Strona główna

Ruszą z wielką pompą!

116
Napisany dnia: 07.01.2012, 14:55 , Tagi: Jasło

Już jutro stu osiemdziesięciu wolontariuszy ruszy ze specjalną puszką. Nie tylko w mieście, ale okolicznych miejscowościach będą zbierane datki na zakup pomp insulinowych da kobiet w ciąży z cukrzycą oraz sprzęt ratujący życie wcześniakom. W roku ubiegłym zebrano  ponad 50 tysięcy złotych.

Już jutro przed południe rozpocznie się  20. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wielu młodych ludzi chciało zostać wolontariuszami. Pierwszym stu osiemdziesięciu osobom udało się, ale chętnych było dużo więcej. – Zbierający datki będą posiadać identyfikatory, specjalną puszkę oraz charakterystyczne serduszka. By zostać wolontariuszem nie jest konieczne ukończenie osiemnastego roku życia, wystarczyło pozwolenie od rodziców – poinformował Marcin Grabek, zastępca szefa sztabu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

W latach ubiegłych za zebrane pieniądze z grania, szpital jasielski otrzymał sprzęt do Oddziałów Neonatologii,  Pediatrii, Laryngologii i Intensywnej Terapii. - Gorąco zachęcam wszystkich do tego, żeby wspierali akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To naprawdę zostanie przeznaczone na szczytny cel. W tym roku zbieramy na zakup sprzętu  ratującego życie wcześniakom oraz pomp insulinowych dla kobiet w ciąży. Nigdy nie wiadomo kto będzie tego potrzebował czy nasze dziecko. Ten sprzęt jest w szpitalach i naprawdę wielu ludziom uratował życie – zachęca Grabek.

Podczas Finału przez cały dzień będą odbywać się licytacje. Na aukcji będzie do kupienia kurs na prawo jazdy, pobyt do SPA dla dwóch osób, czy też piłka z podpisami parlamentarzystów oraz TVN-u i wiele innych ciekawych przedmiotów.


20. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy organizowany przez stowarzyszenie „CONSENSUS” w Jaśle zaplanował wiele ciekawych koncertów, występów jasielskiej młodzieży oraz pokazów ratownictwa medycznego.

Serdecznie zapraszamy!

Ilona Czarnecka
ilona.czarnecka@jaslo4u.pl

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ Aga głowa do góry i lecimy!!!!
dnia 07.01.2012, 14:57. Identyfikator użytkownika: 9fc5d808b901
Ocena
komentarza:
15
jutro bijemy rekord jasła, damy radę- siema!!
@ 2012
dnia 07.01.2012, 14:59. Identyfikator użytkownika: c7601c002c1a
Ocena
komentarza:
10
powodzenia!!!
@ marian
dnia 08.01.2012, 11:03. Identyfikator użytkownika: 4d376dc92dfe
Ocena
komentarza:
-15
buhahahaha naiwniaki buhahahaha
@ Optymista
dnia 08.01.2012, 23:58. Identyfikator użytkownika: a8d46db8b70e
Ocena
komentarza:
2
Łyso Ci teraz??ponad 56 tys.
@ POWODZENIA
dnia 07.01.2012, 15:10. Identyfikator użytkownika: b7e3d5247d46
Ocena
komentarza:
11
Powodzenia wolonatariusze! Za rok sie zgłaszam jako wasz kierowca! Tylko omijajcie kościoły bo możecie zostać potraktowani niemiło.
@ hm
dnia 07.01.2012, 17:28. Identyfikator użytkownika: 288e01e8cd8e
Ocena
komentarza:
8
Myślę, że powinniście być także przy kościołach.Wielu ludzi jest zawiedzionych brakiem wolontariuszy. Jeden, czy drugi ksiądz nie zamąci mądrym.
@ łodyniec
dnia 08.01.2012, 11:04. Identyfikator użytkownika: 4d376dc92dfe
Ocena
komentarza:
8
czarna mafia nie cierpi konkurencji :)
@ x x
dnia 07.01.2012, 15:55. Identyfikator użytkownika: 1239d039e71b
Ocena
komentarza:
0
ta...popatrzcie na bilans podatkowy WOsP z kazdego roku
i na rachunek bankowy oraz odsetki
@ robert b.
dnia 07.01.2012, 16:08. Identyfikator użytkownika: 6f169a06b042
Ocena
komentarza:
2
Marcin ma hardkorową pompę... pewnie po stejkach...
@ Proszę o info
dnia 07.01.2012, 16:08. Identyfikator użytkownika: 324507298833
Ocena
komentarza:
11
Z czego utrzymuje rodzinę pan Owsiak? Pracuje gdzieś zawodowo, prowadzi firmę, czy Jego firmą jest WOŚP?
@ Artemor
dnia 07.01.2012, 16:54. Identyfikator użytkownika: f2cd005317a3
Ocena
komentarza:
7
Wejdź info na google poszperaj to może się dowiesz;P Jedno jest pewne nie ty Mu płacisz!
@ hm
dnia 07.01.2012, 17:32. Identyfikator użytkownika: 288e01e8cd8e
Ocena
komentarza:
2
Oho. Zaszczepiony. Ile wrzuciłeś do puszki? Tej WOŚPU, nie tej zamocowanej na filarze.
@ kudłaty
dnia 07.01.2012, 18:09. Identyfikator użytkownika: 677fe1543931
Ocena
komentarza:
-2
brawa dla tego pana!!!
mi sie wydaje ze pracuje za 800zł
hahahaha
@ PiS-man
dnia 07.01.2012, 21:34. Identyfikator użytkownika: 38e8c143e1c1
Ocena
komentarza:
5
[cytat=Proszę o info ]Z czego utrzymuje rodzinę pan Owsiak? Pracuje gdzieś zawodowo, prowadzi firmę, czy Jego firmą jest WOŚP?[/cytat]

Zwariowałeś? Przecież to taki świecki święty, a takich świętych nie wypada pytać, czy zarabiają pieniądze na swej świeckiej świętości! :D
@ gracz
dnia 07.01.2012, 21:38. Identyfikator użytkownika: 1237283fa160
Ocena
komentarza:
5
Zamknij sie debilu zobacz w szpitalu w jasle ile jest sprzetu od niedo zanim zaczniesz sapas [...] zaden biskup ani karitas nic podobnego nie zrobił!!!
@ brrrr
dnia 07.01.2012, 21:49. Identyfikator użytkownika: 03877f1ff9d3
Ocena
komentarza:
-10
[usunięto ze względu na obraźliwy charakter]
@ PiSsOff!!!
dnia 07.01.2012, 22:19. Identyfikator użytkownika: d392f062d905
Ocena
komentarza:
1
[cytat=PiS-man]@Proszę o info napisał(a):Z czego utrzymuje rodzinę pan Owsiak? Pracuje gdzieś zawodowo, prowadzi firmę, czy Jego firmą jest WOŚP?

