Strona główna

Uwaga! Zablokowana droga wojewódzka 993

110
Napisany dnia: 08.01.2019, 09:51 , Tagi: Brak

W związku z występującymi od kilku dni trudnymi warunkami atmosferycznymi, Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie podjął decyzję o zablokowaniu drogi wojewódzkiej nr 993, na odcinku Nowy Żmigród - Gorlice.

Z dotychczasowych ustaleń wynika, że w wyniku zamieci śnieżnych droga wojewódzka w miejscowości Pielgrzymka, jest całkowicie nieprzejezdna.

podkarpacka.policja.gov.pl

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ klaput
dnia 08.01.2019, 09:54. Identyfikator użytkownika: D2SFsGWm9lX5
Ocena
komentarza:
5
@ jo
dnia 08.01.2019, 10:09. Identyfikator użytkownika: H9YiOzN3vV4J
Ocena
komentarza:
25
zeby glowna droge zablokowala jakas zaspa co cos nie helo moze satki zalozyc to by cos napewno pomogly
@ bhp
dnia 08.01.2019, 16:39. Identyfikator użytkownika: 3RfhR5on9QPN
Ocena
komentarza:
6
Biednemu zawsze wiatr w oczy.Jeśli za kilka dni nie odsnieza
,to po kilkunastu dniach powstanie zamarznięta warstwa śnieżna,ze oprócz spychacza na gasienicach żaden pług samochodowy tego nie ugryzie.i do wiosny ludzie odcieci od świata
@ 1971
dnia 08.01.2019, 16:43. Identyfikator użytkownika: CH0Pcz2VSaQN
Ocena
komentarza:
5
jo jedz i pokaz jak to sie robi. zwyciez przyrode. ale bedzie wielu ludzi ci wdziecznych
@ ????
dnia 08.01.2019, 19:29. Identyfikator użytkownika: M3WI18tqN2Qb
Ocena
komentarza:
6
a co ma przyroda do pługopiaskarek?
[...] się władzą nie chce ruszyć... jakby były wybory za miesiąc to sami by z łopatami latali... a teraz wybory wygrane to na 4 lata ciepła posadka i w doooopie mają mieszkańców.
@ K Toto Ja
dnia 08.01.2019, 19:37. Identyfikator użytkownika: i3PiEY9eCaP9
Ocena
komentarza:
10
Powiem tak:
Zapowiadali:ZAWIEJE-ZAMIECIE
Sprawdziło się w 50%
Zawiało...
Zamieść nie ma kto
@ 1971
dnia 08.01.2019, 20:56. Identyfikator użytkownika: CH0Pcz2VSaQN
Ocena
komentarza:
0
pojedz tam a zrozumiesz
@ łodyniec
dnia 09.01.2019, 17:12. Identyfikator użytkownika: 6lRCpxn2gHz6
Ocena
komentarza:
3
[komentarz usunięto ze względu na wulgaryzmy]
@ gp
dnia 09.01.2019, 19:54. Identyfikator użytkownika: 5ZWZOPaCBAvS
Ocena
komentarza:
1
to jak na Diablaku
@ Heja
dnia 08.01.2019, 10:14. Identyfikator użytkownika: KVXoGlmEBnu7
Ocena
komentarza:
50
To jest kpina.Dawniej takie zimy byly i dalo sie odsniezyc a teraz troszke sniegu i paraliz. Gdzie sa wigole Ci wielcy drogowcy chyba w domu siedza. Ostatnio ani jednej piaskarki nie widzialem
@ dragoness
dnia 08.01.2019, 10:33. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
9
Niestety, nie dalo się. Uczniowie z Pielgrzymki po tydzień siedzieli zablokowani w domach.
@ bez muzgi
dnia 08.01.2019, 10:34. Identyfikator użytkownika: o2Xwd5c6QB4e
Ocena
komentarza:
15
Co Ci drogowiec poradzi ? na taki silny wiatr to nawet jak by jeździli cały czas to i tak by zakurzylo.. ale to przeciesz Polacy wszyacy najmadrzejsi . Startuj do przetargu i odsniezaj wykaz się .. skoro to takie proste i oplacalne . Powodzenia .
@ qwerty 2
dnia 08.01.2019, 11:01. Identyfikator użytkownika: 6q2Eb2Pv5wRd
Ocena
komentarza:
19
Silny wiatr to masz dzisiaj dopiero. Wcześniej było spokojnie i dróg nikt nie sypał ani nie odśnieżał. Stąd zdenerwowanie ludzi bo drogowcy się wszystkim tłumaczą a kasę biorą.
@ alfred
dnia 08.01.2019, 11:22. Identyfikator użytkownika: MzGGFjV1Pm8v
Ocena
komentarza:
54
Dawniej zakładano płoty wzdłuż dróg i zaspy były przy płotach a nie na drogach, resztę robiły dmuchawy.
@ aa
dnia 08.01.2019, 17:59. Identyfikator użytkownika: wNxcMsP14lLN
Ocena
komentarza:
7
To po co sie ktos tego podejmuje
@ Zima
dnia 08.01.2019, 18:14. Identyfikator użytkownika: 0taR0y7x2hS5
Ocena
komentarza:
11
No tak. Tylko zasadnicze pytanie co w sytuacji zagrożenia życia i gdy potrzebna będzie karetka? Czy w 21 wieku nie można utrzymać jednej dojazdowej drogi. Gdy jest odwilż wtedy piaskarki jeżdżą bez opamiętania a dzisiaj się nie opłaca. Łatwiej postawić znak zakazu i to tam gdzie lepiej bo z drugiej zgony niebezpiecznie dojechać. A gdzie są plotki które zatrzymywałoby śnieg? W innych regionach to możliwe u nas nie.
@ ORTOGRAFIA
dnia 08.01.2019, 19:31. Identyfikator użytkownika: M3WI18tqN2Qb
Ocena
komentarza:
5
Co do "bez muzgi" to zacznij od siebie - bez mózgu.
wystarczy postawić siatki na polach i przejechać pługiem co 1h-2h jak tak wieje... zaspa nie powstaje w 5 minut...
@ 1971
dnia 08.01.2019, 20:57. Identyfikator użytkownika: CH0Pcz2VSaQN
