Strona główna

Samochód wjechał wprost w budynek

106
Napisany dnia: 15.01.2018, 23:28 , Tagi: Brak

Na skrzyżowaniu ulicy Szkolnej z ulicą Krasińskiego doszło do groźnego zdarzenia drogowego. Kierująca wjechała samochodem wprost w pobliski budynek.

Do zdarzenia doszło około godziny 22:20 na rondzie w rejonie sklepu Biedronka. Z wstępnych ustaleń wynika, że kierująca samochodem osobowym marki Chevrolet po wjeździe na skrzyżowanie o ruchu okrężnym straciła panowanie nad pojazdem po czym z impetem wjechała w fasadę pobliskiego budynku. 

Na miejsce zadysponowano karetkę pogotowia ratunkowego, której załoga udzieliła pomocy poszkodowanej kobiecie. Kierująca trafiła do jasielkiego szpitala.

red.

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ Człowiek z lasu
dnia 15.01.2018, 23:32. Identyfikator użytkownika: Hy7co5ch4Cm1
Ocena
komentarza:
56
Tak to jest jak się PINu zapomni.
@ Dzwon
dnia 16.01.2018, 06:55. Identyfikator użytkownika: tLPCBPPOCnCt
Ocena
komentarza:
126
Pierwszymi, którzy zaliczyli dzwon na tym rondzie byli policjanci a inicjator budowy tego obiektu tak zapewniał, że poprawi on bezpieczeństwo ruchu na tym skrzyżowaniu...
@ karola
dnia 16.01.2018, 09:01. Identyfikator użytkownika: vefjZZPZjOMT
Ocena
komentarza:
69
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ Gg
dnia 16.01.2018, 09:23. Identyfikator użytkownika: MOhdEATVndsL
Ocena
komentarza:
26
Ale jak to przeciez dyzio pomysłodawca mówił ze rondo zapobiegnie takim zdarzeniom. Haha mówilem ze to strata kasy bo jak siie mysli to czy skrzyzowanie klasyczne czy rondo jest bezpieczne ale ze są niemyslący to rondo nic nie zmieni.
@ Tigra CrDi
dnia 16.01.2018, 09:53. Identyfikator użytkownika: OjdhTIQYyyl9
Ocena
komentarza:
-20
A nie przyszło wam krzykaczom biegłym ekspertom na myśl do tej pusteń dyńki że była śliska jezdnia ???
@ funiol
dnia 16.01.2018, 10:30. Identyfikator użytkownika: UH4w6fkB01Il
Ocena
komentarza:
40
Nie przyszło ci do głowy że jak jest ślisko to się jedzie tak żeby się wyrobić?
Głupie tłumczenie, a to że ślisko było a to że ciemno. Jak nie widzisz gdzie i po czym jedziesz to nie jedziesz, proste?
@ Prośba
dnia 16.01.2018, 11:59. Identyfikator użytkownika: PyW8lN0x8q9c
Ocena
komentarza:
51
Zupełnie poważnie zwracam się z prośba do władz miasta by na środku tego "ronda" postawić coś, co było by duże i widoczne z daleka i by sygnalizowało, że jest tam rondo. Powiecie są znaki i trudno z tym się nie zgodzić, ale wstyd się przyznać, sam przejechałem przez to rondo na wprost. Teraz już pamiętam, ale ktoś kto jedzie tam pierwszy raz po przebudowie to jedzie na pamięć na wprost i wówczas może walnąć w budynek albo w inny samochód.
@ heiheu
dnia 16.01.2018, 12:39. Identyfikator użytkownika: zAw0WrENycY5
Ocena
komentarza:
23
Masz racje człowiek jeździ na pamięć, a później są tego konsekwencje. Też za pierwszym razem w ogóle nie zauważyłem tego "ronda" jak i znaków i przejechałem na wprost. Dopiero po jakimś czasie w świetle dziennym ogarnąłem, ze jest tam coś takiego jak rondo :P
@ PRECZ
dnia 16.01.2018, 12:54. Identyfikator użytkownika: 3Io2gPbPh88Q
Ocena
komentarza:
0
precz z tym rondem! precz z tym rondem!
@ Tedziul
dnia 16.01.2018, 13:03. Identyfikator użytkownika: bEBaP68a0cWi
Ocena
komentarza:
0
Jak postawią coś na środku ronda to jak TIR nawróci żeby wjechać tyłem pod Biedronkę?
@ Tak
dnia 16.01.2018, 14:19. Identyfikator użytkownika: j4U7Yd8lh4HO
Ocena
komentarza:
16
Niestety wszyscy lub prawie wszyscy jeżdżą na pamięć i już nie jeden raz widziałem samochody jadące przez rondo . Sam też tak prawie pojechałem w ostatniej chwili wyrobiłem się . Przyzwyczajenie to druga natura.
@ anon
dnia 16.01.2018, 18:39. Identyfikator użytkownika: JlpXrcUxZgwL
Ocena
komentarza:
7
nie dość że nie widać tego rond to jest ono ciasne jak [...] kapitana bomby... bardzo kiepski pomyśł...
@ TakToLeciało
dnia 16.01.2018, 22:14. Identyfikator użytkownika: T1X39tklNzuE
Ocena
komentarza:
0
Jak ktoś pędzi do apteki po leki ,potrzebuje kasy
tu był najbliższy bankomat, a myśląc:
jadąc z góry widoczność jest bardzo zła
jadąc od miasta Krasińskiego jest jeszcze gorsza
tam jest rondo , by było bezpieczniej i sprawniej,
ale to kierowcy utrudniają życie innym i sobie
jeżdżąc na pamięć
jadąc 40/h każdy w porę wyhamuje
od początku mówiłem, że ktoś wyląduje w aptece{ślizgiem w prawo}
,ale tam nie sprzedają rozumu
tam sprzedają leki , ale nie na popęd pedałem gazu , a na zwolnienie=
tego potrzeba kierowcom na tym rondzie
pozdrawiam
przyspiesz myślenie , a nie zostaniesz wykołowany na rondzie
@ demokryt
dnia 18.01.2018, 19:29. Identyfikator użytkownika: afy6OnZZb5bH
Ocena
komentarza:
2
Pewnie miał rację Radny,bo sądził że większość kierowców to normalni,myślący ludzie.Okazało się jednak,czytając te komentarze,że mnóstwo jest neptyków i tanich krytykantów.Jakbyś jeden z drugim wjechał w dużym mieście na rondo wielojezdniowe,to byś z pewnością narobił w pory.I jeszcze jedna sprawa.Pomysłodawca ronda ani oznakowania nie projektował,to chyba dla wszystkich oczywiste ,choć i tego nie jestem pewien...
@ Człowiek z lasu
dnia 19.01.2018, 14:04. Identyfikator użytkownika: BpNjfF0E1Zc0
Ocena
komentarza:
-2
A możesz nam malutkim pokazać, choćby linkiem, przykład jednego ronda wielojezdniowego? Bo takiego to nawet w Paryżu nie widziałem jeszcze.
@ bmx
dnia 19.01.2018, 23:13. Identyfikator użytkownika: q866rcgXeQCQ
Ocena
komentarza:
2
To rondo to zupełne nieporozumienie!!! Jest calkowicie niewidoczne!!! Jadac od strony chemika znak informujący o rondzie widac w ostatniej chwili. Nie jest oświetlone oznakowane lub w jakikolwiek sposób uwidocznione. Tam dojdzie do tragedii ale wtedy będzie już na wszystko za późno. Pan radny jeszcze zaplacze nad tym głupim pomysłem.
@ Minnessota
dnia 15.01.2018, 23:32. Identyfikator użytkownika: HQDyosvkhud0
Ocena
komentarza:
148
To rondo jest tam tak potrzebne jak świnie siodło , a skoro juz jest to pasuje je dobrze oświetlić i oznakowac !!
@ A widzicie?
dnia 15.01.2018, 23:39. Identyfikator użytkownika: wa3iqivKugQ6
Ocena
komentarza:
13
Tak krytykowali pijanego,a trzeźwa jak jeździ?
@ kubica
dnia 15.01.2018, 23:39. Identyfikator użytkownika: j2NvqcOgGrX6
Ocena
komentarza:
77
100% racji. Po wybudowaniu ronda, skrzyżowanie jest jeszcze bardziej niebezpieczne. Oznakowanie poziome w zasadzie nie istnieje. W błąd mogą wprowadzać choćby ciągłe linie na środku ronda i znaki "powierzchnia wyłączona", co zresztą widac jak na dłoni (pierwsze ze zdjęć). Jednym słowem, katastrofa.
@ Znaki
dnia 16.01.2018, 07:01. Identyfikator użytkownika: tLPCBPPOCnCt
Ocena
komentarza:
4
Po prostu wystarczy przestrzegać znaków drogowych a nie jeździć po mieście na pamięć jak koń dorożkarski z klapkami na oczach.
Przestrzeganie znaków drogowych to podstawowy obowiązek kierowcy.
Jeżeli o tym nie wie to może jechać najwyżej w wirtualnej rzeczywistości tj. w grze komputerowej. Tam nie zrobi badziewia.
@ Znawca
dnia 16.01.2018, 07:30. Identyfikator użytkownika: mrn85bNvtFSY
Ocena
komentarza:
72
Jasne, szkoda tylko że jadąc od strony sklepu Centrum i Apteki przed tym żałosnym rondem jest ZAKRĘT. Znak informujący o rondzie jest przed samym rondem, tuż za zakrętem. Do tego to żałosne rondo nie jest w żaden sposób oświetlone, jadąc po zmroku po prostu go nie widać bo się totalnie zlewa z asfaltem ! Żenada, powinni na tym rondzie postawić cokolwiek - znaki odblaskowe, jakąś instalacje - coś na co kierowca zwróciłby uwagę prędzej niż na żałosny znak umieszczony z boku tuż przy rondzie ! A poza tym to rondo o WIELE WIELE bardziej przydałoby się na skrzyżowani wcześniej - Szopena i Szkolnej, bo tam jest widoczne z daleka i osoby wyjeżdżające z Szopena od strony basenu mają utrudnioną widoczność. A w tym miejscu w którym jest - NIGDY nie było problemów z wyjazdem. ŻAL !!
@ kolo
dnia 16.01.2018, 08:36. Identyfikator użytkownika: pNzUrWhXYCav
Ocena
komentarza:
34
brawo dla pomysłodawcy tego czegoś-" rondem zwanym"
@ KaRoLeQ
dnia 16.01.2018, 09:29. Identyfikator użytkownika: Iw2uC2j2TBpv
Ocena
komentarza:
102
Rondo w tym miejscu jest lepsze, niż ten stop co był wcześniej, ponieważ tylko utrudniał - pamiętając, że dołożyli jeszcze obszar wyłączony z ruchu. Rondo zawsze będzie najlepszym rozwiązaniem na wyhamowanie kierowców, płynne i zarazem bardziej bezpieczne korzystanie z skrzyżowania.

