Strona główna

„U mnie nie będzie politykierstwa”

241
Napisany dnia: 10.10.2018, 14:00 , Tagi: Brak

Decyzję o kandydowaniu motywuję przede wszystkim wewnętrznym sprzeciwem wobec aktualnej sytuacji politycznej w Polsce. – mówił dziś Antoni Pikul podczas zorganizowanej w Jaśle przez Komitet Obywatelski konferencji prasowej. Były zastępca burmistrza Jasła, jest „jedynką” na liście komitetu w wyborach do Sejmiku Województwa Podkarpackiego.

Dzisiejsza konferencja wpisuje się w prowadzoną przez Koalicję Obywatelską akcję pod nazwą „Wstawaj Podkarpacie”. Tym hasłem politycy i samorządowcy chcą zachęcić wyborców do wzięcia udziału w zbliżających się wielkimi krokami wyborach samorządowych. W spotkaniu z mediami u boku posłanki Joanny Frydrych (PO) wzięli udział kandydaci w wyborach do sejmiku, Antoni Pikul oraz Barbara Balon.

Antoni Pikul, który od blisko siedmiu lat pełnił funkcję zastępcy burmistrza Jasła zdecydował się kandydować do Sejmiku Województwa Podkarpackiego z ramienia Koalicji Obywatelskiej. Jej zawiązanie jest efektem porozumienia zawartego przed kilkoma miesiącami przez Platformę Obywatelską oraz Nowoczesną. Koalicyjny komitet wyborczy wystawił wspólne listy do sejmików województw, w tym województwa podkarpackiego. Pikul, który otwiera krośnieńską listę KO w wyborach do Sejmiku Województwa Podkarpackiego swoją decyzję o kandydowaniu motywuje przede wszystkim wewnętrznym sprzeciwem wobec aktualnej sytuacji politycznej w Polsce. – Zdecydowałem się na kandydowanie w akcie protestu przeciwko temu, co w tej chwili dzieje się w kraju, w wyniku polityki rządzącej ekipy. Widzimy to na poziomie naszego Jasła. Widzimy ile w sposób sztuczny rozpalanych jest złych emocji. Czasem złe emocje, dzielenie ludzi na lepszy i gorszy sort, a nawet sianie nienawiści w stosunku do ludzi o innych poglądach doprowadzają choćby do sytuacji, w której dochodzi do niezarejestrowania list w wyborach samorządowych przez rządzącą partię PiS. Nie ma czasu na zwykłą, prostą pracę, cała para idzie w niszczenie ludzi. Ja proponuję więcej przyzwoitości w życiu publicznym. Pragnę, aby więcej ceniono spokój, kompetencje i zwykłą przyzwoitość. – mówił.

Przypomnijmy, że Antoni Pikul, pod koniec 2016 r. stał się bohaterem telewizyjnych relacji, kiedy poseł Bogdan Rzońca, rzucił z mównicy sejmowej, iż byłego opozycjonistę od pewnego więzienia uchronił w czasie stanu wojennego obecny poseł PiS Stanisław Piotrowicz, pełniący wówczas funkcję prokuratora. Pikul zaprzeczył tym słowom, w konsekwencji, czego zarówno on, jak również popierany cztery lata temu przez PiS w wyborach samorządowych w Jaśle Ryszard Pabian, popadli w niełaskę. Dziś byłego już zastępcy burmistrza w urzędzie nie ma. Czy zatem, obecność Antoniego Pikula na liście wyborczej KO do sejmiku nie jest spowodowana wyłącznie faktem, iż stał się dla opozycji symbolem walki z rządem i jego polityką? Joanna Frydrych, posłanka Platformy Obywatelskiej przekonuje, że w tej materii zdecydowały walory merytoryczne Pikula. – Antoni Pikul jest przygotowany merytorycznie do pracy w samorządzie. Jest doświadczonym samorządowcem. Pełnił funkcję wiceburmistrza przez długi okres czasu. Trafił na listę dlatego, że godnie będzie reprezentował w sejmiku wojewódzkim południową część województwa, przede wszystkim Jasło. – wyjaśnia.

Kandydat odniósł się również do obiegowej opinii, jakoby podczas mijającej kadencji, współpraca pomiędzy władzami samorządowymi na poziomie województwa a władzami miasta Jasła miała układać się nienajlepiej. – W ciągu minionych czterech lat, będąc zastępcą burmistrza widziałem jak ta współpraca wygląda. Nie wyglądało to zbyt dobrze. Tak naprawdę zależy to wybranych cztery lata temu radnych sejmiku a tego terenu, którzy mają obowiązek zdać i bić się o interes swojego miasta. Nie zawsze było z tym dobrze. Przykładem zupełnie nieudanej współpracy i złej pracy samorządu województwa jest kwestia wojewódzkiego planu gospodarki odpadami, gdzie dochodziło w ostatnim czasie do kompromitujących sytuacji. Zostawiano samorządy samym sobie, a organ odpowiedzialny za gospodarkę, czyli marszałek województwa po prostu odpuszczał sprawę zupełnie. Jeżeli zostanę radnym sejmiku, to nawet, jeżeli strona przeciwna zaproponuje coś dobrego dla miasta wtedy będę starał się dogadać z każdym. Będę starał się o to, aby naszych pięć powiatów południowych, które są w województwie podkarpackim wykluczane, aby im pomóc. Będę współpracował z wszystkimi burmistrzami i wójtami. – przekonywał Antoni Pikul.

Podczas porannej konferencji, program KO w wyborach do sejmiku województwa przedstawiła Barbara Balon. Kluczowym jego elementem jest stworzenie optymalnych warunków dla rozwoju przedsiębiorczości w województwie podkarpackim ze szczególnym uwzględnieniem czynnika społecznego. Drogą do realizacji tak nakreślonego celu ma być w przekonaniu koalicji rozwój inkubatorów przedsiębiorczości oraz parków technologicznych, uruchomienie programu bezzwrotnych pożyczek dla nowopowstających przedsiębiorstw, szczególnie tych z sektora innowacji. Program zakłada również wprowadzenie dofinansowań przez samorządy do projektów innowacyjnych działalności gospodarczych. KO stawia również nacisk na szersze wykorzystanie portu lotniczego w Jasionce, głównie poprzez uruchomienie usługi cargo.

MD

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ łowca
dnia 10.10.2018, 14:13. Identyfikator użytkownika: 1ymqWW3SNDeO
Ocena
komentarza:
-57
Salę obrad Sejmiku Wojewódzkiego pan zobaczysz, gdy jako opiekun dzieci szkolnych pojedziesz pan tam na wycieczkę! :)
@ X
dnia 10.10.2018, 15:49. Identyfikator użytkownika: A4wDBWCLDyc8
Ocena
komentarza:
9
W czym ci Sepioł zawinił
@ Juziu
dnia 10.10.2018, 15:54. Identyfikator użytkownika: 1BOTN18c2850
Ocena
komentarza:
3
Ja bym tam wolał żeby taki Kim objął władze w Polsce i nie byłoby narzekania. Uśmiech albo łagry i wszyscy byliby zadowoleni... Tylko taki wniosek można wysnuć czytając wasze komentarze. Wszyscy BEEE... Lepiej wyjechać do UK
@ luki
dnia 10.10.2018, 16:03. Identyfikator użytkownika: Cim4DvQftFz3
Ocena
komentarza:
88
Porządny człowiek. Nie znam osobiscie ale nie dał sie wmanewrować w politykierstwo Rzońcyi Kurowskiej tylko pwiedzial prawde o Piotrowiczu. Ma moje poparcie.
@ Wrr
dnia 10.10.2018, 19:33. Identyfikator użytkownika: Q1TC4DwAZ6ti
Ocena
komentarza:
6
Prawdę o Piotrowiczu to powiedział w pierwszej audycji TVN/Sekielskiego/teraz poszedł po bandzie, coś za często rozwija swoje wspomnienia, dał się wpuścić w maliny, życie pokaże czy można na Piotrowiczu zrobić karierę... Hm...
@ Edward
dnia 10.10.2018, 20:55. Identyfikator użytkownika: bnIymiZ8NPIU
Ocena
komentarza:
19
Ty nigdy nie będziesz normalnym człowiekiem jak Pan Sepiol takich prostych ludzi nam potrzeba
@ Portki
dnia 10.10.2018, 21:26. Identyfikator użytkownika: 29td39wa9v99
Ocena
komentarza:
-22
Cytat: Kiedy przyjechał razem z moim obrońcą, Piotrowicz pozwolił mi zmienić spodnie, w których byłem tam przez trzy miesiące - powiedział na antenie TVN24 były opozycjonista.

Ciekawe jakiej marki były te spodnie? Czy nie podobne do tych na zdjęciu?

Należy zachować tamte lub te (może to te same?) aby w stosownym czasie zdeponować je np. w jasielskim muzeum - ku pamięci.

