym nie pomyśli??najlepiej jest krytykować, a jak coś się stanie pierwsi dzwonicie i prosicie o interwencje. Jechał jak jechał nieważne, ważne aby wrócił do zdrowia.za szkody i tak pewnie zapłaci ze swojej kieszeni...
@ obiektywny
dnia 11.08.2017, 13:24. Identyfikator użytkownika: d9Bx0eZWLxgP
Ocena
komentarza:
2
Potwierdzam, są naprawdę wspaniali policjanci, sam niedawno zamiast mandatu dostałem pouczenie i życzenia dobrego dnia i bezpiecznej jazdy. A miejsce wypadku widziałem i rzeczywiście było tam dużo piasku wychodzącego na jezdnię i ślady kół motocykla świadczące o próbie wyhamowania. Powiedzmy sobie wprost, zakręty w Gamracie są źle wyprofilowane i wyrzucające, więc wystarczy trochę piasku lub śniegu i pojazdy wpadają w poślizg. Nie zwalnia to jednak kierowców od dostosowania prędkości do warunków drogowych.
@ ja
dnia 11.08.2017, 18:42. Identyfikator użytkownika: EJYMTKjTVRbH
Ocena
komentarza:
-5
nie pomoze jak padniesz nieprzytomny na chodnik. Sam jestem swiadkiem gdy gość lezał z padaczką na chodniku policja zatrzymana przezemnie stwierdziła ze jak ma padaczke to zadzwon po karetke i pojechali jakby nic sie nie stało... wiec nigdy nie stane po ich stronie i nigdy nie bd ich szanował im zalezy aby obywatel dostał mandat a dzięki temu on lepszą premie/awans .
@ kiki
dnia 10.08.2017, 17:01. Identyfikator użytkownika: LPY2OUeuEQYC
Ocena
komentarza:
7
jak mozna byc takim kiepskim kierującym odrazu prawko do zatrzymania ten gosc albo zasłabł albo mial bombe alkocholowa widziale to zaraz po zarzeniu i nie zdaje sobie sprawy do teraz jak jak no jak on to zrobil droga fajna piasku zero chyba ze wjehal na poboczenie wiem i napewno nie zrozumie bo nikt ci nie powie
@ Mr.John
dnia 10.08.2017, 17:18. Identyfikator użytkownika: 7i1CA01kOpHq
Ocena
komentarza:
16
@Policjant - mnie interesuje czy ten policjant jechał zgodnie z przepisami ... Ponieważ wymagacie od kierujących aby jeździli zgodnie z przepisami gdy sami je łamiecie. Co chodzi o pomoc ludziom po to jesteście drogi policjancie aby pomagać i służyć obywatelom , jednym słowem to jest wasz z.. ny obowiązek. Za szkody jakie wyrządził ten policjant zapłacą podatnicy, aby tylko się nie okazało w tym nieszczęściu, że zamiast na interwencje to gnali tak po kebaby.
@ kkkk
dnia 10.08.2017, 17:56. Identyfikator użytkownika: N37KPfLR13rf
Ocena
komentarza:
28
Dobrze że był znak a nie człowiek.
@ Norek
dnia 10.08.2017, 18:07. Identyfikator użytkownika: 8Ik67T8mQVvN
Ocena
komentarza:
13
Znałem takiego, że jak wjechał do rowu motorem
sam sobie mandat wypisał -to prawdziwy glina był.
@ kierowca
dnia 10.08.2017, 18:08. Identyfikator użytkownika: GvwZNIMjZfYd
Ocena
komentarza:
11
Niedostosowanie prędkości do warunków na jezdni, ile to punktów i ile zł.
@ MG
dnia 10.08.2017, 18:12. Identyfikator użytkownika: vpFm3Z5LBOCM
Ocena
