Korzystając z portalu Jaslo4u.pl wyrażasz zgodę na użytkowanie mechanizmu plików cookie. Mechanizm ten ma na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania portalu Jaslo4u.pl. Korzystając ze strony akceptujesz Politykę Prywatności portalu Jasło4u.pl

Szykuje się rewolucja w klubie Czarnych Jasło

104

Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć drużyna JKS Czarni Jasło wycofuje się z rozgrywek III ligi lubelsko- podkarpackiej. Na najbliższy poniedziałek planowana jest konferencja prasowa z udziałem Zarządu klubu.

Czarni Jasło to jeden z najstarszych klubów Podkarpacia. Jeżeli informację te zostaną potwierdzone to Czarni Jasło od przyszłego sezonu 2013/2014 będą rozgrywali mecze ligowe w krośnieńskiej ,,okręgówce”. W związku z tym jutrzejsze spotkanie przy ul. Śniadeckich w Jaśle z Podlasiem Biała Podlaska zostało odwołane.

L&M

Reklama

Komentarze: 102

Dodaj komentarz Widok:
1
@ [...]
dnia 23.05.2013, 20:33 · Zgłoś
Nareszcie doczekaliśmy się właściwej decyzji - czarni do rozwiązania i rozpędzenia na cztery strony świata !!!
Odpowiedz
0
@ zetfa
dnia 22.05.2013, 17:19 · Zgłoś
Normalna kolej rzeczy gdy chce się być zamoznym miastem: 1)wytwórczość, rzemiosło, usługi - zarejestrowane i placące podatki tutaj, choć pracujące gdzie sie da.
2) handel w miejscowych rękach i tu płacący podatki
3)kluby sportowe sponsorowane przez zamożny miejscowy biznes
... a tutaj:
1)powoli dogorywa miejscowy przemysł, ludzie młodzi wyjeżdżają
2) sklepy wielkopowierzchniowe kończa miejscowy handel ,same wywożąc od lat kasę hen do Europy
3) postepujące zdziczenie kiboli odstrasza większość normalnych, potencjalnych kibiców
...miasto powoli umiera
Odpowiedz
7
@ 0320
dnia 20.05.2013, 01:27 · Zgłoś
he he he he he
Odpowiedz
6
@ KTOś
dnia 20.05.2013, 01:24 · Zgłoś
Wszyscy piszą o dużych pieniądzach przekazanych'' Czarnym '', a spytajcie się kto kupił i dla kogo nowy samochód marki IVECO???
Odpowiedz
3
@ Licznik
dnia 20.05.2013, 20:46 · Zgłoś
Ja [...], toż to limuzyna [...] jest. Ale szał :)
Odpowiedz
4
@ ziomson
dnia 19.05.2013, 14:38 · Zgłoś
Szkoda mi was trochę ale to tylko wycofanie się z rozgrywek trochę to podrwa ale się podniesiecie sztuką jest być kibicem na dobre i na złe. a nie jak to dzisiaj kibice sukcesu gra się tam gdzie pozwala budżet. A nie phać się na siłe tam gdzie wiadome że prędzej czy później się będzie trzeba wycofać.
Odpowiedz
-2
@ jks
dnia 19.05.2013, 00:24 · Zgłoś
maria kurowska - wróć !
Odpowiedz
-4
@ Noooo:>
dnia 18.05.2013, 20:36 · Zgłoś
Za niedługo zgnoicie co się da potem jeszcze będziecie płakać za tym klubem Macie racje róbcie tak dalej a nic potem nie będzie w tym jaśle :0
Odpowiedz
0
@ Sanovia
dnia 18.05.2013, 17:47 · Zgłoś
Pozdrowienia od Sanovii!!!
Odpowiedz
4
@ ja
dnia 18.05.2013, 16:20 · Zgłoś
pytac prezesa bo on mial robic furore z czarnymi a tu lipa
Odpowiedz
5
@ [...]
dnia 18.05.2013, 13:53 · Zgłoś
Jestem z Krosna ale mi Was trochę szkoda. W końcu to może spotkać każdy klub ...
Odpowiedz
8
@ unknown
dnia 18.05.2013, 13:16 · Zgłoś
klub zniknie a 200 tyś wyparuje..
Odpowiedz
-2
@ Jedlicze
dnia 18.05.2013, 12:38 · Zgłoś
Buahahahaha...[...] Jasło na dno spadacie bo kasy nie macie...gardzimy wami.
Odpowiedz
2
@ jedlickie dzieci
dnia 18.05.2013, 17:00 · Zgłoś
wypowiada się jedlicka metropolia która nawet nie awansowała do IV ligi... schowaj się dziecko za swoich [...] braci :)
Odpowiedz
4
@ Krośnianin
dnia 18.05.2013, 12:12 · Zgłoś
Biedoki kasy nie macie to pod kościół na kolana z puszką...
Odpowiedz
11
@ ktos tam
dnia 18.05.2013, 12:05 · Zgłoś
Cały zarząd powinien poddać. Zero pomysłu co dalej, a liczyc na kasę z miasta i tak sobie działac to nie ma sensu.
Odpowiedz
6
@ emigrant
dnia 18.05.2013, 11:31 · Zgłoś
ktoś kiedyś pisał że Jasła nie stać na III ligę i stało się to faktem a klub nie znika z mapy tylko wycofuje się z rozgrywek III ligi