Zwariowałeś? Przecież to taki świecki święty, a takich świętych nie wypada pytać, czy zarabiają pieniądze na swej świeckiej świętości! :D[/cytat]

hej pis-chamie, a co twój święty prezio zrobił dla innych ??? Podasz może jakiś przykład ??? Nie spiesz się, mamy czas...
@ PiS-man
dnia 07.01.2012, 22:23. Identyfikator użytkownika: 38e8c143e1c1
Ocena
komentarza:
-7
[cytat=gracz]Zamknij sie debilu zobacz w szpitalu w jasle ile jest sprzetu od niedo zanim zaczniesz sapas szmato zaden biskup ani karitas nic podobnego nie zrobił!!![/cytat]

Hm... Może jednak aborcja powinna byc dozwolona? <mysli>
@ PiSsOff!!!
dnia 07.01.2012, 22:28. Identyfikator użytkownika: d392f062d905
Ocena
komentarza:
4
Hm... Może jednak aborcja powinna byc dozwolona? <mysli>

w twoim przypadku zdecydowanie tak i to do 60 roku życia...
@ Brak sił
dnia 08.01.2012, 09:29. Identyfikator użytkownika: 773f660bcb1a
Ocena
komentarza:
3
Człowieku zastanów się co wypisujesz! Pracuje w fundacji, podporządkował jej życie osobiste i zawodowe. Gdzie ma jeszcze pracować??? A możne iść po zasiłek do Opieki Społecznej?
@ gracz
dnia 08.01.2012, 15:59. Identyfikator użytkownika: 1237283fa160
Ocena
komentarza:
-2
Aborcja?? Haha wielki pisowski katolik hahaha!!!
@ XxX
dnia 08.01.2012, 19:33. Identyfikator użytkownika: 6958f74ba49a
Ocena
komentarza:
2
ma swoja firme co produkuje witraże, wiec na brak kasy jego rodzina nie narzeka,
@ Ronin
dnia 08.01.2012, 23:38. Identyfikator użytkownika: b40d9f16c74f
Ocena
komentarza:
0
PiS-man - Caritas czeka działej kto ci broni ty hipokryto
@ Zadziwiony
dnia 07.01.2012, 16:19. Identyfikator użytkownika: 9140c43cfa85
Ocena
komentarza:
-13
A co to za akcja ta orkiestra ? Wróciłem niedawno z kambodzy a tam nie ma tekiej ;[
@ PunxAndSkinsUniteAndWin
dnia 07.01.2012, 16:33. Identyfikator użytkownika: 7bd2c40d855f
Ocena
komentarza:
2
prowadzi firmę produkującą programy radiowe i telewizyjne
@ ...
dnia 07.01.2012, 19:00. Identyfikator użytkownika: 71658ade401f
Ocena
komentarza:
6
zbierają pieniądze , żeby pomagać chorym dzieciom. to aż 20 lat byłeś ???
@ ktoś
dnia 07.01.2012, 16:33. Identyfikator użytkownika: 06ce2d83b577
Ocena
komentarza:
0
gramy z pompą! sie ma;-)
@ PunxAndSkinsUniteAndWin
dnia 07.01.2012, 16:33. Identyfikator użytkownika: 7bd2c40d855f
Ocena
komentarza:
2
prowadzi firmę produkującą programy radiowe i telewizyjne
@ antek
dnia 07.01.2012, 16:43. Identyfikator użytkownika: 629183602a5d
Ocena
komentarza:
9
fajnie, że Polacy nie produkują pomp insulinowych i cała zebrana kasa trafi za granicę
http://www.pompiarze.pl/pompy-insulinowe/przeglad-pomp-insulinowych/
sie ma :) super!
@ antek
dnia 07.01.2012, 17:01. Identyfikator użytkownika: 629183602a5d
Ocena
komentarza:
8
jutro znów Polacy przekażą służbie zdrowia (podobno najbardziej skorumpowanej dziedzinie życia w Polsce) miliony złotych na rzekome leczenie tymczasem...
http://www.youtube.com/watch?v=RwLZpTx-Gzc
@ Dla Zainteresowanych
dnia 07.01.2012, 17:39. Identyfikator użytkownika: fb2cae97101f
Ocena
komentarza:
6
kościół omijam, Kościół mam w sercu ponieważ jestem chrześcijaninem a nie KATOLIKIEM. Po tym mnie poznacie, że każdemu ŻEBRAKOWI od owsiaka powiem: SPIERD... Prawie KAŻDA fundacja i tym podobna szopka to: OD WPŁACONEJ PRZEZ "litościwych" złotówki do POTRZEBUJĄCYCH TRAFIA od 10 groszy do maks. 40 groszy. RESZTA IDZIE na UTRZYMANIE chu.. i zwrot kasy mafii która pierze brudne pieniądze (nie chce nikogo posądzać o ..). http://niepoprawni.pl/blog/2183/wosp-czyli-biznes-sie-kreci . Pozdrawiam ...
@ ona
dnia 07.01.2012, 17:44. Identyfikator użytkownika: 3d2d5edb1b9c
Ocena
komentarza:
10
my tobie też mówimy Spierd...j
@ Dla Zainteresowanych
dnia 07.01.2012, 17:59. Identyfikator użytkownika: fb2cae97101f
Ocena
komentarza:
1
Ile wyciągniesz kasy od Mamusi na tę szopkę ? A może będziesz wyciągać z puszki na piwko w jakiejś knajpie (osobiście widziałem to dwa lata temu). Gdybyś miała TROSZECZKĘ rozumu w tym malutkim móżdżku to, jeżeli pracujesz, przekazałabyś 1% podatku na kogoś NAPRAWDĘ potrzebującego a nie na INSTYTUCJE gdzie z tych pieniędzy zostanie tyle ile napisałem wcześniej. Ale nie, ciebie bawi SZOPA !! LATANIE z PUSZKĄ bo "koledzy" i "koleżanki", bo wydaje ci się że myślisz . Bo masz wrażenie że "TAK TRZEBA". GÓW.. prawda.
@ Dla Zainteresowanych
dnia 07.01.2012, 18:07. Identyfikator użytkownika: fb2cae97101f
Ocena
komentarza:
-2
Poza tym z logiką u ciebie również nie najlepiej: "my tobie też mówimy Spierd...j" - ciekawe cz tak "będziecie mówiły" wszystkim ?? Czy też jak najpierw "USŁYSZYCIE" - "Spier...". Żenada.
@ kudłaty
dnia 07.01.2012, 18:13. Identyfikator użytkownika: 677fe1543931
Ocena
komentarza:
-1
następny bardzo mądry pan dla któego piwko odemnie:)
@ bazalt
dnia 07.01.2012, 19:39. Identyfikator użytkownika: 1c9408b9ba76
Ocena
komentarza:
-6
W ramach noworocznych życzeń - życzę ci żeby jakaś choroba (twoja, kogoś z najbliższej rodziny - chociaż czyja to może być wina że ma durnia w rodzinie...) zmusiła cie do skorzystania z urządzeń zakupionych z funduszy WOŚP. I wtedy żebyś ujawnił jaki jest twój stosunek do tego przedsięwzięcia, i żebyś usłyszał - SPIER...
@ Dla Zainteresowanych
dnia 07.01.2012, 20:03. Identyfikator użytkownika: dad5f1e1ba37
Ocena
komentarza:
-5
@ Nun
dnia 07.01.2012, 20:48. Identyfikator użytkownika: 239fca0fbbdd
Ocena
komentarza:
6
[cytat=bazalt]W ramach noworocznych życzeń - życzę ci żeby jakaś choroba (twoja, kogoś z najbliższej rodziny - chociaż czyja to może być wina że ma durnia w rodzinie...) zmusiła cie do skorzystania z urządzeń zakupionych z funduszy WOŚP. I wtedy żebyś ujawnił jaki jest twój stosunek do tego przedsięwzięcia, i żebyś usłyszał - SPIER...[/cytat]

