Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Program samorządowy PO wielką niewiadomą

144

Dziś na płycie jasielskiego Rynku z dziennikarzami spotkały się wicemarszałek Sejmu Małgorzata Kidawa-Błońska oraz posłanka Joanna Frydrych. Tematem przewodnim spotkania były zbliżające się wybory samorządowe. Na szczegóły programu samorządowego Platformy Obywatelskiej trzeba będzie jednak jeszcze poczekać.

Małgorzata Kidawa-Błońska spotka się dziś w Krośnie z wyborcami w ramach „Klubu Obywatelskiego”. Korzystając z obecności wicemarszałek Sejmu w sąsiednim mieście, poseł Joanna Frydrych zorganizowała krótkie spotkanie z dziennikarzami w Jaśle. Wcześniej parlamentarzystki odwiedziły Przedszkole miejskie nr 11.

Joanna Frydrych

Spotkanie dotyczyć miało według zapowiedzi organizatorów spraw bieżących oraz wyborów samorządowych, które odbędą się już w przyszłym roku. Małgorzata Kidawa-Błońska pytana jednak o szczegóły programu samorządowego nie zdradziła nawet ogólnych jego założeń. Nie wiemy również, którzy z lokalnych działaczy stanowić będą o sile Platformy Obywatelskiej
w przyszłorocznych wyborach. Szczegóły programu samorządowego mają być znane po zakończeniu ogólnokrajowej konwencji partii, która odbędzie się 21 października w Łodzi.

Łatwo jest mówić, że opozycja nic nie robi i nie ma programu. Program dla samorządu mamy domknięty i skonsultowany. Mam nadzieję, że będzie on bardzo ciekawy, nie tylko dla naszych sympatyków, ale dla samorządowców. Będzie to program dla mieszkańców nie tylko dużych miast, lecz także dla małych regionów, które są siłą samorządu. W wyborach chcemy przekonać Polaków, że warto wziąć w nich udział, podjąć odpowiedzialność. W przypadku poprzednich wyborów pięćdziesiąt dwa procent Polaków, którzy pozostali w domach to nasza klęska. Naszą główną akcją, będzie namawianie każdego, aby tego dnia poszedł na wybory, nie ważne, na kogo zagłosuje. – mówi wicemarszałek Sejmu Małgorzata Kidwa-Błońska.

Na obecną chwilę wielką niewiadomą jest to, na kogo Platforma Obywatelska postawi
w przyszłorocznych wyborach samorządowych. Podczas spotkania nie wymieniono choćby jednego nazwiska, kandydata do rady miasta czy też rady powiatu. Nie wiemy również, kto mógłby zostać kandydatem na urząd burmistrza Jasła. Małgorzata Kidawa-Błońska zapewniła jednak, że partia stawiać będzie na kandydatów, którzy zapewnią najlepszy wynik wyborczy. - Będziemy stawiać na samorządowców, osoby, które mają największą szansę wygrania wyborów. Chcemy zachować wolność samorządów, aby nie podlegały one rygorom partii politycznych. Będziemy również szukać porozumień w oparciu o szerokie listy. Za chwilę powinniśmy poznać nazwiska osób, które będziemy promować. W całej Polsce, również
w Jaśle szukać będziemy porozumienia z organizacjami pozarządowymi, z innymi opcjami politycznymi. Zależy nam na tym, aby obudzić Polskę samorządową. Jest wielu wspaniałych ludzi, którzy mają szacunek i zaufanie, a nie mają odwagi lub motywacji do tego,
aby wystartować.
 – mówi.  

Małgorzata Kidawa-Błońska

Platformie Obywatelskiej zadania związanego z osiągnięciem możliwie najlepszego wyniku wyborczego z pewnością ułatwiać nie będzie obóz rządzący. Szczególny wpływ na przebieg wydarzeń wyborczych mogą mieć zapowiadane zmiany w ordynacji wyborczej. Wiele mówi
się o pomyśle likwidacji drugiej tury w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast oraz likwidacji okręgów jednomandatowych w wyborach do rad gmin.

Liczymy się z tym, że zmiany w ordynacji wyborczej mogą nastąpić. Mogą zostać skasowane okręgi jednomandatowe. Jesteśmy przygotowani na wszystkie warianty. – przekonuje Małgorzata Kidawa Błońska.