Ocena
komentarza:
2
bardzo madry komentarza. brawo
@ xD
dnia 08.01.2019, 20:57. Identyfikator użytkownika: o2Xwd5c6QB4e
Ocena
komentarza:
0
Byłeś tam kiedys??
@ qwerty 2
dnia 09.01.2019, 01:29. Identyfikator użytkownika: 6q2Eb2Pv5wRd
Ocena
komentarza:
2
Wielu było i widziało górkę na Pielgrzymce tylko jak wytłumaczyć że to nie jedyna nieprzejezdna droga! Sam aktualnie z domu nie mogę wyjechać bo nikt przez cały dzień nie odśnieżał drogi na osiedlu gdzie mieszkam.
@ ccc
dnia 08.01.2019, 10:24. Identyfikator użytkownika: WJXmpnwwWOPo
Ocena
komentarza:
17
dawniej to nie było PIS-U :)
@ oj oj
dnia 08.01.2019, 11:18. Identyfikator użytkownika: 1g6F2kPGyJeR
Ocena
komentarza:
25
i pługi jeździły...
@ gp
dnia 08.01.2019, 10:31. Identyfikator użytkownika: 5ZWZOPaCBAvS
Ocena
komentarza:
25
oj ludzie, gdyby pradziadowie powstali i zobaczyli ten cyrk to smialiby prosto w oczy.Nic by nie powiedzieli tylko ubrali sie odpowiednio i ruszyli zaprawieni do marszu a nie takie lebiody dzisiaj ktorym kolo d...i przeszkadza warstwa sniegu
@ prawnuczek
dnia 08.01.2019, 12:42. Identyfikator użytkownika: PcDOByf33DRa
Ocena
komentarza:
-23
To niech wstaną i idą.
@ ss
dnia 08.01.2019, 10:32. Identyfikator użytkownika: AzoTFNp9E7LP
Ocena
komentarza:
-12
to wina PISiarzy-to jest zgraja Nibyludzi , którzy Mój Kraj zawłaścili dla siebie---stać ich tylko na zemstę , rozliczanie , mściwość , szukanie winnych , ---PISiarze oddalili się od Boga , nie mają cech ludzkich ---swoimi chwytami piorą mózgi najbiedniejszych , najstarszych i umysłowo upośledzonych, chorych ---a na tego starego bezdzietnego , bezproduktywnego mściciela smoleńskiego zabieracie PISiarze moje podatki---jakim prawem???
@ qwerty 2
dnia 08.01.2019, 11:00. Identyfikator użytkownika: 6q2Eb2Pv5wRd
Ocena
komentarza:
7
Zemstę? Póki co nawet zemsty nie widać. Winni są nie tylko pisiarze ale ten cały rząd i układ partyjny.
@ Xxxx.. Dddd
dnia 08.01.2019, 10:36. Identyfikator użytkownika: wYWoBrM1Ah95
Ocena
komentarza:
5
Ludzie przecież to nie wina drogowców drogi by odśnieżane.. To
Siła wiatru robi takie zaspy... A my zucacie się na nich. Trochę pomyślcie co piszecie...
Pługi jeżdżą tylko to co odśnieżą to zaraz wiatr zawieje. Nie ma mocnych... Trzeba spokojnie poczekać. Aż wiatr ustanie...
@ qwerty 2
dnia 08.01.2019, 10:59. Identyfikator użytkownika: 6q2Eb2Pv5wRd
Ocena
komentarza:
33
Teraz wieje ale od kilku dni nie było żadnego wiatru, opady śniegu były znikome a lód na drodze jak był tak dalej jest bo nikt nie sypie! Jak mi wytłumaczysz fakt że górki były aż brązowe od piasku a proste i płaskie odcinki bielusieńkie? Jak widać oszczędności trwają w najlepsze! A to dlatego że nikt z tych ludzi nie poniesie konsekwencji w razie stłuczki czy wypadku bo wezwana policja stwierdzi że kierowca nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze. To ile ma jechać? 5 km/h? Czemu policja nie czepia się tych którzy biorą na utrzymanie dróg nasze pieniądze?!
@ Zima
dnia 08.01.2019, 18:37. Identyfikator użytkownika: 0taR0y7x2hS5
Ocena
komentarza:
7
To prawda warunki są trudne, ale nie można przestać pracować i żyć do ustania wiatru. A jeśli cała zima będzie tak wyglądać wtedy co robić?
@ Bercik
dnia 08.01.2019, 20:00. Identyfikator użytkownika: eyP4zZtLivju
Ocena
komentarza:
-1
Drogowcy mają umowy w których jest podane warunki i nich się trzymają i jeżeli chodzi o gminy to często jest podane że płaskich odcinków się nie posypuje bo zarządcy dróg szukają oszczędności a potem jak coś to zrzucają na drogowców
@ qwerty 2
dnia 09.01.2019, 01:33. Identyfikator użytkownika: 6q2Eb2Pv5wRd
Ocena
komentarza:
0
Tylko mi wytłumacz co to za polityka? Kto potem odpowiada za czyjąś śmierć? Wystarczy się przewrócić idąc pieszo i głowę rozwalić. Powiedzą że pieszy nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze? To jest jakiś absurd! Jedziesz autem, starasz się jechać bezpiecznie, wleczesz się wręcz żeby bezpiecznie dojechać bo jakieś Mietki w urzędach liczą oszczędności. Policja zamiast za kierowców niech się weźmie za tych kanciarzy!
@ mista
dnia 08.01.2019, 10:37. Identyfikator użytkownika: i6aMDdQGyj7x
Ocena
komentarza:
26
A droga Powiatowa z Samoklęsk do Świerchowej to dopiero taragedia, cała oblodzona chyba piasku im brakło albo oszczędzają, ten powiat to nic nie robi ani jednej piaskarki
@ xD
dnia 08.01.2019, 11:46. Identyfikator użytkownika: o2Xwd5c6QB4e
Ocena
komentarza:
7