Nie sztuka być kibicem w ekstraklasie , Kibicem trzeba być od c klasy do Ekstraklasy

Nie ma kasy gra się tam gdzie Cię stać.
Odpowiedz
-5
@ aha
dnia 18.05.2013, 09:50 · Zgłoś
hahaha dług klubu i jego upadek to wina kiboli ;) mi się wydaje ze osoby tutaj się wypowiadające powinny mieć zakaz wchodzenia na internet, są zwykłymi niedowartościowanymi ludzikami ! kibice swój dług wobec klubu meczem ze Sandecja który sami zrealizowali spłacili się trzy krotnie , ale takie [...] jak wy tego nie zrozumieją . jutro wszyscy wielcy znafffcy jest Niedziela , wsiadać w auto i jazda na C klasę pooglądać dobra piłkę ;)
Odpowiedz
8
@ he he he
dnia 18.05.2013, 09:32 · Zgłoś
Nie chodzi o dzieci i młodzeż grająca w piłkę, tylko o pseudo- działaczy i kiboli. A czy między twoimi uszmi jest choć jeden splot, bądź klepka?
Odpowiedz
3
@ Kibic
dnia 18.05.2013, 09:30 · Zgłoś
Krytykować wszystko i wszystkich a samemu coś zrobić się nie chce.
Odpowiedz
15
@ warka
dnia 18.05.2013, 09:27 · Zgłoś
bardzo dobrze panie burmistrzu , finansowanie kiboli jest bez sensu jak są takimi kibicami niech sami się finansują
Odpowiedz
10
@ jaślak
dnia 18.05.2013, 09:21 · Zgłoś
Z worem kasy od miasta to każdy [...] by rządził.Po co przejmowali klub jak nie mieli pomysłu liczyli na kasę do miasta za którą będą się bawić .To bagno w końcu ktoś powinien rozliczyć
Odpowiedz
-11
@ hahaha
dnia 18.05.2013, 09:30 · Zgłoś
Przejmowali bo mieli pomysł i spotkali sie z Burmistrzem,który zapewnił ich o zabezpieczeniu środków w realizacji celui nie chodziło tutaj tylko o dotację niższa niz w latach ubiegłych.Cel został zrealizowany a p.Burmistrz wraz z pseudo byznesmenami ,,zapomniał ,,i do dzisiaj nie przypomniał sobie o ustaleniach-rozumiesz?
Odpowiedz
13
@ adwokat
dnia 18.05.2013, 07:36 · Zgłoś
A starosta Kmiecik nie dał ani złotówki na żaden klub!!! Gdzie byli działacze? Trzeba być bezczelnym [...] żeby sobie szukać winnego Burmistrza, który dawał na darmozjadów największe dotacje od wielu lat. Zarząd Czarnych to grupa ludzi bez honoru. Sprzeniewierzyli setki tysięcy złotych, i jeszcze oskarżają człowieka, który najwięcej pomagał. Wstyd i hańba. Tym przypadkiem powinno zająć się CBA i PROKURATOR!!!
Odpowiedz
13
@ pn
dnia 18.05.2013, 08:08 · Zgłoś
zgadzam się, niech zaczną szukać winnego u siebie a nie oskarżać ludzi, którzy przez lata im pomagali i zawsze ładowali kolejne złotówki, niech sami uporządkują własne bagno a potem szukają winnych! Im to zawsze będzie mało choćby dostali całą kasę na sport w Jaśle.
Odpowiedz
-10
@ hahaha
dnia 18.05.2013, 09:26 · Zgłoś
A toba dobry psychiatra p[...] z UM.Darmozjadami nazywasz 200 dzieciaków trenujacych w 8 grupach młodziezowych?To gratuluje ci stanu umysłowego.Czarni to nie tylko 20 seniorów ale jak juz pisaęłm 2 setki dzieciaków.O dotacji tez lepiej bys sie nawet nie wypowiadał,tylko poszperaj i popatrz jakie dotacje otrzymywali Czarni z Miasta gdy burmistrzem była p.Kurowska a w której Czarni lidze grali.Puk Puk jest tam ktos w tej główce maleńkiej?
Odpowiedz
9
@ czarny
dnia 18.05.2013, 06:58 · Zgłoś
zgadzam się, wyrwać wszystkie stare chwasty co do jednego.
Odpowiedz
14
@ J-23
dnia 18.05.2013, 05:45 · Zgłoś
Rozliczyć działaczy klubu. A to nie dzieje się pierwszy sezon to trwa długie długie lata.Wszyscy przymykali do tej pory oczy czas skończyć z tą kliką wielkich działaczy.Pozdrawiam.
Odpowiedz
-4
@ JW
dnia 17.05.2013, 23:21 · Zgłoś
czernecki - [...] z tego miasta !