MD

Napisany dnia: 17.10.2017, 12:28

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
2
@ POLAK
dnia 24.10.2017, 16:56 · Zgłoś
dziś siedzę piję kawę i patrzę w pudło a tu reklama polskich linii lotniczych LOT ! co do k... n... przez ostatnie lata rządów złodziej POniemieckiej partii LOT ogłaszał co roku upadłość i zadłużenie !!! nagle po dwóch latach rządów PIS lot staje na nogi i notuje zyski ??? stać ich na reklamę w TV ??? czy może PIA dopłaca do interesu aby ratować polskie firmy państwowe !! j... PO i wszystkich co na nich głosowali !!!
Odpowiedz
1
@ Kierowca
dnia 22.10.2017, 14:02 · Zgłoś
Każdą okazję trzeba wykorzystać gdyż trafia się ona tylko raz w życiu.
Rzadko się powtarza.
Odpowiedz
3
@ czarny
dnia 20.10.2017, 16:09 · Zgłoś
wypad sprzedawczyki
Odpowiedz
3
@ Katia
dnia 19.10.2017, 15:56 · Zgłoś
Kto zaprosił OWE panie i w jakim celu do przedszkola. A może były przekazać swoje diety na jakąś ciekawą wycieczkę dla dzieci.
Odpowiedz
2
@ Abnegat
dnia 19.10.2017, 13:51 · Zgłoś
Proszę zwrócić uwagę na szczery uśmiech p. Kidawy-Błońskiej. Otóż przedstawicielki pewnej nacji mają tę cechę, że podczas uśmiechu odsłaniają dziąsła, co widać również np. u p. HGW.
Odpowiedz
1
@ Tusk, czerwonym członkiem .
dnia 19.10.2017, 01:05 · Zgłoś
Jak PO wygra, to chyba w cymbergaja w ZK Sztum..
Odpowiedz
-6
@ AKI
dnia 18.10.2017, 20:21 · Zgłoś
Bravo!
Ocknijcie się. Bo nas pis zniszczy! kłamią i kłamać bedą. TYlko PO,
Odpowiedz
3
@ Olo
dnia 18.10.2017, 20:31 · Zgłoś
Przecież to takie samo guano
Odpowiedz
1
@ con amore
dnia 18.10.2017, 18:44 · Zgłoś
Każda, tylko nie PO i POdobne.
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 18.10.2017, 19:13 · Zgłoś
Każda na pewno nie.
Odpowiedz
4
@ demokryt
dnia 18.10.2017, 15:24 · Zgłoś
Zważywszy na wyniki ostatnich wyborów samorządowych w Jaśle można powiedzieć,że Platforma POdryfowała i utonęła.W Starostwie po ostatnich roszadach nie wielu przyznaje się do tej partii (były starosta i przewodniczący PO abdykował),w Radzie Miasta nikt ich oficjalnie nie reprezentuje.Członkowie później rozwiązanych jasielskich struktur PO osiągnęli w tych wyborach (2014) wynik zerowy.Tylko jeden Leszek,były członek dostał się do Rady z listy PiS,a Leszek drugi z listy KWW Samorządowe Jasło.Zobaczymy,czy odnowiciele osiągną lepszy wynik ?
Odpowiedz
16
@ dragoness
dnia 18.10.2017, 07:12 · Zgłoś
Krzyczą, plują, miotają się Państwo, a ja nie zauważyłam, żeby ktoś napisał jaki program dla samorządu ma PiS. Ten PiS, który dla koryta i przypodobania się "władzuchnie" sejmowej obrócił się przeciw jednemu z najlepszych spośród siebie. Przeraża też, że bezrefleksyjnie zagłosujecie na te same paszcze, by nie wygrało PO. Potem nie narzekajcie na to, co was spotyka, na kolesi i misiewiczów, bo sami dopuściliście ich do władzy i stanowisk.
Odpowiedz
-13
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 09:02 · Zgłoś
Ten "jeden z najlepszych w PiS" według fanki Platformy to kto?
Odpowiedz
12
@ dragoness
dnia 18.10.2017, 09:34 · Zgłoś
"Fanka Platformy"? Z kimś mnie pan myli. A o bajzlu w samorządzie, spowodowanym przez prywatę posła i senatorzyny, pisałam nie raz.
Odpowiedz
-11
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 10:19 · Zgłoś
Zapomniała pani odpowiedzieć na moje pytanie! Powinienem być zdziwiony?
Odpowiedz
11
@ meno
dnia 18.10.2017, 11:27 · Zgłoś
Nie musi odpowiadać. Inteligentny będzie wiedział.
Odpowiedz
14
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 11:45 · Zgłoś
Widocznie jestem mało inteligentny!
Odpowiedz
10
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 11:50 · Zgłoś
No Sepioł przecież, utrącony bo nie chodził na smyczy mamusi ani gwoździa...
Odpowiedz
-18
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 12:32 · Zgłoś
To pan Sepioł był tym "najlepszym z PiS-u"? Nie wiedziałem!
Odpowiedz
7
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 13:31 · Zgłoś
A co ty w ogóle wiesz ???
Odpowiedz
7
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 15:04 · Zgłoś
Dzięki panu dowiedziałem się paru rzeczy!
Odpowiedz
5
@ dragoness
dnia 18.10.2017, 19:12 · Zgłoś
Na przykład czym się kończy odmowa całowania pierścienia lokalnego Don Corleone i przynależność do niewłaściwego odłamu PiSu lokalnego.
Odpowiedz
-7
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 19:54 · Zgłoś
Pani to tak serio czy może licentia poetica wiedzę o faktach wyprzedziła?
Odpowiedz
8
@ Olo
dnia 18.10.2017, 20:30 · Zgłoś
Widać lucjuszu, że guzik wiesz o lokalnych ukladzikach. A już kolesiach zgoła nic.
Odpowiedz
8
@ drech
dnia 19.10.2017, 07:32 · Zgłoś
Albo sam lata do Trans-Wiertu, pokłonić się.
Odpowiedz
-8
@ lucjusz
dnia 19.10.2017, 08:15 · Zgłoś
Tankowałem wprawdzie parę razy auto na Trans-wiercie ale nie widziałem nikogo, kto by tam bił pokłony. Może akurat ciebie wtedy nie było?
Odpowiedz
5
@ bolo
dnia 19.10.2017, 09:18 · Zgłoś
Nie wiem, lucjusz, plują ci w oko, a ty mówisz, że deszcz pada?
Odpowiedz
5
@ Abnegat
dnia 18.10.2017, 01:17 · Zgłoś
Chcecie:

- państwa teoretycznego, określonego przez jednego z PO-wskich prominentów władzy podczas konsumpcji ośmiorniczek jako ch.., d... i kamieni kupa?
- sprowadzania hord niezidentyfikowanych nachodźców?
- afer pokroju Amber Gold czy VAT-owskiej?
- przestępczej "reprywatyzacji" w miastach?
- budowy dróg i autostrad po kosztach wyższych niż w Alpach?
- niszczenia resztek przemysłu pozostającego we własności Państwa i jego wyprzedawania obcemu kapitałowi?
- dalszej pauperyzacji społeczeństwa i wymuszonych wyjazdów milionów Polaków za granicę?

To głosujcie na PO!