Niektóre wyroby wytwarzane były za komuny w dobrej jakości i do dzisiaj mogą służyć. Nie wszystko z tej epoki nadaje się do wyrzucenia...
@ major
dnia 10.10.2018, 22:00. Identyfikator użytkownika: ZbQ4566F1ILt
Ocena
komentarza:
1
całe te !!
@ ja
dnia 10.10.2018, 22:19. Identyfikator użytkownika: 2pYA1dHqiDiO
Ocena
komentarza:
27
Zmienić prawo że wszyscy politycy są wolontariuszami i pracują dla dobra ogółu.
Utrzymywać się z własnej pracy lub oszczędności.
@ Ulalalala
dnia 10.10.2018, 23:24. Identyfikator użytkownika: 8z4tY2HjDB3A
Ocena
komentarza:
-19
Opozycjonistą był Adam Pawluś, który za swoją działalność poszedł siedzieć...
@ do ulala
dnia 10.10.2018, 23:41. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
25
A to Piotrowicz go nie obronił?
@ do portek
dnia 10.10.2018, 23:47. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
19
No proszę jakie dobre chłopisko z tego Piotrowicza, portki podał Pikulowi. Stąd wniosek, że wcześniej nie pozwalał zmienić mu nawet portek. I jeszcze wziął je od Zająca by było na niego. Jasnowidz?
@ lubie to
dnia 10.10.2018, 23:47. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
8
Piotrowicz zmienił mu portki,ogolił,wyspowiadał i uwolnił
@ do lubie
dnia 11.10.2018, 01:04. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
6
Uwolnił go sędzia stanu wojennego
@ do wrr
dnia 11.10.2018, 01:46. Identyfikator użytkownika: nS3bWioVwfvO
Ocena
komentarza:
2
Sekielski nie pracuje w tvn
@ do ulalalala
dnia 11.10.2018, 01:48. Identyfikator użytkownika: nS3bWioVwfvO
Ocena
komentarza:
5
Jeszcze pójdzie tylko władza się zmieni
@ ????
dnia 11.10.2018, 07:35. Identyfikator użytkownika: 3nRjjrbY88bp
Ocena
komentarza:
-1
Czy pan może spojrzeć w lustro Panie Pikul bez obrzydzenia ??? Wykonać taką woltę ideologoczną w życiu to tylko towarzysz szmaciak potrafi !!!
@ iii
dnia 11.10.2018, 07:53. Identyfikator użytkownika: Sj5mB6Dp6Tn8
Ocena
komentarza:
2
Moim zdaniem nie nadaje się...
W czasach komunistycznych działacz opozycji a obecnie nie umie się odnaleźć w obecnej sytuacji ...
@ do ???
dnia 11.10.2018, 08:47. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
W odróżnieniu od ciebie z pewnością może. A tobie w plugastwie to nawet tow. szmaciak nie dorównuje.
@ ol
dnia 11.10.2018, 08:56. Identyfikator użytkownika: QN40Fq1lvqDv
Ocena
komentarza:
7
a TVN to co ? jakby się nie dał wmanewrować toby tam nie wystąpił !
@ hrubieszowskie bajanie
dnia 11.10.2018, 09:10. Identyfikator użytkownika: OoPu47zoK5Cl
Ocena
komentarza:
7
I dość szybko wyszedł...???
@ #radny
dnia 11.10.2018, 09:46. Identyfikator użytkownika: 7rzvqWwn2vko
Ocena
komentarza:
9
Ciekawe czy za pisanie negatywnych komentarzy na temat władzy "pisowej" będzie
się bohaterem jak Pikul?
@ Jeżynka:)
dnia 11.10.2018, 11:12. Identyfikator użytkownika: PvaPBjRTrHQS
Ocena
komentarza:
10
Czy przypadkiem w/w nie powinien już myśleć o przejściu za niedługo na emeryturę? czy w Jaśle naprawdę nie ma ludzi młodych, wykształconych bez powiązań politycznych bez układów rodzinnych? takich którzy myślą i chcą zrobić coś dla miasta i mieszkańców, a nie tylko dostać się do koryta?
@ #radny
dnia 11.10.2018, 12:26. Identyfikator użytkownika: 7rzvqWwn2vko
Ocena
komentarza:
14
Jeżynka przecież jeszcze trza wnuki i prawnuki dobrze posadzić
@ optymista
dnia 11.10.2018, 12:44. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
5
Najwyższy czas,żeby wycieczki oprowadzala pani
@ ja
dnia 11.10.2018, 12:47. Identyfikator użytkownika: 2pYA1dHqiDiO
Ocena
komentarza:
4
Pan burmistrz Pabian to jest konkretny gość i tyle w temacie.
@ lubie to
dnia 11.10.2018, 12:59. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
7
Jakia różnica,ten wojenny i tamten wojenny.Jeden smród,ważne były portki.
@ generał
dnia 11.10.2018, 13:42. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
2
Jestem przekonany,ze będzie odwrotnie.Pan Antoni będzie oglądał mości panujących jak oprowadzają w uniformach służbowych kochające dzieci.
@ do pedro
dnia 11.10.2018, 16:27. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
5
I znalazł garnek pokrywę.
@ spodnie
dnia 11.10.2018, 17:36. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
0
Jak na takie spodnie oddać głos.Dla przyzwoitości do zdjęcia z prośbą
jałmużnę głosową powinien ubrac najmniej garnitur.
@ oj
dnia 11.10.2018, 19:06. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
4
Ale oskarżenie pisał panPiotrowicz.
@ 1971
dnia 11.10.2018, 19:11. Identyfikator użytkownika: o9UK7EkydrxB
Ocena
komentarza:
5
Juz jeden kim w polsce rządzi. Tyle że to stary kim
@ rege
dnia 11.10.2018, 19:48. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
2
Ale pan Piotrowicz pisal oskarżenia uwalniajace
@ ad
dnia 11.10.2018, 19:50. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
-8
Ale oskarżenie uwalniajace napisal Piotrowicz
@ jas
dnia 11.10.2018, 20:11. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
8
Oskarżenie uwalniające - czego to jeszcze nie wymyślisz?
@ syn
dnia 11.10.2018, 20:51. Identyfikator użytkownika: lsVQd0JPI5NU
Ocena
komentarza:
-1
znam cie człowieku,gdzie ty się wybierasz - gdybys był trochę mądrzejszy to nigdy a nigdy nie npchalbys się do koryta,,jesstes beznadziejny i w tej chwili zdolny tylko do sprzątania.
@ ...
dnia 11.10.2018, 22:16. Identyfikator użytkownika: 0eCciawliITx
Ocena
komentarza:
2
Raczej niewielu było by chętnych.
@ wasy
dnia 12.10.2018, 02:59. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
-1
Jak nie miał portek.Na golasa nie mógł bronić!!!
@ Parodia
dnia 12.10.2018, 15:31. Identyfikator użytkownika: 8TeO2KiDwZsy
Ocena
komentarza:
4
Bardzo 7 lat w konspiracji rozpracowywał Jadielski PiS w ratuszu jako zastępca burmistrza a jedyne jego osiągnięcie w tym czasie to zrobienie trzech miejsc parkingowych przed ratuszem
@ wyborca
dnia 10.10.2018, 14:14. Identyfikator użytkownika: JlxvNiYcjz64
Ocena
komentarza:
51
Oby wszyscy którzy wygrają te wybory, spełnili swoje obietnice przynajmniej w 50 % tego co jest napisane na ulotkach, banerach itp.
@ obserwator 333
dnia 10.10.2018, 16:10. Identyfikator użytkownika: cnwWSbra3YHA
Ocena
komentarza:
12
Spełnią w marzeniach wyborców...
A swoją drogą patrzę i oczom nie wierzę - w Jaśle sama Beata Szydło startuje na radną :P
KWw Jaślanie okręg wyborczy nr1 pozycja nr 6
Ach ten photoshop :D:D:D
@ kasia
dnia 10.10.2018, 16:42. Identyfikator użytkownika: Fvi2HFASkiqB
Ocena
komentarza:
9
do Obserwatora
Rzeczywiście startuje tu Pani Beata Szydło. Wiele mieszkanek Jasła zna ją doskonale, bo ładnie robi paznokcie.
@ jas
dnia 10.10.2018, 21:45. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
2
Przynajmniej coś potrafi pożytecznego. W odróżnieniu od imienniczki.
@ do kasia
dnia 11.10.2018, 01:51. Identyfikator użytkownika: nS3bWioVwfvO
Ocena
komentarza:
11
To jak ją wybiorą to będzie sobie na sesji rady malowała albo piłowała te paznokcie?
@ ja
dnia 11.10.2018, 07:24. Identyfikator użytkownika: 8z7VV2WeGfLS
Ocena
komentarza:
13
Moim sromnym zdaniem powinno się głosować na ludzi , którzy są zaangażowani społecznie w działalność na rzecz poprawy życia ludzi w każdej dziedzinie. Na pewno nie na tych którzy już byli i to przez parę kadencji, zmieniając za każdym razem partie bądź ugrupowanie.
@ kasia
dnia 11.10.2018, 09:09. Identyfikator użytkownika: Ggx9c5scI4Ne
Ocena
komentarza:
6
Już tym się odróżnia od niejednego radnego, że dziewczyna prowadzi własny biznes, walczy o klienta, a to co robi robi dobrze.Wiem, bo korzystam. Większość radnych nie utrzymałaby swojego biznesu ani przez tydzień. Wielu nawet nie odważyłoby się pomyśleć o założeniu własnej firmy. Zresztą po co jak można łatwo żyć na koszt podatnika.
@ #radny
dnia 11.10.2018, 12:46. Identyfikator użytkownika: 7rzvqWwn2vko
Ocena
komentarza:
-1
Ciekawe czy ma fajną broche;)
@ luki
dnia 11.10.2018, 15:26. Identyfikator użytkownika: 5FIBLb1B3hbo
Ocena
komentarza:
9
do Kasi

Jakby radni mieli pojęcie o biznesie to by sie nie pchali za pare zlotych do pseudowładzy.
@ anett83
dnia 11.10.2018, 18:44. Identyfikator użytkownika: PwRkAjTUNEBL
Ocena
komentarza:
-4
Ja głosuje na Agnieszka Łącka Kandyduje do sejmiku i pomaga cały czas Jaślanom. Wielu ludziom pomogła pracę znaleźć.
@ Odyr
dnia 12.10.2018, 06:41. Identyfikator użytkownika: e4yyYxWtKNWK
Ocena
komentarza:
1
To bedzie miala jeden glos
@ ...
dnia 10.10.2018, 14:18. Identyfikator użytkownika: 0eCciawliITx
Ocena
komentarza:
55
Ma Pan mój głos.Cenię Pana za prawdę.
Nasze miasto i jego mieszkańcy powinni być
na pierwszym miejscu,a nie rozgrywki polityczne
i kopanie dołów jeden pod drugim.
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 10.10.2018, 19:20. Identyfikator użytkownika: dGLX4HxuSEvQ
Ocena
komentarza:
-14
Ten Pan swoja postawą - a może zaniechaniem czynienia dobra, czy przeciwstawienia się marnotrawstwu sam sobie dół wykopał...
@ jas
dnia 10.10.2018, 21:46. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
6
Sam sobie wykop, a wpierw naucz się trzymać łopatę lewusie.
@ kat
dnia 10.10.2018, 14:28. Identyfikator użytkownika: 2TLM2KBuLWB7
Ocena
komentarza:
-12
Bohater ulotkowy ! Gdyby wszyscy co ulotki rozrzucali byli tacy zachłanni władzy w Polsce nie miał by kto uczciwie pracować !
@ Popieram
dnia 10.10.2018, 14:38. Identyfikator użytkownika: rT09f9EFD4Ey
Ocena
komentarza:
53
Dlaczego Pan Pikul nie kandyduje na burmistrza?
Zmiótł by to całe towarzystwo wzajemnej adoracji.
@ zeniu
dnia 10.10.2018, 16:41. Identyfikator użytkownika: 9Kh7N8MmrQmT
Ocena
komentarza:
16
Pan Pikul to porządny człowiek i na niego będę głosował,oraz zachęcam wyborców aby na niego głosowali
@ Loko
dnia 10.10.2018, 14:54. Identyfikator użytkownika: 7boKJhtsbkvw
Ocena
komentarza:
45
Świeża krew :-)
Biedni Jaślanie...
Czemu wy ciagle wybieracie te same paszcze?
@ pytanie
dnia 10.10.2018, 14:56. Identyfikator użytkownika: HbxsVIIztCPD
Ocena
komentarza:
24
A kto z Zarządu Sejmiku Województwa był odpowiedzialny za gospodarkę odpadami, bo Pikul nie powiedział dokładnie ?
@ jas
dnia 10.10.2018, 23:29. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
14
Spytaj się Kurowskiej to cię policja wylegitymuje
@ Tic-Tac
dnia 10.10.2018, 14:57. Identyfikator użytkownika: vyYmG4wq5e0y
Ocena
komentarza:
16
Po co ta obłuda.?.Gdy był v'ce burmistrzem negowal proste w załatwieniu spraw dużej grupy mieszkańców. Mowa o warunkowym kilkumetrowym wjeździe na podwórko bloku bez zbędnego okreznego kluczenia. Odmowa bez żadnego uzasadnienia.Co trzeba było zrobić?Zjawić się u jaśnie Pana nie z pustymi rękami? Bądź czlowieku szczery w slowach i w dzialaniach.Dzisiaj sa potrzebne głosy tej grupy mieszkańców.
@ Kierowca
dnia 10.10.2018, 15:00. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
-23
Kobiety głosujcie na kobiety.
Więcej kobiet więcej kultury i odpowiedzialności.
Mężczyźni między sobą rozgrywają swoje gierki i nie chcą przy tym kobiet.
Kobiety pokażcie swoją siłę i swoją mądrość.
Każdy dodany minus jest od mężczyzn którzy nie chcą we władzach kobiet.
@ szydera
dnia 10.10.2018, 15:16. Identyfikator użytkownika: JNCEDentR4ky
Ocena
komentarza:
-11
Wczoraj w PIS teraz w PO. Dodatkowo chce walczyć z faszyzmem w Polsce. Gośc kompletnie odleciał. Czas na emeryturke a politykowanie młodym zostawic.
@ jas
dnia 10.10.2018, 15:50. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
34
Kłamiesz, nigdy w PiSie nie był.
@ Max Szyderko
dnia 10.10.2018, 16:03. Identyfikator użytkownika: FmQfUhEVGoMd
Ocena
komentarza:
24
To co naPiSzesz o Gowinie ???
@ jasiu
dnia 10.10.2018, 16:42. Identyfikator użytkownika: 9Kh7N8MmrQmT
Ocena
komentarza:
14
Gowin na prymasa
@ a.lechowski
dnia 11.10.2018, 07:38. Identyfikator użytkownika: hlEick1BY4sc
Ocena
komentarza:
7
Skoro "Szczypiorki" nie potrafią się skrzyknąć to "Wapno" rządzi.
@ Bolec
dnia 10.10.2018, 15:24. Identyfikator użytkownika: Rumh2yCLMnPm
Ocena
komentarza:
60
Mam nadzieję że PAN Pikul wygra.

