Strona główna

W centrum Jasła powstanie deptak

122
Napisany dnia: 23.09.2009, 11:07 , Tagi: Brak
„Jeszcze w tym roku wjazd na jedną z najbardziej ruchliwych ulic w centrum miasta zostanie zamknięty. Powstanie pierwsza w Jaśle aleja spacerowa. 9 lat temu rozpoczęto perspektywiczny plan rewitalizacji jasielskiego rynku. Zadanie podzielono na trzy etapy. Pierwszy z nich dotyczył modernizacji głównej części płyty, drugi obejmował remont części, na której rosną drzewa, trzeci zakładał utworzenie przy pierzei południowej i północnej zamkniętego dla ruchu samochodów deptaku.” – czytamy na łamach elektronicznego wydania GC Nowiny.

Po siedmiu latach przerwy władze miasta będą kontynuować budowę alei spacerowej o pow. 1720 m2. Inwestycja ma kosztować ponad pół miliona zł. Prace ruszą najprawdopodobniej w połowie października i zakończą się jeszcze w tym roku.

„Deptak wyłożony będzie kostką brukową, ciąg pieszojezdny i chodniki zostaną zróżnicowane wielkością i kolorem układanej kostki. Deptak z płytą rynku połączą istniejące schody i pochylnie. Wejścia na płytę zostały wcześniej zaplanowane i zaakcentowane są wcinającymi się w popielatą i grafitową kostkę deptaka pasami kostki w kolorze piaskowym.” – czytamy dalej.

Upragniona przez jaślan i tak długo oczekiwana aleja spacerowa to szansa nie tylko na uruchomienie nowej działalności, ale również rozwiązanie problemu kanalizacji deszczowej i podłączenia do wodociągów.

Co powstanie przy jasielskiej alei jeszcze nie wiadomo. Jednak władze Jasła dają wolną rękę przedsiębiorcom na jej zagospodarowanie.


Co prawda nie wszystkie szczegóły są dopracowane, jednak jak obiecuje burmistrz jest to tylko kwestia czasu. Wiadomo, że przystanki MKS zostaną przeniesione pod starostwo, pozostały ruch będzie odbywał się ulicami obok, a na deptak będą mogły wjechać jedynie pojazdy uprzywilejowane.


jnn

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ Agent Delegat
dnia 23.09.2009, 12:51. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Niestety, ale na jasielskim Rynku nic szałowego nie powstanie. Przede wszystkim odbudowane po wojnie kamienice są kompletnie bezstylowe, brzydkie i trzeba byłoby wpakować mnóstwo pieniędzy w przywrócenie ich pierwotnego wyglądu. Po drugie, czego nie udało się zepsuć wojnie, zepsuto remontem płyty rynku. Fontanna i betonowe kloce w rankingach brzydoty biją wszystko na łeb na szyję...
@ Bob z budowlanki
dnia 23.09.2009, 12:55. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Najbardziej ruchliwą ulicę zamkną ? Brawo będzie jeszcze większy ścisk na pozostałych , a deptak będzie świetny dla gołębi , po tym jak zniszczono zieleń na rynku , myślałem że większej głupoty już nie wymyślą ale małą wiarę mam widocznie w speców .
@ Topola
dnia 23.09.2009, 13:12. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
To jest zbyt piękne żeby było prawdziwe !
@ ekolog
dnia 23.09.2009, 15:22. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Wspaniały pomysł, precz z samochodami z centrum miasta.
@ ...
dnia 23.09.2009, 16:38. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Geniusz pani burmistrz nie zna granic...
@ Edzia
dnia 23.09.2009, 16:58. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Do "agent delegat i bob z budowlanki" wy tylko umiecie nażekać to dobrze że Jasło się rozwja .Deptak ? rozumicie ? deptaki powstają w średnich i dużych miastach trzeba się cieszyć,a nie tylko nażekać . ;DD
@ Dreptak
dnia 23.09.2009, 17:16. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Deptak długosci 150 m ! Brawo ! od chodzenia w te i sprowrotem moze w glowie sie zakrecic ! Mozna by z deptraku zrobic podziemne przejscie do planowanego RONDA to beda trzy atrakcje turystyczne :-) DEPTAK RONDO PRZEJSCIE. Pozdr
@ Jaślak
dnia 23.09.2009, 17:39. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Ciekawy jestem, komu należy "podziękować" za ten genialny pomysł. Niedość, że ciężko się jeździ po Jaśle, przez wieczne remonty i nie zgrane światła to teraz urzędasy zafundują kierowcą kolejną bzdurę. Jasło jest małym miastem i nie potrzeba deptaków.
@ Dreptak
dnia 23.09.2009, 17:41. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Teraz oczy mi sie otworzyły ! Edziu ma racje ! Nie chodzi o deptak tylko o słowo DEPTAK w folderze miasta naszego ! Brawo Edziu ! Ale z drugiej strony gdyby zamknąc 3Maja to byłby deptak odpowiedniej długosci od RAfinerii aż do poczty ! pozdr 2
@ Krol Macius
dnia 23.09.2009, 18:23. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Deptak? Moze od razu Bulwar...i za chwile kolejne zakazy jezdzenia na rowerach czy rolkach:/ a do Baltyku tak daleko... :( i po co Nam to do szczescia potrzebne ... zeby jeszcze zielono bylo a nie betonowo... Raczej Kregielnia niech powastanie w tym martwym miescie...a nie kolejny "chodnik", jesli juz nie macie co z pieniedzmi robic...Przynajmniej bedzie mozne sie "zabawic" kulturalnie a nie spedzac czas w ogordzie ale piwnym:/
@ lu
dnia 23.09.2009, 18:49. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Zamknięcie ulicy przy Rynku spowoduje korki w centrum Jasla, które już są duże w godzinach szczytu. Ale przecież trzeba zrobić deptak, ponieważ: a) do Jasła walą tabuny turystów z zachodu, w ogóle Jasło jest znanym na świecie turystycznym kurortem więc deptak musi mieć. b) deptak ten zrobi jakaś firma, która na tym dobrze zarobi, a przecież pieniądze z naszych podatków są po to by je rozdawać;)
@ igorek
dnia 23.09.2009, 19:16. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
bardzo dobrze, ze cos wreszcie ruszylo, jeszcze pasowaloby zamknac ulice z drugiej strony. Ciekawe tylko ktora ulica przejmie ruch z tego odcinka, pewnie igielna, a ona pozastawiana jest czasem z obu stron i ciasno troche
@ Bob z budowlanki
dnia 23.09.2009, 19:17. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Edzia , pewno lepiej na-rz-ekać , niż by się miało rozwijać tak jak Ty .Skoro myślisz że deptak to droga do bycia średnim miastem , to w innych pomysłach już dawno przegoniliśmy Nowy Jork i inne miasteczka .
I nie piszcie proszę że to Pani burmistrz , bo ten pomysł ma już kilka .
@ bosak.
dnia 23.09.2009, 19:42. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Edzia,
Ty sie nie zachwycaj tylko kup sobie słownik ortograficzny..