Piaskarka sypie tylko tylko wzniesienia gorki zakrety i krzyrzowki.. prostych odcinków nie sypia. A o co do soli tez działa w każdych warunkach . Bo prawdopodobnie do -5. Mowimy o drogach powiatowych . Bo na drogach wojewódzkich i krajowych używają roztworów solnych..
@ jaslanin
dnia 08.01.2019, 11:50. Identyfikator użytkownika: 0edk0kyY55nf
Ocena
komentarza:
11
Do Wójta pisemko i kilka fotek wysłać a macie nowego Wójta to piasek się znajdzie
@ KRAZ
dnia 08.01.2019, 10:38. Identyfikator użytkownika: kJhUzR8WCRY9
Ocena
komentarza:
23
moja firma kiedyś tą drogę Krazem odśnieżała i droga cały czas była przejezdna, a w dzisiejszych czasach z takim sprzętem nie możecie sobie poradzić
@ xmen
dnia 08.01.2019, 10:48. Identyfikator użytkownika: jTWmPHctuowV
Ocena
komentarza:
19
Dzisiejszy sprzęt jest pod serwis robiony a nie pod długą i ciężką pracę.
@ mrukowia
dnia 08.01.2019, 10:39. Identyfikator użytkownika: i6aMDdQGyj7x
Ocena
komentarza:
15
Przecież wojt z osieka miał piaskarki to powinno byc posypane
@ Obywatel Osieka Jasielskiego
dnia 08.01.2019, 10:57. Identyfikator użytkownika: NlMDIDTGkVMz
Ocena
komentarza:
0
Tak oczywiście za Wójta Pykosza było by posypane. Jednak nie wybraliście to macie.
@ Jjj
dnia 08.01.2019, 16:16. Identyfikator użytkownika: hbBi598VwDq3
Ocena
komentarza:
7
Posypywał chyba głowę popiołem. Wiem, bo nie raz dzwoniłem. W odpowiedzi słyszałem, tak jak u niejakiej Bieńkowskiej, "sorry taki mamy klimat". Więc nie pleć farmazonów.
@ nowe wybory
dnia 08.01.2019, 18:44. Identyfikator użytkownika: A2ZnoRh8eXGN
Ocena
komentarza:
5
Wysłać tam radnych powiatowych z łopatami. Który najwięcej odśnieży ten starosta
@ ale
dnia 08.01.2019, 10:48. Identyfikator użytkownika: i6aMDdQGyj7x
Ocena
komentarza:
23
Pół godziny temu jechałem przez górkę w Pielgrzymce i przejechałem sam. osobowym.
Ale lepiej zablokować niż wysłać płóg.
Tragedia, z btych naszych władz nikt nie patrzy na ludzi
@ xmen
dnia 08.01.2019, 11:34. Identyfikator użytkownika: jTWmPHctuowV
Ocena
komentarza:
9
Strumyk gotówki z Warszawy się zmniejsza, koszty rosną a myślenie jest takie jak było. Najpierw stołki później ludzie.
@ jaslanin
dnia 08.01.2019, 11:52. Identyfikator użytkownika: 0edk0kyY55nf
Ocena
komentarza:
9
W Jaśle mają Hulajnogi elektryczne a w Osieku Wójt powinien kupić drona
@ Ww
dnia 08.01.2019, 10:52. Identyfikator użytkownika: cmME5ApZowDO
Ocena
komentarza:
8
W sumie dobrze że na zimę wszystkich dróg nie zamykają, oszczędności byłyby ewidentne...
@ Hmm...
dnia 08.01.2019, 10:55. Identyfikator użytkownika: Cfy9ODNV1k7g
Ocena
komentarza:
15
XXI wiek, środek Europy.
@ qwerty 2
dnia 08.01.2019, 10:56. Identyfikator użytkownika: 6q2Eb2Pv5wRd
Ocena
komentarza:
19
XXI wiek i mają problemy ze śniegiem... Dobrze wiedzą że Polska to kraj gdzie występuje coś takiego jak biała mroźna zima, wiedzą że ta droga podczas zamieci zmienia się w śnieżną pustynię a mimo wszystko nie zadysponują porządnego sprzętu by tą drogę utrzymywać. To jest śmiech na sali.
@ Obywatel Miasta Jasła
dnia 08.01.2019, 11:03. Identyfikator użytkownika: 5Xs6V3ZIdd0R
Ocena
komentarza:
8
Przy tego typu informacjach to najwięcej do powiedzenia mają mieszczuchy z bloków, którzy jedyną drogę jaką widzieli to 3 Maja i Kościuszki w Jaśle. Specjaliści od wszystkiego.
@ qwerty 2
dnia 08.01.2019, 16:40. Identyfikator użytkownika: 6q2Eb2Pv5wRd
Ocena
komentarza:
3
Niestety tak bywa w całej Polsce że najwięcej komentujących sprawy drogowe jest z miast i często nawet nie posiada własnego samochodu czy prawa jazdy.
@ osie
dnia 08.01.2019, 11:16. Identyfikator użytkownika: i6aMDdQGyj7x
Ocena
komentarza:
14
Bez jaj znowu takiej strasznej zimy nie ma, a kurde faktycznie te dróżki na gminie Osiek są kiepsko odśnieżane.
Śmieci poszły drastycznie do góry od 1 stycznia. Trzeba kasy nabić do gminy.
Ludzie zacznijcie słuchać Sesji w tej gminie bo są na żywo transmitowane, to się dowiecie jak radni głosują.
Czas zacząć śledzić ich rządzenie bo inaczej same podwyżki.
@ Ja
dnia 08.01.2019, 14:23. Identyfikator użytkownika: l4sBwirocfhF
Ocena
komentarza:
3
W Gminie Nowy Żmigród tak samo.
@ oj oj
dnia 08.01.2019, 11:16. Identyfikator użytkownika: 1g6F2kPGyJeR
Ocena
komentarza:
20
jakbyście mieli volvo jak wójt to byście śmigali po zaspach!
@ bazalt
dnia 08.01.2019, 11:34. Identyfikator użytkownika: Me3jsNEcoY2Q
Ocena
komentarza:
2
Odśnieżanie dróg powiatowych jest w gestii POWIATU, a nie gmin. Wójt wysyłając gminny sprzęt do odśnieżania nie swoich dróg, nie posiadając porozumienia finansowego z powiatem w tym zakresie - naraża się na zarzut niegospodarności. Poza tym - poczytajcie sobie jaki jest standard utrzymania dróg powiatowych.