Bo co potrafią ZROBIĆ Marysie , Alicje i Bogdamy wiemy
@ kacuś
dnia 10.10.2018, 18:20. Identyfikator użytkownika: ep0TCMLsXBht
Ocena
komentarza:
-19
Wygra! Marsz pogrzebowy Platformy na trąbce! :)
@ Jas
dnia 10.10.2018, 18:54. Identyfikator użytkownika: zOLyDa49g6vp
Ocena
komentarza:
-9
Zdrapkę w czipsach !
@ do "kacuś"
dnia 10.10.2018, 23:31. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
bo ty tak chcesz?
@ rege
dnia 11.10.2018, 19:09. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
5
Toż to lewaki.Przybrali ornaty i na msze ogonem dzwonią
@ zo bolca
dnia 12.10.2018, 03:14. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
2
Nie smuć się bole ,te Marysie,Bogdany to jak mówi przysłowie"ubrał diabeł ornat i na mszę ogonem dzwoni.
@ ciekawscy
dnia 10.10.2018, 15:37. Identyfikator użytkownika: a9tXuWcCxMtK
Ocena
komentarza:
-5
A jak tam sprawy z Prokuraturą pani poseł ?
Postępowanie dalej się toczy ?
Dobrze, że ktoś w końcu zajął się tymi "oszczerstwami i kłamstwami"
głoszonym przez członków POlitbiura.
@ jas
dnia 10.10.2018, 16:10. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
10
Znając prokuraturę to się toczy się, widocznie nic nie mają skoro nie potrafią od roku postawić zarzutów w umorzyć wstyd.
@ ciekawscy
dnia 11.10.2018, 09:45. Identyfikator użytkownika: a9tXuWcCxMtK
Ocena
komentarza:
1
A może mają i z tego co wiem to postępowanie się toczy,
a pani się po nocach ze strachu moczy
@ oj
dnia 12.10.2018, 03:16. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
-1
Taki kawał,jak można tak mówić o meskosci.
@ BOLEK
dnia 10.10.2018, 16:02. Identyfikator użytkownika: ijtN7s6lXQua
Ocena
komentarza:
-33
Pikul daj sobie spokój. Wylądujesz z tą całą koalicją PO - bywatelską na śmietniku historii. Stare dziadki powinny siedzieć w domu i bawić wnuki. Tak naprawdę to ta pseudo-koalicja sprytnie ukryła swoją właściwą nazwę / platforma anty-obywatelska/ aby dalej mamić wyborców. Wiemy doskonale co oprócz afer zrobili podczas swojej ośmioletniej kadencji sprzedajni POlitycy wraz z wszechwładczym PSL -em.
@ KACZUCHA
dnia 10.10.2018, 16:16. Identyfikator użytkownika: 59rOJTUsjR85
Ocena
komentarza:
-22
nic niemam do chłopa ale za stary wole młode głos na młodego.
@ jasiu
dnia 10.10.2018, 16:45. Identyfikator użytkownika: 9Kh7N8MmrQmT
Ocena
komentarza:
17
Kryterium że młody nie jest warunkiem koniecznym i wystarczającym.Ma być mądry i uczciwy.Zrozumiano,no
@ kacuś
dnia 10.10.2018, 18:20. Identyfikator użytkownika: ep0TCMLsXBht
Ocena
komentarza:
10
Gdyby jeszcze kompetentny to by się mógł nie załapać :)
@ wizjoner
dnia 13.10.2018, 13:08. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
1
Maczucha,noe masz racji.Na tych zdjeciach z tymi paniami wyglada mlodo I wyzywajaco,jak z okladki,,Forbsa,,
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 10.10.2018, 16:39. Identyfikator użytkownika: Q8Se525knmHM
Ocena
komentarza:
13
"U mnie nie będzie politykierstwa" - dlatego startuję z list partii, która poza darciem ryja nie ma nic innego do zaproponowania Polakom.
@ do obywatela
dnia 10.10.2018, 23:39. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
7
A to Pikul kandyduje z PiSu?
@ Barbara
dnia 10.10.2018, 16:49. Identyfikator użytkownika: sUzc3GGNjyWo
Ocena
komentarza:
15
Ma poparcie całej mojej rodziny. Za odwagę w obecnych czasach.
@ mały
dnia 10.10.2018, 18:03. Identyfikator użytkownika: krBbQRIEtgpa
Ocena
komentarza:
17
Odwaga to w cenie była za zaborów, w czasie 2 wojny swiatowej, okupacji sowieckiej a nie teraz. teraz to jest czysyty biznes.
@ moria
dnia 11.10.2018, 09:17. Identyfikator użytkownika: zuAYpO4qJVu7
Ocena
komentarza:
3
A teraz powolutku do tych czasów wracamy.
@ Zazdrosny
dnia 12.10.2018, 03:20. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
2
Czy to ty naprawdę Basieńko? Jakoś tak inaczej pachniesz moja myszko.
@ Jan12
dnia 10.10.2018, 16:51. Identyfikator użytkownika: guMpG3R2kH6g
Ocena
komentarza:
10
Kampania wyborcza to fikcja.Czas po wyborach to rzeczywistość.Jaki powinien być człowiek na którego stawiamy w polityce lokalnej,bo o niej mówimy?Powinien być młody,wykształcony,tolerancyjny i umieć się szczerze uśmiechać,przyznać do błędu nie kłamać i szanować ludzi.Czy są tacy ludzie? mało ich,ale może uda nam się znaleźć w Jaśle choć kilku,którzy zbliżą się do tych kryteriów.Jestem o tym przekonany.
Wybory samorządowe są najważniejsze.Wybrani podejmują decyzje,których efekty
są najbliżej nas.To są nasze male ojczyzny i tu musimy żyć.Ci,którzy nas zawiedli i traktowali mieszkańców Jasła jak idiotów muszą odejść.
@ Zazdrosny
dnia 12.10.2018, 03:22. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
1
Janie mój,proroku,idę za tobą
,
@ Babcia Tekla
dnia 10.10.2018, 16:58. Identyfikator użytkownika: nT4o8m0o9VtB
Ocena
komentarza:
43
Najważniejszą sprawą obecnie jest pozbawienie pisowskiego Ośrodka ze Śniadeckich mozliwości decydowania o losach Jasła. Według mojej wiedzy niewiele robili dla dobra mieszkańców, natomiast bardzo dużo dla siebie. Ponad 25 letnia dominacja tej ekipy jest wystarczającym okresem, by ją zmienić w pokojowy sposób, nie głosując na PiS!!!
@ staszek
dnia 11.10.2018, 16:20. Identyfikator użytkownika: OoPu47zoK5Cl
Ocena
komentarza:
4
święta prawda!!popieram!!!czas zlikwidować wpływy śniadeckich!
@ salsa
dnia 12.10.2018, 10:08. Identyfikator użytkownika: zuAYpO4qJVu7
Ocena
komentarza:
1
U ciebie zadziałało?
@ wizjoner
dnia 13.10.2018, 13:14. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
0
Babciu Teklo! To dziala wspaniale,bedziesz rano mlodsza I politycznie poprawna ze hej.
@ z Ostrysznego
dnia 14.10.2018, 12:27. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
0
Kochana babciu Teklo! Nie kasuj dobrych zaleceń.Lewatywa na noc z drobno potłuczonego szkla z odrobiną pieprzu usuwa szumy uszne,poprawia I Qu/aj kju/.
@ mrX
dnia 10.10.2018, 17:16. Identyfikator użytkownika: fv6xrM9Nfg0S
Ocena
komentarza:
7
A co po 7 latach burmistrzowania Antoniego Pikula w Jaśle jest argumentem, by na niego głosować? Poza tym, nawet ta sprawa z Piotrowiczem nie jest wyraźna. Poczytajcie: http://krakgi.h2g.pl/interwencja/1826-mec-jan-pyzik-dzialacz-s-ktory-z-pikulem-drukowal-ulotki-wspomina-po-wyjsciu-z-aresztu-pikul-mowil-o-piotrowiczu-korzystnie-byl-pelen-uznania-jego-wolta-szokuje
@ dociekliwy
dnia 10.10.2018, 18:06. Identyfikator użytkownika: NaCr3UKKL5Wb
Ocena
komentarza:
5
czy kiedykolwiek Pikul wypowiedział się nt. obowiązującego wówczas Prawa stanu wojennego? czy komukolwiek podziękował za to, że po zatrzymaniu wyszedł wolny mimo, iż wszyscy inni drukarze i kolporterzy ulotek dostawali 3 lata bezwzględnej paki?
pewno nie. bo musiałby wymienić nazwisko Piotrowicza
@ jan12
dnia 10.10.2018, 18:45. Identyfikator użytkownika: BE3CxhnD1esd
Ocena
komentarza:
11
Myślę,że nasi jasielscy samorządowcy to w większości kunktatorzy,którzy myślą,że trwanie jest sposobem na życie.Nic bardziej mylnego i tylko my na tym tracimy.
@ jas
dnia 10.10.2018, 21:05. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
17
Nie wyszedł po zatrzymaniu łgarzu, tylko przesiedział 3 m-ce wskutek czego stracił pracę. A podziękować to może sędziemu wojskowemu /cywilowi, radcy prawnemu ze Stalowej Woli, powołanemu w stanie wojennym do wojska/ który go wtedy uniewinnił wyśmiewając akt oskarżenia napisany przez Piotrowicza, prokuratorowi wojskowemu /również cywilowi powołanemu do wojska/ który za nadto nie przykładał się oskarżania i swoim kolegom, którzy go nie wsypali i ukryli dowody winy.
@ jas
dnia 10.10.2018, 21:52. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
-1
Dziwne, że poza Pyzikiem nikt nie przypomina sobie zwierzeń Pikula o Piotrowiczu.
@ do do jasa
dnia 11.10.2018, 08:52. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
5
Uczył Marcin Marcina... Wpierw popraw składnię i stylistykę a potem pouczaj innych jaśnie oświecony Marcinku.
@ do mrX
dnia 11.10.2018, 11:15. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
[komentarz nie na temat]
@ Człowiek z lasu
dnia 11.10.2018, 15:11. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
4
Do jas. Możesz doprecyzować wątek sędziego wojskowego i jego nieprzykładania się do pracy, wyśmiania aktu oskarżenia? Są to ciekawostki warte popularyzacji. Luzacki sędzia wojskowy w stanie wojennym, wyśmiewa akt oskarżenia. Fajne. Dlaczego wyśmiał akt oskarżenia?
@ jas
dnia 11.10.2018, 20:38. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
No tak, Piotrowicz bronił Pikula trzymając go de facto w areszcie wydobywczym, gdzie przez 2 miesiące nie mógł nawet dostać od rodziny portek, potem jeszcze miesiąc chociaż było oczywiste że jest niewinny a sędzia wojskowy niechcąco go uniewinnił. Zresztą cała rozprawa nie trwała nawet godziny, bo nie było żadnych dowodów, żadnych świadków, po odczytaniu aktu oskarżenia i głosach stron sąd ogłosił przerwę po czym ogłosił wyrok. Z tym wyśmianiem to pewna przenośnia, bardziej pasuje zmasakrował wypociny tow. prokuratora. Wystarczy poczytać uzasadnienie wyroku uniewinniającego.
@ Człowiek z lasu
dnia 11.10.2018, 21:09. Identyfikator użytkownika: pV1jHlwhPNKp
Ocena
komentarza:
2
Dobrze znaszokoliczności tej sprawy, jak na szarego zjadacza chleba, nie zaangażowanego w politykę, postronnego obserwatora kandydatów, panie jas. Gdzie można potwierdzić te informacje?
@ jas
dnia 11.10.2018, 21:36. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
2
Internet nie zapomina. Tak jak nie zapomniał o "dawaniu ciumka" przez ks. M. z pewnej uroczej wioski koło Dukli. I o innych sprawach które zapewne sobie przypomni w odpowiednim czasie, najlepiej przed kolejnymi wyborami.
@ Człowiek z lasu
dnia 12.10.2018, 06:48. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
0
Co post to zmiana tematu jas. Zanim napiszesz o Królewnie Śnieżce i czterdziestu rozbójnikach, przeczytaj ponownie tytuł artykułu i wypowiedzi rozmówców skierowane do Ciebie. Pozdro.