Upragniona przez jaślan i tak długo oczekiwana aleja spacerowa" serio ? oO
@ j
dnia 23.09.2009, 20:28. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
deptak z pozwoleniem na wjazd pojazdow uprzywilejowanych jezeli uda sie usunac zrynku brudne autobusy to juz bedzie ogromny sukces ale chyba kierowcy zalatwiajacy swoje sprawy w centrum nie zrezygnuja z tak dogodnego i bezplatnego parkingu
@ ell
dnia 23.09.2009, 20:30. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
I bardzo dobrze, że tam zamkną ruch i tak wszyscy tam łażą jak ślepi. Po prostu przestrzeń rynku się zwiększy, mnie tam się ten pomysł podoba.
@ wienio
dnia 23.09.2009, 20:32. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
NARZEKAĆ A NIE NAŻEKAĆ........... uczcie się dzieci;........
@ PiOtreCk
dnia 23.09.2009, 21:09. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
No i bardzo dobrze. A ja proponuje iść jeszcze dalej. Zrobić deptak od skrzyżowania ul. Kościuszki z ulicą Sokoła aż do krzyżówki K.Wielkiego z Szajnochy.
Ruch uliczny proponuje puścić ulicami: Kadyiego, Floriańską, nastepnie obok ratusza a potem jakoś połączyć nową drogą z ulicą Modrzejewskiego. Tylko pewnie to wiązałoby się z wyburzeniem kilku budynków.
@ ola
dnia 23.09.2009, 21:50. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
ale będzie deptanie , a tu obok korki samochodowe i chmury spalin a my deptamy i deptamy !!!!!!!
@ Ela
dnia 23.09.2009, 22:13. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
A nie lepiej byłoby zadbać o wały nad Wisłoką? Aż się prosi postawić tam pare ławeczek, kosze na śmieci, na bieżąco kosić trawę. Na pewno byłoby taniej, a i ludzie tam spacerującu byliby bardziej zadowoleni.
@ Laura Diaz
dnia 24.09.2009, 07:47. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
A wy tylko narzekać umiecie. I bardzo dobrze że bedzie deptak, inne miasta podobnej wielkości takowe posiadają (vide Krosno czy Sanok). Auta pojadą obwodnica albo bokiem, nie każdy musi przejeżdżać przez rynek. Pomału bo pomału, ale nasze miasto się rozwija, i z tego należy się cieszyć, a nie torpedować każdy nowy pomysł. Niektórzy byliby szczesliwi pewnie tylko wtedy, gdyby postawić nową kaplicę albo knajpę, tudzież kolejną mordownię dla dzieci i młodzieży, jakby już nie mieli gdzie siedzieć.

Taka ciżbę malkontentów jak w Jaśle to naprawde cięzko spotkac;)
@ J
dnia 24.09.2009, 07:54. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Deptak sreptak. Potrzebny jak umarłemu kadzidło. Skomplikuje i tak mizerną komunikację miasta zwłaszcza teraz kiedy na ul. J. Pawła ruch większy jak na Kościuszki. Wyłączenie ulicy w Rynku z ruchu spowoduje odcięcie tych części miasta od siebie.
Poza tym, najpierw obwodnica północna, a potem srepatak !
@ Jaślanka
dnia 24.09.2009, 08:26. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
No i znowu mnóstwo pieniędzy pójdzie na taką niepotrzebną inwestycję. Jestem stanowczo przeciwna. Protestuję. Nie chcę aby pieniądze z moich podatków szły na takie rzeczy, niech p. B. zapłaci ze swojej kieszonki jak chce!!!!
@ Anton Tsheremcha
dnia 24.09.2009, 08:29. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Należy odciąć wszystkie mosty - odseparować Jasło od okolicznego chaosu - nie dotrze do nas zło tego świata
@ pepe
dnia 24.09.2009, 09:49. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
A może najpierw odrestaurować elewacje tych kamienic wokół rynku i zrobić coś z reklamami nad lokalami handlowymi bo wyglądaja strasznie!
@ rodzic
dnia 24.09.2009, 10:37. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Deptak deptakiem, ale czy jakiś inteligent w UM wpadnie na pomysł zrobienia zjazdu dla wózków, bo w tej chwili są tylko schody. Przed remontem, na starym socjalistycznym rynku był zjazd i było o niebo łatwiej na ten rynek wjechać. Pozdrowienia dla szystkich walczących ze schodami w Jaśle "bez barier".
@ franio
dnia 24.09.2009, 11:19. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
ha ha ha drogie dzieci, to nie będzie żaden deptak tylko trochę większa płyta rynku, jedynym optymalnym miejscem na deptak jest ul.Czackiego na całej długości ze wzgledu na bliskość kilku szkół i wasze bezpieczeństwo, szkoda że, Burmistrzyni na ten pomysł nigdy nie wpadnie. No ale czego się spodziewać po władzy która nawet z tak elementarnymi rzeczami jak śmieci sobie kompletnie nie radzi.
@ EkoNom
dnia 24.09.2009, 11:39. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Po 1. Najpierw wybudujcie obwodnice (miasta, które mają deptaki, mają dobrą infrastrukturę komunikacyjną)

Po 2. Komu ten deptak?? Chyba starszym osobom, bo młodych coraz mniej, a i turystów nie widać...

