Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl
Jaslo4u.pl - Jasielski portal informacyjny
Jaslo4u.pl - Jasło dla Ciebie

Protest na Rondzie Solidarności przeciwko KG2

237

Mieszkańcy ul. Konopnickiej w Jaśle sprzeciwiają się budowie drogi KG2 łączącej dwie krajówki. Najbliższy ich protest odbędzie się w piątek (14 lipca br.) na Rondzie Solidarności. Utrudnienia w ruchu mogą wystąpić w godzinach popołudniowych.

Już w najbliższy piątek jaślanie mieszkający przy ul. Konopnickiej w Jaśle powiedzą „stop” jednej z ważniejszych inwestycji drogowych w naszym mieście. Sprawa dotyczy budowy drogi wojewódzkiej tzw. KG2, która połączy dwie drogi krajowe nr 73 przy rondzie „Solidarności” z drogą krajową nr 28 przy ul. Piłsudskiego.

Pomysł ten uważają za absurdalny, nierozwiązujący problemu komunikacyjnego w mieście. Ich zdaniem wprowadzenie ruchu samochodów ciężarowych w obszar osiedla z zabudową jednorodzinną jest ewenementem na skalę kraju, błędem za który płacić będą mieszkańcy swoim zdrowiem i zakłóconym spokojem.

W związku z planowanym protestem mieszkańców mogą pojawić się utrudnienia w ruchu. - Burmistrz Miasta Jasła informuje, że w związku z zawiadomieniem o organizacji zgromadzenia publicznego w Jaśle, mogą wystąpić utrudnienia w ruchu drogowym. Zgromadzenie odbędzie się w dniu 14 lipca 2017 r. w godzinach 15.00 – 18.00 na odcinku od ulicy Kazimierza Wielkiego 28, Rondo Solidarności do ulicy Lwowskiej.

id

Napisany dnia: 12.07.2017, 14:47

Komentarze Czytelników:

Dodaj komentarz Widok:
0
@ Odyr
dnia 15.07.2017, 09:21 · Zgłoś
Niech protestuja u siebie w domach czy na ul konopnickiej ...
...
Odpowiedz
6
@ Klamka otworzy
dnia 15.07.2017, 08:55 · Zgłoś
Warto liczyć się z opiniami kierowców, którzy znają realia na drogach."Klamka zapadła?"-los najlepiej rozstrzygnie..
Odpowiedz
12
@ plany
dnia 15.07.2017, 06:05 · Zgłoś
Ta droga to nic nowego. Była przez dwadzieścia lat w planach
przestrzennych i nikt nie protestował. Nagle się Konopnicka
obudziła po podpisaniu umowy na wykonanie. Teraz już klamka
zapadła, bo zerwanie umowy to wielomilionowe odszkodowania
dla wykonawcy.
Odpowiedz
1
@ Potrzeby
dnia 15.07.2017, 08:50 · Zgłoś
Ile dróg wymagających naprawy-wykonawca ma multum roboty.
Odpowiedz
-2
@ Abnegat
dnia 15.07.2017, 00:35 · Zgłoś
Jedno z haseł protestu: "STOP pomnikom wyborczym za 20 mln zł!". Czyli coś jednak jest na rzeczy co do politycznej motywacji tej decyzji inwestycyjnej.
Odpowiedz
2
@ Kibic
dnia 14.07.2017, 21:47 · Zgłoś
Miało być 3 godziny protestu , a pary starczyło na niecałe dwie . Nogi rozbolały ?? Jak tak to brak przygotowania , trzeba było potrenować nordic po wałach przy Konopnickiej to bysta 3 godziny wytrzymali . A tak wstyd protest niespełniony ...
Odpowiedz
0
@ kieliszek
dnia 14.07.2017, 19:04 · Zgłoś
Otwórzcie skrzyżowanie ulic: Śniadeckiego z Floriańską (na wysokości Huty Szkła).
Odpowiedz
7
@ What
dnia 14.07.2017, 19:35 · Zgłoś
A niby po co?
Odpowiedz
-2
@ Mma
dnia 14.07.2017, 20:03 · Zgłoś
Bo w UM jest moda na łączniki.
Odpowiedz
8
@ aneta
dnia 14.07.2017, 18:19 · Zgłoś
Nic nie budujmy, nie róbmy bo nikt sobie nie życzy mieć czegokolwiek koło swojego domu.
Odpowiedz
-13
@ UM
dnia 14.07.2017, 18:13 · Zgłoś
Protest poskutkował drogi nie będzie.
Odpowiedz
5
@ bari
dnia 14.07.2017, 17:50 · Zgłoś
niedziela godz.6.00 wszyscy kierowcy na ul.konopnickiej i jeździmy do 9.00 w ramach protestu wobec protestu!!!
Odpowiedz
1
@ Kibic
dnia 14.07.2017, 21:53 · Zgłoś
a może by tak postawić rogatki na obu końcach ul.konopnickiej i kasować po 5 zeta za wjazd do miasta ??? albo zrobić tam jedno kierunkową , wjazd od lwowskiej wyjazd od piłsudskiego ???
Odpowiedz
1
@ demokryt
dnia 15.07.2017, 10:00 · Zgłoś
Jak tamtędy jeździć ? To serpentyny jak w okolicach Leska. Obawiam się,że tiry tam nie wyrobią...hi,hi,ha,ha
Odpowiedz
7
@ Kjadfg
dnia 14.07.2017, 16:14 · Zgłoś
Większość mieszkańców Jasła mieszka koło ruchliwej drogi to czemu ci z Konopnickiej mają mieć lepiej. Niech się Jasło rozwija.
Odpowiedz
12
@ .
dnia 14.07.2017, 15:50 · Zgłoś
[komentarz nie na temat]
Odpowiedz
1
@ Policzłem
dnia 14.07.2017, 17:30 · Zgłoś
Jest 186 komentarzy a licznik wskazuje 200 coś nie tak.
Odpowiedz
-5
@ Ewa
dnia 14.07.2017, 15:44 · Zgłoś
To rondo Solidarnosci w Jaśle powinno się nazywać Rondo Kołbiel 2 Kierowcy niewątpliwie go zapamiętają na długo
Odpowiedz
9
@ Paweł
dnia 14.07.2017, 13:56 · Zgłoś
Czytając komentarze zastanawiam się jaki wykonawca podejmie się tego zadania, po jaką chole... pchać się w robotę gdzie na dzień dobry są protesty i demonstracje. Wiem z doświadczenia, że to może być początek góry lodowej, a gdy protesty się nasilą i ludzie się zacietrzewią jeszcze bardziej. Współczuje protestującym i wykonawcy, odpowiadają za to całe zamieszanie urzędnicy ale czyja to decyzja i kto za tym stoi tego nie dowiemy się nigdy.
Odpowiedz
8
@ Paweł
dnia 14.07.2017, 13:26 · Zgłoś
A w jakim celu ma powstać ta drga może mi ktoś wyjaśnić co ma usprawnić i kogo zadowolić?
Odpowiedz
-1
@ Anmegat
dnia 14.07.2017, 19:36 · Zgłoś
Coraz bardziej skłaniam się ku przekonaniu, że może to być pretekst do wyłudzenia środków publicznych, który będzie jednocześnie odtrąbiony jako sukces rządzącej formacji. Chociaż, rzeczywistość może zweryfikować ten plan.
Odpowiedz
0
@ Abnegat
dnia 14.07.2017, 19:40 · Zgłoś
Miało być Abnegat - coś dzieje sie z polem edycyjnym komentarza i nazwy użytkownika, które jest jakby blokowane i nie widać normalnie tekstu.
Odpowiedz
-2
@ uciekinier
dnia 14.07.2017, 13:16 · Zgłoś
Makdonalda już zablokowali. Jasło się zwija...
Odpowiedz
5
@ Nope
dnia 14.07.2017, 14:46 · Zgłoś
Nie porównuj Budy że śmieciowym zarciem do drogi
Odpowiedz
3
@ Mma
dnia 14.07.2017, 20:01 · Zgłoś
No tak. McDonald gwarantem rozwoju... mistrzostwo świata.
Odpowiedz
2
@ Marcin
dnia 14.07.2017, 10:27 · Zgłoś
Zablokować drogę i utrudnić życie innym, bardzo "mądre i rozsądne" postępowanie.
To jest katolickie nadstawianie drugiego policzka.
Odpowiedz
7
@ ja
dnia 14.07.2017, 09:47 · Zgłoś
Popieram protest ta droga nic nie da. Nam na 17 stycznia domy się trzęsą od przeładowanych tirów a w szczególności tirów z Ukrainy.
Odpowiedz
7
@ EWA
dnia 14.07.2017, 07:04 · Zgłoś
nie podejrzewam. ze jesteś mało inteligentny . tiry nie powinny jeżdzić ani lwowską ani nową drogą powinyy być wyprowadzone tak jak w dużych mastach za ich granice teraz to rozumiesz wybudujcie nową drogę ale bez trów wszyscy osobowymi swoim samochodzikami możesz po niej mknąć. napisz czy mam rację
Odpowiedz
10
@ do Ewa
dnia 14.07.2017, 05:27 · Zgłoś
Typowa filozofia Kalego. Jak teraz tiry jeżdżą Lwowską, to być
dobrze. Jak będą jeździć 100 m od Konopnickiej, to być źle, bo
ty tam mieszkasz.
Odpowiedz
-3
@ Ewa
dnia 14.07.2017, 05:26 · Zgłoś
Fenomen całej tej sytuacji jest taki jak rozwiązać konflikt pomiędzy ulicą Lwowska (która ma w tym duży interes) bo nie będą mieli TIRÓW które to podobno w tak małej ilości jezdzą pod ich domami i oddać to całe dobro na drogę nowo wybudowaną mieszkańcom Błonia . A co będzie jeśli jest to prawda że TIRY zakorkują tę drogę .Mieszkańcy dużych miast robia wszystko żeby znaleźć takie zielone miejsa żeby można było po prostu odpocząć Jaślo jest małym miastem i tu wszystko jest odwrotnie . większość osób ciągnie do bloków bo przecież zawsze można pojechać do mamusi na wieś i (przytuli i mleka da)A dzieci można zaprowadzić do Kauflandu szczególnie blisko z ulicy Lwowskiej. Najgorszy ten Mc Donald - a może kiedyś wam podziękują drodzy Rodzice że w dzieciństwie nie karmiliści ich w McDonalds
Odpowiedz
0
@ Do Ewy
dnia 14.07.2017, 11:16 · Zgłoś