Poczytajcie sobie - http://pzd.powiat.jaslo.pl/index.php/zakres-dzialania/zima
@ qwerty 2
dnia 08.01.2019, 11:43. Identyfikator użytkownika: 6q2Eb2Pv5wRd
Ocena
komentarza:
5
To niech potem powiat wypłaca pełne odszkodowanie w razie uszkodzenia samochodu z powodu nie dopełnienia obowiązku utrzymania drogi.
@ tapir
dnia 08.01.2019, 11:47. Identyfikator użytkownika: e1u7SikCVYoV
Ocena
komentarza:
-8
A o niedostosowaniu prędkości do panujących warunków słyszałeś?
@ qwerty 2
dnia 08.01.2019, 16:44. Identyfikator użytkownika: 6q2Eb2Pv5wRd
Ocena
komentarza:
7
A skończysz ty już z tym niedostosowaniem prędkości?! Myślisz w ogóle człowieku?! Jadę z oblodzonej górki max 15 km/h a auto traci trakcję bo się ześlizguje! Co ja mogę wtedy zrobić? Możesz i na wstecznym wszędzie jeździć a to nie pomoże. Od tego mają piaskarki, nasze podatki z paliwa żeby wziąć i zrobić z tym porządek! Co roku ta sama śpiewka, zima zaskoczyła, nie dostosował prędkości do warunków. Ha ha kilka dni temu w Tarnowie wywrócił się na oblodzonej drodze policyjny radiowóz i co? Też padły słowa że nie dostosowali prędkości do warunków panujących na drodze?
@ Jacek
dnia 08.01.2019, 20:01. Identyfikator użytkownika: eKXDw4azcp3y
Ocena
komentarza:
3
Ciekawe czy będziesz taki mądry jak wyladujesz w rowie
@ starszy mieszkaniec
dnia 08.01.2019, 12:33. Identyfikator użytkownika: yKuon50OSGAD
Ocena
komentarza:
39
Pamiętam w latach siedemdziesiątych tamtego stulecia dojeżdżałem do Gorlic do szkoły średniej, a zimy były o wiele sroższe i ta okrutna komuna dała rady utrzymać przejezdność tej drogi, dzisiejsza dojna zmiana zamyka drogę przy pierwszych opadach śniegu, a gdzie płotki, które wówczas były ustawiane. Najlepiej tamten czas wyśmiać, wykpić i mówić o Polsce w ruinie, którą dojna zmiana musi odbudowywać. Trochę samokrytyki i pokory, która zawsze kroczy przed upadkiem.
@ Korea
dnia 08.01.2019, 12:44. Identyfikator użytkownika: PcDOByf33DRa
Ocena
komentarza:
-21
To jedź do Korei Północnej tam ta świetna komuna na pewno dobrze przygotowała drogi.
@ 1s
dnia 08.01.2019, 14:00. Identyfikator użytkownika: Cfy9ODNV1k7g
Ocena
komentarza:
8
Wówczas do pracy angażowano np. wojsko, bo w końcu podatnik utrzymuje armię do pomocy w sytuacjach kryzysowych. Zamknięcie drogi można już za taką sytuację uznać.
@ Passat
dnia 08.01.2019, 15:26. Identyfikator użytkownika: YlYq1NmlF5Pu
Ocena
komentarza:
11
A osadzeni w zakładach karnych przez kogo są utrzymywani?
@ Pod celą
dnia 08.01.2019, 16:28. Identyfikator użytkownika: rqGgqo5qXbZV
Ocena
komentarza:
-1
Ja mam full hd i 60" 4K na swietlicy za free a wy w szpitalu wrzucacie po dwa zeta zeby zalukac
@ qwerty 2
dnia 08.01.2019, 16:48. Identyfikator użytkownika: 6q2Eb2Pv5wRd
Ocena
komentarza:
14
@Korea. Przecież on nie chwali komuny! Chciał zaznaczyć że podczas tego dziadowskiego i wyśmiewanego komunistycznego syfu lepiej sobie radzili z utrzymaniem dróg niż teraz w rzekomo wolnej Polsce. Komuna przeminęła tylko na papierze a władzę dalej sprawują ludzie powiązani z PZPR.
@ starszy mieszkaniec
dnia 09.01.2019, 13:02. Identyfikator użytkownika: yKuon50OSGAD
Ocena
komentarza:
0
Komunizmu nikt nie chwali, tylko stwierdza fakty, jeżeli jesteś z pierwszego sortu, to zapytaj byłego ministra Waszczykowskiego żeby ci podał namiar jak dojechać na San Escabor i tam będziesz szczęśliwy i nie będziesz się obrażał na krytykę. Gdyż tu nie idzie o politykę tylko o przejezdność drogi.
@ xxx
dnia 08.01.2019, 12:47. Identyfikator użytkownika: yYTZyrHohYCc
Ocena
komentarza:
8
Do CCC dawniej nie było tylu nierobów co teraz a Pielgrzymka Łysa Góra czy Siedliska Sł były po tygodniu i więcej nieprzejezdne POzdrowienia.
@ Mieszkaniec osieka
dnia 08.01.2019, 13:17. Identyfikator użytkownika: HTnVYhEYaDC4
Ocena
komentarza:
15
A niech pi...i. Wkoncu to zima powinno jeszcze dosypac z 50cm sniegu i wiater z 80km.h. he to wtedy armagedon.
@ Miś
dnia 08.01.2019, 15:28. Identyfikator użytkownika: vneYQEpep6vZ
Ocena
komentarza:
4
Zamknięty odcinek drogi... To zamknąć resztę. Jak mam zasuwac i kombinować gdzie i którędy przejade.a kto mi zapłaci, za to... Hmmm.. Samorząd...
@ marta
dnia 08.01.2019, 15:42. Identyfikator użytkownika: 7sPqFJ3ZjAxX
Ocena
komentarza:
8
A gdzie stachurski? Tak zawsze dobrze odmiatał!!!
@ fefe
dnia 08.01.2019, 15:43. Identyfikator użytkownika: kUrAf0ILVPco
Ocena
komentarza:
5
