Wypadek na skrzyżowaniu ul. Piłsudskiego z Kasprowicza
61
Wczoraj przed południem na skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego z Kasprowiczem, doszło do zderzenia czołowego dwóch pojazdów. Kierujący oplem astrą i jego pasażerka zostali poszkodowani w wypadku.

27-letni mężczyzna kierujący seatem cordobą jechał ul. Piłsudskiego w kierunku centrum Jasła. Wjeżdżając na skrzyżowanie zjechał na przeciwny pas ruchu przeznaczony do lewoskrętu i uderzył w nadjeżdżającego opla astrę.
Poszkodowane zostały dwie osoby. Kierowca opla astry oraz pasażerka doznali urazu kręgosłupa i barku.
Kierowcy byli trzeźwi.
(icz)
Komentarze Czytelników:
Dodaj nowy komentarz
Wybierz sposób wyświetlania komentarzy:
dnia 19.12.2011, 10:36. Identyfikator użytkownika: 8618b03e7d8d
apeluję do policji przejeżdzanie na czerwonym świetle stało się już tradycja szczególnie jadący na wprost gdy na lewoskręcie mają już zielone światło sprawdżcie sami. Na lewoskręcie czasami nie można już jechać bo wciskają się jeszcze po dwa trzy samochody. Wiem, że jest to wina kierowców i tylko rozsądek decyduje że nie dochodzi do wypadków ale trzeba to wyleczyć.Pozdrawiam
dnia 19.12.2011, 13:20. Identyfikator użytkownika: 0c7cedb6a915
popieram twój komentarz na tym skrzyżowaniu wjeżdzają nagminnie na czerwonym,gdzie jest jasielska policja???
dnia 19.12.2011, 13:25. Identyfikator użytkownika: 956fbf46d5b0
Wyleczyć można to jedynie mandatem 500 zł i najlepiej taki mandat 3 razy dziennie.
Poza tym mandaty powinny być już od dawna 10 razy wyższe.
Poza tym mandaty powinny być już od dawna 10 razy wyższe.
dnia 19.12.2011, 16:13. Identyfikator użytkownika: fbe80722413b
Ale z Ciebie głupi debil!!!
dnia 19.12.2011, 16:35. Identyfikator użytkownika: 00518d0e2280
Witam, z materialnego podejścia do tej sprawy wynika:
- krzyżówka od świateł do świateł ma na oko 25m zgadza się?nawet może więcej.
- jadąc z prędkością 50km/h przejeżdżamy w sekundę ok 14m. (czyli troche mniej niż 2s na przejechanie krzyżówki;) )
Teraz zagadka. ile sekund po zapaleniu się czerwonego światła zapala się zielone w lewoskręcie?? i co gdy ktoś jednak nie będzie jechał 50km/h bo zwolni gdyż uważa tę krzyżówkę za niebezpieczną??Odp jest jasna. Sekund odstepu miedzy zmiana swiatel jest za mało!!!
To że POwinna się tam pojawić POLICJA to jasne, z kilku faktów<nic nie robią to też jeden z nich>, a to że powinien się tam zjawić jakiś inżynier to rzecz kolejna. Pozdrawiam wytrwałych czytających
- krzyżówka od świateł do świateł ma na oko 25m zgadza się?nawet może więcej.
- jadąc z prędkością 50km/h przejeżdżamy w sekundę ok 14m. (czyli troche mniej niż 2s na przejechanie krzyżówki;) )
Teraz zagadka. ile sekund po zapaleniu się czerwonego światła zapala się zielone w lewoskręcie?? i co gdy ktoś jednak nie będzie jechał 50km/h bo zwolni gdyż uważa tę krzyżówkę za niebezpieczną??Odp jest jasna. Sekund odstepu miedzy zmiana swiatel jest za mało!!!