komentarza:
12
Całe życie wielkie JP A tu proszę jak życie zaskakuje- Pan policjant nagle
@ teraz czytający
dnia 10.08.2017, 18:25. Identyfikator użytkownika: YyGK6S3VMwxt
Ocena
komentarza:
8
A za spowodowanie zagrożenia brd mk+pkt karne+zatrzymać prawo jazdy
@ Prawdę mówię
dnia 10.08.2017, 18:28. Identyfikator użytkownika: G7keZ8YPhKVs
Ocena
komentarza:
8
Widać że z policji...
@ teraz czytajacy
dnia 10.08.2017, 18:30. Identyfikator użytkownika: YyGK6S3VMwxt
Ocena
komentarza:
5
A piasek zalegający na drodze (po zimie) to w czasie wcześniejszego pełnienia służby na drodze należało powiadomić zarządcę drogi?
@ kierowca
dnia 10.08.2017, 18:43. Identyfikator użytkownika: GvwZNIMjZfYd
Ocena
komentarza:
-7
Zgłoś to Zarządowi Osiedla. "Ludziom dobrej zmiany"
@ j
dnia 10.08.2017, 18:34. Identyfikator użytkownika: eIJAqHqg0CpD
Ocena
komentarza:
3
może wreszcie uprzątną ten piach zalegający na drodze
@ Jer
dnia 10.08.2017, 18:40. Identyfikator użytkownika: SZ5mAzQPh07p
Ocena
komentarza:
16
Zapatrzył się na rozebrane panienki...i boom
@ kierowca
dnia 10.08.2017, 18:40. Identyfikator użytkownika: GvwZNIMjZfYd
Ocena
komentarza:
11
Szybkiego powrotu do służby. Wypadki się zdarzały zdarzają i będą zdarzać. Kto nic nie robi to i błędów nie popełnia. Pozdrawiam, jesteście potrzebni na drogach dla naszego bezpieczeństwa. (ubierz kask, gogle, kombinezon i jedz 50 km/godz przy 40*C i patroluj drogi przez 8 godzin to może zrozumiesz co to jest zmęczenie.
@ dragoness
dnia 10.08.2017, 18:44. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-12
Jeden z niewielu normalnych komentarzy. Przwraca pan wiarę w ludzkość.
@ kierowca
dnia 11.08.2017, 08:37. Identyfikator użytkownika: bWG93NfLGeIH
Ocena
komentarza:
7
Dziękuje!!!
@ Trol
dnia 11.08.2017, 16:51. Identyfikator użytkownika: T1XtGGZ8OIw2
Ocena
komentarza:
11
Nikt na siłę w policji nikogo nie trzyma, zawsze może się zwolnić i iść do lzejszej pracy, np. Na tasme do N. Stylu...
@ stary
dnia 11.08.2017, 16:58. Identyfikator użytkownika: ApST6IZsapzC
Ocena
komentarza:
12
dużo lepsza praca na budowie pustaki podawać,kask też jest ale ciemnych gogli być nie musi.
@ moro
dnia 11.08.2017, 17:08. Identyfikator użytkownika: h9FwF70gTlPw
Ocena
komentarza:
-11
Nikt nie trzyma w Nowym Stylu, zawsze można probować dostac się do policji .
@ Trol
dnia 11.08.2017, 18:22. Identyfikator użytkownika: 6e4YX1yrEQwZ
Ocena
komentarza:
1
Ale po co skoro w policji tak przewalone, lepiej nie ryzykować.
@ kierowca
dnia 14.08.2017, 12:50. Identyfikator użytkownika: JgKeybLKcKXd
Ocena
komentarza:
-4
Aby dostać pracę na policji potrzeba zdać Egzamin sprawnościowy mieć minimum średnie wykształcenie zaliczyć testy potem szkoła policyjna i dopiero praca na policji. Na taśmę wystarczy podpisać świstek że było się przeszkolonym w zakresie BHP i Szczęść Boże.
@ IQ
