Strona główna

Walka o władze bez PiS?

248
Napisany dnia: 18.09.2018, 16:13 , Tagi: Brak

Wczoraj do godziny 24.00 komitety wyborcze miały czas na zgłaszanie list kandydatów na radnych. Choć protokół z posiedzenia miejskiej komisji nie trafił jeszcze do komisarza w Krośnie, to pojawiły się nieoficjalne informacje, że PiS nie uzyskał poparcia określonej liczby głosów wyborców.

W mieście wrze po doniesieniach, że lista Prawa i Sprawiedliwości kandydatów do Rady Miejskiej w Jaśle nie została zarejestrowana, ze względu na niespełnienie wymogów formalnych. Jednym z nich jest uzyskanie odpowiedniej liczby podpisów wyborców popierających listę kandydatów do rad. W przypadku miasta Jasła wymagana jest liczba 150 podpisów osób uprawnionych do głosowania.

Osoby blisko związane z jasielskim środowiskiem PiS potwierdziły, że wystąpił problem z zarejestrowaniem list. Jedni zaznaczali, że zabrakło około 20 podpisów poparcia wyborców, inni zaś, że pojawiły się braki dotyczące nie podania miejscowości, kodu pocztowego, czy błędy w adresie wyborców, którzy podpisali listę. Komisarz wyborczy Kamil Konrad Janiec wyjaśnił, że od 18 do 20 września br. komisje miejskie będą weryfikować zgłoszone listy kandydatów na radnych.

- Po tym terminie powinna pojawić się informacja dotycząca ich rejestracji bądź odmowie. Do 26 września jest termin na zgłaszanie list kandydatów na wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. Komisje również będą miały czas na wydanie decyzji, gdyż samo zgłoszenie nie równa się z przyjęciem i zarejestrowaniem. Do 8 października zgodnie z kalendarzem wyborczym ma nastąpić rozplakatowanie obwieszczeń o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych oraz wójtów burmistrzów i prezydentów miast – wyjaśnił komisarz K. Janiec z Krosna.

Miejska Komisja Wyborcza w Jaśle obecnie jest na etapie weryfikacji wszystkich zgłoszonych list poparcia przez komitety pod kątem prawidłowości danych osobowych, adresów zamieszkania itp. Według przyjętych wytycznych komisja jest zobowiązana do ustalenia liczby poparcia podpisów wadliwych i niewadliwych. Jak zaznaczył komisarz wyborczy z Krosna, minął termin zgłaszania list kandydatów, a więc od dzisiaj nie ma możliwości wnoszenia poprawek bądź uzupełniania braków formalnych, a to oznacza, że taka lista nie zostanie zarejestrowana. PiS zapowiada, że będzie się odwoływać do komisarza wyborczego w tej sprawie, najpierw jednak chce się zapoznać z uchwałą Miejskiej Komisji Wyborczej. Wówczas będą mieli pełną informację, co do zakwestionowanych list poparcia.

Komitety do zgłoszenia kandydata na burmistrza muszą mieć zarejestrowane listy w co najmniej dwóch okręgach. Jak wiadomo, Krzysztof Pec jest oficjalnym kandydatem Prawa i Sprawiedliwości na burmistrza miasta Jasła. Czy jednak PiS będzie się liczył w tegorocznych wyborach samorządowych - czas pokaże.  Listy z poparciem zgłosiły komitety KWW "Jaślanie" oraz KWW Ryszarda Pabiana. Obecny włodarz miasta będzie się ubiegał o reelekcje. Choć nikt oficjalnie nie potwierdza tych informacji, to od dawna mówi się o kandydaturze Andrzeja Czerneckiego.

id

Komentarze Czytelników:
Aby ocenić dany komentarz, wystarczy kliknąć na ikonkę "+" lub "-" w prawym górnym rogu każdego komentarza.
Dodaj nowy komentarz Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
@ Uu
dnia 18.09.2018, 16:58. Identyfikator użytkownika: Yy10HJsmbz0I
Ocena
komentarza:
227
Profesjonalizm pełną gębą. Nawet to potrafią s...
@ jezdem z PiSu
dnia 18.09.2018, 17:31. Identyfikator użytkownika: Ou4UzIpMjIdN
Ocena
komentarza:
-49
ten co za to odpowiada powinien siedzieć w więzieniu
@ Obserwator
dnia 18.09.2018, 17:37. Identyfikator użytkownika: 1BOTN18c2850
Ocena
komentarza:
135
Dzisiaj nie ma, jutro będzie:) co się martwicie:) chyba nikt w taką historyjkę nie uwierzy:D
@ Bumbum
dnia 18.09.2018, 17:38. Identyfikator użytkownika: QHUtFqi3UANx
Ocena
komentarza:
6
Albo kara smierci
@ ,fcvydngl
dnia 18.09.2018, 17:39. Identyfikator użytkownika: 1IE3oABJVLtC
Ocena
komentarza:
88
tego kto za to odpowiada nie poznacie , to wie tylko specjalistka od składania kwiatów i wieńców. a właśnie teraz starosta bedzie muiał wiecej imprez organizowac bo na miejskich impresach senatorowa kwiatków nie bedzie składała
@ fachura
dnia 18.09.2018, 17:54. Identyfikator użytkownika: uUJHqxQgvooU
Ocena
komentarza:
-14
Ten odpowiedzialny sztabowiec w PiS -ie, to nie przypadkiem ktoś z PO ?
@ dragoness
dnia 18.09.2018, 18:17. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
158
Nie znaleźli nawet 150 osób, które by ich poparły? Marnie, ale pokazuje, że dla Polski jest nadzieja.
@ beach sun
dnia 18.09.2018, 18:43. Identyfikator użytkownika: CQ8Gt8E23zkD
Ocena
komentarza:
46
Kochani z PiS, żeby aż tak !!!
@ ubaw
dnia 18.09.2018, 19:05. Identyfikator użytkownika: vjCSQHdDaAob
Ocena
komentarza:
117
oj tam oj tam
dopiszą się bez żadnego trybu
@ Jan
dnia 18.09.2018, 19:46. Identyfikator użytkownika: 9b4DtBbTimCN
Ocena
komentarza:
61
Otóż to, będzie bez żadnego trybu.
@ ksiądz Mateusz
dnia 18.09.2018, 20:38. Identyfikator użytkownika: 00bEF0hDsiJF
Ocena
komentarza:
-40
Dragoness a ty naprawdę uważasz, że platforma czy nowoczesna to lepsze rozwiązanie dla Jasła?
@ dragoness
dnia 18.09.2018, 20:53. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
39
A możesz zdjąć klapki z oczu i zobaczyć coś poza POPiSem i przybudówkami?
@ Devilkow do
dnia 18.09.2018, 21:06. Identyfikator użytkownika: kyzE4xMflkhX
Ocena
komentarza:
15
Platformy nie przyjmują, jak się zbiera glosy na sztukę to tak jest. A odpowiedzialni są na...grzybkach 3 dni to w czym problem?
@ Tomek
dnia 18.09.2018, 22:10. Identyfikator użytkownika: 4LRTyo5T1C5I
Ocena
komentarza:
50
...a może ludzie ruszcie w końcu głowami i zauważcie bezpartyjnych..
@ Rowerzysta
dnia 19.09.2018, 08:08. Identyfikator użytkownika: BjwdzOhr2VbD
Ocena
komentarza:
9
Oby twe słowa były prorocze
@ zawodnik
dnia 19.09.2018, 08:37. Identyfikator użytkownika: DIXCEPxKAeyw
Ocena
komentarza:
-47
Tak sie cieszycie a tymczasem ...PiS z dwukrotną przewagą nad PO. Najnowszy sondaż
42 proc. wyborców chce głosować na PiS, a 20 proc. na PO - wynika z najnowszego sondażu Kantar Public. To najwyższy wynik partii rządzącej od stycznia tego roku i wzrost o sześć punktów procentowych w porównaniu z poprzednim badaniem.
Nie zaklniecie rzeczywistości. Marne 120 komentarzy z czego kilku ludzi z rożnych kont pisze. 100 osób max i to jest siła? hehe to nawet ten cały PIS więcej na listach zebrał jak was tutaj sie wypowiada. Zapaść miasta trwa w najlepsze od lat a wy sie cieszycie ze Rychu będzie kolejna kadencje miernym nie rzucającym sie w oczy burmistrzem a nie młody,pełen zapału i energii Pec. Bo Peca popierają takie a nie inne osoby to chłopa trzeba skopać. A jeśli poparli by go także jaślanie to wtedy napisalibyście że sfałszowane wybory? Chore miasto,chorzy ludzie.
@ Bhp
dnia 19.09.2018, 08:40. Identyfikator użytkownika: bSegiPZvu5Ki
Ocena
komentarza:
30
Po wielu byle jakich wpisać śmiało można uznać ten region za ciemnogród. Historii nie da się oklamac. Nie da się wymazać pewnych faktów. Otóż zarówno P.Czernecki,jak i P.Pabian zaistnieli na politycznej scenie dzięki PiS-owi, szczególnie śp. Zajacowi.Razem z malzonkami ostro sie bawili przy zastawionych na tzw."balach charytatywnych "nie bacząc, że w tym czasie miasto popada w ruinę, że dobrze prosperujace zakłady upadają. Dzisiaj Ci sami ludzie i ich swita potrafią uważać "wcześniejszego pracodawcę "za śmiertelnego wroga.Czyzby strach w gaciach o rozliczeniu za 20-lecie rzadzenia wziął górę?
@ Realista
dnia 19.09.2018, 09:41. Identyfikator użytkownika: 3nRjjrbY88bp
Ocena
komentarza:
34
Jaki kandydat taki komitet !!!
@ ksiądz Mateusz
dnia 19.09.2018, 10:00. Identyfikator użytkownika: 00bEF0hDsiJF
Ocena
komentarza:
-6
Do dragoness, jak odrzucimy pis i po i ich przybudówki to nic nie zostanie ekspertko od wszystkiego
@ killerow trzech
dnia 19.09.2018, 14:52. Identyfikator użytkownika: nyp6MMtd6gE7
Ocena
komentarza:
30
No i w pis-du!
Pec wylądował!
@ dragoness
dnia 19.09.2018, 16:58. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
9
Cóż, skoro pan tak to postrzega, to współczuję. I wyczuwam w pańskim poście złośliwość, spowodowaną brakiem racjonalnych argumentów?
@ ubaw
dnia 19.09.2018, 18:10. Identyfikator użytkownika: vjCSQHdDaAob
Ocena
komentarza:
2
i co z tego skoro z Jasła znikną bezpowrotnie lol
@ t
dnia 19.09.2018, 18:20. Identyfikator użytkownika: Iac7F9ShLaCM
Ocena
komentarza:
18
Jaślanie przerzeli na oczy
@ 1971
dnia 19.09.2018, 22:25. Identyfikator użytkownika: o9UK7EkydrxB
Ocena
komentarza:
5
Lepiej jak nic nie zostanie niż znow będą partacze. Od 1989 rządzą miastem i efekty widac.
@ Ryszard
dnia 20.09.2018, 00:45. Identyfikator użytkownika: W3LeT0oxP323
Ocena
komentarza:
-5
Krzysia szkoda
@ do zawodnik
dnia 21.09.2018, 11:01. Identyfikator użytkownika: 0YaGqqUzwhK5
Ocena
komentarza:
4
Widocznie w Jaśle jest inny rozkład poparcia. Ale wypada przyznać, że to są jajeczka...
Toż to nie wyobrażalne, żeby w centrum matecznika PISU, ich kandydat miał takie marne poparcie. A wydawałoby się, że popierający będą się oknami wpychać by porzeć nieomylnych... a tu szok i niedowierzanie. Czy to przypadek? ... - nie sądzę.
A ich miny bezcenne...
@ Leon
dnia 18.09.2018, 16:58. Identyfikator użytkownika: gHAbLbhd8HIN
Ocena
komentarza:
138
To zbyt piekne aby moglo byc prawdziwe.
@ xxx
dnia 19.09.2018, 08:05. Identyfikator użytkownika: 2HqY8f1zuF5r
Ocena
komentarza:
51
Teraz powinniśmy wystawić tablicę pamiątkową tym listom poparcia...
Napis -może oklepany ale jakże prawdziwy
"Nigdy jeszcze tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tak niewielu"
@ qq
dnia 18.09.2018, 17:02. Identyfikator użytkownika: gx37sUQefl2F
Ocena
komentarza:
88
Ale piekny SEN miałem...
@ Pola
dnia 19.09.2018, 13:55. Identyfikator użytkownika: 2AEXiJMsvBKQ
Ocena
komentarza:
33
To kompromitacja Jasła na całą Polskę. Większej kompromitacji chyba się nie dało zaliczyć. Brawo pisiory -zgubiła was pewność siebie, co wy sieroty teraz poczniecie. ..
@ lol
dnia 18.09.2018, 17:02. Identyfikator użytkownika: NLCZrVwq1fg1
Ocena
komentarza:
77
Buhahhaha nieudacznicy !!
@ Dociekliwy Stefan
dnia 18.09.2018, 17:03. Identyfikator użytkownika: FNZUOCHQBMyk
Ocena
komentarza:
155
1. Dlaczego za rządzenie miastem chcą zabierać się ludzie, których możliwości przerasta złożenie paru dokumentów w określonej formie i terminie?