Po 3. 150m spaceru wokół pustego rynku chyba nikogo jeszcze nie zachwycał.
@ pepe
dnia 24.09.2009, 12:35. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
pani burmistrz chyba słoń depnął na głowę
@ jacek
dnia 24.09.2009, 14:01. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Zróbcie mi chodnik na 17 stycznia, bo nogi idzie połamać , a nie upragniony deptak!!
@ leon
dnia 24.09.2009, 14:56. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Dobry pomysł.Ludzie nie mają pracy to se będą mogły i podeptać i przystanąć by wzmocnić się jabolami made in Pektowin...A jak wyrżnie ryjem w kostkę,to otrzeżwieje z bólu...Słowem Las i Wegas w jednej kupie....Cieszę się okrutnie.
@ Jacek
dnia 24.09.2009, 15:24. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Ja jestem za zajęciem całego rynku tylku dla ruchu pieszego. Przez ten zmotoryzowany ruch tylko niszczeją kamienice i inne piękne zakątki Jasła. I tak większość aut nie zatrzymuje się w rynku tylko jedzie dalej.
@ glin
dnia 24.09.2009, 17:00. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
super najpierw kłada nowy asfalt choziaz wiedze od 9 lat ze ma tam powstac aleja hahaha zal.pl ludzie po rozum do głowy:)) idzcie a nie po alejach chodzcie (prezesostwo):)
@ do Laura Diaz
dnia 24.09.2009, 17:20. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
gdzie ty w krosnie masz deptak?? ulice przylegajace do rynku sa jednokierunkowe..zreszta jaslo to nie krosno tam ludzie sa jacys zywsi i na rynku zawsze jest ruch a w jasle deptak nie jest potrzebne zwlaszcza w takim miejscu..przeciez tam nic nie ma!!! a zreszta nie mozna normalnie chodznikiem isc?? poroniony pomysl....
@ STIG
dnia 24.09.2009, 18:09. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
WSZYSCY JESTESCIE POPAPRANCAMI TYLKO UJADAC I NARZEKAC POTRAFICIE
@ jan
dnia 24.09.2009, 19:48. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
głupota ;P
@ byku
dnia 24.09.2009, 19:48. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Oj to gdzie nasze jasielskie radiowozy będą robić patrole? Przecież zawsze wieczorem po parenaście rundek wokół rynku robią... A teraz co? Na osiedla pojadą na patrol? (nie mam na celu urażenia kogokolwiek!) Jeśli dobrze zrobią tą inwestycję z deptakiem to może być fajnie:)
@ ja
dnia 24.09.2009, 20:05. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Nie bardzo mogę sobie wyobrazić puszczenie ruchu przez sąsiednie ulice:
-jadąc przez zielony rynek trafiamy na wąziutką droge dojazdową do rynku; a w dni targowe jeszcze ciężej sie przebić;
- a z drugiej strony też wąska ulica (chyba nazwya sie czerwonego krzyża) ograniczona przez parking
będą korki!

Jasło ma zbyt scentralizowaną zabudowe zeby robic deptaki, to nie Krosno...
@ ixi
dnia 24.09.2009, 20:28. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
bardzo dobry i wspanialy pomysl! Problemem sa niestety mieszkancy a raczej ich prymirtywne zachowanie, brak kultury i obycia ..jak sie to przeskoczy to bedzie fajnie!
@ taki se
dnia 24.09.2009, 22:40. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
slowa mojej zony:
"dobrze ze deptak a nie molo"
ludzie to ludzkie nie martwcie sie to tylko LUDZKIE POJĘCIE PRZECHODZI NA CZERWONYM ŚWIETLE !!!!!!!
@ kitty
dnia 24.09.2009, 22:49. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Jaslo-betonowa dzungla!!!
@ jaślanin
dnia 24.09.2009, 23:07. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
kolejne marnotrawienie pieniędzy, a ludzi tyle będzie deptać po tym deptaku w tą i z powrotem ze kostki nie trzeba będzie ubijać żadnymi maszynami...Czemu władza jasielska robi wszystko bez opini publicznej, ludzi za których pieniądze jest to robione i którzy w tym mieście mieszkają.
@ taki se
dnia 24.09.2009, 23:27. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
slowa mojej zony:
"dobrze ze deptak a nie molo"
ludzie to ludzkie nie martwcie sie to tylko LUDZKIE POJĘCIE PRZECHODZI NA CZERWONYM ŚWIETLE !!!!!!!
@ sucz
dnia 25.09.2009, 00:14. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
no to teraz chłopaki ze wsi nie będą mogli sobie wokół rynku pojezdzic swoimi tuningowanymi calibrami i innymi golfami czy tam szmelcem jakims. Jaka szkoda taka atrakcja miasta jasła takie chłopaki a tu pani Maria przekresli taka atrakcje. czyz nie jest cudownym wpatrywanie sie w krążące wokół rynku super bryki ejjjj. RADO MIASTA ------ nie odbierajcie nam tego
@ Do Jacek
dnia 25.09.2009, 00:32. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Zgadzam się całkowicie z pomysłem zrobienia nowego chodnika na ul. 17-go stycznia, nogi faktycznie można tam połamać, proponuje władzom się tamtędy kiedyś przejść
@ ojojoj
dnia 25.09.2009, 08:16. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
ojojoj najbardziej wrzeszcza Ci co nie beda mogli juz robic rundki wokol rynku po pare razy wieczorem , zal / jak komus bedzie przeszkadzal ten ruch tak bardzo to niech pomysli nad jazda obwodnica albo objazdem kadyjego albo igielna bo to tylko przez ulice rynku mozna wszedzoe dojechac ? koniec z cwaniakami w calibrach przyspieszajacych na 150m do 70 :D !!
@ jsjas
dnia 25.09.2009, 08:59. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
W KRYZYSIE TO CHYBA LEPIEJ WYDAĆ TE PARE MILIONÓW NA WALKĘ Z BEZROBOCIEM NIŻ NA NIKOMU NIEPOTRZEBNY DEPTAK , JAK BYŁY NA TO PIENIĄDZE TO RADNI IMPREZOWALI , JAK TERAZ ICH NIE MA TO NIEPOTRZEBNY BEPTAK BUDUJĄ... CZYLI MADROSC PO JASIELSKU
@ gbur
dnia 25.09.2009, 13:04. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Na pewno wzrośnie bezpieczeństwo katoprocesji.
(konsultant ks dr mgr. kan.Putyra).
I teraz wszystko jasne kto rządzi w mieście.
@ ułka
dnia 25.09.2009, 13:23. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Rynek w mieście powinien być wyłączony z ruchu. Tak jest w cywilizowanym świecie. Jezeli chcemy równac się z Brzostkiem czy Pilznem to możemy zachować ruch samochodowy wokól rynku
@ bzqjaslo
dnia 25.09.2009, 18:27. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Moim zdaniem póki co to pieniądze które tak bardzo chcą wydać mogą wykorzystać na budowę 2 obwodnicy zachodniej przelotowej z 17 stycznia do 3-go maja (pilzno-barwinek/biecz).