Obok są szkoły oraz chodzą najmłodsi. Dlatego wyhamowanie jest bardzo przydatne, szczególnie jadąc od "pektowinu", gdzie pojawiający się łuk przed skrzyżowaniem ograniczał znacznie widoczność.

Niestety obecny projekt ronda bardzo oraz jego zła budowa spowodowała liczne kolizję oraz inne incydenty jakie wynikły od początku jego istnienia.
Stare oznakowania poziome powinny zostać niezwłocznie usunięte, ponieważ są namalowane jedne na drugich - Panowie drogowcy, przypominam że jeszcze mamy barwę żółtą, którą jest nadrzędna w oznakowaniu pionowym.
Dodatkowo "wysepka" ronda, jest bardzo mało widoczna, warto dać coś na środek, aby było widoczne z daleka że coś tam jest, a każdy będzie wiedział że trzeba to omijać już z daleka. Przykładem w okresie świątecznym jaki mamy obecnie może być "bańka" świąteczna, którą często widzimy na rondach w innych miastach. W przeciwnym razie często w ostatniej chwili możemy dotrzeć samą wysepkę.
@ fan
dnia 15.01.2018, 23:34. Identyfikator użytkownika: PBGKdGeWHHwz
Ocena
komentarza:
14
Rondo rondo rondo rozwiąze wszystko?? tak krzykacze?
@ Szkoda
dnia 15.01.2018, 23:46. Identyfikator użytkownika: wa3iqivKugQ6
Ocena
komentarza:
10
Drogie auto do bankomatu ciągnie.Zdrowia Pani życzę i współczuję.
@ Jaślanin
dnia 15.01.2018, 23:52. Identyfikator użytkownika: 3C7qKtITPB6T
Ocena
komentarza:
39
W końcu ktoś tam straci życie, ale kogo to obchodzi. Czasem tak bywa, ze inwestycja nie wypali, No i tak jest w tym przypadku. Zaoszczędziliście siana na sylwestrze w Jasle, to teraz przywrócicie to skrzyżowanie do ładu.
@ Plo
dnia 16.01.2018, 11:36. Identyfikator użytkownika: l8svKgWUycId
Ocena
komentarza:
-10
Trzeba przestrzegać znaków drogowych i nie jechać Po pijaku nie będzie dzwonów
@ Jaslanin
dnia 16.01.2018, 14:15. Identyfikator użytkownika: 2JPdGHLmSMcG
Ocena
komentarza:
6
A gdzie tam jest napisane ze kierowca byl pijany? Takie [...] europejskie, jakos w usa mozna po jednym glebszym jezdzic i jakos sie zyje, ale mniejsza o to nie o tym temat. Wiadomo ze na znaki trzeba patrzyc masz racje, ale to rondo wg mnie jest za male i na srodku tej wyspy nie ma zadnych znakow, sa tylko pionowe przed wjazdem. Co nie zmienie faktu ze jak przez nie przejezdzam po kilka razy dziennie to sie po prostu boje, zeby sie ktos we mnie nie w[...]l za przeproszeniem. Pozdrawiam Cie.
@ Jaslanin
dnia 16.01.2018, 14:19. Identyfikator użytkownika: 2JPdGHLmSMcG
Ocena
komentarza:
2
Tak poza tym sa inne lepsze sposoby na zrobienie bezpiecznego skrzyżowania, niz rondo. Szkoda, ze nie mozna dodac zdiecia, bo bym Ci pokazal.
@ kat
dnia 16.01.2018, 15:20. Identyfikator użytkownika: gw5b0SAPsVkg
Ocena
komentarza:
3
Człowieku znaki widać dopiero 5 metrów przed rondem a wtedy to tylko modlić się aby nikt nie jechał.
@ Jaśanin
dnia 16.01.2018, 18:55. Identyfikator użytkownika: OXkdZhfX8YGy
Ocena
komentarza:
-2
Masz racje kolego/koleżanko. Mam nadziej ze to poprawią, bo tu nie chodzi o spory czy kłótnie, tyko o nasz bezpieczeństwo! Ja rozumie, ze mogło się to wydawać dobrym pomysłem, lecz tak nie jest. Trzeba umieć przyznać się do błędu!