2. Dlaczego ciągle znajdują się głosujący, według których tacy pozoranci to najlepszy wybór z możliwych?

3. Dlaczego.. nie, sorry, nie utrzymam powagi ŁAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
@ Liczydlo
dnia 18.09.2018, 17:14. Identyfikator użytkownika: GGt6Qr9jmwFS
Ocena
komentarza:
43
Ile można liczyć tych popierajacych? Nie przeginajcie.
@ A Dyzio na burmistrza
dnia 19.09.2018, 12:25. Identyfikator użytkownika: kyzE4xMflkhX
Ocena
komentarza:
8
Piękny strzał; w dziesiątkę z Kołaczyc...
@ Obiłankenobi
dnia 18.09.2018, 17:18. Identyfikator użytkownika: Ufja4bCXmcBs
Ocena
komentarza:
-140
Pec najlepszy kandydat! Głosować na Peca! niech się wreszcie w Jaśle coś zmieni a nie ciągle Gor...e
@ Sąsiad
dnia 19.09.2018, 10:03. Identyfikator użytkownika: vRyLjoeTIJuf
Ocena
komentarza:
19
Ten człowiek nie jest dobrym kandydatem.
@ jasiek
dnia 18.09.2018, 17:22. Identyfikator użytkownika: eU1l7TKesNXQ
Ocena
komentarza:
73
bozia pokarał hah
@ wiem
dnia 18.09.2018, 17:24. Identyfikator użytkownika: HQv3BFomNCIb
Ocena
komentarza:
-83
Podobno kandydatem na burmistrza "Jaślan"
jest Pec. Arcymistrzowskie zagranie Posła.
W ten sposób ma poparcie PiS-u i Jaślan.
@ jezdem z PiSu
dnia 18.09.2018, 17:30. Identyfikator użytkownika: Ou4UzIpMjIdN
Ocena
komentarza:
25
to tak jak było z mała rudą
@ lider
dnia 18.09.2018, 17:33. Identyfikator użytkownika: t111BaXodxnE
Ocena
komentarza:
31
a Pawluś niech zostanie panem kierownikiem w KRUS
@ dragoness
dnia 18.09.2018, 18:26. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
39
Poseł nie grał. Był w Bieszczadach.
@ .
dnia 18.09.2018, 20:48. Identyfikator użytkownika: YDGcHatdfNRD
Ocena
komentarza:
-5
w Mucznem?
@ Drago.es
dnia 18.09.2018, 21:09. Identyfikator użytkownika: kyzE4xMflkhX
Ocena
komentarza:
36
3 dni ladowali pod grzyba z Piorkiem...
@ Iza
dnia 18.09.2018, 17:29. Identyfikator użytkownika: CXI7POtzQpHM
Ocena
komentarza:
-72
Wielka szkoda bo to świetny kandydat
@ Rok nie wyrok
dnia 18.09.2018, 19:19. Identyfikator użytkownika: Zy60gKh5Vgs1
Ocena
komentarza:
33
Niech spróbuje za 5 lat.
@ Wilu
dnia 18.09.2018, 17:32. Identyfikator użytkownika: IonEeLruRe8T
Ocena
komentarza:
-83
Pytanie dla tych tak cieszących się dzisiaj. Jak będzie rozwijało się miasto gdy każdy projekt zgłoszony o pomoc w dofinansowaniu będzie odrzucany? Co Pabian narobi bez jakiegokolwiek przebicia w ministerstwach obsadzonych przez PIS? Kolejne zmarnowane lata dla miasta ale to przecież nieważne,liczy się to że PiS czyli największy wróg nie wystartuje prawda? I wy macie na sercu dobro miasta i jaślan? Czernicki i Pabian już byli i miasto upadło nizej dna.
@ lider
dnia 18.09.2018, 17:34. Identyfikator użytkownika: t111BaXodxnE
Ocena
komentarza:
53
Suski powiedział że Kaczyński powiedział że to co powiedział Morawiecki to nieprawda
i że będą wspierać wszystkie samorządy
@ Liczydlo
dnia 18.09.2018, 17:48. Identyfikator użytkownika: GGt6Qr9jmwFS
Ocena
komentarza:
69
Jasło wcale nie upada, bo Jasło to my. To my wybieramy naszych przedstawicieli do rzadzenia w naszym imieniu. Jeśli zle sie dzieje to należy to zmienić. Nasi parlamentarzyści od lat rządzą i ciągle zmieniają swoje parcie dla kolejnych burmistrzów. To jakaś paranoja.
@ Uu
dnia 18.09.2018, 18:04. Identyfikator użytkownika: Yy10HJsmbz0I
Ocena
komentarza:
61
Czernicki to cię strugal. Nawet nazwisk nie znasz. A to, że PIS jest mściwy i nagle Pabian jest be to kogo wina ? Nie chciał być ich marionetką to przestali go wspierać i nie dają kasy na miasto. Przez ich zawiść i chęć władzy cierpi nasze miasto. Zobacz jaki poseł jest odpowiedzialny za inwestycje drogowe a jakoś Jasło nic na te drogi nie dostaje. Dlaczego? Bo lepiej być masowym nawet kosztem Jasła.
@ dragoness
dnia 18.09.2018, 18:18. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
45
Poseł, jak wieść niesie, choruje. Poważnie.
@ do do...
dnia 18.09.2018, 18:20. Identyfikator użytkownika: T6zBqmG1Ocjb
Ocena
komentarza:
61
aż taki kac.
@ 3B8Spliff
dnia 18.09.2018, 18:44. Identyfikator użytkownika: aQoLUQozK1de
Ocena
komentarza:
54
Chyba na wirus filipiński.
@ Uu
dnia 18.09.2018, 19:02. Identyfikator użytkownika: Yy10HJsmbz0I
Ocena
komentarza:
47
Kolejna sprawa. Straci PIS swój bastion poparcia to może się zainteresują Nami. Bo wiedzą, że u Nas mają zawsze bardzo duże poparcie, więc nie muszą tu nic robić.
@ Yba
dnia 18.09.2018, 19:04. Identyfikator użytkownika: P5MToXUrvSr0
Ocena
komentarza:
68
Żory a co PiS zrobił w Jaśle w tej kadencji? A tak było czterech starostów a jednego to aż USA musieli ściągnąć
@ Xyz
dnia 18.09.2018, 22:21. Identyfikator użytkownika: OODpi0Gc17gM
Ocena
komentarza:
8
[Komentarz nie na temat]
@ Max Szyderko
dnia 19.09.2018, 08:33. Identyfikator użytkownika: Jy46TMd4Thne
Ocena
komentarza:
4
[Komentarz nie na temat]
@ Brak pseudonimu
dnia 19.09.2018, 13:05. Identyfikator użytkownika: N0Aqq4zwzip5
Ocena
komentarza:
20
A czy tylko dlatego musimy glosować na ludzi z Aparatu rządzącego - to w takim razie czas zmienić i skład sejmiku. I posłów oraz senatorów - niech zaczną działać na rzecz jasła a nie tylko dla partyjnego interesu.
@ mix
dnia 20.09.2018, 08:37. Identyfikator użytkownika: mvssli9rELWN
Ocena
komentarza:
10
Nic nie zrobił PIS pare tablic i pomników ale rządzenie miastem to nie zakład kamieniarski i budowa pomników
@ milast
dnia 20.09.2018, 11:11. Identyfikator użytkownika: M0n7PidM5RPy
Ocena
komentarza:
6
O ile pamiętam , określa się miasto Jasło jako " bastion PIS", i co z tego, jakie do dnia dzisiejszego były z tego korzyści. Proszę napisać, bo mieszkam w Jaśle ale tego nie widzę. Może jestem ślepa, więc proszę napisać, bardzo się ucieszę, i przeproszę za moją niewiedzę. Ale proszę nie pisać o tych zmianach , które wynikały z dotacji funduszy europejskich, ale co uzyskaliśmy będąc bastionem PIS od rządu PIS.
@ ksiądz Mateusz
dnia 18.09.2018, 17:32. Identyfikator użytkownika: 00bEF0hDsiJF
Ocena
komentarza:
-12
Nie jestem zwolennikiem żadnej z obecnych partii ale listę poparcia danego komitetu wyborczego bym podpisał bo uważam, że każda partia powinna mieć możliwość wystawienia swoich kandydatów. Czym innym jest podpisanie listy poparcia e czym innym głosowanie.
@ Jaślanka
dnia 18.09.2018, 18:23. Identyfikator użytkownika: saTVJSu4tplL
Ocena
komentarza:
-48
Na tych listach są ludzie, którzy od lat reprezentują swoje osiedla i mieszkańcy są z nich zadowoleni. A to, że są akurat z PiSu, to mało ważny szczegół.

Nie może mi się to w głowie pomieścić.