dnia 14.08.2017, 16:02. Identyfikator użytkownika: MtWxapte7Rua
Ocena
komentarza:
5
Bez urazy, ale szkoły te w dzisiejszych czasach kończą niejednokrotnie osoby (nie wszyscy) z poziomem IQ (powiem delikatnie) bardzo niskim , i na "taśmie" często można spotkać ludzi z średnim a nawet wyższym wykształceniem, decydują głównie znajomości kto gdzie pracuje, kwalifikacje to niestety sprawa drugorzędna .
@ kierowca
dnia 15.08.2017, 00:23. Identyfikator użytkownika: oOoM2PbluB1R
Ocena
komentarza:
-2
Pozdrawiam.
@ Hejka
dnia 10.08.2017, 20:04. Identyfikator użytkownika: EA8rQhD3JHED
Ocena
komentarza:
17
A chodzą z osiedla gamratu panienki w mini bez majtek pod spodem i bez biustonoszy a w mokrym podkoszulku i jak tu patrzeć na drogę!! Sam mało co nie wyczesałełem na rowerze. To one winne!
@ kierowca
dnia 11.08.2017, 08:26. Identyfikator użytkownika: bWG93NfLGeIH
Ocena
komentarza:
15
O której godzinie, przyjadę na hulajnodze żeby popatrzeć. Pozdro.
@ Obserwator
dnia 10.08.2017, 20:19. Identyfikator użytkownika: jvzLmAhBvEiQ
Ocena
komentarza:
11
Niech patrolują jasielski drobne cwaniaczki a nie za dziewczynami się oglądają
@ Nie_znam_się_123
dnia 10.08.2017, 20:54. Identyfikator użytkownika: 7THflDj0xzCo
Ocena
komentarza:
9
Standarowy przykład fiksacji wzroku ("target fixation"). Najmniejsza rzecz w okolicy w którą można wjechać.
@ Kk
dnia 12.08.2017, 09:42. Identyfikator użytkownika: 1mw1eITYRxaC
Ocena
komentarza:
6
Dlatego zero puczen, karac po kolei wszystkich
@ majron
dnia 10.08.2017, 20:55. Identyfikator użytkownika: 2c3RV6TMHdQ3
Ocena
komentarza:
1
Jak to polska policja,
,bezkarność i nierubstwo. Kto im zabroni i kto im da mandat? Jedynie Pan Bóg...pozdrawiam
@ Do dragoness
dnia 10.08.2017, 20:56. Identyfikator użytkownika: Yx3IWP4p47FF
Ocena
komentarza:
-3
Dragoness to pewnie twój znajomy byl?
@ dragoness
dnia 10.08.2017, 22:49. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-17
Nie. Człowiek. Wykonujacy swoje obowiązki po to, zeby potem śmiecie mogły na niego bezkarnie pluć.
@ Qwerty
dnia 12.08.2017, 04:14. Identyfikator użytkownika: DEOmgn75Oag8
Ocena
komentarza:
12
Oj wazelina aż kipi...a swoją drogą, ty też właśnie naplułaś na innych, więc kim jesteś ?
@ dragoness
dnia 14.08.2017, 09:39. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
-1
Czujesz się opluty? Cóż... Pismo Św. mówi, że prawda nas wyzwoli.
@ ja
dnia 10.08.2017, 21:30. Identyfikator użytkownika: zofWCnVg84uh
Ocena
komentarza:
12
Ukarać mandatem karnym i to solidnym, jaki przykład daje
@ olgiiii
dnia 10.08.2017, 21:56. Identyfikator użytkownika: b08ZqdICmyCu
Ocena
komentarza:
1
Myślę że najważniejsze żeby wrócił do zdrowia bo niestety nie wyszedł z tego bez szwanku a tych komentarzy o tym piasku itd nawet nie chce się czytać. Innym motocyklistom nie przeszkadzał piasek jemu akurat przeszkodził, miał po prostu pecha, wypadki zdarzają się na prostych zupełnie drogach ale tutaj wielkie halo bo policjant to trzeba się wyżyć w komentarzach, a prawda jest taka że każdemu mogło i zawsze może się zdarzyć