Plany już leżą od 10 lat i nikt palcem nie ruszy w tym kierunku.
Owszem 2 mosty to ogromne koszty ale można to zrealizować wystarczy nie brać się za najmniej - jak narazie - potrzebne sprawy jak ten deptak.
@ PiS-man
dnia 25.09.2009, 19:44. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Gburze - oprócz tych, jak to subtelnie i z ogromnym szacunkiem dla innych poglądów nazwałeś, "katoprocesji" będziesz mógł organizować w Jaśle na deptaku konkurencyjne mprezy :D Może jakąś lokalną edycję "Love Parade"? :D Wpadną wszyscy twoi tolerancyjni, kochający inaczej kumple i postępowe koleżanki i dzięki tobie zacofani, zaściankowi, jasielscy katolicy zobaczą co jest obecnie na topie albo inaczej: jest trendy :D
@ pipi
dnia 25.09.2009, 21:29. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
No super deptaki w jasle a pewne ulice od jasla nie tak daleko nie maja wody miejskiej i to ma byc normalne.Jasło poprawiaja a wody miejskiej w jasle nie zroią;(:(
@ gbur do PiS-mana
dnia 25.09.2009, 23:01. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
A kto Ci powiedział że ja jestem tolerancyjny !!!
Ja po prostu nie lubię czarnego okupanta, rozkradania Polski i jego czarodziejskich obrzędów mącących ludziom w głowach. Z dwojga złego wolę Love Parade bo tam nikt nie straszy wiecznymi męczarniami i ogniem piekielnym w imię miłości bliźniego.
@ Przeciwnik
dnia 26.09.2009, 13:54. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Tylko po co był kładziony nowy asfalt jak teraz ma być deptak,,skoro wiadome to było wcześniej, pieniądze tylko stracone..
@ sylwia16
dnia 26.09.2009, 20:24. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
wy tylko narzekac i narzekac!!
ale jak zrobia tego deptaka to wszyscy bedziecie tam łazic !! p0ozdro
@ klecha
dnia 26.09.2009, 21:05. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
niech jakie drapacze chmur postawią jak chca żeby jasło zdawało się większe a nie sreptak:D popieram wszystkich przeciwników sreptaka w jaśle! peace
@ PPP
dnia 27.09.2009, 02:22. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Pisman-ty to zmniejsz dawke lub zmień dilera...
@ niech zrobia planty
dnia 27.09.2009, 11:32. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
:D
@ sss
dnia 27.09.2009, 15:05. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
brawo! wspaniały pomysł! bedzie nam sluzyl przez wiele lat (tylko po jaka cholere) bo nikt nie bd tam dreptal ;D
@ zioom
dnia 27.09.2009, 17:13. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
debilstwo wzieli by sie za cos innego
@ zadowolony
dnia 28.09.2009, 06:47. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
ŻEBY JESZCZE NA TYM DEPTAKU NIE BYŁO PSICH ODCHODÓW,TO NIE BYŁOBY SMRODU I POŚLIZGÓW,MOŻE STRAŻ ZWANA MIEJSKĄ ZNAJDZIE CHWILE CZASU I ZAŁATWI TEN WSTYDLIWY PROBLEM ????????????
@ vv
dnia 28.09.2009, 07:54. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
brawo piszcie wszyscy co chcecie ale co jest dobre i potrzebne to należy nazywać po imieniu brawoooo tak należ to zrobić
@ derix
dnia 28.09.2009, 08:02. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
o proszę, temat dębu ucichł to mamy nowy temat - deptak, nasza Pani Burmistrz jak zawsze ma świetne pomysły, czyżby to już początek kampani wyborczej?
@ Graża .
dnia 28.09.2009, 12:22. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
jestem za . :)
Zobaczcie ... więksszość mężczyzn się tu wypowiadających są przeciwni,a kobiety są za .Bo mężczyźni to piwsko by tylko grzmocili. Kobiety mają wyobraźnię.I popieram p.Kurowską .
@ gość
dnia 28.09.2009, 15:49. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Przecież i tak człowiek musi się na deptać po tym Jaśle ponieważ samochodem to szkoda się wybierać do centrum bo parkować nie ma gdzie. Ale jasielscy urzędnicy uwielbiają wyrzucać pieniądze w błoto ... i jak chcą koniecznie w błoto to niech włożą w wały bo potopieniom nie ma końca
@ olo
dnia 28.09.2009, 17:12. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
a kiedy zniknie ten obskurny kiosk stojący prawie centralnie na płycie rynku ?
@ Jaślanin444
dnia 28.09.2009, 19:17. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Proponuję najpierw zająć się usprawnieniem ruchu drogowego (czyt. kompletnie niezgrane światła na obwodnicy) w Jaśle a potem budować deptaki wyłączając z ruchu kolejne ulice. Po Jaśle już się jeździ tragicznie, a jak widać władze chcą Nam jeszcze pomóc....
@ podeptany
dnia 28.09.2009, 20:53. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
A gdzie obiecana przez Panią Burmistrz ( w czasie kampanii wyborczej)obwodnica od strony północnej miasta ? Kto chce udusić to miasto?
@ cudo
dnia 28.09.2009, 21:57. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
zwieńczeniem dreptaka niechaj pozostanie przecudnej urody fontanna - pośmiewisko i szkarada Podkarpacia.
@ ...
dnia 28.09.2009, 22:37. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Bardzo dobry pomysł. Tylko więcej zieleni a nie betonu. Jeszcze wschodnią ulice można by było zamknąć, przecież za budynkiem UM jest szeroka ulica i można zrobić ruch dwukierunkowy.
@ derix
dnia 29.09.2009, 11:08. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
a może zamiast deptaka kino z prawdziwego zdarzenia???
@ gbur do Graża
dnia 29.09.2009, 12:33. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Co ma piwsko do wyobraźni ???????
Typowy przykład babskiej logiki.
@ ja...
dnia 29.09.2009, 23:03. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Jaslanin 444: ja tam nie wiem, ale chyba cos przesadzasz. Duzo jezdze i porownujac Jasło do innych miast tych rozmiarow, to nie jest tak zle. Gorlice - dramat (ul Biecka i rondo), Jaroslaw - meksyk na glownej ulicy przelotowej itd. Naprawde ***** muscicie tak narzekac? Naparzacie w klawiatury, a zaden nie pojdzie spotkac sie z Kurowska i pogadac (jest taka mozliwosc i to nie tylko w teorii). Wiecej luzu bo bedziecie mieli zgage i zylaki na szyjach...
@ Miglanc