niedługo to zamkną 3-go maja i Kazimierza bo pługu tu nie widziałem jeszcze tej zimy...
@ Cieżka sprawa
dnia 08.01.2019, 15:55. Identyfikator użytkownika: eIJVFDaHvym6
Ocena
komentarza:
2
Gdyby dwójce okolicznych pijaczyn zaoferować po 0,5 litra ulubionego mleka i dać łopatę w dłoń mówiąc, że im szybciej odśnieżą zasypane całe 15 metrów drogi to szybciej dostaną nagrodę to w ciągu 30 minut droga zwana szymnie wojewódzką byłaby przejezdna. Ale żeby to zrobić to odpowiedzialny musiałby mieć mózg i krowę.
@ oferent
dnia 08.01.2019, 16:14. Identyfikator użytkownika: ldnIRyUknujb
Ocena
komentarza:
0
Dam ci litr wódy i łopatę. Mogę dołożyć jeszcze drugiego litra jak w godzinę odśnieżysz tę drogę na Pielgrzymce. To co? Zakład stoi?
@ Marian
dnia 08.01.2019, 16:42. Identyfikator użytkownika: bpHhWOx91xaz
Ocena
komentarza:
4
Weź się nie ośmieszaj wiele ludzi aby wyjechać z garażu ma do odśnieżenia 15 metrów i robi to samodzielnie w 15 minut. Jeśli ty nie dałbyś rady to znaczy ze masz dwie lewe ręce. Ja potrawie i wielu innych potrafi.
@ Marian
dnia 08.01.2019, 16:45. Identyfikator użytkownika: 6uEV6YUJBS7K
Ocena
komentarza:
3
@ Do Korea
dnia 08.01.2019, 16:07. Identyfikator użytkownika: K6a18qsJWhpu
Ocena
komentarza:
9
Glupcze jesteś tak ciemny że nie wiesz że komunistyczne CHINY zaopatrują cię w towar i zalewają cały świat swoi towarem, a nasz demokratyczny kraj nie jest w stanie dla siebie wyprodukować tylko komuniści muszą nam pomagać.
@ Pielgrzymowania
dnia 08.01.2019, 16:27. Identyfikator użytkownika: WDsuPGV11nTd
Ocena
komentarza:
3
Najlepiej zamknąć drogę obiazd zrobić i tyle jeszcze żeby O obiazd zadbać niema komu przy korycie wójtowi dobrze ale żeby pomyśleć o ludziach to nic
@ Obywatel
dnia 08.01.2019, 16:49. Identyfikator użytkownika: 8pTZZwU8Zr5I
Ocena
komentarza:
2
Najlepiej znak postawić i nic nie robić . Puścić pług i odsniezy przejedzie w jedną i drugą stronę i drogą czystą resztę auta rozjada .ale po co lepiej nic nie robic i czekać na wiosnę i premię potem brać.
@ łojtam
dnia 08.01.2019, 17:03. Identyfikator użytkownika: Y3DxZBOVCHJK
Ocena
komentarza:
2
tak tak i 24 na h niech jeździ tam i w drugą stronę a za nim auta... bo tylko ta droga to przecież najważniejsza jest... kup se pług i jeździj... daj ludziom pracować... ps. nie jestem kierowcą solniczki heh
@ mieszkaniec 65
dnia 08.01.2019, 17:05. Identyfikator użytkownika: zwlRvmQXa5qJ
Ocena
komentarza:
10
panie starosto panie burmistrzu wiem ze jestescie z pis-u wiec i dziwic sie nie ma co ale zeby pare metrow zaspy grubej na kilkadziesiat centymetrow zablokowalo droge wstyd powinniscie panowie pamietac zimy lat 70-80-tych dzis przez glowne ulice jasla ciezko przejechac natomiast 3 plugopiaskarki w przeciagu 2 godzin jada i ani nie odsniezaja ani nie sypia ale pieniadze biora do roboty nieroby
@ Mieszkaniec osieka
dnia 08.01.2019, 17:47. Identyfikator użytkownika: HTnVYhEYaDC4
Ocena
komentarza:
3
Pozdro dla osieka trzymać sie ziomki
@ ksiądz Mateusz
dnia 08.01.2019, 18:16. Identyfikator użytkownika: ZAk7TzxmlSc1
Ocena
komentarza:
5
Ale jaja XXI wiek a tu drogę zamykają bo trochę śniegu nawialo, a uprzątnąć go nie potrafią
@ Słuchać rad
dnia 08.01.2019, 19:10. Identyfikator użytkownika: IYISAzdnPreH
Ocena
komentarza:
2
Jasnowidz ostrzegał,by zrobić zapasy żywności,bo zima będzie sroga i ludzie gorzko będą płakać.
@ Jaslan
dnia 08.01.2019, 18:52. Identyfikator użytkownika: KVXoGlmEBnu7
Ocena
komentarza:
7
W sobote nie wialo tylko sypalo i ci sie na drogach dzialo? Bylo pelno rozjezdzonego sniegu na ulicach Jasla a w okolicach Jasla to sie juz nie mowi i gdzie byly plugi? Zapewne staly na bazie,bo ja osobisci zadnej piaskarki w ten dzien nie widzialem ani jednej. I jak sypie to tez sie nie oplaca odsniezac? A jak sie wydarzy wypadek to wina kierowcy bo za szybko jechal ale ze drogowcy sie nie wywiazuja ze swoich obowiazkow to nikt o tym nie powie i konsekwencji nie wyciagnie wobec nich. Jak musieli by pokryc szkody to nauczyli by sie jak utrzymac droge w nalezytym porzadku. To co sie dzieje to sa jaja i to kwadratowe nawet szkoda slow dalej kontynuowac ich ,,niby prace" bo to jest udawanie ze cos sie robi a siedzi sie na etacie i kase sie bierze za nic.
@ Bercik
dnia 09.01.2019, 09:46. Identyfikator użytkownika: eyP4zZtLivju
Ocena
komentarza:
-1