Nikomu się źle nie życzy.
@ i my tobie ona
dnia 07.01.2012, 21:51. Identyfikator użytkownika: 03877f1ff9d3
Ocena
komentarza:
-1
[usunięto ze względu na obraźliwy charakter]
@ c\y ciebie??
dnia 07.01.2012, 21:53. Identyfikator użytkownika: 03877f1ff9d3
Ocena
komentarza:
-2
[usunięto ze względu na obraźliwy charakter]
@ Dla Zainteresowanych
dnia 07.01.2012, 23:38. Identyfikator użytkownika: 3bfb63d1b168
Ocena
komentarza:
-1
Dziękuję za życzenia. Również życzę ci wszystkiego najlepszego w tym roku. Żeby w śmietnikach było więcej dla ciebie ALUMINIOWYCH PUSZEK, ŻEBY ci nie podnieśli opłat za korzystanie z Sieci, ŻEBYŚ za prąd i gaz więcej nie płacił (nie wspominając o opłatach za [...] przez cię wydalone), ŻEBY cię było stać na taką samą ilość różnych napojów (za tą samą kasę), jeżeli masz JAKIŚ pojazd samochodopodobny to ŻEBYŚ nie tankował jak zwykle za 20 tylko do PEŁNA. http://niepoprawni.pl/blog/2183/wosp-czyli-biznes-sie-kreci .
@ wolontariuszka_wośp
dnia 07.01.2012, 18:43. Identyfikator użytkownika: d3d0de6c996d
Ocena
komentarza:
13
Pozdrawiam wszystkich , ktorzy myślą , ze to jedna wielka szopka . A tak nie jest . Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy naprawde wspiera potrzebujących. Ale cóż zawsze znajdzie się ktoś 'najmądrzejszy' i bedzie pokazywał wszystkim jaki to nie jest bystry gdy wymyśli jakieś bzdury. Po co to komu ? Ludzie są podli. A nawet jeśli te pieniądze szły by na coś innego to co to Was obchodzi ? Zazdość Was zżera. Po co się tym w ogole interesujecie skoro to taka niby 'bzdura' ? No pokazujcie jacy jesteście mądrzy dalej . Powodzenia . Zauważcie tylko ile osob sie w to angażuje ? Masa dzieciaków z wielu szkół w Jaśle wspiera tę akcje ( chociaż myślicie , ze stanie i marznięcie na zewnatrz przez pare godzin jest miłe ? ) Dzieciaki się poświęcają a wy gnoicie wszystko według swojego widzi mi sie . Dzieciaki mają więcej oleju w głowie od niektórych z Was . Pozdrawiam - wolontariuszka wośp .
@ Dla Zainteresowanych
dnia 07.01.2012, 19:19. Identyfikator użytkownika: fb2cae97101f
Ocena
komentarza:
-5
"A nawet jeśli te pieniądze szły by na coś innego to co to Was obchodzi " - ciśnie mi się tu na usta: KUR... Potwierdzasz tylko to, że GÓRA 40% pieniędzy idzie na POTRZEBUJĄCYCH a reszta NA COŚ INNEGO. http://niepoprawni.pl/blog/2183/wosp-czyli-biznes-sie-kreci . Ludzie MYŚLCIE !!. ROZUMNYCH MYŚLENIE NIE BOLI !! Jak "wolontariuszko_wośp" sobie to wyobrażasz !? Najpierw hasła: WSZYSTKO DLA ..., a następnie "A nawet jeśli te pieniądze szły by na coś innego to co to Was obchodzi ". Jesteś "miszczem" repliki. Pozdrawiam. PS. "Masa dzieciaków wspiera(..)" - dzieci najłatwiej OTUMANIĆ - nauka religii katolickiej ZACZYNA SIĘ OD PRZEDSZKOLA - prócz tego wraz z nimi pokazują się NASI "włodarze" przekazując "deski sedesowe na których siedziała ta czy inna du pa" albo jakiś inny dywan po którym stąpał Jaśnie Wielmożny ... To wszystko RAZ W ROKU, a reszta roku: GÓRA SPIJA ŚMIETANKĘ, "wolontariusze" - hmm...Reszta dalej "klepie biedę".
@ architekt
dnia 07.01.2012, 20:02. Identyfikator użytkownika: 629183602a5d
Ocena
komentarza:
-5
Zauważyłem u mnie w mieście, że liczba zbierających dorównuje już liczbie wrzucających i jeśli ta medialna psychoza będzie rosła w takim tempie to za kilka lat nie będzie od kogo zbierać bo wszyscy będą zbierać hahaha
@ WOLONATRIUSZ
dnia 07.01.2012, 21:17. Identyfikator użytkownika: 8db166f36e3b
Ocena
komentarza:
-9
ii co ??
młodzi chcą pomagać a ty [...] nie ruszysz tylko siedziesz przed kompem i narzekasz!!!
@ daruj
dnia 07.01.2012, 21:54. Identyfikator użytkownika: 03877f1ff9d3
Ocena
komentarza:
-4
daruj sobie nawracanie ludzi!!! kakao i do łóżka!!!
@ POPIERJAMY "NOWOROCZNY DAR" !!
dnia 07.01.2012, 20:06. Identyfikator użytkownika: 324507298833
Ocena
komentarza:
-10
ludzie w jaśle mamy "noworoczny dar". cała kasa zostaje w jaśle, anie idzie do warszawy. przecież w niedziele będą sobie robić kampanie wyborczą. zobaczcie, kto tam przemawia. wspierajcie "noworoczny dar", jeśli chcecie, aby kasa została w jaśle!!!
@ dragoness
dnia 07.01.2012, 22:39. Identyfikator użytkownika: d55566ac51fb
Ocena
komentarza:
9
Ludzie błagam, jedna akcja nie może być "przeciw" drugiej. Zwariowaliście?!
@ WOLONATRIUSZ
dnia 07.01.2012, 20:47. Identyfikator użytkownika: 8db166f36e3b
Ocena
komentarza:
5
o ludzie ludzie . . . .
czy wy wgl wiecie co piszecie?
nie życze nikomu choroby ale jak by sie nie daj Boże trafiło to 90% sprzętu bedzie właśnie z WOŚPU ale wam zawsze żle Owsiak pracuje nad tym cały rok i bierze ta wypłate ale KUr*** jak by nie ten człowiek to wiecie ile ludzi by juz nie było na tym świecie?
JESTEM WOLONTARIUSZEM I JESTEM Z TEGO DUMNY i nie obchodza mnie wasze głupie komentarze kto ma chodz troche rozumu to wspiera a kto ma na [...] jak wy to przykro mi tyle
@ PiS-man
dnia 07.01.2012, 21:47. Identyfikator użytkownika: 38e8c143e1c1
Ocena
komentarza:
-9
[cytat=WOLONATRIUSZ]o ludzie ludzie . . . .czy wy wgl wiecie co piszecie?nie życze nikomu choroby ale jak by sie nie daj Boże trafiło to 90% sprzętu bedzie właśnie z WOŚPU ale wam zawsze żle Owsiak pracuje nad tym cały rok i bierze ta wypłate ale KUr*** jak by nie ten człowiek to wiecie ile ludzi by juz nie było na tym świecie?JESTEM WOLONTARIUSZEM I JESTEM Z TEGO DUMNY i nie obchodza mnie wasze głupie komentarze kto ma chodz troche rozumu to wspiera a kto ma na [...] jak wy to przykro mi tyle[/cytat]