Natomiast tym paniom z PO można by zadać znane z dawnych czasów pytanie: z czym do ludu?
Odpowiedz
-1
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 09:11 · Zgłoś
-chcecie państwa teoretycznego z propagandą sukcesu, jakiej nawet Urban by sie nie powstydził ?
-udawanie, że nie było afery SKOKu, której autorzy zasiadają w parlamencie zamiast w pierdlu ?
- dojenia budżetu przez hordy Misiewiczów poupychanych w spółkach skarbu państwa za kosmiczne pieniądze ?
- dalszego rozkładu armii przez gościa o mocno wątpliwej reputacji ?
- dalszej marginalizacji naszej pozycji w świecie ?
-pompowania kasy do Rydzyka, podczas gdy brakuje na leczenie w szpitalach ???
itd, itp...

to dalej głosuj na ekipę 500+...
Odpowiedz
6
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 10:20 · Zgłoś
Pan korzysta z programu 500+? Pytam, bo ten program nie jest obowiązkowy.
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 11:15 · Zgłoś
Niestety finansowanie tego programu jest obowiązkowe...
Odpowiedz
5
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 11:44 · Zgłoś
Ne pytałem o finansowanie, tylko o to, czy pan z niego korzysta?
Odpowiedz
-1
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 12:25 · Zgłoś
Tylko idiota nie wziąłby tego co mu ukradziono...
Odpowiedz
6
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 12:31 · Zgłoś
Czyli pan bierze! Nie jest panu głupio brać pieniądze, które na pana płacą ludzie, którzy z tego programu nie korzystają?
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 13:30 · Zgłoś
Nie bo w tym przypadku jestem płatnikiem netto !!!
Odpowiedz
5
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 15:04 · Zgłoś
Czyli tak naprawdę te pieniądze panu nie są potrzebne! Przypomina mi pan tych jaślan, którzy podczas pamiętnej powodzi ustawiali się w kolejkach po pomoc dla powodzian, mimo, że mieszkali na IV pietrze. No, ale skoro zalalo ich sąsiadów z parteru, to oni też wzięli..
Odpowiedz
0
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 17:27 · Zgłoś
Kolejny raz udowadnia pan, że nie kuma bazy. Wytłumaczę zatem jak wyborcy spod budki z piwem. Płacę na ten program, czy mi się to podoba czy nie, więc nie zamierzam z niego rezygnować. W ten sposób zmniejszam stratę. Dotarło ?
Odpowiedz
3
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 18:17 · Zgłoś
Wypisz wymaluj to jak z tymi "powodzianami" z IV pietra! Skoro tych z parteru zalało a pomoc była z pańskich podatków to grzechem wręcz śmiertelnym było nie stanąc w kolejce po środki czystości. Jasno to panu wytłumaczyłem?
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 19.10.2017, 09:21 · Zgłoś
Dalej niewiele pan ogarnia swoim pisim umysłem...
Pińset plus było zwykłą kiełbasą wyborczą obarczoną na starcie wieloma wadami.
Gdyby miał pomagać tylko tym najbardziej potrzebującym zapewne podjeście ogółu było by inne. Np. nie chodzę do MOPSu po dodatki itp zasiłki bo mnie na to stać. Ale w sytuacji, gdy taka "pomoc" jak 500+ miała być dla wszystkich, którzy mają dzieci, marginesu i krezusów to już nie co zmienia postać rzeczy.. No ale w kampanii obiecanek, hasełko " na KAŻDE ( tak, tak, takie farmazony były wygłaszane i sa na to dowody)dziecko, każdej polskiej rodzinie" brzmi dużo lepiej niż :"najbardziej potrzebującym"...
Radziłę sobie bez 500+ do tej pory i poradzę sobie dalej, ale skoro podstępnie wyciąga się ode mnie na to kasę to nie widzę powodów by chociaż części tego nie odzyskać.
A co do osób, które nie mają jak odzyskać bo nie mają dzieci to może zastanowią się następnym razem i pomyślą nad urną... Bo państwo nic nikomu nie daje, bo nie ma swoich pieniędzy, tylko te, które nam zabiera...
Nie liczę, że przekaz dotarł, bo próżnia niewiele przyjmuje..
Odpowiedz
-3
@ lucjusz
dnia 19.10.2017, 10:03 · Zgłoś
O 500+ nigdy nie mówiono, że jest przeznaczona dla każdego dziecka - niech pan nie kłamie. I jeszcze jedno: nie płaci pan wiekszego podatku, więc niech pan znowu nie klamie, że ktoś cos od pana "podstępnie wyciąga". Jest pan zwyczajnie pazerny! I tyle. Jakby na to nie popatrzeć, to po 500+ chodzi pan do MOPS-u! Dlaczego pan to ukrywa? Różnica między innymi a panem polega na tym, że pan robi to ze zwykłej pazerności, bo jak dają to wezme i ja! Proszę do swojej pazerności nie dorabiać ideologii, bo to śmieszne! Przypomina mi pan słynna "chytrą babę z Radomia".
Odpowiedz
7
@ Max Szyderko
dnia 19.10.2017, 11:42 · Zgłoś
2
@ Max Szyderko
dnia 19.10.2017, 11:42 · Zgłoś
a podatki to nie tylko dochodowy pantofelku !!!
Odpowiedz
-6
@ lucjusz
dnia 19.10.2017, 12:24 · Zgłoś
Podczas tej dyskusji wyszła z pana nie tylko zwykła pazernośc, ale też chamstwo! Nie jest pan człowiekiem godnym, by z panem dyskutować, dlaczego kończe ten dość uciązliwy - dla mnie - kontakt z panem.

nie pozdrawiam
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 19.10.2017, 16:10 · Zgłoś
co , zabolało pisowca słowo :"sprawdzam " ???

Wyraźnie chrzaniła : na KAŻDE dziecko !!!

i żadna pisiorska propaganda tego nie zmieni - internet pamięta.