@ jas
dnia 12.10.2018, 13:55. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
No cóż, skoro masz wyjątkowy dar do prowokowania niewygodnych dla was tematów to trudno nie skorzystać z okazji.
@ Człowiek z lasu
dnia 13.10.2018, 12:03. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
-1
Że niby prowokuję Cię do ciumkania? A fuj! Najpierw wyślij zdjęcie. Potem trzeba się poznać, pochodzić trochę do kina, popatrzeć na zachód słońca, posłuchać szumu mew i śpiewu fal nad Wisłoką.
@ jas
dnia 13.10.2018, 19:19. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
Zapraszam na "Kler", tam jest o ciumkaniu. Mew i fal nad Wisłoką raczej nie uświadczysz. Może Morawiecki przywiezie.
@ z Ostrysznego
dnia 14.10.2018, 00:32. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
2
co sie dzieje z tym szamanem samotnikiem z Kopanin Dembowiec co uzdrawial nieletnich?
@ jas
dnia 14.10.2018, 01:19. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
Człowiek z Lasu?
@ OBSERWATOR
dnia 10.10.2018, 17:27. Identyfikator użytkownika: FLxgIDkE2yua
Ocena
komentarza:
9
Pan Pikul wysiedział się w UM Jasła bezużytecznie 8 lat i teraz ma ochotę posiedzieć jeszcze 5 lat w sejmiku.
@ Ja z Jasła
dnia 10.10.2018, 17:38. Identyfikator użytkownika: aPJOltngpNTP
Ocena
komentarza:
12
Panie Antoni, zachował Pan twarz wobec kłamstwa czerwonych prokuratorów, czerwonych nosów , byłych księżnych z czerwonego krzyża i innych kwa-kierów obecnego nazi-systemu. Ma Pan mój głos i licznej mojej rodziny.
@ mrX
dnia 10.10.2018, 18:45. Identyfikator użytkownika: fv6xrM9Nfg0S
Ocena
komentarza:
1
Nazi0-systemu. Czy zdajesz sobie sprawę z własnej głupoty?
@ z miasta
dnia 10.10.2018, 19:40. Identyfikator użytkownika: 1FSrqjHB1ggC
Ocena
komentarza:
12
Napiszcie co konkretnie dokonał p. Antoni Pikul jako decyzyjny urzędnik UM w Jaśle i ma mój i moich znajomych głos, a może i inni, którzy to przeczytają zagłosują na p. Antoniego.
@ Dyziu
dnia 11.10.2018, 05:59. Identyfikator użytkownika: 1DxSgKM0HU1Z
Ocena
komentarza:
3
I tu zaczyna sie kłopot bo nikt nic nie napisze.
@ Max Szyderko
dnia 11.10.2018, 08:54. Identyfikator użytkownika: FmQfUhEVGoMd
Ocena
komentarza:
7
A czego miał dokonywać ? Robił swoją robotę i tyle. O "dokonania" Elwirki może spytasz ? Tak, żeby rozbawić resztę w ten zimny poranek.
@ kacuś
dnia 13.10.2018, 12:58. Identyfikator użytkownika: ep0TCMLsXBht
Ocena
komentarza:
0
Swoją? Czyli co robił? Przychodził do pracy?
@ KOŚCIELNY
dnia 10.10.2018, 17:42. Identyfikator użytkownika: Ur0fpsQHTmjI
Ocena
komentarza:
12
solidarnościowiec z po?koniec świata.
@ wyborca
dnia 11.10.2018, 20:10. Identyfikator użytkownika: pjUloI7iUQGi
Ocena
komentarza:
1
A co ma piernik do wiatraka?
@ Optymista
dnia 10.10.2018, 17:45. Identyfikator użytkownika: It638ENsd8TR
Ocena
komentarza:
9
Gratulacje panie Antoni. Z takimi jak Pan może się udać odsuniecie PIS od władzy. Wyrządzili już tyle szkód, że obowiązkiem każdego patrioty któremu zależy na dobru tego kraju jest iść i głosować w wyborach. Dość z dzieleniem społeczeństwa, dość cynizmu i arogancji władzy. Przede wszystkim dość łamania prawa
@ mały
dnia 10.10.2018, 18:05. Identyfikator użytkownika: krBbQRIEtgpa
Ocena
komentarza:
2
Chyba obowiązkiem komunisty, on nie ma byc człowiekiem który odsunie PIS od władzy tylko ma słuzyc narodowi. Wy zaKOD dowani i platfusy tak macie że nieważne kto, nieważne co byle tylko przeciwko pisiorom
@ Optymista
dnia 10.10.2018, 19:08. Identyfikator użytkownika: It638ENsd8TR
Ocena
komentarza:
13
Widzisz kolego, ktoś kto chce służyć Narodowi musi się zmierzyć z pytaniem co w tej chwili robi PIS. A robi bardzo wiele złego o czym pisałem w poprzednim poście. Co do komunistów to wystarczy popatrzyć na nieszczęsnego prokuratora z Piotrowicza , sędziego Kryże, ministra Jasińskiego (to chyba czołówka z pierwszych stron mediów). Czy aby przypadkiem nie z PZPR, umoczeni w stanie wojennym i wydawaniem wyroków na zamówienie? Jaka będzie moralność i zaufanie do państwa po PIS-owskim tsunami łamania prawa. Przecież to wszystko ma wpływ na sytuacje teraźniejszą i dla przyszłych pokoleń.
Uprzedzając Twoje pytania - pochodzę z rodziny niekomunistów, kuzyn dziadka zginął w Katyniu, drugi brat major w przedwojennym wojsku przesiedział czas wojny w oflagu w Woldenbergu, pochodzę z rodziny wielodzietnej, której materialnie nigdy się dobrze nie powodziło, ale w domu zawsze panował kult pracy. Dopiero po 1989r dla mnie zaczął się czas prawdziwej wolności, coś co teraz PIS jako władza totalitarna niszczy. Dlatego moim obowiązkiem jest wołać do sumień wszystkich patriotów - nie wybierajcie PIS. To władza kompletnie zdemoralizowana. Poseł Rzońca kłamał jak z nut mówiąc o relacji Piotrowicz-Pikul. Panu Pabianowi wyrazy uznania za nieulegnięcie presji ze strony wiadomych czynników. Też ma Pan mój głos. Mówi się, że prawda wyzwala - czyjej prawdy chcecie posła Rzońcy i prokuratora Piotrowicza czy p. Pikula który siedział w komunistycznych więzieniach? Dla mnie pytanie retoryczne, ale zapewne nie dla wszystkich
@ mrX
dnia 10.10.2018, 19:46. Identyfikator użytkownika: fv6xrM9Nfg0S
Ocena
komentarza:
6
Cudownie. Ale sam fakt "siedzenia (miesiąc?) w komunistycznym więzieniu" nie czyni z pana Pikula osoby godnej sprawowania władzy w województwie. Co można o nim powiedzieć po 7 latach burmistrzowania w Jaśle? Słaby administrator, kiepski nadzorca inwestycji, nieudolny organizator utrzymania zimowego dróg.
Guzik mnie obchodzi polityczna bijatyka plemion PiS i PO. Spadajcie na drzewo ze swoimi retorycznymi pytaniami.
@ Optymista
dnia 10.10.2018, 20:01. Identyfikator użytkownika: It638ENsd8TR
Ocena
komentarza:
1
Widzisz człowieku spadać na drzewo to mogą małpy. A ja myślałem że jesteśmy ludźmi. Co Ty możesz powiedzieć o kompetencjach p. Antoniego oprócz zwykłego w takich razach malkontenctwa i ogólnie przyjętych zwyczajowych stwierdzeniach nie mających pokrycia w rzeczywistości. Pan Antoni ma dobry fach w ręku, jest cenionym architektem z dużym dorobkiem zawodowym o którym nie masz pojęcia. Mógłby już sobie siąść i spokojnie żyć na emeryturze, ale widzi co się dzieje w państwie PIS i pewnie dlatego dalej chce być aktywnym. I jeszcze jedno nie należę do PO, ani ich nie wspieram. Dla mnie raczej liczy się format człowieka i jego przyzwoitość. Tu pan Antoni zasłużył na najwyższy szacunek.
@ do mrX
dnia 11.10.2018, 01:25. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
4
Nie miesiąc a 3 miesiące a to czy jest godny czy niegodny zadecydują wyborcy a nie ty frustracie. Skoro taki zły to dlaczego chcieli go Czernecki i Pabian chociaż politycznie nie było im z nim po drodze? A za główne drogi w mieście chłoptasiu odpowiada nie miasto tylko województwo i powiat.
@ mrX
dnia 11.10.2018, 07:29. Identyfikator użytkownika: fv6xrM9Nfg0S
Ocena
komentarza:
-2
Skoro moje uwagi to malkontenctwo, wymieniaj sukcesy pana Pikula jako burmistrza. Może coś przeoczyłem. Tylko nie wielkie hasła "etos, format" - bez pokrycia.
@ mrX
dnia 11.10.2018, 07:35. Identyfikator użytkownika: fv6xrM9Nfg0S
Ocena
komentarza:
0
@"do mnie": Też chciałbym wiedzieć dlaczego chcieli go Czarnecki i Pabian. A "główne drogi w mieście" (17 stycznia - Lwowska, Piłsudskiego - 3 maja (od stacji Orlen - krajowe, oraz Jana z Dukli - wojewódzka) i kilka powiatowych (Szopena, Krasińskiego, Mickiewicza) były zupełnie przyzwoite. W odróżnieniu od całej reszty, za które odpowiada miasto, a zarządzał tym pan Pikul.
@ do mrX
dnia 11.10.2018, 08:58. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
Naprawdę? Akurat mieszkam przy drodze miejskiej i jakoś tego nie zauważylem, nieraz nawet chodnik miałem oczyszczony chociaż to nie należy do miasta tylko wlaściciela.
@ mrX
dnia 11.10.2018, 09:41. Identyfikator użytkownika: fv6xrM9Nfg0S
Ocena
komentarza:
3
@do mnie: A... Na Złodziejówce mieszkasz.
@ do mrX
dnia 11.10.2018, 13:27. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
Akurat nie na złodziejówce tylko w przeciwległej części miasta.
@ precz z pisiorami
dnia 13.10.2018, 15:50. Identyfikator użytkownika: NFewILVQdBWd
Ocena
komentarza:
1
Święte słowa, w zupełności się zgadzam.
@ POLAK
dnia 10.10.2018, 17:45. Identyfikator użytkownika: uPP41nf8a65V
Ocena
komentarza:
9
biedula ależ to niewiniatko dla szmalu
@ niki
dnia 10.10.2018, 18:01. Identyfikator użytkownika: K25KFwo4obga
Ocena
komentarza:
7
jedyny który miał jaja i powiedział co myśli
i za to gościa trzeba cenić
że powiedział prawdę a nie poszedł jak większość (widzieliśmy przemowy w sejmie)
bo szef tak chce i trzeba mówić tak by się przypodobać
Dlatego wszystkie głosy na Antoniego
@ Człowiek z lasu
dnia 11.10.2018, 15:15. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
0
Możesz podać koordynaty na wypowiedź Pana Pikula, za którą powinniśmy go ceniç, bo nie poszedł jak wiekszość? Bardzo mnie interesuje poznawanie prawdy, dlatego z góry zapewniam o mojej wdzięczności za udzieloną odpowiedź.
@ jas
dnia 12.10.2018, 20:43. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
"podać koordynaty na wypowiedź...", "nie poszedł jak większość". Czyżby kolega pobierał kursy w WSNS przy KC PZPR razem z tow. Janem Pietrzakiem?
@ Człowiek z lasu
dnia 13.10.2018, 04:19. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
-2
Nie. Pracuję w kilku językach i czasem zdarza mi się dokonywać wymiany, gdy szybko piszę.
@ jas
dnia 13.10.2018, 09:11. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
A to stąd te rusycyzmy?
@ Człowiek z lasu
dnia 13.10.2018, 11:56. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
-1
Koledze poliglocie pomieszał się rosyjski z Łaciną. À ne pas confondre! Prefiks co- łączyć, ordinare- porządkować! A w czym rosyjski jest gorszy od innych języków,?
@ jas
dnia 13.10.2018, 19:27. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