Sorki"świeżego"-w piśmie pisanym nie byłoby tyle błędów-ot postęp,a cierpią ludzie..
Odpowiedz
0
@ Jaslanin
dnia 15.07.2017, 08:20 · Zgłoś
A musisz kupowac to swinstwo?
Odpowiedz
-3
@ Ewa
dnia 14.07.2017, 04:51 · Zgłoś
Artytmetyk jakieś ty szkoły kończył pewnie przez matmatykę siedziałeś po 2 lata w każdej klasie. Widać ze nić nie rozumiesz to chodzi o TiRY
Odpowiedz
11
@ arytmetyka
dnia 13.07.2017, 22:27 · Zgłoś
Można dosyć łatwo udowodnić, że przez rondo po wybudowaniu KG2 będzie
przejeżdżać mniej więcej tyle samo samochodów co obecnie tylko nie przez
trzy a przez cztery wjazdy. Jeśli będą korki to z powodu generalnie wzrostu
ilości samochodów a nie z powodu KG2.
Odpowiedz
-1
@ Ludzik
dnia 13.07.2017, 21:43 · Zgłoś
Kojarzycie rondo w Miejscu Piastowym? Cztery wloty spotkanie dwóch dróg krajowych 28 i 19. Rondo pojedyncze i wieczne korki praktycznie na każdym wlocie. U nas szykuje się to samo niestety.
Odpowiedz
8
@ Marcin
dnia 14.07.2017, 10:40 · Zgłoś
Przyczyną korków jest brak umiejętności jazdy na rondzie!!!
Zrób im rondo 2 lub 3 pasmowe to się pozabijają.
Odpowiedz
0
@ Misia
dnia 13.07.2017, 21:29 · Zgłoś
Ha . Ha w Jaśle będzie Mc Donald zazdrości wam cała Polska
Odpowiedz
2
@ Misia
dnia 13.07.2017, 21:17 · Zgłoś
Kierowco ty cyniczny samolubie czy myślisz ze ludzie z błonia nie płaca podatków
Odpowiedz
13
@ RJS
dnia 13.07.2017, 19:59 · Zgłoś
Protestującym chodzi o to żeby droga była ale na ich działce a nie na działce sąsiada.
Jak będzie na jego działce to on dostane grubą kasę za wykup działki a jak na działce sąsiada to mu szkoda bo dostanie sąsiad kasę a jemu będzie przeszkadzało że 100 metrów obok będzie jechać auto.
Odpowiedz
13
@ Kierowca
dnia 13.07.2017, 18:40 · Zgłoś
Z moich zarobków utrzymuję siebie i rodzinę.
Płacę podatki i kilkanaście różnych opłat.
Nie wyciągam ręce po zapomogi i dary.
Chcę tylko pracować, zarabiać i by mi mi nikt w tym nie przeszkadzał.
Każdy który mi w tym przeszkadza jest moim najgorszym wrogiem.
W imię solidarności kierowców sprzeciwiam się naszym wrogom
i nawołuję do ignorowania protestu.
Już dość tej dzikiej samowoli, rozpasania i samopaństwa.
Przypomnijcie sobie ile już inwestycji, dużych obiektów i zakładów
umożliwiających łatwiejsze życie oraz wiele miejsc pracy początkowo planowanych
w Jaśle zostało przeniesionych do sąsiednich miast. Co może nie pamiętacie?
Narzekacie, że się Jaśle nic nie buduje i trudno znaleźć pracę.
A jak się coś planuje i chce się dać zatrudnienie oraz zarobek dla naszych mieszkańców to już są protesty. Przyłączono na nieszczęście dla miasta znajdującą się za rzeką Ropą parterową wieś Ulaszowice i teraz oni dyktują co dla miasta jest najlepsze.
Sami podcinacie gałąź na której siedzicie.
Szkoda zresztą gadać, trzeba tylko machnąć ręką na to nasze niby miejskie społeczeństwo.
Odpowiedz
-2
@ do kierowcy
dnia 13.07.2017, 21:27 · Zgłoś
Chyba masz juz etat jako podwykonawca będziesz furmanił kamień albo inny kruszec pod podbudowę, a może woził kierownika budowy tak ci zależy na miejscu pracy przy tej drodze. Więcej roboty i więcej miejsc pracy byłoby przy prawdziwej obwodnicy, a ta inwestycja całkowicie to przekreśla. Nie patrzmy krótkowzrocznie ale w przyszłość.
Odpowiedz
5
@ no ładnie napisałeś,
dnia 13.07.2017, 22:03 · Zgłoś
tak poprawnie politycznie, a ile czasu tracisz w jasielskich korkach, może sprawę załatwiłaby chociaż jedna nitka obwodnicy na Krosno /podpowiem Ci że nie trzeba tam budować mostów, a jest to jedyny argument tych którzy od minimum 20 lat tłumaczą brak tej drogi/
A co do opłat, to każdy płaci, a i tak dołożą nam 25 groszy do litra paliwa.
Jeszcze jedno sprostowanie, za rzeką Ropą nie ma Ulaszowic. Osiedle Ulaszowice to druga w lewo od ronda Solidarności w stronę Krosna, zgubić się w Jaśle jak widzę też można.
Odpowiedz
11
@ Jasełko właśnie
dnia 13.07.2017, 17:24 · Zgłoś
i jak zwykle jedni przeciw drugim, narodzie kochany czy nie przeszło Wam przez myśl, że nie chodzi tu tylko o drogę KG2 ale przede wszystkim o tzw. obwodnice północną, która wywaliłaby transport ciężarowy z obszaru miasta. Droga KG2 będzie przydatna ale dla ruchu do 6 ton, a wpuszczenie tam ciężarówek to duże nieporozumienie.
Jasło już dawno powinno mieć obwodnicę od strony Tarnowa i to powinien być główny cel tego protestu, może zorganizowaliby się wtedy wszyscy Na Kotlinę, Brzyszczki, 17 Stycznia, Konopnickiej itd., a nie skaczecie sobie do gardeł i chcecie sobie oczy wydrapać
Odpowiedz
1
@ Mma
dnia 14.07.2017, 19:54 · Zgłoś
Dokładnie. A w ratuszu w myśl zasady dziel i rządź patrzą na to wszystko co tu się dzieje i sie śmieją. Mieszkańcy zamiast działać wspólnie ws obwodnicy która pozwoli tirom ominąć jasło to Kotlina jedzie z Konopnicka a Konopnicka z Kotlina. Brawo.
Odpowiedz
7
@ Jaslanin
dnia 13.07.2017, 16:43 · Zgłoś
W tym mieście emerytów nie ma sie co dziwic ze kazdy jest na nie.
Nie wiem co by robili to i tak zle. Niech sobie robia protest a droga i
Tak powstanie. Wezma kase za dzialki i dalej zle.
Jaslo jest na tak. ROBIC DROGĘ.
Odpowiedz
1
@ o
dnia 13.07.2017, 21:43 · Zgłoś
kiedyś też będziesz emerytem i to szybciej niż myślisz :-)
Odpowiedz
1
@ Jaslanin
dnia 15.07.2017, 08:18 · Zgłoś
Wszedles chlopie w moja ksywke, ale wybaczam Ci , bo zgadzam sie z ostatnim zdaniem - ROBIC DROGE-jest potrzebna.
Odpowiedz
10
@ Eko
dnia 13.07.2017, 16:19 · Zgłoś
Kiedyś gdy przechodziłem ulicą Konopnickiej ugryzła mnie
menda ( Pthirus pubis ). Jutro będę na proteście.
Odpowiedz
0
@ green
dnia 13.07.2017, 22:24 · Zgłoś
Szkoda, że nie pluskwa (pot. bździągwa), a zapomniałem ich dużo w administracji. Też się tam wybieramy w obronie Kusaka Cezarka.
Odpowiedz
-3
@ Beata
dnia 13.07.2017, 14:39 · Zgłoś
Cymbały to chodzi nie o Mc Donald ale o TIRY
Odpowiedz
-4
@ Alicja
dnia 13.07.2017, 14:36 · Zgłoś
Czy ty masz dobrze w głowie nikt nie blokuje i nie blokował Mc Donalda osobiście oddam moja działke przy ulicy Konopnckiej pod tę sieć dodatkowo jeśli będzie to miejsce rozrywki dla miasta
Jasła . My jesteśmy przeciwni tylko TIR-om a nie MC Donald
Odpowiedz
1
@ olo
dnia 14.07.2017, 20:57 · Zgłoś
no rzeczywiście nikt nie protestował... zamilcz Pani Alicjo