Ja również kończę bo nie lubię babrania się w szambie, nawet jeśli ktoś będzie nazywał je perfumerią !!!
Odpowiedz
-4
@ Maria
dnia 19.10.2017, 23:04 · Zgłoś
No właśnie! Jak zaczyna brakować argumentów merytorycznych to należy "opluć" rozmówcę i z "wyższością" się oddalić.
Brawo Max za rzeczową argumentację.
Odpowiedz
-2
@ kezio
dnia 20.10.2017, 08:09 · Zgłoś
@Maria
Nie wiedziałem, że dowód prawdy nazywamy teraz opluwaniem rozmówcy. no, ale to już taka pisowska mentalność.
Odpowiedz
-4
@ WisiMiTo
dnia 18.10.2017, 00:42 · Zgłoś
Czy po ma program czy nie, czy go ujawni czy nie - won do przedszkla I tam sie pochwalcie
Bo tam was nie znają
Odpowiedz
-1
@ Max Szyderko
dnia 17.10.2017, 22:58 · Zgłoś
Dzięki wPiSom tutaj , wiem dlaczego ilekroć gdzieś w Polsce powiem skąd jestem, patrza na mnie z politowaniem...
Odpowiedz
4
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 06:58 · Zgłoś
Gdy przedstawisz wytwory swego umysłu, to trudno się tm ludziom dziwić!
Odpowiedz
3
@ leming
dnia 18.10.2017, 07:00 · Zgłoś
Tak .zapewne mówisz ze PiS wygrało wybory i musiałeś wyemigrować z kraju. Wiec co się dziwisz ze oni się dziwią. Oni się dziwią jak to możliwe żeby Polacy głosowali przeciw VI Carpatia w PE przeciw Polsce polakom to ich dziwi.Mnie dziwi ze było tak dobrze przez 8 lat PO-PSL a wyjechało z polski 2.5 miliona Polaków. Im I grubsza dalej? PO widzenia.
Odpowiedz
3
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 09:06 · Zgłoś
Nigdzie nie wyjechałem - ktoś będzie musiał posprzatać...
Odpowiedz
1
@ demokryt
dnia 18.10.2017, 14:55 · Zgłoś
Ja myślę o Tobie z politowaniem bez względu na to skąd jesteś.Wystarczy przeczytać te niedorzeczne wypociny i już to wzbudza współczucie i litość...
Odpowiedz
-2
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 17:28 · Zgłoś
słowo "myślę" w pańskim przypadku jest sporym nadużyciem semantycznym...
Odpowiedz
-5
@ Zielona wyspa
dnia 17.10.2017, 21:52 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
3
@ WYborca nie tej listy
dnia 17.10.2017, 21:17 · Zgłoś
A ludzisków na Rynku było?
Odpowiedz
3
@ Jejku
dnia 17.10.2017, 21:49 · Zgłoś
Pewnie same gołębie...
Odpowiedz
-17
@ Emigrant
dnia 17.10.2017, 21:09 · Zgłoś
Po 2 latach rzadow PIS,ktory zniszczyl wszystko badz prawie wszystko co bylo dobre w tym kraju baaardzo sceptycznie widze ten kraj w przyszlosci.No coz,a lud klaszcze i krzyczy wiecej i wiecej
Odpowiedz
3
@ Carl Jung
dnia 17.10.2017, 22:19 · Zgłoś
"Myślenie jest trudne,dlatego większość ludzi woli osądzać".
Odpowiedz
13
@ POkraki do paki
dnia 17.10.2017, 21:06 · Zgłoś
Złodziejom z PO i Tuskowi, już dziękujemy...
Odpowiedz
-3
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 12:25 · Zgłoś
zapraszamy złodziei z dojnej zmiany...
Odpowiedz
3
@ fan
dnia 18.10.2017, 15:19 · Zgłoś
Max panstwowe spóki odnotowały w HISTORI najlepszy wynik przez 2 lata ich wartość wzrosła o???100MILIARDÓW?!!!
Wiem ze zadajesz pytanie co my z tego mamay na razie 500+ 8 tys ma byc od nowego roku wolne od podatku.Moze to nie wiele ale dla BOGATEGO??.
PiS myśli o małych bo to my napędamy gospodarke to my charujemy na BOGACZY którzy sie nie dzielą tylko płacą najiższą krajowa.
Dziwie sięze sie pracownicy nie buntuja lub nie szukaja lepszej pracy.
Odpowiedz
0
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 17:30 · Zgłoś
ta, vat też mieli przywrócić do poprzedniego poziomu i co ??
Odpowiedz
12
@ Stein
dnia 17.10.2017, 20:22 · Zgłoś
platforma to już przeszłość, teraz trzeba pilnować PiSu żeby nie rozwydrzyli się zanadto. Tysiące msiaczków przebiera już nóżkami spoglądając na koryto.
Odpowiedz
6
@ fan
dnia 17.10.2017, 20:40 · Zgłoś
Pan Kaczynski powiedział wyraznie musimy pilnowac swoich zeby nie kradli i karac surowo jesi tacy sie pojawia ale tez będziemy rozliczać kolesi?? PO-PSL!!
Odpowiedz
2
@ Anton
dnia 18.10.2017, 09:41 · Zgłoś
Kaczyński to może sobie gadać a misiaczki i tak obsiadły już nasz nieszczęsny kraj i na nim pasożytują z jeszcze większym zapałem niż PO-PSL, bo i bardziej są wyposzczeni.
Odpowiedz
1
@ leming
dnia 18.10.2017, 10:02 · Zgłoś
Tak tak to te miliardy które są teraz na 500 + to gdzie były u mamy prawdopodobnie nadwyżkę budżetowa tez we Wrześniu a za PO PSL podnosił podatki likwidowali ulgi i się śmiali z lemingow ze ich popierają a przed 8 lat nic nie zrobili dla szarego człowieka ale leming to leming TVN i wszystko jasne
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 18.10.2017, 12:26 · Zgłoś
a co leming ma z tej, wirtualnej nadwyżki ???
Odpowiedz
2
@ Maria
dnia 19.10.2017, 22:49 · Zgłoś
No nie spogląda, ono już przy tym korycie dawno siedzi. :) Przecież większość lukratywnych stanowisk w spółkach zależnych od władzy już pozajmowali.
Odpowiedz
0
@ Maria
dnia 20.10.2017, 12:15 · Zgłoś
Istotnie nadwyżka była dzięki m.in. "zabiegom" kreatywnej księgowości, ale już tej nadwyżki nie ma, a do końca roku będzie coraz większa "dziura". Wczoraj na Onecie była o tym mowa, a jako "ilustracja" posłużył Morawiecki "z krzywa gębą".
Odpowiedz
-2
@ Pis
dnia 17.10.2017, 20:13 · Zgłoś
Mam nadzieję i liczę na to, że właściwa osoba Donald Tusk będzie Prezydentem RP bo tylko on się nadaje.
Odpowiedz
-1
@ fan
dnia 17.10.2017, 20:37 · Zgłoś
Tak tak tik tak tik tak tak tak ha ha hi hi z leminga sobie drwi.