dnia 30.09.2009, 09:18. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Oczywiście kolejny "super" pomysł "wielkich" tego SIOŁA... Jak chce w niedzielne popołudnie przejść sie z kupionymi lodami w Keksie to nie potrzebuje do tego szerokiej ulicy tylko wystarczy mi chodnik. Jestem kierowcą i wiem jak sie jeździ po zatłoczonym mieście a ten poroniony deptak jeszcze bardziej upośledzi przemieszczanie sie po mieście nie samochodami. Mamy już odnowiony park miejski i przede wszystkim o wiele więcej miejsca na spacery niż na tym tyciusieńkim odcinku drogi, na którym planują utworzyć deptak. Sprawa "zielonych parkingów" była GENIALNYM pomysłem i to jedna jedyna dobra wiadomość jedynie przy budynku "Energetyki" (ul.Kościuszki) jest chodnik szerokości "boiska piłkarskiego" i dlaczego tam nie zrobiono zielonych parkingów? nie wiem? a tam zmieściłoby się przynajmniej 6-8 samochodów! Nie chce mi sie pisać o "genialnej" fontannie, jaka szpeci płytę rynku bo juz kilka razy sie wypowiadałem na ten temat i mam zawsze mdłości jak o tym myślę! a KOCHANA WŁADZO popatrzcie na ulice 17 Stycznia, jaki jest tam rozsypany chodnik! tam ponad 2 km jest do poprawy z jednej i drugiej strony jezdni! proszę bardzo tam jest pole do popisu na wasz deptak i dodatkowo na utworzenie trasy rowerowej!!! Kolejna sprawa: jak ułoży sie u nas w Jaśle kostke brukowa na chodnikach to juz sie nie dba o to poźniej ze zarasta trawą że przydało by sie od czasu do czasu spryskać środkiem na wypalenie trawy tuz przy obrzeżach chodnika! a wjazd bo "Biedronki" przy rondzie solidarności to nie wiem kto projektował ze TIR-y z towarem nie mieszczą się we wjeździe i wyrobiły dołki i błotko jak popada deszczyk...katastrofa. Nie daleko od tego feralnego wjazdu jest w końcu połozony nowy chodnik i posadzone ładne drzewka ale żeby jeszcze ktoś pomyslał o jednej latarni ktora jest tam niezbędna...poprostu w pewnym momencie wchodzi sie ciemny odcinek chodnika...i to mało bezpieczne...
@ Topola
dnia 30.09.2009, 09:39. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Do gbura : popieram Cię w 100%. Miałam do PIS-mana jako taki szacuneczek ale po ostatniej jego wypowiedzi to się zmieniło. Boję się tych wszystkich świętojeb....Bleeee !!!!
@ waldek
dnia 30.09.2009, 09:44. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
OD strony polnocnej i poludniowej deptak ,od strony zachodniej smrod spalin od stojacych w korku samochodow a od strony wschodniej zamek krolowej ,atrakcja do zwiedzania ....
@ PiS-man
dnia 30.09.2009, 19:03. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Cóż... :D Odejdę zatem z tego świata uboższy o jeden pocałunek na pożegnanie :D
@ X-men
dnia 30.09.2009, 19:07. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
A kogo będziemy deptać na tym deptaku chyba ze będziemy oglądać jak się szlachta ze STAROSTWA bawi za 1250zł-brutto tz.950zł netto.
@ PiOtreCk
dnia 30.09.2009, 21:40. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Dobrze że jeszcze nie wiecie o przebudowie parkingu obok Urzędu Miasta przy ul. K.Wielkiego, bo dopiero będziecie narzekać.
@ Topola
dnia 01.10.2009, 08:39. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Do PiOtreCk : z tego co mi się obiło o uszy to cała zielenina czyli żywopłoty, drzewka i trawniki mają być wycięte ? Jak to jest, czy takie plany zatwierdza Pani Kurowska, czy Ochrona Środowiska wie coś o tym ? kto stoi za tą dewastacją zieleni w Jaśle?
@ SD
dnia 01.10.2009, 08:41. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
zamiast śmiesznego deptaka to wolałabym zeby władza zajęła się np MDK . owszem zostały tam poczynione pewne nakłady i inwestycje ale wydaje mi się ze pozostało tam jeszcze trochę pracy .i środki lepiej zostaną zainwestowane.sama chetnie posiedziałabym na ławce wśród zieleni , a nie spacerowałabym na betonowym deptaku .
@ a
dnia 01.10.2009, 10:36. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Kiedy wyremontują chodniki na ulicy 17 stycznia Jest to ulica wjazdowa do miasta . Wstyd na chodnikach można połamać nogi :(
@ PiOtreCk
dnia 01.10.2009, 16:32. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Do Topola: O drzewkach i żywopłotach nic nie wiem.
@ pedestrian
dnia 01.10.2009, 17:47. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Oczywiście pokryty zostanie kostką! paskudną slowacka drobna i nieelegancką jak na deptak kostką brukową! A dlaczego nie eleganckimi płytami chodnikowymi? Coście sie tak na ta kostke uwzieli?!
I pare drzewek mi w piekne biale kwardatowe donice na tym deptaku powsadzać, zeby swiatowo było!
Ale nie! bedzie po ciemnogrodziańsku:(
@ alfista
dnia 03.10.2009, 04:46. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
deptak... walnijsie sobie baranka o sciane
@ wyborca
dnia 03.10.2009, 19:35. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Szanowni mieszkańcy. Widząc działania obecnie rządzących mamy już niedługo szansę wybrania innych. Mamy również prawo domagać się aby obecnie zajmujący kierownicze stanowiska odeszli z magistratu. Widzimy słyszymy i wiemy więc chyba już mamy wyrobione zdanie na kogo nie należy głosować w najbliższych wyborach. I to chyba tyle!!!
@ KombinatorkA
dnia 04.10.2009, 10:44. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Powaliło te jasielskie władze już do reszty....na co komu deptak ?! co to Warszawa? tłumy turystów? żeby jeszcze tam były jakieś CIEKAWE sklepy... ale nie: kawiarnie, buciarnie i byle jakie butiki iii....DEPTAK!! głupota jak dla mnie :/ i niby jak autobusy będą jeździć? i niby jak ktoś, kto np kupi sobie okna (sklep na rogu ul.) zaniesie je do samochodu coooo? będzie szedł pół miasta bo Kurwowskiej tak się zachciało????? oj....**** zamiast ulepszać to ********* po całości!!!! No i drzewa też powycinajcie...zróbcie z Jasła PUSTELNIĘ BRUKOWĄ !!!!!! D*E*B*I*L*I*Z*M !!!!! :]
@ Jabba
dnia 05.10.2009, 09:22. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Jedyne miejsce które nadaje się na na deptak w Jaśle to ulica Czackiego.
@ xxx
dnia 05.10.2009, 12:58. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
rzygać mi sie chce jak czytam te wasze narzekania, gdyby nic nie było robione z rynkiem to też byście narzekali, że stary, płyta nierówna i wie wiadomo co jeszcze byście wymyślali, byleby ponarzekać, i nie ważne jaka byłaby w Jaśle władza. A PO TYM DEPTAKU I TAK BĘDZIECIE CHODZIĆ. Wyprowadźcie sie z Jasła skoro wam tu tak źle.
@ draka
dnia 05.10.2009, 20:56. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Jasło żąda dostępu do morza!!!!!!
@ randalf
dnia 05.10.2009, 20:58. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Kiedy w Jaśle będzie metro?
@ Laura Diaz
dnia 06.10.2009, 08:27. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Kombinatorka, co ty o jakichś oknach głupoty gadasz. To nei taka prosta sprawa kupić okno, że idziesz do sklepu i wychodzisz z oknem pod pachą:-)