Taka sytuacja, to może się przydarzyć jakiemuś 'dziewiczemu' komitetowi, który pierwszy i ostatni raz startuje w wyborach, a nie starym wyjadaczom.
@ obserwator
dnia 18.09.2018, 20:19. Identyfikator użytkownika: tlYttFM2Bgat
Ocena
komentarza:
26
Mają dość samej partii
@ ...
dnia 18.09.2018, 17:38. Identyfikator użytkownika: s1adyblLZmTK
Ocena
komentarza:
83
Przy poręczy Pec klęczy sumienie go dręczy...
@ do...
dnia 18.09.2018, 17:47. Identyfikator użytkownika: VGOm4XFvRDA5
Ocena
komentarza:
45
Przecież oni nie mają sumienia
@ do do...
dnia 18.09.2018, 17:59. Identyfikator użytkownika: T6zBqmG1Ocjb
Ocena
komentarza:
54
Oczywiście, że mają ich sumienie się zowie Jarosław K.
@ Rumcajs
dnia 18.09.2018, 17:39. Identyfikator użytkownika: QeLz6rXF82F5
Ocena
komentarza:
96
jak można powiedzieć ,że spec jest kandydatem jaślan??!!! chyba,że jest się klientem budek z piwem:)nikt o zdrowym umysle nie poprze to "coś"..napewno nikt z jasła.bo jak zwykle będzie to co zostało nam jaślanom narzucone z warszawki...przez posła i senatorke z nominacji po zmarłym...czy my wolny naród jesteśmy przeznaczeni do dziedzicznych posad? jak długo damy soba sterować? odpowiedzcie sobie na pytanie---jesteśmy popychadłami systemu czy wolnymi ludzmi,majacymi prawo wyboru?
@ Nikki
dnia 18.09.2018, 17:47. Identyfikator użytkownika: IU6GLyTa4OxL
Ocena
komentarza:
79
A jakiż to geniusz był odpowiedzialny za zbieranie podpisów? Bo na mieście się mówi, że była to młoda nadzieja PiS. No i jak by się nie skończyło, PiS w Jaśle będzie w głębokiej ... Bo jak nawet odwołanie przejdzie, to i tak wszyscy powiedzą, że to przekręt. Ale są i plusy - we wszystkich tv i gazetach będą o tym mówić i pisać. Jasło znowu będzie sławne. A tak w ogóle, to gratuluję doboru fachowców do sztabu wyborczego. Jak kandydat na burmistrza też taki fachowiec, to może i lepiej, że nim nie zostanie.
@ Rumcajs
dnia 18.09.2018, 17:49. Identyfikator użytkownika: QeLz6rXF82F5
Ocena
komentarza:
-3
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ wyborca
dnia 18.09.2018, 18:10. Identyfikator użytkownika: MixrnARH0LGQ
Ocena
komentarza:
56
Rudy podobno pił trzy dni w Wetlinie i są tego efekty! Musi zostac odwołany to ewenement w skali kraju!
@ Majki
dnia 18.09.2018, 22:13. Identyfikator użytkownika: IonEeLruRe8T
Ocena
komentarza:
-3
To tys był w Węgliniec? I nic go nie zjadło?
@ Jaślanka
dnia 18.09.2018, 18:14. Identyfikator użytkownika: saTVJSu4tplL
Ocena
komentarza:
61
Komu oni dawali te listy do podpisania, że nie potrafili swoich danych prawidłowo podać? Jakimś przypadkowym pijaczkom pod sklepem?

Znając życie to odpowiedzialny za listy podpisów zlecił to komuś na zasadzie "weź mi załatw JAKIEŚ podpisy". No to jakieś załatwił ...

Swoją drogą to za takie podawanie fałszywych lub błędnych danych i potwierdzanie ich swoim własnym podpisem powinna być jakaś odpowiedzialność karna.
@ sąsiad
dnia 21.09.2018, 11:11. Identyfikator użytkownika: 0YaGqqUzwhK5
Ocena
komentarza:
2
Dokładnie tak. Sprawa karna jak nic. I w dodatku należałoby osobiście zweryfikować wszystkich popierających, bo być może w polowie to wielka lipa.
@ Rumcajs
dnia 18.09.2018, 18:27. Identyfikator użytkownika: QeLz6rXF82F5
Ocena
komentarza:
29
No i zaczyna się praca"moderatorów"--czy komentarz został zablokowany bo "obrażliwie" zostało napisane po angielsku do pana speca? i że jego małżonka może przetłumaczyć?:-) czyzby nie znała na tyle angielskiego...?? to co robi w takim razie w szkole...:-)
@ ..mm
dnia 22.09.2018, 03:47. Identyfikator użytkownika: Mbn9SUGI1Pdb
Ocena
komentarza:
0
Źona ładnie wygląda...i taka jej rola..
@ Stasia
dnia 18.09.2018, 18:42. Identyfikator użytkownika: tmqChfXl5SMC
Ocena
komentarza:
48
Pis to partia "teoretyczna".
@ ...
dnia 18.09.2018, 19:13. Identyfikator użytkownika: s1adyblLZmTK
Ocena
komentarza:
79
no i jeszcze "wyimaginowana"
@ Nikki
dnia 18.09.2018, 18:49. Identyfikator użytkownika: IU6GLyTa4OxL
Ocena
komentarza:
65
A to jeszcze nie koniec. Urzędujący wicestarosta z PiS zarejestrował swój komitet wyborczy i w wyborach na wójta gminy Jasło wystąpi przeciwko kandydatowi na wójta z PiS. To się już naprawdę w pale nie mieści. Czy ktoś ten nasz lokalny PiS jeszcze kontroluje?
@ dragoness
dnia 18.09.2018, 19:12. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
72
I dobrze. Niech się między soba pozagryzają.
@ rozeznany
dnia 18.09.2018, 19:20. Identyfikator użytkownika: MixrnARH0LGQ
Ocena
komentarza:
50
Oczywiście! Pani senator i poseł mają pełną kontrolę nad PISem! Tego chcieli! A wspomaga ich starosta radny sejmiku wojewódzkiego!
@ Student
dnia 18.09.2018, 19:52. Identyfikator użytkownika: GGt6Qr9jmwFS
Ocena
komentarza:
70
Jutro wyjezdzam z Jasla na studia. Mam nadzieje, ze jak wrócę to nie będę musiał prosić o prace ani posła ani senatora. Z Bogiem Ziomale. Trzymajcie się.
@ a
dnia 19.09.2018, 07:48. Identyfikator użytkownika: 9Oq7jeHpjuhv
Ocena
komentarza:
-8
Nadzieja matką głupich
@ Jan12
dnia 19.09.2018, 17:56. Identyfikator użytkownika: pT2HjNNKRYOI
Ocena
komentarza:
4
Oj będziesz prosił.
@ sąsiad
dnia 21.09.2018, 11:14. Identyfikator użytkownika: 0YaGqqUzwhK5
Ocena
komentarza:
0
To taka zmyła. Wielka ściema, to jest dogadane i w razie czego podzielą się władzą.
Przecież musiało byc conajmniej dwóch kandydatów. No to są z tego samego obozu.
Rąsia-rąsię myje...
@ joszek
dnia 18.09.2018, 19:00. Identyfikator użytkownika: 8NRSnPlfFkz9
Ocena
komentarza:
37
Ludzie czas przewietrzyc w Kołaczycach.
@ Taka prawda
dnia 18.09.2018, 22:33. Identyfikator użytkownika: S4HeynJjD6eS
Ocena
komentarza:
3
[Komentarz nie na temat]
@ pawel
dnia 18.09.2018, 19:40. Identyfikator użytkownika: Fg6TZ8PgkvgH
Ocena
komentarza:
-17
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ ciekawy
dnia 18.09.2018, 19:40. Identyfikator użytkownika: 8ejUWMUjdrbK
Ocena
komentarza:
12
dla mnie ok
@ Mikki
dnia 18.09.2018, 19:44. Identyfikator użytkownika: 96liFN74XHf2
Ocena
komentarza:
80
Panie Rzonca pycha kroczy przez upadkiem.
@ kultura i klasa
dnia 18.09.2018, 19:45. Identyfikator użytkownika: 59pWLHZZ7uQP
Ocena
komentarza:
-51
mała mniejszość krzyczy na pis

a to tacy i ta cy

ale jak przychodzi co do czego

pierwsi idą do urzędu po 5oo plus,

ale narzekali i mówili zwolennicy po że pieniędzy na to nie ma

a jednak są

i teraz dobrze po pieniążki

zwolennicy po nie powinni brać tych pieniędzy jak mają honor

trochę kultury proszę państwa wobec swoich przedstawicieli

którzy mówili że to nie możliwe

że budżetu na to nie ma a jednak się znalazł...
@ dragoness
dnia 18.09.2018, 19:52. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
76
Mała mniejszość. PiS z ogromnym poparciem... to gdzie 150 podpisów? Nawet rodziny nie poparły?
@ psl
dnia 18.09.2018, 19:56. Identyfikator użytkownika: KRfu5SoG1urV
Ocena
komentarza:
48
rozdają nasze pieniądze a nie swoje ,przyjdzie kryzys gospodarczy rozwalą budżet i wróci inflacja tyle będzie z "dojnej zmiany "
@ ...
dnia 18.09.2018, 20:05. Identyfikator użytkownika: s1adyblLZmTK
Ocena
komentarza:
55
ta co bierze 500 + śpi do 9 odbiera dzieci ze świetlicy o 16 a Ty na nią i jej 500+ pracujesz " ciemny ludu"
@ Jaślanka
dnia 18.09.2018, 20:16. Identyfikator użytkownika: saTVJSu4tplL
Ocena
komentarza:
35
Poparły, tylko nie umiały poprawnie podać swoich danych ;)

Podpisów było tyle co trzeba. Ale to miały jeszcze być prawidłowe podpisy - zgodność danych, czytelność podpisu, itd. I tu zaczęły się schody.
@ kultura i klasa
dnia 18.09.2018, 21:31. Identyfikator użytkownika: 59pWLHZZ7uQP
Ocena
komentarza:
-38
mniejszość kolego mniejszość

w końcu

PIS wybory wygrało

troche statystyki i się gubi

trzeba było na lekcjach uważać

na starsze lata wszystko wychodzi

Gratulacje dla wspaniałych rządów PIS

odpowiedni ludzie na opdowiednich miejscach

PO mówiło o zielonej Wyspie to proszę

na WYSPACH na WAS czekają z otwartymi rękami

tam będziecie rządzić i DORADZAĆ
@ dragoness
dnia 19.09.2018, 05:06. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
9
Żaden z ciebie Szekspir, kolego. I nie ty bedziesz decydował kto pojedzie, a kto zostanie. Na szczęście.
@ sąsiad
dnia 21.09.2018, 11:20. Identyfikator użytkownika: 0YaGqqUzwhK5
Ocena
komentarza:
1
i dajesz 700 pln, bo przecież dystrybucja kosztuje. W dodatku pieniązki z GOPS/MOPS i po co pracować. Produkujemy bezrobotnych, a ich dzieci to odziedziczą. A tych co pracują, to setka instytucji kontrolnych, z każdej złotówki rozliczy. A lud kupuje - a pan udziela: chleba i igrzysk. Chleb z 500+, a igrzyska na codzień na każdym możliwym kanale medialnym...
@ DryTG
dnia 18.09.2018, 20:03. Identyfikator użytkownika: odBdm1ZYazQJ
Ocena
komentarza:
35
A mnie bardzo się podoba poczucie humoru jasielskiego PiS-u. Urzekli mnie swoją nieporadnością i dlatego z chęcią za rok na nich zagłosuje.
@ Lord
dnia 21.09.2018, 19:48. Identyfikator użytkownika: kyzE4xMflkhX
Ocena
komentarza:
2
No i tak grać w szachy z graczem w bierki...Mitologia ; koñ trojañski się kłania mistrzowie ostatniej akcji...
@ Ten
dnia 18.09.2018, 20:05. Identyfikator użytkownika: ltridGLvNnW0
Ocena
komentarza:
27
W państwie prawa zawalili i jeśli to ktoś zrobi, że jednak będą to już widać będzie przekręt
@ Bonwe
dnia 18.09.2018, 20:08. Identyfikator użytkownika: Rumh2yCLMnPm
Ocena
komentarza:
74
Kompromitacja Posła z czerwonym nosem i Alicji i Marysi od wstęgi.