http://www.jaslo4u.pl/czy-w-jasle-powstanie-mcdonald-s-newsy-jaslo-19086
Odpowiedz
3
@ Jasielski
dnia 13.07.2017, 13:54 · Zgłoś
Popieram ten protest. Ta droga niczego nie rozwiązuje.
Odpowiedz
5
@ kierowca
dnia 13.07.2017, 13:12 · Zgłoś
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze.
Odpowiedz
8
@ szofer
dnia 13.07.2017, 14:52 · Zgłoś
Popieram publiczne pieniądze się łatwo wydaje i jeżeli okaże się, że droga była nietrafioną inwestycją i tak nikt za to nie odpowie. Pracownicy UM czują się bezkarnie podejmując tego typu decyzje, a szary człowiek ma na nich pracować płacąc podatki.
Odpowiedz
6
@ Bombur
dnia 13.07.2017, 15:03 · Zgłoś
Jak nie posmarujesz to nie pojedziesz ktoś posmarował skoro ta droga jest taka ważna dla UM a nie dla mieszkańców.
Odpowiedz
6
@ szofer
dnia 13.07.2017, 15:29 · Zgłoś
Haruje na tych darmozjadów, płace akcyzę w paliwie, viatoll, podatek VAT, dochodowy i na co te pieniądze idą na dróżkę z którą jest poważny problem zamiast na konkretną obwodnicę.
Odpowiedz
8
@ lolo
dnia 13.07.2017, 13:07 · Zgłoś
proszę wrzucić na jaslo4u plan drogi którędy ma przebiegać to wtedy można coś powiedzieć czy jest potrzebna czy nie?
Odpowiedz
3
@ Plan
dnia 13.07.2017, 15:13 · Zgłoś
Plan jest na konkurencyjnym portalu bo ten nie potrafi dodać planu.
Za to najlepiej im wychodzi kasowanie komentarzy.
http://www.[...]/i/2016/01/kg2-1b.jpg
A droga wcale nie biegnie po ulicy Konopnickiej tylko 100 metrów obok.
Odpowiedz
3
@ Finwe
dnia 13.07.2017, 16:03 · Zgłoś
Czyli przebiega przez Piekło które będzie solą w oku UM.
Odpowiedz
0
@ Protestująca
dnia 14.07.2017, 16:55 · Zgłoś
Nie 100 metrów od tylko wzdłuż a w pewnych miejscach ją przecina
Odpowiedz
-5
@ XC
dnia 13.07.2017, 12:47 · Zgłoś
Żeby wtedy lało i padał śnieg i wichura była taka żeby im podarło te wszystkie transparenty to się im odechce protestować przeciw budowie nowej drogi.
Odpowiedz
-5
@ malkontent
dnia 13.07.2017, 12:18 · Zgłoś
Ten protest może być przydatny ratuszowi, zgodnie z hasłem wyborczym "słuchać mieszkańców" władza może wstrzymać budowę drogi i mieć błogi spokój do końca kadencji
i mieć uzasadnienie nie możemy działać wbrew woli mieszkańców.
Może być powtórka z zapowiedzi budowy łącznika ulic Staszica z ulicą Baczyńskiego, też był protest i to udany, a że w mieście jest komunikacyjny paraliż, mieszkańcy tego chcą.
Odpowiedz
7
@ Mozg
dnia 13.07.2017, 12:37 · Zgłoś
Takim tokiem myślenia mozna zablokować wszystko.
Jak władza się unię to jest do zmiany..
Odpowiedz
-3
@ Mma
dnia 14.07.2017, 19:46 · Zgłoś
Moim zdaniem i jeden i drugi łącznik niczego nie rozwiązuje... I jest po to by robić coś, cokolwiek żeby tylko bylo ze cos sie robi.
Odpowiedz
8
@ CoToDa
dnia 13.07.2017, 11:52 · Zgłoś
Parlament szykuje pieniądze na lokalne drogi, każdy z nas grosze odda z litra zatankowanego paliwa a oni protestować będą bo drogi nie chcą chorzy cy co?. Chcieli budować jakiegość MAK coś tam to też nie, o cho chodzio co?
Odpowiedz
9
@ Zoltar
dnia 13.07.2017, 11:36 · Zgłoś
Klamka zapadła.
Odpowiedz
11
@ Lazio
dnia 13.07.2017, 11:09 · Zgłoś
O , [...], znów ciemnogród,20 lat temu opuściłem to Piękne Miasto ale miałem zamiar powrócić na stare lata, kupić jakieś mieszkanko.Ale widzę że dalej ciemnogród ,więc zamiast 80 metrów w Jaśle, kupię 50 w Rzeszowie i to z tirami pod oknem ale bez tych wszystkich [...]nietych co zawsze na nie ,walniesz jeszcze z dwa kościoły kilka pomników i ok.A i jeszcze [...]cie miesięcznicę to będzie zajebiście.Naprawde zaorać i paść krowy
Odpowiedz
-3
@ Sybiranka
dnia 13.07.2017, 10:10 · Zgłoś
Budowa KG2 jest jak łatanie dziur na polskich drogach. Ani porządnie ani przyszłościowo, że nie wspomnę o tym i wcale nie patrzy się na realne potrzeby całego rejonu - gdyby tak było, już trwałyby prace nad porządną obwodnicą.

Mieszkańcy Konopnickiej mają rację. Widzą ten projekt całościowo, podając rozwiązanie o wiele korzystniejsze dla mieszkańców Jasła, dla infrastruktury oraz dla kierowców TIRów - widzą nie tylko czubek własnego nosa, jak przedstawiciele władz, chcący bardzo szybko zrobić coś, COKOLWIEK, czym można się chwalić...

Popieram protest i popieram inicjatywę mieszkańców Konopnickiej. Przypominajmy władzom, że zdanie mieszkańców powinno być brane pod uwagę przede wszystkim.
Odpowiedz
15
@ Wszystkich trzech
dnia 13.07.2017, 11:05 · Zgłoś
Mieszkańców chyba. Na Lwowskiej i Kotlinie jest nas więcej i jesteśmy za łącznikiem
Odpowiedz
-7
@ Mieszkanka jasła
dnia 13.07.2017, 10:05 · Zgłoś
Każdy taki mądry a większość osób z okolicznych ulic jeździ trendy na wycieczki rowerowe chodzi z dziećmi na spacery ,biega chodzi na spacery z psami . Więc chyba jest to fajne miejsce skoro tyle osób korzysta ze spokoju tej ulicy niedługo zostaną nam tylko obwodnicę .
Odpowiedz
1
@ demokryt
dnia 15.07.2017, 09:41 · Zgłoś
I dalej będziecie sobie biegać,wyprowadzać psy,bo łącznica pobiegnie inną trasą.Nie pokrywa się z ul.Konopnickiej,przecież to kręta serpentyna między budynkami. Czy widział ktoś z krytykantów przebieg łącznicy ? Biegnie od ronda wzdłuż wałów,a jedyna kolizja z kilkoma budynkami powstaje przy połączeniu przyszłej łącznicy z obwodnicą (ul.Piłsudskiego). Demagogia wynika zwykle z niewiedzy...
Odpowiedz
5
@ Ixu
dnia 13.07.2017, 09:39 · Zgłoś
Bede zaskoczony jak na protescie pojawi sie wiecej niz 50 osob ;)
Odpowiedz
6
@ Biada
dnia 14.07.2017, 14:43 · Zgłoś
Oby z tego protestu nie wybuchła rewolucja..
Odpowiedz
21
@ Mieszkaniec
dnia 13.07.2017, 09:29 · Zgłoś
Ci sami ludzie swoim protestem zablokowali budowę McDonalda a teraz chcą zablokować budowę ważnej drogi. Za niedługo Ci ludzie zablokują samych siebie.
Odpowiedz
9
@ Karol.
dnia 13.07.2017, 08:59 · Zgłoś
Wreszcie zobaczymy ludzi na ulicach,zwykle o tej porze pustego miasta,no i trochę rozrywki dla ospałego grodu się pojawi...Co pewnie odnotują media.No bo jak tu nie protestować,skoro inwestycję w jasle chcą czynic wbrew woli paru obywateli???
Odpowiedz
-2
@ popieram Ekologa
dnia 13.07.2017, 08:24 · Zgłoś
TAK walczmy o Klusaka Cezarka Zieloni łączcie się!!!
Odpowiedz
5
@ Abnegat
dnia 13.07.2017, 13:02 · Zgłoś
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
Odpowiedz
11
@ praco rolnik chlopo robotnik itd.
dnia 13.07.2017, 08:24 · Zgłoś
Sadząc po wpisach ludzie dalej niz Jasło i do mamusi na piekna wies nie wjezdzaja zwiedzac piekny kraj nasz kraj . Takie drogi nawet autostrady przebiegaja w najwiekszych skupiskach zabudowy a nawet przez centra. Za Prl ucieklo to ze wsi by byc panisko miejskie a teraz drze paje ze glosno ze spaliny jedz na wies wykos z chaszczy ojcowizne pozadek przy domku gdzie sie wychowales cisza spokuj tylko z sasiadem i rodzina nie zadzieraj tu protest nie na miejscu wez sie do roboty paplanina i wrzaski ci tylko zaszkodza.
Odpowiedz
-1
@ Abnegat
dnia 13.07.2017, 12:20 · Zgłoś
Tu nie chodzi o ekologię, tylko o ekonomię i logikę rozwiązania komunikacyjnego.
Odpowiedz
-2
@ KKK
dnia 13.07.2017, 08:19 · Zgłoś
Ta droga nic nie da - jakbyście tam mieszkali to spojrzelibyście z innego punktu widzenia. Podobnie połączenie ronda sobniowskiego z Grunwaldzką - wciskają jakieś ścieżki zamiast prawdziwej obwodnicy i zadowoleni, że coś robią i są zasługi na wybory.
Odpowiedz
-1
@ Abnegat
dnia 13.07.2017, 12:06 · Zgłoś
Trzeba odróżnić obwodnicę północną (północno-zachodnią) od południowo-wschodniej - to są dwie różne kwestie.
Odpowiedz
-1
@ Eniu
dnia 13.07.2017, 08:08 · Zgłoś
Skoro walczymy o przyrodę to gra warta świeczki nie będzie drogi
Odpowiedz
0
@ Ekolog
dnia 13.07.2017, 07:59 · Zgłoś
W miejscu gdzie przebiegać ma droga (na Piekle) występuje zagrożony wyginięciem Kusak Cezarek (Staphylinus caesareus) - naturalny wróg kleszczy, zapraszam wszystkich ZIELONYCH na protest.
Odpowiedz
3
@ Abnegat
dnia 13.07.2017, 12:14 · Zgłoś
Coś tu nie gra, bo wg Wikipedii, Staphylinus caesareus występuje w ściółce w lasach liściastych i iglastych. Ponadto nie wiem, co to jest "Piekło"? Czy aby na pewno chodzi o przebieg KG2?
Odpowiedz
0
@ Sybiranka
dnia 13.07.2017, 14:46 · Zgłoś
Wszyscy na Błoniu wiedzą gdzie jest Piekło i dlaczego tak się nazywa...
Odpowiedz
2
@ Abnegat
dnia 13.07.2017, 16:10 · Zgłoś
Ale lasów chyba tam nie ma, żeby można było mówić o tym Staphylinus caesareus.
Odpowiedz
3
@ Anomalia
dnia 13.07.2017, 17:47 · Zgłoś
Ludzie szaleją,owady bzikują:dawniej kleszcze siedziały na drzewach i atakowały ludzi nieubranych na zielono.Obecnie kleszcze siedzą w miejskiej trawie..
Odpowiedz
1
@ Marek
dnia 13.07.2017, 07:30 · Zgłoś
Następny bzdurny projekt nie rozwiąże problemu,pieniądze wyrzucone w błoto ,rondo solidarności bedzie miało mniejsza przepustowość i zostaniemzablokowane
Odpowiedz
15
@ Zablokować zablokować wszystko zablokować
dnia 13.07.2017, 07:07 · Zgłoś
Popatrzcie na Krosno jak się rozwija. Wstyd wstyd wstyd!
Odpowiedz
5
@ do Alicja
dnia 13.07.2017, 06:12 · Zgłoś
Tak ta droga przecina potok Warzycki. Zanim się pisze
trzeba zajrzeć do mapy.
Odpowiedz
-2
@ Alicja
dnia 13.07.2017, 05:59 · Zgłoś
W filmiku ten biedny człowiek nawrt nie zainteresował się gdzie ta droga będzie Co to znaczy potok warzycki gdzie Rzym gdzie Krym oj całe szczęście PIS straci trochę wyborców całe szczęście ze mnie też
Odpowiedz
0
@ pytanie retoryczne
dnia 13.07.2017, 05:56 · Zgłoś
Czy na proteście będzie radny Czeluśniak ?
Odpowiedz
1
@ Abnegat
dnia 13.07.2017, 02:48 · Zgłoś
Sprawa jest już przesądzona, a ten film ("Będą drogowe inwestycje w Jaśle")