To że POwinna się tam pojawić POLICJA to jasne, z kilku faktów<nic nie robią to też jeden z nich>, a to że powinien się tam zjawić jakiś inżynier to rzecz kolejna. Pozdrawiam wytrwałych czytających
dnia 19.12.2011, 20:27. Identyfikator użytkownika: dccd1ae19828
Wydaje mi się, że jeszcze pomiędzy czerwonym a zielonym zapala się żółte. To też kilka sekund. A na żółtym nie powinno się wjeżdzać na skrzyżowanie. Gorszy jest lewoskręt z 3Maja na Metzgera. Tam zielone zapala się na kilka sekund. Góra dwa samochody przejadą na zielonym.
dnia 19.12.2011, 20:55. Identyfikator użytkownika: 7ef9aa287682
jak to gdzie??
tak gdzie ich nie potrzeba!
lepiej jest 200 m dalej stanąć i suszyć :P
tak gdzie ich nie potrzeba!
lepiej jest 200 m dalej stanąć i suszyć :P
dnia 20.12.2011, 15:08. Identyfikator użytkownika: fbe80722413b
Tak dajecie minusy ale jak stoją śmietniki to narzekacie.Tylko w takiej wiosce he he jak Jasło takie są B...y. pozdrawiam.
dnia 22.12.2011, 09:12. Identyfikator użytkownika: cedf07726979
Widze dziecko ze za kółkiem nigdy nie siedziałeś więc nie wypowiadaj się w artykułach dotyczących kierowców...
dnia 19.12.2011, 10:54. Identyfikator użytkownika: 6ce85ca53d1a
Wystarczy postawić tylko automat, żeby robił zdjęcia samochodów, które jadą na czerwonym i prezent 500 pln. i 6 punktów. Większość nauczy respektować światło czerwone. Sam tamtędy kilka razy dziennie jadę. Wjazd na czerwonym jest nagminny, szczególnie Tirów!! Przecież tamta sygnalizacja jest zrobiona bezkolizyjna. Jedna widzimy że często dochodzi tam do kolizji
dnia 19.12.2011, 10:56. Identyfikator użytkownika: 7fef966f1cbf
Chyba z Kasprowicza a nie Kasprowiczem :D
dnia 19.12.2011, 10:58. Identyfikator użytkownika: 52f54e457b0d
Ile zostało zadysponowanych jednostek straży z wozami bojowymi i strażakach w hełmach, którzy zabezpieczali teren z lądu i powietrza? - bo nie pisze. Powinno być min. z 5 oddziałów.
dnia 19.12.2011, 13:29. Identyfikator użytkownika: 956fbf46d5b0
Jak sam będziesz leżał w rowie albo ci się chałpa będzie palić to będziesz prosił aby przyjechało, przyleciało a nawet przypłynęło jak najwięcej zespołów straży pożarnej. Jednak do ciebie powinnien przyjechać tylko jeden strażak z ciupagą i odrąbać ci ten głupi łeb.
dnia 19.12.2011, 11:14. Identyfikator użytkownika: 3fa903cc1b89
Może kierowca seata jest nie z naszej wioski i nie zwrócił uwagi że jedzie pod prąd myślał ze to dwa pasy do miasta :)
dnia 19.12.2011, 12:23. Identyfikator użytkownika: 34cd1189ce8e
a co to ma do rzeczy czy jest stąd czy nie?? czy pasy do poruszania się w tym samym kierunku są oddzielone podwójną ciągłą linią?? Proponuję wrócić się na kurs prawa jazdy co niektórym. Tacy kierowcy, to nie powinni wyjeżdżać ze swojej wioski na główną drogę. Nie lubie się pastwić na kimkolwiek, ale w tym przypadku, to jest głupota w czystym wydaniu (albo niewiedza).
dnia 19.12.2011, 16:47. Identyfikator użytkownika: 0a5fe1408d13
Bo jeżdżą wieśniaki na pamięć
dnia 19.12.2011, 12:55. Identyfikator użytkownika: 000738416d5f
popieram Jana II,
dnia 19.12.2011, 13:30. Identyfikator użytkownika: 43917f013ea7
jasło to wieś z prawami miejskimi
dnia 19.12.2011, 13:36. Identyfikator użytkownika: a4b64fdf2129
To nie wies-TO JEST WIOCHA NAD WIOCHAMI,do tego nie myte szczury w klatkach i tłuste baobaby szukajace w wikopedii co to orgazm...
dnia 19.12.2011, 15:14. Identyfikator użytkownika: d585a9fcae9e
Znowu coś z VIEŚWAGENA zrobiło krzywdę takiemu eleganckiemu oplowi-VOLKSWIEŚNIAKI maszynami 30 letnimi (nówki) wieśniaki do [...]u płacę podatki,a nie mam gdzie postawić swojego auta [...]ć na wieś nawet miejsca pracy zabraliście miejscowym PARCHY !