PS. Trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie sprawy.
@ Hejka
dnia 16.01.2018, 00:13. Identyfikator użytkownika: gic0rmQ76DpN
Ocena
komentarza:
60
Oświetlenie uliczne słabiutkie a rondo kiepściutko oznakowane. Tam po prostu jest ciemnica. Poroniony pomysł, w tak ciasnym miejscu zrobić to "kółko".
@ Xxx
dnia 16.01.2018, 00:27. Identyfikator użytkownika: 6hl8BYzaPa50
Ocena
komentarza:
45
Co to za rondo jak w ogóle go nie widac. Mogli wiekszy usyp zrobić i z daleka było by widać.
Zero oznakowania. Jak to można nazwać rondem co można przez nie przejechać na wprost.
Ale co dobrego i porządnego można w Jaśle zrobic.
@ fan
dnia 16.01.2018, 07:38. Identyfikator użytkownika: kWv1zW4FzWTQ
Ocena
komentarza:
5
Nasypu nie mogli zrobić samochody takie jak Straż pozarna mły by problem na tym rondzie
@ nick
dnia 16.01.2018, 23:21. Identyfikator użytkownika: tzNvhqQQ59U4
Ocena
komentarza:
2
Każdy większy samochód ma problem, TIR'y do Biedronki tamtędy już nie dojadą? Powinni obciąć na rogach chodniki dla pieszych... Tam się dłuższe auta nie wyrabiają, jak opuszczają rondo, zderzaki przednie lądują na przejściu dla pieszych, jeśli muszą się zatrzymać...
@ ja
dnia 16.01.2018, 00:32. Identyfikator użytkownika: ymA9dVZWNhwA
Ocena
komentarza:
26
już nie jeden poszedł przez środek ronda , jakby to nie istniało. Ale to był pewnie kierowca co na pamięć jeździ a na znaki nie patrzy
@ szofer.
dnia 16.01.2018, 12:08. Identyfikator użytkownika: C1smRzzQ1Khg
Ocena
komentarza:
13
Muszę ci powiedzieć że sam jeżdżę przez środek ronda i nie dla tego że na pamięć, a właśnie przez te znaki o których wspomniałeś. Owe znaki stoją na każdym rogu ronda i w związku z tym 3-osiowym autobusem (14m) na tak małym rondzie który nie mieści się w jezdni zostawił bym lusterka właśnie na tych znakach.
@ Mieszkaniec Jasła
dnia 16.01.2018, 06:15. Identyfikator użytkownika: N6ndLuwDpkcb
Ocena
komentarza:
36
To rondo jest takie jak ten co je wymyślił i ten który zaprojektował
@ kierowca
dnia 16.01.2018, 08:36. Identyfikator użytkownika: 7dyOMbRh1Wff
Ocena
komentarza:
5
Na tym odcinku Szkolnej obowiązuje 40 km/h to ile trzeba jechać, aby stracić panowanie. Ponadto jest tam podwójne oznakowanie ustąp pierwszeństwa, najpierw ze znakiem koniec drogi z pierwszeństwem, a później jeszcze ustąp z rondem. Komentować tego chyba nie ma po co. Trzeba patrzeć na znaki a nie jeździć na pamięć. Życzę dużo zdrowia i więcej rozwagi.
@ Mistrz kierownicy
dnia 16.01.2018, 09:01. Identyfikator użytkownika: RmopI1zdZDCq
Ocena
komentarza:
12
Znaki o których mówisz są tuż przed rondem. A przed rondem jest ZAKRĘT Rondo jest po prostu niewidoczne. Osoba która wyjeżdża zza zakrętu jest zaskoczona tym co widzi, a raczej nie widzi bo rondo zlewa się z asfaltem. Jak ktoś już wspomniał - PRZED zakrętem powinna być informacja o tym że zmianie uległo pierwszeństwo ruchu. Tak samo było na ul. Ujejskiego gdy zmieniono kierunki jazdy i podobnie było na ul. 1-go maja (?) koło przedszkola. Tam również dano znak odpowiednio wcześnie że zmianie uległy kierunki z pierwszeństwem ruchu. Tutaj powinno być ostrożnie. A panowanie na pojazdem można stracić nawet jak się jedzie 30km/h - wystarczy się czegoś przestraszyć (np czegoś wbiegającego na jezdnie lub nagłej niespodzianki na drodze).
@ kierowca
dnia 16.01.2018, 09:43. Identyfikator użytkownika: 7dyOMbRh1Wff
Ocena
komentarza:
2
Sam sobie zaprzeczasz. Jedź od ul. Grota Roweckiego to w którym momencie widzisz znak ustąp pierwszeństwa ze znakiem koniec drogi z pierwszeństwem. Dopiero później masz znak ustąp pierwszeństwa ze znakiem "rondo". Czyli jest tak jakbyś chciał. To ile znaków trzeba tam wstawić aby ktoś je zauważył. Mamy tam jechać 40 km/h. Mnie się wydaje, że część kierowców nie umie prawidłowo zinterpretować znaków bo jeździ i po prostu na nie nie patrzy. Czego przykładem są słynne stopy na Szopena, które jak mówią też nie są widoczne. To co zrobić aby ktoś je zauważył jak nie patrzy na znaki. Trzeba przyznać się do błędu, a nie szukać dziury ...
@ Jaśanin
dnia 16.01.2018, 18:58. Identyfikator użytkownika: OXkdZhfX8YGy
Ocena
komentarza:
0
Sam sobie jedz 40 :D :D nie obraź sie, ale wiesz jak jest. :P
@ kietowca
dnia 16.01.2018, 06:34. Identyfikator użytkownika: eWB8LImLKR19
Ocena
komentarza:
12
Jak był śnieg to dobrze widać bylo jak się po rondzie jeździ przez sam srodeczek trzeba dobrze uważać żeby w ciebie ktoś nie wjechal
@ bushfighter
dnia 16.01.2018, 06:37. Identyfikator użytkownika: lpvGmYVw3lcF
Ocena
komentarza:
-28
do krzykaczy - najlepiej na środku ronda postawić kibel to byście [...] spewnością widzieli wszyscy . . . .
@ Faraon
dnia 16.01.2018, 12:52. Identyfikator użytkownika: I9S0hYJpa2vz
Ocena
komentarza:
-4
Hahahahaha
@ ja też
dnia 16.01.2018, 06:39. Identyfikator użytkownika: i3vWglEPf6P7
Ocena
komentarza:
30