Randalf - przeciez metro od dawna w Jasle jest: wsiadasz w parku, a wysiadasz na placu Żwirki.
@ jaslanica
dnia 06.10.2009, 22:42. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
deptak itak nie pobije "cudnej" fontanny w centrum rynku. I wszyscy udaja ze jej nie widza. Wstyd!
@ Mieszkaniec Jasła
dnia 07.10.2009, 18:06. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Uważam pomysł za bardzo dobry, znikną stare rupiecie z mks-u a wraz z nimi gówniarze między którymi ciężko przejść o 15 bo stoją na całej szerokości chodnika jak krowy. Nie wiem kto wpadł na tak genialny pomysł żeby robić tam przystanki zamiast np: parkingu tak jak przed urzędem. A tak to tylko nasza wspaniała straż miejska chodzi i zbiera kasę, bo są zawsze najszybsi, jeszcze do kiosku nie dojdziecie po bilet a kartka za szybą już jest i 30 zł do kasy miasta........

Pozdrawiam
@ bodziaczek
dnia 09.10.2009, 07:28. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Chyba potrzebne referendum w sprawie dalszych losów naczelnej władczyni Jasła. Moim zdaniem dosyć dalszych pomysłów, które naprawdę nie przynoszą splendoru dla Naszego Grodu. Jest jeszcze rok do wyborów skąd wiadomo jakie pomysły się zalegną. Bez obwodnicy przy realizacji deptaka w Rynku miasto będzie zakorkowane!!!!!! A gdzie obietnice z kampanii wyborczej o wybudowaniu obwodnicy? Dlaczego na ten temat nikt nie zapyta wprost?
@ Do "bodziaczka"
dnia 10.10.2009, 17:46. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Tak dobrego burmistrza jak Pani mgr Maria Kurowska Jasło jeszcze nie miało, tyle się robi w tym pięknym, naszym mieście, tylko trzeba umieć patrzeć. Nie ma korupcji, Pani Burmistrz jest praktykującą katoliczką i wielką patriotką, podtrzymuje tradycje katoliskie w naszym kochanym Jaśle. Należy tylko się cieszyć i chwalić Panią Burmistrz, żeby rządziła naszym miastem jak najdłużej. Obwodnice też wybuduje.
@ uu
dnia 10.10.2009, 23:17. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
uuu
@ obrazona
dnia 15.10.2009, 17:11. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Była kiedyś tuż przed wyborami dyskusja z p.burmistrz o deptaku. Ale proponowaliśmy ulicę Czackiego. Bo to by miało sens. Tak jest w Gorlicach!!!Natomiast nie wiem co by o tym pomyśle pomyśleli mieszkańcy i przedsiębiorcy z Czackiego.Natomiast teraz kiedy ulica Jana Pawła II stała się ulicą przelotową do ulicy Kasprowicza, chyba to głupota. Ciekawa jestem, czy konsultowano to z ludzmi od transportu. Czekam na wypowiedz specjalistów.
@ jas
dnia 15.10.2009, 21:56. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
nie jestem fanem p.burmistrz ale ta ochyda zwana fontanną nie powstała za jej kadencji
@ Polonia Chicago
dnia 16.10.2009, 22:54. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Deptak sreptak ale Jaślanie jeszcze nie wiedzą o planach metra Dąbrówka-Jasło
@ WITEK
dnia 18.10.2009, 17:23. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
krótko mówiąc następny idiotyczny pomysł naszych wladz
@ esteraa
dnia 19.10.2009, 20:05. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
ale jaja;)
@ W
dnia 20.10.2009, 02:32. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
jak dla mnie to mogli by znalesc stare zdjęcia jasla jak wygladal park kolo policji wczesniej i rynek i takie im wyglady przywrócic bo to co teraz robia to jest bez stylowe
@ J
dnia 20.10.2009, 14:52. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
słuchajcie czy nie można jakoś przebudować tej strasznej fontanny?
@ sekfoja
dnia 20.10.2009, 22:03. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
fajnie, że władze robią coś dla miasta, nie narzekajmy. nasuwa się tylko pytanie: czy Jasło aby na pewno najbardziej potrzebujew tej chwili właśnie deptaka? osobiście nie krytykuje, ale i nie popieram tego pomysłu ;>
@ realistka
dnia 22.10.2009, 17:12. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Podziwiam waszą bezstronność :D czytam opinie o pani burmistrz, w większości są negatywne...nie podzielam ich bo według mnie Jasło pięknieje!
Nie jestem mieszkanką Jasła ale często w nim jestem, też narzekam na różnego typu utrudnienia ale rozumiem że robiąc remonty bez tego się nie obejdzie. Jesteście żałośni, mam wrażenie że te komentarze piszą ludzie którzy w życiu do niczego nie doszli swoją pracą a pieniążki i owszem mają....z opieki społecznej!
@ Obywatelka 99
dnia 23.10.2009, 12:09. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
OOO tak..ta fontanna jest obleśna...Czytając wypowiedzi stwierdzam że w Jaśle wszystko co się robi jest złe deptak jest potrzebny a i owszem ale zadbany a nie deptak który po roku czasu zrobi się normalną płyta asfaltową bo będzie tam syf i brud.A tak ogólnie to Jasło jest strasznie brudne niech lepiej władze zajmą się bezrobociem i zatrudnią ludzi do sprzątania bo normalnie czasem się idzie zabić na rozbitych flaszkach czy innych rzeczach.Obecnie mieszkam w Rzeszowie co prawda to dużo większe miasto ale z tego co widzę to tu jest porządek.Władza coś robi ludzie nie narzekają bo urząd miasta chce jak najlepiej.I tak powinno być.
Pamiętajcie: Jeszcze się taki nie urodził co by każdemu wygodził.
Postawcie się na miejscu władzy chcecie coś dla ludzi,społeczeństwa a każdy was krytykuje i z góry wasz pomysł wyśmiewa.Czasem należy przez 5 minut postawić się na miejscu kogoś innego a wtedy określony problem stanie się znacznie trudniejszy.
@ carb
dnia 24.10.2009, 00:14. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
do realistki - sama jesteś "pieniążki" żałusienieczka nie-jaślaneczko dobrze że nie napisałaś "utrudnionka" - inteligencja choroba!!. Pięknieje, heh sama betoniarnia. Pamiętam tak ze 20 lat temu było zielono i fajnie a teraz - piękne betony!!
@ jezu
dnia 25.10.2009, 19:08. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
ludzie czy wy wiecznie narzekacie. ja tam jakąs specjalną fanką pani burmistrz nie jestem ale na miłość boską co by nie zrobiła - wszystko źle
@ Ideowiec
dnia 25.10.2009, 21:25. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Chłopy rządziły Jasłem wiele lat, i nie potrafiły zmienić płyt chodnikowych na kostkę , dziurawe ulice łatały żwirem, budowały obiekty sportowe za niebotyczne ceny. Dajcie więc sobie spokój. Minimum, to nie przeszkadzajcie, maksimum, to pomóżcie, a nie plujcie!!! Każda władza robi błędy, ponieważ błędów nie popełnia tylko ten, kto nic nie robi, ale to nie są błędy pociagające za sobą nieuzasadnione wydatki kasy pochodzacej z naszych podatków. Tej władzy tego zarzucić nie można. To wiem!Proponuję rzecz prostą. Pojednajmy sie wszyscy, po to, żeby do Jasła trafiały srodki z zewnątrz, bo sami nie damy rady. OK?
@ zwykły mieszkaniec
dnia 27.10.2009, 08:10. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