dnia 19.12.2011, 16:35. Identyfikator użytkownika: 91df80234211
Powiedz mi Sven ile twoja matka musiała śniegu zjeść żeby takiego bałwana urodzić???
dnia 19.12.2011, 17:26. Identyfikator użytkownika: 5049774fbd8c
sprawdze z ciekawości twój nr IP. jest to dosyc proste. podam twoje pełne dane osobowe i może przestaniesz wypisywać debilizmy.
dnia 19.12.2011, 17:34. Identyfikator użytkownika: 80776bc00843
Perzot albo Tojota to dopiero buractwo.
dnia 19.12.2011, 19:58. Identyfikator użytkownika: 767aff914390
Albo ile musiała wapna zjeść, żeby wydalić takiego pustaka ;)
dnia 19.12.2011, 21:07. Identyfikator użytkownika: 1625549cb893
Jak nie masz pracy przyjacielu, to mogę Cię zatrudnić do rozrzucania [...]u na polu.
Widły i gumofilce, dostajesz w gratisie.
Widły i gumofilce, dostajesz w gratisie.
dnia 20.12.2011, 22:04. Identyfikator użytkownika: d585a9fcae9e
Spotkamy się wtedy w sądzie za ujawnianie danych osobowych i jeszcze na tym zarobie psie z Kościuszki 26.
dnia 19.12.2011, 15:19. Identyfikator użytkownika: d585a9fcae9e
Golf dizel łąąaśćfrkrjgjfhhghhdhjttwtfsgshgdvmn.lkkjdgsghsv...(kultura pacy silnika)
AŁDI 1,9 Turbo
Vieśwagen Passat przywiany smród z nad [...]owiska...
Do [...]u buraki tam jest wasze miejsce bo żadni z was fachowcy nie raz widziałem wasze usługi to zostawiam to bez komentarza.
AŁDI 1,9 Turbo
Vieśwagen Passat przywiany smród z nad [...]owiska...
Do [...]u buraki tam jest wasze miejsce bo żadni z was fachowcy nie raz widziałem wasze usługi to zostawiam to bez komentarza.
dnia 19.12.2011, 21:10. Identyfikator użytkownika: 1625549cb893
Zgadza się. Cwaniak w necie, a [...] w świecie.
dnia 19.12.2011, 15:22. Identyfikator użytkownika: d585a9fcae9e
Gülle aus dem Osten
dnia 19.12.2011, 15:28. Identyfikator użytkownika: 6382ee63dfb0
Na ulicy Mickiewicza nagminnie przy czerwonym świetle samochody skręcają w lewo na ulicę Szkolną. Kierowcy mają gdzieś, że akurat dla przechodniów jest wtedy zielone światło i jest tam wiele dzieci.
A najciekawszym jest fakt, że 100m dalej zazwyczaj stoi radiowóz...
A najciekawszym jest fakt, że 100m dalej zazwyczaj stoi radiowóz...
dnia 19.12.2011, 15:38. Identyfikator użytkownika: d585a9fcae9e
Robią tak tylko wieśniary i wieśniaki nie raz to widziałem oczywiście tylko VIEŚWAGENAMI dizel na ropę z kradzieży z PKSu i innych instytucji gdzie jest transport na olej napędowy za wyjątkiem lokomotywowni bo lokomotywy są napędzane mazutem.Wystarczy się przejechać przez wsie w każdym kierunku od Jasła i tam gdzie stoi pod domem PKS wieśniaki używają trupów dizli-golfów passatów i VIEŚWAGENÓW DŻETTÓW (35) lat nówki jak bym nie zapłacił za bilet to bym trafił na policję jak bandyta ale jak wieśniak kradnie hektolitry z autobusu to jest po katolicku NO.[...] !
dnia 19.12.2011, 16:16. Identyfikator użytkownika: 1b801d34a00d
Jak już coś piszesz to się zastanów.
Samochód skręcający z ul. Mickiewicza w lewo w ul. Szkolną na czerwonym nie wjedzie (teoretycznie) na pieszego na Szkolnej bo pieszy porusza się wzdłuż tej samej osi na skrzyżowaniu i ma wtedy również czerwone światło tak jak i skręcający.
Ale to tak a propos logicznego rozumowania.
A skręt lub wjazd na czerwonym to chyba na każdej krzyżówce w Jaśle jest spotykany.