d
Odpowiedz
-5
@ normalny
dnia 17.05.2013, 22:59 · Zgłoś
tak masz racę rządzi kasa ale największą popularność to piłka noiżna ja wiem szukajmy za ale naj bardziej przeciw to jest TRASDYCJA HISTORIA I MIASTO ZWIĄZANE Z KLUBEM A NIE ODWROTNIE
Odpowiedz
-4
@ normalny
dnia 17.05.2013, 22:16 · Zgłoś
podobnie jak ty jesteś sportem narodowym w etiopii
Odpowiedz
3
@ Tu wpisz Twój pseudonim
dnia 17.05.2013, 22:46 · Zgłoś
W Polsce nie ma czegos takiego jak sport narodowy - kibicujemy tylko tej dyscyplinie w której akurat udaje się nam odnosić sukcesy : lata 70 to piłka nożna i lekkoatletyka , a potem to skoki narciarskie ( Małysz , teraz Stoch ) , biegi narciarskie ( Łuszczek , teraz Kowalczyk ) , siatkówka , przez pewien czas koszykówka ( Olimpia Poznań i Śląsk Wrocław z Zielińskim w składzie ) , teraz przychodzi chyba po raz kolejny czas na piłke ręczną ( Vive Kilece ) , było pływanie ( Wojdat ) ... jeśli są sukcesy są kibice , ot i cała prawda o sporcie narodowym ...
Odpowiedz
-4
@ normalny
dnia 17.05.2013, 21:46 · Zgłoś
pytanie bo nie wiem czy wiesz to jest sport narodowy
Odpowiedz
1
@ Tu wpisz Twój pseudonim
dnia 17.05.2013, 21:53 · Zgłoś
Cymbergaj , jojo , fajerki ... piłka nożna jest sportem narodowym w Wielkiej Brytanii , bo tam została wymyślona ...
Odpowiedz
0
@ normalny
dnia 17.05.2013, 21:40 · Zgłoś
krośnianin ty to jesteś dopiero [...] jeżeli mówisz o końcu klubu jeżeli nie pociągają cię derby chyba że tylko chłopcy przepraszam
Odpowiedz
4
@ Pytanie
dnia 17.05.2013, 21:39 · Zgłoś
Dlaczego miasto prawie połowę pieniędzy przeznaczonej na sporty przekazało Czarnym? Kiedy Polacy przestaną się tak [...] piłką nożną? Reprezentacja nie odnosi sukcesów, poziom piłki nożnej na dennym poziomie. Dlaczego nie inwestuje się w takim stopniu w inne sporty, np. w rugby jak w piłkę nożną? Może i obecnie nie jest to zbyt popularny sport, ale jestem pewien, że jeszcze kilka lat i może dorównać piłce nożnej bo potencjał on ma wielki. Pozdrawiam
Odpowiedz
1
@ Kibic
dnia 17.05.2013, 21:33 · Zgłoś
A ja dalej będę chodził na 3-ligę... w szachy. Seniorzy grają w 3-lidze i tam trzeba dotacje zwiększyć - a co.
Odpowiedz
1
@ grześ
dnia 17.05.2013, 21:03 · Zgłoś
Najlepiej robić jak Szkolny Związek Sportowy w Jaśle zrzeszający siedem tysięcy młodzieży.Nie składają podań o dofinansowanie,więc nie mają się z czego rozliczać.Można?
Odpowiedz
2
@ tom
dnia 17.05.2013, 20:50 · Zgłoś
za ile sprzedacię Klub?
Odpowiedz
5
@ xxxxxxxxxx
dnia 17.05.2013, 20:53 · Zgłoś
przynajmniej te [...](nie mówie tu o kulturalnych kibicach) , którzy mienią się kibicami a są tylko bandą malutkich ludzików , którzy w grupie czują się bogami będą się mogli wykazać jak przyjada gdzieś na wieś na okręgówkę haaaaaaaaaaaaaaa
Odpowiedz
12
@ Tradycjonalista
dnia 17.05.2013, 20:43 · Zgłoś
zadłużenie klubu wraz z niewłasciwym rozliczeniem dotacji z miasta wynosi podobno ponad 600.000,00 zł. kto winny? zarządzający tymi finansami, czyli zarząd klubu, który zarządza po staremu, tak jak 113 lat temu. w takim wieku tylko [...]!!!
Odpowiedz
6
@ czarny
dnia 17.05.2013, 20:19 · Zgłoś
Ludzie o czym wy mówicie, o tardycji, a czym jest dzisiaj trradycja?Jaka tradycja?Jak klub nie przynosi zysków to trzeba go Pogrążyć. Moim skromnym zdaniem , ani miasto , ani zarząd klubu nie jest w stanie wyprowadzić klub na prostą.jedynym wyjściem jest zbilansować finanse na zero i pozyskać głównego sponsora lub najlepiej nabywcę klubu, który zainwestowałby w kopaczy i kadrę z prawdziwego zdarzenia.W dzisiejszych czasach to juz nie jest sport tylko polityka powiązana z biznesem.Obiektywnie rzecz biorąc nie jeśmy My jako kibice w stanie nic zrobić żeby utrzymać klub przy życiu, a z drugiej strony ładowanie pieniedzy w studnię bez dna -to po prostu nikomu się nie opłaca.Tyle w temacie.
Odpowiedz
4
@ siunia
dnia 17.05.2013, 20:18 · Zgłoś
niech zaczna trenować a nie kielonki wznosic
Odpowiedz
6
@ sekutnica
dnia 17.05.2013, 19:48 · Zgłoś
Brzozów A klasa,Lesko A klasa, Jedlicze O klasa, Gorlice O klasa. Gdzie się pcha Jasło bez kasy?
Odpowiedz
-3
@ Krośnianin
dnia 17.05.2013, 19:02 · Zgłoś
Jasło macie w sercah w duszach a my w naszych d-pach...!
Odpowiedz
1
@ jan
dnia 17.05.2013, 18:51 · Zgłoś
no trudno są pewne wyjścia na kolana
Odpowiedz
0
@ jan
dnia 17.05.2013, 18:37 · Zgłoś
skuba tak na trenera gość
Odpowiedz
3
@ SZLACHCIC
dnia 17.05.2013, 18:33 · Zgłoś
[...] i postawić Tesco !!!
Odpowiedz
-8
@ ZIOMEK_23
dnia 17.05.2013, 17:43 · Zgłoś
Jks nigdy nie zginie Jks w naszych sercach w naszych duszach nazawsze jest i nazawsze pozostanie pozdrówka dla jasielskiego klubu sportowego :) :)
Odpowiedz
-8
@ Krośnianin
dnia 17.05.2013, 17:38 · Zgłoś
Ja bym chciał żeby ten klub przestał istnieć raz na zawsze...ot to moje takie marzenie od dawna.Bo Czarni Jasło to nie jest polski klub to są ci co po wojnie do Jerozolimy wyjechali. Ci którzy przeżyli oczywiście...Buahahahahahaha
Odpowiedz
1
@ Gucek Jasło
dnia 17.05.2013, 19:09 · Zgłoś
śmiejecie z krośniaków że są [...], że jedziecie lać [...]. a tylu [...] chodzi po Jaśle i się ich boicie.
Odpowiedz
0
@ xxx
dnia 18.05.2013, 09:24 · Zgłoś