No cóż, fajnie wygląda przeplatanie łaciny z rusycyzmami chcących się popisać erudycją towarzyszy lektorów.
@ Człowiek z lasu
dnia 14.10.2018, 00:44. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
-1
To sobie sprawdź to słowo w j. angielskim, francuskim, niemieckim, bo widzę, że cienko z wykształceniem. Będę litościwy i podpowiem, że zdanie z wykrzyknikiem jest w j. francuskim, bo widzę, że wszystko co nie po polsku automatycznie musi być dla Ciebie rusycyzmem. Gratuluję wyborcòw panu jak mu tam...
@ jas
dnia 14.10.2018, 01:32. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
Tępy nie rozumie wcale, głupi jeszcze gorzej, bo rozumie ale inaczej. Wybieraj. Gratuluję logicznego myślenia.
@ jas
dnia 14.10.2018, 09:08. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
Skoro udajesz że nie rozumiesz lub rozumiesz inaczej /nie jestem w stanie zgłębić twojej duszy/ to ci przypomnę co miałem na myśli: "podać koordynaty na wypowiedź". Za PRL używano podobnych zwrotów w kabaretach parodiując partyjniacką nowomowę. Widać nauki pobierane na WUMLu nie poszły w las. A prefix panie Francuzie spod Uosobnicy /to z francuska/ czy Duląbki to po polsku przedrostek.
@ szejan
dnia 10.10.2018, 18:05. Identyfikator użytkownika: KkkhxWCw0bpP
Ocena
komentarza:
6
Antoni Pikul nie był nigdy zdeterminowany w swojej działalności politycznej, samorządowej. W przeszłości związany w Unią Wolności następnie zmienił front w stronę dzisiejszego PiS. W związku z wykształceniem / technicznym/ nie zaistniał na tym polu dla dobra Jasła. Teraz kolejny raz zmienia front / do trzech razy sztuka/, nie będzie skuteczny .
@ jas
dnia 10.10.2018, 20:50. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
16
Kiedy Pikul miał cokolwiek wspólnego z PiSem kłamczuszku?
@ xXx
dnia 10.10.2018, 18:52. Identyfikator użytkownika: qiWNFmkizntj
Ocena
komentarza:
8
A gdzie lokalni działacze ze PO do KOSZA !!!
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 10.10.2018, 19:10. Identyfikator użytkownika: dGLX4HxuSEvQ
Ocena
komentarza:
3
Przy żłobie siedział sporo czasu i i choć może sam wiele "nie zdziałał, czy zawinił" - to niezależnie jaka opcja rządziła legitymizował swoja postawą to co robili inni jak marnotrawili nasze wypracowane pieniądze na działanie które nie przyczyniało się do dochodu budżetowego miasta, czy np. niejasne i zawyżane koszty programu "Sowa", tj wymiany opraw oświetlenia ulicznego. Ówczesna cena takiej oprawy była w granicach
600 zł a nam kazano zapłacić z budżetu ok 2000zł za wymianę ...a dodać do tego jeszcze niespełnione obietnice i stały brak perspektyw na godne życie dla przeciętnego mieszkańca pragnącego stanąć na swoim ...to wyświetli się tzw posiadane doświadczenie. Czy tacy ludzie zapominają , że zaniechanie to także wina...
@ KOŚCIELNY
dnia 10.10.2018, 19:48. Identyfikator użytkownika: Ur0fpsQHTmjI
Ocena
komentarza:
-27
Prawdziwy Katolik i Chrześcijanin głosuje na PIS.
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 10.10.2018, 19:54. Identyfikator użytkownika: dGLX4HxuSEvQ
Ocena
komentarza:
19
Prawdziwy Katolik i Chrześcijanin nigdy nie głosuje na mniejsze zło - ale zawsze nazywa je po imieniu i trzyma się od niego zdala...
@ jan12
dnia 10.10.2018, 21:54. Identyfikator użytkownika: BE3CxhnD1esd
Ocena
komentarza:
9
A prawdziwy Polak na ludzi mądrych i prawdziwych społeczników.
@ hrobok
dnia 10.10.2018, 23:59. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
-5
Nie prawdziwi katolicy,glosujcie na pis
@ Zazdrosny
dnia 12.10.2018, 03:34. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
1
Janie moj,oglos sie marszalkiem,jestesmy z toba,koniec PiS u jest bliski.
@ vv
dnia 10.10.2018, 19:48. Identyfikator użytkownika: ViXNLsuRsMwx
Ocena
komentarza:
2
Brawo panie Antoni cała rodzina idzie głosować na pana
Był pan jest pan prawym człowiekiem
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 10.10.2018, 20:11. Identyfikator użytkownika: dGLX4HxuSEvQ
Ocena
komentarza:
11
Przed wyborami wszyscy są: "prawi, życzliwi i uśmiechnięci [susząc zęby z przydrożnych bilbordów]" - schody się zaczynają wtedy kiedy trzeba faktycznie służyć innym którzy faktycznie tego potrzebują --wtedy wychodzi cała ich prawość...
@ jan12
dnia 10.10.2018, 21:52. Identyfikator użytkownika: BE3CxhnD1esd
Ocena
komentarza:
1
Problem w tym,że 95% nie uśmiechają się i mają twarze bez wyrazu.
@ ...
dnia 10.10.2018, 21:54. Identyfikator użytkownika: 0eCciawliITx
Ocena
komentarza:
0
Dokladnie.Trzeba przyznać się do tego, czego nie zrobiło
się w mijającej kadencji.
Jak czyta się niektórych radnych program wyborczy,to niewiadomo
czy śmiać się czy płakać?
Pan radny starający się o reelekcję,wspólnymi siłami
z burmistrzem Pabianem wybuduje most,który powstaje
już ładnych parę lat i jak go nie było tak go niema.
Temat wraca niczym bumerang przed wyborami...tylko ze skromnego
jasielskiego budżetu,nic nie ruszy.Brak współpracy,nieodpowiednie
pisanie wniosków o dofinansowanie..i jest jak jest.
Używanie wazeliny nic tu nie pomoże,trzeba spojrzeć prawdzie
w oczy,że to tylko puste słowa,na które jeszcze się ktoś złapie.
@ RJS
dnia 10.10.2018, 20:26. Identyfikator użytkownika: ROLZ9OwpyFnF
Ocena
komentarza:
-18
Nie głosuje
@ CHORE PAŃSTWO!!!
dnia 10.10.2018, 20:41. Identyfikator użytkownika: dGLX4HxuSEvQ
Ocena
komentarza:
8
Może to i jest rozwiązanie - ale czy dobre, czy masz pewność, że Twoją absencję ktoś nie poczyta jako głosu na tak, lub co gorsze za Ciebie zagłosuje dla dobra trwających układów. A może jakiś protest zorganizowany i pokazanie im siły i dezaprobaty np. w postaci ruchu społecznego zrzeszającego wszystkich niegłosujących niegłosujących i w ten sposób przeciwstawiających się rozgrywkom i rządzeniu w takiej postaci...
@ Kierowca
dnia 10.10.2018, 20:31. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
-8
Kobiety glosujcie za kobietami.
Dość już hegemoni mężczyzn i nie docenianie roli kobiet w życiu.
Mężczyźni tylko siebie widzą u władzy i z premedytacją odsuwają kobiety.
Kobiety miejcie więcej swoich przedstawicielek we władzach.
Każdy minus jest odpowiedzią mężczyzn.
@ major
dnia 10.10.2018, 22:06. Identyfikator użytkownika: ZbQ4566F1ILt
Ocena
komentarza:
7
jak sobie odejmiecie połowę kasy z wypłat to na was zagłosuję
@ ja
dnia 10.10.2018, 20:54. Identyfikator użytkownika: 2pYA1dHqiDiO
Ocena
komentarza:
9
okłamał Pan mnie w rozmowie mówił że nie będzie miasto zabierać mi nic bo tak było za komuny a potem jako wiceburmistrz sygnował Pan całą procedurę odebrania 2,5 ara bez najmniejszego odszkodowania mimo że zapłaciłem za kupno tej nieruchomości. Czy o taką wolność Pan walczył?
@ ja
dnia 10.10.2018, 21:40. Identyfikator użytkownika: 2pYA1dHqiDiO
Ocena
komentarza:
6
I trzy lata nie zablokowałem drogi choć mogłem zgodnie z prawem i Pan rzekomo działał zgodnie z prawem i prokurator zgonie z prawem Pana życie niszczył ale zawsze bądzcie najpierw ludzcy a dopiero potem urzednikami.
Pozdrawiam i życzę mimo tego wszystkiego najlepszego.
@ major
dnia 10.10.2018, 22:07. Identyfikator użytkownika: ZbQ4566F1ILt
Ocena
komentarza:
7
on ma cię gdzieś tak samo jak i swoich wyborców!!!
@ bv
dnia 10.10.2018, 20:59. Identyfikator użytkownika: bUUXxK1XMEMd
Ocena
komentarza:
11
Panie Antoni jest Pan odważnym ale czy mądrym człowiekiem ? Zawsze miałeś szacunek dla ludzi a jako vice byłeś w porządku ...teraz niestety wpisałeś się w politykierstwo i wojnę polsko-polską Po co to Panu ???...żadna ze stron konfliktu nie jest WARTA by angażować porządnych ludzi !!!
@ oj
dnia 11.10.2018, 17:50. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
1
To tylko dzban bez ucha,niech wygra opozycjonista
@ dYmokracja zagrożona
dnia 10.10.2018, 21:23. Identyfikator użytkownika: ApzKC2MSCEVh
Ocena
komentarza:
8
Ja bym tym wszystkim kandydatom kupił bilet w kosmos ! Oczywiście w jedną strone !
@ Marek
dnia 10.10.2018, 21:40. Identyfikator użytkownika: RhtIw1ZUVm7H
Ocena
komentarza:
9
No i Panie Antoni z Oslo Przyjade aby głos na Pana oddać
@ major
dnia 10.10.2018, 22:09. Identyfikator użytkownika: ZbQ4566F1ILt
Ocena
komentarza:
-7
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ do marek
dnia 11.10.2018, 01:57. Identyfikator użytkownika: nS3bWioVwfvO
Ocena
komentarza:
0
Z Oslobnicy???
@ frank
dnia 10.10.2018, 22:49. Identyfikator użytkownika: HQv3BFomNCIb
Ocena
komentarza:
6
Brawp Panie Antoni. Jest Pan prawy i sprawiedliwy.
@ a.lechowski
dnia 11.10.2018, 08:28. Identyfikator użytkownika: hlEick1BY4sc
Ocena
komentarza:
5
Osobiście poznałem Pana Pikula kiedy On sprawował Urząd Zastępcy Burmistrza a ja Przewodniczącego Zarządu Osiedla. Odniosłem wrażenie graniczące z pewnością że to ten Facet naprawdę rządził Jasłem. Spokojny, Opanowany, Skromny, Konkretny i Słowny Gość. Z każdą sprawą dotyczącą osiedla w pierwszej kolejności zwracałem się do wyżej wymienionego Gościa. Kiedy przekonałem Go do niezbędnej inwestycji i powiedział że znajdzie kasę to " Skały [...]y a kasa była". Dlatego proszę każdego kto chociaż raz zrobił coś dobrego dla dobra wspólnego(nawet podniósł przysłowiowy papierek z chodnika) GŁOSUJMY NA TEGO FACETA!!!
@ ...
dnia 11.10.2018, 09:03. Identyfikator użytkownika: 0eCciawliITx
Ocena
komentarza:
2
Tu się zgadza.Również zdarzyło mi się zwracać o pomoc
do zast.burmistrza Pikula,tak jak Pan pisze,jak zadeklarował,że da radę coś zdziałać to to zrobi.
I tak było...tylko dzięki Niemu pieniądze się znalazły na
cel o który prosiłem.
@ Odyr
dnia 11.10.2018, 08:37. Identyfikator użytkownika: e4yyYxWtKNWK
Ocena
komentarza:
-2
Juz jest politykierstwo ...a co bedzie jak bedzie wybrany ...niby bedzie mniej...
@ Max Szyderko
dnia 11.10.2018, 08:43. Identyfikator użytkownika: FmQfUhEVGoMd
Ocena
komentarza:
7
Jedyny gość w tym pisowskim mateczniku, który miał odwagę postawić się lokalnej sitwie. i za to SZACUN !!!