Jedno tylko jest do bani zrobione. Zauważyłem już kilka razy że na felernej krzyżówce z powyższego artykułu światła są tak zestrojone że dla jadących na wprost ul. Piłsudskiego żółte przed czerwonym się zapala w tym samym momencie co żółte przed zielonym dla skręcających w lewo. I jeśli jadący na wprost przeciągnie trochę strunę to jeśli skręcający ruszy żwawo to jest wielkie prawdopodobieństwo że na siebie wpadną. Wielokrotnie miałem taką sytuację bo krzyżówka jest dość rozległa i przejechanie przez nią z wjazdem na żółtym nie jest możliwe przed ruszeniem samochodów na lewoskręcie.
Samochód skręcający z ul. Mickiewicza w lewo w ul. Szkolną na czerwonym nie wjedzie (teoretycznie) na pieszego na Szkolnej bo pieszy porusza się wzdłuż tej samej osi na skrzyżowaniu i ma wtedy również czerwone światło tak jak i skręcający.
Ale to tak a propos logicznego rozumowania.
A skręt lub wjazd na czerwonym to chyba na każdej krzyżówce w Jaśle jest spotykany.
Jedno tylko jest do bani zrobione. Zauważyłem już kilka razy że na felernej krzyżówce z powyższego artykułu światła są tak zestrojone że dla jadących na wprost ul. Piłsudskiego żółte przed czerwonym się zapala w tym samym momencie co żółte przed zielonym dla skręcających w lewo. I jeśli jadący na wprost przeciągnie trochę strunę to jeśli skręcający ruszy żwawo to jest wielkie prawdopodobieństwo że na siebie wpadną. Wielokrotnie miałem taką sytuację bo krzyżówka jest dość rozległa i przejechanie przez nią z wjazdem na żółtym nie jest możliwe przed ruszeniem samochodów na lewoskręcie.
dnia 19.12.2011, 18:23. Identyfikator użytkownika: 6382ee63dfb0
Gdybyś ty logicznie pomyślał to zrozumiałbyś, że cały czas chodzi mi o ulicę Mickiewicza. I że kiedy auta mają czerwone światło, to piesi mają wtedy zielone.
A auta czmychają sobie na czerwonym między pieszymi, żeby zaraz skręcić sobie w Szkolną.
A auta czmychają sobie na czerwonym między pieszymi, żeby zaraz skręcić sobie w Szkolną.
dnia 19.12.2011, 18:52. Identyfikator użytkownika: 1b801d34a00d
Często tamtędy jeździłem do niedawna ale takich jaj to tam jeszcze nie widziałem. Owszem szybka wpadka na żółtym albo opuszczenie krzyżówki dopiero gdy z przeciwka się wszyscy przewalą i zatrzymają na czerwonym - te zjawiska są tam często możliwe do zaobserwowania.
A wracając do Twego poprzedniego posta - po głębszej analizie stwierdzam że: można go dwuznacznie zinterpretować bo jest napisany do bani - jeden wielki groch z kapustą.
A wracając do Twego poprzedniego posta - po głębszej analizie stwierdzam że: można go dwuznacznie zinterpretować bo jest napisany do bani - jeden wielki groch z kapustą.
dnia 19.12.2011, 20:06. Identyfikator użytkownika: 6382ee63dfb0
chodziło mi o to, że samochody z Mickiewicza skręcają w lewo na Szkolną na czerwonym. Ale najważniejsze, że mnie zrozumiałeś ;) A ten groch z kapustą przyda się we Wigilię więc Wesołych Świąt! :)
dnia 19.12.2011, 22:02. Identyfikator użytkownika: 2acdf0c65570
Pewnie, ze skręcają na czerwonym w Szkolna. Inaczej nigdy by tego skrzyżowania nie opuścili. Wystarczy ciut większe nateżenie ruchu aby od mostu był sznur pojazdów uniemożliwiający normalny skręt
dnia 19.12.2011, 15:45. Identyfikator użytkownika: d585a9fcae9e
golf,glof,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf,golf---dizel praca silnika kjdjefhkfkdlejfekvbllppepiuyeunsmmjaannanalllljkkjshdhfhffjjfhfgugugj zuta ziuta ziuta...