Ja też o mały włos nie przejechałem prze to tzw. rondo na wprost. O ostatniej chwili zauważyłem, że tam jest coś takiego, a w takiej sytuacji robi się gorąco. Być może ten kierowca miał tak samo, wpadł w panikę i wylądował na budynku.
To tzw. rondo trzeba przebudować! I to jak najszybciej. Tam jest ciągle masa dzieci i młodzieży odwiedzającej Biedronkę i jak ktoś z nich zginie, to będzie za późno.
A autora tego pomysłu wysłać na Księżyc.
@ do ja tez
dnia 16.01.2018, 12:45. Identyfikator użytkownika: zAw0WrENycY5
Ocena
komentarza:
6
Dokładnie to samo chciałem napisać :)
@ Ja
dnia 16.01.2018, 06:42. Identyfikator użytkownika: 0sDpfen044Pv
Ocena
komentarza:
6
W Krośnie jest wiecej takich rond. Mniejszych,ciaśniejszych i całkowicie płaskich. Ludzie jakoś jeżdzą. Przez to rondo lepiej sie wydostać bo wcześniej wyjechać ze stopu bylo ciężko. Tak ze nie piszcie głupot. Zrobią światła i jak jest jakas kolizja wina świateł, jest rondo to przez nie pewnie gosc zdemolował budynek i zapewne mial 30km/h. Ul. Szkolna jest niebezpieczna. Nie bez powodu są tam dodatkowe ograniczenia prędkości.
@ Ty
dnia 16.01.2018, 06:50. Identyfikator użytkownika: 3jRt5fnaeeFE
Ocena
komentarza:
11
Rondo ??? Oznakowanie znokome oświetlenia zero PORAŹKA PORAŹKA
@ Znawca
dnia 16.01.2018, 07:33. Identyfikator użytkownika: mrn85bNvtFSY
Ocena
komentarza:
11
W Krośnie każde rondo widać co najmniej z kilkudziesięciu metrów. To rondo od strony Grota Roweckiego widać z 20metrów. Tzn widać w dzień, w nocy "widać" dopiero jak się na nie najedzie !
@ do ja
dnia 16.01.2018, 07:35. Identyfikator użytkownika: ZSA8rSdF09g4
Ocena
komentarza:
9
Tu nie chodzi o to jak kto jeździ, czy widzi znaki, czy też nie. Organizacja ruchu powinna być bezpieczna. Można na przykład wykopać dziurę wielkości czołgu, postawić znak ostrzegawczy, a jak to wpadnie i się zabije, to powiedzieć, ze przecież był znak. To nie w tym rzecz. ma być bezpiecznie i bez znaków. W tym wypadku nawet ze znakami jest mniej bezpiecznie niż było wcześniej.
No i co ma do tego Krosno? Czyżby w tym pięknym zaprzyjaźnionym mieście żyli jacyś inni ludzie niż w Jaśle?
@ kierowca
dnia 16.01.2018, 08:47. Identyfikator użytkownika: 7dyOMbRh1Wff
Ocena
komentarza:
8
A ustąp z końcem drogi z pierwszeństwem to z jakiej odległości widać? 100 m? Dopiero później jest ustąp z rondem i widać go co najmniej z 50 m. Mamy tam jechać 40 km/h, to ile trzeba jechać, aby ich nie zobaczyć. Podobnie jest od strony ul. Mickiewicza. Problem w tym że część kierowców nie patrzy wcale na znaki i jedzie ile się komu podoba, a później jest problem.
@ Jeszcze raz
dnia 16.01.2018, 09:18. Identyfikator użytkownika: RgZccWz5RyIP
Ocena
komentarza:
7
Drogi powinny być budowane tak, aby były bezpieczne. To samo dotyczy organizacji ruchu. Znaki niczego nie załatwiają, bo nie chodzi o ich przestrzeganie, czy też nie, o ewentualne karanie za łamanie przepisów, ale o BEZPIECZEŃSTWO tak kierowców, jak i pieszych.
Ruch pieszych jest tam duży - szkoły i ta Biedronka, do której młodzież pielgrzymuje jak nie przymierzając dewotki do Częstochowy. Sądzę, że w zamiarze pomysłodawców budowa ronda miała polepszyć sytuację. Problem w tym, że takie wykonanie ją znacznie pogorszyło.
W krótkim czasie było już kilka kolizji, w tym o ile się nie mylę nawet jakiś policyjny samochód przejechał je na wprost i uderzył w drugi.
Jeżeli to tzw. rondo nie zostanie przebudowane - czekam na ofiary wśród pieszych, oby nie śmiertelne.
Polak mądry po szkodzie, głosi mądrość ludowa.
@ funiol
dnia 16.01.2018, 10:35. Identyfikator użytkownika: UH4w6fkB01Il
Ocena
komentarza:
6
@ belfer
dnia 16.01.2018, 06:44. Identyfikator użytkownika: FPSb1z9ZKns1
Ocena
komentarza:
39
Rondo to pomysł p. Czeluśniaka i wszelkie roszczenia, finansowe rownież należy kierować do niego.
@ Gospodarz
dnia 16.01.2018, 07:11. Identyfikator użytkownika: 4ga7KS5CabtZ
Ocena
komentarza:
36
Czelusnik to koniec twojej kariery
@ nb
dnia 16.01.2018, 08:16. Identyfikator użytkownika: 5d8RnZi2U6EL
Ocena
komentarza:
21
Na spotkaniu corocznym z burmistrzem 3 lata temu była poruszana sprawa ronda niestety głosy kierowców ze ciasno ,ze bedzie niebezpiecznie i wystarczą światła zostały olane bo głos radnego który nie ma prawa jazdy i nigdy nie siedział za kierownicą przeważył...NAJBEZPIECZNIEJSZE RONDO w mieście !!! Gratulacje !!!
@ Belfer do Belfra
dnia 16.01.2018, 23:03. Identyfikator użytkownika: 87P7tD9L03vV
Ocena
komentarza:
0
Zapytam Pana,czy Radny Czeluśniak przedstawił plan tego ronda,lub projektował?
@ realista do "belfer"
dnia 18.01.2018, 19:42. Identyfikator użytkownika: afy6OnZZb5bH
Ocena
komentarza:
2
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ 3 niezbędne kroki:
dnia 16.01.2018, 07:20. Identyfikator użytkownika: MiGnRknXBCil
Ocena
komentarza:
29
Po pierwsze ODBLASKOWĄ farbą pomalować obrys wysepki na rondzie, bo po prostu go nie widać. Ani w nocy, ani w szary dzień, bo kolor wysepki wybrano taki sam jak kolor asfaltu.