Najlepiej jest narzekać nie znając sytuacji drogowcy mają umowy i do nich się stosują a od zarządcy drogi zależy jak ma być utrzymana a czym lepiej tym więcej kasy i drogowcy mogą jeździć tam i spowrotem ale zarządca musi za to zapłacić a godz pracy pługopiaskarki samochodu ciężarowego to koszt kilkuset złotych plus materiał do posypywania ciągnika to gdzieś od 100 do 200 brutto bo paliwo podatek zużycie sprzętu i kierowca
@ Lokalny
dnia 08.01.2019, 18:57. Identyfikator użytkownika: KVXoGlmEBnu7
Ocena
komentarza:
1
Wg drogowcow to oplaca sie jezdzic piaskarkami jak jest slonce i odwilz moze w lecie zaczna jezdzic zamiast w zimie
@ Jacek
dnia 08.01.2019, 19:30. Identyfikator użytkownika: eKXDw4azcp3y
Ocena
komentarza:
19
Dziś wyciagalem samochody z miejscowości pielgrzymka jeden gość siedzial w aucie od 11 godziny a była ok 18. Dodam że pojechałem z własnej woli by pomoc nie robię w służbie drogowej. To co się dzieje to jest paranoja aby nie można było raptem dwa dni pościć pług częściej np co 1 godzine. A podatek w paliwie kto chętnie się bierze i to nie maly
@ KRAZ
dnia 08.01.2019, 19:32. Identyfikator użytkownika: kJhUzR8WCRY9
Ocena
komentarza:
14
jesteśmy sławni na cała Polskę w tvn nawet pokazali zasypaną Pielgrzymkę , brawo włodarze ,macie darmową reklamę
@ Ostrzeżenie
dnia 08.01.2019, 20:22. Identyfikator użytkownika: IYISAzdnPreH
Ocena
komentarza:
1
To kara za wycięte drzewa.Przyroda zna swoje prawa.
@ Ja
dnia 08.01.2019, 20:29. Identyfikator użytkownika: KWvPprdkWuLY
Ocena
komentarza:
0
Bardzo dobra decyzja :)
@ wieje
dnia 08.01.2019, 20:29. Identyfikator użytkownika: AE21AHhOkL8m
Ocena
komentarza:
7
20,00 siedze w domu i słysze jak pizdzi rano bedzie ciekawie . Pozdrowienia dla wszystkich którzy jutro muszą jechać do roboty ja też może być ciekawie
@ JASLANIN
dnia 08.01.2019, 20:33. Identyfikator użytkownika: t8LHk3TzvUQx
Ocena
komentarza:
1
Jak może być droga przejezdna jak troszkę popada - w dzisiejszych czasach tak jest.
Zlikwidowane miejskie przedsiębiorstwa które utrzymywały drogi.
Robi się przetargi a wszystko to lipa.My płacimy podatki i nic nie możemy zrobić .
Tak droga krajowa to powinna być przejezdna na okrągło.
Ale żyjemy w takim kraju co ci co to organizują i działają w naszym imieniu i za nasze podatki
maja to wszystko głęboko w[...].
Nie wyjeżdżając z Jasła i tak napotykamy na drogi i ulice po których ciężko jest się poruszać.
Nie widziałem żadnej piaskarki ani pługa na lokalnych ulicach miasta.
Ale tak ma być my jesteśmy tylko do płacenia podatków.
Ha ha
@ Do Łojtam
dnia 08.01.2019, 21:52. Identyfikator użytkownika: K6a18qsJWhpu
Ocena
komentarza:
-1
Masz rację niech sobie kupią pług i niech spróbują odśnieżania. Komuna im się marzy kiedy to plugi jeżdziły na okrągło i drogi były odśnieżone bo wszyscy się bali I sekretarza. Dziś m,amy demokracje i każdy robi jak chce, nie ma chęci to nie odśnieża na tym polega demokracja.
@ A ja powiem tak
dnia 08.01.2019, 22:34. Identyfikator użytkownika: IYISAzdnPreH
Ocena
komentarza:
4
Pora wrócić do koni i sań.To było piękne,wiatr świszczał,konie parskały,a dzwoneczki przy uzdach dzwoniły.Żal tamtych lat,żal Tych,co nie znają dawnych czasów.
@ Miki
dnia 08.01.2019, 22:34. Identyfikator użytkownika: LCXfN1t4galu
Ocena
komentarza:
2
A w TOKACH jak droga idzie przejechać?
@ Do A ja powiem tak
dnia 08.01.2019, 22:59. Identyfikator użytkownika: K6a18qsJWhpu
Ocena
komentarza:
7
Piękne to byly czasy sanie koniki dzwoneczki aż miło wspomniec jak będąc młodym chłopakiem czepiałem się sań i nieraz dosałem batem od wożnicy. . Wszystko byłoby piękne żeby to nie było za komuny.
@ Janusz
dnia 09.01.2019, 06:32. Identyfikator użytkownika: jTWmPHctuowV
Ocena
komentarza:
1
Kiedyś to było, nie to co teraz
@ Mieszkaniec
dnia 09.01.2019, 05:37. Identyfikator użytkownika: DT85knjB9lzd
Ocena
komentarza:
-4
Macie nowego wójta już se wypiol. Na was? Chcieliście to macie!!! Ha haha! A to dopiero początek!
@ Jacek
dnia 09.01.2019, 07:34. Identyfikator użytkownika: eKXDw4azcp3y
Ocena
komentarza:
6
Wójt ma tyle do drogi która nie jest gmina co ty do wjazdu do domu sasiada, czyli Wielki h..
@ lufa
dnia 09.01.2019, 09:16. Identyfikator użytkownika: KQT1OZFyu5C6
Ocena
komentarza:
3
W Mrukowy cały rok wieje, wieje i wieje. Zawsze ktoś/coś komuś na - wieje. Dzikie,
huraganowym wiatrem podszyte okolice.
@ mieszkaniec
dnia 09.01.2019, 10:10. Identyfikator użytkownika: bkcCpRYaNbdz
Ocena
komentarza:
-4
rus..ow zakurzylo mala strata maja swojego ulubienca wojta
@ kto za co
dnia 09.01.2019, 11:07. Identyfikator użytkownika: hUwnXmNdtQ3p
Ocena
komentarza:
6
Droga N. Żmigród - Gorlice to droga wojewódzka i za odśnieżanie odpowiada Rzeszów.