https://www.youtube.com/watch?v=W8ltNdUFzXA

wyjaśnia, kto za tym stoi - praktycznie cały establishment wojewódzki, powiatowy i miejski, wspierany przez wiadomego pana Posła. Dziwne, dlaczego wszystkim tak bardzo na tym zależy? Ze względu na przyszłoroczne wybory samorządowe? Nie biorą pod uwagę ryzyka, że inwestycja może okazać się nietrafiona?

Nadal nikt nie podaje racjonalnych argumentów przemawiających za wyrzuceniem prawie 20 mln w tę bezsensowną inwestycję w sytuacji, gdy są pilniejsze inwestycje drogowe w mieście i jego otoczeniu. Ciągle tylko odmienia się przez wszystkie przypadki drogę wojewódzką 992, której jakoby przedłużenie miałaby stanowić ta droga KG2, co jest oczywistym kłamstwem, którym posłużono się prawdopodobnie dla zdobycia funduszy. Nawet gdyby zostało wykonane połączenie ronda w Żółkowie z ul. Floriańską, również w takim przypadku trudno będzie mówić o bezpośrednim przedłużeniu drogi 992, gdyż wymagałoby to zupełnie innego i kosztownego poprowadzenia trasy obwodnicy. Bezpodstawny jest również argument czynników oficjalnych, pojawiający się również w linkowanym wyżej filmie, że zostanie rozładowany ruch w centrum miasta, a przynajmniej - w odniesieniu do pojazdów do 3,5 t, którym (w odróżnieniu od tirów) nie można nakazać czy zakazać przejazdu w określonym kierunku.

P.S. W linkowanym wyżej filmie, p. Starosta wspomina o przedłużeniu linii kolejowej Łódź - Dębica do Jasła. To świadczy o jego dobrym samopoczuciu, chociaż niekoniecznie o poczuciu rzeczywistości.
Odpowiedz
7
@ sam nie wiem
dnia 12.07.2017, 23:35 · Zgłoś
tylko zobaczcie jak sie krosno rozbudowuje w strone miejsca piastowego a my nic nie bedziemy miec w tym jasle nawet macdonald bo jakieś halo aut jest coraz wiecej wiec i drug musi byc wiecej proste
Odpowiedz
-1
@ Alicja
dnia 13.07.2017, 07:02 · Zgłoś
Nikt z osób mieszkających przy ulicy Konopnieckiej nie protestuje przeciwko McDonald
Mieszkam w dużym miescie gdzie jest wiele takich sieciówek
Odpowiedz
-1
@ Alicja
dnia 13.07.2017, 07:02 · Zgłoś
Nikt z osób mieszkających przy ulicy Konopnieckiej nie protestuje przeciwko McDonald
Mieszkam w dużym miescie gdzie jest wiele takich sieciówek
Odpowiedz
3
@ olo
dnia 14.07.2017, 21:00 · Zgłoś
4
@ Lol
dnia 13.07.2017, 09:42 · Zgłoś
Pewnie w Doner King. To norma
Odpowiedz
-4
@ Ewelina
dnia 12.07.2017, 22:46 · Zgłoś
Mam nadzieję że na tej nowej drodze zaklniesz siarczyście za rok Z najlepszymi życzeniami
Odpowiedz
4
@ Marek
dnia 12.07.2017, 22:40 · Zgłoś
Ciekawe czy ludzie pamiętają, ze ta droga miał budować poprzedni Burmistrz dawno bo w 2005 roku ale wtedy obecna władza była stanowczo przeciwko. I skutecznie udało im sie ta inwestycje zatrzymać. Teraz biorą ja na swoje barki jako sukces... żenada!
Odpowiedz
1
@ Ewelina
dnia 12.07.2017, 22:27 · Zgłoś
Ja nic nie chcę udowodnić Prawda jest taka ze TIRY nie powinny jeździć ani ulicą Lwowską ani Ul Konopnickiej Przecież to oczywista prawda
Odpowiedz
11
@ oo
dnia 12.07.2017, 22:36 · Zgłoś
Nie będą jeździły Konopnickiej. Będą jechały zupełnie nową ulicą...
Odpowiedz
0
@ Alicja
dnia 13.07.2017, 06:58 · Zgłoś
Nie korzystam z tej sieci sklepów
Odpowiedz
-20
@ Ewelina
dnia 12.07.2017, 22:17 · Zgłoś
A ile to wieżowców stoi przy tej Lwowskiej widziałąm tylko małe czteropiętrowe bloczyny (nie noszę okularów bo ich nie potrzebuję
Odpowiedz
28
@ AS
dnia 12.07.2017, 22:21 · Zgłoś
Nie kompromituj się już próbując nam udowodnic ze na Konopnickiej mieszka więcej ludzi niz na Lwowskiej i na oś. Na Kotlinę
Odpowiedz
26
@ i7
dnia 12.07.2017, 22:03 · Zgłoś
Każdy może sam osądzić sytuację.

1. wchodzimy na google maps
2. patrzymy jak dużo domów i bloków stoi przy Lwowskiej
3. patrzymy jakim odludziem jest ul. Konopnickiej w porównaniu z Lwowską
4. mamy odpowiedź - trzeba szybko budować nową drogę KG-2, by odciążyć Lwowską
Odpowiedz
7
@ Jaślak
dnia 12.07.2017, 21:37 · Zgłoś
(...)Ich zdaniem wprowadzenie ruchu samochodów ciężarowych w obszar osiedla z zabudową jednorodzinną jest ewenementem na skalę kraju(...)
Ja pier... a długa ulica Krakowska i 17 Stycznia to niby nie obszar osiedla z zabudową jednorodzinną?!?! i tu jakoś jeżdżą! Ludzie weźcie nie panikujcie! każdy wącha te smrody z samochodów bez znaczenia gdzie mieszka... paranoja!
Odpowiedz
16
@ BUDOWAĆ !!!
dnia 12.07.2017, 21:23 · Zgłoś
Wszędzie w kraju są protesty, bo mieszkańcy żądają jakiejś budowy. Tylko w Jaśle jak zwykle na opak i zamiast się cieszyć, że wreszcie coś budują, to będą marudzić. Ale kogo to obchodzi ?