karpaty krosno to [...] i dzi...
Odpowiedz
8
@ xyz
dnia 17.05.2013, 16:30 · Zgłoś
To wina zarządu, trenerów i piłkarzy, niestety od paru lat poziom gry jest co raz niższy, jest wiele przykladów że jeśli się chce to i bez pieniędzy daliby rade to nie jest 1 liga czy ekstraklasa! Jeśli pokazywali by świetny poziom na boisku i szli by w góre to sponsorzy by się znaleźli i nie trzeba byłoby blagać UM o pieniądze, a tu co rok to gorzej, to że CZARNI grają w III lidze to owoc reorganizacji ligowej piłki. UM zawalił sprawę ale główna wina stoi po stronie klubu. Nie pisze tego bo jestem antyfanem, ale właśnie dlatego że los JKS-u nie jest mi obojętny a od paru lat jest co raz gorzej tylko kibice trzymają jeszcze poziom. Kmincie chłopaki ją możecie pomóc ze swojej strony, zaczniecie walke z UM to klub upadnie całkowicie takie realia...
Odpowiedz
-9
@ normalny
dnia 17.05.2013, 16:25 · Zgłoś
urwaliście się z księżyca zawodnicy nie mają zapłacone za 6 miesięcy a wirtualą kasę jaką mają obiecaną można dostać DWIE klasy niżej budżet klubów mających grupy juniorskie w 4-lidze to koszty około 350-400 tys .obiecać łatwo proszę sobie oglądnąć wywiad z burm. po awansie czarnych na temat stadionu i prośby kibiców o nowy
Odpowiedz
10
@ realista2
dnia 17.05.2013, 17:10 · Zgłoś
Zawodnicy mają nie zapłacone??? Tylko [...] obiecuje kasę której nie ma. Pretensje do tego co obiecał zawodnikom lub podpisał umowę.
Odpowiedz
-7
@ siwy79
dnia 17.05.2013, 16:23 · Zgłoś
boże ochron jks czrni jasło
Odpowiedz
-1
@ DAMIAN
dnia 17.05.2013, 16:14 · Zgłoś
To jest Jasło w całej okazałości.[...] na kółkach.Nawet sport jest problemem dla władzy Jak tu wymagać od niej więcej???To cud ,że jeszcze przyroda jest łaskawa dla nas , i autobusy wywożą naszą młodzież tam gdzie można zarobić na papu! Pytałem: nikt nie zna w naszym województwie podobnej stadniny!!!
Odpowiedz
1
@ pepsior
dnia 17.05.2013, 22:58 · Zgłoś
Zgadzam się w 101%!!!
Odpowiedz
25
@ realista2
dnia 17.05.2013, 15:53 · Zgłoś
Do JKS, free, ferdek, kibol i innych nawiedzonych klawiaturowych kiboli i fanatyków.
1. Obecna sytuacja klubu to nie wina burmistrza, rady miasta, urzędu miasta itd.. To wina KONKRETNYCH OSÓB zarządzających klubem. Zarząd (zarządy) klubu snuli fanatyczne wizje o III lidze (a może wyższej) będąc w sytuacji [...], który w łatanych spodniach, z dziurami w kieszeniach, z długami, bez grosza, wybierał się na wczasy na Karaiby. 200.000 zł. z miasta (40% dotacji miasta na sport) + 150.000 z firmy byłego prezesa (tak się mówi) przy mądrym gospodarowaniu, bez szaleństw, bez szantażu miasta i sponsorów to kwota WYSTARCZAJĄCA na podstawowe wydatki dla drużyny seniorów (grającej tylko i wyłącznie własnymi wychowankami, trenowanych przez własnych trenerów) + grup młodzieżowych. Duży wkład w obecną sytuację klubu mają również ci „prawdziwi kibice”, którzy narazili klub na dodatkowe koszty (kary, remonty, zatrudnianie dodatkowej ochrony na mecze, itp…).
2. Jak zarząd klubu spojrzy w oczy swojej młodzieży, ich rodzicom, trenerom; kiedy swoją polityką doprowadzili do tego, że w dniu dzisiejszym nie ma pieniędzy na zapłacenie sędziom, trenerom, itd…itp…Gdzie są pieniądze z miasta przeznaczone na młodzież do końca 2013 roku. Już odpowiadam: zostały „przejedzone” (zmarnowane) przez nielogiczne i niegospodarne zarządzanie klubem.
3. 103 lata istnienia klubu to ŻADEN ARGUMENT ! W obecnej sytuacji w Polsce, a tym bardziej w Jaśle ogromne kłopoty przeżywają również „stare” kluby istniejące w miastach z o wiele większym „potencjałem sponsorskim” jak Jasło (np.: Garbarnia Kraków, Warta Poznań, ŁKS Łódź, Cracovia Kraków, itd…).
4. 200.000 zł. to duże pieniądze. Za tą kwota można by było utrzymać seniorską drużynę w tenisie stołowym grającą w I lidze, mocny klub judo lub karate, drużynę koszykówki czy siatkówki grającą w II, a może w I lidze, itd…itp… Nikt jednak logiczne myślący, znający obecne realia, nie „wybiera się z motyką na słońce”, nie snuje nierealnych wizji.
5. Klub JKS CZARNI Jasło powinien istnieć. Jednak na zdrowych zasadach, zarządzany przez ludzi realnie myślących i oddanych tej dyscyplinie sportu. Może za jakiś czas (a nie już, natychmiast, bo musi, bo ma 103 lata) zagra w III lub II lidze. Przy tak zdolnej młodzieży (patrz wyniki), właściwym gospodarowaniu finansami i odpowiednim działaczom NA PEWNO KIEDYŚ (a może już niedługo, czekają tylko na ZDROWY klub?) znajdą się sponsorzy, którzy ulokują SWOJE pieniądze w klubie, który prowadzi realną, czystą i jasną politykę.
Odpowiedz
8
@ XyzyX
dnia 17.05.2013, 16:10 · Zgłoś
Zgadzam się, kibice sami zawiedli, jakby nie można było kulturalnie kibicować, ( trochę kultury w swoim zachowaniu, nie mamy się [...]... ). Gdyby pewne jednostki zrozumiały, że derby np. z Karpatami to nie powód do bijatyk, ale np. wniesienia ogromnej flagi, innego rodzaju oprawy. Poza kilkoma naprawdę oddanymi kibicami, na derbach w Jaśle niektórzy tylko czekali, kiedy będzie możliwość naubliżania kibicom z Krosna, oraz wywołania jakiejś bójki =) Później natomiast kibice byli oburzeni zamknięciem stadionu, a pieniążki nie wpływały nas konto...

