Rusza rekrutacja do pracy w powstającej firmie branży edukacyjnej
Fundacja Aktywna Galicja zajmuje się między innymi realizacją szkoleń dla firm, jednostek samorządu terytorialnego, beneficjentów projektów unijnych.
Priorytetem dla nas są klienci, to dla nich organizujemy szkolenia, które są inwestycją
w ludzi i ich wiedzę. Bierzemy pełną odpowiedzialność za założone cele umożliwiając uczestnikom szkoleń doskonalenie kompetencji oraz zapewnianie metod maksymalizujących efekty rozwoju. Naszym celem jest bycie liderem w branży szkoleniowej, dlatego obecnie poszukujemy sumiennych pracowników, którzy przyczynią się do naszego sukcesu. Razem zbudujemy wspaniałą firmę o ugruntowanej pozycji.
Oferujemy wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę z systemem premii oraz z dodatkowymi benefitami w postaci karnetów sportowych, zaproszeń na imprezy kulturalne itp. Działalność prowadzona będzie w formie prawnej spółdzielni socjalnej. Zapewnimy Tobie pracę w spokojnym miejscu w centrum Jasła w nowo wyremontowanym biurze. Chętnie zatrudnimy osoby z doświadczeniem na podobnych stanowiskach, a także osoby gotowe do rozpoczęcia pracy w nowej branży. Na początek zapewniamy bogaty pakiet szkoleniowy.
Obecnie rekrutacja odbywać się będzie na stanowiska:
- Specjalista ds. przetargów
Obowiązki:
- nadzór i koordynacja procesu przygotowywania dokumentacji przetargowej
- kontakt telefoniczny z klientem biznesowym
- raportowanie wewnętrzne
- budowanie trwałej relacji z klientami
- wystawianie faktur, obsługa korespondencji,
- tworzenie ofert i zapytań,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość pakietu MS office
- kreatywność
- komunikacja
- umiejętność czytania ze zrozumieniem
- samodzielność, sumienność, terminowość
- znajomość zasad sprzedaży i negocjacji
- Specjalista ds. obsługi klienta
Obowiązki:
- do zadań należeć będzie obsługa administracyjna pozyskanych zleceń
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- bieżący kontakt i obsługa klientów
- nadzorowania przebiegu zleceń
wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- lekkie pióro
- znajomość pakietu MS Office lub pokrewnego oprogramowania typu Open Office
- umiejętność pracy samodzielnej pod presją czasu
3. Specjalista ds. rozwoju produktów
Obowiązki:
- do zadań należeć będzie współpraca przy tworzeniu oraz promocji nowych produktów edukacyjnych
- promocja produktów w sieci
- kontakty z klientami
wymagania:
- wykształcenie min. Średnie, mile widziane wyższe
- znajomość zasad e-commerce
- umiejętność analitycznego myślenia
- kreatywność
- sumienność
- umiejętność zarządzania czasem pracy
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV na adres w tytule wpisując stanowisko pracy: [email protected]
Z dopiskiem:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Artykuł sponsorowany