Czy to prawda, że jutro oprócz puszek będziecie trzymać transparenty "Owsiak - santo subito"? Swoją drogą, jeżeli faktycznie jesteś wolontariuszem WOŚP to muszę zauważyć, że poziom, zarówno wiedzy, jak i kultury, wolontariuszy WOŚP jest na poziomie prymitywa :D
@ Wolontariuszka
dnia 07.01.2012, 21:51. Identyfikator użytkownika: 8c56546e90a9
Ocena
komentarza:
2
Zgadzam się z Tobą. Przy każdym finale pojawiają się nagonki, że Owsiak kokosy z tego czerpie. Może i czerpie, ale co z tego? Tak czy siak OGROMNE pieniądze inwestowane są w aparatury ratujące życie. Przy okazji finału WOŚP rok lub dwa lata temu na którymś z jasielskich portali, albo na TVJ mówione było, że Jasło do tej pory otrzymało aparatury za dwa razy tyle, ile uzbierało przez wszystkie edycje. Wolę stać na deszczu i zbierać na Owsiaka, a również wrzucić coś do własnej puchy ; D, nawet jeśli on czerpie z tego jakiekolwiek korzyści, niż słuchać wielkich mędrców których stać tylko na siedzenie na 4 literach i krytykowanie. Ciekawi mnie, ilu z was, obracając takimi pieniędzmi nie pokusiłoby się o 'odsetki', w zapewne dużo większych kwotach niż te Owsiaka. I nie jęczcie o zamydlonych oczach. Każdy postępuje według własnego sumienia i to, że ktoś pomaga w zbiórkach nie oznacza, że nic nie wie o rzekomych przekrętach. Tyle ode mnie, do zobaczenia jutro na mieście i oby nam serduszek dla darczyńców nie zabrakło : )
@ PiSsOff!!!
dnia 07.01.2012, 22:25. Identyfikator użytkownika: d392f062d905
Ocena
komentarza:
-1
[cytat=PiS-man]@WOLONATRIUSZ napisał(a):o ludzie ludzie . . . .czy wy wgl wiecie co piszecie?nie życze nikomu choroby ale jak by sie nie daj Boże trafiło to 90% sprzętu bedzie właśnie z WOŚPU ale wam zawsze żle Owsiak pracuje nad tym cały rok i bierze ta wypłate ale KUr*** jak by nie ten człowiek to wiecie ile ludzi by juz nie było na tym świecie?JESTEM WOLONTARIUSZEM I JESTEM Z TEGO DUMNY i nie obchodza mnie wasze głupie komentarze kto ma chodz troche rozumu to wspiera a kto ma na [...] jak wy to przykro mi tyle

Czy to prawda, że jutro oprócz puszek będziecie trzymać transparenty "Owsiak - santo subito"? Swoją drogą, jeżeli faktycznie jesteś wolontariuszem WOŚP to muszę zauważyć, że poziom, zarówno wiedzy, jak i kultury, wolontariuszy WOŚP jest na poziomie prymitywa :D[/cytat]

i kto to pisze ? pisowskie chamidło...buhahahahaha hipokryzja godna samego prezesiny na prochach...
@ ja
dnia 08.01.2012, 10:49. Identyfikator użytkownika: 630cd7afbed0
Ocena
komentarza:
-3
Fajnie że są jeszcze takie ludziki jak Ty i podobnie myślą:)
@ :D
dnia 07.01.2012, 21:23. Identyfikator użytkownika: 086bd6be6393
Ocena
komentarza:
7
Wiecie o tym ze Owsiak dostaje z zebranej sumy z całej Europy aż 1 lub 2 % ? Czy wy wiecie ile to jest kasy ?
@ nie nie nie
dnia 07.01.2012, 21:55. Identyfikator użytkownika: 03877f1ff9d3
Ocena
komentarza:
-2
[usunięto ze względu na obraźliwy charakter]
@ lesmian.com
dnia 08.01.2012, 12:07. Identyfikator użytkownika: 652e8a54daa8
Ocena
komentarza:
0
Nie pisz człowieku bzdur,jeśli nie znasz statutu tej Fundacji. Fundusze WOŚP uzyskane ze zbiórek są pod wyjątkową kontrolą i przede wszystkim jawne. Poznaj temat głębiej zanim zaczniesz krytykowac...
@ Qbuś
dnia 08.01.2012, 16:18. Identyfikator użytkownika: 7e319d4f6017
Ocena
komentarza:
0
No to weź chłopie zrób coś takiego i też dostaniesz !!!
@ ja
dnia 08.01.2012, 18:24. Identyfikator użytkownika: 630cd7afbed0
Ocena
komentarza:
0
To rusz głową zrób coś takiego jak Owsiak i też będziesz miał procenty. ale po co lepiej narzekać , nic nie robić i zazdrości.
@ architekt
dnia 07.01.2012, 21:34. Identyfikator użytkownika: 629183602a5d
Ocena
komentarza:
5
Owsiakowi udało się stworzyć być może najbardziej chronione tabu w III RP i choć inne upadły, to wciąż trwa, a krytykowanie Owsiaka wydaje się bardziej ryzykowne niż krytykowanie Michnika, Jana Pawła II i Lecha Kaczyńskiego razem wziętych.

Wolontariusz ty się denerwujesz? A co to pomaganie to przymus, który chcesz wprowadzać terrorem?
A mi się akurat NIE PODOBA to w jaki sposób robi to Owsiak i co mi zrobisz? Zabierzesz mi portfel? hehehe
@ Dla Zainteresowanych
dnia 08.01.2012, 00:14. Identyfikator użytkownika: 3bfb63d1b168
Ocena
komentarza:
-2
Jest lepszy niż niejaki "muchomorek". Siedzi sobie cały rok cichutko i jak nie pierdnie w styczniu ...
@ Patin
dnia 07.01.2012, 22:17. Identyfikator użytkownika: 629183602a5d
Ocena
komentarza:
3
cóż za aroganckie zachowanie obrońców WOŚP jakim prawem stosujecie szantaż moralny? jakim prawem sugerujecie, że jeżeli komuś się nie podoba Owsiak to są przeciwko dzieciom lub zdrowiu? Dlaczego samorząd Sanoka zrezygnował w tym roku ze wsparcia imprezy? Prawda to? Bo koszty przekraczają zyski tej hulanki za pieniądze wyżebrane od dzieci? Kiedy nie ma dla chorych na refundację leków Owsiak ma lecieć w eskorcie F16? To są Himalaje absurdu ten facet oszalał! Jest butny i nie przyjmuje do wiadomości, że w ogóle może być krytykowany bo uwaga ON POMAGA DZIECIOM.
Ja się nie zgadzam na angażowanie służb państwowych i państwowych środków na tę wątpliwej jakości hulankę! Chcecie naprawdę pomagać chorym dzieciom? To idźcie i pomagajcie bo siedzą i czekają w szpitalach. Najlepiej idźcie tam jeszcze dziś a nie ulegajcie jakiejś masowej histerii.
@ kasia
dnia 07.01.2012, 22:17. Identyfikator użytkownika: ce1a00003012
Ocena
komentarza:
5
macie rację, nikomu się źle nie życzy jednak w sytuacji gdy z Twoim nowo narodzonym dzieckiem dzieje się źle i trafia do inkubatora z sercem WOSP albo korzysta z innej aparatury ratującej życie wcześniakowi to tylko przychodzi myśl że warto było te kilka złotych wrzucic do puszki:)))
@ Kasia Kasia
dnia 09.01.2012, 08:40. Identyfikator użytkownika: 629e4eb06e58
Ocena
komentarza:
4
Moj syn po urodzeniu był podłączony do aparatury przekazanej szpitalowi właśnie przez WOŚP , gdyby nie ona nie przeżyłby. Dlatego wczorajsza akcja była mi szczególnie bliska i mój pięcioletni dziś synek sam wrzucał pieniążki z wielkim uśmiechem. A zapytany przez babcię skąd ma serduszko, powiedział, że dostał je od dziewczynki, która zbiera pieniązki, żeby pomagać dzieciom takim jak on, bo dawno jak się urodził też mu dobrzy ludzie pomogli. Łezka mi się w oku zakręciła na samo wspomnienie jego słów...
@ kora
dnia 07.01.2012, 22:42. Identyfikator użytkownika: eabc98e591fb
Ocena
komentarza:
4
a ja dam 500 zł bo mnie stać i ta akcja jest szlachetna, wolę dać jutro niż za tydzień...
@ dragoness
dnia 07.01.2012, 22:50. Identyfikator użytkownika: d55566ac51fb
Ocena
komentarza:
-5
Sorry, że to mowię, ale jesteś po prostu głupia.
@ PiSsOff!!!
dnia 07.01.2012, 23:46. Identyfikator użytkownika: d392f062d905
Ocena
komentarza:
3
[cytat=dragoness]Sorry, że to mowię, ale jesteś po prostu głupia.[/cytat]