Młodzież na III Ligę, to tylko młodzież i wychowankowie! Można 2-3 zawodników sprowadzić na przestrzeni całego sezonu, ale nawet budżet klubów z Ekstraklasy na to nie pozwala, a co dopiero budżet zespołu z III Ligi!
Gdyby ktoś prześledził działania podam dwie nazwy klubów z Polski, które powinny stać się przykładem dla Czarnych. Podbeskidzie Bielsko-Biała, oraz Termalica Brut-Bet Nieciecza. Podbeskidzie do awansu w Ekstraklasie, grało praktycznie samymi wychowankami, oraz zawodnikami sprowadzanymi z niższych lig. Termalica, może do ostatniego sezonu, tak samo budowała zespół, nie ma tam wielkich stadionów, miasto nie sponsoruje pokaźnymi kwotami...

Trochę rozumu w zarządzaniu i Czarni powinni byli grać spokojnie w środku tabeli III Ligi =)
Odpowiedz
7
@ Obserw
dnia 17.05.2013, 19:00 · Zgłoś
Można rzec tak: kibiców Czarnych Jasło jest może około 200, no może 250 - 30 z od strony Huty i 150 na trybunach głównych. Dlaczego taki osąd. Tak wynika z kolejnych rozgrywanych meczy. Z zażenowaniem się patrzy na te puste miejsca podczas meczów seniorskich. Miasto około 37 tys. mieszkańców, Powiat około 116 tys. mieszkańców, wstyd że nie było zawsze na meczu pełnego stanu na trybunach. Wielu krzykaczy, a właściwego podejścia zero. Należy zatem zgodzić się z XyzyX, że zawiedli kibice. Co prawda kasa z biletów to kropla w morzu potrzeb klubu, nawet przy założeniu, że grałby swoimi zawodnikami, ale przynajmniej na podstawowe płatności by starczyło. Krytykantów jak widzimy wielu, ekonomistów jeszcze więcej tylko ta rzeczywistość wynika z bylejakości życia i oglądu sytuacji. Pozazdrościć można kibiców skoczkom narciarskim, biegaczom, siatkarzom - ale nie u nas malkontentów. Ktoś chyba podjął się rozwalenia sportu w Jaśle i to nie tylko piłki. Bo dzieciaki będą grać, ale młodzieżówka i seniorzy to już kłopot.
Odpowiedz
4
@ greg
dnia 18.05.2013, 14:13 · Zgłoś
Klub jest w trakcie realizacji umowy, według której miasto przekazać ma na działalność Czarnych dotację w wysokości 200 tys. zł. 175 tys. zł już przekazano w dwóch transzach, a o pozostałe 25 tys.zł zarząd na razie nie wnioskował. W swoim piśmie skierowanym do burmistrza przedstawiono jedynie znane wszystkim problemy finansowe klubu oraz brak wsparcia ze strony innych podmiotów.