Jaslo ma pecha do rządzących. Wszyscy chcą się nachapac A robić
nie ma kto.
@ Bonwe
dnia 18.09.2018, 20:13. Identyfikator użytkownika: Rumh2yCLMnPm
Ocena
komentarza:
51
No i kompromitacja kandydata który zapisał się nabraniem
Kredytów na Gminie Osiek i wydatkami na pokoje w Krusie.
@ OBSERWATOR
dnia 18.09.2018, 20:15. Identyfikator użytkownika: DiwBGKlBYsnR
Ocena
komentarza:
35
,,,to wlasnie tacy co pobieraja 500plus podpisywali listy dla PIS i dlatego wyszly takie "JAJA"
@ Rumcajs
dnia 18.09.2018, 20:19. Identyfikator użytkownika: QeLz6rXF82F5
Ocena
komentarza:
18
odpowiedzmy sobie sami patrząc w lustro--- damy im pisowcom zaistnieć ??? czy postaramy się by coś w naszym pięknym i dumnym mieście coś wreszcie się zmieniło?---postarajmy sie..nie składajmy na innych..zewrzyjmy szeregi..niech głupota nie zapanuje w naszym nietuzinkowym mieście---mieście hubala...
@ Rumcajs
dnia 18.09.2018, 20:21. Identyfikator użytkownika: QeLz6rXF82F5
Ocena
komentarza:
13
Hubal patrzy na nas...to co teraz zrobimy zostanie pamięcią po nas...rzekłby DO BRONI...KTO PÓJDZIE W BÓJ?
@ Rumcajs kto pójdzie? You?
dnia 21.09.2018, 19:51. Identyfikator użytkownika: kyzE4xMflkhX
Ocena
komentarza:
1
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ NACZELNIK ZACHWIEJA
dnia 18.09.2018, 20:26. Identyfikator użytkownika: uphzn9opWUEM
Ocena
komentarza:
36
Ja na dnie wolę być z kimkolwiek tylko nie z PISEM
@ Znający temat
dnia 18.09.2018, 20:33. Identyfikator użytkownika: g45z0KcogIPW
Ocena
komentarza:
5
Jak nie ci, to inni - zawsze będzie można kogoś skreślić ( to jest cudowne prawo)albo na kogoś zagłosować, bo to prawo demokracji
@ gamrat
dnia 18.09.2018, 20:38. Identyfikator użytkownika: Ltzi8EquvBT7
Ocena
komentarza:
0
heh to co teraz zrobi Pan Rak Henryk kogo popiera
@ Wyborca
dnia 18.09.2018, 21:47. Identyfikator użytkownika: S4HeynJjD6eS
Ocena
komentarza:
14
Akurat Pan Rak poparł Pabiana i startuje z jego komitetu. Ma mój głos za godność i przyzwoitość!
@ Gamrciarz
dnia 18.09.2018, 22:15. Identyfikator użytkownika: S4HeynJjD6eS
Ocena
komentarza:
17
No i po naszej radnej Uli. Trzeba więc pewnie głosować na Iwonę która się dobrze zapowiada.
@ ksiądz Mateusz
dnia 18.09.2018, 20:39. Identyfikator użytkownika: 00bEF0hDsiJF
Ocena
komentarza:
-37
Pec może startować nadal w wyborach, nawet gdyby nie było listy PISu do Rady Miasta.
@ Nikki
dnia 18.09.2018, 20:50. Identyfikator użytkownika: IU6GLyTa4OxL
Ocena
komentarza:
34
W takim wypadku nie może. Cytat z PKW dotyczący rejestracji kandydatów na wójta/burmistrza:
PKW oznajmiła, że może to zrobić komitet wyborczy, który zarejestrował listy kandydatów na radnych w wyborach do rady gminy w co najmniej połowie okręgów wyborczych w tej samej gminie, w której chce wystawić kandydata na wójta burmistrza lub prezydenta.
@ Wilu
dnia 18.09.2018, 21:00. Identyfikator użytkownika: IonEeLruRe8T
Ocena
komentarza:
-34
No i masz odpowiedź bo okazuje się że w dwóch z trzech okręgów jest odpowiednia liczba prawidłowo oddanych głosów poparcia.Zawalil jeden okręg tak że Krzysztof Pec Burmistrzem! Wam zostaje złosc
@ do Wilu
dnia 18.09.2018, 21:08. Identyfikator użytkownika: yMBGCfRVbg4o
Ocena
komentarza:
35
Jak to czytanie ze zrozumieniem sprawia niektórym ból.
Nic tylko siąść i płakać.
Powodzenia dla PiS z takimi wyborcami
buahahahahahah
@ Wyborca.
dnia 18.09.2018, 20:56. Identyfikator użytkownika: LOXsJGB5F67n
Ocena
komentarza:
43
Jeżeli dopiszą się to znak że to wszystko to pic na wodę. Naprawdę te wymagania to nie są jakieś mega nie do osiągnięcia. Czas pokaże. Według mnie jeżeli uda się im pójść dalej to nie wierzę w to że nikt wpływ nie ma w wynik wyborów. Sami zawalili nie ma zmiłuj, trzeba ponieść konsekwencje braku kompetencji. Bo jak to inaczej nazwać. ? . Na lans i brylowanie czas był. Brawo jasielska elita PIS
@ Tadeusz Baniak
dnia 18.09.2018, 20:59. Identyfikator użytkownika: zrD5T7pd2rxQ
Ocena
komentarza:
50
Dzisiaj rano, kiedy powziąłem informację, że lista kandydatów na radnych Prawa i Sprawiedliwości nie została zarejestrowana z nieznanych mi wówczas powodow, pozwoliłem sobie wysłać SMS do posła RP Bogdana Rzońcy ( sasiada A. Pikula)z pytaniem, czy to prawda. Poseł raczył oddzwonić , pytając mnie o co chodzi, bo przebywa w Berlinie. Wówczas nakreśliłem zaistniałą sytuację, na co uzyskałem odpowiedź, że nic o tym nie wie, i nie On jest temu winny, tylko ktoś inny...
@ dragoness
dnia 18.09.2018, 21:58. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
30
Czy w Bieszczadach jest miejscowość Berlin? A może chodziło o Wetlinę?
@ Max Szyderko
dnia 18.09.2018, 22:58. Identyfikator użytkownika: FmQfUhEVGoMd
Ocena
komentarza:
2
[Komentarz nie na temat]
@ Max Szyderko
dnia 19.09.2018, 08:29. Identyfikator użytkownika: Jy46TMd4Thne
Ocena
komentarza:
2
[Komentarz nie na temat]
@ Max Szyderko
dnia 19.09.2018, 08:55. Identyfikator użytkownika: Jy46TMd4Thne
Ocena
komentarza:
10
Cenzurowanym pozwól żyć...
@ Jaślanka
dnia 19.09.2018, 10:43. Identyfikator użytkownika: saTVJSu4tplL
Ocena
komentarza:
19
A kogo na szczycie hierarchii partyjnej będzie obchodzić czy poseł jest winny czy nie winny sytuacji?
Jak będą rozliczać zawalone wybory w Jaśle, to wezwą osobę, która jest szefem partii w naszym mieście i wobec niego wyciągną konsekwencje.

Jak Jarosław wezwie wszystkich swoich ludzi z całej Polski i zapyta jakie "dary" przynoszą, czyli ile "naszych u władzy" w waszych miastach, to poseł będzie musiał powiedzieć, że u niego tak jakby PiS w ogóle nie wziął udziału w wyborach. I tłumaczenie, że to wina jakiegoś Cześka, który zbierał podpisy, nic tu nie zmieni.
@ ???
dnia 18.09.2018, 21:06. Identyfikator użytkownika: xdCxSb6fRF4b
Ocena
komentarza:
31
To gdzie właściwie był Poseł? W Bieszczadach w Berlinie czy może w ...?
@ Do ???
dnia 18.09.2018, 22:40. Identyfikator użytkownika: GELzh4um8Jr4
Ocena
komentarza:
23
Pisali że w Wetlinie a nie Berlinie.
@ Rumcajs
dnia 18.09.2018, 21:25. Identyfikator użytkownika: QeLz6rXF82F5
Ocena
komentarza:
28
Pisowcom nie zalezy na dobru społeczeństw tylko na ich własnej wygranej...zadajmy sobie pytanie czy chcemy głópków u władzy
@ ala
dnia 19.09.2018, 03:33. Identyfikator użytkownika: fsWns0cR2Il1
Ocena
komentarza:
4
"głòpkòw"???
@ Jan12
dnia 19.09.2018, 17:51. Identyfikator użytkownika: pT2HjNNKRYOI
Ocena
komentarza:
3
A ich nie mamy ?
@ #
dnia 18.09.2018, 21:26. Identyfikator użytkownika: mnllA6gEaHB0
Ocena
komentarza:
32
PiS sobie sam winien bo jak można zgłaszać kandydata z ramienia PiSu jak gość był w SlD samoobronie, PO a teraz PiS
@ Rumcajs
dnia 18.09.2018, 21:30. Identyfikator użytkownika: QeLz6rXF82F5
Ocena
komentarza:
24
Jeśli pozwolimy by pis wygrał to znaczy że nic nie jesteśżmy warci jako naród
@ karab
dnia 18.09.2018, 23:08. Identyfikator użytkownika: WHsYvjFi3QfR
Ocena
komentarza:
-12
Od tego wzmożenia chyba ci się temperatura nadmiernie podniosła. I zacząłeś bredzić.
@ pytajmy
dnia 18.09.2018, 21:33. Identyfikator użytkownika: 9IxEDQa4dfqD
Ocena
komentarza:
49
Jeśli ich znacie, pytajcie.
Ich nazwiska są jawne ze strony
https://wybory2018.pkw.gov.pl/pl/organy-wyborcze/terytorialne-komisje-wyborcze/180500
Miejska Komisja Wyborcza w Jasle.
To oni liczą głosy poparcia i to oni muszą być uczciwi:

Bednarz Katarzyna Aldona Przewodniczący
Rojkowski Tadeusz Jan Zastępca Przewodniczącego
Kędzior Roman Franciszek
Lechowski Robert Tadeusz
Maczuga Jakub Jerzy
Smoleń Maria Anna
Ścibura Małgorzata Alicja
Trawińska-Ćwiertniewicz Iwona Dorota
Turek Elżbieta Barbara
@ kultura i klasa
dnia 18.09.2018, 21:35. Identyfikator użytkownika: 59pWLHZZ7uQP
Ocena
komentarza:
-35
pis kolego wygrał

większością głosów

demokracja przecież jest

to ludzie zdecydowali

po mówiło zielona wyspa

to jechać na wyspy i tam doradzać

i polotykować

na pewno ktoś was będzie słuchał

wyspy trzekają
@ Mikki
dnia 18.09.2018, 21:41. Identyfikator użytkownika: 96liFN74XHf2
Ocena
komentarza:
14
Bredzicie towarzyszu fan idzie spac jutro też jest dzien
@ dragoness
dnia 18.09.2018, 21:57. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
13
Nie wiedziałam, że 17% uprawnionych to większość. No ale to wina głupich mas, co zostały w domu.
@ ksiądz Mateusz
dnia 19.09.2018, 10:07. Identyfikator użytkownika: 00bEF0hDsiJF
Ocena
komentarza:
-7
A na kogo ludzie mieli głosować [...]o na nowoczesną czy platformę?
@ dragoness
dnia 19.09.2018, 16:54. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
8
I znowu to ograniczenie w postrzeganiu sceny politycznej...
@ pytajmy
dnia 18.09.2018, 21:35. Identyfikator użytkownika: 9IxEDQa4dfqD
Ocena
komentarza:
45
przy okazji członkowie komisji powiatowej:
ich też pytajcie