A za zmielenie Rudolfa - mój głos w wyborach :)))
@ kasia
dnia 11.10.2018, 09:15. Identyfikator użytkownika: Ggx9c5scI4Ne
Ocena
komentarza:
15
Nie umniejszając zasług p. Pikula to nie był jedyny, który się postawił sitwie. Zrobił to też Mariusz Sepioł.
@ wyborca
dnia 11.10.2018, 09:05. Identyfikator użytkownika: t1ao2wYI0UuL
Ocena
komentarza:
8
Czas wymienić panią w czerwonym kubraczku, na czlowieka uczciwego, spokojnego, który jest ostatnim z zasadami na tej jasielskiej ziemi. Nie bał się powiedzieć prawdy w mateczniku pisu, choć skazany był na ostracyzm i wrogość ze strony pseudodziałaczy. Być może nie wygra, ale miał odwagę powiedzieć wprost to co się mówi wspak i postawił na szali całą swoją przyszłość.
Ma mój głos i mojej rodziny. Trzymam za niego kciuki. Czas na zmianę.
@ z Ostrysznego
dnia 14.10.2018, 00:48. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
1
A dlaczego miałby nie odnieść sukcesu wyborczego?.Jakie zlo polityczne ciąży na nim.Czy jako v-ce burmistrz zalatwial prace dla szwagra,teścia lub kogoś z rodziny?Czy za prace zlecone na przez urząd odczymywal 25-20%od przetargu?Czy dokpnal jakiejś defraudacji pieniędzy publicznych?Takie pytania moi drodzy wyborcy stawiajcie ludziom żadnym szmalu i władzy!!!
@ graf-en
dnia 11.10.2018, 09:07. Identyfikator użytkownika: VNx1X0iluuDn
Ocena
komentarza:
-1
Jest w wieku emerytalnym, powinien wycofać się z życia politycznego. Młodzi
Jaślanie niech zajmą Jego miejsce.
@ moria
dnia 11.10.2018, 09:19. Identyfikator użytkownika: zuAYpO4qJVu7
Ocena
komentarza:
-5
Mlody jest pan Zając. Zaryzykujesz?
@ do moria
dnia 11.10.2018, 16:35. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
2
Zagłosuje,to on zabierze wam cukerki i odda dzieciom,a nie odwrotnie lewacy!!!
@ Do graf-en
dnia 11.10.2018, 22:34. Identyfikator użytkownika: GELzh4um8Jr4
Ocena
komentarza:
-1
Najbardziej cenię Pana P.zs to ,że właśnie nie idzie na emeryturę,tylko chce się poświęcić dla nas,dla Swoich wnuków,zapewniając godne życie w przyszłości.Chwała za troskę i altruizm w ratowaniu Jasła i warunków życia.Zawsze słyszało się,że Pan P.to jedyny w Urzędzie mądry,uczciwy,rzetelny,SKROMNY i szlachetny Człowiek.Rozumiem nawet dlaczego nie założył krawatu i spodni w kantkę,ale krytykanci z zazdrości,że nie posiadają tylu zalet,będą się czepiać i ranić wspaniałego Urzędnika.U nas to normalka,dobrych trzeba gnębić i poniżać.Jaki młody dorówna Panu Antoniemu doświadczeniem i prawością.Jak ma być dobrze w Jaśle,gdy niszczycie właściwych i oddanych ludzi.Pozory mylą,kiedyś otworzycie oczy i zrozumiecie intencje i działanie Pana P.Tak bywa,cwani krzyczą,robią karierę kosztem innych i niegodnie szukają poklasku.Pracujący z sercem,skromnie i dla dobra innych,będzie niszczony paszkwilami i bezsensownymi krytykami.Powodzenia zacny Panie Pikul.
@ salsa
dnia 12.10.2018, 10:07. Identyfikator użytkownika: zuAYpO4qJVu7
Ocena
komentarza:
-1
brać cukierki od obcych? Ryzykowne.
@ Zazdrosny
dnia 12.10.2018, 19:50. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
1
Zabrac lewamom nienalezne cukierki i oddac dziecom,to powinnosc a nie wstd.
@ władek
dnia 11.10.2018, 09:15. Identyfikator użytkownika: OoPu47zoK5Cl
Ocena
komentarza:
25
Trzeba z Jasła skutecznych przedstawicieli w sejmiku wojewódzkim bo ci co teraz są (Kurowska i Zając) zupełnie się nie sprawdzili!
@ RJS
dnia 11.10.2018, 10:39. Identyfikator użytkownika: OJ7Id9Nm4FQR
Ocena
komentarza:
9
My młodzi na razie nie wejdziemy, bo nas starzy nie wpuszczą,. Ja się podstarzejemy (ci starci zemrą) to będziemy na fali, ale wtedy będą głosy żeby młodzi byli i tak "w koło Macieju"
@ jan12
dnia 11.10.2018, 17:20. Identyfikator użytkownika: BE3CxhnD1esd
Ocena
komentarza:
4
Przecież to nie jest wejście do kina bez biletu.Jest was tylu młodych skrzyknijcie się razem i zagłosujcie na młodych,ale jak się siedzi w domu i mówi nie da rady,to na pewno nie da rady.
@ salsa
dnia 12.10.2018, 10:06. Identyfikator użytkownika: zuAYpO4qJVu7
Ocena
komentarza:
0
Rozumiem, że założenie własnego komitetu wyborczego, opracowanie sensownego programu dla miasta, czy powiatu, pozostaje poza waszą inteligencją i kompetencją? A no i jeszcze zebranie 150 prawidlowych podpisów.
@ jas
dnia 13.10.2018, 01:56. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
Jak starzy zemrą to wy już nie będziecie młodzi
@ Do jas
dnia 13.10.2018, 14:02. Identyfikator użytkownika: GELzh4um8Jr4
Ocena
komentarza:
0
I nie doczekają starości/czego życzę/,a szkoda,gdyż zrozumieli by,jak przykro być dyskryminowanym za wiek.Zatracono szacunek dla Seniorów,którzy zasługują na wdzięczność za przeżycie w trudnych czasach.
@ RJS
dnia 11.10.2018, 10:41. Identyfikator użytkownika: OJ7Id9Nm4FQR
Ocena
komentarza:
6
Czymże jak nie politykierstwem jest start w wyborach, ja nie politykuję bo nie startuję, choć by mógł ale nie chciałem
@ jenkins
dnia 11.10.2018, 13:20. Identyfikator użytkownika: ErSxjDEMpyXM
Ocena
komentarza:
0
Panie Pikul czy aby to nie było tak? Zanim wybuchła afera z Piotrowiczem , którą Pan wywołał, opowiadał Pan jak to Piotrowicz Panu pomógł. W tym czasie wszyscy Polacy byli za Panem. Jak się Pan zorientował że dzięki Pana "uprzejmości" więcej popularności zyskał Piotrowicz więc zabolało to Pana i obrał Pan opcję że choćby z "diabłem" musi Pan pogrążyć Piotrowicza i wypromować siebie (zwłaszcza ambicjonalnie gdyż jak Pan pisał kiedyś ma Pan bardzo mądre dzieci"). I poszedł Pan do nie prawicowych mediów, pogrążył Piotrowicza, wypromował siebie, tylko nie zauważył Pan, że teraz pół Polski jest za Panem i pół przeciw plus jeden Piotrowicz. Czy warto było?
@ jas
dnia 11.10.2018, 13:31. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
A gdzie to Pikul opowiadał że rzekomo Piotrowicz miał mu pomagać bo nie przypominam sobie, chociaż pamięć mam dobrą i długą?
@ Człowiek z lasu
dnia 11.10.2018, 14:15. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
1
Ano w Gazecie Wyborczej w 2013 roku wypowiadał się dobrze o Piotrowiczu. Jedyne co Piotrowicz źle zrobił to przygotował akt oskarżenia bez materiału dowodowego, na Niewinnego człowieka, ale takie były czasy. Pan Pikul miał jednak to szczęście, że go nie skazano za niewinność. Piotrowicz był miłym facetem do 2013 roku. Później historia się napisała od nowa, w epoce władzy utraconej . Musk boli od tej martyrologii. A tu oto, poniżej mojego wpisu, niniejszym wklejam rzeczony link do artykułu gazety, która raczej nie powinna się mylić:
http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/1,34962,15075760,Nasz_czlowiek_w_telewizji__Sprawa_Piotrowicza.html
@ Kto
dnia 11.10.2018, 14:39. Identyfikator użytkownika: IyMFSUB2TeH4
Ocena
komentarza:
6
Kto kazał Piotrowiczowi brać kasę od Jaruzela ? Mógł zostać przecież radcą, kierowcą PKS, albo ministrantem w Tylawie.
@ jas
dnia 11.10.2018, 20:52. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
W 2013 r, Piotrowicz był mało znanym posłem z Krosna. Nie słyszałem by o nim mówiono że był miłym facetem. No może poza klechami do których łasił się jak piesek. Rozumiem że "musk" może boleć tyle że od twojej obłudy obrońco komunistycznego prokuratora, "Takie były czasy". A tfu wuju!
@ Człowiek z lasu
dnia 11.10.2018, 21:02. Identyfikator użytkownika: pV1jHlwhPNKp
Ocena
komentarza:
2
Do Jas. Rozumiem Twoje oburzenie po przeczytaniu zalinkowanego artykułu z Gazety Wyborczej. Mnie też jego treść bulwersuje, choć żaden z nich nie jest moim wujem, więc emocje mnie nie łapią.
@ jas
dnia 11.10.2018, 21:56. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
2
Niby czym mam się bulwersować, że Pikul nie żywił do niego urazy? Zachował się po chrześcijańsku a nie po waszemu. A to że pewien poseł potraktowal to jako slabość i chcąc się przypodobać Prezesowi postawił Pikula przed faktem dokonanym przypisując mu słowa których nie powiedział. Zapewne liczył że ze względu na relacje z PiSowskim /wtedy/ szefem się ich nie wyprze no i się przeliczył. Bo jeszcze są ludzie mający honor, co dla was zapewne jest niewyobrażalne niczym jacyś kosmici z innego wymiaru.
@ Człowiek z lasu
dnia 12.10.2018, 05:12. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
0
To jakie słowa, których nie powiedział chrześcijanin, przypisane przez pewnego posła wywołały taką zmianę postawy z chrześcijañskiej na naszá, jak to określiłeś uprzejmie? Pytam, bo mówisz pięknymi ogólnikami, prosto z serca, ale tu serce nie ma wiele do rzeczy.
@ jas
dnia 12.10.2018, 08:12. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
4
Dokładnie nie pamiętam, moją uwagę zwrócił amarantowo - czerwony kolor nosa pana posła.
@ Człowiek z lasu
dnia 12.10.2018, 11:16. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
0
Taką masz doskonałą pamięć, vide Twój post powyżej, a nie potrafisz uzasadnić żadnego swego poglądu.
@ jas
dnia 12.10.2018, 12:32. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
To nie są poglądy tylko fakty. A o faktach sie nie dyskutuje.
@ Człowiek z lasu
dnia 12.10.2018, 13:18. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
0
To rozwiń myśl o zianie opinii o Piotrowiczu, w zwiâzku z wypowiedzią pewnego posļa. Pprównamy ten fakt z faktem, który opisuje Gazeta Wyborcza.