- Burmistrz miasta Andrzej Czernecki wykazywał zawsze otwartą i przyjazną postawę względem działaczy Klubu Czarnych. Goszcząc jego przedstawicieli na ostatnim spotkaniu w dniu 30 kwietnia br., otrzymał zapewnienie o udziale drużyny seniorów w rozgrywkach III Ligii - komentuje Paweł Rzońca, sekretarz miasta Jasła. - Podczas spotkania przedstawiona została również informacja o występującym deficycie w budżecie Klubu w wysokości 80 tys. zł, które pozwoliłyby na prowadzenie klubu na dotychczasowym poziomie do końca 2013 roku. Stąd też zdziwienie budzi późniejsza postawa zarządu klubu i obarczanie jedyną odpowiedzialnością burmistrza Czerneckiego za obecną sytuację w klubie - dodaje Rzońca.
Odpowiedz
-3
@ Buczo
dnia 17.05.2013, 15:02 · Zgłoś
nigdy nie zginie !! jks nigdy nie zginie !!
Odpowiedz
-7
@ Gumiśś
dnia 17.05.2013, 21:32 · Zgłoś
To Prawda.
Odpowiedz
-3
@ kibol
dnia 17.05.2013, 14:10 · Zgłoś
Róbmy referendum!!!I wywalmy tego sympatyka sportu?Popatrzcie jak wygląda sport w Krośnie i Sanoku!!!Ile sekcji i w jakich ligach??A -konające miasto stoi w miejscu bo rządzi rumiany razem z dyziem!!Dlatego tylko referendum!!Jasło
Odpowiedz
0
@ ffgdf
dnia 17.05.2013, 14:51 · Zgłoś
Tak jest tylko referendum
Odpowiedz
6
@ Obserw
dnia 17.05.2013, 18:23 · Zgłoś
Masz nieco płytkie informacje. W Sanoku klub Stali też już piszczy i nie wiadomo jak się zakończy tm sprawa.
Odpowiedz
1
@ mmj
dnia 20.05.2013, 10:28 · Zgłoś
Tam przynajmniej mają hokej i łyżwiarstwo i całą masę różnych grup sportowych. Ile jest tam miejsc do uprawiania sportu. Samych orlików jest 4, w jakiejs wiosce zaraz pod sanokiem jest pełnowymiarowe sztuczne boisko. Nawet w Dukli jest pełnowymiarowe a w Jaśle marazm... A przecież na takim boisku miasto mogłoby jeszcze zarobić na zgrupowaniach i sparingach drużyn z podkarpacia... Ale lepiej kupić fotoradary... Wstyd, że ludzie których wybraliśmy do Rady miasta swoją pracę ograniczają do minimum, a my dalej jesteśmy tam gdzie byliśmy 10lat temu.
Odpowiedz
24
@ Realista
dnia 17.05.2013, 13:58 · Zgłoś
Jestem kibicem,działam w sporcie od dawna i wiem,że decyzja o wycofaniu klubu z ligi jest bolesna,ale nie dajmy się zwieść krzykaczom i popatrzmy na sprawę choć z odrobiną obiektywizmu.Czarni dostali dotację w kwocie 200 tys.Są to pieniądze z budżetu miasta i mogą być wydatkowane tylko na opłaty statutowe,delegacje sędziowskie,przejazdy na mecze,zakup sprzętu itp,ale nie na płace i premie dla zawodników.Takie środki trzeba mieć od sponsorów i żaden burmistrz nie złamie ustawy czy by chciał,czy nie.Nie wierzę,by klubowi już brakło pieniędzy z dotacji,więc może grać w lidze,ale jeśli nie ma na płace dla zawodników,to już inna kwestia.Należało zastanowić się czy znajdą się na to środki,a jeśli nie to nie ściągać w jesieni 8 piłkarzy,którzy zdrenowali kieszeń sponsorską,albo teraz brać jeszcze p.Cempę np.Można było grać w tej lidze swoimi chłopakami i nie byłoby takich żenujących scen.Spokojnie taki zespół utrzymałby się w III lidze.Mierz siły na zamiary,to znali już w dawnej Polsce.Każdy klub [...] gdyby dostał gotową kasę też grałby w III lidze.
Odpowiedz
-11
@ kij
dnia 17.05.2013, 14:39 · Zgłoś
Same grupy młodziezowe z trenerami i wynajecie stadionów w Jasle i Rafinerii kosztuja rocznie klubb Czarni Jaslo 180 tyś.co wykazane jest w sprawozdaniu finansowym na koniec ubiegłego roku.To o jakich premiach dla zawodników ty piszesz?działasz w sporcie?chyba wirtualnie.
Odpowiedz
8
@ KIBIC
dnia 17.05.2013, 14:59 · Zgłoś
Akurat za stadion w rafinerii nie płacą ...
Odpowiedz
5
@ realista2