Droga Samoklęski - Świerchowa odśnieżać ją ma wójt Stachurski bo dostaje na to pieniądze z Powiatu.
@ kkkkk
dnia 09.01.2019, 11:27. Identyfikator użytkownika: rW3E089eTaso
Ocena
komentarza:
1
Nasi wybrańcy w starostwie walczą o koryto dla wicestarosty a nie śnieg zalegający na drodze.
@ Leon
dnia 09.01.2019, 12:17. Identyfikator użytkownika: lERHs8R0TaMN
Ocena
komentarza:
1
jaki wójt taka droga
@ lulla
dnia 09.01.2019, 13:20. Identyfikator użytkownika: d61kBc1csXVF
Ocena
komentarza:
3
Na pewno można znalężć rozwiązanie na powtarzający się problem zasypanej drogi na Pielgrzymce, trzeba tylko chcieć. Psl , Po, rządziło i tez zakurzało. Rok 1994 Droga Łajsce -Łężyny tydzień nie była przejezdna. Pan z Łajsc zrobił pług z burt od przyczepy i odśnieżał Zetorem i nie płacono mu, albo koparka z gminy łżką wybierała tunel i tak się jechało !!! może pamięta to ktoś. Teraz powieje , zasypie i koniec świata.
@ 1960
dnia 09.01.2019, 17:58. Identyfikator użytkownika: y2KGrbeXoGVm
Ocena
komentarza:
4
Szanowni znawcy tematu odśnieżania.Droga 993 jest drogą wojewódzką i pretensje należy kierować do wojewody,a nie do wójta.Od lat znam ten teren.Droga ta była kilka razy przebudowywana szczególnie miejsce przechodząca przez górkę przed Pielgrzymką. Niegdyś była tam zaspa sięgająca prawie do drutów telefonicznych mimo ustawiania trzech rzędów płotków, które były podnoszone do góry i nic nie pomagało. Zasadzono nawet pas krzewów, aby zatrzymać śnieg. Okazało się mało skuteczne.Pamiętam zimę kiedy nawet pług wirnikowy został zasypany. Jest tam szczególne ukształtowanie terenu powodujące że leżący śnieg na polach jest zwiewany i składowany właśnie w tym miejscu na drodze. Niestety jest to sprawa przyrody. Jedynym wyjściem jest posadzenie lasu na południowej stronie drogi.Nie na darmo postawiono w okolicy elektrownie wiatrowe. Pamiętam stojące maszty pomiarowe to może oni podadzą wam siłę i kierunek wiatru, który powoduje to zjawisko. Szkoda się nawzajem obrzucać wyzwiskami. Wielkim błędem była likwidacja państwowych służb. Pozdrawiam i polecam wybrać się do Pielgrzymki jak wieje damski, a potem dyskutować i pisać farmazony.
@ Kraz
dnia 09.01.2019, 20:44. Identyfikator użytkownika: kJhUzR8WCRY9
Ocena
komentarza:
2
wiało, wije i wiać będzie ,wiem co mówiem bo kiedyś tą drogę krazem odśniezałem
@ benek
dnia 09.01.2019, 20:52. Identyfikator użytkownika: rXLTlURDWaXO
Ocena
komentarza:
0
kawałka drogi nie można utrzymać -postawić siatki ,sprowadzić dmuchawy i wojsko i droga ma być przejezdna
@ Neger
dnia 09.01.2019, 21:57. Identyfikator użytkownika: gsA4W68kHUdk
Ocena
komentarza:
-1
Dajcie spokój, zima, śnieg , zawieja, przecież to NATURA w najlepszym wydaniu. Pozwólcie ludziom nacieszyć się prawdziwą zimą!
@ negerek
dnia 10.01.2019, 11:38. Identyfikator użytkownika: 80dLw748zWlg
Ocena
komentarza:
-1
z ciepłego bloku pozdrawia neger
@ Do Kraz
dnia 10.01.2019, 11:07. Identyfikator użytkownika: K6a18qsJWhpu
Ocena
komentarza:
3
Masz racje zimy były ciężkie i jeżdzilo się samochody odpalało się na gazete takie jak majzle, przebijało się zaspy o oponach zimowych nikt nie słyszał, zakladało się łańcuchy i jechało, a teraz to obecni kierowcy to by chcieli usiąść za kierownicą i żeby komputer za nich prowadził samochód. Zero roboty zero myślenia jeżdzą jak jełopy, trzeba by przed nimi iść i sypać piaskiem. gdzie są Ci prawdziwi SZOFERZY?
@ mieszkaniec
dnia 10.01.2019, 12:55. Identyfikator użytkownika: bkcCpRYaNbdz
Ocena
komentarza:
-1
zawisza i stachurski niech odsniezaja tacy koledzy ciekawe jak dlugo ibeda sie szarpac to pewne
@ Do mieszkaniec
dnia 10.01.2019, 19:28. Identyfikator użytkownika: K6a18qsJWhpu
Ocena
komentarza:
1
Komuna wam się marzy kiedy to drogi były odśnieżone, a teraz jest demokracja i każdy odśnieża kiedy chce.
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Czy wyłonią wykonawcę budowy łącznika pomiędzy rondami?