@ jas
dnia 12.10.2018, 14:03. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
Skoro masz problem z odróżnieniem opinii od faktu twój problem.
@ Człowiek z lasu
dnia 13.10.2018, 11:59. Identyfikator użytkownika: hYQA140PtFom
Ocena
komentarza:
-2
Kluczenie w celu zmylenia. Artykuł w wyborczej, powyżej cytowany, jedmoznacznie pokazije kto co mówił i kiedy. Nie rób sobie bożków z politykòw, bo żaden na to nie zasługuje.
@ jas
dnia 13.10.2018, 19:29. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
"Kluczenie w celu zmylenia". Tylko pogratulować samokrytyki.
@ YOZEF
dnia 15.10.2018, 06:05. Identyfikator użytkownika: 7ix7jBHbRv98
Ocena
komentarza:
0
oj panie mecenasie ,,,pamiec ma pan dobra ,,,tylko ze krotka
@ MZ
dnia 11.10.2018, 15:42. Identyfikator użytkownika: pSYfreIAOhlG
Ocena
komentarza:
2
Co konkretnego Pan Antoni Pikul zrobił dla Jasła w ostatnich latach?
Na co przełożyło się wieloletnie pobieranie pensji zastępcy burmistrza? Może jakaś nowa droga, most, obwodnica, nowi inwestorzy, nowy zakład pracy, jakaś impreza międzynarodowa, pozyskanie środków unijnych, zatrzymanie wyjazdów młodych z Jasła, zajęcia, czy opieka nad starzejącym się społeczeństwem itp. Proszę o konkrety.
@ Kierowca
dnia 11.10.2018, 15:46. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
-7
Kobiety głosujcie na kobiety.
Zwiększcie ilość kobiet we władzach.
Macie teraz możliwość to wykorzystajcie.
Będziecie potem narzekać, że mało Was we władzach.
Idźcie i głosujcie.
Zobaczycie oceny komentarza jak mężczyźni są przeciwni kobietom.
@ salsa
dnia 12.10.2018, 10:04. Identyfikator użytkownika: zuAYpO4qJVu7
Ocena
komentarza:
1
Czy płeć ma być wyznacznikiem kompetencji? Parytety spowodowały, że we wladzach wszelakich mamy mnóstwo pań, którym się wydaje, że są inteligentne.
@ cc
dnia 11.10.2018, 18:43. Identyfikator użytkownika: oxRtjZRQY8Lf
Ocena
komentarza:
0
każdy urzędnik wybudował swój most lub drogę i pomnik
@ ...
dnia 11.10.2018, 19:11. Identyfikator użytkownika: 0eCciawliITx
Ocena
komentarza:
6
No,radny z Gądek też wybudował most-widmo,
baju baju...i następna kampania i znowu most...
tyle,że tym razem wybuduje go z burmistrzem Pabianem.
@ wizjoner
dnia 12.10.2018, 19:55. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
0
Zapomniales o krzyzach I przydroznych kapliczkach
@ wizjoner
dnia 12.10.2018, 19:56. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
-1
Zapomniales o pezydroznych kapliczkach
@ wyborca
dnia 11.10.2018, 20:40. Identyfikator użytkownika: pjUloI7iUQGi
Ocena
komentarza:
7
najważniejsze by zmienić w sejmiku tych, którzy odpowiadają za śmierdzące śmieci, których nie ma gdzie wywieźć i składowane są w pośród zamieszkałych domów. Kto to taki, kto to tak??? i. Trzeba ich rozliczyć przy urnach i na zbity pysk z samorządu. A potem odesłać w polityczny niebyt na wieki wieków... amen
@ wyborca
dnia 11.10.2018, 20:48. Identyfikator użytkownika: nT4o8m0o9VtB
Ocena
komentarza:
0
Wreszcie będziemy mieli normalnego (nie-pisowskiego)przedstawiciela z Jasła w sejmiku !!!
@ RJS
dnia 11.10.2018, 22:25. Identyfikator użytkownika: VdHexqoxm3RB
Ocena
komentarza:
0
Można tak, sprzątaczki głosujcie na sprzątaczki, gosposie na gosposię etc, etc
@ Konono bitch
dnia 12.10.2018, 13:03. Identyfikator użytkownika: 766h6EkJ8NKu
Ocena
komentarza:
5
Jak sobie przypomne jak PO wyprzedawalo przez lata majatek narodowy to mam odruch wymiotny
@ salsa
dnia 12.10.2018, 13:28. Identyfikator użytkownika: zuAYpO4qJVu7
Ocena
komentarza:
1
No. Na przykład Stocznię Gdańską Ukraińcom, prawda?
@ jas
dnia 12.10.2018, 20:54. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
Akurat PO odzyskała PZU sprzedane przez rząd AWSu a konkretnie min. Wąsacza, specjalistę diecezji sosnowieckiej od regulacji naturalnych poczęć.
@ Wyborca
dnia 12.10.2018, 19:01. Identyfikator użytkownika: XFIcpgyYrF5u
Ocena
komentarza:
-5
Tylko Maria, Maria i jeszcze raz Maria z Dąbrówki
@ Kierowca
dnia 12.10.2018, 19:18. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
3
Hasła polityków PO.
Majątek państwowy trzeba prywatyzować.
Czyli wysprzedawać najlepiej w ręce właścicieli zagranicznych.
A potem odkupywać za wyższe ceny.
Jest na to wiele przykładów.
@ jaslan
dnia 13.10.2018, 08:22. Identyfikator użytkownika: zzAPTZdhZfqY
Ocena
komentarza:
-5
Bidula Piotrowicz wsadził go do kozy biedaczyna
@ Kierowca
dnia 13.10.2018, 15:44. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
3
Ja już mam swojego kandydata na burmistrza miasta Jasła,
na którego będę głosował.
Jest niezależny, nie uwikłany w gierki partyjne i sprawdzony w działaniu.
Pan Ryszard Pabian.
@ graf-en
dnia 13.10.2018, 16:56. Identyfikator użytkownika: VNx1X0iluuDn
Ocena
komentarza:
1
Panie Pikul, jest Pan trudnym człowiekiem, wiem, są tacy. Powinien Pan zastanowić się
i spokojnie wycofać.
@ jas
dnia 13.10.2018, 19:31. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
A niby dlaczego, bo się wam nie podoba że nie możecie mu żadnej łatki przykleić?
@ Kierowca
dnia 14.10.2018, 09:13. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
1
Każdy z którego można coś więcej skorzystać jest wtedy dobry.
@ z Ostrysznego
dnia 14.10.2018, 12:43. Identyfikator użytkownika: 1dT96HMRWawc
Ocena
komentarza:
2
Drodzy wyborcy
Stawiajcie nam kandydatom konkretne przedwyborcze pytania.Czy przypadkiem nie wykorzystujemy naszych stanowisk do zatrudniania naszych dzieci szwagrów,znajomych,znajomych znajomych do zatrudniania w instytucjach nam podległych.Czy za zlecone prace na rzecz instytucji państwowych nie kasują 15-20%,itd.
@ Kierowca
dnia 14.10.2018, 14:22. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
2
[Komentarz nie na temat]
@ YOZEF
dnia 15.10.2018, 00:30. Identyfikator użytkownika: 7ix7jBHbRv98
Ocena
komentarza:
-1
kiedys znalem panskiego tescia prawy czlowiek byl ,,,czy w razie wygranych wyboeow zajmie sie pan dlajasla takimi sprawami i sprubuje je zalatwic
1 zjazd z autostrady w pilznie
2 przebudowa drogi krajowej 73 drogi smierci jaslo pilzno
2zaklad pracy 5000 tys np repolonizacja gamratu
4 zlobek w jasle tak brutalnie zlikwidowa
5 oswiata ,powrrot szkol panstwowych w powieci ,l[nie spolecznych takich jak w tarnowskej gminie czy kolaczyckiej
obwodnica poludniowa w jasle ,
sa to trudne tematy nawet kurowska sie nie odezwala na ten temat czekamy ,przykreze pani senator i pan posel wojenki uprawiaja ,,i wygrywaja ale wyborcy mozna to zmienic , panie pikul chc ialbym aby pan zabral glos na twn twmat napisal cos ,,,panski tesc by napewno tak zrobil ,,,i takie pytanie drodzy wyborcy stawiakmy przyszlym notabla
@ jas
dnia 15.10.2018, 02:43. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
1
Ad 1, ad 2 - o drogach krajowych nie decyduje sejmik wojewódzki tylko władze centralne, ad - 3 - "Gamrat" należy do polskiego kapitału a konkretnie do p. Moski, chyba że za repolonizację uważasz upaństwowienie czyli oddanie w ręce rozmaitych Misiewiczów, ad 4 - żłobki są w gestii władz miejskich a nie wojewódzkich, ad 5 - szkolnictwo średnie należy do powiatu, ad 6 - zbiorniki wodne są w gestii władz centralnych
@ YOZEF
dnia 15.10.2018, 03:24. Identyfikator użytkownika: 7ix7jBHbRv98
Ocena
komentarza:
2
czyli laba ,w sejmiku wojewodzkim zajmuja sie czym innym ,,, jesli wygra platforma to marszalek wojewodztwa pan pikul ewentualnie nic nie bedzie mial do powiedzenia w w wymienionych sprawach ,,,pieknie dziekuje
@ jas
dnia 15.10.2018, 08:20. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
Niezupełnie, wiele innych spraw jest w gestii sejmików, ale widzę że kompletnie w tym się nie orientujesz.
@ YOZEF
dnia 15.10.2018, 20:44. Identyfikator użytkownika: 7ix7jBHbRv98
Ocena
komentarza:
1
mnie chodzi o jaslo ,aby drapali ile sie da i pukali do rrzwi gdzie sie da mmprzeciez przez 27 lat nic nie zrobiono procz oczyszczalni ale wtedy byl kachlik ,,facet ze stednim wyksztalceniem ,zas wszysc y pozniej dbali tylko o soebie ,jak nie widzisz ze jaslo umiera tos slepiec pabian przegera a zastanie dyr krono ,,,[zalozysz sie ] starosta tez przegra i bedzie zastepca burmistrza czarneckiego ,zalozysz sie mecenasie ,,,wszystko jesrt w jasle poukladane ,,, pikul gdyby zostal marszalkiem sejmiku wojewodzkiego nie zrobi nic ,,,zalozysz sie ,,,chyba ze wyborcy sami sprowadza gajowego za rok po wy borach w jasle zebraniie 5 tys podpisow to pestka .ale nie polemizujmy juz zostanmy przy swoim jestem starym facetem uwierz
@ jas
dnia 15.10.2018, 21:57. Identyfikator użytkownika: 103ASrXtUaQ8
Ocena
komentarza:
0
Nie jestem mecenasem ani prawnikiem, kompletnie odleciałeś.
@ YOZEF
dnia 15.10.2018, 00:41. Identyfikator użytkownika: 7ix7jBHbRv98
Ocena
komentarza:
1
6 zapomnialem o zbiorniku wodnym katy myscowa ,moim zdaniem rzecz najwazniejsza za kilka lat jaslo pilzno debica czy mielec nie beda miec wody ,prosze pana o odpowiedzi jesli pan zostalby radnym ,,,to wazne dla wyborcow co pan napisze cvzy odpowie
@ Kierowca
dnia 15.10.2018, 18:52. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
1
Kobiety głosujcie na kobiety.
Te wybory niech będą Waszą wygraną.
Nie wykreślać.
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Pracuj w Hucie Szkła w Jaśle – zdobywaj nowe kwalifikacje!