dnia 17.05.2013, 16:16 · Zgłoś
BZDURA !!!
W sprawozdaniu można wszystko wykazać !!!
Utrzymanie grup młodzieżowych + zespół seniorów (wychowankowie klubu) to koszt max. 180.000 zł. (120.000 zł + 60.000 zł).
Jednak TYLKO przy oszczędnym gospodarowaniu.
Odpowiedz
-6
@ hahaha
dnia 17.05.2013, 18:36 · Zgłoś
Ty chyba jaja sobie robisz.Utrzymanie zespołu w 3 lidze plus grupy młodziezowe to 680 tys.znawco.
Odpowiedz
-3
@ xyz
dnia 17.05.2013, 19:25 · Zgłoś
Czytaj dobrze [...] !!! Czy realista pisze coś o III lidze?
Odpowiedz
11
@ nn
dnia 17.05.2013, 13:51 · Zgłoś
Ale ktoś zatrudnił w ostatnim czasie niejakiego Stawarza,ktory oprócz tego że dostał wyrok za handlowanie meczami nie wykazuje się żadnymi osiągnięciami. Jeżeli mieliśmy i mamy nadal takich trenerów od przekrętów to trudno się dziwić ze takie sa wyniki Czarnych. Ciekawe czy ktoś sprawdził kto to jest na prawdę ten Stawarz i co właściwie robi w Jaśle
Odpowiedz
-6
@ anty-kibol
dnia 17.05.2013, 14:36 · Zgłoś
Nikt go nie zatrudnił,nie dostał złamanego grosza a pomógł przez te 2 tygodnie i był z druzyną.
Odpowiedz
-13
@ wiechu.
dnia 17.05.2013, 13:48 · Zgłoś
Siatkówkę to sobie [...]... wsadź. Taki klub zniszczyć to wstyd i hańba.
Odpowiedz
9
@ Obserw
dnia 17.05.2013, 18:19 · Zgłoś
wiechu - każdy sport jest ważny, bo skupia młodych ludzi, którzy mają pasje. Lepsza siatkówka, ping-pong, judo, karate, piłka nożna, nawet szachy niż siedzenie bezproduktywne pod klatką, [...], czy ślęczenie przed komputerem. Więcej tolerancji dla innych konkurencji.
Odpowiedz
-2
@ krupek
dnia 19.05.2013, 06:22 · Zgłoś
nie ma takiego sportu jak pin pong ten spotr nazywa sie tenis stołowy a ping pong to piłeczka którą sie gra wiec jak można sie wypowiadać na temat sportu ???
Odpowiedz
0
@ Licznik
dnia 20.05.2013, 20:32 · Zgłoś
Młody pwenie jesteś i jeszcze wiedzy za mało przyswoiłeś. Oprócz pięknej polszczyzny, jest język potoczny, ale nie ten stosowany ochoczo przez młodych ludzi. Może jestem wapniakiem i stosuję zaprzeszłe określenia. Zapytaj mamy lub taty, albo [...]ka, to Ci zjaśni temat. Mam nadzieję, że to nie tylko popis znajomości terminologii sportowej na potrzebę zabłyśnięcia, tylko codzienny Twój zasób słownictwa.
Odpowiedz
-2
@ Ktoś
dnia 17.05.2013, 13:46 · Zgłoś
To nie jest wina tylko Czarneckiego,to wina całej Rady Miasta .To są ludzie nie nadający się do pracy w samorządach.Sport dla nich to coś złego.Szkoda pracy trenerów i działaczy pracujących za free.Powinno się odwołać Tą Bezradną Radę bo do końca kadencji zniszczą wszystko co przez lata było budowane.Za upadek Jasielskiego sportu winę ponosi również powiat z p. Kmiecikiem na czele oraz rada powiatu .Wystarczy już tego [...]ostwa
Odpowiedz
15
@ KSC
dnia 17.05.2013, 13:20 · Zgłoś
czarni nigdy nie zgina nigdy pozdrowienia od cracovi
Odpowiedz
21
@ -
dnia 17.05.2013, 12:21 · Zgłoś
a gdzie Pewien krzykliwy radny z poprzedniej kadencji??? bezradny ??? klubu nie ratuje drużyny nie broni??? za kadencji Kurowskiej tokował w każdym tygodniu, aż do Rzeszowa było go słychać, a teraz tak cichcem zasiadł na swym stolcu i zadowala się "kromkom chleba z ociupiną smolcu"???
Odpowiedz
12
@ ha
dnia 17.05.2013, 14:03 · Zgłoś
Dyzio to [...] ot co!
Odpowiedz
5
@ hm
dnia 17.05.2013, 15:01 · Zgłoś
...lody kręci w swojej spółdzielni...
Odpowiedz
0
@ ktoś
dnia 17.05.2013, 12:13 · Zgłoś
Pierwsza mądra decyzja zarządu
Odpowiedz
1
@ ferdek
dnia 17.05.2013, 11:51 · Zgłoś
włodarze tego miasta jest mi za was wstyd i jeszcze raz podkreślam wstyd, jak bym był tylko zwykłym radnym, to przeszedł bym po sklepach ,hurtowniach i na pewno cos bym wysępił dla tego klubu który ma wieloletnie tradycje ,naprawdę jest mi wstyd że mieszkam w Jaśle