    W tym roku planowana jest budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej 992 w Jaśle. W ubiegłym roku Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłosił przetarg na realizację tego zadania inwestycyjnego. Sęk w tym, że oferty firm przekraczają zaplanowany budżet dwu a nawet trzykrotnie.

  • Gmina likwiduje bariery

    Od stycznia br. osoby niepełnosprawne bądź mające kłopoty z poruszaniem się mogą korzystać z podnośnika pionowego zamontowanego przy budynku Urzędu Gminy Jasło. Ponadto na parterze budynku powstało Biuro Obsługi Klienta. To pozwoli im na załatwienie ich niezbędnych spraw urzędowych oraz lepszą obsługę.

  • Zapraszają na podróż do przeszłości Jasła

     

    Dzisiaj, zaraz po północy ruszył wyjątkowy serwis o historii miasta – www.17stycznia.pl. Jest to internetowa galeria zdjęć 17 budynków, które niestety już nie istnieją, jednak zachowały się na pocztówkach i fotografiach.

  • Będą podwyżki dla techników RTG

    Koniec sporu zbiorowego z dyrektorem jasielskiego szpitala. Dwudziestu techników elektroradiologii otrzyma podwyżki, o które walczyli od połowy października br. Dzisiaj odbyły się negocjacje, których efektem jest zawarcie porozumienia w zakresie żądań wysuwanych przez pracowników RTG.

  • Policja bada sprawę budżetu obywatelskiego

    Końcem ubiegłego roku burmistrz Jasła zawiadomił prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa polegającego na nieuprawnionym wykorzystaniu danych osobowych w procesie internetowego głosowania na projekty w ramach budżetu obywatelskiego. Obecnie trwają czynności sprawdzające, czy doszło do złamania prawa.

  • Projekty szkoleniowe ze stażami

     

    Firma INNOVO Innowacje w Biznesie Sp. z o.o. zaprasza do udziału w projektach szkoleniowo - stażowych.

  • W Jaśle zapłonęły „światełka do nieba” dla Pawła Adamowicza

     

    W miejscu gdzie jeszcze wczoraj stała scena, na której odbyły się występy artystów w ramach 27. Finału WOŚP dziś zapłonęły znicze. Tak kilkudziesięciu jaślan postanowiło upamiętnić zmarłego dzisiaj Pawła Adamowicza, prezydenta Gdańska, który padł ofiarą zamachowca.

  • Jasło pobiło rekord!

     

    Podczas 27. Finału WOŚP w Jaśle i wielu miejscowościach powiatu jasielskiego zebrano ponad 100 tysięcy złotych. Pieniądze z tegorocznej edycji kwesty pozwolą na zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych.

  • Studia podyplomowe

     

    Niepubliczna placówka doskonalenia PROTOTO we Wrocławiu przedstawia najnowszą ofertę studiów podyplomowych (3 semestry = 350 godzin).

  • Wybrano nowy Zarząd Powiatu

    Wczoraj podczas sesji nadzwyczajnej Stanisław Pankiewicz większością radnych został wybrany na stanowisko wicestarosty jasielskiego. Etatowym członkiem zarządu został Jan Muzyka, zaś jego miejsce nieetatowego członka zajął Ryszard Lisowski.

  • Jasielskie technikum najlepsze na Podkarpaciu

     

    10 stycznia w Warszawie odbył się 21. finał Rankingu Liceów i Techników Perspektywy. Wysokie miejsce w rankingu zajęło Technikum nr 4 z Oddz. Integracyjnymi w ZS nr 4 w Jaśle, które okazało się najlepszą tego typu placówką w całym województwie podkarpackim. Jak w rankingu wypadły pozostałe jasielskie technika i licea?

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105