Kędzior Katarzyna Przewodniczący
Pacher Janusz Marek Zastępca Przewodniczącego
Betlej Józef Albin
Cierlak Ewa
Majnik Bożena Anna
Marzec Marcin Wladysław
Olszewska Krystyna
Śmietana Katarzyna
Topolska Katarzyna Jolanta
Więcek Bożena Katarzyna
@ OBSERWATOR
dnia 18.09.2018, 21:39. Identyfikator użytkownika: DiwBGKlBYsnR
Ocena
komentarza:
5
RUMCAJS masz racje popieram Twoje zdanie.
@ Rumcajs
dnia 18.09.2018, 22:05. Identyfikator użytkownika: QeLz6rXF82F5
Ocena
komentarza:
14
pis ma jedną racje-ich własną pokrętną racje..spec przez swoja małżonke wpłynął na wybór pewnego dyrektora...decyzja oparta była o kalumniach i kłamstwach..to szło taśmowo...
@ Rumcajs
dnia 18.09.2018, 22:07. Identyfikator użytkownika: QeLz6rXF82F5
Ocena
komentarza:
19
porusze niebo i piekło by sprawiedliwosci stało sie zadość...:-)
@ Rumcajs
dnia 18.09.2018, 22:15. Identyfikator użytkownika: QeLz6rXF82F5
Ocena
komentarza:
11
panie spec...ktos z pana otoczenia oskarżył ducha Boga winnego uczciwego człowieka o zło,skutkiem czego było odwołanie przez Starostę..problem tkwi w tym ,że popełnił ktoś wielgaśny bład i dał się złapać...pójdzie taśmowo...starosta i senatoroewa za wprowadzenie w bład odrzegna sie ze współpracy...nigdy nie pozwole o skazanie Bogu ducha winnego człowieka
@ jasno widz?
dnia 19.09.2018, 10:44. Identyfikator użytkownika: lWMSSAbLaRcv
Ocena
komentarza:
3
Przepraszam.Czy na pewno jest winny "Bogu ducha"? Czy ten zarzut mieści się w KPK?
@ Ha ha ha
dnia 18.09.2018, 22:37. Identyfikator użytkownika: gob6kz8sz9mu
Ocena
komentarza:
15
Ludzie w Polsce się śmieją z piśu tylko mówią w sondażach że piś popierają, ale tak naprawdę mają ich w du.cenzura za to co robią Polsce. Piś się cieszy że niby sondaże ma 35% a tak naprawdę nawet w Jaśle nie ma 150 osób poparcia. Piś się obudzi jak do sejmu nie wejdzie.
@ pyk
dnia 18.09.2018, 22:41. Identyfikator użytkownika: 805q9tQolOiW
Ocena
komentarza:
30
Jak ja się cieszę, cieszcie się ludzie razem ze mną.
@ Hasztagpec
dnia 18.09.2018, 22:43. Identyfikator użytkownika: DPN917WQIwHR
Ocena
komentarza:
-16
Spokojnie, wszystko wyprostujemy
@ GOŁĄB GRZYWACZ
dnia 18.09.2018, 22:53. Identyfikator użytkownika: ev4xcM8gF1mF
Ocena
komentarza:
22
jakoś wazelina jasłoPEC nic nie piszę
@ krytyk
dnia 19.09.2018, 08:40. Identyfikator użytkownika: yo8yWLG7hP6v
Ocena
komentarza:
2
[komentarz nie na temat]
@ Max Szyderko
dnia 18.09.2018, 22:57. Identyfikator użytkownika: FmQfUhEVGoMd
Ocena
komentarza:
26
To już w tym pisowskim Ciemnogrodzie nie ma nawet 150 ciemnogrodzian co by PiS POpierali ???

Panie, ty to widzisz i nie grzmisz ???
@ Głos z Jasła
dnia 18.09.2018, 23:11. Identyfikator użytkownika: V8BHxZyFzY7G
Ocena
komentarza:
35
Ale
Urwał ...
@ koment
dnia 18.09.2018, 23:48. Identyfikator użytkownika: HQv3BFomNCIb
Ocena
komentarza:
53
Osoby zarządzające PiS-em w Jaśle i powiecie powinny
zapaść się pod ziemię. Tego czego dokonali w ciągu trzech
ostatnich lat w destrukcji struktur tej partii na naszym terenie
nie dokonałby największy przeciwnik. W powiecie od dawna rozsypka.
Dwóch wicestarostów startuje na wójtów przeciw kandydatom
PiS-u. Teraz w mieście kompletna kompromitacja. No ale takie są
efekty jak nie popiera się ludzi rozsądnych i kompetentnych tylko
specjalistów od destrukcji. Może dobrzy byli kiedyś w opozycji, ale
nie do zarządzania czymkolwiek i współpracy. Może wreszcie niektórzy
przejrzą na oczy.
@ Nick
dnia 19.09.2018, 00:00. Identyfikator użytkownika: byzyKAqiGllJ
Ocena
komentarza:
19
I urwali kurze złote jajca...
@ KAROL
dnia 19.09.2018, 00:26. Identyfikator użytkownika: PQl3hSbkvnUH
Ocena
komentarza:
26
Jeśli to prawda,to skala burdelu organizacyjnego PIS w Jasle przekracza wszelkie wyobrażenie.Zapewne w kraj pójdzie ta kuriozalna informacja,co dowartościuje miasto ...Może wreszcie Wąchock zastąpi w żartach Jasło? No i powtórne starania Czerneckiego o bycie Burmistrzem...To katastrofa.Wybory bez wyboru na ten stołek.I pewny kolejny akt zapaści miasta,które wymusić mogą mądrze wybrani,wreszcie nie sami swoi,radni...Jest szansa na podjęcie trudu zmiany wizerunku miasta,jako zastanego bytu,na miasto rozwoju.Bo wymusić można realizacji uchwał Rady,albo dać w referendum kopa temu co spowalnia dzielo...Co by nie powiedzieć jest ciekawie,jest nadzieja...Czy ludzie to pojmują? Oby,i wreszcie.Bo szansa przypadkowa się nie powtórzy!!!
@ stary
dnia 19.09.2018, 01:45. Identyfikator użytkownika: FqRxKaxr3XE0
Ocena
komentarza:
33
pis to zgraja dyktatorów i mścicieli
@ cytryna kwasna
dnia 19.09.2018, 03:03. Identyfikator użytkownika: Savnn0zmC0yP
Ocena
komentarza:
27
To jest chyba lepsze od "Dębu hitlera"!
@ Hihi
dnia 19.09.2018, 03:20. Identyfikator użytkownika: b2kJNzY4Hhe3
Ocena
komentarza:
14
Nowtmy hashtag

#HECA2018
@ Kk.
dnia 19.09.2018, 06:37. Identyfikator użytkownika: 4QAe3agchJ8O
Ocena
komentarza:
-11
Głosujemy na Dragoness zobaczymy jak za jej kadencji będzie dobrobyt będzie miała pole do popisu jak jest taką osobą inteliģetnom pod kaźdym względem i każdym całe hala haa.
@ malkonent
dnia 19.09.2018, 22:33. Identyfikator użytkownika: CDGZ6TUplOWG
Ocena
komentarza:
0
Także popieram wybieramy tylko dragoness, szkoda,żeby tak utalentowana, wszechstronnie wykształcona osoba marnowała się w szkole.
@ malkonent
dnia 20.09.2018, 11:17. Identyfikator użytkownika: CDGZ6TUplOWG
Ocena
komentarza:
-2
Dragoness Pani sobie pochlebia, nie jestem pacholęciem i nigdy przed Panią nie uciekałem.Pani oprócz opisanych prze zemnie zalet ma jeszcze wybujałą wyobraźnie, a to się może przydać by zjednać sobie elektorat, obiecując mu wszystko co podpowie wyobraźnia.
@ Ok?
dnia 19.09.2018, 06:42. Identyfikator użytkownika: 0eCciawliITx
Ocena
komentarza:
24
Nie?To zbyt piękne aby było prawdziwe.
@ Patriota
dnia 19.09.2018, 07:28. Identyfikator użytkownika: fxQilYMgK0RS
Ocena
komentarza:
-22
Spokojnie sprawa się wyjaśni a jak nie to nasze Jasełko popadnie w marazm z takimi kandydatami i burmistrzami. Sami widzicie jak rządzili przez lata nic tylko marazm.
@ wazelinowejaslo.pl
dnia 19.09.2018, 07:34. Identyfikator użytkownika: ruAdkGscr6IT
Ocena
komentarza:
4
[Komentarz nie na temat]
@ Uu
dnia 19.09.2018, 07:40. Identyfikator użytkownika: Yy10HJsmbz0I
Ocena
komentarza:
2
[Komentarz nie na temat]
@ max
dnia 19.09.2018, 07:50. Identyfikator użytkownika: NRgyWBpFSvJi
Ocena
komentarza:
18
Mieli czas ,nie złożyli widocznie idą innym trybem,coś się wymyśli
@ mrX
dnia 19.09.2018, 08:10. Identyfikator użytkownika: UkiEI60iKNmz
Ocena
komentarza:
47
Oto jakość jasielskiego PiS w całej okazałości. Wielkie gęby pełne okrągłych słówek, a za nimi pustka. Ciekawe, czy i jakie wnioski wyciągnie z tej kompromitacji Jarosław Kaczyński.
@ Uu
dnia 19.09.2018, 09:30. Identyfikator użytkownika: Yy10HJsmbz0I
Ocena
komentarza:
16
Misiewiczów u niego dostatek podeśle jakiegoś do Jasła w celu stworzenia nowych struktur partyjnych.
@ Gązo
dnia 19.09.2018, 08:20. Identyfikator użytkownika: j1bGTY0UZxWO
Ocena
komentarza:
31
Z jasielską polityką jest jak z jasielskim Szpitalem.

Wejdziesz, ale wyjdziesz nie ten sam ;)
@ KJ
dnia 19.09.2018, 08:45. Identyfikator użytkownika: wXOKytTn8a1Y
Ocena
komentarza:
25
tak właśnie wykształcona jest dzisiejsza władza... paranoja to jedyne słowo jakie przychodzi mi do głowy - g...y kapuściane !!!
@ Jaślanin ale nie pisuar
dnia 19.09.2018, 09:02. Identyfikator użytkownika: vTInFn9CatMS
Ocena
komentarza:
35
Może wreszcie Podkarpacie otwiera oczy? Super by było aby to zaczęło się od Jasłą
@ Yo
dnia 19.09.2018, 09:12. Identyfikator użytkownika: dHZm6Gcu2nxQ
Ocena
komentarza:
17
Kto personalnie odpowiada za przygotowanie list poparcia?
@ Jaślanka
dnia 19.09.2018, 10:58. Identyfikator użytkownika: saTVJSu4tplL
Ocena
komentarza:
13
Na czas wyborów nie bez powodu tworzone są komitety wyborcze i one wystawiają swoich kandydatów na radnych.
Więc logiczne byłoby, że to własnie komitet wyborczy jest odpowiedzialny za tak podstawową sprawę jak ułożenie listy i zebranie podpisów. A ma on swojego pełnomocnika wyborczego. I jak podaje inny portal jest to Andrzej T.
Wg informacji z internetu:
"Listy kandydatów w imieniu komitetu wyborczego zgłasza pełnomocnik wyborczy komitetu lub osoba imiennie przez niego upoważniona."

Domyślam się, że to tylko formalności i puste tytuły i ktoś inny fizycznie się tym zajmuje, ale formalnie pewnie będzie kogoś można obarczyć winą.
@ Genek
dnia 19.09.2018, 09:25. Identyfikator użytkownika: 9Gzj8IhLKGFq
Ocena
komentarza:
25
Szefem struktur miejskich PiS jest Bogdan Rzońca. Największe wpływy mają miejscowy poseł, pani senator, starosta ściągnięty z USA, broni nie składa też były wicewojewoda. W niewielkim Jaśle na Podkarpaciu politycy PiS są na cichej wojnie. Jeńców nie biorą
Tak jak Podkarpacie bywa określane bastionem PiS w skali ogólnopolskiej, tak Jasło i powiat jasielski jest takim bastionem w skali wojewódzkiej.