@ aneta
dnia 10.08.2017, 22:16. Identyfikator użytkownika: rRBP4O8qL7RG
Ocena
komentarza:
3
Przyczynił się piasek na jezdni? Hyhy napiszcie może jeszcze, że azot w powietrzu był przyczyną.
@ o
dnia 10.08.2017, 22:24. Identyfikator użytkownika: pNT5U7D90eWg
Ocena
komentarza:
22
''Był trzeźwy''Niespełna dwa miesiące temu w Jareniówce policjant wjechał w prawidłowo jadący motocykl na innym portalu napisano również że był trzeźwy bo zapewne taką informacje podali policjanci którzy przybyli na miejsce zdarzenia.Później okazało się że miał 2promile i jak tu mieć zaufanie do policji.
@ Minnesota
dnia 10.08.2017, 22:54. Identyfikator użytkownika: leWUoFVmvik4
Ocena
komentarza:
12
Kupić im skutery , i do dobrze zablokowane !!!
@ On
dnia 10.08.2017, 23:18. Identyfikator użytkownika: brtPtemrmXUr
Ocena
komentarza:
-6
A co policjant nie może mieć wypadku
@ ja
dnia 11.08.2017, 18:54. Identyfikator użytkownika: EJYMTKjTVRbH
Ocena
komentarza:
10
pewnie ze moze ale policjant ma przestrzegać prawa a nie je łamać.
@ Ha ha ha
dnia 11.08.2017, 01:49. Identyfikator użytkownika: 71ksSK9Y3q3f
Ocena
komentarza:
-7
A to wszystko dlatego ze jadą i prowokują swoim podłym pyskiem młodzież do tego żeby się patrzyła, i zaczęła Pyskowac . Ciągle prowokują.!!! I dobrze że tak wyszło jak wyszło. Jet przysłowie. Karma wraca. Więc wróciła . To za zło które wyrządził nie jednemu człowiekowi. Brawa. Nie życzę szybkiego powrotu do zdrowia.na weterynarie.!
@ Do,hahah
dnia 12.08.2017, 09:39. Identyfikator użytkownika: 1mw1eITYRxaC
Ocena
komentarza:
-4
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ bkd
dnia 11.08.2017, 02:01. Identyfikator użytkownika: JXPFghI3Vz1Y
Ocena
komentarza:
6
Biedusiek nie wiedzial ze motocykl i piasek na drodze to zla kombinacja - chyba nie byl na tej lekcji.
@ Smok
dnia 11.08.2017, 06:18. Identyfikator użytkownika: Kofc1dhfU7g3
Ocena
komentarza:
14
Za wolno jechał, gdyby jechał szybciej to by znak ominął hehe
@ Komendant Powiatowy Milicji Obywatelskie
dnia 11.08.2017, 06:50. Identyfikator użytkownika: pt1hIKalh3Sv
Ocena
komentarza:
-3
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ A bo
dnia 11.08.2017, 08:33. Identyfikator użytkownika: deeU1gaSYrpZ
Ocena
komentarza:
-1
A bo te znaki stoją tam gdzie nie powinny - trzeba coś z tym zrobić - ale co ???
@ TEST
dnia 11.08.2017, 08:52. Identyfikator użytkownika: HfEamox5665Z
Ocena
komentarza:
18
Widziałem wczoraj wyczyny tych chłopaczków. Bardzo niebezpieczna jazda, brawura i popisy w mieście oraz na drodze od BP w kierunku Towarowej.
Przez myśl przeszło mi, że coś nawywijają... i czytam wieczorem, że wyglebił jeden chłopaczek.