Za rok PO nie będzie zobaczycie jak dostana manto w wyborach samorządowych to do sejmu juz będzie PO PełO hurrrrrrrrrrraaaaaaaa.
Ale mam nadzieje ze zdąza PO zamykac kolesi z ryzym na czele zanim czmychna z POLSKI!!.
Odpowiedz
8
@ jurciu
dnia 17.10.2017, 20:09 · Zgłoś
Jaki wyborca taki wybrany
Odpowiedz
13
@ luk
dnia 17.10.2017, 20:15 · Zgłoś
Jest taki jeden Jaki wyborca taki jak Jaki szkoda gadać
Odpowiedz
11
@ greg
dnia 17.10.2017, 20:06 · Zgłoś
brawo redakcjo wcześniej mój komentarz był na temat i się pojawił był dość popularny, ale trochę pogorszył sytuacje pisu i go już nie tak chyba nie powinno być wszystko pod pis złą polityke robicie
Odpowiedz
6
@ lucjusz
dnia 18.10.2017, 06:56 · Zgłoś
To spisek! Pewnie Antek Macierewicz za tym stoi!
Odpowiedz
1
@ greg
dnia 17.10.2017, 19:37 · Zgłoś
Wolicie pis co wam podnosi czynsz na przedszkole i żłobek co się wiąże z podniesieniem opłat za dzieci przecież trzeba wyciągnąć z nadwyżką na 500+, a jesteście de facto na minusie-, Podkarpacie to niestety ciemny lud. Nikt nie widzi co pis robi z sądami, stosunkami międzynarodowymi, jakie są opłaty za wszystko bo się na tym nie znacie, tylko że dostaną 500 raz na miesiąc i koniec, a nie przeliczy sobie ile musi z tego oddać.
Odpowiedz
1
@ Max Szyderko
dnia 17.10.2017, 19:23 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
15
@ Miły
dnia 17.10.2017, 18:44 · Zgłoś
Do (pppp) pracę mam dobrą nie ujadam bo nie jestem z żadnej partii,a ty jak jesteś taki profesor to wymień co dobrego dla Jasła zrobił PiS ja pomogę Ci powiększa MOPS
Odpowiedz
3
@ rodzic
dnia 17.10.2017, 18:40 · Zgłoś
Nawiozly drogie widać prezenty zwłaszcza dla dzieci z przedszkola
Odpowiedz
4
@ Do rodzic
dnia 17.10.2017, 21:16 · Zgłoś
No właśnie,czym się sugerowały,że wybrały przedszkole?
Odpowiedz
6
@ nOtOcO
dnia 17.10.2017, 21:52 · Zgłoś
w przedszkolu mogą sobie porozmawiać jak równy z równym
tam też tak myślą jak one
nie pozwóllcie bypopsuły nasze kochane dzieci...
Odpowiedz
1
@ Acha
dnia 17.10.2017, 23:11 · Zgłoś
Zagłosują przedszkolaki,bo dostaną lizaki.
Odpowiedz
0
@ Max Szyderko
dnia 19.10.2017, 11:35 · Zgłoś
Dokładnie, tak samo jak ciemnota omamiona 500+...
Odpowiedz
1
@ Adam
dnia 17.10.2017, 18:02 · Zgłoś
Tylko PIS reszta to bandyci
Odpowiedz
-10
@ drech
dnia 17.10.2017, 19:20 · Zgłoś
PiS i PO to jedna banda.
Odpowiedz
1
@ greg
dnia 17.10.2017, 19:41 · Zgłoś
Panie Adam za ten wpis to cię Ziobro po sadach będzie gonić hehe żartowałem ten hipokryta swoich nie ruszy
Odpowiedz
5
@ peło
dnia 17.10.2017, 17:16 · Zgłoś
Kidawa tylko sie śmieje że w Jaśle ładne kamienice więc trzeba sie tym zająć a spadkobierców znajdziemy w Warszawie tylko jeden problem mają po sto sześdziesiąt osiem lat .
Odpowiedz
12
@ Miły
dnia 17.10.2017, 16:50 · Zgłoś
A teraz napiszcie co zrobiło PiS Jasło zawsze głosowało na nich i co mamy są jakieś nowe miejsca pracy a jeszcze chcą zamykać w Niedzielę
Odpowiedz
-2
@ pppp
dnia 17.10.2017, 17:38 · Zgłoś
ot i całe myślenie niskolotnego inżyniera ...co dało ??dalo miejsca pracy ??a jeszcze zamykają w niedziele ...z tego co wiem to jak sie popełni przestępstwo to nie ma znaczenia kiedy ale zamykają .wylacz telewizor a włącz myślenie choc taki tok rozumowania to był u Judasza ...CZekasz az ktoś przyjdzie i da Tobie prace ..tak specjalnie dla Ciebie i podobnych bezmózgowiec ktoś otworzyć tylko co ??? Co potrafisz poza ujadaniem i narzekaniem ??Stawiam ze nic ...
Odpowiedz
9
@ fan
dnia 17.10.2017, 19:26 · Zgłoś
trzeba zamykac w Niedziele bo to samo w Niedziele jest zamkniete w Niemczech,Francji??,Oni maja wolne dlatego ze POLACY na nich prauja w Niedziele,czy to Polskie są czynne??
Odpowiedz
-5
@ Lenin Włodzimierz
dnia 17.10.2017, 22:18 · Zgłoś
Towarzyszu Fan chcesz kościoły w niedziele zamykać ? Chcesz żeby POlscy księża nie pracowali na niwie pańskiej w niedziele? Wstyd takie hasła głosić. Przyjdzie do komitetu jutro o 13.00 bo was rozkalibrowało, trza was nastroić odpowiednio. Więcej optymizmu towarzyszu jest 500+, są mieszkania dla młodych, nadwyżka budżetowa- teraz trzeba mówić o bezpieczeństwie, o nie przyjmowaniu uchodźców. A tak nawiasem mówiąc towarzyszu fan skoro można sędziów i prokuratorów bez problemu mianować to w przyszłości i biskupów będzie można cierpliwości towarzyszu Fan. Wszystko w swoim czasie.
Odpowiedz
9
@ Pszczoła
dnia 17.10.2017, 22:48 · Zgłoś
Pytania do tow. Lenina:
1. Czy nadal obowiązuje hasło: Zdobytej władzy nigdy nie oddamy! ?
2. Jeżeli tak to po co wybory?
3. Czy mogę ja, pszczoła, w filcokach chodzić w lecie, np. na pochód 1 majowy? lub na plażę? Czy nie będą się na mnie dziwnie patrzeć?
Odpowiedz
-2
@ Towarzyszu Leninie
dnia 17.10.2017, 23:17 · Zgłoś
Nie ma problemu,nie będzie handlu w niedzielę,to i składek na tacę torze nie budjet.
Odpowiedz
6
@ Osa
dnia 17.10.2017, 23:23 · Zgłoś
Pszczoło,tylko w Jaśle dziwnie patrzą,nie ma tolerancji,za granicą latem chodzą w kozaczkach,futerkach,babcie w miniówach,nikogo to nie obchodzi.
Odpowiedz
8
@ fan
dnia 18.10.2017, 06:21 · Zgłoś
Towarzyszu lenin nam chodziło o Hipermarkety?? bynajmniej mnie.
"Dama z gronostajem" Leonarda da Vinci wraz z około 80 tys. innych cennych zabytków nie należy już do Fundacji Książąt Czartoryskich.
A kto ich do tej POry mianował i kto ich KONTROOWAŁ Lenin tutaj nie rusija .