dlaczego ją obrażasz ? Chce i ma to da- jej sprawa, a wyzywając ja od głupich niewiele różnisz sie od pis-chama...
@ dragoness
dnia 08.01.2012, 10:36. Identyfikator użytkownika: d292b0493806
Ocena
komentarza:
-3
Nie obrażam. Stwierdzam fakt. "wolę dać jutro niż za tydzień..." - bo co?
@ kora
dnia 08.01.2012, 11:16. Identyfikator użytkownika: eabc98e591fb
Ocena
komentarza:
-2
bo pstro
@ PiSsOff!!!
dnia 08.01.2012, 14:05. Identyfikator użytkownika: d392f062d905
Ocena
komentarza:
-2
[cytat=dragoness]Nie obrażam. Stwierdzam fakt. "wolę dać jutro niż za tydzień..." - bo co?[/cytat]

widzę, że trudno się wyzbyć belfrowskich nawyków oceniania innych...
@ dragoness
dnia 08.01.2012, 17:25. Identyfikator użytkownika: d292b0493806
Ocena
komentarza:
1
http://www.joemonster.org/phorum/read.php?f=18&t=547741
Ot i inteligentna odpowiedź, w całej rozciągłości potwierdzająca moje stwierdzenie
@ dragoness
dnia 08.01.2012, 17:30. Identyfikator użytkownika: d292b0493806
Ocena
komentarza:
1
a link po to, żebyśmy sie wszyscy uśmiechnęli w ten piękny dzień, bo największy ubaw i tak ma rząd, za który dziś i za tydzień odwalimy część roboty.
@ do wolontariuszy
dnia 07.01.2012, 23:08. Identyfikator użytkownika: aecedaaa9b07
Ocena
komentarza:
-2
Szczerze popieram obie akcje: WOŚP jak i Noworoczny Dar. Zresztą przy powstawaniu akcji Noworoczny Dar uczestniczyłem. Uważam, że pomimo różnic poglądowych obie akcje pomagają mieszkańcom Jasła, dlatego nie można porównywać która jest bardziej potrzebna, ale czy na pewno powinno to tak wyglądać. Przecież te wszystkie urządzenia powinno nam zapewnić Nasze Państwo. Wszyscy uczestniczymy w takich akcjach charytatywnych codziennie np, kupując nawet bułkę w piekarni (w formie podatku), w formie składki ubezpieczeniowej. Natomiast po przez takie akcje Rządzący naszym Państwem mają to w D... bo wiedzą że i tak dacie do puszki. Jeszcze jedna niespodzianka!! te wszystkie wspaniałe urządzenia trafiają do szpitali, które to Rząd chce za wszelką cenę zreprywatyzować, a co za tym idzie - te wszystkie pieniążki i urządzenia przejdą za free w prywatne ręce może w moje hehehehehehehe POmyślcie o tym przy wrzucaniu do puszek!!!
@ SOLARJB
dnia 08.01.2012, 07:01. Identyfikator użytkownika: 06aa59c312db
Ocena
komentarza:
4
Witam!!!
Ja oddaję na aukcję solara fotovoltaicznego o mocy 1,8 Wata
za pośrednictwem Biura Poselskiego MM.
Wartośc startowa 20 Euro.
Życzę powodzenia Pozdrawiam Wszystkich Słonecznie.
Józef BUGAŁA
@ PiS-man
dnia 08.01.2012, 09:42. Identyfikator użytkownika: d3707925a7c2
Ocena
komentarza:
-4
MM to Marylin Monroe? To ona była posłem? Nie wiedziałem! :D
@ SOLARJB
dnia 08.01.2012, 10:23. Identyfikator użytkownika: 06aa59c312db
Ocena
komentarza:
1
Witam !!!
Do @PiS-man
Czytam czasem Twoje komentarze są denne i stronnicze
przynoszące potwarz PiS-owi ale to już Twoja sprawa.
Wracając jednak do sprawy to pragnę wyjaśnic;
MM to Pani Poseł Małgorzata MARCINKIEWICZ
od Marylin Monroe różni się tylko tym że nie jest
blondynką!!!
Józef BUGAŁA
@ PiS-man
dnia 08.01.2012, 10:34. Identyfikator użytkownika: d3707925a7c2
Ocena
komentarza:
0
Tylko tym się różni Małgorzata Marcinkiewicz od Marylin Monroe, że nie jest blondynką??? No może pan wymienisz te filmy z udziałem pani Małgorzaty Marcinkiewicz? :D
@ dragoness
dnia 08.01.2012, 11:12. Identyfikator użytkownika: d292b0493806
Ocena
komentarza:
0
Marylin Monroe również nie była blondynką. Głupia też nie była. Blondynka to nie kolor włosów, to stan umysłu.
@ PiSsOff!!!
dnia 08.01.2012, 14:06. Identyfikator użytkownika: d392f062d905
Ocena
komentarza:
-3
[cytat=PiS-man]MM to Marylin Monroe? To ona była posłem? Nie wiedziałem! :D[/cytat]

kolejny objaw ograniczenia umysłowego pisochamskiego elektoratu...
@ krs
dnia 08.01.2012, 17:45. Identyfikator użytkownika: ed1209623d8b
Ocena
komentarza:
1
Szacunek za dar ale ...za pośrednictwem ...tej pani ... ???No wiem że gdyby głupota umiała fruwać to wszyscy wyborcy głosujący ...na nazwisko (bo może to uciemiężona żona pewnego polityka )...CI WYBORCY POWINNI SIĘ UNOSIĆ W KOSMOSIE !!!
@ ale jaja
dnia 08.01.2012, 23:09. Identyfikator użytkownika: d4cc5c34aaa8
Ocena
komentarza:
1
jozek - nie osłabiaj się
@ ale jaja
dnia 08.01.2012, 23:11. Identyfikator użytkownika: d4cc5c34aaa8
Ocena
komentarza:
1
[...] to ty józio z zagranicy wystawiasz licytację że w Euro?? opamiętaj sie!!
@ SOLARJB
dnia 09.01.2012, 00:08. Identyfikator użytkownika: 06aa59c312db
Ocena
komentarza:
-1
Witam Cię !
Do @ale jaja
Te solarki nabyłem w Holandi płaciłem po 20 Euro
oddałem je za gratis na dobry cel a Ty chciaż przypuszczam
jesteś moim znajomym robisz problem z niczego.
Napisz coś mądrzejszego i się podpisz tak będzie rozsądniej.
Józef BUGAŁA
@ bazalt
dnia 08.01.2012, 08:14. Identyfikator użytkownika: 116366ef88ee
Ocena
komentarza:
4
azrael.tokfm.pl - Imperatyw datku
Idea Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, inicjatywy społecznej powołanej do życia 20 lat temu przez Jurka Owsiaka, została opisana milionami słów. Ma wielu zwolenników, głównie wśród tych, którzy rozumieją pomoc społeczną jako coś oddawania z siebie. Ma równie wielu przeciwników, dla których przede wszystkim szef WOŚP jest nie do przyjęcia, jako osoba ponoć o relatywistycznym podejściu do wartości.