Jazda dno. Bardzo zły przykład dal innych użytkowników ruchu drogowego.
Piszę jako motocyklista.
@ Terefere
dnia 11.08.2017, 09:37. Identyfikator użytkownika: q9Q8hApY9ggC
Ocena
komentarza:
-8
Ale pozywke macie
@ Papa
dnia 11.08.2017, 10:17. Identyfikator użytkownika: GHqUcxA1Cxmi
Ocena
komentarza:
10
Ale news
@ Papa
dnia 11.08.2017, 10:20. Identyfikator użytkownika: GHqUcxA1Cxmi
Ocena
komentarza:
11
A ile lat mu grozi???ha ha ha
@ Furmanka Patrol
dnia 11.08.2017, 10:42. Identyfikator użytkownika: rWyaMAAlRYeB
Ocena
komentarza:
2
[Komentarz, jak poprzednie nie na temat]
@ też kierowca
dnia 11.08.2017, 11:26. Identyfikator użytkownika: BBRdqFqERBTW
Ocena
komentarza:
8
Czy "wywrotka" policjanta na motocyklu jest powodem do wypisywania dziesiątek bzdurnych komentarzy? Co drugi świadczy o daleko zaawansowanym debiliźmie piszących.Mając wrażenie anonimowości wypisują swoje frustracje używając prymitywnej pisowni.W podobnym stylu są komentarze dot.wypadku w Zarzeczu.Czy to tylko wina gimnazjów?Nie słyszałem żeby normalny,zdrowy człowiek miał tyle agresji wobec policji.Tylko patologia...
@ dragoness
dnia 12.08.2017, 11:38. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
5
A kto powiedział, że to norma? myślę, że to właśnie margines.
@ heh
dnia 11.08.2017, 12:41. Identyfikator użytkownika: lTmSyM5jLhnu
Ocena
komentarza:
9
wjechal na zakaz wjazdu to ma za swoje :D
@ Marcin
dnia 11.08.2017, 14:06. Identyfikator użytkownika: Ye8DoqEHgIqk
Ocena
komentarza:
4
Szybki i wściekł!!!
@ Ala
dnia 14.08.2017, 17:18. Identyfikator użytkownika: mrcPckzunICA
Ocena
komentarza:
7
Ty to zmień płytę bo ileż można słuchać
@ aaaaaaaaaa
dnia 11.08.2017, 15:54. Identyfikator użytkownika: L8WnqOcmvNyn
Ocena
komentarza:
12
jechali na motorach jeden kolo drugiego rozmawiali chwila nie uwagi i buc dobrze ze w znak a nie w pieszego
@ kierowca
dnia 14.08.2017, 13:04. Identyfikator użytkownika: JgKeybLKcKXd
Ocena
komentarza:
2
Jaki ty mądry jesteś.
@ Yogi
dnia 11.08.2017, 16:17. Identyfikator użytkownika: yetbu0YjeRz8
Ocena
komentarza:
14
Mandatu zapewne nie dostał tylko pouczenie ponieważ ma ,, znajomośći,, w policji
@ Hal hal
dnia 11.08.2017, 19:29. Identyfikator użytkownika: DRbvFEps4aN1
Ocena
komentarza:
5
Ale urwał ...
@ dragoness
dnia 12.08.2017, 10:09. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
0
Proszę bardzo. Mogą państwo pokazać, jak powinno się pracować http://dziejesienapodkarpaciu.pl/brakuje-policjantow/
@ Życzę
dnia 12.08.2017, 11:31. Identyfikator użytkownika: DWbtujdl5qTk
Ocena
komentarza:
-3
poszkodowanemu powrotu do zdrowia. Nie zapominam jednak, że na zwolnieniu dostanie 100% chorobowego :)
@ serenere
dnia 12.08.2017, 23:06. Identyfikator użytkownika: 1VMe5Dpxtx2r
Ocena
komentarza:
6
Rowery pieskom dać .
@ polak
dnia 13.08.2017, 07:48. Identyfikator użytkownika: 2FpHZzC3Lflb
Ocena
komentarza:
4
nosił wilk razy kilka poniosło i wilka.B S W zbadać sprawę i delikwenta do domu.
@ @@@@@&$
dnia 13.08.2017, 10:21. Identyfikator użytkownika: H1GwmyVYPCfy
Ocena
komentarza:
5
Powinno im się dać rowery a nie motory.
@ ja
dnia 13.08.2017, 10:54. Identyfikator użytkownika: z2grjCNeKfnR
Ocena
komentarza:
5
włodarze policji jasielskiej miejcie odwage i napiszcie jak został ukarany policjant stwarzajacy zagrozenie w ruchu drogowym i bedzie ok nik wiecej nie bedzie w tej sprawie pisał
@ Joo
dnia 13.08.2017, 14:53. Identyfikator użytkownika: FfWF6V0FkFI4
Ocena
komentarza:
0
Kto tam znak postawil
@ niuniek
dnia 13.08.2017, 20:37. Identyfikator użytkownika: xzjD0uOL2GC1
Ocena
komentarza:
5
Nie dostosował predkości do panujących warunków, mandat i punkty karne dla kierowcy jednośladu.
@ kierowca
dnia 14.08.2017, 12:54. Identyfikator użytkownika: JgKeybLKcKXd
Ocena
komentarza:
0
"niuniek"czytaj to powyżej a potem pisz.
@ ogi
dnia 15.08.2017, 18:18. Identyfikator użytkownika: ogp4IUPUutSQ
Ocena
komentarza:
1
tak sobie myślę,że w sumie dobrze,że w znak drogowy,a nie w jakiś przejeżdżający samochód bo kierowca samochodu by dzisiaj siedział...
@ bkh
dnia 15.08.2017, 21:29. Identyfikator użytkownika: ha2438NFbl6F
Ocena
komentarza:
-1
Szkoda tego motocykla. Nowego milicjanta mozna znalezc szybko.
@ ja
dnia 16.08.2017, 20:48. Identyfikator użytkownika: WT72UAuzkgu9
Ocena
komentarza:
0
Szkoda, że tak się stało, ale dobrze, że się stało bo majom (ą) o czym pisać
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Salon Optyczny "Twój Optyk" zaprasza na promocyjne zakończenie wakacji 2017r.