Jasło PiS-em stoi
@ Max Szyderko
dnia 19.09.2018, 13:25. Identyfikator użytkownika: Jy46TMd4Thne
Ocena
komentarza:
15
Do dzisiaj zastanawiam się za co ta kara...
@ Profesjonaliści
dnia 19.09.2018, 10:40. Identyfikator użytkownika: xiUy5vc0e5EN
Ocena
komentarza:
38
W Krośnie potrafili policzyć, opublikować listy, miasto i powiat.
W Jaśle sie nieda. Niedacznicy
@ Destrukcja
dnia 19.09.2018, 10:51. Identyfikator użytkownika: xdCxSb6fRF4b
Ocena
komentarza:
40
Nie tak dawno szef struktur PO Adam Kmiecik w Jaśle rozmontował platformę ,za jego przykładem ostro poszedł szef struktur miejskich PiS Bogdan Rzońca. Dziękujemy tym panom.
@ LSD
dnia 19.09.2018, 11:43. Identyfikator użytkownika: v3AAy0yy0A1W
Ocena
komentarza:
13
A w komisji powiatowej to sprawdzili? sam podpisałem poparcie dla pana Lechwara bez wpisania Jasło, tylko ulicę bo mi tak powiedzieli. A widziałem na liście nieczytelne podpisy
@ myślenie to podstawa
dnia 19.09.2018, 13:19. Identyfikator użytkownika: de9GU9hdoEX2
Ocena
komentarza:
24
To odrzucą taki podpis. Zawsze się trafi kilka lub kilkanaście podpisów które podlegają odrzuceniu. Dlatego mądre powtarzam mądre komitety zbierają zamiast na 150 jak w tym przypadku podpisów na 500 i niech sobie komisja weryfikuje. Mało prawdopodobne żeby 350 podpisów było błędnych. Ale trzeba myśleć. To po pierwsze a po drugi po co czekać jak się ma kandydatów a ci byli znani od dawna aż do samego końca żeby zgłosić listę. Jak by zgłosili w czwarte albo w piątek i by im coś zakwestionowali to jest czas na poprawę. Ale nie w ostatniej chwili w ostatniej godzinie gdzie sens gdzie logika. Morał jest jeden trzeba myśleć i może to nauczy ich i może innych myślenia. AMEN
@ bazalt
dnia 20.09.2018, 07:42. Identyfikator użytkownika: WqdOENhEgssE
Ocena
komentarza:
2
Jeden Lechwar kandyduje, drugi w komisji? A co na to kodeks wyborczy?
@ sasza
dnia 20.09.2018, 07:49. Identyfikator użytkownika: GbgB3G72ubz2
Ocena
komentarza:
1
to jest dozwolone
@ bazalt
dnia 20.09.2018, 12:15. Identyfikator użytkownika: O2RCDdiMDAvK
Ocena
komentarza:
1
(Instrukcja PKW.)
członkiem komisji nie może być kandydat w wyborach, pełnomocnik wyborczy, pełnomocnik finansowy, mąż zaufania lub obserwator społeczny. Jak podkreślono, członkiem komisji nie może być również osoba będąca w stosunku do kandydata w wyborach: małżonkiem, ojcem, matką, dziadkiem, babcią (tzw. wstępnym), synem, córką, wnukiem, wnuczką (tzw. zstępnym), rodzeństwem, małżonkiem zstępnego lub przysposobionego albo osobą pozostającą z kandydatem w stosunku przysposobienia.
@ Jan12
dnia 19.09.2018, 11:52. Identyfikator użytkownika: pT2HjNNKRYOI
Ocena
komentarza:
31
Amatorzy!!!
@ OLO
dnia 19.09.2018, 11:54. Identyfikator użytkownika: 8ui0eHSDao4o
Ocena
komentarza:
23
Ale Wiocha :):):):):)
@ Fred
dnia 19.09.2018, 12:30. Identyfikator użytkownika: qbPj636H1Vph
Ocena
komentarza:
-23
Ciekawe z ilu z was 500+ bierze i ilu 300+ skorzystało a jedziecie na PIS
że aż szkoda słów...
@ mikki
dnia 19.09.2018, 13:05. Identyfikator użytkownika: rkB5h5SFTTow
Ocena
komentarza:
33
Towarzyszu prokuratorze Piotrowicz ratujcie! Toć nie poto my w pocie czoła sądy reformowani by nas tera jakieś zasady mialy ograniczać.
A tak na serio jak ludzie myślicie: przyjmą na klatę i będzie bez PiSu w Jaśle, czy jednak w myśl zasady zasadami ale racja musi być po naszej stronie.
@ Do Freda
dnia 19.09.2018, 14:00. Identyfikator użytkownika: zA9ud4ZafJLX
Ocena
komentarza:
10
Kosztujesz 500 zł miesięcznie + 300 ? Na tyle wyceniasz swoją lojalność ?
@ Jan12
dnia 19.09.2018, 12:42. Identyfikator użytkownika: pT2HjNNKRYOI
Ocena
komentarza:
40
Panu Rzońcy gratulację za dobór ludzi
@ Bonwe
dnia 19.09.2018, 21:21. Identyfikator użytkownika: Rumh2yCLMnPm
Ocena
komentarza:
8
Taki z niego manager
@ Fred
dnia 19.09.2018, 12:43. Identyfikator użytkownika: qbPj636H1Vph
Ocena
komentarza:
-32
PIS wygra wybory w Jaśle. BRAVO...
Popaprańcy ci którzy na nich nie zagłosują. Tylko Jarek!
@ elf
dnia 19.09.2018, 13:52. Identyfikator użytkownika: mF3At7gsSP4e
Ocena
komentarza:
46
Pomijam przynależność partyjną ale jeśli ktoś nie umie zadbać o własne interesy to jakim sposobem zadba o interesy innych czyli w tym przypadku wyborców ? No nie wolno głosować na takich niegramotnych ludzi. Jednym słowem żenada.
@ mikki
dnia 19.09.2018, 14:19. Identyfikator użytkownika: rkB5h5SFTTow
Ocena
komentarza:
38
Rzonca po raz kolejny wyświadczył niedźwiedzią przysługę PiSowi. Zastanawiam się kiedy osoby decyzyjne w PISe zrozumieją, że postawiły na złego konia.
@ ooo
dnia 19.09.2018, 14:57. Identyfikator użytkownika: 1VXdtZ8ISMIm
Ocena
komentarza:
27
bo w pisie nie ma prawicy tylko przebierańcy ... i misto od 20 lat jest blokowane ...
@ Fred
dnia 19.09.2018, 15:43. Identyfikator użytkownika: D871OrMM6nO0
Ocena
komentarza:
-14
Jarosław, Jarosław - Jasło zbaw! Nadzieja tylko w Jarku.
@ Kierowca
dnia 19.09.2018, 15:59. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
19
Nie popierajmy partii politycznych i ich przedstawicieli, którzy w wyborach
samorządowych się szarogęsią, pilnują kierunków ustalonych przez swoich
przywódców mających siedzibę daleko w Warszawie i ich niewiele obchodzą
potrzeby regionów i tutejszych mieszkańców, szczególnie tych daleko od stolicy.
Przede wszystkim pilnują swoich stołków.
Mamy ty u siebie osoby niezależne i sprawdzone w działaniu, których my chcemy
sami wybrać i obdarzyć zaufaniem.
@ do Kierowca
dnia 19.09.2018, 16:39. Identyfikator użytkownika: HQv3BFomNCIb
Ocena
komentarza:
-17
Ty Kierowca wierzysz w to co piszesz ?
Ci niezależni przez 5 lat to nie tylko nie
uzyskają z Warszawy jakichkolwiek pieniędzy,
ale nawet nie dostaną się przed oblicze jakiegoś
ministra. Niestety ale w takich czasach żyjemy.
@ dragoness
dnia 19.09.2018, 16:50. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
21
[komentarz zawierał obraźliwe treści]
@ do "do Kierowca"
dnia 19.09.2018, 19:06. Identyfikator użytkownika: ktGf21kbqQYc
Ocena
komentarza:
23
A Przytocki to co? Z PiSu??? :))) A Ferenc? Też PiSiak? :))) Niestety chłopie - fakty przeczą pierdołom które tu wypisujesz. Najlepsi prezydenci i burmistrzowie to ci niezależni z podejściem menadżerskim do zarządzania w samorządzie. Niestety, w Jaśle takiego póki co nie widzę...
@ mieszkaniec 65
dnia 19.09.2018, 16:52. Identyfikator użytkownika: cRm8YXqo5xCe
Ocena
komentarza:
15
no nie czy to poczatek konca ciemnogrodu?
@ Kierowca
dnia 19.09.2018, 17:22. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
24
To jeszcze nie wszystko.
Dotychczasowe ograniczenie przydziału środków inwestycyjnych dla Jasła
podobno tłumaczone jest tym, że elektorat poparcia w Jaśle jest stały i pewny.
Natomiast środki inwestycyjne są kierowane tam gdzie trzeba pozyskać
większy elektorat i tym samym więcej głosów.
Dlatego nie dziwcie się, że większe środki płyną poza Jasło i tak pomimo
wierności będzie dalej.
Weźcie to pod rozwagę i nie kierujcie się emocjami tylko logiką.
@ synek
dnia 19.09.2018, 18:59. Identyfikator użytkownika: m1gK55x4jCrq
Ocena
komentarza:
-6
Precz z Pabianem i zastępcą złotowłosom.Przylączyć Jasło do Krosna.Będzie przyszłość a nie marazm i walka o władzę której nie umieją sprawować.Ludzie opamiętajcie się,Podziękować tym nieudacznikom.Swojego koryta nie potrafią przypilnować.
@ do Kierowca
dnia 19.09.2018, 19:03. Identyfikator użytkownika: HQv3BFomNCIb
Ocena
komentarza:
-6
Twoja logika jest bardzo pokrętna. Chcesz powiedzieć,
że w polityce nie popiera się swoich tyko przeciwników ?
Niestety ale pieniądze są najlepszym i najprostszym
instrumentem karania niepokornych. Nawet bardzo
demokratyczna Unia straszy Polskę, że jak będzie niegrzeczna,
to przykręci kurek z pieniędzmi.
Głosujcie na Platformę a PiS nagrodzi was pieniędzmi !
Brawo kierowca !
@ dragoness
dnia 19.09.2018, 19:05. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
13
Nie, kupuje się głosy. Tam, gdzie już kupione, nie ma się co wysilać.
@ Bonwe
dnia 19.09.2018, 20:01. Identyfikator użytkownika: Rumh2yCLMnPm
Ocena
komentarza:
32
Kompromitacja gigantyczna...
@ nb
dnia 19.09.2018, 20:27. Identyfikator użytkownika: yoabB0XQNW1u
Ocena
komentarza:
13
Jedyną sprawną w zakresie tzw załatwiania jest Maria K...i choć mam do niej wiele zastrzeżeń jest skuteczna pamięta skąd jest ..w przeciwieństwie do jednego posła ...będącego nawet onegdaj wojewodą
@ marek
dnia 19.09.2018, 20:41. Identyfikator użytkownika: sQV1hQZbQmq5
Ocena
komentarza:
17
Nawet taką prostą sprawę zawalą
@ ixi
dnia 19.09.2018, 20:48. Identyfikator użytkownika: 5zYZlvOKCQ4A
Ocena
komentarza:
7
Czyli niestety "polska jakość = bylejakość"
@ xdddd
dnia 19.09.2018, 21:07. Identyfikator użytkownika: HRjM2slXSxSD
Ocena
komentarza:
-8
Co za różnica kto wygra w jaśle? I tak nie będzie w tej dziurze lepiej bo to komunistyczne miasto w którym więcej komuchów i kryminału niż w każdym innym mieście w PL. Już dawno zniszczyli wszystko co można było zniszczyć...
@ Odyr
dnia 19.09.2018, 21:09. Identyfikator użytkownika: Fc8ET0juA3br
Ocena
komentarza:
14
Bedzie cud w Jaśle...kandydatow pis u nie bedzie na listach...a wygra pis...
@ xdddd
dnia 19.09.2018, 21:13. Identyfikator użytkownika: HRjM2slXSxSD
Ocena
komentarza:
-9
ogólnie cała ta afera jest po to aby już się gadało o pisie! Mają czas na poprawę list albo na dozbieranie a tu niby afera... typowe zachowanie komunistów... byle się o nich mówiło i nie ważne co byle szło w eter.
@ dragoness
dnia 19.09.2018, 21:45. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
13
Nie ma czegoś takiego jak "poprawa" list po terminie.
@ to ja
dnia 19.09.2018, 21:19. Identyfikator użytkownika: yMBGCfRVbg4o
Ocena
komentarza:
19
Tak więc stało się:
https://wybory2018.pkw.gov.pl/pl/geografia/180501#geo_committee_stat
W walce o Jasło mamy dwa komitety po 27 kandydatów.
Tego jeszcze nie grali.
Pokazali siłę młodzieży w walce o fotel.
Widać za wielu ich tam było do rządzenia a nikogo do poczciwej roboty buahahahahahhaahah
@ odp
dnia 19.09.2018, 21:54. Identyfikator użytkownika: 7MNSD1uUKIXc
Ocena
komentarza:
12
gdzie są nazwiska poszkodowanych czyli tych których pis nie zarejestrował i którzy nie będą mogli nas reprezentować???
skoro w jaśle pis cieszy się większościowym poparciem to mieszkańcy miasta zostali zrobieni na szaro przez jakiegoś geniusza organizacyjnego
węszę tu spisek
i dlaczego nie ma pana Witolda Lechowskiego na liście PIS???
@ Uu
dnia 20.09.2018, 06:31. Identyfikator użytkownika: Yy10HJsmbz0I
Ocena
komentarza:
16
Najpierw to niech ten jasielski PIS zrobi porządek na swoim podwórku. Wszyscy pokłócei, kilka odłamów partyjnych, każdy chce rządzić. Oni między sobą nie potrafią się dogadać to jak mają z innymi współpracować.
@ Gązo
dnia 20.09.2018, 10:23. Identyfikator użytkownika: j1bGTY0UZxWO
Ocena
komentarza:
6
Bo w Jaśle wychodzą cechy takie jak zawiść, małostkowość, zazdrość jak na patelni.