do Ideowiec: cóż to za język, robiły,budowały rządziły,łatały. Ty chyba nie czytasz tego co piszą ludzie i jakie podają przykłady.Jakie wydatki uznajesz za uzasadnione - chyba widzisz inaczej aniżeli przytłaczająca większość. Czy sensowne jest wydawanie pieniędzy podatników ( zarazem wyborców )wbrew ich woli dla wydawania bo pozyskano również środki z zewnątrz ? CZy zadałeś sobie chociaż odrobinę trudu aby pzreanalizować potrzebę wykonywania wielu prac? Czy zadałeś sobie pytanie ile i jakie środki pozyskali poprzednicy? Zapewne nie bo Ty jesteś Ideowiec!!! Ciebie idea i polityka interesuje a nie to czego w demokratycznym państwie i mieście mają prawo i obowiązek domagać się wyborcy. A cóż Ideowcu z obietnicami wyborczymi, które składała obecna Pani Burmistrz i obecni Radni a praktycznie w odczuciu mieszkańców Naszego Grodu nie zrobili nic ? Ale cóż ideowcem się bywa i dlatego ocena jest subiektywna w imię własnej ideii.
@ JAjo
dnia 28.10.2009, 13:00. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Kiedy ta nasza władza wreszcie zmądrzeje ??!!
@ mieszkanka Jasła
dnia 01.11.2009, 19:06. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Brawo. To bd wspaniały, długi DEPTAK. Zamknięcie jednej z obleganych ulic. Kolejny inteligentny pomysł - RONDO koło JDK. Utrudniajcie dalej życie kierowców.
Fajnie, że coś się dzieje, ale na Boga, nie w tą stronę działajmy!
@ Ideowiec do zwykłego
dnia 01.11.2009, 20:45. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Na zwykłego mieszkańca to mi nie wyglądasz. Skoro nie potrafisz docenić podstawowych rzeczy, jakimi są remonty dróg i chodników, na których można było pogubić koła, połamać nogi, bądź doprowadzić do wstrząsu mózgu dzieci przewożonych w wózkach to nic na to nie poradzę. To są tak oczywiste wydatki, że nie ma co komentować.Wracając do epoki rządów poprzedników warto przypomnieć, że w okresie 9 lat wykonano jedynie remont ulicy Jana PawłaII i chodników, gdzie mieszkał były burmistrz. Być może jeszcze kilka płytek chodnikowych zamieniono na kostkę, ale trudno sobie umiejscowić te "wielkie" inwestycje.Zgodnie z sugestią zadałem sobie pytanie ile i jakie środki pozyskali poprzednicy.Z takich większych osiągnięć to przypominam sobie, że poprzednicy zbudowali np. basen kryty, korty tenisowe, dokonali rewitalizacji parku. Teraz oczekuję od Ciebie zwykły mieszkańcu jednego. Usiądź spokojnie, weź do ręki materiały dotyczące tych spraw, i zastanów się, czy czasem ideowiec nie jest lepszym ekonomistą. Przypomnij sobie zatem lata 1977/78, kiedy to ówczesny dyrektor MOSiR Baniak wespół z Burmistrzem Rakiem i członkim Zarządu Przetacznikiem doprowadzili do przetargu na wykonanie basenu krytego za kwotę 7.000.000 zł, przy gwarantowanej dotacji totalizatora sportowego w wymiarze 30%. Koszt dla Miasta to kwota w tym przypadku około 5.000.000 zł.Poprzednicy doprowadzili do uniewaznienia przetargu, aby taki sam ogłosić po objęciu władzy i przystapili do budowy za kwotę-bagatela -16.000.000 zł, bez wiekszych pieniędzy pochodzacych z zewnątrz. Jak się nie mylę do chwili obecnej Miasto spłaca kredyt, w zwiazku z czym kwota 16.000.000 zł urosła do ponad 20.000.000 zł. Zatem, gdzie gospodarność, gdy za to co jest warte 5.000.000 zł płaci się 20.000.000zł? Taka drobna inwestycja, jak budowa kortów zakończyła się w sądzie, gdzie Miasto poniosło dodatkowe koszty, zwiazane z pozwem wykonawcy.Dochodzimy do tematu rewitalizacji parku.O ile sobie przypominam, czytając portale jasielskie, główną rolę w pozyskaniu pomocy na wykonanie tego przedsiewzięcia odegrali Panowie Kozak i Baniak, którzy nie mieli w tym żadnego interesu, a jedynie dobro Miasta Jasła. Na ten cel Miasto uzyskało 1.500.000zł. Kończę, bo bez sensu jest dyskusja z anonimami. Masz pomysł, masz wiedzę to zapraszam do dyskusji.BAT tel.606392801
@ jasielski
dnia 03.11.2009, 12:51. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
popatrzcie jak panowie ktorzy sie znaja na robocie znowu poprawiaja po sobie... znowu rozkopuja chodnik od biedronki kolo ronda solidarności w strone centrum... ciekawe ile razy jeszcze bedą rozkopywać po raz n-ty nowiutkie chodniki i ulice z nowym asfaltem...JASIELSKA PARANOJA!!! I WIADOMO KTO TYM SZLAMEM ZARZĄDZA... WSTYD!!!!!!! jak ja wykonuje swojw prace to rzetelnie i nie rzeba po mnie poprawiac..a tu jak co roku jak cos zrobia to za 5 min po sobie poprawiaja i oczywiście poprawiaja na chwilke a później znowu to samo...RAZ JESZCZE JASIELSKA P A R A N O J A! ! ! !
@ jaślanka
dnia 03.11.2009, 18:02. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Aleja spacerowa to byla jak była zielen, to jest bardzo zly pomysl na ten betonowy deptak. widzi pani Burmistrz że 80 % Jaslan jest niezadowolonych. dlaczego nie pytano o to mieszkanców????????????? gołębi bedziemy sie pozbywac za jakis czas jak nam bedą znieczyszczć kamienice. jeste przeciw i jestem zła na Pani pomysły
@ misio
dnia 05.11.2009, 12:20. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Cokolwiek by się nie działo i tak większość będzie ciągle narzekać. Zastanawiam się czy to jest jakaś regionalna przywara jaślan. 2 lata temu wyjechałem z Jasła i chociaż czuje się bardzo związany z tym miastem, to przykro mi się robi, kiedy 90% inicjatyw w mieście jest komentowanych w stylu "kompletny idiotyzm, wyrzucanie pieniędzy". Myślcie co chcecie, ale z takim negatywnym podejściem to nie spotkałem się jeszcze w żadnym miejscu naszego kraju.
@ socjolog
dnia 05.11.2009, 19:56. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Jaslanka a skad wiesz, ze 80% jaslan nie chce deptaka? Robilas jakies badania na reprezentatywnej grupie? Nie pitolcie wszyscy bo sie chce plakac. Wszyscy nagle kumaci architekci, planisci i inwestorzy. Macie nas**e we łbach i zrzedzicie, bo nic innego nei potraficie. To wlasnie wy sprawiacie, ze takie miasta jak Jasło, staja sie zasciankiem.
@ Obwodnica! OBWODNICA
dnia 08.11.2009, 11:54. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Niech to będzie pierwszym celem , a następny dopiero deptak, jeśli to ma komuś przynieść zadowolenie i spokój.
@ RAFINERIA
dnia 20.11.2009, 23:50. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
Hehe specjalnie na fotce ustawili autobus ktooory dostali z sanoka ze niby same taki po jasle jezdza haha smiech zasluga smiesznej pani burmiszcz
@ :0
dnia 27.11.2009, 11:32. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
no i fajnie. przynajmniej z dzieckiem można będzie spokojnie spacerować
@ gość
dnia 10.12.2009, 13:36. Identyfikator użytkownika:
Ocena
komentarza:
0
deptak jest ok a problem głodu i bezrobocia niech głodni zjedzą bezrobotnych
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Hufiec ZHP w Jaśle ma nową siedzibę