99,9% mieszkańców czeka na tą drogę, a ten 1% z ulicy Konopnickiej, to błąd statystyczny.
Odpowiedz
-3
@ Do budować
dnia 13.07.2017, 11:58 · Zgłoś
Coś Ci te procenty nie wyszły. Matematyka się kłania :)
Odpowiedz
-7
@ OK Budować
dnia 13.07.2017, 17:36 · Zgłoś
Mieszkańcy Konopnickiej będą pobierać opłaty za przejazd.
Odpowiedz
-6
@ Max Szyderko
dnia 12.07.2017, 20:33 · Zgłoś
Zaorać ten pisowski matecznik...i będzie spokój !!!
Odpowiedz
-9
@ AS
dnia 12.07.2017, 22:19 · Zgłoś
Wystarczy że ty się zaorałeś.
Odpowiedz
-24
@ Ewa
dnia 12.07.2017, 19:37 · Zgłoś
Pani Tirówko niech pani nie robi sobie na razie reklamy
Odpowiedz
38
@ tirówka
dnia 12.07.2017, 19:26 · Zgłoś
A ja się cieszę i popieram.
Odpowiedz
22
@ do@tirówka
dnia 12.07.2017, 19:59 · Zgłoś
Jeśli Ty masz na imię Marika, to też się cieszę. Swoją pracę wykonujesz wspaniale!
Odpowiedz
23
@ do Marika
dnia 12.07.2017, 20:42 · Zgłoś
Marika Ty na takim portalu. Taka porządna kobieta.
Odpowiedz
-3
@ qwerty
dnia 12.07.2017, 19:16 · Zgłoś
a tak z innej beczki kto jest pomysłodawcą tej drogi?
Odpowiedz
1
@ Ewa
dnia 12.07.2017, 19:09 · Zgłoś
Właśnie nie, chcę jeszcze stację benzynową co mam nadzieję będzie w jednym kompleksie
Odpowiedz
28
@ Ona
dnia 12.07.2017, 19:06 · Zgłoś
Czy mnie pamięć myli, czy mieszkańcom z Konopnickiej przeszkadzała również budowa McDonalda?
Odpowiedz
5
@ Ewa
dnia 12.07.2017, 19:02 · Zgłoś
Proszę Państwa to nie chodzi o większe czy mniejsze zło to chodzi o wybudowanie obwodnicy która wyprowadzi TIRY z miasta a nie drogi wojewódzkiej która specjalnie budowana jest po to, zeby wprowadzi te TIRY do miasta Rado Solidarnosci położone jest 600m od pięknego jasielskiego rynku. Przebieg drogi zaplanowany jest kilka metrów od wałów p/powodziowych. czy myślicie państwo ze wprowadzenie Tirów na to rondo jest dobrym pomysłem jak ciężko( sama wiem) wjechać na to rondo np. w dzień targowy jak na rondzie jest dodatkowo TIR. Teraz niestety wyobraźmy sobie sytuację, ze na to rondo będą wjeżdzały TIRY i niestety jest to prawdą ze będzie ich docelowo około 2000/dobę , Ta droga jest bardzo potrzebna dla miast i dla mieszkańców ale nie dla TIRÓW
Odpowiedz
13
@ gretyx
dnia 12.07.2017, 20:08 · Zgłoś
Niektórym trzeba jak krowie na rowie - tirów na rondzie będzie tyle samo co teraz. Chodzi tylko o to żeby zamiast skręcać w Lwowską jechały prosto w KG2. Biorąc pod uwagę, ze w jednym bloku na Kotlinie mieszka więcej ludzi niż przy tej śmiesznej uliczce ta inwestycja jest potrzebna. Nie wspominając już o takich Brzyszczkach czy szpitalu.
Odpowiedz
-1
@ Ewa
dnia 12.07.2017, 20:25 · Zgłoś
To nie trzeba mieć wyższego wykształcenia żeby domyśleć się ze wyniki pochodzą z analizy danych. Rów i krowa nie maja tu nic do rzeczy. Smutny jest tylko język jaki używasz
Odpowiedz
6
@ AS
dnia 12.07.2017, 22:18 · Zgłoś
Ale to nie ma znaczenia jakiego języka używa. Liczą się fakty a te które przedstawił są niepodwazalne. Chcesz dalej dyskutować o tym ze lepiej zeby Lwowska była zajeżdzana przez tiry a twoja ulica przy której mieszka 1/100 tego co na Kotlinie i przy Lwowskiej była dalej drózką dojazdową dla kilku mieszkańcow?
Odpowiedz
7
@ os Brzyszczki
dnia 12.07.2017, 23:03 · Zgłoś
dziękujemy WSZYSTKIM , którzy sie przyczynili i lobbowali na rzecz tej drogi radnym ( z os Brzyszczki i Ulaszowice ) , burmistrzom ( Czernecki i Pabian ) za bez partyjne podejście do sprawy , radnemu Zającowi i Kurowskiej za finał . Jeszcze ekrany przy Piłsudskiego i będzie jak w RAJU :)))
Odpowiedz
6
@ Ludzik
dnia 12.07.2017, 18:29 · Zgłoś
Marnotrawstwo ludzkich pieniedzy. Budowa drogi ktora nic nie wniesie co najwyzej jeszcze bardziej zakorkuje rondo ktore i tak ma mala przepustowosc. Odpowiednikiem tej drogi za darmo jest ul towarowa a pieniadze z KG2 przeznaczyc na przygotowania do budowy prawdziwej obwodnicy. W koncu szykuja nam nowy podatek wiec kasa bedzie
Odpowiedz
3
@ Syga
dnia 12.07.2017, 18:32 · Zgłoś
Głupoty opowiadasz, co ma Towarowa do tej drogi? Zeby dojechac od ronda do Towarowej musisz jechać obok szpitala i duzego osiedla bloków. To oczywiste ze kosztem ludzi przy Konopnickiej odciązy sie Lwowską. Ale chyba powinnismy brac pod uwagę mniejsze zło czyli mniejsza liczbę mieszkanców przy Konopnickiej.
Odpowiedz
1
@ qwerty
dnia 12.07.2017, 18:49 · Zgłoś
Mniejszym złem jest wydać 1,4 mln na drogę która i tak nie rozwiąże problemu.
Odpowiedz
22
@ Ludzik
dnia 12.07.2017, 19:05 · Zgłoś
Nie zrozumiales o co chodzi. KG2 na dlugie lata przekresla prawdziwa obwodnice, moze nawet na zawsze. Mieszkancy zgadzajac sie na wprowadzenie gabarytow blizej centrum beda miec wiekszy ruch w cenrum, wiecej spalin i wszystich dobr jakie niesie tranzyt 100 m od centrum. Wszyscy powinni byc przeciwni tej budowie a ruch tranzytowy powinien byc na obrzezach a nie 100 m od rynku.
Odpowiedz
0
@ do Ludzik
dnia 12.07.2017, 21:30 · Zgłoś
Ale Ty zdajesz sobie sprawę z tego, że te tiry które będą jeździć tą drogą i tak jeżdżą też teraz przez to rondo, tylko że przez Lwowską? Więc ruch będzie taki sam jak jest teraz
Odpowiedz
11
@ Ludzik
dnia 12.07.2017, 22:20 · Zgłoś
Przeczytaj uwaznie moj poprzedni komentarz. Nie pisze ze tranzyt bedzie wiekszy ani mniejszy tylko ze nie bedzie prawdziwej obwodnicy na obrzezach ktora byc powinna. KG2 to pol a nawet cwiercsrodek. Zastepcza pseudo obwodnica w centrum miasta. Dawniej wsie mialy przez srodek gosciniec, teraz i Jaslo sie doczeka. Wszystkie miasta obwodnice maja na obrzezach.
Odpowiedz
1
@ do Ludzik
dnia 12.07.2017, 23:33 · Zgłoś
"Mieszkancy zgadzajac sie na wprowadzenie gabarytow blizej centrum beda miec wiekszy ruch w cenrum, wiecej spalin i wszystich dobr jakie niesie tranzyt 100 m od centrum." To co to jest, jak nie twierdzenie że będzie większy ruch?
Odpowiedz
5
@ Ludzik
dnia 13.07.2017, 00:00 · Zgłoś
Dalej nie kumasz. Tłumacze jak dziecku. Większy jest przy braku obwodnicy. Jakby była obwodnica (nie łącznik!) ruch zmalał by na rondzie i co za tym idzie w centrum. Chyba że twierdzisz że teraz jest mały? To po co budować łącznik jak jest mały ruch? Kilkanaście baniek w błoto dla czyjegoś widzimisie?
Odpowiedz
1
@ Liberum veto
dnia 13.07.2017, 17:31 · Zgłoś
Otworzyć trasę powietrzną,a za te pieniądze zakupić latające poduszki.Żadnych drogich dróg.
Odpowiedz
-7
@ Olek
dnia 12.07.2017, 18:26 · Zgłoś
Olo pewnie masz własnego TIRA i dlatego tak zależy Ci na tej drodze, rozumiem że będziesz miał bliżej do domu.
Odpowiedz
-8
@ qwerty
dnia 12.07.2017, 18:06 · Zgłoś
@olo wyglądasz na pracownika magistratu.
Odpowiedz
-10
@ Wojtek
dnia 12.07.2017, 17:50 · Zgłoś
Olo a ty chcesz TIRY pod swoim domem
Odpowiedz
10
@ olo
dnia 12.07.2017, 18:08 · Zgłoś
Nie chcę, bo już mam. I nie, nie jestem pracownikiem magistratu. Daleko mi do tej instytucji.
Odpowiedz
6
@ Syga
dnia 12.07.2017, 18:30 · Zgłoś
Gdyby nie te TIRy to głodny i goły być chodził
Odpowiedz
-9
@ qwerty
dnia 12.07.2017, 17:43 · Zgłoś
Włodarze miasta powinni się zastanowić jak przyciągnąć inwestorów, a nie jak wydać 1,4 mil pln na drogę, która uprzykrzy życie mieszkańców, których z roku na rok ubywa, można za te pieniądze np. wybudować ścieżki rowerowe są przyjazne dla środowiska, mieszkańców i przyciągają turystów.
Odpowiedz
9
@ olo
dnia 12.07.2017, 17:46 · Zgłoś
"Włodarze miasta powinni się zastanowić jak przyciągnąć inwestorów" -> " można za te pieniądze np. wybudować ścieżki rowerowe są przyjazne dla środowiska, mieszkańców i przyciągają turystów."
HOHOHO ile to inwestorów do nas przybiegnie po wybudowaniu ścieżek rowerowych.
Odpowiedz
6
@ Syga
dnia 12.07.2017, 18:29 · Zgłoś
qwerty sciezki rowerowe to się buduje kiedy juz są inne rzeczy takie własnie jak drogi które nie korkują miasta, chcesz od tyłu wszystko robić? Turysta omija miasto które jest zakorkowane, wystarczy ze w nawigacji wykoczy mu korek przy rondzie w Jaśle i pojedzie inną drogą, omijając Jasło.
Odpowiedz
2
@ Wojtek
dnia 12.07.2017, 17:41 · Zgłoś
No właśnie ale jak to zrobić jeśli Pan Burmistrz zaplanował właśnie te drogę dla TIRÓW Taki właśnie znak stanie w pobliżu szpitala ze względu na skargi mieszkańców Kotliny
Odpowiedz
0
@ ejken
dnia 12.07.2017, 17:39 · Zgłoś
mieszkańcy ul.konopnickiej: niech robią tę drogę, tylko niech nie nadają jej parametrów drogi wojewódzkiej, tylko na wlocie i wylocie znaki do 3,5t. : ) precz z bocznicami, obwodnicami w środku miasta, tylko obwodnica kowalowy - skrzyżowanie ulic podkarpackiej i bieszczadzkiej rozwiąże wszystkie problemy !!!
Odpowiedz
15
@ fert
dnia 12.07.2017, 18:03 · Zgłoś
A w czym mieszkańcy Kowalowych i Gorajowic są gorsi? Konopnicka tirow nie chce, ale tamtym to juz można wcisnąć co?
Odpowiedz
4
@ ejken
dnia 13.07.2017, 08:12 · Zgłoś
głupcze gorajowice omijałaby
Odpowiedz
1
@ x
dnia 13.07.2017, 19:02 · Zgłoś
I to jest myślenie mieszkańców ulicy Konopnickiej. U nas dalej błogi spokój i pokrzywy a ruch samochodowy wysłać mieszkańcom osiedla Kowalowy. Mentalność Kalego.
Odpowiedz
-2
@ qq
dnia 12.07.2017, 17:36 · Zgłoś
To zrobić ten łącznik dla pojazdów do 3.5t. Tiry będą jeździć po staremu,a mia
sto zawsze choć troche się rozkorkuje jak nie będzie szturmu aut z całego miasta na jedno rondo.
Odpowiedz
0
@ Wojtek
dnia 12.07.2017, 17:27 · Zgłoś
Ja chcę 10 McDonald's , chce 30metrowy pominik , chcę drogę ale bez Tirów
Odpowiedz
18
@ Syga
dnia 12.07.2017, 18:26 · Zgłoś
To może pomyśl że odciąży się droga obok szpitala i karetka szybciej przyjedzie kiedy będziesz potrzebował pomocy.
Odpowiedz
1
@ qw
dnia 12.07.2017, 20:42 · Zgłoś
tylko do ronda czyli 300m
Odpowiedz
2
@ taktyk
dnia 12.07.2017, 17:26 · Zgłoś
To trzeba taktycznie. Jakiś dziadunio musi sobie "przypomnieć", że gdzieś tam przy rzeczce na wojnie pochowali dwóch partyzantów i archeolodzy blokują budowę na parę lat. Potem jednak stwierdzi że mu się miasta pomyliły i już.
Odpowiedz
29
@ sorry
dnia 12.07.2017, 17:20 · Zgłoś
Tamten cały rejon jest z innej epoki. McDonalda nie chcą, nowej drogi nie chcą. To może jakiś 30 metrowy pomnik chcecie? Zmieńcie sobie nazwę ulicy na ulica Jaskiniowców.
Odpowiedz
-14
@ Ewelina
dnia 12.07.2017, 17:12 · Zgłoś
Najważniejsza jest blokada Mc Donald' nie masz co jeść
Odpowiedz
45
@ olo
dnia 12.07.2017, 17:30 · Zgłoś
tu nie chodzi o McDonalds, tu chodzi o to, że wszystko co ma powstać w tym rejonie jest oprotestowane i zablokowane! Jeśli nie chcecie rozwoju to zapraszamy na wieś. Tam będziecie mieć święty spokój i średniowiecze.
Odpowiedz
37
@ Syga
dnia 12.07.2017, 18:25 · Zgłoś
Dokładnie, ja wybrałem miszkanie w Jasle z wszystkimi tego konsekwencjami i nie robię rabanu że codziennie rano cięzarówki podjezdzają pod moim oknem do sklepu. Niezłe jaja by były gdyby każdy myslał jak mieszkańcy z Konopnickiej. Wyobraźcie sobie że nie byłoby sklepów bo jak dowieźć do nich towar?
Odpowiedz
22
@ AQ
dnia 12.07.2017, 18:35 · Zgłoś
Kiedyś to miejsce było odległe od centrum, prawie "wiocha" jak pisze olo, ulica Lwowska ( a wcześniej Armii Czerwonej) nie powstała rok temu i kto przy niej się budował, wiedział co się z tym wiąże.
Odpowiedz
3
@ hanka
dnia 13.07.2017, 13:12 · Zgłoś
Wiesz, może nie tak do końca, jak myślisz. Mój dom powstal w 1949r i była tu wtedy droga szutrowa. A teraz usiadz kola jakiegokolwiek domu i chciej porozmawiać-choćby krotko. Szanse masz tylko wtedy, gdy trafisz na przerwę pomiędzy ciag tirów jadących kupami średnio po 6/słownie-szesc/. Pytanie, ktore wiaze się z cala ta sytuacja:dlaczego stosujesie się szczatkowe rozwiązania? Moi znajomi ok. 30 lat temu nie dostali zgody na budowę domu, bo ma tam isc obwodnica! Mowie o obwodnicy, która miała siegac gdzies okolic Gorajowic.
Odpowiedz
39
@ olo
dnia 12.07.2017, 17:09 · Zgłoś
zablokowali łącznik Baczyńskiego - Staszica, zablokowali McDonald's, zablokują KG2. Zablokujcie sobie jeszcze mózgi żeby takich pierdół nie wymyślały i blokowały rozwój miasta.
Odpowiedz
12
@ x
dnia 13.07.2017, 18:57 · Zgłoś
Myślę, że zablokowali również rozbiórkę tej na wpół spalonej rudery przy Lwowskiej, która tylko szpeci i straszy.
Odpowiedz
-3
@ Ewelina
dnia 12.07.2017, 17:03 · Zgłoś
Do "Listka" czy chociaż jesteś ładny (mam nadzieję) bo rozumu nie masz wysyłając nas na Sybir