Odpowiedz
7
@ do ferdek
dnia 17.05.2013, 16:56 · Zgłoś
wiec czemu nie pojdziesz i nie wysępisz skoro Ci tak na tym zależy?
Odpowiedz
-3
@ warzyc
dnia 17.05.2013, 11:36 · Zgłoś
Wszyscy nazekali na była burmistrza a od kad jest Czernicki ten [...] nie ma pieniedzy na nic !! wszystko chce zabrac dla siebie
Odpowiedz
17
@ ...
dnia 17.05.2013, 15:22 · Zgłoś
z całej puli na sporty 520 tys. zł aż 200 tys. zł trafiło do Czarnych - a gdzie pozostałe sporty? Ja akurat nie życzę sobie by miasto z moich podatków opłacało Czarnych.
Odpowiedz
0
@ Licznik
dnia 20.05.2013, 20:26 · Zgłoś
Z puli na sport na IV ligę było 245 tys., a na III 200 tys. gdzie tu sens i logika?
Odpowiedz
14
@ pulares
dnia 17.05.2013, 11:23 · Zgłoś
Nieoficjalnie dowiedzieć? hahahahaha, niezłe [...] dziennikarskie jesteście, jak taką poufną informację udało się wam zdobyć. Następnym razem może łatwiej będzie zaglądnąć na oficjalną stronę internetową klubu, na którze od samego rana już wszystko zostało oficjalnie podane do wiadomości.
Odpowiedz
4
@ free
dnia 17.05.2013, 11:22 · Zgłoś
Jeden z najstarszych klubów w POLSCE !! teraz tylko czekac na pismo urzedu jacy to zszokowani są decyzja zarządu i że chcieli pomóc...wybory blisko koniec blisko
Odpowiedz
-10
@ [...]
dnia 17.05.2013, 14:15 · Zgłoś
na podkarpaciu! czytej ze zrozumieniem:D
Odpowiedz
-2
@ JKS
dnia 17.05.2013, 11:05 · Zgłoś
NIGDY NIE ZGINIE JKS NIGDY NIE ZGINIE.
Zarząd JKS Czarni 1910 Jasło na wczorajszym posiedzeniu – w związku z brakiem odpowiedzi na pismo z dnia 02.05.2013 r. skierowane do Burmistrza Miasta Jasła Andrzeja Czerneckiego – podjął decyzję o wycofaniu pierwszego zespołu seniorów z rozgrywek III ligi lubelsko – podkarpackiej.- info z Czarnych.
ZAPAMIĘTAMY TO PANIE BURMISTRZU PRZY WYBORACH !
Odpowiedz
16
@ arni
dnia 17.05.2013, 12:40 · Zgłoś
to idź i znajdź sponoora a nie ładowanie kasy w studnie bez dna. zatrudnianie jakichs tam gwiazd a naszee chłopaki graja w B klasie. aptrz ile daje miasto w krosnie a ile daje jasło. i co z tego???
Odpowiedz
7
@ anty-kibol
dnia 17.05.2013, 14:34 · Zgłoś
Dowiedz sie własnie ile daje miasto w Krosnie na SENIORÓW!!!Cała krosnieńska młodziez i dzieciaki sa pod MOSIREM i Karpaty grosza do nich nie dokładaja.Dowiedz sie u pana prezesa Karpat ile miesięcznie otrzymuja od firm z krosna,okolic i jasielskich jak np.firma budowlana p.Markuszki.Człowieku nie wiesz nic oprócz tego co napisza na jaśło4 u a wypowiadasz się.
Odpowiedz
1
@ obserwator
dnia 17.05.2013, 16:06 · Zgłoś
To dlaczego nie może być tak w Jaśle , że młodzież gra pod szyldem UKS 6 Jasło a seniorzy pod Czarni Jasło.
Odpowiedz
4
@ waskamp
dnia 17.05.2013, 23:21 · Zgłoś
ile to już dług 600 tyscy?
Odpowiedz
6
@ [...]
dnia 18.05.2013, 21:32 · Zgłoś
No nareszcie. W końcu skończyła się zabawa w sport panów, którzy takowy znają z annałów Przeglądu Sportowego i telewizji. Teraz zacznie się wygrażanie burmistrzowi, że nie dołożył miliona, dwóch, pięciu ???
Czarni wracają tam gdzie jest miejsce klubów z tymi mniej operatywnymi działaczami i gdzie na najbliższy wyjazd będzie można dojechać na rowerze po niedzielnym rosole.
Odpowiedz
-1
@ xdx123
dnia 19.05.2013, 08:06 · Zgłoś
żal !!!11
Odpowiedz
2
@ Tarzan-zan
dnia 19.05.2013, 20:15 · Zgłoś
Jak grać nie potrafią, to choć by miasto dało dwa miliony to tak samo będą przegrywać jak teraz...
Odpowiedz
Dodaj komentarz
Piszesz jako:

Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezgodnych z regulaminem.