Nie ma szans na zmianę. Mentalność jaka jest każdy wie
@ Fred
dnia 19.09.2018, 22:43. Identyfikator użytkownika: D871OrMM6nO0
Ocena
komentarza:
-10
Co baranki klikacie na minusy już sobie nie przypominacie za jakich rządów rozpiździli największe zakłady w Jaśle? Chyba macie krótką pamięć.np.Pektowin dzisiaj by tętnił życiem a teraz co? Dno... Gamrat następny ...Liwocz...Naftobudowa...Płyty wiórowe... Pajacujecie i tyle.No chyba że te minusy klepią co też kradną lub kradli za czasów tak dobrze prosperujących rządzących bo samo się to gębę ciśnie jak człowiek czyta te wypociny co niektórych.
@ Ryszard
dnia 20.09.2018, 00:37. Identyfikator użytkownika: W3LeT0oxP323
Ocena
komentarza:
7
Kolego nie wiesz jak było nie pisz.
.. zarząd układy i i konkurencja zza granicy te zakład u padły bo nie miały dobrych gospodarzy ... bo jakby oni byli właścicielami to wszystko by hulalo jak w Tymbark czy horteks
@ Fred
dnia 20.09.2018, 14:04. Identyfikator użytkownika: D871OrMM6nO0
Ocena
komentarza:
0
Ryszardzie, no to mało wiesz ale dojdą i do tego a pan Bury i kolesie niech kożystają z wolności bo ich czas nadejdzie wcześniej czy później...tylko tyle z tego że Jasło na tym nie zyska nic.
@ io
dnia 19.09.2018, 23:00. Identyfikator użytkownika: GBOIurrWSMvz
Ocena
komentarza:
8
w tv już był materiał...
@ Obiektywny
dnia 19.09.2018, 23:37. Identyfikator użytkownika: Tcr4AnWSaCw6
Ocena
komentarza:
14
W tym miejscu należy współczuć Kandydatowi na Burmistrza Miasta Jasła lansowanemu przez "dobry odłam" jasielskiego PIS- u.
Wypuścili chłopaka, rozbujali "ego", powozili po otwarciach remontów dróg krajowych i nowych wałów przeciwpowodziowych - z którymi nota bene nie miał nic wspólnego. Pościągali Ministrów - jednocześnie depcząc innych czy zmieniając obraz rzeczywistości...
Teraz kto jest winny za zaistniałą sytuację ??? - no nie wiadomo.
Może wszyscy ze zdjęć z artykułu kilka dni wcześniej (z 4 września br.) - powinni uderzyć się w piersi...
Może należało protegowanemu pomóc, sprawdzić listy i podpisy - dokładnie przeliczyć ...
Ale co tam - niech chłopak się buja - bylebyśmy My byli przy władzy...

Cała prawda zamieszczona jest w wierszyku - komentarzu z poprzedniego artykułu na portalu [...]

...na ryneczku
w dzień deszczowy
takie słychać dziś rozmowy:
jest kandydat na Burmistrza!
w zarzadzaniu mamy mistrza!
dziś na zdrowo i sportowo!
fajnie będzie! kolorowo!
"tłum" wypełnił dzis ryneczek
PiS tu dziś ma przystaneczek!
jest pan poseł,senatorka,kiero z Krus-u
profesorka,członek,leśnik,nauczycielka
nawet jest i pan Burbelka!
no i dobrze! to się chwali!
że tak wszyscy się zebrali
w kupie siła! prawda stara!
do wyborów staje wiara
grubo będzie i do końca!
za nim stoją Zając,Rzońca!
Blok ekipa Pana Ryśka
nie ma szans!wygrana Krzyśka!!!
trzęsie się biurw miejskich stado
kiedy z kartonami wjadą?
będzie wśród ekipy czystka?
trza się będzie zaprzeć Ryśka?
będą grzebać w wykształceniach?
kto z czyjego polecenia?
ktoś już mówił:[...] blada
trza dziś z pis-em się układać
inna rzekła : mam to w[...]
wreszcie se magistra kupię!
lecz spokojnie,poczekajmy
dziś wyborcom głos oddajmy.
gawiedź niech zadecyduje
z której partii mniejsze...
zło?
@ Beti
dnia 20.09.2018, 03:52. Identyfikator użytkownika: YgYH30jp3N6P
Ocena
komentarza:
3
Ciesze sie ze PIS pujdzie do ...duszy w Jasle sa lebsze partie
@ TVN
dnia 19.09.2018, 23:56. Identyfikator użytkownika: 3jAdeAmMSVG7
Ocena
komentarza:
15
@ :-)
dnia 20.09.2018, 01:14. Identyfikator użytkownika: teMl1tn4h8yl
Ocena
komentarza:
10
ha ha ha ha ha ha ha ha ale jaja!!!
@ Beti
dnia 20.09.2018, 03:56. Identyfikator użytkownika: YgYH30jp3N6P
Ocena
komentarza:
16
Ciesze sie ze Pis nie ma nic do Jasla wlasnie ogladam wiadomosci
@ sąsiad
dnia 20.09.2018, 07:12. Identyfikator użytkownika: 0YaGqqUzwhK5
Ocena
komentarza:
10
Na pewno wykęcą jakiegoś wałka. W niewiadomy sposób klub zarejestrują. Potem Piotrowicz powie, że przecież wszystko jest zgodne z ordynacją wyborczą, a poza tym im wszystko wolno.
@ obserwator
dnia 20.09.2018, 08:06. Identyfikator użytkownika: mvssli9rELWN
Ocena
komentarza:
7
to celowy zabieg. martwią się że ich kandydat p. pec nie wygra więć w razie czego powiedzą że wygrał pan pabian którego popierają jako pis.
@ Gązo
dnia 20.09.2018, 10:24. Identyfikator użytkownika: j1bGTY0UZxWO
Ocena
komentarza:
8
Ten PEC to jakieś nieporozumienie. Spodobał się Alicji do rządzenia bo podobny do Morawieckiego. ALe umiejętności nie ma żadnych//
@ Bobo
dnia 20.09.2018, 10:53. Identyfikator użytkownika: PsYSlqm55Kta
Ocena
komentarza:
-4
Mozna sie cieszyc z wyeliminowania PiS
Ale teraz automatycznie z braku laku awansuja do funkcji radnych miernoty z tych dwoch list
Ktore w normalnej sytuacji nie mialyby szans na to
Ktore wpisano zeby zapchac liste
Bedzie rada miasta z przypadkowych zenkow i zosiek, co sie ciesza ze za zero roboty bedzie im kasa plynac na konto i beda patrzec z gory na do niedawna znajomego czy sasiada bo oni sa teraz wazni
Znam ten typ i wy chyba tez

A ludzie sie ciesza ze bedzie bez pisu
@ mikki
dnia 20.09.2018, 11:29. Identyfikator użytkownika: rkB5h5SFTTow
Ocena
komentarza:
8
Widzisz Bobo te jak piszesz przypadkowe Zenki i Zośki zdołały mimo wszystko ogarnąć coś tak elementarnego jak efektywna rejestracja list, a świeżaki rzoncowe jakbym trochę mniej...no i kto tu jest miernotą?
No niestety Bobo, ale jaki koń jest każdy widzi.
@ Bobo
dnia 20.09.2018, 12:01. Identyfikator użytkownika: PsYSlqm55Kta
Ocena
komentarza:
-4
Kazdy komitet ma na swojej liscie mocnych kandydatow oraz takich
Ktorych sie dobiera zeby zapelnic liste
I ci dobrani sa na zasadzie a co mi szkodzi moze mi sie uda zalapac i bede radnym
Tragedia obecnych wyborow jest to ze te wlasnie osoby z braku alternatywy jaka
Byli mocni kandydaci z listy pis wejda do rady

Kazdy komitet jest dobry i ma prawo wystawiac ludzi
Nie atakuje komitetow tylko chora sytuacje