Tutaj wprowadzamy DEMOKRACJE a ucinamy złodziejstow,kolesiostwo i moze przestaną funkcjonować prezesi sądów na telefon jak za Tfuska za PO??a i ci co za Tfuska i za PO-PSL kradli miliony w sądach odsiedzą teraz swoje i znikna z zawodu sedziowskiego,ze jak lenin tam przypadkiem trafisz to spotka cie sprawiedliwość,chyba zety myślisz jak Tfusek.
Odpowiedz
6
@ Lenin Włodzimierz
dnia 18.10.2017, 09:00 · Zgłoś
towarzyszu Fan jak nakradli miliony to do łagrów i niech odpracują!!!
Odpowiedz
0
@ fan
dnia 18.10.2017, 20:32 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Maria
dnia 19.10.2017, 22:42 · Zgłoś
No to ładnie "ucinamy kolesiostwo". :) Wierzysz w to co piszesz? Wystarczy wskazać na Misiewicza, na panią Małgosię od p. prezydenta, która bez wymaganego wykształcenia i doświadczenia objęła "funkcje" za kilkadziesiąt tysięcy zł miesięcznie, panią prezenterkę z TVP zarabiającą 40 tys. PLN/m-c, chociaż ta telewizja podobno "na wielkim minusie" , te stanowiska kierownicze dla brata i żony p. Ziobro, te marne 100tys. PLN dla córki p. Piotrowicza itd., itp.
Odpowiedz
0
@ maruda
dnia 17.10.2017, 16:34 · Zgłoś
Jaślanin zaPOmniałeś wziąć dzisiaj pastylki !!
Odpowiedz
-6
@ Tutaj wpisz swój pseudonim
dnia 17.10.2017, 16:33 · Zgłoś
Czy to PiS czy to PO czy SLD albo Kukis 115 to jedni i ci sami aktorzy na usługach wielkich banków i korporacji. ZROZUMCIE TO oni wszyscy grają do jednej bramki tak samo jak wszystkie telewizje, "lokalne" media gazety itp MAJĄ JEDNEGO właściciela a na dole inne nazwy cobyście się nie połapali. Takich "programów" to oni mają tysiącpincetstodzieincet byle by tylko nic się nie zmieniało i mogli Was doić do upadłego.
Odpowiedz
-5
@ Anjia
dnia 17.10.2017, 16:22 · Zgłoś
Czy to prawda że PO jest przeciwko nowej drodze Pilzno - Jasło, obwodnicy Jasła, zjazdowi z autostrady na wysokości Pilzna i zbiornikowi Kąty Myscowa. Bo ktoś podobno kiedyś mówił że na Południe od Tarnowa to puszcza ma rosnąć i park narodowy? Czy to prawda, czy nie?
Odpowiedz
-2
@ jaślanin
dnia 17.10.2017, 16:26 · Zgłoś
nie, nie prawda!!!
Odpowiedz
-2
@ zumba
dnia 17.10.2017, 19:45 · Zgłoś
No, przez 8 lat mieliście spore mozliwości! I co zrobiliscie? G..o! Więc teraz mordka w kubełek i małczi sabako!
Odpowiedz
16
@ Zielona wyspa
dnia 17.10.2017, 21:55 · Zgłoś
Prawda.
Łukacijewska głosowała w Parlamencie Europiejskim przeciw planom wsparcia budowy ViaCarpatia. Wraz z molosym wałęsą i kilkoma innymi "patriotami" z PO.
Gonić ich !
Odpowiedz
4
@ DoAnija
dnia 17.10.2017, 22:02 · Zgłoś
To pisowskie nie spełnione obietnice, ale cóż ciemnogród widły i gumofilce...Popatrzcie na nasze Krosno jak się rozwija? Nie głupio Wam włodarze?
Odpowiedz
-2
@ Lenin Włodzimierz
dnia 17.10.2017, 22:11 · Zgłoś
Brawo towarzyszu . Piękno rosyjskiego języka doskonale u towarzysza znane! Brawo za 2 komentarze to 10 pln wpadło??
Odpowiedz
15
@ kot
dnia 17.10.2017, 16:13 · Zgłoś
i nie będzie programu, już był to gamrat rozwalony pektowin zdycha, rafineria leży płyty wyfrunęły do Mielca
Odpowiedz
-2
@ Fan
dnia 17.10.2017, 16:44 · Zgłoś
ile dałes na to?? ile wypłyneło MILIARDÓW za mafi PO-PSL z Polski z naszych podatków zmien kanał bo juz beeecyssssss
Odpowiedz
-2
@ fan
dnia 17.10.2017, 20:31 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
2
@ Lenin Włodzimierz
dnia 17.10.2017, 22:09 · Zgłoś
Przepraszam fan ale chodzi ci o te 500 milionów pln za zakup damy z łasiczką która i tak była nasza? czy o inne akcje? piszesz za ogólnie
Odpowiedz
5
@ Teresa
dnia 17.10.2017, 16:05 · Zgłoś
Dwa lata rządzi pisiorand a jak w Jaśle były puste ulice to dalej są i ci co wyjechali wracać nie zamierzają.
Odpowiedz
-5
@ Lenin Włodzimierz
dnia 17.10.2017, 22:07 · Zgłoś
To kłamstwo !!! Jak Pis przejmie władzę to młodzi, radośni i zamożni porzucą emigrację i wrócą do Jasła. Do tej prawdy powoli dochodzimy ale marsz się jeszcze nie skończył.
Odpowiedz
8
@ Maria
dnia 18.10.2017, 00:05 · Zgłoś
To jeszcze władzy nie przejął? Przecież już dwa lata minęły jak PIS rządzi. Nie zauważył jeszcze?
Odpowiedz
-1
@ Kidawa
dnia 18.10.2017, 00:13 · Zgłoś
Teresa alias Lenin vel Maria jutro w kasie wypłacimy o 2,20 za komentarz.
Odpowiedz
3
@ Lenin Włodzimierz
dnia 18.10.2017, 08:58 · Zgłoś
do towarzysz Kidawy? nie potrzebuje pieniędzy mam 500+
Odpowiedz
1
@ Maria
dnia 19.10.2017, 22:32 · Zgłoś
Tobie zapewne płacą skoro tak dokładnie wiesz , w której kasie i ile za komentarz.
Odpowiedz
-2
@ jaślanin
dnia 17.10.2017, 15:24 · Zgłoś
gdy się czyta te wasze pisiorskie komentarze to nasuwa się tylko jedna myśl, Boże, dlaczego ukarałeś Jasło tak dennie głupimi i ograniczonymi nienawiścią do wszystkiego co postępowe mieszkańcami ( oczywiście w części obecnie panującej). Dokładnie tak było za PRL-u.
Ja pytam się, kto wam dał prawo do przeganiania kogokolwiek z Jasła? Bo ja nie, zapraszam tu wszystkich z wszystkich opcji i przekonań a wygra niech najlepszy.
Odpowiedz
10
@ zumba
dnia 17.10.2017, 16:03 · Zgłoś
To ile ci od 1 października tej emerytury obcięli?
Odpowiedz
-8
@ Lenin Włodzimierz
dnia 17.10.2017, 22:05 · Zgłoś
Towarzyszu zumba gdybyście nie byli potrzebni do pisania komentarzy to i wam by Partia obcięła emeryturę.
Odpowiedz
-2
@ Maria
dnia 18.10.2017, 00:02 · Zgłoś
Nareszcie jakiś rozsądny komentarz. Brawo.
Odpowiedz
13
@ Steven P.
dnia 17.10.2017, 14:02 · Zgłoś
"Będziemy stawiać na samorządowców, osoby, które mają największą szansę wygrania wyborów."