Jutro po raz 20. „zagra” Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, projekt wymyślony i prowadzony przez Jurka Owsiaka. Człowieka, któremu zarzuca się megalomanię i nadmierną autopromocję, a w jego działaniach próbuje się znaleźć korupcję - jak do tej pory - bez skutku. Nie ustaje jednak coroczny rytuał krytykowania Owsiaka przez prawicowych komentatorów i publicystów. Niektórzy, tak jak na przykład dziennikarz tabloidowego „Faktu”, Łukasz Warzecha, mogliby wydać antologię pism poświęconych Owsiakowi i jego „dziełu”. Ale Jurek i dziesiątki tysięcy młodych i starszych ludzi z roku na rok zbiera coraz więcej pieniędzy, a inicjatywę popiera coraz więcej środowisk - także Kościół katolicki.

Idea Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, inicjatywy społecznej powołanej do życia 20 lat temu przez Jurka Owsiaka, została opisana milionami słów. Ma wielu zwolenników, głównie wśród tych, którzy rozumieją pomoc społeczną jako coś oddawania z siebie. Ma równie wielu przeciwników, dla których przede wszystkim szef WOŚP jest nie do przyjęcia, jako osoba ponoć o relatywistycznym podejściu do wartości (oczywiście mamy tu na myśli „wartości chrześcijańskie”) i życia społecznego. Są to krytycy z pozycji ideologicznych, ponieważ w Polsce każdy, kto wychyla się poza pewien przyjęty kanon poprawności ideologi społecznej, tej katolickiej, może od razu być potraktowany jako jak moralny wróg społeczeństwa.

Kilka lat temu w sondażu jednego z tygodników opinii Jurek Owsiak został uznany za człowieka o największym autorytecie. Daleko za nim znaleźli się politycy, księża, czy ludzie kultury. Wyprzedził nawet Władysława Bartoszewskiego. Dlaczego tak się stało? Czy to przymioty osobiste, empatia i rozpoznawalność medialna uczyniła z Owsiaka autorytet? Czy może jednak coś innego?

Na to, jak jest Owsiak oceniany, ma wpływ jego język i osobowość. Jednak najważniejszą sprawą i powodem powodzenia Owsiaka nie są jego przymioty osobiste, lecz to, że odpowiedział on swoją działalnością na potrzeby społeczne, zarówno w ramach WOŚP, jak i innego swojego wielkiego projektu, corocznego festiwalu muzycznego „Przystanek Woodstock”, a od kilku już lat także spotkania ludzi kultury, sztuki, polityki i nawet Kościoła Katolickiego z młodzieżą. Przede wszystkim są to jego autorskie projekty, które doskonale wypełniają formułę działalności organizacji spoza establishmentu i państwa w krzewieniu idei państwa obywatelskiego. Owsiakowi udało się zrealizować to, co jest kwintesencją prawdziwego społeczeństwa obywatelskiego, czyli zbudować ruch społeczny i doprowadzić duże grupy społeczne, w tym przypadku głównie młodzież, do samoorganizacji społecznej w realizacji określonego celu. WOŚP jest ruchem autonomicznym, niezależnym od państwa, praktycznie całkowicie się samofinansującym i dającym społeczeństwu i państwu, określone wartości.

Tak, działalność WOŚP jest medialna i hałaśliwa, i tak być musi. Owsiak doskonale zdaje sobie sprawę z roli i możliwości przekazu medialnego dla sukcesu swojego przedsięwzięcia. Czyni mu się z tego zarzut, przeciwstawiając rozgłosowi styczniowej imprezy ciche i nabożne działania fundacji i organizacji kościelnych, w tym „Caritasu”. które robią to bez rozgłosu. Nie rozumiem tego zarzutu - media są po to, aby ich siłę wykorzystywać, a poza tym należy pamiętać, że ani „Caritas”, ani inne fundacje kościelne nie działają na rzecz społeczeństwa obywatelskiego, lecz w imieniu i na konto Kościoła Katolickiego. I czy przypadkiem coniedzielne nawoływania księży z ambon na cele dobroczynne nie są również formą marketingu?

Jurek Owsiak wiedział, że w takim kraju „powszechnej życzliwości” na pewno znajdą się osoby, które będą robiły wszystko, aby jego pracę i jego inicjatywę zdezawuować. Bez skutku, transparentność poczynań jego fundacji, przetargi na sprzęt medyczny i presja, jaką wywiera na szpitale i ośrodki zdrowia, aby urządzenia, które są do nich dostarczany za środki ze zbiórki społecznej, były wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem i celami, jakie są zapisane w umowach, nie dają podstaw do wysuwania wobec niego żadnych oskarżeń o sprzeniewierzenie społecznych pieniędzy.

Personalizacja działalności WOŚP jest faktem i zaletą działalności, osobowość Owsiaka góruje nad jego projektami. To zasługa, ponieważ to człowiek niesie idee i tylko personalne i całkowite oddanie się swojej koncepcji może jej zapewnić sukces. Wie o tym Jurek Owsiak, wiedział o tym również nieodżałowany Marek Kotański, którego najważniejsze idee, Monar i Markot, miały równie silny odcisk osobowości twórcy.

Inicjatywa Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wychowuje już drugie pokolenie młodzieży. Zapewne będą i następne. Ci ludzie są i już weszli i wchodzą w dorosłe życie. Jest ciekawe, czy w ciągu następnego dziesięciolecia znajdzie się projekt społeczny, a może polityczny, który by potrafił taki elektorat zagospodarować? I obok pytania, dlaczego polska służba zdrowia, państwo polskie nie potrafi wyciągnąć wniosków z działalności i metod Owsiaka, trzeba się zastanowić, dlaczego taki projekt, jak WOŚP nie wpływa szerzej na poprawę działania całego społeczeństwa? Niestety, w Polsce idee państwa obywatelskiego (w tym działalności samorządowej) nie dorastają do standardów państwa demokratycznego.

Warto się przyjrzeć, jakie są wysuwane argumenty przeciwko inicjatywie WOŚP. Otóż twierdzi się, że sprzęt kupowany przez cały rok z pieniędzy zebranych w styczniu powinien być tak naprawdę kupowany przez państwo. Najczęściej ten argument pada z ust tych prawicowych przeciwników, którzy chcą mniejszej ingerencji państwa i mniejszych podatków. Immanentna sprzeczność tego rozumowania uzupełniania jest stwierdzeniem, że przecież wkład środków orkiestry jest ułamkiem wszystkich wydatków na ochronę zdrowia, a do tego sprzęt kupiony musi być serwisowany, obsługiwany, uzupełniany. Nie kupujmy - nie będzie dodatkowych kosztów.

Inny element krytyki to stwierdzenie, że akcje uliczne i uczestnictwo instytucji państwa, samorządów i mediów to „szantaż moralny” ze strony Owsiaka. Tylko, że nikt nie zmusza nikogo do brania udziału w imprezach organizowanych przez Owsiaka, ani ich finansowania. Pytanie tylko, czy przypadkiem inicjatywa WOŚP nie ma po prostu poparcia takiego, że nie uczestniczenie w niej będzie odbierane jako brak wrażliwości społecznej. Brak zgody na uczestnictwo w imprezach jest dopuszczalny, jak również każda indywidualna decyzja niewrzucenia pieniądza do puszki.

Jurek Owsiak nie lubi Kościoła katolickiego - z wzajemnością. Taka jest obiegowa opinia, oczywiście - bzdurna. Kościół popiera każdą inicjatywę charytatywną. Jurek popiera każdego księdza, który przyłoży rękę ku dobru. Nie można sobie wyobrazić, że obie strony będą miały pretensje do siebie za zbieranie pieniędzy na cel ratowania życia dzieci. Owsiak może być znienawidzony przez część ludzi Kościoła, dlatego, że pokazuje, że jest inna droga dobra i wspólnoty. I ją z powodzeniem realizuje.