Na liscie pisu bylo paru dobrych kandydatow i nie jest ich wina ze komiet zawalil sprawe
@ Tryt
dnia 20.09.2018, 13:58. Identyfikator użytkownika: 5XoiJ4RPJ4kl
Ocena
komentarza:
9
Nie po to PiS zniewolił sądy by bać się tej wpadki. Ogłoszą że wybory były zmanipulowane i unieważnią wybory w Jaśle by zrobić powtórne wybory. Co za problem.
@ Mika
dnia 20.09.2018, 14:23. Identyfikator użytkownika: ZYUNINebWUje
Ocena
komentarza:
16
Czy ktoś z mieszkańców potrafi powiedzieć, co konkretnie zrobił Pis dla Jasła , a wcześniej ZCHN i im podobni działacze. Jak to jest, że kilku polityków robi wodę z mózgu mieszkańcom. Dlaczego Krosno się rozwija a w Jaśle każdemu Burmistrzowi pod górkę? Jasło ma problem ze śmieciami, a kto udaremnił budowę zakładu i lekką ręką oddał zdobyte na ten cel środki, kto stawia kolejne pomniki , kto usiłuje blokować inwestycje tylko po to aby móc krytykować rzekomą nieudolność władzy?. Czy ktoś z mieszkańców miał wątpliwą przyjemność obserwować prace jasielskiej rady przez ostatnie kilkanaście lat. Burmistrz Pabian był dobry dla PIS- u- dopóki nie pokazał, że ma zasady i kieruje się honorem. Gdyby tak jak inny poseł Pisu wykrzykiwał o kłamstwach byłego vice burmistrza i wyrzucił go z pracy to byłby dobry, swój? Polityka w samorządzie to rak , który niszczy wszystko. Książkowym przykładem tego jest Jasło gdzie od kilkunastu lat garstka ludzi rozdaje karty i dba o własne interesy a " ciemny naród to kupi ". PIS ,PO nie tymi kryteriami powinno się wybierać, niech sobie uprawiają politykę w sejmie . Przypomnijcie sobie ostatnią burmistrz z PISu i sami oceńcie czy jest czego żałować. W celach edukacyjnych posłuchajcie obrad rady a wtedy zrozumiecie dlaczego Jasło jest tu gdzie jest. Krosno ma drogi, ale jak kilka lat temu podnosili podatki to rada murem stała za prezydentem , mają zakład utylizacji bo radni potrafili wznieść się ponad partykularne interesy. W tym mieście nawet sam Bóg byłby zły gdyby został Burmistrzem.
@ Jan12
dnia 20.09.2018, 17:44. Identyfikator użytkownika: 9qUgevcNOIuO
Ocena
komentarza:
6
Jest wiele prawdy w tym co Pan pisze.Moze tym razem uda się wybrać rade lepsza,ale patrząc na kandydatów na stanowisko burmistrza mam wątpliwości.Pamiętam słowa Pana Pabiana"Nie będę jeździł do Warszawy po prośbie."Taki jest dzisiaj świat,lobbingu,znajomości towarzyskich,znajomości jeżyków obcych i umiejętność poruszania się na salonach politycznych i czy komuś się to podoba czy nie.Czy myślicie,ze Panu Ferencowi wszystko spadło z nieba,bo jest z SLD?Otacza się ludźmi młodymi,specjalistami,a jak ktoś zawali,to nie ma znaczenia skąd jest.Wylatuje i koniec.
Czas kiedy można było się schować na posadzie miejskiej powoli będzie odchodził do lamusa.W małych miasteczkach takich jak Jaslo ten proces będzie trwał dłużej,ale i on się skończy.
@ miejscowy
dnia 20.09.2018, 19:17. Identyfikator użytkownika: saTVJSu4tplL
Ocena
komentarza:
2
w miastach takich jak Jasło ten proces w ogóle nie zaistnieje
tu zawsze będzie rządził ktoś kto będzie co najwyżej starał się utrzymać stan taki jaki jest

albo chociaż zatrzymać postępującą degradację miasta na znośnym poziomie
tu nie ma miejsca dla ludzi młodych, czy specjalistów
zresztą po co jak się nie ma realnych zamiarów rozwijać miasta

burmistrz sobie urzęduje
wokół ma swojaków, którzy są może nie partyjnym BMW, ale na pewno bierni mierni ale wierni

zmieniają się tylko osoby na stanowisku burmistrza, ale za każdym razem scenariusz jest ten sam

fajnie że ktoś dostrzega to że Pabian nie jest taki idealny
i swoim 'nie będę się prosił PiS' może niestety szkodzić miastu
@ Kierowca
dnia 20.09.2018, 15:33. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
6
Jak zmienimy kierunek dotychczasowego poparcia i się usamodzielnimy
to w celu zdobycia większego u nas elektoratu znów środki zaczną przychodzić.
@ Kierowca
dnia 20.09.2018, 16:55. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
9
Listy oddane.
Co wymyśli pan poseł na dzisiejszym wieczornym spotkaniu.
@ sąsiad
dnia 21.09.2018, 11:42. Identyfikator użytkownika: 0YaGqqUzwhK5
Ocena
komentarza:
5
Po ilości i jakości komentrzy, o dziwo, daje się zauwazyć totalny brak poparcia, dla jedynej słusznej opcji politycznej. Czyżby nastapiło przebudzenie.
Już teraz nie jest ważne, czy wykeca wałka i mimo wszystko zarejestrują swój komitet, ważne co ludzie myślą i oby to sie przełozyło na głosy wrzucone do urn. Ale jest jeszcze jeden etap, który nadleży przypilnować - liczenie głosów. Swobodna interpretacja komisji wyborczej, która będzie się zastanawiać nad tym czy dany znaczek jest prawidłowy czy też nie, może bardzo dużo zmienić. I obudzimy się w nowej rzecziwistości. Bo nie wygrywa ten co głosuje tylko ten co liczy głosy.
@ Krosno
dnia 21.09.2018, 11:52. Identyfikator użytkownika: afafkmjLYDAs
Ocena
komentarza:
6
Krosno gratuluje Jaślanom.
@ Lenin Włodzimierz
dnia 21.09.2018, 14:21. Identyfikator użytkownika: m33htNeHqpem
Ocena
komentarza:
0
W związku zacytowamiem mnie przez tow. sąsiada. Spokojnie będą listy zarejestrowane i każdy będzie mógł zagłosować na członków naszej partii w ten lub inny sposób. Obecne działania naszej partii są nakierowane na mobilizację elektoratu ale i wrogów naszej partii, którzy teraz szydzą i urągają.Myślicie że tak trudno dociec po adresie IP imię i nazwisko komentatora. Niejedna się zdziwiła jak na czarno ubrana była i pozowała na fejsie a potem na komisji dyscyplinarnej udowadniają że to był ciemnozielony.Lepiej żeby partia wygrała w Jaśle wybory bo i kara będzie mniejsza.
@ dragoness
dnia 22.09.2018, 11:51. Identyfikator użytkownika: eh7NvP7XaYOl
Ocena
komentarza:
3
Tak, tak... towarzysze z pisu mają taka świecką tradycję przysyłania policji do domu. Na szczęście policja w Jaśle jeszcze nie jest umoczona w pisowskim bagnie. Pozdrawiam miłych panów policjantów, pośmialiśmy się razem ze skrótu BMW.
@ Kierowca
dnia 21.09.2018, 14:42. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
2
I co pan poseł wczoraj wieczorem z kandydatami ustalił.
Może ktoś coś wie.
@ Wojtek
dnia 21.09.2018, 15:56. Identyfikator użytkownika: Ma93NtE73lzl
Ocena
komentarza:
-8
Mam nadzieję że ten caly pabian nie zostanie znowu burmistrzem.
@ Kierowca
dnia 21.09.2018, 18:04. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
9
Podobno PIS złożył protest.
W celu uznania swoich negatywnych ustaleń zawartych w listach za prawdę
szukają oparcia wśród starszego pokolenia, których podobno z protestem
w jednym samochodzie wysłano do Przemyśla a w drugim do Krosna.
Inni nie przyłączają się do tego procederu, chcą prawdy.
@ inny
dnia 21.09.2018, 21:13. Identyfikator użytkownika: yoabB0XQNW1u
Ocena
komentarza:
-2
Niestety wyboru nie ma bo ...musielibysmy wchodzić 2 raz do tej samej rzeki ...nie powiększę frekwencji ...zagłosuje tylko rodzina kandydatów...
@ Jaślan
dnia 24.09.2018, 00:01. Identyfikator użytkownika: KTO4zBME6gLT
Ocena
komentarza:
4
Mam pytanie ten Pan ledwo widoczny na foto z lewej strony za panem Pecem, który jak przypuszczam jest z rodziny urodzonej do rządzenia nie ma innej marynarki koszuli i butów. Co prawda całej garderoby tu nie widać ale podglądałem trochę fot z tym Panem i powiem ze mocno żucia się jego garderoba. Czy to obojętność, czy brak finansów.
Myśle ze nie pasuje Do takiego potomka taki styl. Pasuje czasem zmienić tą garderobę.
@ Jas123
dnia 24.09.2018, 23:21. Identyfikator użytkownika: hlliCg4ZUB0r
Ocena
komentarza:
3
I tacy chcą rządzić miastem...nie potrafią nawet dobrze zebrać podpisów...bałagan na samym starcie...
@ Kierowca
dnia 25.09.2018, 18:15. Identyfikator użytkownika: KV6UNNyno8lO
Ocena
komentarza:
3
W Wyborach Samorządowych należy głosować na człowieka a nie na partię.
Ja będę głosował na kandydata na burmistrza miasta Jasła
pana Ryszarda Pabiana.
Dał on poznać siebie, jako człowiek niezależny i rzetelny w działaniu
na tym stanowisku.
Dodaj komentarz Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓

Zasady komentowania

Serwis Jaslo4u.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść powyższych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie prawo usuwania i redagowania komentarzy niezwiązanych z tematem, zawierających wulgaryzmy, reklamy i obrażających osoby trzecie. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treść komentarzy zgodnie z Polskim Prawem i normami obyczajowymi. Pełne zasady komentowania dostępne na stronie: Regulamin komentarzy

  • Pracuj w Hucie Szkła w Jaśle – zdobywaj nowe kwalifikacje!

  • Z pomocą dla rodziny Labutów

    Państwo Alicja i Józef Labut z Bączala Dolnego, którym dwa dni temu doszczętnie spalił się dom potrzebują wsparcia i pomocy. Małżeństwo w podeszłym wieku nie marzy o niczym innym, jak o jego odbudowie.

  • Utrudnienia w ruchu na ulicy Czackiego w Jaśle

     

    Od 8 do 11 grudnia br. na ul. Czackiego odbędzie się wycinka drzew, spowodowana ich złym stanem biologicznym, zagrażającym bezpieczeństwu przechodniom i użytkownikom drogi. W związku z tym, w tych dniach nastąpi czasowa zmiana organizacji ruchu ul. Czackiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. Kołłątaja i 3-go Maja. AKTUALIZACJA

  • Stracili dom i dorobek całego życia

    W kilka chwil życie państwa Labutów z Bączala Dolnego zamieniło się w istny koszmar. Ogień strawił cały ich dom, w którym wychowały się ich dzieci. To właśnie w nim każdego roku cała rodzina spotykała się w święta. Po pożarze, który wybuchł wczoraj popołudniu pozostało tylko pogorzelisko.

  • Rada wybrała prezydium i składy komisji

    Radni Rady Miejskiej Jasła wybrali dzisiaj dwóch wiceprzewodniczących rady. Krzysztof Czeluśniak zgłosił Elżbietę Bernal. Bogusława Wójcik, Andrzeja Dybasia, Henryk Rak zaś Lecha Polaka. Wszyscy zgłoszeni wyrazili zgodę na kandydowanie. Głosowanie przeprowadziła komisja skrutacyjna w składzie: Mariola Mazur, Małgorzata Rymarz, Izabela Jankowska-Zawada, Jan Pierzchała (przewodniczący komisji).

  • Strażacy ochotnicy pomagają dzieciom z chorobami nowotworowymi

     

    „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”. Z takim hasłem na ustach strażacy ochotnicy organizują zbiórkę rzeczy, które następnie trafią do dzieci przebywających na oddziałach onkologicznych szpitali w całej Polsce.  Stowarzyszenie Strażacy Wspólnie przeciw Białaczce zrzeszają ochotników w tym również z Podkarpacia. Akcja ta została zorganizowana po raz pierwszy na Podkarpaciu i skierowana jest  dla  pacjentów Kliniki Onkohematologii Dziecięcej w Rzeszowie.

Panel Logowania

Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Nadawca (opcjonalnie):Treść (wymagana):
Kontakt (opcjonalnie):
Kontakt z redakcją:

Mailowo: redakcja@jaslo4u.pl
Telefonicznie: 508 766 105