dnia 19.12.2011, 18:56. Identyfikator użytkownika: 9154911c0ce9
VW..Drogie,przereklamowane i dla wiochmenów.Salony powiniem otworzyc w stodołach i remizach.Klijent xD,zaraz za miedzo xDDDDD
dnia 19.12.2011, 15:51. Identyfikator użytkownika: 1111f1a3f1da
ludzie uważajcie na drogach
dnia 19.12.2011, 16:10. Identyfikator użytkownika: d0a64ab97ea6
ja udzielałem tam pierwszej pomocy i dzwoniłem po pomoc, i niewiem co sie tam ktoś przyczepił straży pożarnej .. przyjechali zrobili swoje tak samo jak pogotowie i policja... dobrze że tylko tak sie to wszystko skończyło. poszkodowanym życze szybkiego powrotu do zdrowia i mimo wszystko wesołych świat.
dnia 19.12.2011, 16:27. Identyfikator użytkownika: c0ac0488eaef
Kolego dziękuje serdecznie za pomoc!
I wesołych świąt
I wesołych świąt
dnia 19.12.2011, 19:11. Identyfikator użytkownika: eff4f4300bec
nic ci sie niestalo wspulczuje ci
dnia 19.12.2011, 18:31. Identyfikator użytkownika: 6fbba6292d4d
każdy cwany tutaj a jak by jego takie nieszczęscie spotkalo to by tydzień fuga z [...] szła i przezywał .darmozzjady jedne
dnia 19.12.2011, 18:33. Identyfikator użytkownika: edeb425f0e20
ludzie uspokojciesie
zyczmy powrotu do zdrowia
nierobcie z artykulow okazji do pajacowatych komentarzy
blagam
potem patrza na to rodzina znajomi
poszkodowani
ustabilizujcie sie z komentarzami
zyczmy powrotu do zdrowia
nierobcie z artykulow okazji do pajacowatych komentarzy
blagam
potem patrza na to rodzina znajomi
poszkodowani
ustabilizujcie sie z komentarzami
dnia 19.12.2011, 18:53. Identyfikator użytkownika: 610de73ec7c2
no tak... bo tu gdzie jest krzyżówka to powinno być rondo a tam gdzie rondo krzyżówka i by nie było problemu...
dnia 19.12.2011, 19:41. Identyfikator użytkownika: 793920d53da4
rondo rozwiązało by sprawę!!!
dnia 19.12.2011, 20:19. Identyfikator użytkownika: 19b8133f217a
tak to juz jest z polskimi kierowcami: na zielonym sotja na czerwonym jada.
dnia 19.12.2011, 21:35. Identyfikator użytkownika: 543f6dcb7cea
I jedz tu człowieku wolno ...
dnia 19.12.2011, 21:39. Identyfikator użytkownika: db8b65f5c884
W Krakowie widzialem na niektórych skrzyżowaniach licznik który liczy do tyłu (10, 9, 8 itd. ) czas za ile sekund włączy się czerwone światło. Umieszczony zaraz koło sygnalizatora. Każdy kierowca wie czy uda się mu przejechać na zielonym czy nie. Dlaczego by nie zamontować na tym skrzyżowaniu. Przypadki perfidnego łamania przejazdu na czerwonym - bezwzględnie karać. Nikt się nie wytłumaczy że "myślałem że zdążę"
dnia 19.12.2011, 23:42. Identyfikator użytkownika: edd5c20c7fe7
no to strazacy poraz kolejny raz daja wam zdjecia
dnia 20.12.2011, 01:03. Identyfikator użytkownika: 5e55f3076784
jeszcze taka sytuacja na tym skrzyżowaniu...jadąc od mostu i skręcając w prawo w stronę merkury marketu gdy włączy się strzałka umozliwiająca skręt w prawo towtedy jeszcze auta jadące z lewej strony (od strony ronda ) wjeżdżaja na skrzyżowanie i jest kolizja...bardzo często się z tym spotykam na tym skrzyżowaniu ale to dlatego że każdy chce zdążyć przejechać od ronda w strone merkury marketu i przejeżdża na czerwonym...
dnia 20.12.2011, 08:03. Identyfikator użytkownika: cfe7195fcbeb
Może nie wiesz, ale tzw. strzałka warunkowa zezwala na wjazd na skrzyżowanie pod WARUNKIEM, że z lewej strony przy skręcaniu w prawo nic nie nadjeżdża (trzeba się zatrzymać i upewnić, zanim wjedziesz na skrzyżowanie). Tak z ciekawości zapytam czy masz prawko czy mówisz to z perspektywy pasażera :))
dnia 20.12.2011, 09:06. Identyfikator użytkownika: baee733fca54
PANOWIE I PANIE!!!