  • „Munduru nie zdejmę, broni nie złożę…”

     

    W tym roku przypada 120 rocznica urodzin majora Henryka Dobrzańskiego „Hubala”. Na tak zwanych łąkach hubalowych już po raz kolejny oddano hołd urodzonemu w Jaśle bohaterowi. Tłumy jaślan mogły zobaczyć zapierające dech w piersiach widowisko historyczne.

  • Pojedziemy pociągiem do Krakowa

     

    Od października jaślanie będą mogli podróżować koleją z Jasła do Krakowa i odwrotnie. To dobra wiadomość przede wszystkim dla studentów, którzy uczą się na krakowskich uczelniach. Podróżni za przejazd pociągiem z Krakowa do Jasła zapłacą 16 zł. W taryfie obowiązywać będą  wszystkie ulgi.

  • Policjant wjechał motocyklem w znak drogowy

     Dwaj policjanci poruszający się na motocyklach patrolowali rejon osiedla Gamrat. W pewnym momencie jeden z funkcjonariuszy stracił panowanie nad pojazdem i wjechał w znak drogowy. 

  • Jazda na hulajnodze? Jest szybka, tania i ekologiczna mówią urzędnicy

    Jasło jest pierwszym miastem w Polsce, w którym urzędnicy wykorzystują hulajnogi z napędem elektrycznym do poruszania się w celach służbowych. Pracownicy jasielskiego magistratu wyliczają same zalety tego ekologicznego środka transportu. 

  • Zadbamy o Twój dom i ogród

     

    Piękny dom i ogród to prawdziwa wizytówka. Na ścianach budynków mieszkalnych jednak często osadza się kurz, sadza oraz różnego typu zabrudzenia. Jak się ich pozbyć? Najlepiej postawić na doświadczonych fachowców.

  • Bezpłatne kursy komputerowe w Jaśle

     

    Poszukujesz bezpłatnych kursów? Uważasz, że dzięki szkoleniom poprawisz swoją sytuację na rynku pracy? A może potrzebujesz podnieść swoje umiejętności w posługiwaniu się komputerem? Jeśli poszukujesz informacji na temat dofinansowanych szkoleń zapraszamy do zapoznania się z treścią artykułu – tu znajdziesz odpowiedź gdzie się udać.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105