Niechęć, wręcz często nienawiść do Jurka Owsiaka musi dziwić szczególnie takim kraju jak Polska, gdzie dobroczynność powinna być nakazem moralnym katolika, a jałmużna - jego imperatywem. Widać, że deklaratywność wiary nie zawsze idzie z czynami i poczuciem przyzwoitości.
@ Ten obcy
dnia 08.01.2012, 08:46. Identyfikator użytkownika: 2a06add65ff7
Ocena
komentarza:
-5
róbta , co chceta ...
@ lol
dnia 09.01.2012, 04:02. Identyfikator użytkownika: d1b9300b582a
Ocena
komentarza:
1
i do tego należy dodać: "nie chcem ale muszem". dwa klasyczne, ponad 20-letnie cytaty, kiedy to "wspaniali i walczący o wolność demokraci" rozpoczynali wprowadzanie tego zepsutego pseudo-kapitalistycznego ustroju w naszej Rzeczpospolitej... i faktycznie, wysnuli nam tę przyszłość jak ulał, a te hasła idealnie pasują do dzisiejszej rzeczywistości w naszym Kraju. PS. bynajmniej nie gloryfikuję tu ustroju PRL, ale zastanówcie się sami czytając te nowoczesne i "mądre" cytaty, czy dziś tak właśnie nie jest
@ Patin
dnia 08.01.2012, 09:33. Identyfikator użytkownika: 629183602a5d
Ocena
komentarza:
1
Mam pomysł na nowe hasło WOŚP wzorowane na tych, których Owsiak popiera.
wnuczku pamiętasz jak zabierałeś dla dobra babci jej dowód? Teraz "ZABIERZ BABCI PORTFEL" to też dla jej dobra :)
@ do bazalta
dnia 08.01.2012, 10:37. Identyfikator użytkownika: 68c88d6610f4
Ocena
komentarza:
0
A co ma Owsiak wspólnego z dobroczynnością i pomocą biednym i poszkodowanym?
@ ale jaja
dnia 08.01.2012, 23:05. Identyfikator użytkownika: d4cc5c34aaa8
Ocena
komentarza:
0
nie wiesz?? Nie ma nic wspolnego!!
@ aaaa
dnia 08.01.2012, 10:39. Identyfikator użytkownika: 15f28c7d2871
Ocena
komentarza:
4
popieram każdy grosz się liczy
@ LoLo
dnia 08.01.2012, 10:39. Identyfikator użytkownika: 2b8c2b4078a7
Ocena
komentarza:
3
Patin tekst i pomysł doskonały.
A teraz na Onecie czytam: policja eskortuje Owsiaka zakopianką. Co to ma być? Nie szkoda kasy na te wygłupy Panie Owsiak?
Ale co tam to wszystko dla dzieci!
@ PiSsOff!!!
dnia 08.01.2012, 20:07. Identyfikator użytkownika: d392f062d905
Ocena
komentarza:
-2
jasne, lepiej w tym czasie dostarczyć hamburgery jakiejś szyszce...
@ ale jaja
dnia 08.01.2012, 23:04. Identyfikator użytkownika: d4cc5c34aaa8
Ocena
komentarza:
1
eskortuja bo by go [...]ka [...] za te przekrety!!!
@ Pablo
dnia 08.01.2012, 11:49. Identyfikator użytkownika: 7acac8de0c62
Ocena
komentarza:
3
Kocham Beatę Marszałek!
@ SOLARJB
dnia 08.01.2012, 15:37. Identyfikator użytkownika: 06aa59c312db
Ocena
komentarza:
-2
Witam Cię @Pablo !
No gratuluję Ci odwagi i tak pięknej Beatki!!!
Ja też Kocham moją Urszulkę BUGAŁĘ i jest fajnie.
Pozdrawiam Cię Słnecznie Beatkę i Urszulkę rónież gorąco.
JB.
@ PiS-man
dnia 08.01.2012, 17:57. Identyfikator użytkownika: d3707925a7c2
Ocena
komentarza:
2
To co panie Bugała? Pan tak skaczesz z wątku na wątek a ja czekam od rana na ten wykaz filmów z udziałem pani Małgorzaty Marcinkiewicz. Rozumiem, że pan jeszcze prywatną filmotekę przeglądasz i stąd to opóźnienie? Acha! Sformułowanie "przynosić potwarz" jest dowodem na szkodliwy wpływ promieni słonecznych na umiejętność rozumienia własnego pisania ale wśród zwolenników palikociarni bełkot jest zjawiskiem powszechnym. :D
@ SOLARJB
dnia 08.01.2012, 23:57. Identyfikator użytkownika: 06aa59c312db
Ocena
komentarza:
1
Witam!
Do @PiS-man.
Posłuchaj człwieku daj sobie po twarzy sam,przeczytaj
pnownie swoje wypowiedzi,przeanalizuj czy aby nie
jesteś śmieszny i natrętny i szkodliwy dla PiS-u nie
wiem co będzie jak się dowie o twoim szkodnictwie Jarek.
Jak jesteś pewny tego co" paprzesz" w internecie to
się podpisz imieniem i nazwiskiem a ja w ten sposób
będę zobiwiązany do przedstawiena całej listy
filmów o które Ci chodzi.
Józef BUGAŁA
@ anna z.
dnia 09.01.2012, 06:39. Identyfikator użytkownika: e4d36227b0cd
Ocena
komentarza:
1
Panie Bugała, skoro pan pisze, że Marylin Monroe od Małgorzaty Marcinkiewicz różni tylko to, że pańska znajoma nie jest blondynką to albo pan nie wie, kim była Marylin Monroe albo pan nie wie co pisze. Tertium non datur!
@ joł
dnia 08.01.2012, 12:49. Identyfikator użytkownika: 9b44dd155073
Ocena
komentarza:
-2
Nobel dla Owsiaka!
@ ale jaja
dnia 08.01.2012, 23:02. Identyfikator użytkownika: d4cc5c34aaa8
Ocena
komentarza:
-1
rózga dla owsika - szkodnika!!! PASOŻYT [...] !!!
@ robtacochceta
dnia 08.01.2012, 13:05. Identyfikator użytkownika: ea2813110e62
Ocena
komentarza:
4
To komu P. Owsiak i jego WOŚP będzie dawać pieniądze jest wcześniej znane przez urzędników którzy to obcinają budżety szpitalom. Za 'zaoszczędzone' pieniądze wypłacają sobie np. premie. Dopóki nie będę miał pewności że takiej sytuacji nie ma to NIE DAM ANI GROSZA NA WOŚP!
@ se se se
dnia 08.01.2012, 23:01. Identyfikator użytkownika: d4cc5c34aaa8
Ocena
komentarza:
1
brawo brawo brawo - niech sie zająka do nieprzytomnosci ten oszust i złodziej!!!
@ 1
dnia 08.01.2012, 13:24. Identyfikator użytkownika: b00c9ffa25b2
Ocena
komentarza:
0
A ja się pytam dzie są gamonie z Urzędu Miasta i Starostwa na rynmku !!!
@ lola
dnia 08.01.2012, 13:52. Identyfikator użytkownika: ffb5ebbc59f0
Ocena
komentarza:
0
w Osieku jasielskim tez były bardzo imile wolontariuszki ...
@ Henryk Wojtal- były wiceminister.
dnia 08.01.2012, 14:56. Identyfikator użytkownika: 5bbe2a0c6251
Ocena
komentarza:
2
Oddaję na aukcję solara fotovoltaicznego o mocy 1,8 Wata
za pośrednictwem firmy Solar Józef Bugała
Kochani, niech moc bedzie z nami, z Jasłem !
@ he he he henryk wo wo wo woj,,,,,
dnia 08.01.2012, 23:13. Identyfikator użytkownika: d4cc5c34aaa8
Ocena
komentarza:
1
1,8 wata to [...] a nie moc... ha ha ha ha ha ha ha yyyyhhhaaaa yyyyhhhhhaaaa he he he ha ha hah ah ah ah ah hahahahahahahah iiiiuuuuuuuhhhh
@ SOLARJB
dnia 09.01.2012, 00:19. Identyfikator użytkownika: 06aa59c312db
Ocena
komentarza:
2
Ty ha ha !
A co chciałeś 1.8 kW to byś go nie dał rady
zanieśc do domu.JB
@ xoxo
dnia 08.01.2012, 15:09. Identyfikator użytkownika: 006278cec80b
Ocena
komentarza:
-5
Pozdrowienia dla sztabu z Krakowa! Jestem z Wami, SIEMAAAA!
@ lol
dnia 09.01.2012, 03:50. Identyfikator użytkownika: d1b9300b582a
Ocena
komentarza:
1
a może raczej popopopozdrozdrowienia, Krakrakrakowie?
@ ONa
dnia 08.01.2012, 15:17. Identyfikator użytkownika: d631f822de5a
Ocena
komentarza:
-4
A u Nas dzisiaj przy Kościele były Wolontariuszki I prawie nikt ich nie omijał tylko coś wrzucił ,chociażby cienki grosz ,ale to wszystko ma sens i tak trzymaj W O Ś P ...pomimo śniegu izimna Wolontariuszki były uśmiechnięte I radosne .Aby puszki wypełniły się po brzegi ...pozdrawiam .
@ Remik
dnia 08.01.2012, 15:51. Identyfikator użytkownika: 7fa074461c00
Ocena
komentarza:
-1
380 mln zł tyle wpłynie do państwa z likwidacji lokat antybelkowych a może te pieniądze przekażemy Orkiestrze ona na pewno dobrze je wyda
@ kasia
dnia 08.01.2012, 21:52. Identyfikator użytkownika: 395de2bfb4ef
Ocena
komentarza:
-1
do Remik,
byc moze cos jest w twojej wypowiedzi??;> może i jest ona ironiczna jednak
spójrz przez te wszystkie lata ile sprzetu naplyneło do szpitali za posrednictwem WOSP...
ja nie bronię ani Owsiaka ani tego ze niezle zyje działajac w fundacji, ALE ... zbiera pieniadze i baaardzo duza jej czesc przeznacza na to co mówi!!!
@ kplp
dnia 08.01.2012, 22:38. Identyfikator użytkownika: bcfc1fb3e175
Ocena
komentarza:
3
a gdzie jest rzad z tuskiem na czele . dlaczego oni nie pomagaja tylko rece zacieraja bo owsiak to robi za nich a oni tylko sobie i wszystkim urzedasom podwyzki daja . a biedni i zchorowani ludzie czekaja na pomoc...precz z rzadem ...
@ ale jaja
dnia 08.01.2012, 22:57. Identyfikator użytkownika: d4cc5c34aaa8
Ocena
komentarza:
3
ale cię nadło kolego z pierwszej foty - napewno nie tak jak owsika od kasy naszej /waszej ale podobnie- niech owsik spuchnie i wybuchnie i go wiecej nie bedzie!!! Precz ze zlodziejami i oszustami!!! Nie nawidze skór i wieli >)
@ yes
dnia 09.01.2012, 00:03. Identyfikator użytkownika: a8d46db8b70e
Ocena
komentarza:
0
i rekord pobity ponad 56 tys!!!gratuluje i pozdrawiam:)
@ Henryk Wojtal- były wiceminister.
dnia 09.01.2012, 01:17. Identyfikator użytkownika: 5bbe2a0c6251
Ocena
komentarza:
1
Dziękuję firmie SolarJB za obrazową odpowiedź dla uzytkownika d4cc5c34aaa8 .
@ pseudonim
dnia 09.01.2012, 01:22. Identyfikator użytkownika: 912ed1545906
Ocena
komentarza:
3
Czekam kiedy Owsiak zabroni zbierać przy kościołach, przecież pluje na Kościół...
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Hufiec ZHP w Jaśle ma nową siedzibę