  • Z pomocą dla rodziny Labutów

    Państwo Alicja i Józef Labut z Bączala Dolnego, którym dwa dni temu doszczętnie spalił się dom potrzebują wsparcia i pomocy. Małżeństwo w podeszłym wieku nie marzy o niczym innym, jak o jego odbudowie.

  • Utrudnienia w ruchu na ulicy Czackiego w Jaśle

     

    Od 8 do 11 grudnia br. na ul. Czackiego odbędzie się wycinka drzew, spowodowana ich złym stanem biologicznym, zagrażającym bezpieczeństwu przechodniom i użytkownikom drogi. W związku z tym, w tych dniach nastąpi czasowa zmiana organizacji ruchu ul. Czackiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. Kołłątaja i 3-go Maja. AKTUALIZACJA

  • Stracili dom i dorobek całego życia

    W kilka chwil życie państwa Labutów z Bączala Dolnego zamieniło się w istny koszmar. Ogień strawił cały ich dom, w którym wychowały się ich dzieci. To właśnie w nim każdego roku cała rodzina spotykała się w święta. Po pożarze, który wybuchł wczoraj popołudniu pozostało tylko pogorzelisko.

  • Rada wybrała prezydium i składy komisji

    Radni Rady Miejskiej Jasła wybrali dzisiaj dwóch wiceprzewodniczących rady. Krzysztof Czeluśniak zgłosił Elżbietę Bernal. Bogusława Wójcik, Andrzeja Dybasia, Henryk Rak zaś Lecha Polaka. Wszyscy zgłoszeni wyrazili zgodę na kandydowanie. Głosowanie przeprowadziła komisja skrutacyjna w składzie: Mariola Mazur, Małgorzata Rymarz, Izabela Jankowska-Zawada, Jan Pierzchała (przewodniczący komisji).

  • Strażacy ochotnicy pomagają dzieciom z chorobami nowotworowymi

     

    „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”. Z takim hasłem na ustach strażacy ochotnicy organizują zbiórkę rzeczy, które następnie trafią do dzieci przebywających na oddziałach onkologicznych szpitali w całej Polsce.  Stowarzyszenie Strażacy Wspólnie przeciw Białaczce zrzeszają ochotników w tym również z Podkarpacia. Akcja ta została zorganizowana po raz pierwszy na Podkarpaciu i skierowana jest  dla  pacjentów Kliniki Onkohematologii Dziecięcej w Rzeszowie.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105