Po drugie koniecznie duże znaki informujące o zmianie pierwszeństwa w stosunku do tego, co było przez długie lata.

Po trzecie zamalować albo zdrapać poprzednie oznaczenia namalowane białą farbą jeszcze za starej organizacji ruchu, bo są mylące.
@ Znawca
dnia 16.01.2018, 07:33. Identyfikator użytkownika: mrn85bNvtFSY
Ocena
komentarza:
20
Dokładnie Tak !
@ Faraon
dnia 16.01.2018, 07:37. Identyfikator użytkownika: xraoVDfHLe58
Ocena
komentarza:
-10
Biedronki już takie są liczą lata hihi zwłaszcza jak są posredniczkami w kontakcie hihi
@ Faraon
dnia 16.01.2018, 07:39. Identyfikator użytkownika: xraoVDfHLe58
Ocena
komentarza:
-10
Jak szybko zareagowali chyba przez teleskop haplala hihi
@ sąsiad
dnia 16.01.2018, 07:58. Identyfikator użytkownika: kyxNxzxvKQLG
Ocena
komentarza:
22
Pomysłodawca powinien podać się do dymisji!!!
@ rawo
dnia 16.01.2018, 08:51. Identyfikator użytkownika: 3IkvpXBPZDF1
Ocena
komentarza:
21
Pomysłodawca powinien postać kilka dni na środku i robić za oznakowanie
@ realista
dnia 18.01.2018, 15:23. Identyfikator użytkownika: AE44x7KXnAKo
Ocena
komentarza:
3
Nie pomysłodawca,nie projektant i nie wykonawca jest winny tej sytuacji.Winni są sami niedzielni kierowcy,którym brak umiejętności,wyobraźni i czasem empatii do innych użytkowników drogi...
@ Gggg
dnia 16.01.2018, 08:12. Identyfikator użytkownika: buNWcjfWiGrQ
Ocena
komentarza:
13
To rondo to jest tragedia, w ostatniej chwili kierujący zauważa, że jest to skrzyżowanie o ruchu okreżnym. Tej czarnej kupy na środku w ogóle nie widać, a znaki informujące o rondzie są przy samym już skrzyżowaniu. Poza tym stare linie, które nie zostały usunięte tak samo mogą wprowadzać w błąd. Niech sobie będzie to rondo, ok nie mam nic przeciwko, ale jego oznakowanie to porażka! Z resztą jak i oświetlenie w mieście, na przykład przy rynku na przejściu, gdzie już dwa razy było potrącenie pieszego, nie widać nic w nocy! Wladzo tego miasta ogarnij się!
@ nb
dnia 16.01.2018, 08:18. Identyfikator użytkownika: 5d8RnZi2U6EL
Ocena
komentarza:
12
Za to wczoraj w południe pełnym blaskiem świeciły latarnie na Krasińskiego i Szkolnej ...miasto bogate !!!
@ trex
dnia 16.01.2018, 08:48. Identyfikator użytkownika: 3IkvpXBPZDF1
Ocena
komentarza:
11
Niech ktoś posadzi tam chociaż jakieś winogrono na środku to będzie wiadomo że jest rondo
@ rawo
dnia 16.01.2018, 08:49. Identyfikator użytkownika: 3IkvpXBPZDF1
Ocena
komentarza:
5
To nie był wypadek tylko próba rozbicia bankomatu
@ Marian
dnia 16.01.2018, 08:56. Identyfikator użytkownika: SID8dX8f7fup
Ocena
komentarza:
-6
Czy ta śpiąca królewna miała dodatkowo klapki na oczach?
@ Jan
dnia 16.01.2018, 08:57. Identyfikator użytkownika: ijKZ0TFfgYwp
Ocena
komentarza:
5
Wystarczy pomalować krawężniki na rondzie na żółto
@ Matka
dnia 16.01.2018, 09:07. Identyfikator użytkownika: jk0tg7myngOc
Ocena
komentarza:
12
Pomysłodawcą ronda nie może być radnym.
@ Jaslanin
dnia 16.01.2018, 09:49. Identyfikator użytkownika: Tzqi35U8z8m1
Ocena
komentarza:
5
To rondo będzie przyczyną wielu wypadków bo w słoneczne dni, kiedy słonce swieci nisko oslepia jadacych od ul.Mickiewicza i nie widać znakow a rondo jest marnie oznaczone. Dopiero ofiara smiertelna wymusi zmiane oznaczenia tak bylo z wiaduktem i rondem na Sobniów
@ Jaslanin
dnia 16.01.2018, 09:53. Identyfikator użytkownika: Tzqi35U8z8m1
Ocena
komentarza:
8
Podobnie jest z naprawą jezdni w mieście. Po trzech naprawach ul. Kosciuszki nadal jest nierowno.Przed chila odpiela sie przyczepka na nierownosciach i rozbiła nowa Toyotę stojaca na parkingu. Cud, ze nie zabilo przechodnia. Ciekawe czy ktoś odpowie za spartaczoną robotę
@ toom
dnia 16.01.2018, 10:00. Identyfikator użytkownika: NeYt8EZ5W1Sx
Ocena
komentarza:
3
skoro kierowcy nie patrza na znaki tylko na telefon to tak sie konczy zamiast znaków posadzic winogrono na srodku moze wykapuja ze sa na rondzie
@ jaz
dnia 16.01.2018, 10:00. Identyfikator użytkownika: PMfp4r2w4W18
Ocena
komentarza:
7
Ci co projektowali to rondo to chyba nawet podstawowki nie skonczyli... tyle sie mowi, pisze zeby cos postawic na srodku tego ronda ale nie... ja nie wiem na co oni czekaja... cale szczescie ze nikt tamtedy nie przechodzil albo w tym czasie nie wybieral pieniedzy. Nie mam slow, najchetniej to bym postawil tego co zaprojektowal to rondo na srodku i wymalowal go na jakis jaskrawy kolor i nie marznie
@ szkoda pisać
dnia 16.01.2018, 11:59. Identyfikator użytkownika: hZ6CvfHAlmke
Ocena
komentarza:
2
A jak się to coś postawi na środku ronda i ktoś się na tym zabije to będzie wina tych co postawili. Dlaczego nikt nie pyta ile się tam jeździ. Czy jadąc z dozwoloną prędkością doszłoby do uderzenia w budynek. Trzeba się zastanowić co się pisze. Widać że na całym mieście w godzinach wieczorowo nocnych kierowcy sobie naprawdę pozwalają z prędkością, bo mały ruchu, pusto, ludzi mniej, a później jest problem. Dziwnym trafem oba zdarzenia w godzinach nocnych.
@ ???
dnia 16.01.2018, 10:01. Identyfikator użytkownika: dkAdlqmwVyZY
Ocena
komentarza:
1
A przyczepka odpięła się bo...? Bo droga nierówna, czy słabo zapięta? A linka zabezpieczająca?
@ Tatuś
dnia 16.01.2018, 10:07. Identyfikator użytkownika: t90YsDrOzJpF
Ocena
komentarza:
8
Moja córka mówi że to nie rondo tylko ufo, bo rondo to chyba inaczej wygląda.
@ Znający temat
dnia 16.01.2018, 10:54. Identyfikator użytkownika: KQNyruIrYn3y
Ocena
komentarza:
-13
Atak na bankomat?. Rondo jest dobre jeżdżę nim i nie widzę problemu, no może jedno trza mieć w głowie poukładane
@ Znający temat
dnia 16.01.2018, 11:06. Identyfikator użytkownika: KQNyruIrYn3y
Ocena
komentarza:
5
Na skrzyżowaniach w warunkach miejskich małe ronda są usprawnieniem ruchu. Poza bezsprzeczną poprawą bezpieczeństwa ruchu na skrzyżowaniach, małe ronda skuteczne uspokajają ruch drogowy i działają przez całą dobę jak dobrze zaprogramowana sygnalizacja akomodacyjna (bez konieczności ponoszenia kosztów eksploatacji sygnalizacji).