    Druhny i druhowie potrzebowali nowego kierownictwa Hufca w Jaśle. Waldemar Marek stanął na wysokości zadania, przejął pałeczkę zostając komendantem. Otworzył nowe biuro oraz założył stronę internetową jasielskiego harcerstwa.

  • Kontrola drogowa - twoje prawa!

    Kontrolujący kierowców wiedzą jakie są ich prawa i obowiązki, ale czy kierowcy znają swoje? Jak zachować się podczas kontroli drogowej? Sprawdź, co ci wolno, a czego nie.

  • Dzień Mamy w Hotelu Perła

     

    Hotel Perła zaprasza na Dzień Mamy. Dla gości DJ Daro odbędzie się nauka oraz pokaz salsy. Impreza rozpocznie się o godzinie 19.30, w sobotę 26 maja. Rezerwacji mogą Państwo dokonać dzwoniąc pod numer 797-334-662.

  • Świątynia w Dębowcu bazyliką mniejszą NMP z La Salette

    Sanktuarium w Dębowcu wyniesiono do tytułu bazyliki mniejszej Najświętszej Maryi Panny z La Salette. Decyzję tę podjęła Stolica Apostolska, którą poparł cały Episkopat Polski. <<FOTOGALERIA>> (VIDEO)

  • Młodzi Żydzi odwiedzili Nowy Żmigród (VIDEO)

     

    15 maja z wizytą do Nowego Żmigrodu przybyła grupa młodzieży - uczniów szkoły średniej z BET SHEMESH z Izraela oraz z USA. Ta wizyta rozpoczęła obchody 70. rocznicy bestialskiego mordu dokonanego na 1250 żydowskich mieszkańcach Żmigrodu. (VIDEO)

  • Uwaga! Rekrutacja letnia 2012 wystartowała! Dołącz do Nas! Ucz się za DARMO w ŻAK-u!!

    Dzisiejszy rynek pracy wymaga od społeczeństwa ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Niestety próba pogodzenia pracy zawodowej i kształcenia się...

  • Opel vivaro dla DPS-u w Foluszu

    Mieszkańcy Domu Pomocy Społecznej w Foluszu będą mogli korzystać z nowego mikrobusu, który zastąpi wysłużone, piętnastoletnie samochody z możliwością przewozu osób na wózkach inwalidzkich. To już drugi pojazd zakupiony w tym roku na potrzeby mieszkańców i pracowników DPS-u.

  • Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kołaczycach – oferta edukacyjna na rok

    Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kołaczycach, to szkoła proponujaca szeroki wachlarz kierunków kształcenia w klasach humanistyczno-dziennikarskej, promedycznej, policyjno-strażackiej oraz matematyczno-językowej.

  • Zespół Szkół nr 3 w Jaśle - popularny ,,Chemik” szkołą przyjazną dla ucznia

    Zespół Szkół Nr3 w Jaśle popularny ,,Chemik” jest szkołą dla każdego. Staramy się dostosować proces dydaktyczny do indywidualnych możliwości edukacyjnych uczniów...

  • Meble najwyższej jakości dla Ciebie!

    Chcesz kupić dobre meble? Mamy w ofercie meble najwyższej jakości, na które będzie Cię stać!!!

Nadchodzące wydarzenia

Posiadasz informacje o jakimś wydarzeniu?
Poinformuj nas! Pisz na adres: redakcja@jaslo4u.pl

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105