Innymi słowy, nie ważne, czy ktoś jest kompetentny, czy ma chęci do działania, czy umie i potrafi - ważne, żeby dał rady zablokować stołek swoją de. Typowo platformiane myślenie o kraju, samorządzie i rozwoju w jednym zdaniu. Precz.
Odpowiedz
17
@ demokryt
dnia 17.10.2017, 13:52 · Zgłoś
Rzeczywiście,o rekultywatorach PO w Jaśle jakoś nie słychać.Ostatnio pod Sądem Rejonowym ze zniczami paradowali i to jest cała ich aktywność.Obecni radni też przeszli do podziemia i nie bardzo przyznają się do rzeczywistych barw.
Odpowiedz
-13
@ Anjia
dnia 17.10.2017, 16:24 · Zgłoś
Pod sądem to nie paradowałą żona prezesa sądu?
Odpowiedz
10
@ do anjia
dnia 17.10.2017, 17:30 · Zgłoś
Pod sądem to ja paradowałam i nie jestem żoną prezesa sądu, ani nie należę do żadnej partii.
Odpowiedz
-14
@ do anjia
dnia 17.10.2017, 17:34 · Zgłoś
Chyba za mało wazeliny użyłaś, bo dalej nie jesteś żoną prezesa sądu, co? Ale żal...
Odpowiedz
17
@ kiri
dnia 17.10.2017, 13:46 · Zgłoś
Po tylko kłamie okradli swój kraj i obywateli i jeszcze chcą żeby na nich głosować wynocha ze sejmu i z polityki bez was będzie nam dużo lepiej niech polska będzie polską ale bez waszej zakłamanej opozycji.
Odpowiedz
19
@ podatnik
dnia 17.10.2017, 13:29 · Zgłoś
Ani słówka o jasielskich tuzach PO?
POsrali się po wygranej pis-u i zmieniają szatki?
Jakie miasto tacy politycy!
Odpowiedz
1
@ Symbole
dnia 17.10.2017, 22:39 · Zgłoś
Tutejszym symbolem tych "tuzów" była pszczoła w filcokach.