Cyt. Znawcę "To rondo od strony Grota Roweckiego widać z 20metrów. Tzn widać w dzień, w nocy "widać" dopiero jak się na nie najedzie !", a znaki przed rondem to nie ozdoba ulicy lecz trza na patrzeć i je czytać co one znaczą a i jeszcze szybkość swojego auta dostosować do miejsca
@ Zdrowy rozsądek
dnia 16.01.2018, 11:29. Identyfikator użytkownika: FTeLusEFN8S2
Ocena
komentarza:
6
Jak zwykle wina wszystkich i wszystkiego tylko nie kierowcy. Weźcie się ogarnijcie i zacznijcie jeździć z głową na karku. Bo jak to mówią: złej baletnicy przeszkadza rąbek spódnicy.
@ Faraon
dnia 16.01.2018, 12:28. Identyfikator użytkownika: I9S0hYJpa2vz
Ocena
komentarza:
-11
Mogli wezwać farmaceutki są przełożone wszechstronnie hihi była kiedyś z Medyka na orliku na turnieju jak pomagalem Magdzie to mnie zarywala , numer nawet dała hihi Spytać Magdy !!!
@ $$$
dnia 16.01.2018, 12:43. Identyfikator użytkownika: 34hXe7tCVewj
Ocena
komentarza:
-1
To była nieudana próba wysadzenia bankomatu w powietrze i zabrania zielonych złotówek.
@ Xxx
dnia 16.01.2018, 12:44. Identyfikator użytkownika: 0SayMttPD8qT
Ocena
komentarza:
7
Radny ma takie pomysły teraz to jest dopiero bezpiecznie...
@ ZA
dnia 16.01.2018, 12:57. Identyfikator użytkownika: wXZpdDMLmD5C
Ocena
komentarza:
-5
To chyba wina portalu bo w swej radosnej twórczości i wychwalaniu PiSu zapomniał napisać, że w jaśle powstało nowe rondo z kondona.
@ a
dnia 16.01.2018, 16:26. Identyfikator użytkownika: Lfxz4S7s4ie2
Ocena
komentarza:
2
a postawic tam wielka fote z gola baba a beda hamowac jak ta lala
@ Kierowca
dnia 16.01.2018, 16:36. Identyfikator użytkownika: hQfiWYeoOM3m
Ocena
komentarza:
11
Który to radny tak usilnie zabiegał o wybudowanie tego ronda.
@ Mieszkanka
dnia 16.01.2018, 17:05. Identyfikator użytkownika: sh6JlFgdhV7v
Ocena
komentarza:
-4
Proszę państwa to cud że nikt tamtędy nie szedł bo pani na ścianie wylądowała autem a mogło dojść do tragedii.Kierowcy po rondzie jadą jak im się podoba środkiem najczęściej,widziałam nie raz i nie dwa i strach pomyśleć co będzie dalej jak się rozpędzą to i na Biedronce wylądują
@ Abnegat
dnia 16.01.2018, 20:53. Identyfikator użytkownika: Hv4QmkSvpPA4
Ocena
komentarza:
-7
To rondo, to jest zwyczajna głupawka, na miarę swojego pomysłodawcy, ale co można zrobić za 33 tys zł, którą to kwotę podano kilka miesięcy temu na tym portalu? Za tę kwotę, to można było jedynie wykonać oznakowanie poziome i kostkę na wysepce, niewidoczną po opadach śniegu.