Mieszkanka ul Konopnickiej
Odpowiedz
19
@ olo
dnia 12.07.2017, 17:02 · Zgłoś
Z takim nastawieniem mieszkańców to to miasto będzie pogrążać się coraz bardziej w głębokiej du*. Blokujcie wszystkie inwestycje, które pomogą w rozwoju miasta, bo to nie tylko są nowe drogi, ale udostępniają one wiele nowych terenów pod inwestycje mieszkaniowe czy przemysłowe i rozładowują ruch na innych drogach.
Niestety z takim nastawieniem możecie pomarzyć o rozwoju miasta... Wstyd mi za Was.
Odpowiedz
-1
@ Ewelina
dnia 12.07.2017, 16:49 · Zgłoś
Myśle ze najbardziej będą się cieszyć z nowej drogi jej zwolennicy proponuję żeby ja nazwać ul, Parkingową bo ciężko będzie wjechać na Rondo Soliodarności będą mieli okazję nasi rodacy zobaczyć krowy, konie, kury i indyki które to podobno można zobaczyć przy tej ulicy Konpnickiej a może będzie i można złowić rybkę w Jasiołce ,nie liczcie państwo na bezpieczeństwoprzy poruszaniu się ponieważ włodarze miasta Jasła nigdy nie mieli pieniędzy na budowę chodnika przy ul Konopnickiej
Odpowiedz
-8
@ nn
dnia 12.07.2017, 16:31 · Zgłoś
To normalne takie małomiasteczkowe takie Jaśielskie , zrobimy coś i tak jaślanie będą się cieszyć
Odpowiedz
-4
@ Ewelina
dnia 12.07.2017, 16:23 · Zgłoś
Dziwię się bardzo że ludzie tego nie rozumieją ,przejeżdzjąc przez Jasło widać jak bardzo zatłoczone jest rondo Solidarości i jeszcze dodatkowo do tego Tiry a może jeszcze trochę wody z Jasiołki jak nie wytrzymają wały obok których zaplanowano tę drogę , miłej kąpieli jaślanie będziecie mieli wówczas cywilizację
Odpowiedz
6
@ ktoś
dnia 12.07.2017, 21:17 · Zgłoś
Jak byś kobieto nie zauważyła to po przebudowie przez to rondo pojedzie taka sama ilość tirów co do tej pory bo przecież nie robią nowego szlaku przelotowego tylko ściągają tiry z Lwowskiej i puszczą przez KG2.
Gdzie tu dodatkowo tiry skoro one już tam jeżdżą??
Odpowiedz
2
@ qwerty
dnia 12.07.2017, 16:20 · Zgłoś
W Jaśle jak w maśle ktoś nieźle zarobi na tej drodze skoro urzędnicy nie liczą się z protestem mieszkańców.
Odpowiedz
3
@ ziomal
dnia 12.07.2017, 17:06 · Zgłoś
Też się zastanawiam dlaczego urzędasy działają wbrew woli większości mieszkańców nie przeprowadzili konsultacji społecznych, a może zrobili to nieudolnie.
Odpowiedz
6
@ Syga
dnia 12.07.2017, 18:22 · Zgłoś
Jak większość hahahaha. Nastepny co kilka osób uwża za większość.
Odpowiedz
-11
@ ziomal
dnia 12.07.2017, 18:26 · Zgłoś
Następny z magistratu.
Odpowiedz
12
@ Konsultacje z ziomalem
dnia 12.07.2017, 21:51 · Zgłoś
Psu na buty zamiar wszelkich konsultacji z prostego powodu: Aby dyskutować należy mieć otwartą głowę na argumenty drugiej strony. Dotychczasowe próby rozmów z mieszkańcami kończyły się powszechnym krzykiem i emocjami nie uznającymi żadnych argumentów:
" Ma być na moje i koniec. Władza ma wykonać to co chcę , bo ja mam rację. Za to władzy płacę moimi podatkami. Jestem tolerancyjny dla innego zdania, pod warunkiem, że jest takie samo jak moje".
Dlatego odradzam władzy miasta nawet myśl o jakichkolwiek konsultacjach.
Ustawodawca dał wam narzędzie do wykonania takich inwestycji (zezwolenie w trybie ZRID) więc z niego korzystajcie i róbcie swoje. Słaba władza to żadna władza. To rumianek, który nie pomoże ale i nie zaszkodzi.
W innym przypadku w Polsce nie zrobiono by nawet kawałka drogi, nie mówiąc nawet o autostradach.
Demokracja nie polega na tym, że każdy robi co chce i może krzyknąć : Nie pozwalam!. W demokracji szanuje się obowiązujące prawo.
Odpowiedz
2
@ PO
dnia 13.07.2017, 06:11 · Zgłoś
Myślałam że to urzędy mają służyć ludziom, a nie ludzie urzędom w państwie PiS.
Odpowiedz
-11
@ f
dnia 12.07.2017, 15:48 · Zgłoś
pojde se poprotestowac i przy okazji kebepa zjem w passie hi hi hi:)
Odpowiedz
12
@ WiesMac
dnia 12.07.2017, 16:05 · Zgłoś
Chłopie zastanów sę 10 razy. Ten kebap i te hamburgery to śmieci udające jedzenie dla plebsu najniższego sortu, przyjezdnych Wieśków, które w niedziele jedzą z Mariolami ten szajs. Idąc od Kotliny na wysokości szpitala czuć już smród spalonej frytury.
Bądź poważny i wybierz smak i zdrowie.
Odpowiedz
-2
@ nn
dnia 12.07.2017, 16:33 · Zgłoś
Tak zjedz Snikersa. !
Odpowiedz
-8
@ Człowiek z Czackiego
dnia 12.07.2017, 15:27 · Zgłoś
Popieram ten protest - maj rację, że strajkują. Ci którzy wypisują te głupoty nie zadali sobie minimum trudu żeby poznć realia. Wiecie, że ruch tirów będzie w sąsiedztwie wałów przeciwpowodziowych. Będziesz s..dalał ale przedwodą powodziową jak wały zostaną przerwane.
Odpowiedz
28
@ obserwator 333
dnia 12.07.2017, 15:26 · Zgłoś
W tym przypadku akurat się zgadzam z mieszkańcami. Po cholerę ładować tyle kasy i pchać ruch w osiedle jednorodzinne gdy wystarczy kilometr dalej otworzyć dla ruchu ciężarowego ul. Towarową - zaznaczam że zamknięto ją po protestach mieszkańców dosłownie kilku domów jednorodzinnych gdyż przy ulicy tej zdecydowana większość zabudowy to hurtownie, firmy i magazyny.
Odpowiedz
8
@ ser_dziurawiec
dnia 13.07.2017, 08:35 · Zgłoś
Dokładnie. Ul. Towarowa to same firmy i hurtownie. A domów to jest tylko kilka na samym początku.
Natomiast łącznica oznacza wyburzanie domów, droga będzie kręta, oraz spowoduje, że szpital będzie miał z dwóch stron, drogi o dużym natężeniu ruchu i hałasu.
Odpowiedz
2
@ Sybirak z Konopnickiej
dnia 12.07.2017, 15:24 · Zgłoś
Szanowni mieszkańcy miasta Jasła, tak droga ma zostać wybudowana bez jakiegokolwiek poszanowania warunków życia mieszkanców. Nie planuje się "cichego asfaltu", ekranów przeciw hałasowi. Jest opinia, że nie można stosowac ekranów bo zakłócą walory krajobrazowe, a puszczenie tirów i tak zrobi z otoczenia tej drogi ciężką dzilnicę przemysłową.
Odpowiedz
7
@ ABSURD
dnia 12.07.2017, 15:30 · Zgłoś
Jakby miało zrobić ciężką dzielnicę przemysłową, to dobrze by było. Niestety, od jednej drogi fabryk nie przybędzie. Nie protesty urządzać, tylko na władze naciskać na budowę kolejnych dróg. Tylko to spowoduje poprawi sytuację. Trochę wyobraźni.
Odpowiedz
10
@ mieszkaniec
dnia 12.07.2017, 15:21 · Zgłoś
Najlepiej zgadzać się na coś co szkodzi ale nie mnie tylko daleko ode mnie. Który z Was chciałby mieć całodobowy ruch ciężarowy pod oknami.
Odpowiedz
42
@ Agent Delegat
dnia 12.07.2017, 15:25 · Zgłoś
Ale chlew dookoła to juz nie przeszkadza? Trawa po głowę, rozpadające się rudery, dzikie śmietniska co kawałek - tak wygląda otoczenie o które tak dbacie drogi mieszkańcu.
Odpowiedz
-2
@ ronman
dnia 12.07.2017, 15:31 · Zgłoś
Przejedź się ul. Konopnickiej i zobacz jak tu ludzie mieszkają. Nie obrażaj.
Odpowiedz
16
@ x
dnia 13.07.2017, 18:47 · Zgłoś
Setki a może tysiące ludzi z ulicy 17 Stycznia, Lwowskiej, 3-go Maja, Mieszkańcy Żółkowa, Majscowej, Zarzecza, Trzcinicy, Przysiek, Warzyc itp, mają taki ruch i co? W końcu żyjemy w 21 wieku i prawie każdy ma jakiś samochód i jeździ innym koło domu i zakłóca spokój. Jakby tak wszyscy myśleli i robili to świat zatrzymałby się w epoce jaskiniowców.
Odpowiedz
-1
@ dziad
dnia 14.07.2017, 23:01 · Zgłoś
byłem protestującym ... nie widzisz różnicy między budową domu przy trasie samochodowej, a wpakowanie tej trasy w osiedle domów?
Odpowiedz
-6
@ duda
dnia 12.07.2017, 15:19 · Zgłoś
Jak widzę z komentarzy żaden z was nie wie o co chodzi a krytykuje. Niech powstanie droga na prawie ulicy miejskiej z zakazem ruchu powyżej 6t, a nie "wewnętrzna" obwodnica dla 2 tysięcy tirów na dobę.
Odpowiedz
28
@ listek
dnia 12.07.2017, 15:25 · Zgłoś
Głupoty wypisujesz. 2000 tirów na dobę to jedzie po A4 Kraków-Katowice.
Odpowiedz
3
@ Człowiek z Czackiego
dnia 12.07.2017, 15:29 · Zgłoś
Liczba tirów została wzieta z warunków przergowych na tą drogę.
Odpowiedz
5
@ lastko
dnia 12.07.2017, 16:52 · Zgłoś
Dawaj te warunki, chętnie poczytam
Odpowiedz
9
@ Syga
dnia 12.07.2017, 18:21 · Zgłoś
No @Człowiek z Czackiego gdzie te warunki? Powiedziałeś A to teraz miej odwagę podac żródło twoich rewelacji
Odpowiedz
1
@ demokryt
dnia 15.07.2017, 09:04 · Zgłoś
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest jednym z załączników do dokumentów przetargowych sporządzanych i ogłaszanych przez Inwestora...
Odpowiedz
54
@ ABSURD
dnia 12.07.2017, 15:17 · Zgłoś
Krew mnie zalewa jak widzę takie protesty przeciwko rozwojowi. Burżuazja się znalazła. W takich momentach jak ten żałuję, że żyjemy w demokracji. Dawniej ZOMO by się wezwało, 10 minut, i po sprawie. Tylko, że intencja inna.
Odpowiedz
-2
@ AQ
dnia 12.07.2017, 18:23 · Zgłoś
Absurd to wydać 20 mln zl na 1,4 km gdzie śr. koszt budowy 1km drogi wojew. to 3-4 mln zl