    Druhny i druhowie potrzebowali nowego kierownictwa Hufca w Jaśle. Waldemar Marek stanął na wysokości zadania, przejął pałeczkę zostając komendantem. Otworzył nowe biuro oraz założył stronę internetową jasielskiego harcerstwa.

  • Kontrola drogowa - twoje prawa!

    Kontrolujący kierowców wiedzą jakie są ich prawa i obowiązki, ale czy kierowcy znają swoje? Jak zachować się podczas kontroli drogowej? Sprawdź, co ci wolno, a czego nie.

  • Dzień Mamy w Hotelu Perła

     

    Hotel Perła zaprasza na Dzień Mamy. Dla gości DJ Daro odbędzie się nauka oraz pokaz salsy. Impreza rozpocznie się o godzinie 19.30, w sobotę 26 maja. Rezerwacji mogą Państwo dokonać dzwoniąc pod numer 797-334-662.

  • Świątynia w Dębowcu bazyliką mniejszą NMP z La Salette

    Sanktuarium w Dębowcu wyniesiono do tytułu bazyliki mniejszej Najświętszej Maryi Panny z La Salette. Decyzję tę podjęła Stolica Apostolska, którą poparł cały Episkopat Polski. <<FOTOGALERIA>> (VIDEO)

  • Młodzi Żydzi odwiedzili Nowy Żmigród (VIDEO)

     

    15 maja z wizytą do Nowego Żmigrodu przybyła grupa młodzieży - uczniów szkoły średniej z BET SHEMESH z Izraela oraz z USA. Ta wizyta rozpoczęła obchody 70. rocznicy bestialskiego mordu dokonanego na 1250 żydowskich mieszkańcach Żmigrodu. (VIDEO)

  • Uwaga! Rekrutacja letnia 2012 wystartowała! Dołącz do Nas! Ucz się za DARMO w ŻAK-u!!

    Dzisiejszy rynek pracy wymaga od społeczeństwa ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Niestety próba pogodzenia pracy zawodowej i kształcenia się...

  • Opel vivaro dla DPS-u w Foluszu

    Mieszkańcy Domu Pomocy Społecznej w Foluszu będą mogli korzystać z nowego mikrobusu, który zastąpi wysłużone, piętnastoletnie samochody z możliwością przewozu osób na wózkach inwalidzkich. To już drugi pojazd zakupiony w tym roku na potrzeby mieszkańców i pracowników DPS-u.

  • Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kołaczycach – oferta edukacyjna na rok

    Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kołaczycach, to szkoła proponujaca szeroki wachlarz kierunków kształcenia w klasach humanistyczno-dziennikarskej, promedycznej, policyjno-strażackiej oraz matematyczno-językowej.

  • Zespół Szkół nr 3 w Jaśle - popularny ,,Chemik” szkołą przyjazną dla ucznia

    Zespół Szkół Nr3 w Jaśle popularny ,,Chemik” jest szkołą dla każdego. Staramy się dostosować proces dydaktyczny do indywidualnych możliwości edukacyjnych uczniów...

  • Meble najwyższej jakości dla Ciebie!

    Chcesz kupić dobre meble? Mamy w ofercie meble najwyższej jakości, na które będzie Cię stać!!!

Nadchodzące wydarzenia

Posiadasz informacje o jakimś wydarzeniu?
Poinformuj nas! Pisz na adres: redakcja@jaslo4u.pl

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105