Na marginesie: byłby to świetny plakat wyborczy - z elementami programu wyborczego: nie dość, że owad robotny to jeszcze obuwie swojskie, nieco siermiężne ale ciepłe i praktyczne: nie trzeba pastować...
Odpowiedz
39
@ Kilu
dnia 17.10.2017, 13:27 · Zgłoś
Nie nie nigdy PO co dali za te wszystkie lata zero wiec ludziska zero oddadza w glosowaniu dlaczego mial bym glosowac na PO zeby reszta bawila się jak DONALD Tusk nigdy ludzie gdzie nasze jasielskie zakłady pracy Donald sprzedal ludzie uciekli za granice nie ma nikogo to nam dało PO
Odpowiedz
30
@ 6567890p
dnia 17.10.2017, 13:19 · Zgłoś
zero konkretów, tylko wyuczone ogólniki - w każdym innym mniejszym mieście to samo mówi.
Odpowiedz
-22
@ greg
dnia 17.10.2017, 19:43 · Zgłoś
jaki ty światowy jesteś wszędzie jeździsz i słuchasz tylko ściągnij moher jak bo wstyd przynosisz
Odpowiedz
2
@ wm
dnia 19.10.2017, 16:00 · Zgłoś
Na łapy greg, na łapy!!!
Odpowiedz
-6
@ odyr
dnia 17.10.2017, 13:05 · Zgłoś
[Komentarz nie na temat]
Odpowiedz
-6
@ Warez
dnia 17.10.2017, 13:03 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
29
@ JKS Czarni
dnia 17.10.2017, 12:51 · Zgłoś
po?a co to jest? wstyd i tyle , juz wolę Kukiza jak to skompromitowane ugrupowanie
Odpowiedz
50
@ Edward gorczynski
dnia 17.10.2017, 12:39 · Zgłoś
A czego wy w jasełku szukacie ? Wynocha!
Odpowiedz
40
@ Ja
dnia 17.10.2017, 13:47 · Zgłoś
Brawo Edziu popieram. Kidawa w Jasle to oznacza tylko jedno , jest jeszcze w Jasle coś do zajumania.
Odpowiedz
74
@ podatnik
dnia 17.10.2017, 13:58 · Zgłoś
Jak na rynku ...to pewnie Hanka kazała jej luknąć na
kamienice..
Odpowiedz
18
@ GHG
dnia 17.10.2017, 14:32 · Zgłoś
Rozumiem Panie posłanki, robią to co robią - bo im za to płacą. Ale zwolennicy platformy moim zdaniem są po prostu zmanipulowani, oglądają tylko TVN i wierzą w te bzdury, które tam mówią.
Ludzie! Nie ograniczajcie się tylko i wyłącznie do oglądania TVN, TVP i czytania WYBORCZEJ i W SIECI. Bo jak zamkniecie się w jednym medium i z innego nie będziecie korzystać to zryją Wam mózgi tak jak tym starszym paniom z KODu, które nie mają pojęcia przeciw czemu protestują i do czego dążą. Trzeba korzystać z różnych źródeł, czytać różne gazety, oglądać różne telewizje, korzystać z internetu i samemu wyciągać własne wnioski, mieć własne zdanie a nie wpojone nam przez media. Moim zdaniem jedyną telewizją, która choć minimalnie obiektywizmu zachowała to POLSAT, choć też pozostawia wiele do życzenia.
Odpowiedz
32
@ stary
dnia 17.10.2017, 14:33 · Zgłoś
tu już nie ma co sprzedać,tej opcji dziękujemy,pozdrowienia dla dla pana Burego.
Odpowiedz
24
@ Alex
dnia 17.10.2017, 17:21 · Zgłoś
Program mają tylko nie przedstawiają ciekawe
pewnie drugą Irlandię ale to już rudy zrobił dla swoich
Wstydu za grosz pokazywać się ludzia afera goni aferę
wyłudzanie baru skarżenie swojego ukochanego kraju
do Brukseli wstydu za grosz pokazywać się ludzia
precz mafio
Odpowiedz
8
@ Do podatnik
dnia 17.10.2017, 21:33 · Zgłoś
Już upatrzyły,roześmiane,chyba urząd im się spodobał.
Odpowiedz
-3
@ Wybór
dnia 17.10.2017, 22:35 · Zgłoś
Wyborca ma niełatwy wybór:

Między dżumą a cholerą (tu mowa o chorobie).

Coby nie wybrał będzie żałował.
Odpowiedz
8
@ Gregor
dnia 18.10.2017, 00:34 · Zgłoś
Pani Asiu, taka piękna z Pani kobieta, a tak brudzi sobie Pani życiorys... :( Proszę tego nie robić dla "chwili" rozgłosu.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657