Gdybyż to tylko była głupota, którą można obśmiać, ale to jest konkretne zagrożenie zdrowia i życia użytkowników dróg. A przecież ktoś musiał wykonać projekt, zatwierdzić, wydać pozwolenie budowlane - jeżeli wszystko odbyło się rzeczywiście zgodnie z prawem budowlanym i ustawą o drogach publicznych. Może więc powinny się tym zająć organy nadzoru budowlanego, a może i inne organy? Bo sprawa zaczyna budzić coraz większe wątpliwości i zagraża bezpieczeństwu w ruchu drogowym.
@ mieszkaniec
dnia 16.01.2018, 21:10. Identyfikator użytkownika: OJV2zIdxwsXN
Ocena
komentarza:
8
ja tym rondem przejeżdżam kilka razy dziennie na znaki trzeba patrzeć,moje pytanie ile trzeba mieć na budziku żeby stracić panowanie ,przeskoczyć jeden z większych krawężników w mieście i tak niefortunnie pobrać kase ze ściany,a tak na poważnie prosze wysłać patrol na ulice Słowackiego tam jest zabawa jak ludziska zap...pod prąd bo z parkingu krócej.Trąbie kobicie "sejczentem czerwonym"pokazuje że czesze pod prąd a ona mi macha że wie ale dalej jedzie,to są jaja co się fizjonomom nie śniły mawiał Ferdek
@ Jaślanin
dnia 16.01.2018, 22:19. Identyfikator użytkownika: 1NPDG7Ckc8Fl
Ocena
komentarza:
8
Rondo jest dobrze oznakowane i jest potrzebne tylko trzeba umieć jeździć samochodem a nie taczkami z [...]em
@ Abnegat
dnia 16.01.2018, 22:40. Identyfikator użytkownika: 1QmXxzJ1Wjej
Ocena
komentarza:
-4
Sam chyba nie jeździsz, bo byś wiedział, że w czasie jazdy nie ma czasu na dywagacje, tylko trzeba reagować odruchowo. Wyobraź sobie, że jesteś z innego miasta, jest warstwa śniegu na jezdni i zbliżasz się do skrzyżowania, które konstrukcyjnie nie wykazuje żadnych oznak ronda, bo przecież oznakowania poziomego nie widać. Jak wtedy się zachowujesz? Zatrzymujesz się i zastanawiasz: rondo - nie rondo? Oczywiście, jest jeszcze znak ruchu okrężnego, ale nie mając świadomości, że zbliżasz się do ronda, możesz go po prostu przeoczyć, a zresztą, przy intensywnych opadach śniegu, oznakowanie pionowe może być również nieczytelne. Odpowiedz sobie na pytanie: czy jeżeli w takich warunkach przejedziesz to "rondo" na wprost, będziesz odpowiedzialny za naruszenie przepisów ruchu drogowego?
@ ktoś
dnia 18.01.2018, 10:32. Identyfikator użytkownika: DUAsWM5mKHsr
Ocena
komentarza:
8
Jak czytam twój komentarz to aż ciarki po plecach przechodzą.
Wiesz co to znaczy dostosować prędkość do warunków atmosferycznych??
Pomijam fakt że w tej okolicy masz ograniczenia do 40 i 50, a z tą prędkością to nie masz możliwości przejechać tego ronda na wprost nawet przypadkiem.
Nie wmówisz mi również że nie znając miasta masz prawo łamać przepisy.
Znaki przy prędkości 50km/h są tu doskonale widoczne, no chyba że piszesz wtedy sms-a.
Nawet jak nie zauważysz znaku to powinieneś zachować szczególną ostrożność zbliżając się do każdego skrzyżowania po raz pierwszy. A jak ktoś jedzie kolejny raz to jedynie roztargnienie i brak koncentracji odpowiada za przejazd na wprost przez wysepkę.
Powoli dochodzimy do paradoksu w którym na każdym skrzyżowaniu powinien stać policjant który kieruje ruchem, bo przecież zawsze może się zdarzyć ktoś kto będzie jechał tam pierwszy raz.
Każdemu może się zdarzyć nieświadomie złamać przepis podczas pierwszego przejazdu, no ale jak ktoś to robi któryś raz to nie ma dla niego wytłumaczenia.
Wracając do sprawy o której piszesz wnioskuję że zanim wybierzesz się do innego miasta to skrupulatnie uczysz się na pamięć wszystkich jego skrzyżowań żeby przypadkiem nie złamać przepisów??
A może jeździsz tylko po Jaśle!! To by wiele tłumaczyło ;)
@ Czołem Telewizyjne Barany !
dnia 17.01.2018, 20:55. Identyfikator użytkownika: ytK0CUg8uRlU
Ocena
komentarza:
-7
W końcu dogoniliśmy USiA ! Tam na porządku dziennym obywatele mylą pedał gaz z pedałem hamulca i wjeżdzają do sklepów, w budynki i nie tylko !
@ Miniu hrk
dnia 17.01.2018, 21:51. Identyfikator użytkownika: Xo8a7sKYGVv9
Ocena
komentarza:
-6
To rondo jest tak tam potrzebne jak torn w dupi...
@ demokrytyk
dnia 18.01.2018, 11:23. Identyfikator użytkownika: 5DwusnSMZVyS
Ocena
komentarza:
4
Mam wrażenie,że większość komentarzy piszą ludzie,którzy nie są kierowcami (ewentualnie niedzielnymi),a tylko patrzą na to rondo przez okno lub z balkonu.Jakie znaczenie ma fakt czy rondo jest wysokie czy niskie,czy czerwone,zielone czy żółte? Znaki pionowe i poziome mają wystarczyć prawdziwemu kierowcy,tylko należy je przestrzegać.A Anglii na terenie miast są ronda namalowane farbą na skrzyżowaniach i nie widziałem żeby były jakieś problemy.
@ mariusz zawisza
dnia 18.01.2018, 15:39. Identyfikator użytkownika: xzgiNYbNTopT
Ocena
komentarza:
-2
to w jaśle nie ma miejsca dla uczniów z medyka na praktyki i odbierajcie prawojazdy tym co robiom wypadki bo pozabijają ludzi
@ xyz 1
dnia 19.01.2018, 17:30. Identyfikator użytkownika: 6Xxo67YuGFFR
Ocena
komentarza:
5
niech pierwsze się nauczą jeździć na rondach a nie wjeżdżają drugiemu pod koła ...
@ rix
dnia 19.01.2018, 20:21. Identyfikator użytkownika: 0BNu0mZxE1R3
Ocena
komentarza:
-2
...poj...ne rondo bez oznakowania wstępnego jakis umyślny nad tym pracował brawo tylko zyczyć jeszcze wielu takich skrzyzowań
@ Nauczcie się jeździć
dnia 20.01.2018, 06:55. Identyfikator użytkownika: iYKD6wCyeT5V
Ocena
komentarza:
2
Kto śmiał w tym miejscu postawić budynek?
@ Kierowca
dnia 21.01.2018, 17:19. Identyfikator użytkownika: XxTX6cemMU7Y
Ocena
komentarza:
3
Najlepiej jest trzymać się zasady: "większemu ustąp".
@ Xdp
dnia 22.01.2018, 20:15. Identyfikator użytkownika: giQn4UKERUt4
Ocena
komentarza:
1
To rondo to chyba najgłupszy pomysł. Już zaczynają się tam wypadki i pewnie ich będzie co raz więcej. A zamiast wydawać kasę na jakieś głupie rondo w ogóle nie potrzebne na tym skrzyżowaniu lepiej by wydać kasę może na zrobienie np jakiejś drogi ? Bardziej by to było przydatne.
@ MMR
dnia 23.01.2018, 16:01. Identyfikator użytkownika: Y4cXBDAucjse
Ocena
komentarza:
0
Zabrakło mu pieniędzy i chciał szybko wypłacić z bankomatu ;)
@ qwerty
dnia 24.01.2018, 20:15. Identyfikator użytkownika: ZaDM9zmm03P9
Ocena
komentarza:
0
Ta linia zatrzymania mnie rozwala... Jak pojedzie tamtędy Włoch to nie zdziwcie się jak się zatrzyma i wpuści was na rondo.
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Ile zezwoleń na sprzedaż alkoholu będzie wydawać Jasło?