pwiem tak:na 100 procent te komentarze ,że jasło to wioska(no fakt to nie warszawa) piszą buraki z okolicznych śmierdzidołków,wiosek,wioseczek,co dawniej nap...dalali w polu za pługiem ,a teraz im i im leniwym dzieciom nie chce sie paprać w g..ju i pracują sobie w Jaśle odbierając nam miejsca pracy i dodatkowo zaniżając stawki,bo sam wiem że wielu ze wsi twierdzi tak:,,jo moge i za 1000 robić w domu nie wysiedze''
a my tu w mieście 1000 to na czynsz i opłaty a za co żyć???
I JESZCZE JEDNO zobaczcie na ulice jasła w niedziele ,puste parkingi!!! dlatego że wieśmaki nie przyjeżdżają do jasła bo muszą do kościoła ,a potem rosołek z kogucika,no może wieczorem całą rodzinką do galerii jasło na wycieczkę się wybiorą.
pwiem tak:na 100 procent te komentarze ,że jasło to wioska(no fakt to nie warszawa) piszą buraki z okolicznych śmierdzidołków,wiosek,wioseczek,co dawniej nap...dalali w polu za pługiem ,a teraz im i im leniwym dzieciom nie chce sie paprać w g..ju i pracują sobie w Jaśle odbierając nam miejsca pracy i dodatkowo zaniżając stawki,bo sam wiem że wielu ze wsi twierdzi tak:,,jo moge i za 1000 robić w domu nie wysiedze''
a my tu w mieście 1000 to na czynsz i opłaty a za co żyć???
I JESZCZE JEDNO zobaczcie na ulice jasła w niedziele ,puste parkingi!!! dlatego że wieśmaki nie przyjeżdżają do jasła bo muszą do kościoła ,a potem rosołek z kogucika,no może wieczorem całą rodzinką do galerii jasło na wycieczkę się wybiorą.
dnia 20.12.2011, 09:50. Identyfikator użytkownika: 5e283a2b87d9
kiedyś dawno ktoś wymyślił coś takiego jak rondo ale by to w Jaśle wymyślić to trzeba mieć mózg a nie wyrzucać pieniądze na trzykrotną modernizację sygnalizacji, opłaty za energię elektryczną oraz za utrzymanie i konserwację.
dnia 20.12.2011, 10:11. Identyfikator użytkownika: 0ee1aaf33196
Ale głupota. A policję zapraszam do oberwacji skrzyżowania Mickiewicza - Jagiełły. Nagminne zjawisko to wjeżdżanie na żółtym ( może też na czerwonym) świetle pojazdów jadących od Panoramy w stronę Agromarketu i dalej. Wjeżdżają a w tym czasie piesi mają już zielone światło w kierunku od sklepu p. Duszy w górę do kościoła św. Stanisława. Sam wielokrotnie to stwierdziłem. A przez to przejście chodzą dzieci i młodzież do szkoły. Zapraszam tu panów policjantów. Można bardzo dużo zarobić na głupocie kierowców dla budżetu miasta.
dnia 20.12.2011, 10:25. Identyfikator użytkownika: d84aaa60ac55
W tym miejscu to policja zatrzymuje pieszych, że nie chodzą po pasach a nie kierowców.
dnia 20.12.2011, 10:37. Identyfikator użytkownika: fb08e4fa2a7b
do Tubylec; gosciu ale z ciebie pustostan, masz cos pod włosami?
dnia 20.12.2011, 18:07. Identyfikator użytkownika: f1675b084d14
To jest CHORE !!! i tyle nie umią jezdzić i trzeba uważać a nie prędkosć z 60
Dodaj komentarz
Jeżeli chcesz, aby Twój nick był wyróżniony żółtym kolorem, po prostu zaloguj się w panelu logowania po prawej stronie
Zasady komentowania
⇓ ⇓ ⇓ Powiększ pole komentarza ⇓ ⇓ ⇓
Zasady komentowania
Wiesz coś ciekawego? Poinformuj nas o tym!
Wiesz coś, o czym my nie wiemy?
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.
Chcesz podzielić się z nami informacjami?
Napisz do Redakcji lub wypełnij poniższy formularz.