Odpowiedz
16
@ pola
dnia 12.07.2017, 19:22 · Zgłoś
dolicz do tego odszkodowania dla mieszkańców
Odpowiedz
81
@ listek
dnia 12.07.2017, 15:15 · Zgłoś
Sprzeciwiam się dalszej przynależności ulicy Konopnickiej do Jasła.
Mieszkańcy tej ulicy powinni przestać korzystać z wszystkiego co znajduje się na terenie Jasła.
Won na Sybir.
Odpowiedz
0
@ kgvm
dnia 13.07.2017, 00:22 · Zgłoś
Na jaki Sybir. Chcesz by oprotestowali że na Syberii w zimie jest zimno? Natomiast w lecie (i to całe 4 miesiące) jest wiosna, Lato i jesień?
Odpowiedz
69
@ Agent Delegat
dnia 12.07.2017, 15:12 · Zgłoś
Apeluję o wyznaczenie objazdu zablokowanego ronda przez ul. Konopnickiej.
Odpowiedz
38
@ lastko
dnia 12.07.2017, 16:51 · Zgłoś
Tu nie ma co apelować tylko wszyscy kierowcy powinni tamtędy przejechac w piątek
Odpowiedz
-6
@ ...
dnia 12.07.2017, 23:11 · Zgłoś
Tak tak tak. Zamiast szukać pomysłu jak zmusić jasielskie władze do budowy obwodnicy, to lepiej przywalić krzywdzonym ludziom. Co ta droga da Jasłu? Nic. Mieszkańcy Lwowskiej będą mieć lepiej, a mieszkańcy Konopnickiej - gorzej. Skróci za to drogę Rumunom i Bułgarom (Polakom też) za kierownicą TIRa. Dla ogółu mieszkańców Jasła to tylko koszt. Ale dla władz miasta to szansa na wykazanie się, że coś robi. Byle co, bez sensu i drogo...
Odpowiedz
5
@ Mieszkanka jasła
dnia 13.07.2017, 09:42 · Zgłoś
Protest wynika z tego że droga będzie przebiegała zaraz koło kilkunastu domów a przetarg wygrała ekipa która była tańsza i w jej ofercie nie ma nawet barier dźwiękoszczelnych a wysiedlonych zostanie kilka domów reszta skazana na huk i halas z obecnej obwodnicy i kolejnej drogi ktoś ma być zbudowana
Odpowiedz
4
@ demokryt
dnia 15.07.2017, 09:00 · Zgłoś
Szanowna "Mieszkanko Jasła". Zakres i warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przedstawiona do przetargu przez inwestora,a nie kaprysy oferentów...
Odpowiedz
-1
@ też mieszkanka Jasła
dnia 15.07.2017, 13:44 · Zgłoś
Ja mieszkam na ul 17 Stycznia, przed Rondem Solidarności. Od 4 nad ranem już dudnią silniki TIR-ow. Przejść z jednej strony ulicy na drugą można tylko w podskokach. Nikt o tym nie myśli, co będzie po zbudowaniu tej drogi. Żadnych ekranów dźwiękoszczelnych. Jak żyć, Panie Burmistrzu?
Odpowiedz
-46
@ unknown
dnia 12.07.2017, 15:00 · Zgłoś
Budowa tej łącznicy nic nie da. Popieram protest mieszkańców. Po co pchać cięzarówki na osiedle? Jaki jest sens budować paro kilometrową łącznice, co będzie kosztować pare naście milionów złotych, skoro jest dobra droga na około. Ma powstać S19 z Rzeszowa do Barwinka, koło 2023 roku więc to powinno załatwić sprawę tranzytu na południe Europy.
Odpowiedz
52
@ O
dnia 12.07.2017, 15:23 · Zgłoś
Gdzie ty t widzisz osiedle?
Odpowiedz
100
@ pola
dnia 12.07.2017, 19:21 · Zgłoś
po co droga ? po co sklepy wielkopowierzchniowe? po co cokolwiek robić w Jaśle? no oczywiście poza stawianiem kościołów i krzyża pokutnego. Za chwile wymrze to Jasło bo nie będzie po co tu zostawać, młodzi uciekają a w Jaśle największym zakładem jest szpital... masakra co za tępy naród. Chcecie żeby droga przebiegała inna trasą? tam też są domy, wszędzie ludzie mieszkają... każdy będzie protestował?
Odpowiedz
2
@ podatnik
dnia 13.07.2017, 10:04 · Zgłoś
po co łącznica? a no po to żeby w ramach wykupu gruntów i budynków grupa kolesi podzieliła 20 mln torcik pomiędzy siebie,bo chyba nie jesteście tak tępi w tym jasełku żeby uwierzyć że 1,4 km drogi i jeden mostek kosztuje tyle kasy
Odpowiedz
-2
@ Abnegat
dnia 13.07.2017, 13:11 · Zgłoś
Tu może chodzić nie tyle o korzyści osobiste, ile o wytransferowanie funduszy na nadchodzące w najbliższych latach kampanie wyborcze. To nie jest sprawa tylko KG2, bo kwota 36 mln na chodniki i pobocza na odcinku Siepietnica - Przysieki też cokolwiek daje do myślenia.
Odpowiedz
11
@ Mieszkaniec
dnia 13.07.2017, 23:39 · Zgłoś
A teraz to niby nie jezdza przez osiedle domow jednorodzinnych? Zastanow sie co piszesz tam jest raptem kilka domow a ile jest przy lwowskiej? przejsc przez ulice nie mozna bo tir za tirem jezdza jak na silverstone k...a nie mozna na wlasne podworko wjechac bo z tylu juz matol w tirze trabi ze mosi zwolnic..."osiedle" konopnickiej zawsze ma problem ...
Odpowiedz
5
@ cyberchlop
dnia 14.07.2017, 17:11 · Zgłoś
do końca problemu nie rozwiązuje , ale ile razy już było w zimie koło szpitala tir w poprzek drogi bo piaskarka "zaspała" i paraliż na 3 godziny tak przynajmniej jest alternatywa i jest gdzie ruch przekierować , to już jest "przyklepane " i pieniądze na to są , a o obwodnicy północnej trzeba zapomnieć i brać to co jest , no ale w Jaśle zawsze jest problem Macdonald nie , Galeria na dworcu nie , Celpap zlikwidować , najlepiej machnąć Świątynie Opatrzności i Pana Jezusa na 50 metrów jak w RIO to są inwestycje na "DOBRĄ ZMIANĘ "
Odpowiedz
5
@ dziad
dnia 14.07.2017, 22:49 · Zgłoś
Byłem protestującym ... ta droga ma być alternatywą dla Lwowskiej i co to rozwiązuje?
Ilości TIR-ów jadących przez Jasło to nie zmniejszy. Jako łącznik może funkcjonować Towarowa (bez wydawania 20 mln zł). Nie chcemy, aby ta droga przebiegała inną trasą - chcemy, aby powstała tzw. obwodnica północna, która wyprowadza ruch TIR-ów poza miasto
Odpowiedz
4
@ inż.
dnia 14.07.2017, 22:51 · Zgłoś
No ktoś tu jest chyba własnie "tępy" skoro nie wie ile taka inwestycja może kosztować. Skoro mozna było to zrobić dużo taniej i jeszcze na tym zarobic to trzeba było startować w przetargu i robić a nie teraz szukać spisku. Tak to jest jak chłopki roztropki wymądrzają się w tematach, o których nie mają zielonego pojęcia. Myślą, że przyjedzie "Józek" z koparką , trochę podkopie, troche podsypie, położy asfalcik i bedzie droga jak sie patrzy.
Odpowiedz
1
@ Jaslanin
dnia 15.07.2017, 07:54 · Zgłoś
Tu zgadzam sie z Toba w 100%. Ul. M. Konopnickiej zawsze jest przeciw waznym inwestycjom w miescie. To chyba zlosliwosc. Ciekawe czy wszyscy, czy tylko zlosliwe jednostki? Co Mac Donald im przeszkadzal? Chcesz to kupuj i jedz, nie to nie jedz! LUDZIE NIE MACCIE, jak POki i PiSioki! Panie Burmistrzu robimy co dobre dla Jasla!!! Jaslanin.
Odpowiedz
3
@ cyberchłop
dnia 15.07.2017, 09:18 · Zgłoś
obwodnica północna nie powstanie zapomnij , a alternatywą jest , towarowa spoko może być tylko jedna podstawowa sprawa, żeby do Towarowej dojechać trzeba przeskoczyć górkę koło szpitala a w zimie problem z tirami do górki się nie rozpędzi bo światła wyjazd ze szpitala przejście, niech budują
Odpowiedz
112
@ Błąd
dnia 12.07.2017, 14:52 · Zgłoś
Błędem jest Wasz protest szczególnie w piątek o takiej godzinie. Sparaliżujecie całe miasto, nie chcę widzieć jak karetka będzie chciała się przecisnąć między wszystkie auta, które będą czekać na łaskawe zakończenie Waszego protestu, który i tak nic nie wskóra. Ewenementem w skali kraju ? Chyba sobie jaja robicie, a to np. DK73 nie przebiega obok jednorodzinnych domków ? Nie jeżdżą tam samochody ciężarowe ?
Odpowiedz
-36
@ do@Błąd
dnia 12.07.2017, 16:54 · Zgłoś
Twoje istnienie to błąd, nie chcę wnikać czyj.Wskóra, wskóra. Protest będzie codziennie przez całą dobę.
Odpowiedz
3
@ Błąd
dnia 12.07.2017, 17:18 · Zgłoś
Gratuluję rzeczowej dyskusji. Jeśli tacy jak Pan/Pani będą tam protestować, gdzie jedynym argumentem jest obrażanie kogoś, to możemy być spokojni.
Miłego dnia życzę, pozdrawiam.
Odpowiedz
6
@ niezadowolony z Waszego protestu
dnia 14.07.2017, 15:50 · Zgłoś
uwazaj bo jak zorganizujemy kontapotest (a to ostatnio modna forma) i przyjdzie nas z kilkaset to się wasza garstka protestujacych nie pozbiera. Garstak ludzi terroryzyje. Ciekwe ilu jest jednak za tym zeby obwodnica powstał. Ja jednak myslęże duzo pomoże.
Odpowiedz
0
@ podatnik
dnia 14.07.2017, 21:35 · Zgłoś
Maja bardzo wpływowych mocodawców.rządzi grupa kolesi postkomuny z Jasła i robią z wami to co chcą i do tego za waszą kasę ciemny ludzie
Odpowiedz
1
@ dziad
dnia 14.07.2017, 22:24 · Zgłoś
Byłem protestującym, kontr protestu nie odnotowałem. W jednym masz rację: ludzi terroryzuje garstka ... garstka kolesi-urzędasów. A to, co ma powstać, to nie obwodnica, to worek z kasą dla ... . Włącz myślenie !!!
Odpowiedz
2
@ Ręce opadają
dnia 15.07.2017, 10:08 · Zgłoś
Pewnie protestują te same osoby które nie dopuściły do budowy McDonald

a i ten protest z gromadką ludzi - ok 20 szt.

za budową jest pewnie 30 000 szt.
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: [email protected]
Telefonicznie: 508 772 657