    Prezydent podpisał w styczniu nowelizację ustawy o ograniczeniu sprzedaży alkoholu. A to oznacza, że władze samorządowe wyznaczą miejsca, w których będzie można pić napoje alkoholowe, wprowadzą limit udzielania zezwoleń na sprzedaż wszystkich alkoholi. Mogą również zakazać ich sprzedaży nocą.

  • Ostatnie dni zapisów do przedszkoli w Jaśle!

    23 lutego mija termin składania wniosków o przyjęcie do jasielskich przedszkoli. Władze miasta wyznaczyły w tym roku termin o miesiąc wcześniej niż w latach poprzednich. 

  • Anna Kopeć odznaczona za niezwykłą odwagę w ratowaniu Żydów

    Gdy w 1942 r. rozpoczęły się masowe mordy Żydów, Anna i Stanisław Kopciowie postanowili pomóc zaprzyjaźnionej rodzinie Kruegerów w ukryciu ich najbliższych za ryzyko utraty własnego życia. Prezydent Andrzej Duda za ten bohaterski czyn odznaczył panią Annę Krzyżem Komandorskim Orderu Odrodzenia Polski.

  • Rozpoczyna się projekt dla osób młodych w wieku 18-29 lat „ODKRYJ SIEBIE I ZNAJDŹ ZATRUDNIENIE!”

  • Paliła się stodoła. Zagrożone były pobliskie domy

    Około 19.30 w miejscowości Czeluśnica wybuchł pożar budynku gospodarczego znajdującego się w bardzo bliskim sąsiedztwie domów jednorodzinnych. Gdyby nieszybka akcja gaśnicza strażaków, ogień mógłby przenieść się na budynki mieszkalne.

  • Na tę halę czekano 210 lat!

    Mieszkańcy Nowego Żmigrodu, a w szczególności uczniowie Szkoły Podstawowej cieszą się z otwarcia nowej pełnowymiarowej hali sportowej. Z obiektu będą korzystać licealiści, przedszkolaki, a w godzinach popołudniowych dorośli mieszkańcy gminy. Budowa hali trwała dwa lata i kosztowała ponad 4 mln zł.<FOTOGALERIA>

  • W nogach mają już 1000 kilometrów!

     

    Weronika Łukaszewska i Sławomir Sanocki mają za sobą już ponad połowę dystansu wyprawy. Zimowa ekspedycja przez "Łuk Karpat Zima 2017/2018” wciąż trwa. Śmiałkowie początkiem lutego przekroczyli granicę i kontynuują przejście Karpat rumuńskich.

  • Wicestarosta jasielski aniołem stróżem

    Szpitale muszą dbać o sprzęt niezbędny do wykonywania diagnostyki na wysokim poziomie, jak również innych urządzeń przydatnych w poradniach. Do tego potrzebne są także dobre dusze, które pomogą w osiągnięciu celu...

  • Czy komendant Krzyżak odejdzie ze służby?

    Komendant jasielskiej policji zwrócił się do swojego przełożonego z prośbą o zwolnienie go ze służby w związku z nabyciem praw emerytalnych. Decyzję w tej sprawie podejmie szef Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie. Ma na to trzy miesiące.

  • Nowy sprzęt pozwoli dostrzec najmniejsze zmiany chorobowe!

    Od niedawna w Pracowni Endoskopii jasielskiego szpitala wykonywane są badania na nowym urządzeniu najnowszej generacji. To kolejny sprzęt zakupiony w ostatnich latach, dzięki któremu skuteczniej będzie można diagnozować pacjentów.

  • Czołowe zderzenie toyoty z chevroletem w Wolicy

     

    W Wolicy doszło dziś rano do groźnego wypadku z udziałem dwóch samochodów osobowych. Wśród poszkodowanych jest dziecko.

  •  

    Zapraszamy  na bezpłatne szkolenia komputerowe składające się z 5 bloków tematycznych, w których zawiera się m.in. obsługa komputera z MS Windows, Internet, email, MS Excel, MS Word, podstawowe programy graficzne, wyszukiwanie informacji, bezpieczeństwo i rozwiązywanie problemów z komputerem.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105